אירועי דיומא – 26.06.2018: ארגנטינה במשחק על החיים, צרפת ודנמרק במאבק על ראשות הבית

 

כדורגל / שגיא נאור

הגביע העולמי – שלב הבתים

אחרי הדרמה האדירה שקיבלנו אתמול בבית ב' כשבתוספת הזמן ספרד עקפה את פורטוגל בקרב על המקום הראשון ועוד לפני שריקת הסיום איראן כמעט כבשה שער נוסף שהיה שולח אותה לשמינית ואת רונאלדו והחברים הביתה, בית ג' מחכה לעולה השניה לצד צרפת ובבית ד' העניינים רותחים עם קרב משולש על הכרטיס השני.

בית ג'

17:00 צרפת – דנמרק (כאן 11). הצרפתים הבטיחו את מקומם בשמינית הגמר אחרי שני נצחונות לא מרשימים על אוסטרליה ועל פרו. דידייה דשאן לא היה מרוצה מהחלק הקדמי שלו מול אוסטרליה ולמשחק מול פרו העלה את אוליבייה ג'ירו שהיה מצוין ונתן לצרפתים מימד של פיזיות ותכונות של חלוץ מטרה ונראה כי הרוויח את חולצת ההרכב להמשך הטורניר. היום המאמן הצרפתי צפוי לעשות רוטציה בהרכב ולאפשר מנוחה לכוכבים אבל העומק הצרפתי מבטיח שגם בהרכב חסר יש להם מספיק כלים בשביל לסיים את הבית עם מאזן מושלם. דנמרק הצליחה לגרד ניצחון שלא הגיעה לה על פרו וסיימו בתיקו עם אוסטרליה אחרי שער נפלא של כריסטיאן אריקסן, הכוכב הגדול שלה. תיקו יספיק לה בשביל להבטיח את המקום השני שעל פי חלק מההערכות אמור לאפשר הגרלה נוחה יותר בהמשך. בכל מקרה, היום אני מניח שהדנים יסתפקו במקום בשמינית בלי להיכנס ליותר מדי חישובים.

17:00 אוסטרליה – פרו (ספורט5). המצב של שתי הנבחרות פשוט – פרו, אחרי שני הפסדים מאכזבים, למרות יכולת מרשימה, איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא ותיזכר הרבה זמן בהחמצות שלה בשני המשחקים. המוטיבציה היחידה תהיה  לסיים את הטורניר עם טעם טוב. אוסטרליה, אחרי התיקו עם דנמרק, יודעת שיש רק תסריט אחד שישלח אותה לשמינית הגמר – ניצחון שלה והפסד דני שיביא למצב בו לשתי הקבוצות יש 4 נקודות. כל ניצחון בהפרש 2 שערים או הפסד דני בהפרש דומה יספיק לסוקרוז. ניצחון אוסטרלי בשער אחד לצד הפסד דני בהפרש דומה יביא להכרעה לפי מי כבשה יותר. אם גם זה לא ישבור את השוויון נעבור לספירת כרטיסים צהובים ואדומים.

בית ד'

21:00 ארגנטינה – ניגריה ( כאן 11). מי האמין שארגנטינה הגדולה, עם השחקן שרבים רואים בו הגדול בהיסטוריה, תגיע למשחק האחרון בשלב הבתים עם נקודה אחת בלבד וצמודה כל כך חזק עם גבה אל הקיר שהיא פשוט מתקשה לתפקד. אולי מי שראה אותה בקמפיין המוקדמות… מאז התבוסה לקרואטיה המחנה הארגנטינאי כמרקחה, דווח על יחסים מעורערים בין המאמן סמפאולי ובין השחקנים ונראה שהעסק רק מחכה להתפוצץ. עם כל המטען הכבד הזה האלביסלסטה יצטרכו לעלות היום ופשוט להשיג ניצחון שיעלה אותם מעל ניגריה, לה יש 3 נקודות. אם גם איסלנד תנצח את קרואטיה, ארגנטינה תצטרך לנצח בהפרש של שער אחד יותר מאשר האיסלנדים כדי לעלות מהמקום השני. ניגריה יודעת שתיקו יוציא את ארגנטינה מהמשוואה, יעלה אותה ל-4 נקודות עם הפרש שערים מאוזן ועיניה יפזלו גם כן למתרחש במשחק של איסלנד – ניצחון איסלנדי עד שער אחד יעלה את הנשרים, ניצחון בשני שערים יביא לשוויון בהפרש השערים בין שתי הנבחרות ומי שכבשה יותר תעלה. אם גם בזה יהיה שוויון (לדוגמא 1-1 של ניגריה ו-2-0 של איסלנד) נספור כרטיסים צהובים ואדומים.

21:00 איסלנד – קרואטיה (ספורט5). הפסד או תיקו של איסלנד והיא תיפרד מהמונדיאל באכזבה גדולה. למזלה, קרואטיה הבטיחה מעשית את המקום הראשון (רק ניגריה יכולה לעבור אותה בהפרש שערים – כרגע 5+ לקרואטיה, 0 לניגריה) ותעלה היום עם הרכב של מחליפים על מנת לאפשר מנוחה להרכב הראשון. לכן, לאיסלנד יש את כל התנאים בשביל לעשות את המוטל עליה ולקוות שניגריה לא תנצח.

טניס / מתן גילור

טורניר איסבורן (250) – סיבוב ראשון

אתמול התקיימו 6 מתוך 12 משחקי הסיבוב הראשון. היום יתקיימו 6 הנותרים.

13:00 ג'יל סימון-לאונרדו מאייר(5).

13:00 מיכאיל קוקושקין-אלכס דה מינואר.

אחריו רוברטו קירוז-לוקאס לצ.קו

15:00 (משוער) סטיב ג'ונסון(7)-דניאיל מדבדב.

אחריו ניקולס ג'רי-מישה זוורב.

17:00 קמרון נורי-דניאל ברנדס.

 

טורניר אנטליה (250) – סיבוב ראשון ושמינית גמר

היום יתקיימו 2 המשחקים שינעלו את הסיבוב הראשון.

16:00 (משוער) צ'ם אילקל-מריוס קופיל.

16:00 (משוער) פאולו לורנצי-מירזה באסיץ'.

וכן 2 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר.

17:30 ג'ירי וסלי-פרננדו ורדסקו(3).

18:00 (משוער) דושאן לחוביץ'(8)-ניקולוז בסילשווילי.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
220 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
יאיר
יאיר
26/06/2018 7:07:18

תודה אדר ומתן,

הסיכוי שהמשחק בין צרפת לדנמרק לא יסתיים בתיקו יותר נמוך ממסי

מתן גילור
26/06/2018 7:11:00

תודה.
תיקון קטן – אם יהיה שוויון בנקודות, בהפרש השערים ובשערי הזכות, נכנסים לבית פנימי. בבית הפנימי שכולל את ניגריה ואיסלנד, לניגרים 3 נקודות ולאיסלנדים 0. לפיכך, אין משמעות לדירוג ההגינות במקרה הזה. הוא כן יכול להשפיע במקרה בו איסלנד וארגנטינה מנצחות בתוצאה שתעמיד אותן על כמות זהה של שערי חובה ושערי זכות, הואיל וסיימו בתיקו את המשחק ביניהן.

שגיא נאור
26/06/2018 9:18:38

תיקון חשוב מאוד, תודה. התלבטתי אם זה הקריטריון אבל הסתמכתי על אתר לא אמין שכתב אחרת.

סער ברעם
26/06/2018 7:44:24

שאפו על הסיקורים. בזכות הופס אני נשאר בענייני המונדיאל.

Berch
Berch
26/06/2018 9:00:48
הגב ל  סער ברעם

גם אני. לגמרי 🙂

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 8:00:26

מצרף כאן תגובה מסוף אתמול, לגבי רונאלדו, מסי, ווינר ו-"לוזר" (מילה רעה).

קשה להאמין עד כמה היוקרה של רונאלדו הייתה תלויה הערב באלילת המזל – או יותר נכון – בבעיטה של חלוץ איראני נרגש משישה מטר בדקה האחרונה של תוספת הזמן.
סביר להניח שבחמישה מקרים דומים מתוך עשרה – הכדור הזה נכנס לשער (אמנם זווית לא קלה אבל מאוד קרוב). ואז מה ? רונאלדו הגדול, שבכל העולם עד אתמול כתרו לו כתרים (ועל הדרך חתכו את מסי מכל הכיוונים) – היה הולך הבייתה בבושת פנים, בביזיון שלא היה נשכח לו לדראון עולם (כולל החמצת פנדל).
בפועל – הפוך…
אני אוהב את רונאדלו, כי הוא תופעה ייחודית והוא שולט – ביחד עם מסי – בכדורגל העולמי למשך זמן מאוד מאוד ארוך, למעלה מעשור! ועדיין, אי אפשר להתעלם מגורם האקראיות בספורט הקבוצתי (פחות מבין בספורט אישי) – לכן אני אף פעם לא משתמש בביטוי "לוזר". שער של האיראני היום, כמו סל של סמית' במשחק 1, כמו עוד אינספור מקרים אחרים בעבר – ודברים היו נראים לגמרי אחרת.
כל הספורטאים המדהימים האלה הם ווינרים.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 8:01:56
הגב ל  דה שוט

ותודה כמובן למתן ולשגיא שמאפשרים לנו את הדיונים והבלוגים החיים באירוע הנהדר הזה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
26/06/2018 8:21:18
הגב ל  דה שוט

השאלה לדעתי היא מי לוקח את הנבחרת על הגב וגורם לה להיות טובה יותר. אני חושב שפה לרונאלדו יש יתרון כלשהו על מסי, אבל הנבחרת הארגנטינאית היא לא רק מסי!!!!
אני מאמין שהיום הנבחרת הארגנטינית תתן סוף סוף הצגה והיא תעבור לשמינית.

שמעון טבדי
26/06/2018 8:49:40

אם אני קרואטיה אני נותן את המשחק היום לאיסלנד בכיף. למה? ארגנטינה עוד עלולה להיפגש איתם בשלבי הנוק אאוט ולהדיח וחוץ מזה תמיד עדיף להעיף נבחרת חזקה אם אפשר כי לחזקות יש הרבה מזל ולפעמים השיפוט נוטה לטובתם ולכן אין לקרואטיה על מה לשחק.

מחליפי קרואטיה מול איסלנד, מי ינצח? אני אומר איסלנד 2-0.

ארגנטינה תפתח עם דיבאלה (מסי עם הגב לקיר האז נזכר לוותר על האגו שלו) ועדיין תצטרך להביס את ניגריה בעקבות הפסד מרובה השערים לקרואטיה וזה לא יקרה. אני מהמר על 2-1 לארגנטינה שתך הביתה היום.

אם יהיה נס כל הניסים ומסי מצליח לעלות שלב הוא יחזור עם הגביע כי זה סימן.

מתן גילור
26/06/2018 8:57:20

המקום היחיד בו קבוצה יכולה להיפגש עם קבוצה שהיתה איתה בבית המוקדם הוא הגמר.
נראה לי שקרואטיה תהיה מאושרת לפגוש את ארגנטינה בגמר ולא את צרפת/ברזיל/ספרד/גרמניה/בלגיה.
מעבר לזה, תאר לך שניגריה מובילה על ארגנטינה. לאחרונים אין מה להפסיד ובדקות האחרונות מפקירים את ההגנה וניגריה מביסה. מפה לשם גם איסלנד כובשת שער שני מקרן על הבאזר ופתאום קרואטיה במקום השני עם צרפת בשמינית.
המחליפים שלהם מספיק טובים כדי להוציא תוצאה טובה עם איסלנד.

שמעון טבדי
26/06/2018 10:00:51

אני בדעה שאם אתה יכול להעיף נבחרת חזקה תעיף. אף אחד לא יבקיע שער שני בטעות כי שיהיה 1-0 יניעו את הכדור עד שריקת הסיום עם האוזן למשחק של ארגנטינה. להזכיר לך משחקים דומים בעבר?

מה שאמרת שווה לסיכוי שפנמה תזכה במונדיאל.

מתן גילור
26/06/2018 10:34:07

להזכיר לך מקרים דומים בעבר שזה התפוצץ לקבוצות בפרצוף? אתה אשכרה טענת עכשיו שאין בעיה לשמור על 0:1 לקראת הסיום אחרי מה שקרה אתמול (שני שערי שוויון בתוספת הזמן)?

שמעון קאט דה בולשיט
שמעון קאט דה בולשיט
26/06/2018 9:16:39

אתה מצחיק אבל מדבר שטויות.
ארגנטינה לא תעלה עם דיבאלה לפי הידיעות בעיתונות הארגנטינית, שאתה כנראה לא קורא.
סמפאולי מאמן מקובע מאוד שמתקשה לעשות שינויים דרמטיים וגם מה שנכפה עליו עכשיו הוא יותר מדי. השוער יוחלף, די מריה יחזור, היגוואין במקום אגוארו, וחזרה ל-3-3-4.
למסי אין שום קשר לעובדה שדיבאלה משחק או לא. איזה בולשיט אתה זורק פה! מה, מסי מעדיף לפי הגישה שלך לא לזכות בגביע העולמי, והעיקר שהאגו שלו לא ייפגע מהופעה של דיבאלה. הדבר הבא שנשמע, שמסי זרק את איינסטה וצ'אבי מברצלונה כי הם גנבו לו את התהילה. ובכלל – למה הוא לא העיף את דיבאלה עוד בשלב הזמנת הסגל?
ככה: מסי ודיבאלה ביחסים מצוינים. לא טובים – מצוינים. קרא קצת חומר. שניהם הודו שיש בעיה מסוימת, כי הם משחקים בדיוק על אותה עמדה, אבל ברמה האישית – יחסים מעולים. בעיה של סמפאולי שהוא לא מצא שום דרך להעמיד באותו הרכב את שני הכוכבים הארגנטיניים הכי גדולים ביחד, והיה לו מספיק זמן.
השחקן היחיד שיש לגביו וטו הוא איקרדי. לא רק של מסי – של כל ארגנטינה. בגלל הסיפור המפורסם, שלא קשור לכדורגל.

שמעון טבדי
26/06/2018 9:46:53

אתה מדבר שטויות:

דיווח: מסי חסם את בואו של דיבאלה לברצלונה , שהפרעוש איים על ברתומאו שלא יאריך חוזה אם כוכב יובה יחתום בקאמפ נואו.

סמפאולי, שהותיר את כוכב יובנטוס על הספסל במשחקי החשובים של הנבחרת, ניסה להסביר: "אין לנו זמן לעבוד על מעכרת היחסים בינו לבין מסי, נצטרך ללכת על משהו יותר מבוסס".

היחסים המעורערים בין מסי לדיבאלה נמשכו גם בקמפיין של נבחרת ארגנטינה כשחלוץ יובה לא רשם דקה בשני המשחקים המכריעים מול פרו (0:0) ואקוודור (1:3), למרות שהאלביסלסטה היתה זקוקה בדחיפות לחלוצים (סרחיו אגוארו ומאורו איקרדי היו פצועים, גונסאלו היגוואין כלל לא זומן לסגל).

מסי התייחס גם לספסול המתוקשר של פאולו דיבאלה, עימו הוא מסוכסך כביכול מאז שחלוץ יובנטוס אמר בראיון בארגנטינה ש"קשה לשחק ליד מסי", ואמר:"אין לי מה ללבן איתו. הבנתי מה הוא אמר מהרגע הראשון. דיברתי על זה גם עם מראדונה

על הסכסוך עם מאורו איקרדי, כביכול: "הוא אמר שאני לא רציתי אותו בנבחרת, אבל גם זה שקר. אני מעולם לא מכריע שום דבר לגבי אף שחקן. בלי קשר, לומר ששחקנים מעולים כמו שיש בנבחרת ארגנטינה מנסים להתחנף למסי, כמו שרמזו, זה חוסר כבוד. מה שאמרו על גונסאלו היגואין הגעיל אותי ופגע בי. אני משחק לצידו הרבה זמן, ואף אחד לא יכול לומר שהוא לא ווינר".

Paulo Dybala admits he and Lionel Messi ‘have not had a great relationship’ after outshining countryman on European stage

ממש יחסים מדהימים. קיצר צא מהסרט שלך. הם מסוכסכים והיה וטו של מסי על צירופו לנבחרת והוא אכן לא היה בסגל מאז אותו סכסוך. לפני המונדיאל סאמפולי ארגן סולחה ביניהם.

גם עיתונאי ארגנטינה ציינו ואמרו את זה.

בקיצור איקרדי ודיבאלה לא בהרכב כי לא באים לטוב למסי בעין והעבדים שלו אגוארו והיגוואין כן.

שמעון קאט דה בולשיט
שמעון קאט דה בולשיט
26/06/2018 12:08:04

ROFL
רואים שאין לך שמץ של מושג.
diario gol הוא פייק ניוז. כמו Don Balon, אלה אתרים של טרולים, שאין להם שום מקורות, הם לא נתפסים בתור עיתונות. רק מפיצים ספקולציות כדי לחמם. כמו בלוגים של אוהדים שמעבירים את לברון לפילדלפיה.
תעשה קצת חיפוש, תמצא שם על המעבר של ניימאר לריאל, המעבר של איקרדי לריאל – זה אתר פרו ריאל מדריד ושונא ברצלונה ומסי.
די, אל תעשה צחוק.

שמעון קאט דה בולשיט
שמעון קאט דה בולשיט
26/06/2018 12:11:14

ואיך אותה "ידיעה" שאתה מסתמך עליה מסתיימת?
"לאור ההתפחויות, נראה שפניו של דיבאלה ליריבה השנואה של ברצלונה, ריאל מדריד. פלורטינו פרס מעדיף להחתים את הארי קיין לעת עתה, אולם אם המגעים לא יצלחו, דיבאלה יקבל עדיפות".
מלפני שנה, כן. ראינו. חחחח

שמעון טבדי
26/06/2018 8:53:40

אם איסלנד מנצחת 1-0 אז ארגנטינה צריכה לנצח בהפרש של יותר משער מהניצחון של איסלנד כלומר 2-0 וכן הלאה ואז כביכול תעלה בזכות שערי זכות.

לא רואה את זה קורה. ניגריה יבואו להילחם כמו אריות כי גם הם רוצים לעלות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2018 0:25:30

היא עברה לשמינית אך ללא הצגה כלל אלאניכולת פושרת מאוד אך שני שערים יפים וניגריה יצאה פריירית כי היו לה שניים-שלושה הזדמנויות מצוינות לשערים אך החמיצה.

מתן גילור
26/06/2018 8:24:16
הגב ל  דה שוט

"אני לא רוצה גנרלים מוכשרים, חכמים, טובים, נאמנים או אחראיים. אני רוצה גנרלים שיש להם מזל." נ. בונפרטה.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 9:06:39

מעולה!

פאקו
26/06/2018 8:40:20
הגב ל  דה שוט

דיוני רונאלדו מול מסי מזכירים לי את דיוני עופרה מול ירדנה מהאייטיז (לחיטיארים בינינו). מבחינתי הדבר הטוב ביותר שיכול היה לקרות היה אם שניהם היו מודחים כבר בשלב הבתים (ואם ניימאר היה הולך איתם עוד יותר טוב) רק כדי להפסיק את הדיונים האלו.

עידו גילרי
עידו גילרי
26/06/2018 8:43:25
הגב ל  פאקו

זה לא יעצור את הדיונים רק יגביר אוותם ויהפוך לויכוחי מי יותר לוזר.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 9:09:50
הגב ל  פאקו

אין כאן שום דיון מי יותר טוב. מה האינטרס לאבד מוקדם את הגדולים? אף פעם לא הבנתי את החיבה לסינדרלות. יהיה נהדר גמר איסלנד נגד תוניסיה! תן לראות את רונאלדו מסי וניימאר, בשביל מה פותחים טלביזיה? בשביל איראן, מרוקו וניגריה? זה נחמד בתור תפאורה וצבע לשלבים המוקדמים, אבל בשלבים המכריעים רוצים לראות את האגדות, את הפנומנים, את העילויים – לא כל מיני אנונימים.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 9:14:02
הגב ל  פאקו

אוהדי הכדורגל באופו רציף (לצערי אני ביניהם), מזהים בקבוצות הגדולות את כל הכוכבים מהפרמייר ליג, והליגות הספרדית, האיטלקית והצרפתית. כיף לנו לראות אותם ואיתם אנחנו רוצים להמשיך. לכן אני מעדיף לראות בשמינית את פורטוגל נגד אורוגוואי (עם שחקני סיטי, ריאל, פסז' ואתלטיקו) ולא את איראן נגד תוניסיה (תנו לי שם של שחקן אחד מתוך הסגלים של שתי הקבוצות).

מונדיאל
מונדיאל
26/06/2018 9:24:54
הגב ל  דה שוט

מרוב שאתה רגיל לכוכבים האלה כל השנה וכל שנה, אתה כבר מצפה או מותנה למצוא אותם.
תכלס הרגעים הגדולים במונדיאל הם של הקטנות. הנצחון של מקסיקו על גרמניה. כדורגל המרהיב של קולומביה שאתה בכלל לא מכיר. אתמול הדרמה של איראן. אם היתה מדיחה את רונאלדו זה היה סיפור אגדה. ככה? פורטוגל תגיע למשחק עם אורוגוואי. כל הכוכבים שלך מאתלטיקו וכו', למשחק שיעמום מהתחת. עוד אתלטיקו-ספורטינג ליסבון כזה. פיהוק.
אף אחד לא רוצה כדורגל גרוע ובסוף השיטה תפגיש את הטובות, אבל הקסם של המונדיאל הוא דווקא בהיפך הגמור, הוא לא עוד צ'מפיונס. לכן הוא גם קורע כל אירוע אחר מבחינת עניין וכיף.

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 10:38:02
הגב ל  מונדיאל

מסכים – רק שלדעתי יהיה משחק גדול בין פורטוגל לאורוגווי.

פאקו
26/06/2018 9:31:12
הגב ל  דה שוט

זה קצת כמו ליסוע לחו'ל כדי לפגוש ישראלים.

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 10:38:14
הגב ל  פאקו

+100

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 9:40:51
הגב ל  דה שוט

טיעונים חזקים פאקו ומונדיאל, אולי אני באמת מקובע. לוקח בעירבון מוגבל.
עדיין – המשחקים הגדולים בכל הזמנים, כמו באנ בי איי, כוללים את השחקנים הכי גדולים : ארגנטינה הולנד 78 (הייתי ילד, זוכר איך קמפס נכנס לתוך השער), ברזיל איטליה 82 (כל מילה מיותרת), אנגליה ארגנטינה 86 (הכל מיותר), צרפת ברזיל 98 (מי הכיר את זיזו?), ברזיל גרמניה 02 (השמן בשיאו), צרפת איטליה 06 (בתורה זה נקרא "שור נגח"), גרמניה ארגנטינה וגרמניה אנגליה 10 (8:1), גרמניה ברזיל 14 (לחלק לשתיים…)

פאקו
26/06/2018 9:52:29
הגב ל  דה שוט

רוב הדוגמאות שייכות בצדק לעידן שלפני ההשתלטות של ליגת האלופות והליגות הגדולות על סדר היום (איך אפשר למשל להשוות את ה-7:1 של גרמניה מול ברזיל לקלאסיקות כמו ברזיל איטליה מ-82). וזאת בדיוק הנקודה שלי. אם כל הכוכבים של הליגות האלה ייתנו את הטון גם במונדיאל, אז מה כבר יהיה ההבדל בינו לבין עוד מסגרות אחרות שאנו רואים כל שנה.

שמעון טבדי
26/06/2018 9:52:49
הגב ל  דה שוט

אני איתך, אני גם שונא לראות נבחרות קטנות בשלבים המכריעים.

אני אוהב התנגשות טיטאנים

Ljos
Ljos
26/06/2018 15:53:19
הגב ל  פאקו

יאללה, מי בעד ללכת לירות דיו על כריסטיאנו רונאלדו? יהיה מזניב.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
26/06/2018 17:47:38
הגב ל  דה שוט

אתה כמובן צודק.
ותוסיף לזה שבכדורגל הדברים האלה עוד הרבה יותר גרועים מאשר בכדורסל ("השפיץ של הנעל")

איתן זרצקי
איתן זרצקי
26/06/2018 22:19:56
הגב ל  דה שוט

בס"ד

אכן. הרי במונדיאל הקודם רונאלדו ופורטוגל הודחו בבתים.
ביורו האחרון שזכו זה לא היה רחוק אחרי 3 תוצאות תיקו בבתים עם כדורגל נורא(שלא השתפר הרבה עד הגמר).

הקישור של פורטוגל טוב משל ארגנטינה ומאוד ממושמע הגנתית וזה משמעותי.

לארגנטינה יש מלא שחקני התקפה אך היא משחקת רק עם 1(היגוואין/אגוארו) כך שזה לא עוזר.
השוערים על הפנים וההגנה לא יותר מסבירה.

כך שבפועל ארגנטינה ללא מסי היא נבחרת בינונית.

כמו שפורטוגל ללא רונאלדו היא סבירה+.

על שתיהן לא היינו שומעים ללא הכוכבים.

זה משחק של 11 ולא של שחקן 1.

קרואטיה טובה משתיהן(רוב השחקנים הרכב בקבוצות הטובות באירופה-ברסה, ריאל, יובנטוס, אינטר, ליברפול, אתלטיקו, מונאקו ועוד).

גם אורווגאי אגב שלדעתי פייבורטית מול פורטוגל למרות שרונאלדו יכול בהחלט לשנות את המצב, כמו מסי במקרה שארגנטינה תעלה ותהיה מול צרפת שטובה ממנה בכמה דרגות.

אז אנו מצפים מהם להתעלות אך זה לא תמיד מצליח.
תלוי מי מסביבם.

איתן זרצקי
איתן זרצקי
26/06/2018 22:26:21

בס"ד

בלי קשר- המאמן שלהם נכשל.
במקום לעבוד דרך די מריה/דיבאלהה הוא מנה להשליט הכל דרך מסי.

אזז פשוט הקבוצות מתרכזות רק בלחסום את מסי.

בברסה זה לא כך.

ההתחלה היא באינייטסה/קוטיניו במקביל למסי וכך מסי משוחרר יחסית

איתן זרצקי
איתן זרצקי
26/06/2018 22:27:58

בס"ד

כולם מחכים שמסי יעשה משהו. משאירים לו כל כדור ובורחים.

דווקא השאר היה שבאנגה מסר ומסי היה מסיים

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 9:39:24

תודה על הסיקור, מונדיאל נהדר בינתיים.

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 9:42:17

ואני מרוצה גם מההחלטה להגדיל את מספר המשתתפים במונדיאל הבא, עוד כדורגל, מה רע?

שגיא נאור
26/06/2018 9:53:56
הגב ל  .איתי.

משחקים כמו אתמול יכולים לחזק את מי שבעד להגדיל את כמות הנבחרות, מצד שני – אנגליה-פנמה היה משחק מביך לכל הדעות.
באופן טבעי זה יגרום לירידה ברמה כי 16 הנבחרות הנוספות יהיו בינוניות במקרה הטוב (ע"ע איראן, טוניסיה, אוסטרליה) וחלשות במקרה הרע (פנמה).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/06/2018 10:01:30
הגב ל  .איתי.

יהיו יותר קבוצות לא ראויות למעמד ויותר משחקים שלא שווים צפייה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/06/2018 10:02:22

*יותר מדויק: נבחרות.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 10:08:37
הגב ל  .איתי.

יותר מדי משחקים חסרי עניין ו/או ברמה לא גבוהה. מעבר לזה, הרבה מהחלשות פשוט מפוצצות וזה מסוכן, וכמובן מקומם. פנמה, איסלנד, תוניסיה, איראן, אפילו שבדיה – ממש באו לשבור פנים ורגליים. גם סנגל וקוריאה שהן יחסית יותר איכותיות – שחקו מסוכן ובפראות.

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 10:27:59
הגב ל  דה שוט

לא מסכים, בכלל זה מונדיאל הרבה יותר הוגן מהקודמים. הרבה בזכות הVAR

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 10:32:39
הגב ל  .איתי.

זה המונדיאל הכי אלים, פראי ומסוכן בעשורים האחרונים. הכל בחסות הגלובליזציה וערכי הסובלנות והליברליזם הקיצוני.

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 10:36:34
הגב ל  דה שוט

אתה טועה לחלוטין, והבוז שלך לכל מה ש"לא מערבי" (כמה ישראל מערבית בעיני מדינות אירופה, אני תוהה) מיותר.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 10:56:15
הגב ל  דה שוט

לא חושב שביטאתי בוז כלפי מישהו. כן זוכר כמה התעצבנתי לראות את פנמה נותנים אגרופים בראש לקיין ושאר שחקני אנגליה (WTF?) ולא רק ב"אירועי" הפנדל השני. יסלח לי זיו שלנו, אבל אני הייתי מרחיק אותם מהמונדיאל הבא. קוריאה השתוללו נגד מקסיקו והרימו את המקסיקאים באוויר, איראן אתמול התפרעו למרות ששיחקו יפה והרשו לעצמם להכל תחת הכותרת "קורבן" – לפחות קוארזמה נכנס חזרה בזה שכיסח אותו והרגיע אותו. איסלנד מהרגע הראשון מתגאים בכך שהם לא משחקים כדורגל – יסלח לי ליוס שלנו אבל הם עפים על האתוס הנורדי סטייל GOT שלהם ופשוט משחקים כדורגל בסגנון פוטבול אוסטרלי (עכשיו יסלח לי עידו מוריה). "אנחנו קשוחים" זה המוטו שלהם וכל העולם מוחא להם כפיים במקום לתת להם כרטיסים צהובים. תוניסיה השתוללו נגד בלגיה ושבדיה (עוד קצת אתוס נורדי?) פוצצו את הגרמנים עם בעיטות לראש (!) שאחת מהן עלתה לרודי באף שבור שלא הפסיק לדמם. ד"א, גם הקרואטים והארגנטינאים משחקים חזק ומלוכלך, אבל הם לפחות משחקים גם כדורגל.
הכל – הכל – הכל בחסות התקינות הפוליטית, הסובלנות, ה-רב תרבותיות והליברליזם הקיצוני. הנה – אני למשל – מבטא כאן "בוז" כשאני מדבר על כל הנבחרות המאותרגות האלה.

פאקו
26/06/2018 10:35:00
הגב ל  .איתי.

עוד 16 נבחרות ברמה של פנמה, תוניסיה וסעודיה (ועוד קנדה כראש בית) זה מתכון הרסני. גם 48 נבחרות בשלב בתים יביאו לעיוותים ברמת מי מתקדם לשלב הבא.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 10:58:50
הגב ל  פאקו

+ 1
לגמרי

מונדיאל
מונדיאל
26/06/2018 12:18:08
הגב ל  פאקו

לגמרי, וגם הפורמט נורא ואיום.
16 בתים של 3 קבוצות. זאת אומרת משחק אחרון מכריע בבית – לא בהשתתפות כל הקבוצות, אחת כבר תשב בצד ותחכה. ואז יהיו ספקולציות שמה שיש היום מחוויר לעומתם.
כל זה כדי לנפות את 16 החלשות שממילא לא היו צריכות להגיע, ולהעלות 32, לסיבוב נוק אאוט ביניהן. פשוט נורא.

פאקו
26/06/2018 12:22:45
הגב ל  מונדיאל

בתים של שלוש קבוצות זה קטסטרופה. היה את זה בכמה מונדיאלים, וזה מגביל מאד את שוברי השוויון. חוקים של עלייה לפי כרטיסים צהובים ואדומים, שבמונדיאל הנוכחי לא אמורים להיות רלוונטים כמעט בכלל, צפויים להיות הרבה יותר רלוונטיים.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 13:09:00
הגב ל  מונדיאל

+1
לגמרי. וגם זה תוצאה של גלובליזציה ופוליטיקה

השרת
השרת
26/06/2018 15:14:28
הגב ל  מונדיאל

פורמט גרוע,

הייתי עושה 8 בתים של 6 במקום, וכך מוסיף 2 מחזורים בבית המוקדם, פיפא לא רוצים להרוויח יותר כסף ? מוזר..

אור
אור
26/06/2018 16:03:56
הגב ל  השרת

אם הבנתי נכון הפורמט שלהם מוסיף 16*2 משחקים ואילו שלך מוסיף 8*2.

אור
אור
26/06/2018 16:12:34
הגב ל  השרת

תתעלם כמובן מהתגובה שלי, אצלך יהיו 24 משחקים יותר. מצד שני זה יגיע למספר מוגזם של 120 משחקים..

שגיא נאור
26/06/2018 10:01:22

אני כמובן בעד ארגנטינה אבל אם איסלנד תוביל מול קרואטיה תהיה סיטואציה נפלאה שבה גם ניגריה חייבת לנצח ואין משחק יותר כיף מאשר כששתי קבוצות חייבות ניצחון.
קרואטיה תעלה עם ההרכב השני, אני חושב שהוא מספיק טוב בשביל לא להפסיד לאיסלנד, השאלה מול הטירוף שהאיסלנדים יהיו כמה מוטיבציה תהיה לקרואטיה.
אולי דווקא בגלל שמדובר במחליפים הם כן יתאמצו לתת הופעה טובה כדי להרוויח מקום בהרכב בשמינית הגמר.

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 10:26:40

אני לא מסכים איתכם בכלל, אתם רוצים חווית צפיה יותר "מרתקת" אבל זה רק חלק קטן מהעניין ונקודה מאוד אנוכית וחסרת חשיבות לעומת אומה כמו איראן שנלחמת באלוף אירופה או פנמה שכובשת סוף סוף את השער הראשון שלה. אתם טוענים שזה היה משחק "מביש" אבל אילו תאורים שמושפעים מהאווירה הספורטיבית הישראלית המחורבנת. מונדיאל הוא הרבה יותר מתחרות ספורט בינלאומית.

אגב – יש לא מעט נבחרות טובות שנשארו בחוץ, מאפריקה, מאירופה ומדרום אמריקה.

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 10:34:03

איטליה, הולנד, צ'ילה, ארצות הברית – למשל. לא הייתי מתנגד לראות את גארת' בייל, או את אלג'יריה קמרון או חוף השנהב.

הכדורגל גם מתקדם במדינות שעולות לגביע העולם, התחרות עצמה עושה את זה והחשיפה לעולם הכדורגל ה"גבוה".

אז כמה משחקים יהיו משעממים יותר לצפיה לאוהדים הארופאים השבעים, ביג דיל.

בכל אופן זה ויכוח מיותר, עוד 8 שנים לא תבינו איך חשבתם אחרת.

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 10:45:30

הנתונים על מספר כרטיסים צהובים, אדומים וכו' –

https://en.wikipedia.org/wiki/Category:FIFA_World_Cup_disciplinary_records

אליקו
אליקו
26/06/2018 10:57:35

42 תגובות בדיומא בשעה כזו? ובאף אחת מהן לא מוזכרים אופניים???

אליקו
אליקו
26/06/2018 10:59:03

תודה . כמובן לעוסקים במלאכה. נתראה בבלוג החי . בערב הדרמטי הצפוי.

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 11:26:42

דה הוט דבר ראשון אתה מלכתחילה הכנסת את כל עניין התקינות הפוליטית שלדעתי אין לו שום קשר לסיפור.

ב2014 ברזיל הובילה בכרטיסים צהובים, אחריה אמנם קוסטה ריקה אבל גם ארגנטינה הולנד ואורוגוואי, לא נבחרות קטנות.

ב2010 הראשונות הן הולנד צ'ילה וגרמניה.

ב2006 פורטוגל גאנה הולנד וצרפת.

כמובן שקבוצות שמשחקות יותר יקבלו יותר כרטיסים צהובים, אבל גם ההרחקות המשמעותיות היו הרבה פעמים של שחקנים מנבחרות מובילות.

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 11:26:54
הגב ל  .איתי.

לואיס סוארז נושך איטלקי.
אגוארו נותן אגרוף לשווינשטייגר. ועוד ועוד.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 13:03:03
הגב ל  .איתי.

טענות טובות איתי, על חלקן ענית בסוף בעצמך (יותר משחקים). ב-2014 דובר על האגרסיביות, שלא לומר כמעט אלימות, של הברזילאים בחסות הקהל הביתי והשופטים. זה עלה להם ביוקר כי צ׳ילי התנקמו בניימאר (עשו לו קאוואבנגה על הגב).

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 13:06:52
הגב ל  דה שוט

ד״א, הצהובים אינם מדד כי יש לך כאלה דוגמת הצהוב המופרך של רונאלדו אתמול והאדום לסוארז בעצירה עם היד ב-2010, שאינם ״אלימים״. טענתי נגד ה-PC היא שבגינה לא נשרקו הרבה מאוד צהובים מחוייבים לכל אותן ״סינדרלות״ השנה שכיסחו וכיסחו, תחת הכותרת ״חלשות״, או אם תרצה ״העדפה מתקנת״.

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 13:42:31
הגב ל  דה שוט

השנה דווקא הנבחרות החלשות קיבלו די הרבה צהובים בינתיים. אני שמח מאוד שמשחקים לא מוכרעים על כרטיס אדום. בעיני זה אחד העונשים המטומטמים ביותר בספורט. הורס את חווית הצפייה. מקווה שכל עניין הבריקה מהמשחק עצמו יבוטל בקרוב.

שמעון טבדי
26/06/2018 13:28:39

הימורים להערב:

צרפת 1-1 דנמרק
אוסטרליה 1 -0 פרו
איסלנד 2- 0 קרואטיה
ארגנטינה 2 – 1 ניגריה

דקסטר
דקסטר
26/06/2018 13:38:03

הווינר :
צרפת תיקו
קרואטיה מנצחים
ארגנטינה מנצחים

ואם קרואטיה מעלה את איסלנד לשמינית היא דפוקה.
תנו לארגנטינה לצעוד בבראקט המוות

משיח בן שבתאי
משיח בן שבתאי
26/06/2018 14:18:22

חחח אני המשיח .
לא מסי לא דיבאלה ולא רונאלדו .
תפנימו אני המשיח ולא משנה כמה ביבי ושרה גונבים גנבו יגנבו …
רק ביבי…
אכן דיוני ספורט ברמה באתר… רמה של אוהדי המשיח ואוהדי ביבי…

MBK
MBK
26/06/2018 15:28:45

תודה רבה על הפרוויו
כמעט ולא יצא לי לצפות במשחקים במונדיאל אבל חזרתי בזמן בדיוק לאקשן
במשחקים שכן יצא לי לראות המתח והרמה הייתה גבוה מאוד
לדעתי ועם כל הכבוד למסי ארגנטינה חלשה מאוד ותסיים את דרכה הערב
ניגריה צריכה להיות בשמינית

מנחם לס
מנחם לס
26/06/2018 16:23:00

לא עוקב מספיק כדי לדעת, אבל ב-USA TODAY היה מאמר שממש מבזה א ה-VAR כשיטת וידיאו שאבד עליה כלח כבר לפני 20 שנה. הצילום רחוק מדי, מאוחר מדי, לא ברור, ועוד

שגיא נאור
שגיא נאור
26/06/2018 19:48:11
הגב ל  מנחם לס

רוב הזמן ה-var עובד טוב מאוד.

השרת
השרת
26/06/2018 17:25:20

אני מבסוט פצצות על הוידאו ולדעתי דווקא המשחק אתמול של איראן ופורטוגל הוכיח שוב איזה הבדל לעומת בלעדיו. שני פנדלים מוצדקים שלא היו נשרקים לולא הוידאו ובכמעט כל משחק יש החלטה משמעותית שמתוקנת בזכות הוידאו.

אנשים סתם אוהבים להתלונן או מפחדים משינויים. בפועל הרבה מאוד תוצאות היו שונות אם לא הוידאו וזהות העולות היה כנראה שונה בגלל טעויות שיפוט שנחסכות כך. השיטה עוד צריכה קצת להשתפר ואת עניין הזמן שזה לוקח והתלונות לשופט שלא נפסקות אפשר לפתור בבת אחת על ידי כך שיוסיפו שופט מצלמות שהוא זה שיכריע ולא שופט השדה.

Ljos
Ljos
26/06/2018 17:43:09
הגב ל  השרת

דווקא אתמול שתי ההחלטות המכריעות (הפנדל של איראן והגול של ספרד) היו טעויות. נגיעת היד של שחקן פורטוגל לא הייתה מכוונת ותוך כדי תנועה טבעית של השחקן בזמן קפיצה. הגול של ספרד היה בנבדלון פצפצון (הטורסו שלו היה מעבר לקו ההגנה), משהו שלא הייתה שום תלונה אם לא הייתה לשופט הזדמנות לראות ולבדוק, אבל ברגע שיכול היה – היה נבדל. אבל אם רצה לתת לנבדלון כזה קטנטן את יתרון ההתקפה, זה בסדר מבחינתי.
הרעיון של המצלמה טוב (גם אם מגבלות הזמן), אבל בינתיים הוא רק חושף כמה השופטים לא טובים גם עם העזרה.

Ljos
Ljos
26/06/2018 17:47:24
הגב ל  Ljos

וגם העניין שלא ברור מתי הולכים למצלמות לבדוק ומתי לא (מיטרוביץ' מנסה למסור שלום, אבל שני השוויצרים שחטפו אותו מסרבים לתת לו ליצור קשר עם המשפחה עד שימולאו כל דרישותיהם).

השרת
השרת
26/06/2018 19:00:38
הגב ל  Ljos

למיטב הבנתי, אלה לא היו טעויות.

היד אמנם לא מכוונת אבל נתנה יתרון גדול למגן ועל כן זה פנדל, ואילו בנבדל הרגל זה מה שקובע, זה לא תחרות ריצה.

מסכים שההחלטה מתי לבדוק במצלמה טעונת שיפור.. אבל עדיף לתקן חלק מהטעויות מאשר להגיד אם אי אפשר לתקן את כולם אז לא נתקן כלום.

Ljos
Ljos
26/06/2018 19:11:22
הגב ל  השרת

מתן יכול להתערב מתי שירצה ויראה – עד כמה שאני יודע (ודיברנו על זה לאחרונה) ביד הכוונה והטבעיות חשובה, בנבדל הטורסו.
ובחיפוש נוסף, מה שמצאתי לגבי הנבדל:
Consideration should be given to any part of the head,
body or feet of the attacker in relation to the second
last defender, the ball or the halfway line .
For the purposes of this decision, the arms are not
considered to be part of the body.

ומה שמתן הביא על נגיעות היד:
handles the ball deliberately (except for the goalkeeper within their penalty area)" Handling the ball Handling the ball involves a deliberate act of a player making contact with the ball with the hand or arm. The following must be considered: • the movement of the hand towards the ball (not the ball towards the hand) • the distance between the opponent and the ball (unexpected ball) • the position of the hand does not necessarily mean that there is an offence
בהחלט עדיף לתקן חלק מאשר כלום, אבל עכשיו בולטות יותר בחירות השיפוט והטעויות. יכול דווקא להוביל שתלונות עכשיו יובילו לכך שיהיה יותר שקיפות בעתיד.

השרת
השרת
26/06/2018 21:00:18
הגב ל  Ljos

מעניין חוק הנבדל, כי בטלויזיה באופן ברור תמיד מותחים את הקו לפי הרגל, ואולי זה מה שהטעה את השופט.

לגבי היד זה מסוג המקרים הגבוליים ממש שכל שריקה יכולה להיות נכונה, לפחות ההחלטה מתקבלת אחרי בדיקה עם ידע הרבה יותר מבוסס מאשר במהלך המשחק במהירות שיא מזוית אחת בלבד שהיא עיניו של השופט.

מישהו זוכר לפני ההוק איי בטניס כמה ויכוחים ועצירות היו, וגם שם היו הרבה תלונות, ופדרר עדיין מתנגד לזה אני חושב, אבל מבחינת הקהל והצופים אי אפשר לחזור אחורה עכשיו וכולם הרבה יותר מרוצים. כל ספורט חייב בראש ובראשונה למקסם את הנאת הצופים, על זה מבוסס זכות הקיום שלו, בלי צופים לא יהיו תקציבים והספורט יהיה בהתאם.

Ljos
Ljos
26/06/2018 21:19:30
הגב ל  Ljos

אני איתך שהמצלמות הן חובה וטוב שהכניסו. רק מעיר שגם איתן עדיין יש המון טעויות שיפוט ברורות להחריד, גם לגבי מקרים שנבדקו במצלמות. אז המצלמות אולי פתרו כמה מקרים, אבל גם יצרו כמה מקרים אחרים. לטובתן אגיד שתפקידן בעיקר לחשוף את הבעיה הגדולה ביותר – השופטים פשוט לא טובים, או שופטים לפי נורמות שונות מאלו שהם אמורים לשפוט. עכשיו צריך לטפל בזה, ומצלמות לא יעזרו.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 17:31:09

צרפת כל כך אתלטים – דנמרק בקושי עוברים את החצי (וכמעט פנדל לדנמרק)

פאקו
26/06/2018 17:37:49
הגב ל  דה שוט

ועכשיו כשאוסטרליה בפיגור, החשיבות של המשחק הזה אף פוחתת.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 17:54:50
הגב ל  פאקו

כן, בשביל דרמות נחכה לערב

.איתי.
.איתי.
26/06/2018 17:50:48

אחד המשחקים המשעממים במונדיאל הזה.

פאקו
26/06/2018 18:03:57
הגב ל  .איתי.

בהחלט לא יפליא אם יהיה הראשון במונדיאל ללא שערים.

Ljos
Ljos
26/06/2018 18:33:55
הגב ל  .איתי.

לא יודע איך הם היום, אבל במשחקים הקודמים צרפת הייתה כל כך מדכאת. נבחרת כל כך טובה, עם שחקנים כל כך טובים שמפוזרים בכל עמדות המגרש, ועדיין הם התעקשו לעשות חיקוי פורטוגל שהוא בעצם חיקוי יוון. זה קצת כמו שפורשה יגנבו עיצוב ומנוע מרולס רויס שגנבו אותו מדצ'יה.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 18:40:19
הגב ל  .איתי.

כדור שינה המשחק הזה. נזהרים לא להיפצע

אור
אור
26/06/2018 18:45:30
הגב ל  דה שוט

ידעתי שזה יהיה זמן טוב לעשות קניות.

Ljos
Ljos
26/06/2018 18:29:46

מציע לראות את פרו – אוסטרליה. פרו ממשיכים להיות הנבחרת שהייתה עד עכשיו, רק שהפעם הכדורים נכנסים. אוסטרליה, שעדיין מקווה שמתישהו ישרקו לפתיחה במשחק המקביל, מתחילה להיכנס ללחץ ונהיית נואשת יותר ויותר. אפילו קייהיל משחק.

Ljos
Ljos
26/06/2018 18:56:02

בינתיים הנבחרות שכבר הבטיחו את המטוס הביתה מרשימות. ערב הסעודית, מרוקו ועכשיו פרו. במשחקי הערב לא יהיו כאלה, ואני לא יודע אם זה טוב או רע. אולי איסלנד תעלה בתחושה כזו, ואז בום-רעם, שלב הבא?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
26/06/2018 18:56:16

כל הכבוד לפרו. משחק נחמד מאד רק חבל שזה לא יעזור להם כשדנמרק וצרפת סגרו על תיקו….

אור
אור
26/06/2018 18:58:04

זה לא היה עוזר להם גם אם צרפת הייתה מנצחת 7-0

Ljos
Ljos
26/06/2018 19:13:01
הגב ל  אור

אי אפשר להוריד שתי נקודות בדיעבד על שסיכמו תיקו מראש? או לפחות על זה שלא דאגו לסגור על איזה תיקו מעניין, 5-5 כזה?

שמש העמים
שמש העמים
26/06/2018 19:02:38

משחק עלוב. תיקו מוסכם. בוז

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
26/06/2018 20:58:34

הו אלוהי ארצנו! הו אלוהי ארצנו!
סוגדים אנו לשמך המקודש עד מאוד.
מכל מערכות השמש של השמים קושרים לך כתר
בידי לוחמיך, אוסף העידנים!
בשבילך כל יום הוא אלף שנה
ואלף שנה הן יום אחד, לא יותר:
פרח נצח קטן אחד עם דמעה רוטטת
המהלל את אלהיו ומת.
אלף השנים של איסלנד,
אלף השנים של איסלנד
הן פרח נצח קטן אחד עם דמעה רוטטת
המהלל את אלהיו ומת.

no funny shtuff
no funny shtuff
26/06/2018 21:20:23

"…ירושליים!"

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
26/06/2018 21:15:17

הנה ממסי עם הראשון

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:15:22

מסי הגיע למונדיאל

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 21:17:06

מוריד עם הברך, מזיז עם שמאלית קטנה להרחיק מהמגן, לא מוותר על הזווית, ועוקץ בימין. איזה גאון

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:28:37
הגב ל  דה שוט

גאון

מונדיאל
מונדיאל
26/06/2018 21:21:59

זה לא מסי שהגיע למונדיאל.
זה סופסוף קשר יצירתי אחד, בקושי, שיודע להפעיל אותו.
באנגה הוא לא מי יודע, אבל הוא לא נגר כמו מסצ'רנו ופרז וביגליה והיתר.
מדהים איך ארגנטינה כבר 8 שנים בלי אף קשר עושה משחק.
מדינה שהביאה את מראדונה, ארדילס, ריקלמה, איימאר, גז'ארדו, קוסמי כדורגל שיודעים בנגיעה להעמיד שחקן, משחקת בלי אף קשר נורמלי.
לו צ'לסו לא משחק, דיבאלה לא משחק, לאמלה ופאסטורה נעלמו עוד מהנבחרת הקודמת ולא הגיעו למונדיאל הקודם, ולא עכשיו.
הם קיבלו מתנה משמיים את מסי לשלושה מונדיאלים, ולא ידעו להוציא ממנו עשירית ממה שברצלונה.
אולי היום זה יספיק, לא בטוח. אבל זה סיפור עגום.

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:26:47
הגב ל  מונדיאל

אתה צודק אבל נגד קרואטיה מסי נחנק לא היה קיים בלי קשר לאף קשר. זה שדיבאלה לא משחק תגיד את זה למסי. אין מאמן שלא היה מרכיב את דיבאלה אם לא היה וטו של מסי. היה לה התקפה אדירה עם דיבאלה ומסי יחד. הבעיה בארגנטינה שיש הגנה מאד מאד חלשה. רק שלא ישחק המסה הזה הוא אחד השחקנים הכי פחים שראיתי בחיים. הוא הרס לארגנטינה הרבה ב2 המשחקים ששיחק בהרכב.

Ljos
Ljos
26/06/2018 21:29:14
הגב ל  שמעון

זה גם קשור לכך שגם איסלנד וגם קרואטיה נבחרות שיודעות לסגור היטב. וכשיש לארגנטינה רק שחקן אחד יוצר שצריך לסגור, העבודה הרבה יותר קלה, גם אם זה מסי.

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:41:32
הגב ל  Ljos

גם נכון אבל נגד איסלנד מסי החמיץ םנדל אחרת היו מנצחים. מול קרואטיה הם קיבלו בהיס. מבי נחנק עלה הרכב הזוי וגם מה שאתה אומר. אם ארגנטינה תעלה ורוצה לזכות במונדיאל דיבאלה חייב לשחק. זה מעצבן אותי שהוא על הספסל

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:29:04
הגב ל  מונדיאל

תרשום אם ארגנטינה עולה היא מעיפה את צרפת

מונדיאל
מונדיאל
26/06/2018 21:36:28
הגב ל  שמעון

אמבפה, גריזמן, דמבלה מול מסצ'רנו ושות?
זה יכול להיגמר בחמישיה.

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:39:06
הגב ל  מונדיאל

תרשום ארגנטינה מעיפה את צרפת אם היא תעלה. דשאן מאמן פח זבל לא מוציא כלום מהנבחרת שיש לו

עידן
עידן
26/06/2018 21:48:48
הגב ל  שמעון

אני אהיה בעד ארגנטינה אבל הצפרדעים יעלו

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 21:50:38
הגב ל  מונדיאל

+ 100 לגבי הקשרים, ובכל זאת – הגיעו לגמר בברזיל. זה כמעט הכי רחוק שאפשר להגיע

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:46:07

חח דייגו לקח כמה שורות ראיתם אותו 🙂 אחרי המשחק יש 10 רוסיות מחכות לו בחדר

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:47:09

בואנה המספר 2 של ארגנטינה אחד המכוערים שראיתי

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
26/06/2018 21:48:58

ארגנטינה נראית לא טוב. אני לא מצליח להבין מה השיטה שהם משחקים והאם זה שהם עומדים במקום זו יד מכוונת או שפשוט מאמן שהוא בובה. מעניין מהם הנתונים של תנועה ללא כדור כאשר הקבוצה מתקיפה, אני די בטוח שארגנטינה תהיה בין האחרונות.

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:49:58

שיטת המשחק שלהם זה שיטת המשחק של קליבלנד.

מונדיאל
מונדיאל
26/06/2018 21:51:57

אגוארו במקום היגוואין, פאבון המהיר במקום די מאריה. שני אלה גמרו את הסוס.
מעיף את אחד הקשרים הדפנסיביים, נניח פרז. מסי ליד באנגה, יורד מתחת לחלוצים. דיבאלה נכנס לתפקיד מסי.
יש לך חמישיה קדמית של באנגה 50-50 מסי, דיבאלה פאבון בכנפיים, קון אגוארו באמצע. יש על מה לדבר.
ואת מסצ'רנו הכבד בכלל הייתי מחזיר לתפקיד המקורי, בלם. אסור לו למסור פס אחד. זה מגוחך שהוא מנהל התקפות.
אפשרות אחרת – לצרף לבאנגה את לו צ'לסו מפריז סן ז'רמן, יש לו טאצ'.

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:54:52
הגב ל  מונדיאל

אני איתך

עידן
עידן
26/06/2018 21:55:41
הגב ל  מונדיאל

+1

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:57:14
הגב ל  מונדיאל

אני איתך. השאלה מה תעשה שמסי יבוא אליך ויגיד לך אני לא מוכן 🙂

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
26/06/2018 21:58:01
הגב ל  מונדיאל

+1
אני לא אתפלא אם מסצ'רנו בהרכב כי מסי התעקש והם כידוע חברים טובים. פשוט חבל שמסי משחק כקיצוני/ חלוף ולא כקשר

רב קלוצמך
רב קלוצמך
26/06/2018 21:56:54

יש לינק למשחק אולי?

שמעון
שמעון
26/06/2018 21:57:52

תיכנס לאתר של כאן המשחק ישר משדר יש לינק ענק

אור
אור
26/06/2018 22:08:42

אין להם שכל? אני לא מבין

מנחם לס
מנחם לס
26/06/2018 22:09:47

ראיתם את מרדונה? נראה מסומם. לא מסוגל לפקוח את עיניו

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:18:01
הגב ל  מנחם לס

לקח הרבה שורות. 10 רוסיות ממתינות במלון לאחר המשחק. פוטין יודע לפנק חברים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/06/2018 4:05:41
הגב ל  שמעון

זה לא שורות, הוא על הרואין ולא קוק….

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
26/06/2018 22:11:46

אוי איסלנד 🙁

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:17:16

הגיע הזמן שישרקו פנדלים על כל התפיסות האלו. במונדיאל 98 נדמה לי שופט נורווגי שרק על תפיסת חולצה ברחבה. מאז היו כמה שריקות כאלו ומגמה זו נעלמה ועדיין תופסים בחולצה. אז נכון שכולם תופסים ככה ולא שורקים אבל זה לא אומר שיש לשמר את הנורמה הזאת. לתפוס שחקן זה עבירה בכל ענף ספורט למעט בגודו. טוב מאד ששרק. נמאס משחקנים עצחנים שלא רוצים לנוע ומחבקים את היריבים.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
26/06/2018 22:17:20

די, השתעשענו מספיק. הגיע הזמן להכניס את הדרקונים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/06/2018 4:06:45

ווינטר איז קאמינג

דקסטר
דקסטר
26/06/2018 22:18:11

וןאלה אני לא מבין את המאמן הארגנטינאי.
כמה אהבל אתה יכול להיות
זה הזוי שכל ילד נזלת מסוגל להבין מה שהוא לא

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:21:00
הגב ל  דקסטר

הוא נראה לי לקח מהחומר של דייגו

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 22:18:31

היגואין ומריה לא עשו כלום עד עכשיו. מסצראנו עשה נזקים. למה הם על המגרש? איפה דיבאלה ואגוארו? לא מבין

מונדיאל
מונדיאל
26/06/2018 22:21:08

די מריה זוועה, דיבאלה לא משחק, אגוארו לא משחק. זה לא ייאמן, נו.
אבל זה אותו לא ייאמן כבר שנים.

no funny shtuff
no funny shtuff
26/06/2018 22:23:51

אין ספורט שיש בו אקראיות יותר מכדורגל.
בקצה השני של הסקאלה- פוטבול.
באמצע- כדורסל

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
26/06/2018 22:24:40

עושה לי כואב בעיניים לראות את ארגנטינה. גורם לך לתפוס את השערות. לראות את סמפולי זה לראות את הילד העשיר שמגיע תמיד עם כל הגופיות המקוריות של השחקנים והכדורים הכי יקרים ופשוט משחק חרא.

איתן זרצקי
איתן זרצקי
26/06/2018 22:57:39

בס"ד

הכוכב הבא של הנבחרת והכי גדול אחרי מסי הוא דיבאלה.
הוא גם סקורר וגם יוצר.

אם המאמן לא מצליח לשלב אותם ביחד זה כשלון שלו.

אני אומר את זה אחרי הנצחון.

אגב, יתכן שדווקא מול צרפת שארגנטינה באה אנדרדוג ולא תצטרך ליזום, עקיצה של מסי/די מריה במסירות במתפרצת יכולות להעלות אותה שלב למרות שברור שצרפת טובה בהרבה.

צרפת צריכה לתת לארגנטינה לעבוד. כמו עם קרואטיה ולנטרל את מסי ואז ארגנטינה בצרות.

איתן זרצקי
איתן זרצקי
26/06/2018 23:04:16

בס"ד

באותו עניין גם איקרדי עדיף על אגוארו והיגוואין.

גם מבקיע וגם יותר יוצר מהם.
מסי לא יכול ליצור לבד.

בלי קשר- קצת מחשבה קדימה. העתיד זה דיבאלה ואיקרדי. היגוואין ואגוארו לא היו במוקדמות הבא שלא לדבר על המונדיאל.

שמעון טבדי
26/06/2018 23:27:54

איקארדי לא ישחק בארגנטינה כל עוד מסי משחק. הסכסוך שם יותר גדול מדיבאלה. איקארדי לכלכך על מסי חזק אמר שהוא קובע את ההרכב ושהוא בחוץ בגללו. מאז נעלמו עקבותיו בנבחרת.

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:32:19

חברה עזבו את היגוואין שאגוארו משחק הוא לא מורגש ואומרים איפה היגוואין ולהיפך. הם לא באמת קיבלו כדורים. הם חלוצים שצריכים לשים גולים. זה לא שהם טכניים שיכולים להעביר שחקנים וכו הם צריכים מצבים. זה כמו להאשים את לבנדובסקי בפולין. חלוץ צריך מצבים. ואני מאלו שחושבים שבלי קשר שאגוארו והיגוואין פחים אוברייטד. אוי מיי גוד מסה נכנס חחח השחקן הכי פח בארגנטינה

no funny shtuff
no funny shtuff
26/06/2018 22:33:04

לניגרים יש מוזס ומוסא בהרכב. מישהו יודע אם יש להם במקרה גם איזה מושיקו בנבחרת?

עידן
עידן
26/06/2018 22:33:40

איסלנד משווה

דקסטר
דקסטר
26/06/2018 22:33:57

טוב מה קשור מסה

עידן
עידן
26/06/2018 22:34:03

איזו החמצה של ניגריה

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
26/06/2018 22:34:10

יש שביב תקווה. ארגנטינה מסוגלת להבקיע שם?

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:34:19

לא יאמן שדיבאלה לא משחק גם במצב הזה. איזה החמצה של ניגריה וואו הם עלולים לשלם על זה

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:34:42

פנדל 100 אחוז יד מכוונת

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:35:55

חחח מה אין פנדל איזה שופט חחח פנדל 200 אחוז השופט משאיר את מסי בחיים

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 22:36:21

חחח… היה פנדל 1000%

Ip
Ip
26/06/2018 22:36:55

מה שקורה עכשיו מוכיח שהvar לא יפתור את הבעיות, הרי הייתה פה יד ברורה אבל לתת על זה פנדל זה שערוריה. צריך להגדיר יותר טוב על מה שורקים ועל מה לא.

שמעון
שמעון
26/06/2018 23:00:40
הגב ל  Ip

אתה יודע כמה טעויות הvar מנע? זה הדבר הכי טוב שקרה לכדורגל. רק יעזור. עדיין יהיו טעויות אבל הם יצטמצמו ב80 אחוז.

עידן
עידן
26/06/2018 22:37:18

אם ארגנטינה תבקיע זה יהיה כמו הר געש באיצטדיון

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:42:42
הגב ל  עידן

יבקיעו בדקה ה98. האיגלו הזה פח החטיא 2 מצבים של נצחון

עידן
עידן
26/06/2018 22:38:30

הנה אגוארו נכנס 10 דקות לסיום

עידן
עידן
26/06/2018 22:39:04

חחח היגוואין

דקסטר
דקסטר
26/06/2018 22:41:06

אין פנדל במצב הזה חבר'ה תתאפסו!!!
השופט צודק 100 אחוז.
לא כל יד היא זה פנדל וזאת לא הפרשנות של החוקה

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:41:32

חברים יש הבדל בין האי שריקת פנדל לטובת שוודיה מול גרמניה לאי הרחקה של רונלדו אתמול על המרפק ולאי פנדל היום לניגריה? שומרים על הסיכויים של הגדולות. יהיה פה גם תוספת סמן של איזה 6 8 דק חכו תראו

Ip
Ip
26/06/2018 22:44:39
הגב ל  שמעון

לא זוכר את הפנדל של שבדיה, אבל רונאלדו אתמול היה 75 אחוז הצגה של המגן, והפנדל עכשיו לטעמי גם טוב שלא נשאר – נכון, הכדור נגע ביד אבל תכלס בלי היד זה לא היה מצב מסוכן. עכשיו בגלל שבמקרה נגע לו ביד תתן על זה פנדל שזה 90 אחוז גול? אני לא בעד.

עידן
עידן
26/06/2018 22:45:03

שעעררררר ארגנטינה 2

אור
אור
26/06/2018 22:45:40

חבל לי על ניגריה אבל הם גם פראיירים וגם לא יודעים להתגונן.

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:47:15
הגב ל  אור

מגיע להם. היה להם הזדמנות לנצח את המשחק מספיק פעמים בעיה שלהם. בחיים צריך מזל. לרונלדו היה אתמול כזה היום למסי יש את זה כי איסלנד עושים במכנסיים גם.

אור
אור
26/06/2018 22:50:37
הגב ל  שמעון

נכון, וגם השער שלהם היה מפנדל לא קשור לחיים. בתכלס רק לקרואטיה מגיע לעלות מהבית הזה.

אור
אור
26/06/2018 22:54:17
הגב ל  שמעון

ובעיקר כי נתנו לארגנטינה להסתובב חופשי ברחבה, פשוט נאיביים.

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:45:52

חחח מסה הפח הבקיע

עידן
עידן
26/06/2018 22:47:27
הגב ל  שמעון

זה רוחו הבלם.רמי וייץ שעה צועק מסה אבל מהתחלה ראיתי שזה רוחו

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:48:24
הגב ל  עידן

היה לי מוזר שהפח הזה הבקיע הוא היה בועט לעננים. קרואטיה 2 1 על איסלנד חח

איתן זרצקי
איתן זרצקי
26/06/2018 23:01:01
הגב ל  עידן

בס"ד

רוחו מגן. לא בלם

דקסטר
דקסטר
26/06/2018 22:46:13

תודה רבה!!!!

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
26/06/2018 22:46:54

עכשיו יספיק עוד גול לאיסלנד, נכון?

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:47:47

אם איסלנד מנצחים הם עולים.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
26/06/2018 22:48:25
הגב ל  שמעון

חטפו גול עכשיו 🙁

עידן
עידן
26/06/2018 22:48:23

קרואטיה עולה ל 2-1

עידן
עידן
26/06/2018 22:50:25

הקהל הארגנטינאי חוויה.מספר 1 בעולם

עידן
עידן
26/06/2018 22:53:54

ארגנטינה עלו

אור
אור
26/06/2018 22:55:09
הגב ל  עידן

כן, אנחנו רואים.

עידן
עידן
26/06/2018 22:54:51

המשחק הראשון של רבעי הגמר יהיה צרפת-ארגנטינה ביום שבת ב 5

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:56:49
הגב ל  עידן

מה זה המשחקים בשעה 5 זה נוראי אנשים חוזרים מעבודה. אני אצטרך לסבול את המשחקים שלא בשישישבת לראות בפלאפון

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 22:56:05

סאמפולי בושה לכדורגל. מחבל בנבחרת ממניעים זרים. כל מה שאיווניר אמר היה נכון. אגוארו בחוץ והיגואין ודי מריה בפנים? שערוריה

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:58:24
הגב ל  דה שוט

זה כמו שתאשים את טיי לו. סאמפולי הוא רק עוזר מאמן כמו אלו שהיו לפניו.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 23:10:45
הגב ל  שמעון

עזוב, זה לא מסי, הבן אדם עושה פינקסנות ואשכרה מחבל בנבחרת שלו. הייתי מעלה אותו למטוס עוד הערב. גם אם הם יזכו בגביע – זה לא ינקה אותו.

מונדיאל
מונדיאל
26/06/2018 22:58:50
הגב ל  דה שוט

די מריה סיים הערב את הקריירה הבינלאומית שלו, זה גם עיוור רואה
השאלה הגדולה זה דיבאלה. ואם זה באמת מסי – אני קראתי דברים אחרים, עזבו אתכם מהצהובונים של מדריד שבאו לסכסך – אבל אם זה באמת על מסי, אז הוא אידיוט. זה היהלום הגדול של הכדורגל העולמי, אתה לא קובר את עצמך על משחקי אגו
מסי בכלל צריך קרבות אגו? אף אחד לא יתקרב לקרסוליים שלו. שחרר
ואם זה על סמאפולי, אז זו שערוריה

שמעון טבדי
26/06/2018 23:10:03
הגב ל  מונדיאל

זה רק מסי. אין מישהו בעולם שלא היה נותן לדיבאלה לשחק בכלל אבל בכלל! גם לא כמחליף. חוץ מזה זה לא עיתונאי מדריד זה דברים שאמרו השחקנים עצמם והמאמן.

סמפאולי, ניסה להסביר: "אין לנו זמן לעבוד על מערכת היחסים בינו לבין מסי, נצטרך ללכת על משהו יותר מבוסס".

דיבאלה: "קשה לשחק ליד מסי"

תעשה סקר בכל העולם אין מישהו שלא מדרג את דיבאלה טופ 3 בנבחרת במקרה הגרוע בכל העולם.

הנה גם ג'ובאני רוסו אמר זה פוליטיקה.

סמפאולי מת לתת לדיבאלה לשחק, הוא התחנן למסי שיוכל לזמן אותו לסגל למונדיאל. אין עשן בלי אש.

Ljos
Ljos
26/06/2018 23:23:52

יש לנו פה כבר דה שוט אחד, לא חייבים שניים.
סמפאולי אמר שאין להם זמן לתאם את המשחק של שניהם ביחד. דיבאלה התכוון פיזית, במגרש, לשלב את המשחק שלו ושל מסי, ועיתונאים צהובים לקחו את זה לאן שהם רצו. בפעם הבאה שהם נפגשו אחרי שדיבאלה אמר את זה, דיבאלה מספר שמסי צחק איתו על העיתונאים.
אמרת שלא נתנו לו לשחק בכלל – הנה מנדז'וקיץ' מחפש את מסצ'רנו ודיבאלה בזמן המשחק: https://twitter.com/amadoit__/status/1011241561408012289

ודה-שוט, מצטער. אני מחזיק מסמפאולי. בצ'ילה ובסביליה הוא עשה את המקסימום תוך כדי כדורגל מרהיב. על הפנקסנות הזו כנראה רק אתה ואיווניר מדברים. בשידור האנגלי, אמריקאי וקנדי לא הזכירו מילה. ואם אתה מתכוון לזה שהוא עשה שינויים בהרכב שחטף 3-0 מקרואטיה, אז… אתה יודע… זה די מתבקש. גם ההרכב הזה קירטע, נכון. אבל הורס לקבוצה שלו בגלל פנקסנות? האשמה חמורה. אתה בטוח שזה לא בגלל שסמפאולי בכלל תומך בישראל?

Ljos
Ljos
26/06/2018 23:24:25
הגב ל  Ljos

וגאד דאמיט שמעון, לנצח אקלל אותך שגרמת לי להסכים עם סומסום.

שמעון טבדי
26/06/2018 23:32:12
הגב ל  Ljos

תאמין למה שבא לך. אני אאמין במה שבא לי. לי אין ספק שדיבאלה לא משחק בגלל מסי.

מסי: YOU REFUSED TO CALL ME A FRIEND, REFUSED TO CALL ME GODFATHER

Ljos
Ljos
26/06/2018 23:39:55
הגב ל  Ljos

אני מאמין למה ששני השחקנים אומרים, למה שאומרים המאמנים, למה שאומרים חברים שלהם. אתה מוזמן לקרוא פה: http://www.goal.com/en-sg/news/why-wont-shambolic-argentina-unleash-messi-and-dybala/htdpw5w1k1b41ijry92w4xpya
אתה מאמין למה שאומרים שלמה שרף והמקבילה הארגנטינאית של אופירה אסייג.
גם בקשר לאיקרדי – אם כבר הוא מחוק, זה בגלל הסיפור שלו עם אישתו לשעבר של מקסי לופז. וזה שהוא בעצם ביריון.

מונדיאל
מונדיאל
26/06/2018 22:56:09

זו לא שכונה, צריך הגדרה חדשה
איזה נבחרת גרועה, וכמה דרמה והיסטריה

בדרך – 5 של צרפת, רק צריך לחלק מי יבקיע שם כמה

שמעון
שמעון
26/06/2018 22:57:29
הגב ל  מונדיאל

יש התערבות על בורגר?

מונדיאל
מונדיאל
26/06/2018 22:59:44
הגב ל  שמעון

לא על חמישיה, הלו 🙂 אבל אני לוקח את צרפת, קל

שמעון
שמעון
26/06/2018 23:02:30
הגב ל  מונדיאל

יאללה התערבנו. אם אני מפסיד הגבייה זה מאדיסו aka פאק דה רפס או מושון עיני נץ. הם חייבים לי 3 בורגרים. אם אתה מוכן לגבות מהם יש התערבות.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 23:13:31
הגב ל  שמעון

בסוף תהיה שמן כמו כרמלו ששימח אותי (וכנראה רק אותי) ומימש את האופציה שלו. רק נשאיר את ג׳ורג׳י בוי ואנחנו מסתערים על הטבעת (שוב)

שמעון טבדי
26/06/2018 23:17:50
הגב ל  שמעון

חח אל דאגה לא אכלתי בורגר אולי חודשיים ואני עושה כושר יותר מכרמלו 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/06/2018 4:16:02
הגב ל  שמעון

מה רע לשמנמלו?
ירווח משכורת על חלל בשנה הבאה ואז יעבור לפרשן.
הכסף (יש המון ממנו) עובד בשבילו בשווקים הכי גדולים בעולם…. מנהטן!

עידן
עידן
26/06/2018 22:59:19
הגב ל  מונדיאל

נבחרת ממש גרועה ארגנטינה אם צרפת לא עוברים אותם זו הפתעה ענקית מבחינתי.בכלל פחות מסכיה בגביע העולם דשאן הולך הביתה ונראה את זידאן על הקווים של צרפת

עידן
עידן
26/06/2018 23:00:25
הגב ל  עידן

מזכיה

שמעון
שמעון
26/06/2018 23:03:07
הגב ל  עידן

מזל טוב. חבל שאני לא שלחתי על התוצאה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/06/2018 4:17:16
הגב ל  עידן

+ 100
הלוואי ויקרה כי זיזו מאמן הרבה יותר טוב מדידייה

דקסטר
דקסטר
26/06/2018 22:59:13

עוד פגיעה בול בווינר (:

עידן
עידן
26/06/2018 22:59:51
הגב ל  דקסטר

מזל טוב דקסטר

דקסטר
דקסטר
26/06/2018 23:03:17
הגב ל  עידן

אתה הקמע שלי

אור
אור
26/06/2018 23:04:38
הגב ל  דקסטר

תותח

Ip
Ip
26/06/2018 23:01:06

אם היה מגיע בספורט אז היו מעלים את איראן על חשבון ארגנטינה. חוץ מקרואטיה כל הקבוצות בבית הזה שיחקו כדורגל מזעזע

אור
אור
26/06/2018 23:06:57
הגב ל  Ip

איראן זה אנטי כדורגל, גם דנמרק. הייתי מעלה את מרוקו, פרו, השלישית מהבית של ברזיל ושל קולומביה לפניהם.

דקסטר
דקסטר
26/06/2018 23:13:30

ארגטינה יעשו את המוות לצרפת.
המונדיאל הזה לימד אותנו ששום דבר לא סגור.
אם איראן כמעט העיפה את פורטוגל ארגנטינה יכולה להעיף את צרפת

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
26/06/2018 23:14:18

הניגרים חזקים, מהירים, ומאוד טכניים (מה שחסר להם זו טקטיקה קבוצתית). ובגלל זה לארגנטינה היה קשה מאוד. ועדיין במחצית השנייה הם ישבו לניגרים על השער וזה היה רק עניין זל זמן עד שהגול יגיע. כל הכבוד להם ויש למה לצפות בשלבים הבאים.
vive la france

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/06/2018 23:56:51

דווקא לניגריה היו במחצית השנייה כמה הזדמנויות מצוינות לשערים שהוחמצו.

דה שוט
דה שוט
26/06/2018 23:17:23

ארגנטינה זאת הקבוצה האחרונה שרוצים לפגוש. חוסן מנטלי ומסורת. למי ששכח – פינאליסטית לפני 4, פינאליסטית ב-90, אלופה ב-86 וב-78
אחת מארבע המעצמות הניצחיות (עם ברזיל, גרמניה ואיטליה). הם תמיד באים לנצח.

צומפי
צומפי
26/06/2018 23:27:40
הגב ל  דה שוט

חוסן מנטלי?
מה שתית ?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/06/2018 23:45:02
הגב ל  דה שוט

בעבר היה להם חוסן מנטלי אך כבר לא כל כך…

צומפי
צומפי
26/06/2018 23:26:51

אחת משתי הנבחרות תעוף ארגנטינה או צרפת, אני חושב שצרפת ויהיה מאד נחמד …
ארגנטינה תעוף בשלב בו יפגשו בגרמניה…יש להם מסורת כזו…

אור
אור
26/06/2018 23:30:08

ראיתם את מראדונה החמור, חוגג עם אצבע משולשת לניגריה. הבנאדם איבד את זה

comment image

Ljos
Ljos
26/06/2018 23:31:29
הגב ל  אור

אני אוהב שמי שמנסה להרגיע אותו לובש חולצה של מראדונה.

שמעון טבדי
26/06/2018 23:35:40
הגב ל  אור

אחי הוא היה תחת השפעת חומרים, זה מה שהדהים אותך? אז פספסת דברים אחרים שהוא עשה

צומפי
צומפי
26/06/2018 23:44:53
הגב ל  אור

מאראדונה הוא מסומם , שקשה להאמין שמישהו וחמור מזה מדינה תמנה אותו למאמן הלאומי אך במדינה שבה השילטון הכי מושחת רע לאזרחים או אולי אחת המדינות הגרועות אפשר למנות גם אותו למאמן כפי שאפשר לתת לברקוביץ לראיין בטלויזיה …
הבדלי האינטיליגנציה בין השניים לא גדולים…

Ljos
Ljos
26/06/2018 23:32:46

ומילה על איסלנד – כל הכבוד. נלחמו והיו בתמונה עד לרגע האחרון. אני חושב להתחיל יומן אליפות עבורם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/06/2018 23:43:40

תיקו מאופס ראשון במשחק צרפת-דנמרק. שמונה שערים היום לעומת שנים-עשר אתמול ושער אחד בדקה התשעים לפחות לעומת ארבעה אתמול, ושער נוסף בדקה ה-86 שהציל את ארגנטינה והבקיע אותו הבלם רוחו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/06/2018 23:51:59

רוחו כבר הבקיע לארגנטינה שער ניצחון בדקות האחרונות (ואולי אף בשקהה-90 לפחות) במשחקי גביע העולם. שכחתי באיזה משחק.

Ljos
Ljos
27/06/2018 0:06:39

דקה 50. מונדיאל קודם. במשחק האחרון של הבית. נגד ניגריה.

אהרון שדה
אהרון שדה
27/06/2018 1:57:29

באיחור קל ….
היה מעניין לקרוא.
יש לי יותר מ 30 שנות מונדיאל.
שלב הבתים הוא שלב הבתים …מוקדמות הם מוקדמות והנוקאאוט נוקאאוט .
רוצה לומר אין קשר בין השלבים .
כל מי שבנוקאאוט יכולה להתקדם כן גם ארגנטינה .
הנה מספר דוגמאות .

גרמניה 54 חטפה שמינייה מהונגריה וידעה לנצח אותה בגמר .
איטליה 82 עלתה לשלב השני עם 3 תיקו בגלל שער זכות עדיף על קמרון ולקחה את הגביע .
גרמניה 86 תיקו והפסד לדנמרק בבתים ובסוף גמר.
ארגנטינה 90 מפסידה לקמרון במשחק הפתיחה ממשיכה לגמגם כל הטורניר כולל בנוקאאוט אבל מעפילה לגמר.
איטליה 94 מקום שלישי בבתים גם זה בגלל שער זכות עדיף על נורווגיה מעפילה לגמר (אחרי פיגור בדקה 89 בשמינית מול….הלוזרית הגדולה כנראה ניגריה).
מפסידה רק בפנדלים מהנקודה.
צרפת 06 אחרי 2 תיקו חייבת לנצח משחק מכריע בבתים עושה זאת מול טוגו ומגיעה עד הגמר .
ספרד 10 מפסידה משחק פתיחה אך לוקחת את הגביע .

בכל זאת נקודה מדאיגה לספרד וארגנטינה הם חטפו 5 שערים בבתים רק גרמניה 54 ספגו יותר ולקחו גביע .
מאז 94 כל אלופה חטפה פחות בכל הטורניר
(86+90 האלופות ספגו 5 כל הטורניר).

וההישג של אורגוואי .
ניצחה 3 משחקים מבלי לספוג בבתים .
היחידות שעשו זאת בהיסטוריה

ברזיל 86 ( 0-1 על ספרד ואלג'ריה ו 0-3 על צפון אירלנד).
הודחה ברבע על ידי צרפת .ספגה שער בודד לא כןלל בעיטות ההכרעה מול צרפת.

איטליה 90 ( 0-1 על אוסטריה וארה"ב ו0-2 על צכוסלובקיה).
השער הראשון שספגה היה בחצי הגמר מול ארגנטינה שניצחה אותה בפנדלים .

ארגנטינה 98 ( 0-1 יפן 0-5 ג'מייקה ו 0-1 קרואטיה ).
בשמינית הגמר חטפה פעמיים מאואן אך שרדה פנדלים .
הודחה על ידי הולנד וברקמאפ ברבע .

והולנד 74 עשתה זאת בשלב הבתים השני לאחר
0-4 על ארגנטינה ו 0-2 על מזרח גרמניה וברזיל.
אך בגמר נוצחה 2-1 על ידי מערב גרמניה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/06/2018 4:20:05

פייי
אתה ויקיפדייה מהלכת 🙂

אהרון שדה
אהרון שדה
27/06/2018 12:20:37

תודה לך ודה שוט

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 7:22:37

+ 1
מעניין. תודה

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
27/06/2018 6:40:07

לא מבין למה אתם חושבים שצרפת תאנוס את ארגנטינה?
צרפת היא הנבחרת ״הטובה״ הכי מאכזבת שלא מדברים עליה,
ארגנטינה היא הנבחרת הטובה״ הכי מאכזבת שכן מדברים עליה זה הכל. צרפת גם הייתה מקבלת בראש מקרואטיה תאמינו לי.
בקיצור בלגיה קרואטיה נראה כמו הגמר חח.. אלא אם ייאלצו להיפגש קודם.

bobby
bobby
27/06/2018 8:08:18

אם יש סיבה אחת לאופטימיות אצל ארגנטינה מהמשחק הזה, היא שיש להם סוף סוף שוער בשער.
קבאז׳רו היה מזעזע עוד הרבה לפני הגול הראשון השטותי שספג מול קרואטיה.
אולי עוד לא ראינו הרבה מארמני, אבל הקצת שצפיתי בו אתמול היה מספיק כדיי להבין שהוא עדיף אלפי מונים על קבאז׳רו.
בנוסף, לא ברור לי מה סמפאולי חשב כשבמשחק מול קרואטיה לא שיתף את רוחו. אתמול, בנוסף לגול הנהדר, הוא היה מעולה בהגנה.

כל עוד ארמני בשער, רוחו בהגנה, ובאנגה במרכז השדה, כבר יש לארגנטינה קבוצה סבירה.
עכשיו הם רק צריכים למצוא את הניצוץ בהתקפה, ובטח שזה לא יקרה כל עוד סמפאולי נותן אקסטרא דקות לשחקן כמו מסה על פני דיבאלה..