
בוסטון סלטיקס (3) 79 – קליבלנד קבלירס (4) 87
זה קרה שוב ,בפעם ה-8 ברציפות וה-9 בקריירה לברון ג'ימס ניצח את הקונפרנס המזרחי.
הלילה הוא ניפק משחק של 35 נקודות, 15 ריבאנדים ו-9 אסיסטים, היה ליין בוואגס שנתן ללברון 57.5 לנקודות ריבאונדים ואסיסטים.
מספר אסטרונומי, אבל לא כשמדובר בלברון.
קליבלנד רושמת הופעה 4 רצופה בגמר, הישג שמאז שנות ה 80 שייך ללייקרס, בוסטון, מיאמי ואולי גולדן סטייט תעשה זאת הערב.
בוסטון לא הגיעה למשחק הערב (וחבל), היא נעצרה על 79 נק' בלבד בעוד קליבלנד קלעה 87, שזה פחות או יותר הממוצע שלה בבוסטון בסדרה.
הנתון המדהים מהמשחק – ג'ורג היל רק 6 נקודת אבל +24 במדד.
הקבוצות שיחקו כאילו איו מחר,7 שחקנים בלבד שותפו בבוסטון, 8 בקליבלנד.
המשחק אמנם לא יכנס לפנתיאון מבחינת הרמה, אבל כמו משחק 7 מזרחי טיפוסי – דם יזע ולברון (ניצחון 6 רצוף בגיים 7).
בוסטון קיבלה הערב – 24 נקודות מטייטום ו-7 ריבאונדים. ג'יילן בראון הוסיף 13 באחוזים רעים (5 מ-18) וטרי רוז'יר היה רע מאוד עם 4 נקודות (2 מ-14 מהשדה כולל 0 מ-10 מחוץ לקשת) ומוריס עם 14+12. סמארט היה חלש. הורפורד הוסיף 17.
בקליבלנד מלבד המלך ג'ף גרין היה מצויין עם 19 נק' ו-8 ריב'.
9 מ-35 מדאון טאון לקאבס לעומת 7 מ-39 לבוסטון
ניר לוין שהיה שם יפרסם סיקור וחוויות מהמגרש הערב
==============================================================
שבוע טוב לכל המאזינים ופלו ג'ו
מומי השבוע נסע במונית פתאום קיבל טלפון מאיזה גברת שהציגה עצמה כעורכת דין של ציפי שקד.
מומי לא ידע על מה ומי ובטח לא זכר שום ציפי
העורכת דין אמרה למומי – אתה ניהלת זוגיות עם מרשתי ופרי אהבתכם ממתין לכם לפיכך מרשתי רוצה לתבוע זכויות לאבהות כולל תשלום ריבית ופיגורים
הלו ? על איזה מרשה מדובר ? לא אמרנו ציפי ? וואלה הזכרון של מומי לא מה שהיה פעם ומאז שהוא נשוי עם סילבי הוא כבר לא נותן ביקורים במרפסות אחרות
ציפי מכרכור !! היה לך רומן איתה בשנת 1983 והיא אמרה שברחת לאל איי
אה !! וואלה ירד למומי האסימון , הגרושה מכרכור !! בטח שמומי זוכר איזה גרושה דלטיקס מומי אז היה בפרק א בחיים הגרושה הייתה למומי כמו אוויר לנשמה ,לימדה את מומי תרגלים לוקס בשעת לילה מאוחרת.
הגרושה פתחת פרק ב' בחיים והבעל שלה יום אחד תפס את מומי עם זר פרחים מחוץ לבית עשה אחריו מרדף עד פרדס חנה. מומי שמר על ניתוק מאז.
מומי כמו גבר אמיתי ייקח אחריות על המעשה קבע להפגש עם ציפי והעו"ד בבית קפה באזור
מומי יצא מהאוטו וואלה הגרושה נראיתה למומי כמו במכונת זמן , הכל פיקס פוקס לידה עמדה העו"ד שנראיתה למומי לא רק מכוערת גם רעה מאוד
ציפי ! כמו קברנה סוביניון משתבחת עם השנים
מומי ניגש לציפי נתן לה נשיקה כמו שרק הוא יודע כולל חפינת עכוז וחטף סטירה מצלצלת ! אני לא ציפי אידיוט ! אני עו"ד רוזנטל
מפה לשד ,מומי הסתבר יש לו ילד שבחר להיות אב מרובה ילדים. מומי נחתה עליו תביעה 400 אלף דולר והגרושה ? פעם הייתה פצצה היום נראית כמו אחרי הפגזה.
מומי עיקל את הבשורה לא לפני שעצר בבית שימוש של התחת דלק לעכל את הבשורה.
בדרך חזרה מומי קיבל טלפון מחו"ל חשב זה אולי הסוכנות שדואגת למומי להעברה לחו"ל עונה לו אוקסנה
הלו !! מומי אני לברוח מארץ ישראל עם סוד בבטן , יש לך 2 יתומות ועכשיו לפי חוק הם בן 16 אתה לשלם הכל
תאומות ? איך יצאו תאומות ? החציל דאג לחיסול ממוקד של הזרעים שלו ? הד"ר ליאוניד בכבודו ובעצמו עשה למומי ניתוח חסימת אבי הזרעונים.
אז במה מדובר יא אוקסנה ?
אתה לשלם לנו כל גריבנה ורובל ! בגדים , אוכל , שיעורים של פיאנו וכינור
אוקסנה , מומי ישלם הכל עד הגרוש האחרון . אבל פצימו כינור ? פצימו פסנתר ? אי אפשר לרשום הילדות לחוג שחייה כמו ילד נורמלי ?
זה יוצא 4 וחצי מילון גריבנה !!
אוקסנה ! קאט דה בולס שיט כמה זה יוצא בדולר ?
1850 דולר
אין בעיה מומי מחר על הבוקר ישלח צ'ק על 3 אלף דולר לסגור העניין
מומי ביום כזה רע שם הראש על הכרית וביקש את סילבי לא לשכוח להעיר אותו למשחק.
איזה היסטוריה הולכת להיות היום , לברון ג'יימס האיש והאגדה הולך לנצח שוב פעם משחק 7 ועוד בחוץ על הראש של בוסטון.
זה משהו שאסור למומי לפספס בשום פנים ואופן.
מומי קום, מומי קום !!!
הא סילבי בוקר טוב למה עצבים ? תורידי את הסכין !!
מי זאת ציפי , מי זאת עורכת דין רוזנטל ? למה אתה לצעוק מתוך שינה אוקסנה !! ולברון תעשה לי נכד !!
זה מה שצעקתי ! חס וחלילה יא סילבי זה היה סיוט תודה לאל שהכל בא על משכבו בשלום. שמומי ירצה בניצחון של לברון ???
מומי כבר נהבל , מומי מאז ששם לך סילבי טבעת על האצבע ישר כמו כביש הסרגל הולך בדוך בלי לתת יציאות במחלפים.
עכשיו אחרי שמומי נרגע קצת ושפך על עצמו דלי מים יותר קרים מכרים עבדול ג'אבר מומי יעבור לפריוויו

בוסטון (3) – קליבלנד (3) 3:30 שעון תל מונד
הרבו מעט מים בירקון מאז גיים 7 האחרון של הקבוצות
רק בסיבוב הראשון אינדי לא יכלה ללפלופ שרשם עלייה ניצחון
ה-ללל אובדי עצות מומ יקיבל טלפון חירום מגור גולן שסיפר למומי שקיבל שבוע ריתוק בגלל שעשה גרפיטי בבסיס – ללל לנצח
האשך לא מוצא את עצמו מצער ויואל כמו פלו ג'ו הנהדרים בחזקת נעדרים.
לברון מחזיק במאזן 2-5 בקריירה בגיים 7
הוא עם 7 משחק הפלייאוף הזה עם 40 נקודות פלוס ובמשחק 6 נתן 46 נקודות על הראש של בוסטון
בוסטון במאזן 0-37 כשהם מובילים 0-2 בסדרה ובמאזן 0-10 בבית בפלייאוף העונה.
הסדרה הזאת מזכירה למומי את הגמר של 2016 גם אז לא היה אף אחד שיצא מ 3-1 בגמר
גם כל המשחקים היו בספרות כפולות
אז הקבוצות הגיעו בשיוון מוחלט לגיים 7 .
הלילה המספרים של בוסטון קצת יותר טובים 99.7 מול 99.3 של קליבלנד
עוד לא קיבלנו משחק בסדרה הזאת שנגיד עליו וואו , שיעוף לנו הגג בבית ושנעשה חור למשפחת אוזן
הסיפור של הפלייאוף הזה בשביל בוסטון זה 0-10 בבית 7-1 בחוץ
בוסטון משחקת כמו קבוצת גיבוש קומנדו. בלי הביג 2 של הקבוצה בראון וטייטום נראים כמו ברזל טיטניום וסוחבים את הקבוצה הירוקה לניסים ונפלאות
מומי כבר הסביר בעבר שמשחק בין בוסטון לקליבלנד זה הנורא במיעטו עבור מומי בין 2 קבוצות מסרחיות שמומי לא אוהב
אבל הלילה מומי ישים את מבטחו בירוקים וישים את הירוקים על בוסטון
קליבלנד מגיעה למשחק בלי קווין לאב שסובל מזעזוע מוח. לאב השחקן מס 2 של קליבלנד תרם לא יותר מידיי בפלייאוף הזה .טיירון לו צריך להזכיר לבחורים שאולייניק השבית את לאב ב 2015 וקליבלנד עשו את כל הדרך לגמר.
הבעיה של קליבלנד שחוץ מלברון שנותן 33.3 למשחק ולאב ( 12.5 או 15 בקיזוז משחק 6 שבקושי שיחק בו ) אין מי שנותן את האקסטרה בעיקר במשחק חוץ
83,94,83 זה מאזן הנקודות של קליבלנד בבוסטון בסדרה הזאת
בשביל לנצח את צריכים את לברון בכושר שיא והרבה מעבר לחמשייה ,מה שאומר שהזברות בהיכון הלילה.
קליבלנד תצליח לנצח רק אם תצליח לשים 12 שלשות לפחות ותקבל יותר מ 3 שחקן לצד לברון.
בוסטון לעומת זאת קבוצה עם 6 שחקנים שקולעים 9.7 ומעלה מזכירים למומי את דטרויט של 2004 שנגסה קבוצה היסטורית בגמר הכל בזכות הגנה ומאמן על הקווים.
סטיבנס צריך לתת את השח מט שלו לטיירון לו. אסור לבוסטון לסמוך על המזל ועל ההיסטוריה 23-8 בגיים 7 ו 0-37 לא יביטיחו לאף אחד את ה W.
אורלנדו הייתה הקבוצה האחרונה לנצח גיים 7 בבוסטון ( 2009 )
בוסטון בשביל לנצח צריכה משחק הגנה גדול ולסמוף על הצוות המפגע של לברון. בוסטון צריכה לתת הגנה חזקה אבל לברון מה שהצליח להם בגיים 1 ( 5 מ 16 מהשדה , 15 נקודות )
בוסטון לפעמים נתקעת במשחקים והלילה היא צריכה לזכור שכל פוזשיין חשוב.
אחרי משחק 7 לא נשאר כלום לקחת וצריך להשאיר שינים על המגרש.
בוסטון צריכה את ג'ילן בראון בשיא ואת טייטום עם יד חמה הלילה. הורפורד יכול לעשות את ההבדל ובגדול. הוא ניצח העונה פי 3 משחקים את לברון בקריירת הפלייאוף מאשר כל החיים.
מוריס ובעיקר רוזייר יכולים לעשות נזק לפרשים תחת הראדר
אם בוסטון מנצחת את המשחק כמו שמומי חושב היא פותחת פרק חדש של גדולה ופרק חדש של טירוף לעתיד המועדון. קיירי יכול לשבת כמו ראיס ולראות את החברים שלו נותנים רבאנג' באקסית המיתולגית.
מומי מאמין בכוח של בוסטון והוא גם שומר מסורת
לברון ייתן משחק גדול שלא יספיק בעיקר כי החברים שלו ירדמו בשמירה.
בוסטון תשטוף את המגרש ותנצח ב 12.
האשך יפרוץ בבכי בבלוג בחי ויודיע על פרישה מארגון ה-ללל והקמת ה-בחל – בלוג חי לנצח. לברון ירים טלפון לסוכן שלו לבדוק לו אופציות בגולדן סטייט כמחליף אפשרי של איגואדלה.




חזק מומי…המון פנינים כרגיל…
תודה אחלה פריוויו
לדעתי החיסרון של לאב בטח בכושר הנוכחי נותן יתרון דווקא לקאבס במיוחד בהגנה.
בגדול אם ג'ייאר בא עם הראש במקום זה של קליבלנד
מומי, מומי, מומי, יא חתיכת נהג טכסי חורני מאוזבקיסטאן, מזיין-חתיכות-של-החבר-הכי-טוב-שלו, הדוק מגרינוויל!. אתה זיינת לי את "ציפי-חולת-הדבר- שממנו-יוצא-הפיפי", הגרושה שלי מכרכור? גם לי היא נתנה כמה ערבים של אמבטיות עם שושנים וויסקי לפני המטעמים במיטה בשנת 1983.
רגע. יכול להיות שהילדים הם כולם שלי? לא יכול להיות.
אוקיי מומי. אני מגיע למפגש הופס הבא עם קבלה על ניתוח ה-VASECTOMY רק למקרה שהעורכת דין המכוערת מחכה לי בשדה התעופה בן גוריון עם הנחיתה עם תביעה על 5 מיל.
מנחם אתה פשוט זקן שמבייש את בחרותך. אתה לא צריך לרדת לרמה של מומי אתה צריך להרים אותו אליך. בעעעעעעע
ענק מומי!
אני מקווה שזה לא הפריוויו האחרון על לברון שאתה כותב..
למרות כל הנתונים שהולכים עם בוסטון , קשה להמר נגד לברון בגיים 7.
מאמין שהצוות המסייע שלו יתעלו הלילה , וייסחפו אחרי לברון שמצידו ייתן הלילה עוד משחק היסטורי של 40+ נק'.
חשבתי משחקי יום ראשון משודרים בשעה נורמלית :/
עד הגמרים האזוריים
מרגע שיש רק משחק אחד ביום, אין סיבה לשדר משחק לא בשעה האידיאלית (מבחינת ארה"ב כן?)
בוסטון משחקים הכי יפה (חוץ מגולדן של מחצית 2 הבוקר) ומגיע להם לעלות ואם לא לזכות לפחות לתת לצעירים ניסיון במעמד לעתיד. חבל ללברון לעלות כדי להפסיד שוב
תודה מומי!
אני אוהד את בוסטון ואיתך בתחזית. רק מה יש לי סיוטים מלברון במשחק הדחה בבוסטון.
אחלה פרוויו מומי
לברון צריך לתת איזה משחק של 60-70 נקודות בשביל לנצח… ככה אני רואה את זה.
מומי
אם לברון מפסיד אני ממליץ לך לא ללכת כמו כולם לחגיגות של כפר הללל אלא לבדוק איפה זה וללכת לחגיגות של ארגון הנשים שלהם – טרלללה.
שם יהיה הבלאגאן האמיתי !!!
🙂
תודה על הפריוויו מומי
זה שלאב לא משחק יכול להיות דווקא יתרון בפיזיות והעוצמות של עבדי המלך הנרצעים. יש מצב שזה דווקא יעזור להם..
LLL
ונקווה לכשלון מפואר של המלך העירום
תודה, מומי. פריוויו נהדר!
האמת, הכל כבר נכתב על הקאבס, על בוסטון, ועל מה שביניהן.
כל שנותר הוא לכסוס ציפורניים במתח, עד לשריקת הפתיחה.
נקווה שנכסוס ציפורנים עד שריקת הסיום
אחלה פריוויו תודה רבה למומי.
יאללה בוסטון
הלילה יהיה צמוד צמוד. דם יזע דמעות ומלך אחד שעדיין ישאר על הכס. נצחון לקינג בנקודה. 93-92. בוסטון מחטיאה זריקת באזר. הקינג נותן 47 נק זכר לגיים 7 של 2008.
הלילה רודני הוד עולה ונתן 28 נק (סתם נראה לכם?)
מי יהיה הג'וקר של המלך היום? ג'ף גרין! מביא 20 נק היום!
כרצון מנחם לארי נאנס יקבל המון דקות היום.
קליבלנד ב3 על הבאזר. של לברון
עכשיו אני יודע מה בטוח לא יקרה הלילה, תודה
"בוסטון בשביל לנצח צריכה משחק הגנה גדול ולסמוף על הצוות המפגע של לברון".
חזק מומי.
הכוונה בלסמוך על הצוות המפגע זה להביא דאבל טים ברבע אחרון/מאני טיים על לברון באופן קבוע.
וואו אני הולך על קליבלנד לברון עם טריפל דאבל עם 40 נקודות קליבלנד ב7
no love lost.
איזה טוויסט בעלילה עם לברון 🙂
נשאר עם ההימור המקורי שלי על בוסטון, למרות שהספקות מכרסמים.
תחשוב איזה יופי יהיה בלוויה שלך עם כל כך הרבה צאצאים. יעשו לך קדיש בשני קולות אולי אפילו קנון.
לגבי המשחק הערב , כחבר ללל אני שם יד על הלב ומודה: ניצחון של בוסטון לא בא לי טוב. כלומר כל הכבוד לקבוצה הצעירה שפותחת שושלת אבל בגמר ה-NBA מי שמגיע לו להיות זה ג'יימס לברון. ולא חבורת רוקיז מהולה באל הורפורד.
סוויפ משפיל בגמר על הראש של השחצן מתאים לכל מי שעיני בראשו. במיוחד מגולדן (הרוקטס לא עשויים מחומר של אלופים).
מומי מעדיף קידוש על קדיש
נכון ובגלל זה הם היו צריכים, בנוסף ל2 הסופרסטארים, האולסטאר, החמור ואיגואנה הפצוע, שכריס פול יפצע
איזה פריוויו מומי!!!!!!
אין לי הימור למשחק הזה. הלוואי ויהיה משחק מהסרטים שבסופו בוסטון הקסומים יעפילו.
יופי של הימור תודה רבה
תודה מומי. דלי מים קרים יותר מכרים עבדול ג'אבר 🙂
מבחינתי מי שתנצח זה יהיה טוב – אם בוסטון, אז שאפו ענק על איך הקבוצה החבולה הזאת הצליחה לקחת את עצמה ולהגיע לגמר (שם כבר אין לה מה למכור). שנת ניסיון מעולה לצעירים. קיירי ישב בבית ויחשוב קצת . . .
אם הקאבס עולים גם טוב. לברון בגמר זו ההצגה הכי טובה בעיר.
תודה מומי על הפריוויו המעולה. לגבי המשחק היום – אללה כרים.
מומי – אתה אגדה. עוד כואבת לי הבטן מרוב צחוק .
חשבתי עד לפני מספר ימים שקליבלנד תעבור . אבל חשבתי שהיא תגנוב בעיר השעועית את משחק 5 . משחק 7 -זה יותר קשה, ועוד בלי לאב. כנראה שיילך לסלטיקס . ובכל זאת , לא הייתי מספיד את לברון עד השניה האחרונה . כל עוד קליבלנד במשחק הוא לא יירד בכלל לספסל .
ההגיון אומר שבוסטון היא קבוצה טובה יותר ולכן צריכה ומגיע לה לקחת את זה. עם זאת לברון הוא גם כדורסלן על וגם חובב דרמות לא קטן, ולכן כמו בכל סרט דרמה אמריקאי, על המשחק הזה רשום ניצחון לקליבלנד בתצוגה אפית של לברון, רצוי עם סל ניצחון על הבאזר.
תגיד מצחיקול לא איימת שאתה עוזב אותנו?
יאללה לך הביתה מומי שלום ותודה
לעזוב אותנו ? מי זה אותנו ?
אבאל׳ה אולי אתה אחד הצאצים האבודים של מומי ??
בשביל הניחוס הייתי צריך להגיד שקליבלנד ינצחו היום אבל אני כל כך מאמין בסלטיקס היום שלעזאזל הניחוס.החיסרון של לאב משמעותי למרות סדרה לא טובה.הוא עוד נשק התקפי שיחסר לקאבס מה שיצור עוד יותר עומס על לברון.
הנבואה של מתן גילור לפני הסדרה עומדת להתגשם 3-4 לסלטיקס כשכל קבוצה לוקית את המשחקים בבית שלה
אני חייב להודות שזה היה ההימור שלי גם בשתי הסדרות הקודמות, כי אין מזרחית שיכולה לנצח בגארדן ובוסטון לא מוצלחים בחוץ. אבל משחק אחד שבוסטון ניצחו בפילי, בהארכה, בהפרש של נקודה, עשה את ההבדל.
אבל גם 2 מ-3 סדרות לחזות את סדר המשחקים המדויק זה יפה. 🙂
אני מת שבוסטון תנצח, לא בגלל שאני לא אוהב את קליבלנד (ואני לא אוהב) אלא בגלל שזה יהיה ניצחון של קבוצה על כוכב. תיקון – זה יהיה ניצחון של אימון על שחקן top five ever.
המטוטלת של ה NBA לכיוון ליגה של כוכבים כבר עולה לי על העצבים. משהו ב DNA שלי שונא שספורט קבוצתי מוכרע בזכות יכולות-על ואני מעדיף בהרבה ניצחון של רוח קבוצתית ואימון אינטילגנטי על פני שחקן-על כזה שקולע שלשות מסבסוב על שלושה מגנים ומטביע מהקו עם ארבעה מגנים תלויים לו על המגן שיניים.
בוסטון משחקת פשוט יפה להפליא, כמו שכדורסל צריך להיות. לכל שחקן יש תפקיד, לכל שחקן יש מחליף וכולם עובדים ביחד שזה ללקק את האצבעות.
איך יגמר? לברון יתן משחק מפלצתי, לארי נאנס ימלא בהצלחה יתרה את החלל שפינה לו לאב, קליבלנד יהיו חזק בתמונה עד שלוש דקות לסוף אבל כשייגמר להם הכוח וכשהאבק ישקע, בוסטון תנצח בתשע.
או שקליבלנד ייקחו, לך תדע.
+1 תומר
+2
+ 3
אתמול כתבתי תגובה דומה.
הספקתי לשנות את דעתי כי הרגש הבלתי נשלט אצלי בעד לברון הלילה.
-4 לי
+1
אמממם, רק שבעצם בוסטון לא משחקת יפה, למעשה העיניים כואבות אותה בהתקפה.
כשקיירי ו היוורד יחזרו בשנה הבאה הכל יהיה יותר קל
לדעתי משחקת יפה. יפה זה לא תמיד מרהיב. המשחק שלהם אולי לא תמיד אסתטי (אגב, גם על זה אני חולק) אבל יפה מבחינה זו שאתה רואה שמישהו תיכנן תוכנית מוצלחת ומישהו ביצע אותה בהצלחה.
איך אומר חניבעל סמית? I love it when a plan comes together
בעיני יש דברים יותר יפים מדאנקים וממסירות בין הרגלים של המגן. הרבה יותר יפה בעיני לראות חמישה אנשים מתואמים, אף אחד מהם לא מנסה להציל את המולדת, אף אחד לא מנסה לעשות דברים שהאחרים לא מוכנים אליהם ותחלס, מה שהכי יפה זה שהם נראים מוכנים לכל תרחיש. גם כשהם לא מנצחים, הם אף פעם לא נראים מופתעים.
💯+
מי אחראי על מוניטיזציה באתר? צריך לסגור איזו עסקה על המרת פלוסים בתגובות לנקודות נוסע מתמיד או משהו 🙂
הוא יגיע לכרטיס לגמר עם הנקודות
יופי זה בעיני המתבונן. בעיני הם לא משחקים יפה בכלל. קבוצתי כן, יפה לא.
שכחתי – דאנקים לא עושים לי את זה (לא אוהב את ההילייטס שהליגה מקדמת) וגם לא שלשות.
בינתיים אני איתך בחצי, אבל מתוך סקרנות – דוגמא היסטורית למשחק יפה בעיניך?
אני אתפרץ ואענה בשמו של עגל (ואני מנחש שאפלטון יסתכל, ויהנהן עם חיוך נוסטלגי גדול) :
https://www.youtube.com/watch?v=WIchZpdV3mE
גיא צודק.
וגם המשחק של ס״א באליפות האחרונה.
וגם ג״ס לפני שתי עונות.
וגם מיאמי של ווייד ולברון.
קווין מקהייל זה האידאל, כן?
בלת"ק, כן!
סקירה מופלאה, מומי !
הלב רוצה בוסטון.
השכל אומר שבוסטון יישארו עם המחמאות ולברון יחגוג. פשוט שולט במשחק
אצלי הלב והשכל בדיוק הפוכים
אני חושד שהשוער הגרמני מכר את המשחק:
1. בשער של בנזמה, הוא מפנה את המבט הצידה, כאילו שהוא משתדל לא לראות את בנזמה.
2. בשער המספרת של בייל, הוא מזנק אבל לא מושיט את הידיים לעבר הכדור, הן נשקארות קרוב לגוף.
3. השער השני של בייל מדבר בעד עצמו.
4. בסוף המשחק הוא ניגש ליציע של אוהדי ליברפול לבקש סליחה, הוא ממרר בבכי, אבל הפנים יבשות, לא יורדות לו דמעות.
היום הדיבור על זה שקיבל מרפק מראמוס לראש ושיחק כמעט את כל המחצית השניה עם זעזוע מוח.
גם אותו ראמוס חיסל?
לא הספיק שהוא הפיל את סאלח?
עכשיו ראיתי את הווידאו. זה מדהים, ראמוס מיתקרב אליו, מכניס לו, ונופל על הקרקע כדי שיחשבו שהוא הקורבן. לא יודע אם זה השפיע על המשחק של קריוס, אבל מה שבטוח שראמוס שחקן מטונף. איבדתי כבוד כלפיו.
השער השלישי – כמו להפספס הטבעה
השער השני – לדעתי היה בטוח שזה גבוה מעל השער כמו שהיה נראה לי ולמליונים אחרים
השער הראשון – אין מילים
מומייייייי MBK מידן
רק אל תביא את המנחוסססססססס
לא רוצה להמר. איך שורפים את הזמן עד המשחק???
לשלוח לך את הטלפון של הגרושה ?
אולי היא לא נראית כל כך גרוע כמו אצל מומי בחלום
תשאיר אותך ער עד הפיינל
הגרושה הזו פוטרת מנחוסים?
קליבלנד מנצחת
עם 45-10-8 ללברון.
בוסטון מנצחת
לברון 45 דקות
10 נקודות
8 איבודים
נהדר, מומי
מקווה שבוסטון יעלו, אבל כמו תמיד, אני מפחד מהלברון. אם יש שחקן שאתה לא רוצה לראות מולך במשחק שביעי, זה השיקוץ. מבחינתי בוסטון כבר מזמן עשתה את שלה פלוס בפלייאוף הזה, אבל הלוואי שזה יימשך עוד סדרה אחת…
מאוד מקווה שבוסטון יקחו ולא משנאת לברון אלא בגלל הבנייה המרשימה שעושים שם (ותודה לברוקלין ובילי קינג).
מה שכן – גם עם לברון מנצח ונהיה שוב גמר קליבלנד-גס זה מצויין לליגה ששום קבוצה לא טיילה לגמר. מה שהיה שנה שעברה שחשתי הקבוצות היה הפסד אחד ביחד עד הגמר היה קטסטרופה.
בוסטון תנצח אם לברון ג'יימס ממשיך בתוכנית שלו. היא עבדה עד עכשיו מושלם. לקחת את קליבלנד על הגב. להראות שכל האחרים גרועים. לתת תצוגות אישיות מדהימות. סוויפ ממקום 4 על מס' 1, משחק 7 עם אינדיאנה, אפילו 2 באזר ביטרים על הדרך, וממוצע פליאוף היסטרי. לעשות הכל עד טיפת האנרגיה האחרונה כדי לעזוב את קליבלנד כמו אגדה, בדרך להרפתקה החדשה.
השלב האחרון הוא הפסד הירואי לבוסטון. יצא לו גם מושלם כי קווין לאב פצוע וכולם סחוטים ובוסטון לא מפסידה בבית. 4:3 בגמר כשהוא לבד, זה התסריט המושלם. למה לו בכלל להגיע לגמר עם היל וסמית נגד הספלאש בראדרס, זה קצת לא כוחות. הוא גם מאוד לוקח ללב מניין הפסדים בגמר כי הוא קורא פה את כל ההערות שאנשים כותבים לו כל ערב כבר שנים.
אז הוא הבין: להגיע הכי קרוב לגמר, לבד, והכי הירואי, אבל לא להתבזות בגמר. ובשנים הבאות, בטח בכושר שהוא נמצא בו, לקחת טבעות אליפות במקום אחר. להחזיר את הסיוטים לכל מי שמתגעגע. ויש הרבה.
איזה סיפור ענק ואיזה פריויו משובח. אני היום בכל הכח עם בוסטון לא תיכננתי שזה מה שיהיה אבל הגעתי למסקנה שאני די אוהב את הקבוצה הזאת. לברון היום מביא משחק נוסף של 40 פלוס לדעתי אבל אני הולך איתך בהימור אין לי מושג למה.
בוסטון ללא עוררין
מומי, מומי, מומי, יא חתיכת נהג טכסי חורני מאוזבקיסטאן, מזיין-חתיכות-של-החבר-הכי-טוב-שלו, הדוק מגרינוויל!. אתה זיינת לי את "ציפי-חולת-הדבר- שממנו-יוצא-הפיפי", הגרושה שלי מכרכור? גם לי היא נתנה כמה ערבים של אמבטיות עם שושנים וויסקי לפני המטעמים במיטה בשנת 1983.
רגע. יכול להיות שהילדים הם כולם שלי? לא יכול להיות.
אוקיי מומי. אני מגיע למפגש הופס הבא עם קבלה על ניתוח ה-VASECTOMY רק למקרה שהעורכת דין המכוערת מחכה לי בשדה התעופה בן גוריון עם הנחיתה עם תביעה על 5 מיל.
מנחם
אתה זורק למומי עצם ומקבל תמורה מיידית
הפריוויו מוקדש לך באהבה
+ מליון
לא משנה איך תגמר הסדרה, בוסטון הוכיחו שהם על אמת, ושכבר בשנה הבאה הם מועמדים בכירים לאליפות.
לגבי קליבלנד, בתחושה שלי שהחיסרון של לאב פוגעת דווקא בבוסטון ובהיערכות שלה למשחק, הן בהגנה ובמיוחד בהתקפה.
בכל זאת אני הולך הערב עם בוסטון, הביתיות והעייפות יכריעו.
הלוואי שנזכה למשחק צמוד
גדול, מומי!
פריוויו אש עם חלום בלהות בקנה מידה חצילי.
וואלה, עם התצוגות פלייאוף של לברון השנה קשה להמר נגדו. השאלה איך יגיעו סוחביי המגבות ונעריי המים שלו שלא נראים משהו במשחקי החוץ, ולא פחות חשוב- האם הלחץ ישפיע על צעירי בוסטון. טייטום במשחק הקודם נראה כאילו הוא מעדיף לשבת על הספסל וביג אל היה בחזקת MIA. לא מאמין שהמצב יחזור על עצמו בבית.
בוסטון ב-2 אחרי החטאה של לברון לניצחון בנקודה על הבאזר
הולך להיות לילה צמוד מאוד כמו הסדרה הזאת. לא מהמר נגד לברון במשחק 7
לפחות שיהיה גמר מעניין לא ?
הגמר יהיה מעניין רק אם לברון יעלה ויוסטון יעלו ופול לא ישחק בסידרת הגמר אז יהיה ללברון סיכוי לא רע ויהיה מאבק טוב או אם גולדן יעלו וקרי וקליי יגמרו את העונה ונראה לברון ודוראנט ראש בראש בקבוצות די שוות ביכולתן.
תודה רבה מומי!
וואלה שהרגעת אותי עם התחזית. אחוזי הפגיעה של מומי במשחקים יותר גבוהים מאלה שלו בגרושות עם הזרעונים.
מומי איך אתה אומר לי בוסטון ב 12
אמ בי גיי אמר בלייב קליבלנד ב 6
חחח
מי זה אם בי גי כמאמר המומי??? דרוש חוזה סופר מקס לחציל האציל והחתמה לעוד עונה
תודה על הפריוויו. אני חושב שג'ף גרין הרבה יותרמתאים לסדרה הגנתית במיוחד כשהורפורד סנטר וטריסטן שומר עליו. בדקות שהורפורד על הספסל אז לארי נאנס יתאים כסנטר מול ביינס. הולכים עם מה שעובד במשחק 7 ולכן הייתי פותח עם היל וקורבר ליד לברון והקו הקדמי. אין לי מושג איך המשחק יגמר, אבל יהיה צמוד – לא דו ספרתי
יפה מומי, תודה על הפריוויו.
ברגיל הייתי מהמר על לברון ושות' אבל בגלל שבוסטון מורכבת משחקנים חסרי פחד כמו סמארט, רוזייר, מוריס, בראון והרוקי טייטום- בוסטון ב-5 (94:89).
רואים שאתה מושקע רגשית חזק בגמרים האזוריים… הלוואי ואתה צודק הלילה
דווקא במזרח אני מהאו"ם.
למרות שבשקט בשקט אני אגיד לך שמבחינתי שהילדודס מבוסטון יחכו עוד שנה.
מומי פריוויו אדיר,
אני מקווה שכל 700 הצאצאים שלך,
ירשו את החציל,
ולא רק גזר גמדי.
הלילה לברון נותן משחק של 50 נקודות,
17 אסיסטים ו-12 ריבאונדים.
למרות שאני רוצה שבוסטון יקחו.
הקאבס ב-5.
אני לא מאמין שאאלץ להחמיץ את המשחק הלילה. הנכדות מגיעות לחג הממוריאל דיי ולא נהיה בבית, לפחות עד הרבע האחרון.
1. רוצה שבוסטון תנצח כי אני אוהב אותם.
2. רוצה שהקאבס תנצח כי סוסטון צעירה מדי לתת קרב למערבית
מנחם תעשה עליה ואף אחד לא יפריע לך באמצע הלילה…
מאוד מקווה שבוסטון תנצח ,התחברתי אליהם בפלייאוף, בעיניי הדבר הכי קרוב לפיסטונס האגדיים של 2004 מבחינת היותם קבוצה שסך החלקים הבריאים שלה עולה בהרבה על השלם.
לא יודע לחזות איך ייגמר ,מוכן רק להמר על עוד משחק 40+ ומשהו באזור הטריפל דאבל של לברון.
יכול להיות שאין שידור?
אני לצערי למדתי במזרח אל תהמר נגד לברון. בכל זאת 100 זכיות בקונפרנס המזרחי ברצף אומרות משהו…
מאיזה תאריך ניתן להחתים FA?
מאיזה תאריך ניתן לבצע טריידים?
שחקנים חופשיים ניתן להחתים אחרי שעובר המורטוריום שזה שבוע בערך אחרי תחילת העונה החדשה ביולי.
טריידים כל קבוצה שהעונה שלה הסתיימה יכולה לבצע (גם עם קבוצות שסיימו עונה בלבד).
המורטריום מסתיים ב6 ליולי.
תגידו, ערוץ 5 לא משדר את המשחק??
משדר
ביס עוד לא עדכנו את הלוח שידורים
זהו, כתוב שיש שידורים חוזרים של משחקי 6
הגמרים האזורים וגמר הליגה משודרים במלואם
לפעמים לוח השידורים לא מעודכן בגלל שגיים 6/7 לא מובטחים
הייתי אופטימי עד שרונאלדו ניצח אתמול ומשום מה אני לומד גזירה שווה מאחד לשני .
מצד שני אם איני טועה האחרונה לנצח את כל משחקי הבית ולהפסיד את כל משחקי החוץ ולקחת אליפות הייתה בוסטון באליפות האחרונה מול אטלנטה (ואולי גם בגמר מול ל.א ?)
גם השנה היא היחידה לנצח סדרה שלמה שהלכה למשחקי בית בלבד (מילווקי ).
בקיצור בראייה כלל ליגתית הביתיות מהווה יתרון אך לא שובר שוויון …עד שמגיעים לגרדן …מקווה מאד שזה יקרה גם היום .
מקווה שהיריבה בגמר תהיה יוסטון …גם בגלל שמול יוסטון בטח נטולת פול בוסטון יכולה לתת פייט כלשהוא .
אהרון רונאלדו נהנה משוער שבא במצב רוח של סנטה קלאוס אתמול
אני חושש שההזדמנות של בוסטון הייתה במשחק 6 והיום לברון ינגב את הפרקט עם הילדים..
When you shot the king you better not miss
חזק 🙂
הודעה מעניינת – לא פעם כשחבר'ה כאן מתווכחים וכדומה, הם מחפשים תגובות ישנות כדי להראות שצדקו/טעו וכדומה.
בכל מקרה, בחור בשם יניב קנול סידר לכם את האופציה לעשות זאת ממש בנוחות.
נכנסים לכתובת הבאה, מקלידים שם משתמש (לא משנה מי), ומילת מפתח לפיה אתם רוצים לחפש תגובות שלו.
http://hoopscommentarchive.com/
אני לא אחראי על הדוגמא שם 🙂
אוי, זה הולך להיות משעשע.
אפשר לקרוא למנוע החיפוש ממזר 2.0?
אתה בטוח ששמו האמתי של הממזר הוא לא יניב קנול ? . . .
לא השם האמיתי הטא קאפקייק…
הגיע זמן לשנות שם משתמש
גאון !!!
מעולה!!
תודה רבה ליניב קנול,
שמסתתר כנראה מאחורי כינוי מיוחד כאן באתר…
יואו זה ענק. ושימושי ממש. לדעתי חובה לשים קישור באתר
אדיר! עכשיו אזכר מה אני חייב לתום אחרי הניצחון של בוסטון הלילה. 🙂
יניב חייב לי המבורגר!!!
http://www.hoops.co.il/?p=95529
אוי, מנוע החיפוש הזה נהדר!
חפשו 'שמעון- ניגוב פרקט' ותרוו נחת
אוי זה גדול! חפשו יואל פלולה…
החיפוש הזה חייב להיות מודבק למעלה בתפריט של האתר. זה נפלא.
תודה רבה חברים , הצעות לשיפור יתקבלו בברכה, כרגע מתישהו אני אוסיף גם תאריך וקישור לפוסט המוקרי.
אתה ענק
1+
עשית דבר גדול
1+ תודה רבה יניב
עם כל הכבוד לבוסטון, ויש המון כבוד – איך אפשר לא לרצות לראות את לברון כמה שיותר? מעבר לגדולה שלו כמות הסטוריליינז שהוא מביא עמו בטח מביאות המון קליקים לאתר הזה ולאחרים. הנבא ללא ספק יהיה מקום משעמם הרבה יותר אחרי שהמלך יפנה את ארמונו, אבל עד אותו רגע – כן יירבו משחקיו!
Cavs in seven.
בל"ל
זה כל כך קליבלנד בסוף הרואי שלברון מטביע את עצמו מהשלוש עם הבאזר שחבל לפתוח את המקלטים ,
#היא כבר גמורה
#מנחם צדק
#קליבלנד בפיינל
#יואל עזוב את הבובה
הלילה יהיה משחקו ה-100 של לברון העונה. זו רק הפעם השנייה בקריירה שהוא מגיע ל100 משחקים סה"כ בעונה (הפעם הראשונה הייתה ב-2010/11). אם הקאבס ינצחו הוא מן הסתם גם יעבור את ה-100 (בעונה ה-15 שלו בליגה).
מטורף. משחק כל 2-3 ימים, אולי פחות בחישוב הזמן נטו של העונה + פלייאוף
שש
אם גולדן סטייט מפסידה ליוסטון אני מצטרף ל – ללל למשך 2 משחקים
למה רק 2 ?
ג'ורדן אתה אחד המגיבים האיכותיים .אל תוותר לכמה היטרים מהעדר.
מידן, רק 2 כי הסלידה שלי מהללל גדולה מהסלידה שלי לג"ס
בוני תיזהר להחמיא לי , אח"כ האשך יגיד שאני מחמיא לעצמי ולמעשה זה אותו משתמש.
מצד שני מזל שלי שהוא "חבר" "מערכת" וכך הוא בוודאי ייווכח שהפרטים אינם תואמים.
מצד שלישי למי אכפת….
אין עם מי לצאת למלחמה
האמת שזו משימה בלתי אפשרית בשביל לברון ג'יימס.
לצערי אני רואה את לברון נח בפעם הראשונה העונה ברבע ה-4.
אחלה פריוויו מומי ! מקווה שבוסטון ינצחו נמאס לי מלברון
פריוויו מעולה לא הפסקתי לצחוק. קשה לי כל הבאק טו באק טו באק האלו, הnba צריכים להבין שלחבר'ה פה בישראל יש גם בסיס מוקדם בבוקר צריך לפחות יום הפסקה!
מקווה שיהיה משחק צמוד, מותח שבסופו נזכה סוף סוף לראות קבוצה שלא כוללת את לברון בגמר, קדימה בוסטון!
7 דקות לסוף כבר יהיה גארבג'
תודה למומי על הסקירה. מקווה שתלווה גם את סדרת הגמר.
הבוקר מרוב דאגה שסטף וחבריו יודחו, קמתי בארבע וחצי הישר לקאמבק ואחרי כל היום בקושי תפקדתי מרוב עייפות..
נשקול השכמה לרבע הרביעי ובכל מקרה, נחזיק אצבעות לבוסטון.
צריך להיות הרפתקן גדול, כדי ללכת נגד הקינג במשחק 7 מול קבוצה צעירה סך הכל, לברון במשחק צמוד.
בוקר טוב ואחלה משחק לכוווולם!
לינק מישהו?
http://buffstream.com/watch/nba-81.php
תןדה רבה
סמיילי אתה כזה נכס.
תודה לך ולבן הממזר על שנה של לינקים סופר איכותיים.
המזל שאני באזור זמן אחר, ככה שאני ערני בשעות כאלו… 🙂
תודה!!
שעת האמת הגיעה.
ירוק עולה של בוסטון סלטיקס נוסח דטרוייט של הוואלאסים או לברון גיימס בפעם המליון???
מקווה שהשיפוט יהיה מאוזן וטוב.
בוסטון – קליבלנד
http://90mingoal.com/report?i=347&show=orFhAXvhAoHqhAFX
מומי תודה רבה מכל הלב.
אשך, ללל, מצטער אבל בתור תושב קליבלנד הלילה הזה כולי זהב ויין.
מקווה שג.ר, גבעה וירוק היום ישחקו
בשביל לילות כאלו אני אוהד כדורסל.
עד מתי רשעים יעלוזו
מ.ש.ח.ט
לפחות עוד לילה, הלוואי…
ג’ייסון טייטום סופרסטאר
זה רוקי זה?
הרוקי בה לשחק היום מהתחלה!!!
פתיחה חלומית!
תראו את הילד!!
מתחיל להיראות בלואו אאוט 🙁
אדיסו הבורגר בתנור איזה רמת צלייה אתה רוצה?
טייטום בייבי לוהט
יא אללה של הטטיטום הזה.
אני מתחיל לחבב את הילד
טרייד מיטשל תמורת הייוורד לטובת סופרסטרא בבוסטון..
אמרתי את זה לצוות ואני אומר את זה כאן: טייטום השחקן הטוב בעולם חמש שנים מהיום
לינק
http://buffstreamz.com/watch/nba-25.php
ROY ROY ROY
טייטום צריך להיות ROY
לא ייאמן כמה בטחון יש בילד הזה. מדהים….
אם הסלטיקס האלה עולים לגמר האן בי איי הם רסמי דטרוייט של הוואלאסים ריף המילטון ושות. מגיע לנו קבוצה כזו אחת ל 15 שנה. אחת שמנפצת את כל התחזיות….
לא. אולי רוקי הפלייאוף.
מיטשל וסימונס נתנו עונה רגילה טובה ממנו
גדול. נסיון הזריקה הראשון שלו בקריירה נחסם ע״י ברון ברון
כל משחק יש לרטז'ייר את הרגעים האלה שהוא מזכיר את רג'י ג'קסון בקבלת החלטות.. ושום גורם לתהייה אם הוא יכול להיות PG פותח שבאמת אפשר לסמוך עליו.
מצד שני, הוא צעיר וזה דברים שמגיעים עם ניסיון
הילד ענק!!!
איך הוציא את הגדור מהמלך
זה משחק של בוסטון
ב18
טייטום לוהט ואז בראון לא….
ואז כן
כשיקלע את השלשות הפנויות אז כן….
מרכוס מוריס לא צריך לעשות את המהלכים האלה
בינתיים אף אחד לא מוצא את הסל בקליבלנד חוץ מלברון
ציפית אחרת? 🙂
אז לסחוב סלעים במים עשה טוב לקורבר או לא?
מנחם, איפה אתה שתגיד מה לברון מרגיש?
אתה חסר
פול פירס בלי הסרט ראש נראה כמו צב נינג'ה
שמישהו ישים דבק לידיים של ארוו ביינס…
יש חוסן מנטלי אצל לברון מוזר מאוד הוא לא היה כך רק בשנה הזאת ולפניה הוא מפגין את החוסן הזה ומנזה להשתלט על המשחקים..
בדקות שח המשחק עד עכשיו רואים שהוא יודע שרק הוא מביא ניצחון לקאבס..
100+ לגבי ביינס
ג'יימס קיבל את החוסן הזה אחרי ההפסד למאבס…..
OMG!!
טייטום!!!!
בינתיים בוגרי אטלאנטה קורבר והורפורד לא במשחק כפי שמצופה מבוגרי אטלאנטה של 2015
לברון הזה…
איזה הגנה פח של קליבלנד, אף אחד לא בא לעזור לקורבר במיס מאץ האחרון מול מוריס. טייטום מדהיפ, לא להאמין שהוא רוקי
אפילו עבירה של סמארט לא עוצרת את לברון
לברון הגדול מכולם
הסלטיקס נופלים בדברים הקטנים של חוסר ריכוז. נותנים לקאבס להישאר קרובים
אם הפתיחה מרמזת על איך שהולך להתפתח המשחק, אז קליבלנד בצרות.
ביינס נהדר
אם בוסטון עולים הם צריכים לבקש משחק ראשון בגארדן מהמערבית שיהיה להם סיכוי
הקאבס בלי לברון זאת קבוצת יורוליג.
כשלאב פצוע זאת קבוצת יורוקאפ.
שווים 30 נצחונות בלי לברון
עם פופ שווים יותר במזרח. עם מאמן אחר 30 גם אופטימי.
שמעון שוב אין הבדלים משמעותים בין המזרח למערב ההבדל היחיד זה בשני קבוצות העל יוסטון וגולדן סטייט
השאלה היא לא מה הם שווים בלי לברון אלא מה הם שווים עם כוכב אחר במקום נגיד דוראנט. נגיד קרי נגיד ווסטבורק
מרכוס סמארט הקריב את האשך שלו לאופנסיב הזה
חחחח
למה היל לא זרק אחרי הפיק אנד פופ? נשאר חופשי לחלוטין, טוחנים את הקאבס בצבע
חח מאז שחורבר נכנס אין הגנה והוא לא עושה כלום בהתקפה כרגיל העיקר לא להשאיר אותו לבד 🙂
יאללההורפורדתגרש את השדים
לברון בטעות פטאלית בהגנה איך הוא מתן לבראון כזה חופש, למה קורבר לא מגן על בראון?
הקהל עוד לא התיישב היום. מצטיין המשחק עד כה
טיי לו חייב לשלב בין נאנס לתומפסון יחד
סוף סוף שתי קליעות ראשונות לסלטיקס מהקו….
זה שלכם אל תדאכ היום. אפילו שחקן אחד לא הגיע בקאבס להתעלות למעט הקינג. ההפרש ילך ויגדל. תהיה רגוע תתרווח ותהנה
אני קצת יותר פולני מספרדי אז אני מודאג תמיד 🙂
לא מתרווח בכלל. כשיהיה 25 באמצע הרבע הרביעי אני אהיה רגוע….
אמנם 8 הפרש אבל הרבע הזה יכל להיגמר הרבה יותר גרוע מבחינת הקאבס….
לברון תמסור
למי?
לקייר-, ללא-, לאייזי-
אמממ…
חזק
הבדל בלתי נתפס בין הסלטיקס של הבית לחוץ
הבדל בלתי נתפס בין נגרי הקאבס בבית לנגרי הקאבס בחוץ
חשבתי שהקאבס ישלטו כשטייטום בחוץ, יצא הפוך
בוסטון בקלות
רבע טוב של בוסטון. נותנים הגנה טובה וכבר ההתקפה לא נתקעת יותר מדי.
הקאבס חייבים שאיזה קלעי יתעורר ליד לברון
בוסטון הגיעו מוכנים, בוסטון משחקים את המשחק שלהם, בוסטון עוד לא הפסידו בגמר הזה בבית
לברון ענק אבל הוא לא ינצח לבד
לברון לבד לא יספיק מול בוסטון.. בוסטון ברבע מנומנם מסיימים ב8 הפרש.. יש לי הרגשה שהשלטון של לברון בא לקיצו במזרח
נראה שלברון נתן את כל מה שיש לו וזה נגמר אחרי שמונה דקות.
לא מסכים בכלל, לברון יתן גם יתן עוד במשחק הזה, אבל לא חושב שזה יספיק
שאתה תלוי בחורבר בגורל שלך ידוע איך זה יגמר. שובק תמיד במשחקים מכריעים ובמאני טיים.
לברון כנראה לא בגמר,
לא יודע מה אתכם
אצלי זה בלתי נתפס.
מה בלתי נתפס? אין גם לאב. מי יעזור לו? חורבר? חחח 0 מ4 וחור הגנתי
חחח חורבר פח זבל כבר אמרתי לכם
מה זה האחוזים האלו של קרדשיאן מהעונשין
הורפורד בינתיים מחפה בענק על המשחק הקודם
בוסטון משחקת פשןט וחכם. פנימה להורפורד וכשמגיע הדאבל טים מניעים עד לשחקן הפנוי.
Go celtics
ממש חכם. הם 5 מול 1. אם היה בצד השני שחקנים נורמלים בוסטון היו נטחנים. החטיאו 7 זריקות לבד לגמרי לבד.
כמה אפשר לשמוע את הדיבורים האלה?
כן כן כפרה. לברון תמידדדדדדד לבד.
כשהוא מנצח הוא המלך.
כשהוא מפסיד הוא המלך בלי המשרתים.
אתה זה שטענת שהליצנים הנ"ל ינגבו איתם את הפרקט
קליבלנד כאלה חלשים
חחחח שלח ענק. לברון ו4 ישראלים אפילו לא מתאזרחים עם החוק הרוסי חח הרג אותי
תודה. סיבה להעלות מהמיוט
משחק שהוא חגיגה
אם גיימס ימשיך לשחק כמו ראסל השנה הוא לא יהיה בגמר, מסירות גרועות בהגנה איומה ובחירת זריקות לא טובה
חח שיש לך חורבר וגף גרין שלא שמים זריקות אימון והיל מסקרמנטו רק לברון צריך לזרוק. כולם קיבלו את ההזדמנויות שלהם במשחק הזה וכרגיל סלעים
בוסטון פראיירים.היה צריך להיות כבר 20 הפרש
אשכרה, קליבלנד לא מסוגלים לשים סל
בקרוב יהיה גם מעל 20 אל דאגה זה נגמר. חבל שלא קמתי רק לחצי
מישהו צריך לספר למוריס שהוא לא דירק נוביצקי
מישהו התלכלך פה על הורפורד?
אני.מקווה מאד שיוכיח שטעיתי.בינתיים הוא בדרך הנכונה.יש לי סלידה לאטלאנטה של 2015 כמו גם ל טורונטו של לאורי ודרוזן
אהבתי את אטלנטה של 2015 והתאכזבתי לאללה מהסוויפ.
הייתי משנה לטורונטו את השם לטורונטו לוזרס
היום גם אני קןלע יותר שלושות מהקאבס.
אם זה ימשיך ככה לברון ישפוך לאגר עוד לפני המחצית.
בוסטון צריכה להמשיך לשחק עליו חזק ואגרסיבי עד שיאבד אפקטיביות
הוא נח בהגנה למי שלא שם לב – מתרכז בריבאונד ולא בשמירה
וואו כמה שבוסטון טובים וקליבלנד גרועים וחסרי אנרגיות. אנחנו חוזים פה בחילופי שלטון במזרח. כמו שבוסטון נראים כרגע הם יכולים אפילו לקחת משחק-שניים בגמר
אם זה נגד יוסטון הם עשויים לקחת אליפות
לברון לא נראה טוב. השאלה אם הוא שפך לאגר סופית או לא.
בוסטון צריכים לרוץ עד שלברון ישפוך מנוע
השחקנים של קליבלנד סגרו את המשחק.
רואים את זה עליהם. הם רוצעם ללכת הביתה
מישהו ראה את הסרט 'מנותק' (disconnected)?
היה פרומו במעבר בין הרבע ה1 לרבע ה2 בראיון עם טיירון לו
אולי בגלל שלא היה אף משחק באמת צמוד בסדרה הזו, התחושה היא של סדרה שהיא "ליד". חסר משהו.
(לדוגמא- קאבס-אינדי היתה סדרה שיש לה את "זה").
השיקוץ רצה לנצח לבד והוא גם יפסיד לבד
הוא מסר מלא "אסיסטים" שהחברים שלו פשוט לא קלעו
בעיה שלו שהפך אותם לעציצים
קליבלנד לא פוגעים לשלוש.
סטטיסטית זה אמור להתאזן קצת, לא?
ל א י כ ו ל ל ש מ ו ע א ת ו א ן ג א נ ד י י ו ת ר
+10
צאק מוריס בייבי
כל פעם שביינס תופש עמדה תחת לסל וקופץ לריבאונד דוחפים אותו. שימו לב…. הוא צריך לקבל פאול.
הארדו עבר לקליבלנד???
מעניין מה השם שלברון יבחר לספר שלו אחרי ההדחה היום
חוץ כמובן מ"סיפורו של מלך" המתבקש…
הגארדים של בוסטון זורקים לבניםמהשלוש
רק 2 איזה שחקן מטורף לברון
כשהקבוצה באה רוזיר לא מגיע ולהפך
אין עדיין הדחה כל כך מהר… עכשיו בוסטון לא פוגעים.
קח טיימאאוט סטיבנס
למה טייטום לא מקבל כת הכדור כמעט
סמית שלשה ראשונה בבוסטון בקריירה שלו בערך
אתה זוכר שהקאבס ניצחו אותם 4-1 לפני שנה ו-4-0 לפני 3 שנים נכון?
שלשה!!
ורוזיר נראלי לא עשה עד עכשיו נקודה אחת
לדעתי טעות של סטיבנס שלקח טיים אאוט. גם לברון קצת נח וגם הרס המומטום כשעלו ל12. מאז הפארשים חזרו
מסכים 100%. גם אני הופתעתי שעשה זאת.
בוסטון מקבלת ריצה בכל משחק כמעט בפלייאוף הזה
נראה איך יצאו מזה
בוסטון פראיירים רציניים.
איבדו יתרון על שטויות.
מת על זה שהשדרנים מתרצים בשביל לברון "אין לו אסיסטים כי השחקנים האחרים לא קולעים…".
כאילו אין קשר להחלטות לא טובות שלו ואיבודי כדור.
ספרת כמה פעמים הוא העמיד שחקנים לזריקה חופשית?
בתחושה שלי זה מספר דו ספרתי
המזל של הסלטיקס זה שהאסיסטים של לברון לא מתורגמים לסלים קלים. הצוות המסייע קעעעקן…. לפחות עד עכשיו.
נזכר לקחת טיימאאוט אחרי שאיבד יתרון של 12 ל 2
הוא עדיין לא עם הגדולים הסטיבנס הזה.
בראון רוזייר וסמארט לא במשחק. עדיף שיפטמו את הורפורד וטייטום בכדורים במקום לזרוק בלוקים מה 3.
ביום טוב, קליבלנד מחזיקה את בוסטון גם בלי לברון. חבל שהוא לא יוצא לנוח קצת. ישרת גם אותו
חח בלי לברון על המגרש הופך ישר ל20 הפרש תוך 2 דק
17 נקודות ו-10 ריבאונדים לפני המחצית
הגארדים של בוסטון חושך פשוט, בוסטון היו חייבים לפתוח פער משמעותי במחצית כזאת של קליבלנד
מה נסגר עם בראון?
איזה פלופ של סמארט
לא היה שום תוקף של לברון. גיילן בראון עושה הארדן גמר 2012
איזה פלופ איך השופטים קונים את זה?
אתה כמו מרק ג'קסון – עיוור ושפוט
ראו במפורש שלברון פגע בו עם המרפק
קליבלנד חוזרים הם מחטיאים זריקות חופשיות וסטטיסטיקה תתיישר
איזה מתח יא ראבק
דווקא לא.
מחר זה גמר הנבא האמיתי.ה 3 בתוך 4 שנים של הווריירס או הראשונה של הארדן וגם של פול
אם רק לברון היה יודע למכור את הפלופים שלו כמו מרכוס סמארט…
הוא לא צריך, מקבל את השריקות גם בלי זה
+++
+
אחר כך יספרו שהשופטים עם לברון. איזה פלופ שח סמארט. והוא עוד תופס את הלסת.
רוזיר חייב להופיע עם שאר הקבוצה הפעם.
לא ברור מה עובר עליו.
פשוט הפוך מהשאר באנרגיות תמיד
בדיוק. ביום כזה עדיף שירכז ולא יזרוק.
איך בראון מחטיא כזו שלשה פנוייה?
טוב שהכניס את זו שלפנייה שהיתה קצת יותר קלה.
טייטום צריך לזרוק יותר מבראון
נראה לי שאחרי קובי סמארט רוצה להיות השחקן השני ב-NBA עם אוסקר
80% לפחות מהשלשות שקליבלנד החיטיאו היו חופשיות לחלוטין, בלי שום רעשי רקע.
מדהים. שוב ושוב לברון, בעיקר, מסדר להם זריקות של זהב, חופשיות לגמרי ושוב ושוב הם מחטיאים. לראות ולא להאמין.
האמת זה כל כך משעשע איך לברון הפך להיות טפלון..
כשהוא מנצח הוא המלך הכל יכול יכול מלך האנדלים וראשוני האדם.
כשהוא מפסיד אז אין לו עם מי לשחק ידה ידה ואכלו לי שתו לי.
שמעון, קח את הקרשים שלך ותחכה לל"ג בעומר בשנה הבאה ימבעבס
פלופ ששווה 5 נקודות
אני חושב שאסור לשרוק עברות על סמארט, פשוט הנחיה לשופטים לא לשרוק אלא אם הוא מדמם בכבדות 😂😂
סיכום סטטיסטי קצר של ההבדלים בין הקבוצות:
איבודים: 7-2 לטובת בוסטון
אסיסטים: 12-5 לטובת בוסטון
נקודות במתפרצת: 10-3 לטובת הקאבס
נקודות בצבע: 24-18 לטובת הקאבס
כל השאר די דומה
לפחות יהיה לנו משחק צמוד בסדרה.
בוסטון ינצחו את זה ובצדק מוחלט, קבוצה גדולה שווה יותר משחקן ענק, תמיד.
בוסטור פריירים שלא ברחו
שלא יתנקם בהם בסוף
בוסטון צריכים להיות מרוצים ממשחק ההתקפה שלהם. אחוז גבוה מהזריקות שלהם הן זריקות איכותיות. ההגנה שלהם זה מה שהם צריכים לדאוג לגביו, כי קליבלנד מקבלים יותר מדי זריקות קלות או אפילו פנויות לגמרי.
קורבר אנחנו צריכים אותך 🙁
קורבר לא יגיע בטח יקלע 2 מ10 וזהו. תקווה שמישהו אחר יגיע אולי קלקסון יגמל מהחיתטול? עם תחתוני מעבר? למרות שהוא נזק הגנתי גם
חברה איך אני משנה בהגדרות שלא אצטרך לכתוב את המייל בכל תגובה?
מתחת לשדות של שם, אימייל, ואתר, ישנה שורה שכתוב בה באנגלית
save my name, email . . .
ואז ישנה תיבה קטנה שצריך לסמן בה V
תודה!
"לברון עושה את השחקנים סביבו עציצים":
יש לו כבר 10 כ"ח אבל רק 2 אסיטים.
הקאבס קולעת 11.8% מהשלוש היום, והרוב ממבטים פנויים.
ג'ף גרין 0/3, סמית' 1/3, קלרקסון 0/2, קורבר 0/4.
החברה שם צריכים להתעורר ומהר
זה אולי לא באשמתו היום, אבל זה לגמרי באחריותו שאין לו עם מי לשחק ושכולם מסביבו עציצים. ככה הוא בחר להתנהל כשחקן וככוכב.
קורבר לא זרק שלשות חופשיות כמו שהיה לו היום כל הקריירה.
גם בוסטון החטיאו הרבה שלשות חופשיות.
הקבוצה שתתאפס ראשונה תנצח
יותר מידי זריקות פנויות שלא נכנסות, בשני הצדדים
קליבלנד לא שיחקו טוב במחצית ועדיין נמצאים במשחק מרגיש לי שבסוף ינצחו אבל אחריי מאבק עיקש מבוסטון
למען הסר ספק –
אין לי בכלל בעיה עם השופטים.
בזמן אמת זה כמעט בלתי אפשרי לזהות את הניואנסים (שמיטב שחקני התאטרון היו גאים בהם) של סמארט.
מה לעשות, זה נראה כמו עבירת תוקף,
וזה מה שהשופטים שרקו.
אי אפשר על כל פיפס לעשות ריוויו.
לי מפריע רק שהשדרנים רואים את הפלופ ומכים"כן, היה שם מגע" במקום לעשות לו שיימינג כמו שמגיע לו. אם יהפוך להיות לא פופולרי לעשות פלופים, השחקנים יפסיקו עם זה.
*ואומרים
סטארט הזה הוא בושה לכדורסל
עד שלא יעברו על זה אחרי משחקים ויתחילו להרחיק שחקנים זה לא יפסיק.
וזה כולל את כולם כולל אמביד ואיליאסובה בקבוצה שאני אוהד
הפלופינג הזה מוציא חשק לצפות במשחק
במקום להוביל ב20 זה רק 4 לבוסטון.
אויואבוי לאשך עם הניסיון יתחיל לדבר כאן…
בל נשכח שלברון הוא המניה הבטוחה ביותר בפלייאוף, גם הבית של בוסטון, קשה לדעת, בינתיים משח חגיגה לא הכי טוב אך מעניין תודה לכותבים והמגיבים, שנהנה
איפה שעיה?
LETS GO CAVS
והסוד של בוסטון מחליפים את תאומי מוריס כל רבע, לך תוכיח שלא, מקווה שטייטום ודונובן באמת יובילו את הליגה עוד כמה שנים
מייק אפ קול זריז מאוד
2 הקבוצות מתעקשות לזרוק מה3 למרות שהן זורקות לבנים
ג'י אר השחקן הפותח הכי גרוע בליגה
גי אר זה חיזוק לבוסטון יכול לקבל חוזה שם. קריוס בליברפול בקטוס בקאבס
רוזיר ממש נראה מבואס מהחיים
איזה גבר הביינס הזה!
רוזייר עד כה נזק….
מה יהיה עם כל ההחמצות האלה? זה לוקסוס שאי אפשר להרשות לעצמך מול לברון. יש לי הרגשה שהם ישלמו על זה בסוף. קיירי חסר עכשיו, האיש לא מחמיץ ככה.
איזה נגריה אלוהים ישמור.אם היו דיבורים בתחילת הסדרה שאולי יהיה טרייד על קיירי הוא יכול להיות רגוע.לא יקרה
איך זה פאול של ג'יי אר??
חוגגים על התחת של היל היום
נכון שקורבר 0-4 משלוש אבל הוא חייב להיות על המגרש.
איזה מפגן נגרות
איתו אין הגנה בכלל הורפורד ובראון חוגגים
ברצינות אנשים פה לא ראו גם עם ההילוך החוזר שלברון הכניס לו מרפק בלסת? אפשר להאשים אותומשהוא מוכר את העבירה כידוע שללברון לא שורקים פאולים?
כל שחקן חכם יודע שנגד לברון צאיך למכור את העבירה.
100+
בראון לא בעניינים. סלטיקס היו צריכים להוביל ב 10 לפחות
בוסטון עוד ישלמו ביוקר על כל הפוזשני המבוזבזים האלה
מה טייטום עשה שם? איזו עבירה?
כמה החטאות כואב לראות את זה
בראון נוראי
הזריקה הזאת של סמית לא היתה הרבה יותר פנויה מרוב ההחטאות שלו
זה לא שכל זריקה פנויה נכנסת אתה יודע…
משחק מטומטם לגמרי של הסלטיקס
3מ21 אני חוזר שוב 3מ21 זה פשוט לא נורמלי שאנחנו עדין במשחק
זה מאוד עוזר שהוסטון הם 4 מ21 משם
אנימלא מבין למה בוסטון הפסעקו לעשות את החילופים המהירים כשרוז'ייר עושה חילוף על לברון.
המשחק התחיל דווקא טוב, אבל נהיה ממש קשה לצפיה.
רוזיר משחק כאילו אמרו לו שהוא עוזב את הקבוצה
סוף סוף סטיבנס לוקח טיימאאוט לסדר תרגילים. יש תחושה רעה מאד שהסלטיקס מפסידים את המשחק הזה. לברון מחכה לרבע האחרון למחוק יתרון זעיר של הסלטיקס ולסחוב את הקבס לגמר. חכו תראו….
האשמה היום יותר על סטיבנס מאשר על השחקנים.
במהלך פסק הזמן סמארט יקבל מקובי את פרס האוסקר שיועבר אליו אחרי ה"מופע" ברבע ה2
יוסטון וג"ס רואות את המשחק ומחככות ידיים בהנאה.
כמו זאב שרואה את תרנגולת לכודה
הגמר יראה כמו ס"א נגד הקאבס של לברון בקדנציה הקודמת שלו ב 2007
אם הסגל החסר והרוטציה הקצרה של יוסטון זה פחות מאיים מאשר הווריורס
גם הסגל החסר של יוסטון פייבוריטי מול שתי הקבוצות האלה, הרי גם הן חסרות (בוסטון) וקצת נכוןת (קאבס)
נכון, אבל פחות מאיים מזה של הווריורס
בדיוק.
מחר נדע מי תהיה אלופת הנבא לשנת 2018
החאמס פולש ומרים 3, מתנצל בפני אוהדי גי אר סוויטש
כולם משקשקים ולברון נח עד הרבע הרביעי
אשכרה שלשה פנויה כמעט כל התקפה
והנה הקבס מובילים
רוזייר חושך מצרים
פאול מרשיפ ביותר של לברון
חחחח איזה פאול של לברון
רוזייר מכה שלא כתובה בתורה היום
זוועה
נראה כמו גרסה מתקדמת של ג'י אר סמית…
חחחחחחחחחחחחח איזה שקר גס
זה לא פאול של המלכה???
100+
הבלוקים של גיימס פשוט לפי הזמנה, כאילו הוא משחק NBA JAM
עבירה ברורה של לברון
לברון נראה גמור. עומד דקה אחרי כל ספרינט
התזמול של לברון לחסימות זה אחד הדברים הפחות מוערכים אצלו
תזמון
יש עבירה יותר ברורה מזו של ג'יימס ב'חסימה'???
עבירה מארץ העבירות
טרי רוזייר זה אותו השחקן שהיה בשנה שעברה.
געגועיי למרכוס סמארט….
הסלטיקס מפסידים את המשחק הזה בגלל שטויות
לא מדברים על עבירה ברורה השדרנים בחסימה
באיזה יקום לא היתה עבירה?!??
אין מישהו עם לב גדול יותר משל סמארט
אתמול היה לי דיון עם תומר שאמר שבוסטון משחקת יפה.
בוסטון משחקת קבוצתי, זה כן. אבל יפה זה לא, זה כואב בעיניים
יפה עד שההתקפה נתקעת, וזה קורה לעתים קרובות ואין קיירי שיעשה סל מכלום
הו וואו סמארט!
זה היה ברור שזה יהיה חסימה רוז'ייר יכל להיות קצת יותר חכם ולמסור להורפורד ולא להתחייב למשהוא שהוא חא יכל לסיים
100+
ןןאן לברון!
איזו תצוגה!
בלוק העונה, לפחות איך שזה מצטלם.
בתור DIEHARDFAN של לברון הייתה פה עבירה בחסימה ללא ספק פגע לו ביד
בוסטון חייבים להתאפס על עצמם
אני לא יודע כמה כתרים סטיבנס קיבל עד עכשיו אבל צורת המשחק של בוסטון ובמיוחד של רוזיר על גבול השערוריתית.
כל מה שצריך זה את הכדור בידים של טאטום או הורפורד ומשם לזרום בפיק אנד רול או בפוסט אפ.
זה גדול עלי, תוכלו להסביר מה רוזיר עושה על לברון, ובכלל? רפה הבנה בנושא
זה המוב העיקרי של הקאבס רוב הסדרה.
חילוף שיביא את רוזיר ללברון.
היה לסטיבנס פתרון לא רע במשחקים הקודמים, לא יודע למה הוא עזב אותו.
ומרק ג'קסון הפוץ אומר שזה המהלך הנכון כשואן גנדי נקרע מצחוק עליו. לא סתם פיטרו אותו מהוורוירוס. טמבל עם תעודות
זה הזמן של לברון. מובילים בשלוש.זה עליך עכשיו! לתקוף את הטבעת,לזרוק ולהיות חולני
אגב היתה עבירה ברורה
חייב לשבור שתיקה. הבלוק היה פאול. בוסטון קבוצת די ליג מחוזקת בטייטום
הורפורד נעלם לי ברבע הזה
אטלנטה
חברה, תלמדו את הכללים של ה-NBA לפני שאתם כותבים סתם. בזמן הזריקה היד היא "חלק מהכדור". אם השחקן החוסם פוגע ביד של השחקן הזורק אחרי שהוא נגע בכדור –
זו לא עבירה.
מסכים
גם ללכת עם הכדור זה לפי החוק צעדים, אז?
לא נגע קודם בכדור
בדיוק ככה.
מה קורה כשנוגעים רק ביד
לא מסכים. ממה שראיתי פגיעה ברורה ביד ולא בכדור.
בשורה התחתונה, נגד כל שחקן אחר בליגה זה היה נשרק פאול
סמארט שהתאהבתי בו בסידרה הזו, גונב כשועל מהכרם של המלך, דלודובה הבוסתן מבסטון חחח
בראון עושה הסבת מקצוע לנגרות במשחק הזה
בראון עושה הארדן גמר 2012
כל ספר התרגילים של לו מורכב מכדרור על קשת השלוש עד שיישארו 5 שניות להתקפה ומשם אלתורים
ספר התרגילים זה לברון מחליט מה לעשות עם הכדור 🙂
השופטים התחילן עם הפנקסנות
מארק ג'קסון אמר עכשיו שקיירי לא בארנה? מעניין
צריך סיבה טובה מאד להיעדרות הזאת
סקור הזיה
למה בוסטון לא חוזרים לפיקאנדרול של רוזיר והורפרוד?
שוב ושוב שחקני קליבלנד חופשיים על השלוש. זריקות מעולות ומחטיאים שוב ושוב ושוב. מדהים.
עכשיו בוסטון יעלו עם רעל וירביצו ריצה.
קליבלנד ימשיכו להחטיא.
אם בתחילת הפלייאוף הדילמה הייתה מי כדאי להשאיר בין רוז'ייר לסמארט…
היום זה מי יעשה פפחות נזק…
ובואו נתעלם מזה שלברון לא נח שניה. כי זה מובן מאליו כן?….
ומה יהיה עכשיו באחרון עם העייפות?
לברון הוא המלך! אין שאלה בכלל
זה משחק על כל המורשת שלו, למה שינוח?
רבע נוראי לבוסטון. סטיבנס צריך לשנות משהו, ללכת יותר פנימה, להוציא עבירות או משהו, אני ממש לא בטוח שהסטטיסטיקה הזו תתיישר במשחק הזה.
רבע רביעי על המורשת של המלך של העשור הנוכחי
לא מאמין שלברון יפסיד את זה
מגוחך קצת שהוא משחק על המורשת שלו, כאילו עד עכשיו הוא לא הוכיח משהו…
הנרטיב של להפסיד רק לקבוצות שאותם הוא לא היה אמור לנצח בגמר (להוציא את דאלאס) מה שמגונן עליו בדיון הנצחי קצת ישחק
הוא את שלו עשה ברמת הקריירה והמורשת, ממש לא חשוב מה יקרה הלאה.
ממש
טוב יש משחק לרבע אחרון
זה בערך, משחק הנ.ב.א הכי גרוע שראיתי בחיים שלי.
מצד אחד אני לא אוהב את קליבלנד, מצד שני בוסטון בגמר זאת נקודת שפל שיהיה קשה למזרח להתאושש ממנה
הילדים התחילו להרטיב
בוסטון אגב חוזרים לגודלם הטבעי, וגם אם ינצחו עדין קבוצה בינונית בלי סופרסטאר, כן ספרו לי כמה המזרח אדיר…
שמעון תרשום תרשום:
בהמהלך האחרון במשחק ובמצב שיויון לברון חודר לסל ומוסר לקורבר שקולע את סל הנצחון
זה לא יהפוך את חורבר לשחקן טוב. וזה גם לא יקרה תרשום
כנראה שהעייפות משפיעה על צורת המשחק של לברון. אחרת לא ברור למה הוא מתפשר על הזריקות מרחוק.
אבל נראה שקליבלנד ולברון כיוונו להגיע צמוד לרבע הרביעי.
אני עדיין הולך על בוסטון
לברון עייף, אבל קבר שתי שלשות ברבע השלישי מתי שצריך. נראה שהוא מחלק את הכוחות
מריח את לימוז לפני 20 שנה
ללא ספק אם לאב היה במשחק בוסטון היו מפסידים היום
אבא שבשמים הורפורדדדדדד
טיי לו יא דביל תוציא את קייל חורבר איך שהוא נכנס יש סלים ודאנקים עליו תוציא את הדביל הזה
תודה לפינקי והצל, ושוב השאלהתוכלו להסביר מה רוזיר עושה על לברון, ובכלל? רפה הבנה בנושא
מי ידע שהורפורד מסוגל לזה?!?!
כמה סלים על חורבררר תוציא אותו לו יא דביל
סקור של מחצית
תוציאו את קייל חורבר מהמשחק הזה לפני שזה חיעלה ביוקר. שהוא על המגרש הכל קל
פעם אחרי פעם קורבר מוכיח שעדיף שיהיה על המגרש.
שמעון, אם תמשיך להגיד את זה, זה לא יהפוך לנכון…
מזכיר לך שקובינגטון המושמץ שלך נבחר לחמישיית ההגנה
יכול להיבחר כמה שרוצים. קובינגטון היה מראשי ההפסד לבוסטון. אין לו את זה . יפה לו על ההגנה מה זה קשור? גם אני בחרתי לחמישייה הגנה שנייה אז?
וחורבר נזק עובדה. שהוא על המגרש יש סלים קלים. הוא מפרק את ההגנה וחוגגים עליו. בראון ברח לו כמו שד פשוט בראון עושה הארדן 2012
שמעון, חייבים לעשות סטטיסטיקה להצהרות שלך…
הכל קורה אצלך הפוך…
תפרגן. צדקתי חורבר יצא והקאבס נעלו את ההגנה החגיגה נגמרה. תעשה סטטיסטיקה בבקשה אתה תגלה מי מתפקד בקלאץ. 4שמח אם תעלה מחקרון.
מפרגן לך שאתה דמות ייחודית 😉
שמעון אתה כותב כל כך הרבה נבואות שווא עם כל כך הרבה ביטחון ואף פעם לא מודה בטעות, זה מדהים, לך להיות פוליטיקאי.
נבואות שווא? תסתכל על כל הסידרה הזאת. ומה שאמרתי. וכמובן שצדקתי בכל מילה. תפרגן 🙂
מוריס אי פעם מוסר ?
מדמיין מה יכול היה להיות עם לברון היה משחק עם קליי
אם*
קורבר פוגע רק כשהוא זורק תוך כדי תנועה הצידה
נוביצקי מוריס והמחבל ראש בראס
באמצע הרבע השלישי נחתה עלי ההבנה שאף קבוצה במזרח לא באמת יכולה על הקבוצות של המערב. רק קליבלנד באמת יכולה להיות איום בגלל לברון וגם היא לא תהיה במצב שהיא בו היום, אבל בוסטון ממש לא קבוצת אליפות בלי הכוכבים שלה.
טיטום מדהים
איזה משחק צמוד. אולי העבירות יעזרו לבוסטון להיכנס לעניינים.
רוזיר אסון, טוב שלא עומד בחצי שלו, משחק לרוחב. הכדור חייב להיות בידיים של סמארט
בראון לגמרי לא בעניינים
רשלנות הגנתית השתי שלשות שבוסטון חטפו מסמית וקורבר
להכניס את בוסטון לקו כבר מעכשיו עומד להיות מה שיכריע את המשחק בסוף
בראון פשוט נוראי
בראון יא מחבל!
נאנס לא הגיע היום… חבל במשחקים קודמים היה נפלא אבל כנראה שהמעמד גדול עליו.
איזה דפקט הנאנס הזה
בראד סטינהס חייב להתעורר לפני שנמשחק בורח לסלטיקס
למה בראון על המגרש??
כל פעולה נזק
למה בראון על המגרש??
כל פעולה נזק
לברון והורפוד מככבים ונאנס חמאה על הידיים מפשל
זה של קליבלנד
הילדים נחנקים
איך לברון עוד מצליח לעמוד לא ברור
וואו
לעמוד זה לא דבר קשה במיוחד
2 נק הפרש נראה כמו 20 במשחק הזה
משחק מגעיל. אחד המכוערים שיצא לי לראות השנה. לא משנה מי מנצחת. זה משחק גרוע. חד וחלק. מוציא את החשק לראות כדורסל
צודק
זה פלייאוף שבו יש נטיה לפחות יופי
נראה כמו גמר היורוליג שלימוז' לקחה
סטיבנס לא שמע על דאבל טים אל תגידו לו הוא מפחד מחורבר 🙂
היכולת של לברון לרוץ שמאלה ולזרוק ימינה עם הלוח מדהימה.
זה בגלל שהוא זורק ביד הלא נכונה, צריך לזרו ביד שמאל 🙂
רוזיר ובראון מסריחים את הפארקט היום, סמארט אמנם מביא האסל אבל גם הוא לא מוצא את הסל ורק טייטום והורפורד מתפקדים.
וואו לברון. וואו
ענק שבענקים
אסור לבוסטון להיגרר לסגנון המשחק שקליבלנד מנסה להכתיב. ההתקפות הארוכות והבידודים משרתים את הקאבס.
הורפורד חייב לגעת בכדור בכל התקפה!
זה נראה שלברון עוד מעט מתמוטט מצד אחד. ומצד שני אני חושב שלברון יחסית שמר יפה על הכוחות שלו
אגב עופר שלח, לפני כמה זמן פגשתי אותו בכנס בו הוא הרצה על פתרונות האנרגיה של ישראל או משהו כזה. דיברתי איתו קצת על כדורסל ולברון ג'יימס והצעתי לו לכתוב משהו קטן להופס.
הוא סירב ואמר "אני כבר לא שם", כלומר כבר לא בעיתונות.
קצת מפתיע שהוא מפרש היום
אין לך את הקסם כמקודם, ניפנף אותך, זה יחזור פעם קווה
הולייייי שייייט
טייטום
טאטוםםםםםםםאמאלהההה
לברון מדהים
וואו טייטום!
טייטוםמטורף
גוד דמם. טייטום!!!
לברון שהיה מדהים בקודם ממשיך בשלו
ראיתם איך חורבר פירק הגנה? צריך תמיד לעזור לו בדאבחל טים
טטטטיייייייטוווווווםםםםם
5 דקות אחרונות שיקבעו אם לברון יפסיד 5 גמרים או יותר…
דרמה!
לברון נתפס בפוסטר
וואו טייטום. גם אם יפסידו היה שווה את זה
+ מליון, רק חבל שהוא לא גומר משחקים עם 30 פלוס. ביום שהוא בא לעבודה בראון את רוזייר צריכים לזרוק הרבה פחות…. זו היתה טעות נוספת של סטיבנס שהיה צריך לשחק עליו כמו ששיחקו על מיטצל ביטה השנה. מקווה שילמד משהו מהשנה הזו.
וואו. הילד הזה..
הנה גם סמארט חוגג על חורבר לו תוציא אותו כברררר הוא יעלה ביוקר וגם לא יקלע שצריך
בסדר, הבנו.
חורבר חורבר חורבר חורבר חורבר חורבר חורבר חורבר חורבר חורבר חורבר
יצא יפה עם כל החורבר נראה כמו לבנות על קיר
גרין מצוין היום! טייטום זה הכול חוץ מרוקי
כל המומנטום של טייטום הלך בגלל הנרפות ההגנתית והרוטציות הלקויות
שופטים דוחים
״בדאנק זה ייסדתי את מדינת סלטיקס״
טייטום
אומרים שסימונס לא רוקי אני דווקא חושב שטייטום לא רוקי. איזה גבר
הנגרות של סמארט תעלה לבוסטון במשחק
טייטום ענק
טייטום צריך לדרוש את הכדור יותר, הרבה התקפות עוברות בלי שהוא נוגע בכדור
איך לא שורקים עבירה לזכות הורפורד מתחת לסל וישר אחרי נותנים ללברון
חלאס כמה אפשר????
חוץ מטייטום אף אחד בבוסטון לא הגיע לרבע הזה. סטיבנס צריך לאסור על סמארט לזרוק לסל.
איפה הייתה העבירה של טייטום?
מה נסגר?
הייתה עבירה של טייטום אבל לפני זה היה תוקף של לברון.
מצחיק איך הרבה פעמים שהמצלמה מראה שלברון עושה עבירה הוא זוכה על ידי השופטים לעבירה לטובתו….
אחרי ששרקו לו לרביעית הבטיחו לו שמעכשיו זה מתההפך
ובסוף הכל קם או נופל על היכולת של לברון להשאר על הרגליים ןשהחמצן ימשיך לזרום לראש בדקות האחרונות
טייטום מדהים אבל המשחק הזה של קליבלנד
על ה-83-79 של לייקרס על בוסטון לא אמרו שהוא משחק גרוע, או על התוצאות יורוקאפ של בולס נגד יוטה, אז הנוסטלגיה מדברת.
מה כבר אפשר לבקש מסמארט (ורוזי"ר), put the ball in the basket
איזה משחק צמוד עד הרגע האחרון, פלייאוף כמו שצריך.
על פניו לשתי הקבוצות אין הרבה מה להציע מול ג"ס.
כל זריקה של מישהו אחר חוץ מטייטום מיותרת. לא להאמין שהקבוצה הזאת משחקת בגמר.
חבל על בוסטון ועל טייטום היה צריך לזרוק יותר במשחק
קליבלנד ובוסטון במשחק מכוער להיות בזכות להיטאטא על ידי גולדן סטייט או יוסטון…
השופטים התחילו לעבוד. עבירה ברורה של לברון על טיטום בדאנק ומייד אחרי זה מדביקים לטייטום עבירה על כלום.
+23 (האמיתי)
לא רואה איך לברון מפסיד מפה
גורג היל עם +19 (!)
לא יכול להיות אין צוות מסעיע
עם כל העדפתי לסלטיקס , חייבים להודות שהיא היותר דומה לרוקטס במשחק ההתקפה השבלוני.
יופי של טים אוט. בכל מקרה לא עושים תרגילים בסוף המשחק של קליבלנד זה הירו בול של לברון. אז לפחות תן לו מנוחה
לברון עייף השופטים נותנים עוד פסק זמן
מה זה היה?
תרשמו: סמארט מנצח ת'משחק
לא נראה שהסלטיקס ינצחו. אבל גם אם יפסידו עשו עונה ענקית והיסטורית בלי שני הכוכבים.
מדהים מה שנהיה מטייטום תוך עונה.
רואה שהרבה מתאהבים בטייטום הענק
קליבנד נראים יותר טוב לנצח את המשחק. הלוואי שאתבדה.
שופטים מכורים
על מה פאול ??????
פאק! לא היתה עבירה בחיים
הורפורד מחטיא שלשה פתוחה לגמרי. לא מתאים
אני לא מבין באמת מה לא מבין מה טייטום יכול לעשות כשהוא שומר על לברון הוא ליטרלי אכל ממנו דחיפות וקיבל עבירה נגדו
ראבאק!! קליבלנד כבר חמש דקות בפנאלטי, ובוסטון מתעקשת ליידות שלשות…
לא ראיתי שם עבירה..
שריקה מביכה
וואו שרקו פאול שלא היה לטובת לברון במהלך מכריע? שוקינג!!!
מחקתי את התגובה הזאת. תתבייש לך!
שי אבן צור
שרשור 179 מהפוסט הזה, בו אתה שולח מגיב, לתלות את עצמו.
http://www.hoops.co.il/?p=95203
אתה לא במקום של להטיף לי מוסר.
אתה סך הכל קופיף מאולף ע"י המערכת עם גישה למערכת.
פחחח
בזבוז של התקפה מצד בוסטון
רק הגעתי. רואה את התוצאה. בלי קווין לאב? אני בטוח שהאשמה בבראס סטיבנס
בוסטון חייבים ללכת פנימה.
לא לא!
למה עוד פעם רוזייר?!
יאללה שיעיפו את קליבלנד, צריכים רק להאמין
רוזייר נחנק למוות
זהו ניגמר
פיספוס של 3 שלשות ברצף.
הסלטיקס עושים בטיטול….
מיני התקף לב
שיסגרו לריבאונד כבר
רוזיר ככ מטומטם, מה אתה ממשיך להעיף שלשות
בוסטון לא פוגעים. זה בעיקר עליהם.
רוז'ייר הורג אותנו
ו…נגמר
וזה המחיר של קבוצה צעירה
גיים סט מץ'
סקארייייייי טרי חכם על ילדים
אחלה מסירה
הוציאו את החשק
יאלא ברכןת ללברון, שחקן מדהים! בפעם ה500 בגמר הליגה אחרי שניצח סדרןת נגד קבוצןת ענק מהמזרח! ללא ספק יותר ענק מג׳ורדן!
אני לא יכול לראות את הטעויות של בוסטון.
כולם קופאים ולא מסוגלים לשים את הכדור בסל.
הלחץ הכריע אותם.
הם צעירים וכל הכבוד להם.
והאריה הזקן לברון פשוט משחק לאט ושובר להם את ההגנה
יותר משאני שמח לראות את הבלוף שהוא רוזייר נחשף,אני יותר שמח מזה שהערך שלו בצניחה חופשית אחרי המשחק הזה.
ממשחק מכריע אחד הערך שלו לא יצנח, דרוזן ולאורי עושים את זה כל הקריירה ותראה איזה חוזים הם קיבלו
ולמה אתה שמח? מה הוא עשה רע?
יששששששש
אכזבה.
חוץ מהורפורד וטייטום לא נראה שמישהו הגיע מפוקס, במיוחד לא סטיבנס.
אני בטוח שבראד סטיבנס הוא אחד האשמים אם בלי קווין לאב הראבס ניצחה. לא אדבר יותר. הבעתי דעתי. בטח בראד שיחק באותה רוטציה קצרצרה של 8
נכון
טתה צודק. ביום שאיש בקאבס לא מסוגל להכניס סל הוא לא מביא דאבל טים ונותן ללברון אחד על אחד עם חדירות לסל. בראון רצח אותם גם לא קלע סלים לבד לגמרי כל המשחק
גמור. בוסטון עם הכבוד וקליבלנד שוב בגמר…
הילדים עשו במכנסיים.
נצטרך לראות את השיקוץ מקבל בראש בגמר. עוד נזק מצטבר לקרנית.
טוב נו, נחיה עם זה.
תודה לסלטיקס על עונה ענקית
האמת למרות שנאתי העזה לשזיקוץ אני מעדיף אותו מאשר הגועל הנחשי והגועל המזוקן!
בסוף זה הכל הזריקות לסל . יום רע מאוד לבוסטון , בפרט ברגעי ההכרעה . נראה גמור.
וואו לברון.
הילדים מהסלטיקס למדו מה זה משחק 7 מול לברון..
בעונה הבאה עם קיירי והייוארד הם יתנו את קפיצת המדרגה.
אם לברון בפילי הם יקבלו בראש.
בקרב בין סטיבנס ללברון, ברון ניצח ויעלה בצדק לגמר שם לא יוכל גם עם לאב חוזר לעשות כלום נגד מי שלא תבוא כי שם יש 3 סופרסטארים מוכחים. לברון וחצי לא יכול על 3, מקסימום על 2
נגמר. קיירי מחייך בבית
חחח לגמרי
רוזיר שהתלוננתי עליו מפסיד לבוסטון, הקאבס טובים יותר היום
לברון
Goat
Goat
אין כמוהו
לברון גדול על בוסטון בכמה מספרים
רוזייר פתח וואלד נגריה היום.המשחק גמור.
לברון עדיין גדול על המזרח
כל הכבוד לבוסטון על העונה הזאת.שנה הבאה עם קיירי והייןרד חייבים לעשות גמר נבא.
נקווה שהווריירס יעפילו מחר
ותודה לרוז'יר שממשיך אחרי פלייאוף באמת גדול ליידה לבנים הערב ולחרב את בוסטון בהתקפה.
לברון עדיין המלך של המזרח! ושאפו לבוסטון על פלייאןף אדיר למרות הכל.
1000+
ריצה יפה של בוסטון מגיע להם כל הכבוד.. אבל לא באמת חשבתם שהילדים ידיחו את הקינג/גואט מה שתרצו
הגבעה ירוקה אני חוזר הגבעה ירוקה
מה שהיה הוא שיהיה. אין חדש תחת השמש
וואו.
לברון ג'יימס.
באמת שזאת זכות לראות את הייצור הזה בלייב.
לברון עזוב אותם הם כבר מתים..
גיילן בראון מסביר במהלך אחד איך הוא נראה כל הסדרה
תסלחו לי בראד סטיבנס הוא פשוט לא מאמן או שהשחקנים לא סופרים אותו
מאמן מצוין אבל למך
למך, לא יודע לקחת פסקי זמן מתי שצריך…
1000- אפשר למצוא חסרון בכל אחד, הוא גאון צנוע עם שחקנים אלמונים כמעט
כן, גאון
כן צנוע
כן מאמן טוב מאד
לא… לאאאאאא יודע לקחת פסקי זמן בזמן…. זו בעייה!
הגמר יהיה ווריורס נגד הקאבס
הורפורד שוב הפסיד לנמסיס שלו. הפסד כואב.
נו שמעון, אפשר להתרווח? לא לדאוג? עשו בטיטול הסלטיקס וסטיבנס. גיימס עשה לו שחמט! חד וחלק.
אמרתי לסטיבנס להביא דאבל טים. הוא לא שמע על המושג שאל מה זה. פחד מחורבר טגי אר דינצחו אותו. מה אני יעשה? היום בראון רצח אתכם זריקות לבד לחלוטין. עשה הארדן גמר 2012 לצערכם. אם היה קולע קצת מהזריקות שלו הייתם מנצחים.
הוא צריך מכשיר שמיעה 🙂
המלך בפעם השמינית רצוף!
לא ייאמן!!!
ייאומן, בטח ייאומן. ראית איזה טאנק? עולה לסל ומוריס תופש אותו בשתי הכתפיים ולא מצליח לעצור אותו….
תגיד, מה לא ייאמן, איזה ״קבוצות״ בדיוק עומדות בדרכו? כל ההפסדים האלה בגמר כולל זה שיקרה בקרוב רק מוכיחים איזה בלוף זה הקונפרנס הזה
איך אני אוהב את השקטטט של הגארדןןןןן
הסל האחרון של לברון היה פשוט מפלצתי
ילה לעבודה
נו ספרו לי עוד על כמה המזרח מדהים, בחייאת
דינאק אפילו מכבי היו נותנים היום פייט יותר טוב, זאת הקבוצה השניה בטיבה במזרח?!?
מי שלא רוצה לראות את השיקוץ הגדול חוגג אליפות , כדאי שיחשוב טוב על ההעדפה שלו בלילה הקרוב , והאם הוא מעדיף מולו את השיקוץ הקטן .
צודק, אני באמת מעדיף שקרי לא יתמודד מול לברון.
שכחתי שאתה אוהב ורוצה לראות כדורסל דוחה
מעדיף כדורסל דוחה ומלא לחימה על כדורסל יהיר, שחצני ורך.
פעם אהבתי את קרי, היום כל חגיגה שלו אחרי שלשה מעוררת בי בחילה.
שניהם עדיפים על הקאפקייק
אם יוסטון תעלה זה יהיה הגמר המושלם
לגמרי. לצערי אתם תובסו היום.
באסה
כמו שחשבתי שיקרה בוסטון שלשלו במכנסיים, חוץ מטייטום שיש לו ביצים של בת יענה אבל עדיין אין לו את החוצפה חדרוש את הכדור יותר. חבל על בוסטון , נתנו ריצה יפה. שנה הבאה עם קיירי והיוורד וטייטום ובראון שיתבגרו בעוד שנה יוכלו ללכת עד הסוף.
מזל שבראון קולע שלשה
אם אנשים מחזיקים מלברון שחקן גדול כשהוא מנצח קבוצה שלא מצליחה לעבור 80 נקודות בגמר המזרח זה פשוט מביך. זלזול במילה גדולה הבנאדם עם 10 איבודים
חחחח
איזו תגובה מביכה
תתחיל לרשום את התירוצים לעוד הפסד בגמר ואז נראה מה מביך
תפרגן זה מותר :). מול גולדן זה לא כוחות. עונה הבאה הוא אצלך או אצלי
נותן לך אותו וגם מוסיף עליו אלכס קרוסו. רק שלא יבוא ללייקרס לזהם את הקבוצה.
חוץ מזה מתאים לו להשאר במזפח. הליגה הלאומית הולמת אותו. כשהוא הבין שאליפויות הוא לא יראה יותר הוא החליט שהמטרה היא כמה שיותר אליפויות מזרח. עושה רושם שגם האוהדים שלו מסתפקים בזה. מין בנוניות שכזו. תמיד היה ראש לשועלים. איך אומרים מצא מין את מינו?
נראה לי שאם הוא אצלי אנחנו ננגב את הפרקט עם הקאפקייק
אם הוא אצלך זה יהיה בערך ככה. אמביד נפצע, סימונס לא יודע לקלוע, שאריץ' (אם ישאר) יהפוך לקווין לאב, קובינטון לסמית. בקיצור אין לו עם מי לשחק.
שיקגו הגדולה קלעה מול יוטה בגמר הנבא 73 מול 78, יוטה קלעה 54 נקודות במשחק, יש עוד מלא דוגמאות אבל אז בטח לא אמרת שזה מביך יא גונב דעת עם זיכרון קצר
שיקגו הגדולה עשתה שני טריפיטים כלומר 6 אליפויות או במילים אחרות ניצחה את אלופת המערב 6 פעמים. אני מסכים שהיו אז הרבה לוזרים במערב כמו מלון וסטוקטון ולכן אצלי ג'ורדן אחרי מג'יק ברשימת הגדולה. אני יודע שזו לא דעה פופולרית אבל פופולריות אינה מדד. אני חיי עם זה בשלום.
אה אבל בלברון עסקינן, הוא פאקינג הפסיד לדריק נובצקי. אם כבר מדברים על שחקן שלקח אליפות לבד. לא אליפות מזרח. אליפות האנבייאי ועוד נגד מי? נגד קבוצת הסופרסאטרים של זה שמנסים לטעון שהוא הטוב בכל הזמנים.
תפסיק לזיין את המוח, לברון ניצח 24 סדרות רצופות בקונפרנס שלו, מבין? 24. את בוסטון הגדולה, את אינדיאנה בשיאה, את אטלנטה וטןרונטו שניצחו 65 משחקים בעונה ועוד ועוד,רשימת הישגים בלתי נגמרת. קצת כבוד.
אינדיאנה בשיאה?! לדעתי הוא היה בן 15 בימי רג׳י מילר…ותבדוק את ההיסטוריה, הפעם האחרונה שהוא הפסיד היה ב2010 לבוסטון הגדולה, מאז בערך לא היתה ממש קבוצה ראויה במזרח וזה רק נעשה גרוע משנה לשנה.
אני מבין שאתה ילד אז אני סולח לך
לברון אחד הגדולים בהיסטוריה של ה-nba
כמה פעמים עוד המזרח יתרפס בפני לברון? 76 נק בבית נגד הגנה חלשה, ולאב בכלל לא שיחק.
אמרתי לך פיסט אוף דה איסט לא הקשבת. אם הוא בפילי זה ימדיך עד הפרישה
LBJ
לראות ולא להאמין
48 דק!!!!!!!!!!
35
50%
15 רב
9 אס
2 גגות
שלשות קריטיות
ניהול משחק
לא הפסיק להאמין בקבוצה
מסר שוב ושוב ושוב ולא וויתר גם שכמעט כולם היה פח.
הכניס את כולם בכח.
לא להאמין
לא ל.ה.א.מ.י.ן
אשכרה שיחק כל המשחק
+מליון
אתה מתלהב שמסי ורונלדו משלימים 90 דקות? והם רצים יותר מהקינג. זה אמור להיות בטנדרט לשחק 48 דק ולא 36. הם גם שמים המון גולים. לא מבין מה כולם כל היום חופרים על עייפות של לברון והארדן וכו כולם עייפים בבוף ולא טריים כמו בפתיחה אז מה? כדורסל מדחקים 48 דק.
כלומר מבחינתך לראות שלושה חילופים גם בכדורסל?
מבחינתי לשחקן כדורסל וכל שחקן אמור להיות כושר ל48 דק אינטנסיביות. ואם המאמן צריך זאת ממנו הוא לא אמור להיות עייף.
ברכות ארז היקר .. שמח בשמחתך
🙏
תודה יא חמוד!
תודה לבוסטון על ההשראה. מעניין אם שנה הבאה בה כנראה הם לא יגיעו יותר כאנדרדוג אלא כפייבורטים האם גם אז הם יצליחו בצורה הזו או שאז כבר כולם ישימו עליהם דגש
כל הפלייאוף כולם פה משתפרים על בוסטון וכמה הם טובים, ופתאום כשלברון מנצח אותם (נכון, במשחק רע שלהם) נזכרים להגיד שהם ברמה של נס ציונה. חלאס, זה מביך.
אני לא מבין איך הגוף של לברון עומד במאמץ. עזבו לקלוע 40 נקודות – איך האיש מצליח לעמוד על הרגליים בכלל.
100+
שחקן כגורסל צריך להיות בכושר ל48 דק משחק. מישהו אומר איך מסי טו רונלדו משחקים 90 דק?? זה שיש דחקנים לא בכושר בעיה שלהם. הקינג בכושר מספק
+10000
אם תשים לב הוא באמת לא עומד. עכשיו בהכנות למסיבת עיתונאים הוא פשוט התיישב על הרצפה כשכולם מסביב עומדים
בוסטון 17% מה-3, ו-34% כללי.
עד השקשוק בייצים בדקות האחרונות זה לא היה שם
48 דקות 35 נקודות ב 50%, 15 ריבאונד, 9 אסיסטים ו 2 בלוקים…
מדהים המלך אבל נגד הווריירז אין לו מספיק כח….
בסידרת הגמר הוא ינוח. יהיה לו המון המון זמן לנוח תאמין לי. עשה את שלו. כפי שהבטיח 8 אליפויות מזרח רצוף.
אין אמונה במזפח
חחחח
יש רק מלך אחד למזרח והוא עדיין על הכס ואם יגיע לפילי ישאר על הכס עד שיפרוש. בראד סטיבנס לא מאמן גאון ביום שאיש מהקאבס לא פוגע הוא חא מביא דאבל טים על לברון. הוא ימשיך להיות הכלבה שלו גם בעונה הבאה. מאז שחורבר יצא אחרי שסמארט חגג עליו הקאבס נעלו את ההגנה. גף גרין בא לעזרת המלך היום למרות שהחטיא שלשות לבד לחלוטין אבל משחק הגנה מעולה וגם 19 נק נדמה לי. יאללה עכשיו הארדן שיעשה ניסים היום ויהיה מושלם רק שידיח את דוראנט השיקוץ הגדול. חברי ללל נא השתחוו למלך המזרח.
במקרה שיוסטון עולים הוא עוד יכול לקחת אליפות!
שחקן אדיר שזה כבוד לצפות בו
אם יוסטון בגמר בלי פול זו סידרה של 7 משחקים. עם פול זה 5 משחקים בקלות ליוסטון. מול נלוחמים זה סוויפ מהדהד עם הלואו אאוטים
אם הרוקטס בגמר , היא מפסידה לקליבלנד עם או בלי פול .
אם סה יקרה ויהיו עם פול אני אתערב איתך על בורגר. אדיסו אני אוהב את הבורגר שלי וול דאן
קשה להחליט מי הפסיד את המשחק לבוסטון:
סטיבנס שהחליט בערב כל כך גרוע להחזיר את רוזייר למשחק
הורפורד שברבע הרביעי שהיה צמוד לא היה מסוגל לפגוע בכלום
ולמה למה הפסיקו לתת את הכדור לטייטום בדקות האחרונות
וביינס שכרגיל לא ראה מגרש חצי שני
בוסטון תותחים. סטיבנס תותח.
הקבוצה משחקת ללא 2 שחקני מקס, עם רוקי ככוכב של הקבוצה.
והם הלכו עם הקאבס של לברון צמוד, צמוד, עד לדקות האחרונות.
סחתיין ענק לסטיבנס על הביטחון שהוא נתן לחברה הצעירים.
סחתיין ענק לחברה הצעירים על שידעו לקחת את הדקות, ולהפוך אותן למשמעותיות.
סחתיין ענק על ההגנה מס' 1 ב-NBA,
על הגנה שבנויה על קבוצתיות ומשמעת.
תותחים.
+100
1+
חסכת לי את התגובה.
רק דברים טובים לומר על בוסטון.
ויש המון למה לצפות כשיש לך גם את קיירי והיוורד שחוזרים
1000+
הכי תותחים ובלתי נתפסים.
אין דברים כאלה.
וטייטום. וואווווו. לא להאמין. פשוט לא להאמין.
בשנה שנתיים הבאות הוא יתחיל להביא את היכולת ההזויה הזו בפלייאוף גם למשחקי חוץ, יתחיל לקבל הרבה יותר את הכדור, לא ייאמן.
לגמרי. עשו מעל ומעבר.
+1000
בפרספקטיבה של כמה שנים, זו לגמרי יכולה להיזכר כסדרה שבה לברון פגש לראשונה את היורש שלו.
אי אפשר להבין את האושר שיש בתוכי עכשיו….. אני כלכך שמח…
לגמרי
מרגש
איזה כיף זה ((( שמח בשבילך
אפשר אפשר, תהנה מזה
((( שמח בשבילך
רק שגס לא יעשו פדיחות היום ולברון יאכל סוויפ של החיים בגמר
ברכות לקאבס על העליה לגמר. מצטער אבל
לא רואה אותם מצליחים לקחת יותר ממשחק אחד בגמר.
עד כמה שזה הזוי, הניצחון הזה יהפוך בעתיד שוב לכתם בעיניי ההייטרים לאחר ההפסד בגמר העתיד לבוא.
טייטום כבש אותי ועוד הרבה אוהדים נייטרלים במהלך הסדרה הזאת, הולך להיות טופ 10 בשנים הקרובות.
כבש גם אוהדים לא נייטרלים
שחקן מדהים היה תענוג לראות אותו בסדרה
זה יהיה כתם רק בעיניים של הייטרים
לעשות גמר שמיני רצוף בפעם הראשונה מאז השושלת של בוסטון בשנות השישים זה נתון בלתי נתפס
רוזייר השתווה למשחק 7 הגרוע ביותר, עד עכשיו ג'ון סטארק(לא זה ממשחקי הכס) החזיק בתואר, מעניין האם את הנתון הזה רוזייר ישים ידפיס על חולצה ויחלק לחברה?
למרות המשחק המזוויע שלהם,בראון ורוזייר לא אחראים להפסד היום, המאמן שזעה לקומפלימנטים מפה ועד ארץ מוצאו של ביינס, לא מצליח למצוא משהו שיעבוד לו מול קליבלנד בלי קווין לאב, אני אומר חכו עוד קצת להשוואות לפופ.
בנוגע לברון-אני הלך על הימור שהאליפות שלו במקרה שיוסטון עולה לגמר, עם פול חצי פצוע והארדן שמופיע משחק כן ו4 לא, אני רואה את לברון מתעלה ומצליח לקחת את זה, נגד גולדן זה יגמר בסוויפ.
שזכה*
רוז'יר וסמארט 3 מ 24 מהשדה כולל 0 מ 14 לשלוש. ככה לא מנצחים משחק
לברון ענק, 48 דקות והשתלטות על המשחק בסוף.
בבוסטון לצערם הגארדים שלהם לא הופיעו יהום מבחינה התקפית (בראון פתח לא רע וממש נחלש ככל שהמשיך המשחק).
רוזייר-סמארט-בראון פשוט לא פגעו בכלום.
אני חושב שסמארט היה דווקא בסדר גמור.
נתן את ההאסל הרגיל, הציק ללברון ונתן הגנה חזקה.
עכשיו נשאר בקיץ להחליט עם מי הולכים, איתו או עם רוזייר.
סמארט היה פנטסטי. רוזייר עדיף עליו. לוקח את רוזייר.
לוקח את סמארט, רוזייר הוא מיני קיירי לעניים ברגעי האמת התגלה למה בוסטון חייבת את קיירי.
מישהו רואה את קיירי נחנק במשחקי 6 ו 7?
ההחלטה ללכת עם סמארט בסוף הייתה נכונה. כי ההגנה שלו עדיפה על הנזק שרוזייר עשה היום
לברון עשה זאת שוב וגרין יצא גדול ונתן משחק עם כל הלב!
נחמה לעוסקים בשיקוצים – הדאנק של טייטום על לברון:
https://www.youtube.com/watch?v=FEc2BO1ZN-U
כל הכבוד לג׳ף גרין.
נקודת האור היחידה, עבורי, בקאבס של העונה הרגילה היה ג׳ף גרין.
מהמשחקים הראשונים שלו בקבוצה , למרות שהיו פח אשפה ומיץ של זבל, הייתי מבסוט ממנו.
שמח שהוא הגיע היום (למרות שהחטיא טונות של שלושות חופשיות בקטע אחר).
ובוא נדבר על זה שאין קווין לאב כבר שני משחקים.
שלברון יקח את רודני הודד להניף את הגביע 🙂
חחחחח ואת דיון וויטרס גם סרבן
תן פרגון על גף גרין גם. פספסתי בנקודה אבל מגיע פרגון. אני חוזר ואומר שהוא לא מנוצל מבפיק עי חברון המאמן. הוא שחקן חביב שיכול לשים נקודות ולתת הגנה אבל צריך מאמן טוב.
ג'ף גרין אחלה שחקן.
מאוד וורסטילי ולדעתי אף פעם לא מצא את הסיטואציה המתאימה לו בקריירה (היה אמור להיות הצלע השלישית עם דוראנט ו-ווסטברוק לפני הטרייד) והיה מעורב שאיזה דקירה או שתיים לדעתי.
בהחלט מקבל פחות תשומת לב, אם באשמתו או לא (לא כל כך יציב)
משחק קודם אמרו שלפני שנתיים עבר ניתוח לב. זה משהו שלא ידעתי. כן הוא היה עם בטן מלאה על ראס ודוראנט. אמר שהוא שחקן התקפה טוב ממה שהם חושבים ושהוא יכול לעזור יותר אבל לא רואה כדור :). עכשיו הוא ליד המלך לא יודע מה יותר גרוע לו חח
מדהים שהוא לקח קבוצה עם צוות מסייע כזה עד לגמר.
בקושי עבר את אינדיאנה, מחק את הראפטורס, וניצח בבוסטון (בעלת ההגנה הכי טובה) במשחק 7
זה לא מדהים זה עצוב. תעודת עניות ענקית למזרח, שלא בדיוק הגיע עם רפוטציה מרשימה גם ככה…
אולי המזרח לא כזה חלש ולברון באמת כזה שחקן טוב…
אכן המערב נראה כאזור יותר חזק (כמו שבשנות ה-90 המזרח "שלט"), אבל לא צריך לבטל את הקבוצות במזרח בכזה הינף יד
את טורונטו אפשר לבטל גם בהינף בולבול והיא הקבוצה המרכזית אחרי בוסטון הפצועה…
חחח
במקום לשחק בנדמה לי אולי פשוט תביא את התובנות שלך לגבי מזרח מול מערב.
מי לדעתך במזרח מסוגלת לנצח את המקום הראשון במערב. ואת השני?
מה המאזן בין הקונפרנסים? יש עוד לא מעט נתונים אבל השורה התחתונה היא שהמערב לא רואה את המזרח. בפער
המערב חזק אין ספק, אבל במזרח עדיין יש קבוצות טובות, שפשוט ממעיטים בערכן.
מסכים שהמערב חזק יותר ותחרותי יותר. אבל ההתנהלות כאילו המזרח הוא פח אשפה זה פשוט לא נכון. בכל זאת, מדובר פה עדיין על קבוצות NBA.
זה כמו שתגיד שבתקופת הבולס לא התחרות הייתה רק על המקום השני. ועדיין בתקופת הבולס זה לא מוריד מאיכות המערב (כאשר המחשבה היא שהמזרח היה אז חזק יותר)
די מצחיק לקרוא את התגובות אחרי המשחק.
לברון וג'ורדן – שני שחקני הכדורסל הטובים אי פעם. לא חושב שנשאר מישהו אובייקטיבי שיתווכח עכשיו.
המטרה במשחק כדורסל זה לקחת את האליפות לא להיות מלך הסטטיסטיק. למרות שגם זה מרשים
אם כך אז חוזרים לביל ראסל
לא הבנתי אתה כופר בזה שביל ראסל אחד הטובים ששיחקו את המשחק?
פיי. איזה קשקוש.
אתה גם בוודאי לא מאמין לזה.
במה אני לא מאמין שביל ראסל אחד הגדולים?
לברון במסר לכל אוהדי הפח שלו שבוכים על זה שאין לו עם מי לשחק.
אני מניח שאתה אחד הפחים שנחת כאן לקראת הפלייאוף ושיעלם כלעומת שבא.
תגובה פוגענית ולא ראויה
אל תעלב זה לא אישי נגדך זו ביקורת כללית על אוהדי לברון. אפילו המלך שלך העביר ביוקרת על אוהדים כאלה בשידור חי. הוא קרא להם חסרי מושג. אני רק מחזק אותו.
אהבתי מה שלברון אמר עכשיו, ניצחון או הפסד לא חשוב, אני לא רוצה שיגידו שלא נתתי הכל על המגרש, יפה.
האמת שממש הרגישו שהוא נתן הכול. לטוב ולרע.
להבדיל מדוראנט שתמיד יש את התחושה, בטח בפלייאוף הזה, שמשהו חסר אצלו, משהו פנימי כזה, שאי אפשר להסביר במילים.
ןאחרי שפרגנתי למפסידים.
הגיע זמן לברך את המנצחים או יותר נכון אתהמנצח.
כל הכבוד ללברון על היום ובכלל על פלייאוף מדהים וגם אהבתי את הראיונות שלו אחרי המשחק
+1000000
תגיד סבא, ראית אותו משחק לייב?! ואיפה היית כשהשחקן הכי טוב בכל הזמנים ניצח את משחק 7 בבוסטון?
– קיללתי אותו בהופס.
+ 100
אני באמת חושב שזה הקבוצה הכי חלשה של לברון בגמר. גם בגלל שעבר 11 שנים ומאז כל הקבוצותשמגיעוץ עכשיו לגמר הרבה הרבה יותר מצוידות באולסטארים
עכשיו נשאלת השאלה, איזה קליבלנד חלשה יותר, זו הנוכחית או דווקא זאת של 07.
להערכתי הקבוצה הנוכחית היא החלשה ביותר שהופיעה בגמר מאורלנדו 09.
הקאבס האלו יותר חלשים אבל לברון היום 3 רמות מעל מה שהיה אז. אז הקבוצה הזאת טובה יותר. הצוות המסייע חלש מאד בקבוצה הזאת. אבל נראה במחשבה עמוקה שווה פחות או יותר הצוות המסייע.
1+
המזפח מתנמך על עצמו.
ברכות לאוהדיקאבס על העליה לגמר למרות שאוהד אחרים, לברון באמת תופעה על המגרש, מהנה לצפיה, שחקן שעבד קשה מאד, מעריך את המאמץ העצום
במילה אחת, מדהים.
אני חושב שרק במבט לאחור עוד כמה שנים נוכל להעריך בצורה אובייקטיבית יותר את ההישגים של לברון.
עזבו את כל ההשוואות לג'ורדן, אני מאושר מכך שזכיתי לראות אותו משחק בלייב
בראיון לדוריס ברק, לברון למעשה הודיע שהוא עוזב את קליבלנד בסוף העונה
האם הוא אמר את המילה "לייקרס" או שרמז שהוא הולך למקום "מלא בקסם"?
אורלנדו
הסבר, נמק והדגם
פספסתי , מה הוא אמר?
ציון הבלוג החי – 10.1 מתוך 10. (בחסות – גוסט ריידר)
מאוד נהניתי לקרוא אותו אחרי המשחק, אין שמחה כשמחה לאיד.
כמה אמרת? 4:0?
4-1 עם סיכוי ל-4-2.
תן תחזית על הגמר, נרשום.
גולדן? 4-0
גולדן 4- ם קטבס
יוסטון עם פול 4 – 1 קאבס
יוסטון בלי פול 4 -3 קאבס (עם סיכוי לא רע לקינג לקחת אליפות בגיים 7 גם)
תחת הנחה שכולם בהרכבים מלאים בשאר המקרים
חחח גדול, אשך
גיל 33
המשחק ה100 העונה
שיחק את כל העונה הרגילה
48 דקות הערב.
HOW?
שחקן שעבד קשה מאד, במאמץ העצום הלוואי עלי חצי מהרצון והשאפתנות שלו
וכמובן ברכות לבוסטון שפיתחתי אהבה מסוימת אליה, השיג עצום של בראד הענק בדרך לאיפות
עכשיו, כשנרגעו הרחות,
אפשר לספק את ה-OCD, ולחזור לנק' שהייתה שרויה במחלוקת –
הגג על רוזיר.
https://www.youtube.com/watch?v=c3Km3d3o4ww
אם קופצים ל-00:30 בסרטון, ניתן לראות בברור שלברון הולך על הכדור. המגע ביד הוא לא רלוונטי,
בגלל שהכללים ב-NBA מרשים מגע שכזה:
The hand is considered “Part of the ball” when it is in contact with the ball. It is not a foul if a defensive player makes normal contact with a players hand when it is in contact with the ball
(ציטוט מ-NBA.COM)
זהו, נרגעתי. אפשר לחזור לשמוח…
מחייך, חחח גדול, אוהב אותך
בוקר טוב, דורון.
מה עם תמונה, כזו שתפריע למתחזים להתחזות עליך?
די, הגיע זמן. הרי אתה חבר בקהילה כבר כל כך הרבה זמן.
1+
בנוסף כבר הייתה לך תמונה בעבר
מתישהו
זה נראה לך normal contact?
הוא לא נוגע בכדור בכלל.
מרביץ ישר על היד ורק על היד.
אבל זה באמת לא משנה
בוקר טוב, אשך.
תזיז טיפה את המצנפת, היא מסתירה…
בשביל שיהיה נוח, בבקשה, מהנקודה הרלוונטית:
https://youtu.be/c3Km3d3o4ww?t=30
היד של לברון נוגעת קודם בכדור וביד של רוזיר בו זמנית.
החלק של החוק שרלוונטי הוא שהיד של רוזיר עדיין על הכדור, מה שאומר שכם אם לברון היה נוגע קודם ביד של רוזיר, זה היה גג חוקי למהדרין.
אוקיי שכנעת אותי
יש!!!!!!!!!!!!!
דרוג ה-joyful moments של החודש האחרון:
1. הסאנס זוכים בבחירה הראשונה.
2. ה-"דטאנט" (הרגע בו האשך הסכים אתי!)
3. הניצחון של הקאבס במשחק 7 על הסלטיקס.
במחשבה נוספת, ה-"דטאנט" עולה למקום הראשון.
נזכרתי שזה מקדונו שאחראי לבחירת הדראפט הקרובה…
שלי:
3. סימונס נחנק מול בוסטון וטובע את הביטוי "האשך צדק"
2. מקונל מבריק במקומו
1. טיפול ההמרה הניסיוני מצליח ואנו מצליחים להוציא את "הרשע" מגיא !!!
שלי:
1: טייטום
2: טייטום
3: ג'ייסון… טייטום
ככה מגיעים לדטאנט.
אתם מסירים את ה-"רשע",
אני גורם לכם להתבונן טוב יותר מבעד למצנפת.
וגר זאב עם כבש…
נתן,
אם אני אוהד הסלטיקס, אני מוסיף לרשימה את איינג'.
הבן אדם עשה/עושה בית ספר לכל ה-GMים בליגה.
קודם בכדור ואחרי זה ביד, אולי טועה, במסך מחשב רגיל,בהגינות נקי
אם באמת חשוב לך אז יש עבירה של לברון עם יד שמאל על הגוף של רוזייר.
זה גם רחוק מלהיות הפעם הראשונה בסדרה(ובפליאוף) בה לברון מבצע עבירה בעת חסימה או ניסיון חסימה ומקבל הנחות מהשופטים.
הפרשנות שלך, לדעתי, לא נכונה.
Contact which is incidental to an effort by a player to play an opponent or to perform normal defensive or offensive movements should not be considered illegal
אין "דחיפה" עם היד של לברון, יש מגע, כאשר ידו נסוגה לכיוון גופו, ולא ההפך.
חסימה חוקית לחלוטין.
ווישפול אתה מדהים כל פעם מחדש (אם כי לא מפתיע).
היד נסוגה רק לאחר שהיא פוגעת בגוף של רוזייר, עד אז היא בתנועה מתמידה בכיוונו. יד שזזה הרחק מגופו וכיוון תנועתו של השחקן ונעה בכיוון של גופו של שחקן אחר ופוגעת בו אינה מגע מקרי. שיעור קטן בפיזיקה או ניסוי קטן על המגרש או בחצר יבהיר למבקש מה ההשפעה של מגע זה על השחקן שמנסה להתרומם כדי להטביע מעל השחקן הדוחף. זה טריק של שחקנים שחוסמים שמשתמשים בו הרבה והשופטים בדרך כלל לא שורקים על זה כי הם שופטי NBA ולדייק בזה זה לא באמת הדבר החשוב בעבודה שלהם.
איש, אתה לא מדהים בכלל (כצפוי).
אני לא מסכים אתך. אני חושב שאתה טועה.
אשמח להודות שאני טועה אם נקבל את עזרתו של השופט של הצוות –
תמיד טוב ללמוד משהו חדש.
אני די משוכנע שהוא יסכים עם עמדתי.
מה זה משנה? גם את עמדתו של השופט של הצוות אתה לא מקבל כשהיא לא מתיישבת עם מה שאתה חושב (ראה מקרה 'בעצם לא בטוח שזה גולטנד').
יש מערכת חדשה למציאת תגובות.
אולי כדאי שתרענן את הזיכרון.
אין בעיה , בבקשה:
'וויכוח עם איש על הנושא, אני פשוט לא זוכר.
ככה זה הגיל, לא עושה עמי חסד. . .'
אכן , הזיכרון אף פעם לא היה החלק החזק שלי.
http://www.hoops.co.il/?p=123223
בוא, תראה לי היכן לא הסכמתי עם עמית.
בהצלחה.
(לי נראה שמי ש(כרגיל) לא מקבל עמדה ששונה מעמדתו, זה אתה.)
ואם אתה רוצה ספציפית לראות שהזכרון שלי לא צריך כאן רענון אז הנה הדבר האחרון שכתבת בנושא לפני שנעלמת לחצי שבוע(או יום וחצי).
'חסימה חוקית או לא?
תקרא קצת ברשת. הדעות חלוקות, וגם הסרטון של איש לא מצביע ב-100% על כן או לא.
אני עוד לא ראיתי סרטון או זווית שמראים בוודאות שזה קרש ולא פינגר רול.'
זה נכתב אחרי הטור של עמית, אחרי שכביכול הסכמת איתו וקיבלת את עמדתו.
http://www.hoops.co.il/?p=123228#comments
אתה זקוק בדחיפות לרענון בהבנת הנקרא:
"חסימה חוקית או לא?
תקרא קצת ברשת. הדעות חלוקות, וגם הסרטון של איש לא מצביע ב-100% על כן או לא.
אני עוד לא ראיתי סרטון או זווית שמראים בוודאות שזה קרש ולא פינגר רול.
לכן ההסבר של עמית לחלוטין מניח את הדעת."
עכשיו תראה לי היכן, ומתי, אני לא מקבל את העמדה של עמית.
את העמדה שלך, זו שבאחוז עצום של המקרים סובלת מ-BIAS ברור,
אותה אני לא פעם, בוחר שלא לקבל.
העמדה של עמית היא שהיה גולטנד ללא צל של ספק ושהעובדה שהשופטים טעו ולא שרקו הייתה סבירה ומתקבלת על הדעת.
אתה אחרי כל ההסכמה איתו ניפקת את המשפטים הבאים שאומרים בברור שמבחינתך לא היה בוודאות גולטנד.
לא ברור לי איך אתה לא מצליח להבין את זה.
ועם כל הBIAS שלי שבאחוז עצום מהמקרים מופיע, למה עד היום גם אתה וגם ניב מסרבים לדבר על העבירה הרביעית של גובר?
הפך למעייף, השרשור הזה.
כמובן שאתה לא יכול לגבות את מה שאתה כותב (כי מה לעשות, בניגוד גמור למה שכתבת, אני כן קבלתי את עמדתו של עמית),
אז אתה עובר לטקטיקת ההתשה.
אני אקח את עצתו של איש אחר, איש המקצוע, ואחתוך רגע לפני שאני קופץ ראש קדימה לתוך מעורת הארנב.
המשך יום נעים.
אני לא יכול לגבות את מה שאני כותב?
כל מה שאמרתי מגובה.
מה בדיוק לא מגובה?
עמדתו של עמית שהיה בוודאות גולטנד?
'לא, החסימה לא חוקית.
האם בהתחשב בנסיבות השופטים היו צריכים לשרוק לחסימה בלתי חוקית?
לא.'
מגובה
עמדתך שלך שאינך רואה בכך שהיה גולטנד דבר וודאי?
'חסימה חוקית או לא?
תקרא קצת ברשת. הדעות חלוקות, וגם הסרטון של איש לא מצביע ב-100% על כן או לא.
אני עוד לא ראיתי סרטון או זווית שמראים בוודאות שזה קרש ולא פינגר רול.'
מגובה
למיטב הבנתי אתה עדיין חושב שלא מדובר ב100% בגולטנד. לפיכך אינך מסכים עם עמית ומקבל את חוות דעתו.
אתה שינית את דעתך מתישהו ולא הודעת לאף אחד?
טוב, אני לא מצליח להתאפק, אז אני אמשיך עם השטות הזו –
הקטע הזה של לתת חצי ציטוט, זה סוג של רמאות.
הציטוט שאתה מביא:
'חסימה חוקית או לא?
תקרא קצת ברשת. הדעות חלוקות, וגם הסרטון של איש לא מצביע ב-100% על כן או לא.
אני עוד לא ראיתי סרטון או זווית שמראים בוודאות שזה קרש ולא פינגר רול.'
הציטוט המלא:
"חסימה חוקית או לא?
תקרא קצת ברשת. הדעות חלוקות, וגם הסרטון של איש לא מצביע ב-100% על כן או לא.
אני עוד לא ראיתי סרטון או זווית שמראים בוודאות שזה קרש ולא פינגר רול.
לכן ההסבר של עמית לחלוטין מניח את הדעת."
עכשיו, אם אתה לא מצליח להבין שמה שאמרתי הוא ש –
אני, ובדומה לי, עוד לא מעט אנשים במרחבי המרשתת, לא מצליח למצוא זווית חד משמעית.
אבל אני מקבל את עמדתו של השופט שבצוות (החלק שלנוחותך הרבה השמטת) ע"ע: "לכן ההסבר של עמית לחלוטין מניח את הדעת",
אז זה עניין שלך.
לדעתי, כל בר דעת היה מבין את שכתבתי כפי שהסברתי.
עכשיו באמת סיימתי.
לא בריאות לי, ההתרסקויות האלו לתוך מערת הארנב.
זה מאוד פשוט. אם אתה עדיין חושב שזה לא וודאי שמדובר בגולטנד אז אתה לא באמת מקבל את מה שעמית כתב לא משנה כמה תכתוב שההסבר שלו מניח את הדעת או שאתה מקבל את עמדתו.
כל מה שאתה עושה כרגע זה מנסה לייצר עמימות של העמדה שלך.
הפתרון פשוט. אתה אומר שאכן מדובר בוודאות בגולטנד וכך באמת מקבל את מה שעמית אמר, או שאתה אומר שלדעתך אכן לא מדובר בווגאות בגולטנד ושאכן אינך מסכים עם עמית כאשר הוא קובע כי בוודאות היה גולטנד.
כל מה שברור שאתה מסכים איתו עליו כרגע, הוא שההחלטה של השופטים לא לשרוק הייתה בסדר גמור ומתקבלת על הדעת.
אתה יכול בקלות לתקן את המצב. בינתיים אתה בוחר לא לעשות זאת. הבחירה בידיך.
אז לא? שום דבר? אין בחירה? אתה הולך להמשיך עם העמימות?
טוב,כבר הרחתי את ההפסד הזה אחרי משחק 6,היה להם סיכוי לנצח במשחק 6 מאשר ב7 מול המפלץ האקרוני.
מי שמבלבל במח על צעירי בוסטון,על רוזייר וסמארט וכו' או על המאמן ובאכזבתם מהם לא יודע על מה הוא מדבר.
הקבוצה הזו הצליחה מעל ומעבר,אף אחד לא נתן לה שום סיכוי אחרי נפילתם של 2 הכוכבים שלה.
תנו לקבוצה הזו המון המון כבוד ,הם עשו את הפליאוף הזה למרענן ומעניין במיוחד לי אחרי נפילת אוקי סי כאשר חשבתי להחרים לגמרי את הפליאוף אבל בוסטון הצליחו לשמור אותי במשחק.
טייטאום יהיה כוכב על (יותר מבראון לדעתי) יש לו את החוצפה ואין לו פחד במה…אני מת עליו.
המפלץ מאקרון שוב מוכיח מי השחקן הטוב בדורו (ולא,הנחש הרחק מאחור).
אני לא סובל אותו,לא אוהב את המשזחק המשעמם והדורסני שלו,לא אוהב את כל האהבה העצמית והשליטה הדיקטטורית שלו על המועדון והשחקנים,אבל הוא שוב מוכיח שהוא יעשה זאת למרות הכל.
כל מצב אחר הייתי רץ ערום בשמחה בכיכר העיר בהפסד שלו בגמר אבל לא העונה,לא כשמולו יעלו השחקנים הגועליים ביותר ממנו.
בפינה הימנית נמצאת הקבוצה הפלצנית מהמפרץ עם הנחש ,הילד קקה והריקוד המעצבן ודונקי אחד…
בפינה השמאלית נמצאים הרמאים מיוסטון,אבו זקן ומשחק סחיטת העבירות והגמד הרשע פול שלא בא לי בטוב.
אני בוחר בלב כבד לעודד ניצחון של השיקוץ המזרחי ….כואב לי לומר זאת אבל הוא הרע במיעוטו!
חחח. אני אוהב את הבורגר של וול דאן :). אם יוסטון יעלו ופול ישחק הצעתי התערבות דומה להייט דאומר שלברון ינצח אותם. אני אלך על יוסטון.
חחח אדיסו ושמעון
תשדר היום אנרגיות חיובות ללורד אוף דה דנס אנרגיות לסטפבקס שלו.10 סטפבקס יתנו סיכוי טוב לטילים.
יילך על טריפל דאבל? 10 סטפבקס (צעדים), 10 מועמדויות לאמי (רמאויות), 10 חיבורים לבקבוק חמצן (היחנקויות)
אולי יילך עם קווארדפל כשיוסיף 10 אייר בולס
10 סטפבקס+10 מועמדויות לאמי ישימו את הטילים במצב מעולה לנצחון. הלוואי. קונה גם 6 איבודים שלו+3 איירבולים.
איך אני שמח שלפני 15 שנים התאהבתי בשחקן המדהים הזה.
שחקן שאין שני לו
אין דומה לו
עם סיפור התפתחותי כשחקן שהוא לא פחות מכל כך מרגש.
שחקן כל כך מדהים לצפייה, כל כך מרגש.
פשוט לא להאמין.
איזה כיף לי.
++++
ארז מרגישים שהתגובות שלך באות ישר מה ❤ .. אני לא מחובבי לברון למרות שמסכים איתך שאין ספק שמאיפה שהוא הגיע (ילדות הכי קשה שיש בלי אבא עם אמא שבקושי היה לה משהו לתת לו) הוא הגיע למקום הכי רחוק שאפשר. והוא גם דמות שתורמת ונותנת לקהילה אדם מיוחד ושחקן ענק. אם הוא יקח אליפות השנה אני אשמח במיוחד בשבילך 🙂 שיהיה בהצלחה 🙂
אני מאמין שגם הגמר יהיה הרבה יותר שקול ממה כולם פה מאמינים.
אם יוסטון עולה יש לקליבלנד יותר מ50 אחוז סיכוי לנצח – מול הארדן וגם מול פול הייתרון שלו עצום, וגם אם הלוחמים עולים קליבלנד ינצחו לפחות 2 משחקים, לא תהיה פה שחיטה.
אל תזלזלו בטאקר לשנייה
ברכות לאוהדי לברון נתן משחק מצוין . אין מה לעשות אפשר להגיד עליו הרבה דברים אבל אי אפשר להגיד עליו אף פעם שהוא לא מגיע לעבודה. את המנה שלו הוא נותן בכל מצב. חמישה דברים הכריעו את המשחק הזה: 1. לברון 2. שריקות קריטיות של השופטים במאני טיים 3. רוזיר 4. גרין 5. לברון – בהתחלה ובסוף זה הוא.
ואני תמיד שואל את עצמי
האם השיא עוד לפניו ???
איך קליבלנד ההגנה הכי גרועה בליגה חוטפת רק 79 מקבוצה בית במשחק 7?
בוסטון לא הופיעה למשחק וחבל
לברון הוכיח שוב שגם אם ישחק עם 4 דחלילים את המזרח הוא יקח
זה בגלל שאתה (בדומה לעוד עכברי סטטיסטיקה מתקדמת) סופר את העונה הרגילה של הליגה ומצפה לראות את זה גם במשחק שבע.
אתה צריך לדעת יותר טוב מזה. יש ליגה. יש פלייאוף ויש משחקי שבע.
אפילו ג'י R סמית' וקורבר שפה באתר כל אחד מסתלבט עליהם, כשהכסף על השולחן הם הופכים להיות שחקני הכנה פר אקסלנס.
עדו איזה קשקשן אתה
אני בניגוד לעכברי סטיסטקה מתקדמת משתמש באינטואיציה הרבה יותר מאשר סטטיסטיקאים בגרוש
אתה מוזמן להכנס לפודקאסט של השבוע שעבר ולצפות מי הימר על 3-4 לקליבלנד
והזה של של השבוע היה אחד שלקח את קליבלנד ב 6.
בוסטון לא עמדו בלחץ של משחק 7 וזה משהו שהערכתי שיקרה כבר לפני שבוע
הם עדין יכלו להופיע טוב יותר למשחק
אתה זה שקראת לקורבר גרין סמית וטומפסון דחלילים -שניה אחרי שהם גרמו לבוסטון לקלוע 79 נקודות אצלהם בבית.
ותוסיף על זה פוסט שאתה חתום עליו מאתמול שכתוב שבוסטון מנצחת הערב….
מלבד זאת אתה יודע שאני אוהב אותך
יש את הנרטיב של מומי שהולך נגד לברון בכל משחק
זאת קליבלנד חלשה לא דחלילים אבל סגל חלש.
בכל שנה אני אומר שלברון לא יקח את המזרח רק אם לא יגיע לפלייאוף השליטה שלו אבסולוטית
גם בברקט שלי בחרתי בקליבלנד בגמר וכל מי שרצה התערב על ארוחה ש טורונטו לוקחת את המזרח היה מוזמן
בפרוויו אפשר תמיד לכתוב ולמצוא טיעונים לניצחון של כל צד ,אם אני באמת מאמין בזה ??? לא תמיד
יאללה יוסטון אתם יכוליםםםםםםםםם
FUCK
לברון הזה מדהים. שחקן של רגעים גדולים.
רוקי השנה הוא טייטום. לא בגלל הליגה . רק בגלל הפלייאוף. שחקן של רגעים גדולים. הולכת להיות לו קריירה מאד מיוחדת.
מיצ'ל עדיין יהיה טוב ממנו
לא הבנתי, אז אם שניהם שחקנים של רגעים גדולים למי היה פה את הכי גדול?
הנה, אמרתי "שחקן של רגעים גדולים" שוב
2 קבוצות נהדרות שנתנו את המקסימום בסידרה, הרבה הומור ותגובות טובות לכם שנהנה כולנו
לברון ניצח את סטיבנס לכל אורך המחצית השניה. הוא שלט וניהל בשכל את משחק ההתקפה, עושה כל פעם את הדבר הנכון, תרגילים מסודרים וניהול משחק מופתי, כשממול תכלס לא היה כלום. סלטיקס נתנו הגנה נהדרת אבל בהתקפה שום דבר מסודר. רק להעיף שלשות כמו בלוקים.
הקצנת והגזמת, לבראד לא היה כלום בעונה, עשה ניסים, אך לא מספיק לך זבשכך
דורון לא מזלזל בהישג העצום של סטיבנס, והוא בסוף לא יכול לקלוע במקום השחקנים שלו, אבל יש לו אחריות על מה שקרה ברבע האחרון
טאקר סער, ועוד איך, הנשק הסודי של לברון–נשמר ספשייל לגמר בסוד קלדרון
ישנתי כל הלילה נפלא. אתם יודעים יש עבודה אשה וילדים. איזה תענוג לקום ולקרוא מה עשה המלך.
השחקן הכי גדול שראיתי
שמח בשבילך, אחלה תמונה למרות שאני נגדו, בהחלט גדול
אוהד ההצלחות – קווים לדמותו…
הצלחת לראות מקריאה ???
היה לי לילה לבן ,הילדים הרגו אותי וגם לברון 😬😀
מחייך, חחח גדול, אוהב אותך אתה לברון של האתר בהשקעה העצומה, מקוה שתמצא זמן לנוח, באמת, למענך ובשבילך
תודה דורון
אם היית כותב לחציל שהוא לברון הוא היה מתהפך עלייך 😉
🙂 האמת שביום א' איני מכיר שום מידן אלא רק מומי, כלומר זה דורון מתחזה שאני אסתבך עם האחים חזיזה, אוהב את מומי מאד, מידן הרשקוביץ? לא מכיר
מידן. אמרתי לכם כבר בשידור בפייס שאני בעד כל הרשעים
ומומי ברצינות תחשוב על מנוחה, נתת מעל ומעבר לנו, שלא תישחק
סיקור בזק
יפורסם סיקור מהמגרש מאורח יותר במשך היום
זה שבכלל עשית סיקור בזק זו כבר הפתעה
ההשקעה שלך מבורכת 🙂
זה בלת״ם 😀
כתבתי במהירות
מידן קבל ח"ח.
well done
סיקור מצוין ומהיר מאד, עוד פעם מומי מבריז למידן שמחליפו 🙂
תודה מידן על הסיקור!
ותשתדל לישון קצת
סיקור נהדר למשחק מותח למדי, למרות הרמה שלא הייתה גבוהה.כפיים למלך, עכשיו נחזיק אצבעות ליוסטונים
לברון זה שילוב של פדרר ונאדאל. הכח ואי הכניעה של נאדאל והlongetivity של פדרר שבשנה וחצי האחרונות שניהם משחקים ברמה אולי הטובה בקריירה שלהם. אליפות במזרח ללברון זה כמו רולאן גארוס לנאדאל וסלאמים אחרים על דשא וקשים זה כמו אליפות הליגה. אתמול בחלקים מהמשחק היה נראה שאולי בכל זאת יצליחו לנצח את נאדאל בפריז – אבל כמו תמיד (כמעט) במערכה 5 נשאר השורד האחרון.
בטניס המשחק ליחדים ואם אתה הכי טוב – ישתקף בתוצאות. בכדורסל זה 5 שחקנים והכי מדהים זה באמת היכולת של לברון (במיוחד הבוקר) זה לשלב אותם. לא אוהב אותו כמו שלא אוהב את המשחק של נאדאל אבל מוריד את הכובע לשניהם.
ההשוואה גאונית. הקליעה עם הגורילה סמארט על הגב, זה לגמרי נדאל, וכך גם היכולת לקלוע עם 4 שחקנים שנשענו עליו (לדעתי במחצית הראשונה). הקליעה בפייד משלוש, האסיסטים בעין עקומה ומהצד השני של המגרש, כמו גם היכולת להשאר בריא ובטופ – לגמרי פדרר….
מצטרף לתומר, השוואה מעניינת מאוד!
גם אני לא ממעריצי לברון, אבל אי אפשר שלא להתרשם.
נופ כי פדרר ונדאל בסופו של יום לקחו לא מעט תארי גרנד סלאם ולברון כנראה יישאר על 3 ואולי 4 אבל ל6 כשהוא השחקן המרכזי הוא כנראה כבר לא יגיע. (וכן לפני שעפים עלי, זה כן קובע).
כמו שכתבתי בפוסט אחר ואמשיך לחפור – לברון הוא ווילט צ׳מברלין של שנות ה2000, תופעה פיזית מטורפת וסטטיסטיקות הזויות.
ראיתי את השידור החוזר עכשיו. כצפוי, הילדים של בוסטון חרבנו במאני טיים וקליבלנד ניצלה את זה בערב לא גדול שלה.
על לברון נאמרו כל הסופרלטיביים האפשריים, אבל אני חייב לסייג. למרות השמירה האישית הטובה בהגנה והבלוק האדיר שהוא נתן בחצי השני, הוא איחר בחילופים ההגנתיים כמה פעמים. זה צריך להיאמר לחובתו.
הוא גם מחטט באף ולפני שבוע וחצי לא צחצח שיניים
אתה יכול להירגע, חבר. אני לא נמנה בין שונאי לברון.
צודק לגבי הבעיה של קליבלנד בחילופים ובוסטון לא ניצלה את זה מספיק. בוסטון, כמו פילי כאילו נפלה למלכודת התשבוחות על ה'משחק הקבוצתי' למרות שהיה אפשר לראות כמה בקלות קליבלנד התפרקה בשמירה על פיקנרול, וללברון בהחלט היה חלק בזה.
הצמד רוזייר סמארט הרס לבוסטון את המשחק אתמול.
קצת מפליא שהמאמן שלהם לא נתן לשחקנים נוספים לשחק כדי לא לתת להם לבזבז 25 פוזשנים. זה היה מזעזע.
למזלה של בוסטון קיירי והווארד יחזרו בעונה הבאה והצמד הזה ישחק הרבה פחות.
תודה על הסיקור!
וואלה, אי אפשר שלא להיות עצובים כלפי בוסטון והאוהדים שלהם.
אבל חצי הכוס המלאה היא שעצם ההעפלה לגמר המזרח היא אובראצ׳יבריות עצום לקבוצה הצעירה והחבולה הזו.
טייטום, רוזיר ובראון נתנו פלייאוף מעולה ועוד ייתנו פלייאופים טובים יותר בעתיד.
קיירי שהוא חיית פלייאופים עוד יוביל אותם בהמשך.
ובכלל לא דיברנו על גורדון הייווארד, שמי יודע מה הוא יביא איתו?
בקיצור, העתיד הוא לפניהם, ובזכות ההגעה עד למשחק שביעי ותחושת הפספוס, התיאבון שלהם יעלה ובשנים הקרובות, כל עוד לא יקרה משהו בלתי צפוי, הם יהיו מועמדים רציניים לאליפות.
הם לא כמו הרוקטס, קבוצה שמלאה בוטרנים, שבמידה ויפסידו לווריורס, הרכבת שלהם לאליפות בעידן הנוכחי כנראה עברה..
ושום מילה על קיירי, שהודיע לפני פחות משנה שהוא רוצה לעזוב לקבוצה אחרת ולא להיות תחת צילו של לברון.
מסתבר שהצל גדול ומאד.