You are currently viewing מעורב הופס ליום ראשון: לברון – "ההפסד הקשה בחיי!" / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: לברון – "ההפסד הקשה בחיי!" / מנחם לס

המשך 'פרויקט קבוצות לקראת הדראפט:

1. Chicago Bulls

מוקד ההחלטות לאוף-סיסון

*לעשות חושבים מה WENT RIGHT בדצמבר וינואר כשהקבוצה היתה 8-15

*למצוא שפה משותפת ו'אמצע הדרך' בקשר לזאק לוויין שיהיה שחקן חופשי מוגבל.

*להפוך את תקופת השחקנים החופשיים למן דראפט בשימוש כסף שישנו תחת התקרה לטריידים

פוטנציאל הדראפט

*בחירות 7 ו-22 בסיבוב הראשון. הבחירה ה-7 יכולה להביא שחקן  שיתפתח לכוח רציני בגלל חוזק הדראפט העונה.

*סיבוב שני: אין בחירה

*כספים שיעברו ידיים: הבולס תקבל 0, וחייבת 5.1 מיליון

מצב סף המשכורות

*לקבוצה יש היום 11.6 מיליון תחת הסף.

*בהנחה שנואה וולנה לא חוזר, הסכום תחת התקרה יעלה ל-22.1 מיליון

*המשפט הזה לא ברור לי אז אני מכניסו כפי שהוא:

  • Expect the Bulls to continue to operate over the cap with their combined $8.9 million and $1.9 million trade, $8.6 million midlevel and $3.4 million biannual exceptions.

 

צרכי הקבוצה

*לחמישייה: שוטינג גארד וסמול פורוורד

*לספסל: סמול פורוורד וסנטר

מצב השחקנים החופשיים

  • Zach LaVine | Restricted Bird
  • Noah Vonleh | Restricted Bird
  • David Nwaba | Restricted early Bird

 

2. Cleveland Cavaliers

מוקד ההחלטות לאוף סיסון

*מה ההחלטות החייבות ביצוע אם לברון נשאר.

*מה ההחלטות החייבות ביצוע אם לברון עוזב.

*איזה סוג שחקן לוקחים בבחירה 8 כשלא ידוע אם לברון עוזב או נשאר.

*האם מחכים להחלטת לברון או פועלים בהנחה שהוא עוזב?

*האם אם לברון עוזב הדומינו הבא ליפול זה קווין לאב?

*מה ההחלטה על רודני הוד שהוא שחקן חופשי מוגבל? הקובעים מחיר שלא זזים ממנו או מנסים להילחם עליו בשוק החופשי?

(זאת תהיה בוודאי אחת הקבוצות העסוקות ביותר באוף סיסון)

ערך הדראפט

*בחירה 8 סיבוב ראשון.

*אין בחירת סיבוב שני.

*המצב הכספי: הקבוצה חייבת 0, וחייבים לה 5.1 מיליון

מצב סף המשכורות

*אם לברון נשאר, סך המשכורות של הקאבס יהיה 147 מיליון עם 82 מיליון  מס מותרות. ה-147 מיליון לא כולל שחקנים חופשיים מוגבלים.

*ללא לברון הקבוצה עדיין תהיה עם סך משכורת של 110 מיליון, ו-8.6 מיליון ב-NON-TAXPAYER MIDLEVEL ו-3.4 מיליון  biannual exceptions available (אני לא מבין את סוף המשפט)

 צרכי הקבוצה

כמובן שהכל תלוי בהחלטת לברון, אבל בהנחה שהוא עוזב:

*לחמישייה: פוינט גארד, שוטינג גארד, סמול פורוורד

לספסל: מאומה

מצב השחקנים החופשיים

  • LeBron James | Bird (player option)
  • Rodney Hood | Restricted Bird
  • Jeff Green | Non-Bird
  • Jose Calderon | Non-Bird

 

3. לברון על ההפסד: "אחד ההפסדים הקשים בחיי"

 

הוא אמר הבוקר שההפסד האחרון היה 'אחד הקשים' בחייו, ו-'24 השעות האחרונות היו 24 השעות הקשות בחיי'. אבל הוא הוסיף שזה נותן לו מוטיבציה לשחק אפילו יותר טוב, "TO BE BETTER; TO BE GREAT!"

*

*

4. לא נדע בקשר לקליי ת'ומפסון (נקע ברגל) ואנדרה איגודלה עד לפני המשחק

 

לקליי תומפסון ישנה נפיחות במפרק העקב, אבל לפני כמה דקות אמר  ל-GOLDEN-STATE-OF-MIND (אתר הנשיון שלהם)  ש"העקב מרגיש טוב ולא מפריע לי בתנועה". רופא הקבוצה יחליט לפני המשחק, ובינתיים הוא הולך לישון הלילה עם רגל מורמת ועטופה בקרח יבש.

גם איגודלה הוא "GAME TIME DECISION".

5. העין של לברון בטיפול אנטיביוטי. ההשפעה על משחקו לא ידועה

*

הוא חייב לקחת טיפות עיניים וכדורי אנטיביוטיקה,

 

6. הליינאפ הטוב ביותר של הווריורס הוא ה-LAST RESORT שלהם

ג'ונתן דג'ארק מהרינגר כותב שכשהווריורס בצרה, הם תמיד הולכים לליינאפ הטוב ביותר שלהם, ליינאפ שהם לא משתמשים בו בכל המשחקים.

הסיבה כמובן היא חוסר הטלנט בספסל שלהם, במיוחד כשאנדרה איגודלה לא משחק.

שחקן הספסל הטוב ונאמין ביותר של הווריורס הוא שון ליבינגסטון שהוא כמין ג'ון הבליצ'ק של הסלטיקס של שנות ה-60 המאוחרות ושניות ה-70, שהיה יכול בקלות להיות שחקן חמישייה אבל תועלתו היתה גדולה יותר כמחליף המגיע להחליף שחקן עייף או שחקן שזה לא יומו, והוא יכול היה להיכנס בארבעה תפקידים, הווה אומר להחליף ארבעה שחקנים.

שון אולי חלש מדי מכדי לשחק PF אבל הוא יכול להחליף את 1, 2, או 3 ללא כל בעייה. המעלה הגדולה שלו היא שהוא כמעט לא עושה שגיאות, והוא קלעי אמין ביותר במיד-ריינג'.

עוד לפני ההארכה, אבל במיוחד בהארכה כשהוא הצטרף. ליבינגסטון הוא הדבר הקרוב ביותר לאיגודלה שיש לווריורס: 2.00 מטרים, 93 ק"ג. הוא יכול לשחק פוינט גארד, יכול לשחק שוטינג גארד, וסמול פורוורד. הוא יכול לקלוע מרחוק, מקרוב, ועם גבו לסל. הוא יכול גם לשמור על לברון. הוא יודע את מעלותיו וחולשותיו ואף פעם לא מנסה לשחק 'מחוץ למשחקו' ולכן הוא השחקן המבצע פחות שגיאות מכל אחד אחר בקבוצה.

במשחק הראשון הוא קלע 10 נק' ב-4 מ-4, 3 אס', 2 ריב', וגניבה אחת, והכל ב-18 דקות.

סטיב קר מכניס בד"כ את קוון לוני בחמישייה, אבל הוא 2.06 מ' צעיר בן 22 הנע כשחקן בן 32 אם לא 38. הוא לא גדול מספיק להפחיד תחת הטבעת והוא לא נע מספיק מהר לשמש כעזרה בפרימטר. הוא לא יכול ליצור את קליעתו הוא או לפתוח את השטח כי כשהוא בפרימטר קליבלנד יכולה לשחק נגד ארבעה שחקנים. וכשהוא תקוע תחת הסל, קליבלנד יכולה לשלוח שחקן נוסף לשמור על קרי או דוראנט.

זאזא פצ'וליה ודייוד ווסט נוסו בשלבים הראשונים של הפלייאוף – ובמיחד נגד הפליקנס – וכמעט ללא יוצא מין הכלל השתתפותם הסתיימה בנט של מינוס. ג'בל מגי נתן לווריורס ניצוצות תקווה נגד הפליקנס, אבל ככל שהתארכה הסידרה, גם ג'בל החל לאכזב. הוא לא איכזב PER SE אבל כל משחקה של הווריורס משתנה כשהוא שם, אבל גם הוא עושה שגיאות מנטליות שבסדרת גמר אתה לא יכול להרשות לעצמך (ike this possession in the third quarter,).

אין שאלה כשהווריורס במיטבה כשהיא משחקת סמול. כשאיגודלה יחזור, החמישייה שתשחק כמה שיותר היא סטף קרי, קליי ת'ומפסון, אנדרה איגודלה, קווין דוראנט,ודריימונד גרין. אם איגודלה לא משחק, ניק יאנג או קווין קוק יעלו בחמישיה בלית ברירה.

קל לראות כמה 'קצרה' היא הווריורס. כשרק ליבנגסטון הוא מחליף ברמה גבוהה. וסטיב קר צריך להתמודד עם עוד מספר: כשליבינגסטון  משחק עם ארבעת האול-סטארים – קרי, תומפסון, דוראנט, וגרין, הם פלוס 25.8 ב-23 דקות. זה משחק שמגרה אותך מאד להעלותו בחמישייה ואת איגודלה כשחקן ששי. סטיב קר יודע שבפלייאוף אתה רק טוב כמו החולייה החלשה ביותר בחמישייה ( A lineup is only as strong as its weakest link in the playoffs).

עם ליבנגסטון אין כל חולשה בחמישייה. גם עם איגודלה אין חולשה בחמישייה. אבל עם ליבינגסטון הווריורס במיטבה – הרבה יותר מאשר כשהוא לא משחק.

אבל הבעייה היא ברכו של ליבינגסטון:

The problem is that Kerr seems to have put a firm cap on Livingston’s minutes. He has averaged 18 minutes per game in four seasons with the Warriors, and he has played more than 25 minutes in a game only once in the past two seasons. Before signing with the Warriors in 2015, he was known mostly for a devastating knee injury he suffered in 2007. Livingston sat out the following season, and then played for seven teams over the next seven seasons, including two separate stints with the Wizards. That’s how long it took for him to slowly adjust his game to compensate for his diminished athleticism. He has been a valuable player for the Warriors over the past four seasons, and Kerr doesn’t have any interest in pushing his body too far.

ליבינגסטון הוא בן  32 וסטיב קר לא יכול להרשות לעצמו להעלותו בחמישייה. בכך הוא מחליש את הספסל, ונותן לברכיו של ליבינגסטון דקות שקר חושש לתת לו.

אבל לכן בסוף משחק צמוד תמיד תראו את ליבינגסטון בחמישייה, כי אפילו שהוא לא נחשב כ"שחקן חמישייה", הווריורס במיטבה כשהוא משחק עם ארבעת הגדולים.

7. "MO BETTER"

זאת היתה הכותרת של סיפור קצר של מו במבה שלא מובן לי. אחרי שאספר את הסיפור, אכתוב גם מה מובן לי.

הפוסט הקצר מתחיל בתאור השלד שלו: 2.14 מ' עם מוטת זרועות עצומה, המתאימה לשחקן בגובה 2.40 מ'. לא אני כותב זאת. ג'יימי ליזנטי מ-SI כותב זאת.

הוא עובד עתה עם מומחי מזון להעלות את משקלו ל-107-108 ק"ג (מה–102 ק"ג שלו עתה) מבלי לעבור את 6.2%  השומן שבגופו, שזה כמעט המינימום של אדם שלא נמצא ברעב ממשך.

בן ה-20 הזה עובד עתה 8 שעות ביום עם קבוצת מוצחים שלמה: דרו הנלן לתנועות כדורסל;אמוליה סייזר – מומחה לזריקות; רורי קרדינל לגמישות ומניעת פציעות, ברוק פיזיוני,מנטליסט, לאימוני חוזק מנטל, והמאמן הראשי אברי פורסל לייעל את כל המנוע הנקרא מוחמד (מו) במבה, הרוקי לשעבר של אוניברסיטת טכסס, ועתה מועמד לבחירה רביעית או חמישית בדראפט.

הוא מתאמן עם קבוצת המאמנים ו-11 שחקנים שהוזמנו (בתשלום כמובן) להשתתף באימוניו. הוא מתאמן 8 שעות ליום. "הוא היה שחקן מצויין בטכסס שלא הגיע לפוטנציאל שלו. זה מה שאנחנו עושים איתו הקיץ: מקרבים אותו לפונטנציאל".

מסתבר שלמו במבה ישנם כמעט את כל הכלים ההגנתיים, אבל בהתקפה מלבד שניים או שלושה MOVES "הוא היה ממש טירון" – כפי שאומר עליו הנלן. להנלן היו שני קליינטים לפניו – טאטום ואמביד, והוא רוצה שלבמבה יהיו את כל התנועות שלשניים האלה יש, "והוא רוכש אותן במהירות מסחררת".

"זה הכל נעשה למטרה אחת", אומר סטנלי ברושרד הפיזיוטרפיסט האישי של במבה, "והיא ליצור מו במבה משופר".

ולפי ג'יימי ליזנטי את השיפור הגדול רואים בקלות.

עכשיו לשאלתי: מי משלם עבור כל העסק?

8. דיאנדרה איטון

 

 

הסיפור ב-SI על איטון הוא לא פחות ממדהים. אולי לסמיילי יבוא לתרגם אותו ("FIRST THING FIRST" ע"י אנדרו שארפ, ה-4 ליוני). אף הוא עובד עם קבוצת מאמנים והדיווחים עליו מהממים. לפי הפוסט הוא יעלה על ג'ואל אמביד, אבל נחכה ונראה. סיפור מופלא שאם סמיילי לא יתרגם – אני אתרגם.

מומחי SI ניבאו את 14 הבחירות הראשונות שלא אוסיף מילה להסבר הבחירות שלהם שלא לקחת מאומה ממומחה הדראפט שלנו ג'ון, שאולי לו יש דעות אחרות. הבחירה שלהם:

1.פיניקס – דיאנדרה איטון

2. סקרמנטו – לוקה דונצ'יץ'

3. אטלנטה – ג'רן ג'קסון

4.ממפיס – מרווין בגלי III

5. דאלאס – מו במבה

6. אורלנדו – וונדל קרטר

7. שיקגו – מייקל פורטר

8. קליבלנד – טריי יאנג

9. ניו יורק – מיקל ברידג'ס

10. פילדלפיה – מיילס ברידג'ס

11. שרלוט – קווין נוקס

12. קליפרס – קולין סקסטון

13.קליפרס – רוברט ויליאמס

14. שי גילגוס-אלכסנדר

 

 

המשך הטריידים מהגיהנום: הטרייד השני בתולדות. היה רק אחד גרוע ממנו! (וגם זה לא בטוח)

 

הטרייד הזה הוא הפחות ידוע מכולם כי התוצאה המחורבנת שלו – לקבוצה אחת כמובן – קרה רק 5 שנים אחרי חתימתו. כשהג'אז עדיין שיחקו בניו אורלינס הם חמדו ב-1974 בגייל גודריץ' שחקנה הלבן המתבגר של הלייקרס שהיה מין סטפן קרי בן 33. הוא היה שחקן חופשי, אבל לפי חוקי הליגה אז הג'אז היתה צריכה לתת ללייקרס תמורה נוספת עבורו,  והם נתנו ללייקרס את בחירתם – שתהיה מה שתהיה – ב-1979.

מה שקרה הוא שב-1979 הבחירה של הג'אז היתה בחירת דראפט ראשונה, והלייקרס בחרו כמובן במג'יק ג'ונסון…

 

עשרת ה-'BANGS' מה-3 שחייבים לזכור

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
75 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא א
גיא א
5 years ago

מו מסתובב בשיקגו בשבוע האחרון וצולם לא מעט פעמים השבוע עם נושאי תפקידים בבולס.

אפלטון
אפלטון
5 years ago
Reply to  גיא א

הוא מסתובב בשיקגו כי שם היה הקומביין. בכל מקרה אני בספק אם יגיע עד לבחירה של שיקגו.
דאלאס בהחלט מועמדת יפה לקחת אותו.

רן הנרגן
רן הנרגן
5 years ago

תודה מנחם.

לשיקגו עדיף להמשיך בטאנקינג. עוד שנה לצבירת נכסים

גם לקליבלנד עם לברון עוזב עדיף לנסות ולהפטר מחוזים ולצבור נכסי דראפט. להכנס לפליאוף במקום שמיני לא יביא אותה לשום מקום

את ההשקעה בבמבה ממנת מן הסתם קבוצת משקיעים, אחרי הכל כבחירה בשביעיה הראשונה ערך הכסף שיכנס בחוזים מובטחים די ידוע. האם זה מותר לי כללי הנבא?

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

מעורב מצויין מנחם , כמה נקודות :
1. לברון נתן את אחת ההופעות הגדולות בהיסטוריה ועדיין הפסיד בהארכה להפסד כזה יש השפעה מנטלית.

2. מקווה שקליי יהיה בריא, הרבה דיברנו על חוסר העומק אצל הלוחמים וכמה זה קריטי לפלייאוף, הפציעה של איגודלה מאוד משמעותית להם אם קליי פצוע קליבלנד בהחלט יכולה לקחת את ייתרון הביתיות.

3. מו במבה פשוט מפלצת פיזית יש לו את המוטת ידיים האדירה בליגה והגדולה בהיסטוריה של הקומביין, בהחלט הקפיץ אותו כמה מקומות קדימה עדיין הוא חסר המון כישורים בסיסיים התקפיים.

4. אני לגמרי על העגלה של אייטון מדובר בכישרון שמגיע פעם בכמה שנים לליגה, אין לי בכלל ספק שהוא חייב להיות הבחירה הראשונה ויסלחו לי המעריצים של דונציץ, בבחירה הראשונה לוקחים את השחקן עם התקרה הגבוהה ביותר ואייטון ניצב שם לבדו.

5.בזמנו זה לא היה טרייד כזה גרוע, ועדיין לא הייתי מכניס אותו לרשימת הטריידים הגרועים בהיסטוריה, הטריידים שעשה בילי קינג, ומילווקי עם גאבר הרבה לפניו, יש לי לפחות 10-15 טריידים גרועים משמעותית בשליפה מהראש לפניו.

בוני
בוני
5 years ago

תודה מנחם.

אני חושב שהעליהום על סמית' יותר מדי גדול בגלל טעויות השיפוט וההחטאה המכריעה של היל שנשכחו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

נדהם מכך שתריי יאנג ירד למקום השמיני אחרי ההצגות המרשימות שלו השנה.
מעניין גם שפורטר ירד בדירוג.
אולי כלכלית, עדיף היה לו להמתין עוד שנה לבחירה טובה יותר כי הכסף משחק….. משחקן שכולם נבאו שיסיים ראשון, כלומר חוזה של 7, 8 למספר שנים הוא יורד לחוזה נמוך משמעותית.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

זה מה שפציעות עושות.
בכל מקרה עדיף לא להיכנס כמה שיותר מוקדם כי הכסף הגדול הוא בהארכת החוזה. אז הוא מפסיד כמה מיליונים (למרות שבתכלס אף אחד לא מבטיח לו בחירה גבוהה יותר בשנה הבאה) אבל מגיע מהר יותר לכסף הגדול בהנחה שהוא עומד בציפיות.

שמעון טבדי
5 years ago

אתה גם תהיה נדהם שהוא יהיה טוב יותר מכמה שיבחרו לפניו. הלוואי שיגיע לקאבס, הם תפורים עליו, אם הוא מגיע לשם אני צופה לו הצלחה מסחררת כבר בעונת הרוקי.

שמעון טבדי
5 years ago

אף אחד לא יוותר על האפשרות להרוויח מיליונים ולסדר את החיים ויחכה עוד שנה. זה סיכון גדול מידי. המטרה של כל שחקן הוא קודם להרוויח כסף ולסדר לעצמו את החיים. תאר לך עונה הבאה הוא קורע רצועות? עדיף להרוויח 5 מיליון ולא 8 מאשר לחכות עוד שנה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

שמעון
הסיכוי לקרוע את הרצועות באן בי איי גבוה בהרבה עם כמות המשחקים שם. לגבי היכולת שלו, נחייה ונראה. אחרי כל המחמאות סביר שנראה ניצוצות ואולי מעבר לכך.

שמעון טבדי
5 years ago

אם הוא קורע רצועות בNBA הוא עדיין מיליונר ומסודר בחיים. זה ההבדל.

אבנר
אבנר
5 years ago

אני שומע הרבה על זה שקליבלנד אמורים להיות שבורים מנטלית אחרי ההפסד אבל לדעתי דווקא לברון יבוא ברבאק מיוחד אחרי שהוא כמעט הצליח לתפוס את הביתיות, כנל שחקני המשנה שהבינו שאשכרה יש סיכוי לסדרה פה
מצד שני הפעם הווריורס ובראשם דוראנט שהסריח לא יזלזלו ויבואו חדים
משחק מעניין יהיה היום.

MVP
MVP
5 years ago
Reply to  אבנר

כן, כי 8-8-51 עם 43% מהשלוש, 60% מהשדה ו-TS של 70%, הראשון לקלוע 50+ בפינאלס מאז ג'ורדן ב-1993, ובחוץ נגד הפיבוריטית הכבדה, זה לא ברבאק…
לברון נתן את אחד ממשחקי חייו ואחת מתצוגות השיא בתולדות הליגה כולה. יותר טוב מזה הוא לא יכול, ועוד באותה סדרה. ועדיין הפסידו. זה הכי קרוב שקליבלנד תתקרב. העסק סגור והאמת היה מפתיע שהוא נפתח למשחק 1

אבנר
אבנר
5 years ago
Reply to  MVP

מה שבטוח זה שללברון תמיד יש עוד הילוך

זיו פנמה
זיו פנמה
5 years ago
Reply to  אבנר

הסריח?

2 קליעות עונשין חצי דקה לסיום במצב קריטי זה נקרא להסריח?

הגזמת חביבי

אבנר
אבנר
5 years ago

הסריח באופן יחסית כמובן
בוא לא נשכח את האמויפי של הגמר של שנה שעברה

ג'חנון
ג'חנון
5 years ago

כן, 8 מ-22 זה להסריח את הפרקט.
זה שיש איתו עוד שני סופרסטארים וחמור, נותן לו להסריח את הפרקט ולנצח בכל זאת

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago

הסריח במהלך המשחק שבו קלע בפחות מ-40% מהשדה…

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  אבנר

עוד לא הייתה סידרה שהלוחמים לא פינקו לפחות במשחק אחד בבלואו אאוט בבית. זה אמור להגיע מתישהו. לברון לא יהיה שבור מנטלית ואף אחד לא יהיה שבור מנטלית. פשוט פערי הרמות יגיעו לידי ביטוי. אם קליי ואיגי לא משחקים אין הגנה ללוחמים ויש סיכוי מצויין ללברון לקחת משחק.

אבנר
אבנר
5 years ago

גם בוסטון לא הפסידו בבית……עד שהם כן

זיו פנמה
זיו פנמה
5 years ago

איי.. איזה וידאו נהדר!

תודה

דביר
דביר
5 years ago

קליבלנד טריי יאנג?
אולי הם לומדים משהו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

תודה רבה מנחם. לא הכרתי את הטרייד על מג'יק. האיש שקיבל את ההחלטה בוודאי לא ישכח אותה עד יומו האחרון.

Berch
Berch
5 years ago

אני רק שאלה
האם מיקל ברידג'ס ומיילס ברידג'ס קשורים
והאם העובדה שניו-יורק ופילי זה רק שעה ורבע נסיעה קשורה ?
תודה על המעורב מנחם, גם אם אני לא מגיב על כל הסעיפים
🙂

שמעון טבדי
5 years ago

אם באייטון עסקינן- מקור חושף את הסקאוטינג ריפורט עליו

http://arizonasports.com/story/1530219/nba-draft-2018-deandre-ayton-scouting-report/?show=comments

על דונציץ

http://arizonasports.com/story/1529902/nba-draft-2018-luka-doncic-scouting-report/

מסתבר שבריאל לא ככ אוהבים אותו?

הערבי
הערבי
5 years ago

האומנם… איטון מאריזונה אז סביר להניח שהאתר נוטה להלל אותו ולזלזל ביריבו.
וגם פעם ראשונה שאני שומע על arizonasport ואני לא יודע כמה הוא אמיין..
כמו כן בקבוצה כמו ריאל שמלאה באיגואים אם דונציץ היה לא אהוב אז זה היה דולף כבר לעיתונות הספרדית ולא ל"סקאוטים" מה נ. ב. א.

Ohad
Ohad
5 years ago

פירסמו באתר של הnba שכל ששת השחקנים שקלעו יותר מ50 נקודות במשחק גמר, משחק אחרי זה קלעו בממוצע 40 נקודות ב46% מהשדה, לדעתי הווריוס יקחו ב2 ידיים שזה יקרה גם ללברון.

עדן
עדן
5 years ago

אני חשבתי כבר שתקדמו בחוסר ההערכה לאירופאים.
אמנם הפרוספקטים האמריקאים מעניינים, ואני לא באמת יכול להאשים אף GM שייקח את אייטון לפני דונציץ' בגלל שהפוטנציאל שלו עצום, אבל אם הייתי צריך לבחור בשחקן הייתי בוחר בדונציץ'.
האמריקאים רואים בו כפרוורוד או גארד לא מרכז, אבל במקומם הייתי נותן לו לשחק פוינט. הוא כ"כ צעיר וכבר השיג כ"כ הרבה, יש לו חוכמת משחק ( עוד דבר שהאמריקאים הרבה פעמים לא מעריכים), יש לו יסודות, אמנם הוא לא יכול לקפץ כמו ווסטברוק ולברון, אבל הוא גם לא חסר אתלטיות לחלוטין, כבר עכשיו זה נראה שהקליעה שלו סבירה, והוא עוד יכול לשפר אותה, ובעיקר- יש לו אופי של כוכב, והוא מוכן לעבוד קשה כדי להשתפר.

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  עדן

דונציץ גם לא יהיה השחקן השני הכי טוב מהדראפט הזה. בשביל להיות סופרסטאר בליגה הזאת (שחקן טופ 10 נגיד) אתה צריך משהו מפלצתי או גודל, או קליעה, או מהירות, או דריבלים. ללוקה אין כלום מזה, יש לו אולי הרבה דברים אבל הכל בינוני ויתן שיהיה אולסטאר פה ושם עם איזה 3-4 הופעות בקריירה שם. משווים אותו להידו טורגולו וקוקוץ. אני בכלל חושב שהוא יעמיד ממוצעים של גלינארי שזה נהדר.

ממוצעים של גלינארי בקבוצה מנצחת=הופעה באולסטאר.

זו לפי דעתי התקרה שלו ולא מעבר.

איטון אומרים שחלש בהגנה אבל עם המימדים שלו הגנה תמיד ניתן לשפר. היתרון אצלו שהוא שחקן התקפה נהדר ואין לו טכניקות של נגר שצריך לפתח אותו שזה יתרון עצום לביג מן.

אני גם חושב שטריי יאנג אם יפול לקאבס ומייקל פורטר יצליחו יותר מדונציץ בסיום הקריירה שלהם.

אבנר
אבנר
5 years ago

מסכים
עם כמה שדונציץ נראה מעניין, הראיית משחק לא בטוח תבוא לידי ביטוי אם שאר היכולות לא יהיו ברמה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago
Reply to  אבנר

דוגמה מצוינת היא שאראס שנכשל בנב"א למרות ראיית המשחק הנהדרת.

עדן
עדן
5 years ago

העניין הוא שקליעה ניתנת לשיפור אז אם הוא ממש ישפר אותה זה יכול להיות הדבר המפלצתי שהוא צריך.
חוץ מזה אני מאמין שהוא שחקן עם מוסר עבודה גבוה, ולכן כל דבר שהוא לא יכול להפוך למפלצתי, הוא יכול לשפר כך שיהיה טוב ולא בינוני, ויחד עם החוכמת משחק שתהיה האקס פקטור וה"יכולת המפלצתית" הוא יוכל להפוך לסופרסטאר. אגב, להיות גלינרי זה אכן לא רע, כי הוא נתן אחלה יכולת ומספרים בעונות הטובות לפני הפציעה, אבל אני מאמין שהוא יכול להיות הרבה יותר מזה טוב נדע עוד כמה שנים.

בנוגע לאחרים: אני מסכים בנוגע לאייטון, ולכן טענתי שלא אאשים שוב GM שיבחר בו לפני.
בנוגע לפורטר, אני לא חושב שאנחנו יכולים עוד לדעת מה יצא ממנו כי לא ראינו אותו יותר מידי במסגרת תחרותית שהיכולות הפיזיות שלו לא נעלות בה על פני כל יריביו.
בנוגע ליאנג- הבעיה איתו שהוא יכול להיות סוג של קצת פחות מסטף קרי הבא, והוא יכול להיות באסט. בכל מקרה הייתי לוקח אותו בכל מקרה אם הייתה לי בחירת חמישייה שניה- כי אם זה לא יילך, תמיד אפשר להעביר בטרייד, ולקבל תמורה נחמדה בגלל שאתה משתמש בטענה "שחקנים מסוגו צריכים מסגרת נכונה, ולא הייתה לו אותה עד כה".

D-Wade
D-Wade
5 years ago

לברון נראה קצת באאוט בהארכה. אפשר להבין אותו. זה פחות בגלל שהמשחק נגרר להארכה, יותר בגלל האופן שזה קרה.

עם זאת, לברון כבר לא ילד והוא לא ייתן לזה להשפיע עליו היום. אם קליי ואיגודאלה לא ישחקו, לקאבס יש סיכוי טוב לגנוב ניצחון בחוץ, בטח ובטח אם דוראנט שוב יספק תצוגת נפל.

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

לא הכרתי את הסיפור על הטרייד של מגיק. תודה דוק!

MVP
MVP
5 years ago

כמה לקליבלנד אין סיכוי?
עפ"י מדד GameScore, המשחק הקודם של לברון היתה תצוגת הפינאלס השניה בטיבה בכל הזמנים.

המקום הראשון גם שלו, משחק 6 נגד גולדן סטייט ב-2016.
שלישי – טים דאנקן נגד הנטס במשחק ה-20-32 שלו.

אלה שלושת המשחקים היחידים שעברו את ה-40 נקודות במדד.

יש 15 תצוגות בפינאלס עם GameScore מעל 35. מתוכן 4 לברון, 2 מג'יק, ג'ורדן, שאקיל, בארקלי, ופעם אחת דאנקן, דריימונד, איברסון, וורת'י

https://www.basketball-reference.com/play-index/pgl_finder.cgi?request=1&match=game&year_max=2018&is_playoffs=Y&round_id=fin&age_min=0&age_max=99&season_start=1&season_end=-1&pos_is_g=Y&pos_is_gf=Y&pos_is_f=Y&pos_is_fg=Y&pos_is_fc=Y&pos_is_c=Y&pos_is_cf=Y&c1stat=game_score&c1comp=gt&c1val=35&order_by=game_score

ולדי קוגן
ולדי קוגן
5 years ago

לא בטוח שאפשר להכניס את הטרייד הזה כשני הכי גרוע,בגלל פערי הזמנים הגדולים. טריידים בזמן אמת על שחקנים כמו וילט או קארים לדעתי הרבה יותר גרועים. את הטרייד במקום הראשון כולנו מכירים,והוא באמת היה מזעזע.

תשובה
תשובה
5 years ago

יש חדשות מסקרמנטו בקשר להארי ג'יילס? שחקן שמאוד סיקרן אותי, לפני הפציעה הוא נחשב ברצפה למינימום אולסטאר פוטנציאלי ומשום מה החליטו בסקרמנטו לא לתת לו לשחק השנה ( שיקום ארוך מהמצופה? פיתוח עם מאמנים מהארגון? שילוב של שניהם?) אם מישהו יודע על מה קורה איתו אשמח שישתף.

zivovivo
zivovivo
5 years ago
Reply to  תשובה

בקינגס מאד אוהבים אותו.
החליטו לתת לו שנה של שיקום.
הכינו לו תוכנית אימונים ומנסים להחזיר לו תבטחון.
גיילס הוא בחור מאד נחמד שפופלרי בקרב השחקנים.
החברה מאד מתלהבים מיכולת המסירה שלו והובלת הכדור.
אני לא חושב שמישהו יודע תתשובה.
אניחייב להגיד שהתאכזבתי מהטרייד דאון ומהבחירה בו כשנבחר,אבל אני לא יודע היום.
הווא שחק כלום דקות בדיוק וכששחק נראה כמו צל של עצמו ועדיין היה לא רע מבחינה סטטיסטית.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
5 years ago

לקלרקסון והיל יש עוד שנתיים בחוזה, וקליבלנד לא יודעים סופית שלברון עוזב. למה לקליבלנד להביא פוינט גארד עם הרבה סימני שאלה במקרה הזה?

הייתי עושה את זה רק אם הייתי יכול להיפטר מאחד מהם + קווין לאב ולקבל חוזים נגמרים ו/או בחירות דראפט. בתקווה להעביר את השנתיים הנוראיות מבחינת החוזים באיסוף נכסים.

נתן
נתן
5 years ago

אני באמת לא מבין מה כל הבכי של כל התקשורת על השיפוט שהיה במשחק הזה הרי לפני שנתיים אף אחד לא פצה פה על העזרה האדירה שלברון קיבל מהשיפוט ומהליגה בשביל לנצח את הווריורס בשבעה משחקים,פשוט ביזיון מה שהולך פה

מתר
מתר
5 years ago
Reply to  נתן

ביזיון זה מה שהלך על המגרש בדקות האחרונות של הזמן החוקי

Ohad
Ohad
5 years ago
Reply to  נתן

+999999

אפלטון
אפלטון
5 years ago
Reply to  נתן

אף אחד לא פצה פה? מתחת לאיזה סלע ישנת? אחוז המלח בים עלה בעשרות אחוזים מהבכי של אוהדי גולדן סטייט שלא נפסק איזה שנתיים.
מה שכן, זה מעייף באותה מידה גם כשזה בא מהצד השני, ועוד היל וג'יי אר נתנו אחלה פלטפורמה ללכת אליה מלבד ענייני השיפוט.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago
Reply to  נתן

איזה עזרה לברון קיבל מהשופטים לפני שנתיים? זה שהרחיקו את גרין בצדק כי מה שעשה חייב הרחקה?

פאקו
Admin
5 years ago

תודה על המעורב המשובח דוק. מציע שהמהלך של ג'יי אר מהמשחק הראשון ייסד את רשימת עשרת מהלכי הבונג.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
5 years ago

מצויין, תודה רבה

אופיר נ.
אופיר נ.
5 years ago

תודה מנחם על המעורב.

הערבי
הערבי
5 years ago

הזלזול בדונציץ משגע אותי.
הבחור השיג הכל באירופה בכל מסגרת ששחק בה כשחקן מוביל
ומול יריבים יותר טובים מערכת יותר לחוצה יחד עם אגואים בחדר הלבשה לוח משחקים שדומה יותר לנ.ב.א (34 מחזורים בליגה 36 ביורוליג כולל פלאאוף ופיינל פור 2 סופר קאפ 3 גביע ספרדי+ הפלאוף הספרדי), כולם אומרים שאין לו קליעה מספיק טובה ואין לו גוף אטלטי ולא גודל לנ. ב. א אז מה על מאנו אמרו אותו דבר וזה לא מנע ממנו להפוך להול אופ פיימר. מה איטון עשה? שיחק 30 משחקים קלע 20 מול שחקנים שחלק גדול מהם חובבן ו90% מהסנטרים מולו נמוכים ממנו בראש? איטון למרות גודלו לא יכול לשמור והוא לא משנה זריקות (למה אף אחד לא מתיחס לזה) במבה מגן טוב ממנו ולפי דעתי יתברר כשחקן טוב ממנו (במבה או דונציץ יהפכו לשחקנים הכי טובים מהדראפט). איטון מזכיר לי את קאט שאמרו עליו שיהיה מפלצת בשני צידי המגרש ועד עכשיו מוכיח שהקשר בינו להגנה הוא מקרי עד לא קיים, קאט הוא שחקן מצוין אבל יש לפחות 5-6 שחקני פנים בני גילו שאעדיף לפניו ואני לא רואה אותו עוקף אותם בסיבוב איטון לדעתי הוא במקס באיזור הזה הסנטר ה7-8 בטיבו בליגה שיאסוף כמה הופעות אולסטאר אבל לא השחקן הכי טוב בקבוצה פלאאוף רצינית.
דונציץ אני רואה כסוג של מאנו פחות פציע ושיותר מאמנים בו אם הידו טורקנגלו היה שחקן מוביל בקונטדורית אני לא רואה סיבה שדונציץ לא.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago
Reply to  הערבי

אני מאוד אהבתי ממה שראיתי עד היום מדונצ'יץ'.
אני מאוד אוהב את מה שאני רואה מאייטון.

אין לי מושג, למי מה-2 תהיה תקרה גבוהה יותר,
ויש מעט מי פה בהופס, שמוכשרים פחות ממני לשפוט בשאלה.

אבל –

רק ממה שאני ניזון ממנו:
אם התקרה של דונצ'יץ' היא מאנו (וזו יופי של תקרה. HOF),
והתקרה של אייטון היא רובינסון,
אז אני חושב שצריך לבחור באייטון.

אתה כתבת –
יש לו ניסיון של 30 משחקים בקבוצה חובבנית שלא ידעה לאמן אותו, שלא ידעה לנצל את כישוריו.
ממה שאני מבין, בפרק הזמן שעבר מאז סיום העונה, הזינוק ביכולות שלו גדול מההתקדמות שלו בעונת מכללות מלאה.

בכל הנוגע להשוואה בין במבה לאייטון –
מהמעט שאני ראיתי (ושוב, אני רחוק מלהיות מתאים לתת לפרוספקט כלשהו ציונים),
הפער בין היכולת של ה-2 בהתקפה, מזכיר את זה שבין רובינסון למטומבו.

הערבי
הערבי
5 years ago

ענית לך בעיקרון בתגובה לשמעון אבל ציינת נקודה מעניינת
"ממה שאני מבין, בפרק הזמן שעבר מאז סיום העונה, הזינוק ביכולות שלו גדול מההתקדמות שלו בעונת מכללות מלאה."
איך בדיוק אני אמור לראות את הזינוק הזה? הוא לא משחק וכאשר הוא מתאמן הוא מתאמן מול שחקנים בתשלום שמובאים כדי לאפשר לו לעשות שאוו לGM'S , מרקל פולטז שכולם אמרו שהוא צריך לתקן את הזריקה עבד על הזריקה שלו וראינו מה זה עשה השנה. בזבז לפילי צ'אנס להגעה לגמר וצבירת עוד קצת ניסיון פלאאוף (שהם יגעו אליו במוקדם או ומאוחר אבל השנה היריבות היו קלות יותר מהשנים הבאות).
שחקנים בפרופיל של במבה הצליחו בשנים האחרונות להשתלב בליגה ולפתח מהלכי פוסט הבעיה שלו תהיה שהוא יבחר גבוה מאוד בדראפט ויצפו ממנו להצדיק את הבחירה מהרגע הראשון.

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  הערבי

מאנו הוא HOF כנראה אבל הוא מעולם לא היה סופרסטאר.

הוא שיחק רק פעמיים באולסטאר כל הקריירה שלו. ממוצע קריירה שלו הוא 13.3 נק למשחק כאשר בשנות השיא היה שחקן של 16-20 נק למשחק כולל פלייאוף.

אם זה השחקן הכי טוב בדראפט זה דונציץ אז זה דראפט מאד חלש..

גלינארי הוא ממוצעים כמו של מאנו פחות או יותר וומוצע קריירה של 15.3 נק למשחק. שוב גלינארי לא שיחק בקבוצה מנצחת ולכן לא היה אולסטאר בשיאו.

זה מה שדונציץ יהיה ואם הקבוצה תהיה מנצחת אז הוא יהיה 3-4 פעמים אולסטאר.

במבה יהיה בפלופ של החיים, עוד נגר גבוה שיתן הגנה במקרה הטוב גורגי דיאנג.

KAT הוא אולסטאר משנתו השנייה בליגה ורק 3 שנים בליגה עם ממוצע של 21.6 נק קריירה ו-11.7 ריב.זה מפלצת על מה אתה מדבר?

אם הוא יהיה כמו KAT הוא סנטר מספר 4 בליגה אחרי דיוויס ואמביד וקאזינס. זה המקרה הגרוע שלו.

יש ויכוח את מי כדאי לבחור גם על פי מה שאתה אומר?

Zivke
Zivke
5 years ago

שמעון, אני לא נכנס לויכוח המאוד תיאורטי שלכם, אבל שמתי לב שאתה מדבר על שחקן "בקבוצה מנצחת" או "לא מנצחת" כאילו אין לזה קשר לשחקן עצמו. דונצ'יץ' בן 19 וכבר חתום על אליפויות ספרד, יורוליג ואירופה, חלקן כמנהיג וכוכב של הקבוצה. לעומתו גאלינרי למיטב ידיעתי לא זכה בתארים, ומעולם לא הואשם באופי של אלוף או במנהיגות. מצטער, אבל אם אתה מתייחס ללוקה דונצ'יץ' כמקבילה של אגואיסט סטטיסטיקות עם רקורד משמעתי בעייתי כמו גלינארי אתה מתעלם מפרמטרים קריטיים מאוד לדראפט

הערבי
הערבי
5 years ago

הכוונה הייתה על שחקן (מאנו) שאמרו עליו את אותם דברים כמו דונציץ והוכיח שהוא שחקן מוביל באלופה. ההשוואה בין גלינארי למאנו נפשעת. גליארי לא הוכח שום דבר בקריירה. סקורר של קבוצות חלשות שבשיאו קלע 19 נק' בעונה ב2016 זה לא מרשים (פורנייה במג'ק קולע באיזור הזה השנה).
לסכם את התרומה של מאנו רק בנקודות עושה עוול אדיר למאנו (ממליץ לך לחזור אל פלאוף 2006/07 מאנו היה אדיר) מאנו שחקן הרבה יותר טוב מגלינארי רק לראות איך כוכבים בנבא מעריכים אותו ואתה מבין שמאנו גדול יותר מהשורה הסט' שלו.
KAT בהתקפה מפלצת אבל בהגנה הוא חור מהלך על שתיים לא סתם מיניסוטה נפלה בלי בטלר אם תיבידו לא יהפוך אותך לשחקן הגנה טוב אף אחד לא יהפוך אותך לכזה.
KAT אולסטאר רק מהשנה וגם זה בגלל שגובר היה פצוע בתחילת העונה.
לפי דעתי שחקני הפנים הכי טובים בליגה הם
1. דיוויס
2. אמביד
3. קאזנס
4. קאפלה
5. הורפורד
6. גובר
7. פרוזינזס
8. אנדרי דרומנד
9. מ.גאסול
ואז KAT אני מעדיף שהסנטר שלי יהיה קודם כל מטריה אוורית ויכול לשמור על הסנטר מהצד השני יכולות התקפית זה פלוס אדיר אבל שאתה נותן הופעה כמו שקאט נתן מול יוסטון של 15 נק' ו40% ואי יכולת לנצח את הסנטר שממול סט' לפחות אז תרשה לי לפקפק לעת עתה על גדולתו של קאט.
הליגה היום מלאה בסנטרים "נגרים" (אדמס קאפלה גובר) לבמבה פרופיל דומה.
דונציץ שחקן מוכח יותר מאייטון עניין "התקרה" זה אחד המושגים הכי טריקים שלרוב שחקנים לא מגיעים אליו ושחקנים אחרים מנפצים אותו (גרין קרי גובר קאפלה טוני פארקר לינרק לילארד וכדו').
אני מעדיף לקנות את האבוקדו בשלה שאני יודע מה אקבל מאשר לחכות לה חמש שש ימים לבשלות.

השרת
השרת
5 years ago
Reply to  הערבי

+10

בליגה של היום, עדיף פי אלף סנטר הגנתי מאשר סנטר התקפי…

והמאצאפ בין קאט לקאפלה זה הדוגמא הכי טובה לכך.

(כמובן שדיוויס או אמביד שמצטיינים בשני צידי המגרש זה הכי טוב)

השרת
השרת
5 years ago

גינובילי מעולם לא היה סופרסטאר????!!!?????

רשום עליו פיינלס אמ וי פי לעניות דעתי, שהוענק כמובן לטימי הענק בפני עצמו, אבל להגיד על גינובילי שהוא לא סופרסטאר, בחייאת שמעון. נראה לי שכל מטרתך פה באתר זה להטריל באופן ממוסד, אחרת אני לא מבין את היציאות האלה שלך שאתה אומר בכזאת החלטיות.

דדי
דדי
5 years ago

*המשפט הזה לא ברור לי אז אני מכניסו כפי שהוא:
Expect the Bulls to continue to operate over the cap with their combined $8.9 million and $1.9 million trade, $8.6 million midlevel and $3.4 million biannual exceptions.

משפט מטופש ולא נכון.
הבולס ירדו מתחת לתקרה ויהנו ממשהו כמו 25 מיליון מקום מתחת לתקרב וחריגה של 4.4 מיליון.
להישאר מעל לתקרה כמו שהמשפט הזה מציע, כדי לשמור על החריגות שמוזכרות כאן זה טמטום ומוחלט כי הן אפילו לא מגרדות את הערך של 25 מיליון מקום (פלוס מינוס) ועוד חריגה של 4.4 מיליון..

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  דדי

תודה דדי

שחר
שחר
5 years ago

הטרייד הזה היה בסדר, קיבלו שחקן טוב תמורת בין היתר בחירת דראפט עתידית, שלא ידעו שתהיה ראשונה או עשירית ומי יגיע. יש הרבה טריידים כאלה כל שנה, עניין של מזל.

zivovivo
zivovivo
5 years ago

לגבי הדראפט:
ראיתי לאחרונה המון באגלי כי אני יודע שדיוואץ מאד מאד אוהב אותו.
אני מאד לא הופתע עם הקינגס יבחרו בבאגלי וגם לא התאכזב.
לדעתי כל הארבעה הראשונים בדראפט מאד חזקים.
דונציץ, אייטון, באגלי וגארן גקסון.
בדראפט הזה עמדות הכנף עומוקות וחזקות:
כמה סליפרים: זהיר סמית, גוש אוקוגי, קווין הרטור ממרילנד שמאד מזכיר לי את קליי.
ברשימה שהבאת, אני מאד מחזיק משיי גגליוס אלכסנדר, ממיילס בריגס , קרטר, מייקל פורטר גוניור ופחות, מסקסטון נוקס ורוברט וויליאמס

zivovivo
zivovivo
5 years ago
Reply to  zivovivo

הקינגס מאד אוהבים את רודני הוד ולא יפתיע אותי אם יגיעו עם קליבלנד לאיזשהו הסכם ויחתמו אותו להסכם ארוך טווח.

הערבי
הערבי
5 years ago
Reply to  zivovivo

למה להם להגיע להסכם עם הקאבס עליו?
הקאבס מעל תקרת השכר והם לא רוצים אותו אלא אם הוד מסכים לחתום על חוזה של 4-5 מ' אני לא רואה סרט שהקאבס משארים אותו

תשובה
תשובה
5 years ago
Reply to  zivovivo

אשמח אם תתייחס לתגובה 18 (לא בקטע רע סתם מעניין אותי הידע שלך כאוהד סקרמנטו

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

תודה לכולם

trusttheprocess
trusttheprocess
5 years ago

מה זה מי משלם? הסוכן שלו משלם כרגע ויקח את הכסף חזרה מייד אחרי הדראפט מהחוזה הראשון של במבה בתוספת האחוזים הקבועים כמובן

פינקי
פינקי
5 years ago

3. כשראיתי את הפרצוף של לברון כשהוא הסתכל על סמית' בסוף הרבע הרביעי הדבר היחיד שהרגשתי זה רחמים.
האיש נתן את משחק חייו והפסיד בגלל חבר לקבוצה, ספורט קבוצתי יכול להיות ממש מתסכל…

6. מאוד אוהב את ליבינגסטון, אבל גארד בלי קליעה לשלוש זה חיסרון גדול, הדבר הראשון שעולה לי לראש זאת התמונה של קובי נותן לרונדו מטר וחצי פנוי בגמר של 2009 (נראה לי).
זה מוריד הרבה מהעוקץ של השחקן.

8. מכללות זה לא התחום שלי, אבל אם להסתמך על דראפטים מהעבר, דונצ'יץ' לא שחקן של טופ 5 או אפילו טופ 10 בדראפט.
הוא שחקן טוב, אבל אין בו שום דבר שיהפוך אותו לכוכב.
תוסיפו לזה שהוא רק ילד ושאי אפשר לדעת איך הוא יתאקלם בעולם שזר לו לחלוטין, ותקבלו הימור די גרוע.
אלא אם כן מדובר במחזור דראפט חלש מאוד, אני לא הייתי לוקח את ההימור.

השרת
השרת
5 years ago
Reply to  פינקי

דונציץ התאקלם בארץ זרה בתור ממש ילד..

פינקי
פינקי
5 years ago
Reply to  השרת

מה, ספרד?
זה שעתיים טיסה מהבית, ארה"ב זה הקצה השני של העולם, ומנטליות שונה לחלוטין.
אבל בכל מקרה, זה סתם חשש שולי, החשש הראשון שכתבתי הוא העיקרי.
מבחינתי לפחות.

זיוו
זיוו
5 years ago

אני חייב להגיד שככל שאני רואה יותר -ראיתי לא מעט היום-אני פחות מבין
באופן יחסי את ההתלהבות מאייטון ויותר מתלהב מבאגלי ודונציץ.
באגלי פשוט מלא במיומנויות ברמה פסיכית וזה בגיל 19.
לדעתי מבין ארבעת השחקנים שלדעתי מובילים בדראפט אייטון הכי פחות מרשים והכי פחות מתאים לנבא של היום.
ועדיין הוא כשרון ענק ואני מעדיף את דונציץ באגלי וגקסון גיי אר עליו.

אפלטון
אפלטון
5 years ago
Reply to  זיוו

אני מסכים איתך ברמה העקרונית.
ככל שאני חושב על זה כך נראה שהרבה יותר קשה ללמד סנטר הגנה מהתקפה. והיכולת להגן על הטבעת אצל סנטר זה התכונה החשובה ביותר מסך היכולות. אייטון כשרוני ברמות מבחינה התקפית אבל כל הזמן נראה לי חשוד מאוד הגנתית. טאונס היה נחשב פוטנציאל הגנתי נפלא בנוסף ליכולת ההתקפית שלו, וגם אצלו רואים כמה בעיה של טיימינג וקריאת המגרש היא אקוטית. אצל אייטון זה נראה שהוא אפילו לא מנסה.
עדיין פוטנציאל הבאסט כמעט ולא קיים במידה ולא תהיה פציעה אבל אני גם יותר התרשמתי ממה שבאגלי יכול לעשות בשני צידי המגרש, ואמנם רמה מתחת מבחינת יכולת התקפית אבל במבה נראה לי מושלם לnba המודרני.
דונציץ משום מה ממש יורד וכבר קראתי שאם הוא יחליק לכיוון בחירה 4, איינג' יעשה מה שאפשר כדי לגנוב אותו.

זיווו
זיווו
5 years ago
Reply to  אפלטון

דונציץ צריך ללכת ראשון
בלי לחשוב פעמיים.
לדעתי הקינגס יקחו אחד משניים דונציץ או באגלי.
אני מזהה כבר אתהדפוס של דיוואץ.
לאהוב בההתחלה שחקן ולכתוב עליו הרבה כתבות חיוביות בעיתונות המקומית ואז להוריד פרופיל ולמסך בעשן.
לדעתי באגלי הוא השחקן שדיוואץ אוהב, המון כתבות גם בסקרמנטו בי וגם באתר של הקינגס, יותר מכל שחקן אחר ביי פאר יותר ממה שהוא מקבל במדיה הארצית, ממש כמו שהיה עם פוקס שנה שעברה.

trusttheprocess
trusttheprocess
5 years ago
Reply to  זיוו

איך הגעת למסקנה שעל פי דראפטים בעבר דונצ'יץ לא טופ 10 פיק?
רק דוגמא אחת(ויש לי עוד 30 אחרות בקנה) באדי הילד היה בחירה שישית בדראפט ודונצ'יץ' כבר עכשיו יותר טוב ממנו

Benjo
Benjo
5 years ago

אני בצד של איטון. אני חושב שזה שחקןשמגיע לליגה פעם בדור והוא שווה אליפות בשלב מסוים (תלוי פיתוח הזדמנויות מזל וכ'). יחד עם זאת לא חקרתי הפעם את הנושא יותר מידי לעומק עגין לא סגור על זה לגמרי (בהינתן שממילא זה סוג מסוים של הימור).

השרת
השרת
5 years ago

חברים, סמית יצא טמבל, אבל צריך לזכור שהוא לקח ריבאונד התקפה מעל דוראנט, ככה שאמנם הוא דפק את הפוזשן, אבל הוא גם זה שייצר את הפוזשן הזה מכלום, ככה שאם משקללים את המהלכים הוא even. לדעתי הסגירה הרכרוכית בריבאונד של דוראנט הרבה יותר חמורה מהטעות של גי אר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago
Reply to  השרת

אך הטעות של דוראנט הייתה חסרת משמעות כי הלוחמים ניצחו…

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
5 years ago

אחלה בחלה של מעורב, לגבי הדראפט וענייני נכסי הקבוצות קטונתי..
לא פלא שלברון אמר שזה ההפסד הקשה בקריירה שלו, איך שזה קרה והתצוגה שהוא נתן לא פלא שכאב לו הלב.
שאלה לא קשורה למנחם לס או לכל אחד אחר שיודע: איך עושים תמונה למשתמש פה באתר??
וסתם ככה לגבי האתר: חושב שמאוד יועיל אם תהיה סוג של התראה כשמגיבים על תגובה שכתבת. למה בעצם לא עושים זאת?