מעורב הופס לשבת: לברון במשחק אלוהי / האם יוסטון יכולה ללא פול? / מנחם לס

1. מקווים שעניין התגובות יסודר במשך יום ראשון

הבעייה?

שם המגיב והאימייל שלו לא מופיעים תחת "הגיבו" אוטומטית, כפי שצריך להיות אחרי שהגולש כתב תגובה ראשונה עם שמו, והאימייל שלו.

השדות של "שם" (נחוץ) "דוא" – היכן שמופיע האימייל – ריקים:

זה מה יש עכשיו:

הגיבו

נשווה שהדבר יסודר במשך יום ראשון.

כשאני כותב שוב ושוב שאחת מהגאוות הגדולות שלי הוא שאנחנו אתר של מתנדבים מהראשון עד האחרון, אני מתכוון לזה. אפילו איש המחשבים שלנו, עזרא, עוזר לנו בהתנדבות ומסרב בתוקף כל תשלום, אלא אם כן זה עניין יסודי כגון עיצוב האתר או שינוי תכנה, שזאת תרומה שבאה על חשבון עבודתו היומית, וכאב לילדים הוא חייב להביא פרנסה הביתה ואני עומד על כך שיקבל תשלום.

האמת? אני כבר לא זוכר מתי היתה הפעם האחרונה ששילמתי לו, בזמן שהוא שיפר דברים רבים באתר, כגון מספור התגובות ועוד. זוהי הרגשה נעימה שאנחנו מסתדרים ככה ולא מבקשים תרומות כמו שעושים אתרים אחרים.

נקווה שהשדות הריקים המופיעים במקום ששמך צריך להופיע, ובמקום שהאימייל שלך מופיע, יתחילו לתפעל כרגיל, כשאחרי התגובה הראשונה שלך, השם והאימייל ממשיכים להופיע אוטומטית. אני מקווה שהכל יחזור לתפקד כרגיל ביום ראשון.

אז בשם כולם אני מודה לך עזרא, ותהנה מהטיול שאתה עורך עתה עם משפחתך באחד מאתרי ישראל.

2. הקאבס – בגלל לברון האחד ואין שני לו – הישוו

לברון. איזה ספורטאי-על הוא.

להגיע למשחק כזה כשאתה חייב לנצח, ולא סתם לנצח אלא לתת את אחת מהצגות הכדורסל הנפלאות שראיתי בכל ימי חיי? זה פשוט לא ייאמן.

SPECTACULAR. מדהים. מטרף. נאדר ונהדר.

לומר לכם משהו? ישנם כמה אנשי ללל באתר, שמורם, מנהיגם, מחנכם, ואדונם הוא מיסטר אשך. אני אוהב את האשך. הוא גר עם הגננת החמודה שלו משדה יעקב – שדה יעקב??? – בקרייה שלי, קרית טבעון, והוא איש צוות התורם ועוזר לנו עם האתר בכל מיני דרכים.

אבל אני שואל בכל הרצינות: אתה, אשך חברי, מסוגל לכתוב את מה שאתה כותב על לברון ג'יימס בלי להסמיק? בלי להרגיש שאתה מנסה להשפיל משהו נעלה, מיוחד, שקורנת ממנו מין רויאלטי, והוא כמעט DEVINE (קדוש) כפי שהיה מייקל ג'ורדן? לי אין בעייה עם זה. המשך לקרוע אותו כמה שאתה רוצה, אבל כשאתה רואה את נושא השמצותיך במשחק עליון כזה, קשה לי להבין כיצד אתה מסוגל לבזות ולחלל את הדבר הנפלא הזה שמבצע דברים שהם כמעט בלתי אנושיים ממש מול פניך.

אבל איך אמר לנו המורה שלנו קווינט בכיתה ג'? "TO EACH HIS OWN!"

למה הסלטיקס הפסידה הערב? כמובן – לברון. אבל גם בגלל שהסלטיקס היא – אחרי הכל – קבוצה צעירה שבמשחק חוץ היא חייבת שהוריה יהיו איתה. הוריה כמובן הוא הקהל הביתי של הקבוצה. זה לא ישראל כאן שבגיל 19 צעירים הולכים לקורס טיס ובגיל 20 ומשהו כמה מהם כבר מטיסים F-16. כאן הם עדיין ילדים בגיל הזה החייבים שמיכת הגנה, ושמיכת ההגנה הוא הקהל.

לכן ללא קהלה הם שכחו לשחק כפי שהם משחקים בבית, וכמה מהם איבדו את הקליעה לחלוטין (אל הורפורד, שדווקא הוא לא בין הצעירים!) ועשו את הדבר הסור – בתכלית האיסור – לעשות במשחק קריטי וקובע וזה לאבד כדורים (הם איבדו 13 שהפכו ל-20 נקודות).

אז ללא הוריהם הם שיחקו טוב ככל שהם יכולים, אבל עדיין שיחקו ללא תחושת "הכרח", כאילו הם מחכים למשחק השביעי בבית, וזאת השגיאה הגדולה ביותר. כי משחק 7 הוא תמיד נגד כל החוקים. תשכחו שהסלטיקס לא הפסידו בבית משך כל הפלייאוף. זה משחק 7 כדי להגיע לגמר ה-NBA, ואני שונא להשתמש בניבון הזה שהמורה שלנו קווינט לימד אותנו בכיתה ה': "לכל משחק 7 חוקים משלו".

הקאבס? הקאבס היא לברון. אבל שכחנו שלקאבס ישנם שני שחקנים וותיקים שהיו פעם מצויינים, והם עדיין די צעירים, ושמם  ג'ורג' היל וג'ף גרין. הם בני 32 ו-31, ובכושר מצויין. היל הוא 1.86, וגרין הוא 2.06 מ', והיום הם היו עזר עצום ללברון. הם קלעו 20 ו-14, וכנראה שהיעדרו של קווין לאב עזרה להם לקחת יותר אחריות על עצמם.

ואני שונא לחזור על עצמי שוב ושוב: לארי נאנס הוכיח היום שוב שהוא שחקן מפתח בקאבס החייב לשחק הרבה יותר משטיירון לו נתן לו עד עתה. היום הוא סוף סוף קיבל 22 דקות, תרם 10 נק' (ב-5 מ-5!), קטף 7 ריב', אבל תרומתו היא הרבה יותר גדולה מהמספרים שרואים לרוחב השורה עם שמו. סוף-סוף ניכנס לראשו של טיירון לו שלארי נאנס הוא השחקן שהוא חייב על הפארקט, וזה בדיוק מה שקרה היום, במיוחד ברבע הרביעי בו הוא היה אחד המחסומים החשובים נגד כמעט החזרה של הסלטיקס עם שני סלים חשובים ברגעים מכריעים.שהיו יכולים להביא לסלטיקס ניצחון מאד אפשרי.

הקאבס לא ינצחו בלעדיו – בלי לארי נאנס ג'וניור – בתפקיד מפתח ודקות אמיתיות בבוסטון!

אני חייב לפרט מעט על השלשות הפלאיות של לברון בפיידאוויי נגד השמירה של טאטום.

הוא מנתר אשכרה אחורנית, ומצליח בגלל חוזקו המדהים להגיע עם זריקה בשעת הקפיצה אחורה, כשהמומנטום הוא לכיוון האחורי, והוא מצליח להכניס כדור לטבעת נגד המומנטום של גופו.  זה הכל בכוח מיישרי המרפק, ואני לא מאמין שישנו שחקן אחר בעולם עתה, או היה אי פעם, שהיה מצליח לעשות זאת, והכל באוויר, כשאין לו התנגדות להשקיע נגדה כוח!

דריק נוביצקי היה עושה משהו 'כאילו' כזה אבל הרבה יותר קל כי הפיידאוויי שלו היה למעשה מין ניתור של 3 ס"מ באוויר אחורה, כשהפיידאוויי נעשה עם מגע רגל אחת בפארקט המספקת התנגדות לכוח זרועו שהצליח להגיע לטבעת מה-3, אבל ללא ניתור, ועם מגע עם הקרקע זה מבצע הרבה יותר קל.

שני הסלים של לברון שהבריחו את הקאבס אחת ולתמיד היו סלים  מ-ד-ה-י-מ-י-ם!!!.

שני סלים מדהימים שנקלעו ע"י שחקן מ-ד-ה-י-ם!!!

 Celtics
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. HorfordPF 19 0-4 0-2 0-0 1 3 4 3 0 1 2 2 -7 0
J. TatumSF 19 1-4 0-2 0-0 0 3 3 1 0 0 0 2 -3 2
A. BaynesC 15 0-1 0-1 0-0 0 4 4 2 0 0 1 1 -9 0
T. RozierPG 19 5-7 3-5 0-0 0 2 2 2 2 0 0 0 -12 13
J. BrownSG 18 7-11 2-3 1-3 0 1 1 0 0 0 0 0 -8 17
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. MorrisPF 14 1-6 0-1 1-2 1 1 2 0 0 0 2 2 -8 3
M. SmartPG 15 3-5 1-3 1-2 0 0 0 4 0 0 2 1 -8 8
G. YabuselePF Has not entered game
S. OjeleyePF Has not entered game
A. NaderSF Has not entered game
G. MonroeC Has not entered game
S. LarkinPG Has not entered game
TEAM 17-38 6-17 3-7 2 14 16 12 2 1 7 8 43
45.9% 35.3% 42.9%
 Cavaliers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. JamesSF 24 9-17 3-4 4-6 1 4 5 5 1 0 1 0 +11 25
K. LoveC 5 0-3 0-1 0-0 2 2 4 0 0 0 0 1 -4 0
T. ThompsonC 12 0-1 0-0 0-0 1 2 3 1 0 1 0 1 +2 0
G. HillPG 15 3-6 0-1 0-0 2 0 2 2 1 0 1 1 -2 6
J. SmithSG 15 1-3 1-2 0-0 0 1 1 0 0 1 0 1 -2 3
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 9 2-2 0-0 0-0 1 2 3 1 1 0 0 0 +13 4
J. GreenSF 18 3-7 0-1 3-3 0 2 2 1 0 1 1 0 +12 9
J. ClarksonPG 9 2-5 0-0 0-0 1 2 3 0 0 0 0 1 +13 4
K. KorverSG 14 1-4 1-2 0-0 0 2 2 0 1 2 0 1 +12 3
A. ZizicPF Has not entered game
C. OsmanSF Has not entered game
J. CalderonPG Has not entered game
R. HoodSG Has not entered game
TEAM 21-48 5-11 7-9 8 17 25 10 4 5 3 6 54
43.8% 45.5% 77.8%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

כל ההבדל בחצי הראשון היה לברון.

גם היום הוא היה עייף. הוא תמיד עייף כי הוא תמיד המוקד של קבוצתו. אבל יש הבדל בין להיות קצת עייף, לבין להיות תשוש ומדוכא בגלל תשישותו כפי שהיה במשחק החמישי.

הוא שיחק את כל 24 הדקות של החצי הראשון. הוא אמר לטיירון לו (קליבלנד.קום) שזה מה שהוא רוצה ואם ירגיש שעליו לנוח – הוא ינפנף באצבעו. הוא לא ניפנף גם בחצי השני מלבד דקותיים שהוא לא שיחק בהן.

25 נק' ב -24 דק' עם  5,ריב', 5 אסיסטים.

לארי נאנס וג'ורדן קלרקסון לא  הפכו עולמות, אבל טיירון לו נתן להם סוף סוף דקות, וב-9 דק' במחצית ה ראשונה הם קלעו 4 ו-4, ו-3 ו-3 בריבאונדים, ונאנס גם גניבה. מצויינת הביאה סל. הם הביאו הבדל משמעותי!

ההגנה המצויינת של קליבלנד גרמה ל-7 TO שהביאו 12 נקודות.

לטאטום היה חצי ראשון איום. טאטום אחרי הכל ילד.

ללא לאב שניפצע הסלטיקס היו צריכים ללכת על משחק בצבע, אך 'לגאון מבוסטון'  (אין כאן כל סגי נאור; כולם קוראים לו 'גאון' אז גם אני, אבל בחרוז כדי לשעשע את האוזן) ישנן כמה חולשות, ולהבין דבר אלמנטרי כזה הוא אחת מחולשותיו.

Celtics
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. HorfordPF 37 2-8 0-2 2-4 2 7 9 4 0 1 2 3 -14 6
J. TatumSF 39 7-13 1-3 0-0 0 3 3 2 1 0 2 3 -8 15
A. BaynesC 19 0-1 0-1 0-0 0 4 4 2 0 0 1 2 -11 0
T. RozierPG 40 10-16 6-10 2-2 0 3 3 7 2 0 1 3 -12 28
J. BrownSG 34 11-18 2-5 3-6 1 2 3 1 0 0 0 3 -11 27
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
G. YabuselePF 1 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 0 +3 0
S. OjeleyePF 1 0-0 0-0 1-2 0 1 1 0 0 0 0 0 +3 1
M. MorrisPF 30 3-10 2-3 2-4 1 1 2 1 0 0 2 2 -7 10
A. NaderSF 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +3 0
G. MonroeC 6 1-1 0-0 0-0 0 2 2 0 1 0 2 1 +8 2
M. SmartPG 33 4-7 1-4 1-2 1 2 3 8 1 1 3 1 -4 10
S. LarkinPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 38-74 12-28 11-20 5 26 31 25 5 2 13 18 99
51.4% 42.9% 55.0%
Cavaliers
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. JamesSF 46 17-33 5-7 7-11 3 8 11 9 3 1 3 2 +15 46
K. LoveC 5 0-3 0-1 0-0 2 2 4 0 0 0 0 1 -4 0
T. ThompsonC 23 1-2 0-0 0-0 1 3 4 1 0 2 1 2 +4 2
G. HillPG 34 7-12 0-3 6-6 2 1 3 3 2 1 1 1 -1 20
J. SmithSG 38 2-7 1-5 0-0 0 3 3 0 0 1 0 4 -1 5
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 22 5-5 0-0 0-0 4 3 7 1 2 0 0 1 +10 10
J. GreenSF 31 4-10 1-3 5-5 0 3 3 2 0 2 2 2 +10 14
C. OsmanSF 1 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 0 -2 0
J. ClarksonPG 14 3-9 0-1 0-0 3 2 5 0 0 0 0 2 +11 6
K. KorverSG 26 2-6 2-3 0-0 0 3 3 0 1 2 2 4 +8 6
A. ZizicPF DNP-COACH'S DECISION
J. CalderonPG DNP-COACH'S DECISION
R. HoodSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 41-87 9-23 18-22 15 29 44 16 8 9 9 19 109
47.1% 39.1% 81.8%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

חצי שני: התחיל עם אלטריישיון (סכסוך גופני) בין לברון ובראון. רק לפני 4 שנים בראון היה חניך במחנה ה כדורסל של לברון…

שתי חסימות של לברון כמו בגמר ההוא נגד הווריורס. הקבוצה בהיי. הקהל בהיי. האולם בטרוף!

סלטיקס מחכים לאיזה שהוא ראן. אבל ראן לא בא בעצמו; לא מחכים לו. יוצרים אותו. הסלטיקס יצרו אותו כמה דקות לסיום, אך שתי שלשות מדהימות של לברון עצרו את הריצה.

בעיקר ברבע האחרון היל הזכיר שהוא שחקן. ג'ף גרין הזכיר שהוא שחקן.

אבל עם לברון, הוא היה הופך אפילו את האשך שלנו לשחקן!

***

מה יהיה ביום ראשון?

אני מת שבוסטון תנצח. אבל אני צריך קבוצה שתנצח את המערבית ואני חושש שבוסטון חייבת עוד שנת התבגרות.

י

3. האם הרקטות יכולות לעוף ללא כריס פול?

תמיד, אבל תמיד, היריבה ה קשה ביותר היא האלופה משנה שעברה. אפילו עם יתרון ביתי. כי לשחק נגד אלופה זה הרבה יותר מכדורסל: זה עניין של להחליף את המלך. עניין של כבוד,\אבל בצורה שיוסטון שיחקה את שני המשחקים האחרונים, ההרגשה היתה שזה, אמנם, הולך לקרות.

ואז בשנייה אחת ברבע הרביעי החלום הופך לפתע לחלום בלהות.

כשקווין לאב נפצע לפני כמה דקות במשחק נגד הסלטיקס לא היתה אותה הרגשת חוסר אונים ואיבוד בו=טחון כפי שהיתה ביוסטון. אפילו אני – שאינני אוהדה של יוסטון- הרגשתי צביטה בלב.

כמובן שבכל חסרון יש יתרון. אתם כבר עייפים לשמוע מה שהמורה קווינט לימד אותנו אז אלך ישר ליתרון שבחסרון: ההיעדרות של פול ל-24 משחקים נתנה הזדמנות לאריק גורדון לחזור להיות השחקן שפעם היה. הוא היה אחד הטובים ביותר במשחק הרביעי, ואז היה אפילו יותר טוב בחמישי עליו ניצח ברמות.

אבל הוא היה מצויין נגד הווריורס  י-ח-ד  עם פול, עד הדקות האחרונות בהן נפצע.

אריק גורדון הוא 'השחקן הששי' באופן רשמי, אבל עתה הוא הופך לשחקן החשוב ביותר בחמישייה יחד עם ג'יימס הארדן.

כמה מסליו של פול במשחק האחרון היו סלים שרק תפילה הכניסה אותם. אם תוציא את הסלים האלה – אף אחד בעולם לא יכול לשחזר סלים מטורפים כאלה – אז אולי, אולי חסרונו של פול יורגש פחות.

הוא וגורדון ניצחו את המשחק החמישי, אבל היצחון בא בגלל הגנה מצוינת ולחימה עד הסוף. מאומה מהדברים האלה לא ייפגע.

הנה הרוסטר של יוסטון:

 

Houston Rockets Roster

Team Roster
NO. NAME POS AGE HT WT COLLEGE 2017-2018 SALARY
33 Ryan Anderson PF 30 6-10 240 California $19,578,455
1 Trevor Ariza SF 32 6-8 215 UCLA $7,420,912
28 Tarik Black PF 26 6-9 250 Kansas $3,290,000
26 Markel Brown SG 26 6-3 190 Oklahoma State
15 Clint Capela C 24 6-10 240 $2,334,528
10 Eric Gordon SG 29 6-4 215 Indiana $12,943,020
14 Gerald Green SG 32 6-7 205 $872,854
13 James Harden PG 28 6-5 220 Arizona State $28,299,399
42 Nene Hilario C 35 6-11 250 $3,477,600
2 R.J. Hunter SG 24 6-5 185 Georgia State
5 Aaron Jackson G 32 6-3 183 Duquesne $4,608
7 Joe Johnson SG 36 6-7 240 Arkansas $473,835
12 Luc Mbah a Moute PF 31 6-8 230 UCLA $1,471,382
21 Chinanu Onuaku C 21 6-10 245 Louisville $1,312,611
3 Chris Paul PG 33 6-0 175 Wake Forest $24,599,495
9 Zhou Qi PF 22 7-1 210 $815,615
4 PJ Tucker SF 33 6-6 245 Texas $7,590,035

4. מה גורם למתיחות בהמסטרינג? חוסר ידע כיצד למתוח את השריר באימונים בצורה אופטימלית. לכן זה השריר הנימתך/נפצע  ביותר מכולם!

 

הרוקטס הודיעו היום ('היום' בגרינוויל הוא יום ששי. רק על הקאבס – סלטיקס אני גולש לשבת) שזה סופי: כריס פול לא ישחק במשחק הששי. מקווים שיוכל לשחק את השביעי אם יהיה צורך.

האם אני יכול לעשות FF למשחק ה-7?

NOT TO FAST, COMRADE.

הפציעה קרתה כשכריס ניסה להיכנס לסל ולעבור את קווין קור בתהליך, הסתובב,ועלה לפיידאוויי שהוחמצה. הוא נחת על גבו ומיד ידו כיסתה את מקום מתיחת שריר ההמסטרינג (שהוא למעשה 3 שרירים מופרדים ע"י 'פאשה', אבל השלושה עובדים יחד; הם לא יכולים לעבוד בנפרד). שלושת השרירים המרכיבים את ההמסטרינג (השריר מאחורי הירך המכופף את הברך ומיישר את הירך) הם הבייצפס פמוריס, הסמיטנדונוסיס והסמיממברנוסיס. רק הבייצפס פמוריס מהשלושה הוא "TWO-JOINT MUSCLE" – שריר העובד על שני מפרקים ולכן חייב להיות מאומן בצורה שכבר הסברתי, ולא אחזור עליה שוב.

הרוב הגדול של האתלטים מתאמן במתיחת ההמסטרינג רק בצורה אחת: האתלט מיישר את הברך ע"י שהרגל מונחת על כסא או שולחן, ואז המתאמן מנסה להתכופף עד גבול יכולתו:

 

הצרה היא שזאת רק חצי העבודה: החלק השני של המתיחה חייב לבוא כשהמתאמנת מכופפת את הירך עד הסוף (עם ברך כפופה) החזקת הירך דבוקה לבטן בעזרת הזרועות, ואז האתלטית מתבקשת  ליישר את ברכה. את החלק הזה הרוב הגדול של האתלטים (מנסיון אישי הייתי אומר 90%) לא עושה, ולכן הסיבים העליונים של הבייצפס פמוריס לא מאומנים כפי שצריך, ושם קורות רוב הפציעות.

אפילו תמונה אחת מושלמת של התרגיל לא מצאתי כי כמעט אף אחד לא עושה זאת. העמוד הזה הוא העמוד הטוב ביותר לאילוסטרציות של מתיחת שריר ההמסטרינג: https://www.google.com/search?q=STRETCHING+THE+HAMSTRING+PICS&client=firefox-b-1-ab&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=I8W5HRMLWdbRBM%253A%252CjMdejZI3nM3dsM%252C_&usg=__YKt57kBT-ZpEJ12AuP8s3e8Kwus%3D&sa=X&ved=0ahUKEwiiwd2SlaLbAhXSslkKHXK9BCEQ9QEIOTAH#imgrc=I8W5HRMLWdbRBM:

בלינק הזה ישנם מעל 100 תרגילים, ואף אחד לא מסביר או מראה כיצד לאמן שריר דו-מפרקי. האילוסטרציה הקרובה ביותר להסברי היא זאת (אפילו שאני הסברתי את אותו תרגיל במצב ישיבה):

 

 מה שחסר הוא החלק החשוב ביותר: עתה על המתאמנת לנסות ליישר את ברכה במצב בו היא נמצאת עם ירך צמודה לגוף. מי שלא מצליח? הווה אומר הבייצפס פמוריס לא נימתח  בצורה אופטימלית, והוא מועמד למתיחה, ואני שם כסף שכריס פוללא ניסה תרגיל זה מעולם, ואני מסופק אם הוא מסוגל בכלל להקריב את ירכו לגופו, אפילו עם ברך כפופה.!.,

 

5. דני גרין: "קאווי לינארד רוצה להישאר בספארס"

6. צחוקים ועליות בפלייאוף

הסווינגמן של הספארס דני גרין אמר בתכנית של ESPN הנקראית "GET UP" שהוא ניפגש עם קאווי והשחקן שכולם חשבו שהוא והספארס סיימו את יחסיהם, אמר לו שהוא עדיין מקווה שהוא ימשיך לשחק בספארס:

 


הספארס אומרים אותו דבר – שהם מקווים שקאווי יישאר שחקן הספארס.

אז מה הבעייה? אם שני הצדדים רוצים אותו דבר, מה הבעייה? מדוע הוא אינו נמצא בסן אנטוניו ומסכם איתם את ענייניו?

לי זה נראה שישנה בעייה רצינית. למדתי זאת מהמורה שלי קווינט שכבר בכיתה ב' אמר לנו שכשכולם רוצים משהו ומאומה לא קורה, זאת אומרת שמישהו לא רוצה, אבל גם לא רוצה לגלות. (אני הרמתי ידי ושאלתי למה הוא לא רוצה לגלות, וזכיתי למשיכה באוזן).

7. הזמן של סטיב קר TO TROLL ג'יימס הארדן

 

 

זה קרה אחרי שסטפן קיבל שריקה זולה כאולו קפלה עשה עליו פאול מאחורי קשת ה-3. לא היה כל פאול, סתם פלופ עליון של עוד שחקן הוליווד שבמקרה משחק גם ב-NBA. הוא החמיץ אחת מה-3.

אבל שריקת הפאול לא עברה בשקט. תוך כדי ההתקהלות, סטיב קר אומר להארדן (תקראו את שפתיו):

"THAT IS YOUR MOVE" (was his move"

בינינו? זה באמת הפלופ שהארדן הפך לגאונות.

ואחרי שסטיב קר אומר להארדן ש,THIS IS YOUR MOVE" הוא ממשיך: "I LOVE THIS GAME! I LOVE THIS LEAGUE!"

 

כיף ההומור הזה בתוך כל הבלגן!

 

8. ועכשיו תנו מבט בחיוך המעושה (FAKE LAUGH) שכריס פול תוקע בשופט (העיקר ששחקני היום מתחילים להראות קצת כריזמה!)

 

 

9. ידעתי, וכתבתי!

כתבתי שוב ושוב שמשהו לא היה בסדר עם לברון במשחק החמישי. ציינתי אפילו "יודע צדיק נפש בהמתו!". אני מכיר אותו כה טוב מחמש שנותיו במיאמי שם שהיתי די הרבה שמספיק לי מבט אחד לדעת מה מצבו הרוחני, המנטלי, והאינטלקטואלי.

הרבה גולשים ענו לי ש'פשוט לא הלך לו', ואפילו שהוא 'ביקש לשתף את חבריו'.

הבוקר (ז"א אתמול בבוקר) בבוסטון, טיירון לו גילה שלברון סבל 'מעייפות יתר' ולא סתם מהמשחק אלר 'עוד לפני שהמשחק החל'.

אני ראיתי זאת בחוסר רצונו לכדרר במעלה הפארקט ולתת את הכבוד למישהו אחד בעוד הוא מתמקד בפינה, וכהכדור כבר בידיו, הוא היה עייף מדי מכדי לפרוץ ומסר את הכדור לנ]מישהו אחד לבצע את המלאכה.

הוא סיים את 26 הדקות שלו עם 26 נק' באחוז מחפיר מה-3 ובפיידאוויי'ס שלו שלאחרונה קלע איתם באחוז גבוה מאד.

"כן" הוא ענה לעתונאים. "הוא עלה למשחק עייף פיזית, ושיחק בעייפות".

הוא משחק 41 דקות בפלייאוף, ולא היתה כלל שאלה שהעייפות תדביק אותו במוקדם או מאוחר.

עכשיו השאלה היא כמה אנרגיה הוא השקיע במשחק ה-6, ואם הקאבס ינצחו בו, מה יישאר לו למשחק ה-7 בבוסטון.

אפילו לברון איננו סופרמן, האמינו לי. הוא מחרבן ומשתין בדיוק כמונו, וכמונו מכניס רגל אחרי רגל למכנס מכנסיו.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
91 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
GOAT
GOAT
5 years ago

ברבע האחרון לברון קלע כמו קארי, דוראנט והארדן ביחד אתמול. LOL. המצחיק הוא שתצוגות השיא האלה הן עניין שבשגרה, התרגלו פה, ומספיק שהוא מתעייף לדקה ויורדים עליו. בזמן שהצ'וקרים האחרים יוצאים בלי פגע. הוא בכלל לא בליגה שלהם.

קארי (אפס מ-6 בזריקות מכריעות בפליאוף, בחצי דקה אחרונה), מחטיא גם אתמול ליי אפ לגמור משחק, ואז שולח כדור לרגליים של גרין – וזהו, זה עובר, מחר ימשיכו להגיד שהוא בן אלוהים או משהו. שום דבר לא נדבק בו.

לברון הוא ה- GOAT, או הסגן של אלוהים, זה לא עקרוני. 20 שנה לא נראה שחקן כזה בליגה. ואין תחזית מתי ייראה אחד חדש.

אפשר רק להצטער שהוא מבזבז את כל היכולת הזו על קבוצה כ"כ רעה כמו קליבלנד, אולי זה גם באשמתו. כדי להכריע בשאלה ולהוסיף עניין לליגה, כולם צריכים לקוות שהוא יעבור הקיץ לקבוצה רצינית, ויתחרה על עוד 2-3-4 טבעות נוספות. פילדלפיה, יוסטון, או משהו ביחד עם קוואי – לא חסר איפה.

אה, וזה:
https://twitter.com/SportsCenter/status/1000197494335332352

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  GOAT

אף אחד לא יגיד עלי שאני שונא לברון אבל אני מבין את אלה ששונאים. אף אחד לא קונה יותר את ההצגות שלו במהלך המשחקים. כל הנפילות התיאטראליות האלה עם הראש בתוך הפרקט כאילו הוא ישועל הצלב.
שחקן כזה ענק, אחד מפלאי היצירה של הטבע והשחקן הכי טוב בדורו ללא ספק לא צריך את השטויות האלה שאין בינן לכדורסל כלום. אז יש להם איזה קייס להידבק אליו למרות שכולנו חוזיםבו גם בגדולתו.

נתן
נתן
5 years ago

Spoken like a true hater

נתן
נתן
5 years ago

ד"א רזי, שכחת להוסיף שבת שלום לכולם בסוף התגובה.

נתן
נתן
5 years ago

בבודהיזם אומרים; גם מהבודהה לא כולם היו מרוצים.
לברון הוא לא בודהה, אבל העיקרון דומה. תמיד יהיו הייטרים, רוב הזמן משתדל לדלג עליהם.

Smiley
Smiley
5 years ago

1. לברון בהופעה גדולה. בחצי הראשון היה נראה שהוא "נח" על המגרש ומתרכז בכך שחברי קבוצתו יכנסו למשחק, וזה הלך לו טוב כאשר היל, גרין וקורבר היו טובים מאוד.
בחצי השני הוא כבר היה הרבה יותר דומיננטי והיה אגרסיבי וסיים את המשחק עם חדירות של פאול וסל ו-2 השלשות.
2. נאנס היה טוב מאוד ובצדק לו העדיף אותו על תומפסון. נאנס הרבה יותר אתלטי מתומפסון, נייד ויש לו "ידיים טובות" לתפוס כדורים מאשר תומפסון.
עדיין, לנאנס חסר עדיין הניסיון, וזה הסלטיקס לא נצלו.
3. הסלטיקס היו עם רבע ראשו מצויין ורבע שני נוראי, בוזרקו את כל מה שעשו ברבע הראשון לפח. הפסיקו להניע כדור והפסיקו עם התנועה. ואז היו צריכים לרדוף אחרי הקאבס שהם בפיגור ובמשחק חוץ.
4. משחק 7 בבית אצל בוסטון והם קבוצה ביתית אדירה. מצד שני משחק 7 הוא "מיוחד" והכל יכול לקרות, במיוחד שבצד השני לבורון ג'יימס.
5. אני חושב שהפציעה של פול זה שילוב של מחסור במנוחה, לחצים פיזיים על הגוף ואולי תנועה (מהירה ופתאומית) לא נכונה שהביאו לפציעה הזו.
גורדון כנראה יכנס לנעליו בחמישייה אבל זה אומר שצריך מישהו שיוכל להעלות מהספסל ולשים נקודות בטווח קצר. ג'ראלד גרין יכול לעשות את זה (והוא גם שמר לא רע את קארי עד עכשיו בזכות האתלטיות), אבל הבעיה שכל השאר לא יכולים לשמור על אף שחקן בג"ס.

איתי
איתי
5 years ago

תודה מנחם!! איזה כיף משחק 7 מעניין מה עם לאב ואם ישחק… פתאום זה נראה לטובת בוסטון שהוא יבריא…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

תודה רבה מנחם. מעורב נהדר.
כנראה שיהיו שני משחקי 7 בגמרים האזוריים – לפחות בשלב הזה כבר אין מה להתלונן על העדר תחרות. נקווה שפול יופיע למשחק השביעי.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

כל כך כואב הלב על כריס פול.
שחקן כל כך קשוח, אני מקווה שעכשיו כאשר רואים איך הוא מביא בכל פעם את ה-100% שלו, גם כאשר היריבה היא האלופה –
יפסיקו עם השטויות על קופים ועל קליפים.

IDO
IDO
5 years ago

בעניין התגובות – נכנס עכשיו ה GDPR. (הגנת חופש הפרטיות) וגל עניין העוגיות עבר רגוליזציה. או שאפשר לעקוף את זה או שנצטרך להתרגל גם לזה

בעניין ההיטרים ל LBJ – כשאני רואה משחק אני יודע מה אני רואה. מה האשך מבין ממה שהוא רואה זה נשכב מבינתי. אבל הייתי מנסה ניחוש מושכל ומנחש שהאשך לא רואה משחק. הוא רואה הבעות פנים, שחקנים על הספסל, מחוות גוף ודברים נוספים על מה שקורא על המגרש.

לברון עם קבוצה די מחורבנת עושה משהו בלתי יאומן. אבל הוא כבר לקח אליפות מ 3-1. אז זה אפילו לא גדול השגיו.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
5 years ago
Reply to  IDO

גדול הישגיו הוא גדול הישגי שחקני ה-NBA.
סדרה בה הוא מוביל את כל השחקנים, משתי הקבוצות, בכל 5 הקטגוריות. קשה למצוא אפילו משחק אחד שיש לשחקן רקורד כזה. אז פה, בסדרה. לא היתה עוד כזו.
וזו גם סדרת הגמר.
וזו גם סדרת הגמר נגד הקבוצה עם המאזן הכי טוב בהיסטוריה. 9-73.

זו תצוגת השיא של כדורסלן, כלשהו, בכל הזמנים.

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  IDO

הבעיה של לברון זה הרף הבלתי אפשרי שהוא קובע לעצמו…

פאקו
Admin
5 years ago

מעורב נהדר. תודה דוק. אין חובב כדורסל שלא ירצה שפול יתאושש לפני משחק 7. לדעתי אפילו לא אוהד של הווריורס.

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

תודה על המעורב מנחם.
לא ראיתי את המשחק כולו, רק את הרבע הרביעי לא בלייב. לברון ללא ספק הוא אחד מהשחקנים הגדולים בתולדות הליגה.

ולגבי הסדרה בה אני מושקע רגשית- כ"כ חבל על כריס פול והרוקטס. 48 שניות לסיום המשחק לחטוף כזו מכה- זה ממש אכזרי. מצטער, אבל לא רואה איך הרוקטס מסתדרים בלי פול.
שיהיה לגולדן סטייט לבריאות עם המזל ההזוי הזה של פציעות מכריעות אצל היריבות…
גם במידה ופול חוזר למשחק 7 הוא לבטח לא יוכל לתפקד ב-100%.. אכזרי כבר אמרנו? לחטוף פציעה כזו ניצחון אחד מגמר הליגה..

שמעון
שמעון
5 years ago

לגמרי. אח"כ יגידו כמה קר גאון ואיזה "שינויים" הוא עשה שניצחו את הסידרה. פול זה ספק הנקודות השני שלהם בקבוצה והשני שיכול להקפיץ כדור או לשחק באחד על אחד. בלעדיו נשאר רק הארדן.

אסף
אסף
5 years ago

תודה על המעורב מנחם, הבק טו בק כל לילה רק כצופה הכריע אותי (איך השחקנים עומדים בעומס הזה לעזאזל?) לכן ראיתי רק תקציר מורחב של המשחק. מעניין לראות נתונים של לברון במשחקי הדחה בפלייאוף…. ליוסטון בלי פול אין מה לחפש מול גולדן סטייט,מקווה שיהיה כשיר למשחק שביעי, יהיה מבאס אם על זה תוכרע הסדרה….

חולה כדורסל
חולה כדורסל
5 years ago

אני חושב שדיברו על זה די הרבה ,לברון יצר את המערכת בקליבלנד ,הוא הסיבה שהם תקועים עם מאמן חסר מושג ,עם צוות מסייע לא מרשים והוא הסיבה שאף כוכב אמיתי לא יפרח לידו,פשוט סגנון המשחק והדומיננטיות שלו לא מאפשרים זאת( לפני שאתם צועקים קיירי תזכרו שהוא עשה ויברח וערק לבוסטון ). אין סיבה להכחיש שהוא שחקן ענק אבל הסטטסטיקה המטורפת שלו מגיעה מזה שהכל עובר דרכו. גם משחק מספר 5 שבו היה גרוע נראה די טוב סטטיסטית.
בקיצור כמו שאמרתי לפני ,הכל עליו גם ההצלחות וגם הכשלונות אבל באמת נמאס לשמוע שאין לו עם מי לשחק מכוון שיש לו את התקציב הגדול ביותר והוא די קובע מה יקרה .גם במיאימי הגדולה הוא הגיע למצב שאין לו עם מי לשחק ועזב לקבוצה אחרת.

p
p
5 years ago

אשמח לאישור רשמי כלשהו ל"לברון יצר את המערכת בקליבלנד ,הוא הסיבה שהם תקועים עם מאמן חסר מושג ,עם צוות מסייע לא מרשים". אחד. כרגע למיטב ידיעתי, זה ספוקלציות של אוהדים בגלל הסוכן המשותף.
בין זה שקיירי פרח לידו לזה שהחליט לעזוב אין ממש קשר.
הסטטיסטיקה המטורפת זה רק בגלל שהכל עובר דרכו, זה נכון גם לאחוזי קליעה הפסיכים? ליכול שלו למסור בדאבל טים? נשמע כאילו כל שחקן יכול לעשות את זה אם "הכל יעבור דרכו".
הוא לא עזב את מיאמי בגלל העדר סגל מסייע, אלא כי חזר לקליבלנד וכן, אין ליספק שאם לקליבלנד לא היה את קיירי ואת הפוטנציאל להיות קונטנדרית ההוא לא היה עובר, אהל הוא היה סופרסטאר שהוא שחקן חופשי. כל אחד כזה עובר לקבוצה שיכולה להיות קונטנדרית.

חולה כדורסל
חולה כדורסל
5 years ago
Reply to  p

דבר ראשון אני לא הייטר של לברון, מכיר לחלוטין בגדולתו כשחקן ואפילו מודה בפה מלא שאם היה מגדל ביצים בשלב יותר מוקדם בקריירה לא היתה שאלה אם הוא הוא מייקל.
אבל וזה אבל גדול צריך להסתכל על הכל כמכלול ,סקוטי אמר לפני כמה ימים שלברון נדרש לעשות הרבה יותר ממה שמייקל נדרש בזמנו, הוא נוגע יותר בכדור ,מכתיב לחלוטין את הקצב ומסרס שחקנים גדולים שלידו, קיירי עזב לדעתי כדי להיות האיש שיחליט מה לעשות בכדור ולא להיות ניזון מהשאריות של לברון, ואל תקפצו עליי עם סטטיסטיקות זה לא מעניין, יש הבדל גדול בין להיות מקבל החלטה ובין להיות מבצע של המלך. כריס בוש אמר את בזמנו על לברון ואף "ייעץ" לקווין לאב להתרגל למציאות אחרת. אייזאה תומאס יובש מראש ע"י לברון ובקיצור הבנו ,הוא רוצה שחקני הגנה וקלעי 3 והשאר הוא יעשה.
גם את בלאט הוא גירש והמליך במקומו יס מן שלא יהרוס לו את תוכנית המשחק.
אז עוד פעם יאמר לזכותו שהוא הצליח לאורך הקריירה להביא את הקבוצות שלו לרמה גבוהה והוא בגמר מאתיים שנה רצוף וכמו שאמרתי זה לזכותו אבל שלא יבכו כל הזמן שאין לו עם מי לשחק ,זה מה הוא בישל וזה מה הוא יאכל.
במיאימי בשנה האחרונה תקרא את כל התגובות ותראה שטוענים שאין לו עם מי לשחק,והיה ברור שהוא יעזוב כי אין לו סיכוי עם סגל כלכ כך חלש שהצליח לא רע בכלל אחרי שעזב.

p
p
5 years ago

איפה רשמתי שאתה הייטר?
בוש היה מספר אחד שהגיע לקבוצה שבה משחק שחקן רמה יותר גבוהה ולכן כבר לא מספר אחד. אותו דבר היה ברור שיקרה גם ללאב. לא מבין מה הבעיה. שני כוכבים שבקושי הגיעו לפלייאוף (בוש) או בכלל לא הגיעו (לאב) לשניהם היה ברור שהם ייאלצו להקריב כדי להתקדם במישור הקבוצתי וכך היה.
את ההסטיסטיקה אתה "הקפצת", לא אני.
שוב, את בלאט גירש והביא יס מן. הוא לא גקנרל מנג'ר ולא בעלים. אין לי ספק שהוא בלופ, אבל מפה עד ללהפוך אותו למקבל החלטות, זה חתיכת מרחק.
זה יפה שזאת דעתך על קיירי, יכול להיות שאתה גם צודק, זה לא הופך את הטענה המקורית שלך לנכונה שקיירי לא פרח ליד לברון.

Dani din
Dani din
5 years ago
Reply to  p

באמת קיירי ממש ירד ביכולת בלי לברון לידו בבוסטון. ובאמת לברון לא עזב את מיאמי כי הוא לא הרגיש שהוא לא יכול לקחת איתם עוד אליפות.
מדהים איך אנשים מצליחים לראות את העולם כמו שהם רוצים שהוא יראה.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
5 years ago

הבקשה לאישור אישמי משעשעת, זה לא בית משפט פה אבל בכז, ההתבטאויות בתיקשורת בנוגע להחתמות של גי. אר ושל טריסטן והחתירה תחת דייויד בלאט מוכיחים ללא ספק שהאיש לא פאסיבי בנוגע להחלטות מקצועיות במועדונים שלו וללא ספק אחראי על הקבוצות הרעות וקמילת הכוכבים לידו כמו גם להישיגים האדירים עם קבוצות שהוא חנק. לטוב ולרע זה המלך, דומיננטי, דומיננטי מידי.

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago

לברון ענק. אין מילים.

גס זו הקבוצה עם הכי הרבה מזל שאני זוכר בפלייאוף. איכשהוא תמיד נפצעים שחקני מפתח לקבוצה היריבה. אני זוכר סדרות ספורות בהם הקבוצה שנגדם הייתה בריאה לחלוטין

p
p
5 years ago

תודה מנחם.
כתבת "הוא וגורדון ניצחו את המשחק החמישי, אבל היצחון בא בגלל הגנה מצוינת ולחימה עד הסוף. מאומה מהדברים האלה לא ייפגע."
הלואאי שאתה צודק (הלוואי גם ויוסטון יעלו), אבל לטעמי פול מביא הרבה מאד מההגנה הזאת.
הוא מגן נהדר באחד על אחד ובהגנה קבוצתית, אבל הוא גם מנהל את המשחק בהגנה וכמובן בהתקפה בחלק גדול מההתקפות ובעיקר כשהארדן נתקע. אין לזה תחליף בסגל של יוסטון.
נקווה להתעלות של הארדן וכל הצוות להשיג את הנצחון, אני ממש בספק שפול גם יחזור למשחק 7 (למרות שלא הולך להיות כזה 🙂 )
מעניין מה יהיה הליינאפ. אני חושב שהייתי משאיר את גורדון לעלות מהספסל ומעלה את גרין או את מבה א מוטה (בהנחה שהתאמן בימים האחרונים בקליעות לייאפ פנויות)

שמעון
שמעון
5 years ago

היום כל מי שלא אוהד GSW חבל על הזמן לקום למשחק.

הולך להיות 30+ הפרש ללוחמים ובלי פול אין סיכוי ליוסטון לעבור את הסידרה אלא אם כן קרי דוראנט או קליי יפצע אחד מהם לגיים 7.

תחושתי היא שפול לא ישחק גם בגיים 7 כי זו לא פציעה קלה ככ של יומיים וגם אם איכשהו יצליח לשחק זה יהיה עם פציעה ולא יחזיק מעמד.

לצערי שוב המזל הלך לצד של הלוחמים עם פציעה של שחקן מפתח.

אז לניתוחים מחר תחסכו ולכל מיני "שינויים" שקר יעשה במשחק.

p
p
5 years ago
Reply to  שמעון

הגענו עד פה, חייבים להמשיך.
נשאר רק לקוות.
שדאנטוני עשה תרגיל ופול כשיר ופתאום יעלה.
אם לא שהחברה ייתנו משחק מטורף של הקרבה וינצחו בלעדיו.
אם לא שיחזור למשחק 7 ויסחוף לנצחון (כמו מול הספרס שנפצע פציעה ממש דומה ברבע הראשון והוביל את קליפרס לנצחון תוך כדי משחק על רגל אחת פחות או יותר)
ומעבר לזה, היה והבלתי ייאמן ייקרה והם יעלו, אתה מעדיף להתעורר בבוקר ולקרוא על זה מאשר לראות את זה בלייב?? אני לא.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  שמעון

1+

שמעון
שמעון
5 years ago

אני גם ככה קם ב5מ וחצי אז אראה חצי שני אם יהיה מה לראות לדעתי שאתעורר אראה תוצאה של 67-45.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
5 years ago

זה בסדר גמור לא לאהוב את לברון.
זה לא מוריד לרגע את גדולתו כשחקן, והוא באמת אחד הגדולים בכל הזמנים.
אני באופן אישי לא אוהב את המסר שלו לליגה (ושל הארדן ואפילו את של השחצנות של קארי).
בעיני הקבוצתיות והדרך חשובים מהאינדיבידואליזם, לא משנה התוצאה.
לכן ראסל אהוב עלי יותר מצמברלין
בירד תמיד היה אהוב עלי יותר מג'ורדן
וטימי היה הרבה יותר מקובי.

ולדי קוגן
5 years ago

לא מבין מה הבעיה שאנשים לא אוהבים את לברון. למה את מסי,רונאלדו,מייקל, בירד כולם אהבו?כשאתה אתלט עליון יש אנשים שאוהבים אותך ויש כאלה שלא. למה עם לברון כולם חייבים להשתחוות ולהגיד תודה?

אשך טמיר המקורי

אוהדי לברון הם סוג מיוחד של אנשים. לא רק כאן, בכל העולם ובארה"ב.
זה דבר ידוע

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

לא שייך לאף אחת מהקבוצות וחי עם זה טוב. יש בו דברים מסויימים שאיני אוהב אבל זה לא הופך אוי לשונא שלו. כולי הערכה לאיש כשחקן כדורסל אבל אני לא מתחבר להצגות וזה קשור גם למשחקים של הארדן. מעדיף שחקנים שהם נטו כדורסל בלי הבולשיט בגלל זה יש לי בעייה עם סמארט מהסלטיקס.

שעיה
שעיה
5 years ago

כל כך מבאסת הפציעה של כריס פול. ציפיתי לעוד קרב בין הקבוצות ולצערי זה לא הולך לקרות. שמח מאוד לשמוע שקוואי כנראה ישאר. הנבא זקוק לקונטנדרית עם משחק קבוצתי וכוכב ללא אגו. יסלחו לי בוסטון אבל משחק טקטי הוא לא תמיד קבוצתי והם גם לא קונטנדרים.

אשך טמיר המקורי
Reply to  שעיה

הם יהיו שנה הבאה. השנה כל מה שהם עושים זה רק בונוס

Berch
Berch
5 years ago

אחךה מעורב
1. עזרא הוא ה Real MVP
2. לברון ענק אז הוא גורר שנאה. מי שזוכר גם למייקל היו המון הייטרים (ואני ביניהם) פשוט לא היו אז תגובות באינטרנט… רק לכתוב למנחם מכתב….
3. יוסטון הצליחו לנצח די בלי הארדן במשחק הקודם. מאמין שהם מסוגלים גם בלי פול, אבל הארדן צריך משחק גדול.
4. איך מאמני כושר לא יודעים דבר בסיסי שהסברת על מתיחות ? נפלא מבינתי.

יאללה משחק 7 !!!

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  Berch

זאת שאלה שאני שואל כבר 50 שנה!

אסף
אסף
5 years ago
Reply to  מנחם לס

חלקם יודעים ,נראה לי שהתחלתי לפני כשנתיים לרוץ ריצות ארוכות זו המתיחה הראשונה בערך שהדגישו לי את חשיבותה להמסטרינג

KingJames23
KingJames23
5 years ago

אם בשלב הזה ובגיל הזה אתם עדין לא מעריכים ועושים הייט על מה שלברון עושה בשבילו ובשביל הקבוצה שלו.
אתם פשוט לא אוהבים כדורסל. SIMPLE AS THAT

Dani din
Dani din
5 years ago
Reply to  KingJames23

מעריכים – כן. שונאים – גם. מה הבעיה? יש המון שחקנים שאני לא אוהב ומעריך? אופי ויכולות משחק הם דברים שונים.
היה לי פעם מנהל שלא אהבתי אבל מאוד הערכתי. למה אם אתה מעריך, אתה גם צריך לאהוב?

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  KingJames23

מעריכים כן . שונאים . לא . חושבים שהוא הגדול בהיסטוריה? ממש לא. הוא אפילו לא הכי גדול מאלה שמשחקים כיום. דוראנט טוב ממנו. (קשה לאמר זאת דוקא היום לאור היכולת החלשה של דוראנט במשחקים האחרונים ולאור המשחק המעולה של לברון הערב אבל זה מה שאני חושב שנכון יותר לאחרונה).
בכל מקרה אין ספק שהוא שחקן ענק בעשיריה הראשונה של כל הזמנים בודאות.

אופיר
אופיר
5 years ago

הארדן יכול לעלות בפעם הראשונה לסדרה הזו משוחרר מלחץ…. בלי כריס פול זה נראה חסר סכוי כמו שכולם אומרים…. אז פשוט לעלות ולנסות לתת את משחק חייו, אין למי להעביר אחריות ואפשר רק להפתיע ולקחת את כל הקופה….. MVP או לא MVP

תומר השני
תומר השני
5 years ago

מעורב מעולה מנחם ! לברון נתן הופעה מטורפת ולא ברור אם נשאר לו כח לתת עוד הופעה כזאת במשחק השביעי בבוסטון . בלי פול ליוסטון אין מה לחפש מול הלוחמים

LBKlutch
LBKlutch
5 years ago

לברון במשחקי הדחה: 9-13 לזכותו. ג'ורדן עם 6-7 לחובתו.

מאז טראומת דאלאס, הוא בכלל במאזן מפחיד של 3-11.

ממוצע במשחקי הדחה: 45 דקות, 34 נקודות, 11 ריבאונד, 7.4 אסיסט, על 45 דקות. הכי טוב בהיסטוריה.

ב-7 משחקי ההדחה האחרונים, הוא עשה לפחות 40 נקודות או טריפל-דאבל. זה הרף.

מאזן במשחק 7 בסדרה: 4 הפסדים בתחילת הדרך עם קליבלנד הראשונה, ומאז מיאמי ועד היום 4 נצחונות רצופים.

ולפני ששמעון מתחיל עם הקשקוש החדש, "לברון משחק בליגה הצרפתית" – לברון ניצח במשחקי ההדחה האלה את 2 הקבוצות הכי טובות של הליגה בעשורים האחרונים שכולם מתגעגעים אליהן, סן אנטוניו הגדולה וגולדן סטייט 9-73. הוא גם ניצח את אוקלהומה של דוראנט-ווסטברוק-הארדן, אבל שם זה אפילו לא התקרב למשחקי הדחה.

נתן
נתן
5 years ago
Reply to  LBKlutch

זה אומר משהו על גדולתו של לברון, אבל לא הרבה על ההשוואה לשחקנים אחרים. לדוגמא, אם שחקן לא הגיע למשחקי הדחה, אבל עדיין לקח אליפות, זה לחובתו?

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  LBKlutch

זכור לי שחקן נוסף ששיחק לצידו במשחקי ההדחה נגד הקבוצה הטובה בהיסטוריה. היז ניים אי קיירי. קיירי אירווינג. בכלל תמיד משום מה מהאליפויות שלו וכ אתה זוכר שם אחר .. קיירי אירווינג. ריי אלן . דווין וויד. נו טוב. תהנו

גיא
גיא
5 years ago
Reply to  Benjo

פקסטון
פיפי
קוקוץ

מאנו
פארקר

שאקיל
הורי
גאסול

תעשה חיים

A.f
A.f
5 years ago

ל19.
אני אוהד לברון מאז שאורלנדו לא פקטור.
שחקן כל כך שלם בגוף של סנטר עם סיפור חיים כל כך קשה ואחרי שהתגלה הכישרון הכתירו אותו בגיל 16-17 ואז להצליח לעמוד בציפיות ולנהל חיי משפחה תקינים – נשגב בעיניי.
אבל תמיד תמיד יש חצי כוס אחרת.
להגיד שהוא בריא העונה לקאבס? לא חושב.
לדעתי היה צריך לצעוק מזמן אני כאן "עד הפנסיה"
אליפויות לקחתה , כל הזמן אתה גאה בעיר שלך אז יאללה סגור את הפינה.
ולדעתך מאמן ששולט בקבוצה שלו מסוגל לשלוט בלברון?
קווין לאב וכריס בוש אלו אותם שחקנים שהיו ללא לברון בקבוצה?
והפלופים?
כולנו אוהבים כדורסל ולמה? כי ספורט וכדורסל בפרט מוציאים ממך את הרגשות הקיצוניים ביותר.
לא צריך לכפות לאהוב מישהו תאמין לי עוד 5 שנים יהללו אותו.

המשגיח
המשגיח
5 years ago

תודה דוק.

אגב עייפות, גם הארדן נראה תשוש לגמרי. מקווה שיעלה טוב למשחק מס' 6.

אשך טמיר המקורי

לברון השתפר מאוד בשנתיים האחרונות בקליעות לשלוש, סטפ-בקים בלתי אפשריים, וראנרים שנחשבים קשים אבל בשבילו זה מהלך נוח וקל.

למה אני שונא אותו? המון סיבות, כתבנו על זה מספיק בעבר.
גם סיבות כדורסלניות (אותן הוא צמצם עם הזמן) וגם סיבות אישיותיות (אותן הוא ממשיך להקצין לרמות בלתי נתפסות).

גם היום, למרות משחק שעל פניו מושלם, הוא חטא בשני דברים גדולים:

האחד זה הדרמות המזויפות של אני פצוע וחוזר כמו ב-WWF.
שוכב על הפארקט אחרי פלופ כאילו מת והופ- פתאום מתעורר לחיים.
פצוע קשה ברגל אחרי שעלה על מוקש – הופ- שם קרח על המקום הלא נכון ומתחיל לרקד.

השני זה אם באמת היה כזה עייף וגמור, אז למה ללכת ראש בקיר עם זריקות מהתחת כשאף שחקן אחר לא רשאי לגעת בכדור?
הקבוצה הייתה טובה בסיום. היל והשאר היו במשחק והקבוצה רצה היטב וזרמה.
אם אתה כזה גמור – תמשיך לשתף את השחקנים ותהיה חלק מהשטף של המשחק.
אבל מה שחשוב לו זה רק עצמו, אז הוא תוקע הכל, ומייצר את הדרמה שלו של אני עייף וגמור אבל רק אני אציל את הקבוצה למרות שאני כבר על האדים… והאחרים צריכים לעצר הכל, לעמוד בפינות, להסתכל ולהריע לגיבור המוכה והחבול שלמרות הכל מביא את הניצחון.

היה לו מזל שנכנסו לו הזריקות האלה, כי הן היו ממש לא לעניין. ולא הייתה שום סיבה לקחת אותן.

ועל הסלטיקס אגיד גם כאן – הצטרפתי ברבע השני וראיתי קבוצה שלא באה לנצח.
ל-ר-ג-ע לא הרגשתי תקווה שהם ייצאו עם ניצחון.
הם התאמצו והכל, אבל בראשם לא באו להשמיד, להרוג, ולחסל ולקחת את המשחק הזה.
ובכך אכזבו אותי מאוד.
(חלק גדול מזה על סטיבנס, שלא מסוגל לתת להם פלפל בתחת כשצריך)
מקווה שזה לא יעלה להם בפיפי במכנסיים במשחק הבא והדחה.

נתן
נתן
5 years ago

אם אתה ושכמותך (סוס מעץ וכו') כל הזמן מדברים עליו בשנאה כלומר, כל הזמן חושבים עליו, זה לא אומר שאתה לא אוהב אותו, אלא שאתה מעריץ אותו ולא יודע איך להראות את זה.

אשך טמיר המקורי
Reply to  נתן

אני כותב לו שירי הלל למגירה. ששש אל תגלה

נתן
נתן
5 years ago

לא הבנת. שירי השנאה שלך הם בעצם הערצה, מי שבאמת לא אוהב משהו, לא משקיע בו כל כך הרבה זמן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  נתן

הגעת לזה לבד או התבססת על עבודותיהם של פרויד, היידיגר וניטשה?

אין מה לעשות
אין מה לעשות
5 years ago

אין מה לעשות האשך הזה קנאי ובנוסף על הכל גם ערס וטמבל. רק ערסים טמבלים לא מסוגלים להעריך את לברון כי הם רוצים להרגיש שהם מיוחדים כי הם נגד הזרם. לך תלבש חולצה ורודה וצא לים עם הנרגילה והרמקולים ושחרר אותנו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

להלן – זן "אוהדי לברון" ומאפייניהם הבסיסיים.

ארז
ארז
5 years ago

זה שאתה לא חושב כמוהו , לא אומר איזה טיפוס הוא.
איש שמתנדב , כל התנדבות שהיא, כנראה שהוא איש יקר בעל לב טוב.
הוא לא פנה אליך וגידף אותך באופן אישי .
אין שום סיבה בעולם שתעשה זאת אתה כלפיו.
🙏

אין מה לעשות
אין מה לעשות
5 years ago
Reply to  ארז

הוא פנה וגידף פה מספיק. ומגדף פה כל בן אדם שלא חושב כמוהו בקללות כלליות על ציבור שלם של אנשים. סתם ערס. זה שהוא "מתנדב" לא אומר כלום ושום דבר. לא חסרים מתנדבים שהם גם אנסים וגנבים והאשך הזה הוא לכל הפחות ערס מגעיל (שפחות מזה דיי קשה להיות האמת).

ארז
ארז
5 years ago

אני לא מבין על סמך מה אתה מחליט דברים שכאלו לגבי עייפות, מכה חזקה וכו וכו.
לברון היה עייף, סחוט, מותש ולכן זה מעצים באופן דרמטי את ההופעה ההירואית שלו שגם ללא עייפות, הייתה הירואית .
לגבי השיתוף. לאחר שהחטיא כמה כניסות לסל וכמה זריקות מחצי מרחק והיה נראה לי שהוא הולך להזיק ולחרב לפרשים את המשחק, הוא התחיל למסור ומסר שניים או שלושה אסיסטים מדהימים ואחר כך, הפליא לקלוע זריקות בלתי אפשריות.
כאשר היה מוסר יותר ברבעים אחרונים, ביקרו אותו על כך שלא לוקח על עצמו ושלא משנה מה קורה, גם אם יחטיא, הוא צריך להחטיא ולא האחרים.
מאז הסדרה נגד דאלאס זה נגמר והשתנה והוכיח את עתמו שוב ושוב. גם זה לא בסדר?
נאנס נפל ללברון על הרגל.
על סמך מה החלטת שהוא לא נפגע ושהוא שם קרח במקום נכון או לא נכון?
נשגב מבינתי.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

אני לא שונא את לברון אבל גם לא אחד משפוטיו. גם במיאמי לא סבלתי כמה דברים אצלו.
אבל אילו שמעת אותו במסיבת העתונאים אמש, הוא ממש – אבל ממש – היה עניו,וממש נחמד לכמה עתונאים, במיוחד לאחד מבראזיל.
יש לי רושם שעם הגיל הוא מתחיל להירגע מאד.

אשך טמיר המקורי

אין ליוסטון סיכוי בלי פול.
בלעדיו יש רק הארדן החנוק שמוריד איתו את הקבוצה שאולה.
גם איתו זה הלך קשה, בגלל הרוטציה המפגרת של דאנטוני, ולמרות שהסוס הטרויאני עושה הכל לפרק את היריבה מבפנים.
חבל לי שהוא נפצע, כי לא היה מגיע לגולדנים לעלות כפי שהם שיחקו (לא שמגיע ליוסטון, אבל לפחות נרענן את מעמד הגמר).

דה שוט
דה שוט
5 years ago

תודה מנחם.
1. לברון מדהים, לא ברור איך או משחק כך כל כך הרבה דקות. לא הגיוני.
2. לא מהנה לראות אותו – חצי מהסלים מבוססים על גודל וכוח. התנועות שלו הן לא של כדורסלן, אין פואטיקה (רק בשמאליות על הקרש שאיתן הוא הפסיק בשנים האחרונות).
3. הצוות המסייע שלו לא נופל מבוסטון נטולת הייוורד וקיירי. תבדקו אחד לאחד. הוא לא נח גם כדי שזה לא ייראה.
4. אני מבין את אלה שלא אוהבים אותו (אני לא שונא חו״ח אבל לא מת עליו) – יותר מדי הצגה, יותר מדי אינטיליגנציה, יותר מדי שליטה (אישית ומרחבית) – מעט מדי אותנטיות. קשה להתחבר.
5. הערב נאנס וקלארקסון נתנו תמורה לטרייד, כמובן שהיל היה מעולה.
6. עצוב על פול, יהיה בלואו-אאוט הערב שיחזיר את דוראנט וקרי למסלול. ג״ס מרוויחי הפציעות הגדולים בהיסטוריה (המאוחרת).

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago
Reply to  דה שוט

כנראה שלא נגיע להסכמה לגבי מה זו פואטיקה, ומה זה "כדורסלני".
עם דבר אחד מהותי אני חולק עליך –

תתבונן ב-12 האסיסטים שהיו לו במשק 3:

https://www.youtube.com/watch?v=wQ5vTo3KxU0

אם אני זוכר נכון, אותם אסיסטים הביאו 27 נק', כאשר כל אחד מהם מסתיים או בהטבעה/ליי אפ, או בשלשה.
בלי מסירות לזריקות קשות, שכאשר הן נכנסות, נספר למוסר אסיסט שלא קשור לכלום.

תתבונן על רמת הקושי, ועל איכות הביצוע –
ניהול משחק שלא נופל מגדולי המוסרים שהמשחק ראה.
זה לא קשור לגודל, או לכוח.
זו ראיית משחק, לצד דיוק ותזמון נהדר.

זה לא סתם שלברון במקום ה-3 ברשימת מוסרי האסיסטים בפלייאוף.

דרך אגב,
איך זה מסתדר, חוסר האהדה לכדורסל הכוחני של לברון, לצד האהדה לווסטברוק?
ה-2 נהנים מיכולות יוצאות דופן,
וההבדל הוא שלברון משחק כדורסל יעיל.

דה שוט
דה שוט
5 years ago

אין לי ויכוח אתך, אני מסכים עם כל מה שאמרת – מבחינתי לברון יושב כרגע עם מייקל בטופ של הטופ (למרות שניתן להתווכח – וכבר עשינו זאת עד זב דם כאן – לגבי הישגיו מול המערב). הוא מביא לקבוצתו הכי הרבה והוא ללא ספק גאון בכמה רבדים של המשחק.
אני אוהב כדורסל ומעריך את העובדה שהוא משחק בזמני – תאמין לי שאני רואה את כל המשחקים שלו – חי או חוזר. גם הלילה הוא הדהים אותי – ועדיין לא ראיתי במשחק סל אחד "יפה" שלו. הכל כוח כוח כוח. אפילו השלשות שלו הן בנפילה, מטר וחצי מהשלוש – מציע לך לנסות פעם זריקה כזאת – תגלה שאתה לא מצליח להגיע לסל. צריך כח.

לגבי האסיסטים – לא הבנתי עד הסוף למה כוונתך אבל אני מניח שזה קשור לצוות המסייע. אם כן, אני חושב שקליבלנד נטולת לברון הייתה מוציאה מבוסטון משחק או שניים בבית. לאב, היל, קורבר, סמית' (אם היה פוגע), קלארקסון, נאנס והוד – עם מאמן כמו סטיבנס – היו יכולים להציג כדורסל לא רע בכלל.
רוצה לומר – במזרח – לברון לא משחק לבד.
כאן הביקורת שלי עליו – הוא מקפיד כל הדרך לייצר את האגדה של עצמו ועל עצמו. הוא גאון תקשורת ועושה זאת במגוון דרכים. זה לא מוריד מהיותו כדורסלן על ואולי היעיל בכל הזמנים – אבל זה פוגם באהדה אליו. ראינו מול אינדיאנה שהקבוצה יכולה להסתדר יפה מאוד בלעדיו – אבל הוא פשוט לא נותן לזה לקרות.
לגבי ווסטברוק – אף פעם לא השוויתי בינו לבין לברון, עשו זאת אחרים. ווסטברוק לא מבוסס על כוח אלא על אתלטיות, מהירות וזריזות. הוא לא דוחף את היריב, הוא עוקף אותו. ההשוואה איננה במקום.
מסכים איתך שלברון יעיל ממנו בהרבה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  דה שוט

לברון דוחף את היריב, ווסטברוק קופץ על היריב.
זה ההבדל.
ההבדל הנוסף – לברון הרבה יותר מתוחכם ואינטיליגנטי (לא שזה קשה מול ןוסטברוק)

דה שוט
דה שוט
5 years ago

חחח… לצערי הפעם אתה די צודק נאלץ להסכים. לפחות כשווסטברוק קופץ על היריב – זה מרגש.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

יותר 'אטנטיליגנטי' מווסטברוק? לא בטוח.

נתן
נתן
5 years ago
Reply to  דה שוט

אפשר להבין את חוסר האהדה, ואולי גם את הדחייה מלברון, הכדורסל שלו באמת כוחני וללא הנעת כדור, והאופי שלו דומיננטי. האסיסטים שלו, וראיית המשחק מאד מרשימים בעיני, כמו שגיא אמר.
כל זה לא קשור להיטריות, השנאה ללברון היא בעיה נפשית של השונאים שמתבטאת כך וכלפי לברון. זה לא משהו שכדאי שיהיה באתר, כי זה לא ענייני, ורצוי שיטופל, אבל כנראה שבספורט זה מקובל. יש לנו קומץ, מה לעשות.

דה שוט
דה שוט
5 years ago
Reply to  נתן

אני לא שונא את לברון, פשוט אוהב אחרים יותר.
לגבי הייטרים ודברים כאלה באתר – צריך שיהיה מהכל, זאת דעתי (כל עוד כמובן, אין הסתה או עלבונות אישיים).

אבי
אבי
5 years ago

כתבתם פה בתחילת העונה שהארדן ופול לא יסתדרו חודש ביחד וזה נגמר בעונה הכי גדולה של הרוקטס כתבתם שיוסטון אולי יגנבו משחק אחד מול הלוחמים והם כבר לקחו שלושה ביושר כתבתם שאין ליוסטון הגנה והם חנקו את ההתקפה הגדולה "בהסטוריה" ( ספרו את זה למג'יק או מייקל ) ואתם ממשיכים לכתוב בדעתנות כאילו שלא אכלתם מספיק כובעים….. אז בסדר אתם לא אוהבים את הארדן ויוסטון זכותכם אבל באמת קצת צניעות קצת לא יזיק. אפ פול בלי פול הכל אבל הכל פתוח

חצבני
חצבני
5 years ago

אצלי האנדרואיד "זכר" את השם והמייל .

בלי פול ב100% זה גמור לצערי. פול הצליח לשנות דעתם של הרבה שהמעיטו בערכו, ואני בינהם

עדן
עדן
5 years ago

תודה על המעורב.
יהיה נחמד לראות האם הסלטיקס יצליחו להתגבר על המתח ולהגיע לגמר. באופן אישי הייתי שמח לראות אותם שם כאחת הקבוצות שאני יותר מעריך, ואת גייסון טאטום ממשיך ללת את עונת הרוקי הכי טובה השנה ( אמנם סימונס ומיטשל נתנו עונות נפלאות משלהם ואחד מהם יקח את הפרס העונה בצדק, אבל שנים רוקי לא הוביל קבוצה כל כך רחוק בףלייאוף כשחקן מרכזי עד למשחק 7 בגמר האזורי עם סיכוי להמשיך. הוא פשוט נראה מלא הבטחות לעתיד).
אני לא מבין למה מספידים את יוסטון ללא פול. הם נתנו פתיחת עונה טובה בלעדיו, ויש להם מספיק כלים. זה אמנם יהיה הרבה יותר קשה, אבל התפוצצות אחת של הארדן, עם משחק טוב של שאר הקבוצה וזה יכול להיגמר.
בכל מקרה הייתי שמח ששתי הסדרות יגיעו חמשחק 7 כדי להוסיף עוד עניין, כאשר המפסידים העיקריים יהיו שעות השינה שלנו.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
5 years ago

מדהים שקבוצה עם שחקנים שבירים כמו סטף ודוראנט (חצי כח שביר), נמצאת תמיד בצד הנכון של הפציעות כשהיא עם הגב לקיר – קליבלנד 2015, ס"א 2017, יוסטון השנה.
מזל של אלופים. קיבלו את משחק שש במתנה עם האמאמא של הגב לקיר.

השרת
השרת
5 years ago

בגלל התקלה התמונה נעלמה לי מלהגיב מהפלאפון.

תודה מנחם, מעורב נהדר.

מצד אחד לבוסטון מגיע לעלות לגמר, מצד שני גם ללברון מגיע לעלות לגמר.

ולכן, לצד הערכתי הרבה ללברון שהוא שחקן ענק שעד כמה שהוא שנוא אי אפשר שלא להעריך ולפחות לחבב אותו, אני בעד בוסטון.

מהסיבה הפשוטה שלבוסטון מגיע לעלות בגלל הקבוצה שהיא ולקליבלנד מגיע לעלות בגלל לברון והשחקן שהוא. כדורסל זה משחק קבוצתי ולעולם אהיה בעד העיקרון הזה יותר מעיקרון האינדיבידואליזם..

שבת שלום לכולם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago
Reply to  השרת

1+

אפלטון
אפלטון
5 years ago

תודה מנחם מעורב נהדר.
איזה פלייאוף אדיר יש השנה. כל משחק מלחמה והגנות ברמה הכי גבוהה.
לברון פשוט ענק. אין מילים. אבל ההגנה של קליבלנד במשחק הכי טוב שלה בסדרה. בוסטון עלו עם כמה קליעות לא מהעולם הזה, כשרוזייר לא רואה בעיניים ועם הפציעה של לאב בכלל היה כאן אפשרות להפסד. אבל ג'ף גרין ונאנס יחד עם היל נתנו הגנה פשוט אדירה.
לגבי פול, השמועות ביוסטון אומרות שיפסיד בטוח גם את משחק 7 אם יגיע. זה כל כך כואב. פול הוא הלב והמנהיג של הקבוצה. הארדן השחקן הכי טוב אבל מה שפול מביא זה מה שמנצח משחקים קשים.
פעם אחת שנתפוס איזה ברייק עם הפציעות האלה יא רבאק.

איש הערפל
איש הערפל
5 years ago
Reply to  אפלטון

הא?! ראית את הפלייאוף השנה? איפה ההוא עם הסטטיסטיקה שיספר לנו כמה בלו אאוטים היו השנה?

אפלטון
אפלטון
5 years ago

ביחס לשנה שעברה ומה שציפיתי מהפלייאוף השנה זה פלייאוף מדהים.
הבלואאוטים זה עניין של סגנון משחק, ודווקא המשחקים האחרונים היו מרתקים. וכשאני רואה את שתי סדרות הגמר הולכות ל7 משחקים (כנראה) אחרי הבזיון שהיה שנה שעברה זה מחזיר לי תקווה לליגה.
כמו שאמרתי בתחילת הפלייאוף, יוסטון עשו החייאה לליגה, ולראות את לברון מתאמץ ככה במזרח (לפחות ב 2 מתוך 3 סיבובים) אחרי שטייל בנוחות בשנים האחרונות בכלל מרומם את רוחי.
גם אם נראה בסוף את הגמר המבאס והצפוי ביותר, עדיין הליגפס החזיר את ההשקעה.

מוש השור
מוש השור
5 years ago

לגבי החלק כל פול, מנחם מדובר בתרגיל מתיחה מאוד סטנדרטי אין סיכוי שהטריינר והפיזיוטרפיסט שלו לא מכירים אותו, אני בטוח ששחקן כמוהו שמועד לפציעות המסטרינגס עושה את המתיחה הזאת. אני חושב שיוסטון עדיין מסוגלת לנצח, יש להם מספיק כלים בעיקר עם השלשות יפלו, הארדן חייב לתת כל מה שיש לו, ההיסטוריה תשפוט אותו בשני המשחקים הבאים, הוא חייב להיות אקטיבי ואגרסיבי. אני אוהב את לברון, לא יודע אם יש טעם, אין טעם להשוות לשחקני עבר, כל שחקן והתקופה שלו, אבל היכולת שלו לתת הופעות סנסציוניות מתי שזה באמת משנה מפרידה אותו מכל כוכבי הליגה הנוכחיים.

אפלטון
אפלטון
5 years ago

פול הפסיד מעל 20 משחקים העונה בגלל ההאמסטרינג כך שזה לא עניין של מתיחה. הוא סוחב שם פציעה ממשחק 2 של הסדרה. לא יודע מה הטיפולים שאפשר לעשות לפציעה מסוג כזה חוץ ממנוחה וזה הבעיה הכי גדולה. יוסטון לא שחררו את תוצאות הMRI אבל אם זו מתיחה מדרגה 1 אז מדובר בשבועיים של מנוחה להחלמה.
אם יחזור יותר מוקדם הסכנה לפציעה חוזרת גדולה משמעותית. השאלה אם פול ואם הקבוצה יסכנו אותו בחזרה מוקדמת

מוש השור
מוש השור
5 years ago
Reply to  אפלטון

אם אני לא טועה הפציעה הייתה ברגל השניה, זה בהחלט מחייב מנוחה מסוימת ועבודה בקיץ על תכנית מניעתית, בכל מקרה מחזיק אצבעות ל יוסטון שינצחו בלעדיו, אחד השחקנים האהובים עלי בליגה מאז שהיה רוקי

א.ב
א.ב
5 years ago

לא רואה את יוסטון מנצחים בלי פול, הוא וגורדון היחידים בקבוצה שיודעים לשחק גם בהגנה וגם בהתקפה, בלעדיו אחד הצדדים חייב ליפול.

ליאור
ליאור
5 years ago

תודה מנחם. לפעמים לא ברור לפי רמת הפרטים הפיזיולוגיה אם אתה פרשן מנתח או רופא מנתח. כך או אחרת אנו זוכים לזווית מיוחדת שבאמת לא כותבים עלייה בשום מקום אחר. תודה לכל התורמים מזמנם לאתר.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  ליאור

PH.D בביומכניקה לא טוב מספיק?

ליאור
ליאור
5 years ago
Reply to  מנחם לס

ברור שמספיק. זה דבר אחד לדעת ודבר אחר להסביר כך שגם אלה שלא יודעים על זה כלום ירגישו מבינים גדולים פתאום. תודה!

עגל
עגל
5 years ago

תודה מנחם על המעורבב.
היה משחק גדול בלילה ונכון לנו עוד משחק ענק בבוסטון. שתעלה מי שתהיה טובה יותר. אם כי ברור שעם לברון הגמר יהיה מעניין וצבעוני יותר.
לגבי הפציעה של כריס פול, זה פשוט מזל נאחס שלא יאמן. באמת שלקבוצה מהמפרץ יש כל כך הרבה מזל שאי אפשר לתאר. כרגע הם הפייבוריטים לעלות. בגלל שבמשחק בבית הם גם ככה פייבוריטים ובלי פול הארדן יתיש את עצמו, צפוי משחק כמו קיים 6 מול ס״א משנה שעברה.
אבל האסטרטגיה של גיא הרשע היא הנכונה, להעלות את כל הכלים ולקוות שהשלשות תיפולנה בפנים. אם זה יקרה זה יפעיל לחץ על ג״ס ואז יהיה סיכוי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  עגל

עגל

סחטיקה עליך, התחלת להשתמש בשיבושים שלי, עם המעורבב? 🙂 עוד תתחיל לקרוא לגולדן סטייקס ולקווין דונאטס….

מר-גרינה
מר-גרינה
5 years ago

וידוי בעניין לברון. אני לא חובב. בלשון המעטה. הרבה זמן הסיבה הייתה שהוא משחק בעיקר בולי בול וכאשר לא, אז זה פשוט לא "יפה לעין".

אני אוהד טורונטו (וokc), ואחרי שראיתי מה הוא עשה שם, פייאווי מדהימים, וגם עכשיו מול בוסטון, אז הטיעון של משחק יפה, לטעמי, קצת נחלש.

נשאר לי דבר אחד להאחז בו,. אני לא רוצה שיהיה גדול ממייקל. זאת בעצם הסיבה הבסיסית לכך שאני רוצה שהוא יפסיד.
זהו. מחכים לטייטום.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

תודה למגיבים

itai
itai
5 years ago

לא ראיתי את המשחק של בוסטון אל ע"פ הנתונים טאטום שיחק אחלה הוא היה עד כדי כך גרוע בהגנה?! דווקא אל הורפורד לא היה עם אחוזים טובים ונקודות

קסיוס
קסיוס
5 years ago

רק שאלה למביני העניין פה לגבי ההשוואה בין LBJ וג'ורדן. לברון כבר הגיע למספר העונות הכולל שג'ורדן שיחק בכל הקריירה שלו אחרי שתי הפרישות (13 בבולס ו2 בויזארדז). מישהו מתייחס לעובדה שלברון כבר רץ על הפרקט 15 עונות רצוף עם כל המעמסה הפיזית וג'ורדן לקח פסקי זמן בין שתי השושלות של שיקגו אחר כך בשתי העונות שלו בויזארדז?