מעורב ספורט ליום שני / מנחם לס

1. ניימאר

 

לדעתי זה בזיון  וחרפה מה ששחקני יריב עושים לניימאר, וכל מה שקורה הוא בעיטת עונשין. אם בעיטות העונש היו מ-20 מטר – ניחא. אבל 90% מהעבירות המכוערת שעושים עליו קורות בצד השמאלי של המגרש, ובמרחק גדול מדי מהשער מכדי שבעיטת עונש משם תהווה 'עונש'. למעשה, לרוב היא אפילו 'מתנה', הקלה, ורווח שמרוויחים היריבים כשעוצרים את פריצתו באמצע התקפה, ובעיטת העונש עוצרת את כל ההתקפה.

משך חלקים מהמשחק ביקרתי את ניימאר על הדריבלים שלו שעוצרים לברזיל את שטף המשחק. אבל לקראת הסוף – בעשר הדקות האחרונות – העבירות עליו נעשו פראיות ואגרסיביות יותר ויותר, וכל מה שהם עשו היה להרוג עוד חצי דקה או דקה מהשעון, ולעצור את התקפת ברזיל.

ב'פוקס סוקר' הראו בשידור חוזר איזה 8 עבירות על ניימאר קראתי אח"כ שהיו עליו 12 עבירות), ואז הפסקתי לספור.

היו שאמרו שניימאר הוא אוברייטד ברמות. אני לא חושב שהוא אובר-רייטד כלל וכלל, אבל הוא אולי נראה כך כי  לא עושים דבר בקשר לעבירות עליו.

בצורה שזה נעשה היום, הדבר דומה לעשיית פאול על סטפן קרי בכל זמן ובכל עת כשהוא נמצא במצב מסוכן לקבוצה, אבל במקום לתת לו קליעות עונשין כשמבצעים עליו פאולים לעוצרו – קבוצתו זוכה רק בהוצאת חוץ. אתם יודעים מה היה קורה? קרי לא היה קולע מה-3. היה עושים עליו פאול בכל מצב שהוא נראה חצי מסוכן.

כמובן שאם זה היה קורה באזור ה-16 מטרים אז היתה בעיטת עונשין מ-11 מטרים, אבל את ניימאר מחסלים כשהוא 35, 30 מטרים מהשער, ופשוט קוצרים אותו.

מה הפתרון? לתת 'צהוב' בצורה הרבה יותר תדירה כשעושים עליו פאול מכוער, וכמעט כולם היו מכוערים (כגון משיכה בחולצה). אם יהיו 4-5 שחקני הגנה עם צהובים, הם יחשבו פעמיים אם לקצור את ניימאר. בצורת המשחק והשיפוט של היום, עשיית פאול בכל מקום על המגרש שאינו קרוב מ-30 מטרים מהשער הוא למעשה יתרון, ללא כל עונש משמעותי.  מזמן חשבתי על זה אבל אף פעם לא הזדמן לי להביע דעתי שפאול שלא כולל צהוב הוא ב-90% לפחות לטובת הקבוצה המבצעת את הפאול.

IT DOES NOT MAKE SENSE!

יש לנו כאן BEAUTIFUL SOCCER בפוטנציה שהופך ל-UGLY SOCCER בגלל שלא נותנים לניימאר לזוז, ופשוט קוצרים אותו. הבעתי דעתי בבלוג החי להחליף אותו כי הקציר שעשו עליו עצר לברזיל את כל שטף המשחק. אם השופטים היו מגינים עליו יותר, השוויצרים לא היו מעיזים לעשות מה שעשו, ואנחנו היינו נהנים הרבה יותר מהשחקן המיוחד הזה.

לא רק זאת, אלא שאם השופטים לא יתחילו לתת צהובים על הטקלים המכוערים והבזויים על ניימאר, הוא גם ייפצע שוב, כמו ב-2004.

אני לא היחיד עם הדעה הזאת:

*

*

וממש עכשיו הגיע עוד טוויטר המתלונן על אותו נושא:

 

2. גם עיתוני ניו יורק וגם עיתוני בוסטון: סיכוי גדול של קיירי אירוינג ישחק בניקס בעונת 2019

 

איין באגלי הודיע בתכנית של אלן האן (“The Alan Hahn Show) שמסתבר יותר ויותר שקיירי אירוינג הוא מועמד רציני ביותר להיות שחקן הניקס בעונת 2019.

מלבד העובדה שהוא נולד וגדל בווסט אורנג' – מעבר לנהר ההודסון – וישנה לו משפחה ענפה במנהטן וברוקלין, והוא הביע כמה פעמים את רצונו לשחק בקבוצה שפעם היתה קבוצתו האהודה ביותר, מסתבר שהיו כבר מגעים בין מנהלי הקבוצות בקשר אליו.

כמובן שהרבה יכול לקרות בין עתה ליולי, אבל ידוע שהניקס היו מאד מעוניינים בו כשהוא עזב את קליבלנד, אבל לא היה להם דבר מעניין להציע עבורו.

קיירי אירוינג הוא בדיוק השחקן שמתאים לעיר ניו יורק, וגם קריסטפס פרוזינגיס וגם המאמן דייויד פיזדייל הזכירו כמה וכמה פעמים את 'חלומם' שאירוינג יהיה  שחקן ניקס בעתיד.

 

3. US OPEN שהפך מנפלא לפיאסקו – באשמת הטבע!

(REPEAT  ראשון ב-29 שנים!)

המנצח ברוס קפלס

Leaderboard

Final
Pos Player R4 Thru Total
1 B. Koepka -2 F +1
2 T. Fleetwood -7 F +2
3 D. Johnson E F +3
4 P. Reed -2 F +4
5 T. Finau +2 F +5

ראשון 1 מעל פאר…שני 2 מעל פאר…וככה עד ה-5. אף שחקן מ-288 לא זבר את הפאר!

שני מהאנליסטים הטובים ביותר בגולף מדסקסים את היו אס אופן הזה, שהיה יותר מבחן ייסורים ממבצע ספורטיבי מענג ומספק:

*

*

היום, היום האחרון ב-US OPEN בגולף הציל קצת את המצב, אבל שלושת הימים הראשונים היו DISASTER. היו אס אופן ידוע בהיותו המבחן הקשה ביותר בגולף , קשה יותר מהמאסטר, קשה יותר מהבריטיש אופן, וקשה הרבה יותר מה-PGA, שהוא לא הרבה יותר מחגיגת בירדים.

אני זוכר את היו אס אופן ב-BETHPAGE בלונג איילנד כשטייגר וודס היה היחיד לשבור פאר.

כמובן ש'קושי' המשטח נקבע ע"י מתכנניו, וכל יו אס אופן המשוחק כל שנה על משטח אחר משתנה משנה לשנה (ברוס קפלה שניצח בשנה שעברה עם 16- (16 תחת פאר), סיים השנה כמנצח פעם שנייה ברציפות, הפעם עם 1+ (אחד מעל פאר).

מה זאת אומרת "GOLF COURSE קשה"? הכל תלוי כמובן במרחקים שמתכנני המשטח קובעים בין החורים, וכמה PAR הם קובעים לכל חור. אם למשל קובעים לחור 3 "PAR 4", ז"א שגולפאי ממוצע-טוב זקוק בממוצע ל-4 חבטות מה-DRIVE עד החור, ואז אם הוא מצליח לעשות זאת ב-3 חבטות הוא "אחד תחת פאר", ואם הוא זקוק ל-5 או 6 חבטות, הוא יהיה "אחד מעל פאר" או "שניים מעל פאר". רוב  משטחי הגולף של 18 חורים הם "פאר 72", או ממוצע 4 פאר לחןר. על כל פאר 3 ישנו פאר 5, והרוב הם פאר 4.

ובכן, ביו אס אופן היו יותר מנצחים שסיימו את כל 72 החורים ב"מעל פאר" מאשר בכל אחד מארבעת המייג'ורס האחרים.

הפעם המשטח היה 'שינקוק' המפורסם בסאות'המפטון, עיר המיליונרים במזרח לונג איילנד. המשטח יפהפה. ה-FAIRWAYS ןה-GREEN הם ייצורים שהשטן יצר ובנה. סאות'המפטון נמצאת בקצה לונג איילנד וכשהרוחות סוערות אתה יכול לעוף כעפיפון. כל המשטח בנוי על החולות הנודדים של לונג איילנד. השחקנים הופכים למתוסכלים שם יותר מאשר בכל משטח אחר. פיל מיקלסון – אחד מגדולי הגולפאים של הזמן המודרני – היה כה מתוסכל ביום השלישי שבשעה שכדורו התגלגל בגרין למה שהיה צריך להיות החור, ובגלל הרטיבות והרוחות כדורו החל להתגלגל החוצה, הוא חבט בכדור בדרכו לחור 'לעזור לו קצת' וכמובן חטף על כך שתי חבטות עונש.

שבת היה היום בו  מולטימיליונרים שהם השחקנים הטובים בעולם נידחפו על קצת יכולתם לסבול , והתסכול השתלט עליהם והוציא מהם את הרע ביותר שזכור לי בגולף. הם ממש הגיעו ל-BREAKING POINTS שאני לפחות לא ראיתי בגולף, המשחק הג'נטלמני הזה.

מספיק שארשום את השחקנים – מהטובים בעולם – שאפילו לא עשו את ה-CUT אחרי יומיים, כדי שתבינו איזה פיאסקו היה לנו כאן:

Tiger Woods, Jordan Spieth, Jon Rahm, Rory McIlroy, Jason Day, Sergio Garcia

(אלה השחקנים הטובים ביותר בעולם, רבותי – מלבד טייגר וודס המנסה קאמבק).

4. פופ החליט שהוא מעביר את קאווי ר-ק  לקבוצה מזרחית!

 

היום כמעט ברור שקאווי לא רוצה להישאר בספארס והוא יישאר שם רק בחוסר ברירה לעוד שנה אחת. אבל זה לא אומר שהוא יוכל לעבור לאן שיבחר.

לפי כריס שריקן מ-NBA.NEWS "ישנם 0 אחוזים שגרג פופוביץ' יסכים להעביר את קאווי לינארד לקבוצה מערבית".

לקאווי אין NO-TRADE CLAUSE, הווה אומר שהספארס לא חייבים להעבירו למקום שלא נראה להם. עדיין, לקאווי יש עדיין מה לומר ובמה להשפיע כי הוא יכול לסרב לכל הארכת חוזה עם קבוצות שהוא לא ירצה להישאר בהן יותר מעונה זאת, ואלה היודעות זאת (לא צריכים להיות גאון לדעת זאת) לא יעשו עליו כל דיל.

פופ אמר שהוא "מוכן לקחת 75 סנט על כל דולר שקאווי שווה אם קבוצה מזרחית מוכן לעשות עליו דיל , מה שלי אומר שפופ מוכן להפסיד אפילו כסף, העיקר להיפטר מהשחקן שהוא התחיל לחשוב עליו כאניגמה.

 

 

5. לפי סם אמיק מ-USA TODAY, הגריזליס בוחרים במייק פורטר במס' 4

למרות הפציעה שלו – אמיתית או מעושה – סם אמיק מדווח שממפיס גריזליס עומדת לבחור בו מס' 4. האתלטיות והוורסטיליות מבטיחים לעשות ממנו שחקן-על ב-NBA – אולי אפילו הטוב ביותר מכל האחרים בדראפט ב-LONG RUN.

בעקבות מאמרו של אמיק, התפרסם מאמר בלארי בראון שישנם סכויים שהוא כבר לא יהיה ברשימה כשיגיע התור של הגריזליס כי מישהו יבחר בו לפני כן.

6. באתרים השונים הוצעו כמה הצעות לטריידים שיהיו טובים לשני הצדדים

  1. דאלאס נותנת לממפיס את הריסון בארנס עבור צ'נדלר פרסונס ובחירה 4 בדראפט.

 

ממפיס חייבת להיפטר מהחוזה האיום של פרסונס בן ה-29. בחירה 4 יכולה לשכנע אותם שזה כדאי.

2) הקאבס מעבירה את קווין לאב למינסוטה עבור ג'ף טיג ובחירה 20.

*

באם לברון עובר או נשאר, הקאבס צריכה פוינט גארד. ג'ורג' היל הראה שהוא לא מסוגל להוביל קבוצה רחוק כ-PG שלה. הקאבס תוכל להשתמש בבחירה הגבוהה שלה למצוא מחליף לקווין לאב. מצד שני החזרה של לאב למינסוטה עם השחקנים שיש לה עכשיו יכולה להיות רעיון שיוביל אותה קדימה.

3) ההאוקס מעבירה לפיניקס את דניס שרודר עבור ברנדון רייט, רגן בנדר, ובחירת דראפט ראשונה ושנייה.

 

ההאוקס רוצה בנייה חדשה המתבססת על בחירות דראפט. פיניקס תפתור את בעיית הפוינט גארד.

4) הרפטורס נותנת את דמאר דרוזן לקליפרס עבור טוביאס האריס, מילוס תיאודוסיץ', פטריק בברלי, ושתי בחירות דראפט סיבוב ראשון.

אילו הייתי קליפרס, הייתי מסרב בכל תוקף.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 85 תגובות

    1. כשהם בלי ניימאר מקבלים 7 בבית אומרים "עם ניימאר הם לוקחים בהליכה." כשהם עם ניימאר ולא מנצחים את שוויץ אומרים: "בלי ניימאר הם לוקחים בהליכה."
      לברזיל יש 5 גביעי עולם במציאות ועוד 7 ביקום אלטרנטיבי.

  1. ניימר הביא את זה על עצמו
    הוא נופל לדשא מכל מגע עם שחקן יריב. 80% מהנפילות שלו זה הצגות. השופטים לא פראיירים.
    ואחרי הכל מה שיש לו ברגליים, אין כמעט לאף שחקן.

    יכול להיות באמת שקיירי לא מתאים לדנא של הסלטיקס. רוזיר נכנס טוב יותר למשבצת הזאת

  2. מתחילים לצוץ שמועות או דיווחים שהלייקרס ועוד קבוצות חוששות לשלם הרבה על קוואי בגלל שאין להם מושג מה מצבו לאחר הפציעה.
    אני מניח שזה קצת משני הדברים.

    חשוב לציין שהרופא שטיפל בקוואי בשלושת החודשים האחרונים הוא שימו לב הרופא של פילדלפיה , זאת אומרת שלסיקסרס יש מידע שיכול להיות לאף קבוצה אחרת אין.
    אז יש לה אינסייד אינפו בצד הרפואי , הם במזרח , ולברט בראון שהוא כרגע ה GM בפועל יש מערכת יחסים מצוינת עם פופ והם חברים טובים(והוא גם ביחסים מצוינים עם קוואי)

    1. אם הרופא מסר לפילי מידע על קוואי ואיכשהו יגלו את זה (ואם הוא יעשה את זה בסופו של דבר יגלו את זה) אז שוללים לו את רישיון הרפואה כי למה שהוא עשה קוראים פגיעה בחיסיון רופא ומטופל

      1. מה נולדת אתמול ?
        הם שואלים אותו שאלה פשוטה בלי לקבל שום מידע רפואי ספיציפי.
        האם אתה חושב שזאת החלטה טובה להחתים את קוואי?

        והוא עונה כן או לא
        לא נתן מידע אישי ולא עבר על שום חוק

        1. נכון שבמקרה כמו שאמרת הוא לא עבר על שום חוק אבל זה עדיין לא בדיוק אתי, ואם הם עושים את זה אז אולי הם לא עוברים על החוק אבל זה סתם מגעיל

  3. מאז הפציעה של קיירי לא מפסיקים לטחון עם ההצעות לתריידים של קיירי והפטרות מהבעייה שלו. לדעתי צריך להשאיר אותו ולראות מה ייתן בתחילת העונה. זה שחקן שיכול לשנות משחק ואני לא רואה את איינג' מוותר עליו כל כך מהר!

    1. אבל אז יש סיכון שהוא לא חוזר 100% וזה פוגע בערך שלו לטרייד.
      אני מחבב את הרעיון של קיירי תמורת הצרפתי וקורטני לי והבחירה של השנה או שנה הבאה (שכנראה גם תהיה טופ 10).
      בעיקר בגלל הפוטנציאל ההגנתי של הצרפתי.אני ממש לא מזלזל באירווינג, שחקן מצוין וחשוב אבל אם יש חשש שלא יישאר הוא צריך ללכת, לניקס זה טרייד מצוין, כוכב מוכח, וגם יכול להפצע ולגמור קריירה, מה שמבטיח שהניקס ירצו שיחתום אצלם.
      מבחינת בוסטון זה אומר שאפשר להשאיר את רוזייר ולוותר על סמארט.
      חמישיה של נטילקינה (איך לעזאזל אומרים את זה?) בראון, היוורד טאטום והורפורד, יכולה לתת הגנה מדהימה שמחליפה על כל דבר, ולגבי החסרון של הצרפתי בהתקפה, בבוסטון הסיכוי שלו להתפתח גבוה יותר, ובכל מקרה יש בחמישיה כזו מספיק קליעה מבחוץ. חמישיה שניה רוזייר, לי, יאבזלה, מוריס, ביינס היא אולי הכי טובה בליגה ולקבל עוד בחירה גבוהה יכול לאפשר עוד שחקן משלים איכותי על חוזה נמוך.

      1. חושב שצריך להיות כל כך מטומטם כדי לתת רוקי מבטיח + בחירה טובה עבור שחקן שאפשר להביא בחינם בעוד שנה (ולחילופין, יכול לעזוב תוך שנה) שאפילו בשביל הניקס זה יותר מדי

      2. בליגה של סופר טימס לוותר על הסופרסטאר היחידי שלנו זו תהיה טעות. בלעדיו אנחנו לא יכולים באמת לקרוא לעצמנו קונטנדרית.

  4. דניס שרודר?
    הוא רכז "אולד סקול". ב-NBA של היום הוא הפך למיותר.
    הוא לא מגיע ל-50% אפקטיבי.
    הוא קלע רק 29% מהשלושת שלו בעונה שעברה.
    הוא בינוני בהגנה.
    הוא בינוני מינוס אחרי סוויץ'.
    הוא מנהל משחק בינוני (גם רונדו לא קולע, וכבר לא מגדולי השומרים בליגה. אבל רונדו יודע להפעיל את החברים שלו ברמה הגבוהה ביותר).

    שהסאנס יתנו עבורו בחירת דראפט כלשהי???
    מצטער, לא נראה לי.
    אם אנחנו ממש מתעקשים על רכז בינוני, יש לנו כבר את זכויות הבירד של פייטון (שהשנה הולך לקבוע שיאי קריירה באחוזים מהשדה. הסתפר הבחור – פתאום הסל יהיה עבורו ברור ומוחשי…).

    ולפינת הווישפול ת'ינקינג של אוהדי הסאנס, סניף נשר, ליום זה:

    טרייד עבור פוינט גארד שכן הייתי רוצה לראות את הסאנס עושים?
    כריס דאן.
    אם הבולס מחתימים מחדש את זאק לאווין, הוא הולך להרוויח בוכטה.
    בנוסף, יש לא מעט מוק דראפט שמצביעים על הבולס כמי שבוחרים בטריי יאנג בדראפט.
    זה יהפוך את דאן למיותר.
    משהו בסגנון של הבחירה ה-31 + אחת מהבחירות העתידיות (מוגנת) של הסאנס, יכול לעבוד במקרה כזה.
    לפני שלאווין חזר מפציעה, ומירוטיץ' נשלח לניו אורלינס,
    לדאן היה חלק משמעותי בריצה של הבולס במהלך העונה.
    רכז בגובה שלו, באורך שלו, עם האינסטינקטים המצוינים שלו בהגנה,
    יעבוד נהדר לצד סט היכולות ההתקפיות של בוקר.
    נכון, הקליעה שלו "חשודה" (בלשון ההמעטה), אבל כאשר הבולס שיחקו כדורסל מסודר שכלל גבוה שמוציא כדורים החוצה –
    הוא פגע לא רע מבחוץ. בנוסף, יש את השיפור המתמיד שהוא מראה ביכולות שלו בהתקפה, מאז שנבחר כרוקי בשנה שעברה.

    כ-"ווישפול ת'ינקר" אמתי, אני מחזיק אצבעות שהבולס יוותרו עליו (את המוניטין שלהם כמבצעי עסקאות ברמה הבינונית ביותר, הם הרוויחו ביושר), ושהסאנס יעוטו על המציאה כמו נשר מורעב במדבר אריזונה שמגלה חבילת ביף ג'רקי זרוקה לצד כביש 60 שמוביל ללאס ווגאס.

    תודה, מנחם.

    1. קשה לי לחשוב על רכז שפחות הייתי רוצה מנייט. אבל שרודר הוא בהחלט דוגמא טובה. תשאיר למקדונו לבחון את האופציה…

      1. בתגובה אחת אבחנת במדויק עד כמה זה עצוב להיות אוהד של הסאנס:
        פלייאוף עבורנו, זה כמו אליפות עבור אוהד לייקרס/סלטיקס/ספרס/גולדן סטייט . . .

        1. אל תגזים. עד לעשור הנוכחי הרקורד פלייאוף שלנו טוב מאד. התקופה הרעה בתולדות במועדון עומדת לפני סיום.

          1. העשור האחרון היה מקרה של "בסוף הסטטיסטיקה מתאזנת", רק בפרשנות ה-"סאנסית" של המשוואה:
            ניתן היה לחשוב שסוף סוף נזכה באליפות,
            אבל לא זו דרכנו:
            היינו הקבוצה המצליחה ביותר ללא זכייה באליפות (28 פעמים בפלייאוף, 26 ניצחונות בסדרות פלייאוף),
            בעשור האחרון נתנו לג'אז לצמצם פערים…
            (הג'אז 27 פעמים בפלייאוף, 24 ניצחונות בסדרות פלייאוף) הג'אז צמצמו את הפער ב-3 הופעות, בעשור האחרון).

            עכשיו אני שוב מדוכא.
            נראה לי שאבטל את פינת הווישפול ת'ינקינג . . .

    2. עיזבו את כל השטויות בצד, פייטון הסתפר? וואו, זו כבר חדשה מרעישה. מעניין מה יהיה, או שהוא יקלע 30 נק כל משחק ללא החטאה, או שנגלה שעד כה הקליעה שלו התבססה על סונאר, ועכשיו הצורות המוזרות הללו בעיניים רק יפריעו לו לקלוע

  5. דוק מסי ורונלדו סובלים עבירות כאלו כל הקריירה. דבר שני נעשו עליו רק עבירות רגילות הוא פשוט שחקן תיאטרון טוב וצוללן בשייטת. אין שחקן שעושה יותר הצגות ממנו. הוא אחלה שחקן אבל ממש לא טוב כמו שעושים ממנו. בבארסה הוא היה צריך לקבל 5 כדורים ממסי מול שוער בשביל להבקיע גול אחד. הוא מחמיצן. דבר שני עם התספורת הזאת לא לוקחים מונדיאל או מככבים יסלח לי אלפריד פייטון. אם הוא עושה גלח הוא כבר משפר 20 אחוז מהיכולת שלו. גם הוא כמו רונלדו מבקיע 1 מ200 בבעיטות חופשיות שוויליאן בועט הרבה יותר טוב ממנו אבל הוא רוצה את התהילה לעצמו רק שהוא לא מבין שמסי ורונלדו זה גלקסיה אחרת.

  6. סאם אמיק הוא המקור העיקרי לכל הידיעות על מייקל פורטר.
    אמר 2 לקינגס עכשיו 4 לממפיס.
    אני בדראפט כזה שיש הרבה שחקנים טובים בטופ מהמר עליו רק מהבחירה 7,8.

    1. אם סקרמנטו לא לוקחים את דונציץ במבה או באגלי צריך לשלול להם את האפשרות לבחור טופ 10 לא שנים , פשוט פשע מה שהם עושים כל שנה

      1. אל חשש:
        זה יהיה באגלי, או דונציץ, במבבה אובר הייפד חבל על הזמן. בספק אם אני בוחר בו בטופ טן גארן גקסון יותר טוב בשתי רמות.

        פשע?
        מאז 2015 שדיוואץ הגיע הם בעיקר פוגעים טוב.
        לא מעולה אבל טוב,
        והמגמה חיובית מאד, בשנה וקצת מאז הטרייד על קאזנס,
        הקבוצה כבר יותר טובה מאיתו.
        ::::
        פרנק מייסון מהמקום ה34 זה גניבה
        פוקס בחירה טובה
        הטרייד על בוגדנוביץ
        הם יראו טוב, באדי הילד עובר מתחת לרדאר של רבים.

  7. הפיאסקו ביו אס אופן הוא הרבה יותר על המארגנים ממזג האויר. הרוחות תמיד נושבות בשינקוק וזה לא משהו יוצא דופן למסלול לינקס. גם האורך של המסלול ביחס לפאר הוא משהו שהשחקנים הטובים בעולם מסוגלים להתמודד איתו. מה שהפך את המסלול לבלתי אפשרי הוא ההכנה של המגרש כל ערב לפני הסיבוב.
    זה מתחיל בבחירת המקומות הכי קשים על הגרין למיקום הגומות אבל הפשע הכי גדול הוא בלא להשקות את המסלול בערב לפני כך שהגרינס הופכים קשים והכדורים פשוט לא עוצרים עליהם.
    ה-USGA שנה אחרי שנה הולך על הקו הדק שבין מאתגר לבין בלתי אפשרי כשלא פעם הם חוצים אותו (כמו השנה). ראינו היטב שברגע שקמה צעקה דאגו להכין את המסלול טוב בלילה שלפני ופתאום יש לנו הרבה מספרים באדום.
    אני אוהב שהמסלול קשה ומאתגר אבל אני כאן עם השחקנים. ה-USGA הפך את התחרות למשהו שפחות קשור ביכולת (במיוחד עבור המובילים שמתחילים לשחק מאוחר יותר כשהשמש מייבשת את המסלול עוד יותר).

  8. תודה מנחם.
    אם לברון נשאר לאב יישאר. בכל מקרה, לא נראה לי שמיני צריכה עוד גוילעם בהגנה. גם ככה וויגיניס וטאווס זה חורים בעמדות 3 ו-5. אם גם ה-4 יהיה כזה, אין להם תפילה. הבעיה שלהם אינה התקפית.

  9. מה אני אגיד לכם, שיעשו מה שהם רוצים, הכוכבים האלה… לא מבין מה יש לקיירי אירווינג, ששיחק בקבוצות תחרותיות כל הקריירה שלו, לחפש בניקס. לא רואה מה יש לניקס לתת עבור אירווינג חוץ מזינגר, ולא רואה את הניקס מגיעים לשום מקום עם קיירי ובלי זינגר. ההגיון הלך לישון בקיץ? ומה יש לממפיס לעשות עם האריסון בארנס? הוא זה שישכנע את מארק גאסול להישאר? תמהני…

    1. מה נראה לך שכולם קוראי מחשבות? צריך למלא את הזמן עד הדראפט אז כל ספקולציה שתוכל להעלות נזרקת לאויר.

    2. אתה צריך להבין שמה שמניע את רוב השחקנים זה הכסף והתהילה והמסביב והבחורות. האליפות עבור רוב השחקנים היא בונוס, הדובדבן שבקצת אבל אולי הם רוצים יותר קצפת. זה שיש בודדים כמו לברון ודוראנט לא משליך על יתר הליגה. אני יודע שהרבה לא מאמינים בזה אבל זה המציאות. שחקן קודם כל רוצה להבטיח לעצמו מיליוני דולרים, זה השיקול העיקרי עבור 99 אחוז משחקני הליגה. ניקס זה שוק ענק, עם תהילה ומלא מלא כסף, ילקקו לו שם כמו שמלקקים ללברון וזה עושה לו טוב לחשוב על זה ולפנטז.

      בתכלס אני לרגע לא מאמין שהוא ילך לניקס אלא ישאר בבוסטון, פשוט הוא רוצה הרבה כסף שם ולהיות THE MAN בקבוצה ולא עוד בורג.

      1. אבל קיירי גם ככה עשיר כקורח, ומוכשר כשד, אז בחירה בין להיות לברון/דוראנט לבין להיות כרמלו היא נו בריינר לדעתי.

  10. 1) פאולים זה חלק מהכדורגל כל השחקנים הגדולים מקבלים כאלו תיקולים זה חלק מטקטיקה של קבוצות. לי זה לא מפריע דווקא
    5) טרידים גרועים עם מנצחת ברורה ומפסידה עוד יותר ברורה.
    למה לממפיס להטריד את הבחירה ה 4 על שחקן בינוני כמו בארנס

  11. אם ניימאר לא היה אגואיסט ויודע לשחרר כדור אולי זה היה נגמר יותר טוב. נראה בהמשך.
    קיירי לניקס-שמישהו יבדוק שדובי עוד חי?חלום של אוהדי הניקס בכל העולם.
    קוואי למזרח זה די מתבקש, זה רק בוסטון או פילי.אף קבוצה אחרת לא תיכנס לעניין לדעתי.

  12. מעורב עשיר ומעניין תודה רבה

    לגביי ניימאר- מסכים איתך שצריך על כל פאול כזה להוציא צהוב אבל אתמול הוא הפסיד לברזיל שתי נקודות.אגב בכושר הנוכחי של מקסיקו אני בהחלט רואה אותם מסיימים בראש הבית עם גרמניה ואז לא התפלא אם ברזיל יעדיפו לסיים שניים ולהימנע ממפגש עם גרמניה בשמינית.

    אירווינג- למה לעזאזל ללכת לניקס?? אתה נמצא במועדון מוצלח ששנה הבאה הולך לדבר חזק על אליפות בדיוק ההפף מהניקס.

    פופוביץ גאון

    1. הוא היה בקליבלנד בקונטנדרית והעדיף ללכת לבוסטון צעירה כדי "להוביל". בסוף נפצע וגילה שבראון וטאטום הם הפנים של הפרנצ'ייז, אז עכשיו הוא מספר לעצמו שבניו יורק, "הבית" הוא יהיה האלפא ויחד עם פורזינגיס ירוץ לאליפות.

      אולי, אולי לא והכל שמועות של קיץ, אבל נראה לי שאם יש פה חשש אמיתי לעזיבה איינג' לא יהסס ללחוץ על ההדק, יכול להיות שזה תלוי אם איינג' רואה שחקן שהוא מאד רוצה ויהיה פנוי בבחירות 5-9, כשדאלאס, שיקאגו והניקס כולן רואות עצמן כקבוצות שוק גדול שקיירי יאריך בהן חוזה.

      1. אתה מסיק את כל זה על סמך פלייאוף אחד?
        ספקולציות של עיתונאים שמנסים להעביר את הזמן לא אומרות לנו שום דבר לגבי מה שקיירי מספר לעצמו.

        1. מה קרה גילרי? מחפש מישהו לריב איתו?
          כתבתי " אולי לא והכל שמועות של קיץ"
          יש לך משהו נגד ספקולציות בקיץ? חשבתי בהתחלה אולי כדאי לי לנתח את המשחק של בוסטון נגד ממפיס מאתמול אבל נזכרתי שאין ליגה עכשיו אז מתעסקים בעיקר עם דראפט ושמועות.
          מצטער אם פגעתי ברגשות, מציע כפיצוי לטוס להפגין ליד הבית של מנחם עד שהוא יימחק את כל החלקים במעורב שעוסקים בספקולציות וכך לא תצטרך להחשף לתגובות כמו שלי.

  13. לייקרס מחתימים מחדש את רנדל ושולחים אותו עם דנג לאוקלאומה תמורת פרגסון ומלו
    אני אוהד לייקרס ןאני שונא את מלו אבל הכל כדי להיפתר מהחוזה של דהג😂😅
    במידה ומלו ממש אופציית שחקן

  14. שאלת דראפט – האם אפשר להטריד את השחקן הנבחר אחרי הדראפט ולפני העונה? כלומר נניח שהקינגס בוחרים את דונציץ, הם יוכלו להעביר אותו בטרייד לפני תחילת העונה? אם כן – ממתי? מהשביעי ביולי?

    1. כן.

      התשובה מתחלקת ל-2:
      א. שחקן שנבחר בדראפט, אבל עדיין לא חתם על חוזה.
      ב. שחקן שנבחר בדראפט, וחתם על חוזה רוקי.

      שחקן שנבחר, ולא חתם על חוזה –
      אפשר להעביר את הזכויות עליו בכל רגע (בתקופה בה מותר לעסוק בטריידים), גם יום אחרי הדראפט.

      שחקן שנבחר בדראפט, וחתם על חוזה רוקי –
      אפשר להעביר אותו 30 יום מרגע חתימת החוזה.

      רוקי שעדיין לא חתם על חוזה, יכול לעבור במסגרת של סיין אנד טרייד.

  15. לא מבין את הספקולציות על קיירי. השחקן נמצא במקום הכי טוב שאפשר,בקבוצה קונטנדרית,צעירה, מאמן טוב, מסורת הכי טובה בליגה, עם הזדמנות לאליפות. מה יש לו לחפש בניקס קבוצה שגם עוד 20 שנים לא יצמח שם כלום. והבולשיט על "השוק הגדול" כאילו שלמישהו בפיליפינים אכפת אם הוא משחק בבוסטון או בניו יורק. השוק היום הוא גלובלי, ביחוד לסופרסטארים כמוהו. ועוד דבר- בוסטון יכולה להציע לו איזה 50-60 מיליון יותר מכל קבוצה. אז למה שיעזוב??

  16. תודה מנחם, תענוג.
    הקטע הכי מייצג את התסכול של השחקנים מהמגרש ביו אס אופן היה כשמיקלסון מרוב תסכול רדף אחרי הכדור אחרי שהכה אותו כדי להכות בו תוך כדי תנועה כאילו זה היה מיני גולף.
    הוא טען שזה היה מהלך טקטי כדי לקבל את העונש ולעבור גומה כי הוא לא היה במצב לגמור את זה, אבל היו לא מעט פרשנים ואוהדים שממש לקחו את זה קשה כאילו זה זלזול במשחק ובמגרש

    1. זה אכן מסוג הדברים שלא עושים . רבין ציפו ממנו לפרוש מהתחרות. ( מהלך כזה יכול לגרור אחריו גם פסילה. השופטים היו סלחניים כלפיו.)

  17. ולגבי הניקס שמועות אומרות שגם דוראנט שם עין על הניקס כיעד הבא שלו (בעוד שנה שנתיים).
    יש מצב שאם הניקס עושים מהלך להביא את קאווי הם מתחילים את הדומינו לסופר טים הבאה. (למרות שעם המזל של הניקס קאווי מגיע, ומתברר שהפציעה שלו כרונית, קיירי מגיע ומתברר שהברגים היו הדברים היחידים שהחזיקו את הברך שלו במקום ודוראנט מגיע רק כדי לגלות שהוא בקבוצה עם 3 סטארים פצועים ובלי בחירות דראפט בעשור הקרוב).

  18. תודה ובוקר קריר מגרמניה דוק

    הקליפרס מג'נונים אם יסכימו לטרייד
    פיניקס גם מג'נונים לתת 2 בחירות + שחקנים עבור שרודר ????
    לא יקרה,

  19. לגבי לנארד
    לדעתי יכול להיות טרייד עם הסלטיקס דווקא
    אולי רוזייר וסיין אנד טרייד של מונרו ושאריות?
    אולי בגלל שהוא בשנה אחרונה וגם קיירי אז פשוט נחליף בניהם?
    השאלה בכלל אם הסלטיקס ירצו את קוואי..?
    יאלה כבר שיקרה איזה מהלך שיעיר את השוק כבר

  20. אני במקום יוסטון הולך על בראדלי ורדיק במקום לתת לפול מקסימום. באותו כסף אני גם מעביר את הקבוצה למצב של 4 גארדים טובים וגם לא שם את כל הז׳יטונים על הברכיים של פול – ההימור הכי גרוע של קבוצת פלייאוף בעשור הנוכחי.

  21. שום דבר לא יקרה עד 29 ביוני, עוד שבוע וחצי, נופל על יום הפגרה במונדיאל אחרי סוף שלב הבתים.
    לברון צריך להודיע עד אז אם הוא אופט-אין (גם פול ג'ורג'), ואז כל האבנים יתחילו לפול.
    אם לברון אופט-אאוט, זה מעשית משאיר רק את פילדלפיה והלייקרס במירוץ עליו. והקאבס LOL

  22. תודה על המעורב.

    1. לדעתי ניימאר כן אובררייטד, זה לא אומר שהוא לא שחקן מצויין, אבל פחות ממה שעשו ממנו.
    לגבי הפאולים, נכון, זה לא החלק הכי יפה של המשחק, אבל זה עדיין חלק מהמשחק, במקום להתבכיין, צריך ללמוד להתמודד.

    2. קיירי לניקס? מה הוא איבד שם? ואת מי יכולה הניקס לתת עבורו?
    הוא צריך להיות ממש טיפש בשביל ללכת לשם מרצונו (מצד שני, זה בחור שבאמת מאמין שכדור הארץ שטוח, אז לך תדע…)

    4. חבל, אם פופ יוצא בהצהרות כאלה כנראה שמשהו ממש רע עבר ביניהם וכבר אין דרך ליישר את ההדורים.
    הספרס לא קבוצה של טריידים גדולים, מעניין אם יעדיפו להביא שחקן מוכן או שאולי להמר על בחירת דראפט גבוהה ולהתחיל לבנות משהו חדש עם הצעירים הקיימים, אישית אני מעדיף את אופציה ב'.

      1. "פופ אמר שהוא "מוכן לקחת 75 סנט על כל דולר שקאווי שווה אם קבוצה מזרחית מוכן לעשות עליו דיל "

        מתוך המעורב…
        זה לא היה ציטוט של פופ?

        1. זו שאלה שתצטרך להפנות למנחם…
          למיטב הבנתי זו הדרך בה שרידן הציג את הדברים. אני לא שמעתי את פופוביץ' בפומבי מאז שאשתו נפטרה.

        2. נטו ספקולציה של שרידן. פופ לא פצה את פיו בנושא.

          הציטוט המקורי:
          But if you think that bothers Popovich, you don’t know Popovich. The guy would gladly take 75 cents on the dollar for Kawhi if he could ship him out of the West — even if that upsets Kawhi

          כאמור – מילים של שרידן, לא של פופ.

  23. קיירי וקאווי לניקס, נואה לספרס, קאנטר לסלטיקס.

    קיירי וקאווי יאריכו שם חוזה, הספרס לא מעבירים את קוואי למערב והסלטיקס מקבלים את הגבוה שהם צריכים. Problem solved

  24. האם בוסטון והניקס יכולים לעשות טרייד קיירי תמורת בחירת דראפט, או שהניקס צריכים לזרוק פנימה גם משכורות בשוווי של המשכורת של קיירי?

  25. מי שנראה שיכול לשבור את כל התחזיות של הדראפט זה טריי יאנג.
    המון באז, הקינגס שאובססיבים לסוג כזה של שחקן, אטלנטה שהתרשמו ממנו מאד, שחקנים אחרים עם הרבה סימני שאלה, בקיצור, ההימור שלי כרגע שהוא בטוח הולך טופ 5, השאלה איפה בדיוק.

    פורטר טופ 5 נשמע לי מגוחך.

    1. בעצם אם ממפיס או דאלאס לא עושים טרייד על הבחירה (מה שבהחלט אפשרי), אז אף אחת מהן לא תבחר ביאנג, אז הרצפה שלו היא אורלנדו ב 6.

  26. בפינת הספרס – רודי גיי אופטד אאוט לשנה הבאה. מניח שהוא חושב שקוואי לא חוזר, ואז הוא יכול:
    א. לנסות למצוא פלטפורמה אחרת לטבעת.
    ב. לשמש כמחליף לקוואי ואז לדרוש יותר כסף מהספרס.

    בקיצור – עונת הציד התחילה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט