מעורב הופס (ארוך) ליום ששי: הקאבס נישדדה  / מנחם לס

מעורב הופס (ארוך) ליום ששי: הקאבס נישדדה / מנחם לס

שריקה אחת שאולי קבעה גורלה של סידרה (ואז פאול מפוקשש)

השחקן, והקבוצה, הגורמים לי חררה וגועל נפש:

כואב, כואב לכל אלה שרצו בניצחון הקאבס (ואני ביניהם).

ולמה אני שונא את הווריורס? כי הם LOUSY WINNERS. כשלארי בירד ניצח הוא תמיד הראה כבוד למפסידה. מג'יק עשה אותו דבר.

הווריורס? מחייכים ומגחכים ביניהם. מעצבנים בכל הצורה שהם מתנהגים. בנצחונם ישנה מין הנמכת היריב. מין התנהגות עליונה שאפילו אצל מייקל והבולס לא היתה.

והיום ראית שהם קבוצה שנגד שמירה גברית וחזקה הם משתינים במכנסיים והופכים בינוניים בהחלט. למזלם במערב אין קבוצות היודעות להגן כקבוצות המזרח. ההרגשה כל המשחק היתה שהקאבס שולטת בעניינים והווריורס במשחק מקרי לחלוטין נשארת במשחק בגלל כמה שלשות מטורפות של סטף. כל משחק המסירות המהולל שלהם נישכח. הם הפכו לקבוצה הנלחמת על חייה, ולא הרבה יותר. היא הגיבה הערב הרבה יותר מאשר יצרה. הקאבס נראית המאורגנת והמסודרת יותר..

לברון נתן את אחד ממשחקיו הטובים ביותר – ודריימונד גרין הכניס לו יד לעין במחצית הראשונה שהתמלאה באדום – ואז ב-110-119 גרין עשה עליו עוד פאול, והסתובב לקהל עם זרועות מורמות.

הקאבס נתנו לווריורס את כל מה שיכלו להכיל, אבל כשג'יי אר סמית מחטיא שלשות על ימין ועל שמאל ואז יושב על הכדור כשיש 4.7 שניות כשהוא בוודאי חושב שהקאבס בהובלה (ובסוף מכניס אחת כשכבר מאוחר), זה חותם סיפור בצורה השלילית ביותר שניתן לחשוב עליה.

וכשגרין מעצבן את טריסטן תומפסון עד שהוא לא עוצר בעצמו ומכניס כדור עם חבטה קטנה לגרין, רק הצטערתי שהוא לא עשה זאת ביתר עוז. טריסטן ניזרק מהמשחק על מרפק קטן שבמהלך חוזר לא נראה אפילו כפאול..

לי היה ברור בהחלט שהשופטים שרקו כל מהלך שאלתי לטובת הווריורס, והחמור ביותר היה הפאול נגד לברון בכניסה של דוראנט שנישרק נכון ע"י השופט ואז שינו את החלטתם.

בהפרש 1 ג'ורג' היל קלע 1 מ-2 פאולים, אבל הקלעי עם 81% דיוק היה יכול לנצח את המשחק עם פאול שני כשבשעון נשארו 4.7 שניות.

עם זריקת הפאול הזאת ג'ורג' היל היה יכול לנצח את המשחק (הווריורס היו חייבים לקלוע ב-4.7 שניות, ועם השמירה של הקאבס הערב זה נראה כמבצע קשה עם סיכוי קטן) 

 

אבל לא ניגמר. היו 4.7 שניות. הכדור אצל ג'יי אר סמית. מה הוא עושה? מתבלבל. ואז מכדרר החוצה, ואז הזמן ניגמר.

*הוא יכול היה להסתובב ולזרוק

*הוא יכול היה למסור ללברון שיזרוק (או ייכנס; היה זמן)

*או לבקש טיים.

הוא לא עשה מאומה. רק ישב על הכדור. איזו פאשלה לשחקן וותיק כמוהו!

הנה:

*

*

בגולדן סטייט יש משהו מעצבן שאני לא יכול להסביר. ראיתם את החסימה האחרונה של לברון על סטף קיירי כשהמשחק כבר היה גמור בהארכה? וסטף בן הטובים הזה עוד מעז ללכת לכיוון לברון ולזרוק טראש עלוב. לברון דחף אותו בעדינות. יש לסטף מזל שלברון לא הכניס לו אחת טובה כפי שהגיע לו ברגע זה. לסטף יש כשרון להוציא אותך מדעתך עם החיוך המזוייף שלו ומגן השיניים היוצא מפיו. אני מעריץ את לברון שלא הכניס לו פגז שהיה שולח אותו לעולם החלומות ליום או יומיים, עד כך הוא מעצבן.

והבנזונה יודע זאת!

בקיצור, הקאבס הגיעה עם רוח וכוח מזרחי, אבל לרוע המזל היה זה יום קליעה גרוע ביותר מה-3 של קורבר, לאב, סמית', וכל השאר. הם סיימו עם 26% עלובים, ולברון הציל אותם עם ה-3 מ-6 מה-3 שלו, אבל בעיקר בכניסות נפלאות לסל כשהווריורס עמדה חסרת אונים נגדן. וכשהוא ניכנס והוציא כדור החוצה – כל חבריו פישלו. אחרת היה כאן נצחון בהפרש לקאבס.

ללא לברון הקאבס היתה מסיימת בשן ועין.

מה שבטוח הוא שהסידרה הזאת תהיה קשה הרבה יותר משציפינו כי גולדן סטייט הרבה פחות טובה ממה שחושבים, והקאבס הרבה יותר חזקה מאשר חושבים.

לברון החל את המשחק עם 6 סלים רצופים ולא עצר עד שהיו לו 51 נקודות. איזה שחקן עליון!

המחצית הראשונה של הקאבס. לברון היה עליון. לאב היה טוב מאד. בכל הרבע השלישי טיירון לו שכח ממנו.

 

סיום המשחק

  1. למה רק 35 דקות ללאב?
  2. למה רק 19 דקות לנאנס?
 Cavaliers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. JamesSF 42 19-28 3-6 8-9 3 4 7 8 1 0 5 2 -3 49
K. LoveC 35 9-18 1-7 2-2 3 11 14 1 0 0 1 1 -5 21
T. ThompsonC 19 1-4 0-0 0-0 2 3 5 0 0 1 1 2 -7 2
G. HillPG 26 2-4 2-4 1-2 0 1 1 0 1 0 0 4 -1 7
J. SmithSG 33 2-9 1-5 2-2 2 2 4 2 0 0 2 1 -10 7
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 19 4-6 0-0 1-4 4 7 11 0 1 0 0 2 +3 9
J. GreenSF 31 2-8 1-6 0-0 0 1 1 5 1 0 1 0 +5 5
J. ClarksonPG 17 2-9 0-3 0-0 1 2 3 0 1 1 1 1 +8 4
K. KorverSG 17 1-3 1-3 0-1 0 2 2 1 0 0 0 2 +10 3
A. ZizicPF Has not entered game
C. OsmanSF Has not entered game
J. CalderonPG Has not entered game
R. HoodSG Has not entered game
TEAM 42-89 9-34 14-20 15 33 48 17 5 2 11 15 107
47.2% 26.5% 73.7%
 Warriors
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. GreenPF 42 4-8 1-4 1-1 1 8 9 6 5 2 2 3 +1 10
K. DurantSF 41 8-22 1-7 7-8 0 9 9 6 1 3 1 2 +7 24
K. LooneySF 24 4-5 0-0 0-0 3 1 4 0 1 0 0 4 -10 8
S. CurryPG 41 11-22 5-11 2-2 0 5 5 8 1 0 2 1 +1 29
K. ThompsonSG 40 6-14 3-8 3-3 0 2 2 1 0 0 1 3 -1 18
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. WestPF 4 1-1 0-0 0-0 0 0 0 1 0 0 1 0 -6 2
J. BellC 13 2-3 0-1 0-0 0 2 2 2 0 0 0 1 +2 4
J. McGeeC 6 2-3 0-0 0-0 0 1 1 0 0 1 0 0 +7 4
S. LivingstonPG 13 2-2 0-0 0-0 0 1 1 2 1 0 0 1 -7 4
P. McCawSG 4 0-0 0-0 2-2 0 0 0 0 1 0 0 0 -2 2
N. YoungSG 10 1-4 0-2 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 +9 2
Z. PachuliaC Has not entered game
Q. CookPG Has not entered game
TEAM 41-84 10-33 15-16 4 29 33 26 10 6 7 16 107
48.8% 30.3% 93.8%

2. כולם שואלים מה גרם ללברון להופיע ככה למשחק

 

3. הידעתם שכל הצלחת הווריורס היא בגלל אחוות האחים, עליזות, צחוקים, ובדיחות?

היום הסוד התגלה. בקסטר הולמס גילה היום ב-ESPN שהצלחת הגולדן סטייט ווריורס היא לא הקליעות המטורפות של סטף קרי. גם לא משחק המיד-ריינג' הכמעט מושלם של דוראנט. לא הקליעות השקטות שהורגות אותך שוב ושוב של קליי ת'ומפסון, ולא משחק ההגנה הנהדר – והחכמה של דריימונד גרין – האול סטאר הרביעי בחמישייה הטובה ביקום.

הסיבה? לא ידעתם?2

הסיבה היא אחוות-אחים, שמחה, צחוקים, הנאה, ואהבה!

כמו שיר האהבה הגדול ביותר שאי פעם ניכתב:

 


האהבה התחילה בין סטיב קר וסטפן קרי. אני לדבר על אהבה במיטה כמו בהומוסקסואליות. אני מדבר על אהבה ברגש, באושר הקבוצתי, בסנטימנטליות קבוצתית, בקשר רוחני. שום מלדרמטיות. סתם שני אנשים מבוגרים המרגישים שמצאו אושר אחד בנוכחות השני.

 סטיב קר אומר: "יש בינינו קשר שלא זקוק לדיבור או הסבר. אנחנו חושבים אותו דבר ומרגישים אותו דבר. האושר והשמחה של להיות 'ווריורס' חשובים עבורנו יותר מניצחונות, אבל בגלל ההרגשה הזאת של אושר, עליזות, שמחה, ורננה, באים הניצחונות, ואז הניצחונות מגבירים את האושר, שמחה ורננה. אנחנו מאד דומים. WE ARE ALIKE!

It's all meant to reflect the mentality of Kerr. But, as Kerr says today, "it actually portrayed Steph. … We're a lot alike."

בשיר השירים לא יכלו לתאר זאת טוב יותר.

LOVE MY ASS!

4. באותה צורה שסטיב קר לסטפן קרי, גם סטפן קרי לסטיב קר.

האוהבים ונאהבים

ההתגלות הזאת באה לקר כבר בעונתו הראשונה כשהוא רצה שכל אופי הקבוצה – ה-DREAM CULTURE שהוא רצה בקבוצתו – יעוצב על ידי שחקנה הטוב ביותר. קר חיפש תכונה אחת בסטפן שתעצב ותשלוט בכל חיי והווי הקבוצה: באימונים, באסיפות, בטיסות, בניצחונות ובהפסדים.

סטיב קר חיפש אווירה קלה, קצת מגוחכת, אבסורדית, ליצנית. מוסיקה קלה והיפ-הופ באולם האימונים, ובדיחות ב-FILM SESSIONS. אצל סטיב קר המשחק אף פעם לא היה מוקד החיים והדבר הכי חשוב. הוא תמיד לקח את המשחק בקלות, ותמיד גיחך בסתר על הרצינות התהומה של מייקל ג'ורדן שעבורו המשחק היה קודש קודשים. "אם מייקל היה שומע כשחקן על האווירה הקלילה והליצנית שאני מחפש, הוא היה אומר לי –

"COACH! WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU?"

"עם סטפן מצאתי את השחקן שהרגיש בדיוק כמוני!", אומר היום סטיב קר.

"בתחילה חששתי שבעולם החדש של אנליטיקס וסינמטוגרפי של כל תנועה ותזוזה, האושר והשמחה שחיפשתי וקיוויתי שהאווירה תיקלט בקבוצה ייתקלו בהתנגדות, אבל להפתעתי כל השחקנים מהראשון עד האחרון קנו את הקונספט החדש באהבה. בגלל זה ורק בגלל זה שחקן כניק יאנג מצליח כל כך ומקובל מאד בין השחקנים", קר אמר ל-GOLDEN STATE OF MIND אתר החובבים של הקבוצה.

דריימונד גרין אמר בנידון:

"You'll never be able to quantify that one," says forward Draymond Green. "I think that drives the numbers. And I think the lack thereof is the force behind bad numbers."

סטיב קר מודה שהאווירה שחיפש – והצליח להשליט בקבוצה – היא תודות לדבר אחד: אופיו הקליל של סטפן קרי. "מייקל? הוא היה מחפש עץ לתלות אותי!".

דייויד ווסט אומר: "הייתי צריך לדבר עם הצעירים ולהסביר להם כמה האווירה הקלילה והידידותית עליונה על משטר מארינס של כמה מאמנים שהיו לי". הוא שלח מסר לחברי קבוצתו הצעירים דרך אתר  'אתלטיק':

""'You m—–f—–s better be thankful to God.'"

גם קליי ת'ומפסון יודע ומרגיש שהוא פועל ויוצר באווירה שונה לחלוטין. הוא אמר:

I know a lot of people — I'm not gonna name names — in the NBA," Thompson says. "They love what they do, but sometimes they don't enjoy going to work every day. I can say here, everyone enjoys coming into the gym."

גרין חוזר על דברי קליי: "אצל הרבה מאד שחקני NBA העונה היא עומס וסבל של עייפות, טיסות, כאבים. אצלהם זו מטלה. זו עבודה קשה. גם לנו ישנה עייפות, עומס וטיסות, אבל אצלנו זה לא 'מרגיש' כמו עבודה. אצלנו זה FUN!"

 


את החלק הנפלא הזה אני מעדיף לא לתרגם. בתרגום (אלא אם כן זה סמיילי המתרגם!) – שירת הכדורסל הזו תאבד מהחן והעליזות שבה. אז אני משאירו כפי שהוא הועתק מ-ESP: (אבל אחרי שראיתי את סטפן קרי הערב הכל בו הופך להרבה פחות נפלא. הוא נראה לי מין כפוי טובה שחייב לחטוף כמה צליפות חגורה בטוסיק. הוא מנצח גרוע מאד שיודע שחיוכו מעצבן עד מוות!).

STEVE KERR HAS his hands folded behind his head, a grimace on his face, as he watches the circus act unfold. It's a Sunday in early March 2015, still in Kerr's first season at the helm, and his 48-12 Warriors are hosting the Clippers, who have Curry completely surrounded. Three defenders close in, inside the 3-point arc. With 8:52 remaining in the third quarter, the Warriors are up 10. And they're about to turn it over. But then Curry dribbles through his legs, behind his back — and somehow eludes the swinging limbs of his captors and steps behind the arc, his back facing the basket. Then he turns, fades and launches. It's an impossible swish.

The Houdini-esque escape ignites Oracle Arena, creating one of the NBA's most signature highlights of the season.

Amid the bedlam, Kerr turns away, drops his hands, shakes his head and laughs.

"That shot, I sort of realized as a coach, 'You've got to back off,'" Kerr says. "That shot's part of who Steph is — it's part of his power and his force. So I can't be the old-school coach like, 'Come on, Steph, you've got to search for a better shot.' I can at key times, strategically. But mostly, I've got to let Steph do Steph."

Curry says simply: "When I'm out there, for me to be successful, I've got to play a certain way." There are undercurrents of his playing style, but the heartbeat, the very soul of it, is joy.

"I've always had a joyous disposition," Curry says. "When I've always played basketball, I was always the goofy kid, running around, having fun, doing what I loved to do. I don't think I've ever lost that as I've gone through the ranks — high school, college to now. I just enjoy it. I think from my personal belief system is that I've been in this situation, this stage, for a reason: to shine light on things that I believe in. That's the most constant thing for me."

These are the same values Kerr wanted for the Warriors, but that eye-popping shot Curry dropped on the Clippers — and others like it since — forced Kerr to embrace some measure of on-court chaos, which is the term Green uses when describing life on the court with Curry. "You can feel his effect on the game," Green says. "The way we play when he's out there, it's a more joyful style. When he's not out there, it's a grinding style. It's not as fun. Obviously, basketball is always fun, but it's not as free-flowing."

סטף קרי אומר על סטיב קר המאמן:

"His world is serious to us," Curry says, "because this is what our job is, it's what we need to do. There's a lot of pressure on us to play this game at a high level, and there's a lot of scrutiny, for good and bad, as we go through our respective journeys. Outside of this bubble, he has the best perspective of where this fits into the grand scheme of life."

וסטיב קר אומר על סטף קרי ושחקני הקבוצה האחרים:

As Kerr says, plainly: "A coach does not create the culture. Players really create the culture through their force of personality and leadership within the group. The coach's job is to shape the culture."

And so Kerr shaped it around their leader.

סטיב קר ניווט את הקבוצה אחרי האופי של שחקנה הטוב ביותר, סטפן קרי, ולכן, הוא אומר, "כמו שחקני הטוב ביותר שהוא תמיד מלא שמחה וצחוק, ככה כל קבוצתי היא מלאה בשמחה וצחוק":

"This team is full of joy and laughter

 

5. ההבדל בין מייקל לסטף

Ask Curry's teammates to describe his impact, and more than pace or space, they'll cite an on-court energy when he's among them — one that spreads throughout the crowd. "There's a different feel in the arena," Kerr says. "Similar to Michael [Jordan], there is just this awe factor from opposing crowds, and every crowd is sprinkled with Steph jerseys no matter where we are, and there's a palpable excitement when he gets going," Kerr says. "In Oracle, it's the tidal wave. And on the road it's like, 'Oh, my god, I can't believe what I'm watching.'"

 

6. האם סם הינקי העובד בסטנפורד על ARTIFICIAL INTELLIGENCE גילה את הבלוף?

אם אנשים כסם הינקי אסור להתעסק. כמובן שהם 'גיקים'. כמובן שהם יורמים. כמובן שהם לא יודעים לשחות, ולא מסוגלים לעשות לייאפ אפילו אם חייהם תלויים בזה.

אבל היום ה-GEEKS הללו יותר מסוכנים מג'ון וויין ב-STAGECOACH או קלינט איסטווד ב-DIRTY HARRY

לצעירים שבינכם, זהו ג'ון וויין:

 

גם לקלינט איסטווד לא חסר מאומה ב-DIRTY HARRY

אם הפילדלפיה סיקסרס עשו קצת יותר בדיקה על נשיאם בריאן קולנג'לו, הם לא היו שוכרים אותו.

אבל כשאביו ג'רי היה אחראי על מציאת האדם המתאים לסיים את THE PROCESS שהגה סם הינקי, למה שיעשו בדיקות ומחקרים? האבא מכיר הרי את הבן עוד כשהיה זרע באבר מינו.

אילו היו חוקרים מעט הם היו מוצאים שלבריאן קולנג'לו ישנה הסטוריה מוזרה בסושיאל מדיה, ALLEGEDLY (לכאורה…כפי שמשערים כשישנם סימנים מוזרים…) כמובן.

כתבי לארי בראון ספורטס דיברו עם כמה מנכ"לים ב-NBA (שהסכימו לדבר בתנאי שיישארו בעילום שם) שגיחכו על 'המציאה' החדשה באומרם שזה "OPEN SECRET" – סוד ידוע. הם ידעו שהוא הריץ חשבונות בעילום שם (ז"א שמות מזוייפים) ב-REALGM עוד מימיו בטורונטו רפטורס. היום ישנה מחלה חדשה הידועה כ-SMO (אובססיית סושייל מדיה), אבל כל זמן שהיא נשארת בגבולות המותר ולא עוברת לפנטזיה, הזייה, וחיזיון.

האנשים האלה – המנכ"לים – זקוקים להכרה, זקוקים להערכה, וזקוקים לגלוריפיקציה כי לעתים רבות הם עושים את העבודה, אבל המאמן ולא הם זוכים בהילולים ובכבוד. היום יודעים בברור שבשעה שהוא היה בטורונטו היו לו חשבונות טוויטרים בהם העריף על עצמו מחמאות בשמות חסויים ומחופים.

לאלה שלא יודעים או מכירים, REALGM היה המארח של פורומים רבים של ה-NBA משך שנים לפני הטוויטר ואתרי אינטרנט אחרים של סושיאל מדיה, וקולנג'לו היה משתמש קבוע בהם, בשמו ובשמות לא-לו.

המסקנה?

Operating anonymous accounts is a method many coaches and executives to keep tabs on their players. But if the Twitter accounts in question belonged to Colangelo, he clearly crossed the line.

החשבונות ההזויים והחסויים הללו נקראים "BURNER ACCOUNTS" ואיש לא מפוטר בגללם, אבל כמובן שהכל תלוי לאיזה מרחק הולכים איתם. כשאתה זורק שקרים על שחקניך כי יש לך אג'נדה מסויימת ומטרה מסויימת; כשאתה מוציא דיבה על חברים למקצוע, וכשאתה מגלה סודות רפואיים – נכונים או מוגזמים – זה עלול להיכנס לתחום של עבירה פלילית.

הוא טוען שמתוך ה-5 חשבונות 'BURNER TWITTER ACCOUNTS' רק אחד הוא שלו, וה-4 האחרים הם של מישהו אחר שרוצה TO GET ME"   (http://larrybrownsports.com/basketball/bryan-colangelo-out-to-get-me/446651

זה נשמע כשקר, אלא אם כן התיאוריה החדשה שקפצה היום לראש החדשות אוחזת מים ("HOLDS WATER" – יש בה משהו רציני) והיא http://new theory about who is behind the accounts

 

7. האם סם הינקי מאחורי כל הבלגן שנוצר?

בן גטריק מה-THE RINGER שהיה הראשון לצאת עם הסיפור קיבל אמש מסר מאדם שלא היה מוכן להזדהות (https://www.theringer.com/nba/2018 /5/29/17406750/bryan-colangelo-philadelphia-76ers-twitter-joel-embiid-anonymous-markelle-fultz) ורק טען (או טענה) שהם באים מתחום ה-ARTIFICIAL INTELLIGENCE ושהוא (או היא) השתמשו באנליזה של הדטה של חמשת חשבונות הטוויטר, וגילו “a bunch of weird tweets” בטכניקה שהם למדו מסם הינקי שהתפטר – פוטר? – מתפקידו כמנכ"ל הסיקסרס באפריל 2016, והוא האדם שיצר והוציא לפועל את ה-PROCESS.

סם הינקי, גאון, בילה את השנתיים מאז כפרופסור בסטנפורד כשהוא מתעניין ב'למידת מכונות' ו-'אינטיליגנציה מלאכותית'.

הנה המסר שנישלח והובזק אמש על המסך הענק של איצטדיון הדודג'רס:
View image on TwitterView image on Twitter
-זעקה גדולה פרצה באיצטדיון: "TRUST THE PROCESS"

"Trust the Process!" chant has broken out at Dodger Stadium.

הזעקה הזאת היתה עידוד סרקסטי לאדם שבנה את הסיקסרס החדשה ואז חטף בעיטה בתחת.

אני תמיד השתאיתי כיצד סם הינקי חטף אותה ונעלם בשקט אל השחור.

מסתבר שהוא לא נעלם כלל.

כמעט ברור שסם הינקי הוא-הוא שהשתמש באינטיליגנציה המלאכותית לחבר 1 ל-1 ולקבל את הדבר שחשד בו – "2".

הוא-הוא שכמעט בטוח שסיפק את הלינק TO OUT WHO OUTED HIM!

ובזאת אני יוצא אליכם בהצהרה: היזהרו מכל משמר מלהתעסק עם GEEK רק משום שהוא לא מסוגל לקלוע LAYUP. הוא תמיד ידפוק אותך עם אינטיליגנציה מלאכותית.
(ואגלה לכם סוד:  אני מת על ההינקי הזה ואיך הראה לעולם מי הוא!

8. מצב הקבוצות נכון להיום לפני הדראפט

בתוקף חברותי בכמה אינסיידרים שאחד מהם הוא זה של ESPN, קבלתי היום דו"ח מעודכן של מצב הקבוצות נכון להיום, לפני הדראפט. כמעט את הכל אני מבין, אבל לא את הכל. החלטתי לנסות לתרגם את כל המיסמך לפני הדראפט ב-21 ביוני. לעתים – מחוסר זמן או מכאב אשכים – לא אצליח לתרגם ואז אכניס את המסמך על הקבוצה כמו שהוא. היום אני מכניס שניים, אחד על אטלנטה האוקס מתורגם, והשני על הבוסטון סלטיקס לא מתורגם.

כך אמשיך עד שאסיים עם כל ה-30 לפני הדראפט. אשמח לשמוע דעות, הנחות, והשערות בתגובות.

9. אטלנטה האוקס (1)

הדגש באוף-סיסון

  • אינטגרציה עם מאמן חדש לויד פירס
  • 4 בחירות דראפט בין 34 הראשונות; מי מתאים מהפרי אג'נטס
  • אפשרות לקחת חוזים גרועים כדי לשפר את ה-ASSETS
  • הבעייה החוקית שהתעוררה עם pending Dennis Schroder (אני לא יודע מה היא)

 

נכסי הדראפט

צרכי הקבוצה:

  • סנטר בחמישייה
  • מחליפים ב-PG, SF, ו-PF

הסטטוס של הפרי אג'נטס

*מלקולם דילייני – חופשי מוגבל עם זכויות לארי בירד

*דמיון לי: חופשי מוגבל

*דוויין דדמון: NON-BIRD RIGHTS (אופצית השחקן)

*מייק מוסקלה: זכויות בירד (אופציית השחקן)

 

10. בוסטון סלטיקס (2)

Offseason focus

Draft assets

  • First: 27
  • Second: None
  • Cash: $5.1M (to receive) | $5.1M (to send)

Cap-space breakdown

  • Over the cap with $106 million guaranteed and 12 players under contract.
  • Boston will focus on Smart's restricted free agency, bringing back Aron Baynes, the health of Irving and Hayward, and filling out the roster.
  • The Celtics will have both the $8.6 million midlevel and $3.4 million bi-annual exceptions, but potentially creeping into the luxury tax could restrict how much they use them.
  • Keep an eye on the finances for 2019. Boston will have Irving and Rozier up for new contracts next summer (if they don't sign extensions in 2018), with Brown becoming extension eligible, as well.
  • Is a superstar trade worth losing Tatum or Brown? Why trade a player on a rookie contract who has the upside of a franchise player but costs $25 million less?

Team needs

  • Starting: None
  • Backup: SG, SF, C

Free-agent status

  • Marcus Smart | Restricted Bird
  • Aron Baynes | Non-Bird
  • Shane Larkin | Non-Bird
  • Greg Monroe | Non-Bird
  • Jonathan Gibson | Restricted Non-Bird

 

+

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 282 תגובות

      1. מעורב מעולה מסכים על הרוב למרות שמעדיף את הווריורס בכל פוזיציה,הם מזלזלים ,ובקצב הזה לברון עוד ייקח אליפות,השיפוט היה מחפיר

    1. לגולדן סטייט היה פסק זמן ולקליבלנד לא.
      התיקון לזריקה של דוראנט היה נכון, כי לברון היה עדיין בתנועה.
      הבלוק של לברון על סטף היה גולטנדינג.
      לברון במשחק טוב מאוד גם במונחים שלו עד שהוא נחנק בהארכה.
      באופן מפתיע קצת בפלייאוף הזה, הדקות הכי טובות של קליבלנד הן אלו הבודדות בהן לברון לא משחק, גם היום +2 בלעדיו.

  1. אני לא אתפלא אם מישהו יירה ב JR
    אחרי המשחק הערב הוא צריך להיות מושעה לכל החיים ואפילו בלי בדיקת שתן ,הבן אדם על סמים קשים
    מאז ה 0 מ 4 של ניק אנדרסון מהקו ב 95 אני לא זוכר מהלך מאני טיים כל כך עלוב
    קליבלנד איבדו את הסיכוי הכי טוב שלהם ל W במפרץ
    דריימונד גרין הפך משחקן חביב לשחקן מאוד לא אהוד כל הקטנות שלו והקנטות שלו הן חוסר קלאסה
    הוא שייך לשכונה

      1. לא יודע, זה נראה שהוא לא מודע לתוצאה טבורח מפאול. אבל אם הוא ידע את התוצאה ואת הזמן זה היה מהלך עוד יותר מטומטם.

  2. 1. גולדן סטייט איבדה את הקצב שלה מסכים שיש פה סדרה הרבה יותר צמודה ממה שכולם חושבים.
    2. קווין דוראנט לא מתפקד ברגעי הלחץ הוא לא השחקן שיכול להחליף את לברון.
    3. ללברון יש קור רוח שמזכיר את פדרר . השקט שבו הוא מתנהל במהלך משחק פשוט לא נורמלי , מה הלוחמים לא זרקו עליו הוא נשאר קול
    4. סטיב קר לא עוזר מספיק לקבוצה שלו לנצח

    1. קור רוח שממש לא היה לו בעבר. הוא התבגר אבל זה ממש לא היה ככה רוב הקריירה שלו אחרת היו לו יותר אליפויות. בכל מקרה גם היום הוא לא היה קר רוח ברגעי האמת כולל במסיבת העיתונאים.

      1. פדרר גם לא תמיד היה קרחוני במיוחד. בגמר ווימבלדון 2008, אולי המשחק הגדול בהיסטוריה, הוא פספס שתי נקודות משחק בדרך לניצחון של נדאל ותחילת עידן נדאל. מה שכן, הוא מעולם לא היה צ'יליץ' שמפסיד לקשישים בכושר פחות טוב רק כי קוראים להם פדרר.

  3. ברבור- זה מגוחך לראות את דורנאט וקורי מנסים להתחרות על ה-FMVP.

    צריך לומר את האמת קורי נראה כמו זבוב מעצבן ליד לברון ודורנאט אף פעם לא היה אלפא.

    1. מתגובה לתגובה אני יותר ויותר מתעב אותך. באמת.
      אתה יותר שחצן ומתנשא מהקבוצה שלך.
      הרי כולנו יודעים שאם JR לא היה אידיוט הכינרת הייתה מתמלאת מהבכיינות שלך (בדיוק כמו אחרי כל הפסד), אז אתה בכלל מעז לדבר?

  4. בוני, מים קרים וזה עובר . לא בריא להיות ממורמר כל הזמן ….

    הקאבס לא נשדדה ולא בטיח. שיגידו תודה שהווריורס שיחקו בהילוך שני ולעיתים ברוורס .

    אלמלא הנסיונות הלא מוצלחים של דוראנט להיכנס בכוח למשחק , ההפרש במחצית היה 15 לפחות .

    חסרונו של איגי משמעותי וזו אחת הסיבות שלברון חגג , דווקא כשמגי שיחק אלו היו הדקות הכי טובות וליבינגסטון היה מצויין היום.

    1. המחצית השניה הייתה אחת מתצוגות השיפוט הכי נוראיות שהיו השנה בפלייאוף.
      גם בהארכה השיפוט היה ביתי ברמה מביכה.

  5. החלק הראשון פשוט מביך מאדם עם יכולות כתיבה כמו שלך וילדותי ברמות לאדם בגילך. מקווה שתיקח את זה כביקורת בונה.

    1. זה מצחיק, כי כשאנשים בוכים שהשיפוט לטובת לברון, אז זה מוצדק, אבל שמישהו אחר בוכה שהקאבס נשדדו, פתאום זה לא בסדר.

      1. אני בטוח שאדון לס מרגיש מוחמא מאוד כשאתה קורא לו – "מישהו."
        לברון הוא אחד משחקני האנביאיי הכי פריבילגים בהיסטוריה של הליגה מבחינת שיפוט. קצת מגוחך להתלונן במצבו או להתלונן בשמו.

          1. וטוב שכך, זו קבוצת הכדורסל הדוחה ביותר אי פעם, שיקבלו בראש וכל דרך כשרה העיקר שנראה את הדושבאג הבכיין מאוכזב בסוף. כרגיל שורה סטטיסטית מפלצתית והפסד. זה עז

          2. "לכם", מיועד לכל אוהד גולדן סטייט שמתבכיין על השיפוט או לכל "אוהד" שנמצא על העגלה של גולדן סטייט ומתבכיין על השיפוט, זה מספיק מפורט בשבילך?

      2. הצל הוא טרול של לברון מדה-באזר. זה הרבה יותר מהייטר, הוא מגיב אובססיבי בשינאה מטורפת, ורק בענייני לברון. מגיע במיוחד מדה-באזר להשתין בסלון של מנחם וללכת חזרה.

        1. באסה בשבילך שאני מעסיק אותך כל כך הרבה בשביל שתעקוב אחר מעשיי. אני לא כזה מעניין. אולי אתה מעריץ שלי בסתר וזה בעיקר מביך בשבילך

          1. אתה אידיוט שצריך טיפול, כל חייך ברשת מוקדשים לשינאה של ספורטאי אחד גדול בארץ רחוקה. פשוט להזהיר את האחרים שלא יבזבזו זמן עליך, ופשוט תלך מכאן.

          2. אני לא שונא את לברון אני אפילו לא מכיר אותו. אל תאשים אותי בהזיות שלך ואל תמציא בשמי אנשי קש ואז תתקוף אותם כי אתה מבלבל את המוח על טרוליזם בו בזמן שאתה טובע במאפיינים של אחד כזה. אם זה לא היה פתטי זה היה מצחיק.

  6. מנחם גם אתה כמו שאר העולם עובר במהלך של כמה שנים מסימפטיה מסוימת למפונקים מהמפרץ, לסלידה בלתי נגמרת כלפיהם. גם לי זה קרה.
    כמה נקודות:
    – לגבי שינוי השריקה על העבירה בין לברון לדוראנט:
    לדעתי זה יכול ללכת לכאן או לכאן, תוקף/מגן, וכנראה שהכי טוב במצב כזה לשופטים זה אולי פשוט לא לשרוק.
    לאחר שנקבע כעבירת תוקף, לא מבין מאיפה הסמכות לשנות? האם זה בכלל מותר על פי חוקי המשחק? למיטב הבנתי מותר לשנות עבירה ובכלל ללכת לריוויו רק במידה ויש תהיות בנוגע לרסטריקד, שכאן בכלל לא היה מחלוקת, אז מלכתחילה היו אמורים לא ללכת לעשות ריוויו בכלל ולהישאר עם השריקה המקורית, ברגע שאפשר לשנות שריקות של עבירות זה ״פותח״ המון פירצות בחוק, וכל עוד זה לא מוסדר בתקנון זה לא בריא לכדורסל.

    -לגבי ג׳יי אר סמית׳ באמת טמטום מוחלט אבל מה שקרה קרה עשה צעד החוצה התחיל להתבלבל ובום נגמר הזמן.. ניתן להבין בסוף משחק משחקן ששיחק המון והחמצן לא בדיוק זורם באותה צורה כמו ברבע ראשון. אני אישית בתור אחד שרצה שקליבלנד תנצח, כועס יןתר על ג׳ורג׳ היל, שחקן של 80 אחוז צריך לנצח את במצב כזה את 2 הזריקות.

    -לגבי לברון תצוגה ענקית חד משמעית השיפןר שלו בקליעה גם מהשלוש וגם מהמיד ריינג׳ הוא סנסציוני הבן אדם הזה מכונה שלא מוכן להפסיק לעבוד קשה, וכל יום הולך ומשתפר גם בגילו הלא צעיר.. כגון: נתן 50 והפסיד הוא לוזר וכו׳ פשוט לא הוגנות וככל הנראה הם מפי הייטרים בלבד.

    – לגבי גולדן סטייט זה בהחלט בעיניי לפחות הקבוצה השנואה בכל הזמנים, הם לא מנצחים כמו גברים, לא מכבדים את היריב.. וגם אנשים יותר צנועים מטבעם כמו קיידי וקליי מתחילים להידבק בשפעת השחצנות שסוררת שם, אני רוצה להאמין שכל מי שלא אוהד גולדן/שונא לברון, היה בעד קליבלנד היום, ולא רק בשביל סדרה מותחת יותר, אלא בגלל כל מה שגולדן סטייט מייצגת שזה: אימפריה שנהנית מהשלטון(השיפוט), שחצנות בלתי נגמרת, חוסר ספורטיביות וחוסר כבוד ליריב.

    -קווין לאב, הרבה צחקו פה ״עדיף שלא ישחק״ עברו את משחקים 6 ו7 בלעדיו, היום הוא מאוד הרשים אותי והראה שהוא עוד יתרום רבות בסדרה, כל הכבוד לו.

    -תהיה לנו סדרה של 6+ משחקים, אני רואה את משחק 2 דומה למשחק 1 שבו כל קבוצה יכולה לנצח, בתקווה שיהיה 1-1

    1. אתה לא צודק.
      אכן ניגשים לרוויו על עבירת תוקף, רק אם יש ספק לגבי מיקומו של השחקן המגן.
      אבל כאשר כבר ניגשים לבדוק –
      בריוויו מותר, וצריך, לבדוק לא רק אם השחקן היה ברסטריקטד,
      אלא גם אם הוא הייתה לו עמדה.
      זו הייתה עבירת תוקף של לברון ב-100%.

      1. טוב אוקיי ניגשים רק במידה ויש ספק לגבי הרסטריקטד פה זה כל כך ברור שהוא לא היה שם, שאני חושב שהשופטים סתם ניצלו את זה כדי לגשת במצב קריטי, לא שיש בעיה, אבל יש בעייתיות מאוד גדולה עם ״איפה ואיפה״ אם ניגשים אז צריך לגשת תמיד when it's counts
        (3-4 דקות אחרונות), במידה ולא עושים את זה תמיד זה יוצר בעייתיות בלתי נגמרת בחוקי המשחק.. לא חושב שהגיוני שהשופטים התלבטו אם הוא באיזור או לא..

        1. אישית, אני רוצה שהקבוצה שלי תנצח בזכות, ולא בחסד.

          איך אני יכול לבקר את כל הבכי על השיפוט, שנשמע תדיר מצד אחד של מפת האהדה,
          ולהתעלם מהעובדות הברורות שזו הייתה ב-100% עבירת תוקף?

          1. היו צריכים לנצח בזכות בלי קשר, כל השריקות הזולות לעבירות על דוראנט, הליטוף כלפי תומפסון בשריקה ל3, ה״חסד״ בפלייאוף הזה עם גולדן סטייט(משחק 7 ביוסטון), אז דבר שכזה זה פשוט הקש ששבר את גב הגמל

          1. היה ברור שזה תוקף עוד בלייב פשוט השופטים פחדו לשרוק נגד לברון כמו תמיד אז אני לא מבין על מה הבכי. מזל שיש טלויזיה לפחות היה צדק

      2. זו ממש לא הייתה שריקה של 100%. לדעתי היה תוקף, אבל השריקה הייתה מאוד גבולית ווודאי לא וודאית.
        בכל מקרה זה היה מקרה מיוחד כי שופט אחד שרק תוקף ושופט שני שרק בלוקינג. במצב כזה הגיוני ללכת לרוויו בהתחשב בכך שזה אפשרי מבחינת החוקים ועל פי מה שאני קורא זה אפשרי.

        1. הלוואי והייתה לי את הסיבה להתלונן על המקרה, ולשלוף את קלף ה-"רואים!!!" ,
          אבל זה לא המצב. לי, זה ברור שלברון מגיש את הגוף לתוך התנועה של דוראנט.

    2. אני רואה שחלק מהאנשים אומרים ששופט אחד שרק תוקף ואחד מגן, אז במצב כזה ככל הנראה הגיוני ללכת לריוויו (כמובן שהכי הגיוני לא לשרוק פשוט כמו שכתבתי במקור) אבל צליל השריקה נשמע אין מה לעשות.. לא כל כך מבין בדקויות השיפוט, וכמובן שהלכו עם המפונקים מהאורקל לא היה ספק שברגע שהלכו לריוויו זה מה שיהיה.. בעיניי זה ממש 50/50 ובגלל זה עדיף לא לשרוק, אבל שוב לא מבין במאה אחוז בדקויות הקטנות ביןתר בענייני השיפוט

  7. בסופו של יום גולדן סטייט ניצחו כי הם הרבה יותר טובים. זה יגמר 4-0. לברון הוא מלך המזרח אבל מול המערב נותר לו רק לקושש סטטיסטיקות.

    1. מצחיק, אתה מבין כדורסל כמו ילדה בכיתה ג׳ בערך.. הצגה מהגדולות שנראו בפאקינג גמר נבא, אתה מגדיר כ״קישוש סטטיסטיקה״

      1. מוזר שאינך יודע את החוקים ומעיר לאדם אחר שהוא לא מבין בכדורסל. אתה נשמע מאוד צעיר ומאוד ממורמר. חבל זה יעשה לך קמטים.

        1. אל תהיה מצחיק מה שקרה שם היה מאוד מעורפל חוקתית במקרה הטוב, ולא סתם לא מפסיקים לדבר על זה. השופטים סתם הלכו לריוויו גם אסור לשרוק נגד גולדן באורקל, whatever… אתה אוהד גולדן אתה כנראה אדם ממש בלתי נסבל גם ככה

        2. טוב סבבה גם לא התכוונתי לשפוט אדם על פי אהדתו לקבוצה מסוימת אני לא כזה חח.. זה העצבים מדברים, ממש ביאס ההפסד כמובן, אבל הסדרה רק התחילה בכל מקרה.

    2. שעיה מה אמרת לגבי השיפוט שהוא תמיד לטובת לברון, היום קרה בדיוק הפוך, אבל כמובן שזה משמח אותך, כי אתה לא מעוניין במשחק בלי טעויות שיפוט, אתה מעוניין במשחק בלי טעויות שיפוט לטובת לברון, אם זה לטובת האחרים, אז אין שום בעיה.

  8. עברתי לי על הבלוג החי, ונתקלתי בתגובה מביכה למדי –

    "אז לברון שוב יצא לוזר במאני מה חדש? ככה זה שאין את קיירי."

    אז ככה, רק בשביל הסדר הטוב.
    באזר ביטר לניצחון או לשוויון, במשחק פלייאוף –
    ללברון יש 6 כאלו בקריירה.
    לג'ורדן ולקובי, ביחד, יש פחות (3 ג'ורדן, 2 קובי).

    (לא שאני רומז שקובי, או שג'ורדן הם "לוזרים".
    להפך, אני משתמש בנתונים של 2 מגדולי הווינרים במשחק בשביל להדגים תגובה הנגועה בדעה קדומה)

    1. תגובות כמו ״לוזר״ ודברים כאלה הם לא הוגנות ונאמרות מפי הייטרים בלבד כנראה, הצגה מהגדולות אי פעם בגמר נבא.

      1. למה להתייחס לתגובות כאלה? יש כאן איש צוות של האתר שרוב התגובות והפוסטים שלו כאלה. אלה אנשים שמעצבים את הדעות של אנשים כמו שעיה והיטרים נוספים, בחסות האתר, אז כן, אם אפשר להתנגד לזה, זה טוב

    2. גיא, אנשים שקוראים ללברון "לוזר" אחרי כל מה שהוא השיג בקריירה, אחרי כל כך הרבה סלי ניצחון בקריירה, הם אנשים פתטיים.

        1. היות וגם לי זה מציק שמצטטים רק חלק מדברי,
          אז למען ההוגנות, התגובה המלאה:

          "אז לברון שוב יצא לוזר במאני מה חדש? ככה זה שאין את קיירי.
          מי שהולך לישון עם גיי אר מתעורר מסטול ושיכור.

          ובנימה קצת יותר רצינית. כל הכבוד ללברון על משחק הירואי ושיא חדש אבל אתה לא מוסר לג'ורג' היל במהלך האחרון אם אתה באמת רוצה לנצח. בוכים על השופטים אבל כשלברון מקבל ריספקט מהשופטים כל הזמן אי אפשר להתלונן על שריקות שהוא לא מקבל פעם ב.. גם העבירה שקיבל היל היתה גבולית. הוא ממש סחט אותה מקליי. בסופו של יום קליבלנד יכולה להאשים רק את עצמה. גולדן ממש ניסו לתת להם את זה. אכזבה עצומה מסטיב קר. מה שקרה ברבע האחרון ובשלוש הדקות האחרונות זה עליו וזה ממש מביך. לא שיתפו את קליי כאילו הוא כספי ונתנו את הכדור לדוראנט בערב נוראי שיעשה לברון סטייל. הוא וקר כמעט הפסידו להם את המשחק אם לו נס גיי אר.
          התחושה שלי לפני המשחק היתה שאם יש משחק לגנוב זה היה זה. הדרך בה הוא הסתיים כנראה גמרה את הסידרה. נראה אם לברון יצליח להתרומם ולהרים את השאר אחרי הדבר הזה. בדוק הוא קונס את גיי אר באיזה חצי מליון והופך אותו לעבד שלו.
          תגידו מה שאתם רוצים על באבא גאמפ גרין אבל יש לו ביצים של דינוזאור"

          1. אתה טועה רק בדבר אחד –
            המסירה של לברון להיל, כשכל העולם חיכה שהוא יילך בעצמו, היתה מפתיעה ובוצעה נפלא. השריקה לא היתה גבולית, קליי תומפסון ממש "הכשיל אותו בדרך לשער", מנע 2 נקודות בטוחות.
            בכל מקרה אתה רוצה שתי קליעות מכריעות בסוף משחק 1! ברור שאתה רוצה סל קל/ קליעות מהקו. היל שחקן של 80 אחוז מהקו, זה הכסף הכי בטוח שיש בנסיבות העניין.

          2. עזוב שטויות אם זה לא פאול הוא לא מגיע בכלל לכדור. זו היתה כזו מסירה מהירה שהפאול הציל אותם מאיבוד. אם אתה סומך על היל שלא יעשה במכנסיים ברגע כזה שיבושם לך. המציאות חשבה אחרת

          3. מסירה גדולה. לברון ראה שהדאבל טים בא אליו, היל גם ראה את זה וחתך לסל, קליי נדפק כי לא רצה לעזוב את קורבר בפינה אז החזיק בידו את היל לפאול ברור.

            החלטה נכונה של לברון למסור לשחקן שחותך פנוי לסל, כי או סל קל או 2 עונשין במינוס אחד של גורג היל. אם היה בוחר להחזיק את הכדור ולשחק אחד על שניים זו היתה הטעות האמיתית.

  9. לא יאומן
    לא יאומן
    דברים שאי אפשר להסביר
    אלוהי הכדורסל החליט שגולדן סטייט ינצחו.
    פצע את כריס פול.
    שרק שריקות הזויות כולל שריקה שמעולם בהיסטוריה לא נשרקה.
    חוץ מזה מצש אחש מפוצצים את לברון בלי עבירה וכל חדירה של קרי ודוראנט מקבלת שריקה כולל הרבה מפוקפקות ולא רלוונטיות.

    אין מה להגיד על לברון.
    תפסיקו לזבל בשכל על לברון ומייקל.
    הוא בלתי נתפס.
    לא מאמין
    לא מאמין
    היל פספס
    ג׳י אר עשה קוק.
    לא להאמין כמה מזל יש ללוחמים.
    קבוצת גועל נפש שאלוהי הכדורסל החליט שהדועל הזה ישלוט.
    איזה באסה.
    לא מאמין.

    1. באסה של העולמות!!!!
      ולבחור שקורא לעצמו ״הצל״, אם לא שמת לב אתה אוהד את הרעים.
      הרעים זה אלו שהרוב לא אוהבים..

    2. אתה כנראה צעיר, זה מה שהרגישו כאן אוהדי כדורסל במשך עשרות שנות מכבי… הידיעה שבכל מקרה אתה בסוף מפסיד ואין צ'אנס

  10. הכל טוב ויפה שהכל הולך לך.
    הדאבס הולכים ןנהיים גועל של קבוצה,לא היה בהיסטוריה קבוצה כזו שחצנית ללא קלאס, אפילו דטרויט משנות ה80 לא עיצבנו כמו אלה.
    כל הפוזה של סטפ (אךךך אם רק היה משחק בתקופת אוקלי ומייסון ורודמן וכל חבורת הבאד בוייס ,חצי מגן בחוץ וחיוך והוא היה באשפוז לחודשיים).
    גרין הוא בר מזל אשר נפל בקבוצה הזו,בכל מקום אחר הוא לא היה רבע אולסטאר,אף אחד לא היה מדבר עליו …אף אחד אפילו לא היה מעז להשוות אותו לבארקלי (בארקלי היה הכוכב הבלעדי של הקבוצה שלו,איך בכלל אפשר להשוות אותו לזבל בר המזל הזה???).

    הנסיון של הילד קקה ללכת ראש בראש מול לברון היה כלכך מפגר,כזה מטופש ולא אמיתי.אני אומר לכם בתקופה אחרת הוא היה מקבל פיצוץ לפנים,בתקופה אחרת שיחקו ערסים חולים בראש שלא דפקו חשבון…
    היום הוא מוקף בקומישנר קוקסינל שדוחף את הקבוצה הזו בכח לתוך הגרון שלנו ונותן לנו לבלוע את זה בלי רחמים.
    כוסאמו הקבוצה הדוחה חסרת הקלאס שעושה רעש וריקודים כשההפרש כבר מראה משחק גמור…בעעעעעעעע

    ג'י אר הדביל הזה כושלדודה שלך חתיכת סמרטוט עם פטריות הזיה במח.

  11. תכו 2 בלילה אז אני אכתוב תגובה יחסית זריזה ואקרא את שאר המעורב המתויין מחר בבוקר .
    1.הקאבס נשדדו על ידי שיפוט ביזארי חשבתי שהימים של סטרן חלפו מעולם אבל הם עדיין חיים ובועטים, גם לקאבס וגם ליוסטון נעצר מומנטום על ידי שריקות מגוכחות של השופטים, ואני מוכן להתערב שהם שמעורבים בדרך כזו או אחרת ורוצים בניצחונם של הלוחמים ( אם זה הוראות מלעמלה או מושקעים כספים בלוחמים הייתי מהמר על הוראות מלמעלה).

    2. לברון השחקן הטוב בעולם וזה אפילו לא קרוב הוא יושב בשולחן משלו עם הגדולים ביותר הוא גרם ללוחמים להיראות כמו קבוצת ילדים, ציינתי לאחר הסדרה של יוסטון שאם לברון היה ביוסטון במקום הארדן האליפות הייתה רשומה על שמו בטאבו מדובר בשחקן בלתי עציר אחת מהופעות הגמר הגדולות ביותר שאני זוכר.

    3. קר מנהל משחק נוראי ומאמן בינוני ומטה, כל השיטה של הנעת כדור והחסימות היא לא יותר מאילוזיה השחקנים לא מקבלים מבטים יותר פנויים אלא מדובר בצלפים שקולעים קליעות קשות. הוא מנצח בגלל עודף כישרון ושיפוט, היום השחקנים של קליבלנד פרט ללברון לא יכלו לקלוע גם אם החיים שלהם היו תלויים בזה, את לברון אי אפשר לעצור ב1 על 1 לא תשלח דאבל טים ותתן למישהו אחר לנצח אותך? קרי קלע כמה קליעות בלתי אפשריות וכל הכבוד לו.

    1. 1. כאשר גדולה נגלית לך מול העיניים אתה לא יכול שלא להעריץ ולהעריך, אני צופה משנת 69 בNBA ותמיד הערכתי והתלהבתי משחקנים גדולים ששלטו במשחק ביד כה רמה, אם זה קארים (לדעתי הגדול מכולם סובייקטיבי לחלוטין), מגיק בירד שאק וכמובן מייקל לברון בהחלט נמצא איתם באותה רשימה.
      2. השיפוט לא היה נוראי? אם זה משחק אחד זה בסדר אבל כאשר זה שני משחקים רצופים במשחקים קריטיים זה כבר נהיה בעייתית, כדורסל זה משחק של מומנטום שריקה אחת שניים לא נכונות יכולה לשמות את כל תוצאת המשחק.

      3. איך בדיוק השיטה של קר יותר יעילה מזאת של יוסטון? יש לו ועודף כישרון זה הסיבה היחידה שהוא עלה לגמר, במשך שנים חשבתי שהוא מאמן מצויין עד תחילת הסדרה של יוסטון הוא עשה מאסטרפיס באימון עם ההתאמות, מעט מאוד מאמנים יודעים לעשות את ההתאמות האלה עם זה בסדרה הראשונה הפתיחה עם איגודלה שהרגה את הספרס, השיתוק המדהים של דיוויס בסדרה השנייה, עם זאת הוא איבד המון קרדיט בסדרה מול יוסטון , וגם הלילה לו היה מנהל משחק טוב יותר התוצאה לא הייתה כל כך צמודה, קליבלנד פרט ללברון לא הייתה מסוגלת לקלוע מ3,מה הבעיה בלעשות מה שבוסטון ואינדיאנה ואטלנטה עשו בערב כזה?

  12. כתבתי את זה למעלה וחבל שאחרים ממשיכים להגיב לו:
    הצל shadow הוא טרול ידוע לשמצה מדה-באזר, הוא מספים את הבלוג באינספור תגובות, כולן נגד לברון, הוא חי עבור לברון, מגיע רק להגיב נגד לברון, טרול אובססיבי שמגיע לפה במקרים האלה וחוזר להטריל שם.
    DFTT

          1. מה אתה מזיין את השכל, הוא לא מגיב לך באופן ישיר, הוא רק כותב עליך, זה שני דברים שונים, הוא מציין עובדה שאתה טרול אובססיבי, ומזלי שאני לא היחיד שחושב ככה.

          2. הגיב לציטוט של תגובה שלי. אתה גם מסטול וגם חסר בושה. ורק שיהיה לך ברור בשביל שלא תבזבז סתם את הזמן שלך, זה לא באמת מזיז לי אם אתה חושב שאני טרול כי אני כבר מזמן לא בן 12 וזו התגובה האחרונה שלי אלייך בנושא כי זה מבזבז לי את הזמן

          3. אל תדאג, "אני לא מבזבז את הזמן שלי סתם" אם אני מצליח לעצבן אותך, אני את שלי השגתי, או שרק לך מותר לעצבן פה אנשים עם התגובות ההזויות שלך?
            אני אגיד משהו נוסף, אין לי שום בעיה עם מישהו ששונא את לברון ג'יימס, זכותו של כל אחד לשנוא איזה שחקן או קבוצה שהוא רוצה, רק אל תזיין לנו בשכל שאתה אובייקטיבי.

          4. כשאני כותב "לנו", אני מדבר בשם כל המגיבים שחושבים שאתה הייטר פתטי, והיו מתים שמישהו יפתור אותנו מהנוכחות שלך הפתטית שלך.
            ואתה הבנת מצוין למה התכוונתי כשכתבתי "לכם", אתה רק משחק אותה ראש קטן עכשיו..
            דרך אגב, לא כתבת שזו התגובה האחרונה שלך אליי? החזקת 13 דקות מזמן כתיבת התגובה שלי, תותח אתה.

  13. תודה מנחם.
    ההבדל בפאלייאוף הזה הוא KD שנה שעברה 62% אפקטיבי השנה 53% אפקטיבי. הוא זורק 3 זריקות יותר במשחק ובאופן כללי פשוט לא נמצא בשטף הקבוצתי ונראה שהוא סיפק את בלוטות החשק שלו בצורה מלאכותית – אין לי איך להסביר את הרפיון הזה בריבאונד.
    סטיב קר מאוד מאכזב אותי. אסטרטג עליון וטקטיקן פחות מבינוני שלא יודע למצוא פתרונות בזמן אמת, ועם איך שהקבוצה שלו יוצאת מפסקי זמן עדיף כבר שלא ייקח פסקי זמן בכלל.
    לברון – לולא השנאה אליו הייתי אומר שהוא פשוט הכי טוב שהיה – אבל לא בפער כזה גדול משאר המועמדים וגם לא בפער כזה גדול מבני דורו.

  14. למה לברון, אלוהי הכדורסל, העז המוחלט, הזכר העליון, לא ניצח או תיפקד בהארכה? כי הוא נחנק. לא נשדד ולא בטיח. הוא בכלל בגמר כי לא עשו ריוויו לגול טנדינג שלו על אולדיפו. אז שוב אתם רוצים שלא יעשו ריוויו ויתנו לו להמשיך לרמות? אם הוא כל כך גדול, מדוע אתם מסכימים שזאת הייתה הזדמנות חד פעמית לגנוב ניצחון אחד בסידרה? שחקן כל כך גדול עם הקבוצה היקרה בהיסטוריה שנבחרה בפינצטה על ידיו, בלי סיכוי בגמר?
    מכונת השיווק של הנבא שטפה לכם את המוח.

    הבן אדם זינה את הנבא עם הצעדים/בושידו/גולטנדינג שהוא עושה בלי בושה. כל הכניסות שלו לסל זה עברות תוקף ומבוססות על להעיף את המגן. דאנקן, קובי ודירק הרבה לפניו ברשימה שלי.

    בלי שום קשר, אסור בתכלית האיסור להרחיק את טריסטאן מהמשחק הבא. הוא לא עשה שום דבר נורא בעבירה על ליוינגסטון. עדיף שיעשו לו בדיקת שתן ויבררו איך שחקן אנאמי כל העונה, פתאום בפלייאוף הופך לקינגקונג בלתי ניתן לשליטה בריבאונד התקפה.

    1. נרטיב שמכתיב את התגובות זו סיבה טובה מספיק בשביל לשכתב את ההיסטוריה?
      אי אפשר לעשות ריוויו על גולטנדינג.
      הדבר עליו אפשר, וצריך, היה לעשות ריוויו, זה מהלך אחד קודם, כאשר הכדור היה צריך להישאר בידי הקאבס.

      1. אז אתה מציע שבגלל שאי אפשר היה לתפוס אותו מרמה כדי לגבור על אולדיפו, ניתן לו להמשיך לרמות את כל העולם. עשו ריוויו, ראו שהעבירה שלו, נגמר. הרי כולם מסכימים שהיתה עבירה של לברון רק לא מתאים לכם ששרקו נגדו

        1. ???
          אני כתבתי במפורש (כבר בבלוג החי) שהייתה עבירת תוקף.
          זה אתה שמנסה לשכתב את ההיסטוריה –
          היום עשו ריוויו, ובצדק.
          במשחק מול הפייסרס לא עשו ריוויו על הגולטנדינג בגלל שהכללים הם שאי אפשר לעשות ריוויו שכזה.
          גם לא עשו ריוויו לשריקת החוץ נגד לברון (מהלך אחד לפני), למרות שאפשר היה לעשות ריוויו, ואז בבירור הכדור היה צריך להישאר בידי הקאבס.

          זה לא חכמה להשים את האצבע רק על מה שנוח, ומתאים לנרטיב.

          (רואה, דה שוט?
          שעייה היה נחמד, ונתן לנו דוגמה לנרטיב, או בעברית "סיפר". כאשר השקפת העולם הסובייקטיבית מכתיבה את הדרך בה המספר מתאר את המאורעות)

    2. הוא לא השתנק בהארכה, הוא פשוט נפל מהרגליים, וזה היה הסיכוי הכי טוב שלו לניצחון, כי מה לעשות הקבוצה הרבה פחות טובה, והשיפוט היה נוראי נגד קליבלנד, אז תמשיך לשכתב את המציאות.

    3. שחקן מודדים בקריירה והוא בקריירה עד כה עם 4 זכיות בתואר השחקן בעל הערך הרב ביותר בעונה הסדירה ושלוש זכיות בתואר המקביל של הגמר, כשבאליפות האחרונה היה ליחיד שמוביל את שחקני שתי הקבוצות בגמר בכל חמשת הנתונים העיקריים ובגמר לפני שנה היה ליחיד שמשיג ט"ד בגמר. וכן נבחר שנים עשר פעמים, שיא נב"א, לימישיית העונה הראשונה.

      שחקן גדול ככל שיהיה לא יצליח אם הסגל של הקבוצה היריבה יהיה הרבה יותר טוב. ללוחמים סגל עם ארבעה אולסטארים עם שלושה כוכבים גדולים שמהם לפחות שניים הם כוכבי על ושחקנים היסטוריים, כשהקאבס כוכב על אחד וכוכב גדול אחד שלא יציב והשאר שחקנים משלימים.

      1. אתה צודק, שחקן נמדד על פני קריירה. עכשיו ספר לי באיזה יקום הקריירה שלו יותר מוצלחת משל קובי, דאנקן ודירק.
        אגב, דירק ככוכב יחידי מלווה בגייסון קיד בן 40, ג'ייסון טרי בן 50, ודי ג'י בראה, ניצח את סגל 3 הסופרסטארים של מיאמי.
        דאנקן עשה זאת עם קבוצת גיל הזהב מול הסגל של מיאמי.

        1. לא זכור לי שכריס בוש סופרסטאר, ואותה קבוצה של דאלאס, גם השפילה את המכהנת של קובי עם סוויפ משפיל, ככה שדאלאס הייתה קבוצה מצוינת, אז תמשיל לדבר עליהם בזלזול.

        2. היא יותר מוצלחת משל דירק ויש לו יותר הישגים ותארים, קבוצתיים ואישיים מדירק, ויש לו מספיק הישגים כדי להיות כוכב על גם אם לדאנקן וקובי יש יותר הישגים, כמו שדירק גם הוא כוכב על אך לברון בעל מקרה גדול יותר. וקובי רק בשתי אליפויות היה העוכב הבלתי מעורעכשבאליפות הראשונה שלו היה ראש הצוות המסייע של שאק, בשתי היה הכוכב המשני ובשלישית היה אחד משני הכוכבים המובילים. לברון זכה בשלוש אליפויות ככוכב המוביל הבלתי מעורער ובשלישית לא היה לו כוכב על לצדו.

  15. תודה על המעורב:
    לא בטוח שיש לנו סדרה. לברון גמור והלוחמים יבואו טובים יותר
    עדיין אני לא פוסל סוויפ, סביר להניח 5 או 6.
    לגבי סמית'. סטפן ג'קסון כבר סיפר שאין שום בעיה לעשן מריחואנה בזמן הליגה ולא להיתפס.
    ברור שהוא על משהו כבר שנים. מי שנתן לו להיות ה- sg שלו, היה צריך להבין שיש סיכון. הוא גם יכל לרוץ ולקלוע לסל הנגדי (חכו, זה עוד יקרה).
    קר משתמש באסטרטגיית עבודה של גוגל ושל עוד חברות בעמק הסיליקון, תוך קידוש ערך ה- fun.
    זה מחלחל לכל תחומי החיים: עבודה, לימודים ועוד.
    זה לא אומר שלא עובדים קשה, אלא אחרת.
    אני, דור x שכמוני מאותגר מאד מהאדישות הזאת והילדותיות שקארי מייצג. הוא בכלל בלתי נסבל
    קארי דורש כאפה רצינית. אולי לקראת המשחק האחרון שכבר לא יהיה מה להפסיד. גם. גרין.

  16. תגובה לגיא וגילרי בעניין המושג "נרטיב" והקשר שלו ללברון.
    בדיקה זריזה במנוע הנהדר שהביא לנו רון טחן (תודה) מצאה קרוב ל-150 שימושים של המושג הזה בתגובות. בעוונותי אני מחזיק בתואר ראשון בספרות מאונ' ת"א – אז אולי תרצו לקרוא (לא חייבים).

    נירטיב – בעברית "סיפר" – כולל בתוכו כמה אלמנטים מוגדרים: הדבר הכי משמעותי הוא תנועה על פני ציר זמן. כמו כן יש גם גיבור (דמות מרכזית), שעובר תלאות ושינוי, ויש התחלה אמצע וסוף. במקרים רבים יש גם קונפליקט ובאופן טבעי גם נוול.
    בשונה מנרטיב יש לנו למשל שיר לירי, זרם תודעה, סאגה או אלגוריה. לא אכנס לזה כאן (שלא יחסמו אותי…)

    מי שמוכר לכולם נרטיב זה לברון ג'יימס, והוא – ברוב גאוניותו (לא בציניות) – עושה זאת מהיום הראשון. ציר הזמן תמיד אצלו בראש ואיתו כמובן המחשבה הבלתי פוסקת על המורשת.
    במשחק בודד זה מתבטא לא פעם בדרכים נסתרות, אבל אפשר לזהות אותן. מה הכוונה?
    בזמן ששחקנים פחות "נרטיביים" ממנו משחקים כל דקה על המגרש בניסיון לנצח, לעשות את המהלך הבא הכי טוב, בלי לחשוב מעבר לאותו מהלך – לברון תמיד עם הראש בתמונה הגדולה, הוא תמיד מתבונן בעצמו מבחוץ, כמו בגיבור של סיפור.
    כששחקן בא לנצח משחק בודד, הוא משאיר הכל על המגרש בכל רגע נתון, עושה את המירב שהוא יכול בכל תחום – הגנה, התקפה, מנהיגות, האסל. הוא לא עסוק ב-"איך זה ייראה" או "איך זה יירשם" בדפי ההיסטוריה.
    לברון מעל זה, כפי שציינתי. אצלו יש כל הזמן חשבונות בראש.
    לזכותו ייאמר שזה לא תמיד ככה – ותתפלאו אבל אני לא באמת הייטר – אני פשוט מרשה לעצמי להיות ביקורתי.
    במשחק 6 נגד מיאמי 2013 לברון שכח את הנרטיב של עצמו ועשה הכל כדי לנצח, בזמן שהחברים שלו ויתרו וחלק מהאוהדים נלכדו בחוץ אחרי שכבר הלכו הבייתה. הוא זרק זריקות התאבדות וגקם במו ידיו להזדמנות של ריי אלן – שנוצלה עד תום. הוא פשוט שכח את עצמו ולא הסכים להפסיד בלי לעשות את כל מה שאפשר לפני כן.
    כך היה גם במשחק 6 בבוסטון שנתיים לפני כן, ובמשחק 7 בבוסטון השנה (למרות שה-48 דקות היו חלק מהאגדה שהוא כותב על עצמו והוא אף רמז לכך לפני המשחק).
    הערב לא ראיתי את זה ממנו. לא ראיתי התאבדות, לא ראיתי את מה שהפרשנים והמאמנים אוהבים לכנות "תחושת דחיפות" (באנגלית זה נשמע יותר טוב).
    הייתה תחושה, כל הזמן, שלברון משלים עם ההפסד ועם ה-9% שנתנו לו בווגאס, והוא בא בעיקר לשבור שיאי נקודות, ואולי לגנוב משחק או שניים על הדרך.
    ג"ס הערב היו פגיעים, דוראנט וקרי אמנם לא שחקו אחד נגד השני (ברבע הראשון אף שתפו פעולה יפה) אבל לא היה שם שת"פ בקלאץ', וזה יצר הזדמנות.
    ואיפה הייתה קליבלנד? למה תומפסון לא נכנס בגרין ברבע הראשון? למה נאנס היה פרווה? איפה הקשיחות של סמית'? מתוכם רק לאב בא לשחק (כמו תמיד), לתת מאה אחוז, לקחת ריבאונדים, לזרוק את הזריקות, ולעזאזל ה-"נרטיב" (נמאס מהמילה הזאת).
    געגועי לריצ'ארד ג'פרסון.

    1. אתה נשמע מאוד הייטר.. איך אתה טוען שהוא לא ניסה לתת 200 אחוז לטובת ניצחון.. הבן אדם עשה הכל מה אתה מקשקש, סטטיסטיקות טובות תמיד יהיו לו כי הוא בשורה הראשונה של הגדולים ביותר, אז ודאי שיהיו לו. איך אתה מסביר את המסירה הטובה חשוב לציין לג׳ורג׳ היל, הרי ה״מורשת״ תהיה גדולה יותר עם באזר ביטר!!
      חבל התגובות שלך באתר טובות בדרך כלל ואני קורא אותם בשקיקה, אבל הפעם אתה נשמע לי פשוט הייטר שמתעלם מהעובדות, במיוחד במשחק הספציפי הזה.

      1. אי אפשר להגיב לכינוי "הייטר".
        תסתכל טוב על הדקה האחרונה – לברון לא מותש וסחוט, רואים אותו מדבר עם דוראנט, די רענן. מעבר לזה – הוא קיבל את קרי בתוך הקשת, באמצע, בדיוק מה שרצה ומסר ביד אחת מסירה מאוד מסוכנת – לא בטוח שאם תומפסון לא עושה פאול, הכדור הזה לא עף החוצה.
        כן כן, עכשיו תקרא לי הייטר, רק בגלל שאני לא מיישר קו עם האגדה על לברון. במיאמי הייתי לגמרי בעדו, אז הוא עוד היה תמים (כמובן לא מול אוק' סיטי).
        בלי קשר – הוא נתן הצגה עילאית שלא נראתה הרבה זמן, אם בכלל. אני מכיר בגדולתו, אבל זכותי לא לאהוב את הכדורסל הכוחני שלו, ולא את ההייפ התקשורתי סביבו שיצא מכל פרופורציות.

        1. טוען פה להייטריות(שגורמת להתעלמות מהעובדות) רק בגלל שאתה טוען שלא נתן 200 אחוז ואת כל כולו רק בגלל שהצליח לדבר עם דוראנט ולדעתך לא הזיע מספיק, אוקיי נגיד מה עם זה שיחסית למונחים שלו הוא שיחק פחות דקות? עוד מעט תגיד שגם במהלך האחרון שהם נגיעה מניצחון הוא גם חשב על סטטיסטיקה אישית ולא רצה לנצח/עניין אותו לנצח

        2. אוקיי צודק יש הבדל, בן אדם בא לשחק גמר נבא הוא תמיד רןצה לנצח, לגבי ההייפ התקשורתי וה״מורשת״ כמובן שהיא קיימת ויש לו מקום בדיוני הגדול אי פעם, ואתה לא חושב שהמורשת תהיה גדולהיותר אם יקח אליפות? גם עם ממוצע של 22 נקודות למשחק…
          וזה לא כזה חסר סיכוי, כל הדברים הלא ייאמנו קרו כבר בספורט.. אין לו שום אינטרס ״לא לבוא לנצח״ אולי במשחק ספציפי נניח אם היה 1-0 לו עכשיו, אז אולי את משחק 2 ״לא היה בא לנצח״..

        3. אבל דה שוט, אם הנראטיב שלך היה נכון הוא היה מנסה לקחת את הזריקה האחרונה לעצמו. אבל הוא פגע הנראטיב על ידי זה שהוא הלך על המהלך הנכון בעיניו (מסירה)

          1. את המילה נרטיב גיא הכניס לדיון, לא אני, אז הרחבתי בכללי.
            לא התייחסתי למהלך האחרון אלא לתחושה שלי כל המשחק. לדעתך הוא השאיר הכל על המגרש? לי זה מרגיש כאילו הוא לא האמין מספיק. היה גדול וענק, באמת, ונוצרה הזדמנות, אבל לא ניסה עד הסוף. לא סחף את החברים, לא עשה מהלכים מעוררי השראה שעשה בעבר, בעיקר בהגנה ובהאסל, וכן – ויתר על הזריקה האחרונה תמורת משהו קצת מפוקפק.

    2. ,נשמע שלקחת מהתואר לספרות משהו לעולם הכדורסל…
      אני מאמין בך ושנינו מאותה העיר [אוק'…] אבל הפעם זייפת, לברון נתן את כולו במשחק הזה, הוא לא נראה כחושב על מורשת, ואני מבין מה אתה מתכוון בעניין הנרטיב אבל חלק מההתבגרות של לברון היא ההשתחררות שלו מההצמדות ההדוקה שלו לנרטיב וללגאסי שלו.
      לברון השתחרר מהנרטיב שלו, שחרר גם אתה.

    3. אני מסכים איתך שלברון עסוק מיומו הראשון כמעט בנרטיב שלו, ואתה יודע מה אולי לפעמים בעבר זה אפילו בה לידי ביטוי על המגרש.
      אמי רק יכול להגיד לך מה אני רואה. אני רואה שחקן משוחרר מכל לחץ עם מטרה אחת מול עיניו – לנצח במשחק ולקחת אליפות.
      כל השאר נראה לי כמו נסיונות ליצר נרטיב על הנרטיב.

      1. יכול להיות. באמת. טענה חזקה שאין ראיות לסתור אותה.
        מצד שני, יכול גם להיות שהוא מסר בסוף כי פחד להחטיא. הוא היה עם קרי בתוך הקשת ויכול לחדור בקלות לטבעת, לקחת את הפאול על עצמו וללכת בעצמו לקו.
        יכול להיות.
        אני מקבל את עצתו של יום אחד מעלינו – ומשחרר.

      1. אם כבר אתה מצטט, אז תביא את הציטוט המלא :

        "… ויש לו חבורה ממש טובה של שחקנים סביבו"

        (מצד שני סטיב קר לא מבין כדורסל כמו כל הלברון באנדוואגןZ, שתמיד דואגים לשנמך את החברים שלו לקבוצה, ולצעוק LEHELP)

        1. אם הם כל כך טובים ממזר, אתה היית מוכן להחליף את קליי בג'יי אר? אני בטוח שזה היה משנה את יחסי הכוחות בסדרה לחלוטין.

          1. למה שיחליפו ?

            זה מה שקורה למי שטורח בערב שבת (אני יודע את זה כי אני בדיוק לש את הבצק של החלות..)

            גולדן בנו משהו מהיסודות, השקיעו בזה זמן, אמון, כימיה, זיעה ומה לא, ועכשיו אתה רוצה לדחוף להם עוד טרייד WOJBOMB הזוי מבית לברון ?

            הם הרוויחו את זה ביושר, ולא כמו לברון שקופץ לקבוצות אינסטנט.
            (וכן.. הביאו גם את הקאפקייק, אבל בלי היסודות היציבים האלו הוא לא היה בא)

            בקיצור, לך תעשה סיבוב על הסירת בננה ותחזור.

          2. אני לא אומר שטרייד כזה צריך לקרות,פשוט אתה טוען ששחקני המשנה בקליבלנד טובים, אבל ברור לכולם שלא היית מחליף את סטף בג'ורג היל או את קליי בג'יי אר, או אפילו מוותר על שחקן אול אראונד מצוין כמו איגי בשביל איזשהו שחקן ספסל שקליבלנד היו יכולים להציע, אז מה שזה מוכיח ששחקני המשנה בקאבס לא כל כך טובים.

          3. ההבדל הוא שאם לברון היה אם חבורת הרוקיז האלו העונים לכינווים דונקי, טוסטר ואחרים, אז הוא היה מטריד אותם מתיישהו או לוחץ להטריד אותם תמורת שם נוצץ. לגולדן היתה סבלנות וזה עלה להם בכמה שנים טובות מן הסתם של רק גירוד קצה הפירמידה, אז עכשיו מותר להם להינות מהפירות אותם הם קוצרים, להבדיל מלברון שמחפש לקצור בקבוצות חדשות כל שנה או כל טרייד דד ליין.

  17. אם אני לברון אני קושר את היל וסמית וזורק אותם מהמטוס, 2 פחיות שהרסו הכל.אחד שלא יכול לדפוק עונשין והשני שעושה קוק ולא יודע איפה הוא בכלל. אשכרה מבזבז את עצמו על הקבוצת בררה הזאת.יאללה לברון פילי מחכה לך שנה הבאה

      1. ממש לא, הוא היה נגד הטריידים שנעשו במהלך העונה, אבל בהנהלה של קליבלנד עשו אותם, כי ל ברון לא היה מוכן להתחייב שהוא נשאר, אז הם רצו לקבל כמה שחקנים צעירים.

        1. את השלד המקורי הוא בנה. את קיירי הוא הבריח. ואין לי מושג מאיפה את ממציא את הדברים על הטרייד. אשמח לראות הפניה למקור מהיימן

          1. די כבר עם ״הבריח״ את קיירי, קיירי בחור עם שיגעון גדלות שרצה להיות מספר אחד, אתה לא יכול להיןת מספר אחד כשלברון איתך בקבוצה גם לא אם קוראים לך מייקל ג׳ורדן

          2. אתה באמת רציני? באמת?
            לברון הלך לגילברט והודיע לו שהוא החליט שלא להשתמש בבחירה העתידית של ברוקלין בשביל לחזק את הקבוצה…

            ממש אין לי כוח לחפש שוב לינקים לדברים שכבר עובדו עד דק כאן באתר,
            אבל הקרע בין לברון לגילברט ידוע ומוכר.
            העובדה שההחלפה של ה-GM בתחילת העונה היא לחלוטין לא על "דעתו של לברון" (לא שמישהו צריך לשאול אותו…),
            גם היא ידועה ומוכרת.

          3. לא הבריח את קיירי ולא נעליים, קיירי רוצה להיות מספר אחד (הוא גם אמר את זה במפורש), זה כמו שתגיד שדוראנט וראסל הבריחו את הארדן, זה בולשיט, הארדן מעבר לזה שהוא רצה יותר כסף, הוא גם רצה להוביל קבוצה, זו החלטה לגיטימית, בנוגע לטריידים, אני יודע דבר אחד לברון ודווין חברים טובים, לברון בחיים לא היה מאשר טרייד שלו, מה גם שלברון אולי לא אמר את זה במפורש, אבל זה ברור שהוא לא היה מרוצה מהטריידים שנעשו שם.

          4. אחרי שהלבנת את פני ברבים במכוון לא ממש מתחשק לי לנהל איתך דיון. קיבלתי את התתנצלות שלך אבל זה לא אומר שאני מאמין לאמת שלך. אתה זאב בעור של כבש. יותר מתאים לך נוכל מאשר רשע.

          5. אתה ממש לא חייב לנהל אתי דיון.
            אני יותר מאשמח בעתיד להפסיק להגיב לתגובות שלך.

            נוכל?
            אני לא מסתתר מאחורי כינוי.
            אני כותב את מה שאני רואה, ומרגיש ברגע נתון.
            חלק גדול מקהילת הופס גם מכירים אותי אישית (ממפגשי הופס)
            כאשר אני טועה?
            אני מודה בטעותי.
            אם זה בעינך "נוכל", אז לבריאות.

            לגבי סליחתך –
            מצפוני נקי אתה ובלעדיה.

            שבת שלום.

      2. וואו אתה ממש אפס אחי תתעורר ותתקדם
        מי אמור לדעת שהוא הולך לדפוק את המשחק לגבי היל… מותר להחטיא עונשין ביוחד בלחץ הזה

  18. מזמן לא נהניתי לראות את כל שונאי הווריורס קמים לבוקר מופלא ,
    לא נורא , בהפועל גליל עליון / גלבוע תנוחמו

  19. לא מבין מה רוצים מסמית. כל מהלך אחר ממה שעשה היה מסכן אותו ביבוד. הוא עשה את המהלך הכי בטוח שאפשר היה לעשות.

    אגב הנה 2 הקצוות של לברון. הבן אדם היה מדהים כל המשחק כל קומפלימנט יקטין את מה שהוא עשה . אבל במהלך הזה של סמית במקום לעודד את גם אם הוא חושב שהוא עשה שטות זה נראה שהוא צועק עליו – זו לא מנהיגות

    1. אתה אמיתי?

      הבן אדם היה *מתחת לסל* ארבע שנות מהסוף. כל מה שהוא היה צריך זה לנסות להגיע לטבעת.
      זה מצב של 90% סל או עבירה. הוא אפילו לא היה צריך לכדרר.

      אהה, ולגבי התגובה של לברון? אם במקומו היו שם ג'ורדן או קובי הם היו משתוללים בטירוף.

  20. שמישהו יסביר לי בבקשה מה מעצבן בסטף?
    בחור נחמד. עובד קשה. קלעי בחסד. עושה מאמצים בהגנה (למרות שיש לו שם חיסרון) רוקד על המגרש ומשחק עם שמחה וחיוכים.

    ההייטריות לוקחת אותכם למקומות לא ברורים, מילא גרין אני באמת מבין אבל סטף??

    1. העולם מתחלק לשניים. אנשים מאושרים שנהנים מהחיים ואנשים ממורמרים ששונאים את החיים ואת אלה שנהנים מהם.

        1. זה שתמשיך לקרוא לי הייטר בשביל להקטין אותי או את התגובות שלי לא ישנה את המציאות למרות שלאורך השנים הרבה מאוהדי לברון אוהבים לחיות במציאות אלטרנטיבית שבה הוא כן הצליח לקחת 8 אליפויות. במציאות זה די מגוחך לשמוע אוהדי לברון מתעסקים בהתנהגות של שחקני גולדן סטייט שלא לומר מוסר כפול. על קצה המזלג אפשר למנות את "ההחלטה" הבזוייה ולאחריה הנאום היהיר והמביך גם בדיעבד וגם בזמן אמת "לא חמש לא שש לא שבע…" ורגע השיא הפתטי, המרושע וחסר הכבוד והספורטיביות כשצחק על מחלתו של נוביצקי ואז קיבל ממנו בראש כמו שהגיע לו באחת ממהשפלות הגדולות שקיבל אי פעם טוען לעז כלשהו. אבל תמשיך אם זה עושה לך טוב.

    2. שחצן שלא היה כמותו בתולדות הסופרט, בלי שמץ של ספורטיביות כלפי היריב, אוהב להשפיל את היריב ועוד רבים וטובים. גרין זה בכלל טיפוס נאלח שגם מכה ומרביץ בנוסף לחוסר ספורטיביות.

      1. בולט כדוגמא לספורטאי שחוגג בחיוכים וריקודים גם "שחצן שלא היה כמותו …"? או שרק לקרי אסור לחגוג הצלחות?

    3. אני חולה עליו מזכיר לי מישהו בדם רונלדיניו גאושו שגם היה מחייך ורוקד. לפני סטף אני אוהב את אייברסון קובי וראס. ששני הראשונים הם אהבות נעוריי.

  21. תודה על המעורב מנחם.
    היה משחק משחק הלילה. ביש מזל לקאבס עם החטאת העונשין של היל והטמטמת הרגעית של סמית.
    נראה לי שבמשחק 2 העסק יתאזן, כלומר +20 ללוחמים.

  22. את החסימה בתנועה של לברון תיקנו את החסימה במשחק 7 נגד יוסטון על הרדן שהשומר רוקד בתנועה ואז סטף דופק שלשה אף אחד מהשופטים לא ראה…. יאללה נמאס

    1. לך, קח קורס שיפוט ואז תחזור.

      אם מישהוא עשה עברה זה היה הארדן, שמשך לבל את היד. בל נע בעקבות המשיכה של הארדן.

  23. מסתבר שעברה של לברון על דוראנט לא נשרקה כעברת תוקף ואז שונתה אלא נשרקה על ידי שני שופטים בצורה שונה. אחד שרק עברת תוקף והשני שרק עברת מגן. הלכו לצפות בהילוך החוזר ומשם חזרו עם הסכמה. עברת מגן.

    ואידך זיל גמור.

    אלא מה, רשת השידור, שמוטה נגד ג"ס בצורה עקבית, הציגה את המצב המקורי כעברת תוקף…

  24. JR סמית נכנס בענק למועדון אות קין. הוא במו ידיו שדד מלברון הזדמנות להעלות את הסדרה על פסים של סנסציה.

  25. 1. בתור אוהד יוסטון אני מתוסכל שלברון חזר דווקא לקליבלנד, מכל המועדונים בעולם, ולא ליוסטון. איתו כבר היו לנו 6 אליפויות רצופות.

    2. יש לי הרגשה שזו תהיה סדרת הגמר הראשונה בה ינתן ה FMVP לשחק הקבוצה שהפסידה. אוי כמה שזה יהיה משעשע . . .

  26. איזו תצוגת צ'וקריות וגועל נפש של ג"ס.
    ההחטאות של קיידי וסטף; הרשלנות וחוסר הריכוז בהגנה שהשאירו את קליבלנד עם הזריקות שהם רצו כמעט כל התקפה; המסירה של קיידי לליווינגסטון בסוף רק כדי שלא יירשם לו איבוד; הזריקה של ליווינגסטון 2 ש' לסוף ההארכה כשהמשחק גמור; מחיאות הכפיים של גרין בפנים של TT אחאי ההרחקה המיותרת והלא ברורה למרות שהוא בקושי עשה פאול בניסיון בלוק לגיטימי.
    וכל זה מול קבוצה כל כך מוגבלת, בבית. ועם סגל שלרובו זו סדרת הגמר הרביעית (או השלישית במקרה של קיידי), אז לא ברור למה כל כך רעדו להם הידיים.
    איכס.
    הולכים להיות אחת האלופות הכי פחות ראויות שראיתי מאז הלייקרס של 2002.

  27. תודה על המעורב מנחם אבל אני לא מסכים עם השנאה שלך לסטף וללוחמים, חבל אתה מפספס הזדמנות להנות משחקן וקבוצה נפלאים.

    קצת מחשבות:

    קודם כל איזה כיף של משחק, צמוד הארכה, מה עוד אפשר לבקש חוץ מהשיפוט יהיה יותר טוב ושטריסטאן לא יפול לטראש של דריימונד, מקווה שלא יורחק מהמשחק הבא.

    1. כמה טעויות שיפוט (בראשן התוקף של קיידי) בדקות האחרונות, כולן נגד קליבלנד, כנראה הטו את המשחק לטובת הלוחמים.
    2. כל הטעויות האלה אני יכול להבין, בהחלט לא חושב שהליגה או משהו כזה דחפה לזה, אם כבר היו דוחפים לניצחון של הקאבס כדי להאריך את הסדרה. הרי תמיד התלונות נגד השיפוט והליגה הן שהיא רודפת רייטינג וגיים 7.
    3. לברון מדהים אין מילים, לדעתי הקייס שלו לעז מתחיל להיות רציני.
    4. דריימונד פתח את הפחיאוף ואת המשחק עם איזה 0 מ100 משלוש, ובמאני טיים דפק 2 שלשות, תשנאו אותו אבל הוא אחד הווינרים.
    5. סטף בהתקפה זה הדבר הכי יפה לראות לדעתי, אחרי לברון הוא היה השחקן הכי טוב על המגרש.
    6. קיידי איכזב אתמול בשני צידי המגרש. ההירו בול שלו בהתקפה היה לא נכון, ובהגנה הוא פשוט מאכזב אחרי העונה הרגילה. מילא פי גיי טאקר הבולדוג חגג עליו בריבאונד התקפה אבל פאקינג גיי אר סמית לקח מעליו ריבאונד אחרי עונשין, פשוט מביך, למזלו סמית טמבל.
    7. לא הבנתי את הפלגראונט 2 על טריסטרן, הגזמה.
    8. מאוד אהבתי את הטראש טוק בסוף של סטף ולברון וקליי, מנחם במקום להתעצבן על זה תהנה מזה. אמנם סטף חטף בלוק אבל מהלך לפני זה הקפיץ גם את לברון וגם את לאב ומסר אחורה לליוינגסטון עם העיניים בגב. יש לו קייס לטראש.
    9. הרגש עדיין בעד הלוחמים, אבל אשמח גם עם קליבלנד יקחו את הסדרה ויש להם סיכוי, זה ממש לא הגמר הכי חד צדדי שהיה.

    1. אין שום דבר יפה בווריורס עם דוראנט, פשוט הקבוצה הכי איכותית, שמנצחת בגלל כישרון נטו, מיס מצ'ים וכו, יש בזה משהו מאד לא תחרותי שפוגם בהנאה.
      איך אפשר להגיד שסטף הכי טוב על המגרש אם כל הזמן תוקפים אותו בהגנה, וכל הקבוצה צריכה להתגייס כדי לעזור לו?
      כבר מזמן עולה בי המחשבה שהווריורס עם איגואדלה במקום קרי זה הרכב יותר חזק.

      1. כל הזמן תקפו אותו אבל הוא הסתדר יחסית יפה, ועל כל סל שלברון חדר עליו הוא החזיר בסל ופאול משלו.

        כל הקבוצה מתגייסת לעזור לכל שחקן שלברון הולך עליו אחד על אחד, האסטרטגייה של קליבלנד היא לגרום לשחקן הזה להיות סטף.

    2. אולי די כבר עם מנטרת ה-
      חבל אתה מפספס הזדמנות להנות משחקן וקבוצה נפלאים.

      אתם נשמעים כמו מישהו שמנסה בכוח לשכנע קרניבור שטיבעונות זה נפלא. שחררו אותנו, תנו לתעב את החבורה הנפוחה הזאת בשקט.

      1. הבעיה היא שאתם מתעבים אותם לא בשקט. כמו שלאף אחד לא היה מזיז אם כל ההייטרים של לברון היו שונאים אותו בשקט במקום לנסות לספר לכל העולם מה לא בסדר במשחק של 50 נקודות מול פייבוריטית היסטורית.

        1. ???

          תגובה לא ברורה.
          "מתעבים אותם לא בשקט".

          אז בשביל מה רואים ספורט? בשביל החיוך של סטף?
          מותר לא לאהוב קבוצה ומותר ואף רצוי לומר זאת, בטח באתר כזה. להוציא כמה טרולים ואקזמפלרים התיעוב מתבטא היטב, לעיתים בהומור, לעיתים בעצבים, וזה יותר מלגיטימי.

          1. בדיוק.
            משפטים כמו "איך אפשר להיות בעד יוסטון עם הכדורסל המכוער שלהם לעומת הכדורסל היפה של גולדן", "אתה מפספס הזדמנות להנות מכדורסל יפה", "דריימונד גרין העביר זקנה את הכביש", ועוד ועוד.
            לא יעזור, לא סובל אותם. תפסיקו לבלבל את מוחינו המבואסים מהמזל הרב ששפר על הלוחמים בפלייאוף הזה ושמרו על קור רוח היסטרי.

      2. האנלוגיה שלך לקרניבור וטבעונות פשוט לא נכונה. אם כבר להפך, אני נשמע כמו אומניבור שמנסה לשכנע טבעוני להנות גם ממזון מן החי, רק שמקרה שלי אני גם מעודד לבריאות (הנפש), יותר בריא להנות מאשר לשנוא.

        ואני לא אפסיק לעולם לנסות לשכנע אנשים לראות את היופי בעולם במקום לחפש את הרוע, כמו דלורס לפני וויאט 😉

        1. לא שרת חביב.
          לא תשמע חובב בשר מנסה לשכנע טיבעוני לאכול בשר כמו שלא תשמע אוהד יוסטון מנסה לשכנע אוהד גולדן סטייט שלא אוהד את הקבוצה הנכונה.
          אוהדי גולדן, בשם עולם כדורסלני אוטופי, ובשם משיחיות מכבי תל אביבית, לא מסוגלים לשמוע שמתעבים את הקבוצה שלהם.
          תראה את הייט אשבורי. כותבים משהו כנגד הקבוצה שלו – הוא מיד רושם את זה בצד ומטיח את זה בשפה גסה של מוכר בשוק בפניך מאוחר יותר.
          כמו שאמרתי- יש שאוהבים את השלשות, הריקודים, את החמור, את דוראנט, את כל היופי-טופי, ויש כאלה שזה עושה להם בחילה.

          1. שמעתי אינספור חובבי בשר משכנעים טבעוניים, גם אני חטאתי בלשכנע טבעוניים לאכול צלע טלה שנמס בפה וגם בלשכנע קרניבורים לנסות תזונה צמחית לחלוטין (מטעמי בריאות).

            הייט אשברי לא דוגמא לכלום פרט לעצמו, אני לא חסיד שלשות אבל כן אוהב את השלשות המיוחדות של סטף, עם דוראנט אני ביחסי אהבה שנאה, והריקודים הם זניחים לדעתי, הם הפגנת שמחה של שחקנים אחרי מהלכים טובים שעשו, אני לא מייחס לזה יותר מידי משמעות.

            המנטרה שלי מניחה בראש ובראשונה שאין מה ״לאהוד״ קבוצה ספציפית באש ובמים. אני אוהד כדורסל, בכל משחק נתון אני נותן לרחשי ליבי להיות מה שהם ומנסה להקשיב להם כדי להבין בעד מי אני. לדוגמא אתמול, משום מה הראש ניסה להיות בעד לברון, אבל הרגש קיווה להחטאות של קליבלנד. אז הבנתי שאני עדיין בעד הלוחמים, אבל אני פשוט נהנה מהמשחק, ממש לא אתנגד או אתבאס לראות אליפות של הקאבס אחרי תצוגה הירואית/היסטורית של לברון, אני אפילו אשמח ממש.

          1. אם שניכם מסכימים בדעה שנגדי כנראה אני טועה…

            בוא נגיד שבפליאוף הזה נשרקו כל כך הרבה תוקפים הרבה פחות מאלה, מרכוס סמארט הוציא 1-2 כאלה כל משחק מלברון והוא היה בתנועה לא פחות אפילו יותר.

          2. and we now turn to secaucus and steve javie
            what can you tell us about that call steve?

            "well, after checking with sources at hoops co il, it turns out ish and wishful agree, therefore it must be clear for all that this is indeed the correct call"

        1. גדול!

          דעתי מאוד הושפעה מדעתו במהלך הצפייה, אבל זה מהלך מאוד גבולי ואני לא מתעקש לכאן ולכאן, אני רק אומר שזה בקלות היה יכול להיות תוקף ומבחינת המומנטום יש מצב גדול שזה היה הבדל בין ניצחון להפסד.

  28. לא ייאמן.
    4 אולסטארים וביניהם השחקן ה 2 וה 3 הכי טובים בליגה+שיפוט מוטה לטובתם ועדיין ובקושי מנצחים את קליבלנד שמורכבת מנגרים+לברון.

    לא סתם הימרתי על קליבלנד במשחק היום. אני לא מחזיק בכלל מהווריוס.
    תיארתי לעצמי שלברון יתן משחק מפלצתי אין אף אחד שיכול לעצור אותו שם והייתי צריך משחק סולידי של שאר השחקנים.
    אבל הטמטום שם חוצה גבולות.

    ועדיין זה הגיע בסוף ל 30 שניות האחרונות. אם צריך 100 הילוכים חוזרים לדעת מה קרה תשאירו את השריקה המקורית!
    ואת ה 5 שניות האחרונות טחנו מספיק.
    בהארכה כבר לא נשאר דלק לאף אחד כולל לברון.

    1. מה כזה לא יאמן ?

      זרוק לי כל שם של סופר טים בהיסטוריה ואני אמצא לך חורים וחריקות בלגאסי שלה (אולי חוץ מבוסטון של ראסל). מילא היו מפסידים..

      ככה דוגמא בקטנה :

      לייקרס של 87/88 נדמה מגיעה לגיים 7 מול יוטה, ודאלאס, אם אני לא טועה,
      אם יש פה מישהו (לא עכברים כבדים) שזוכר 2 שמות מהקבוצה של דאלאס שגררה את מג'יק קארים והחבר'ה, לגיים 7, בלי להיעזר בגוגל, אני רוכש לו כובע עם חתימה של JR ו TT…

      דוגמא יותר עכשווית – ההיט של לברון…

      1. אני כבר כמה חודשים בדיאטה.
        אז אני נחשב "עכבר קל…"

        בלי גוגל.
        רוי "שורה לבנה" טארפלי,
        סם "אני קווין לאב המקורי" פרקינס.

        1. ממש שמות שגורמות לויברציות אצל כל חובב ואוהב NBA..

          הכובע עם החתימות בדרך אליך
          (שוחה בתוך הפיינט של הגרמנית שלך..)

  29. אני אגיד את זה שוב לברון הולך לזכות באליפות. הטא השחקן הכי גדול בהיסטוריה, מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן בגוף אחד.

  30. לא נשדדה ולא נעליים.
    כאילו אתם ראיתי משחק אחד ואני משחק אחר.
    מהשנייה הראשונה של המשחק ועד השנייה האחרונה, הייתה תחושה שהלוחמים משחקים בהילוך ראשון ואילו קליבלנד בהילוך חמישי, לא סתם חמישי, חמישי טורבו.
    התחושה הייתה שהלוחמים משחקים בכוונה בהילוך ראשון, הם היו בטוחים שזה מספיק להם לניצחון, לתחושתי אם הלוחמים היו רוצים המשחק היה נגמר ב-60 הפרש ובגארבג' טיים כבר באמצע הרבע השני.
    למה הלוחמים לא רצו בזה ולא עשו את זה? זו שאלה.

    1. יאללה רעם תפסיק לחיות באשליות.
      זאת היכולת של הווריוס. לא הילוך ראשון ולא בטיח.
      כל הפלייאוף הם ככה. הם הגיעו עד הלום תודות לפציעה של כריס פול ואל תגיד לי שגם איגי היה פצוע … בחייאת.

      הווריוס איבדו את הקצב שלהם וגם למדו אותם טוב יותר.
      קליי הוא לא האולסטאר שכולם חושבים.
      הוא ידפוק 30 נק משחק אחד ו 12 במשחק הבא.
      הספסל שלהם קצר מאוד ואין שום גיים ג'יינצ'ר. כל תפקידו הוא לא לגרום נזק רב מדי.

      1. אתה כבר שנתיים מספיד אותם.
        מבואו של דוראנט על חשבון כל הספסל
        דרך הפציעה של דוראנט ע"י זאזא וכן הלאה.

        ואיגי היה פצוע..

        בסוף השושלת כשהאחרון יכבה ת' אור תגיד "אמרתי לכם"

          1. אמרת מתחילת הדרך של דוראנט בווריירס

            http://www.hoops.co.il/?p=80841

            שרשור 82

            המשחק השלישי של דוראנט בגולדן…

            אוקטובר 2016, שזה בעצם שנה וחצי שהן בעצם 2 עונות.

            מציע גם להסתכל על שרשור 81, ההשקה שלך די השתנתה מאז, אבל היא ממילא משתנה כל יומיים…

          2. אני לא יודע מה הבעיה, אני חושב שזה מגניב שכשאומרים סומסום צדק אז יש מישהו שהצדק שלו גורם לצדק של סומסום להראות ממש ממש טוב.

  31. כל המתבכיינים פה הם כמו תינוקות שלקחו להם את המוצץ.

    תתבגרו כבר ואז תוכלו פשוט רק להנות מהמשחק.

    ותפסיקו לקרוא לשחקנים של קליבלנד נגרים, גם לברון ביקש ממכם וגם סטף ביקש ממכם, אם זה לא מספיק אז גם אני מבקש 🙂

  32. יש כאן מישהו מכל הטועני שוד/הטייה/קיפוח/גזל שגם מתכוון לנסות להציג את התיק שלו, ולתת קישורים למקומות בהן לטעמו הקאבס סבלו מהשיפוט בצורה לא הוגנת בצירוף קישורים מתאימים לסרטונים המראים את ארועים כך שנוכל לבחון את הטענה ולא רק לזעוק באופן ריקני?

    1. שני המהלכים שאני זוכר שהם קופחו בבירור היו בחטיפה של לברון מדורנט בכניסה לסל. היה נקי לגמרי. ובצד השני בהתקפה כשלוני נדמה לי לקח לו את היד במקום את הכדור וגם בלייב זה היה ברור והשופטים פיספסו את זה. לא זוכר עוד אירועים ברורים כמו אלה אבל מצד שני היו אירועים דומים גם בצד השני ככה שזה דיי התקזז. אחד שאני זוכר בהשלף הוא ששרקו עבירה לדוראנט או לוני על חטיפה נקייה מלברון לקראת סוף הרבע הרביעי.

  33. לממזר
    לא נמאס לך לדבר שטויות?
    אתה משווה ההערכה של פתיחת עונה שאמרתי שאם דוראנט לא מעלה רמה הווריוס לא יהיו טובים כמו שחשבו לבין מסקנות של סוף תהליך?

    לך לתחילת העונה הזאת ולאמצע העונה הזאת.
    אמרתי כבר אז שהווריוס איבדו את זה ואם תהיה אליפות העונה זן תהיה האחרונה שלהם

    1. אני מדבר שטויות.. בוא נראה..

      תגובה 81.1.1 מתוך הפוסט שהבאתי :

      "יש הבדל אחד.
      במיאמי ובקליבלנד לכל שחקן היה סט כישורים שונה.

      בווריוס כולם קלעים! אין להם ערך מוסף אחר מובהק מלבד זה.

      עונה של 400 ו 300 שלשות בו זמנית לא תחזור!
      הם היו בגרוב מטורף"

      סוף ציטוט – וואלה ?.. קבוצה שאין לה ערך מוסף מלבד קליעה ?

      קבוצה ששברה כמעט את כל השיאים ההתקפיים וההגנתיים, והקבוצתיים כמו למשל מספריי אסיסטים ?..

      הלאה…

      תגובה 82.1.12

      "ובוגוט ואזילי וברבוסה.
      להגיד על בארנס שלא סיפק את הסחורה בגלל שפישל בגמר זה כמו להגיד שסטף לא שחקן של מאני טיים.

      ולא רק זה, אם להרוויח את דוראנט פירושו לאבד את גרין. הווריוס מפסידים."

      סוף ציטוט – כאן הכותב מבכה את אובדנם של בוגוט, אזילי, ברבוסה, והאריסון בארנס. מגיבים יקרים עזרו לנו למצוא היכן אותם שחקנים נמצאים היום..

      זה חשוב במיוחד כשהבכי על אותם שחקנים האלו בא מאחד שימכור את כל הרוסטר של הרוסטר כולל לונזו תמורת סופרסטאר.. אבל כנראה שדוראנט לא סופרסטאר…

      נשמה, זה לא הסתיים שם, גם כשגולדן צברו תאוצה אתה סתמת עליהם את הגולל אחרי הפציעה של דוראנט, אני לא אביא לינק כי מספיק בטוח בזה, אתה מוזמן לבחון אותי..

      אחרי הנבואה הזו, קליי חתם על הטוסטר ומשם כב לא היה מי שיעצור אותם..

      1. שכחתי להוסיף, שלגמרי השתנה הנארטיב שלך לגבי העניין הזה ש :"השם ישמור כולם בווריירס קלעים, אין שם איזון" (ציטוט חופשי, לציטוט המלא והמדויק יש את הלינק)

        כי עד כמה שאני זוכר ודי בהשראתו של לונזו ושחקנים כמו ווסטברוק, אתה הבנת וגם כתבת על זה פוסט נדמה לי (מבלי שום קשר אם אני מסכים איתך או לא – כי אני ממש לא חושב שגולדן זו רק קליעה) ש
        "הליגה הזו היא ליגה של קלעים"

        בקיצור – שינית דיסקט.

      2. אגב הם אכן לא היו יוצאים מהמערב אם כריס פול לא היה נפצע!

        להיפך אתה אמור להלל אותי על זה שאני בין היחידים שלא ראה ניצחון של יוסטון בתור הפתעה!

        וברור לך שאני לא מנסה לשכנע אותך. אתה ועוד כמה טיפוסים פה הם מקרה אבוד אלא אני פונה לשאר 90% ממגיבי הופס כדי שלא יתבלבלו מהדמגוגיה הזולה.

        תגיד את האמת כמו שהיא. תהיה גבר.

        1. איזה דמגוגיה…?

          אתה רוצה קרב תחזיות.. אז סבבה :

          בפוסט "הסערה המושלמת" המיתולוגי של גילרי, טרם תחילת העונה, אני התרעתי שלשים את כל הביצים על הבריאות של כריס פול בפלייאוף היא די מסוכנת.

          אז הנה.. היה ברור לי שזה לא יעבוד להם, כי לא שמים את הכסף על קרן הצבי…

          אבל ברור שזה לא עובד ככה, וזה יותר מורכב ותכלס יוסטון נתנו באמת עונה מרשימה, ואני באמת טעיתי לגביהם מבחינת יכולות בתחילת העונה, במיוחד בהגנה (זכור לי שאפלטון הציע לי התערבות על בירה, על הדירוג ההגנתי שלהם, אבל למזלי היססתי כי הוא שידר יותר מדי בטחון ודפק לעצמו את ההתערבות.. ככה יוצא שאפלטון הפסיד גם אליפות וגם ביה.. מה שממלא את ליבי באושר רב..) ואני מדבר רק מבחינת רמת משחק כי התוצאות של הסדרת פלייאוף הזו לדעתי הייתה סגורה עם פלומבה.

          ואתה לא יכול להזכיר רק את הפציעה של פול ולא את הפציעה של איגי.. וזה לא משנה כמה אולסטארים יש או אין לגולדן

          הבן אדם דיפנדר על, מהשחקנים עם האייקיו הכי גבוה שאני ראיתי, מנהל משחק אדיר, מלא בניסיון ורוגע, חבר בחמיישיית המוות, FMVP, ותכלס איתו גולדן היו ביתרון 2-1 בסדרה אחרי פירוק 40 הפרש של הטילים.

    2. גם קטע שבחרת לדלג על זה:

      אין ספק שהם המועמדים הפייבוריטים לקחת שוב את הטבעת אבל יוסטון במערב ו OKC (????) ואולי טורונטו או קליבלנד במזרח יעשו להם חיים קשים מאוד, ואם בשנה שעברה ההיעדרות של אחד משחקני המפתח של הווריוס לא היתה משנה ממילא משהו בתוצאה הסופית, אז השנה הקרב צמוד יותר והיא תצטרך לבוא בשיא הכושר כדי להגן על האליפות.

      בכל מקרה, ברור ששלטון של הווריוס לא יימשך לנצח.

      לפתע גרין וקליי לא נראים כמו שחקני טופ 12 כפי שהיו בשנה שעברה ואני בטוח שבלי כל אחד מ'הרביעייה' הווריוס לא לוקחים אליפות השנה.

      כמעט בלתי אפשרי להישאר בזון כזה יותר מ 3 שנים ואיכשהו הם מצליחים קצת יותר כיוון שיש להם מערכת מושלמת עם שחקנים נטולי אגו ועם כנראה השחקן ה 2 וה- 3 בטיבם במשחק! עדיין, משהו נראה חורק העונה. כבר עכשיו התשישות המנטלית מתחילה להכריע אותם ובהמשך תפיל אותם לגמרי, בין אם זה יקרה העונה או בעונה הבאה.

      דריל מורי התחיל להתוות את הדרך- – קודם כל תשיג את הפאקינג סופרסטאר אחרי זה תשלים פערים בטריידים קטנים בקיץ ובחלון ההעברות וביי אאוטס. תמיד נמצא קבוצה שמרגישה שצריכה להיפטר משחקנים טובים או רול פליירס מעולי הספסל שבשבילה הם עול ובקבוצה אחרת הם הגרוש ללירה.

      אבל בינך לביני, המרחק ביניהם לשאר הליגה הרבה יותר קטן ממה שנראה!

      1. נו אז מה אתה מראה לי פה חוץ מהיכולת העילאית שלך לכתוב דבר והיפוכו, הכל בהתאם לתוצאות.

        "ברור שהשלטון של הווריירס לא ישאר לנצח"… LOL

        אפשר שאכטה מהפייפ, שרלוק…

        תבחר עמדה ותנסה להיצמד אליה יותר מיומיים רצוף

        נ.ב כשאתה מעלה ציטוט שלך תן לינק ומספר שרשור/תגובה

        1. לעניין הפערים.

          הליגה לא בטוח מצמצמת פערים.

          מאוד יכול להיות ואף יותר הגיוני שיוסטון הגיעה לקצה שלה.
          קאפלה עומד לקבל הצעה גדולה, כריס פול מוסיף עוד שנה לקילומטראז', לברון לא באמת בא, וגם אם בא ברוך הבא..

          אוקלהומה לא בכיוון.

          קליבלנד כנראה מתפרקים.

          לבוסטון אני מאחל רק אושר, ובריאות.

          טורונטו… טורונטו

          פילי עם לברון, יאללה שיהיה. בינט איט און.

        2. חמודי
          יש פה כיוון מחשבה אחד.
          החיים הם לא שחור ולבן. אתה מערבב בין ההערכות ובין מסקנות.
          זה כמו שאם אגיד לך בפתיחת העונה שלדעתי מיצ'ל הוא לא בחירה טופ 5 בדראפט אבל אחרי כמה שבועות אתה מבין מה יש לך ביד ומשנה ההערכה.

          כיוון המחשבה שלי לגבי הווריוס לא השתנה. אמרתי שהשושלת הזאת לא תחזיק לנצח ולא תיקח אליפויות וזה בתגובה לכל אלה שאמרו שהליגה הרוסה.
          בתחילת העונה וגם באמצע אמרתי שלווריוס יש גג עוד שנת אליפות אחת במחסנית והיא תאבד את האליפות העונה או כבר בעונה הבאה.

          אני לא כמוך בא עם מסקנות רק אחרי שהדברים ברורים ואתה לא מחדש שום דבר אני מנסה לתפוס לאן הרוח נושבת. לכן לפעמים אני צודק ולעיתים רחוקות טועה.. מה לעשות…
          כשאני טועה אני משנה הערכה ושוב מנסה לתפוס את הרוח של הדברים.

          מה בדיוק החוכמה בלהגיד דברים בדיעבד. את זה כולם יכולים לעשות.

          בדיוק כמו שאמרתי שמכל צעירי הלייקרס אולי 1-2 ראויים להישאר
          בדיוק כמו שאמרתי שלהשיג סופרסטאר זה הדבר הכי בסיסי שקבוצה צריכה לעשות והוא שווה אינסוף רול פליירס
          בדיוק כמו שאמרתי שלברון יכול לסחוב כל הרכב קבוצה לפיינלס ולא משנה מי הוא ישחק במזרח
          ובדיוק כמו שלווריוס יש פג תוקף עד העונה הבאה לכל המאוחר

          1. החיים לא שחור ולבן זה בדיוק מה שאני מנסה להגיד לך, ומה שניסיתי להגיד לך באותו פוסט שלא ממהרים בהצהרות במשחק השלישי בסך הכל של דוראנט בגולדן, אבל אתה ואחרים כמו שאפלטון כתב באותו הפוסט, מיהרתם ללחוץ על כפתור הפאניקה, והשארת אותו לחוץ גם אחרי שהקאפקייק נפצע מהגלגלון של זאזא, וגמרת להם את סיפור האליפות לאותה עונה, (שכידוע לנו הסתיימה בהפסד פלייאוף 1..)

            אז שנה שעברה פספסת, כשתגיע השנה המיוחלת, תדאג צעוק חזק.

            אני בא כשהדברים היו ברורים ?

            אני לא קבעתי שם שום עמדה, פשוט נקטתי בפאסון של המבוגר האחראי, אחד שראה כמה משחקים בחיים שלו וסך הכל ביקש לתת לקבוצה חדשה קצת סבלנות ואורך רוח ונשימה. אבל אתה אוהב להיות נחרץ בדברים, אז ככה זה גם נראה לפעמים, כששוברים את ההגה מיד בתחילת הנסיעה לשעה 9 מתישהו תצטרך, לשבור בחזרה לשעה 3.. תנסה קצת להחזיר אותו ישר, ולא תצטרך להחליף איתי פרטים.

  34. איזה כיף לקום בצהריים ולדעת שלברונית הפסיד, נשדד, נגנב,נאנס,
    אני זורם,גןלדן פקאצות אבל לברונית פקאצה ע-נ-ק-י-ת.נפלא שהפסיד,בואנה הקפה טעים היום

  35. חייב להגיד שתלונות בלתי פוסקות על שיפוט זה ממאיס גם כשזה מגיע מהצד 'שלי'.
    שחררו אנשים, יש טעויות ואין כאן שום 'יד מכוונת'. יש פשוט טעויות שנראות יותר גדולות או בזמן יותר קריטי אבל טעויות תמיד אפשר למצוא, לכל צד. עדיף להתרכז בכדורסל עצמו, ובכדורסל, קליבלנד עשו מה שצריך לעשות מול קבוצה מוכשרת בהרבה.
    לברון פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש. חוזר ואומר, הפלייאוף הגדול ביותר של שחקן בודד שראיתי, וזה רק הולך ונעשה יותר גדול.
    וג'יי אר, קצת פחות סמים בחיאת רבקום.

  36. לברון זה מי שהוא. מנהיג, כריזמטי, פסיכופת, מגאלומן, נרקיסיסט, בעל קשרים וכתבי חצר רבים, אטוביוגרף, מעצב נרטיב מגיל 15, כדורסלן עילאי שעושה הכל ואחד מ-3 הגדולים אי פעם עם סיכוי גדול בסוף הקריירה להיות מספר 2 בכל הזמנים. לברון בא עם הטוב והרע ביחד. הוא משנה ארגונים, הוא הופך כל קבוצה לקונטנדרית, הוא מכניס כסף והוא הדבר הכי מעניין בספורט העולמי הן מבחינת שונאיו והן מבחינת אוהביו, כולם כל היום לברון לברון (כל התגובות פה על לברון, זה מכרה זהב תקשורתי). הוא ה-צ'וזן וואן, האגדה, הווי אר אול וויטנס, הילד מאקרון, כל הנרטיב הוא מעצב לעצמו בכל התחומים. לברון הוא תאגיד, הוא לא רק שחקן כדורסל, לכן זה כל החבילה יחד, אי אפשר לפרק אותה. מקצועית לרוב זה עובד.

    אחרי שהוא עוזב נשאר חורבן, כמו אסטרויד שפגע במקום מסויים. זה לברון לטוב ולרע ואני לא חושב שיש מישהו נורמלי שלא יקח אותו לקבוצה שלו עם כל החסרונות, האגו, אני ואפסי עוד.

    מי כמוהו? כריסטיאנו רונלדו, מקום 2 בהיסטוריה, סטטיסטיקה מטורפת כמו לברון, שניהם היו חד הוריים, שניהם בני 33, שניהם נרקיסטים מטורפים (אחד עם פסל של עצמו בבית ואחד עם קעקוע על הגב דה צ'וזן), שניהם בשיאם היום בגילאים מאוחרים.

    רונלדו בעקבות עזיבת זידאן אולי יעבור גם למזרח (ליגה צרפתית)? 🙂
    הבעיה של רונלדו היא שהוא משחק בעידן של גורדן, מה שנחסך מלברון.

    1. לברון בטופ 2 בהיסטוריה ועובד על הקייס שלו להיות העז.

      מי שלא מסכים עם הקביעה הזו, מושפע מהייטריות או מתסביך אחר.

      1. עז הוא לא יהיה חסר לו 3 אליפויות לפחות ועוד אמויפי והוא נופל ממייקל בממוצעים למשחק. גם על שני ניתן להתווכח אצלי קובי מעליו. אין קשר להייטר. אני לא אוהב אותו אבל ממש לא הייטר.

      2. שטויות של דיוני מספרות.

        בלי שום קשר להייטריזם.

        אני כמובן לוקח את סטף לקבוצה שלי לפניו בכל יום נתון.

        1. אין קשר בין הדברים. אנחנו מדברים על קריירה עד כה. סטף לא באזור חיוג. בלי קשר גם אני לוקח את סטף בשיאו ובריא על לברון לבנות קבוצה. הקריירה של סטף מסתכמת עד כה באליפות אחת ובעוד 1 שתהפוך ל2 העונה שהוא עם קבוצת סטארים לא נורמלית שזה מוריד מאד מהערך שלהם. דבר שני ללברון 4 אמויפי שהיה צריך להיות 5 רוז שדד אותו כי רצו לתת למישהו אחר בשביל ההתלהבות. לקרי יש רק 2 אמויפי. בסטטיסטיקה ובשליטה לאורך זמן סטף לא קרוב. זה כמו שרונלדיניו היה הכי טכני והכי מלהיב אבל שלט 4 שנים בניגוד למסי ורונלדו. אז סטף לא שם ולא יהיה שם. וסטף הוא השחקן ה4 הכי אהוב עלי בהיסטוריה

        1. את מגיק הוא עבר ב2016 את בירד עוד קודם, דנקן לא באיזור.

          ולא יפה לרדת לפסים אישיים, כל עבודה מכבדת את בעליה.

  37. לממזר

    כמו כן רשמתי באותו פוסט שדוראנט יצטרך להעלות רמה וכך בסופו של דבר היה. אף אחד לא היה בפאניקה ברור שהם פייבוריטים לקחת את הטבעת והם יהיו פייבוריטים גם שנה הבאה לפי וגאס אם הכל יישאר כמו שהוא אבל זה לא אומר שלא ניתן לזהות מגמה.
    אם טעיתי בחיזוי המגמה בשנה זה לא כזה ביג דיל.

    ואגב נחרצות הדברים זה חלק מהעניין בתגובות ויש הבדל בין תגובה לבין פוסט. רק אתה עושה מזה כזה עניין.

    לשים את הביצים בסל אחד על כריס פול זאת לא ממש תחזית זה משהו עמום ביותר.

    בכל מקרה אני מעדיף דיונים בהם כל אחד מהמר על מגמה מסוימת ולא מסקנות בדיעבד. וברור שיש סיכון מסוים בלומר אותם אבל גם גם לאמרה מסוימת יש פג תוקף ואם רואים שדברים זזים בכיוון מסוים עושים התאמה.

    אני בטוח שכמות המגיבים שחשבו שווסטברוק יכול לקחת קבוצה אליפות בשנה האחרונה ירדו בצורה משמעותית.
    זה לא אומר שלא היו להם טיעונים טובים…

    כמו שאני ממש לא "ארד" על האשך או כל אחד אחר שהוא מעריך שעדיף לתת לצעירי הלייקרס להתגלגל מאשר להמיר אותם בסופרסטארים כי יש בזה הגיון ודברים יכולים ללכת לכאן או לכאן.

    הדיון איתך מסתכם באמרת ככה ואמרת ככה…
    בחייאת תחליף דיסקט. בוא תגיד לי מה יהיה ולא מה היה..

    1. אני אעשה את זה בנק' זריזות למה אני חותך לנוח

      1. כתבת באותו פוסט שהם קבוצה לא מאוזנת – רק קליעה.
      כתבת שאובדן הספסל משמעותי מצירוף דוראנט בעקבות אובדן האלמנטים האחרים (ממש יפה מצידך שחשבת שדוראנט צריך להעלות את הרמה – קפטן אובייס..)

      2 הורדת עליהם את המסך באותה עונה – עכשיו.. אין שום בעיה בלטעות, אבל כל שנה לפזר את אותה תחזית שהנה הנה טאוטוטו גולדן נופלת, ואז ברגע שתיפול להגיד "אמרתי לכם" ולהתעלם מאותם שנים בהם נפלת, זה עלבון לאינטלגנציה

      3. אני גם מהמר על מגמות מסויימות, אני הימרתי שהמגמה עם דוראנט תצליח, ושלא צריך להתרשם לרעה מהפתיחה הצולעת שלהם, בניגוד לאחרים כמוך שכבר הפכו את גולדן לקבוצה מוגבלת.. אני לא עושה עניין מהתחזית המוצלחת שלי, כי אני יכול למלא פה את הפוסט גם בתחזיות לא מוצלחות שלי ושלך.. העניין זה לקחת אחריות על טעויות ולא להגיד "אמרתי לכם" על משהו שאתה כבר אומר שנתיים ובינתיים לא קורה, ועוד לטפוח לעצמך על השכם.

      4 אתה רוצה דוגמא לתחזיות לא מוצלחות שלי, הנה :

      יוסטון – נפילה בהערכת החוזק שלה (וכן להמר על פול מחוץ לפלייאוף זה דווקא באנקר..)

      קליפרס – חשבתי שיהיו גורם משמעותי, אבל תירוצי פציעות..

      פורטלנד – חשבתי שתהיה גורם משמעותי

      נ"א – הערכתי אותם כקבוצה החלשה של הפלייאוף במערב.

      ואני בטוח שהיו עוד תחזיות שגויות.

      לדבר על תחזיות מוצלחות זה סתם מיותר.

      כל מה שאני מבקש, זה קצת מודעות עצמית.

      שבת שלום ומבורך.

  38. שמחתי לראות משחק מותח ותצוגה לפנתיאון של לברון. השיפוט גרם לגועל, אבל זה חלק מהמשחק – מה היה קורה אם היו בודקים את הגולטנדינג של לברון על אולדיפו במשחק 4 (אני חושב) שהיה שם את את אינדיאנה בהובלה. כך או אחרת ג'ורג' היל המסכן היה יכול לקנות את עולמו וכולנו היינו שוכחים מטעויות השיפוט. זה לא משחק 7, כך שאם הקאבס כל כך כועסים נראה אותם לוקחים את המשחקים הבאים (קשה להאמין), אבל אחרי אתמול אני ממש מקווה שינצחו.

  39. המשחק הזה הוא בשורה רעה מאד להייטרים של לברון

    כי הוא מבטיח בוודאות שלברון עובר לקבוצה יותר טובה בסוף העונה

    ויש 29 קבוצות יותר טובות מקליבלנד

    כל העולם יבין את הצעד הזה שלו ואפילו יתמוך בו אחרי מה שקליבלנד עשתה הערב

    לברון בגיל שבו ג'ורדן לקח את 3 האליפויות הנוספות שלו

    עם קבוצה רצינית ובכושר שלו – תתכוננו לעוד כמה אליפויות

    קלללל

    1. 29 קבוצות טובות מקליבלנד? באמת?
      אני לא משוכנע, לכן אסקור זריז את הצוות המסייע של לברון..

      לאב היה שחקן של 25-12 לפני שעבר לקליבלנד והוא יהיה בן 30 בקיץ. נראה שיש לו עוד מה לתת
      קלארקסון והוד הם 2 שחקנים שלפני הטרייד (לפני 3 חודשים בסה"כ..) היו שווים מעל 15 נק' למשחק בקבוצות הישנות שלהם, שניהם בני 26.
      נאנס רול-פלייר צעיר ואתלטי, סה"כ שחקן שאני מאמין שיכול לתת דקות בלא מעט קונטנדריות (כולל גולדן סטייט)..
      היל אחרי השיא אבל סה"כ רכז הגנתי וסולידי יחסית.
      ג'ף גרין שחקן רוטציה אתלטי וטוב, רק במשחק האחרון בבוסטון הוא הראה מה הוא יכול לתת ולא צריך לשכוח את זה כל כך מהר…
      קורבר שווה גם בגיל הזה 43% מהשלוש.

      טריסטן וג'יי אר מחורבנים כבר תקופה, הנדס דאון. ובטח שהם לא שווים את החוזים שלהם.
      אבל הימור אישי שלי שנראה כבר בסדרה הזאת עוד איזה משחק של 5-7 שלשות מסמית' ואיזה ריבאונד התקפה מכריע מתומפסון..

      בקיצור ובשורה התחתונה, אפשר להתווכח למה כל השחקנים האלו מציגים יכולת חלשה כל כך בקליבלנד (אולי בוויכוח כזה דווקא ההייטרים של לברון יפרחו), וכמובן שאפשר למצוא צוותים מסייעים מוצלחים יותר ברחבי הליגה.

      אבל לטעון ש*כל* הקבוצות טובות יותר?
      כמו שאומר חכמינו "לא יודייייעעע…"

  40. כזה בולשיט.
    לאב אולסטאר. אבל נוח להגיד שלברון לבד.
    גם קורבר היה אולסטאר. אגב.

    כל הקריירה… אם מנצח זה בזכותו. אם מפסיד זה בגלל הצוות המסייע.
    זה תמיד הנרטיב ותמיד יהיה.

    הוא גנב הדעת הגדול אי פעם.

    גם הדוקטור נפל ברשת הזו.

    1. כמו בכל דבר יש בזה קצת אמת וקצת שקר. ברור שהוא לא משחק לבד, ולפחות ב8 שנים האחרונות תמיד היה לו צוות מסייע של לפחות עוד אולסטאר אחד (ורוב הזמן שניים). אבל מצד שני הוא גם תמיד נראה רמה אחת לפחות יותר מכל שחקן אחר בקבוצה.
      וזה דיון מעניין ונפרד ששווה לפתוח למה זה נראה ככה (המאמן? השיטה? האופי שלו? האופי של השחקנים המשלימים?)

      מה שבטוח זה שהוא יודע לתמרן את התקשורת ולשלוט בנראטיב ואני אומר את זה 100% לזכותו. זה כישרון לא מוערך מספיק, אבל רלוונטי מאוד בעידן שלנו.

      1. יאפ מסכים, בסופו של דבר התקשורת תרצה את לברון בגמר ולא חבורה של רוקיז מבוסטון או המזוקן חסר הכאריזמה

    2. מבחינת ספסל, אז הספסל של קליבלנד סביר.
      אבל אתה רוצה להגיד ל שמבחינת חמישייה אין הבדלים בין ג'יי אר לקליי, או בין ג'ורג היל לסטף?
      אז כן לברון מפסיד בגלל הצוות המסייע תחליף בין קליי לג'יי אר, וקליבלנד מנצחים את הסדרה, וזה מול קבוצה עם שניים משלושת השחקנים הכי טובים בליגה.

      1. אף אחד לא טוען שקליבלנד קבוצה טובה יותר מגולדן סטייט. כמו שאף אחד לא טוען שיש שחקן יותר טוב מלברון בסדרה הזאת.
        ככה שלהשוות בין סטף להיל ובין סמית' לקליי ועל סמך זה להגיד שלברון מפסיד בגלל הצוות המסייע זה נכון אבל קצת דמגוגי..

        הטענה היא שהיכולות של השחקנים המסייעים בקליבלנד לא גרועות כמו שהן לא באות לידי ביטוי בשיטה של הקבוצה. ולכן הנראטיב הזה של "לברון מפסיד בגללם" היא שנויה במחלוקת (למרות שנקודתית במשחק האחרון היא 100% נכונה).

        1. אני מסכים איתך שמבחינת צוות מסייע אז הספסל של קליבלנד לפחות סביר, שחקנים כמו ג'ף גרין, קייל קורבר או לארי נאנס מהספסל, זה לא נורא בכלל, אבל לגבי החמישייה, אם תעבור על שחקני המשנה, תמצא שטריסטן תומפסון וג'יי אר מגיעים אחרי עונה נוראית כשג'יי אר גם ככה אף לא היה יציב ותומפסון שחקן די מוגבל, ג'ורג היל הוא רכז חביב, אבל הוא לא ספק נקודות (11.6 נק' ממוצע קריירה) ולא איזה מנהל משחק עם יכולת מסירה מטורפת (3.3 אס' ממוצע קריירה), עיקר האיכויות שלו מגיעות מבחינה הגנתית, אז מה שנשאר זה קווין לאב, שמבחינתי מדובר בשחקן מצוין (טופ 30 בליגה), אבל כזה שהוא גם חור הגנתי מטורף, מה שיוצר לקליבלנד בעיה.
          אז אולי הצוות המסייע של לברון לא נוראי, אבל גם רובו לא שווה מקום בחמישייה של קונטנדרית, אלא יותר מקום של רול פליירס שבאים מהספסל.

          1. מסכים איתך בגדול, למרות שלא ציינת את הוד וקלארקסון ששווים לדעתי הרבה יותר ממה שהם נותנים כרגע.

            אבל בכל אופן, ההערכה שלך הרבה יותר הוגנת מתגובות אחרות שקראתי כאן, שמתארות את הצוות המסייע של לברון פחות או יותר כפח זבל מהלך.

            ותיאורים כאלה נופלים לנראטיב שמוכוון להאדיר את לברון על ידי הנמכה של כל מי שמסביבו.
            אין סיבה ליפול לזה, לברון מספיק גדול גם בלי להוריד את מי שמסביבו.

  41. הולך להסתכן בקללות ממנחם אבל שיהיה…
    טור בעייתי משהו, קודם כל הטור עצמו נכתב עם יותר מידי רגש והרבה מידי הומופוביה, וכל הקשקשת על המזרח ״גברים וקשוחים״ לעומת הרכות של המערב, בחייאת מה זה אתר לילדים בני 15? אי אפשר לדבר על כדורסל נטו בלי הקשקשת מסביב שלא קשורה לכלום?

    אז לגבי המשחק, כן לברון היה מדהים, כן גרין שחקן פח שדווקא בהארכה redeem עם שלשות חשובות ולחימה חיובית ולא מלוכלכת לשם שינוי.
    הקאבס בסופו של דבר צריכים לבוא לטענות רק לעצמם, לא יודע אם תהיה להם כזאת הזדמנןת לתפוס את הלוחמיפ במשחק כה רע, כתבתי עוד בגמר המערב במשחק 7 שלא מגיע להם לעלות, עושה רושם שהם מאוד שבעים ואולי זה חיובי ושנה הבאה נראה גמר אחר.

  42. יש לי שאלה לדיון. האם יש מישהו ששנא פה את רונלדיניו? לא מצאתי עדיין הייטר אחד שלו בשום מקום. היש פה כזה? כי זה תופעה מדהימה שאין לבן אדם הייטרים.

  43. היה משחק מצוין, ישבתי לראות עם חבר ולא האמנו שקליבלנד מפסידה את זה.

    כמה הערות:

    1. כשכל התפקיד שלך הוא להעביר את הכדור את החצי ואז למסור ללברון ואתה בקושי זרקת כל המשחק, לא כזה טריוויאלי לקלוע 2 מהקו.

    2. קליבלנד עם מהלך אחד כל המשחק – חסימה שמביאה את לברון מול לוני, או כמו באיזה 70 אחוז מהפעמים קרי. לברון מוריד את השעון עד שהוא מואיל בטובו להחליט מה לעשות כשנשארות 3-4 שניות.

    3. ריבאונד ההתקפה השאיר את קליבלנד במשחק, ככ הרבה שלשות שנכנסו אחרי ריבאונד התקפה. אולי צריך לשחק עם מגי יותר ומה שבטוח זה שאיגודלה חסר עם הקשיחות שלו.

    4. לארי נאנס לא מתאים למשחקים האלה כי הוא לא מספיק גבוה, שומר בינוני ומטה ולא מייצר נקודות. עדיף להם לנסות את אוסמאן.
    קורבר צריך לשחק יותר כי זה שחקן שאי אפשר לעזור ממנו ומצד שני אפשר להחביא אותו על לוני טונס.

  44. ועכשיו לנושא אחר.

    אני רוצה להתייחס למה שדה שוט אמר אבל אולי מזווית אחרת.

    זה מרגיש כאילו לברון, אוהביו והתקשורת בונים עכשיו נרטיב חדש: "לברון נותן את תצוגת היחיד הטובה בהיסטוריה ורק אם היתה לידו קבוצה טובה יותר אז הוא היה מנכר את גולדן סטייט ולוקח עוד הרבה אליפויות"

    ללברון חשובה עכשיו הסטטיסטיקה, התצוגה והשורה התחתונה האישית שלו יותר מאשר הקבוצתית. כן.
    את מייקל הוא בטוח לא ישיג וגם את קובי, דאנקן ומג'יק לא ישיג בתארי אליפות.
    אז מה הוא עושה? כל מה שהוא יכול כדי לרשום שיאים סטטיסטיים. הוא כמובן רוצה אליפויות בדיוק כמו שרצה לפני, אבל הוא מבין שאין לו שום סיכוי למצוא להרכיב את הקבוצה שלכאורה יכולה לנצח את גולדן סטייט, בלי קשר לשאלה האם בכלל יש כזאת.

    היה ידוע שאירווינג עוזב, וזה כשאירווינג השחקן השני הטוב בקבוצה וזה שקלע את סל הנצחון בגיים 7, ואיתו הם הובסו 4-1 ב2017.
    למה בדיוק לברון נשאר בקליבלנד ולא עבר למקום אחר כמו למשל יוסטון עם חבר שלו בריק פול והארדן? למה? כי אין להם מספיק כדורים והם בסיכוי גבוה היו נכשלים באותו אופן כמו אוקייסי. הארדן ולברון משחקים בהתקפה באותו סגנון בדיוק.

    ללברון נוח וקל לבוא מהעמדה הזו של "תראו עם איזה נגרים אני משחק, אני קולע 50 ומפסיד כי הם לא מסוגלים לקלוע 50 כמוני גם!! אני נותן את הכל ולא מצליח אז יאללה אני אעוף מפה ברגע שאמצא קבוצת כוכבים חדשה (שכאמור כנראה לעולם לא ימצא)

    הסיפור הזה לא ככ מסתדר לו.
    הקבוצה הכי יקרה בליגה, הביאו לו את החבר ווייד ואז כשראו שלא מסתדר עשו טרייד לחצי מהקבוצה.
    סמית ותומפסון חברים שלו אלו חוזים שנחתמו ב"המלצת" לברון.

    אתם לא שואלים את עצמכם מדי פעם איך לעזאזל לברון נקלע שוב ושוב לאותה הסיטואציה שהוא כזה אלוהי וכל השאר פשוט פחי זבל?
    אירווינג עשה עונה מצוינת בסלטיקס ואם לא היה נפצע גם גורם להדחת לברון.
    לאב שחקן של דאבל דאבל 25 ו12.
    ג'ורג' היל רכז סולידי לגמרי ושומר מצוין

    לקאבס ספסל עדיף בהרבה משח גולדן סטייט. הוא לא מנוצל.
    אז נכון שקליי עדיף על סמית וקרי על היל אבל בספסל אין לגולדן סטייט כלום וקליבלנד לא מנצלת את זה.

    לברון בסיטואציה מושלמת מבחינתו:
    הוא וגולדן סטייט מוכנים לסגור דיל שהוא יסיים עם ממוצע של טריפל דאבל 50 נק ויפסיד.

    מישהו לעזאזל חושב שג'ורדן או קובי מוסרים שם להיל? שום סיכוי.
    אבל ללברון זה נוח כי הוא רוצה רק סלי ניצחון ולא החטאות ובטח לא להחטיא עונשין קריטי כמו היל ואז יגידו עליו צ'וקר.

    תמשיכו לאכול את החרטות של התקשורת ושל לברון בזמן שבמפרץ סופרים תארים.

    1. לג' ורדן זה קרה כבר מול יוטה במשחק ב-1997, הוא ראה שיש עליו דאבל טים ונתן לקר שיקלע בשבילו את שלשת הניצחון, כשגם פקסון קלע בשבילו שלשת ניצחון מול פיניקס ב-1993, רק ששם הכדור הגיע מהוראס גרנט, אז גם ג'ורדן מדי פעם וויתר על הכדור בסוף, אם הוא הרגיש שזה נכון.

    2. אה ג'ון פאקסון וסטיב קר לא הכריעו משחקים בגמר?
      יואש אל תגזים עכשיו אתה בונה נרטיב שלברון מתעניין רק בשיאים אישיים – הבן אדם נותן פלייאוף יוצא דופן – ברור שיש לו עם מי לשחק ואני לא חושב שהוא אמר את זה השנה שאין לו עם מי לשחק. לדעתי הוא לא מנהל את המשחק של הקאבס בצורה טובה ושומר גם כן בצורה לא טובה יחסית למה שהוא יכול לתת. אבל להגיד שהוא מתעניין רק בשיאים אישיים אחרי שהוא כמעט גנב ניצחון הלילה – נראה לי שזה נרטיב מתחכם ולא נאמן למה שאנחנו רואים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט