מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

 

 

1. הסיקסרס בודקת את החשדות שבריאן קולנג'לו השתמש בחשבונות טוויטר הזויים וחסויים. הייתכן שאשתו עשתה זאת?

(לי הוא נראה כאחד מ-OCEAN 11)

ההודעה היתה קצרה: "הפילדלפיה סיקסרס פתחה בחקירות על המנהג של בריאן קולנג'לו, המנכ"ל האחראי על פעולות הכדורסל של הקבוצה, להשתמש בטוויטרים של שמות לא קיימים כדי להחמיא ולהלל את עצמו, ולפגוע בשחקנים שהוא ביקש לפגוע בהם. ההאשמות רציניות ביותר ואנחנו לוקחים את כל העניין ברצינות. בסוף החקירה נודיע את תוצאותיה"

ה-The Ringer מצטט הוכחות נסיבתיות המתארות את המנהל כאדם שלי, לפחות, מצטייר כחסר בטחון עצמי שזקוק למילות תהילה על פועלו, וכשהרגיש שאין מספיק כאלה בסושיאל מדיה הוא החליט ליצור אותן. הוא בחר גם לבקר את שחקניו ג'ואל אמביד, מרקל פולץ, ואת שחקני העבר של הסיקסרס ג'הל אוקפור ונרלנס נואל.

"Like many of my colleagues in sports, I have used social media as a means to keep up with the news," the statement said. "While I have never posted anything whatsoever on social media, I have used the @Phila1234567 Twitter account referenced in this story to monitor our industry and other current events. This storyline is disturbing to me on many levels, as I am not familiar with any of the other accounts that have been brought to my attention, nor do I know who is behind them or what their motives may be in using them."

THE RINGER מדווח שבטוויטרים השונים שלו הוא תוהה על האגו של אמביד, מאשים את מאמנו האישי הקודם (MENTOR) בבעיות הקליעה שלו, והציע את התאוריה שטרייד של אוקפור שהיה מעשי ועמד לקרות, התבטל בגלל שאוקפור "לא עבר את הפיזיקלס 'באשמתו' (כאילו בכוונה?), ומתייג את נואל כ-"SELFISH PUNK".

אמביד צילצל לאדריאן ווג'נרובסקי ביום שלישי בערב להודיע לו שקולאנג'לו צילצל אליו, הזהיר אותו למפרע שהוא ישמע דברים 'לא נעימים' על טוויטרים שקואנג'לו כאילו הריץ בשמות הזויים, ובטוויטרים הוא ביקר את אופיו של אמביד, ושיידע "שהכל לא נכון מלבד טוויט אחד שכן הרצתי בשם בדוי עבור מטרה חיובית שעזרה לסיקסרס".

ג'ואל לא היה מסוגל לעשות מאומה בדבר ויצא בטוויט כאילו הוא של קולאנג'לו בשם בדוי…

קולנג'לו היה עסוק ב-24 השעות בצילצולים לכל אלה שמוזכרים בטוויטרים שהם 'כאילו שלו' להבטיחם שהם לא שלו!
הדבר המעצבן ביותר אותי הוא הטוויטר בו הוא מבקר ומאשים את סם הינקי בתחלואות הקבוצה, בעוד שלאמיתו של דבר הינקי פוטר לפני שזכה לזכות מפרי נטיעותיו, ודווקא קולאנג'לו הוא-הוא שנהנה מהם השנה.
עם הטכנולוגיות של היום האמת תצא לאור. אם אמנם היה זה קולאנג'לו שכתב מה שכתוב בטוויטרים – הוא יימחק מה-NBA לעולם ועד.
*****
ממש לפני לכתי לישון אני קורא שלפתע צצו חשדות – וישנן הוכחות – שאשתו היתה מעורבת בטוויטרים האלה, ואולי אפילו עשתה הכל בעצמה.
STAY TUNED!.

2. קצת באיחור, אבל ככה מודים על עזרה?

לג'יימס הארדן חוקים משלו:

*

3. שחקני ה-NBA הצעירים צוחקים אחד על השני במשחק NBA 1K

 

 

4. היום לפני 16 שנה לברון  מחליט על טאטו שהיה בתמונת השער של SI:

*

5. לכבוד מאורע הטאטו של לברון, נייקי יצא היום עם סרטון על הבן:

*

 

6. עתה כשההורנטס החליטו על בנייה מחדש, הזהו הזמן של פילי להביאו לעיר 'אחוות האחים'?

כריסטופר קליין מפנסיידד https://thesixersense.com/2018/05/30/philadelphia-76ers-is-trading-kemba-walker-option/ שואל אם עתה, שהשרלוט הורנטס הודיעה שהיא מתכוננת להתחיל בנייה מחדש, זה לא הזמן לסיקסרס ללכת על טרייד על קמבה וולקר.

משך כל הפלייאוף כמה שמות גדולים הוזכרו כשהשיחה עברה לדיון על הסיקסרס, ובראשם כמובן לברון ג'יימס, פול ג'ורג', וקאווי לינארד.

אבל הם לא היחידים שישנם, ואולי הם בכלל לא אוהבים פילדלפיה צ'יז-סטייק.

ההורנטס הם – כמו אטלנטה וכמה אחרות – מין אבריישיון. לא טובה מספיק להגיע לפלייאוף, ולא גרועה מספיק להשיג כוכבי דראפט. יש להם גם כמה חוזים גרועים ובראשם החוזים של ניק באטום ומרווין ויליאמס.

עכשיו שמיץ' קופצ'אק הובא כאיש החדש לנהל את הקבוצה, מייקל ג'ורדן אמר לו: "אין לי בעיה שתתחיל להרכיב קבוצה חדשה". אני לא בטוח כמה ניתן לשנות את עתידך עם בחירה 11 בסיבוב הראשון.

אחת ההחלטות החשובות ביותר שלו תהיה מה לעשות עם קמבה וולקר הוא  היום אחד מהפוינט-גארדים המובילים בליגה, אבל בגיל 28 אולי הוא מבוגר מדי להיות מנהיג 'הקבוצה החדשה'. כאן פילי נכנסת לדיון. וולקר הוא בשנת וזהו האחרונה עם 12 מיליון, משכורת נמוכה עבורו, אבל עליה הוא חתום.

המשכורת הזאת עלולה להיות מעניינת מאד לסיקסרס. אבל זה לשנה. השאלה אם החתמתו ל-4 שנים לא תהיה יקרה מדי.

7. הוריי! הברגים והלולאות הוצאו מרגלו של גורדון הייווארד!

 

 

 

רק שתדעו שאפילו אם הסלטיקס היו גוברים על הקאבס, הם היו יוצאים לקרב האחרון נגד הווריורס ללא גורדון הייוארד. היו שקיוו שהסלטיקס מעלימים משהו ואם יגיעו לגמר, הוא יתבקש לשחק. זה לא היה קורה. הוא יצטרך עכשיו לפחות שלושה חודשים כדי להגיע לנורמליות עצבית-שרירית.

לפחות הוא משוחרר מכל המסגרות שנעשו על עקבו, וההודעה הערב כללה משפט המוודא שעצמות הטיביה והפיבולה הן עתה במצב STRUCTURALLY SOUND.

גם קיירי אירוינג החל לרוץ ריצות קלות, ובעונה הבאה הקבוצה הזאת תעלה עם קיירי אירוינג, ג'לן בראון, ג'יימס טאטום, גורדון הייוארד ואל הורטפורד. והחמישייה השנייה תהיה אף היא מהחזקות בליגה.

8. לסטיב קר נמאס לשמוע את הבכיות של ד'אנטוני

הבוקר הופיע מאמר ב-UNDEFEATED לפיו – לפי כותבו מארק ספירס – מייק ד'אנטוני אמר לו אחרי המשחק ש-"אילו כריס פול היה משחק היינו מנצחים את המשחק". https://theundefeated.com/features/golden-state-warriors-reigning-champs-are-headed-back-to-nba-finals/

לסטיב קר נמאס לשמוע את כל הבכיות האלה. הוא הגיב ( https://www.reuters.com/article/us-basketball-nba-hou-paul-nbafinals/rockets-sore-  (over-warriors-win-loss-of-cp3-idUSKCN1IU250" "זה מה שהוא אמר? THIS IS CRAP. אם אנדרה איגודלה היה משחק זה לא היה מגיע ל-7 משחקים. היינו מנצחים ב-5".

האם הווריורס חייבים אותו לגבור על הקאבס כי הוא יהיה השומר הראשי על לברון?

אין שאלה שהוא שחקן חשוב, אבל ההבדל בינם לבין הקאבס כזה גדול שהם ינצחו גם בלעדיו..

9. התהיות והשאלות שהיו ללברון באמצע העונה, ומה קורה עתה עם גילברט?

– "חשבתי באמצע הענה שלא נעשה את הפלייאוף והתחלתי לחשוב מה עושים בחופשה כה ארוכה???"

-"מה היו מחשבותי על העזיבה של קיירי אירוינג?"

-"מה יחסי היום עם דן גילברט?"

*

10. דמריוס רנדל לא האמין שהטוויט שלו יילך VIRAL (יילך 'בננה')

דמריוס רנדל הוא אחד משחקני הפוטבול (משחק SAFETY) הצעירים הטובים ב-NFL. אחרי שלוש שנים בגרין-ביי פקרס הוא הועבר השנה לקליבלנד בראונס.

ובכן, הוא נדלק לטרוף הקאבס בקליבלנד כמו כולם. אני ראיתי אותו בטיווי בשלושת משחקי הבית של הקאבס נגד הסלטיקס (כמובן שהמצלמות התרכזו בו).

ובכן, הוא הבטיח בטוויטר שלו שאם הקאבס מנצחים את הווריורס, הוא קונה לכל פטרון שניכנס לטוויטר שלו את חולצת הג'רסי שלו מהפוטבול.

חולצת ג'רסי של פוטבול מחירה $99.99.

באוף-סיסון ניכנסים לטוויט שלו בערך 100 ליום, והוא עשה חשבון שאם הקאבס מנצחים, הוא ישמח למתנה של $10,000 לציון המאורע.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. תודה מנחם.
    יופי לפתוח את הבוקר עם המעורבב שלך.
    רציתי רק להוסיף עוד משפט שכנראה ישמח עוד אוהדי סלטיקס כמוני.
    נראה שהבעלים גרוסבק מאד אוהב את הקבוצה השנה ואת ההישגים שאליה הגיעו עד כדי כך שרמז שיהיה מוכן לשלם כדי להמשיך להחזיק את הקבוצה. נראה שיהיה מוכן שוב לשלם מס מותרות על מנת להחזיק את הקבוצה ואת חבורה שמסיימת חוזה ונראה שגם סמארט כלול בעסק במידה ולא יישתגע עם הדרישות….. האם יחתימו שוב את ביינס? מה עם תייס? נחייה ונראה. היווארד יחזור ונראה שלמנחם יש לו"ז אחר ממה שקראתי (6-8 שבועות) אני הולך עם התחזית של מנחם. נראה שלאימוני תחילת העונה הוא יגיע. דה אנתוני (היייי הייי הייי) הוא בכיין מוכר וידוע אבל גם מאמן טוב. ווקר בסיקסרס נשמע לי טוב. ישדרג אותם ויעביר את הרוקי-מור לעמדה מתאימה יותר, השאלה היא האם סימונס ישדרג את הקליעה??? הארדן בעעעעע, אני שמח שעף כי הוא מוציא שם רע לכדורסל. בכיין כמו דה אנתוני (גם לברון דיי בכיין למען האמת), טוב שהשופטים סוף סוף עלו על שיטת הזאב זאב שלו (נראה גם במחווה של גרין שלא היה מוכן לקבל ובכה לשופטים, אבל' הוא הירביץ ליייי-כמו ילד בן 4) והוא בא על עונשו למרות שהיו מגיעות לו כמה עבירות מהם התעלמו. מי שמשחק בקקי שלא יתפלא שהידיים מסריחות אחרי כן…

    1. חייב לך תשובה ארוכה יותר מאתמול אבל אין לי מספיק זמן לכתוב אותה ביסודיות.

      על קצה המזלג, אם השופטים מכרו את המשחק, קליי לא היה חוטף 2 עבירות תוך דקה, וגם לא את השלישית, כאשר אחת העבירות זה המהלך המסריח של הארדן שהוא מזהה את היד של המגן שלו מושטת במועל יד והוא עולה לזריקה דרך היד רק כדי להוציא עבירה. על אותו מהלך מול גןרדן בל לא שרקו לו על זה (זה היה העבירה השניה מבין ה-2 ברצף שלא נשרקו). הליגה חייבת לחדד את החוק כאן, גם חסימה נעה לא היתה, זאת אומרת החסימה של בל נעה בגלל שהארדן חיבק ומשך אותו לרצפה, עוד פלופ טיפוסי..

      בשורה התחתונה אי השריקות נגד הארדן ויוסטון נובעות אך ורק בגלל סגנון המשחק שלו שבנוי על להטעות את השופטים, אז אי אפשר לבוא בטענות לשופטים כשהם טועים נגדו. סך הכל נשרקו לטובת הארדן יותר עבירות מפוקפקות מאשר שלא נשרקו לדעתי.

      בנוסף, היו גם הרבה עבירות שלא נשרקו גם לצד השני, רק בגלל שקליי ולוינגסטון לא עושים הצגות יותר מידי אז לא זוכרים את זה.

  2. מעורב מעולה!
    כיף לשמוע את החדשות על הייוורד. האם החלמה מפציעה כזו היא מוחלטת כמו לדוגמא הפציעה של פול ג'ורג' או שזו פציעה מגבילה כמו אכילס/ACL?
    אני מקווה שיחזור ליכולת שלו מלפני הפציעה ואז באמת תהיה להם חמישיה פסיכית עם 5 שחקנים שיודעים לשים את הכדור בסל. הייוורד וקיירי הם בדיוק מה שהיה חסר לבוסטון בסדרה נגד קליבלנד. תוסיפו לזה מסורת ואולם ביתי מאוד ותקבלו קונטנדרית למספר שנים קדימה.
    אם יצליחו להשאיר את שחקני החמישיה השניה יהיה להם ספסל שיתבסס על מוריס, ביינס, רוזייר, סמארט, תייס ולארקין. מרשים ביותר!

  3. מזל שיש טוויטר ואז אפשר לעקוב אחרי כל נפיחה של שמינית סלבס שאין להם כל כך מה לעשות בחיים. לשבת על הטוויטר ולחפש שטויות עלובות שיש לבני אדם חסרי מוח לכתוב זה אחד האקטים הפאטתיים ביותר שיש ובטח לא עיתונות. יום נעים. זה האתר מספר אחת ברשת

  4. אני אשמח אם קולאנג'לו יעוף מפילי
    לא יודע… תקראו לי מוזר…. במקומות כאלה כשאבא מביא אתה הבן "המאד מוכשר" שלו לתפקיד זה מדלחק לי נורה אדומה.
    פעם קראו לזה נפוטיזים
    נראה שהיום קוראים לזה נורמאלי

    הצחיק אותי הסיפור על דמאריוס רנדל. טמבלון 🙂

  5. הגמר הכי חד צדדי בהיסטוריה עפ"י וגאס
    גולדן עם 6/1 קליבלנד עם 1/10
    אלף דולר על גולדן כדי להרוויח 100
    אלף דולר על קליבלנד יביאו 6000

    פי 60….. צער בעלי חיים

  6. משהו חמוד למי שמכיר את אווטר(המצוייר לא הסרט)
    שלשות. זריקה עם הקרש ולייאפ. לפני שנים רבות, ארבעת האומות חיו בהרמוניה. אבל הכל השתנה כשאומת השלשות החליטה לתקוף. רק הסופרטאר השולט בכל ארבעת האלמנטים יכול היה לעצור אותם. אבל כשהעולם היה זקוק לו יותר מאי פעם, הוא נעלם. מאה שנים חלפו, ואחי ואני מצאנו את הסופרסטאר החדש, כשף הגנה ושמו קוואי. אף-על-פי שיכולות האוויר שלו גדולות, יש לו הרבה מה ללמוד עד שיוכל להציל מישהו. אבל אני מאמינה, שקוואי יכול להציל את העולם

  7. אחלה מעורב, תודה
    לברון מקעקע על הגב את המילה 'הנבחר', ועדיין אתם קוראים לקרי 'השחצן הגדול בליגה'? לא שחסר לקרי בתחום, אבל אם האהבה העצמית של לברון הייתה הופכת למים, כדור הארץ כולו היה צריך לגדל זימים…

    1. יש תחרות קשה בין לברון ולרונאלדו כי הם מחצינים את זה. במציאות כל הגדולים כאלו, דוראנט, מסי וכולם אחרת הם לא היו ככ טובים.

      רונלדו והקינג מוציאים את זה החוצה.

      רונלדו בנה פסל של עצמו בביתו ולברון שם צ'וזן על גופו, תבחר אתה.

      אגב רונלדו מרוב אהבה עצמית לא משחית את גופו בקעקועים שמתם לב?

      שניהם גם גדלו חד הורים שניהם בני 33 ושניהם בשיאים וגם שניהם מספרי 2-3 בהיסטוריה בתחומם. הדימיון ביניהם מטורף.

  8. קמבה ווקר לא מתאים לפילי, בעיקר מבחינת הגיל שהוא כבר יהיה מעבר לשיא וסימונס ואמביד (ופולץ אם יהיה) רק יתחילו.

    כל עוד סימונס הוא ה-PG וככה הם משחקים אין להם הגיון כל כך לקחת אותו, כי ווקר צריך את הכדור כדי ליצור ואין לו כל כך קליעה ומשחק של קלעי.

  9. בטוח שאשתו כל היום היייתה בטוויטר 🙂

    עוד יותר מצחיק במה מתעסקים שם בתקשורת האמריקאים האלה. אפשר לחשוב מה הוא עשה. הוא לא יכול לשמור את רגשותיו ורוצה לשתף ועל הדרך להעצים את עצמו, לגיטימי לנסות עבור מי שמאמין לאמצעי תקשורת.

    אז שיתף בדעותיו בעילום שם מה לעשות? אחרת אי אפשר לומר כלום. יהיה בסדר בריאן אל דאגה.

    1. בתור בעל תפקיד בכיר בקבוצה ללכלך על שחקנים ואף הבעלים זה לא מעשה ראוי ומכובד ומי שמתנהל ככה לא ראוי לתפקידו.

      1. תן לי את החוזה של נואל ושידליפו מה שרוצים. זה המחיר שעיתונאים כותבים דברים בלי לדעת הכל. מעבירים ביקורת על פילי בקשר לנואל בלי לדעת את כל הפרטים אז הוא אמר להם. נואל גם אלכוהוליסט כבד. עניין של זמן עד שיפלט מהליגה.

  10. תודה מנחם. כרגיל כותב נהדר ומקבץ פנינים. הקטע של הצעירים צוחקים על עצמם ועל אחרים מלא בדיחות. אולי קולנג'לו כתב חלק מהן לפי רמת הירידות על השחקנים.

  11. להשוות היום בין החשיבות של אגידלה ופול לקבוצות שלהם זו הפרעת אישיות חמורה

    מקבוצה שפוגשת בכל שנה קבוצות שחסרות את הכוכבים שלה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט