מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

 

 

1. ה-NBA הפכה לליגה עם אובססיה לשחקני כנף ורסטיליים

ג'רד דובין, בפוסט לפני יומיים בניילון- קלקולוס (https://fansided.com/2018/06/22/nylon-calculus-nba-obsessed-versatile-wings/) מראה שהליגה נמצאת עתה באובססיה בקשר לשחקני כנף (WING) ורסטיליים המסוגלים לשמור על 4 עמדות על הפארקט ולעתים 5, והם יכולים ומסוגלים לבצע כל תפקיד המוטל על כל שחקן אחר על המגרש.

משך העונה האחרונה 57.7% מדקות המשחק שוחקו ע"י שחקנים בגובה 1.95 עד 2.06. בפלייאוף ממוצע הדקות עלה ל-61.1%.
הטבלה הבאה היא של % דקות משחק בפלייאוף של שחקנים לפי גובהם:
*

 

הטבלה הזאת מראה בברור שהקבוצות הטובות יותר משתמשות יותר בשחקנים בעלי הגובה הבינוני הזה מהקבוצות הפחות טובות.

 

 

הדראפט האחרון היווה עוד הוכחה ל-TREND הזה כש-63.3% מננבחרים היו בגבהים שבין 1.95 מ' ל-2.06:

 

2. העיתון דאלאס מורנינג ניוז בכותרת על כל העמוד:  It’s Doncic time in Dallas.

וזה אפילו לפני שידעו על אימו.

לוקה דונצ'יץ, SLOVENIAN STUD שהגיע מאירופה ונבחר שלישי בדראפט ע"י אטלנטה האוקס. הוא לחץ את ידי הקומיסיונר כשהוא חובש מגבעת של ההאוקס אבל לא להרבה זמן.

 

אבל השמועה מיד פרחה  שאם טריי יאנג עדיין לא נבחר בבחירה ה-5, לוקה יועבר בטרייד לדאלאס. ממפיס בחרה ב-4 את ג'רן ג'קסון, והמבריקס בחרה ביאנג והטרייד עם אטלנטה נעשה. אז מה? האם אטלנטה תיראה שוב כקבוצה המטומטמת כשלוקה מבעיר את כל הליגה כפי שהשמועות לא מפסיקות לזרום בקשר לסלובני הזה שהוא חייב להיות לפחות קומבינציה של דראזן פטרוביץ' וטוני קוקוץ'?

כנראה שהוא נפל למקום שיהיה הטוב ביותר בשבילו, והוא הטוב ביותר בשבילם.

אני לא מאוהדיו הגדולים של מרק קיובן, אבל אני מעריך את כישוריו, והיי, היתה להם אליפות רק לפני 7 שנים. אני מבין שלוקה בן ה-19 הוא PRODIGY אמיתי, וישנם כמה גורמים בקבוצה ובעיר שכנראה יעזרו לו מאד.

אולי הגורם מספר אחד בחשיבותו הוא ההתחברות לדניס סמית. יחד הם יהוו צמד בק-קורט צעיר מאד ודינמי. הביקורת ששמעתי על לוקה היא שהוא אולי איננו אתלטי מספיק לככב ב-NBA. אם זה אמנם כך, לדניס סמיס ישנה מספיק אתלטיות עבור שניהם.

בדאלאס יש לו מנטור שיהפוך למורה הפרטי שלו העונה שאף הוא וניל אירופאי, והוא השחקן האירופאי הטוב ביותר שהגיע ל-NBA, כבוד שהוא בכיף ירעיף על לוקה, אם יגיע לו. אוי, כמעט שכחתי. שמו דריק נוביצקי. גם הריסון בארנס הוא שחקן אנושי, חברי מאד, וגם הוא יעזור מאד ללוקה מבלי להרגיש מאויים.

בנוסף למרק קיובן, ישנו עוד טיפוס בדאלאס שרוב הגולשים מעריכים כאחד מהמאמנים הטובים בליגה, בעוד שעבורי יש בו משהו מעצבן. אני מרגיש שריק קרלייל הוא סנוב עם אף גבוה שהוא יותר דיבורים ממעשים, עם כל הכבוד לאליפות היחידה. אני שומע מכל עבר שהוא יהיה הדבר הטוב ביותר שקרה ללוקה. נחיה ונראה. אני לא מאמין שזה נכון, אבל הפעם אלך עם דעת הרוב.

העיר דאלאס אף היא יתרון גדול ללוקה. דאלאס היא עיר פוטבול מכף רגל ועד ראש, ומעטים מאד יתרגשו  אם לוקה לא יפרח מיד להיות הסופר-סטאר שמקווים שהוא יהיה. יתנו לו את הזמן שלו, וחיוך אחד ממרים אימו ישתק את כל המתקיפים.

רוצים הוכחה לעובדה שדאלאס היא עיר פוטבול? כשלוקה נשאל מה הוא יודע על דאלאס, הוא הגיב שהוא שמע על הקאובויס…:

 

 

3. הלייקרס רוצה (ויכולה) להביא גם את לברון וגם את כריס פול 

כנראה שישנם מספיק סימנים להסיק או "לסקם" – מהמילה מסקנה – שלברון סגור על הלייקרס. זה גם המקום שלדעתי הוא ההגיוני עבורו ומשפחתו לעבור אליו, וגם המקום שאיש לא יאשימו אם הם יעשו את הפלייאוף ויעיפו אחרי הסיבוב הראשון. אחרי הכל למה אתה מצפה מקבוצה כה צעירה ומאמן טירון בראשית דרכו?

כריס פול לא מפחיד אותי כלל, אפילו אם לא ייפצע.

 

עד הוויקאנד הזה איש לא טרח לדבר בכלל על כריס פול כאפשרות. עד יום ששי מקומו ביוסטון היה בטוח כמו כסאו של ביבי נתניהו לתריסר השנים הבאות (אני לא סומך על אף אחד כמוהו כמגן על בתי ונכדותי). לפתע הגיעה הידיעה הזאת https://sportsnaut.com/2018/06/report-of-tension-between-chris-paul-and-the-rockets/

שני הצדדים – פול והספארס – "לא נמצאים במקום טוב כשהם לא מצליחים להסכים על תנאי חוזה האקסטנשיון".

מצד שני הלייקרס כבר שידרו שהם מוכנים וערוכים לשלם שני חוזי מקס, ובאותו זמן שומעים מאוקלהומה סיטי שהם "עושים הכל להחתים את פול ג'ורג', ופול ג'ורג' מקשיב בחום להצעות כי אשתו וילדיו אוהבים מאד לגור באוקלהומה סיטי" (https://sportsnaut.com/2018/06/paul-george-could-reportedly-return-to-the-thunder-on-two-year-63-million-deal/)

אם זה יקרה הלייקרס ישלחו את לונזו בול לאן שהוא, והם יצליחו להגיע לסיבוב הראשון של הפלייאוף שם יפסידו לווריורס 4-2.

4. צ'ארלס בארקלי לא ישוכנע עד שלוקה יעשה זאת כאן

לפעמים צ'ארלס בארקלי השמן ואני באותו ראש. הוא אמר שהוא לא קונה את כל הסיפורים על לוקה דונצ'יץ' "כי עד שאתה לא עושה זאת כאן נגד שחקני NBA עדיין לא הוכחת שום דבר". הוא אמר זאת ב- Scot Pollard’s “Planet Pollard Podcast אם לא קלטתם את האנגלית, אז הוא אמר, מילה במילה –
*
“I don’t trust the foreign competition. I have nothing against foreign players; I just don’t know what type of competition,” . “At 18 years old [Luka Doncic] was the MVP. Well that tells me he’s playing against shitty competition. Nobody at 18 should be dominating grown men.
*
“You go back and look at the NBA, there’s only one 18-year-old you can go back and say, ‘Oh, he’s the real deal.’ That’s LeBron James. People forget as great as Kobe Bryant was, he struggled for his first few years. Kevin Garnett struggled his first few years.They keep telling me that Doncic won the MVP 18 — I’m like, ‘who was he playing against?’ He should not be dominating grown men at 18.”

*

אני עם האציל ב-100%. עוד לא נולד האירופאי שיכול להגיע הנה ולהיות דומיננטי. אני מקווה שעם כל ההייפ הוא יהיה לפחות טוב.

דומיננטיות? מי מדבר על דומיננטיות?

*

5. המבריקס מוכנים 'לסלוח' לדאנדרה ג'ורדן

.המאבס רוצים לתת ללוקה דונצ'יץ' את כל כלי הנשק והתחמושת שיצליח.

6. האם המאבס בחרו בקוסטאס אנטטוקונמפו עם עין אחת על ג'יאניס?

 

אין דרך בעולם שלקוסטאס אנטטוקונמפו מגיע להיבחר בדראפט של 2018.

אלא אם כן העין של הבוחר פוזלת לעבר האח הבוגר, גיאניס.

דייויד גריפין, המנכ"ל לשעבר של הקאבס אמר ל-NBA TV שהמאבריקס החליטה להיות שחקנית בשוק השחקנים החופשיים  NBA TV’s coverage of the draft this week.

הוא אמר בתכנית

“They’re going to want to be a player in free agency and max free agency when Giannis Antetokounmpo is available,” said Griffin of Dallas. “Because drafting Kostas Antetokounmpo is really all about legalized tampering.

You’re going to have his brother going home and telling Giannis all the time what an amazing organization this is,” Griffin added. “I promise you, that was not an accident, and I will be stunned if he goes away.”

דייויד גריפין שכח להוסיף פרט חשוב: ג'יאניס לא יהיה שחקן חופשי עד 2021. אם קוסטאס יחזיק מעמד עד אז אז אולי – אחרי הכל – יש לו את זה.

7. לכרמלו היה עד לפני דקה  לצאת מחוזהו עם הת'אנדר


הוא עבר את הדד-ליין לצאת מחוזהו. הסתכלתי באתר הקבוצה לא ראיתי דבר. נכנסתי לאתר ה-NBA – לא ראיתי דבר.

הווה אומר שהוא משחק העונה באוקלהומה סיטי ת'אנדר עבור 27.8 מיליון.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
106 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
שמעון
שמעון
25/06/2018 6:17:24

לא שווה למאבס לשלם בוכטות לנגר כמו דיאנדרה שרק ילך וידעך עם הזמן והחשק שלו יהיה כמו החשק של כרמלו. אם הוא בזול כאי להביא. הוא לא שווה 20 מיליון בעונה. דירק שלט בדומיננטיות בליגה של הגדולים ומבחינתי יש לו 3 תארי אמויפי למרות שנשדד פעמיים על ידי נאש. דונציץ נפל למועדון נפלא עם שחקן על כמו דניס סמית ומערכת בריאה וזה כנראה יתן לו להתגנב מידי פעם למשחק האולסטאר. יהיה למאבס קו אחורי נהדר. יאניס לדעתי לא ימשיך בבאקס בתום חוזהו בלי קשר לא רואה את הבאקס הופכים להיות קונטנדרים או איזה כוכב מצטרף לשם ליאניס. פול יגיע לליקרס עם לברון וגורג והוא יתפשר על שכר נמוך. אף אחד לא יביא לפול מקס או קרוב לזה אפילו לא הניקס או אורלנדו או ברוקלין. אם הוא היה בן 30 היה מקבל כנראה אבל בגיל 33 אף קבוצה לא תתאבד מעבר למקס לשנה שנתיים אולי וגם זה בספק. בסוף לברון ישכנע אותו ויוותר על נרבה כסף בשבילו. לגורג ולפול יש מלכוד של לוותר על הרבה כסף בשביל לשחק עם לברון אבל הם ילכו על זה כי הם חברים ואוהבים את החיים באל איי ולברון יסדר להם בעתיד תפקידים בהוליווד כפיצוי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/06/2018 10:55:08
הגב ל  שמעון

נאש היה ראוי לתארים האלו והיה נפלא.

גיא רוזן
גיא רוזן
25/06/2018 6:27:15

סעיף 1 מסביר חלק מהותי מהטרייד שהביא לסאנס את ברידג'ס.

ברידג'ס גבוה ב-5 סנטימטר מסמית', ומוטת כנפיים שלו ארוכה ב-8 סנטימטר (ברידג'ס 2.01 גובה, עם 2.15 מוטת כנפיים).
לצד ג'וש ג'קסון (2.03 עם מוטת כנפיים 2.08) יש לסאנס עכשיו 2 שחקני כנף עם יכולות הגנתיות שמסוגלים לכסות יפה את עמדות 1 – 4 של היריבות.
הנתון הנ"ל, לצד נפח הזריקות מהשלוש (באחוזים מצוינים) שברידג'ס לקח בשנתיים האחרונות שלו במכללות,
הופכים אותו לשחקן שלסאנס (על הנייר. חמסה, חמסה, חמסה…) היה כדאי מאוד להשתדל ולהשיג.

לגבי סמית' –
אתלט ענק. ובהחלט יכול להיות שהוא עוד יוכיח את עצמו כשחקן נהדר.
לשמחתו הוא לא בסאנס – בגלל שלסאנס כבר יש שוטינג גארד מעולה, ולסאנס כבר יש מפלץ אתלטי שמסוגל להגיע בקלות לסל.

לפעמים אי אפשר לשפוט טרייד כאילו נעשה בחלל ריק. לסביבה יש השפעה קרדינלית על ההתפתחות של רוקים –
ברידג'ס יזכה בסאנס לדקות, ולתפקיד, שסמית' לא יכל לקבל.
ברידג'ס יזכה לתפקד לצד חמישייה שמתאימה בדיוק למידותיו, מה שלא יכל לקרות עבור סמית' שהיה עולה מהספסל (החלש במיוחד של הסאנס).

.

שמעון
שמעון
25/06/2018 6:47:04
הגב ל  גיא רוזן

לגמרי. ואני בכלל לא בטוח שסמית יהיה טוב מברידגס. סמית אתלט על אבל מקטעי היוטיוב שראיתי הבחור בעיקר מטביע. לא נראה שיש לו כרגע משהו מעבר לזה. כמה אתלטים כמוהו הגיעו לליגה ונעלמו? הוא נראה כמו זאק לוין רק פחות טוב. לא חושב שיצא ממנו כוכב. טרייד טוב לפיניקס. ברידגס גם לא יהיה כוכב אבל יתן להם מה שהם צריכים ושחקן סולידי טוב.

א.ב
א.ב
25/06/2018 12:28:35
הגב ל  גיא רוזן

יכול להיות שפיניקס החליטו שיש להם מספיק פרוספקטים והלכו על שחקן יותר מוכח, אלוף עם אופי טוב שייצב את הקבוצה ויישמור בהגנה.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/06/2018 12:33:56
הגב ל  א.ב

ברידג'ס הוא עדיין פרוספקט. זה שלקחת אליפות במכללות לא אומר כלום על מה תעשה במקצוענים.

דדי
דדי
25/06/2018 13:50:00
הגב ל  גיא רוזן

הטרייד בהחלט לא נעשה בחלל ריק.
הוא נעשה בחלל שבו הפרונט אופיס יודע שאם הוא לא מביא תוצאות בשנה – שנתיים הקרובות, הוא הולך הביתה.

אז ויתרו על שחקן כשרוני לפחות באותה מידה רק צעיר ולא מבושל + בחירת דראפט שאף פרונט אופיס שפוי לא היה נותן עבור ההחלפה הזו – אלא אם כן הוא מרגיש את חרב הפיטורין על העורף אם לא יהיו נצחונות עכשיו – כדי להשיג את השחקן היותר בשל.

זה לא אומר שהוא לא יהיה שחקן טוב, זה לא אומר שהסאנס לא בעמדה טובה בלי קשר, אבל זה אומר שמכרו אתכם ורוב הסיכויים שתהיו קבוצה הרבה פחות טובה משיכולתם להיות בעתיד בגלל זה.

גיא רוזן
גיא רוזן
25/06/2018 14:14:43
הגב ל  דדי

מיד אחרי הטרייד, גם אני חשבתי בדיוק את אותו הדבר.

אבל אז התחלתי לשמוע על התהליך שהוביל לבחירה:
הסאנס הלכו בכל הכוח על ברידג'ס מיד אחרי שהסיקסרס בחרו בו.

היו שמעות בשבועות שהובילו לדראפט שהסאנס מנסים להשיג בחירה טופ 10.
הניחוש הפופולרי היה שהם מחפשים פוינט גארד, ושהם מקווים שאולי יאנג יהיה זמין לקראת סוף העשירייה.
על ברידג'ס אף אחד לא דיבר,
והוא בכלל לא הגיע לפיניקס לאימון התרשמות.

לי זה מרגיש כמו מסך עשן שתוכנן על מנת שיוכלו לנסות ולהשיג את השחקן שהם רצו.

אני בכלל לא נכנס כאן לשאלת הכישרון.
אף אחד מאתנו לא נביא.
השאלה היחידה הרלוונטית היא האם טרייד שכזה משתלם עבור שחקן שהקבוצה מאמינה בו.
לדעתי (הסובייקטיבית, והאופטימית במיוחד), התשובה היא "כן".

בשנה שעברה היה את הדיון על הטרייד ששלח את הבחירה מס' 1 לסיקסרס.
הייתה ביקורת עצומה על אותו טרייד.
אבל לי היה די ברור שאם אכן בוסטון האמינו בטייטום, ובכל מקרה הוא היה מס' 1 עבורם –
אז זה נו בריינר.
גם להשיג את השחקן שעבורך הוא מס' 1, וגם להשיג בחירת דראפט עתידית?
מהלך מבריק של איינג'.

וכך צריך לשפוט טרייד שכזה (וטריידים בכלל) –
האם השחקן עליו מהמרים הוא כזה שהקבוצה על באמת מאמינה שישפר את הקבוצה בטווח הקצר, ובטווח הארוך.
להערכתי, זה מה שעומד מאחורי הטרייד עבור ברידג'ס.

דדי
דדי
25/06/2018 14:55:09
הגב ל  גיא רוזן

משהו השתבש לך בתהליך…

אכן מהלך מבריק של איינג'
אכן מהלך נוראי לפילדלפיה
אכן כך צריך לשפוט טרייד כזה.

אבל איך שהוא הצלחת לפספס את העובדה שהקבוצה ש"האמינה" בשנה שעברה בשחקן ונתנה בשביל זה בחירה עתידית ברמה דומה לזו של מיאמי ב 2021 + בחירה קצת יותר נמוכה באותו דראפט הנוכחי היתה… פילדלפיה – לא בוסטון.

אתם הפילדלפיה של הטרייד הזה.
הסיקסרס הם הסלטיקס.

עכשיו רק תקווה שהפער לא יהיה כזה מפלצתי כמו בטעות של הסיקסרס, אבל אישית אני מאד אופתע אם לא יהיה פער משמעותי וברור בכל מקרה כשיגיע הזמן להעריך מה כל קבוצה קיבלה ונתנה בטרייד הזה.

גיא רוזן
גיא רוזן
25/06/2018 15:04:35
הגב ל  דדי

בשנה שעברה הייתה המון ביקורת דווקא על הסלטיקס בעקבות הטרייד.
אם יש שחקן שקבוצה באמת חושבת שהוא השחקן שישדרג את הקבוצה –
אז הולכים עליו.

אם זה היה טרייד מזן הטריידים שהסאנס (בראשות מקדונו) עשו בעבר,
כזה שהביא לקבוצה כל מיני רכזים מקבוצות אחרות –
אז הייתי מסכים אתך ב-100%.
זה היה מהלך "כיסוי תחת" שמטרתו לספק תוצאות מידיות.

טרייד עבור פרוספקט?
זה הכי לא מהלך "כסת"ח שיש.
המחיר אכן גבוה.
הסיכון אכן גבוה.
אבל זה לא בהכרח אומר שדינו של הטרייד כישלון.
מקדונו לקח סיכון,
ואישית –
לראשונה מזה זמן רב אני אוהב מהלך שהוא עשה.
בגלל שלפעמים החלק של ה-"סיכוי" במשוואה גדול מספיק בשביל להצדיק את המהלך.

(עכשיו נותר לי רק להחזיק אצבעות.
לעזאזל מערכת שליפת תגובות ארורה…)

אפלטון
אפלטון
25/06/2018 19:11:24
הגב ל  דדי

זה גם וגם.
הבחירה הזו שפיניקס נתנה זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לפילדלפיה. הם גם ככה עמוסים בכישרון וצריכים עוד סופרסטאר שיגיע. מה יותר טוב מפרוספקט לא בשל שמלא באוויר ועוד בחירה שעלולה להיות מצויינת כדי להביא איזה כוכב נחמד בטרייד?
פיניקס מצידה גם הרגישה צורך להיות טובים עכשיו (וכן, בטח שיש כאן לחץ מבחינת מקדונו להביא תוצאות מיידיות על חשבון עתיד שלא ידוע אם יהיה לו חלק בו), אבל זה לא אומר שהטרייד רע לקבוצה.
בריג'ס מביא להם כלי שמאוד נחוץ לכדורסל המודרני, גם אם הוא לא סטאר פוטנציאלי והקבוצה הפכה טובה משמעותית בעקבות הדראפט הזה (אם רק היו בוחרים בדונציץ והולכים על סנטר בשוק החופשי בכלל הייתי אומר שהם גאונים).

גיא רוזן
גיא רוזן
25/06/2018 6:31:06

לגבי בארקלי.
להקשיב לבן אדם מדבר גורם למוות מתמשך של תאי המוח האפורים של המאזין הנורמטיבי. . .
התחרות באירופה?
היא ללא ספק לא ה-NBA. אבל לא זאת ההשוואה. ההשוואה היא למכללות.
אם כל הכבוד לכל השישבסקים במכללות,
רמת הכדורסל שהם מציגים (על אחת כמה וכמה בעידן ה-"וואן אנד דאן") נמוכה בהרבה מהרמה בצמרת הכדורסל האירופאי.
דונצ'יץ' שיחק ברמה גבוהה, במסגרת תחרותית, גם בריאל וגם במדי הנבחרת.
והוא השיג תוצאות.
זה ניסיון שלשחקני מכללות (לרובם המכריע יש אולי 2 או 3 משחקים ברמות לחץ שכאלו, בכל הקריירה במכללות) פשוט אין.

"עוד לא נולד האירופאי שיכול להגיע הנה ולהיות דומיננטי?"

לא כל כך הרבה זמן עבר מאז שאחד אירופאי, יליד גרמניה, הוביל קבוצת סוס שחור קלסית, כל הדרך לאליפות.
בדרך הוא הביס את האלופה היוצאת (בראשות ה-HOF לעתיד, קובי),
והוביל את קבוצתו לניצחון ענק על הסוטפר טים הטרייה ממיאמי.

נוביצקי לא דומיננטי?
יש לו על המדף MVP אחד, ולצדו פיינלס MVP בו זכה באחת מתצוגות הפלייאוף המרשימות ששחקן נתן.

Smiley
Smiley
25/06/2018 6:43:43
הגב ל  גיא רוזן

אל תתן לבארקלי להרוס את ההצהרות שלו עם עובדות

נתן
נתן
25/06/2018 7:33:34
הגב ל  גיא רוזן

גיא:
מה שאתה אומר נכון, ולא נכון.
גם שאראס שיחק ברמות הגבוהות של אירופה, ויש עוד המון דוגמאות.
מצד אחד הבגרות והמנהיגות, כמו גם היכולות של דונצ'יץ' כשחקן לא מוטלות בספק, מצד שני, בנבא יש סף של אתלטיות ויכולות אחד על אחד, כמו גם יכולות הגנתיות, שצריך לעבור. בנבא אתה צריך איזה יתרון יחסי על כל האתלטים שם, כמו הגובה של נוביצקי, האתלטיות של מאנו, הזריזות של פארקר וכו'.
השאלה לגבי דונצ'יץ', כמו לגבי עוד אירופאים, אם הוא עובר את הסף, אחרת היכולות שלו לא יבואו לידי ביטוי.

השרת
השרת
25/06/2018 8:53:27
הגב ל  נתן

+1

א.ב
א.ב
25/06/2018 12:39:11
הגב ל  נתן

דונצ'יץ 6-8, שאראס היה 6-4, כשאתה גארד להיות 6-8 זה בהחלט יתרון.

המשחק השתנה גם באירופה וגם בנבא.
באירופה יותר אתלטים, בנבא עלתה המורכבות של המשחק והורסטיליות שנדרשת מכל שחקן
המשמעות –
1. דונצ'יץ' הצליח מול אתלטים טובים יותר מאשר שאראס.
2. דונצ'יץ' מתאים הרבה יותר למשחק בנבא היום

הבעיה – ריק קרלייל יאמן את דונצ'יץ' ואז היה המאמן של שאראס ולא הצליח לצאת מהתבנית השבלונית, שם אותו בעיקר כשחקן קאץ' אנד שוט וזה בזבוז רציני שלו – אגב, אם מישהו מהאתר מגיע לסקר משחק של דאלאס ויכול להפנות לקרלייל שאלה על זה, בעיני יכול להיות אדיר.

בנוסף, בגיל 19 שאראס היה רחוק מאד מההשגים של דונצ'יץ' וגם שיחק בקולג' כך שהאמריקאים הכירו אותו אבל זה עדיין לא עזר

נתן
נתן
25/06/2018 20:49:32
הגב ל  א.ב

נראה לי שקצת נסחפת, שארס היה רק דוגמה, לא בסיס להשוואה, לצורך העניין, גם ריקי רוביו הוא דוגמה טובה, ועוד אחרים.
אני עדיין חושב שהאתלטיות של דונצ'יץ' מוטלת בספק, בעיקר בהיבט ההגנתי. השאלה האמיתית היא האם זה ינטרל אותו ככוכב, או שהוא יוכל להמשיך לעשות את הדברים שהוא יודע.

סוסמעץ
סוסמעץ
25/06/2018 10:39:54
הגב ל  גיא רוזן

רשע בדימוס צודק
אליפות מתוקה של שחקן ענק

עידו גילרי
עידו גילרי
25/06/2018 16:09:09
הגב ל  מנחם לס

מתי בדיוק ראית משחק כזה לאחרונה. קבוצות NBA משחקות בקדם עונה מול קבוצת אירופאיות ולא אחת הקבוצה האירופאית מנצחת (לא שיש לזה איזשהיא משמעות זה רק משחקי אימון של קדם עונה).

גיא רוזן
גיא רוזן
25/06/2018 6:32:09

והכי חשוב –
תודה, מנחם. בלי המעורבים שלך היה לנו קיץ יבש במיוחד.

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:03:38
הגב ל  גיא רוזן

התענוג כולו שלי

Smiley
Smiley
25/06/2018 6:42:04

1. דונציץ' לא פטרוביץ ולא קוקוץ', לדעתי אפשר להשוות אותו למארצ'ולניס (הליטאי) ששיחק בשנות ה-90 בווריורס.
גארד חזק שיכול להוביל כדור ולקלוע. אולי מארצ'ולניס היה אתלטי יותר, אבל אני חושב שדונציץ' חזק יותר.
בכל מקרה קרלייל אחלה מאמן עבורו. מי שזוכר המאמן הזה החזיר לרלוונטיות את מונטה אליס, בשני סדרות סיבוב ראשון מול הספרס והרוקטס.
אחלה קו אחורי עם דניס סמית ג'וניור ובאק אפ כמו יוגי פרל, בראה ואפילו קארי (עם הוא חוזר או חתום).

2. הרוקטס יודעים שאסור להם להחתים את פול על מקסימום. או שפול בסוף יתפשר או שיעבור לקבוצה של לברון בשביל הניסיון לקחת טבעת.

3. דיאנדרה ג'ורדן יחפש חוזה גדול וארוך לפני שהוא שהביקוש כלפיו בכלל יעלם. עדיין מדובר בסנטר שאפשר לבנות סביבו הגנה והוא אחלה שחקן פיק נ' רול.
המאבריקס יכולים להשתמש בו כמו שעשו עם צ'אנדלר, אם כי לא הייתי מחתים אותו על יותר מ-3 עונות.

4. לאנטוני היו 27.8 מיליון סיבות להישאר לעוד עונה… החוזה הבא שלו יהיה גרושים למה שהוא היה רגיל

שמעון
שמעון
25/06/2018 6:49:13
הגב ל  Smiley

החוזה הבא של כרמלו יהיה בוכטות בסין.

Smiley
Smiley
25/06/2018 6:58:52
הגב ל  שמעון

איכשהו, אני לא רואה את כרמלו משחק במקום אחר שהוא לא ה-NBA. אני רואה אותו מושך את הקריירה שלו כמה שיותר בליגה, משהו כמו וינס קרטר

ג'רמינייטור
ג'רמינייטור
25/06/2018 10:17:41
הגב ל  Smiley

יותר כמו פרנסיס. הוא ייפלט מהליגה. שחקן שצוחק על האפשרות שהוא יעלה מהספסל (שנה שעברה) לא יצליח לעשות קרטר

Smiley
Smiley
25/06/2018 12:45:07

פרנסיס נפלט כי גם היה פצוע. דווקא כרמלו מראה על קו הבריאות (פיזית) סביר

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:04:41
הגב ל  Smiley

צודק

שמעון
שמעון
25/06/2018 6:52:38

דונציץ בשיאו יהיה שחקן של 18 עד 20 נק גג ובקבוצה מנצחת זה שווה אולסטאר. יעמיד לדעתי ממוצעי קריירה כמו גלינארי פחות או יותר. אל תזלזלו בגלינארי הוא היה שחקן נהדר לפני הפציעות עם עתיד גדול הוא פשוט לא שיחק בקבוצה מנצחת ולכן לא טעם אולסטאר.

bobby
bobby
25/06/2018 9:49:11
הגב ל  שמעון

+1
גלינארי ללא פציעות זו בהחלט תחזית סבירה לדונצ׳יץ׳. השנים שלו בדנבר טרום הפציעה היו מעולות. אם יצליח יותר מזה – אז בכלל טוב.
רק שלא ייפצע..

דדי
דדי
25/06/2018 13:52:59
הגב ל  bobby

אין שום קשר בין המשחק של דונצ'יץ' לשל גאלינרי.

א.ב
א.ב
25/06/2018 15:30:57
הגב ל  שמעון

שמעון, אתה ממש פסימי לגבי דונצ'יץ'.

אנשים שוכחים שנוביצקי כבד ואיטי, שנאש היה חלש ולא אתלטי, שהארדן לא אתלט דגול ובניגוד לאחרים גם לא קלע טבעי דגול.
כולם MVP של הליגה והובילו קבוצה לגמר מערב לפחות, כולם נתנו עונות גדולות.
דונצ'יץ' שחקן חכם, קורא את המשחק הרבה יותר מגלינארי, שם כדור על הרצפה הרבה הרבה יותר טוב מגלינארי. רק הגודל קרוב.
לא שהוא לא יכול להתקשות בנבא, אבל בעיני 15 נקודות, 5 ריבאונד ו- 6 אסיסטים למשחק זו רצפה בשבילו,

א.ב
א.ב
25/06/2018 15:36:24
הגב ל  א.ב

תשווה אותו לריקי רוביו, רכז פותח ב-NBA שגם היה מדהים באירופה בגילאים צעירים והטיקט שלו שהוא פשוט קורא את המשחק יותר טוב מאחרים. עכשיו תוסיף 2-3 אינץ', 15 קילו וקליעה מבחוץ.
זה הרבה יותר מגלינארי.

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:06:15
הגב ל  א.ב

ייתכן שאתה צודק

נתן
נתן
25/06/2018 20:52:21
הגב ל  א.ב

ריקי רוביו לא קרוב ללהיות כוכב בליגה. שחקן בינוני פלוס במקרה הטוב.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/06/2018 20:22:09
הגב ל  א.ב

אני מסכים שהוא יהיה הרבה יותר טוב מגלינארי אבל אני לא חושב שהוא יהיה סטאר אמיתי בליגה. הוא יהיה ריקי רוביו משודרג בריבוע וזה מצוין, מעולה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
25/06/2018 7:02:22

מצטרף לגיא מעלי ברוח התודות. יהיה מעניין אם התחזית תתממש ולברון אכן יעבור ללייקרס עם ציפי ואולי גם גורג. אם כן, לסלטיקס יהיה הרבה יותר קל השנה…

שמעון טבדי
25/06/2018 9:22:02

אני חולה על זה שאתה קורא לו ציפי. זה יותר טוב מבוני

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
25/06/2018 12:55:48

שמעון

אני אספיר למה כי זה דורש הסבר.
א. אני מאד מאוכזב ממנו כי היו לי ציפיות ממנו עוד כשנבחר בניו אורלינס (גם מכרמלו היו לי ציפיות גבוהות….) וחשבתי שהוא הפוינט הכי טוב בעולם (כנראה שגם הייתי מושפע מהפרשנים). כגודל הציפיות כן גודל הנפילה.
ב. ציפי 3 זה בעצם CP3 את האות C מבטאים בלטינית צי אז כשמחברים יוצא ציפי 3.
מקווה שיצליח מתישהו לקחת גביע אבל לא על חשבון הסלטיקס כמובן.
זה יכול לקרות אם הוא יהיה מוכן להתפשר במשכורת ולהגיע לקונטיינדרית אמיתית.

שגיא נאור
שגיא נאור
25/06/2018 13:56:20

עם ציפי-יות גבוהות קל יותר לי-פול

שמעון טבדי
25/06/2018 14:05:17

חח חזק

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:07:23

גדול שגיא!

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/06/2018 20:22:48

חחח

שמעון טבדי
25/06/2018 14:13:31

את סעיף ב אני יודע זה היה ברור. סעיף א הבנתי את ההסבר.

קח מוקדש

https://youtu.be/BGBM5vWiBLo?t=4m40s

סולו טוב

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
25/06/2018 18:10:21

היית צריך לשים לי את ברלין של לו ריד או rock and roll all night של קיס
הנה שמתי פה היישר מברוקלין
https://www.youtube.com/watch?v=2Hgz-q76KtQ

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/06/2018 10:59:37

אך יהינ יותר קשה בגמר לכשהסלטיקס יגיעו לשם. ושכולם יהיו בריאים!

Hobo
Hobo
25/06/2018 7:35:48

איך פונים למנחם או למישהו אחר עם הרשאות באתר?

כבר שאלתי את מנחם בשרשור אחר והוא לא ענה, מניח שהוא לא ראה את ההודעה שלי.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/06/2018 7:43:42
הגב ל  Hobo

meless1937 בג'ימייל.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/06/2018 7:46:36
הגב ל  Hobo

אם אתה מעוניין אני יכול גם לפנות אליך ישירות במייל.

אבי
אבי
25/06/2018 7:35:48

איזה עוד שחקן הליחקרס בחרו בדראפט חוץ מווגנר?
לא כ"כ הבנתי את הטרייד שהם עשו עם פילי מישהו יכול בבקשה להסביר לי עליו?

גיא רוזן
גיא רוזן
25/06/2018 7:51:22
הגב ל  אבי

בונגה, מיכאליוק (בצמד נבחרו בסיבוב השני).

הטרייד עבור הבחירה של הסיקסרס (אתה הלייקרס השתמשו בכדי לבחור בבונגה) הוא הבחירה ה-39 תמורת בחירת סיבוב שני ב-2019 + כסף.

הסיבה היא שלסיקסרס היו יותר בחירות ממקומות בסגל.
עכשיו יש להם בחירת סיבוב שני בשנה הבאה (יכולה לשמש כנכס משלים לטריידים).

פאקו
25/06/2018 7:48:50

תודה על עוד מעורב משובח דוק. לגבי מסקנות, הביטוי הוא להסיק.
ולמי שעוד לא מבין שזה הכל ביזנס, בא מה שכתבת כאן על דיאנדרה ודאלאס. משהו שהיה נראה מופרך לגמרי לפני שלוש שנים.

ולדי קוגן
25/06/2018 8:36:39

וואו לא מאמין שמלו לא עזזב,הרי כל כך הרבה קבוצות עמדו בתור.אה רגע בעצם לא.
אם דאלאס מביאים את דיאנדרה זה יהיה אדיר, איזה טוויסט.אני במקומם מעדיף ללכת על קאפלה,גם יותר צעיר וגם לדפוק את יוסטון על הדרך.
ברקלי בשלב הזה הוא רק דמות צבעונית, מקצועית אין לו שום תרומה. כל מה שהוא עושה זה לבכות על המשחק ואיך הוא משוחק לא נכון עם כל השלשות וזה.

Ish
Ish
25/06/2018 8:57:15

'כשהגולדן סטייט שיחקו על אליפות המערב, כל השחקנים על הפרקט מלבד סטפן קרי וכריס פול היו בין 1.95מ' ל-2.06 מ"

אז דוראנט לא היה על הפרקט?

ומה עם קפלה?

גיא רוזן
גיא רוזן
25/06/2018 9:12:25
הגב ל  Ish

דוראנט 2.06

נכון. קווין קוק, אריק גורדון, וקלינט קפלה לא עונים לקריטריון ה-"1.95 – 2.06" ,
אבל במהות, הנקודה של מנחם נכונה.
2 הקבוצות שיחקו כדורסל בו הסגל שעל הפארקט מסוגל לעשות חילופים אוטומטיים.
זה פחות משנה שגורדון "רק" 1.93, בגלל שהאיש בריון.
זה פחות משנה שקפלה 2.06 , בגלל שהוא מסוגל לשמור סביר על הגארדים של היריבות.
וזה פחות משנה שקוק הוא רק 1.88 , בגלל שהוא שיחק בכל הסדרה 27 דקות…

Ish
Ish
25/06/2018 9:17:21
הגב ל  גיא רוזן

לא משנה, כבר הלכתי למקור לראות למה התכוונו וקבלה לא רלוונטי לזה.

שנית, תבדוק מה הגובה של דוראנט באמת, ותחזור אלינו.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
25/06/2018 9:39:56
הגב ל  Ish

אתה נצמד לשטויות. לא לפי עילוי כמו דוראנט שופטים מגמות אלא לפי שחקנים כמו ג׳ורדן בל.

Ish
Ish
25/06/2018 9:42:02

לא שפטתי שום מגמה. אבל אם כבר מדברים על המגמה אז הגובה לא רלוונטי אליה.

גיא רוזן
גיא רוזן
25/06/2018 9:46:19
הגב ל  Ish

בהיעדר מטר רץ, ודוראנט לצדי (מסומם/מוכן למדידה…),
אני יכול להסתמך רק על מה שיש במרשתת.
(כן, גם אני קראתי שמשום מה הוא החליט שהמספר הרשמי שלו יהיה 9"6 כאשר הגובה שלו הוא כנראה קרוב יותר ל-11"6 )

זה כמובן, כלל וכלל לא משנה למהות.

Ish
Ish
25/06/2018 9:50:52
הגב ל  גיא רוזן

אם המהות משנה לך אז המספרים וסטטיסטיקה של הגובה של השחקנים לא רלוונטים אליה.

Ish
Ish
25/06/2018 9:53:41
הגב ל  גיא רוזן

ואם איכשהו במקרה זה לא ברור, אני מסכים עם המהות אבל לא מסכים עם הצורך לעוות נתונים ולספר שקרים קטנים (או גדולים) בשביל כביכול לתת לה צידוקים.

גיא רוזן
גיא רוזן
25/06/2018 9:57:07
הגב ל  גיא רוזן

4"6 – 9"6 זה באמת לא משנה מהותית. זו רק דרך להצביע על מגמה.
והמגמה היא מעבר לכדורסל בו עמדות 2 – 4 מתחלפות בקלות ביניהן,
כאשר התנועה האופקית של עמדה 5 חשובה יותר מהתנועה האנכית שלו,
וכאשר עמדה 1 needs to hold his own

גיא רוזן
גיא רוזן
25/06/2018 10:13:19
הגב ל  גיא רוזן

המספרים הרלוונטיים, אלו שמלמדים איך יוסטון גרמה לגולדן סטייט לשחק בסגנון ההולם את המגמה המדוברת הם 42 ו- 89.

בסדרה מול יוסטון, הגבוהים "הקלסיים" (PF + סנטר. מקגי, ווסט, זאזא) של גולדן סטייט שיחקו ביחד 2.5% מסך הדקות של שחקני גולדן סטייט (42 דקות).
מול הקאבס, האחוזים קפצו ל-9% (89 דקות).

(ווסט, דרך אגב, הוא 2.06 . . . )

שגיא נאור
25/06/2018 12:11:32
הגב ל  גיא רוזן

גיא, לדעתי זה פשוט היה עניין של מאצ' אפ – קר לא האמין שהגבוהים שלו יכולים לשמור על הארדן ופול. זאזא לא היה רלוונטי גם נגד הקאבס, הוא שיחק רק בגארבז' טיים. גם ווסט לא שיחק הרבה יותר מול הקאבס לעומת מול הרוקטס. השינוי העיקרי היה מגי שהוכיח שהוא יכול לשמור לא רע על לברון ולעשות עבודה יפה בהתקפה. מול הרוקטס שהחליפו על הכל לא היהתה בו תועלת כי גם עליי הוא לא עושה סל בפוסט אפ. הקאבס לא עשו חילופים והוא מצא את עצמו חופשי אחרי פיקנרול בלי סוף.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/06/2018 12:14:07
הגב ל  גיא רוזן

כמה דקות אתה חושב שמגי היה על המגרש בסדרה מול הקאבס?

עידו גילרי
עידו גילרי
25/06/2018 12:14:53
הגב ל  גיא רוזן

זה הרבה יותר ממאצ'אפ ואתה יכול לראות את זה בכל בחירת דראפט של הווריורס בשנים האחרונות.

שגיא נאור
25/06/2018 12:25:45
הגב ל  גיא רוזן

לא רציתי לנחש אבל 40 דקות מול הקאבס ב-4 משחקים, 3 דקות מול הרוקטס ב-7 משחקים. ומול הרוקטס איגי היה פצוע רוב הסדרה אז הרוטציה היתה יותר קצרה.

ברור שהווריורס משחקים את הגנת החילופים והסמול בול כבר כמה שנים וללא סנטר. בכל זאת כשצריך לעשות התאמות ספציפיות הם עושים. אם זה להוריד את בוגוט, אם זה למחוק את זאזא מהרוטציות לגמרי כי הוא לא יכול לשמור פיקנרול ובהתקפה החסימות שלו לא תורמות מול הגנות חילופים ואם זה השימוש במגי.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/06/2018 12:32:01
הגב ל  גיא רוזן

זה קצת יותר – 55 דקות. ברור שעושים התאמות לפי המאצ'אפ. מגי היה גם פקטור משמעותי מול הפליקנס. כל העניין הוא שהאני מאמין של הווריורס וגם של הרוקטס והסלטיקס ואפשר להמשיך.. שבמשחק של היום הדרך לנצח היא אם שחקנים שמסוגלים לשמור על כמה עמדות וזה אומר "פורוורדיזציה" של ההרכב. כלומר גם הגארדים וגם הסנטרים הם בעלי מידות שיותר נוטות לעמדות הביניים.

שגיא נאור
25/06/2018 12:58:09
הגב ל  גיא רוזן

אין מחלוקת לגבי זה שהחמישיה המועדפת על הווריורס היא חמישיית סמול בול עם דריימונד כסנטר. גיא כתב שהרוקטס גרמו לכך שהווריורס שיחקו עם חמישיה נמוכה, אני חושב שלהיפך – זאת החמישיה המועדפת על הווריורס אבל הם עושים התאמות לפי לקבוצה היריבה – מול הרוקטס לא היה אפשר לשחק עם מגי כי מול הגנת חילופים הוא לא היה יעיל וגם בהגנה על הארדן ופול, מול הקאבס הוא הסתדר עם לברון והיה יעיל בהתקפה מול ההגנה המבולבלת של הקאבס.

אני חושב שעוד לא הגענו לקצה במגמה הזו ומי שדווקא הכי התקרבה אליו היא הקאבס עם לברון כרכז. זה יכול היה להיות התוצר המוגמר אבל ההגנה שלה לא היתה מספיק מתואמת (בגלל זה מגי חגג) וגם כשניסתה לפשט עם הגנת חילופים היתה לה חולייה חלשה ביותר בדמות קווין לאב (וגם כל החיתוכים הפשוטים שהווריורס עשו והקאבס פשוט לא הגיבו אליהם בניגוד לרוקטס).

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:12:38
הגב ל  Ish

אני מדבר על מגמה, אבל אידיוט כמוך חייב להכניס קטנה תחת החגורה. אני לא מבין כיצד עירו מסוגל היה לחיות עם אח כזה.

Ish
Ish
25/06/2018 16:15:51
הגב ל  מנחם לס

חכה רגע, אני צריך לקחת סקרינסוט של התגובה שלך.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/06/2018 16:29:25
הגב ל  מנחם לס

אני אניח שאני מדמיין ושאתה לא כתבת את זה.

Ish
Ish
25/06/2018 16:46:34
הגב ל  מנחם לס

טוב מ.ל.
עכשיו, טיפה יותר לעניין, ונדמיין לרגע שאתה לא תינוק מגודל בגיל שמונים ומשהו אלא עיתונאי שמכבד את הקוראים שלו. אתה כרגיל תבוא ותזכיר שוב שאתה רק מעתיק ממקור אחר ומביא את מה שהם אומרים, אבל בוא נחשוב לרגע(ונתעלם מזה שאפילו את ההעתקה הזאת הצלחת לעוות). אתה בן אדם אינטילגנטי ובעל ידע רב שיודע שדוראנט גבוה משמעותית מ2.06 ושהוא היה חלק מהשחקנים של הווריירס ששיחקו ברגעים בהקריטיים של הסדרה מול הרוקטס, וכאשר אתה בא לקרוא ולהעתיק את הכתבה אתה מסוגל בקלות לפיכך לזהות את הטעות הטכנית הזאת בה. האם תוכן הכתבה באמת יפגע אם לא תעתיק את הדברים השגויים שבה? האם אין זה מתבקש שבתור עיתונאי שמכבד את הקוראים שלו, תיקח את היוזמה שאתה לוקח פעמים אין ספור לשנות את הכתוב במקורות שמהם אתה מביא את הידיעות, ותשמיט שגיאות כאלו?

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:47:04
הגב ל  מנחם לס

מה לעשות שאחיך מוציא את הגרוע ביותר ממני, אבל לחנוק בעריסה זה באמת מוגזם. אז נניח חניקה קלה, רק ללמדו לקח, ושיבטיח להיות ילד טוב

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:50:03
הגב ל  מנחם לס

אני לא מדדתי את הגובה של דוראנט וגם אתה לא. הוא רשום כרוסטר כ-9'6, והציטוט שלי מהמקור כתב 9'6, אז אני כללתי אותו בין ב-2.06.
מלבד זאת מדבר על מגמה ולא יותר

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:54:33
הגב ל  מנחם לס

ודבר נוסף: אפילו אם דוראנט 2.09, במשחקו הוא שייך לקבוצת השחקנים שניילון אנליטיקס מדבר עליהם. ודבר אחרון: אם בניילון אנליטיקס כתבו 2.06 ,מי אני שאתקן ל-2.09? (במיוחד כשאיני בטוח)

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:55:56
הגב ל  מנחם לס

כמובן "אפילו אם דוראנט 11'6"

Ish
Ish
25/06/2018 16:57:47
הגב ל  מנחם לס

זה שהטעות במקור כבר ידענו. אפשר בבקשה אולי בלי כסת"ח?

http://www.knbr.com/2016/12/13/kevin-durant-reveals-true-height-on-knbr-interview-with-fitz/

Ish
Ish
25/06/2018 16:59:34
הגב ל  מנחם לס

שנית, אתה מוזמן לקרוא את שאר השרשור שכבר דיבר על זה ובו כבר התייחסתי לזה.

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 19:42:10
הגב ל  מנחם לס

מה זה כסת"ח

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/06/2018 20:24:57
הגב ל  גיא רוזן

גיא דוראנט יותר קרוב ל 2.11
6 פיט 11

Ish
Ish
25/06/2018 20:50:24

הוא ההופכי של אולג'ואן בלשקר על הגובה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/06/2018 10:03:49

נכנסתי להגיד שאני עדיין בשוק מאמא של לוקה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
25/06/2018 12:56:34

נפל לך משהו מהמכנסיים???

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:12:59

גם אני.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/06/2018 10:14:02

תודה רבה על קצת עניין בכדור הכתום, כשמסביב הומה המונדיאל.
עם כל הכבוד לגבעה העגולה של הריבאונד, אין לו מושג בנוגע לאירופה. דונציץ היה בקיץ אלוף אירופה, שם הוא שיחק מול שחקנים מעולים עם שיא מוטיבציה. בעונה האחרונה הוא שיחק 82, שוב מול השחקנים הכי טובים באירופה, שחקנים בוגרים שנלחמים על הפרנסה שלהם, לא ילדים שעדיין לא קרעו זוג נעליים אחד.
שום דבר מזה לא מעיד בהכרח שהוא יהיה כוכב על, כמו שאף אחד לא מבטיח שדיאנדרה איטון לא יגמור באסט, אבל מכאן ועד לזלזל בו, יש מרחק גדול

ג'רמינייטור
ג'רמינייטור
25/06/2018 10:22:26

הוא לא באמת זילזל בו. הדוגמאות שהוא מביא זה קובי וגארנט. הכותרת בומבסטית אבל הוא קצת צודק.

יניב
יניב
25/06/2018 11:19:45

תודה מנחם.
הלייקרס שוב יורים לכל הכיוונים ובסוף ישארו כרגיל בלי כלום.
הבנתי שבמידה וג'ורג' נשאר באוקלהומה אז הם יעברו את התקרה בהמון,שאלתי היא מה קרה לבעלים שלא היה מוכן לתת עוד חמש מיליון להארדן שפתאום מוכן לשלם כל כך הרבה?
ובסוף רציתי להתייחס למשפט שהרג אותי (לשלילה)בכל המעורב אבל עדיף שלא.

שגיא נאור
25/06/2018 11:43:08

תענוג של מעורב מנחם.

אין ספק שבארקלי, כרגיל, מדבר שטויות. דונצ'יץ' הוא תופעה שאירופה לא ראתה הרבה שנים, אולי מעולם. שחקן שמשחק בצורה כל כך בוגרת בגיל כל כך צעיר זה פשוט לא משהו שקורה. בגלל זה הוא היה MVP של היורוליג, בגלל זה הוא היה MVP של הליגה הספרדית (מן הסתם גם בגלל שריאל זכתה בשני התארים). שתי השאלות לגביו הם מן הסתם, כיצד הוא יתרגם את היכולות שלו ל-NBA וכמה הוא עוד יכול להשתפר.

אני לא כל כך מבין למה אתה חוש שלברון ישחק בלייקרס עם צעירים וקבוצה שמכוונת לעוף בסיבוב הראשון. אם לברון יהיה בלייקרס, כמו שזה מסתמן, קשה לי להאמין שהוא לא ירכיב לעצמו קונטנדרית. ראינו אותו עם קליבלנד מאוד מוגבלת מגיעה רחוק (אומנם במזרח), עם רצון הגדולה של הלייקרס אין לי ספק שהם יעמידו קבוצה נהדרת סביבו. לא לונזו , אינגרם וקוזמה.

כבר כמה שנים רואים שהמגמה הולכת לקראת חמישיית פורוורדים מגוונת שיכולה לשמור 1-5. הדבר היחיד שיכול למנוע את זה הם סנטרים עם משחק פוסט אפ יעיל או לפחות כאלה שיכולים להיות משמעותיים בריב' ההתקפה ולהרוס הגנות טוב.

Smiley
Smiley
25/06/2018 12:43:42

ללייקרס יש גם תאת הכסף ונכסים כדי לעזור ללברון.
השאר כמו תמיד יבואו במשכורות מינימום בשביל הסיכוי לטבעת

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:14:44

סנטר כמו אמביד תמיד יהיה קומודיטי חשוב

ohad
ohad
25/06/2018 12:26:30

עד ה29 לברון צריך לתת תדובה אם הוא יוצא מהחוזה שלו או נשאר נכון?

עידו גילרי
עידו גילרי
25/06/2018 12:32:41
הגב ל  ohad

לא רק הוא, כל מי שיש לו שנת אופציה בחוזה.

אסף
אסף
25/06/2018 13:53:28

לדונציץ' יהיה גם חונך מעולה- נוביצקי וגם מאמן מעולה- קרלייל.
אם המאבס יצליחו להנחית את קפלה- ג'ורדן- אולי להמר על קאזינס.
יכול להיות שדירק מקבל עוד צ'אנס אמיתי לפלייאוף.

דדי
דדי
25/06/2018 13:56:58

מעניין – איזה אידיוט מוציא ציוץ (האמת חמוד), וכולם כבר מנתחים את ה"כוונות של הלייקרס".

עידו גילרי
עידו גילרי
25/06/2018 14:00:23
הגב ל  דדי

מי זה בכלל?

דדי
דדי
25/06/2018 14:06:55

תעדכן אותי כשתדע.

לפי הופס, מדובר בעיתונאי שחשף את ווטרגייט.

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:19:45
הגב ל  דדי

האידיוט הזה צוטט אתמול ע"י רוב אתרי ה-NBA

בירדמן
בירדמן
25/06/2018 14:47:14

בעניין הגבוהים – אם יש לך גוש בשר כמו גרג מונרו שלא יכול וגם לא רוצה לשמור על כלום, אז אתה משאיר אותו על הספסל.
אבל אם הגבוה שלך זה אל הורפורד, אז הוא על המגרש כמה שיותר.

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:21:07
הגב ל  בירדמן

או ג'ואל אמביד

אלכס רבינו
אלכס רבינו
25/06/2018 15:00:28

לדעתי אוקלהומה סיטי היא הפריירית הכי גדולה ב NBA. לשלם 27.8 מיליון דולר לשחקן דועך ככרמלו אנטוני זאת שערוריה.

מנחם לס
מנחם לס
25/06/2018 16:20:50

אלכס, אין להם ברירה. זה סוף החוזה שעבורו הסכים לעזוב את הניקס

דלאח
דלאח
25/06/2018 19:41:54

קל להגיד את זה עכשיו אחרי שהוא התברר כפלופ רציני אבל כשאתה מסתכל על זה מנקודת ראות של לפני שנה אפשר בהחלט להבין את המהלך.
אוקלהומה הימרו על ביג 3 בצורת כרמלו ראסל ופול עם אדאמס ורובינסון כמשלימים לחמישיה במחשבה על הגעה לפחות לחצי גמר מערב ופייט רציני לגולדן או יוסטון..
לצערם מסתבר שכרמלו שכח איך זורקים כדור אז עכשיו קל לנו לדבר..

Ish
Ish
25/06/2018 19:48:25

כיסוי תחת,

דיוויד
דיוויד
25/06/2018 22:02:06

http://www.israelhayom.co.il/article/566319 לדובי הופעה חיה של עמיר לב