פרויקט אגדות כדורסל II: קוואי לנארד – ה-THE CLAW / איתן מאג'ר

פרויקט אגדות כדורסל II: קוואי לנארד – ה-THE CLAW / איתן מאג'ר

מי ידע, ומי פילל, בדראפט 2011 לאיזה מפלצת יתפתח קוואי?

לדעתי גם פופ וביופורד לא ידעו. ב- 2011, כדי לקחת אליפות, היית צריך LEBRON STOPPER. שחקן שיכול לשמור על לברון לבד. הוא צריך להיות גבוה, זריז ומאוד מאוד חזק. את זה ידעו על קוואי.

שחקן מכללות סביר

הוא שיחק בסן דייגו המכונים 'האצטקים' במשך שנתיים, ולא עשה הרבה. הוא התבלט כריבאונדר טוב (10 למשחק), אבל לא מעבר. בשנה הראשונה הוא קלע 12 נקודות למשחק ובשנייה 15.5. האחוזים שלו לשלוש היו נמוכים מאוד (20% בראשונה ו- 29% בשנייה). גם בהגנה הוא היה סביר עם 1.4 גנבות למשחק ו 0.7 חסימות, לא רע, אבל לא באיזור של שחקן היסטורי.

הוא הוביל את סאן דייגו פעמיים לטורניר ה NCAA, בשנה הראשונה הם עפו במשחק הראשון, ובשנייה עפו בשני.

אז איך שחקן בינוני, נגר, הופך להיות המפלצת שהוא היום. בקצרה, עבודה קשה ויום יומית. בקצרה עוד יותר, פופ.

הגרף או ה- kawow

גרף ההשתפרות שלו מאז שהגיע לארגון הספורט הטוב בעולם, הוא לא פחות מפלא.

עונה   דקות   אחוזים ל2   אחוזים ל3   נקודות

11/12  24       49%          37%         7.9

12/13  31       49%          37%         11.9

13/14  29       52%          37%         12.8

14/15  32       47%          34%         16.5

15/16  33       50%          44%         21.2

16/17  33       48%          38%         25.5

שימו לב שכמות הדקות שלו לא השתנתה, האחוזים שלו ל- 2 ול- 3 לא השתנו, רק כמות הנקודות. לשמור על יציבות כזו, ועל רמת יעילות שכזו, תוך העלאת מספר הזריקות- זה חסר תקדים בליגה. לא לחינם כולם בטוחים שהוא רובוט.

THE CLAW

כיום הוא בלתי עציר בהתקפה. הוא יכול לסיים עם כוח מתחת לטבעת. הוא יכול לכדרר ואז לעלות לזריקה מחצי מרחק. והוא יכול לעלות מכדרור ולהשחיל שלשה. אבל סימן ההיכר שלו הוא ההגנה. מצויי בזרועות ארוכות יותר מסנטר וכפות ידיים בגודל של שקיל הוא יכול להפתיע את כולם ולחטוף כדורים ששחקנים רגילים לא יכולים להגיע אליו.

אבל…

את האבל נתחיל מזה שקוואי הוא בן זקונים. אין לו אחים, רק ארבע אחיות גדולות. המודל הגברי היחידי שלו היה אבא שלו. למארק לאונרד היה עסק לשטיפת מכוניות, ב 18 לינואר 2008, הוא נורה שם למוות. קוואי היה בן 17 כשכל זה קרה. עד היום הרצח נותר לא פתור. אבל לדמיין מה קורה בנפשו של ילד מתבגר שמאבד את הדמות הגברית הכי משמעותית בצורה אכזרית כזו. אפשר רק לדמיין את השבר, אבל לא להבין. מצד אחד בגלל זה פופ הצליח לקחת אותו לגבהים שאיש לא האמין שהוא מסוגל להגיע אליהם, מצד שני, כאשר זה נשבר, זה היה אישי ואי אפשר היה לאחות את השברים.

היכל התהילה

עוד מוקדם לדעת איך תראה שארית הקריירה של קוואי מחוץ למערכת המשומנת של סאן אנטוניו. אני מהמר שהוא יהיה פחות טוב, אבל עדין אולסטאר. רק הזמן יגיד.

 

Subscribe
Notify of
71 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
Smiley
08/07/2018 8:30:48

"כיום הוא בלתי עציר בהתקפה" – אני חושב שהוא קצת רחוק מזה. הוא כן התפתח לשחקן התקפי טוב מאוד אבל לא ברמה של סקורר חסר מעצורים ובלתי עציר.
כמגן הוא נפלא וכנראה שבשיאו הוא הטוב ביותר.

שחקן עם פוטנציאל טופ 5 בליגה, אבל השאלה כיום איך הוא יתפקד לאחר הפיעה שאף אחד באמת לא יודע מה קורה איתה וכמה היא משפיעה ובנוסף מה יקרה לו שיצא מהמערכת של הספרס להיות הכוכב הבלתי מעורער בשק גדול

Eytan majar
Eytan majar
08/07/2018 10:10:10
Reply to  Smiley

קל לשכוח, אבל הוא היה שחקן טופ 3 בליגה. והוא באמת היה בלתי עציר.
מסכים שמחוץ למערכת של הספרס, יש סיכוי טוב שהוא יהיה פחות טוב

בוני
בוני
08/07/2018 8:38:24

כל הכבוד על ההשקעה אבל צריך לשנות את שם הפרויקט לשחקני השלמה עם פוטנציאל או בלי.

בוני
בוני
08/07/2018 8:42:43

לאונרד הוא שחקן השלמה מצוין שלקח אליפות על הגב של דאנקן,ג'ינובלי ופרקר. השיא שלו כמוביל קבוצה הוא לקבל סוויפ בגמר המערב.

הייתי רוצה לראות אותו שוב כשחקן משלים בלייקרס. אני מאמין שהוא יכול לחזור לעצמו ליד שחקן כמו לברון.

Eytan majar
Eytan majar
08/07/2018 10:11:44
Reply to  בוני

טכנית, כשהוא היה על המגרש הספרס הובילו ב 20, אחרי שיצא חטפו סוויפ

השרת
השרת
08/07/2018 12:27:51
Reply to  Eytan majar

אכן, וגם זה יותר היה דאנקן גינובילי ופארקר שלקחו אליפות על הגב של קוואי.

איתן מאג'ר
08/07/2018 18:42:32
Reply to  השרת

אכן, כן

עידו גילרי
עידו גילרי
08/07/2018 12:29:50
Reply to  Eytan majar

אל תפריע לו עם העובדות. יש לברון ויש שחקנים משלימים.

החקלאי מאי שם
החקלאי מאי שם
08/07/2018 8:54:02

הפוסט הזה הגיע מבחינתי בדיוק בזמן. קוואי חסר בליגה ….
אמנם יש לו כנראה נפש שברירית ויכולת הנהגה של גוזל אוז.אי אפשר להתעלם מהיכולות המופלאות שלו. הייתי שמח אם לפלופ היה לוקח אותו תחת כנפיו ומכוון אותו לתחרות האמיתית ולא המדומה.

MBK
MBK
08/07/2018 9:03:55

אני חושב שמגיע לקוואי קצת אקסטרה כמו התיחסות ל MVP גמר שלקח במדי הספרס ותארי שחקן ההגנה
הוא הרבה מעבר לשחקן הגנה ויש לו פוטנציאל להיות שחקן בקליבר של MVP.
הסאגה של העונה האחרונה וחוסר הרצון שלו להשאר חלק מהמערכת בספרס הופכות אותו לאנגימה
שחקן שנבחר 15 בדראפט והיה ל MVP השני הכי צעיר בגמר ( אחרי מג’יק חיים של מומי השחקן לא ה GM )
הוא גם השחקן השני אחרי צונסי בילופס שנבחר אחרי שלא רשם הופעת אול סטאר.
יש לו מוטת ידים של 2.20 שעוזרת לו לשמור טוב.
האם הוא אגדה ? צריך לתת לו 6-7 שנים לשחק
הפרק האחרון בספרס גורם לו להיות שחקן שלא עשוי מחומר של אגדות

Berch
Berch
08/07/2018 9:14:29
Reply to  MBK

הפרק האחרון בספרס גורם לו להיות שחקן שעשוי מחומר של האגדות המקוריות של האחים גרים…..
🙂

שייקה
שייקה
08/07/2018 10:09:31
Reply to  Berch

אם כבר, חלק מהאגדות המקוריות היו בעצם גלגול של אגדות מקוריות באמת מתרבויות אחרות, שהאחים גרים התאימו לרוח התקופה והחברה בזמנם. מציע לך לחפש את הסיפור המקורי הצרפתי לכיפה אדומה, למשל. לא תתחרט…

נתן
נתן
08/07/2018 9:10:34

פרוייקט שחקנים שאהבנו…..

שמעון טבדי
08/07/2018 9:15:13

אני הייתי מכניסאותו ל50 האגדות של כל הזמנים בקושי רב, בדחיקה, נכון להיום. משנת 1996 בוודאי שהוא בין 50 הגדולים.

בלי קשר אני חושב שהוא אוברייטד פה אצל הרבה אנשים, הוא פרח לשנתיים במערכת של הספרס, הוא לא נראה לי שחקן שיכול להיות הכוכב המוביל והבלתי מעורר בקבוצה אחרת עם מאמנים הרבה יותר חלשים. בשיאו הוא טופ 7 בליגה.

Eytan majar
Eytan majar
08/07/2018 10:13:17

ימים יגידו…

עדי הלוחם (עד שהאגמים ייפטרו מהמלך ויחזרו לימי הזוהר) :)
עדי הלוחם (עד שהאגמים ייפטרו מהמלך ויחזרו לימי הזוהר) :)
08/07/2018 15:54:52

+100

Ip
Ip
08/07/2018 9:24:48

מסכים עם כל מי שכותבים שקוואי עוד טעון הוכחה. הפוטנציאל שם, השאלה איך יחזור מהפציעה ואילו בחירות יקבל בהמשך הקריירה.
בכל זאת, עוד נקודה אחת על הסאגה הנוכחית מול הספרס – בעיני המימדים אליהם הגיע המשבר הם בגלל המאפיינים הייחודיים של סאן אנטוניו. הכוכבים הרי מחזיקים את הקבוצות בביצים וזה ברור, כשקיירי למשל שם את קליבלנד עם הגב לקיר, זה היה ברור שהוא יקבל מה שהוא רוצה בלי רעש ומשברים. בספרס לעומת זאת המצב שונה – כאן יש מערכת שהיא חזקה מהשחקנים והכוכב הגדול הוא המאמן, ולכן יש פה בכלל עניין. בקבוצה אחרת בליגה קוואי כבר היה עובר בטרייד בלי כל הבלאגן. כמובן שלקוואי אין מה להלין, כי אם לא המערכת הזו הוא כנראה היה היום שחקן חביב בליגה ולא מעבר.

צביקה
צביקה
08/07/2018 9:59:50

זה פוטנציאל לאגדה לדעתי. עוד לא אגדה. כן FMVP באליפות קסומה של הספרס, אבל תכלס שיחק רק 6 עונות, ולמעשה רק ב2 עונות הוא נתן מספרים של אגדות. בואו נראה איך הוא יופיע מחוץ למערכת של הספרס, ואז נדבר. אם הוא לא חוזר לגבהים שהוא הגיע בעונה הקודמת, או זו שלפניה, אז על מה אנחנו מדברים פה?
דווקא הכתבה (הטובה) תכלס מחדדת את זה יותר.

Eytan majar
Eytan majar
08/07/2018 10:14:28
Reply to  צביקה

מסכים עם כל מילה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
08/07/2018 13:41:23
Reply to  Eytan majar

גם אני

עידו גילרי
עידו גילרי
08/07/2018 10:20:03

אתה קצת מוריד מקריירת המכללות שלו.
קודם כל הוא שיחק בסן-דיאגו סטייט ולא בסן דיאגו. בשנה השנייה הוא סחב אותם (יחד עם מלקולם תומאס) לסוויט 16 בפעם היחידה בהיסטוריה של המכללה. הם הפסידו שם לצמד של ההורנטס (ווקר את לאמב) שהיו בדרך לזכייה בתואר עם קונטיקט.
הוא שיחק שם תחת סטיב פישר שהוא מאמן מאד נחשב ועד כמה שאני זוכר מהדיווחים בתקשורת היה בין השניים קשר טוב שמאד עזר לו להתקדם.

איתן מאג'ר
08/07/2018 18:44:15

תשמע הקריירה שלו לא מרשימה. עובדה שהוא לא נחשב לשחקן לוטורי בשום שלב.
המספרים שלו גם לא מרשימים.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/07/2018 18:51:04

לא מדויק בשני האספקטים.
הדבר היחיד שלא היה מרשים זה הקליעה מבחוץ. הוא בהחלט נחשב בחירת לוטרי והיו לא מעט מוקים ששמו אותו בטופ 10

עידו גילרי
עידו גילרי
08/07/2018 18:52:12

מה נחשב מבחינתך מספרים מרשימים?

סתם מישהו
סתם מישהו
08/07/2018 11:24:54

היי. עם כבר מעלים את קוואי, מישהו יכול להסביר את הסאגה איתו עכשיו?

קוואי מי
קוואי מי
08/07/2018 11:30:13

קוואי פרח במערכת הכי טובה בספורט האמריקאי, עם המאמן הכי טוב בליגה, ביחד עם עוד שלושה HOF.

ברגע שהוא נעשה טופ-דוג הוא כישלון חרוץ.

ארבע עונות, פעמיים לא עבר סיבוב ראשון פליאוף, כולל הפסד לקליפרס (!). פעם שלישית עף בחצי. שנה רביעית עשה שביתה.

רחוק מלהיות אגדה. עד שלא יוכיח את עצמו באמת.

איתן מאג'ר
08/07/2018 18:46:06

אני מסכים עם סוף דבריך, הוא עוד צעיר והוא עוד טעון הוכחה.
ההפסד לקליפרס היה כשדנקן עוד שיחק, וקוואי היה השחקן הכי טוב, אבל לא המנהיג של הקבוצה.

עונת השביתה אכן שמה צל גדול סביבו

ולדי קוגן
ולדי קוגן
08/07/2018 11:32:49

אחד השחקנים הטובים בליגה,כל השנה האחרונה השכיחה את זה. אני מאמין שהוא יצליח גם בתחנה הבאה שלו,מקווה שבפילי. בלייקרס סתם יהיה בצל של לברון,בפילי יהיה חלק מקבוצה.

ג'וש פאנקה
ג'וש פאנקה
08/07/2018 12:30:24

מי הבא, בתור קווין הקאפקיקו אחד מהלוחמות? הורדתם את המושג אגדה מתחת לאסלה.

פינקי
פינקי
08/07/2018 12:57:22

כמו שכתבתי לגבי דיוויס, זה תקף גם לגבי קאוויי, מוקדם מדי לקרוא לו אגדה.
מצד אחד ללאונרד יש יותר קבלות, אליפות, פיינלס MVP וכו', מצד שני הוא חזר רע מהפציעה של הפלייאוף הקודם, ושיחק השנה רק בכמה משחקים בודדים, שבהם היה רק סביר פלוס, מה שהופך אותו לסימן שאלה רציני.
עכשיו כשנראה שהוא עוזב את המערכת של הספרס, בכלל נראה לי שהקריירה שלו תהיה במגמה של ירידה.

אגב, לא שאני יכול לבוא בטענות, כי אני לא תרמתי כלום לפרוייקט הזה, אבל נראה לי שהיה אפשר טיפה יותר להרחיב על האליפות, על הFMVP, על חילופי הדורות ועוד כמה דברים מעניינים לגבי לאונרד.

וכמובן, תודה!

איתן מאג'ר
08/07/2018 18:47:23
Reply to  פינקי

פינקי, אני מקבל את הביקורת. לפעמים אני שוכח לכתוב את המובן מאליו. אכן ה FMVP והאליפות היו צריכים להיות מוזכרים.

פינקי
פינקי
08/07/2018 19:44:41

ביקורת זאת מילה כבדה, יותר כמו הצעה 🙂

איתן מאג'ר
08/07/2018 21:04:35
Reply to  פינקי

🙂

ohad
ohad
08/07/2018 13:05:15

אני ממש ניטרלי בקשר אליו
אבל אל תשכחו שבגמר מערב הקודם לפני שהוא נפצעהספרס היו מנצחים תמשחק הראשון מול הווריוס, ואולי אפילו תסדרה.
ואני אומר את זה בתור אוהד gsw

איתן מאג'ר
08/07/2018 18:47:39
Reply to  ohad

מסכים

ari
ari
08/07/2018 13:16:13

"אז איך שחקן בינוני, נגר, הופך להיות המפלצת שהוא היום. בקצרה, עבודה קשה ויום יומית. בקצרה עוד יותר, פופ."

די, נמאס עם הפיור בולשיט הזה

קאווי הגיע למה שהגיע בכוחות עצמו ובעזרת הכישורים והגודל שהוא נולד איתם, פופ? יתכן שעזר קצת להתפתחות אבל לא מעבר לזה.
תבדקו את שאר הרוסטר של הספרס, אף אחד מהם לא מגרד את קרסוליו, דני גרין, אנדרסון, פטי מילס כולם שחקנים בינונים בהגדרה אז איפה פופ הגאון?

קאווי הוא בדיוק כמו שאר כוכבי הליגה ואני לא מבין למה כולם מנסים לקחת לו את הקרדיט ולתלות את ההצלחה שלו בקבוצה, במאמן, במעודדות….

איתן מאג'ר
08/07/2018 18:51:21
Reply to  ari

קח כדוגמה את דני גרין.
הוא היה שחקן שלא קיבל דקות בקליבלנד. הגיע לספרס ושיחק בליגת הפיתוח. לאט לאט בנו אותו, עד שקיבל את ההזדמנות.
אחרי שחתם על החוזה הגדול שלו, חזר למימדים הרגילים שלו.
קח את טוני פרקר. באליפות אירופה לצעירות, אפיק ניסים (כן כן) פירפר אותו. אותו שחקן נשקח פירק את טוני פרקר האגדי. פופ לקח אותו והפך אותו לשחקן היכל תהילה.
קוואי לא היה הופך למפלצת שהוא בלי המערכת מטקסט. הוא היה הופך לשחקן רוטציה חביב ולא יותר

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
08/07/2018 13:28:38

אגדה או לא זה כיף אדיר לראות אותו בסרטון עם ההילייטס. שחקן פשוט חלומי בעיקר בהגנה כמובן. אבל אני לא יודע אם נחזור לצפות בקוואי שהתרגלנו אליו, גם בגלל הפציעה וגם בגלל שהוא תוצר של המערכת המצוינת בספרס.

הערבי
הערבי
08/07/2018 13:49:15

אני מסכים שקוואי כנראה לא אלפא דוג ולא מנהיג אבל הוא לגמרי יכול להיות השחקן הכי טוב באלופה.
לאנשים יש זכרון קצר וסלקטיבי מאוד הבחור הוא הרמה של KD וקצת מתחת מלברון אז מה אם הוא ישב שנה בחוץ MJ PG13 דומיניק סטפן קרי (שיחק 27 משחקים) ווסטברוק (46 משחקים) דוראנט (27 משחקים) עברו עונת השבתה בגלל פציעה.
קוואי העדיף לשבת שנה בחוץ ולחזור 100% מאשר לשחק ולא להגיע לכלום השנה כי את GSW הם לא היו עוברים ויהי מה

איתן מאג'ר
08/07/2018 18:52:17
Reply to  הערבי

מסכים

דביר
דביר
08/07/2018 14:01:06

לפני הפציעה הוא היה השחקן הטוב בעולם אחרי לברון. מי שמוכר את הדקות בגמר המערב זוכר שחקן שפירק לבד את הלוחמים פשוט זה הדבר הכי קרוב ללברון בליגה הוא יותר טוב בשיאו מדוראנט דיוויס וקרי השאלה האם הוא יחזור ליכולתו מלפני הפציעה. בכל מקרה גם אם יפרוש היום מדובר על שחקן הגנה טופ 5 בהיסטוריה ובהחלט מבחינת יכולת נטו יש לו מקום ב50 הגדולים הבעיה שהיכולת הזאת הייתה רק עונה 1 בקריירה.

Yavor
Yavor
08/07/2018 21:25:01
Reply to  דביר

על אף שחקן בספרס אי אפשר להגיד ש"פירק לבד את …". זו בעצם הגדולה שלהם

אסף
אסף
08/07/2018 14:06:03

תמיד היה ויהיה חידה עבורי,לא מפוצח בעליל . אפילו אחרי הסאגה העונה אחד האהובים עלי בליגה

Dor
Dor
08/07/2018 14:31:36

אני מאוד מקווה שפילי לא יתפתו למשכן את העתיד שלהם בשביל קאווי השנה. לא שאני חושב שהוא לא מתאים להם אבל עדיף להם לדעתי להתבשל עוד שנה ולקבל אותו שנה הבאה כשחקן חופשי אם הוא לא יעבור השנה. הוא תפור על הפרנצ׳ייז ומתאים לאמביד וסימונס, לא מהווה רעל בחדר הלבשה כמו לברון ויחד איתו ההגנה של פילי תהיה מדהימה.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/07/2018 16:14:19

איך שאוהדי סן אנטוניו קיוו שדברים יהיו:
https://www.youtube.com/watch?v=o31UcPeiUCc
מה שקורה עכשיו בפועל:
https://www.youtube.com/watch?v=WhISJkK42vM

Ljos
Ljos
08/07/2018 20:45:29
נתן
נתן
08/07/2018 16:36:03

המועמדים הבאים לפרוייקט האגדות:
כרמלו אנתוני, ראס ווסטברוק, דמיין לילארד, קליי תומפסון, דמרקוס קאזינס, ג'ואל אמביד, לונזו בול, דיאנדרה אייטון, שאריף אוניל, לברון ג'יימס ג'וניור, הבן של לומזו בול, הבן שיהיה לפול ג'ורג' וחברה שלו.

מנחם לס
מנחם לס
08/07/2018 17:11:46

לך תדע אם הרצח של אביו לא השפיע עליו בצורה הרבה יותר חזקה משחושבים. לא סתם הוא אף פעם לא מחייך. לא סתם הוא מתנהג עתה כאילו הוא בדכאון. אני לא פסיכולוג אבל אני מתחיל להאמין שהוא סובל משבר מנטלי. לא יכול להיות ששחקן ברמתו נמצא במצב הבלתי ידוע שהוא נמצא בו ב-8 ליולי.
אני מקווה רק שהוא יתגבר על כל משבר (כמובן שזו דעתי ולא אנליזה רפואית רשמית) שייתכן ויש לו, ויחזור כמה שיותר מהר לשחק כדורסל.

תודה איתן!

איתן מאג'ר
08/07/2018 18:53:51
Reply to  מנחם לס

אי אפשר לדעת עם הדברים הללו.
אנחנו מצפים לפעמים מהספורטאים הללו שיהיה מכונות, הם בני אדם כמונו, רק עם עוד כמה מיליונים בבנק

עידן עופר
עידן עופר
08/07/2018 17:20:45

מפלא איתן ! לדעתי רק פופ וביופורד ידעו והיו מספיק אמיצים בשביל לקחת אותו בתמורה להיל שהיה שחקן חמישייה בזמנו. יהיה מעניין לראות אותו אחרי הפציעה, בטח אם זה במערכת שונה מהספרס.

סער ברעם
08/07/2018 17:27:24

ברגע שפופ התחיל לדבר על מחנות, ידעתי שיש כאן בעיה גדולה. לא רואה אותו חוזר לשחק בספרס. שחקן פנטסטי.

אסף
אסף
08/07/2018 18:16:30

פופ אגב חוזר לספרס לעוד עונה??? לדעתי זה לא ברור עד הסוף וזו שאלה לא פחות גדולה מעתידו של קאווי עבור הספרס…

amitlahev
amitlahev
08/07/2018 17:33:51

מצוין!
לדעתי הוא ראוי להיחשב אגדה בפרויקט הזה אבל יש לו כוכבית. סך הכל הוא שילוב נדיר של FMVP, אלוף ושחקן כמעט שלם בשני צדי המגרש. אם הוא יחזור לשחק כמו פעם אין כאן ספק בכלל.
אם לא יחזור להציג יכולת גבוהה כמו פעם הוא יעיד על עצמו בדיעבד שהוא לא ראוי לכך.

John
John
08/07/2018 17:48:33

במילה אחת דניס. בשתי מילים דניס רוברטסון. הדוד המושמץ של קוואי החל לרכוב על גבו כבר ב2013 אך הוא טיפטיף לו רעל מתמיד על סוכנו עד שזה פוטר ב2016 ואז הדוד שהוא מבחינתי "לבאר של הצללים" החל לטפטף רעל נגד הספרס. הוא הפך לסוכנו הרשמי והכניס לסוכנות האם שלו כל מיני מקורבים שמקבלים תשלום מהסוכנות. הסוכן לשעבר שלו תובע עמלה של מיליוני דולרים אחרי שנושל מתפקידו מיד לאחר ההסכם הקודם אותו החתים את הספרס. הוא מספר לקוואי שהוא שווה הון בשוק גדול יותר ושפופ וסן אנטוניו הם דיקטטורה שלא נותנת כוח לאף שחקן (עובדתית זה לא נכון כי הספרס שחררו את קוואי לעבור תחת צוות רפואי פרטי החל מאוגוסט 2017 ולא רק באמצע העונה). הצוות של קוואי מחביא אותו מהספרס שממשיכים לשלם לו שכר מופקע. הספרס מנסים וניסו להשתיק את העניין כדי לשמור על איזשהו ערך לנכס שלהם. אבל הרוב כבר בחוץ וקבוצות רלוונטיות יסחטו את הספרס עד שישברו ויתנו את קוואי במחיר נמוך. מי שמדליף את התמורה המוגזמת שהספרס דורשים מהלייקרס זה בעיקר נחנה קוואי ומחנה הלייקרס כדי להוריד את הספרס אל הקרקע. עוד חודש אינגרם והארט ללא בחירות יראה כאחלה טרייד. הסיקסרס לא באמת מעוניינים בקוואי עד כדי כך. הם מסרבים להצעות סבירות ביותר כי הם יודעים שסיכויו להישאר קטנים.

הבעיה האמיתית עם קוואי היא שהשווי הכדורסלני שלו גבוה בהרבה מהשווי המנהיגותי והשיווקי שלו. ילד לא ירוץ לקנות את נעלי ה'קאווי' החדשות כי יש בהם 0 מותג של קוליות. אין לו סושיאל מדייה והוא לא פרסונה שמעניינת את ההמונים מחוץ למגרש. ואת זה שום שוק לא ישנה. לבחור אין כוח אל מול המשפחה והצוות שלו אז איך יהיה לו כוח למשוך צוות של שחקנים צעירים או פרנצ"יז. נכון שהספרס איתו הגיעו להשג לא רע בשנה ששיחק ללא דאנקן. אבל חצי מזה קשור לכוח האינרציה ופופ והותיקים.

כל זה לא בא לקחת ממנו את הכדורסל שיש לו. והוא בקלות טופ 5 בעיני מבחינת יכולת

שמעון טבדי
08/07/2018 18:46:03
Reply to  John

הוא צריך מומחה שיווק. לכן מתאים לו להתחבר לתאגיד. התאגיד אמנם שואב את כל התהילה אבל כחלק מסינרגיה יכול לסדר לו עוד הרבה מיליונרי דולרים.

קאווי צריך יועץ תדמית. איך מעלים מותג? מופיעים באירועים חברתיים, יוצאים עם כמה כוכבות פורנו/סלבס, כמה מסיבות, לבוש מגניב, תוך כדי המשחק שרירים ושאגות, להחמיא לעצמך, להמציא לך תנועות של מותג (הטלק של לברון, העמידה של רונלדו בבעיטות חופשיות, הגבה של דיוויס, הבישול של הארדן אחרי סל (הוא כבר הפסיק עם זה משום מה) והכי הכי הלשון של מייקל), לבקש עזרה מהתאגיד שיהללו אותו בטלוויזיה כמה הוא טוב ומיוחד והופ יש לך נרטיב.

ראה למשל ניימר, אין לו יכולות של הגדולים אבל יש לו מותג על ששחקנים כמו גרינזמן או בייל או קבאני לא מתקרבים לזה. למה? הוא כל יום עם תסרוקת אחרת, כובע אחר, נעליים אחרות, מראה את עצמו עם דוגמניות ויש לו מאחוריו תאגיד שמהלל אותו אינסוף.
לקאווי יש את השרירים והשיער והמראה הקשוח הנכון של הגטו, עכשיו רק צריך לשחרר את החיה.

קאווי צריך למכור שהוא גדול מהחיים, שהחלום אפשרי, שירצו להיות כמוהו כמו הWE ARE ALL WITNESS עם הטלק למעלה, זה החלום.

זה דורש הרבה השקעה.

איתן מאג'ר
08/07/2018 18:57:05

זה לא רק עניין של השקעה, זה עניין של אופי.

שמעון טבדי
08/07/2018 19:02:30

זה חלק מהמשחק. לברון יכול להיות בתוכו הכי צנוע בעולם, אף אחד מאיתנו לא מכיר אותו באמת. הוא פ/שוט משתתף בסרט מגיל 15 ואמור להוביל נרטיב, יש לו מיליארד יועצים ובעלי אינטרסים שתפקידים לעשות עליו כסף ולהפיק הכי הרבה כסף שאפשר ממנו לכן הכל אצלו מחושב, יש מעליו כוחות גדולים שמנחים אותו כי בסוף כולם רוצים למקסם רווחים אז הוא נכנס לתפקיד המצופה ממנו. שום דבר שיוציא מפיו לא אמיטתי ולהכל יש מטרה. תאמין לי שאף אחד לא מכיר את לברון.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/07/2018 19:05:15

איפה היה ג'ון כשאבא של קוואי נרצח?
דניס הדוד של קוואי היה בניו ג'רזי בצד השני של ארה"ב והפך את החיים שלו כדיי לדאוג לילד שגדל בלי אבא במצב כלכלי קשה.
אז אול יש ריבים ואי הסכמות בינו לבין סאו אנטוניו(מי יודע מה נכון ומה לא) אבל הקשר שיש בין קוואי לדוד שלו זה קשר שאף אחד לא ישבור וזה הרבה יותר מכדורסל או כסף.

John
John
08/07/2018 23:01:21

מה זה קשור אלי אישית יא גנוב….

הדוד דניס הציל את קוואי בילדותו וגידל אותו. אז מה!? אז שיקנה לו 2 בתים. מה עכשיו הוא מקבל חותמת של סוכן שחקנים מוכשר ומנהל אישי? אישה שטות אלוהים… חבר שלי הציל אותי פעם מדריסה של משאית. האם עכשיו הוא צריך להפוך ליועץ המקצועי שלי לענייני קריירה? קוואי לפני רגע היה שם עולה בכדורסל ועל סוף השוואות עם דוראנט ולברון. עכשיו הוא מקבל סיקור גרוע והוא סחורה שמפחדי9 לקחת. עבור לברון או דוראנט קבוצות היו הופכות את הסגל. קוואי מקבל ברקסים בגלל מרקל פולץ (ואתה יודע שאני חולה עליו)

איתן מאג'ר
08/07/2018 18:56:07
Reply to  John

מסכים

מנחם לס
מנחם לס
08/07/2018 19:11:29

תגיד לי, שמעון, יש לך יחסי מין סוויים עם המילה 'תאגיד'?
לי נראה שאתה סוגד לה, ותפסיר לנו בבקשה מה זה 'תאגיד' ומה זה חברה מגה גדולה כמו 'נייקי'. היש הבדל?

כמובן שהמילה 'תאגיד' עושה אותך (לדעתך) חכם גדול, אז אם לא איכפת לך, שתךף אותנו קצת עם הידע שלך. מהו 'התאגיד' המנהל את ענייני לברון? איזה 'תאגיד' מנהל את קווין דוראנט?

שמעון
שמעון
08/07/2018 19:46:53
Reply to  מנחם לס

התאגיד הוא לברון עם גב תקשורתי כלכלי וגלובלי. הכוונה היא שהוא מםעיל הכל. הוא כמו בינה מלאכותית יש לו אנשים ובעלי אינטרסים בכל תחום וענף שמטרתם ועבודתם היא לחזק את המותג. זה ככה באופן כללי.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
08/07/2018 21:28:11
Reply to  שמעון

שמעון זה אחד הטובים שלך.
בינה מלאכותית 🙂

מנחם לס
מנחם לס
08/07/2018 19:11:48

.תגיד לי, שמעון, יש לך יחסי מין סוויים עם המילה 'תאגיד'?
לי נראה שאתה סוגד לה, ותפסיר לנו בבקשה מה זה 'תאגיד' ומה זה חברה מגה גדולה כמו 'נייקי'. היש הבדל?

כמובן שהמילה 'תאגיד' עושה אותך (לדעתך) חכם גדול, אז אם לא איכפת לך, שתךף אותנו קצת עם הידע שלך. מהו 'התאגיד' המנהל את ענייני לברון? איזה 'תאגיד' מנהל את קווין דוראנט?

trusttheprocess
trusttheprocess
08/07/2018 19:15:48
Reply to  מנחם לס

אני חושב ששמעון מתכוון ל "לברון" כשהוא אומר תאגיד.
אז יש מצב ששמעון מקיים יחסי מין סוויים עם לברון?

amitlahev
amitlahev
08/07/2018 20:24:13

בגד בתאגיד עם מגבת

פאקו
08/07/2018 19:26:01

תודה איתן, פוסט מצויין.

דור בלוך
דור בלוך
08/07/2018 20:53:24

הרגע המגדיר של השושלת הנוכחית הוא הרגע שבו פופ שלח את ג'ורג' היל, אהוב נפשו בתמורה לקוואי.

תודה על הפוסט

איתן מאג'ר
08/07/2018 21:07:59

אכן כן, הוא אמר בראיונות אחרי האליפות האחרונה שזה היה לו קשה, כי הוא מאוד אהב את היל כשחקן

IDO
IDO
09/07/2018 3:20:09

פרוייקט האגדות של מנחם היה שונה לחלוטין מהפרוייקט הזה..

אוהד ס"א
אוהד ס"א
09/07/2018 10:29:57

כולם מבינים שיש לו בעיה שיווקית, אבל לא ברורה מספיק היכולת שלו בלי המערכת הספארית.
אף קבוצה לא באמת יודעת נמה היא תקבל:
האם קאווי בריא?
האם אחד שמסוגל להוביל קבוצה בסטטיסטיקה (על להנהיג אין מה לדבר), בלי המערכת הסופר תומכת.
בלייקרס, הוא חלם להיות ג'יימס וורתי. לתת ללברון את התהילה ולעשות את העבודה בשקט.
אבל עכשיו זה גן חיות שלם.
אני מבין את הרצון שלו לחתוך לקליפרס, אבל שוב. איזה קבוצה רצינית תשים עליו כל כך הרבה ז'יטונים.

ההרגשה שלי שנגזר עליו לחזור לספרס כדי להראות ביצועים.
בלי שמחה גדולה של כל הצדדים.
אולי אפשר יהיה להטריד אותו במחיר נמוך מאד לפני האולסטאר
אחרת, הוא יסיים חוזה ויהפוך לשחקן חופשי