חם מהתנור – בריאן קולנג'לו התפטר מפילדלפיה

בריאן קולנג'לו, ה-GM לשעבר של הפילדלפיה סבנטי-סיקסרס הודיע היום על התפטרות מתפקידו. קולנג'לו, כזכור, קושר לפרשה לפיה ניהל מס' חשבונות טוויטר מזוייפים בהם לכלך על שחקני הקבוצה, שיתף פרטים רפואיים חסויים שלהם ואף לכלך על לא מעט קולגות/קולגות מהעבר. לאחר הגילוי על דבר הפרשה בדה רינגר האשים קולנג'לו את אשתו בניהול חשבונות הטוויטר, והחקירה כעת עדיין נמצאת בעיצומה. בינתיים מי שיחליף אותו הוא מאמן הקבוצה, ברט בראון. מה שמקנה לקבוצה מעט שקט בזמן חיפוש מחליף ל-GM המדליף. אחד מהמועמדים הבולטים להחליף את קולנג'לו הוא דייוויד גריפין, ה-GM לשעבר של הקאבס. פילי עשויה להביא אותו על מנת להגדיל את סיכוייה להחתים את לברון בקיץ.

***

אלווין ג'נטרי, מאמנה של הניו אורלינס פליקנס, האריך את חוזהו עד שנת 2020/21, בחוזהו הנוכחי ג'נטרי מרוויח 17.75 מיליון דולרים למשך ארבע שנים, אך הוא צפוי לקבל עלייה בשכר לקראת השנה הבאה, והשכר שלו בעונות 2019/20-2020/21 ייקבע ע"פ הצלחות עתידיות עם הקבוצה.

***

גלן דייוויס, ששיחק 9 עונות בליגה ב-3 קבוצות שונות ונמצאת באמתחתו טבעת אליפות אחת בה זכה עם הבוסטון סלטיקס ב-2008. הואשם בתקיפה חמורה, ויכול להיכנס ל-7 שנים בכלא.

***

אימה אודוקה ודווין קייסי הם המועמדים הפייבוריטים לאימון דטרויט. אודוקה, ששיחק בעברו ב-5 קבוצות NBA ומ-2012 משמש כמאמן מחליף בס"א. ויהיה מעניין לראות אותו עושה קפיצת מדרגה והופך למאמן ראשי בליגה. קייסי, כזכור, אימן מ-2011 את הטורונטו ראפטורס ואף הוביל את הקבוצה אל המקום הראשון במזרח העונה. הוא עף שלוש פעמים ברציפות (פעמיים בסוויפ) ע"י קליבלנד של לברון, מה שהביא את מסאיי יוג'ירי להחלטה לפיטורו. קייסי נבחר ע"י השחקנים למאמן העונה, והוא נחשב לאחד מהשמות היותר מעניינים בשוק המאמנים.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
33 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
פאקו
07/06/2018 21:09:59

תודה תומר. היה עניין של זמן.

etayle
etayle
07/06/2018 21:12:31

יפה. נתפסת שילמת.

מוקי
מוקי
07/06/2018 21:14:35

מה עם הינקי? שיתנו לו לנהל את הקבוצה שבנה…
אולי יוכל לשפר את התדמית מאיש דראפט מוצלח למנהל מוצלח.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/06/2018 21:19:53

ג'נטרי מרוויח 17+ מיליון דולר? לא שעיני צרה עליו, חס וחלילה, אבל זו משכורת נורמלית למאמן היום? זה בערך כל תקציב ליגת העל שלנו, מינוס מכבי וי-ם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/06/2018 22:23:02

אוקיי, עכשיו זה נשמע יותר הגיוני. מסכן, איך אפשר לגמור את החודש עם סכומים כאלה

Ish
Ish
07/06/2018 23:49:10

למה אין gif של ספריוול מהנהן?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/06/2018 0:36:12
הגב ל  Ish

+1. לשם כיוונתי

מוקי
מוקי
07/06/2018 21:27:03

סיכום תקופה בפילי:
חיובי : שינה חשיבה מבניה לפלייאוף. הביא וטרנים מתאימים. יש לו קרדיט בהפיכה של פילי לאחת מארחות המזרח.
שלילי: פולץ, בינתיים כל המהלך נראה כמו פולץ עצמו-רע. קיבל לא מעט מחמאות בזמנו על הטרייד. אני פחות אהבתי את הויתור על בחירת דראפט (של סקרמנטו וכנראה גבוהה) וטאטום הרגיש לי מתאים ליד סימונס.

FAN
FAN
07/06/2018 21:37:32

יודעים מה הוא כתב בדיוק בחשבונות או שזה רק בידי המשטרה..?

מנחם לס
מנחם לס
07/06/2018 22:17:56

תודה תומר. הוא עדיין טוען לחפותו

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
07/06/2018 22:22:55

"קולאנג'לו עצמו הוציא הודעה לפיה שהוא דוחה את ההאשמות. "בשום נקודה לא חשפתי במכוון מידע רגיש פרטי הרלוונטי לקבוצה."
אשתו של בריאן קולאנג'לו הודתה כי היא זו שהפעילה את החשבונות, לאחר ההודעה קולאנג'לו התפטר."
הזוי,למה שהאישה תעשה כזה מעשה?
כנראה לקחה אליה את האשמה במקומו,אנשים דוחים

תומר השני
תומר השני
07/06/2018 22:30:39

ההתפטרות של קולאנגלו מקרבת את לברון לפילדלפיה . לברון לא יישאר בקליבלנד ופילי היא האופציה הטובה היותר בשבילו לצד סימונס אמביד ורדיק יחד עם גריפין כגנרל מנגר

Zivke
Zivke
07/06/2018 23:02:48

תודה על העדכון.

נראה לי שזה מסוג הדברים שיראו הזויים 20-30 שנה מהיום…

יונתן .S.
יונתן .S.
07/06/2018 23:12:04

לפילי כדאי לבחור מחליף במהרה. הדראפט מתקרב וכך גם הפרי אייג'נסי.
אין ספק שגריפין צריך להיות מועמד בולט עבור הקבוצה וכנראה שזה יוסיף לסיכויים לצירופו של לברון, אבל מכאן ולהגדיר אותם כפייבוריטים בהנחתתו? מוגזם…אל תשכחו שיש לו משפחה ולא יהיה קל להעבירם לעוד מקום שחדש להם לחלוטין. אני דווקא חושב שאם מסתגלעם כרגע על מזרח ומערב, סיכוי לא רע שהמזרח יהיה קשה יותר ללברון בשנים בקרובות, עם מילווקי, בוסטון והסיקסרס (במידה ולא יחתימו אותו). לעומתם, במערב, מלבד יוסטון והווריורס, אין קבוצות שמעמדן בטופ 4 בקונפרנס מובטח. אי לכך, אני מאמין שאין clear cut פייבוריט עבורו והוא ייכנס לשוק החופשי עם המון מודעות למה שהולך סביבו, אבל עם ראש פתוח מאוד לגביי הבחירה שלו. הראשונה שתראה את הדרך הבטוחה להכניס אותו לסגל שמחזחק במספיק כישרון בשביל להתמודד מול הווריורס, גם יזכה בשירותיו בסוף. ולא…זאת לא תהיה בהכרח פילי, למרות שיהיה נהדר לראות אותו שם.

אור
אור
08/06/2018 0:38:35

Game of Zones אחרון לעונה. נחשו מי מככב שם:

https://youtu.be/CRYGTI9FPmI

עידו גילרי
עידו גילרי
08/06/2018 0:49:43
הגב ל  אור

קצת צפוי , אבל מעולה.

אור
אור
08/06/2018 0:57:36

הקטע עם קולאנג'לו ענק, גם זה שלפניו.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/06/2018 1:07:51
הגב ל  אור

am i dying? no we're just choking. you get used to it

אור
אור
08/06/2018 1:17:35

בדיוק.

צופה מהצד
צופה מהצד
08/06/2018 3:06:21
הגב ל  אור

הקטע עם בוסטון מטורף!!!

שמעון
שמעון
08/06/2018 7:34:32
הגב ל  אור

פרק אדיר

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
08/06/2018 1:03:23

תודה רבה על העדכון. בעיני קולנג'לו הוא אידיוט, כבר יש לו בעיות עם הליגה, עכשיו הוא רוצה גם בעיות עם האישה?

יש מצב סם הינקי חוזר עכשיו שקולנג'לו פאסה?

Decision 3.0
Decision 3.0
08/06/2018 1:14:25

סוויפ שזורק אותו סופית מקליבלנד – בדרך, מקום לפילדלפיה בתקרת השכר – כבר יש, אפשרות למנות GM לבחירתו כמו שהוא אוהב בדמות דיוויד גריפין – יש.
כל התנאים בשלים ללברון להגיע כבעל הבית בפילדלפיה, עם דם בעיניים ותאוות נקם בגולדן בויז.
KD יקבל בעונה הבאה שומר קצת יותר רציני, את בן סימונס, בזמן שלברון ואמביד מחליפים אלי-הופים. ועדיין יש אפשרות לחזק עוד יותר עם איזה קוואי או פול ג'ורג'.
יאללה שיתחיל הקיץ.

apelton
08/06/2018 2:15:11

יהיה מעניין אם גריפין יגיע. אני דווקא מסמפט את הבחור ממה ששמעתי ממנו בשנה האחרונה.
מה הולך עם המאמנים איבדתי כיוון. רק טורונטו ודטרויט כרגע מחפשות?

trusttheprocess
trusttheprocess
08/06/2018 3:36:46

ווג' וזאק לואו אומרים שמשרת ה GM בפילדלפיה היא אחת העבודות הפנויות הכי טובות בהיסטוריה של ה NBA

Wave bull
Wave bull
08/06/2018 7:10:07

גריפין מפרשן מעולה באן.ב.איי טי וי. בחור נבון ומבין עניין

שמעון
שמעון
08/06/2018 7:24:53

לי נראה שהמגיב טראסט דה פרוסס זה גם קולנגלו בחשבון מזוייף. הוא יודע מידע פנים והוא אמר פה פעם שימנו את גריפין אז נראה לי שזה מה שיהיה. לברון מקבל את נתיניו.

אמיר
אמיר
08/06/2018 7:33:57

גריפין GM גרוע. תקע את קליבלנד עם חוזים גרועים ביותר. שבגללם לברון בורח.

רפי
רפי
08/06/2018 8:05:34

המועמד המועדף זה ZARREN העוזר של איינג' בבוסטון ( ע"פ הרינגר)
בינתיים ברט בראון יוביל את הסיקסרס לדראפט ( 6 בחירות ) ולתחילת הפרי אייג'נסי

נקודה נוספת הוא מה עושים עם אבא ג'רי שיש לו חוזה ייעוץ עד סוף השנה.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/06/2018 8:49:32
הגב ל  רפי

זארן לא יגיע, הוא אוהד בוסטון שרוף מילדות והובטח לו שהוא הבא בתור אחרי איינג' , בליגה גם יודעים שזארן עושה את רוב העבודה.

מה זה מה עושים? הוא יקבל את הכסף וישב בבית עד סוף השנה , ג'וש האריס הוא בן אדם מאד מאד עשיר

רפי
רפי
08/06/2018 16:08:22

בתור אחרי איינג' ?
למה לאן איינג' הולך ?

תקרא את המעורב של מנחם ותבין למה קולנג'לו האבא צריך להיזרק מהקבוצה