מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

 

1. מסתבר שג'ון בייליין מעוניין בג'וב של הפיסטונס והם מעוניינים בו

 

 

כשנודע שהדטרויט פיסטונס מעוניינת בג'ון בייליין, מאמן אוניברסיטת מישיגן, ושהוא הגיב ברצון להופיע לראיון, המחשבה הייתה שהוא מנצל את ההזמנה מדטרויט כהשפעה על ה'וולבורינס' לתת לו חוזה טוב יותר כי חוזהו תם והוא אמור לחתום על חוזה חדש – ארוך – עם מישיגן.

מסתבר שזה לא כך, לפי ברנדן קווין, (https://theathletic.com/377859/2018/06/03/updating-john-beilein-and-the-pistons-why-this-could-really-happen/) שבא עם אינפורמציה חדשה שג'ון מעוניין בג'וב של הפיסטונס.

ג'ון הגיע לראיון שעבר 'טוב מאד' (http://larrybrownsports.com/basketball/john-beilein-interviews-pistons-coaching-job/446957).

אז למה בדיוק מאמן שזכה כמעט בכל דבר (799 נצחונות כמאמן ב-DIV I וב-DIV II; בעונה שעברה הגיע עם מישיגן לגמר המכללות), והוא סבא בן 65, ירצה פתאום לעזוב משרת מכללה בטוחה ולעבור ל-NBA?

אילו היה בן 40 הוא לא היה מסתכל אפילו לעבר הצעת דטרויט. הוא היה סוחט ממישיגן – האוניברסיטה הגדולה ביותר בארה"ב עם איצטדיון פוטבול ל-120,000 – כמובן שהגדול ביותר בארה"ב – ולמחלקת ה-ATHLETICS שם יש יותר כסף מלכל מכללה אחרת – משכורת כפולה ממשכורתו המביישת היום של 3.7 מיליון, שאילו חתם בה היום לחמש השנים הבאות היתה קופצת לסביבות ה-7-8 מיליון לשנה.

אבל הוא בן 65 והוא לא מחפש חוזה לחמש שנים. הוא אפילו לא מחפש כסף, אם כי כסף אף אדם לא דוחה.

חוזה ארוך ימים לא מעניין אותו, וכסף לא מעניין אותו. רק אנשים שלא מבינים טוענים שהוא משתמש בדטרויט כ-LEVERAGE נגד מישיגן.

שטויות.

מאמן בן 65 לא מחפש קריירה. הוא מחפש לפרוש ולעבור לפלורידה לשחק גולף. הוא מיליונר כפול 30 או 40, ועוד גרוש, פחות גרוש ממש לא משחקים עבורו, והוא יודע שגם בדטרויט וגם במישיגן המשכורת ההתחלתית בדיון תהיה 6.

אז למה בכל זאת הוא מעוניין?

 

*
אני יכול רק לנחש.
*
מאמן בן 65 הוא מאמן זקן במכללות. אם אתם חושבים ששחקני דוק לא מגחכים וצוחקים מאחורי גבו של מייק ששבסקי, אז יש לי חדשות בשבילכם. השחקנים שייכים לדור החדש של היי טק וסושיאל מדיה, ומייק ששבסקי הוא לא יותר מ-OLD BAG. כמובן שבמשחק ובטיים-אאוט כולם נראים מקשיבים למוצא-פיו ודרוכים לעשות כל מה שיגיד להם. היי, עתידם הוא בידיו. אם שחקן ברמת דראפט סיבוב ראשון ניכנס לטאקל רציני עם ששבסקי, ששבסקי עלול – אם ירצה – לפגוע בצעיר בצורה רצינית ביותר.
*
אבל מאחורי גבו הוא זקן סנילי שאיבד קשר עם הכדורסל של היום והשחקנים של היום, "ומה הוא מבין?". אם הם אוהבים אותו זה כמו שנכד אוהב את סבו. ככה היה עם דין סמית' בצפון קרולינה, וככה היה עם 'בר 'בריאנט מאלבאמה שאימנו אל תוך שנות ה-70 שלהם.
*
היום מחפשים מאמנים צעירים כשאקה סמארט מ-VCU, ג'אש פסטנר מממפיס, ברייס דרו מולפריסו, סידני ג'ונסון מפיירפילד, או סטיב פרום ממוריי סטייט. בראד סטיבנס היה אחד מהם.
*
ג'ון בייליין יודע זאת. הוא ניו יורקי והוא לא צריך שאף אחד יאמר לו כשהגיע הזמן.
*
אז למה שמישיגן בכ"ז ירצו אותו? כי כנראה הוא מאמן מצויין שהסתדר מצויין עם שחקניו והגיע להישגים טובים מאד, ואם יתנו לו חוזה של 3 שנים הוא יעלה פחות ממאמן צעיר, ויהיו להם 3 שנים זמן להתחיל לחפש מאמן מעולה צעיר.
*
אבל אפילו שהיה מאמן מצויין, הוא בן 65 ושחקניו בני 18 ו-19 וישנו פער עצום של שמירה על רלוונטיות. לא רק בכדורסל אלא בכל מערך החיים מסושיאל מגדיה ועד חופש האינדיבידואל בכל הצורה הפוליטית החדשה. זה עולם אחר, פריוד. (בינינו – להישאר רלוונטי – ואין לזה כל קשר ליכולת הכתיבה – היא גם הבעייה שלי בגיל המתקרב בצעדי ענק ל-81, והדבר הכי חשוב לי בהמשך כתיבתי והמשך הרצת האתר. כשארגיש שהגיע הזמן – אתן לעורכים את האתר ואני אשאר כאיש צוות קטן).
*
בראיון ביום חמישי בייליין נשאל אותה שאלה (interview for the opening on Thursday) ואחת התשובות שלו היתה שכל עניין ה-RECRUITING הוא סיפור של 'כלב אוכל כלב', ולרוץ אחרי כוכב אמיתי בן 16 או 17 הפכה להשפלה עצמית, והצרה היא שאתה לא יכול לשלוח יותר את האסיסטנט קוץ'. הילד, וההורים, רוצים לשמוע את הסיפור מפי הכלב עצמו. הם רוצים לשמוע את המעלות והחסרונות, ואת ההבטחות, והעתיד מה-HEAD COACH עצמו שחייב היום להגיע לעיירות נידחות במישיגן ובמדינת וושינגטון, ובדרום קרולינה. זה לא הדבר המתאים לבן 65, וקשה לו להתחרות עם בן 35 המדבר את שפת הילד בן ה-17 בסמרטפון ובאינסטגראם, בשעה שבייליין בוודאי לא יודע את ההבדל בין אינסטגראם וטוויטר.
*
לאמן את מישיגן היא אחת ממשרות הכדורסל הטובות בנמצא, שלא תבינו אותי לא נכון. אבל למאמן שנמצא בקולג' בסקטבול כבר 35 שנה, המעבר ל-NBA יכול להיות הדובדבן האחרון שבקצפת. אני מבין את בן ה-65 שלפני שהכל ניגמר הוא רוצה צ'אנס לאמן נגד לברון או נגד סטפן קרי. הוא רוצה לדעת שהוא הגיע עד השלב האחרון בסולם.
*
ידוע שהמעבר מהמכללות ל-NBA לא הצליח יותר מאשר הצליח (https://www.cbssports.com/college-basketball/news/college-coaches-to-nba-how-theyve-fared-the-past-20-years/), אבל לבייליין אין מה להפסיד.
*

במקרה הכי גרוע הוא ייכשל. בגיל 65 הוא יודע כמה הוא טוב, וכשלון בדטרויט לא יזיז לו. כמאמן שאימן בקולג' נצרת (אפ-סטייט ניו יורק), למוין, קניסיוס (כל השלוש אוניברסיטאות קתוליות פר אקסלנס. ג'ון בייליין למד ושיחק כל ימי חייו כסטודנט עוד מג'וניור היי בבתי ספר של כנסיות קתוליות ולמד ושיחק במכללות קתוליות), ואז ווסט וירג'יניה ומישיגן,יהיה מין כיף לנסות NBA כמנה אחרונה לפני פלורידה, ולאמן אנשים כבלייק גריפין ואנדרה דרמונד.

*

Erie CC
1982–1983 Nazareth (NY)
1983–1992 Le Moyne
1992–1997 Canisius
1997–2002 Richmond
2002–2007 West Virgini

*

ג'ון הוא מאמן פיקח מאד, מאמן יוצר – INNOVATIVE – ומאמן הדוגל ב-SPACING, פיק נ' רול, מסירות מהירות למציאת האדם החופשי, וזריקות שלוש של קלעים טובים. זה בדיוק מה שה-NBA רוצה היום.

*

אתם יודעים מה אנדרו בוגוט אמר לביל סימונס (http://" Bogut told Bill Simmons on a 2016 podcast)? ש"כשסטיב קר הגיע לווריורס הדבר הראשון שהוא עבד עליו היו אימוני מסירות. "כמו כשהתאמנו בגיל 10", אומר בוגוט. קר לא אימן בחייו, והשחקנים בתחילה צחקו מאחורי גבו. אבל הוא אמר להם שרק "FUNDAMENTAL DRILLS" ואימוני מסירות – "BASIC PASSING DRILLS" יעשו מהווריורס מה שהוא רוצה. העיקר "למנוע TURNOVERS".

*

בייליין לא יהסס לעשות אותו דבר. אין לו כל יראת כבוד מהשחקנים. הוא אימן את טים הרדאוויי, ניק סטאוסקאס, וטריי בורק. הוא לא מאמן צרחן. הוא מדבר בשקט, במבטא הניו-יורקי שלו, אבל איתו אתה יודע שמוטב שתקשיב לו. הוא לא לוקח BULL מאף אחד, נקודה.

*

זה בדיוק מה שג'ון בייליין מתכנן לעשות בדטרויט. להתחיל מההתחלה עם הדברים הבסיסיים עד שילמדו את המשחק שהוא רוצה.

*

הוא יעמוד על חוזה לשלוש שנים, ואם יפוטר, הוא יארוז את הפקאלך, יתן הוראה לבנק מה לעשות עם ה- 6 מיליון כפול 3 = שווה 18 מיליון (במישיגן הוא השתכר רק 3.73 מיליון כפי שכבר ציינתי – אחת המשכורות הנמוכות בביג-10 – אבל אם היה חותם איתם משכורתו הייתה קופצת כנראה לכמעט פי שתיים) יאסוף את האשה, יגיד שלום לילדים ולנכדים ו-"להתראות בדיסני-וורלד", יחייך מאוזן לאוזן, ויעלה עם הוואן לנסיעה של 18 שעות אל השמש.

*

אבל אם יצליח, יהיה לו מה זה ספור לספר לנינים!

*

2. שימו לב כיצד הווריורס קלעו סלים ב-SLIP SCREEN

הסרטון הבא מראה (כמדומני) את ג'בל מגי הבא לעשות SCREEN עבור נושא הכדור, כדי שיוכל להתפרץ לסל. אבל במקום להישאר ב-SACREEN הוא מבצע מה שנקרא SLIP SCREEN בו הוא מביים "SCREEN" אבל למעשה ממשיחך לעסר הסל חופשי לחלוטין לקבל כדור מנושא הכדור, שעליו אמור היה ה-SCREEN להתבצע.

שון ליבינגסטון קלע כך שני סלים.
*

 

 *
3. אל תגידו לי שלפחות 3 סלים כאלה זה לא יותר מזל משכל (אפילו שהוא תוקע אותם בקביעות. הווה אומר? המזל איתו ב-50% מהפעמים שהוא זורק מה-3 ולא משנה מהיכן ותחת איזו שמירה. הוא פשוט בנזונה בר-מזל!)

הנה כל 9 השלשות שלו. אחת כולה מזל. שתיים 70% מזל. ה-6 האחרות ניתן לו:

 

*

*

4. לסטיב קר יש קצת FUN עם לברון בסיום מסיבת העיתונאים

 

 

אני את המילה האחרונה על סטיב קר כמאמן מוכשר ובעל ידע עדיין לא אמרתי. אני עדיין מחכה.

אבל שהוא אחד המאמנים הפקחים, נבונים,שנונים, ושובבים אני יודע גם יודע. גם אחד הכריזמטים.

את מסיבת העתונאים ביום ראשון אחרי ננצחון קבוצתו הוא סיים עם:

 


מה כל הסיפור? היתה זו מין עקיצה או סתם הערת המשך לסיום מסיבת העיתונאים של לברון אחרי ההפסד המביך הראשון בה הוא אומר לעיתונאים עם צאתו לפני שענה לשאלה האחרונה של עיתונאי שלא הניח לו::

*

*

5. אוהדי הלוחמים עולים על ג'יי אר סמית'

*

*

6. וכשהוא הולך לזרוק פאול, הזעקה המעליבה של ההיי-טקים – –  "MVP"

כל הבוסים האלה של ההיי טק שבוודאי עובדים על מחשבים שמסוגלים לבכות ולצחוק ,ולהרגיש רגשות אשמה, אבל  לא יודעים את ההבדל בין פיק נ' רול ופיק נ' סטרול, חושבים שהם חכמים גדולים. נכון, זה הרגע שלהם להוציא את הראש מבור הצואה בו שהו 30 שנה ויותר, אבל המחשבים לא חכמים מספיק לומר להם שבקרוב יחזרו אליו – אל הבור – כשהם מכוסים בכל הגוף והנשמה. אני לא יכול לחכות לרגע שהלוחמים ילחכו עשב עם גחונם, והצווארונים הכחולים של הליגה יכניסו את המתוחכמים האלה אל תוך המיין-פריימס שלהם בסליקון וואלי.

*

*

7. "MVP אומר שאני טוב, נכון?"

 

8. ג'יי אר מחזיר להיי טקים

 

*

*

9. 'עיניים ירוקות' זורק בדיחה על חשבון קליי ת'ומפסון ופציעת העקב (כאילו?) שלו

 

באמצע התשובה של קליי תומפסון לשאלה על העקב שלו, עיניים כחולות ניכנס באמצע עם הערה משלו שהצחיקה את כל האולם. אני כבר מזמן תוהה על מה מצחיק את העיתונאים האלה.

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 106 תגובות

      1. כמובן.
        דוקטור, אתה צריך להעביר פה לכולם קורס באיך להישאר רלוונטים.
        הלוואי שאני אוכל להיות ככה בגילך
        רק בריאות

  1. קשה לי לראות קבוצת NBA לוקחת מאמן קולג'ים זקן שהוא לא מאלה שנחשבים לטופ שבטופ (למרות רקורד בהחלט מרשים). לי זה מרגיש יותר כמו מהלך PR מקבוצה שצריכה להראות לאוהדים שאכפת לה אז הם פונים למאמן "מקומי".
    אחרי כל זה היום פורסם שהוא אחד משלושת הפיינליסים שעברו לשלב הבא יחד עם דוויין קייסי אימי אודוקה. לדעתי הם כבר סגורים על קייסי.

  2. למי שחושב שקליי תומפסון הולך לאנשהוא בקיץ רק צריך להסתכל על הדינמיקה בין הספלאש בראד'רס מחוץ למגרש. היה עוד קטע משעשע במסיבת העיתונאים הזו כשסטף נשאל על התקרית בינו לבין פרקינס והוא ענה: " מהומה רבה על לא דבר". אז קליי ישר נכנס ואמר – סרט מצוין וסטף החזיר – צודק.

  3. טור של יאיר יעקובי :
    אלוקים: ברוך הבא לברון
    לברון ג'יימס: מי אתה?
    אלוקים: אני אלוקים
    לברון: מייקל ג'ורדן?
    אלוקים: לא, לא זה, האלוקים האמיתי
    לברון: דוקטור ג'יי??
    אלוקים: וואו לא
    לברון: מה אני עושה כאן?
    אלוקים: אתה מת והגעת למעלה
    לברון: לא הבנתי
    אלוקים: אתה מה שנקרא לא יורד יותר להגנה
    לברון: הא?
    אלוקים: בטיים אאוט ממנו אין חזור
    לברון: אתה מתכוון…
    אלוקים: אתה בפגרת האולסטאר של הנצח, בבק-טו-בק אינסופי, בחדר ההלבשה הגדול שבשמיים
    לברון: וואו
    אלוקים: כן
    לברון: זה יותר גרוע מהפעם ההיא שבלאט אימן אותי
    אלוקים: אל תתחיל עם זה עכשיו
    לברון: אז לאן אני הולך מפה?
    אלוקים: קודם כל בוא נעשה חשבון, הגעת לשמונה גמרים והפסדת בחמישה
    לברון: הלו, זה הקבוצה אשר נתת עימדי! הם לא היו מספיק טובים
    אלוקים: קווין לאב וקיירי אירווינג לא מספיק טובים? לג'ורדן נתתי לוק לונגלי!
    לברון: מה עם לונגלי היום באמת
    אלוקים: מדגמן ליין של לונגים בשם לונג-לי
    לברון: מתבקש
    אלוקים: כן
    לברון: תגיד, איך מתתי בכלל?
    אלוקים: באמצע משחק 3 של הגמר דריימונד גרין נעץ בך פגיון בלב ואז עקר לך את העיניים עם חולץ פקקים
    לברון: לפחות שרקו על זה?
    אלוקים: בטח שרקו, עבירת תוקף
    לברון: אני לא מאמין
    אלוקים: פעם הבאה תעמוד יציב

    1. לברון: תגיד, איך מתתי בכלל?
      אלוקים: באמצע משחק 3 של הגמר דריימונד גרין נעץ בך פגיון בלב ואז עקר לך את העיניים עם חולץ פקקים
      לברון: לפחות שרקו על זה?
      אלוקים: בטח שרקו, עבירת תוקף
      לברון: אני לא מאמין
      אלוקים: פעם הבאה תעמוד יציב

      מבריק 🙂 🙂

      1. לא ברור…
        אם נשרקה עבירת תוקף – מה הטענה על לברון שלא עמד יציב?
        זה שהוא לא עמד יציב זו סיבה לתת עבירת מגן..

  4. מנחם סטיבן קר הוא בלופר פלצן. הוא לא מוכן להודות שהם בגמר שנה שניה בגלל פציעות של שחקנים מובילים כמו פול,קוזינס ולאונרד.

    1. למי קראת הייטר רק לפני שנייה?
      הוא בהחלט מוכן להודות והוא אפילו אמר שהיה להם הרבה מזל.
      פלצנות זה לדוגמא חוסר יכולת להכיר בזה שיש כדורסל בליגה מעבר ללברון.

    2. סיבות למה הטיעון הזה מעצבן כל אוהד ספורט עם שכל ישר:

      1. אותם הטוענים שחוגגים את הבריאות והעקביות של לברון כהישג בפני עצמו משתמשים בפציעות הדחופות של אחרים כעניין של מזל ותו לו. נכון שפציעות הן חלקית עניין של מזל, אז אם כך למה לא להתייחס לבריאות ואורך הקריירה של לברון גם כמזל? ואם נרצה לדייק את גודל השטות אז לברון השנה עבר את בוסטון בגמר המזרח ללא קיירי והייוורד. זה לא הופך את סדרת 7 המשחקים שלו לפחות מרשמה.

      2. עוד לא הוכיחו לי שניו אורלינס עם קאזינס היא קבוצת פלייאוף טובה יותר מאשר בלעדיו. בטח שלא כזאת שאשכרה מאיימת על הווריורס.

      3. זה שהרוקטס עם כריס פול הובילו 3-2 לא אומר שום דבר לגבי איך הסדרה הייתה נגמרת איתו. להזכיר לך את התבוסה המוחצת שהווריורס הנחילו לרוקטס גם כשפול שיחק.

      4. באותה מידה אין לך או לאף אחד יכולת לחזות אם הספרס ללא לנארד היו מנצחים את הווריורס. כמו שאין לך יכולת לחזות מה הווריורס עם איגי היו עושים לקאבס השנה (איגי השומר הטוב ביותר על לברון בשנים האחרונות בווריורס)

      5. האם ניתן לקחת את אותו הטיעון שלך ולומר שאילוליי הפציעה של בוגט במשחק 4 וההיעדרות של גרין ממשחק 5 הקאבס בעצם ברי מזל לזכות באליפות?

  5. רוב הקליעות המדהימות של קורי אתמול היו על קווין לאב ונאנס.
    שתי גבוהים רכים שלא מסוגלים לשמור על ג'מאל מגי ושחקנים בגודל שלהם.

    טירון לו חייב לצאת מהקופסה ואולי אפילו לשחרר את פרקינס.
    האמת היא שלקליבלנד אין חומר כדי לעשות הגנה מתואמת על 4 אולסטארים.

  6. מנחם לא מזל ולא נעליים! סטף קרי צלף מהשלוש הגדול בהיסטוריה והוא עושה את זה בעקביות ובמקצועיות.
    אם דוראנט או לברון היו קולעים ככה, לא היית אומר שזה מזל.
    בעניין היחס שלך אליו והערות "עיניים ירוקות" וכו', אני חייב לציין שקשה שלא לחוש בניחוח גזעני מהדברים שלך, אתה כל הזמן מתעקש ללעוג לו על כך שהוא לא מספיק שחור אבל לא מספיק לבן, שיש לו עיניים ירוקות וכו'.
    מה זה משנה לאיזה גזע הוא שייך? תתייחס למשחק שלו וזהו

    1. ברור שאני גזען. בירכתי נכדה (מהצד של גייל) שנישאה לשחור, בתה של חנה (אחותה של אשתי רינה ז"ל) הנשואה לשחור הזמינה אותי לעמוד בחופה (היתה חתונה 'יהודית') וחברי הטוב ביותר בגרינוויל הוא שחור. אני מתנדב פעמיים בשבוע ל-"FOOD ON WHEELS" להביא צהריים לזקנים בשכונה שחורה.

  7. אחלה מעורב ותודה רבה דוק

    לדעתי קארי הוא גדול הקלעים אי פעם בליגה
    זה לא סתם מזל – אלא כשרון אדיר והמון עבודה קשה

  8. לברון: חוץ מזה, מה שיא הנקודות שלך במשחק?
    יהוה: כמה שלך?
    לברון: אני שאלתי קודם.
    יהוה: בוי, אל תתחכם.
    לברון: בעצם מה איכפת לי. 61, על שרלוט. ריספקט מאן!
    יהוה: ילד.
    לברון: למה, מה אתה צוחק? כמה שלך?
    יהוה: 6 מיליון.
    לברון: say what?
    יהוה: מה ששמעת. ובתקופה שלא היו 3 נקודות.

          1. שלושה יהודים יושבים בגן עדן, מספרים בדיחות על השואה.
            בא אלוהים, אומר להם: 'חבר'ה, שואה זה לא מצחיק'.
            אז אחד עונה לו: 'עזוב, היית צריך להיות שם'.

  9. מעורב מצויין, תודה
    למרות הרבה שרוצים אחרת, עושה רושם שהיחסים אצל הגולדנים מצויינים. נכון, זה שהם מנצחים בטח לא מזיק, אבל תשאלו את שאקובי, אם רוצים אפשר לריב בכל מצב

    1. נקודה מעולה שלא נותנים לה מספיק חשיבות.
      זה היכולת של סטף להכניס את דוראנט למערכת. סטף, הכוכב מס' 1. זה לא קל בכלל. תראו מה קורה עם מסי ודיבאלה, מסי וזלטן, ניימאר בפריז, שאק וקובי, לברון וקיירי, נבחרת ספרד וראול – יש המון דוגמאות של כוכבי על שלא מסתדרים במערכת עם כוכבי על אחרים.

  10. נקודה חזקה העלאת על הקושי בלהישאר רלוונטי
    לפי דעתי אתה עושה זאת מצוין ובגלל זה כיף לקרוא אותך כל יום מחדש, אתה תמיד רענן
    חוץ מזה,
    לראות את סטף קולע שלשות בלתי אפשריות פשוט גורם לי לצחוק אפילו שאני בעד לברון בכל הכח

  11. פילדלפיה סוגרים לאט לאט את המעגל שיביא את קוואי ולברון לסיקסרס.
    קולנג'לו כבר בחוץ , דיוויד גריפין יחליף אותו ויביא את לברון
    מונטי וויליאמס מונה לעוזר מאמן בכיר כדי לסגור את קוואי ליאונרד

    ואז תעלה חמישיה של בן סימונס,רדיק,ליאונרד ,לברון ואמביד
    בהצלחה גולדן סטייט , לא לבלוע יותר מדי אבק בוסטון

    ואז אני מתעורר….

    1. אתה לגמרי בכיוון.
      הידיעה החשובה של הימים האחרונים זה דיוויד גריפין, שאומר: "לפילדלפיה יש יתרון במירוץ על לברון ג'יימס". זו אמירה מאוד משמעותית. גריפין הוא כזכור מי שהינדס את קליבלנד בהתאם למידותיו של לברון. הסילוק שלו משם גם הוביל להתפרקות הגדולה, ומסמן את הדרך ללברון החוצה.
      התסריט שלך נשמע לא רע, רק שיש דבר שנקרא תקרת שכר. פילי לא יכולה להביא את שני התותחים הגדולים, וגם לשמור על רדיק. זה לא הולך. תיאלץ למצוא לך שוטינג גארד אחר. יש בחור בשם פולץ נדמה לי. והמחשבה של פרונט קורט עם קוואי, לברון ואמביד, זה דבר מפחיד. ביחד עם בן סימונס, זו גם תהיה קבוצת הגנה פנומנלית. החולשה העיקרית – יותר מדי הימור על הברכיים של אמביד, ונדמה לי שגם לברון יודע את זה.
      הקיץ הקרוב יהיה אש.

      1. of the top of my head ,
        אם הסיקסרס מוותרים על הזכויות של רדיק ואמיר ג'ונסון, יהיו להם משהו כמו 30 מיליון בשביל שחקנים מהשוק החופשי.

        אז במסגרת הפנטזיה –
        אפשר לשכנע את לברון לחתום על 20, את רדיק על 10, ואז להביא את קאוויי בטרייד (קובינגטון + פולץ + בחירת הדראפט של הלייקרס).

        קלי קלות…

        1. אם אתה רדיק, יושב לך במסיבת יום הולדת 34 וחושב לך שיש לך בחירה בין עוד 10-14 מיליון דולר ובין לנסות לזכות באליפות, לאיזה כיוון אתה הולך?

          1. רדיק ילך על האליפות כי הוא הולך להיות פרשן מאד מצליח בעוד כמה שנים וירוויח הרבה מאד כסף בתקשורת .
            הוא חלום של כל רשת שידור , שחקן כדורסל מצליח , ידוע במקצוענות שלו , נראה טוב , בעל קול רדיופוני וכמובן לבן

    2. עוד נקודה חשובה שלא מספיק מדגישים, זה קוואי לנארד.
      הוא בשיא הקריירה שלו. ואין לו שום סיכוי לטבעת, אפס, כלום, אם הוא נשאר בסן אנטוניו. פשוט אפס סיכוי. הוא לא ייצא מהמערב, כנראה לא יגיע לגמר, ואז תהיה כבר מעצמה אמיתית במזרח, אם זו בוסטון או פילי. הספרז לא יכולים להגיע רחוק, אין להם כמעט שום יכולת להתחזק משמעותית.
      קוואי חייב לעזוב אם הוא רוצה גם תארים נוספים. זה אומר שהוא, לברון, פול ג'ורג' ואולי גם דוראנט על השולחן בקיץ, כל ה-SF הבכירים של הליגה.

      1. אפשר לעשות הכל בלי בעיה.
        מורידים את רדיק ואת ג'ונסון , שולחים את החוזה המסתיים של בייליס בתוספת 2 בחירות סיבוב שני לקבוצה שעושה טנקינג.
        מחתימים את לברון ושולחים את סאריץ' או קובינגטון, פולץ והבחירה ה 10 לספרס תמורת קוואי, עושים כל מיני קשקושי קאפ לעבור את התקרה ואז מחתימים את רדיק ל 3 שנים על ה MLE

        1. ובפעם האחרונה , כמה פעמים אני צריך לשמוע את השטויות על הברכיים של אמביד?
          הבעיה של אמביד הייתה שעבר שני ניתוחים בכף רגל ימין לפני שנתיים ומאז לו הייתה לו שום בעיה עם הפציעה הזאת

      2. לא נכון. קוואי+למרקוס+גארד מוביל+פופ יכולים לאתגר את הלוחמים לא פחות מיוסטון. זכור את אשר עשה לך עמלק הגרוזיני ב-2017. הובלנו באיזה עשרים נקודות עד הפציעה. עוד יגיע יום נקם ושילם. תרשום תרשום…

  12. מעורב טוב מאד, למרות שהוא נכתב ע"י סבא ישיש.

    אבל ככה זה זקנים, אולי הם יודעים את ההבדל בין פיק נ' רול ופיק נ' סטרול, אבל כבר לא מסוגלים לבכות ולצחוק ,ולהרגיש רגשות אשמה, חושבים שהם חכמים גדולים.

    זה הרגע שלהם להוציא את הראש שלהם מבור הצואה בו שהו 300 שנה ויותר,זה הזמן לספר להם שבקרוב יחזרו אליו – אל הבור – כשהם מכוסים בכל הגוף והנשמה והצעירים של העולם יחליפו אותם.

    (אפשר להחליף: הייטקיסטים בקשישים, יהודים משכילים או אוהדי לוחמים, העיקר שכיף להיות הייטרים).

  13. הבדיחה של קרי הייתה על חשבון עצמו, לא על חשבון קליי.
    הם נראה לי צמד הכוכבים עם החיבור הכי טוב שראיתי.

    לגבי האוהדים של הווריורס, אני מבסוט על הקריאות שלהם לג'יי אר.
    טראש טוק זה חלק מהמשחק, כל עוד הוא נעשה בגבולות הטעם הטוב הוא מבורך.

    1. אכן צמד הכוכבים עם החיבור הכי טוב. מדהים לראות איך בתור 2 גאנרים הם תמיד מפרגנים אחד לשני, תמיד, לא זוכר מצב בו אחד מהם התבאס על השני שלקח זריקה ולא נתן אקטרא מסירה לא משנה מי היה חם או קר באותו הרגע. הם גם היחידים שעלו ביחד למסיבת עיתונאים, ממש צמד חמד. איזה כיף למועדון ליפול על צמד גארדים כאלה שנראה לי לא מתכוונים ללכת לשום מקום. במיוחד קליי, איזה פריווילגיה זה למועדון שהאופציה השלישית שלך בהתקפה היא הקלעי שני הכי טוב בהיסטוריה, השומר הכי טוב בליגה על עמדות הגארד, שמסוגל להסתדר גם עם פורוורדים בהגנה, שהגוף שלו עמיד לפציעות, ושאין לו אגו בכלל..

  14. קללות מהקהל זה חלק מהמשחק ושחקנים מקצועיים לא שמים על זה. את חלקם זה גם מדרבן, נראלי שג'יי אר הוא מהסוג השני.

  15. לא הבנתי את מספר 6, אז פועל המוסך מג׳רזי מבין טוב יותר בכדורסל? ומה עדיף שיקללו איזה משהו גזעני כמו הקופים מהכדורגל? נתנו אחלה התחכמות על חשבון הטעות הכי גדולה בשנים האחרונות.

  16. "ישנו פער עצום של שמירה על רלוונטיות. לא רק בכדורסל אלא בכל מערך החיים מסושיאל מדיה ועד חופש האינדיבידואל בכל הצורה הפוליטית החדשה. זה עולם אחר, פריוד. (בינינו – להישאר רלוונטי – ואין לזה כל קשר ליכולת הכתיבה – היא גם הבעייה שלי בגיל המתקרב בצעדי ענק ל-81, והדבר הכי חשוב לי בהמשך כתיבתי והמשך הרצת האתר."

    זה לא נשמע קצת שיעבוד ? למה שכל העולם לא יקפוץ לך, תהיה מקושר עם מי שאתה רוצה בלי כל הטרחה הזו.
    לדעתי משפחה וחברים שבאמת אוהבים אותך ויש להם מה לקבל ממך יהיו קשורים אליך גם אם לא תהיה "רלוונטי" בסגנון שפה או בתקשורת חברתית.

    1. כי מנחם הוא כמו ג'ורדן ולברון, משחק עם הגדולים מכולם עד הרגע האחרון. כן, יש בזה הרבה אגו, אבל גם פייטריות ושמחת חיים.
      ננוח כבר בקבר 🙂

      1. עגל, מה בקשר שאני סתם אוהב את האתר ואוהב לכתוב בו?

        כל השאר, ובמיוחד ה-"משחק עם הגדולים עד הרגע האחרון" היא הערה טיפוסית של אחד שנולד בקיבוץ ונשאר עם הסרקסטיות הקיבוצניקית עם כל ה-PH.D שלו.

        עוד לא פגשתי קיבוצניק ש-

        א) יתן מחמאה או
        2) יקבל את האמת הפשוטה לאמיתה ללא כחל וסרק. תמיד צריכים לבדוק את "הכוונה שמאחורי הדברים"

        1. מנחם בוקר טוב,
          "משחק עם הגדולים" זאת מחמאה ולא הערה עוקצנית!
          איך הבנת שזה עוקצני, הרי השוויתי אותך לג'ורדן ולברון שמשחקים עם התשוקה הגדולה ביותר?!
          אם כבר אז היית צריך לקפוץ על המילה "אגו", וגם כאן, ממרום גילי אני מסתכל על אגו בצורה הרבה יותר חיובית מפעם. לחתולים אין אגו, לבני אדם יש.

  17. רק עכשיו ראיתי את הסרטון על ג'יי אר והקהל של ג"ס שבאופן כללי הוא די מאוס (עשיר מדי, עוזב לחניה בנצחונות בפלייאוף!), אבל אותי תפס טקס הכניסה של השחקנים של קליבלנד. אולי אני זקן מדי, ואולי אני לא מספיק שחור, אבל זה מגוחך. בשיא השואוטיים של הלייקרס בשנות השמונים לא ראיתי התנהגות ילדותית כזו, "מאגניבה", שלא לדבר על הסלטיקס או הבאד בויז.

    לברון שחקן ענק, ואולי הוא אדם טוב יותר מג'ורדן, אבל גם בקטעים האלו ניכר ההבדל בין השניים. אני זוכר איך ג'ורדן היה אוסף את החמישייה לפני כל משחק, בוודאי חשוב, ומשווה לשפת הגוף של לברון כשלא הולך (בחריג אחד השנה כשחיזק את שחקני הספסל לאחר אחד ההפסדים, דווקא כשהוא נתן עוד משחק ענק).
    התגובות האלו ושפת הגוף השלילית גורמות להרבה חוסר כבוד מצד היריב, ולפעמים אפילו מצד השופטים. ג'ורדן לא היה מתבכיין לשופטים על שריקות קשות (כמו במשחק 1) אלא הולך ומתעמת איתם ומפעיל עליהם לחץ אדיר. ג'ורדן לא היה עומד מהצד כששחקן יריב היה מנסה לפגוע או להתעמר בחבר לקבוצה שלו, אלא היה הולך ומתעמת איתו בעצמו. או בקיצור, ג'ורדן היה הולך לפרק את דריימונד גרין אם היה פוגע בו או בחבר שלו.
    כל זה, לא משום שהוא אדם טוב יותר או חבר טוב יותר, אלא משום שידע שככה הקבוצה תנצח, וזה מה שעניין אותו.
    זו חלק מהגדולה שלו, וזו אחת מהסיבות למה גם היום הוא היה, כנראה, מנצח את ג"ס (מה שגם לברון עוד עשוי לעשות).

    1. מסכים חלקית. ג'ורדן היה הולך להרביץ לדריימונד כי הוא בן אדם יותר תחרותי מלברון, אבל אני לא חושב שהיה מנצח את הווריורס עם הסגל של ג'יימס. אם ללברון היו לידו פיפן, רודמן/גרנט וקלעים (בלי קוקוץ' ואפילו בלי ג'קסון) הוא היה תופר את הווריורס

      1. אני רק מדמיין….
        היה תענוג לראות את החברה האלה מחסלים את הגולדן בויס.

        זו דרך מעניינת להסתכל על הדיון לברון-מייקל

      2. אני באמת לא יודע מה היה קורה אם (ג'ורדן היה משחק עם סגל כזה), וגם מסכים שהסגל של קליבלנד לא מרשים, אבל הוא גם לא חלש כמו שמנסים לעשות אותו.
        באופן כללי, הסגל של שיקגו, בוודאי החמישייה שלהם, בוודאי בסבב האליפויות הראשון, הייתה פחות טובה מזו של הלייקרס (עם מג'יק, קארים , וורת'י, סקוט, קופר) או הסלטיקס (עם בירד, מקהייל, פאריש, דניס ג'ונסון) ואולי אפילו הסיקסרס (עם ד"ר ג'יי, מוזס מלון, מוריס צ'יקס), ולכל הפחות לא הייתה טובה יותר, אבל ג'ורדן בשיאו גרם לקבוצות שלו להיראות בלתי מנוצחות. פיפן מוערך כשחקן ענק בדיעבד, אבל בזמן אמת ספג הרבה ביקורת על לוזריות או אופי חלש, וזה היה מספר 2 של ג'ורדן.
        כל זה לא נועד להקטין את לברון, וגם לא נועד להתעלם מהחולשות (המעטות) של ג'ורדן כשחקן, אלא כדי להגיד שכמו שמנחם כתב, שג'ורדן היה מוצא את הדרך לנצח כל קבוצה, בשיאו. כנראה…

        1. אוקיי, תודה על הנסיון, הבאת דוגמאות לג'ורדן הולך מכות ומתעמת עם שחקנים אחרים, אבל אתה יודע מה אין שם?

          את זה 'ג'ורדן לא היה עומד מהצד כששחקן יריב היה מנסה לפגוע או להתעמר בחבר לקבוצה שלו, אלא היה הולך ומתעמת איתו בעצמו'

          בכל הדוגמאות כאן אין מקרה בו ג'ורדן הלך ונכנס בסיטואציה כשניסו לפגוע בשחקן קבוצתו.

        1. מ.ל.

          כשאתה כותב את זה יש לזה ערך של המחשבה האחרונה שקפצה לך בטעות בראש ותשתנה עוד 2.4 שניות דקות או ימים, או במילים אחרות כלום, אבל תודה ששיחקת אני מאוד מעריך את המאמצים שלך.

    2. לג'ורדן, כאלפא אלפא-רומיאו אמיתי, היו שני סוגי אגרופים. אחד, שמור ליריבים, ובתזמון מושלם הוא היה מכניס להם אחד כדי להחליש אותם. השני שמור לחבריו. אגרוף מדוייק ברגע הנכון היה מעביר חלק מיכולת הגבר-גבר שלו אל חברו והופך אותו לרוצח לזמן קצוב.
      אם, חס וחלילה היית מצליח לנצח את ג'ורדן, הוא היה מוציא את האגרוף השלישי – אגרוף מדוייק לקרקע שהיה שובר את רצף הזמן ופותח את השער לעולם המקביל בו הוא מעולם לא הפסיד.

      לברון לעומתו רק צריך את הקבוצה הנכונה. אם היו לו היום בהרכב שני כלבים, חתול שורטני במיוחד אופנוע הארלי-דייווידסון ללא מנוע, היינו רואים איך הוא בנו ידיו היה מפרק כל יריבה. ואם אין, יש ללברון את הקלף השנוא ביותר בטאקי. לא +2 שעבר סיבוב שלם וחזר אליך. זה של גולדן סטייט.

  18. מנחם אתה בנאדם ממורמר יותר מידי. סטף קרי לא משחק שנה או שנתיים בערך NBA אלא הוא משחק כדורסל כל החיים שלו ואני מניח שהוא מתאמן בלי סוף.
    אז להגיד שזה מזל הזריקות שלו זאת חרטא אחת גדולה.
    חוץ מזה גולדן סטייט משחקת כדורסל הכי יפה בעולם אז אפשר פשוט להינות במקום להתמרמר כל הזמן.

  19. תודה על המעורב מנחם. לא מבין למה דטרויט רוצה את בוילן, עדיף לה מישהו כמו קייסי. הוא יודע להוציא 100% מסגל לא משהו על הנייר. נכון שלא מספק את הסחורה בפלייאוף, אבל דטרויט הזאת לא תגיע עד הסוף גם ככה. קייסי יכול לפתח שחקני משנה ולהפוך את הפיסטונס לקבוצת טופ 8, יש לו מקום בליגה.

  20. בקשר ל- Turn around, bright eyes:
    מניח שיש איזשהו אלמנט של מזל בסריקה הזו. אבל אלו בדיוק סוג הזריקות שהוא עובד עליהן באימונים.

  21. menachem you become hater ,it's not like you.
    to bad , i dont like labron at all ,calling himself king, what a joke, on the banch he is higher then anyone els ,what a joke,he builld his team and then he crying how bad they are, and more and more.
    i hope gs will kik his a$$ , and just 2 know gs also got some players losing games all season
    have a good day ,sorry my english is so bad 🙂

  22. מנחם תודה על המעורב.

    1. יש כאן אלמנט של להכות על הברזל כשהוא חם. ג'ון ביליין (מבטבאים את שמו כמו "bee line"), היה שם נרדף לאחד שעבר זמנו עוד בשנה שעברה כאשר המלך של מדינת מישגן היה טום איזו ששמו היה נרדף לגאונות ויצירתיות. שנה שעברה למרות עונה רגילה טובה (וקונפרנץ מצויין) הם עפו בסוויט 16. העונה הזאת פתאום הוא זכה לעדנה ונהנה מכל האפסטים שחיסלו את הבכירות. מישיגן הגיעה מהמקום השלישי ואיכשהו דילגה על כל הבכירות עד הגמר. היא ניצחה את מונטנה (14), יוסטון (6), טקסס A&M (מדורגת 7) פלורידה סטייט (9) וליולה-שיקגו (11) בפיינל פור. לא זכור לי אף מקרה דומה בהיסטוריה כזה. הכדורסל שלו היה די משמים חוץ ממשחק אחד שבו הם התפוצצו (מול טקסס). אין שום סיבה בעולם לתת לו קבוצת NBA וכמו שחלק הזכירו הוא כרגע רק מעומד אחד מני רבים. איזו ספג הרבה רפש על העונה הבינונית מינוס שלו עם 2 כוכבי טופ 10 (ג'ארן ג'קסון ומיילס ברידג'ס) אך הייתי מפתה אותו 10 פעמים לפני שהייתי לוקח את המאמן הבינוני הזה (מבחינת כדורסל לא מבחינת מנהיגות ומוטיבציה) לNBA.

    2. הווריוורס נשמרים עד כה בחילופים אוטומאטים. אבל בניגוד ליוסטון אין לקליבלנד את כוח האדם המתאים אבל יותר חשוב את התיאום ההגנתי לחילופים. נכון ששנה שעברה זה עבד רע (אך לפני שנתיים טוב מאוד) אך חייבים לחזור לבליצים על קארי. דריימונד עדיין לא הגיע לסדרה מבחינת קליעה ולקליבלנד עדיין יש סיכוי אם הכדור קבוע אצל דוראנט. הבליצים לא יפתרו את הבעיה ששמה הווריורס אך הם יאפשרו להוציא את קארי מהמשחקים

    3. ב2016 קארי קלע 2 סלים מחצי מגרש מול ממפיס באותו המשחק (בסיום הרבע הראשון והשני כאשר הראשון לא נחשב עקב שחרור אחרי הזמן). מתי שהוא צריך להפסיק לדבר על מזל בדיוק כפי שאף אחד לא חשב שהסלים של מייקל מאחורי הראש כשהוא לא רואה את הטבעת היו מזל…

    4-8. ציניות והומור הם אחלה כלי כדי לשחרר עקיצה מבלי שזה פוגע קשות במושא. זה רק מוסיף לעניין

    9. אני כבר מתקשה להאמין לדיווחי הפציעות של הווריורס. נקע בקרסול שנעלם לאחר יממה? די נו… יכול להיות שקצת כאבה לו הקרסול אך ההתאוששות ביממה מבקושי הולך לרץ בלי הגבלה הוא תמוה. אולי זה עניין של כמה ג'ויינטים או שהווריורס שיחקו כאן משחק פסיכולוגי

    1. ג'ון, אני מבין שהחמצת את כל הדיונים שהיו באתר בנושא לאחרונה אבל אסור יותר לכתוב קארי. האיות התקין הוא קרי ואם רוצים לגוון אז מותר קורי, אבל קארי זה פשוט שגוי ולגמרי לא נכון.

      1. עזוב את זה, נראה שהוא החמיץ את כל השנתיים האחרונות. אתה רוצה לעשות טראפ על קרי? כשאחד מהארבע על שלוש שישארו הוא דוראנט? לא נראה לי שלברון יסכים ש KD יהיה FMVP שנתיים רצוף. זה לא טוב ללגאסי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט