מעורב הופס לשבת: הליגה מודה בשגיאות שיפוט נגד הקאבס / מנחם לס

מעורב הופס לשבת: הליגה מודה בשגיאות שיפוט נגד הקאבס / מנחם לס

 

(המשך דו"ח קבוצות לפני הדראפט)

1. מצבה של ברוקלין נטס לפני הדראפט

מחשבות לאוף-סיסון

*בק-קורט צפוף מדי. לחפש בית חדש לג'רמי לין בטרייד

*ללכת בזהירות עם סף המשכורות ולנסות לא לעבור אותו.

*לחשוב על הארכת חוזה לרונדה הוליס-ג'פרסון

*לנסות לעשות טרייד על טימופי מוזגוב מבלי להפסיד ASSETS.

 

ערך הדראפט

*בחירה 29 בסיבוב הראשון

*בחירות 40, 45 בסיבוב השני.

*CASH שהוא חלק מהדראפט: חייבים 5.1 מיליון, ומקבלים 5.1 מיליון

מצב סף המשכורות

*הנטס יוותרו על 20 מיליון באחזקות שחקנים חופשיים (כולל ג'ו האריס)

*יחד עם 4.4 מיליון של midlevel exception (שיהיה אחרי שישתמשו ב-CAP SPACE), לנטס יישארו 13.1 מיליון

*אני לא מבין את המשפט הבא אז אכניסו כפי שהוא:

  • If the Nets elect to retain Harris hold, cap space would then be $11.6 million, and Brooklyn could still exceed the cap to sign Harris once cap space is gone.
  • גם את המשפט הבא אני לא מבין:.
  • If Brooklyn elects to stay over the cap, it will have the $8.6 million midlevel and $3.4 million bi-annual exception available.

צרכי הקבוצה

*חמישייה מסודרת,

*מחליפים: SG, SF, PF, C, C

מצב הפרי אייג'נטס

 

2. מצבה של שרלוט הורנטס לפני הדראפט

מחשבות אוף-סיסון

*מה עושים עם קמבה וולקר שאחרי העונה הזאת יהיה שחקן חופשי

*האם יש טעם להיכנס לאזור העונש של מס מותרות עם הסגל הנוכחי?

*מאליק מונק. חייבים לעבוד איתו הקיץ נון-סטופ כדי שיגיע לפוטנציאל שלו שהוא בשמיים.

*כיצד יתקבלו המנכ"ל החדש מיץ' קופצ'אק והמאמן החדש ג'יימס בורגוo

ערך הדראפט

*בחירה 11

*בחירה 55 (סיבוב שני)

*ערך כספי: יקבלו 5.1 מיל, וישלמו 5.1 מיליון.

מצב סף המשכורות

*שרלוט נמצאת במצב דומה לעונה שעברה עם חוסר גמישות בקשר לשחקנים חופשיים אלא אם כן ניכנסים למס מותרות גבוה

*מלבד בחירת דראפט די גבוהה עליהם יהיה להסתמך על $5.2 מיליון taxpayer midlevel בשוק השחקנים החופשי.

*שרלוט, קבוצה הנכנסת עם רגל אחת לעונש מס המותרות בגלל $121 משכורות מובטחות בחוזים, תצטרך לשלם $7.5 מיליון מס מותרות אם היא משתמשת ב-FULL EXCEPTION.

צרכי הקבוצה:

חמישייה: פאור פורוורד

ספסל: PG ו-סמול פורוורד.

סטטוס השחקנים החופשיים:

3. ה-NBA הודיעה עתה שדריימונד גרין עשה גם פאול וגם "עבירת קו" בהחטאת הזריקה השנייה של ג'ורג' היל:

(תראו את גרין מבצע גם פאול עם שליחת זרוע שעצרה את שחקן הקאבס לידו, וגם ניכנס לצבע מוקדם מדי. השופטים יקבלו התראה וייתכן גם קנס)

*

*

הליגה הודיעה על שתי פאשלות שיפוט :

טעות שיפוט שנייה:

 The league said Green committed a lane violation by entering into the paint in order to establish rebounding position prior to George Hill releasing the second of two free throw attempts with 4.7 seconds remaining.

טעות שיפוט ראשונה:

The league also said that Green should have been called for a foul with 12.1 seconds to go for grabbing LeBron James' arm and affecting his freedom of movement. That contact preceded James' pass to Hill that led to Klay Thompson fouling the Cavs point guard and putting him on the line.

הליגה גם סיפקה הסבר לפאול שנקרא על לברון ולא דוראנט:

"The crew was not reasonably certain whether James was in the restricted area after an offensive foul was called against Durant," the report said. "Upon replay review, it was confirmed that James was outside the restricted area. The referees also reviewed whether James was in a legal guarding position, which is an additional reviewable matter for this replay trigger. Replay showed James was not in a legal guarding position because he was turning his body and moving into Durant when contact occurred. Thus the initial call on the floor was overturned and James was assessed a blocking foul."

4. לדריימונד גרין היתה HILARIOUS REACTION כשנאמר לו שג'יי אר אמר שהוא "ידע שהתוצאה שווה: 

*

 

5. ללברון עלולה להיות ראייה מטושטשת למשחק הבא

*

*

אני מיד קלטתי את הדימום בעינו, וכתבתי זאת בבלוג החי אחרי שמאן דהוא כתב שהנפילה היתה עוד הצגה שלו. חשבתי שרק אני רואה זאת עם מפלצת ה-"70 שלי (שהיא החיים שלי כמו שמג'יק הוא החיים של מומי), אבל אז מישהו כתב שגם הוא ראה זאת.

זאת לא היתה הצגה. ידו של דריימונד גרין פגעה בעינו.

עכשיו, כשאני רואה את הריפליי  (למטה) אני מוכן להצהיר שהיתה זו פגיעה מכוונת כי ידו השמאלית של גרין נכנסה ישר לעינו ללא קשר לניסיון חסימת הכדור ביד ימין.

גרין הוא אדם מסוכן. לדעתי מקומו בבית מעצר 'השרון' בתוך תא עם בריח.

לברון אמר במסיבת העתונאים שכמעט מיד (אחרי נסיון גרין לעקור את עינו, מ.ל) אחרי שידו של גרין ניכנסה לעינו, העין החלה דומעת, ואחרי כמה דקות כשניגב את הדמעות ראייתו הלכה וטושטשה יותר ויותר.

ראייתו תהיה מטושטשת לחלוטין היום ומחר, עם סכוי להתבהרות לקראת המשחק ביום ראשון. אבל לא בטוח.

 

 

6. לברון קם ועזב את שולחן מסיבת העיתונאים ברגע שעיתונאי שאל אותו "על מה ג'יי אר סמית' חשב כשישב על הכדור"

*

*

בגלל חשיבות המשחק, היום רוב האתרים מדרגים את הפאשלה של ג'יי אר כמס' 1 בין כולן. אני עדיין מחשיב את הפאשלה של כריס וובר כשקרא לטיים שלא היה ל-FAB-FIVE ממישיגן, שעלה להם בסיכוי לאליפות NCAA. אבל פאשלה ראשונה או שנייה, ברור שהיתה זו פאשלה קולוסאלית.

לכן ללברון נמאס מכל שאלות העיתונאים.

מי מאשים אותו?

אז כשעיתונאי שאל שוב ושוב על מה שקרה, נישבר לו והוא קם ועזב את מסיבת העיתונאים.

עשה בשכל.

 

7. סמית' הוא לא הראשון ולא האחרון

פרנק איסולה (@FisolaNYDNי מניו יורק דיילי ניוז רצה שנזכור הבוקר שג'יי אר הוא לא הראשון ולא האחרון לבצע שגיאות קריטיות. לדעתי הסובייקטיבית הפאשלה הגדולה מכולן היתה של כריס וובר עם קריאת "הטיים-אאוט מהגיהנום" שעלה ל-FAB-FIVE אליפות מכללות, אבל כל שגיאה נראית פטאלית כשהיא נעשית. הנה כמה משגיאות העבר במילים אחדות וסרטונים קצרים:

דרק הארפר

במשחק 4 של חצי גמר המערב בין המבריקס ללייקרס, הארפר – אז רוקי במבריקס שכבר שיחק ונראה כבוגר, כידרר בנינוחות את השניות האחרונות של משחק שקול. לתת למג'יק ולקרים זמן מספיק לנצח היה רעיון רע מאד. הוא כידרר 7 שניות וכשהבאזר נשמע קפץ והשתולל כמנצח. אבל הבאזר רק סימן OT שמג'יק וקרים ניצחו בו והלייקרס השוותה את הסדרה ל-2-2 בניצחון בהארכה 115-122. הלייקרס המשיכו לנצח את הסדרה 2-4.

הדאלאס סלחו להארפר על השגיאה, והשנה העלו את מספרו לרפטרס.

*.

*

ג'אש האווארד

Man, the Mavs have made some mistakes. כשדוויין ווייד זורק שתיים מהקו במשחק הגמר ה-5 של 2006,  ג'אש שומע את מאמנו אברי ג'ונסון מבקש משחקניו לבקש טיים מיד אחרי הזריקות.. ג'אש היה צריך להבין למה שמאמנו התכוון: אחרי הזריקה השנייה אם היא נכנסת, או אם לקבוצה את הריבאונד, לקרוא טיים. ג'אש – שכבר עשה פאשלה במכללות באליפות ה-NCAA כשקרא עבור ווייק פורסט טיים שלא היה לה( http://cost his Wake Forest team a game by calling a timeout it didn’t have) – בקור רוח הסתובב מיד לעבר הזיברה וקרא 'טיים':

*

*
השופטים עצמם לא ידעו בדיוק מה לעשות כי אצה לא קורא טיים לפני זריקת הפאול של היריב, אבל החליטו שזה בסדר ונתנו למבריקס את הטיים. אבל, כפי שהם הסבירו אח"כ לעתונאים ( As they later explained to the press,) , המבריקס היו חייבים להוציא את הכדור מתחת סלם, במקום להתחיל בחצי המגרש של מיאמי, אילו חיכה עד אחרי הפאול השני של דוויין. דוויין קבר את שניהם ונתן להיט יתרון נקודה עם 4 שניות לבאזר, ודווין האריס החמיץ נצחון עם זריקה ללא תפילה מ-18 מטרים.

סטיב קר

סטיב קר הוא עתה מאמן של אחת הקבוצות הטובות אי פעם, אבל בזמנו הוא MESSED-UP בעצמו, כמו הרבה שחקנים. כשהניקס מפגרים ב-3 עם כמה שניות לסיום במשחק של חג המולד בבית נגד הבולס, אנטוני מייסון שקטף כדור תחת סלו, זרקו הכי רחוק שיכול היה בתקווה שג'ון סטארקס או אחד האחרים יתפוס אותו לשלשה משווה.\

אף שחקן לא היה בסביבה מלבד סטיב קר ולא רחוק ממנו יוברט דייויס. כל מה שסטיב קר היה צריך לעשות היה לתת לכדור לצאת החוצה, או לתופסו. במקום – הוא הדף בכדור ישר לידיו של דייויס שקבר שלשה עם הבאזר.

הבולס ניצחו בהארכה, כפי שניצחו כל משחק נגד הניקס, אבל כולם בהפרשים קטנים, ואני לא החמצתי אף אחד מהם!

מיקל רופין

מיקל רופין  תפס כדור שהרפטורס זרקו בייאוש לאורך כל המגרש כשהיו 3 טיקים בשעון והויזרדס שלו מובילים ב-3. הוא החליט שהוא זורק כדור למרומי התקרה ועד שהכדור יירד ה-3 שניות תיגמרנה. במקום, הכדור נפל חזרה לפארקט עם מספיק זמן למוריס פטרסון לתופסו, ולקבור שלשה עם הבאזר.

*

*
הרפטורס ניצחו בהארכה. אבל זה היה סתם משחק עונה רגיל ב-2007 ורבים לא ראו בכלל את אחת הפאשלות החמודות ביותר בכדורסל!

דאנדרה ג'ורדן

אולי החלק המלבב ביותר לאוהדי הכדורסל הנייטרלים לא היה ה-BLUNDER של סמית' אלא לתגובה של לברון וכל מה שקרה אח"כ. התסכול של לברון הזכיר את התיסכול של כריס פול בקליפרס כשהוא קופץ, משתולל, צורח לעבר דאנדרה ג'ורדן שהחליט לעמוד ללא תנועה עם הכדור בידיו עם פחות משנייה לבאזר במשחק ב-2015:

*

*
את השגיאה של ג'ורדן ניתן – אולי – להבין. בתחילת הפוזשיון לקליפרס היה את הכדור עם 2.8 טיקים לבאזר, ו-1.7 טיקים ל-24 שניות. כשהצלצול לשעון ה-24 נישמע, ג'ורדן חשב שזה סוף המשחק. אבל אולי הוא לא היה צריך לחשוב ככה כי דוק ריברס קרא לטיים-אאוט מיד לפני ה-BLUNDER והוא היה צריך לדעת כשחקן המרוויח מיליונים שמדובר כאן בשני שעונים.

הכדור עבר ליריבה שקראה טיים, וניצחה בשנייה שנשארה עם כדור עם הבאזר.

פרד בראון

רגעיו הגדולים הראשונים של מייקל ג'ורדן אולי היו נשכחים אם לא פרד בראון. אחרי שג'ורדן קבר 17 פוטר (בערך 5 מטרים) לתת לצפון קרולינה נקודת הפרש על ג'ורג'טאון במשחק גמר המכללות של 1982. בראון הוביל כדור לאורך הפארקט והטעה מסירה ל'סליפי' פלויד, הטעייה שגרמה לג'יימס וורת'י לנתר כמעט עד התקרה. כשהוא יודע שעכשיו יש לו יתרון של 5 על 4 כי וורת'י היה מחוסל איפה'שהוא באוויר, בראון חיפש את השחקן הטוב ביותר למסור לו. הוא ראה שחקן בקצה עינו פורץ. אז הוא מסר לו.

השחקן היה וורת'י, והטאר הילס ניצחו את האליפות.

*

*

חמשת שחקני שרלוט

קובי בריאנט העריץ את מייקל ג'ורדן ולמד ממנו כמה טריקים שהוא השתמש בהם לעתים קרובות:

הלייקרס נערכו למסירת OUT OF BOUNCE כאילו הם עומדים להתקיף את סלם-הם. ההורנטס הסתדרו להגן על הצד הזה של הפארקט. קובי רץ לצד השני וקבר דאנק ללא שמירה על הסל שהלייקרס השתמשו בו כל החצי. אולי זה שיא ה-STUPIDITY אחרי הפאשלה של כריס וובר (הפאשלה מס' 1) והפאשלה של ג'יי אר סמית' (פאשלה מס' 2)

*

כריס וובר

הויכוח כבר החל על איזו פאשלה היתה גדולה יותר, סאת של ג'יי אר סמית' אמש, או הפאשלה של כריס וובר, שעלתה ל-FAB FIVE צ'אנס לנצח את אליפות המכללות של 1993. כריס וובר קרא לטיים, כשלא היה לקבוצתו טיים-אאוט שייוודע לעד כ-"הטיים-אאוט מהגיהנום"

*

*

כריס וובר לא חיפש תירוצים וסרב לדבר על הטיים-אאוט שהוא ביקש ועלה למישיגן בפאול טכני אף פעם בציבור, אבל ב-30 על  30 של ESPN מסתבר שמישהו מספסל מישיגן צעק "TIMEOUT", ווובר שכדרר התבלבל, וצפון קרולינה ניצחה.

?… J.R. Smith? Again?

בפלייאוף של השנה שעברה סמית' היה עם הכדור כשהקאבס מובילים ב-3 והשעון מתקרב ל-0:00. כל מה שהיה עליו לעשות זה לשבת על הכדור עד שהזמן ייגמר. במקום…הוא ניסה לדחוף פאסט ברייק ע"י שזרק כדור מאחורי גבו שהיה יוצא החוצה, אילולא פגע בגבו של פול ג'ורג':

*

*
פול יכול היה להשוות את התוצאה עם סל, אבל החטאתו הצילה אץ ג'יי אר סמית'!

………. J.R. Smith???? Again?!?!???!?!?!?!

ביום חמישי ג'יי אר סמית' החזיק בכדור במקום לנסות לפרוץ ולזכות בסל ופאול, או סל, או פאול. בעונה שעברה הוא ניסה להגדיל תוצאה בשעה שהיה חייב לעשות שום דבר.

כששיחק עם הניקס, הם קטפו ריבאונד התקפה במשחק שוויון עם הרוקטס, ויכלו להחזיק כדור עד לזריקה האחרונה. אבל ג'יי אר, שחשב שקבוצתו מפגרת בתוצאה, מיהר לשלוף זריקת 3 שהוחטאה.

אז, לפחות, הוא הודה שהוא לא ידע מה היתה התוצאה. הוא אמר שהוא חשב שהניקס פיגרו ב-2 ולכן מיהר עם הזריקה.

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
120 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
איתן מאג'ר
02/06/2018 5:33:29

1. השופטים הגנו על דוראנט בצורה מוגזמת.
2. גרין הוא שחקן שמוציא לי את החשק לראות NBA. מקומו לא בליגה, גדול ככל שיהיה
3. זה נכון שלפי החוקה השופטים היו רשאים לשנות את השריקה, זה גם נכון שהיה שופט שעמד לשרוק לעבירה של לברון והיה אחד אחר ששרק לתוקף. אבל, וזה אבל גדול, מותר לשופטים ללכת למוניטור רק כדי לבדוק אם לברון היה באיזור המוגבל, לברון היה קילומטרים מהאיזור המוגבל, ואין מצב שהיה להם ספק אמיתי לגבי זה. לכן, לדעתי השופטים שברו את החוקים, והשתמשו בפירצה בחוק כדי לבחון את המהלך.
4. הלוחמים מספיק טובים כדי לנצח לבד. חבל שהשיפוט לא היה חד יותר היום.

איתן מאג'ר
02/06/2018 5:33:52

ותודה על המעורב

גיא רוזן
גיא רוזן
02/06/2018 5:42:26

זאק לואו מסכים אתך:

The shaky officiating. The Cavs justifiably will never get over the officials deciding to review whether LeBron's feet were in the restricted area, even though anyone with functioning eyes could tell they were not — and even if the officials landed on the correct call in the end

הייט אשברי
הייט אשברי
02/06/2018 6:26:23
הגב ל  גיא רוזן

יפה . היגיון בריא . בהתחלה , תוך כדי המשחק ומיד אחריו , סיפרו לנו שהעבירה היתה עבירת תוקף . ואז , כשהתחילו לצפות ביתר בירור בהילוכים החוזרים והתברר שהשופטים צדקו והיתה עבירה של המגן , נזכרו כולם לפשפש בקרבי החוקה , ואז – "היי , לעזאזל ההחלטה עצמה אם היא נכונה או לא , לשופטים אסור לקבל החלטה נכונה ברגע קריטי – עדיף שישאירו החלטה שגוייה " .

גיא רוזן
גיא רוזן
02/06/2018 6:38:01

את התלונות יש להפנות לזאק לואו.
אני במפורש כתבתי כבר בבלוג החי שזו עבירה של לברון.
אני במפורש כתבתי בהמשך שאני מעדיף מעדיף את הקבוצות שלי מנצחות כראוי.

מה שלי היה חשוב להבהיר –
כל הקונספירטורים, אלו שטוענים השכם וערב שהליגה (ושליחיה, השופטים) בעד הקאבס –
לפני כן זה היה ברור שאלו שטויות.
גם עכשיו זה ברור שאלו שטויות.

(בדיוק כמו שזה שטויות לכתוב שהליגה הכריעה בעד הלוחמים. גם אתמול, גם במשחק 7 מול הרוקטס)

הייט אשברי
הייט אשברי
02/06/2018 6:46:45
הגב ל  גיא רוזן

זה לא היה אליך , גיא , אלא לכל המסע התקשורתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/06/2018 15:06:38

1. זה היה ברור כשמש שהליגה תודיע שהשופטים טעו זה תרגיל שחוזר פעם אחר פעם בליגה ,אבל זה ממש לא מספיק השופטים השפיעו על תוצאת המשחק ושינו אותה, אני מוכן להתערב שהם קיבלו הוראות מלעמלה על זהות המנצחת, כאשר במשחק יש טעויות שיפוט זה סביר אבל כאשר בשני משחקים רצופים קריטיים קבוצה אחת נהנית משיפוט לחלוטין חד צדדי שהורס את המומנטום לשנייה זה כבר לא סביר, גם יוסטון וגם הקאבס סבלו משיפוט חד צדדי ומוטעה נגד הלוחמים. קנס פה ממש לא מספיק צריך לפתוח ועדת חקירה נגד טוני ברותרס המושחת, אבל כמובן שזה לא יקרה.

* אני אעתיק את איתן מאגר מלעמלה ואוסיף
נכון שלפי החוקה השופטים היו רשאים לשנות את השריקה, זה גם נכון שהיה שופט שעמד לשרוק לעבירה של לברון והיה אחד אחר ששרק לתוקף. אבל, וזה אבל גדול, מותר לשופטים ללכת למוניטור רק כדי לבדוק אם לברון היה באיזור המוגבל, לברון היה קילומטרים מהאיזור המוגבל, ואין מצב שהיה להם ספק אמיתי לגבי זה. לכן, לדעתי השופטים שברו את החוקים, והשתמשו בפירצה בחוק כדי לבחון את המהלך, דבר שזה אסור ומנוגד לחוקה אבל חכם מאוד כל הכבוד להם בנקודה הזאת זה החוכמה שאתה מצפה משופט, חבל שהם היו כל כך נוראיים וחד צדדיים בשריקות האחרות, עם זאת הקאבס צריכים להיות עצבניים ובצדק.

2. גרין שחקן מלוכלך ומגעיל, זה היה ברור כשמש שחייב להיות פלייגרנט 1 במשחק צעקתי בבלוג החי שהוא הלך עם היד לפנים בכוונה כמובן שהשופטים וכל העולם ראה את זה אבל הסתפקו בטכנית, אין לי ספק שהם יודעים את החוקים ולא היה פה בכלל שאלה בעבירה הזאת.

3. גי אר מטומטם עם קבלות.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/06/2018 15:09:39

הציטוט ממאגר נגמר במהלך

ברוך רובין
ברוך רובין
02/06/2018 15:19:31

According to referee Kenny Mauer they initially weren’t sure whether LeBron was in the restricted or not which is the reason they chose to go to replay.

Via NBA Official

“The reason for the trigger is that we had doubt as to whether or not James was in the restricted area. When over at the table, we then are allowed to determine whether or not he was in a legal guarding position.

“It was determined he was out of the restricted area, but he was not in legal guarding position prior to Durant’s separate shooting motion. So we had to change it to a blocking foul.”
מגוכח אני מוכן להתערב על הכל שהוא ידע שלברון לא קרוב בכלל לקשת הקטנה

הייט אשברי
הייט אשברי
02/06/2018 17:13:08

ברוך הבא לחברת קונספירציה בע"מ . אתה כבר יודע שהשופטים מושחתים וקיבלו שלמונים . רמה יפה של עיתונאות חוקרת.

לגבי דריימונד , כבר הדבקת לו פלייגרנט 1. ואף מילה על כך ש-TT דחף אותו בפנים רגע אחרי שביצע עבירה טכנית על ליווינגסטון , וחוזר למשחק הבא עם קנס מגוחך שהוא דמי כיס בשבילו . וגם אף מילה על לאב שנכנס למגרש מהספסל להתערב בקטטה , ויצא פטור בלא כלום.

לא שיש לי בעיה עם זה שלאב ו-TT ישחקו במשחק הבא – אני רוצה הרכבים מלאים ככל שניתן מ-2 הצדדים . רק בבקשה לא להיות צבועים ולייחל שירחיקו בג"ס שחקן כדי שתופיע בהרכב חלש יותר.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/06/2018 17:17:54

פלייגרנט 1, שלדעתי הגיע לגרין, לא גורם להרחקה מהמשחק, או מהמשחק הבא.

קצת לדייק בעובדות –
לאב כבר היה על הפרקט בשביל לפנות לשופט, ואז פרצה התגרה.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/06/2018 5:53:19

אני עדיין לא מצליח להבין איך לא הייתה שריקה לפלייגרנט על העבירה של גרין.
זו לא היד שמנסה להגיע לכדור. זו היד השנייה.

ההגדרה של פלייגרנט 1 היא:
unnecessary contact committed by a player against an opponent

תודה על יופי של מעורב, מנחם.

המשגיח
המשגיח
02/06/2018 6:03:33

לגבי גרין, חוץ מזה שהוא עושה הכל בכוונה, אני גם מבין למה הוא עושה את זה – לגרין הרבה יותר נוח להיות "האיש הרע", ולשחק עם קבוצה באווירה של "כל העולם נגדנו".

מנחם לס
מנחם לס
02/06/2018 15:53:00
הגב ל  המשגיח

הוא לא הראשון. הוא רק ממיך

הייט אשברי
הייט אשברי
02/06/2018 6:20:53

מזה זמן הסנטימנט הפך אנטי – ווריורס . ג"ס משחקת כבר משחק חמישי בשלבי ההכרעה של הפלייאוף בלי איגי , שנפצע לא מעצמו אלא מאבו-זקן , שחקן של היריבה . אתמול נפצע גם הטוסטר משחקן יריב . אמנם חזר , אבל הושפע מזה בעליל ונראה קצת צולע . מצבו למשחק הבא עוד לא ברור .

אבל איזה כיף – העיקר שיש דונקי להתגולל עליו , כשלברון ממשיך לשחק וקובר את הסלים שלו באין מפריע. אבו-זקן ו-JR התכוונו רק לטוב , אבל דונקי , ששלח יד במטרה לעצור את הגורילה בתנועה, דבר שעושים כולם ולעיתים מפספסים , כבר זוכה לכותרות מיוחדות .

מכביזם
מכביזם
02/06/2018 6:31:02

עד כמה גולדן סטייט, שחקניה, אוהדיה ושופטיה נעשו מתועבים?
הם הפכו אפילו את לברון ג'יימס ליקיר האומה.
זו, גבירותי, המשמעות של מכביזם.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/06/2018 6:33:28

אין לי בעיה עם החלטות כנגד ג"ס כשהן מוצדקות אבל הצביעות שכרוכה בחוסר הסתכלות על עברות גסות שמבוצעות על שחקי ג"ס מקוממם.

סטפ קרי הוא טרף חוקי לכל שומר. באופן תמידי כרוכה סביבות יד כלשהיא, כך גם לגבי תומפסון. לעיתים רחוקות בלבד יש לכך התיחסות של השופטים. במשחק 7 עם יוסטון היה אפילו הילוך חוזר שהראה כיצד קרי נזרק על יד השומר שלו וכרגיל ללא תגובה של השופט.

בחדירה האחרונה של קרי בזמן הרגיל, הוא קלע וקיבל שריקת עונשין אבל העבירה שנעשתה עליו היתה גסה ולאב כמעט והוריד לו את הראש. אם נגד טריסטיאן תומפסון נשרקה עברת של פלגרנט 1 על אחת כמה וכמה שכאן היה צריך לשרוק לעברה כזו.

עכשו פורסם שתומפסון רק יקנס על כך שלא פינה את המגרש ודחף לגרין כדור לפנים. לו זה היה הפוך גרין היה מושעה לפחות למשחק אחד. לי אין ענין בכך שתומפסון יושעה אבל ההחלטות צריכות להיות אחידות.

גם העבירה של ג.ר. על קלי היתה כתוצאה ממשחק פרוע. גם כאן היתה שריקה רגילה בלבד. לא ראיתי את כל הצעקנים שחגגו על גופתו של זאזא אומרים משהו בנידון.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
02/06/2018 9:22:53
הגב ל  רן הנרגן

העבירה של גי אר על קליי בבירור היתה תוצאה החלקה על הפרקט בנסיון להגיע לכדור, אפילו לא פלגרנט 1, אז על מה בדיוק אתה מדבר?

הייט אשברי
הייט אשברי
02/06/2018 10:17:11

לא אומרים שג'יי אר פצע במתכוון . אבל עדיין זה משחק מאוד לא זהיר , בדיוק כמו דריימונד , שגם הוא לא פצע במתכוון , למרות שיכול היה להיות יותר מהיר בתנועת היד שלו ולהסיט אותה. לברון שינה גיוון תוך כדי תנועה , ודריימונד לא היה מספיק זריז בהזזת הידיים .
בכל מקרה , זה יותר שגרתי מאשר להעיף שחקן לפארקט כפי שעשה ג'יי אר.

ליאור
ליאור
02/06/2018 23:17:22

גרין הוא שחקן פיזי מאוד על גבול המלוכלך אבל הוא שומר וחוסם ומביא הרבה אנרגיה. מסכים שג'י אר סמית' החליק, אבל כפי שאמרת סוג המהלכים הללו הם מאוד לא זהירים. בו לא נשכח איך דחף את הורפורד עם שתי ידיים כשהורפואד באוויר- עבירה שהייתה יכולה להגמר בפציעה קשה. שחקנים פיזיים בדומה לדלאבדובה, גרין וסמית' שהם מטרידים יכולים לגרום לפציעות כל הזמן. שיפסיקו לבלבל על גניבת משחק ושיחזרו ויילחמו אם יצליחו להגיע לשני נצחונות מול גולדן סטייט אז יהיה על מה לבכות אבל שיגיעו לזה קודם. זה לא סופרבול- יש עוד הרבה משחקים.

no funny shtuff
no funny shtuff
02/06/2018 11:56:32
הגב ל  רן הנרגן

כמה שטויות בתגובה אחת?
1. סטף קיבל מכה קטנה בראש. שרקו על זה עבירה אנד וואן. ראיתי כבא מלא מקרים בהם אפילו לא שרקו על זה עבירה. פלגרנט? תגיד איפה אתה חי?
2. עד כמה שזכור לי גם דריימונד ניסה להעיף משהו לכיוון TT רק שהוא לא קיבל כלום גם אחרי הריוויו. TT קיבל פלגרנט על הספק מרפק לכיוון ליווינגסטון. תעשה לי טובה..
3. ג'יי אר התחלק על הפארקט. עבירה במתכוון?? כאמור אתה סתם נשמע לי אוהד גולדן בכיין. שוב תגידו תודה שהמזל היה לצדכם.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/06/2018 6:53:14

מסקנה בלתי נמנעת מהפלייאוף השנה –
חייבים שינוי בכללי הריוויו.

מהלך כמו הצ'ארג' של לברון (שהיה ללא ספק פאול),
צריך שאפשר יהיה לבדוק בלי קשר לרסטריקטד.

לדעתי, ב-2 הדקות האחרונות של משחקים צמודים, מהלכים בהם יש ספק, ואשר הבדיקה לא "עוצרת את המשחק", ולכן לא יוצרת יתרון/חיסרון לאחת מהקבוצות –
צריך לבדוק אותם.
העבירה של לברון, לא צריכה "תירוץ" של היה/לא היה ברסטריקטד.

חיים אלמליח
חיים אלמליח
03/06/2018 8:31:38
הגב ל  גיא רוזן

שינו את זה כבר לפני שנתיים.
ב-2 דקות אחרונות מותר לבדוק הכל.

תמונה מדהימה
תמונה מדהימה
02/06/2018 7:07:02

לברון נגד השלישיה
comment image

יאיר
יאיר
02/06/2018 7:53:17

הבכי על שיפוט הוא מקלטם של הבכיינים. וזה אני אומר בתור אחד שרוצה שקליבלנד תנצח.
שתי הטעויות שהליגה הודתה בהן לא היו מבטיחות שקליבלנד תנצח ואולי במקום לבכות עדיף היה שהם יופיעו גם בהארכה…

Berch
Berch
02/06/2018 8:21:47

מעניין אם הקאבס יקבלו "עזרה" , אפילו לא מודעת, מהשופטים כדי להחזיר את האיזון ליקום 🙂
יש לי הרגשה שכן…. 🙂

שמעון
שמעון
02/06/2018 17:35:29
הגב ל  Berch

אם המשחק יהיה צמוד הלך על גולדן.
לשופטים יש גופייה עם המספר 23 מתחת לחולצות כבר.

אבל זה לא יהיה צמוד אם חשבתי שהבלואו אאוט יגיע במשחק הראשון ולא הגיע הוא יגיע מחר, עוד לא נולדה הסידרה שללוחמים אין לפחות בלואו אאוט אחד באורקל ארינה.

MBK
MBK
02/06/2018 8:33:06

הליגה הודתה בשגיאות שלא היו משפיעות על המשחק באופן ישיר
זה מס שפתיים
כשנוח לליגה הם זורקים טת גרין ממשחק 6 וכשלא אז לא
חוסר אחידות מעצבן

דוק מלבי
דוק מלבי
02/06/2018 9:07:16
הגב ל  MBK

מסכים.

אגב, מה קורה עם ת'ומפסון (טריסטיאן) משחק הבא?

רן הנרגן
רן הנרגן
02/06/2018 9:11:22
הגב ל  דוק מלבי

כלום. משלם 25000 דולר ומשחק

אוהד ס"א
אוהד ס"א
02/06/2018 9:06:57

יופי מנחם, מעורב נפלא.
העובדה שג'יי אר מעורב בכל כך אירועים כאלה מעידה שהבחור לא איתנו. זאת בעיה "רפואית" שדורשת טיפול שורש של הקבוצה ואולי של הליגה.
הליגה מאפשרת (דה פאקטו) שימוש במאריחואנה וסמים קלים שאינם אמורים להשפיע על הביצועים). הגיע הזמן לסגור את הדלת גם על האפשרות הזאת.
לכל הבכי והנהי יש מטרה אחת. לקבל שיפוט טוב יותר במשחקים הבאים.
אבל שיפוט מוטה קאבס יהיה יעיל רק אם יהיה משחק צמוד.
להערכתי, משחק 2 יסתיים בבלאו אאוט .
אולי משחק 3 יהיה אחרת, אבל מי יזכור את השיפוט אז.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/06/2018 9:10:52

העברה של גרין על לברון בהחלט היתה פלגרנט 1.

למה שלח את היד קדימה ? כדי להרתיע את לברון בכניסות לסל מולו? כצעד מחאה על כך שלא שרקו לעברה לטובתו שניה קודם כאשר תומפסון בבירו מבצע עליו עברה וסוחב אותו ביד הצידה?

דרימונד גרין צריך להזהר על נפשו במשחק הבא. השופטים יחפשו אותו בכל מהלך ושחקי קליבלנד ינסו כל פרובוקציה אפשרית נגדו.

אם תשאלו כל אוהד ג"ס ראוי לשמו מיהם שני השופטים השנואים עליהם ביותר אלו סקוט פורסטר ששפט במשחק השביעי מול יוסטון – אותו יוסטון האשימו בקיפוחם וטוני בראדרס – שהרחיק את תומפסון וסימן לעבירת מגן של לברון. צחוק הגורל

בילבו באגינס
בילבו באגינס
02/06/2018 9:19:22

גרין שחקן אלים ומסוכן, לא יודע אם הכל בכוונה אבל הרבה מאוד כן בכוונה. הליגה לא נוקטת שפה ברורה בנושא ולא מענישה בחומרה שחקנים שמתנהגים כמו קצבים במזיד ולכן זה ימשיך עד שמישהו יפצע בצורה חמורה (או שלא) ואז גרין יעבור דמוניזיציה תיקשורתית והליגה תואיל בטובה לפעול. בדיחה. ואגב, אני לא מאוהבי לברון וכבר בסדרת העבירות נגד אוקלהומה לפני שנתיים טענתי שהוא צריך להיות מורחק.

אדם
אדם
02/06/2018 18:25:31

'שחקן אלים ומסוכן' – נסחפת קלות.

הלוואי עליי בכל קבוצה שחקן כמוהו

קלמנטה
קלמנטה
02/06/2018 9:20:40

העיקר שעל הפאול שכמעט שבר את קליי תומפסון אתה לא כותב מנחם… רק על מה שמצאים לנרטיב. סחטיין עליך.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
02/06/2018 9:25:58
הגב ל  קלמנטה

מה יש פה לכתוב? שחקן החליק ופגע בשחקן אחר, הפיזיקה אשמה. אולי צריך לדעתך להרחיק את הפיזיקה מהמשחק הבא?

עידו גילרי
עידו גילרי
02/06/2018 9:28:58

מדויק. אין פה שום דבר מעבר לפאול רגיל.

הייט אשברי
הייט אשברי
02/06/2018 10:21:20

הפיזיקה לא דורשת לעשות תנועה נהירה ולא יציבה ולהעיף עצמך על שחקן אחר . העבירה של דריימונד לפנים של לברון הרבה יותר נפוצה בליגה. הוא פשוט לא הספיק להזיז את היד.

הייט אשברי
הייט אשברי
02/06/2018 10:22:04

צ"ל – תנועה מהירה

no funny shtuff
no funny shtuff
02/06/2018 12:44:12

בקיצור, כרגיל אצלך-

"אבו-זקן" החליט להזיז את הברך שלו בשבריר שניה בשביל לפצוע, ג'יי אר החליק בכוונה בשביל לפצוע או לפחות משהו ששווה פלגרנט והדונקי לא ניסה כלום, סתם בטעות העין של לברון נתקעה לו ביד.
How typical.

הייט אשברי
הייט אשברי
02/06/2018 14:20:38
הגב ל  no funny shtuff

טעות – כרגיל אצלך .
אני לא אומר שהם התכוונו לפצוע . אבל במבמן התוצאה הם פצעו – וב-2 המקרים יותר חהור מהכתם האדום בעין של לברון .

קלמנטה
קלמנטה
02/06/2018 9:22:11

ובנוסף– כותרת של המעורב מביכה ממש. ברור לך יפה מאד כעיתונאי שכולם יחשבו שמדובר בתוקף/לא תוקף. אבל גאמטר כל עוד זה משרת את הנראטיב הכל כשר.

AI3
AI3
02/06/2018 12:04:08
הגב ל  קלמנטה

גם שהשיפוט לטובתכם אתם בוכים בלי הפסקה.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/06/2018 9:33:21

הקרדיט למאמר על הפאשלות בסיום משחקים לרוג'ר שרמן מדה רינגר:

https://www.theringer.com/nba/2018/6/1/17417496/jr-smith-game-1-cavaliers-warriors-mistake-derek-harper-chris-webber

משעשע שבמסיבת העיתונאים כשקר נשאל על מה שקרה עם ג'יי אר הוא מייד הזכיר את המקרה של דרק הארפר אבל לאיכשהו את השטות שלו הוא "שכח".

מנחם לס
מנחם לס
02/06/2018 16:00:27

הוא לקח את זה מ-פרנק איסולה (@FisolaNYDN ונתתי קרדיט למקור, אז מה אתה מבלבל את המוח? רוצה להכניס עוד דקירה כדי להראות לקוראים כיצד אתה מחטט בכל מעורב?
אני לוקח 90% מהמעורבים שלי מאיפה שהוא, בסדר?

עידו גילרי
עידו גילרי
02/06/2018 17:10:44
הגב ל  מנחם לס

מה קרה מנחם? כולה תיקנתי את הקרדיט. אף אחד לא בא אליך בטענות. טעויות קורות.

מנחם לס
מנחם לס
02/06/2018 17:21:11

מקוובל

עידו גילרי
עידו גילרי
02/06/2018 9:38:46

המהלך של הלייקרס הוא פשוט גאוני (מי אמר שדאנת'וני לא יצירתי?)

עידו גילרי
עידו גילרי
02/06/2018 9:42:26

דרך אגב, זה לא היה מול שארלוט אלא מול ניו אורלינס לפני שהם הפכו לפליקנס והיו עדיין הורנטס.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/06/2018 10:03:11

אוח, כמה שאני מתגעגע לאנדרו בוגוט

תומר השני
תומר השני
02/06/2018 10:03:49

תודה מנחם על מעורב מעולה ! , ברוקלין מתחילים שנה הבאה בשיקום סוף סוף בחירת הדראפט של סיבוב ראשון חזרה אליהם . שרלוט נמצאים בצרות הם צריכים לחשוב אם הם הולכים על בנייה מחדש או מנסים איכשהו להסתדר עם החוזים הנוראיים שלהם וזה לא פשוט אני הייתי הולך על בנייה מחדש וטריידים על קמבה ובאטום

רן הנרגן
רן הנרגן
02/06/2018 10:07:56

https://www.youtube.com/watch?v=7_FJUSBFbJM

עברנו את כולם, נעבור גם את פרעה

הייט אשברי
הייט אשברי
02/06/2018 10:23:31
הגב ל  רן הנרגן

+ מיליון

ולדי קוגן
ולדי קוגן
02/06/2018 10:26:04

אחלה מעורב מנחם.הבאת שם שתי קבוצות מדכאות כברוקלין ושארלוט שאפילו אין חשק לחשוב עליהן ומה הן יעשו,כי למי אכפת.לברוקלין עוד יש טיפה תקווה,לשארלוט אפילו את זה אין.

shadow
shadow
02/06/2018 11:19:03

איזה קלאסה של לברון במסיבת העיתונאים. שניה רק לקאלסה של
בפלופים. אם זה היה מישהו מגולדן כבר היו צולבים אותו על זה שהוא שחצן או מחזיק מעצמו או שקר כלשהו. אני פשוט חושב שממש כאב לו הישבן מההפסד שהוא כבר היה חייב לקום. כנראה שמי שהולך לישון עם גיי אר מתעורר בבוקר עם טחורים.

נתן גולד
נתן גולד
02/06/2018 11:54:58
הגב ל  shadow

ראינו את אותה מסיבת עיתונאים? הוא הלך כי היה שם עיתונאי שלא הרפה ממנו וניסה לסחוט ממנו כותרת מאשימה כלפי סמית הוא ענה לו חמש פעמים כמו שצריך ובפעם השישית נמאס לו והוא הלך ובצדק לדעתי.

shadow
shadow
02/06/2018 22:16:21
הגב ל  נתן גולד

היה יכול להגיד לשאלה הבאה. היה יכול לחזור ולהגיד אין תגובה. ממש מסכן המליארדר הזה. רחמים עליו

AI3
AI3
02/06/2018 23:02:25
הגב ל  shadow

אוי אוי אוי, הוא הפסיק את מסיבת העיתונאים, ממש פשע נגד האנושות, איך לא צלבו את לברון עדיין.

AI3
AI3
02/06/2018 13:22:47
הגב ל  shadow

אחרי זה אתה אומר "אני לא הייטר של לברון".

שי אבן צור
שי אבן צור
02/06/2018 11:38:02

תודה על אחלה מעורב מנחם!
מצד אחד, ההודאה של הליגה היא מבורכת – האמת יוצאת לאור. מצד שני, זה לא בר תיקון אז יוצא שזה מאד מתסכל

קלמנטה
קלמנטה
02/06/2018 12:05:03

9 סדרות גמר לברון היה.
מאזן המשחק הראשון? 1 נצחון 8 הפסדים.
אכן מורשת שאין שנייה לה. קילר אינסטינקט.

אבנר
אבנר
02/06/2018 13:49:34
הגב ל  קלמנטה

אשכרה שנאה עיוורת
מצחיק שכבר אחרי יום ההופעה ההיסטורית שלו נחשבת כסתם עוד הפסד

קלמנטה
קלמנטה
02/06/2018 17:19:20
הגב ל  אבנר

היא הפסד. והוא כמעט תמיד מםסיד את המשחק הראשון.

AI3
AI3
02/06/2018 17:44:21
הגב ל  קלמנטה

שכחתי, הסדרה נגמרת במשחק הראשון, מה גם שללברון לא ממש אכפת מהעונה הסדירה, אז בדרך כלל הוא מגיע בלי יתרון ביתיות בסדרת גמר, כשאין לך יתרון אתה בדרך כלל תפסיד את המשחק הראשון, אבל תמשיך לגנוב דעת כהרגלך.

קלמנטה
קלמנטה
03/06/2018 6:50:43
הגב ל  AI3

היא לא. ומנ המאזן שלו בגמרים? אה…

אבנר
אבנר
02/06/2018 19:16:30
הגב ל  קלמנטה

טוב לדעת שכדורסל משחקים אחד על אחד

נתן
נתן
02/06/2018 14:08:19
הגב ל  קלמנטה

נכון, לברון לוזר, איך הוא לא קלע 60 נקודות? איך הוא לא השתלט גם על ההארכה? איך הוא לא נכנס לראש של ג'יי אר והיל וקלע במקומם? אין ספק שהמשחק האחרון יפגע לו במורשת. אחרי הכל הוא בא מליגה ב' של המזרח. במערב יש המון שחקנים שיכולים לקלוע נגד ג"ס 50, הם פשוט לא עשו את זה מתוך נימוס.

גיא ד
גיא ד
02/06/2018 20:23:09
הגב ל  נתן

+100 גדול!!

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
02/06/2018 20:45:35
הגב ל  נתן

🙂
נתן אתה טוב, הגיע הזמן שתשים תמונה

shadow
shadow
02/06/2018 22:41:45
הגב ל  נתן

המוסר הכפול של אוהדי לברון מכה שוב. קובי היה קולע הרבה ומפסיד – כמובן אגואיזם (כנ"ל ווסטברוק ויש עוד) ולא חס וחלילה שהוא משחק עם נגרים שאין להם מושג וכמובן שזה רק מרדף אחר סטטיסטיקה. לברון קולע הרבה ומפסיד – זה כי הוא ענק אבל באותו הזמן מסכן כי אין לו עם מי לשחק. כל השנים לברון מקבל שיפוט אוהד על גבול המכור אבל פתאום לא שורקים לו כמה שריקות – זה כי השיפוט אכן מכור אבל לא לצד הנכון. רחמים עליו וגם עליי כי כבר ניגמר לי הטישו לחלק מהבכי המתמשך הזה ומה לעשות אני עדיין לא מיליארדר. דבר אחד יאמר לזכותו של לברון, הוא אילף את עדת העבדים שלו לרמת בכי מקצוענית.

לפחות במגרש הזה יש לו הרבה שחקנים שהוא יכול לשחק איתם.

כדי להמנע (לא בטוח שזה יעזור) מתגובות של טרולים או סתם משועממים אני אחזור ואדגיש. לברון הוא שחקן ענק עם יכולות על ובדיוק בגלל זה הוא לא זקוק להנחות ורחמים כשהוא נכשל שוב ושוב להביא אליפות. רק במקרה שלו שונה הנרטיב שאליפות היא לא כל כך חשובה להערכת גדולה היסטורית. אני מדבר על ספורט כן? הרי ברור שאם יקח עוד אליפויות בעתיד זה יעמוד לזכותו אז איך פתאום מגמדים את ערכה של אליפות? מוסר כפול.

AI3
AI3
02/06/2018 23:06:49
הגב ל  shadow

רחמים עליך, אתה באמת בנאדם מסכן, אני מקווה שאם בסוף הקריירה של לברון כשיגידו " לברון, אחד השחקנים הכי טובים בהיסטוריה של המשחק", אתה לא תעשה משהו לעצמך, כי עם רמת המסכנות שלך זה עוד יכול לקרות.

אבנר
אבנר
03/06/2018 6:26:02
הגב ל  shadow

מילת המפתח היא יעילות

Shadow
Shadow
03/06/2018 8:47:40
הגב ל  אבנר

אז עכשיו מילת הפתח היא יעילות במקום אליפות
מ.ש.ל
מאוד לא יעיל בגמרים. ג'ורדן שש משש קובי חמש משבע דאנקן חמש משש.
כמה לברון?

דינגו
03/06/2018 9:39:14
הגב ל  נתן

" במערב יש המון שחקנים שיכולים לקלוע נגד ג"ס 50, הם פשוט לא עשו את זה מתוך נימוס."
🙂 🙂 🙂

דה שוט
דה שוט
02/06/2018 13:19:55

תודה על המעורב.
הריוויו הרס את המשחק, ויותר גרוע – את השיפוט. השופטים עסוקים במחשבות וחשבונות, במקום להתרכז במשחק ולשרוק לפי מה שהם רואים. בלי קשר, כל העצירות האינסופיות האלה מחרבות את הקהל ומעניקות לשחקנים ולמאמנים מנוחות ופסקי זמן מאולתרים.

לתפיסתי – השופט הוא חלק מהמשחק. כמו ששחקן יכול לטעות ולהכריע משחק, גם לשופט מותר.
צריך לתת לכל מאמן מספר מוגבל של ריוויו לכל המשחק – בדיוק כמו בטניס – ושהוא יחליט מתי להשתמש בהם. המאמן יחליט מתי הוא מרגיש שהוא קופח, ועד כמה הקיפוח פגע בו כדי "לבזבז" עליו ריוויו. זה ישחרר את השופטים ויעביר קצת מהלחץ אל כל הבכיינים.

no funny shtuff
no funny shtuff
02/06/2018 15:11:59
הגב ל  דה שוט

יותר מזה- הייתי מוציא את הריוויו לגמרי מהחלטה של שופט אלא רק בזמן מסויים במשחק, נגיד 3 דקות לסיום, ורק בצ'לנג' של מאמן כאשר אם ההחלטה לא מתהפכת- מורידים לקבוצה טיים אאוט (בדומה לפוטבול).
המקרים היחידים בהם שופטים יכולים לעשות ריוויו הם בעקבות פאול חמור או קטטה, כאשר גם במקרים אלו יש להריץ דקה שנראית על המסך כאשר בסיומה חייבת לבוא החלטה.

דה שוט
דה שוט
02/06/2018 15:16:54
הגב ל  no funny shtuff

סבבה, הכל טוב, רק שחררו אותנו מזה. לא ידעתי על חוקי הריוויו בפוטבול

ברוך רובין
ברוך רובין
02/06/2018 15:34:17
הגב ל  דה שוט

שופט הוא לא חלק מהמשחק, ואסור שהוא ישפיע על תוצאת משחקים, טוני ברותרס השופט הגרוע והמושחת בליגה בין השופטים היחידים שנשאר מימי גורדן העליזים.

Ljos
Ljos
02/06/2018 17:40:18
הגב ל  דה שוט

הייתי בכלל מוציא את השופטים מהמשחק. שהשחקנים יקבעו בינם לבין עצמם אם היה פאול. ואם אין הסכמה, שהשחקן הראשון שלוקח את הכדור לאחר המכות יחליט מה לעשות.
(אהמ… צ'נדלר. למקרה שצריך להבהיר)

רועי ויינברג
02/06/2018 15:52:42

תודה על המעורב. קצת על ברוקלין ושרלוט:

ברוקלין – כעקרון יש להם מצב לא רע, שנה לפני החזרה של בחירות הדראפט שלהם. ג'ארט אלן מאוד צעיר וחיבר כמה משחקים יפים העונה, כשהוא עושה תנועה טובה בלי הכדור ויכול להפוך לסנטר לגיטימי בעתיד, קלינט קפלה כזה. כריס לברט שחקן שישי טוב מאוד, רונדה הוליס ג'פרסון נחמד וספנסר דיוונידי (אם ישאר) רכז פותח אחלה לגמרי. הם עדיין צריכים סטאר קווליטי וידעו להרים את מי שיפול בדראפט.

המצב של שרלוט יותר קשה. המון חוזים רעים ויש דיבור על זה שהם רוצים לעשות טרייד על קמבה. אולי יצליחו להוציא עליו בחירת לוטרי ולהמשיך רי-בילד שמבוסס על מאליק מונק, הבחירה ועוד כמה שנות טנקינג בזמן שהחוזים של הווארד, וויליאמס ובאטום נגמרים. ג'יימס בורגו מאמן שמתאים לבנייה מחדש ואני מקווה ששנה הבאה מונק יפתח ויקבל איזה חצי שעה בערב כי השנה הוא לא שיחק מספיק. הייתי מנסה להביא את ג'ונתן אייזק והבחירה מאורלנדו תמורת ווקר.

אם לברון עשה 51 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים עם עין אחת טובה, הוא יעשה 102, 16 ו-16 עם 2 עיניים טובות?

C webb
C webb
02/06/2018 15:57:13

דריימונד גרין הוא מסוג השחקנים שאתה אוהב אותם שהם בקבוצה שלך, ומתעב אותם שהוא נגדך. אי אפשר להישאר אדיש כלפיו.
אני הכי אוהב טראש טוק ודם רע בין יריבים. אבל, משום מה גולדן סטייט מתחילה לבצע אותם רק כשהם ביתרון או שהניצחון אצלם בכיס.
ובגלל זה הם כל כך מאוסים בעיניי.

מאוד אהבתי אותם ב2015 ו2016.
היה בהם משהו אותנטי האמיתי, קבוצה שהתפתחה כמו שצריך ועברה את כל השלבים בדרך לשיא.
אבל ברגע שהבנתי שהם התחילו בגיוס של דוראנט עוד בזמן שהם שוחטים את הליגה, ובזמן שבארנס אצלם בקבוצה, התחלתי לשנות את הדעה שלי ואת הרגש כלפיהם.
האליפויות שלהם לא מרגשות בעיניי, השמחה של קרי שנראתה לי כובשת בתחילה הפכה בעיניי לזחוחה, ודוראנט, הוא פשוט מבאס.

מנחם לס
מנחם לס
02/06/2018 16:03:26

תודה לכולם

bobby
bobby
02/06/2018 16:19:42

תודה על המעורב מנחם!
את הפשאלה של מייקל רופין אני דווקא זוכר דיי טוב. נכון שזה היה במשחק ליגה ולא באיזה משחק פלייאוף מכריע, אבל עדיין מדובר על אחד המהלכים המפגרים בהיסטוריית המשחק..
מה שנקרא, על מהלך מסוג זה הומצא המשפט – ״אל יתהולל חוגר כמפתח״. כולה היה צריך לחכות עוד 2 שניות לבאזר כדיי לחגוג.

אגב, גם המהלך של הארפר הוא דיי הזוי, יותר אפילו משל סמית. אצל סמית היו רק 4.7 טיקים על השעון, ואיפשהי חצי שנייה לבאזר האסימון נפל לו. מאוחר מדיי, אבל לפחות הבין שטעה.
להארפא היה הרבה יותר זמן להבין שהמשחק בשוויון, וגם אחרי הבאזר הוא לא הבין..

אבל אין ספק שג׳יי אר יצא ליצן רציני..

Ljos
Ljos
02/06/2018 16:55:18

ברוקלין מתחילים את ההכנות עם צל קטנטן. צל קטנטן שמתחבא מאחורי הצל הענק של איבוד כל בחירות הדראפט שלהם בשנים האחרונות, אבל צל. בדטרויט מחפשים GM חדש שיחליף את SVG וחושבים שהם מצאו את הדני איינג' שלהם בטראג'ן לנגדון, השחקן מאלסקה ורוסיה, ועוזר ה-GM של הנטס וה-GM של קבוצת ה-G-ליג שלהם. ג'יזס.
הצעד הראשון החשוב שהם כבר עשו הקיץ היה להביא מאמן שלשות מבאמברג הגרמנית לעבוד עם השחקנים בפגרה.
יש להם המון חוזים שנגמרים בשנה הבאה, בעוד השנה היחיד שמשמעותי הוא ג'ו האריס.
בשוק השחקנים החופשיים אני מאמין שהם ימשיכו לעשות ברוקלין ויציעו חוזה לכל שחקן פנוי עם פוטנציאל, ובערך 1% מהם יחשוב על ההצעה בצורה רצינית.

שמעון
שמעון
02/06/2018 18:18:07

גיים אוף זונס פרק 7

https://www.youtube.com/watch?v=JtIY1Naxg0M

גיא ד
גיא ד
03/06/2018 6:58:50
הגב ל  שמעון

האמת שגם לא זיהיתי? זה ברוגדום בסוף?

אדם
אדם
02/06/2018 18:20:02

מנחם תודה על הטור ועל ההשקעה היוצאת מן הכלל בימים האחרונים.

לרשום "גרין הוא אדם מסוכן. לדעתי מקומו בבית מעצר 'השרון' בתוך תא עם בריח" – זו הגזמה פרועה שנראה כי נובעת מהטייה שמקורה ב (1) שנאה לווריירס ו(2) העדפה גורפת של הקאבס.

הגנה קשוחה, בעיקר בפלייאוף, היא לא עניין חדש בנ.ב.א וגרין לא המציא זאת.
הוא בסך הכל ממשיך קו בלתי נגמר של שחקנים אגרסיביים שעבורם 'אין סל קל' הוא לא סיסמה אלא מציאות.
נכון שהוא חוטא עם ההצגות המיותרות ומוציא מהכלים את שחקני (ואוהדי) היריבה, אבל הלו – זה גם חלק מהייפי שבמשחק לא? (אלא אם הוא שחקן של הקבוצה היריבה, כמובן..)

תשאיר את כלא השרון לאלו שמסתירים את מה שהם עושים, לא לאלו שעושים את מה שהם עושים במטרה שייראו אותם עושים את מה שהם עושים.

והערת שוליים – כמעט לא זכור לי שקראתי שלגרין היה חסר אסיסט אחד (כמדומני) עבור טריפל דאבל. רבגוני כהרגלו.

וחוץ מזה – השופטים מכים חטא על פשע – טעיתם? תגידו טכינו. אבל אל תפתחו חזית חדשה על שריקות שלא נשרקו (ולא נשרקות, אגב, עשרות פעמים) כדי לצאת צדיקים. זו תופעה מבישה.

shadow
shadow
02/06/2018 22:46:09
הגב ל  אדם

אתה לא זיו מפנמה או ששניכם אוהבים את אותה התמונה?

זיו פנמה
זיו פנמה
03/06/2018 0:38:11
הגב ל  shadow

יש לי 2 פלאפונים ומחשב ולא בכולם יש אפשרות לכתוב בעברית אז קצת התבלגנו העניינים.. אבל התשובה בקצרה היא כן 🙂

shadow
shadow
03/06/2018 1:04:07
הגב ל  זיו פנמה

fair enough

תודה על התשובה 🙂

Panaman
Panaman
03/06/2018 4:48:09
הגב ל  shadow

And it is me in the picture, by the way.. in the galil

trusttheprocess
trusttheprocess
02/06/2018 20:50:37

קולנג'לו בחוץ , כרגע זה רק ענינים משפטיים של עורכי דין
אם הם יכולים לפטר אותו על CAUSE או שיאלצו אותו להתפטר.
אמביד רמז לבעלי הקבוצה שאם קולנג'לו נשאר הוא מבקש טרייד

עידו גילרי
עידו גילרי
02/06/2018 20:54:57
הגב ל  trusttheprocess

welease bwian

no funny shtuff
no funny shtuff
02/06/2018 21:30:32

Wait till Biggus Dickus hears of this

יונתן .S.
יונתן .S.
02/06/2018 21:07:16
הגב ל  trusttheprocess

תודה על העדכון פרוסס. מצפה ממך לעוד עדכונים בנושא.

אגב, יש דיבורים על דיוויד גריפין מצד התקשורת בפילי? הוא אמנם לא בוחר טוב, אבל תכלס…מה אכפת לקבוצה? העיקר מזעור הנזקים כרגע והפרי אייג'נטס בקיץ. מה גם שלהעביר בחירות הוא כן יודע ובחירה 10 לא הכי תועיל לכם, אבל בטרייד…אולי כן.

THE KING RISSELL
THE KING RISSELL
02/06/2018 20:52:33

איזה מעורב תענוג.

תודה רבה!

יונתן .S.
יונתן .S.
02/06/2018 21:05:00

תודה על המעורב מנחם.

הדבר הכי מעניין מכל הטעות הפטאלית של סמית' היא שלפי ההיסטוריה אנחנו לא אמורים בכלל להיות מופתעים.
כמה שלברון תמיד היה היריב של הקבוצה שאני אוהד, הגמר הזה אני בעדו וכאב לראות אותו מפסיד את המשחק על דברים שלא בשליטתו.

לגביי ברוקלין ושארלוט – שתיהן במצב מחורבן, אך עם זאת, ברוקלין בעיניי התעלתה על הקשיים הרבה יותר משארלוט. לברוקלין לא היו בחירות והם הצליחו לגרד מעט כישרון אל תוך הקבוצה ומצאו שיטה לשחק בה. שארלוט מחזיקה בהרבה שחקנים חופפים, שהופכים למיותרים בקבוצה. יותר מדי בחירות שגויות וניהול לא נכון של הסגל הקיים. במקום לנסות ליישם בקבוצה את שיטת יוסטון (גארד יוצר מוקף בקלעים גבהוים) או שיטת בוסטון (מצבת פורוורדים וורסטיליים), הם פשוט משחקים בצורה אנכרוניסטית ומתסכלת בהשוואה לפוטנציאל שניתן להוציא מהם.

מבחינתי, הכי קריטי לשארלוט – עוד יוצר לצד קמבה (בעדיפות לשחקן גבוה יחסית). קווין נוקס יושב בול למשבצת הזאת בעיניי ומקווה שהם יבחרו בו כמו שמצויין ב-Mock של האתרים.

לגביי ברוקלין – נכון. הרוטציה חסרת סדר, אבל זה עדיין נראה טוב מאוד בהתחשב לנסיבות בשנים האחרונות. אני הייתי מחפש כישרון לעמדות הפורוורד (בדגש על עמדה 4) ולא חושש כלל להמר על כל הקופה עם פרוספקט של High risk, high reward, כי שוב – כרגע הם עדיין צריכים לקחת סיכונים. אני במקומם מדבר עם דנבר על הבחירה שלהם ולוקח את פאריד בשביל בחירה 14 ומתפלל שאיכשהו מיילס ברידג'ס נופל אליי.

Smiley
Smiley
03/06/2018 0:06:53
הגב ל  יונתן .S.

לשארלוט יש את מאליק מונק המוכשר, שמשום מה הם העדיפו העונה לתת הרבה דקות ללאמב מאשרלמונק.
אולי הם רואים משהו שאנחנו לא לגבי מונק…

יונתן .S.
יונתן .S.
03/06/2018 0:45:17
הגב ל  Smiley

לא ציינתי אותו בכוונה, כי הם לא משתמשים בו כהלכה. אם הם לא תופסים ממנו, בגלל חוסר התאמה למתווה שהם רוצים להנחיל על הקבוצה, אז תעבירו אותו.

אך למרות נוכחות מונק בסגל, אני חושב שגם הוא וקמבה יחדיו לא יספיקו בכדי להעלות את רמת הקבוצה ובכדורסל זל היום כדאי שיהיה לך יוצר מאחת מעמדות הפורוורד.
לכן – לטעמי נוקס הוא תשובה טובה עבורם.

עדן
עדן
02/06/2018 21:18:21

תודה על המעורב מנחם.
ברוקלין יכולים להיות מרוצים בעיקר מזה שהעסקה הגרועה שלהם עם הסלטיקס הולכת להיגמר. שרלוט צריכים לפי דעתי להתחיל בניה מחדש עם טריידים על קמבה, וניסיון לקחת חוזים גרועים, עבור פרוספקטים טובים שיכולים להתפתח או להישלח בטריידים עתידיים, ועבור בחירות עתידיות.
בנוסף, כדאי להם לנסות להכניס בכל הכוח את מונק למרכז, ולנסות לפתח אותו לעתיד.
בנוגע לשריקות. אני חושב שמגזימים עם זה יותר מידי, והדיון הפך לכזה שבו אוהדים מתלוננים רק כי הקבוצה שלהם הפסידה, כי בסופו של דבר שני הצדדים נפגעים ואין העדפה מוגזמת לקבוצה אחת, הווריורס נהנו משיפוט והקאבס הפסידו בעיקר בגלל ההחמצה של זריקת העונשין השנייה והטעות של ג'יי אר.
ראיתי לא מזמן את הסרטי 30 על 30 על הסלטיקס מול הלייקרס ויש מצב טוב שהיריבות הזו- שהרבה מאיתנו כבר מתלוננים שהיא משעממת, כי היא חוזרת על עצמה והיחסי כוחות די ברורים, תיזכר עוד 30 שנה שכאחת היריבות הגדולות יותר, באותו קנה מידה.
לכן הייתי ממליץ לכולנו לא להפסיד את הכיף שבצפייה על הפגנת סלידה מצד כזה או אחר, פשוט בואו נהנה מהתצוגות האלו.
במשחק מספר 1 לברון נתן את המשחק האינדיבדואלי הכי טוב שראיתי בלייב, ומנגד היה את סטף שלפי דעתי ניהל את הקבוצה שלו נפלא, וקצת שכחו את המשחק האדיר שלו פה- כולל בקלאץ'.
חוץ מזה אנחנו זוכים לראות עוד שחקנים אדירים- בראשם דוראנט, קליי, לאב ודריימונד, והצוותים המשלימים הם אמנם לא הטובים בליגה, אך הם גם לא גרועים.
לכן, בשורה התחתונה היא שאל תהיו נרגנים, פשוט תהנו

Ohad
Ohad
02/06/2018 21:18:50

מה עם איגי?? כשיר למשחק הבא?

עידו גילרי
עידו גילרי
02/06/2018 22:58:00
הגב ל  Ohad

כנראה שלא ישחק (doubtful)

Ohad
Ohad
02/06/2018 23:26:08

אז קליבלנד לוקחים משחק הבא בדוק

עדן
עדן
02/06/2018 21:19:11

בנוסף, ה-NBA העלו סרטון סיכום דיי טוב למשחק מספר 1:
https://www.youtube.com/watch?v=_kP1_W2RbYw

זיו פנמה
זיו פנמה
03/06/2018 0:45:18
הגב ל  עדן

תודה

מוזר שאין שם התייחסות ל:
1. עבירה של גרין על לברון
2. ההחלקה של סמית' לרגליים של ת'ומפסון
3. העבירת תוקף/מגן חצי דקה לסיום
4. הטכניות וההרחקה בסיום

קיצר – עשו את זה נקי מדי לטעמי. חבל

עדן
עדן
03/06/2018 9:26:12
הגב ל  זיו פנמה

מבין אותך, גם אני חשבתי על זה, פשוט לא ציפיתי מלכתחילה שהם יוסיפו את זה, לפי הקו שהליגה הולכת איתו, כך שהם ינסו להצניע את המקרים מעוררי המחלוקת. בגלל שמלכתחילה ציפיתי לצנזורה מסויימת, הסרטון הזה לפי דעתי טוב בהתאם לציפיה הזו.

בוני
בוני
02/06/2018 22:35:02

זה יפה מאוד שהם מודים אבל שיגידו את זה לגייאר שנרדף עכשיו בגלל שערוריית שיפוט.

הליגה מדרדרת משנה לשנה בגלל פציעות מכריעות ושיפוט ברמה ירודה.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/06/2018 22:37:37
הגב ל  בוני

כן ממש שערוריה….

בוני
בוני
02/06/2018 23:13:51

אני עובר פה על התגובות והשערורייה היא ברמה כזאת שרוב ההיטרים של לברון באתר נעלמו או הפכו להיות בעד קליבלנד.

הרמאות והחוסר קלאס של הגולדן. הורידו את כל הערך הספורטיבי וההערכה לכישרון הרב בקבוצה הזאת.

Shadow
Shadow
02/06/2018 23:13:43
הגב ל  בוני

😂😂😂 חונק.

הליגה מדרדרת והרייטינג עולה.

נגמר לי הטישו מתנצל מראש.

בוני
בוני
02/06/2018 23:16:34
הגב ל  Shadow

הרייטינג עולה בגלל שאחד מהשחקנים הכי טובים בהיסטוריה נמצא בו.

יש לאדם סילבר מזל שלברון החליט לסחוט את התפוז גם אם זה אומר להפסיד בגמר לשחקנים נחותים.

shadow
shadow
02/06/2018 23:32:44
הגב ל  בוני

כן ברור כשלברון יפרוש הליגה ממש תתמוטט מקווה שלא יסגרו אותה.

אתה בטוח תמשיך לצפות כי ככה זה עם מכורים. תהיה בריא כמה סתירות יש לך בארבעה משפטים. קשה לעקוב. לא עדיף מבחינתך להנות מהמזל שנפל בחלקך ובחלקו של סילבר כי לברון החליט לסחוט את התפוז (לטענתך)? נראה שאתה סובל.

אחד הטובים בהיסטוריה מפסיד לנחותים זו נקודת זכות או חובה? לא הבנתי, זה די מבלבל הניגודים האלה.

בוני
בוני
02/06/2018 23:50:32
הגב ל  shadow

אתה מבלבל את הניגודים בעצמך.
לא היית מקבל רייטינג גבוה אם לברון היה מחליט לא לעלות לגמר ואז היית מקבל את בוסטון.

כאוהד ניטרלי ולא היטר.
אני יכול לפחות להעריך כל הופעה היסטורית של לברון כשהוא משחק נגד השופטים ולצד חבורה של פועלים שלא נותנת לו סיכוי לנצח.

Smiley
Smiley
03/06/2018 0:08:55
הגב ל  shadow

איזה מן ספורטאי לא רוצה להגיע לגמר ולשחק על התואר?!?!

אם ספורטאי מוותר מראש זה מאבד את כל הערך הספורטיבי

shadow
shadow
03/06/2018 0:57:48
הגב ל  shadow

להמציא כל אחד יכול אז אני אומר שאם בוסטון היו עולים הרייטינג היה עולה כי זה היה סיפור סינדרלה נהדר. בו לא נגרר למחוזות הפנטזיה בגלל המרירות

חתוליו
חתוליו
02/06/2018 23:07:08

תגידו, אתם גברים או ילדים? כל הבכי והנהי, האכלו לי שתו לי והויכוחי מי התחיל האינסופיים האלה מוציאים את החשק להיות פה.
זה בסדר לאהוב את לברון, או לא לאהוב אותו וכנ"ל לגבי גולדן סטייט אבל בחייאת תמצאו טיעונים הגיוניים כי זה פשוט מגוחך.

ליאור
ליאור
02/06/2018 23:31:05

תודה מנחם על העבודה הרבה שאתה משקיע לאסוף ולכתוב את הטורים/מעורבים שלך למען הכיף שלנו. כל הקונפירציות אולי נכונות ואולי לא. זה מזכיר תחרויות (אוסקר ומיד יוניברס) שמי שמכריז על הזוכה טועה או הוטעה ופתאום נהייה באז תקשורתי על התחרות. בהתחלה כעסתי על מה שקרה, אבל בתכלס קליבלנד הייתה יכולה לנצח והם שמטו שתי הזדמנויות (היל וסמית') ועוד פעם יכלו לנצח בהארכה ולא מימשו אף אחת מהאפשרויות, כך שזה לא פחות באשמתם. שוב, אם הם יוכלו לנצח שני משחקים מהמשחקים הבאים אז נתחיל לחשוב מה היה קורה אילו. עד אז שיחזרו ויידברו במגרש. ג'ף ואן גנדי אמר שאמור להיות דו"ח לא רק על בשתי דקות האחרונות, אלא על כל המשחק ואולי כולם צריכים לראות אותו. הבעייה היא שתמיד יש טעויות ולהתחיל לבדוק כל דבר זה מטורף. בטוח יש עוד ליין וויולאשיין שקרו בזריקות עונשין אחרות וכו'.

Zivo
03/06/2018 6:58:35

גרין שחקן מלוכלך אבל בלעדיו היינו מתים משעמום. קצת מתח בין הקבוצות זה רק דבר חיובי בכדורסל הסטרילי של ימינו.

שעיה
שעיה
03/06/2018 9:53:44

אני המום מכמות הדמעות והבכי ששופכים כאן אוהדי קליבלנד.
שברת את שיא התלונות על שיפוט. מספיק. קליבלנד הפסידו כי לא היה להם מה למכור בהארכה. פשוט מאוד. לברון יכול לנסות לקלוע גם 60 עם טריפל דאבל כמו התאום שלו הארדן, זה לא יעזור.
גולדן סטייט ינצחו בגלל שהם הרבה יותר טובים.

AI3
AI3
03/06/2018 12:10:49
הגב ל  שעיה

אתה צודק, רק לך מותר לבכות על שיפוט.