שחקנים חופשיים בולטים (2): שוטינג גארדים / רועי ויינברג

פרוייקט הפרי אייג'נסי ממשיך כשאנחנו עוברים לעמדה הבאה של השוטינג גארדים. ג'יי ג'יי רדיק, מרקוס סמארט ורבים אחרים יהיו פנויים בקיץ מעניין.

ראויים לציון: דווין וויד (אמר שמבחינתו מדובר במיאמי או פרישה), מרקו בלינלי, דני גרין (אופציית שחקן של 10 מיליון דולר, סביר שישאר), לאנס סטיבנסון.

10.ג'ו האריס

העונה: 10.8 נקודות (41.9% מהשלוש), 3.3 ריבאונדים למשחק במדי ברוקלין.

אומנות השלשה. האריס תופס את הכדור, זורק וקולע אותו ממש טוב. 61% אפקטיבי בקאץ' אנד שוט שם אותו במקום ה-11 בליגה ברשימת היעילות בין השחקנים שזרקו לפחות 3.5 פעמים במשחק, מעל דווין בוקר וקיירי אירווינג. השחקנים האחרים ברשימה היו חלק מקבוצות עם כוכבי התקפה מרכזיים. האריס הצליח להגיע למבטים פנויים גם בבלאגן של הנטס. הוא סביר יחסית בזריקות פול-אפס, אבל הנשק המרכזי שלו הוא פשוט למשוך שומר מהשחקן הטוב של היריבה כי הוא לא יכול להשאר לבד. אתם חושבים על קייל קורבר? הם אותו סוג של שחקן.

יעדים אפשריים: הקבוצה שלברון נוחת בה, טורונטו, אוקלהומה סיטי.

9.ג'מאל קרופורד

העונה: 10.3 נקודות, 2.3 אסיסטים למשחק במדי מינסוטה.

השחקן השישי האגדי ומלך מהלכי 4 הנקודות בן 38. הוא עשה מעל מאה מיליון דולר ממשכורות בקריירה, עכשיו הוא רוצה טבעת. קרופורד כבר לא שחקן של 20 נקודות למשחק, אבל יכול ליצור לעצמו נקודות מכלום דרך בידודים או זריקות פול-אפ. הוא יכול להיות נשק חשוב מהספסל של כל קבוצה שרוצה אליפות ונתקעת מול הגנות חכמות. אני יכול לדמיין אותו מגיע משום מקום וקולע פתאום 20 נקודות במשחק הגמר הקרוב.

יעדים אפשריים: גולדן סטייט, בוסטון, יוסטון (במקום ג'ו ג'ונסון/ג'רלד גרין).

8.ווין אלינגטון

העונה: 11.2 נקודות (40.7% מהשדה, 39.2% מהשלוש, 85.9% מהעונשין), 2.8 ריבאונדים למשחק במדי מיאמי.

עוד פיור שוטר. 82.7% מהזריקות שלו היו שלשות השנה והוא הפך לשחקן הראשון שקולע מעל 200 שלשות מהספסל. כמעט כל הנקודות שלו באו מזריקות אחרי מסירות והוא היה טוב משמעותית כשההתקפה של מיאמי עבדה, עם 13.3 נקודות (44.6% מהשלוש) בניצחונות לעומת 8.7 (31.8%) בהפסדים. מעניין לראות איך יתפקד בקבוצה מוכשרת יותר. יוסטון יכולה להשתמש בו כתחליף לאריק גורדון אם תאלץ להעביר אותו בשביל להנחית את לברון בקיץ והוא יכול להיות מצויין שם. היעדים שלו די דומים לאלה של האריס, כי הם שחקנים די דומים בסגנון המשחק – ההבדל הוא שאלינגטון יעיל יותר. הוא לא שחקן הגנה מצטיין אבל תפקד לא רע בשיטה ההגנתית המוצלחת של ההיט.

יעדים אפשריים: יוסטון, פילדלפיה, גולדן סטייט.

7.קטנביוס קלדוול-פופ

העונה: 13.4 נקודות (38.3% מהשלוש), 3.2 ריבאונדים, 1.4 חטיפות למשחק במדי הלייקרס.

אחרי שחתם על חוזה עצום של 18 מיליון דולר לשנה אחת פופ שחקן חופשי. הוא השוטינג גארד שאתה מחפש ליד רכז דומיננטי, כשהוא גם קולע טוב מרחוק וגם שחקן הגנה יעיל בקבוצות שמנסות לשחק הגנה. הוא לא אחד שיכול לייצר לעצמו זריקות או לשחק מדהים בלי כדור כמו קליי תומפסון, אבל כן רול פלייר סולידי לגמרי. ליד רכז מהסוג שעושה הכל הוא יכול להיות מאוד מתאים ולכן הייתי שמח לראות אותו באוקלהומה ליד ראסל ווסטברוק. לא מן הנמנע שנראה אותו הולך שוב לכסף גדול בקבוצת תחתית שצריכה שוטינג גארד ותהיה מוכנה להציע לו חוזה דומה לזה שהיה בלייקרס.

יעדים אפשריים: אוקלהומה, סן אנטוניו, אטלנטה.

6.וויל בארטון

העונה: 15.7 נקודות (45.2% מהשדה, 37% מהשלוש), 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים למשחק במדי דנבר.

דומה לג'מאל קרופורד הצעיר. שחקן התקפה שעושה הכל מהכל מהספסל. הוא יכול ליצור זריקות לעצמו ולזרוק אחרי מסירה, חודר מסוכן מאוד ומשנה לשנה מפתח את משחק האול-אוראונד שלו. 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק זה מכובד מאוד כשהוא היה חלק מהנעת הכדור הנהדרת של דנבר והצליח להגיע לכדורים מתחת לסל, גם בהתקפה.

זה הופך אותו לסוג של חבילה שלמה. הוא פתח בלא מעט משחקים העונה בדנבר שחיפשה את עצמה ותרצה להשאיר אותו גם לשנה הבאה בתפקיד דומה, אבל סביר שנראה קבוצת תחתית מציעה לו כסף בשביל שישחק אצלה, או קבוצת פלייאוף עם מקום מביאה אותו בשביל שיהיה שובר שיווין מהספסל. יותר קבוצות ממה שחושבים ינסו להביא אותו ובצדק.

יעדים אפשריים: דנבר, ממפיס, לייקרס.

5.אייברי בראדלי

העונה: 14.3 נקודות (41.4% מהשדה, 36.9% מהשלוש), 2.5 ריבאונדים, 2 אסיסטים וחטיפה למשחק בדטרויט ובקליפרס.

כנראה לא ימשיך בקליפרס אחרי חצי ראשון לא מוצלח של העונה והמספרים בדטרויט היו דומים לאלה של העונה הנפלאה מבוסטון, למרות שהושגו ביעילות פחותה. הוא עדיין שחקן משלים טוב ומומחה שלשות והגנה. סגנון דומה לקלדוול-פופ, אבל עדיף עליו. הפציעות הן סימן מטריד במקרה שלו אחרי ששיחק 46 משחקים העונה ו-55 בשנה שעברה, אבל עדיין יש פה לא מעט יתרונות.

הוא אחד משחקני ההגנה הטובים בשוק ויודע לקבור את העור מדאון טאון. יש לו יכולת ריבאונד טובה מה שהופך אותו לשילוב מעניין בקבוצה עם גבוהים שמשחקים בחוץ (6 ריבאונדים למשחק בבוסטון של 2016/17). כמו KCP הוא לא יהיה כוכב, אבל כן מה שאתה צריך ליד הרכז שלך. הוא גרם לאיזייאה תומאס להראות סביר בהגנה. לא מובן מאליו.

יעדים אפשריים: אוקלהומה סיטי, פילדלפיה, בוסטון.

4.טירייק אוואנס

העונה: 19.4 נקודות (45.2% מהשדה, 39.9% מהשלוש), 5.1 ריבאונדים, 5.2 אסיסטים למשחק בממפיס.

יש לי הרגשה שהוא הולך להיות אוברפיי. המספרים שלו טובים אבל בקבוצה חלשה, ככה זה היה גם בסקרמנטו. בגיל 28 אתה מצפה ליותר משחקן שהיה רוקי כזה מרשים. הוא לא הולך להיות שחקן מרכזי בקבוצה מנצחת והוא מאוד פציע – 52 משחקים העונה, 40 משחקים בעונה שלפניה ו-25 ב-2015/16. הוא עבר את ה-70 משחקים רק פעמיים ולא סביר שנראה קבוצה תולה בו את תקוותיה – זה מסוכן בהתחשב בפציעות.

לזכותו יאמר שהוא כן שחקן כדורסל טוב ולכן יכול להיות נהדר בתפקיד של שחקן שישי לקבוצה עם שאיפות. הוא יוצר טוב מהספסל שיכול לעבור ולשחק בעמדות 1-3 או להיות אקס פקטור של קבוצת פלייאוף משמעותית. במקרה כזה, גם אם הוא נפצע, הנזק יותר קטן. סביר לא פחות שנראה קבוצה עם הרבה מקום מציעה לו סכום משמעותי של כסף בתקווה שיזניק אותה קדימה, אבל אחרי מה שראינו בניו אורלינס ובממפיס זאת תהיה טעות. זה לא אומר שלא תהיה קבוצה שתבחר לעשות אותה.

יעדים אפשריים: ממפיס, סן אנטוניו, סקרמנטו.

3.זאק לאבין (מוגבל)

העונה: 16.7 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-27 דקות למשחק בשיקגו.

אחרי הפציעה המצערת ב-2016/17 לאבין חזר העונה. הוא היה חלוד ופחות יעיל משמעותית מאשתקד, אבל מדובר בשחקן התקפה טוב גם ככה. הוא אתלט בחסד עליון ואחד המטביעים הטובים בליגה ונוסף על כך קלע לא רע בכלל מחוץ לקשת, בין אם בזריקות שהוא יוצר דרך כדרורים או ממסירה. הגיוון הזה הופך אותו לנכס. ההגנה טעונה שיפור וכך גם חוכמת המשחק, אבל זה דברים שאפשר לפתח עם הגיל. יש עוד הרבה זמן לפניו.

השאלה המרכזית היא הדוראביליות שלו. אם הוא יכול להמשיך להשאר כשיר למרות הפציעה אז יש סיבה להשאיר אותו לקראת העתיד ושיקגו תרוויח לא מעט, במיוחד עכשיו כשיש לידו קו קדמי מרשים בדמות וונדל קרטר ולורי מרקנן. הוא החתיכה הגדולה ביותר בטרייד שלהם על ג'ימי באטלר ולכן קשה עד בלתי אפשרי לראות אותו עוזב, אבל מעניין כמה יצא ממנו. אם ישאר בריא השמיים הם הגבול. סביר שנראה קבוצות מציעות לו הרי כסף כדי למנוע משיקגו להשוות, אבל לבולס לא חסר מזומן – הם ישוו כל הצעה לדעתי.

יעדים אפשריים: שיקגו, ממפיס, אטלנטה.

2.מרקוס סמארט (מוגבל)

העונה: 10.2 נקודות, 4.8 אסיסטים, 3.5 ריבאונדים, 1.3 חטיפות למשחק בבוסטון.

שר ההגנה של הסלטיקס. שומר אישי נהדר שיכול לשמור על כמעט כל אחד, מראסל ווסטברוק דרך בן סימונס ועד לברון ג'יימס. הוא שחקן הגנה אדיר שמתפקד כחלק חשוב במערך ההגנה של בראד סטיבנס ויכול להיות משמעותי בכל קבוצה אחרת. כשלבוסטון מתחיל להגמר המקום מתחת לתקרת השכר יכול להיות שנראה קבוצה מציעה לו הרבה כסף ומביאה אותו לשורותיה בתור סטופר.

השאלה הגדולה במקרה שלו, כמו בכל שחקן שיוצא מבוסטון, היא מה הערך שלו מחוץ לקבוצה. איזייאה תומאס קרס כשעזב את הגארדן, היעילות של אייברי בראדלי ירדה משמעותית ויתכן שזה יהיה ככה גם עם סמארט. כבר עכשיו הוא שחקן התקפה לא טוב (36% מהשדה, נוראי לגארד). בקבוצה עם התקפה פחות שוטפת, כשהוא לא תמיד האופציה החמישית, המספר הזה ירד. האם שווה להשאיר שחקן בלי תועלת התקיפת על המגרש? יש סיבה לזה שטוני אלן, האבא הרוחני של סמארט, לא עבר את ה-27 דקות במשחק בקריירה. שחקן בלי התקפה באמת שווה 15 מיליון דולר לעונה? השוק יחליט.

יעדים אפשריים: בוסטון, אוקלהומה סיטי, אינדיאנה.

1.ג'יי ג'יי רדיק

העונה: 17 נקודות (46% מהשדה, 42% מהשלוש), 2.5 ריבאונדים, 3 אסיסטים למשחק בפילדלפיה.

בגיל 33 רדיק בא אחרי העונה הטובה בקריירה. שיאים אישיים בכמות הנקודות והזריקות למשחק, 6.6 זריקות מהשלוש בערב והנתונים האלה יותר משמעותיים כשמתייחסים רק לתקופה שבה ה-76' התחברו. הוא עושה תנועה נהדרת בלי כדור ומוצא את עצמו פנוי כשההתקפה מתרכזת בסימונס או אמביד. זרק 6.6 פעמים מחוץ לקשת במשחק, מספר שצפוי רק לגדול בשנה הבאה.

רדיק היה משמעותי גם מחוץ למגרש וסביר בהגנה. אני לא חושב שנראה אותו מקבל שוב 23 מיליון דולר לשנה, אבל הוא היה חלק משמעותי מאוד בשיפור של פילי. אם הם אכן יצליחו להביא את קוואי לנארד או לברון ג'יימס אז שוטר ברמה הזאת לידם, בנוסף לסימונס ואמביד, זה קריטי. אם קליי תומפסון זורק 16 פעמים במשחק רדיק יכול להגיע לאותו מספר בתור השחקן שהכי קרוב אליו (התקפית, בהגנה זה סיפור אחר). יהיו עוד קבוצות שירצו אותו, אבל אין סיבה שלא ימשיך עם התהליך.

יעדים אפשריים: פילדלפיה, אוקלהומה סיטי, יוסטון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. הייתי מאד רוצה לראות את טייריק אצל פופ בספרס. לדעתי הוא יכול לעשות נפלאות איתו וטטיריק סקורר ב10 רמות ממארי וגרין הנגרים. הספרס צריכים נשק התקפי ואולי פופ יגרום לטייריק לשמור קצת כי עם האתלטיות שלו הוא בטוח מסוגל. אני חושב שהוא שווה חוזה של 15 מיליון לעונה אחת אם יסכים לחתום רק לעונה.

    רדיק ישאר בפילי לדעתי, אם לא הייתי שמח לראות אות בOKC הוא תפור ליד ראס וסוף סוף יהיה מישהו שיקלע את השלשות החופשיות שאברינס לא קולע. שווה לגמרי חוזה של 30 מיליון ל-3 שנים.

    בארטון ובראדלי שחקנים נהדרים וכל קבוצה שתחתים אותם תרוויח.

    סמארט יעלם בקבוצה לא חזקה כי ההאסל שהוא מביא לא יועיל לקבוצות פח שיביאו לו את הכסף הגדול. זה האסל שמועיל לקבוצות טובות.

    בסה"כ שחקנים טובים על הגדר

    1. סמארט תפור על ממפיס אבל לא נראה לי שנשאר להם מה לשלם כל עוד פרסונס תקוע להם בארנק. מקווה שטייריק יישאר שם, מצא אתמקומו נעונה.

  2. תודה רועי
    קלדוול-פופ היה טוב השנה בלייקרס, בעיקר בהגנה ויכול לתפוס ימים משוגעים מהשלוש. מי שיחתים אותו ירוויח

  3. מצוין רועי (גם הפוסט הקודם על הרכזים)!
    בארטון הכי מעניין אותי פה. שחקן שעושה הכל, קולע טוב מכל הטווחים ויכול לשחק בעמדות 2 ו-3. אני לא חושב שהוא יקבל פחות מ-15 מיליון לעונה. אוואנס ובראדלי יותר מדי פציעים אבל הפוטנציאל איתם גבוה.

  4. ג'אמל קורפורד זה בדיוק מה שקבוצה שמכוונת לאליפות צריכה על הספסל.
    בחור שפשוט ישים את הכדור בטבעת שהכוכבים נחים.

    ג"ס הבינו את זה כבר מזמן עם לוינגסטון וווסט

  5. היה כיף לראות את רדיק העונה.נראה הרבה יותר משוחרר ממה שהיה בקליפרס.וזה דיי צפוי כשמדובר בקליפרס.

    אבל כל זה עומד להשתנות עכשיו שג'רי ווסט שם

  6. ברדלי בספרס יהיה נהדר. קרופורד לדעתי יחבור ללברון איפה שזה לא יהיה.הלייקרס אם לא מנחיתים את לברון יבאו איזה בארטון או משהו בסגנון לדעתי. פילי מעניין מה יעשו, אם רדיק לא נשאר אלינגטון הוא אופציה סופר מעניינת.

  7. תודה רבה רועי, פוסט מצוין וסדרה מבורכת.
    שאלה – למה אתה "שולח" חלק גדול מהם לאוקלהומה? אנדרה רוברסון לא ממשיך שם? מישהו כמו בראדלי הוא שדרוג יחסית לרוברסון, בגלל בקליעה, אבל עם ראסל, כרמלו, סטיבנס ואולי גם פול ג'ורג', לא נראה לי שיהיה להם כסף לשדרוג כזה.

  8. בראדלי לספרס אפשרי,
    אם הספרס מצליחים להחתים אותו עבור ה-MLE (ה-MLE שווה 8.5 מיליון).
    בהתחשב בהיסטוריה הרפואית שלו,
    ובהיסטורית התפוקה של יוצאי הסלטיקס,
    יש בהחלט מצב שזה יהיה אפשרי.

    אם הספרס אכן מצליחים לשכנע את בראדלי להסתפק ב-8 מיליון,
    אז יכול להתפתח קיץ מעניין מאוד בסן אנטוניו.

    סתם זורק לחלל המרשתת:
    טרייד של קאוויי (אני חושב שטרייד שכזה הוא בלתי נמנע) + גרין לסיקסרס, תמורת בייליס + קובינגטון + פולץ,
    לצד החתמה של בראדלי על ה-MLE,
    מאפשר לספרס להעלות הרכב תחרותי בהרבה מזה שהם העלו בעונה שעברה.
    פולץ, הוא פוטנציאל. עכשיו שהספרס ילמדו אותו לקלוע כמו שהם למדו את קאוויי,
    ובעוד שנתיים שלוש גם הוא יזכה בפיינלס MVP . . .

    1. הרכב תחרותי יותר – נכון, אבל גם הרכב לא מספיק תחרותי. הם לא יהיו מספיק טובים כדי לעבור את הלוחמים, וכנראה גם לא את יוסטון. אי אפשר ללכת עד הסוף בלי סופרסטאר. גם לא הספרס.

      אז אם אכן טרייד כזה מתממש צריך ללכת לבניה מחדש ולהטריד גם את למרקוס, מילס ושאר ירקות, ולא להביא את בראדלי אלא מישהו צעיר שיתפתח עם פולץ, ווקר ושאר התינוקות.

  9. תודה על המאמר,

    לעומת הרכזים הפעם יש היצע יפה של שחקנים.

    רק לא הבנתי איך גו האריס נכנס לעומת אלו שראויים לציון 😉

    וויין אלינגטון הראה בסדרה נגד פילי הרבה מאוד פוטנציאל

  10. מצוין רועי.
    אני הייתי יוצא עם סמארט לכל מלחמה, שחקן שיכול לשחק לצד רכז וגם ליד שוטינג, שחקן שיודע ליצור לאחרים ואני מאמין שגם הקליעה שלו תלך ותשתפר ותוך שנתיים הוא יהיה שחקן של 35% מחוץ לקשת. הערך המוסף שלו, לדעתי, הרבה מעבר למה שמראה הסטטיסטיקה.

    אייברלי ברדלי היה לפני שנתיים טופ 5-6 בעמדה הזו, מדהים איך הוא יתדרדר ככה. הגיע לדטרויט כשחקן עם הניסיון שאמור להוביל אותה קדימה ונתן עונה מאכזבת ביותר.

    עקבתי במהלך העונה אחרי ויין אלינטון, אין הרבה שוטרים כאלה בליגה. מבחינת קליעה ושחרור זריקה הוא באיזור של קליי, רדיק, בלינלי וקורבר. מעניין מאוד איפה ינחת.

        1. אם מתעקשים להיאחז במשהו מעבר לאמונה – 33.5% בעונת הרוקי מחוץ לקשת, על 4 זריקות למשחק. אפשר גם להוסיף ממוצע קריירה של 75% מהקו. לא חוזה קלדרון אבל קלעי ממוצע. הוא לא אמור לקלוע מבחוץ כמו נגר, מה שהוא עושה כרגע.

          1. בעונה ההיא הוא דגם את החלק העליון של ההתפלגות שלו. לאורך כל הקריירה (גם בקולג') הוא מנגר ואני לא רואה סיבה שזה ישתנה. מעבר לזה הבעיה העיקרית היא שכמו רוביו הוא לא מסוגל לקלוע בכניסות לסל.

      1. מלבד מי שציינת,
        אני אפילו רואה את בראדלי (בגלל שווי שוק נמוך מסיבה בריאותית).
        אלינגטון ואולי אפילו קולדוול פופ עם לברון מרכיב קבוצה בלייקרס.

        גם פה נכנס המזל הרע של שילוב של תקרת שכר שנשארה פחות או יותר שווה ואם קבוצות שאין להם ממש מקום מתחת לתקרה.

        1. לא רואה אף אחד מהשאר מוותר.
          צריך לזכור שעם כל הפניקה מהמחסור במקום מתחת לתקרה רוב מי שיכול היה לא יצא לשוק ולכן בסוף יכול להיות שיהיה כסף "לבזבז".

  11. תודה רבה.
    אני מאוד מקווה שדווין וויד ימשיך ולא יפרוש.
    הייתי רוצה לראות את רדיק ממשיך בפילי עם שכר נמוך יותר כך שיהיה ניתן להביא את קוואי או לברון לידו ולהשלים חמישייה מפחידה ביותר.
    אם אני במקום סמארט – הייתי מוותר על קצת כסף ונישאר בבוסטון אלה אם כן מדובר על סכום רציני אז עדיף לו ללכת.
    טייריק אוואנס שחקן נהדר שסבל מחוסר מזל עם פציעות ועם קבוצות לא כל כך נכונות. אני באמת חושב שכמו שמישהו אמר כאן, הספרס יהיה מקום נהדר עבורו והוא עבורם.

  12. בהנחה שסמארט לא ישאר בסוף, הייתי הולך על ג'מאל. אני חושב ששווה לו לקחת חוזה נמוך בקבוצה שיש בה פוטנציאל לאליפות. הוא בהחלט יכול לתרום לקבוצה בפאן ההתקפי.

  13. תודה רועי, מעולה כהרגלך. בראדלי לדעתי ישאר בקליפרס על חוזה מיד לבל או קצת יותר. האריס מסוגל לקבל את המיד לבל גם כן או שיתפשר על מינימום וילך לגולדן סטייט או קבוצה כמו פילי / בוסטון

  14. גי' גי' ילך איפה שיש הכי הרבה כסף אם פילי לא תביא פריי אג'נט בכיר הוא ישאר על חוזה דומה לעונה. אחרת הוא יחתום באחת קבוצות המרתף של הליגה (נטס הוקס קינגס מג'ק) תמורת 15-16 מ' לשנה שנתיים

    סמארט הוא הסוגיה היותר בוערת באשר למאבק האליפות. עד כמה בוסטון מוכנה לתת וכמה טיפשיים בליגה שיתנו לו חוזה גדול.
    אף אחד מיוצאי הסלטיקס לא הרשים בעונה שעברה וקיבלו תסמונת "ספרס" שהיכולת יורדת כאשר הם עוזבים, האם GMS יתחשבו בזה?
    סמארט הוא האיגודלה של הסלטיקס הם נראים טוב יותר איתו על המגרש כל עוד יש מסביבו מספיק קלעים. ליד אירוונג הוא אדיר אבל הוא לא שווה להם יותר מ 10 מ' (גם איגי לא שווה יותר אבל הוא הצליח לסחוט את גולדן סטייט יופי יופי). אם תבוא קבוצה עם הצעה של 14-15 לעונה אני לא רואה את בוסטון משווים כי אינג' שהוא חותם על חוזה עם שחקן הוא כבר חשב על הטריד עליו עוד שנה שנתיים ואיך נוא דופק את הצד השני. הוא לא יצליח לצאת מנצח בטריד עם סמארט כרכיב עיקרי.

    1. הגזמת… איגי חכם פי שבע מסמארט – בבחירת זריקות, בקבלת החלטות, בהכל, קולע יותר טוב ממנו ויוצר יותר טוב ממנו. יחס של 1.6 המשכורת יעשה חסד עם סמארט.

      1. ההתיחסות היא כמה השחקן חשוב לקבוצה לא מי יותר טוב.
        איגי שחקן טוב יותר מסמארט אין שום ספק בכך אבל שניהם חשובים באותה מידה לקבוצות שלהם ובעלי תפקידים זהים (HUSLE שומרים את השחקן הטוב ביותר בקבוצה השנה ובגדול השחקן החמישי בהיררכיה ) איגי סחט את גולדן סטייט כן הוא עשה להם תרגיל שהוא הולך לחתום בספרס (אפילו קבע פגישה איתם) כשחקן חופשי גולדן היתה חייבת לפעול מהר ולא לאבד אותו סמארט RFA השאלה אם בוסטון בטוחה מספיק שאף קבוצה לא תציע לו הצעה גדולה מדי מכדי שבוסטון תשווה.

        1. או.קיי עכשיו זה יותר ברור.
          ועדיין, אני חושב שאיגי יותר חשוב ללוחמים מסמארט לסלטיקס, גם כי הלוחמים פחות עמוקים. לדעתי סמארט יצטרף לבארדלי, קראודר, ובמידה מסוימת אייזיאה, כמי שחסרונם לא יורגש יותר מדי אחרי עזיבתם.

  15. תודה רבה רועי!

    מרקוס סמארט לא יישאר בבוסטון כי מישהי כבר תציע לו כסף שלבוסטון לא יהיה שווה להשוות. אני מהמר על שארלוט או אורלנדו.
    אייברי בראדלי תפור על הספרס אבל אם גרין נשאר, זה כנראה לא ייקרה וחבל.
    זאק לאבין שחקן מוגבל. ממש מוגבל.
    וגי'.גי' רדיק רק צריך להדליף את מה שעומר כתב עליו לפני שנה שכל קבוצה שלו מגיעה לפליאוף ואולי הוא יקבל חוזה ענק מסקרמנטו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט