מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

 

1. אני מעריץ את לברון על שהפך או עורה של עירי האהובה קליבלנד

 

 

(דאונטאון עם אולם הכדורסל ואיצטדיון הבייסבול לנגד עיניכם, ואיצטדיון הפוטבול למעלה מימין, על שפת האגם שמימיו נשפכים ויוצרים את אשדות הניאגרה)

 

קליבלנד היתה העיר השנייה שלי בארה"ב אחרי שהגעתי לניו יורק בקיץ של 1961 ישר לתוך המרוץ המטורף של רוג'ר מאריס ומיקי מנטל מהניו יורק יאנקיס לשבירת שיא ההום-ראנס של בייב רות' האגדי שעמד על 60 עוד משנת 1927. רק הגעתי מישראל אל תוך המהומה הזאת שלא היתה לי ברירה אלא להיכנס לעסק, ואפילו להיות במשחק שרוג'ר מאריס חבט בו את ה-59 שלו. והוא שבר את השיא שבוע יתר מאוחר עם ההום-ראן מס' 61 שלו.

כמה חודשים אח"כ אחרי שקפאתי בניו יורק כנהג מונית אשתי רינה ז"ל ואני קבלנו מילגות לקולג' של ווסטר באוהיו. הגענו בזמן לראות את ג'ימי בראון בכמה ממשחקיו הגדולים כי הנסיעה מווסטר לקליבלנד עורכת כשעה ורבע, ונשיא האוניברסיטה שנידלק על הסטודנטים היהודים הראשונים בקולג' הפרסביטריאני המצויין הזה – היה לו CRASH אמיתי על רינה – לקח אותנו בקדילאק שלו (הוא היה רווק זקן) למשחקי בייסבול של האינדיאנס ולמסעדות הטובות ביותר בעיר.

התענוג הזה איתו נמשך שנתיים בהם זכינו לראות את אליפות הפוטבול של הקליבלנד בראונס, את האינדיאנס בבייסבול, ומשחקי BNA של הסינסינטי רויאלס שהשתמשו בקליבלנד כאחד מאולמותיהם במדינת אוהיו. בתהליך התאהבתי ממש בעיר, באגם ארי, והמסעדות הנפלאות ליד שייקר הייטס, אזור העשירים היהודים.

עכשיו הלב הוא שוב עם קליבלנד שהם אנדרדוג די מובלט במצ'אפ נגד הווריורס, זו הפעם הרביעית ברציפות.

קליבלנד תמיד היתה אנדרדוג. "THE MISTAKE BY THE LAKE". המפסידה הכרונית. לפני שנתיים היא כמעט עשתה זאת סוף סוף בבייסבול, באותה עונה שהקאבס גברו על הווריורס וזכו באליפות ה-NBA. הם שוב היו איומים בעונה שעברה בפוטבול בה סיימו את העונה אחרונים ללא ניצחון אחד.

הניצחונות האחרונים של הקאבס שוב עוררו תקווה. הקהל באולם והאזרחים בחוץ החלו לצפות לנצחונות וכשהם לא באו הקהל האמין שהכל זוהי סתם הכנה לקראת הפיינל הגדול נגד הווריורס. הם החלו לצפות לסיומים טובים כי כך הם רואים את העולם היום: קליבלנד היא עתה בראש עם סכויי אליפות בבייסבול ובכדורסל. הם – שתמיד הרגישו 'לוזרים' שלא מגיע להם לנצח, מרגישים עתה כעיר מובילה בארה"ב בכמה תחומים, ואחד מהם הוא כל האזור היפהפה של האגם שהפך ל-IN אמיתי.

האודים הפכו ל-COCKY. לברון עשה זאת.אחד הדברים שהוא עשה היה להביא את היפים והיפות לעיר ולהחליף את ה-"ALWAYS LAST" ב-"ALWAYS THE BEST". העיר כולה בהיי. היא נחשבת היום לאחת הערים המובילות בארה"ב בתחום הרפואה; הדאונטאון שלה עם אולם הכדורסל ואיצטדיון הבייסבול ממש 400 מטר משפת האגם, ואיצטדיון הפוטבול הלא רחוק הפכוהו למקום להיות בו עם היכל התהילה של הרוק-אנד-רול, ואחד ממוזיאוני הפיסיקה המובילים בכל היבשת. העיר האפורה מעשן בתי החרושת הפכה לעיר היי-טק עם מסעדות מובילות ומרכז תיירות.

כשלברון עזב את העיר למיאמי זאת היתה מכה גדולה, אבל הוא חר שחקן אחר לחלוטין משהיה כשעזב. כשעזב למיאמי הוא היה אחד מעשרת שחקנים ברשימת הגדולים. היום הוא הגדול מכולם. היום הוא כה טוב שכל מה שהוא צריך זוהי הגנה טובה ויום בינוני של חברי קבוצתו והוא עושה את ההבדל.

בעונה הראשונה לחזרתו הם פגשו גולדן סטייט בעלייה מסחררת שניצחה 73 משחקים, וקליבלנד פשוט לא היתה טובה מספיק לנצח את סטף קרי בגדולתו. הוא החזירם בעונה הבאה, והחזירם מדפיציט של 3-1 לאליפות ראשונה של ה-NBA בתולדות העיר, ולאליפות שנייה ס"ה בספורט המקצועני כשהוא נותן שלושה משחקים אחרונים שייכנסו לספרי הספרים לעולם:

 

משחק 5: 41 points, 16 rebounds, 7 assists, 3 steals, 3 blocks.

משחק 6: 41 points, 8 rebounds, 11 assists, 4 steals, 3 blocks.

משחק 7: 27 points, 11 rebounds, 11 assists, 2 steals, 3 blocks.

לנצח את הקבוצה הטובה ביותר ב-NBAS בביתה במשחק 7 היה אחד מהישגיו הגדולים ביותר של לברון. היה זה נצחון שעשה יותר לעיר מכל דבר אחר ב-50 השנים האחרונות. נצחון ששינה את כל זהות העיר מעיר לוזרית ומסכנה למטרופוליטן מוביל ומנצח בארה"ב. עד כדי כך השפעה הספורט כאן.

לברון מצא דרך לנצח את המשחק ה-7 בבוסטון. לברון שוב היה כה נפלא שבהרבה ראשים מתחוללת השאלה אם הוא כזה עליון שהוא יצליח למצוא דרך עם צוות שחקניו הבינוני לנצח את הווריורס העונה, כי אם יצליח יהיה זה ההישג הגדול מכולם.

אם יעשה זאת העיר תברך אותו אם יחליט לעזוב ולבלות את שנותיו האחרונות בקבוצה צעירה ומוכשרת כמו פילדלפיה או בוסטון. אבל הווריורס טובה מדי ומוכשרת מדי עבור לברון לנצחה. הקאבס תפסיד אבל אין יותר את הפסימיזם שהיה לפני חזרתו של לברון. הוא יעזוב הפעם כמתנה הגדולה ביותר שהעיר קיבלה.

הפעם הוא יעזוב עם זרי פרחים ועשרות אלפי אוהדים בשני צידי הרחוב צורחים 'תודה' לאלוף שהביא להם  אליפות וארבעה גמרים, והפך את עירם מעיר שדה אפורה לאחת מהערים הגאות והמובילות בארה"ב בהרבה תחומים, והכל בגלל הכנסת כדור לחור.

הוא בעצמו גרם לעיר שלמה להאמין שדברים טובים יכולים לקרות בה, ומעתה דברים טובים יקרו בה איתו או בלעדו. לכן הוא יהיה לנצח הגיבור של העיר. לכן הוא יהיה לעד הצעיר שהחליף את צבעי העיר מאפור לכל צבעי הקשת.

 

 

2. כל 27 ההחמצות הרצופות לטריי של יוסטון, ברצף

 

 

 

3. הנה 27 ההחמצות ביד המכחול של הקריקטוריסט

 

4. לברון עומד לצד חברי קבוצתו ALL THE WAY!

זה מה שלברון אמר למראיינת דוריס בורק בסרטון למטה מיד אחרי המשחק:

“I think what people don’t understand, people that never played the game of basketball and never played team sports, is that in order to succeed, it has to be a team effort. I know I get a lot of the headlines — win, lose or draw, whatever the case may be — but in order to be successful, it’s a team game. I learned that from since I first started picking up a basketball to play organized basketball at age 9. So, you get all the doubters and people — who have never stepped in an arena, who’s never played basketball, who’s never put on a tank-top and shorts, who’ve never played anything organized — always want to try and kill my teammates. It’s unfair to them. But I’ll always stay true to the game of basketball because the game of basketball always stays true to me. That’s why we’re going to another Finals because my teammates played a hell of a game.”

 

 

5. תקראו מה אומרים האוהדים על הדאנק של  ג'יימס טאטום על פרצופו של לברון…

 

 

ואז הסרטון הזה…

 

 

קודם הבזיקה התמונה הזאת של ג'ייסון טאטום ולברון ג'יימס בשנים עברו…

 

 

ואז הטוויטרים:

 

Tatum ain't care who you are*

Lebron Baby. Be Ready To Nightmares of Tatum for The Rest of Your* Life

Lebron Scare of 20 Year Old Rookie*

Better feelin' than "V*"

(והיו עוד איזה 20  )

6. קורעים את הארדן על חוסר הכבוד

 

ב-NBA קיים מנהג לא כתוב שמפסידי משחק שביעי נשארים במגרש ללחוץ את ידי המנצחים. אחרי הכל הם באותו ביזנס. קרו כמה מקרי עזיבה ידועים ללא לחיצת יד. לברון הוא אחד הידועים אחרי ההפסד למג'יק.

עכשיו יזכרו זאת להארדן שמיד עם שריקת הסיום עזב לחדר ההלבשה ללא מילה לאף אחד:

 

 

7. דוראנט שופך מלח על פצעי הארדן

מיד אחרי המשחק קווין דוראנט החליט לשפוך קצת מלח על פצעי ג'יימס הארדן, שני שחקנים שלא סובלים אחד את השני. הוא אמר לרמונה שלבורן שראיינה אותו לרדיו של ESPN (speaking with ESPN Radio)

"הארדן מכדרר ומכדרר ואז עוד פעם מכדרר. כדרורים עולים אנרגיה. ידענו שבשלב מסויים הוא יתעייף, וזה בדיוק מה שקרה".

“James dribbled so much each possession…”

וואו. ב-NBA שחקן אף פעם לא מבקר את משחקו של שחקן שני. זה ה'אומרטה' של השחקנים. דבר רק על חברי קבוצתך ורק דברים טובים ומתוקים על שחקני היריב. תן למדיה לעלות עליהם.

אבל קווין דוראנט לא שם קצוץ והוא בכוונה גורם למבוכות בדבריו.

"כמה החמצות היו? 26? 27?…"

כן, אבל ההחמצות היו של כולם, לא רק של הארדן.

אבל הארדן ידוע כשחקן שמתאבן פתאום אחרי לחץ מקסימלי – אולי התאבנות פיזית בגלל עייפותו אבל גם התאבנות מנטלית, וקווין ידע בדיוק היכן ללחוץ על הדבר הכואב..

אחרי שראינו כיצד שיחק הארדן במשחק ה-6.http://what happened in the second half of Game 6, איש לא היה מופתע שזה קרה שוב..

8. קובי בריאנט מבקש להפסיק עם ההשוואות בין מייקל ולברון ופשוט ליהנות ממה שלברון עושה

 

 

9. מהו המצב הכספי של בוסטון (נילקח מ-BOSTON NEWS)

Guaranteed Salary

Player Options

  • None

Team Options

  • None

Non-Guaranteed Salary

  • Daniel Theis ($1,378,242)3
  • Abdel Nader ($928,242) — Partial guarantee. Guaranteed portion noted above.2
  • Semi Ojeleye ($476,277) — Partial guarantee. Guaranteed portion noted above.1
  • Total: $2,782,761

Restricted Free Agents

Unrestricted Free Agents / Other Cap Holds

Projected Salary Cap: $101,000,000

Projected Cap Room: None

  • After carrying cap room and vying for the top free agents during the last couple offseasons, the Celtics head into the summer of 2018 over the cap room. Even if they renounce all their free agents, they’d still be over the projected $101M cap line due to their $104M+ in guaranteed salaries. With their eight fully guaranteed contracts, plus Theis, Ojeleye, Nader, and the cap hold for their first-round pick, the Celtics’ total team salary increases to $109,073,793.
  • If they don’t bring back Smart, the Celtics would have plenty of breathing room below the tax line, clearing the way for the team to use the full mid-level exception and possibly the bi-annual exception too. However, re-signing Smart for a starting salary of $10-12M would complicate that equation.

Footnotes:

  1. Ojeleye’s salary becomes fully guaranteed after July 15.
  2. Nader’s salary becomes fully guaranteed after August 1.
  3. Theis’ salary becomes fully guaranteed after July 10.

Note: Rookie scale cap holds are estimates based on salary cap projections and could increase or decrease depending on where the cap lands.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 78 תגובות

      1. ברור לך שהוא קיבל הארכת חוזה כי הם הולכים לפטר את קולנג'לו והם רוצים יציבות בארגון לפני הפרי אייג'נסי?

        וברצינות , חוזים של מאמנים זה שטויות , אפשר לפור אותם מתי שרוצים , זה כסף קטן לפבעלי הקבוצות האלה וזה לא קשור לתקרת השכר , זה גם ידוע שבספורט מקצועני בארה"ב לא נותנים למאמן להיות עם שנה אחרונה בחוזה , או שמאריכים לו חוזה או שמפטרים אותו

          1. כן, בדיוק סיימתי לקרוא את העיקר פה.

            הזוי…אין סיכוי שיישאר אחרי זה. זה גם כמה רמות מעל הפרשה של דוראנט.

          2. נו ביג דיל שיהנה למי אכפת? העיקר שיביאו אליפות שיצייץ כמה שבא לו. הלוואי כולם יכלו לדבר בליגה באופן חופשי בלי םחד ופוליטיקלי קורקט. אז עושים בעילום שם גם הוא וגם דורטנט מה הבעיה פה.

          3. Huge Deal!

            חוץ מהדברים שצוייצו שמעניינים בעצמם מאוד מעניין איותי איך עלו על זה, האם היו מעורבים אנשים טכניים עם הוכחות ממשיות, או שהכל נסיבתי..

    1. לגמרי אחד הסיפורים ההזויים.
      מה שהלך בפילי השנה זה טלנובלה שאין דברים כאלה, מהסיפור עם פולץ ועכשיו הדבר ההזוי הזה. יוחזר הינקי לאלתר!

  1. מעורב משובח
    נראה לי שדוראנט ישן באותו חדר עם גרין…..
    ממותק של אמא שהוא היה באוקלהומה הוא הופך להיות עארס….
    אוי ואבוי
    אולי הוא לקח קורס מהחברים החדשים איך להיות כריש בעסקים
    והוא מיישם את זה מחוץ למגרש 🙂

  2. תודה על המעורב, מנחם!

    קליבלנד בהחלט השתנתה בעשורים האחרונים, ורואים שאכפת להם מאיך שהעיר נראית (בעיקר בשכונות שתיארת. יש רחובות במזרח העיר שמזכירים את סוריה). למרות זאת, האוכלוסיה בעיר עדיין במגמת ירידה. מי שהרוויח הכי הרבה מתופעת לברון זה דן גילברט

  3. דוראנט הסמרטוט גבר עם קרי וקליי אחרת הארדן היה מנגב איתו את הפרקט. אנו עוד נחזה בנפילת הסמרטוט הזה בקרוב מאד. דוראנט שכח את הכדרורים והאיבודים שלו באוק ובגיים 6.

  4. הסרטון עם 27 ההחטאות של יוסטון-
    לראות ולא להאמין..
    מתוכן לא מעט שלשות חופשיות לחלוטין.
    תצוגת שביקת הקליעה הגדולה בהיסטוריה- כן שופטים לא שופטים, כן כריס פול, לא כריס פול- הם יכולים להאשים רק את עצמם על איבוד העשתונות הזה.

    1. הפנויות הגיעו בסוף. שכבר היו עמוק פסיכולוגית. אבל הראשונות? שטויות של הארדן שעדיין יוסטון הובילה. רק רק להאשים את עצמם.

    1. עקץ גם עקץ. אבל איך אומרים הגלגל מסתובב שדוראנט יפול כולם יחכו בפינה וזה יקרה מהר ממה שאנשים חושבים.

      1. יש לך מנטליות של שוטר בארה"ב, רואה מישהו מכניס יד למעיל להוציא סיגריות וישר יורה בו כי ראית אותו מנסה להוציא עליך אקדח.

  5. קליבלנד נגד סן פרנסיסקו זה ממש מפגש קצוות קוטבי.

    הכנסה חציונית למשפחה: 26,179 מול 78,838 $, בדיוק פי 3

    קליבלנד 53% שחורים, סן פרנסיסקו 53% לבנים. ועוד 35% אסיאתים, ו-6% שחורים (שזה כנראה קבוצת הכדורסל של הפיאודלים).

    מסקנה: עדיף להיות לבן נורא-נורא עשיר בעיר הכי מתקדמת בעולם עם קבוצת הכדורסל הכי חזקה שהצליחו להרכיב, מאשר שחור צווארון כחול בחור-תחת עם איזה לברון מגעיל שעוד תורם 40 מיליון דולר לאלף מילגות לכמה שחורים שיילכו לקולג'. פאק לברון.

      1. זאת – ועוד !

        לקליבלנד 22 ערים תאומות:

        אלכסנדריה, מצרים
        באהיר דאר, אתיופיה
        נגלור, הודו
        בראשוב, רומניה
        ברטיסלאבה, סלובקיה
        קליבלנד, אנגליה
        קונאקרי, גינאה
        פייר, אלבניה
        גדאנסק, פולין
        יידנהיים, גרמניה
        !!!! בית שאן, ישראל !!!
        איבדאן, ניגריה
        קלייפדה, ליטא
        לימה, פרו
        ליובליאנה, סלובניה
        מישקולץ, הונגריה
        רואן, צרפת
        סגונדו מונטס, אל סלוודור
        טייפה, טיוואן
        ויצ'נצה, איטליה
        וולגוגרד, רוסיה
        מחוז מאיו, אירלנד

        לאוקלנד רק 6 ערים תאומות:

        נחודקה, רוסיה
        דאליין, הרפובליקה העממית של סין
        פוקואוקה, יפן
        אוצ'ו ריוס, ג'מייקה
        סקונדי-טקורדי, גאנה
        סנטיאגו דה קובה, קובה

  6. בטח שדוראנט לא אוהב את הארדן הוא פישל בענק בגמר מול מיאמי ב2012, הוא האשם העיקרי בהפסד בסדרה (הפלא ופלא שזה לא ווסטברוק) קצת מזכיר את בארנס ב2016 שפישל גם.

  7. תודה על המעורב.
    מי שהיה בקליבלנד ביום של משחק פלייאוף יודע בדיוק על מה דיברת: הפנינג ענק, רעש, מסעדות, פאבים, מסיבות, כולם לבושים במדי הקאבס. חגיגה של ממש. מדהים מה שספורט יכול לעשות. השאלה אם זה באמת מחלחל לשאר חלקי העיר.
    אם לברון ייקח את הסדרה הזו הוא מספר 2 בהפרש מהבאים אחריו, כלומר מספר 1 בקרב בני האנוש.
    למרות הסלידה שלי מחלק מתכונותיו, עדיין יש הרבה מה ללמוד ממנו: עקביות, התמדה, מחויבות, חכמת חיים וחכמת משחק, לויאליות למשפחתו וחבריו, נדיבות, מקסום יכולות ופוטנציאל ועוד…
    אני עם קליבלנד בסדרה הזו.

    1. מה שאתה שואל בעצם זה האם מחוץ לאיצטדיון כל אותם לבנים שמנמנים בראותם שחור בגובה (2.03?) אוחז בקרסולו ונאנק מכאבים:
      1. יעצרו נשימתם בדאגה.
      2. ישחררו אנחת רווחה.

      זה מה שעלה לי בראש למראה הקהל של קליבלנד במשחק.

  8. במעשהו יכול לפרט למי מה וכמה בוסטון צריכה לתת הארכת חוזה בשנה הבאה? אם אני מבין נכון הם יתקשו מאוד להציע לרוז׳ייר וסמארט משהו אטרקטיבי. מה שכן הם שיחקו אותה עם החוזה של מוריס זה בדיחה יחסית לתפוקה שלו

    1. המצב של הסלטיקס לא רע בכלל.
      יש גרעין צעיר עם עוד כמה שנים של חוזה נוח (בראון, טייטון).
      יש וותיקים שחתומים קדימה לכמה שנים (הייוורד, הורפורד).
      יש את קיירי שחתום לעוד שנה, ואין הרבה ספק שהוא ימשיך עם חוזה מקס (יש להם את זכויות הבירד עליו).

      סימני השאלה הם לגבי סמארט שסיים חוזה,
      וטוני רוזיר שנכנס לשנה האחרונה בחוזה שלו.

      בגדול, אין איסור על החתמה של מי מה-2, היות וישנם זכויות הבירד עליהם,
      אבל ישנה שאלת חציית תקרת המס –
      בעונה שעברה הסלטיקס היו 4,200,000 מיליון מתחת לסף המס.
      כך שיש להם מקום מסוים לתמרון –
      גרג מונרו גם הוא סיים חוזה, והוא מפנה 5 מיליון,
      ארון ביינס מפנה 4.3 מיליון.

      סמארט הרוויח 5 מיליון, והשאלה היא כמה הוא שווה בשוק החופשי?
      כמה מוכן איינג' לשלם לו (אם בכלל).

      בכל מקרה, סמארט מסיים חוזה בתקופה הכי גרועה שיכולה להיות מבחינתו –
      השוק לשחקנים מסוגו מצומצם,
      הדרישה כיום היוא לשחקנים שמסוגלים לפגוע מבחוץ,
      והיות והשוק "חוסך" לסופרסטארים, שחקני דרג הביניים יקבלו חוזים נמוכים מאי פעם.

      הסיפור של טוני רוזיר שונה –
      (למעט משחק 7) הוא הראה שיש לו טווח, קשיחות, ושהוא מסוגל לתפקד כרכז מוביל.
      אני בהחלט רואה קבוצה שמוכנה להמר עליו,
      וזה הופך אותו לנכס מצוין בשוק הטריידים –
      יש שנה אחת של שנת חוזה. יוכיח עצמו, יקבל חוזה חדש יפה. לא יוכיח?
      לא יצטרכו לשלם לו סכום גדול.
      היות והחוזה הנוכחי שלו הוא רק 3 מיליון, אני בקלות מדמיין מצב בו הוא עובר בטרייד יחד עם אחת מבחירות הדראפט העתידיות (יש לסלטיקס את הבחירה של הקינגס בשנה הבאה) ואחד מחוזי המקס/בראון, תמורת סופרסטאר.
      קאוויי תמורת בראון + רוזיר + בחירת הקינגס?
      זה WIN, WIN (ולזה לא מקרה אופייני של ווישפול ת'ינקינג. אני בכלל אוהד סאנס שמקווה שבדרך נס קאוויי יגיע למדבר…).

      נהיה חכמים יותר אחרי שנדע לאן מועדות פניו של לברון.
      (המהלך שאחריו שאר אבני הדומינו של השוק ינועו)

        1. התשובה מחולקת ל-2:

          1. ב-NBA של ימינו, כמעט בלתי אפשרי להיות קונטנדר בלי לשלם מס מותרות. מה לעשות, אם רוצים להחזיק 3 שחקני מקסימום, חורגים מתקרת המס.
          GM טוב, יודע שצריך לתזמן את הרגע בו מתחילים לשלם מס, בגלל שיש משמעות אדירה לכמה זמן קבוצה חורגת מס (התשלומים צומחים בטירוף).

          2. שחקן שמגיע בטרייד, מגיע עם זכויות הבירד שלו. זה אומר שלסלטיקס יהיה מותר להעלות לקאוויי את השכר מ-20 ל-30 מיליון (או כמה שהמקס שלו יוצא), גם אם המשמעות היא חריגה מעבר לתקרת השכר.
          (כנ"ל לגבי חידוש החוזה של קיירי)

          1. KAT בבוסטון יכול להיות מדהים.
            (KAT עושה רושם של מי שנמצא בדרכו החוצה. דייויס, לדעתי, לא הולך לשום מקום. לא אחרי הפלייאוף האחרון)

  9. הציוץ של קובי על מייקל ולברון הוא בדיוק כמו הציוץ שלי על גל גדות ובר רפאלי. באמת, תפסיקו להשוות בין שלושתנו.

  10. תודה על המעורב מנחם.

    לא יודע מה יותר מביש – רצף ההחטאות של יוסטון, או חוסר הכבוד של הארדן.
    מצד שני הארדן תמיד שידר משהו אדיש כזה, ועצם העובדה שהוא ככה ירד מהפרקט לפחות מראה שחשוב לו והוא לוקח את ההפסד ללב.
    אם יש משהו שהבן אדם חייב לעשות בקיץ זה לעבוד על סיבולת לב ריאה וחלוקה נכונה דל מאמץ, למה לא יכול להיות שהוא לא יגיע למחצית השנייה גמור ככה אם אי פעם הוא ירצה לזכות בטבעת.

  11. אם אנחנו עדיין בקטע של השלשות של הרוקטס אז העתק הדבק מאתמול בלילה

    טוב החלטתי לבדוק את הטענה שהרוקטס סתם החטיאו המון זריקות אימון חופשיות (או טענה כלשהי שנשמעה לי כמו משהו כזה מוקדם יותר היום)

    https://stats.nba.com/events/?flag=3&CFID=&CFPARAMS=&PlayerID=0&TeamID=1610612745&GameID=0041700317&ContextMeasure=FG3A&Season=2017-18&SeasonType=Playoffs&RangeType=0&StartPeriod=1&EndPeriod=10&StartRange=0&EndRange=28800&section=game&sct=plot

    הנה רשימה של כל הזריקות לשלוש של הרוקטס במשחק
    בלי כוכבית – לא זריקה טובה
    * – זריקה טובה
    ** – זריקה טובה מאוד
    *** – זריקה מצוינת

    כל הזריקות לשלוש של הרוקטס
    1 – גורדון מחטיא ממטר וחצי מאחורי השלוש 14 שניות על ה24 *
    2 – הארדן קולע פנוי לגמרי על הקשת 21 שניות על ה24 *** (מיד אחרי ריבאונד התקפה מהשלשה הקודמת)
    3 – הארדן קולע אחרי צעדים בסטפ בק עם תומפסון על הפרצוף שמבצע עליו גם עבירה 16 על ה24
    4 – גורדון קולע ממטר וחצי מאחורי הקשת עם מרחב כאשר גרין סוגר עליו 3 על ה24 *
    5 – גורדון נחסם ע"י דוראנט(שיהיה נראה שרחוק מדי ממנו בשביל זה) מטר וחצי מהקשת 10/24
    6 – אריזה מהפינה קונטסט של בל 10/24 *
    7 – גרין מחטיא קצת מאחורי הקשת אחרי ריבאונד התקפה עם קונטסט בכאילו של קרי 22/24 *
    8 – גרין מחטיא מהפינה דוראנט רחוק מדי 14/24 **
    9 – פולאפ של אריזה מול שמירה רפויה של ליוינגסטון 12/24
    10 – טאקר קולע מהפינה חופשי לגמרי 15/24 ***
    11 – גורדון בפולאפ אחרי חסימה דוראנט בקונטסט חלש 18/24 *
    12 – טאקר מהפינה אחרי ריבאונד התקפה שלו גרין מאחר 22/24 *
    13 – גרין קולע מעל קרי שעליו 5/24 *
    14 – גורדון קולע מטר וחצי מאחורי הקשת גרין מאחר 13/24 *
    15 – הארדן מטר מאחורי השלוש קונטסט של גרין 8/24
    16 – הארדן נחסם ע"י קרי (יותר סטריפ למען ההגינות אבל זה נרשם כנסיון שלשה במשחק) 3/24
    17 – גורדון עם קרי צמוד אליו 1/24
    18 – גורדון עם קרי על הפרצוץ 10/24
    19 – הארדן צעדים בסטפ בק ועבירה של בל שלא נשרקת 5/24
    20 – הארדן מנסה לקבל עבירה מבל בזמן שקפלה מגיע לסדר לו חסימה 12/24
    21 – טאקר מהפינה עם דוראנט סוגר עליו 3/24 **
    22 – הארדן עולה מפיק דוראנט לא מגיב 16/24 **
    23 – הארדן מטר מאחורי הקשת קונטסט של דוראנט 5/24
    24 – הארדן מנער את תומפסון ועולה מטר מאחורי הקשת 12/24 *
    25 – אריזה מטר מאחורי הקשת דוראנט סוגר 14/24
    26 – דוראנט חוסם את גורדון קצת מאחורי הקשת 22/24 *
    27 – הארדן בסטפ בק מול קונטסט טוב של לוני 5/24
    28 – טאקר מהפינה בים של מרחב 17/24 ***
    29 – גורדון קצץ מאחורי הקשת פנוי לגמרי 18/24 ***
    30 – אריזה עם קרי צמוד אליו 3/24
    31 – אריזה מהפינה קרי מאחר 4/24 **
    32 – גרין מנער את יאנג ועולה לזריקה לא יציבה מהצד 15/24 *
    33 – מסירה של הארדן וחסימה של טאקר מסדרות לאריזה זריקה פנויה 10/24 ***
    34 – גורדון מטר מאחורי הקשת בל מאחר 5/24 *
    35 – אריזה מול ים של אויר מהפינה 20/24 ***
    36 – הארדן בסטפ בק מול קונטסט של בל 15/24
    37 – ג'ונסון מהפינה יאנג לא ממש אתגר 10/24 **
    38 – גורדון קצת מאחורי הקשת תומפסון מאחר 11/24 *
    39 – אריזה קצת מאחורי הקשת מול ליוינגסטון 14/24 *
    40 – גורדון בסטפ בק מטר מאחורי הקשת מול דוראנט 5/24
    41 – הארדן בפול אפ מול קרי 19/24
    42 – טאקר קולע פנוי מהפינה 12/24 ***
    43 – הארדן בסטפ בק מול ליוינגסטון 18/24
    44 – אריזה מול דוראנט אחרי ריבאונד התקפה 23/24

    וושיפול או מי שלא רוצה מוזמן להביט ולא להסכים אתי על הציונים שנתתי לאיכות הזריקות

    סיכום (מקוה שספרתי נכון, כבר די עייף)
    *** – שבע זריקות שלוש מהן בפנים
    ** – חמש זריקות אפס בפנים
    * – ארבע עשרה זריקות 3 בפנים
    לא טובות – שמונה עשרה אחת בפנים

    סתם נקודה מעניינת ששמתי לב אליה תוך כדי – מ6:28 ל0:41 ברבע הרביעי הרוקטס לא לקחו שלשה

    1. פשש נייס וורק.
      ההרגשה שלי הייתה שרוב ה*** הגיעו בחצי השני אבל זה לא נראה ככה מהסיכום שלך.
      תחשוב כמה אנרגיה היית חוסך אם לא היית רושם כל פעם 24/

  12. תודה רבה על המעורב, ומצפה לערב\מחר, שתכתבו על הבאלאגן בפילי…
    לגבי הזריקות של הרוקטס, לפחות לטעמי, מרבית הראשונות נלקחו עם שמירה קרובה, אם לא צמודה. לא אומר שהם לא נחנקו, אבל לי נראה שברוב חלקי המשחק, הווריוורס שמרו טוב וכפו לפחות חלק מההחטאות

  13. "But I’ll always stay true to the game of basketball because
    the game of basketball always stays true to me
    אה?

    אין ספק שאחד הדברים המשעממים ביותר במשחק כדורסל הם הראיונות עם שחקנים אחרי (הכדור עגול ומשחקים משבת לשבת).

    לברון מעלה את דרגת הבולשיט לרמות מטורפות.

    אולי קווין דוראנט יצר במסגרת המסע לסיליקון ואלי איזו אפליקציה שמחברת מילים לכדי מונלוג טפשי של שחקן?

  14. בלייק גריפין וקנדל גנר לא שרדו את המעבר שלו לדטרויט.
    עכשיו קללת קרדשיאן עוברת לפילי כי היא התחילה לצאת עם בן סימונס

      1. כסף הולך לכסף ופרסום לפרסום, הם נפגשים במסיבות פרטיות, חבל עליו היה לו פוטנציאל ענק, ועכשיו לדבר המעניין הסיפור של קולנגלו לא זכור לי דבר דפוק יותר, הליגה בוערת

    1. לפני תחילת העונה הסגל היה שונה וגם לא היה ברור מי תהיה היריבה שלהם בגמר אם וכאשר יגיעו. הסגל הנוכחי חלש יותר, הקשיים בפלייאוף המזרח והיריבה היא גולדן סטייט, אז מן הסתם הסיכויים פוחתים

        1. לא בטוח, גם ההחתמה נגיד של נייט מקמילן בפייסרס במקום ווגל המצויין נראתה תמוהה, אבל אחרי העונה הנוכחית רואים את ההיגיון שלה. אולי המג'יק התרשמו מהריאיון או מהחיבור לשחקנים, לך תדע.

  15. מנחם כמדומני שבעונה של 73 הניצחונות של גולן סטרייט הם הפסידו את האליפות לקליבלנד ולברוו. חוץ מזה נהניתי לקרוא כמו תמיד

  16. בפילדלפיה מתפללים שלברון ג"יימס יקבל סוויפ על הראש.

    האמת שזה ריאלי לנוכח העובדה שלברון ניצח כבר שתי משחקי 7 לבדו כשהוא משחק בלי מנוחה.

  17. *דוראנט הפך לבלתי נסבל ממש.
    *גם אני הייתי יורד לחדר ההלבשה מבלי ללחוץ יד,מה הבעיה פה?
    *לברון אם ינצח את הסדרה הוא יעמוד מימינו של מייקל כשווה לו
    *בוסטון ינסו לסחור ברוזייר כל עוד הוא חם בשוק וביחד עם בחירת הדראפט ועוד קילו גרעינים ינסו להביא אולסטאר (ואולי את קוואי).
    *איך האב הרוחני לברון לא יזהיר את סימונס מקללת הפרסיות,הרי הוא ראה מקרוב מה הלך עם TT?

    1. לברון אם ינצח את הווריירס בסדרה הנוכחית יסגור לתמיד את הויכוח על ה goat גם פה ובעיקר באמריקה.לא כל האליפויות שוות וזכיה באליפות נגד הווריירס הנוכחית שווה כמה אליפויות רגילות.
      אני כמובן בעד הווריירס ובטח לא מאוהדיו אבל זכיה הופכת אותו לגדול מכולם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט