מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1. גולדן סטייט ווריורס

 

אני לא יודע כיצד.המשחק הרביעי הורגש בביתכם, אבל בבית של קני הנמצא באמצע חווה של איזה 40 דונאם – לא ענקית אבל גדולה מספיק לשדה תירס, ערוגות ירקות, כמה עשרות עצי אפרסקים, עליות וירידות לנינים לנהוג על טרקטורים קטנים, פלג מים קטן, ודשא לסוס בשם טייסון – המשחק נראה לי מתחילתו ועד סופו לא יותר מפורמליות הכרחית לחתום את העונה. למעשה המשחק היה FORGONE CONCLUSION מיד אחרי השגיאה הקולוסאלית של ג'יי אר סמית'.

מה שלא מוריד כהוא-זה מהמיוחדות של ההישג הנפלא של הווריורס.

6 האליפויות של הווריורס משתוות עתה לשש של הבולס (כן, אני יודע ששלוש מהן קרו לפני ש-80% מגולשי האתר  ואנשי הצוות נולדו.). הלייקרס הרבה יותר קדימה עם 10, וכמה יש לסלטיקס זה מבצע חשבוני קשה מדי עבורי לחשב.

מכל אנשי ה-NBA הפעילים לגרג פופוביץ' ישנן 10 טבעות. לסטיב קר ישנן עתה 8 טבעות, 5 כשחקן ו-3 כמאמן.

לסטפן קרי וקליי ת'ומפסון יש שלוש טבעות והם צעירים מספיק ובין השחקנים הטובים ביותר ב-NBA ואני מנבא להם עוד טבעת אחת לפחות, עם 25% לעוד שתיים. לשש – כמו מייקל – הם לא יגיעו. גם ללברון יש שלוש טבעות וסיכוייו לטבעת רביעית תלויים בקבוצה שיעבור אליה, ואם יצטרף אליו עוד שחקן סופר-סטאר כי לברון לבדו לא יביא טבעת לאף קבוצה קיימת ב-NBA מלבד הווריורס.

לקווין דוראנט יש שתי טבעות וניתן להניח שהוא ישיג טבעת שלישית בווריורס וזה יהיה זה. אחרי העונה הבאה – ועוד טבעת – הווריוקס תתפרק או בגלל מוות טבעי או ששחקנים יתחילו לעזוב אותה.

זה עלול לקרות יותר מוקדם מאשר חושבים כי דוד ווסט גילה אמש כשהיה טיפונת קל-לשון משמפניה שבווריורס היו חיכוכים וטאקלים לא פשוטים בין שחקני הקבוצה הראשיים, ומי שחושב שהווריורס הם קבוצה קטנה של אוהבים ואוהבות אז ישנן לי חדשות בשבילכם. הוא הודה שהיו  BUBBLES אבל הבאבלס לא היו גדולים מספיק ליצור משבר. הם היו רציניים מספיק שסטיב קר חייב היה להתערב ולהשקיט את הרוחות.

סטיב קר אמר אותו דבר: "היתה זאת – BY FAR – העונה הקשה ביותר שהיתה לי עם הקבוצה. היו יותר מדי התנגשויות של אגו – למרות שכלפי חוץ זה לא הורגש – ולמזלנו, השחקנים היו בוגרים מספיק להתגבר על שאיפות האגו לטובת הקבוצה".

באותה נשימה הוא נשאל מי לדעתו הוא הקלעי הטוב ביותר שהיה ב-NBA והוא ענה "קווין דוראנט". העיתונאי בחדר ההלבשה מלא השמפניה המשיך בשאלתו:

-"האם דוראנט הוא גם השחקן הטוב ביותר שראית או שיחקת עם, או אימנת", והוא ענה ללא היסוס:

"השחקן הגדול מכולם הוא מייקל ג'ורדן, ושני הוא לברון ג'יימס. דוראנט רק שלישי"

2. בארקלי על השוואת לברון למייקל: "DO ME A FAVOR, OK?"

*

*

מוטב שלא תנסה להשוות את לברון ג'יימס למייקל ג'ורדן בפני צ'ארס בארקלי.

"ARE YOU KIDDING ME? אתה חושב שבמיליון שנה מייקל היה מוותר על הסידרה נגד הווריורס אחרי המשחק הראשון? NOT IN A MILLION YEARS".

היו לו כמה מילים קשות מאד נגד הלגאסי של לברון. הוא אמנם הסכים שלברון הוא נפלא (AMAZING), הוא הוסיף

"There is no comparison between the Cavaliers MVP and Jordan

“"He packed it in! He gave up,” הוא אמר על לברון אחרי המשחק הרביעי. "מייקל אף פעם, לעולם לא ויתר בשלב הזה של הפלייאוף". והוא סיים
.”As far as the MJ debate, it’s over .Any media person I see in-person for the rest of my life, who try to tell me LeBron James is as good as Michael Jordan, I’m just going to slap the hell out of them right on the spot! No question asked! LeBron James, who is amazing, as good as Michael Jordan? Or competes like Michael Jordan? I’m just going to slap the hell out of you right on the spot,” Barkley said.
*

*

*

Sponsored Content on Larry Brow

 

3. לברון טוען שהוא שיחק את משחקי משחקי 2, 3, ו-4 עם יד שבורה

אני לא יודע מדוע חיכו עם ההודעה עד אחרי ההפסד הרביעי, אבל מיד אחרי ההפסד כמה שחקני הקאבס גילו שמיד אחרי ההפסד הראשון לברון ניכנס לחדר ההלבשה לפני שאושרה כניסה למדיה, ומרוב תסכול היכה בלוח עץ עבה ושבר אותו (http://King James suffered major damage to his hand after … punching a board in the lockerroom after J.R. Smith's inglorious moment

מבלי לגלות לאף אחד הוא שיחק עם גבס רך את שלושת המשחקים האחרונים, ורק עתה הוא הולך לבדיקות X-RAY שהוא סירב לקחת לפני, והחליט לשחק "THROUGH THE PAIN". כשנשאלו שחקני הקאבס שגילו זאת למה שמרו על הפציעה 'בסוד' התשובה היתה שלא רצו לספק נשק נוסף לשחקני הווריורס.

http://www.sportingnews.com/nba/news/nba-finals-2018-lebron-james-injury-hand-cavs-vs-warriors-game-1-jr-smith/c5ac6o8dptso1fqwcsr8vizzr

היום הוא בעצמו אמר זאת(.)http://www.espn.com/nba/story/_/id/23739593/lebron-james-cleveland-cavaliers-played-significant-hand-injury

לא הייתי מאמין זאת על אף אחד, אבל על לברון כן. אומרים עליו שיש לו סף כאב גבוה ביותר ויכולת לשחק אפילו כשהוא פצוע פציעות שהיו מושיבות כל אחד אחר.

לברון עצמו אמר היום ש-"שיחקתי פחות או יותר עם זרוע שבורה ב-  SELF INFLICTED INJURY שגרמתי לעצמי"

 

4. שחקנים כבר עושים RECRUITING ללברון

 

*

*

*

 

 

5. טוויטרים מבקרים את לברון ואת הקאבס על קוויטינג

האתרים מלאים היום בטוויטרים מכל הסוגים והמינים, רובם מבקרים את הקאבס – ולברון – על המילה שהשתמשו בה שוב ושוב – QUITTING!

 

6. ג'ימי פוקס עולה על סטפן A  להפסיק לעלות לברון 

*

*
xx said:

“You know what I don’t like, first of all, Stephen A.? I don’t like the tone of your voice when you talk to me that way. First of all, let’s stop talking to me that way, and you know what Stephen A.? Every time, we have this conversation.

“Why do we jump on LeBron so much? I’m surprised with you Stephen A. Smith that you haven’t said (in a Stephen A. Smith voice), ‘First of all, I blame the parents! Why would his parents have LeBron James if he’s going to disappoint in the Finals? I blame the parents!‘ … I called you and I said, ‘Why don’t you use that same type of venom and that same type of monstrosities toward everybody else that you do toward LeBron James?’ … Put up the time that you talk about KD in a bad way that you talk about King James. Oops. Oops.”

7. הויכוח 'לאן' כבר התחיל

*

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 201 תגובות

  1. תודה דוק. לשיקוץ המטונף יש סף כאב יותר נמוך מאשר הסף שלי להחזקת נודים.
    הבכיין מחפש עוד ועוד תירוצים כהרגלו.
    ברכותיי לשחקני קליבלנד המשוחררים, אשר הוחזקו בצינוק מנטלי וספגו עינויי נפש כל השנה.
    ליבי ליבי עם שחקני הלייקרס אשר יישארו אחרי ההחתמות של השיקוץ, פול ג'ורג', ואולי קאזינס.

    1. חחחחח
      תסובב קצת את הסכין ימינה 🙂
      לרבנו שך היתה אורה ושמחה 🙂
      הוא לא היחידי ששיחק פצוע. כמה פעמים ראינו את קובי או גארנט משחקים עם שברים באצבעות???? מייקל לא שיחק עם חום? אלה הגלדיאטורים המודרניים… לא משחקים עד המוות בקולוסאום.

  2. לה פלופ הולך לנטוש שוב ספינה טובעת , ומחפש פראיירים שיכניסו לבנת חבלה לתוך האירגון שלהם .
    מי שחושב כל הזמן על המורשת , מתנהג אילו הוא השמש והכוכבים וכל האחרים אבק לרגליו, ורודף אובססיבית אחרי הכבוד – סופו שהכבוד בורח ממנו .

    1. "I get asked all the time about MJ, LeBron, and it's such a difficult question to ask," Kerr said. "All I know is they're the two best players that I've ever witnessed. They're very different, but however you want to rank them, they're right there together."

      כ"כ בורח ממנו שהמאמן של הקבוצה שלך טוען שהוא באותה רמה עם MJ. ממש חוסר כבוד..

  3. במבט לאחור ,נראה ששני דברים גרמו לווריורס להגיע לפלייאוף עם אנרגיות חדשות ואתגר גדול לזכות שוב באליפות :

    שיוסטון מעליהם
    והתבוסה ביוטה במשחק האחרון של הליגה .

    מה צריך לעשות בעונה הבאה כדי שוב לזכות ?
    כנראה להגיע לפלייאוף ממקום שמיני

    1. מה שבעיקר עזר להם זה הפציעות של קוואי, היווארד, קיירי ופול.
      גם אם היו שורדים מערב בריא בוסטון בסגל מלא הייתה מהווה עבורם אתגר עצום ואולי בלתי עביר.

      1. בוסטון בלי קיירי והייווארד היתה לוקחת לדעתי משחק אחד בבית מול הסטייקים רק חבל שמספר שחקנים והמאמן עשו בחיתול ברבע האחרון….

        1. 1+
          ההפסד של הסלטיקס היה נוראי ומאכזב לאללה.
          חבל שלא הייתה השנה אף קבוצה מחונכת לצרכים.
          ההגעה של קליבלנד הזאת לגמר זה פארסה.

          1. הפארסה הזו הייתה קרובה ביותר לנצח את המשחק הראשון והייתה יכולה לקחת שני משחק. הפער האמתי בין הקבוצות בסך כל הסדרה היה קטן מסוויפ.

  4. תודה מנחם
    אני יכול להניח שבלי השבר ביד משחק ה51 נק' היה רק פתיח למשחקים של 101 נק' שהוא היה נותן בקביעות בסדרה ולוקח אותה בגבורה בגיים 7 למרות שיפוט עוין ומבלי שיש לו עם מי לשחק. מעניין מה היה קורה עם קרי היה עולה ב2016 עם צליעה קביים ושאר אביזרים, ואומר שהוא שיחק פצוע כל הסדרה. לפלופ פשוט מביך, ומוסיף עוד סיבות לשנוא אותו.
    לגבי מה שווסט אמר – יש מצב שיש שם לא מעט מתח אבל אני לא יודע כמה אפשר ללמוד מאדם שמדבר מתוך אלכוהול.

    1. לא 101 נק' אך יותר טוב ממה ששיחק במשחקים 4-2 והיה מאבק יותר צמוד בכל המשחקים וייתכן מאוד גם סדרה ארוכה יותר. אמנם אחרי החמצת הניצחון במשחק הראשון, הסיכויים לכך היו די נמוכים יחסית, אך אם לברון בלי הפציעה הזו, זו בהחלט הייתה אפשרות.

      1. ציפור דמיינתי לרגע מה היה קורה לו לברון היה מתגייר וחי באורח חיים אורתודוקסי. נראה לי שעל זה אומר רבנו "הרי זו הבחינה היא מעין עולם הבא"

        1. א. צודק (לא בקשר ליד, בקשר לגריפין) –
          זה לחלוטין על לברון, ולא על אף אחד אחר.
          הוא גם לא רמז, או ניסה להטיל את האשמה על מישהו אחר.

          ב. מי שהתנסה בעברו בגרסה כזו או אחרת של קרב מגע,
          יודע עד כמה רגישות עצמות כף היד, ועד כמה רגישות רקמות החיבור שמחברות את העצמות הגליליות לשורש כף היד.

          נפיחות שכזו מלמדת על חבלה שללא כל ספק הגבילה את יכולתו של לברון לשחק את משחקו הרגיל (טווח תנועה קטן מהרגיל, ורמת כאב גבוהה כאשר מפעילים את פושטי האצבעות).

          ג. למען הסר ספק –
          זה לא תירוץ. הזכייה של גולדן סטייט היא בגלל היותם הקבוצה הטובה יותר. נקודה.
          מספיק לקרוא את מה שלברון אמר על גולדן סטייט אחרי ההפסד בשביל להבין שכל מי שחושב שהוא מתרץ, פשוט נתפס לנרטיב שלא קשור למציאות.

  5. להודיע על היד השבורה אחרי המשחק האחרון? עבור מה? הקטנת הישג גולדן? עוד גלוריפיקציה עצמית? ממש לא לעניין בעיני.
    שבח את המנצחים והלאה עונה הבאה.
    אבל יש נרטיב שעליו לטפח…

    1. +1
      התירוץ על היד (שאיש לא יודע אם הוא נכון..) מטפח רק את השנאה נגדו.
      ספק רב אם היה משחק שבוע עם שבר ממש י ביד ומסכן נזק מצטבר או בלתי הפיך.
      מה הבעיה להגיד ׳הקבוצה היריבה היתה טובה יותר וזכתה בצדק׳?
      תירוץ ברמת ׳הרצפה עקומה׳

      1. לג'וג'ו,
        כמו שהתגובה שלך מוכיחה, לא צריך שם עזרה בלטפח את השנאה ללברון. הוא נתן את כל המחמאות לווריורס, לדוראנט, ולמי שמגיע לו, וסיפק תירוצים לעצמו. אבל ההייטרים תמיד יהיו שם ויראו רק צד אחד.

    2. אני מאמין להם כשאמרו שלא רצו לגלות ללוחמים על הפציעה, תאר לך כמה פיצוצים ביד היה סופג מדריימונד אם רק היה יודע שהיא שבורה, פיצוצים כנסיונות חטיפה כמובן…

      לא צריך בכח לחפש את לברון ואת החיפוש האובססיבי אחר הנראטיב שהוא מייצר, במקרה הזה, הוא גם לא מנסה להקטין אף אחד, הוא פירגן ללוחמים מספיק והדברים שאמר עליהם בכל אחת ממסיבות העיתונאים מעידים על כך, להפך, היה אפשר להבין מדבריו לפעמים שהם פשוט קבוצה שאי אפשר לנצח, הוא לא באמת ניסה לתרץ כלום רק לחשוף את האמת על היד שלו אחרי שכבר לא יהיו לכך השלכות.

    3. היה מודיע במהלך הסדרה היו אומרים שהוריד לחברים שלו את המוטיבציה, מודיע אחרי אומרים שבונה נראטיב, לא היה מספר והיה מתגלה על ידי עיתונאי הייתם אומרים שהוא מסתיר את הכביסה המלוכלכת. חלאס, לפעמים סיגר הוא רק סיגר

  6. הוא באמת נראה פחות טוב משמעותית מהסדרות האחרות בפלייאוף. התחושה הראשונית הייתה שזה בגלל שהוא וויתר וחושב שאין לו סיכוי לקחת את הגמר אבל יד פצועה זה בהחלט הסבר יותר הגיוני…

  7. תודה על המעורב. מה שלברון אמר מיותר ולא ממש רלוונטי, אם לא דיברת על זה באותו רגע אז גם לא צריך להעלות את זה אחר כך כתירוץ. התנהג בדיוק ההפך מקרי ב2016.

  8. לברון שחקן ענק. נקודה. ועושה מה שצריך…
    באמת מדהים
    את הוויכוח התיאורטי האם הוא יותר גבוה מספאד ווב אני אשאיר לכם… 🙂

  9. כתבו על זה יפה בדה-באזר
    "זו בהחלט תופעה ראויה למחקר. שחקן מגיע לגמר אחרי גמר עם קבוצת פחים, בדרך לאחרון הוא גם חוזר מפיגור 0:2 נגד הדארלינג של הליגה עם מאמן העונה ובסופו של דבר מפסיד לפרויקט גלקטי רק כדי שיהיה אפשר לומר שהוא לא ג'ורדן. זה בדיוק מה שהתכוון אליו ז'אק שרדון כשאמר: "העולם אינו חפץ בהיגיון. הוא אינו רוצה אלא דתות".

    1. נובמת כשהיה לו את קיירי זאת ממש אבל ממש לא היתה קבוצת פחים, על מיאמי אני בכלל לא מדבר, זה הקונפרנס הפח הזה והעובדה שהוא מקבל בראש בגמר רק מעצימה את הבדלי הרמות בקונפרנסים.
      ועם כל הכבוד הראשון שהתחיל את טרנד הסופר טים היה לברון, קארמה איז א ביץ׳

      1. לפי ההגיון הזה, הקארמה הייתה צריכה לדאוג שתשבור את הרגל.
        ולך ללמוד קצת היסטוריה. לברון הוא רק חוליה בשרשרת של super teams

    2. אז אתה נעלב שמישהו שונא מישהו ספציפי אבל בינתיים זה לא מפריע לך לשנוא ולא להעלב מהשנאה שלך לכל מיני אנשים אחרים מסביב? יפה.

      ורק שתבין ולא תמציא איזה קונספציות מטופשות נוספות. השחקן הזה טוב בהרבה מג'ורדן, אבל זה בכלל לא קשור.

  10. נקודה קטנה אחרונה בקשר ליד הפצועה
    (זה לא סיפור כזה גדול, שצריך לדוש בו. האליפות היא אך ורק בזכות היכולת של גולדן סטייט) –

    כאוהד של לברון, לי פרט המידע הזה חשוב.
    לכן טוב עשה לברון כאשר הסביר את הסיבה לשינוי במשחקו.

    1. שיסביר למה הוא ישב על הקצה של הספסל מכונס בתוך עצמו ולא מרים את הקבוצה
      ״מנהיג״ – עלאק ….
      מעולם לא ראיתי כוכב של קבוצה כל כך מבודד מהקבוצה שלו
      לא משנה כמה סטאר קוויליטי יש ללברון חסרה לו יכולת מנהיגות שהייתה לגדולים מכל למייקל ,מג’יק ובירד זה לא היה קורה

      1. +10, כשראיתי את המשחק לא הבנתי באותו רגע את פשר השביקה של הקאבס ככלל ולברון בפרט בהארכה, בדיעבד הכל היה ברור , עם התנהגות כזאת הוא לגמרי הלחיץ והקפיא את כל הסגל שאיתו כולל את עצמו.

      2. מי שלטעמי חולק עם ג'ורדן את עליית הגג של ה-HOF (וזה לא לברון),
        זה אחד מגדולי הלייקרס –
        קארים.
        גם הוא לא היה הטיפוס "המנהיג".
        כאשר ראיתי את לברון יושב מכונס בעצמו,
        מה שראיתי זה את המעבר מרצון עצום לנצח, לאכזבה בעקבות פספוס הזדמנות.
        לברון הוא ללא ספק לא מג'יק, וגם לא בירד.
        הם אכן הובילו קבוצה לא רק בזכות הכדורסל שלהם,
        אלא בעיקר בזכות אישיות סחופת ויוצאת דופן.

        לברון אף פעם לא היה כזה שחקן. הוא מהשחקנים שנותנים דוגמה בכך שלמרות מאות המיליונים,
        הם יהיו מי שמתאמנים יותר מכולם, שלא מוותרים לעצמם, גם באותם רגעים בעונה שלוותר זה פשוט מתבקש.

        לי התגובה מזכירה מאוד את זו של דנקן ב-2013. גם הוא לא מהשחקנים שמובילים על ידי כריזמה שופעת, אלא על ידי דוגמה אישית.

        1. לברון הוא טיפוס מאוד קולני ודמויננטי, וכשהקבוצה שלו וגיי אר בפרט רואים אותו יושב מכונס בפינה עם הפרצוף בתוך המגבת כשהוא משדר ב180 מעלות ההפך ממה שהם רגילים ממנו הם בוודאות מאבדים את כל מעט הביטחון שעוד נותר להם אחרי הפאשלות בדקה האחרונה, ועובדה הקאבס התפרקו חלוטין בהארכה. ממנהיג אמיתי הייתי מצפה להתנהגות אחרת ברגעים כאלו.

        2. מה שלברון עשה זה לפלג
          אחרי שהוא טיפס אצלי המון הגיע הרגע הזה ושוב חוזר הניגון
          הבעיה של לברון היא התנהגותית ,זה נכון שהיח פספס עונשין ו JR עשה את הטעות הקטלנית
          אם לברון היה GOaT הוא היה לוקח את הקבלה להאדל צועק משתולל אבל לפחות עושה משהו
          הוא ישב בצד ושידר לקבוצה – אני לא חלק מכם לוזרים
          משם הדרך לאיבוד הסדרה היה קל

          1. יש האומרים ש-
            "אין לשפוט אדם בכוסו בכיסו ובכעסו."

            אני חושב שבהחלט יש על לברון לא מעט אחריות להתפרקות בהארכה,
            וליכולת של הקאבס במשחקים 2 – 4.

            אני גם חושב שצריך להבין שאנחנו מתעסקים בבני אדם –
            אישית, לצד הביקורת המוצדקת,
            אני לא מסוגל שלא לכבד את העובדה שהיה רצון עצום וכנה להצליח לעשות את הבלתי יאומן ולנצח את גולדן סטייט.
            גודל האכזבה, מלמד על עד כמה אותו רצון היה גדול.

          2. גיא אין שופטים אדם בצערו אולי גם כעסו.
            אבל אדם ניכר בכיסו ,כוסו וכעסו
            (התנהלות כלכלית ,מה אוכל ואיך מגיב שהדברים מרגיזים ).

        3. גיא, רק נקודה קטנה, כשקארים פרש, למג'יק היתה קבוצת לייקרס לא רעה, אבל לא מעולה, הוא שיחק טוב מאד, בכה על המאמן ועשה בעיות בהנהלה, הגיע לגמר, נלחם בפציעות ונקרע שם ע"י קבוצה טובה מהלייקרס. הוא לא היה באמת קוסם, היתה לו קבוצה מדהימה, אבל כשלא היתה לו, גם לו היה קשה להרים אותה מעבר לפיינלס, שהיה בעצמו הישג מדהים באותה עונה.

          1. אין לי וויכוח בכלל.

            הרי בשנות ה-80', ידענו רק את מה שהתקשורת דווחה.
            לא היה את אותו זום בלתי מתפשר שיש כיום.
            אנחנו לא יודעים מה היו התגובות של מג'יק כאשר הלייקרס הודחו על ידי הרוקטס ב-86',
            אנחנו לא יודעים מה היו התגובות באותו סוויפ ב-83'.

            האמת?
            לי, אישית, זה באמת לא משנה.

            נוח לי עם התוויות שהצמדתי לבירד ולמג'יק (מטעמי נוסטלגיה) –
            אני פשוט לא נותן לאותן תוויות להסתיר לי, כיום כאשר אני מתבונן בכוכבי הדור הנוכחי.

  11. מנחם מומי היה מתבייש בך
    ללייקרס 11 אליפויות רק ב LA ו 16 סך הכל לעומת 17 של בוסטון
    יהיה מעניין בגמר הבא של גודלן סטייט
    בעונה הרגילה האחרונה הם נראו רע לפרקים והפסידו מה שהפסידו בשנתיים הקודמות
    גולדן סטייט צריכה לחזק את הספסל. הבסיס של הביג 4 + איגי מספיק טוב
    לברון יילך לקבוצה עם סיכוי לאליפות והאופציה הטובה ביותר עבור היא הרוקטס בהנחה שפול נשאר עם קפלה

  12. חדשות מעניינות מכיוון הספרס:
    מארק שטיין מדווח שפופ ינסה לדחוף לפגישה עם לברון במטרה לגייסו לשורות הספרס.

    !Make it happen, pop

      1. We've had a lot of fun over the years going back and forth on the court, so I respect the hell out of him, I've really enjoyed his
        .progression, because now he truly is the king

        In the beginning he wasn't. Everybody tried to make him that. He handled it really well. That was a tough situation for a young guy to be in like that. But the fact that he rose to that level and
        earned it, I think is very appropriate
        .and really a tribute to him

        (גרג פופוביץ', בראיון, מדבר על לברון. ינואר 2017)

  13. אנשים באים עם מטרה מראש ואין בעיה לסדר את העובדות כמו שרוצים.

    במשחק 1 לברון נתן את משחק הפינאלס השני בטיבו בכל הזמנים. אחד משלושה עם 40 במדד gamescore, גם הראשון שלו, השלישי של דאנקן. התצוגה של דוראנט במשחק 3 מכניסה אותו למקום 4
    https://bit.ly/2sqtNqQ

    אחרי משחק כזה, 8-8-51, ג'ורג' היל עם 80 אחוז מחטיא מהקו, סמית עושה פדיחה היסטורית שתעצב את הקריירה שלו – זו נקודה שאין מי שלא היה מתחרפן. לברון משחרר עצבים ובכל זאת ממשיך לשחק.

    אם לא היה עושה את זה: לברון רובוט, לא מעניין אותו כלום. עובדה – הוא לוזר.
    אם כן היה עושה את זה: לא מנהיג, גרם להתפרקות. עובדה – הוא לוזר.

    איזה בולשיט. כמו "הכריזמה" השופעת של גיבורים אחרים, שלברון אינו ניחן בה.

    למשל מג'יק ג'ונסון. מי ששכב לדבריו עם לפחות אלפיים נשים כשהוא נשא hiv. אפשר לחשב כמה הכריזמה השופעת הזו עברה הלאה. מישהו מזכיר את זה? לא ממש. למה? כי הוא לייקר עם חיוך מלא שיניים צחורות.

    למשל קובי בראינט. אנס שבעור שיניו ומסע טרור של עורכי הדין שלו וכנראה מיליונים להשתיק את הנאנסת וטבעת יהלום לאישתו – נמלט ממה שהיה מכניס כל בנאדם אחר עד סוף חיי בכלא. קובי. מנהיג! כריזמטי! מזכירים לו את זה? לא. כי הוא לייקר עם חיוך סבבה. בלאק ממבה עלק.

    זה יפה שאנשים מוכנים להמשיך להעריץ את שני אלה, מפיץ המחלות והאנס, אבל לקרוא "שיקוץ מטונף" ללברון.

    מג'יק הדביק מיליון בני אדם במחלה שהוא היה יכול למנוע, בראינט אנס באכזריות חדרנית מסכנה ואחר כך עשה לה את המוות כדי לסתום לה את הפה – אבל לברון התפרץ בכעס על הקיר בסוף משחק מס' 1. איזה איש נורא. חסר מנהיגות וכריזמה.

    לא פלא למצוא רבים מאוהדי הלייקרס במחנה הזה. הכל עניין של מטרה שהגיעו איתה מראש.

  14. תודה רבה על מעורב נפלא מנחם.
    לא מבין מה עושים סיפור מה""החלטה" של לברון. זה ברור לכל שהוא לוקח את הכישרון שלו לברוקלין, כי הוא רוצה לשחק עם לא אחר מדיאנג'לו ראסל, ולאחד כוחות עם מוזגוב. אגב יודעי דבר בסביבת הקבוצה, טוענים שגם בגלל דרישות לברון, וגם בגלל ריכוז היהודים הגבוה באזור, כנראה מחתימים את דיוויד בלאט שם.

    1. השאלה ממה להנות.
      כתוב במשנה בפרקי אבות : "רבי אלעזר הקפר אומר, הקנאה והתאוה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם".

      הוא יכול ליהנות מקירור הקנאה בחיפוש קבוצה פלונית,
      הוא יכול להנות מתאוה להישג מסויים שתביא אותו דווקא לקבוצה פלמונית,
      ושמא הוא נהנה מהכבוד ויגע לקבוצה אלמונית.

  15. מנחם אתה מפספס את הנקודה.
    לברון סחב את אחת מהקבוצות החלשות בהיסטוריה לגמר הנבא.
    בעידן שבו צריך לנצח קבוצות סופרטים ולא קבוצה שבנויה על שחקן בינוני כמו ברקלי.

    ג'ורדן היה זורק את החבורה הזאת מתחת לאוטובוס כבר מול אינדיאנה.

  16. הביקורת על לברון מוצדקת, אבל רק בהשוואה לג'ורדן, הוא היה השחקן הטוב ביותר בפלייאוף הזה, אין ספק שהוא לא מנהיג מושלם. הציפיה להתעלות מדהימה וניצחון של קבוצה לבד, זכורה לי רק מג'ורדן, ועכשיו לברון. אף אחד לא ציפה מבירד לנצח בלי מקהייל פאריש וחברים, גם לא ממג'יק. רמת הציפיות האלה הגיעה רק עם ג'ורדן שהיה מסוגל לגמור משחק לבד. כל השאר ידעו איך להשתמש בקבוצה (שבאליפויות שלהם תמיד היתה עדיפה על כל השאר עד הפיינלס).
    הביקורת על כך שלברון מנסה לארגן לעצמו אליפויות בחבירה לשחקנים טובים גם נכונה, אבל רק בהשוואה לג'ורדן, או דאנקן. למג'יק ובירד היו קבוצות כוכבים, כך גם לקרי ודוראנט, למי שלא היו, לא הצליח ליצור שושלת, ולקח פה ושם אליפויות.

    1. אל תשכח שהחליפו ללברון חצי קבוצה באמצע העונה.
      וכל זה קורה כנגד הדיעה שלו.

      זה לא היה קורה בפרנצ'יז מסודר כמו שיקאגו,לייקרס,אנטוניו,בוסטון.

  17. לדעתי אם לברון מבין שהגיע הזמן להפסיק לחשוב על המורשת שלו כל הזמן והוא מחליט להתרכז רק בלהיות שחקן כדורסל אז הגעה שלו לפופוביץ בהחלט יכולה לשנות את המורשת שלו שהוא כל כך חפץ ביקרה.במידה והוא יהיה מסוגל להקשיב לפופוביץ,אז פופוביץ יידע בדיוק להוציא ממנו יכולות לטובת הקבוצה ולא רק לטובת הסטטיסטיקה המרשימה שלו.
    בואו נקווה שזה לא יקרה.
    האמת שאני בעד פילי,שירסק שם את ה"התהליך"

  18. אחלה מעורב כרגיל מנחם. זה די ברור כבר שלברון לא ישאר, השאלה מה הכיוונים שלו ומה הוא חושב. לדעתי פילי היא האופציה הכי טובה(מלבד בוסטון שאליה כנראה לא ילך). עכשיו יש לנו חודש לעשות ספקולציות

  19. תודה על המעורב מנחם. איי יאי יאי אם רק הניקס יכלו לשגר, להעלים, לקבור את הגופה של נואה. לא נתפש כמה אולסטרים מחפשים בית הגון והמילים NEW YORK אפילו לא נזרקות כאופציה.

      1. אלא אם כן קוואי ולברון מתאחדים.
        כדיי לבנות סופרטים צריך יותר משלושה כוכבים. צריך שחקנים משלימים מתאימים צריך מאמן שידע לשחק עם האגו שלהם והכי חשוב צריך כוכבים שמתאימים לשחק ביחד עם כוכב אחר (בקיצור לא ראסל ווסטבורק).וצריך גם המון מזל

        לפי דעתי הלוחמים נשארים עוד שנה כמו שהם והתחרות היא בניהם לבוסטון

      2. קודם כל זאת אחלה הזדמנות לצמצם את הליגה לנגיד 25 קבוצות ולחסוך מאיתנו זוועות כמו הנטס ואורלנדו (חבל שזה ממש לא כלכלי אז אין שום סיכוי שיקרה).

        שנית, הרוקטס היו קרובים השנה להדיח את הווריורס, בוסטון בריאה יכולה לתת פייט ראוי (קיירי בריא היה נותן סיכוי גם לקאבס השנה לדעתי), הסיקסרס משתפרים ממשחק למשחק, ולמרות התצוגה המביכה של פורטלנד השנה, לא הייתי מספיד אותם כל כך מהר.
        וכל זה בלי בכלל לציין את המעבר המסתמן של לברון, שהופך כל קבוצה לקונטנדרית, ואם יעבור ליוסטון בכלל יכולה להיות פה סדרה לפנתיאון.

        אז נכון שהווריורס עדיין רמה אחת מעל כולן, אבל אם יש משהו חיובי שאני לוקח מהפלייאוף הזה, זה שיוסטון הוכיחה שהלוחמים פגיעים.

  20. מה שהפציעה הזו אומרת היא שלברון היה חסר אחריות כשדפק לעצמו את היד ואת הסיכויים שעוד איכשהו היו לו באמצע סדרת הגמר.

  21. לברון+קוואי תחת פופ=אליפות (ואני עובר לגור עם שק שינה בקונפרנס המערבי כי יהיה שם האקשן הכי גדול מאז מלחמת רוסיה יפן)

  22. קצת שמחה לאיד כי לא ניתן להתאפק…..פעם בשנה מותר ?
    אז ככה מייקל בגמרים 6/6.
    לברון 3/8
    אבל יותר חשוב קיבל בגמר פעמיים בייגלה.
    והשאלה שלי האם יש תקדים לשחקן שמקבל פעמיים 4-0 בגמר ?
    והשאלה הנוספת לכל אוהבי לברון שאתם רואים רת הפערים הללו בין למשל 0-32 בסדרות מזרח בעשור הנוכחי
    ל 3/8 בגמרים אתם עדיין לוקחים ברצינות את הניצחונות במזרח ?
    כשאתם רואים פעמיים 4-0 ועוד מה שנקרא סוויפ רך זה לא גורם לכם להרהור מחדש ?
    שוב שלא יהיה ספק לברון הגדול בדורו כנראה הכי טוב מאז מייקל אבל אני שואל על הנתונים שאף פעם לא הבנתי ואלו ההתלהבות מלנצח אזור שאני משוכנע לחלוטין שלא פעם מפסידת סיבוב ראשון מערב הייתה יכולה באופן היפותטי לקחת רת כל המזרח .
    גם העונה ג.ס
    עשתה
    1-4
    1-4
    3-4
    0-4
    בגמר היה לה יותר קל מכל סדרה מערבית.
    מוגש כחומר למחשבה לאיכות המזרח ולהישיגי הגמר שם.
    ושלא יובן זה בהחלט הישג …אך קצת פרופורציה

    1. אהרון, התשובה לשאלה (הסטטיסטית) שלך היא פשוטה:
      תראה לי שחקן אחד בליגה, ששיחק יותר טוב מלברון נגד הווריורס בגמר כלשהו. תראה לי עוד מישהו שקלע 50 נק' נגדם, ושפירק את ההגנה הטובה בליגה בגמר המזרח, תביא מישהו שהיה יותר יציב ממנו. מאחר ואתה שם את ההפסד/ניצחון של קליבלנד על לברון, תראה לי מישהו שהתמודד עם הווריורס בהצלחה רבה יותר בשנים האחרונות.
      כן, הפסיד לווריורס, הפסיד בהרבה גמרים, אבל עשה את זה כשהוא השחקן הטוב בליגה, גם אם הוא לא ג'ורדן, וכן, ניצל את חולשת המזרח, אבל אם זה כל כך קל, למה אף אחד מלבדו לא הגיע וניצל את אותה החולשה כמוהו?
      השחקן היחיד בדור הנוכחי שיכל לתת ללברון קרב, בחר ללכת לג"ס, כך שמעולם לא נדע אם היה מצליח לקחת קבוצה במזרח או במערב ולהוביל אותה לאליפות, או לגמר.
      דוראנט לא התייאש מהמערב ועבר למזרח כדי לחגוג ולהגיע לגמר, כי הוא פחד לפגוש את לברון!

        1. אשר ללברון לא אמרתי שהוא לא טוב.
          הטענה הבסיסית שלי שהוא עשה לעצמו את החיים קלים ועבר למיאמי .אח"כ כשעבר לקליבלנד היא קיבל קבוצה חלשה מקבוצות המערביות הטובות אך חזקה מהמזרח .
          (כל קבוצה איתו הייתה חזקה במזרח כל עוד יתר הכוכבים הגדולים במערב).

          בקיצור הוא עשה את המצופה ממנו וקצת יותר בזכות האליפות הבודדת בקאבס.

          דוראנט עשה אליפויות שאין פחות לגיטימיות מהן בעיני .
          זו חכמה קטנה מאד להצטרף לקבוצה שעשתה 9-73 ושני גמרים וטבעת אחת ולהיות אלוף איתה.

      1. נתן אתה רוצה תשובה עניינית בבקשה .
        1. לברון היה בעיני השחקן הטוב בליגה כבר ב 2010 טרם המעבר.
        2. דווקא בגלל שהיה הטוב ביותר אני חשתי קיצורי דרך בהשגת הטבעת אותו קיצור שהמשיך אצל דוראנט
        3. הליגה השתנתה והחלוקה למזרח ומערב נוטה באופן קיצוני ולכן היחס ללברון לכאן או לכאן הוא קיצוני

        4. אני מנסה להיות פרופורציונלי ולומר 8/8 זה יפה מאד
        אך לא מייקל ג'ורדני ולא קרוב בכלל בהתחשב בנסיבות ולראייה 3/9 בגמרים וצמד בייגלה .

        בשורה התחתונה אני לפחות לא חלקתי על גדולתו של לברון בטח לא בשנים האחרונות .
        המחלוקת היחידה במקומו ההיסטורי
        בנוסף אני מייחס לו את החלק המרכזי בהידרדרות הליגה .
        המהלך של דוראנט היה אמנם גרוע יותר אך אני משוכנע שמהלך זה לא היה מקבל לגיטימציה ותעוזה מצד דוראנט עצמו אלמלא אותו המהלך של לברון .
        זו דעתי אני מכבד דעות אחרות אך עד כה לא השתכנעתי אחרת .
        יתרה מכך עצם החזרה של לברון דווקא לקליבלנד מוכיח לי שאפילו לברון חושב כך בתוך תוכו .

    2. לגבי שאלת התקדים של פעמיים להפסיד בסוויפ בפיינלס,
      אז בוודאי שיש לזה תקדים.
      הליקרס של מג'יק הפסידו לסיקסרס ב-83',
      ולדטרויט ב-89', בסוויפ.
      לבולס ב-91' הם הפסידו בסוויפ ג'נטלמני.

        1. נתן אני לא אוהב את לברון (פעם אהבתי לפני שאנייסטה כבש את השער מול הולנד ולפני "ההחלטה" ואיני אוהד הקאבס).
          אני חושב שכל הטיעונים שלי חוץ מהבדיחה בהתחלה היו סופר לגיטימים שבאים לשים את ההישגים של לברון בפרופורציה היסטורית.
          עשיתי זאת מאחר והיה הרהור שמה הוא כבר הגדול בכל הזמנים …אז זהו שלא .

          1. לאהרון,
            לצורך העניין, גם אני לא חושב שלברון הוא הגדול ביותר בכל הזמנים.
            אני כן חושב שהעיסוק בזה הוא טפל וכבר הפך חסר טעם.
            אני כן מרגיש שיש הרבה כאלה שלא יגידו מילה אחת טובה על לברון, אולי בגלל הויכוח הזה, כל זה למרות כל מה שעשה.
            אגב, לא ענית עניינית למה שכתבתי.

      1. לא אמרתי שהפסד במשחק 7 בגמר האזור עדיף.
        אבל שמספרים על 8/8 באזר הנחות צריך יותר להסתכל על 3/9 ושוב בפרופורציה גם 3 טבעות זה מכובד (גם אם 2 הראשוניות מפוקפקות).
        אבל אנו משווים לגדולים מכולם ושם פתאום התחילו לדבר על מונחים של 8/8 במזרח .
        אז אני בשביל האיזון מזכיר 3/9 בגמרים ו פעמיים עיגולדה .
        אם לא היה ניצחון מזרחי לא היו מדברים על 8/8 ואז ממילא לא הייתי ממשיך להביא את האיזונים…

    1. תגיד אהרון. מה המאזן של לאו מסי אהובך בגמרים עם הנבחרת שלו?

      היית מעדיף שהוא לא יגרור את ארגנטינה לגמר המונדיאל הקודם?

      שארגנטינה לא תעלה משלב הבתים, כמו ג'ורדן לא עולה לפליאוף בתחילת הקריירה?

      שארגנטינה תודח כבר בשמינית או ברבע כי "לא סופרים ככה כישלון בגמר", כמו ג'ורדן בסוויפים מול בוסטון?

      מה – הטמטום – הזה – לספור – כישלון – בגמר – בתור – קליעות – עונשין ???

      אתה מטומטם? לא, כנראה לא. אתה פשוט מחפש סיבה לשנוא. כאדם דתי אתן לך עוד אחת: הוא כושי גוי, שאינו רשאי לבוא בקהל ישראל.

      למה את זה אתה לא סופר? לברון הוא 0 מ-100 בדם יהודי. לך על זה.

      1. לא הבנתי מה אתה רוצה נתחיל מהסוף זה לא נכון כושי רשאי לבוא בקהל השם שכן הוא יכול להתגייר .
        לא לבוא בקהל השם בפשט זה לא להתחתן כגר עם יהודיה לפי כל ידיעתי גוי כושי שמתגייר יכול לבוא בקהל.
        איני דתי לפי המושגים שלי.

        מסי גם אם היה זוכה בקופה לא הייתי סופר לו
        בעיני הוא 0/1 עם ארגנטינה בגמר מונדיאל.
        וכן זה בהחלט מהווה כתם מבחינתו אם לא יביא לארגנטינה גביע סגנויות ורבעי גמרים ללא הבדל של ממש בפרספקטיבה היסטורית.

        1. אז למה אתה לא מחיל על ג'ורדן מה שאתה אומר על מסי?
          "כתם מבחינתו אם לא יביא לארגנטינה גביע סגנויות ורבעי גמרים ללא הבדל של ממש"

          כי ג'ורדן הוא 6 אליפויות מ-15 עונות. למה אתה לא סופר ככה?

          כתם על הקריירה של מסי כי האידיוט הלך וסחב את ארגנטינה הגרועה והלא מאומנת עד לגמר? הוא אחראי להחמצת של היגוואין? לפציעה של די מאריה? להיעלמות של אגווארו? כתם?? מסי הוא אפס אחוז בגמר מונדיאלים – אתה מודע לכמה הדבר הזה מטופש?

          כי – זה – לא – משחק – טניס – של – אחד – נגד – אחד.
          כי – מסי – לא – יכול – לנצח – לבד – נבחרת – עדיפה.
          כי – לברון – לא – יכול – לנצח – עם היל וסמית – 4 HOF.

          יש מבין?

          1. תגיד לי את דייגו אתה מכיר ?
            השאלה מה נקודת ההשוואה שלך .
            לפני מספר ימים (אולי שבוע שבועיים ).
            שמעון דירג את הגדולים שלו בכל הזמנים בכדורגל.
            התווכחנו קצת והוא שאל אותי האם יש למסי להיות מספר 1 אצלי בכל הזמנים ?
            אמרתי לו כן זה פשוט לקחת מונדיאל עם ארגנטינה.
            נכון זה טורניר מתעתע ,נכון מספיקה טעות אלת ,נכון זה לא טניס .הכל נכון אבל למה דייגו /פלה נתפסים ב 95 אחוז מהדירוגים במקום הראשון וקרויף המנוח לא ? למה פלטיני לא ?

            דבר נוסף FMVP אני אהבתי את מסי הרבה יותר מרונאלדו וחשבתי שהוא גדול ממנו אך יחד עם זה הזכייה של האחרון 3 פעמים רצופים באלופות +הזכייה ביורו גורמים לי להרהורים מחדש.
            המסקנה העכשווית
            מסי עדיין כדורגלן גדול יותר אבל רונאלדו שחקן מנצח יותר .
            זה עלה לי בבריאות לומר זאת בזמנו ואמרתי (היום קצת פחות אחרי סאגת ארגנטינה ).
            רוצה לומר את האמת שלי אני אומר באופן עקבי.
            עוד דבר שאמרתי (כחובב ברסה )
            שאלופות שווה יותר מדאבל בספרד .
            אשר לג'ורדן 6 אליפויות זו השורה התחתונה הכי טובה בעת החדשה לשחקן מוביל (היה את הורי הנהדר אך כאקס פקטור ).

  23. לברון תחת פופ זה חלום של כל אוהד כדורסל של נגוע בהייטריות לאחד הצדדים. אין ציוות מאמן שחקן שיותר מרתק אותי לראות מה יצא ממנו.

    אמן אמן זה יקרה, ועם קוואי בריא ועוד שינוי שניים בסגל זה יהיה מעניין מאוד במערב, פלוס גורג ליוסטון במקום אריזה שיחתום בגולדן.

      1. תשמע, אני אשמח אם מישהו יגיד משהו מפורש שיתן לתאוריות שלך ולידציה (אפילו אם רק למען הבריאות שלך) באמת שאין לי בעיה שתהיה צודק, ויכול להיות שאתה צודק. הנקודה היא שאין לי כרגע ובמהלך השנה במשך הזמן שבו השמעת את הטענות שלך שום מידע שמצביע על כך שיש בהן בסיס כלשהו. גם קר וגם ווסט לא אמרו שום דבר שאפשר ממש להבין ממנו שום דבר שדומה למה שאתה אומר. וכל עוד זה המצב אני מוצא את זה ממש קשה להתייחס לטענות שלך כיותר מספקולציות חסרות תמיכה ראייתית בשטח, ולכן כך אני מתייחס אליהן.

        1. סבבה, נשאיר את זה ככה. אני כבר מתחיל לעייף את עצמי. האמת היא שלא התאפקתי כי הוא הזכיר לי זאת אתמול ומייד אחר כך הצטערתי שהגבתי. מבחינתי הנושא סגור וכבר לא כל כך מעניין.
          נשאר רק לחכות לוידוי נוסף של קר – הפעם לגבי הסיבה האמיתית לשחרור של כספי…
          בדוראנט ננוחם (חוץ מלברון… אהה… וסטף… אה כן, וגם ראסל, וקצת פרסטי…)

          1. גילרי – אם נהיה לרגע רציניים – זה הבלוף הכי גדול. חילופים שמילופים – הם כביכול הצליחו לקול רננת הפרשנים רק בגלל בעיות האגו והניסיון של דוראנט לקחת עליו את הקבוצה. ברגע שג״ס הבינה שהמאבקים הפנימיים יעלו ביוקר – הסיפור נגמר. הפציעה של פול זה רק ספקולציות. הסלים שלו במשחק 5 היו חצי פוקסים.
            אבל באמת שאין לי כוח לזה יותר…
            https://youtu.be/UPw-3e_pzqU

      2. ממה שנאמר ההבנה שלי היא שהשחקנים זרקו מאחרוי הקלעים עד כדי כך שקר אמר שעד פגרת האולסטאר הוא לא צריך לבוא כי לא מקשיבים לו. לגבי מלחמות אגו הבנתי כך רק מהתגובות כאן אך לא מהדברים שנאמרו.

        בכל מקרה לכאן ולכאן, לא משנה מה הלך מאחורי הקלעים, על הפרקט, איפה שחשוב לא היו כל מלחמות אגו אם כבר פרגון יתר, ואם אתה מתעקש על להעמיד את דבריך על דיוקם, בין הדברים חזרת על כך שמלחמות האגו ייתבטאו על המגרש ויובילו אותם להפסיד.

        אני לא צריך לציין כמה נגמר הגמר, התמונה שלי מדברת בעד עצמה..

        1. איש – נייס
          שרת – אמרתי יחלישו (וזה קרה מול יוסטון) לא הפסד.
          זהו מבחינתי בנושא זה. תחזית לשנה הבאה – בספטמבר.

          1. אתה טוען לצדקתך ובורח. לא נאמר שום דבר על מאבקי אגו (למרות שכנראה בהחלט היו ויכוחים סוערים). עד שלא נשמע בדיוק מה הלך שם לא נוכל לדעת. למרות שלדברי ווסט המועדון כל כך מגובש כך ששום דבר לא דלף החוצה.

      3. ראית מה איינג' אמר על העונה הבאה?
        בבירור הוא מודה שההפסד לקליבלנד היה בגלל סכסוכים פנימיים בנוגע לצ'ילי. בראון ניסה מתכון חדש לצ'ילי שכולם בקבוצה אהבו, וטייטום ממש נעלב כי אף אחד לא נגע בשלו. בסתר במהלך הפלייאוף הורפורד לימד אותו איך להכין את הצ'ילי הדומיניקני המפורסם של אמא שלו ובדיוק לפני הטיסה למשחק הראשון בקליבלנד טייטום החליט שהוא למד מספיק והכין בהפתעה לקבוצה. כולם אהבו (חוץ מהורפורד שעדיין חושב שיש לג'ייסון הצעיר עוד הרבה ללמוד), אבל בראון לא היה מסוגל להודות שהיה טעים לו וככה החלה מלחמת השעועית הגדולה. בכל פעם שהקבוצה נפגשה שניהם הגיעו עם סירים ענקיים של צ'ילי ודרשו שהקבוצה תחליט של מי יותר טוב. מרקוס סמארט אולי טקסני, אבל הוא בכלל לא אוהב שעועית ולא אכל כלום כל הזמן הזה. טרי רוז'ייר כל כך אהב שהוא חיסל את המנות של סמארט וכל שארית שהייתה. הוא סיפק מושג חדש למונח סקרי טרי. וזו הסיבה להופעות שלהם במשחק האחרון. יותר מדי שעועית ולא מספיק. וארון ביינז ניו זילנדי, אז אתה יודע. כולם מקנאים בו אחרי מה שהיינסון אמר עליו.
        ומה שאיינג' אמר? "We're not looking to make changes, other than a handful of tweaks". הוא מאשר את הבעיה שהייתה ורק אומר שצריך לעשות שינויים קטנים במתכוני הצ'ילי ואז הם יהיו מושלמים.

        1. יוס – ארוך מדי, לא מספיק מצחיק. אין התפתחות בעלילה, אין שינוי אצל הגיבורים, אין קליימקס והסוף צפוי. אבל כיבדתי אותך וטרחתי לקרוא עד הסוף.

          1. ארוך מדי – שנינו כתבנו מגילות דומות וארוכות יותר פה.
            לא מספיק מצחיק – בסדר. אני יודע שאתה פחות מתחבר לסרקזם.
            העלילה? הקליימקס? לפי מבנה שמונה הצעדים של דן הרמון עברנו את: אתה – רוצה – הולך – מחפש – מוצא – לוקח ומשלם מחיר. אנחנו בדיוק התחלנו את השלב השביעי של החזרה ונשאר השלב השמיני של השינוי. בטח שאין קליימקס, רק הגענו אליו. אבל התפתחות יש. שינוי? זה בדיוק הזמן שלהם להוכיח. איינג' כמנטור הזקן מופיע בשמיים ומנסה להגיד להם "Use the Hatch pepper, Tatum", אבל הכל תלוי עכשיו בטייטום ובראון.
            אבל כיבדתי אותך וטרחתי לקרוא את כל מה שכתבת כאן ולפני עד הסוף.

  24. תודה מנחם. הסיפור הזה עם היד החבולה של לברון זה אמיתי?! חשבתי שזו בדיחה עד שראיתי את הצילום שגיא צרף למעלה.

  25. אני יודע שהסיכוי לזה אפסי ושיש מיליון ספקולציות, אבל אני אומר שלברון צריך לחשוב מחוץ לקופסא וללכת לניו אורלינס. אם חברון הולך לניו אורלינס הם יוצרים שם אולי את הקו הקדמי הכי חזק שנראה בליגה ב 30 שנה האחרונות או בכלל. הם גם יוצרים אנטיתיזה לכל הסמול בול שמול בול. אולי אם כריס פול ישתגע ויחזור חניו אורלינס לברון יבוא בעקבותיו.

    1. 2 נתיבים אפשריים:

      לברון לא מוותר על סעיף היציאה, ויש טרייד (נוסח כריס פול).
      לברון יוצא מהחוזה המקורי, ועובר בסיין אנד טרייד.

      בכל מקרה, פשוט זה לא יהיה –
      בעיקר בגלל שהשאלה היא "מה האינטרס של גילברט?"
      אם הוא יכול לקבל תמורת לברון נכס ממשי, זה כדאי לו.
      אבל תמורת חוזים לא נוחים (אפילו של כוכב כמו אלדרידג'),
      אני לא רואה את זה קורה.
      (אולי טרייד של גאסול + מילס + בחירת הדראפט של הספרס יעבוד. אני בספק)

      יש מסלול שבסיומו לברון משחק בספרס,
      וזה מסלול הגיוני ואפשרי –
      אם קאוויי עוזב.

      אם קאוויי דורש טרייד,
      אז טרייד של :
      לברון + קובינגטון לספרס.
      קאוויי לסיקסרס.
      פולץ' + גאסול לקאבס.

      הסיקסרס הופכים בו במקום לפייבוריטית במזרח.
      הספרס מחליפים שחקן שרוצה לעזוב, בשחקן טוב באותה המידה, ומצליחים על הדרך להיפטר מהחוזה של גאסול.
      הקאבס מקבלים שחקן צעיר עם פוטנציאל בשמיים, ויש להם עדיין את הבחירה של ברוקלין.
      מקרה נדיר בו דרישת טרייד של כוכב הופכת ל-WIN/WIN/WIN של 3 קבוצות.

      (סיטואציה כמו שתיארתי דורשת מלברון להסתפק בחוזה של "רק" 28,100,000)

      1. ההנחה היא שלברון יגיע בזכות קוואי, לא תמורתו.

        ויש לזה כתובת אחת: פילדלפיה.

        היא בקלות עושה את זה, והנה יש מפלצת גם במזרח

  26. האם יש אפשרות מבחינה כספית שכריס פול ולברון יצטרפו לספרס ביחד עם קוואי? נגיד סיין אנד טרייד של כריס פול בתמורה לאולדריג' ונספחים?

    1. אם אתה מתכוון לתסריטי פנטזיה של אוהדים ששמים את החלומות של ווישפול בכיס הקטן אז כן, אם אתה מתכוון לתסריט מציאותי בו זה קורה אז לא.

      1. שום סיכוי, אפילו מעבר של לברון, שלא מוותר אף פעם על גרוש, קשה מאוד. יש החוזה של פאו גאסול עם 16 מיליון, שאף אחד לא ייקח. וזה עוד לא פותר חצי מהבעיה

          1. i stand corrected 🙂

            בכל זאת מאז לא ויתר, ולא נראה שזה ישתנה. היה יכול לעשות את זה בקאבס הנוכחים, ובכל זאת היה חשוב לו (אפשר להבין למה) לנקנק את גילברט עד הסנט האחרון.

            אני גם נגד ההנחות האלה – זו דרך נוספת לעקוף את תקרת השכר. והיא מאוד ממשית. כי שחקני העל היום מקבלים עשרות ואפילו מאות מיליונים מחוץ לכדורסל. זו עוד דרך להרוס את התחרותיות. כאילו יש פה שוק, אבל הוא מלאכותי.

            KD כמובן. "עשה הנחה" כדי לאפשר לגולדן סטייט לשמור על ההרכב שלה, שבתנאים נורמליים לא היה מתאפשר. כנ"ל פאצ'וליה ווסט. גולדן סטייט היתה אמורה, אחרי שהלכו על כל הקופה עם דוראנט, להישאר עם שמיכה קצרה, בלי גבוהים. באו שני אלה ו"עשו הנחה" = הרסו עוד יותר את התחרותיות.

            מצד שני יגידו, מותר לאנשים לוותר על כסף. אבל זה פתח להתאחדויות כוכבי-על, בחינם, כי את מאות המיליונים הם עושים בחוץ. ואז לגמרי יימחקו כל הקבוצות האחרות. יאניס כזה, יעשה חוזה אחד מקסימום, יגיד טוב לי, יש לי פה כסף שמספיק ל-100 שנה, ויש לי ממילא חוזה לשוק היווני לעוד 200 שנה. ואז הוא יבוא לשחק בחינם, מינימום, בקבוצת כוכבים בבוסטון או לייקרס, וכו'. זו פירצה שיצטרכו מתישהו לסגור.

          2. טוב התכוונתי לכתוב תגובה עניינית רצינית שתפנה לבעיתיות בדברים אבל אז ראיתי את הקטע על יאניס והשוק היווני והבנתי שזה בעצם הייתה תגובה היתולית. יפה מאוד👏😂

          3. היית יכול ללכת יותר רחוק עם כספי ושוק הקורנפלקס הישראלי אבל אני מבין את היופי שבעדינות היחסית של הבדיחה.

  27. לברון כנראה לא יגיע לספרס, אבל אם כן זו תהיה התפתחות משמעותית וחיובית להתפתחותו כשחקן, וכן – כאדם. זו תהיה אינדיקציה שהוא מבין שהוא אנושי, לא אלוהי, ושהוא יודע לשים את האגו בצד ולשחק עבור מישהו אחר (מבחירה – בספו הוא לא "בחר" אל פשוט קיבל כנתון). בלי צחוק, אם זה קורה אני מסיר בפניו את הכובע, גם אם לא תצא מזה אליפות.

  28. זה המהלך שדוראנט היה צריך לעשות אם היה לו אופי טיפה יותר תחרותי. בזמנו טענתי שבוסטון או הספרס היו הקבוצות הכי מתאימות לו אם באמת היה עובר לשם ה'כדורסל' ולא בוחר בדרך הקלה.
    אם לברון עובר לספרס, מה שנראה לי המהלך הכי לא צפוי בכדורסל, זה בהחלט יהיה מרתק מנקודת מבט ספורטיבית.
    ממש לא רואה את זה קורה אבל עדיין מחשבה מעניינת.

    1. אתה באמת חושב שהמנגינה הייתה שונה אם הוא היה עובר לספרס? קבוצה של 67 נצחונות, עם השחקן שסיים שני בהצבעות לMVP(ושנטען לטעון שהוא שחקן טוב יותר סה"כ), אולסטאר הרבה יותר מבוסס מקליי או גרין, עם שלושה שחקני הול אופ פיים מתבגרים (שהיו נשארים גם על משכורת רעב, וכן טימי היה חוזר לעוד עונה במצב הזה), אחד מהמאמנים הטובים בהסטוריה של הליגה(אם לא הטוב ביותר) ודיויד ווסט(שלא היה עוזב לווריירס)?

      זה קבוצה שהייתה מפרקת את הליגה לא פחות מהווריירס

      אתה יכול לטעון כמה שאתה רוצה שהוא עבר בשביל הקל ולא בשביל הכדורסל, אבל במעבר לספרס היה קל לא פחות מבווריירס.

      1. זה היה שונה לחלוטין.
        הספרס עם דוראנט בהחלט היו פייבוריטים לאליפות אבל המנגינה היתה שונה לגמרי, מאלף סיבות. אותם הספרס לא היו מועמדים ודאיים לאליפות, אלא הפסידו דווקא לקבוצה של דוראנט בחצי הגמר, לא היו בגמר מאז 2013-14 ובלעדיו לא היו יותר מעוד קבוצה מצוינת בליגה.
        המעבר הזה של דוראנט היה חסר תקדים ברמה של התבוסתנות של כוכב, והתירוץ שהוא חיפש את ה'כיף' מזמן כבר נעלם.
        הוא הודה שהוא חיפש וולידציה ובליגה היום בלי טבעת אין לך וולידציה ל'מורשת'.
        הוא גם אמר שהוא חשב שטבעת תשנה את ההרגשה וזה לא קרה.
        אין לי ספק שבשלב כלשהו, לא חושב שהשנה אלא אולי אחרי 3 אליפויות, הוא יחפש אליפות 'אמיתית' שבה הוא לא יצטייר כמי שבא לרכב על העגלה.

      2. גם הווריירס לא היו מועמדים יותר ודאיים לאליפות בלי דוראנט, אני מעריך שאתה זוכר שהם הפסידו בגמר וכמעט הפסידו בגמר מערב ושיש את אלו שטוענים שאם המצ'אפ הייתה מזמן להם את הספרס אז הם היו מפסידים להם.

        השורה התחתונה הייתה זהה, קבוצה שהיא פייבוריטית ענקית לאליפות מול שאר השדה ודוראנט אחד שלדעתך לקח את הדרך הקלה.

        אני באמת בשוק שאתה באמת חושב שבאמת יש כאן הבדל משמעותי.

          1. אתה רוצה לספר לי שאתה חושב שהתגובות כאן היו נראות אחרת אם דוראנט היה עובר לספרס והם היו עושים כמו הווריירס שתי עונות של סוויפ(קצת פחות) לפליאוף? (והם היו עושים זאת בעוד הווריירס אולי משחקים את התפקיד של הרוקטס)

          2. נראה לי שאתה לא מעריך כמה גולדן סטייט היו חזקים. סן אנטוניו שנה קודם עפה בסיבוב ראשון בעוד גולדן סטייט לקחו אליפות. באותה שנה הספרס עפו בחצי גמר המערב וגולדן סטייט הגיעו לגמר הליגה. נראה לך שהיתה כאן כזו חד צדדיות מבחינת תחרותיות? ויחד עם יוסטון שבוודאי היתה הולכת על מהלך דומה היה כאן כבר ראש חץ של 3-4 קבוצות.
            אין לי בעיה עם סופרטימס, ממש לא, אבל זה חייב להיות מאבק של כמה קבוצות. מה שדוראנט עשה זה מבחינתי הכתם הכי גדול לקריירה שלו גם אם יזכה בעוד 2 אליפויות רצופות עם גולדן סטייט.

          3. יודע מה, צודק ההשוואה הנכונה היא שהווריירס משחקים את הספרס בתסריט הזה והרוקטס ממשיכים לשחק את תפקיד הרוקטס.
            אבל לא, הווריירס כמו שהם היו יכולים להוות תחרות לספרס עם דוראנט בדיוק באותה מידה שהספרס יכלו להוות תחרות לווריירס עם דוראנט , אז אתה נשאר בדיוק עם אותו ראש חץ שיש לך היום.
            יכול להיות שאני לא מעריך כמה הווריירס היו חזקים, אבל אתה סתם מזלזל רטרואקטיבית בספרס. תלך חזרה ל2016 ותראה את הלך הרוח. אנחנו אפילו לא בטוחים מה הם היו עושים בשנתיים האחרונות אם קוואי היה בריא.

        1. דעתי נמצאת באמצע – בוודאי שהספרס של 2017 היו קבוצה חזקה, אבל דוראנט היה יוצר שם שלישיה עם קוואי ולמרקוס (שלא הבריק במיוחד באותה תקופה), שיכלה להיות תחרותית מול השלישיות של הלוחמים והקאבס. לא פחות, אבל גם לא הרבה יותר (עם כל הכבוד לטעמי בן 39 ולשאר הווטרנים).

          1. יכלה להיות תחרותית? הם היו מפרקים את שתיהן. אנחנו משכתבים את ההסטוריה עכשיו ומעמידים פנים שהספרס של 2016 לא הייתה קבוצה היסטורית וקונטנדרית שווה לווריירס לתאנדר ולקאבס? שלא מדובר בקבוצה עם ההגנה הטובה בליגה בהפרש?

          2. איש, לדעתי לא היו מפרקים את שתיהן. במקום דוראנט הלוחמים היו מחתימים sf מוביל במקום האריסון בארנס, והיו מתחזקים, גם אם לא כמו לרמה הנוכחית. צריך גם לזכור שגולדן הנוכחית לא מנצלת את כל הפוטנציאל שלה, בוודאי בעונה הרגילה וגם בפלייאוף. התרגלנו לכך שאיגי מופיע לחמישה משחקים בעונה וששון לעשרה, אבל אפשר היה להוציא יותר מהרוסטר אם דוראנט לא היה שם. בקיצור, אף אחד לא היה מפרק לא את הלוחמים ולא את הקאבס עם קיירי. לצערנו דוראנט הלך ללוחמים, קיירי פירק את הקאבס, קוואי נפצע וכריס פול נפצע, אז קיבלנו את העונה הנוכחית.

          3. לא לברון. אני לא יודע מי היה פנוי אז (אני חושד שאתה יודע איך לברר את הנתון הזה), יתכן שהיו עושים טרייד, יתכן שבוגוט ואחרים היו נשארים, בל מקרה, גולדן עשתה 73-9 בלי דוראנט, וכמובן התחזקה עם הגעתו, אבל הייתה קבוצה אדירה גם לפניו.

          4. https://www.sbnation.com/nba/2016/6/30/12052290/nba-free-agent-signings-tracker-2016-rumors

            הנה הרשימה. אין שם שום אופציה טובה יותר מלהחתים מחדש את בארנס מה שהיה סותם את הדרך שלהם לשיפור נוסף.

            אף אחד לא טען שהם לא היו קבוצה אדירה. אבל אם אתה חשוב שהם היו יכולים להוות תחרות דל ממש לספרס עם דוראנט אתה משלה את עצמך.

  29. תודה מנחם! אפשר לומר שמשחקים 2-4 של לברון לא היו ברמה של משחק 1 – אבל אי אפשר לקלוע 50 נקודות בכל משחק. הייתי אומר לב💔שבור ולא יד שבורה. וזה השיר העממי (לפי ג'ק וג'יל) שמסביר את הסיפור: Hill and Smith went up the hill to fetch the O'Brien
    Trophyy, Hill missed and Smith screwed up and LeBron came tumbling after
    בכל אופן גם אם הקאבס היו מנצחים את המשחק הראשון הם היו מפסידים את הסדרה.
    לגבי איפה ישחק – הוא אמר שהמשפחה שלו היא הגורם הכי משמעותי בהחלטה, מה שמקרב אותו להשאר בקאבס. הבעייה היא שכולם יודעים שקבוצה זה יותר מאוסף שחקנים ואין מצב שאפשר לבנות קבוצה באווירה שיש בקאבס. נחייה ונראה.

  30. יש רק 2 קבוצות שיש להן די כסף חופשי (מתחת לתקרת השכר) ואו נכסים כדי להביא 2 כוכבים שלברון ישקול לעבור עליהן – לוס אנגלס ופילדלפיה.

    לסן אנטוניו אין כסף או נכסים
    לבוסטון יש נכסים אבל אין רצון
    לג:ס אין כסף נכסים או רצון
    בסקרמנטו אין ללברון ענין
    לקליבלנד אין נכסים ואין כסף להביא כוכב נוסף

    לליקרס הוא לא ילך כי קשה במערב (אם כי מבחינת המשפחה יש לעיר יתרונות)

    בקיצור הימור שלי פילדלפיה שמביאה יחד איתו את כריס פול

    הבעיה היחידה, מטורף מי שנותן לכריס פול חוזה מקס לחמש שנים.

      1. בגרסה הנוכחית של הנבא אין דבר כזה יותר מדי מובילי כדור שיודעים למסור. פול הוא התוספת האידיאלית אם הוא מוכן להסתפק בחוזה של 60 מיליון למשך 3 שנים. לתת לו 180 מיליון לחמש שנים זה טירוף מושלם

    1. למה לא בוסטון? דברים מוזרים יותר קרו. לדני איינג' אין רבע סנטימנט לאף אחד. אם השחקן הכי טוב בעולם מגלה רצון לבוא הוא יביא אותו. יעשה שלום עם קיירי, ואם קיירי עומד בדרך – שולחים אותו לדרכו. בלי למצמץ. נניח שקיירי נשאר ואתה שולח את גורדון היוורד לדרכו. זה גם יקל על העומס בפוורודים עם בראון וטייטום.
      *
      קיירי, בראון, לברון, טייטום, הורפורד זו חתיכת חמישיה. זה קאבס 2016 משופרת פלוס פלוס פלוס, עם ברד סטיבנס במקום טיירון לו, ועם הקהל הירוק. גם יש להם ספסל מצוין. קבוצה אדירה ואתגר ללברון בשנים האחרונות במקום הכי מיתולוגי בליגה.
      *

      1. הבעיה שבארץ רואים דברים מנקודת מבט צרה של אוהד.
        סטיב קר אומר, לברון הוא במדרגה של ג'ורדן.
        פופ אומר, רוצה שיעבור דרכי בקיץ לדיבור.
        ברד סטיבנס אומר, הוא שחקן unreal.

        ומשום מה מבינים מזה בארץ – ששלוש הקבוצות האלה *לא* יגלו עניין בלברון, אם הוא פנוי. איך זה הגיוני? לא הגיוני. ווישפול תינקינג של אוהדים.

        1. פופ רוצה אבל לא יכול.

          קר מבין שכדי להביא את לברון הוא צריך לותר על קרי, יש גבול כמה אפשר לדרוך לו על האגו. הוא לא יותר על קרי. קרי הוא התמצית של שיטת המשחק של קר.

          סטיבנס לא קובע איינג קובע והוא רוצה להשאר זה שיקבע

        2. זה מראה שאתה לא מבין את התרבות האמריקאית . האמריקאים תמיד אדיבים ומפרגנים בראיונות , גם אם הם לא חושבים בדיוק את מה שהם אומרים .
          קר לא רוצה את לברון . הוא לא צריך שחקן עם אגו מנופח כזה . והוא לעולם לא יוותר על סטף , הפנים של הפרנצ'ייז.

          1. נכון ,הוא כתב שלברון וג'ורדון הם מספרי 1 ו-2 שלו רק בשביל האדיבות והפרגון.

            (הנה, גם אני יודע ופרגן ולהיות אדיב . . . )

          2. אני מכיר טוב מאוד איך האמריקנים מדברים, הם באותה מידה יודעים גם לא להגיד כלום ,תןך כדי מתן תשובה באורך שעה אם הם צריכים. תפתח את העיניים שלך וplease stop hating

      2. יש דברים שגם דני איינג יכול לעשות רק פעם אחת – לשלוח את גורדון היווארד או קירי לקבוצה אחרת יגרום לכך שאף פרי איגנט לא יבוא לקבוצה שלו בעתיד.

        פרט לכך איינג אוהב לנהל בעצמו את הקבוצות שלו, זה לא מסתדר טוב עם לברון בגירסתו הנוכחית

        1. שנשאל את IT מה עשו לו LOL….
          מסכים איתך לגמרי שזה יהיה מאוד ציני, אבל אם יש דבר אחד שאיינג' הוכיח זה שאין לו אלוהים. אם הוא יכול למכור גבוה ולקנות נמוך, הוא יעשה את זה ללא הנד עפעף.

        2. ועוד לפני לברון זה יעמוד למבחן עם אוסף הפורוורדים שנמצא הקיץ בשוק. נניח לא לברון עם הריכוזיות שלו, אלא קוואי פנוי. מה, בוסטון לא תרצה? ועוד איך תרצה, הוא יעשה ממנה קבוצה אדירה. על חשבון מי? מניח שהייוורד. או – אם תהיה האפשרות הזו, ישלחו את גורדון. לא רואה אותם מוותרים על אחד משני היהלומים בראון וטייטום, עבור אף אחד.

  31. אני חושב שלברון יעשה כריס פול וכמחווה לקאבס יעזוב בסאיין אנד טרייד (או עם האופציית שחקן שלו) לפילי תמורת פולץ ועוד משהו. אני יודע שהוא יכול גם להגיע לפילי כשחקן חופשי, אבל יש לי תחושה שהוא ירצה לצאת גבר עם קליבלנד פעם אחרונה ויסכים ללכת לפילי רק בתנאי שזה העסקה. פילי מטומטמים אם לא יסכימו.

  32. קראתי איפשהו שפופ רוצה את לברון בספארס ,לברונית לא תעיז, אני רק מדמיין את ההרס של שמו ,כשיכנס ראש בראש עם פופ ויסרס חצי קבוצה.
    שילך כבר הביתה ויתלה את נעלוליו,
    מעניין איזו קבוצה הוא יסרס ויהרוס את העתיד שלה.
    מתאים ליוסטון,חחחחחח
    כל הג'יפה תחת כובע אחד
    אם הוא עובר ליוסטון,אני חוזר למעבדה,ומבטיח ליצור בובה תלת ראשית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט