התאנדר לומדים לשחק ללא ווסטברוק, והניקס ליכלכו את הגארדן/ מנחם לס

1:00 (8 בישראל) אוקלהומה סיטי 93 – ממפיס גריזליז 91 (0-1)

 

לפני המשחק כתבתי:

איש לא תאר לעצמו שזה יגיע לזה: אוקלהומה סיטי, משך כל העונה פייבוריטית עם הספארס לנצח את המערב, לפתע מוצאת את עצמה לוחמת על חייה. הפציעה של ראסל ווסטברוק היתה חרב בליבה. היא חייבת לנצח בבית את המשחק הראשון או שישנו סכוי גדול לדעתי שהיא תפסיד בסוויפ.

אפילו אם הת'אנדר מנצחת היום, אני מנבא שממפיס תנצח בששה משחקים.

המפתח לסידרה הוא כמובן השמירה של טוני אלן על קווין דוראנט, אבל אני מאמין שאפילו 30 נק' של דורנטולה לא יספיקו. מרק גאסול וזאק רנדולף פשוט גדולים מדי על קנדריק פרקינס וסרג'י איבקה.  ממפיס משחקת את ה-OLD SCHOOL BASKETBALL שלה ואיש לא יוציא אותה מהפטרן שלה. אפילו התחלה של 2-0 נגד הקליפרס לא הוציאה אותם משיווי משקל.

  הת'אנדר חייבים לשחק משחק מהיר. זאת תקוותם היחידה. ג'קסון הוא לא ראסל ווסטברוק, אבל לפחות הוא לא פחות מהיר. דרק פישר יהיה פחות אפקטיבי נגד ממפיס משהיה נגד יוסטון כי ממפיס יאהבו את המשחק האיטי שמביא איתו פישר המבוגר. הבעייה של הת'אנדר היא שהגריזליז פגשו במשחק המהיר של הקליפרס ואחרי 2-0 תפשו את הפרינציפ כשהם חוזרים מיד להגנה בטרנזישיון גיים. ממפיס תשחק את משחקה הרגיל – איטיות בהתקפה, זהירות באחזקת הכדור, תלות גדולה בביג-מן תחת הסל. בכל ארבעת משחקי הנצחון על הקליפרס הגריזליז איבדו רק 41 כדורים. זה המפתח במשחקת: "כל כדור יקר וקובע", וכך הם משחקים.

אני מאמין שהביתיים יעלו עם  סרג'י איבקה, קווין דוראנט, קנדריק פרקינס, ת'אבו ספלושה, ורג'י ג'קסון. ממפיס תעלה עם זאק רנדולף, טיישון פרינץ, מרק גאסול, טוני אלן, ומייק קונלי. הווילד קארד היחיד שאני רואה אצל הת'אנדר הוא רג'י ג'קסון. האם מסוגל הוא לתרום 20-25 נקודות לאלה של דוראנט? זה סכויים היחיד!

 

 

 

 

 

 

אחרי המשחק אני כותב: 

דרק פישר תמיד בא עם ה-'ביג פליי': פעם זו שלשה ממאירה; פעם זו חטיפת כדור; פעם זה סתם POKING כפי שעשה היום כשממפיס מובילה 90-88. הכדור הגיע לאלוף השלשות של ה-NBA קווין דוראנט שקבר את השלשה החשובה ביותר של המשחק, ועשה 90-91. אחרי החמצה של ממפיס,  ג'קסון – מחליפו של ראסל ווסטבראוק, עמד לזרוק שני פאולים עם 3.2 שניות לסיום, והוא עשה שגיאה שהזהרתי מפניה בבלוג החי שעלולה היתה לעשות לת'אנדר במשחק: במקרה כזה קולעים רק אחד, ואת השני זורקים לחישוק, וגבוהי הת'אנדר לא מנסים לקחת ריבאונד, אלא סתם להכניס אגרוף לכדור כמו שוער. ה-3 שניות מסתיימום.

אבל ג'קסון כנראה לא חכם יותר מראסל ווסטברוק – וסקוט ברוקס עצמנון יכול להשתייך לכיתה שלןהם – והוא קלע את שתיהן.  90-93. טיים-אאוט, ממפיס. שלשה משווה את המשחק.  כדור לקוויסי פונדקסטר. ג'קסון – מי לא – עושה עליו פאול בשעת נסיוןם ל-3. השחקן הקולע 72% החמיץ את הראשונה, קלע את השנייה. 91-93. הוא החמיץ את השלישית בכוונה אך דוראנט עשה מה שהיה צריך לעשות גם בפאולים שקלע ג'קסטון: פשוט דחף את הכדור מעלה, והבאזר נשמצע. נצחון לת'אנדר אחרי שפיגרו כמעט כל המשחק.

חדשות טובות לאוהדי הת'אנדר מאוקלהומה סיטי: הת'אנדרים מתחילים להתרגל, וללמוד, כיצד לשחק ללא ראסל ווסטברוק. החייל הראשי במהפך הוא קווין מרטין שרובכם קברו אותו כשחקן "חסר הגנה", "חסר גאטס", ו-"כל מה שהוא יודע זה לקלוע", והערב הוא התגלה לראשונה כשחקן המסוגל להגן, מסוגל לחדור ולקלוע מאזור הצבע, ואפילו מסוגל לחסום. הוא קלע 25 ב-8 מ-14, עם 8 ריב', חסימה אחת, וחטיפת כדור אחת. האיש שהוא שמר, טוני אלן, קלע 3.

אז אני מבקש יפה מהגולשים להפסיק להפליל את קווין מרטין כי על ידי הפללה כזאת הם רק מפלילים את עצמם כעכברונים שאפילו אינם עכברים עדיין כי רמת הידע שלהם לא מצדיקה מעבר לשלב הבא!

מרק גאסול היה מרק גאסול: מצויין, אמין, ומוסר מצויין. הוא קבר 20 ב-8 מ-14 ו-1;0 ריב', אך מגרעתו היא חוסר פריצה לעבר החישור כשהוא קולע כמעט את כל נקודותיו בעמידה מחצי מרחק. יש לו את הגוף והגובה לקלוע יותר ולהזיק יותר.  זאק רנדולף קלע 18 וקטף 10 ריב' אך לא היה במיטבו. ממנו ממפיס צריכה PRODUCTION יוצר הרבה יותר.

אבל הפאשלה הגדולה ביותר של המשחק היתה של מאמן הגריזליז ליונל הולינס שמשך רוב המשחק הציב את האיטריה טיישון פרינץ כשומר אישי על דוראנט. דוראנט עשה סיבובים מסביבו, עברו מימין ושמאל כאילו היה עמוד חשמל, והיטעה אותו כאילו הוא יומד להיכנס וטיישון מיד נסוג אחורנית כשהוא נותן לדורנטלה את כל מרחקי הנגב פתוחים לקליעה. הוא קלע 35 ב-13 מ-23 ועוד קטף 15 ריב', כשהוא עובר את פרינץ חופשי. טוני אלן בוזבז לחלוטין במשחק.  טוני אלן, כעןם טוני אלן עם ה-1.94 מ' שלו היה צריך לשמור על קווין דוראנט עם ה-2.06 מ' שלו. מה היה עושה דוראנט, קולע מעליו? אני עדיין לא ראיתי את  דרון ויליאמס – 1.92 מ' – קולע וןלו פעם אחת מעל נייט רובינסון (1.75 מ') משך כל הסידרה נטס נגד הבולס. טוני לפחות היה מונע את הכניסות של דוראנט, כניסות בהן עבר את פרינץ כאילו היה עמוד חשמל.

אני מאמין שהמשחק הזה נתן המון בטחון לת'אנדר, ואני – שחשבתי אחרי שראיתי אותם נגד יוסטון שלת'אנדר אין תפילה – עתה אני מאמין שיש להם 60% נגד 40% לעבור הלאה.

 

עובר את דוראנט שוב ושוב כאילו היה עמוד חשמל

3:30 (10:30 בישראל): ניו יורק ניקס 95 – אינדיאנה פייסרס 102

לפני המשחק כתבתי (ומציע לקרוא בעיון) 

זה לא סתם משחק כדורסל. זה מגה מרקט, מרכז העולם, נגד HICK TOWN USA. ברודוויי נגד RED NECKS מ-FIELD OF DREAMS – טירס, טירס, ועוד טירס. זה גם משחק של מורל, פילוסופיה, ומסורת. משחק של זכרונות: אוי ואבוי, רג'י מילר קולע 8 נקודות ב-13 שניות ומנצח אותנו בפלייאוף ועוד עושה תנועת שביקה בגרון לעבר ספייק לי, לעברי, ועוד 19,675 צופים באולם.

לעולם, לעולם לא אשכח את הרגע המביש, מעליב, לועג, מנאץ, ומשפיל הזה. רציתי לרדת לפארקט ולחנוק את האיטריה הרזה הזאת שהרסה לנו חלומות של עונה שלמה.

אבל היום הוא מאי 5, 2013, ורג'י יישב בעמדת השידור, ישר מעל ספייק לי, ויהיה האנליסט של משחק חדש, שחקנים חדשים, עולם שונה. המצב הוא פשוט: לנו, אוהדי הניקס (והניקס היא הקבוצה השנייה בלבי), הפייסרס היא האוייב והמחסום מלהגיע לאוות נפשנו, מטרתינו מתחילת העונה: גמר המזרח נגד מיאמי (לא שאני חושב שלמיאמי יהיו חיים קלים נגד הבולס!). לניקס ישנם עשרות מיליוני אוהדים ברחבי העולם, כאלה שמגיעים למרכז העולם, ופשוט מתאהבים בעיר הזאת שלעומתה כל עיר אחרת בעולם היא עיירה. הייתי בכל ערי העולם האחרות, ואין בי כל היסוס בקביעה הזאת. אז הם מתאהבים בעיר, ואם הם מגיעים הנה בין אוקטובר ליוני, הם מתאהבים בטרוף העיר על הניקס. אין לניקס אוהדים כמו ללייקרס, אבל זה רק בגלל שבעולם ישנם יותר אנדים רעים וטפשים מאנשים טובים וחכמים. כך אלוהים ברא את העולם. אבל העשרות מיליונים שרוצים לראות את הניקס עולה לשלב הבא, ישנן כמה בעיות:

1. טייסון צ'נדלר נגד רוי היברט. הסנטר המנצח יהווה 25% מפקטור הנצחון.

2. כרמלו אנטוני נגד דייויד ווסט. כרמלו מסר 31 מסירות נגד הסלטיקס במשחק האחרון כשקלט שהכדורים לא ניכנסים לו. הוא הפך לטוטאל פלייר. לבנאדם יש יותר מה להפסיד מלכל שחקן אחר בליגה: זאת ההזדמנות שלו להפוך משחקן "המנצח וקולע 40 רק במשחקים לא חשובים" ל-"ווינר" ושחקן בדרגת 'סופר סטאר' בכיתה של לברון וקובי. דייויד ווסט הוא פאור פורוורד שונה לחלוטין מכרמלו. הוא יותר זאק רנדולף וג'אש סמית' מכרמלו. הוא יעשה את הנזק שלו הרבה יותר תחת הסל, אבל כרמלו יכול להריצו החוצה בחלקי משחק גדולים. כרמלו חייב לנצח את המאבק האישי נגד ווסט עבור הניקס לנצח.

3. אימן שופרט נגד פול ג'ורג' . אולי העמדה היחידה בחמישייה עם יתרון ברור לפייסרס, אם-כי אימן שיפר את משחקו וקליעתו עשרות מונים בסידרה נגד הסלטיקס, ורגעים רבים במשחק הפך אפילו לאקדורן מס' 1 לפני כרמלו וג'יי אר. יריבו הוא הוא השחקן שאם יסתובב בטיימס סקוור איש לא יזרוק לעברו מבט. למה? לא יידעו מי הוא. הפנים הפחות מוכרות בין הסופרסטארים, אבל הבנאדם עם הסיכוי הגדול ביותר להפוך לרג'י מילר מודל 2013 של הפייסרס. אם אכן יהיה כזה, ויקלע 30 נגד שומפרט, לניקס לא תהיה תפילה.

4. פבלו פריגיוני נגד לאנס סטפנסון.  הארגנטינאי בן ה-35 הפך לכוכב הניסתר של הניקס בסידרה נגד הסלטיקס. משחקן ספסל נחבא אל הכלים, הוא הפך לשוטינג גארד (המשחק אפילו יותר כפוינט גארד כי ריימונד פלטון הפוינט גארד מתחפש לשוטינג גארד) המחזיק את הקבוצה ביד חזקה ובטוחה, ומביא את אותו בטחון ושקט לקבוצה שג'ייסון קיד מביא. והוא גם החל לצלוף שלשות כמטורף. סטפנסון הוא לדעתי ה-X-FACTOR של המשחק: הצעיר התעלה פתאום לרמה של שחקן מפחיד, ומשחקן ספסל כמו פאבלו הפך לשחקן חמישייה המתחיל להשכיח את דני גריינג'ר יותר ויותר.

5. ריימונד פלטון נגד ג'ורג' היל. ריימונד הפך להיות הסכינאי הקטן של הניקס, כמו שנייט רובינסון הפך להיות 'הגמד הרוצח משיקגו'. הוא ניכנס בין הגדולים וגורם לבלגנים בצורה מפחידה ביותר. גם הדאונטאונים שלו החלו להיכנס. עליו להיזהר בדבר אחד: לא להגזים. ג'ורג' היל הוא השחקן המפחיד אותי כאחד הרוצה שהניקס תנצח: גבוה, קלאסי, יכול לשחק 1,2, או 3. יכול ויודע לעשות הכל. יתרונו הברור של פלטון היא זריזות ומהירות. יתרונו של היל הוא גובה וקלאסיקה. המאבק ביניהם מרתק ממש1

אני חושש שהניקס רואים באינדיאנה לא יותר מ-SPEED BUMP בדרך למיאמי. זה יכול להיות מסוכן מאד: הפייסרס היא קבוצה צעירה יותר מהניקס בגיל, אבל הרבה יותר MATURE. הרבה יותר מבוגרת. אין בה HEAD CASES כג'יי אר סמית' ולעתים פלטון.

הנבואה שלי? הניקס ב-7 משחקים עם תנאי אחד: נצחון היום אחה"צ. אם הניקס מפסידים, כל הלך מחשבתי ישתנה!

 

 

 

 

 

אחרי המשחק אני כותב:

 

ממש השפלה במדיסון סקוור גארדן. נדמה לי שהבעייה של שחקני הניקס במשחק הזה שאין להם מושג מהקרבות הסוערים – ממש עקובי דם – בין שתי הקבוצות הללו משך כל סוף שנות ה-80, כל שנות ה-90', ואפילו חלק ראשון משנות ה-2000. שחקנים נתנו את כל מה שהיה להם. כשרג'י מילר קלע 8 נק' ב-13 שניות דרך גרונם של פט יואינג, ג'ון סטארקס, אנטוני מייסון, וכל השאר. אני עצמי כמעט קפצתי ממושבי בשולחן העתונאים ורציתי לחנוק את רג'י. כשהוא הראה את תנועת השביקה לעבר ספייק לי, זה היה הסוף. לא יכולה להיות השפלה גדולה מזו.

אז כיצד היתה קבלת הפנים היום אחה"צ לפייסרס האלה? ממש BUSINESS AS USUAL. כאילו הפייסרס היתה מין מילווקי או פורטלנד, ולא היריבה החריפה ביותר של הלייקרס בשלושים השנים האחרונות, כי הסלטיקס היתה לרוב פשוט טובה יותר מהניקס. הפייסרס היתה יריב בגובה שלהם.

אז תגידו לי, הניקס חשבו שלהיפטר מהסלטיקס בפלייאוף הזה תהיה משימה קשה? תראו מה עומד בפניהם עתה. הייתי אומר משימה בלתי אפשרית כמעט. אני לא יכול לראות את הניקס הפאטטית הזאת לוקחת משחק בערבות התירס של המערב התיכון. אז מה שראינו היום אחר הצהריים היא מגה קבוצה של כוכבים ומיליונים נכנעת לקבוצת רד-נקס מהקאונטרי. המגה-עיר, מרכז העולם, עושה במכנסיים נגד קבוצה מאזור ה-FIELD OF DREAMS.  הניקס – שכמה מהגולשים מאמינים באמת ובתמים שהיא קבוצה שיכולה לגבור על מיאמי היט – נכנעה לקבוצה צעירה, מוכשרת, אלמונית, שהיתה טובה מהניקס בכל אספקט של המשחק. ומה שדהרגיש יותר מכל אוהדג ניקס כמוני הוא שהם עשו זאת כדבר מובן מאליו. ללא טפיחות גב מוגזמות, ללא היי פייבס. פשוט סיימו יום עבודה, ועתה מחכים ליום שלישי לקבור את הניקס לחלוטין בארון העשוי מעץ אלון – באנגלית קוראים לו COFFIN – , ולזרוק אותולעבר נהר ההדסון.

הניקס אמרו שהם רעבים אחרי הנצחון על הסלטיקס ושהם רוצים עוד. ובכן, במשחק היום הם נראו איום. משחקם היה מכוער, מסליד, ופשוט גועלי. לא ראיתי כל מבנה, כל תכנית, כל טקטיקה: פשוט קבוצה לא חכמה שמתקפלת כמו נייר מסטיק כשכוכבה כרמלו אנטוני מפשל שוב במשחקה  גרוע ובזיוני. ובן זוגו ג'יי אר סמית' לא היה גרוטאה טובה יותר: שניהם  קלעו 14 מ-43, ואני אפילו לא מעז לחשב את אחוז הדיוק. הניקס לחמו כל העונה להשיג יתרון ביתי נגד הקבוצה שתהיה יריבתם בסיבוב השני, והיום הם הפסידו במשחק עצוב אחד את כל מה שנילחמו עליו כל העונה. אנטוני קלע 27, 125 מהן ברבע האחרון – אז הוא לפחות ניסה – אבל הכל ב-10 מ-28 זריקות. ג'יי אר סיים עם 17 נקודות, אך התחיל עם 1 מ-10 וסיים 4 מ-15.

ציינתי שהדו קרב שיקבע יותר מהכל את גורל הקרב יהיה הדו-קרב בין הסנטרים רוי היברט וטייסון צ'נדלר. צ'נדלר נכנע כמעט ללא קרב, ויצא ב-6 פאולים דקותיים לפני הסוף כשלזכותו 4 נקודות ו-3 ריבאונדים. להיברט היו 14 נק', 8 ריב', ו-5(!!!) חסימות. לאינדיאנה היה שיווי משקל שהניקס אפילו לא מבינים: פול ג'ורג' – 19; דייויד ווסט – 20, רוי היברט – 14; ג'ורג' היל 14 (עם 7 ריב' ו-6 אס'); לנס סטפנסון בן ברוקלין, לעיני כל משפחתו, דאבל-דאבל של 11 חיצים ו-13 קרשים;  די ג'יי אוגוסטין 16, וטיילר הנסבורו 8.

דבר בלתי מובן לחלוטין היא העובדה שמלו לא הגיע לקו העונשין עד הרבע האחרון!  אולי הרגע העצוב ביותר עבורו היה סוף המשחק כשלייאפ שלו נחסם כמה שניות מהסוף  ע"י רוי היברט, שמסר כדור ארוך לג'ורג',  שקבר שלשה עם 2.7 טיקים לבאזר.

הנחמה היחידה לניקס? זה רק 1-0!

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 211 תגובות

  1. באחת מהאליפויות של ג'ורדן, הם היו ללא יתרון ביתיות, ופיל ג'קסון נשאל מה דעתו לגבי סדרת הגמר. הוא ענה:"לא הייתי מהמר נגד מייקל ג'ורדן".

    ובפרפראזה אומר: לא הייתי מהמר כל כך מהר נגד דוראנט.
    הבנאדם סופרסטאר מוכח עם נסיון בפלייאוף.

    פרקינס ואיבקה יכולים לתת פייט לצמד הבריונים המוכשר של ממפיס. דווקא מהכיוון של קונלי עשויה לבוא ההפתעה.

    אני בכל זאת הולך עם דוראנט.

    (דרך אגב, הפרש השעות אמור להיות יותר משבע שעות)

  2. מישהו יודע לגבי כל הפצועים/חולים של שיקגו?
    מה הצפי לגבי החזרה של דנג, היינריך, המילטון (בכלל שכחתי ממנו…) ושות' מול מיאמי?

    ואף מילה על הפצוע שכלית רוז.

  3. מי היה מאמין.
    לנס סטפנסון!
    זה שנולד מוכן וזה שהרביץ לכל דבר שזז כולל חברה שלו.
    הילד הזה מברולקין שחקן חמישיה.
    דראפט 2010 ניפק שני שחקני חמישיה לאינדיאנה!

  4. הסימפתיה שלי במשחק הראשון הולכת עם דוראנט ואוקלאומה,לגבי יחסי הכוחות נראה לי שמנחם ממעיט בכוחם של איבקה ופרקינס במיוחד בצד ההגנתי.

    1. נכון שטוני אלן שומר טוב יותר, אבל מבחינת נתונים פיזיים פרינס עדיף עליו, במיוחד נגד שחקן גבוה כמו דוראנט. ייתכן דאבל טים של שניהם על KD;לממפיס יש הרבה אפשרויות.

  5. מל, אתה תתפלא לראות שהסדרה הזאת תהיה לניקס מאד קלה. ירד להם משא כבד מהגב , והלחץ השתחרר. הם קבוצה טובה מאינדיאנה בכל פרמטר. 4-1 קליל לניקס

  6. כל מה שסקוט ברוקס אומר לשחקניו בטיעים אאוט זה "ללחום!@!! לקחת ריבאונדים!!! לא לוותר!!!" הוא לא אומר דבר בונה מיוחד אחד!

    1. קראתי פעם באיזה מקום, תקנו אותי אם אני טועה, שאת ההוראות הטקטיות המדוייקות שנותנים מאמנים לשחקנים בפסקי זמן – לא משדרים. משדרים רק את משפטי המוטיבציה. כך שגם אם ברוקס נותן דגשים קונקרטיים – לא תראה אותם בטלוייזיה.

  7. רג'י ג'קסון משחק יפה מאוד, ובונה הרבה מהמשחק של אוקלהומה..
    יפה לראות אותו לוקח את ההזדמנות ומשחק נכון ויעיל.

  8. מאמן ממפיס הולינס היה מאמן נוער של דוראנט בנבחרת ארה"ב ומאז הם ביחסים מצויינים. לכן הם מקשקשים פאקה פאקה משך כל המשחק.

  9. חחחחחחח……… א.ב הרגת אותי. הוא כנראה עבר בחשאי לדנבר הקונטנדרית הקשוחה יותר….. אלעד אני מעריך את האהדה שלך לניקס אבל הח'ברה שלך שכחו את החיווטים במח בלידה. 4-3 לאינדיאנה. אני מסתכל על המשחק ולא מבין למה אני נהנה, ואז זה היכה בי: אשכרה מוסרים ת'כדור. אפאחד לא מכדרר מאתיים שניות ברצף במקום. זה חדש הדבר הזה? מתי זה הגיע לליגה הזו?

  10. במילים אחרות, הת'אנדר משחקים לראשונה כקבוצה ללא ראסל ווסטברוק, וקווין מרטין הוא אחד הגורמים הראשיים לכך!

  11. איך הולינס לא מבין ולא רואה שדוראנט קולע חופשי ממש מול פרינץ, שהוא אחד המגינים האישיים החלשים בליגה? אז מה עם טוני אלן נמוך ב-4 אינטשים? דוראנט קולע 75% בכניסות, ולא בקליעות מרחוק!

  12. שגיאה גדולה של התאנדר. לג'קסון אסור לקלוע את שתיהן. אתץ השנייה עליו לפגוע בחישוק להרוג את ה-2.9 שניות אחרת לממפיס טיים אאוט בחצי של התאנדר!

  13. ממפיס פארשים שלא לקחו את המשחק.
    אני חושב 4-2 ממפיס בכלל בסדרה תיקח.

    ודוקטור- אתה לא מבין כלום אם אתה אומר שזו שגיאה לקלוע את שתיהן.
    הכי הרבה- שלשה הארכה במזל במגרש של אוקלהומה- זה עדיף מלקבל שלשה בפוקס שתנצח אם מחטיאים בכוונה.

  14. משה, דוראנט לא גנב. ממפיס נתנו- תמימות. הסדרה עדיין תהיה שלהם.
    יאללה נעבור לכרמלו-ראש-בקיר-אנתוני.

  15. יותר גניבה של אוקולהומה מאשר ניצחון שלהם, אבל בסוף הניצחון הוא הקובע.
    ממפיס קבוצה שלא נשברת בשום מצב, ומנטלית זה היה משחק שלהם..

  16. משחק קלאסי של קבוצה יותר טובה בלי סופרסטאר נגד שחקן שמחפה על כולם ולוקח את המשחק. לילה טוב היגיון בריא בצנצנת

  17. מה שיקרה – תקשיבו היטב – הת'אנדר ישתפרו עם כל משחק כי הם לומדים לשחק עם מרטין במקום ווסטברוק, ואני כבר מזמן אמרתי שהטרייד שלו בהארדן לא NECESSARY גרוע, ואני לרוב צודק!

    1. מסכים מל. ואן גנדי הוא השדר הכי גרוע בשטח. ברין, טריקו, וכמובן מרב אלברט הגדול מכולם ויובי בראון המופלא רק מראים כמה נפל וקשקשן הוא
      אני אוהב את הפרשנויות של רג'י וכריס וובר

  18. תודה הגיון, האמת שכל המשחק לא נתקע בכלל רק בחצי דקה האחרונה. בכל אופן תודה.

    התחושה שלי שדוראנט היה צריך לקחת יותר על עצמו. אם זה ימשך כך זה רחוק מלהספיק. אצל הדובים באמת היה חסר מי שיקח את הקבוצה על הכתפיים וייצר מהלכים מול ההגנה המתהדקת של אוק'. דוראנט היה ההבדל בין הקבוצות

  19. תפסיקו להספיד את אוקלהומה!!! כל עוד יש את דוראנט שום דבר לא גמור איזה רבע 4 הוא נתן וזה מספיק כמעט מול כל קבוצה.

  20. הניקס חייבים את הראשון
    הפיסרס מתחשלים מעונה לעונה
    עונת הפליי אוף הזאת עשויה לעשות את ההבדל עבור דוראנט
    אם יסחוב את התאנדר עד לגמר או זכייה יקרא תיגר סוף סוף על תואר הטוב בעולם

  21. הגיון, לא שמת לב שאוגוסטין כבר קלע 9 או 10 נק' נגד פרגיוני שלא מסוגל לשמור עלךיו, והוא הסיבה היחידה שהפייסרס בשוויון 35-35?

  22. מנחם, אם הקשבת לפרס-פאס של המאמן הולינס, שלא ספק איננו אידיוט, וציפית במשחק, היית מגיע למסרנה המתבקשת. מכיוון שדוראנט קולע בחדירות 75% מנקודותיו, לא שמים עליו את אלן, כי אלן קטן מדי. דוראנט במשחקי העונה הסדירה פשוט חפר עליו פעם אחר פעם ונכנס עמוק פנימה, והגדולים של ממפיס היו צריכים לעזור, אי אפשר לבנות על זה שהם יבואו כל התקפה! כל המשחק שמו את פרינס עליו, כדי שהוא לא יחדור, כי פרינס גבוה, אלא ישתמש במהירות כדי לפנות את עצמו לג'אמפרים. בסוף הוא קלע אותם.

  23. בסדרה הזו בריחה למעל 10 הפרש שווה נצחון במשחק.
    אם לוודסון היו ביצים היה משחק בלי כרמלו וגי אר סמית כל המשחק

  24. האם השניים האלו מבינים שרוי הילברט הוא 2״7׳ ? מה יהיה איתם? את אינדיאנה מנצחים בקליעות מחוץ לבקבוק לא מחדירות

  25. אין לניקס אינטלגציית משחק בסיסית
    כרמלו וסמית פרחחי כדורסל , או שם נראים כגאונים אןו שנראים כבוגרי כיתה טיפולית , ככה לא מגיעים רחוק

  26. אתה גם טועה לא מעט -דנבר, תאביט וכיוב'- – כמו כולנו.
    אם אינדיאנה לא ייקחו את הסדרה הם פראיירים -בכל מקרה אף קבוצה שמלו הוא הגו טו גאי שלה לא תגיע לשום הישג משמעותי – אין לו את זה מבחינה מנטלית. אני מהמר על אינדיאנה – ועוד משהו: הארדן הוא אבידה אדירה לכל קבוצה בליגה- הוויתור עליו היה טעות נוראה. ווסטברוק לא קרוב למיצוי הפוטנציאל האדיר שלו כי האופי והאגו שלו מפריעים לו וזה הרסני למועדון. הרבה מאוד ג'נרלמנג'רים היו מחתימים את הארדן על מקסימום ולא את ווסטברוק. ווסטברוק השתפר קצת השנה גם כי בלי הארדן יש עליו יותר אחריות וזה נוח לו, הוא חופשי יותר כי אין מי שיחליף אותו באותה רמה. המבחן האמיתי של ווסטברוק הוא שאוקלהומה עם רונדו או פארקר או קונלי הייתה מתפקדת טוב יותר, כי לווסטברוק חסר האיזון במשחק, וזה סימן מדאיג כי הוא לא טירון. שחקן מדהים, אבל גם מלו מדהים לעיתים, גם ג'יאר, אבל הם כבר עשר שנים בליגה בלי להתקרב לתואר. ובקבוצות מוכשרות.

  27. אינדיאנה לצערי היא פשוט קבוצה הרבה יותר טובה מהניקס. אלעד, אני במקומך הייתי הולך לקרור לילדג ספור במיטה.

  28. בטח לא כג'י אר משחק לחלוטין לבדו. קצת תנועה עד שהכדור אצלו ואז זורק בסוף שעון. אינדיאנה הרבה יותר מעניינים לצפייה.

  29. רק תסתכלו על ההתנהלות של ג'ורג' מול ההתנהלות של כרמלו במשחק ותבינו לבד מי קורץ מחומר של כוכב, של מנהיג, של פייטר, ומי מוכשר מאוד אבל בין האוזניים תמיד יהיה שחקן של ג'אמפרים, שחקן של עונה רגילה.

  30. למה וודסון לא לוקח טיים אאוט בזמן? המשחק בורח לו מהידיים, סמית תוקע מסמרים בלי סוף בארון של קבוצתו וודסון שותק? אללה הוא אכבר.

  31. וודסון חייב לעבור להרכב של חמישה נמוכים. היברט שחקן שקופלנד יכול לשמור, הוא מתבסס על קליעה מחצי מרחק. צריך משחק על קשת השלוש .

  32. ברור: כשאתה במינוס 14 מה שיעזור זה לחץ על כל המגרש של שני גארדים שגילם יחד 207. הצפייה בניקס מוחקת תאי מוח.

    1. אלעד, מה לי ולדנבר? איכפת לי היכן הם סיימו? אבל הניקס היא בלב. אבל אולי ישנה עודב תקווה כי באינדיאנה הניקס לא ינצחו גם אם ישחקו 20 משחקים.

    1. כשקבוצה מזרחית תנצח שוב את האליפות, ובעונה הבאה, ובעונה הבאה, אז אולי נתחיל לדבר. מי טוב יותר, המזרח או המערב הרך המשחק כדורסל של בנות!

  33. הימורים – הפייסרס מנצחים. מי מהמר בשלב הזה על הניקס? אפילו אחרי שהורידו ל-8 הפרש. מה אתם אומרים? יש עוד יותר משלוש דקות.

  34. מישהו יודע איפה אפשר למצוא סטטיסטיקה על נקודות של כרמלו מול ג'ורג' לעומת השאר? כי לפי מה שאני רואה מהרגע שג'ורג' הפסיק לשמור עליו, כרמלו התחיל לחגוג.

  35. אינדי לוקחים ווגל חייב להגיד להם שהם קבוצה הרבה יותר טובה מהניקס. לו שיחקו בבטחון ולא כמו ילדים היה צריך להיות פה 25 הפרש לאינדי. הניקס הם עלבון לאינטיליגנציה. למה פלטון היה כל כך הרבה בחוץ ולמה סייקו טי הוצב על מלו כשנכנס? למה קופלנד לא משחק 30 דקות בערב?

    1. נכון, וזה מה שהוא משחק. הוא מוסר רק כשהוא לא יכול לקלוע, אבל כל זמן שהוא יכול, למה למסור? בדיוק כמו לברון, כמו דוראנט, וכמו מייקל ג'ורדן בזמנו.

  36. ממה שראיתי זה לא שאינדיאנה היו כאלה טובים זה יותר ששני הפירחחים שיחקו לידיים שלהם.
    מגיע להם,
    ועדיין אם הם ישחקו כדורסל הם יכולים לנצח באינדיאנה אבל זה "אם" גדול

  37. ברור מנחם כי גם לשלושה שהזכרת היה תמיד 25% מהשדה בפלייאוף, טעות שלי, שכחתי. הם גם מסרו פחות אסיסטים, פשוט ספרו להם בטעות אסיסטים של אחרים.

  38. אוי אל תהיה ילד, זה שמיאמי במזרח לא אומר כלום על איכות הכדורסל הירודה שם. יש כל שנה אולי שש קבוצות ששוות פלייאוף. משחקי כדורסל ברמת יורוליג וקבוצה אחת תמיד מעל כולם שזה די מוזר (בוסטון, שיקגו, מיאמי). בכל מקרה זה דיון עקר וחפרו עליו מספיק.

  39. אמארה חוזר משחק שלישי כנראה. הניקס שיחקו בזיון. גם נובאק חסר כבר שני משחקים וחצי . בספסל של הניקס יושבים שחקני אימונים שלהם מרוב שהסגל חסר, אבל זה לא תרוץ. עדיין הניקס יקחו את הסדרה די בוודאות , אני מוכן לשים התערבות אם כלי מי שרוצה , נפקיד אצל מנחם

  40. יהיה קיץ מעניין בגזרת המאמנים… ברוקלין, קליפרס, אולי לייקרס, אולי ניקס (אם הם מקבלים בראש), וזה רק בקבוצות הפלייאוף. במקום או.קיי סי גם אפשר להנחית פצצה ולנסות להביא את הדוק.
    ושבלאט יגיע ליוסטון כעוזר מאמן בכיר במקום סמפסון הליצן – הוא תפור עליהם

    1. פרס? 100 דולר בפיי פאל שכל אחד מעביר ללס בתור מתווך והוא מעביר 200 למנצח, המפסיד נשאר עם ה… ביד. מתאים?
      תגיד שאתה בעניין ושלח כסף לסל בפיי פאל

  41. אינדי קבוצה טובה. עשו עבודה טובה במנהטן ויקחו את הסיבוב ב 6-5 משחקים. תירוצים של פצועים וחולים לא יעזרו פה!

  42. מומי בשוק מכך שדרק פישר עוד משחק
    בגילו הוא צריך להתעניין בדיור מוגן
    וואלה יא מנחם היית חסר , לא קולטים NBA ברודוס וגם לא הופס
    יאללה אני עולה למונית למשמרת ערב , אני מקווה שיהודה שישיליק לא איפר במונית
    ישתבח שמומי , היה אש ברודוס ,אני אפניק את המאזינים בפוסט השבועי אם ירצה ד"ר מנחם

    1. WELCOME BACK!

      (אבל היתה חופשה קצרה, הא? כנראה שמה ששמעתי שמצב המוניות בארץ על הפנים הוא נכון. מחירי הבנזין בשמיים ובפ"ת כולם הולכים ברגל)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט