חם מהתנור: לברון ג'יימס נבחר בפעם הרביעית ל-MVP/רועי ויינברג

לפי דיווחים לא רשמיים (ספורט אילוסטרייטד, מיאמי הראלד, יו.אס.איי טודיי), לברון ג'יימס נבחר בפעם הרביעית לשחקן המצטיין של העונה הרגילה באנ.בי.איי. ההכרזה הרשמית צפויה להיות ביום ראשון, כנראה לפני המשחק הראשון בסיבוב השני של ההיט

ג'יימס
ג'יימס. יש לו 4 זכיות בתואר, כמו לוילט צ'מברליין.

ג'יימס הוא השחקן החמישי בהיסטוריה שזכה ב-4 פרסי MVP לפחות, ומצטרף למועדון המכובד שכולל את וילט צ'מברליין (4 תארי MVP), ביל ראסל (5 תארי MVP), מייקל ג'ורדן (5 תארי MVP), וקארים עבדול ג'באר (6 תארי MVP). ג'יימס צעיר יותר בשנה מהגיל שבו היו ראסל וג'באר כאשר קיבלו את התואר הרביעי, ב-3 שנים מצ'מברליין, וב-5 שנים צעיר יותר מג'ורדן, כלומר ייתכן שיעבור את ג'ורדן וג'באר ברשימה זו. ג'יימס הוא השחקן היחיד ממיאמי (ומקליבלנד) שזכה בתואר. ג'יימס עבר בכמות הזכיות את מג'יק ג'ונסון ומוזס מלון, וזו זכייתו השנייה ברציפות בתואר.

ג'יימס קלע 26.8 נקודות למשחק העונה (הכי מעט בעונת MVP שלו), ב-56.5% מהשדה ו-40.6% מהשלוש (השחקן השני שעבר את ה-55% מהשדה וה-40% מהשלוש למשך עונה שלמה. הראשון זה כריס מאלין, בעונת 1996/97), והוסיף 8 ריבאונדים (שיא קריירה), 7.3 אסיסטים ו-1.7 חטיפות למשחק. ההיט של ג'יימס הגיעו העונה לראשונה למקום הראשון בכל הליגה, והבטיחו ביתיות לכל אורך הפלייאוף.

לא ידוע מי השחקנים שנבחרו למקום השני והשלישי לתואר, והתוצאות הרשמיות יפורסמו ביום א' (השנה, לראשונה חוץ מבחירות העיתונאים גם היו בחירות מעריצי הליגה), ולא פורסמו עדיין חמישיות העונה.


כל זוכי פרסי העונה


השחקן השישי של העונה:ג'יי אר סמית', ניו יורק ניקס (זכייה ראשונה בתואר)

השחקן המשתפר של העונה:פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס (זכייה ראשונה בתואר)

שחקן ההגנה של העונה:מארק גאסול, ממפיס גריזליס (זכייה ראשונה בתואר)

רוקי העונה:דמיאן לילארד, פורטלנד טרייל בלייזרס (נבחר למקום הראשון ע"י כל 121 הבוחרים)

פרס וולטר קנדי לספורטאי השנה:ג'ייסון קיד, ניו יורק ניקס (זכייה שנייה רצופה בתואר)

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

    1. מאמן העונה הוא ללא ספק דאנטוני – הצליח לעשות קסם אמיתי – להעלים 100 מליון באוויר מול קהל של מליונים
      ומה שהכי מדהים – לקבל חוזה לעוד עונה….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט