מר נקודה למשחק – סיכום קצר של הגמר (2018) – משחק 4 / ינון יבור

תוצאת תמונה עבור ‫דוראנט MVP‬‎

"ולפעמים – החגיגה נגמרת. כיבוי אורות. החצוצרה אומרת שלום לכינורות…".

אז מה, היתה ממש תחושה של מסיבת סיום, לא? כל אחד נכנס לתפקיד שייעדו לו כל החוזים והפרשנים, וביצע אותו למופת (כמו שנכתב אחרי משחק 2). למה זה קרה? בעיקר כי הווריורס לא היו מוכנים לוותר בכדי למשוך את הסיפור עוד משחק. זה מלמד על מידה מסוימת של בגרות, שראינו אותה לא מעט מלברון בשנים האחרונות במסעותיו במזרח: אם יש לך הזדמנות לסגור סיפור בחוץ, לעומת לקחת "משחק חופש" ולהגיע הביתה ולנצח את הסידרה, אתה לא לוקח שבויים והולך על הניצחון בכל הכוח. מעבר לניצחון ולמנוחה, זה מייצר הרתעה ובונה מוניטין שיכול לעזור לך בהמשך. זה משהו שפחות ראינו מגולדן סטייט בשנים האחרונות, אבל יפה לראות ש(אולי) הם מתחילים ליישם את זה.

אז איך זה קרה? קודם כל, ההצעות הקודמות שמטרתן היתה להרים את הצוות של לברון לא נשאו פרי. וראינו באמת במשחק הרביעי, חבורה של אנשים שפשוט לא מתאימים למעמד. זה מתחיל מקליעות חופשיות שהולכות החוצה באופן תדיר (במשחק בית); ממשיך עם חוסר מחויבות וחולמנות הגנתית; ונגמר עם סף שבירה מנטלי נמוך מאוד, שגורם להם לוותר אחרי ריצות של היריבה. אפשר היה לראות גם על לברון שהוא לא בשיא המוטיבציה, או אם להשתמש בביטוי מוכר, שהוא לא "All in". ייתכן שזה נבע  מייאוש כלשהו – אני לא מאשים אותו – אני חושב שמבחינה מנטלית, זה קשה מאוד לשמור על דריכות כזו. אבל ייתכן שזה היה מתוך בחירה: לברון לדעתי מבין שגם אם הוא יהיה ב-mode הזה, הוא עדיין יצטרך תרומה משמעותית מאחרים – בלי שתרומה זו תהיה תלויה בו. מדברים על כוכבים ש"נותנים/לא נותנים לדשא לגדול לידם", ולברון מבין שהוא חייב קצת דשא מסביב כדי שגם בימים שהוא חנוק או בדקות שהוא נח, יהיה מי שייתן תוצרת. הוא כנראה הפנים שאם הם לא יצליחו לשחק ולייצר התמודדות תחרותית גם בלעדיו, ולגדל לעצמם תחושת מסוגלות ויכולת שאינה תלויה בו – לעד התלות הזו תהיה כאבן ריחיים שתמנע ממנו תואר. כאשר היריבה אינה קבוצה כה כשרונית והיסטורית, כנראה שהאבן הזו לא כבדה מספיק, ולברון יכול להרים אותה לבד (כפי שנאמר במקורות – "כתר המזרח"). כאשר מולו עומדת גולדן סטייט הנוכחית, הוא חייב צלע נוספת, עזר כנגדו. בעבר, היתה לו תרומה כזו בדמות קיירי, שידע להשתלט ופעל לעיתים בעולם מקביל ללברון. גם זה לא תמיד הספיק, אבל זהו תנאי הכרחי. היום, הוא ניסה לבדוק האם מישהו/מישהם יכולים, ולו למשחק ביתי אחד, להרים את המושכות – וכצפוי התבדה.

מה הלאה? כמובן שיש צורך בקבוצה עם יותר כישרון אם הוא רוצה תארים. אני לגמרי מאמין ללברון כשהוא אומר שההחלטה תשקף את מה שטוב למשפחתו. לדעתי, הוא כבר השיג "הכל" בעולם הכדורסל, וכל דבר נוסף יהיה בונוס (בטח אחרי הפלייאוף השני בהיסטוריה בפוריותו מבחינת נקודות, רק 11 נקודות אחרי מייק). בשל כך, אני לא פוסל הישארות שלו בקליבלנד, וניסיון לחזק את הקבוצה. איך אמר העיוור למת: "נחיה ונראה".

ועכשיו לדיון המציק: למי מגיע MVP? נתחיל מהעובדה שמדובר בתואר בלי הרבה משמעות. האם להצטיין בסוויפ בגמר חשוב יותר מלהתעלות ב-7 משחקים בחצי הגמר? ומה לגבי שאר הסיבובים? בקיצור – אני מסכים שזה צריך להשתנות ל"מצטיין פלייאוף". יחד עם זאת, כאשר אני מסתכל על הסידרה בכללותה, היו שני משחקים שהיו pivotal בקביעת התוצאה הסופית: משחק 1, שבו סטף זרח ודוראנט חרק, ומשחק 3, שבו דוראנט התעלה וסטף התאדה. אז למי מגיע? אני הייתי הולך עם קארי, כי בשביל לזכות שנתיים רצוף צריך להיות ממש דומיננטי מעל היתר, וכי סטף, גם במשחקו הגרוע, תרם ב-3 הדקות האחרונות (שהתחילו במינוס נקודה) 7 נקודות (ללא החטאה) ואסיסט – במה שסגר למעשה את המשחק והסידרה. בגלל "חשיבותו" של הפרס, אני מרשה לעצמי להכניס עוד שיקול – שזה ה- FMVP ש"נלקח" ממנו בהחלטה מאוד לא ברורה ודי מוזרה כשאיגואדלה זכה. לא שאיגי היה גרוע אז, אבל כל ההצטיינות ההתקפית שלו הגיעה בזכות הדאבל טים על סטף ששיחרר אותו לשחק 4 על 3, ולגבי ההצטיינות ההגנתית – איך לומר זאת בעדינות – "עצר" זה לא בדיוק הפועל שהייתי משתמש בכדי לתאר את ההגנה שלו על לברון באותה סידרה, שהיה גם הוא מועמד לגיטימי ל-MVP [ולכן, איך ייתכן שמהללים שחקן בזכות ההגנה שלו על שחקן אחר שרושם 36, 13, 9 ומועמד לשחקן המצטיין?].

זהו, עכשיו הגיע הזמן לנוח. לסדר מחדש את שעות השינה, להיזכר במשפחה ובאישה, ולהמשיך לדמיין את עצמנו על הפרקט, לוקחים את הזריקה האחרונה במשחק 7. כי בסופו של דבר, זה מה שמניע אותנו האוהדים – אהבה אדירה למשחק ולענקים שמשחקים אותו הכי יפה והכי נכון. אהבה שתביא אותנו להתעורר שוב למשחקים בשעות לא שעות, ולכלות זמן בוויכוחים אינסופיים באתר או במקומות אחרים. שתהיה לכולנו חופשה נעימה! (על מי אני עובד? כולנו נישאר מחוברים לאתר גם לכל אורך הפגרה…).

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. נראה שמישהו החליט שסטף לא יקבל.
    כמו שאמרת לקחת שנה שניה ברציפות צריך להיות משהו מיוחד ודוראנט היה גדול אבל לא זרח בקבוצה (כמו לברון בקאבס).
    נו שויין

    תודה על הטור

  2. תודה על הטור, ועל הליווי של הגמר.
    בנוגע לוויכוח על FMVP, מסכים איתך שכדאי שזה יהיה על כל הפלייאוף, ואם הולכים על הגמר אני מעדיף לתת את זה לסטף מכל הסיבות שציינת, ובגלל שסטף היה רשום על משחקים 1,2 ו-4, בעוד דוראנט על 3.
    בהנחה שהולכים על PMVP (על פלייאוף שלם), היית נותן את הפרס ללברון או דוראנט? שניהם היו מעולים, אבל הייתי בוחר בלברון.

    מה שיפה זה המשחק הזה בין לברון לגולדן סטייט. אחרי הגמר השני הוא טען שזו יריבות לא היסטורית, אבל עכשיו אני בטוח שכולם כבר מסתכלים על זה ככה.
    אהבתי איך שזה נראה שכל צד עושה מהלך, והשני מגיב.
    גולדן סטייט זוכה, קליבלנד ולברון זוכים, ואז גולדן סטייט מביאה את דוראנט ולוקחת שתי אליפויות רצופות. עכשיו הכדור בידיים של לברון, ונראה איך הוא יגיב

  3. לדוראנט בהחלט הגיע יותר כי הוא היה השחקן המצטיין של הלוחמיםמגם בסדרה הזו, ובסך הכל תרם לניצחון יותר מקארי וזה מה שקובע.

  4. אמנם הפער בגמר השנה היה קטן יותר ביניהם כי גם קארי וגם דוראנט הצטיינו בשני משחקים (באחד שניהם הצטיינו וגם קליי). אך המשחק הגרוע של קארי היה גרוע משמעותית מהמשחק הגרוע של דוראנט והמשחק הטוב ביותר של דוראנט היה טוב יותר מהמשחק הטוב ביותר של קארי. וגם במשחק ששניהם הופיע אליו, דוראנט הצטייןמכל. הטווחים וקארי היה גרוע משתיים (9-2). ובהגנה דוראנט בכל מקרה תורם הרבה יותר.
    כך שבמכלול דוראנט הוא הראוי ביותר לזכות.

  5. תודה ינון, כתבת יפה מאוד ואני מסכים עם הכל.
    לדוראנט הגיע ה FMVP, אין מה לעשות, הוא היה טוב יותר התקפית והרבה הרבה יותר טוב הגנתית. אם היו נותנים לסטף זה באמת היה פיצוי על התואר שאיגי קיבל בשוגג.
    היה נחמד לעשות תואר פלייאוף MVP אבל היה צריך לחלק אותו למזרח ומערב כדי שאוהדי ג"ס לא יבכו מזפח מזפח . . .

  6. אחלה טור מסכים להכל אך לגבי התואר בראייה רטרוספקטיבית הוא מקבל נפח גם אם קטן, בסוף הקריירה כל תואר נלקח בחשבון. בעיקר במדיה כקובעת את הנרטיב של השחקנים בדיעבד.
    סטף הוא הקלע הטוב ביותר בהיסטוריה של הליגה לא חושב שיש מי שיחלוק על זה פ מ וי פי או לא.

  7. ה"וויכוח" על פרס ה-FMVP נולד רק אצל חסידי סטף, וכאלה יש הרבה מסתבר. כי אין ויכוח.

    דוראנט נתן סדרה הרבה יותר טובה, בכל. ועוד משחק מס' 3 המכריע סופית, שהוא מהגדולים אי פעם. דוראנט ראוי מכל הבחינות. גם לא נותנים "פיצוי" בדיעבד על 2015.

    קשה להפנים שהקבוצה של קארי עברה לידיים של דוראנט, דוראנט הוא הכוכב מס' 1, בלעדיו ככל הנראה לא היתה עוד אליפות במפרץ, קארי כנראה יאבד את מנת התהילה שלו בהיסטוריה בפן הזה, ובגיל 30 פלוס, סביר שלא יהיה לעולם FMVP. צרות של עשירים.

    1. וזה בדיוק המחיר שגולדן סטייט וקארי הסכימו לשלם. נביא את דוראנט על כל המשתמע.
      אי אפשר להמשיך ללכת עם הפנים של הקבוצה היפה שצמחה רק מהדראפט, פלאפל אסלי של סבתא סולטנה, בזמן שנעשית קונצרן ענק של falafel and hummus מצליח בטירוף, עם סניפים בכל העולם. פחות יפה אבל הרבה יותר כסף. ואת הבונוטס הגדול מקבל המנכ"ל החדש.

  8. ובינתיים בוא ותוציא קצת מהרעל שלך על דוראנט

    '“I feel like it’s easy to be the best player when you don’t have good players around you. I feel like it’s harder to stand out when you have great players around you,” Durant told Yahoo Sports. “I pride myself on standing out wherever I am. I pride myself on working hard wherever I go. And I feel like these guys embraced me and I feel like I’m a Warrior.”'

    https://sports.yahoo.com/kevin-durant-charges-ruined-nba-making-money-thats-164105770.html

    1. יופי בשביל דוראנט לא יופי בשביל שאר 29 הקבוצות בליגה. וכן זה הכל במסגרת החוקים אבל זה הרג את התחרותיות לשנים הקרובות מבחינתי. שנתיים עברו עוד כמה לפנינו?

  9. דוראנט קלע יותר וביעילות הרבה יותר גדולה (משהו כמו 20 זריקות פחות מהשדה ו-%usage נמוך בהרבה). כשאתה אופציה מס' 2 בהתקפה וספק הנקודות מס' 1 אז יש לך קייס די טוב…
    חוצמיזה, דוראנט מסר יותר אסיסטים, קטף יותר ריבאונדים חסם יותר ואיבד פחות. ומעל כל זה נתן את אחת ממשחקי הפיינלס הטובים ביותר אי פעם.

    אז נכון שיש הרבה רגש בבחירה, ונכון שמשחק כדורסל זה יותר מסטטיסטיקה אבל נחמד לדעת שהבוחרים קיבלו החלטה רציונאלית ולא זרמו עם העדר.

    עד כמה כל הלוחמים (כולל דוראנט…) התגייסו למען קרי אפשר היה לראות ברגע האחרון. זה היה רבע חסר משמעות שקליבלנד למעשה מתה, אבל סטף לא הפסיק לזרוק ולזרוק… הוא זרק 8 פעמים, עוד פעם איבד ופעם אחת הגיע לקו לשלוש זריקות. זה היה פאתטי בעיניי (מה גם שרוב הזריקות הוחמצו…) ואני שמח שכנראה גם בעיניי הבוחרים.

  10. אני לא חושב שבכלל יש קייס לקארי בדיון הזה. כן בהחלט אני חושב שקארי נשדד ב2015, אבל גם השנה דוראנט זכה בזכות, ללא שום עוררין. מי שהצביע בעד קרי לא הצביע עניינית.

    1. אתה קצת מגזים. המשחק האחד הכביכול גרוע של קרי לא היה באמת גרוע אלא סה"כ משחק שבו הזריקות לא נפלו. בשאר האלמנטים של המשחק היה לו משחק טוב וגם עם כל זה שהזריקות לא נפלו הוא הצליח להוציא לפועל ביעילות מצוינת בסיום המשחק עם 7 נקודות מתוך ה14 של הווריירס ואסיסט ב3 הדקות האחרונות(הווריירס לא החטיאו בכלל בדקות אלו). בשאר המשחקים הוא היה מצויין באחד ללא ספק יותר טוב מדוראנט בעוד אחד כנראה היה קצת יותר טוב ובעוד אחד זה יחסית שקול ונתון לויכוח)
      לדוראנט היה משחק אחד פושר שני משחקים מצויינים ומשחק אחד פסיכוטי.
      מי שהצביע בעד קרי לא בהכרח טועה, פשוט כנראה רואה את דברים אחרת וחושב שהחשיבות של האלמנטים של המשחק לנצחון נמצאת בפרטים שונים.

      1. קארי שיחק טוב, והיה גם משחק מצויין. ובלעדיו זה בטח לא היה נגמר 4-0. אבל עדיין מה שאמרתי נכון. אתן לך דוגמא דומה – בזכיה הראשונה של להרון עם מיאמי, תוכל לראות שוייד היה נהדר, כצפוי. עדיין הfmvp הגיע ללברון, ובצדק. אובכן המספרים של דוראנט השנה הרבה יותר טובים מאלו של לברון אז, ב2012.

        1. א) תגובתי הייתה לטענתך הזאת – 'מי שהצביע בעד קרי לא הצביע עניינית'.

          ב) אי אפשר להביט בקרי דרך המספרים ולקבל מבט טוב על מה הוא הביא למשחק. המון מהמשחק שלו לא מכומת באף מספר של הסטטיסטיקות שאוספים היום בכדורסל. מי שמביט בקרי דרך המספרים נשאר עיוור לתרומתו למשחק.

    1. מי שנשדד ב2015 זה לברון, לא קארי. הוא הוביל את שתי הקבוצות בשלושת הקטגוריות העיקריות, וסחב קבוצה פצועה ומוגבלת לפייט רציני מול קבוצה הרבה יותר טובה ממנה. נכון שלא מקובל לתת FMVP לקבוצה המפסידה, אבל אם יש מקרה יוצא דופן מאז ג'רי ווסט זה זה.

  11. אחד הגמרים הגרועים בהיסטוריה ולראייה- הדבר היחיד שמעורר שביב של להבת מדורה רגע לפני שעושים עליה כיבוי צופים הוא מי ה-FMVP.

    מצ'עמם.

  12. יופי של פוסט ינון. לפחות לדעתי היתה סדרה משעממת שלרגע לא היה ספק מי תיקח את התואר. הדיון העכשוי על הFMVP מאוד משקף את זה כי זה פחות או יותר הדבר היחידי שלא היה סגור כאן מראש. אפשר גם בשקט בשקט ללחוש, בלי שאף אחד ישמע, שאלא אם כן לברון חובר ליוסטון אז גם העונה הבאה כבר סגורה. יעשו טוב קבוצות אם יבנו לעוד שנתיים שלוש, כשהתחרות תחזור לליגה.

  13. תודה על הפוסט המצוין הזה ושלושת הקודמים.
    מי שחושב שלתואר ה FMVP אין משמעות טועה.
    ראשית הצהרה די חזקה: אני לא חושב שיש איזה שהוא הרכב של שחקנים בליגה שיוכל לנצח את הלוחמים בסדרה של שבעה משחקים בשנים הקרובות בהנחה שכולם בריאים. (כמובן שעכשיו יהיה מי שיגיד אם פול לא היה נפצע אז כבר השנה היו מפסידים אציין רק שאני לא חושב ככה. הם לא היו מפסידים בכל מקרה לדעתי- אני לא רוצה לפרט מדוע כדי שזה לא יהיה ארוך מידי).
    הסיבה היא שללוחמים יש היום את שניים משלושת השחקנים הטובים בעולם כיום. בנוסף ההרכב שלהם כולל את הקלעי שכשהוא בזון הוא הטוב בעולם כיום (מזכיר לכולם 37 נק ברבע) ואת שחקן ההגנה שהוא בטח בודאי בין שלושת הטובים ביותר בליגה ומאוד וורסטילי בחלק ההתקפי. אם נוסיף לזה את משחק ההגנה המעולה של דוראנט קליי והפליאוף הזה הוכיח שגם לסטף לא חסר – קשה לדמיין קבוצה אחרת שניתן להרכיב בליגה שתהיה מסוגלת להתגבר עליהם. למעשה ב 4 עמדות מתוך 5 הם מחזיקים היום בשחקנים שהם 1-3 בעמדה שלהם.
    מה זה קשור ל FMVP?
    קשור מאוד. אם ניקח בחשבון שכל הקבוצה הזאת עדין צעירה במונחי כדורסל היא עלולה לשלוט בליגה הרבה מאוד שנים – לא מנחם לא שנתיים – לדעתי לפחות 5 אם לא יגיעו כוחות חדשים וחזקים מאוד מהדראפט.
    בהנהלת הליגה הבינו את זה היטב. זה לא טוב לתחרותיות ולענין בליגה (אני דרך טגב לא בטוח בזה אבל זו התפיסה ההגיונית ולכן הרווחת ככל כנראה). הדרך היחידה לנצח את הקבוצה הזאת היא שהיא תתפרק מעצמה . הדרך לפרק אותה היא להכניס אותה למאבקי אגו. ההחלטה לתת לדוראנט את ה FMVP היא נסיון להכניס טריז בלוחמים להכניס אותם למאבקי אגו (שכבר עכשיו לא חסרים אצלם בהנחה שהצלחנו להבין טוב את הדברים שנאמרו על ידי ווסט ) .
    אני בטוח שאם נבדוק לעומק את הרקורד של כל העשיריה שהצביעה ל MVP של הגמר נמצא שם הרבה חובבי לברון או לא חובבי לוחמים (משימה לחפרנים של האתר).
    הסיפור עם אי הענקת ה FMVP לקרי מתחיל להזכיר כוכבים הוליוודיים שבמשך שנים נכשלו פעם אחרי פעם בזכיה באוסקר. האקדמיה סימנה אותם וזהו. בדרך כלל כוכבים כאלה זוכים לבסוף בפרס כשזה מתחיל לעבור כל גבול ואנשי האקדמיה בעצמם מתחילים להראות מגוכחים.
    סטף קרי הוא שחקן אדיר. הוא שחקן שהמציא את הכדורסל מחדש. כל החשיבה על המשחק ואיך צריך לשחק אותו השתנתה בגלל היכולות הפנומנליות שלו.
    אני חושב שאנחנו חוזים היום בגאון.
    ובדרך כלל הממסד הוא האחרון שמכיר בגאונים האלה. להם בדרך כלל הכי קשה לשנות דפוסי מחשבה.
    אני עם סטף במקרה הזה לגמרי.
    טכנית הוא היה צריך לקבל את התואר בגלל משחקים 2 ו 4 ואולי גם 1.
    מעבר לכך ואף חשוב מזה הוא היה צריך לקבל את התואר הזה כהכרה בגאוניות שבה הוא משחק את המשחק הזה והשינוי שהוא חולל בו לתמיד.
    אני מקוה שהלוחמים יעברו את המשבר הזה וימשיכו להיות ביחד כי זו קבוצת כדורסל שלפחות לי כמי שנטרלי לגמרי החזירה את הרצון לראות כדורסל.
    כשאני רואה את המשחקים שלהם אני רואה את מה שכל אוהד NBA מצפה ומייחל לו: להיות נדהם. להשתאות ממה שמוצג בפניו.
    יש כמה שחקנים כאלה בליגה (קיירי לברון טייטום מיטשל הארדן ועוד).
    אבל אין אף אחד אחר שעושה את זה כל כך טוב כמו הלוחמים. האמת שהרבה שנים לא היה.
    זו דעתי.

    1. תגובה נהדרת.
      ועדיין אני חולק עליך. אין מה לעשות, דוראנט היה טוב מקארי כשמשקללים את ארבעת המשחקים. צריך להיות עיוור ומוטה כדי לטעון אחרת. כמו ש-MVP של העונה הסדירה לא מחולק לשחקן הכי טוב אלא למי שנתן את העונה הכי טובה כך -MVP של הגמר מקבל מי שהיה הכי טוב בגמר. לא מי ששינה את המשחק, לא מי שנשדד לכאורה לפני שלוש שנים (והוא לא נשדד, הוא היה בינוני ולא יותר) ולא מי שהוא ה"מנוע" של הקבוצה הזו. דוראנט היה טוב מקארי, התקפית ובטח הגנתית. ותאוריית הקונספירציה למה לא נתנו לקארי היא מהמופרכות ששמעתי.

      לגבי העתיד – יכול להיות שיוסטון היו מפסידים לווריורס גם לולא הפציעה של פול (אני בדעה שונה) אבל ככה או ככה הסדרה היתה מספיק צמודה בשביל להאמין שאפילו במצב הנוכחי בין הקבוצות הרוקטס מספיק טובים בשביל לא להפסיד לווריורס בחמש שנים הקרובות.

      וזה רק לגבי הרוקטס. איך אתה יכול להגיד שהווריורס ימשיכו לשלוט בליגה כשאנחנו עומדים לקראת קיץ שיעצב את הליגה בשנים הקרובות וצפויים לקבל לפחות עוד שתי קבוצות על – בוסטון עם קיירי והיוורד ועם שיפור מתמשך של טייטום ובראון (ואולי חיזוק) וקבוצה שיצטרף אליה לברון שאוטומטית תהפוך לקבוצת על בהתחשב בחבורה הדי עלובה שלברון הוביל לגמר השנה.

      1. אתה מצד אחד אומר שצריך לקבל השחקן שהיה הכי טוב בגמר ומצד שני אומר שקרי לא היה צריך לזכות ב2015 למרות שהוא היה (בינוני או לא) בבירור השחקן הכי טוב בגמר

          1. 26 נקודות ב ts הגבוה בקבוצה כמעט 10 נקודות יותר מכל שחקן אחר בקבוצה. 6 אסיטסטים, 5 ריבאונדים, 2 חטיפות. זה כשכל מה שהקאבס עשו זה להתמקד רק בו. המון מהנקודות של השחקנים האחרים הגיעו מההתמקדות הזו.היה לו משחק קליעה אחד נוראי בדיוק כמו בסדרה הזו ובגלל זה אנשים החליטו שהוא לא ראוי.

      2. שגיא היקר תודה על התגובה אבל חד משמעית ה FMVPz היה צריך להיות של קרי.
        המשחק הראשון שכמעט עלה ללוחמים בהפסד היה על דוראנט.
        26 נק של דוראנט 29 של קרי. 9 ריבאנדים 6 אסיסטים לדוראנט 9 אסיסטים לקרי ו 6 ריבואנדים. דוראנט רק 36% מהשדה עם 1 מ 7 מהשלוש !!! (כולם שכחו כבר). סטף 48% מהשדה עם 5 מ 11 מהשלוש 45% יפים מאוד. המשחק הזה מאזן את משחק 3 שהיה טוב יותר של דוראנט ופחות טוב של קרי עם ה 1 מ 10 מהשלוש . משחקים 2 ו 4 סטף היה טוב מדוראנט . משחק 2 קרי עם 33 נק דוראנט עם 26 . דוראנט היה עם אחוז גבוה יותר מהשדה 71% קרי רק עם 42אבל שים לב. במשחק הזה קרי זרק 17 שלשות דוראנט רק 3. קרי זרק את ה 17 שלשות ב 52% !!!!!! 9 בפנים. זה מה שהכריע את המשחק. 9 ר של דוראנט 7 אסיסטים קרי עם 8 אסיסטים ו 7 ריבאונדים שני בלוקים של דוראנט חטיפה אחת של קרי פער לא לא מהותי מבחינת ההגנה.
        משחק מספר 4 קרי עם 37 נק דוראנט עם 20 . זה המשחק היחיד שדוראנט החה יעיל מהותית בריבאונד ובאסיסטים 6 ר ו 4 אסיסטים לקרי לעומץ 12 ו 10 לדוראנט אבל שים לב. אחוזים מהשדה דוראנט 41 קרי 44 . מהשלוש דוראנט 0 מ3 לעומת קרי 7 מ 15 %46 !! מהשלוש. שניהם נתנו הגנה טובה עם מספרים דומים של בלוקים/חטיפות.
        עכשיו תסביר לי איך דוראנט היה יותר טוב???? בסדרה??? איך? אתה מבין מה זה שחקן שזורק15 שלשות במשחק ב 46%? מה זה שחקן שזורק 11 שלשות ב 45% ?? מה המשמעות של שחקן שמסוגל לזרוק תוך כדי משחק 17 שלשות ב 52%????? אתה מבין מה זה עושה לקבוצה היריבה כשהשלשות האלה נוחתות עליה?. פעם אחרי פעם. זה מחסל אותה. הם מתאמצים להשיג 2 ומקבלים מיד שלשה על הראש. יש חשיבות גדולה גם לווליום. לא רק לאחוזים. אין אף שחקן בליגה אולי חוץ מקליי שמסוגל לזרוק כזה ווליום של שלשות בכאלה אחוזים. זה הכלי נשק ההתקפי הכי חזק בליגה זה מרווח את המשחק. זה מכניס להלם את היריב. זה בשילוב החדירות הפריצות הלייאפים הכדרור ויכולת המסירה הופכים את האיש הזה לגאון. השאלה היא לא רק מה סטף היה עושה בלי דוראנט. השאלה היא מה דוראנט היה עושה בלי סטף. בעייני המספרים האלה הופכים את סטף חד משמעית ללא עוררין וללא ויכול ל FMVP. לא מעניין אותי פלוס מינוס. זה מדד מוטה והרבה פעמים לא מייצג. איך אפשר לא לתת לו FMVP על בסיס המספרים האלה? רק משחק 3 היה בסדרה הזאת?? שתיים נוספות מתוך ה 10שזרק שהיו נכנסות ואי אפשר היה לדמיין לדבר על משהו אחר. היו עוד 3 משחקים בסדרה הזאת שאותם מי שהכריע היה קרי ולא דוראנט. כן תאוריית קונספירציה לא תאוריית קונספירציה. עזוב את זה. התואר היה צריך ללכת לסטף כי היה לו קייס מבחינת המספרים . כי בשנה שעברה נתנו לדוראנט ולכן היה הוגן יותר לתת לסטף. וגם בסדרה הראשונה של האליפות פשוט שדדו לו את התואר. זה לא היה צריך להיות איגי בשום אופן. אז אפילו בשביל הפיצול. אבל מישהו שם לא רצה. קצת מזכיר לי את סטיבן שפילברג והאקדמיה שטרחה לא לתת לו אוסקר עד רשימות שינדלר למרות שמדובר בגאון.
        הולחמים יתפרקו או על מאבקי אגו או על כסף למרות שנראה שלייקובס כן מוכן להכניס יד לכיס ותומסון מוכן להתפשר. נראה. הימור שלי כל עוד הרביעיה הזאת ביחד הליגה סגורה. הרמטית.

    2. אני חושב שהמשחק שלהם היה יותר יפה אם הריסון בארנס היה מאריך חוזה כי אז הוא היה מבוסס נטו על קרי כבעבר. כרגע הוא פחות יפה אך יותר יעיל ומהיר אליפיות בקלות אז…
      בן אנטוניו 13-14 המשחק היפה ביותר שאפשר לבקש אליפיות שאפשר להעריך באמת. לדעתי

    3. הרשימה מקושרת בתגובה 9.1. אתה מוזמן להביט במצביעים ולהרחיב ולבחון את התאוריה שלך.

      אם אבל כל הקשקושים נכונים ודוראנט הוא השחקן שקשה לו בלי אישור מגורמים חיצוניים, האם בעצם בזה שמעניקים לו את התואר לא עוזרים לווריירס, בהתחשב בזה שקרי מספר את סיפור זה היה נחמד אבל זה לא ממש חשוב לי בצורה די משכנעת, ובעצם היו צריכים להעניק לקרי את התואר אם רצו לייצר בעיות בווריירס?

  14. תודה חברים. יש אכן תחושה של תסריט ידוע מראש, וזה חבל לכולם. בעיקר הבעיה היא שקליבלנד לא האמינו בעצמם, בטח ובטח אחרי ההפסד שובר הלב במשחק הראשון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט