הטור של מל ליום שני: לברון שוב במיטבו, והצעירים מעדו מגודל המעמד!

 

ראיתי את המשחק ב-LIVE רק ב-4 הדקות האחרונות כי הייתי במאורע חשוב עם משפחתי מאטלנטה.

לא האמנתי שהקאבס מובילה ללא קווין לאב, ותגובתי הראשונה היתה שליפה מהמותן: "אם הקאבס מובילה ללא קווין לאב, אני בטוח שהאשם הראשי הוא המאמן בראד סטיבנס"..

עכשיו שמעתי את מסיבת העתונאים עם בראד סטיבנס ואז ראיתי את כל המשחק, כשהשתמשתי בעיקר בהיילייטס שחתומי האינסיידר זוכים לו., וברצוני להתנצל לבראד סטיבנס.

ההיילייטס וה-BOX SCORE הראו לי כמה שטעיתי עם הביקורת על בראד סטיבנס.

אני לא יודע אם הוא מאמן טוב או מעט אוברייטד, אבל אני יודע שהוא לא הפסיד את המשחק.

מי הפסיד את המשחק?

אני מעדיף לומר עכשיו שלברון ג'יימס הנפלא ושחקני הקאבס שהצליחו לעזור לו מספיק כדי לנצח, ניצחו את המשחק.

שחקני הסלטיקס לא הפסידו את המשחק. הם היו פשוט צעירים מדי לנצח אותו. ג'ייסון טאטום נראה לי הצעיר היחידי שהתגבר על המתח האדיר והדרישה הבלתי יאומנת להצליח במשחק השביעי הקובע של גמר המזרח. טרי רוזייר וג'יילן בראון – טבעי לחלוטין – היו צעירים שנכנעו למעמד וזה טבעי לחלוטין. הם לא לוזרים כלל וכלל. הם היו החלק החשוב ביותר בקבוצה שהביא אותה עד הלום. עד גמר המזרח, והכל ללא גורדון הייוארד וקיירי אירוינג.

פול פירס שהתראיין מיד אחרי המשחק החזיר את כל המאזינים למציאות כשאמר: "כשאני הייתי רוקי בסלטיקס? הייתי מסתכל על התמונות של ביל ראסל ולארי בירד ושואל את עצמי 'מה אני בכלל עושה כאן? אני לובש את אותה גופייה שאלוהי הכדורסל האלה לבשו?'. היי, בשלושת שנותי הראשונות אפילו לא הגעתי עם הסלטיקס לפלייאוף".

. טאטום, רוזייר, ובראון הם רוקיס שהביאו את קבוצתם לגמר המזרח. היה טבעי לחלוטין שבמשחק האחרון עם כל המתח וכל העיר בסטון תלוייה בהם הם ניסו אולי יותר מדי, ותפסו יום שחור, מלבד טאטום (שגם לו היו משחקים הרבה יותר טובים).

טאטום עוד היה בסדר עם ערב של 9 מ-17, ו-2 מ-6 מה-3.

אבל טרי רוזייר עם 2 מ-14 (0 מ-10 מה-3), וג'יילן בראון עם 5 מ-18 ו-3 מ- 12 מה-3 פשוט תפסו יום שחור שכשגודל המעמד היה יותר מדי עבור בני ה-20 האלה. מעטים ביותר הם הרוקיס שעשו מה שהשלושה האלה עשו, ואני מכיר רק רוקי אחד – אבל הוא היה  מבוגר יותר – מג'יק ג'ונסון שהצליח לשחק מעל ומעבר – ואולי אפילו טוב מהמצופה – במעמד גמר כזה (למעשה הוא עשה זאת במעמד אפילו גדול יותר – גמר ה-NBA).

מרכוס סמארט היה זה שמאד איכזב עם יום של 1 מ-10, ו-0 מ-4 מה-3, וגם אל הורפורד ומרכוס מוריס יכלו לתת ערב טוב יותר, ולכן הסלטיקס סיימו עם ערב  קליעות עלוב ביותר של , 34% ו-27% נה-3. ברור שלהגנת הקאבס היה חלק קטן בזה, אבל זריקות חופשיות – שוב ושוב – שהצעירים האלה קלעו משך כל הפלייאוף, הפכו לקלינגים הערב.

ואני לא יכול לסיים ללא כמה מילים על לברון ג'יימס. השורה הסטטיסטית שלו היתה רגילה וממוצעת למשחקי הפלייאוף שלו. אבל כשחזיתי במשחק בהיילייט, ראיתי בפניו שהבנאדם החליט מההתחלה שהוא עושה הכל לנצח את המשחק הזה. והוא עשה ה-כ-ל. הוא שיחק 48 דקות. בסיום המשחק הוא נראה נמרץ ורענן כפי שהיה בתחילתו. כושרו הגופני, כוחו, הדינמיות שבמשחקו, והאגרסיביות שלא יודעת דקת מנוחה הם דברים שכל אוהד כדורסל חייב להעריץ, באם הוא מאוהדיו או שונאיו.

מה שאני הערצתי במשחקו היתה העובדה שאפילו שחבריו לקבוצה לא היו כלל במיטבם (מלבד ג'ף גרין הוותיק שנתן הכל הערב), הוא לא הפסיק להלעיט אותם בכדורים, ואפילו פעם אחת לא עשה פרצוף חמוץ כשטעו או פישלו (זוכרים את כמעט הסוף כשהוא מסר כדור ללארי נאנס בצבע, וללארי היתה כניסה פנויה לסל ובמקום הוא איבד את הכדור וכשהשתלט עליו שוב, כבר היו צעדים או הקפצה כפולה? מיד אחרי זה היה טיים-אאוט, ולברון הגיע ללארי נאנס וטפח על ראשו כאב האומר לבנו 'DON'T WORRY'.), והמשיך לתת להם כדורים.

זה בדיוק מה שקרה עם ג'יי אר סמית שאחרי כמה החטאות, פתאום כמה שלשות ניכנסו.

לברון ג'יימס הוא שחקן גדול, מנהיג גדול, וחבר קבוצה גדול. הגעתו ה-8 הרצופה לסידרת הגמר הוא הישג  לא יאומן בזמן המודרני עם כזו תחרות אדירה מכל הכיוונים.

בטכס חלוקת הגביע לאלופי המזרח הוא לא הפסיק להחמיא לחברי קבוצתו על מלחמתם, מאמצם, ועל העובדה שהם ניצחו את הסלטיקס באולמם, הפעם הראשונה שהסלטיקס מפסידים בבית בפלייאוף.

יהיו להם עוד הרבה הזדמנויות לנצח, אבל הערב הגדולה של לברון שסחפה איתה את שאר חברי קבוצתו, ומצד שני מעידה קלה של צעירי הסלטיקס (ולא רק צעיריה) ברגע האמת, היו יותר מגדי והכתיבו שהקאבס היא שוב בגמר.

אני מאמין שיריבתה בגמר תהיה הווריורס, והמחשבה שלי כבר לפני כמה שבועות שמה שהיה הוא שיהיה, ושהווריורס והלוחמים ייפגשו שוב בגמר, תתאמת.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
103 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
Berch
28/05/2018 7:26:53

קינג לברון
מלך
אמנם מלך מאעפן…. אבל כדורסל הוא יודע.
כמו שכתבת אני לא אוהב אותו אבל מעריך את העבודה שהוא עושה
כמו שלמה ארצי 🙂

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
28/05/2018 8:08:23
Reply to  Berch

כשלברון חסם את טאטום וכולם רצו למתפרצת של קליבלנד הוא נשאר לעמוד מתחת לסל עד שהיתה שריקה, ואז הוא הניף אגודלים למעלה וחייך לחברים מעשרות מטרים, הבנתי אותו – הוא פשוט מת מעייפות ומנצל כל שניה אפשרית למנוחה בתוך המשחק אם הוא חושב שמותר לו לנוח, והכל היה סבבה, ואז ראיתי את העיניים שלו לשניה זזות למצלמות כשהוא יודע שמצלמים אותו עם האגודלים למעלה…

זה היה דיווח מחצר המלכות של המלך ג'יימס. בחזרה אליך אורי לוי.

אינגליש
אינגליש
28/05/2018 9:50:43

החסימה היתה יל רוזייר..

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
28/05/2018 10:05:00
Reply to  אינגליש

נכון
תודה

צביקה
צביקה
28/05/2018 7:34:26

ההישג של צעירי בוסטון הוא עצום. אבל כשהשלשות לא נכנסות, והכל על הכף, אתה נכנס פנימה ומנסה לקלוע בחדירות ולהוציא פאולים. זה כמעט לא קרה בכלל ברבע הרביעי, וכשזה כן קרה זה באמת היה יעיל.

MBK
MBK
28/05/2018 7:35:30

תודה מנחם
תהנה עם המשפחה
למרות שצפית ב 4 דקות בלבד הניתוח שלך והכתיבה שלך יותר מעניינית ממי שצפו במשחק ובשידור החוזר.
אם בוסטון ישמרו על התלכיד הזה הסדרה הזאת וגיים 7 יהיה פרק חשוב בהתפתחות של הקבוצה
בראון -טייטום – רווזיר לא יפסידו גיים 7 בפעם הבאה שיגיעו אליו
אלא אם לברון עובר לפילי אני משער שבוסטון תייצג את המזרח בגמר בשנה הבאה

דורון
דורון
28/05/2018 7:48:24
Reply to  MBK

תודה מנחם מידן קרא את מחשבותיי, הפעם כאילו ראית את המשחק, אחלה מעורבים

Smiley
Smiley
28/05/2018 7:35:31

הסלטיקס הצעירים נשארים עם המחמאות ולברון ממשיך לעוד סדרת גמר.

עכשיו השאלה איזה סלטיקס נראה שנה הבאה אחרי עוד קיץ של איינג' – יהיה מעניין

אסף
אסף
28/05/2018 7:36:32

הידיים רעדו לבוסטון. לברון עם עוד התעלטת שצריך .
גרין וגם סמית נתנו עזרה טובה . האיש עדיין מלך המזרח

MJ234523
MJ234523
28/05/2018 7:41:22

נמאס כבר לראות את כל אלה שמחמיאים ללברון ואחרי זה מתנצלים.

לברון שחקן לא רגיל וביום יום אין כמעט אף אחד שמשתווה לו כפי שמציין מנחם : גם בנאמנות לאשתו – להבדיל מכל האנסים המסוממים, גם בנאמנות לחברים שלו – תשאלו את סקוטי פיפן שזה לא כזה פשוט. גם בנושא החברתי כלכלי. לברון ענק שבענקים וזוהי עובדה. וכל אלה שמצקצקים בלשונם ומתחבטים בהסברים מעוקלים על "אופיו" הלא נחמד ועל "חטאו" בכך שהוא OVER RIACTION יכולים לעמוד בתור ולהירשם להוזי הללל {להזכירכם הרישום נעשה בגבעת שאול בירושלים בכניסה למרכז בריאות הנפש} אם תראו שם הוזי שיושב על כסא ומחובר לזונדה ומודיע לכולם שהוא חרמן וכו' וכו' וכו'. – הגעתם למקום הנכון

אשך טמיר המקורי
28/05/2018 7:47:07
Reply to  MJ234523

חחחחחחחחחחח

דורון
דורון
28/05/2018 7:51:41

חחחחחחחענק בללל יודעים צחוק עצמי, ואוהבים אותך MJ234523

shadow
shadow
28/05/2018 7:59:12
Reply to  MJ234523

גדול
יש עוד אופציה. בלי להחמיא ובלי להתנצל 😉

אשך טמיר המקורי
28/05/2018 7:49:30

תודה דוק

הקשיש
הקשיש
28/05/2018 7:58:14

בוקר טוב 😀

1. מנחם אתה אלוף!! למי שלא זוכר מוזמן לקרוא את הטור של מנחם אחרי משחק 5,ניתחח פסיכולוגי מאלף של שלברון שבקצרה אתמצת,לברון החליט ללכת על 7 משחקים כשהוא בונה על החוסר ניסיון של צעירי בוסטון כדי לנצח משחק מס' 7
2. הפיזיות והיכולות הכדורסלניות של לברון מדהימות,אני אישית מתרשם ממה שיש לו בראש, הבן אדם בכמה רמות מכל כדורסלן שקיים היום (תעזבו אותי מהשוואות למייקל), רמה מנטלית מטורפת,הוא יודע מתי להאכיל את החברים לצוות ומתי לתקוף לבד,יודע את החולשות של היריבות ומנצל אותם עד תום,
רק זה שווה כתבה שלמה בנושא…
3.אני חושב שיש לקאבס סיכוי מול כל קבוצה שתגיע לגמר,אם אני מסתכל על קבלת החלטות בטח בדקות האחרונות,כשיש לך את לברון…

יום נפלא

shadow
shadow
28/05/2018 8:01:40
Reply to  הקשיש

חוץ מהרגע שבו הוא פוגש את אלופת המערב ואז זה עובד לו בערך ב37 אחוז מהזמן

ארז
ארז
28/05/2018 8:02:22

הדבר , לדעתי,שהיה הכי מדהים במשחק של לברון היום היה חוסר הוויתור על החברים.
כל כך קל היה להתאכזב ולנסות וב ושוב לבד אבל הוא לא היה מוכן לוותר .
הוא מסר ומסר וחילק כדורי גאון, כהרגלו, לשלות חופשיות שאין חופשי יותר מזה ולמרות כל ההחטאות המביכות הוא פשוט לא וויתר.
זה היה פשוט מדהים לראות ובשבילי הראה יותר מכל דבר אחר (ויש כל כך הרבה!!!!!!) כמה הוא ענק, כמה הוא מיוחד, כמה הוא קודם כל קבוצה וכמה הוא חכם.
לראות ולא להאמין (ואם אתה שונא אז פשוט לא להבין)

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
28/05/2018 8:12:39
Reply to  ארז

זה לא כל כך למען הקבוצה כמו למען הניצחון. הוא ידע שגם עם 50 נקודות על חשבון החברים הוא לא ינצח. האפשרות היחידה לנצח זה לעשות חימום קליעות לחברים תוך כדי המשחק, וזה מה שהיה.

shadow
shadow
28/05/2018 8:13:19
Reply to  ארז

אני רק שאלה. אם בקליבלנד שקלעה 9 מ 35 לשלוש לברון " שהיה הכי מדהים" "מסר ומסר וחילק כדורי גאון, כהרגלו, לשלות חופשיות שאין חופשי יותר מזה ולמרות כל ההחטאות המביכות הוא פשוט לא וויתר." אז מי היה המדהים הזה בבוסטון שלא ויתר ומסר ומסר כשהם 7 מ 39 לשלוש?
דרך אגב מהשדה בוסטון היו 29 מ 85 לעומת 30 מ 66 של קליבלנד.
באחוזים זה 34.1 מול 45.5 כלומר בוסטון זרקו הרבה יותר והחטיאו הרבה יותר.

shadow
shadow
28/05/2018 8:06:09

זה היה משחק בין ותיקים לילדים וכמו שבדרך כלל קורה הותיקים ניצחו. הילדים עוד ינצחו לא מעט בעתיד. אולי כבר משנה הבאה.
שחקני בוסטון עשו לא מעט טעיות וגם סטיבנס קפא ברגעים חשובים אבל זו לא חוכמה לשפוט אותם במצבם, הם הוציאו מעל ומעבר.

תומר שור ליבפלד
תומר שור ליבפלד
28/05/2018 8:16:18

אם אף אחד לא מזכיר, אני אניח את זה כאן. גם המסירות מחוף לחוף וגם הפריצה לסל וקליעה כאשר 4 שחקנים עליו וגם העליה לסל, תוך כדי שהוא עושה שק קמח לגורילה…
פשוט מופלא

צביקה
צביקה
28/05/2018 9:06:27

זה היה רגע מטורף. ממש עם מוריס על הגב הוא קלע כמו גדול. זה בערך סמל לכל מה שהוא עושה. לא יאומן.

איתי
איתי
28/05/2018 8:27:24

לברון מועמד לשחקן השני הכי גדול בכל הזמנים
שאפו על עוד הישג בלתי נתפס

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
28/05/2018 9:04:24
Reply to  איתי

תגיד לי התחלקת על המוח?
מה בלתי נתפס בלהגיע לגמר המזרח ולנצח קבוצת רוקים עם 2 שחקנים פצועים?

AI3
AI3
28/05/2018 9:07:25

בלתי נתפס כי הסגל של לברון גרוע, ולפי מה שזכור לי בתחילת הסדרה כתבת שבוסטון קבוצה הרבה יותר טובה מקליבלנד ובניגוד לטורונטו גם לא פוחדים מהם, ושבזכות המשחק החכם שלהם הם יחשפו כל חולשה הגנתית שלהם, אז איך זה לא מרשים, אם גם אתה היית בטוח שבוסטון פייבוריטים לעלות?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
28/05/2018 9:20:54
Reply to  AI3

אני גם עכשיו אומר שבוסטון יותר טובה.
זה לא מספיק כדי לעבור סדרה ולא כתבתי פעם אחת שבוסטון תעבור.

מבלבלים את המוח על זה שללברון יש קבוצה זקנה ועגלות וכו'.
אז הנה הצעירים:
רוזיר – 0 מ10 מ3.
בראון – אינספור החטאות לזריקות פנויות לחלוטין.
טייטום – הרבה נקודות אבל יותר מדי איבודים.

ואז בא שחקן כמו ג'ף גרין שנראה לי מקבל חוזה מינימום, וקולע 20 נקודות.
ואז בא ג'ורג' היל וחונק את רוזיר כל המשחק.
וכן הלאה וכן הלאה.

כדי לנצח בפליאוף צריך קצת יותר מסוואג או יכולות, צריך להביא אותן למגרש וההפסד הוא אשמת בוסטון בלבד. כל כך הרבה זריקות פנויות שלא נכנסו ומעט מדי נקודות בצבע.

בוני
בוני
28/05/2018 9:35:18

יואש אתה טמפיט רציני.
בוסטון קבוצה צעירה שעשתה פלייאוף נהדר ומעבר לציפיות של כולם.

AI3
AI3
28/05/2018 9:36:12

לגבי הסגל, הוא איבד שני אולסטארים אחד לטובת בוסטון ואחד לטובת פציעה במשחקים 6-7 (יכול להיות שזה טוב להגנה שלהם כי ג'ורג' היל וג'ף גרין שומרים הרבה יותר טוב מקיירי ומקווין לאב, אבל זה בטח לא טוב להתקפה שלהם), בכל מקרה אני בניגוד אליך חשבתי שבוסטון יותר טובים והם גם יעלו, כי לבוסטון בניגוד לאינדיאנה יש גם את הביתיות, ובוסטון עד המשחק הזה עמדו על מאזן של 10-0 בבית, אתה יכול לקבוע שאותך זה לא מרשים מה שלברון עשה בפלייאוף הזה, אל תתפלא שיש אנשים שכן התרשמו, כי קליבלנד קבוצה פחות טובה מבוסטון, פחות טובה מטורונטו (על הנייר כמובן)וקבוצה פחות טובה מאינדיאנה, אני ממש לא האמנתי שקליבלנד יגיעו לגמר ה-nba, ולדעתי גם יותר מחצי מהאנשים שמגיבים פה חשבו כמוני.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
28/05/2018 12:04:31

ל AI: בערב של הטרייד דדליין כשכל הקבוצה התחלפה רוב האנשים אפילו לא חשבו שהקאבס יעלו לגמר המזרח.

מוש השור
מוש השור
28/05/2018 14:40:29

שום מילה על זה שהאולסטר השני של הקבוצה פצוע בשני המשחקים המכריעים? אגב בוסטון, אני מאחל לחבורת עגלות שלך מסאן אנטוניו להיראות ככה.

הארכיון
הארכיון
28/05/2018 8:28:15

רבע ראשון היה צריך להיות 20 לבוסטון כמו ב3 משחקי הבית הקודמים.
מאחר וזה לא קרה, המשחק היה בידיים של הקינג ואלו החיים…

הופתעתי מאוד מהתוצאה, הייתי בטוח שזה 70- 30 לבוסטון אבל רעדו לרוזייר פדרר הביצים…

גיא רוזן
גיא רוזן
28/05/2018 8:30:39

33.6 נק' למשחק, 9 רב', 8.4 אס', 40.9% מהשלוש, 57.9% אפקטיבי.
מול ההגנה הטובה ב-NBA, בסדרה ללא ביתיות.
'just sayin

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
28/05/2018 9:05:13

לא נמאס לך לזיין את השכל עם נתונים של העונה הסדירה?

AI3
AI3
28/05/2018 9:07:55

ולך לא נמאס לזיין את השכל נגד לברון?

גיא רוזן
גיא רוזן
28/05/2018 9:10:07
Reply to  AI3

החוקים הלא כתובים של המרשתת.
אחד החשובים שבהם –
DFTT
לא להאכיל את הטרול.

דורון
דורון
28/05/2018 9:10:24

לא קרא שנית, ואגב זה מרגיש לי כמו 45 נק כי המשחקים שהפסיד לא שיחק בסוף תצוגה ענקית ואיני אוהדיו אך איני פרייר ואהנה ממה שיש

דורון
דורון
28/05/2018 9:12:39
Reply to  דורון

ליואש הנסיח, ותודה לגיא

אלונזו מורנינג
אלונזו מורנינג
28/05/2018 9:50:49

יואש אתה חתיכת הייטר מטומטם !
חוצמיזה, שהנתונים שגיא רשם זה לא של העונה הסדירה אלא של גמר המזרח. תמשיך לחיות בתוך בועה.

בוני
בוני
28/05/2018 8:57:51

מנחם נגמרו המילים
ההישג הזה הוא לא פחות גדול מאחת מהאליפויות הקלילות של ג'ורדן.

בוני
בוני
28/05/2018 8:58:12

ואני עומד על זה כי לברון ג'יימס הוביל את אחת מהקבוצות הגרועות בהיסטוריה לגמר הנבא.

א.ב
א.ב
28/05/2018 17:22:16
Reply to  בוני

זה נכון, אבל לא לעונה הנוכחית. יש לו את לאב (גם אם היה פצוע עכשיו) היל אולי לא בא לידי ביטוי אבל לא רע ועוד כמה שחקנים לגיטימיים.
לעומת זאת, להגיע לגמר עם לארי יוז, דרו גודן, אילגאוסקס, דוניאל מרשל וסשה פבלוביץ', זה משהו אחר.

צביקה
צביקה
28/05/2018 9:03:04

מי שרוצה, תענוג של טור, על איך מודדים איכות, בהקשר של הכדורסל של הNBA והמלך ג'יימס, מאת הרב מיכאל אברהם, שהוא גם ד"ר לפיסיקה וגם פילוסוף וגם תלמיד חכם גדול, וחובב NBA שקם כמונו כל לילה למשחקים עכשיו בפלייאוף:
https://mikyab.net/%D7%9E%D7%91%D7%98-%D7%A2%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%92%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%98%D7%95%D7%A8-143/

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
28/05/2018 9:08:12
Reply to  צביקה

לא ידעתי שהוא גם חובב NBA

אני יכול לספר ששמעתי שהרב ליכטשנטיין זצ"ל תלה על הקיר בחדר רמי"ם בישיבת הר עציון כתבה על חזרתו של מייקל ג'ורדן למשחק ואמר – תראו מה זה כוח רצון של אדם ומה עלינו ללמוד מכך.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
28/05/2018 9:14:24

כתוב במפורש בספר דניאל פרק י"ב: "וּבָעֵת הַהִיא יַעֲמֹד מִיכָאֵל הַשָּׁר הַגָּדוֹל הָעֹמֵד עַל-בְּנֵי עַמֶּךָ וְהָיְתָה עֵת צָרָה אֲשֶׁר לֹא-נִהְיְתָה מִהְיוֹת גּוֹי עַד הָעֵת הַהִיא וּבָעֵת הַהִיא יִמָּלֵט עַמְּךָ כָּל-הַנִּמְצָא כָּתוּב בַּסֵּפֶר". ורבי קווינט (שהיה מלמד למנחם בן לס) מפרש לפי ספר איוב: "הֵן יַעֲשֹׁק נָהָר לֹא יַחְפּוֹז יִבְטַח כִּי-יָגִיחַ יַרְדֵּן אֶל-פִּיהוּ"

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
28/05/2018 9:28:11

מיכאל השר הגדול – מייקל
כי יגיח ירדן – ג'ורדן.

אין לך פסוק ללברון ?

.איתי.
.איתי.
28/05/2018 9:58:17

"כִּרְחֹק מִזְרָח מִמַּעֲרָב הִרְחִיק מִמֶּנּוּ אֶת פְּשָׁעֵינוּ."

צביקה
צביקה
28/05/2018 9:39:52

תקרא את הטור, הוא מתאר כמה שהוא אוהב את הNBA

.איתי.
.איתי.
28/05/2018 9:49:38
Reply to  צביקה

דבר תורה מעניין מאוד צביקה, איש חכם הרב שלך, תודה.

אינגליש
אינגליש
28/05/2018 9:58:54
Reply to  צביקה

מורי ורבי 😀

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/05/2018 10:00:28
Reply to  צביקה

פוסט מעניין מאד. תודה רבה

צביקה
צביקה
28/05/2018 11:06:44
Reply to  צביקה

אני שמח שקראתם ונהניתם. באמת טור נהדר.

אפלטון
אפלטון
28/05/2018 11:31:37
Reply to  צביקה

רגע רגע הוא גם רופא ערבי?
סתם, אחלה טור. מעניין מאוד וכתוב מצוין.

AI3
AI3
28/05/2018 9:04:27

את האמת לא האמנתי שקליבלנד יעלו כי בוסטון קבוצת בית מצוינת, בעונה בסדירה ניצחו בבית גם את יוסטון וגם את גולדן סטייט, בפלייאוף הם במאזן של 10-0, אמנם הם מתמודדים מול לברון שבשנים האחרונות לא מפסיד גיים 7, אבל עדיין לא האמנתי.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
28/05/2018 9:09:38

בהחלט משחק מצויין לג'יימס לברון. עשה את שלו ויתייצב לקבל על הראש כרגיל מהחבורה של סטיב קר.

ולדי קוגן
28/05/2018 9:22:38

לא רוצה להגיד שהגארדים של הסלטיקס היו לוזרים כי להגיע לגמר אזורי זה לא מובן מאליו, אז אני אגיד שהיו גרועים. רוזיר 0 מ-10 לשלוש, סמארט עם 1 מ-10 אם אני לא טועה, מה זה הדבר הזה? לא באמת מה זה?אני מהמר שלפחות אחד מסמארט או רוזיר ילבש מדים אחרים בעונה הבאה

בוני
בוני
28/05/2018 9:40:58

ולדי
אני בספק אם יש פה מישהו מהעדר שהיה מהמר בתחילת הדרך שבוסטון יגיעו למשחק 7 בגמר המזרחי.

צביקה
צביקה
28/05/2018 9:47:13

ולאדי, לא בגלל שרעדו לך הידיים בפעם הראשונה במעמד כזה, מול חבורת ווטרנים עם טבעות על היד, מובלת בידי השחקו הכי טוב בעולם, אתה נזרק מהקבוצה אחרי עונה כזאת פנטסטית.
מצד שני, איינג' יעשה מה שנכון עבור הקבוצה. לדעתי הרוסטר הזה, עם הייווארד וקיירי בריאים, הוא נהדר ויכול להתמודד על אליפות בשנה הבאה, אבל יכול להיות בהחלט שבגלל כמות הגארדים הגדולה, איינג' יעשה חשבון ואיזה עסקה שתסגור לו פינה, וישתמש באחד מהשניים הללו כקלף בטרייד.

ולדי קוגן
28/05/2018 10:02:34
Reply to  צביקה

ההנחה שלי שאחד מהם יעזוב היא לא בגלל היום, פשוט לא חושב שבוסטון יכולה להרשות לעצמה את שניהם. אני מאמין שאיינג' ימכור כשהמחיר גבוה

ליאור
ליאור
28/05/2018 18:24:50

ולדי, נדמה לי שנכתב כאן בפעם אחרת ששניהם יהיו restricted free agents ובעצם כנראה שבוסטון לא תוכל להשאיר את שניהם אבל גם לא יקבלו שום דבר בתמורה. כל מה שיוכלו זה להשוות הצעה. נחייה ונראה. קשה להשוות בין שניהם, כי התרומה שלהם לקבוצה היא לא באותם פראמטרים.

בוני
בוני
28/05/2018 9:42:49

8 שנים ברציפות בגמר הנבא. אני לא מאשים את בוסטון.

זה מה שקורה כשאתה משחק נגד שחקן היסטורי
שהשם השני שלו הוא משחק 7.

Shadow
Shadow
28/05/2018 10:34:50
Reply to  בוני

כוכבים אמיתיים לא זקוקים למשחק 7 ובטח של נגד קבוצות ללא כוכבים או אינדיאנה בעם גם אינדיאנה היא קבוצה ללא כוכבים

AI3
AI3
28/05/2018 10:51:46
Reply to  Shadow

איזה בולשיט, אפילו שחקנים כמו לארי בירד, מג'יק ג'ונסון, ומייקל ג'ורדן שיחקו במשחקי 7, ובוא נראה לאן יגיעו שחקנים כמו אולדיפו, ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום, ואם בעוד כמה שנים תגיד שהם לא כוכבים.

הגדול מכולם
הגדול מכולם
28/05/2018 19:49:47
Reply to  Shadow

shadow הוא טרול מדה באזר עם התמחות אחת בלבד, שינאה ללברון ג'יימס. במשך שנים הוא מציף, ורק לברון. פסיכוטי משהו.
אפשר לספר לו שג'ורדן הגיע פעם אחת למשחק 7 בחוץ, והפסיד. לברון ניצח פעמיים.
עדיף בעצם לא לספר לו כלום. הוא רק יתאבסס מחדש. להתרחק.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
28/05/2018 9:42:58

כל הכבוד לבוסטון על שלל צעיריה. בשנה הבאה הם יהיו טובים בהרבה ומפחידים.
הרבע הרביעי היה קליניקה של לברון שפירק את ההגנה המעולה של בוסטון לגזרים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/05/2018 9:55:05

תודה דוקטור.
זהו, נגמר המסע של צעירי הסלטיקס, ולי נשאר רק להגיד תודה. בשנה הבאה, עם הפצועים שיחזרו וכל מה שאיינג' יחליט לשנות בקיץ, והוא יחליט, תהיה לנו קבוצה אחרת, נקווה שהיא תצליח לפחות כמו זו

GuyF
GuyF
28/05/2018 10:07:12

You come at the king, better not miss

אוהד ס"א
אוהד ס"א
28/05/2018 10:07:57

יש לי הוכחות שראמוס נגח ברוזייר בחדר ההלבשה וגרם לו לזעזוע מח, וזאת הסיבה שהוא עשה אתמול 0 מ- 3500 מהשדה.

ממש כואב לי על ההפסד, מכיוון שלא משנה כמה לברון היה גדול, זה היה על הרצפה, רק להתכופף ולהרים. הקאבס קלעו שוב מתחת ל- 90, מה שהיה אמור להספיק לסלטיקס אפילו ביום קליעה בינוני מינוס.

הרבע ראשון לא רימז בכלל על מה מה שקרה אחר כך.
אין לזה שום קשר לכדורסל, אלא לתחום המנטלי בלבד. כשאני ממש לא בטוח כמה מזה אפשר לתת כקרדיט לקאבס.
סטיבנס הצליח להביא אותם למשחק 7, אבל לא הצליח לגרום להם לצאת מהמשבר המנטלי שלהם ברבעים 2-4
אולי, זה לא סוג המאמן שיכול לעשות את זה.
סטיבנס הוא איש אנליטי, רך, רציונלי.
אולי דווקא איזה בן *ונה, חצי שפוי, שהיה מקלל אותם קצת (ואולי כמה סטירות), היו עושים עבודה טובה יותר.
מי שזכור את פט ריילי בגמר של 2006 במשחק 3.
או את הנאסטינס של פופ (לא עזר לו).

וכמה מילים לגבי השנה הבאה:
טייטום זוהר כמו אור בחושך בערב כזה. אין ספק שהוא העתיד של הקבוצה.
ולכן, מעניין לשאול את השאלה מה עושים עם הייוורד שיושב לו על אותה משבצת +-?
אולי שווה ילטיירד אותו עם השחקן היחידי שבאמת יכול לעצור את לברון ולתת לו לשחק בעמדה 4?
אבל האם השחקן ההוא בריא? האם הוא כשיר מנטלית? איך הוא ישאיר לטייטום מרחב להוביל, כאשר הוא רואה את עצמו כסוג של מנהיג לקבוצה?

רוזייר יעזוב לחוזה טוב יותר? אחרי בערב הזה? ואולי redemption, מצידו יהיה טוב יותר לקבוצה?

ומה עושים עם קיירי? העובדה שהוא לא היה נתנה לכל הקו האחורי יכולת להתבטא. מסתבר שזה לא מספיק.
עכשיו כשקיירי יחזור, האם נקבל בוסטון משודרגת, אלא עוד מאותו הדבר?

ועד הבית
ועד הבית
28/05/2018 10:17:02
Reply to  אוהד ס"א

הלו הלווו תספר לנו איך פומפוביץ הגאון בלתי נלאה גדול..
יוהקבוצה שלך קיבלו כאפות בסיבוב הראשון

קורי קאר
קורי קאר
28/05/2018 10:24:00

+1000000000000000

יש פה יותר מדי אוהדים של הספרס שמרימים את האף

אוהד ס"א
אוהד ס"א
28/05/2018 11:11:21

יש פה רק אוהד ס"א אחד עם האף למעלה.
ויש 2 מטומטמים שלא יודעים לקרוא

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/05/2018 18:17:33

אחרי העונה שעברנו ספק רב אם תמצא אוהד ספרס שאפו אינו עמוק באדמה…

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
28/05/2018 10:08:05

ג'ף גרין, שאוהבים לרדת עליו, נתן 19 נקודות ו8 ריבאונדים. במשחק 7 !

טיירון לו אמר שהם עשו הכל בשביל קווין לאב, עכשיו ברור מאיפה לברון וכולם קיבלו את ההשראה, שוב קוין לאב מוכיח שהוא שווה זהב.

סתם אחד
סתם אחד
28/05/2018 10:15:03

לברון זה שילוב של פדרר ונאדאל. הכח ואי הכניעה של נאדאל והlongetivity של פדרר שבשנה וחצי האחרונות שניהם משחקים ברמה אולי הטובה בקריירה שלהם. אליפות במזרח ללברון זה כמו רולאן גארוס לנאדאל וסלאמים אחרים על דשא וקשים זה כמו אליפות הליגה. אתמול בחלקים מהמשחק היה נראה שאולי בכל זאת יצליחו לנצח את נאדאל בפריז – אבל כמו תמיד (כמעט) במערכה 5 נשאר השורד האחרון.
בטניס המשחק ליחדים ואם אתה הכי טוב – ישתקף בתוצאות. בכדורסל זה 5 שחקנים והכי מדהים זה באמת היכולת של לברון (במיוחד הבוקר) זה לשלב אותם. לא אוהב את המשחק שלו כמו שלא אוהב את המשחק של נאדאל אבל מוריד את הכובע בפני שניהם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/05/2018 18:19:18
Reply to  סתם אחד

1+

חצבני
חצבני
28/05/2018 10:19:47

אז אם רוז'ייר, בראון, טייטום וסמארט לא פוגעים מ3, למרות משחק הבית – לא תפקיד המאמן להנחות אותם להיכנס למשחק דרך העונשין? לגרד נקודות בכניסות? להעמיס עבירות על נאנס וTT כי אין להם גבוהים נוספים?

סטיסנס מאמן מצויין – אבל גם הוא לא הגיע למשחק 7

צביקה
צביקה
28/05/2018 11:05:41
Reply to  חצבני

בדיוק!

Yosefun
Yosefun
28/05/2018 10:22:18

אשךיקירי, רזי הדוקטור לאלמוגים , וכל שאר שונאי לברון.
אכלתם תחת !!
תענוג

אורח
אורח
28/05/2018 11:14:00

סופסוף עשה גמר בזכות עצמו בלי ג'יימס ג'ונס שיסחוב אותו על הגב

פינקי
פינקי
28/05/2018 11:29:08

תודה.

לא מסכים לגבי סטיבנס, יש לו חלק משמעותי בהפסד.
נראה שסטיבנס הכין את הקבוצה שלו מעולה מראש, אבל קבלת ההחלטות שלו תוך כדי המשחק הייתה רעה.
כמה נקודות שעולות לראש:
בריצת הקאמבק של הקאבס הוא היה חייב לקחת פסק זמן לעצור את המומנטום, הוא לקח אותו מאוחר מדי כשזה כבר הגיע למשהו כמו 2 נק' הפרש.
טרי רוזייר היה זוועה, שיחק מבולגן ולקח זריקות קשות, למה להכניס אותו לדקות ההכרעה במקום ללכת לטייטום והורפורד שהיו טובים?
שוב רוזייר, למה לתת לו לשמור על לברון? במשחקים הקודמים סטיבנס מצא לזה פתרון סביר בחילופים מהירים כשרוזייר נשאר עליו לבד, למה להפסיק עכשיו?

ועם כל זה, חייבים להוריד את הכובע בפני לברון.
אני הספדתי אותו עוד לפני תחילת הסדרה, לא האמנתי שעם קבוצה כזאת חלשה הוא ינצח, אבל טעיתי בענק.
האיש אגדת כדורסל, עזבו עכשיו דיונים של לברון VS ג'ורדן VS קובי, פשוט תהנו מהשחקן החד פעמי הזה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/05/2018 11:36:19

עכשיו, אחרי שנרגעתי אציין רק שתקווה תמיד היתה לי שהסלטיקס יצליחו בסוף לעבור את לברון אבל זה היה תלוי בעיקר בו.
הסלטיקס עשו שוב התקדמות ניכרת השנה (כמו בשנות סטיבנס עד כה) כשהשלב הבא, כשכולם בריאים, צריך להיות מעבר ב 2019 לגמר המזרח. כל דבר פחות מזה יהיה דריכה במקום במקרה הטוב או רגרסייה.
האם הם מסוגלים להגיע לגמר בשנה הבאה וגם לקחת אותו כשקיירי והייווארד שחסרו הלילה עם נסיונם והכישרון הענק שלהם? רק הזמן יגיד. לדעתי, בשנה הבאה לא נראה את סמארט בסלטיקס. הוא לא הסכים להצעות מבוסטון ולדני יש גבול של כמה הוא מוכן לתת כדי להשוות הצעות. לדעתי יעבור לקבוצה שחייבת הגנה ושתציע לו 60 מליון ומעלה ל 4 שנים. יש כמה קבוצות פוטנציאליות.
עם כל הכבוד להורפורד הנפלא, לדעתי גם הוא יעבור בטרייד ולא יסיים חוזה בסלטיקס שתרצה לפנות מקום לסופרסטארים לעתיד שנבנו השנה בבוסטון ואולי גם עבור שחקן שישדרג אותם בצבע.

Yosefun
Yosefun
28/05/2018 14:08:36

אתה ממש ראש קש אה?
עאלק דוקטור חחח
לידיעתך עם הגיעו כבר
לגמר
מזח השנה..:
ואין שום סיכוי שיעו טרייד על הורפורד, זה מראה על חוזר הבנה ברמה הבסיסית ביותר של מהו תלכיד קבוצתי.
אתה חושב שזה אלמוגים ואצות?

השרת
השרת
28/05/2018 16:28:47

הורפורד הראה בפליאוף הזה שהוא הסנטר הכי שלם ומועיל בליגה. איזה עוד סנטר מסוגל לשמור על כל העמדות, להוביל כדור, לקלוע שלשות, ולשחק בצבע ברמה שהורפורד מסוגל לבצע את כל הפעולות האלו?

דקסטר
דקסטר
28/05/2018 12:28:31

זה אחד ההישגים הכי גדולים של לברון בקריירה וזו הקבוצה הכי פחות מוכשרת מאז הנטס של שנת 2000 שהגיעה לגמר.
לברון לקח את הנגרים האלה על הגב ומשחק של 48 דקות זה אומר שהוא לא נתן ליד המקרה לפגוע לו בסיכויים והוא ווידא בעצמו שהכל תלוי בו.

למרות ההישג הגדול של בוסטון הם לא צריכים להסתנוור יותר מדי.
היתרון של לשחק עם קיירי והיוורד שנה הבאה יבוא על חשבון הקבוצתיות והאחדות ומשחק ההגנה הבלתי מתפשר.
לא בצורה דרמטית אבל אל תצפו שזו תהיה אותה קבוצה רק עם תוספת של קיירי והייוורד.
מה עושים עם טייטום רוזייר סמארט ובראון…

שמעון טבדי
28/05/2018 12:29:55
Reply to  דקסטר

הגמר יראה כמו הלייקרס מול הנטס בשנות ה2000 🙂

גיא רוזן
גיא רוזן
28/05/2018 12:48:25
Reply to  דקסטר

מה עושים עם רוזיר, סמארט, ובראון?
(טייטום לא הולך לשום מקום)

אני סומך על איינג'.
יש לו בנוסף לשלושה, גם את חוזה המקס של הייוורד,
את הבחירה של ממפיס בשנה הבאה (מוגנת 1-9),
ואת הבחירה של סקרמנטו בשנה הבאה (לא מוגנת).

הבחירה של סקרמנטו דומה מאוד לזו של הנטס –
פיתיון נהדר לטרייד עבור כוכב שלא מרוצה בקבוצה שלו (אהם, אהם, מישהו הזכיר את קאוויי?).

מה יהיה?
לאיינג' הפתרונים.
בדבר אחד אני משוכנע –
הוא ימצא את הדרך להמשיך ולחזק את הקבוצה שלו.

MBK
MBK
28/05/2018 13:25:12

+ 1
מדויק מאוד

דקסטר
דקסטר
28/05/2018 15:42:23
Reply to  MBK

לגבי טיטום אין ספק בכלל.
מה שהתכוונתי זה באיזו משבצת טיטום ייכנס.
זה ייראה קצת מוזר להוריד אותו לספסל אחרי שהיה השחקן הכי טוב של קבוצה שעלתה לגמר האזורי וכל עתידו לפניו.
אם קוואי מגיע זה מושלם עבורו כי קוואי-טיטום יהיה שילוב מעולה.
היוורד -טיטום כל אחד ידרוך לאחר על האצבעות..

בכל מקרה עידן הנכסים נגמר ואיינג' יצטרך להמיר את הקלפים שברשותו לאס

רועי ויינברג
28/05/2018 13:42:42

ניצחון מאוד מרשים. לא חושב ששווים יותר ממשחק בגמר

דדי
דדי
28/05/2018 14:28:42

אפשר לחשוב.
ניצחון במשחק 7 על קבוצה שהסגל הנוכחי שלה מורכב מרול פלייר מצויין וכמה ילדים בתחילת דרכם.

סדרה כזאת לעולם לא היתה צריכה להגיע בכלל למשחק 7.

(וגם לא היתה מגיעה אם הייוורד או קיירי היו משחקים, ואני אפילו לא מדבר על שניהם ביחד…)

האנס המנומס
האנס המנומס
28/05/2018 15:00:13
Reply to  דדי

הפליאוף הזה של לברון כל כך גדול, שמעוצמת הפיצוץ הולכים לפתוח את התיק של קובי ולהרשיע אותו, לשם שינוי.
עד כדי כך.

אבנר
אבנר
28/05/2018 17:50:14

חחחחחח

פינקי
פינקי
28/05/2018 16:34:53
Reply to  דדי

אפשר לחשוב?!
הסלטיקס קבוצה טובה, המינוס היחיד שלה זה שהיא מורכבת ברובה מילדים שחלקם עדיין מאוד חסרי אחריות וחוסן מנטלי.
ממש רציתי (והאמנתי) שהם ינצחו, אבל הם עדיין לא בשלים.

אם תוריד את לברון, הקאבס לא לוקחים אפילו את היורוליג.
הבן אדם לקח אותם על הגב, כמעט לגמרי לבד, עד לגמר הNBA, שוב.
זה הישג ענק.
תפסיקו עם השנאה הילדותית הזאת ללברון ותתחילו להנות מהבחור.

דדי
דדי
29/05/2018 3:46:14
Reply to  פינקי

הסלטיקס האלה והקאבס האלה, לא עוברים סיבוב במערב.
בדיחה.

אפלטון
אפלטון
28/05/2018 15:23:29

זה גדול 🙂
Bleacher Report (@BleacherReport) צייץ: Cavs take down the Celtics and head to the Finals! https://t.co/xM1RzRgVk4 https://twitter.com/BleacherReport/status/1000934565186191360?s=17

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/05/2018 18:23:23
Reply to  אפלטון

🙂

אליקו
אליקו
28/05/2018 16:03:51

לקראת סיום העונה הייתי מעוניין להניח הצעה לעמיתי המלומדים. לדעתי סדרת פוסטים בנושא כפייתיות ocd תהיה מרתקת ומחכימה . כל אחד מהמגיבים המכירים בעצמם ייתן לנו את נקודת המבט האישית . המקצועית ואיך זה מתבטא אצלו בשאר תחומי החיים
אז קדימה . גיא . גילרי. Ish. ממזר לעבודה

זיו פנמה
זיו פנמה
28/05/2018 16:22:49

טור נהדר
לעניין

עידן עופר
28/05/2018 17:14:59

מעורב מעולה מנחם, תודה. אני לא מת על טיירון לו אבל הוא עשה עבודה גדולה בסדרה הזו, במיוחד בהתאמות בהגנה.

רק שאלה
רק שאלה
28/05/2018 17:46:14

איך הסיקסרס אכלו אותה עם טייטום
בשביל פולץ נתנו את טייטום ועוד בחירה של הקינגס בדראפט הבא
זה הולך להיות אחד הטריידים ההזויים בהיסטוריה של החיכה

אשך טמיר המקורי
28/05/2018 18:05:11
Reply to  רק שאלה

100+

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/05/2018 18:24:13

אחלה סיכום מנחם, תודה רבה

ליאור
ליאור
28/05/2018 18:35:15

תודה מנחם! ההבדל הגדול מלבד לברון היה בזריקות 3 ולבוסטון היה שוב ערב באחוזים מזעזעים ולקאבס היה ערב גרוע. בקיצור ההבדל הוא בכמה קליעות 3 שכן נכנסו לקאבס (חלק מאסיסטים נהדרים של לברון). השורה התחתונה היא שהקאבס יובסו 4-0 על ידי גולדן סטייט (כנראה) או ינצחו משחק אחד או שניים נגד יוסטון רק אם כריס פול פצוע אחרת זה גם 4-0 ליוסטון. אבל לברון עשה את שלו והוסיף עוד גמר ללגאסי בסטטיסטיקה שלא מהעולם הזה.

משה פ
משה פ
28/05/2018 18:58:07

מסכים עם חלק גדול מהתגובות.

לברון שחקן ענק ומגיע לו כל הקרדיט על הבאת קליבלנד פעם רביעית ברציפות לגמר.

״אבל״ זה מגיע עם שני ״אבלים״ גדולים:

1. יש נטייה לגמד את שאר הקבוצה. נכון שהאולסטאר השני פצוע, אבל שאר שחקני הקבוצה מרכיבים ביחד חבורה שלא נופלת מרוב חברי קבוצות הליגה שהם לא האולסטארים – כמעט בכל קבוצה למעט ג״ס אם תנטרלו את שני השחקנים המובילים תישארו עם חבורת נגרים במקרה הרע או סתם שחקנים לא רעים במקרה הטוב (יוסטון ופילדלפיה לדוגמה). כך שזה לא נכון להגיד שהוא סחב לבדו, ניצח לבדו וכו’. ועדיין הוא שחקן ענק.

2. במשחק זה לא לברון עצמו ולא הקאבס כקבוצה שיחקו יותר טוב מכל משחק אחר בשלוש הסדרות עד כה. מה שכן קרה זה בדיוק כפי הכותרת של המאמר – הרגליים של צעירי בוסטון רעדו. זהו כל הסיפור. מספיק שמספר מועט של שלשות היה נכנס, והם היו מקבלים את הבטחון חזרה ומנצחים בקלות. בוסטון הפסידו את המשחק יותר משהקאבס ניצחו. ועדיין לא אבוא בשום טענה אליהם. הם את שלהם השיגו בפלייאוף הזה והגיעו הרבה יצר רחוק מכל מה שמשהו ציפה. ומגיע להם כל הכבוד על כך.