מעורב הופס ליום ששי: יוסטון מנצחת את ה-5 / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: יוסטון מנצחת את ה-5 / מנחם לס

 

1. אפילו בפארק הירקון משחקים יותר קבוצתי

אף אחד לא חייב להסכים איתי, ובמיוחד אוהדי יוסטון באתר.

אבל המשחק הלילה היה חרא של משחק כדורסל.

היה בו מתח. אנשים כססו ציפורניים. שחקנים התאבדו על הפארקט ונתנו את כל מה שהיה להם.

אבל כשמשחק כזה מסתיים וקבוצה אחת קולעת 37% מהפארקט ו-30% מה-3, והיא הקבוצה ה-מ-נ-צ-ח-ת, משהו לא מסתדר. כמובן שההגנות יותר אמוציונליות ואגרסיביות. אבל אלא השחקנים הטובים בעולם הנכנעים למתח, לעצבנות, ולא מסוגלים לקלוע מרחוק, ולעתים אפילו מקרוב?

אפילו ברעידת האדמה הגדולה בסן פרנציסקו ב-1906 היה יותר סדר, הגיון, ופורמציה מאשר במשחק הזה. ובטוח פחות  בלגן. מי שיכול לכתוב על המשחק הזה ולתאר מה בדיוק הלך בו, יכול לכתוב גם על המאורעות במגדל בבל.

קשה להאמין שזה גמר המערב. אולי כן אפשר להאמין.

היה זה נצחון אדיר ליוסטון, וממש, אבל ממש לא איכפת להם שהיה זה משחק מכוער, אפילו גועלי לטהורי הכדורסל שבינינו, כי משחק בו שחקן ככריס פול מקפיץ כדור 22 פעם (ספרתי) ופעם שנייה 18 פעמים עד שנשארות 5 שניות בשעון, ואז עליו לזרוק זריקה נגד יד מושטת וגוף עקום ומסובב, הוא לא המשחק שאתה מצפה משתי הקבוצות הטובות ביותר ב-NBA. אבל ככה בדיוק יוסטון הגיעה עד הלום, והיא משחק אחד מלהגיע לגמר המערב.

 

כמובן שבסידרה כזאת השחקנים נותנים את נשמתם בהגנות, ומוציאים פי שתיים אנרגיה הגנתית מאשר במשחק עונתי רגיל, אבל עדיין בכדורסל עדיין אסור להחזיק בידיים, ולדעתי גולדן סטייט הפסידה כי היא זנחה לחלוטין את משחק המסירות המהיר שלה, ונדבקה 'במחלת יוסטון' כשהמשחק שלה עבר אף הוא להיות משחק בידודים של – בעיקר – קווין דוראנט. היכן היו ה-CRISP PASSING של הלוחמים? היכן הייתה התנועה ללא כדור? זוהי 'הקבוצה הטובה ביותר בהסטוריה של ה-NBA'?

אל תצחיקו אותי.

הערב מייקל ג'ורדן יודע שבערב כזה הוא קולע 40-45 נק' ומנצח, כי כוכבים אמיתיים כמוהו לא נכנעים לעצבנות, אגרסיביות, אפילו אלימות, ולוחמנות כזאת. להיפך – הם רוכבים על האנרגיה הזאת והורגים אותך.

הערב כל הכוכבים הגדולים השתינו במכנסיים.

הסופר-אנרגיה במשחק גרמה לעצבנות, נברוזה, ולמשחק של רוגז ועצבים בו שחקנים עושים שגיאות שהם לעולם לא עושים.

כשהחצי הראשון הסתיים, לא האמנתי למראה עיני: ג'יימס הארדן וכריס פול – יחד! – קולעים 11 נקודות? אני ציפיתי שהם יופיעו הערב בטרוף. שיתקיפו את גולדן סטייט כאילו זהו המשחק הקובע. במקום זה הם נתנו להפרש דו ספרתי גדול לברוח להם בין הידיים עם ערב קליעה של 36% ו-25% מה-3. לא שגולדן סטייט היתה הרבה יותר טובה, אבל נגד חצי כזה של דיוק הם הצליחו להשוות את המשחק בחצי בגלל שהיה להם בחצי זה את קווין דוראנט.

קיויתי שהכדורסל יגיע לרמה קצת יותר גבוהה בחצי השני, כי גם ללארי בירד וקווין מקהייל, ולמג'יק ג'ונסון וקרים עבדול ג'אבר היו משחקים קשים ועצבניים ביותר, אבל הם היו כוכבים שידעו להתגבר על עצבנותם, ולתת את הטוב ביותר שהיה בהם דווקא כשהמשחק היה על הקו, ודווקא שההגנות היו צמודות הרבה יותר, והמשחק עצבני יותר.

גם מייקל ג'ורדן ידע   ת-מ-י-ד  לעשות זאת, ולא לתרץ כדורסל כושל בתירוצים. כי הוא היה כוכב אמיתי, ולא שחקן כמו ג'יימס הארדן או סטפן קרי, או השאר שהעצבנות גומרת איתם והמשחק הופך למשחק שכונתי – אשכרה שכונתי – כשהתרגיל היחיד הוא מין פיק-אנד-רול שהוא יותר סתם חסימה, ואז התקווה היא למיס-מץ'. זה כל מה שהשחקנים הטובים בעולם יכולים לתת לנו?

נראה אם המחצית השנייה תהיה יותר טובה.

בהמשך – אחרי ה-BOX SCORE

Warriors
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. Green PF 19 1-5 0-1 3-4 0 7 7 0 1 0 3 1 -3 5
K. Durant SF 18 6-13 2-2 4-4 0 2 2 0 0 0 0 0 +2 18
K. Looney SF 14 0-0 0-0 0-0 0 3 3 2 0 0 0 1 +7 0
S. Curry PG 20 4-8 1-4 2-3 0 3 3 4 1 0 2 1 -4 11
K. Thompson SG 21 3-7 1-3 0-0 0 3 3 0 0 0 3 2 -4 7
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. West PF 7 0-0 0-0 0-0 1 1 2 2 0 0 0 1 +0 0
J. Bell C 7 1-1 0-0 0-0 1 2 3 0 0 0 0 1 -4 2
Q. Cook PG 5 0-1 0-1 0-0 0 1 1 0 0 0 0 1 +4 0
S. Livingston PG 8 1-2 0-0 0-0 0 0 0 1 1 0 0 0 +1 2
N. Young SG 0 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 0
D. Jones C Has not entered game
J. McGee C Has not entered game
Z. Pachulia C Has not entered game
TEAM 16-37 4-11 9-11 2 22 24 9 3 0 8 8 45
43.2% 36.4% 81.8%
Rockets
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. Ariza SF 21 1-5 1-3 2-2 0 0 0 1 1 0 0 3 +0 5
P. Tucker SF 18 3-3 2-2 0-0 0 3 3 0 0 0 1 1 +12 8
C. Capela C 16 4-5 0-0 0-1 2 8 10 0 0 2 1 2 -2 8
C. Paul PG 18 0-7 0-3 2-2 2 3 5 4 3 0 0 2 -7 2
J. Harden PG 21 4-13 0-7 1-1 0 2 2 3 1 0 4 2 +3 9
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
E. Gordon SG 15 2-8 1-5 2-3 1 1 2 1 0 0 0 0 +0 7
G. Green SG 6 2-4 2-4 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 +5 6
T. Black PF Has not entered game
R. Anderson PF Has not entered game
L. Mbah a Moute PF Has not entered game
N. Hilario C Has not entered game
J. Johnson SG Has not entered game
A. Jackson G Has not entered game
TEAM 16-45 6-24 7-9 5 17 22 9 5 2 6 11 45
35.6% 25.0% 77.8%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

המחצית השנייה דמתה לראשונה. משחק עצבני לחלוטין. יום שחור לג'יימס הארדן. ששוה היה 0 מ-11 מה-3.

אנא תקנו אותי אם אני טועה אבל נדמה לי ששמעתי את ג'ונסון אומר שעתה הוא 0 מ-46 שלשות כולל המשחק ה-3, ה-4, וה-5. לי זה נשמע בלתי אפשרי ממש. אבל שהוא 0 מלפחות 30 אני בטוח. ולא רק זה, אלא שגם כניסותיו הסתיימו במקרה הטוב בעבירה עליו.

למזלו היו שני שחקנים שהוציאו אותו מבאר מאד עמוקה: כריס פול עם כמה שלשות מטורפות שיותר כאלה לא ייכנסו, והשחקן הטוב ביותר של יוסטון הערב, אריק גורדון, גם בהגנה וגם בהתקפה.

אבל כשקבוצה קולעת במשחק קריטי חמישי באליפות המערב 37% מהפארקט ו-30% מה-3, ויריבתה לא טובה בהרבה עם 44% מהפארקט ו-38% מה-3, אני אומר לעצמי שאולי, באמת, שחקני העבר הגדולים היו טובים יותר גם פיזית וגם מנטלית לעמוד בלחצים האלה, ולתת משחקים בלתי נשכחים עד היום. אני מסוגל כמעט לשחזר משחקי גמר בין הסלטיקס והלייקרס משנות ה-80. פשוט לא זכורים לי משחקים כאלה שהם יותר מלחמה פרועה ממשחק מסודר.

ייתכן שכשיש סנטר כקרים עבדול ג'אבר או רוברט פאריש מהצד השני, המשחק יותר מאורגן ומסודר, אבל כשיוסטון משחקת עם שלושה נמוכים – כריס פול, אריק גורדון, וג'יימס הארדן, ושניים שאף הם אינם גבוהים, פי ג'יי טאקר (1.96 מ') ואריזה (2.02 מ'), המשחק הופך למשחק של גמדי כדורסל הרצים כמטורפים ללא משמעת וסדר, וכשיש טיים אאוט כריס פול – אחד הגמדים – מדבר אל הקבוצה ולא מאמנו מייק ד'אנטוני.

אני מאשים גם את שני המאמנים – סטיב קר ומייק ד'אנטוני במשחק הברברי והשכונתי של קבוצותיהם. אני בטוח שזה לא היה קורה עם רד אורבך או פט ריילי.

אבל מה, מל? זה מה יש. זה הכדורסל של היום. לא טוב לך? עבור ל-WNBA.

אני מקווה  רק שהבוסטון סלטיקס יגיעו לשחק נגד המנצחת בין השתיים המכוערות האלה, ותוכיח שהכדורסל של מסירות, וקצת ארגון, עדיין לא נעלם מהעולם.

אגב, זה לא אומר שלא נהניתי מהמשחק. מאד נהניתי. הייתי נהנה אפילו יותר אילו נתנו לשחקנים שבריות.

 

Warriors
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. GreenPF 42 4-9 1-2 3-4 1 14 15 4 1 0 6 4 -9 12
K. DurantSF 40 8-22 3-6 10-10 0 4 4 0 0 1 2 3 +2 29
K. LooneySF 22 2-2 0-0 0-0 0 3 3 2 1 0 0 3 +3 4
S. CurryPG 41 8-17 2-8 4-5 1 6 7 6 4 0 3 2 -9 22
K. ThompsonSG 43 8-14 4-7 3-4 0 4 4 1 0 0 4 3 -9 23
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. WestPF 12 0-1 0-0 0-0 1 1 2 2 0 0 0 1 -1 0
J. BellC 14 1-1 0-0 0-0 1 3 4 1 0 0 1 2 -3 2
Q. CookPG 8 0-3 0-3 0-0 0 1 1 1 0 0 0 1 +5 0
S. LivingstonPG 18 1-3 0-0 0-0 0 1 1 1 1 0 0 2 +1 2
N. YoungSG 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 0
D. JonesC DNP-COACH'S DECISION
J. McGeeC DNP-COACH'S DECISION
Z. PachuliaC DNP-COACH'S DECISION
TEAM 32-72 10-26 20-23 4 37 41 18 7 1 16 21 94
44.4% 38.5% 87.0%
Rockets
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. ArizaSF 42 1-6 1-4 3-4 0 2 2 1 3 0 0 4 +0 6
P. TuckerSF 42 3-6 2-4 0-0 2 7 9 0 0 0 2 3 +14 8
C. CapelaC 27 5-6 0-0 2-5 3 11 14 0 0 2 1 3 +6 12
C. PaulPG 38 6-19 4-9 4-4 2 5 7 6 3 0 0 4 -13 20
J. HardenPG 39 5-21 0-11 9-9 0 3 3 4 2 0 6 2 +8 19
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
E. GordonSG 36 6-15 3-10 9-10 1 3 4 1 2 1 0 2 +0 24
G. GreenSG 16 3-5 3-5 0-0 0 1 1 0 0 0 1 1 +5 9
T. BlackPF DNP-COACH'S DECISION
R. AndersonPF DNP-COACH'S DECISION
L. Mbah a MoutePF DNP-COACH'S DECISION
N. HilarioC DNP-COACH'S DECISION
J. JohnsonSG DNP-COACH'S DECISION
A. JacksonG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 29-78 13-43 27-32 8 32 40 12 10 3 10 19 98
37.2% 30.2% 84.4%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

2. טיירון, הקשב לי: אתה חייב לשחק את לארי נאנס!

(אני מצטער שאני חושב לעתים באנגלית כשאני כותב כדורסל, אז אוקיי: טיירון, הקשב לי: אתה חייב להשתמש יותר בלארי נאנס!)

 

(לארי נאנס נגד קבוצתו הקודמת)

אילו טיירון לו היה קורא עברית לא הייתי כותב פוסט קצר זה כי אני מת לראות את צעירי בוסטון עושים צרות לווריורס או לרוקטס. לנצח הם לא יכולים בסדרה של 7, אבל להוציא להם את הנשמה לפני שיפסידו 4 משחקים ב-6 ניסיונות הם יעשו על בטוח.

אבל הקאבס כן מסוגלים.

אבל לא ללא לארי נאנס (והייתי אמר אפילו ג'ורדן קלרקסון).

שניהם לא תרמו עד עתה מספיק בסדרה נגד הסלטיקס  כי טיירון לו לא מכניס אותם לרוטציה הרגילה ומשתמש בהם רק ככה פתאום, כשהשכינה נופלת עליו.

אבל למי שחזה במשחק החמישי בו הקאבס הפסידו על 13, ולמי שישנה עין חדה, חייב היה לראות שלמרות שלארי נאנס וג'ורדן קלרקסון לא קלעו יותר מנקודות בודדות ביותר, הם הכניסו לקאבס הזקנה, האיטית והעייפה – SPARK! – ברק! ניצוץ! מין להט מיידי ושלהבת נעורים.

שמישהו יגלה לטיירון שעליו להילחם באש עם אש. מי שהורג אותו הם ילדים בני 19 ו-20 והוא חייב להילחם נגדם עם ילדים בגילם המרגישים שהםן לא נחותים מהם בשום פנים ואופן.

מי שראה את הכמעט דאנק של נאנס בטומהאוק שאם היה ניכנס היה שווה – פסיכולוגית – פי שלוש או ארבע מהשתי נקודות שהיה מביא, מבין את כוונתי. לסלטיקס אין אתלט המגיע לקרסוליים של נאנס, ולקלרקסון יש סוואג שלא נופל במאומה מזה של ג'יילן בראון או טרי רוזייר.

בדקות הספורות ביותר של נאנס הוא קטף ריבאונד מצויין ומסר מיד לקייל קורבר שקבר שלשה. מיד אחרי זה נאנס קטף אופנסיב ריבאונד, שסיים אותו בסל בעצמו. והטומהאוק היה יכול להיכנס להיילייט של ה-NBA לשנת 2018. ואז הוא חסם את ג'יילן בראון, ומיד אחרי זה אסיסט לשלשה של קלרקסון. קלרקסון קבר עוד טריי מאסיסט של לברון, והקאבס הם DOWN רק ב-8.

ואז, פתאום, סתם ככה, טיירון מוציא אותם ומכניס שוב את זקניו. הוא הפסיד את המשחק RIGHT THERE AND THEN.

אני לא מבין. אם לטיירון אין חוש, מה בקשר לעוזריו. אני מרגיש זאת בעצמותי, גידי, ועורקי הדם שלי, אבל מה אני יכול לעשות מלבד לצרוח שוב ושוב בבלוג החי "אל תוציא את נאנס!", או "אל תוציא את קלרקסון!".

זה עוזר כמו גלידה ווניל עם שני דובדבנים למת.

האם אני אומר ששניהם שחקנים ל-HOF? כמובן שלא. אבל הם עליונים ברמות על מה שקרה לג'יי אר סמית' שהפך NON EXSISTANT או ג'רלד גרין שגם הוא נעלם. אפילו מקייל קורבר הייתי לוקח דקות ונותן אותן לנאנס.

3. טיירון לו מודה ש"הגאון מבוסטון" 

'OUTCOACHED' אותו!

 

מעתה אני מכנה את בראד סטיבנס "הגאון מבוסטון".

מה, לא שמעתם?

הוא עשה 'מהלך גאוני' כשלא הכניס את סמי אוג'ליי למשחק החמישי בבוסטון, ובגלל סיבה זאת הסלטיקס ניצחו, או ככה חושבים כמה מומחי כדורסל המסכימים שהמהלך הזה היה 'גאוני', ותיכף תדעו למה.

אני חשבתי לרגע שסטיבנס – שמומחיותו בהשקעות ידועה – פיתח תורת פיננסים חדשה בשם 'כסף-נישפך-כברד' שתחסל את העוני והרעב בעולם, ותהווה מתחרה שוות-ערך לאנושות כתיאורית היחסות של איינשטיין.

בואו נלך אחד-אחד. אחד הדברים המפתיעים של משחק 5 בבוסטון היתה העובדה שקייל קורבר לא ניכנס לשחק הרבה יותר מוקדם מאשר הוא ניכנס, ובכלל, מדוע הוא שיחק כל כך מעט במשחק זה, במיוחד לאור העובדה שהוא היה אחד מכוכבי המשחק הרביעי כשקבר קרוב ל-50% מהטרייז שלו ב-25 דקות משחק.

טיירון לו גילה את הסוד. הוא הסביר שקייל שיחק רק 19 דקות כי בראד סטיבנס בילבל לו (לטיירון) את כל הקלפים. "בראד בילבל לי את התכניות כשלא הכניס את סמי אוג'ליי לשחק, וסמי הוא המצ'אפ של קייל".

אני כבר לא יודע מה יותר קשה, להודות בשגיאה שעשה, או למצוא דרך לתקן את המצב.

עושים מבראד סטיבנס 'גאון' על שלא הכניס את סמי. גאון מיי אס. אם זה עושה אותך גאון, אני קצת מרחם על הבחור ההוא, איינשטיין.

אני יכול לעשות גם מטיירון לו גאון: כל מה שעליך לעשות הוא להכניס את קייל קורבר, ולהכריח את 'הגאון מבוסטון' להכניס את סמי לשמור עליו כי הם ידועים כמץ'-אפ מלידה..

 

 

4. לג'ואל אמביד ישנו הובי חדש: לעלות על ארון ביינס! (כמוני…)

ג'ואל אמביד פשוט לא יכול להפסיק לתקוע אצבעותיו בארון ביינס.

לי יש רושם שהוא מקנא ברדנק האוסטרלי האוכל מספוא ושותה בירה כאבות המזון שלו, וגונב לו את כל הכותרות בשעה שהוא מנצח את הקאבס, ואמביד הפך לסנטר ששמו מתחיל לעורר אסוסיאציות כמו ביל ראסל או רוברט פאריש.

אז במשחק אמש, לארי נאנס היה כולו בפוזה של טומהאוק-דאנק מהסרטים על ביינס, דאנק שהיה קובר את המוניטין של ביינס מכאן ועד פרת', אוסטרליה, מעתה ועד 2099.

נאנס החמיץ במעט, והואשם באופנסיב צ'ארג', כפי שאתם רואים:

 

כתגובה, ג'ואל מיד הכניס את הטוויטר הזה:

 

 

 

 

כשמיד הגיעו תגובות מכאן ועד הגיהנום שהוא עבר את הגבול, הוא מחק את הטוויט שלו, אבל קצת מאוחר. חצי העולם כבר ראה אותו.

 

 

5. דוויין קייסי המטרה הראשית על כוונת דטרויט פיסטונס

*

*

על דוויין קייסי (שפוטר כפי שידוע לכולכם מטורונטו אחרי עונת 59 נצחונות – הרקורד הטוב בהסטוריה של הפרנצ'ייז) כתבתי כשפוטר שהוא לא יישאר מחוסר עבודה זמן רב מדי.

בריאן ווג'נרובסקי מ-ESPN מדווח שהפיסטונס, ששכרו את אד סטפנסקי (שהיה מנהל קבוצת ממפיס גריזליס) להיות אחראי על שכירת מאמן חדש, נוטים בצורה ברורה מאד להציע לדוויין קייסי את הג'וב.

 

 

6. עוד על ליאנג'לו בול במבחני אן בי איי (ומשחק 3X3)

 

ליאנג'לו במשחק 3X3:

*

ניתור 36.5 אינטש? טוב מאד. לא הכי טוב, אבל טוב מאד (ג'יימס הארדן "31; סטפן קרי "33; קווין דוראנט "33.5; מייקל ג'ורדן "46- באוניברסיטת צפון קרולינה כתוב ששם הוא ניתר במבחנים"51)

טוב. אם התחלתי, אז הנה הניתורים הרשמיים:

  1. וילט צ'מברליין ודרל גריפין "48

3. מייקל ג'ורדן, זאק לוויין, גייסון ריצ'רדסון, ג'יימס ווייט, וספאד ווב – "46

8. דייויד תומפסון, שנון בראון מגסי בוגוס, אנדרו ויגינס, הרולד מיינר, די בראון, דשון סטיבנסון, לברון ג'יימס – "44

16: וינס קרטר, ד"ר ג'יי, ג'יימס ווייט – 43.5"

19. ג'מאריו מון, קלייד דרקסלר, טרייסי מקגריידי, סטיב פרנציס – "43

23. Speedy Claxton – 42.5″

24.  דומיניק וילקינס, פרד ג'ונס, שון קמפ, דריק רוז – "42

מה עם "45??? אני לא מאמין גדול של המדידות האלה. תלוי מי מודד,תלוי כיצד מודדים (יחפים? עם סניקרס? עם תנופת-ידיים? ללא תנופת ידיים?), וישנם עוד משתנים.

7. רודי גובר – אנגלית לא רעה, מסביר לילדים בקליניקה לכדורסל מה זאת "חסימה"

 

כדי להמחיש את ההסבר הוא מבקש מילד בן 7 לכדרר ולנסות לסרוק לסל, והוא 'יראה מה זאת חסימה'.

GUESS WHAT? הוא חסם את הילד!!!

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 130 תגובות

  1. עצוב מאוד יותר מהפציעה של לאונרד.
    ביום שפול מראה לקורי מאיפה משתין הדג נגמרה העונה.

    העונה של יוסטון נגמרה.

    1. למה סתם לרשום אבל?
      הדיווחים האחרונים שקראתי עוד לא מסרו שום דבר רשמי על הפציעה, אבל כן רמזו שיש סיכוי שיחזור לגיים 7 אם צריך. אף דיווח לא מסר שהוא גמר את העונה.
      אגב, הפציעה היא דווקא ברגל ה״בריאה״ שלו (ימין) ולא ברגל בה הוא סחב פציעה קלה במהלך הסדרה, לכן יש מעט מקום לאופטימיות זהירה.

    2. אחד הדברים הכי מרגיזים באתר הזה – ה"קורי" של בוני.

      קרי קרי קרי קרי קרי קרי קרי. קרי קרי קרי קרי קרי קרי קרי. קרי קרי קרי קרי קרי קרי קרי. קרי קרי קרי קרי קרי קרי קרי.

      יש כאן אנשים עם ocd שישמחו לשבור לך את האצבעות המקלידות אם לא תפסיק עם ה"קורי" המטופש שלך.

  2. הלוזר הגדול של העונה הזו (לפחות) זה קירי ארווינג.

    יראה את בוסטון עושה גמר בלעדיו. ושם היא תפסיד, אין לה סיכוי.

    אבל הרבה יותר גרוע: קיירי הפסיד טבעת אליפות עם קליבלנד. קיירי בקליבלנד, ביכולת הזו של לברון, ומה שקורה לגולדן סטייט, זה כנראה אליפות. הם גם לא צריכים לפרק את כל הרוסטר, דורסים את המזרח, ומקבלים יוסטון או גולדן סטייט מפורקת בגמר.

    האיש לקח הימור גדול שכבר יעלה לו (כנראה) בטבעת אחת… בוסטון חייבת לעשות קסמים בהמשך, כדי שההימור הזה ישתלם.

      1. אל תלכלך… התצוגה של קיירי בפינאלס 2016 היתה מה שלברון צריך כדי לקחת אליפות. לא לוקח כלום מלברון אבל קיירי היה מדהים מדהים מדהים. כולל סל הניצחון.

        1. אתה מחמיא פה לשחקן שלברון גידל בעצמו.

          אין אחריות בנבא על ברכיים בריאות. תשאל את דווין וויד,דרק רוס,קוואי לאונרד. ועוד אחרים שירדו מהשיא מוקדם.

  3. דוק מסכים עם כל מילה שלך לגבי המשחק…. אוקיי אז יש עצבים ויש מתח אבל אלה השחקנים הטובים בעולם משחקים, שום תרגיל מסודר בשום התקפה מכרעת מוגזם… הארדן הופך לצ'וקר רציני למזלו כריס פול לידו השנה…. אין ספק שהמשחק בשנות ה80 90 עם הכוכבים של פעם היה יפה יותר ואינטילגנטי הרבה יותר מהיום.
    בלי קשר כמה שמחתי שגרין היה זה שהחליק בשנייה האחרונה ואיבד את הכדור…. משהו שנותן לך ללכת לישון עם חיוך כפול….

    1. זה היה הכי משמח במשחק. ממש נהניתי מזה. גם הלייאפ שהוא נחטיא ואחכ תיקן בריב של עצמו היה מצחיק. והכי כיף שהארדן הפך אותו בסידרה לפוסטר תלוי בחדרו. אפילו הוא חא דיבר עם השופאים ועשה טראש היום 🙂

  4. מנחם בלי כריס פול ליוסטון יהיה קשה מאוד לעבור….
    משהו מאוד לא טוב עובר על הלוחמים

    ולגבי האחוזים והרמה – כשכל השנה משחקים כדורסל של שלשות ונמוכים בלי הגנות – ככה זה נראה כמתחילים לשמור קצת..

    אם רק היה לקבוצות גבוה אחד או שניים שאפשר לסמוך עליהם תחת הסל… יאללה בוסטון

    1. עוד גגבוה לסגל? לא מספיק 4 אולסטארים בחמישיה?

      תספר את זה ללברון ג'יימס שמתמודד בכל לילה עם מותקף חרדות כמו קווין לאב.

        1. גיא אם אתה אוהד של לברון אז אפשר לשנות את המושג היטר במילון.

          מזל שלא הבאת את המספרים של אקפלה,אחד מהגבוהים הטובים בליגה
          ועוד אחד מהאחראים להצלחת הזקן.

          1. בוני,
            לזכותך אני חייב לציין שאתה נותן מאבק הרואי (ומבדר) מול ה-"למדים" (KKK).
            אבל בסופו של יום,
            אין הבדל גדול בין הערצה עיוורת לשנאה מסמאת עיניים.

            אני אמשיך בדרך שלי –
            לאהוד, מבלי לשנוא את היריב.
            לאהוד, עם ניסיון לשמור על זווית צפייה רחבה, ואובייקטיבית, ככל האפשר.

            בהצלחה עם המאבק מול ה-"למדים".

          2. גיא כאוהד עבר של הסופרסוניקס. עוד לפני שריי אלן הגיע ואחריו דורנאט.

            אני חושב שאני יותר אובייקטיבי מרוב המגיבים ובטח שלא שייך להיטרים או אוהדי ההצלחות.

  5. תודה מנחם. לקרוא לג"ס הקבוצה הגדולה בהיסטוריה זו בדיחה. נכון, יש שם הרבה כשרון אבל הם משחקים בצורה מטופשת ורועדות להם הביצים.
    אין לי ספק שגם בוסטון וגם קליבלנד לוקחות מהם לפחות שני משחקים – בוסטון בגלל שהיא קבוצה מאומנת וחכמה וקליבלנד כי הם ישתינו במכנסיים מלברון.
    להארדן יש אפשרות לתיקון האולטימטיבי, אם ייתן משחק גדול בדרך לניצחון גם בלי כריס פול, למרות שאני בספק.

  6. Lp – זו הבדיחה הכי גדולה בהיסטוריה.

    עוד לפני שהסידרה התחילה הסברתי פה שזו הפעם הראשונה שהגולדנים
    משחקים מול קבוצה בריאה.

  7. לעולם אל תזכירו יותר את הארדן וקארי בנשימה אחת עם לברון. דוראנט עדיין בתחרות, הוא מחזיק את גולדן סטייט, וגם נתן להם את האליפות הקודמת. אבל הארדן וקארי, בדיחה.

    בקשר לפליאוף –
    ההבדל בתרומה בין השחקן המצטיין בפליאוף, לברון ג'יימס, למס' 2 ו-3, הארדן ודוראנט, הוא כל כך גדול –

    הוא כמו ההבדל בין הארדן ודוראנט למס' 30, טריסטן תומפסון.

    הנתונים עוד לפני משחק הנפל של היום, שעוד יותר יגדיל את הפער הדמיוני:

    http://insider.espn.com/nba/hollinger/statistics/_/sort/VORP/seasontype/3

    1. בדיוק מה שאני חושב כל הפלייאוף ובייחוד בסדרה של גמר המערב.
      איפה הם ואיפה לברון. זו לא אותה ליגה וזה אפילו מבייש אותם בעיניי.

  8. אכן. לג'ורדן מעולם לא היה משחק גרוע. הוא מעולם לא הפסיד משחק חשוב (גם לא בשבע הפעמים שהודח מהפלייאוף). הוא מעולם לא החטיא זריקה חשובה, מעולם לא קלעו עליו, וכמובן שהוא מעולם לא שיחק שכונתי – גם כשהוא היה לוקח כדור, עובר את החצי ועולה למיד ריינג' ג'אמפ שוט בלי חצי תרגיל של הקבוצה.
    נו באמת.

  9. חחחחחחח, לא הפסקתי לצחוק.
    תודה מנחם על כל מורבבי השבוע, כן ירבו.
    אני מאמין שאם הסלטיקס עולים לגמר האן בי איי סטיבנס יצפה היטב בוידאו בטקטיקה של דאנטוני ויחסל את ג"ס במיוחד אם אייגי לא חוזר. אם יוסטון עולים בלי ציפי 3 גם פה יש לו צאנס ללכת עד הסוף במיוחד עם הרוקי יזרח. לטס גו סלטיקס….
    ודבר אחרון, תקן בבקשה את הבעייה באתר. אני כמו רבים מוותר על חלק מהתגובות בגלל הצורך לשים שוב ושוב שם משתמש ומייל.

    1. אגב. כמה סיכויים אתה נותן לגולדן סטייט להגיע לפיינל וכמה לבוסטון.
      לי נראה שעדיין לגולדן סטייט יש יותר סיכוי לעבור למרות שאין להם את הביתיות

      1. אלי, חביבי, לא יודע מה להגיד.
        כל משחק יש שפנים חדשים שיוצאים מהכובע.
        יש רק דבר אחד שאני באמת מעריך וזה שהרוב לא נתנו צאנס לסלטיקס לעבור את מילוקי ואחרי כן לא נתנו צאנס לעבור את פילי ורבים אמרו שלברון יטאטא את הרצפה עם הסלטיקס. כבר לא נשארו כובעים כי הפרשנים אכלו את כולם. 🙂
        הרבה פעמים אני כועס על סטיבנס כשהוא לא לוקח ל-ד-ע-ת-י פסקי זמן בזמן אבל השורה התחתונה היא שעדיין הוא המאמן הכי טוב כרגע באן בי איי כי התגבר על כל הבעיות שהיו עד כה. אני מאמין שאם הסלטיקס לא יקחו הלילה אז זה יבוא במשחק האחרון בבית. אחרי כן הוא יראה איך היתה הסדרה של יוסטון-ג"ס ויחליט איך הוא פותח בחוץ ומה לעשות. לדעתי, אם הסלטיקס עולים, הם ינצחו משחק אחד בחוץ והשאלה היא האם הם יצליחו לשמור על הבית?

  10. סטף בתגובה יפה לריקוד הכתפיים של כריס פול אחרי השלשה הגדולה שלו:

    "הגיע לו הריקוד, זו הייתה זריקה גדולה. אם אתה רוקד על אחרים, אתה צריך להיות מוכן שאחרים ירקדו עליך. אני אמשיך, אולי גם הוא".

  11. לגבי נאנס – מסכים לגמרי. תענוג לעקוב אחריו במשחק ומתסכל כל פעם שמוציאים אותו סתם.
    טיי לו מאמן בינוני במקרה הטוב שמוציא מהקבוצה הרבה פחות ממה שהיא שווה.

  12. הזקן שבק גם בשנה שעברה מול הספרס במשחק ההדחה, וגם את המהפך מול הקליפרס לפני שנתיים יוסטון עשו כשהוא על הספסל.
    צריך לציין שהם ניצחו היום בלי תרומה שלו, וגם את הקאמבק במשחק הקודם עשו כשהוא מסופסל.
    בקיצור, הרוח והלב של הקבוצה בסדרה הזו הוא פול.
    הזקן צ'וקר גדול, מצטיין בעיקר במשחקי הילוך שני במהלך העונה. פול – ענק

    1. הארדן שוטינג גארד בנשמה,
      וככזה, גם כאשר הזריקות לא נכנסו, הוא המשיך לזרוק.
      כל השוטינג גארדס הגדולים עשו בדיוק את אותו הדבר.
      לזכותו צריך להזכיר שהשלשה של גורדון הגיעה אחרי אסיסט שלו,
      ושמספר מהלכים יפים שלו בהגנה סיפקו לקבוצה נק' חשובות במאני טיים.
      צריך גם להזכיר שהוא זה שהחזיר אותם למשחק, עם רבע שני גדול, במשחק הקודם.
      בלי ההתפוצצות שלו, יוסטון לא היו בכלל במשחק, ברבע האחרון.

      (לא שיש בדברי לזלזל בתרומה האדירה של כריס פול, שמוכיח השנה שהוא תותח)

        1. במשחק הקודם, להארדן היו במחצית הראשונה 24 נק', 8 מ-17 מהשדה, 4 אס', 3 חטיפות,
          והוא היה האחראי המרכזי לכך שבמחצית זה לא היה עוד ניצחון מוחץ של גולדן סטייט.

          בוני,
          אני מבין שאתה אוהד של לברון. גם אני אוהד אותו.
          אבל לא צריך לשנמך את התחרות, רק בכדי להוכיח נק'.

          1. אחרי המשחק של היום לא צריך לשנמך את הארדן.

            האיש קבע שיא פליאוף שלילי היסטורי, אפס מ-11 לשלוש. וברצף עם המשחק הקודם, אפס מ-20 לשלוש. אפס מ-20 לשלוש, במשחקים מכריעים בגמר המערב.

            אין יותר נמוך מזה.

          2. זו שאלה של השקפה.
            לפחות הארדן מנסה. יש לו רצף החטאות מרשים…
            אבל הוא זורק, הוא תוקף את הסל, והוא מצליח בגלל זה למצוא את חבריו לקבוצה אם אסיסטים חשובים.

            אתה יודע מה נמוך יותר?
            לא לנסות. להתקשות, ואז להיעלם.

            כל השחקנים הגדולים נקלעו לסדרות בהן הם לא פגעו, בהן פשוט לא הלך.
            החכמה היא לדעת לא להתפרק ולתפקד בשאר חלקי המשחק (ואת זה הארדן עשה בגדול),
            והשאלה הגדולה היא האם בדומה לשחקנים הבאמת גדולים, הארדן יהיה מסוגל להתעלם מרצף ההחטאות, ולחזור לעצמו.
            נחיה ונראה.

  13. מנחם, התיאור של המשחק הלילה פשוט נפלא. כל מילה בסלע. זה לא יאמן – המשחק הכי חשוב של העונה, שתי הקבוצות הטובות ביותר בעולם, וכל מה שרציתי זה רק שהזוועה הזו תיגמר ונדע מי ניצח.

    עוד כמה תהיות בעניין:

    א. האם זו תופעת לוואי/תוצאה של עידן הסופרטימז? – שתי הקבוצות נהנות מיתרון איכותי על כל השאר, מסגלות שיטת משחק שממקסמת את היתרון הזה ואז הכל דופק כמו שעון… עד שהן פוגשות אחת את השנייה ומתברר שהשיטה לא ממש עובדת מול קבוצה ברמה שלהן? ואז הן פשוט לא יודעות מה לעשות, לא מצליחות להגיב כמו שצריך, שחקנים מאבדים בטחון ומחמיצים בטירוף. הכל קורס.

    ב. למה בעצם העסק נראה ככה רק בשני המשחקים האחרונים? – למה שלושת המשחקים הראשונים היו בלואאוט ופתאום שתי הקבוצות נתקעות? מה עבד, לכל אחת בתורה, שלא עובד עכשיו?

    ג. איך המאמנים, והשחקנים, יתמודדו עם זה במשחק הבא? מה קר צריך לעשות כדי לגרום לקבוצה שלו לחזור לעצמה? לקוות שאיגי יחלים? להפריד בין הדקות של דוראנט לשל סטף? האם דאנטוני צריך בכלל לעשות משהו או שהבלגן הזה, עם כל ההחמצות של הארדן הוא דווקא הדרך שלו לנצח?

    ד. יכול להיות שהפציעה של פול תגרום לפער יכולת שיחזיר את גולדן להיות טובים יותר, ויהיה לנו בלואאוט גם במשחק השישי, ובשביל, והדיון הזה כבר לא יהיה רלבנטי לסדרה הזו, אבל עדיין אלה שאלות שהמאמנים, וגם הליגה, צריכים לשאול את עצמם.

    מרתק

  14. בוסטון מריחים דם… אני רואה אותם מגיעים הערב וטורפים את קליבלנד העייפה

    ואז… מחזיקים אצבעות לנצחון של יוסטון… בלי כריס פול עם הרוטציה הקצרה של דאנטוני… זה אפשרי

    נגד גולדן אין להם סיכוי

  15. בוקר טוב
    כאילו כלום לא השתנה ממה שכתבתי על הדקות האחרונות מהמשחק הקודם,קבלת החלטות נוראית,שום תרגיל,דרעק אחד גדול של שני הקבוצות….
    מנחם מה דעתך לעשות קצת ניתוח פסיכולוגי לדוראנט?
    הבן אדם יש לו פוטנציאל להיות מהטובים בהיסטוריה , התקפה הגנה יש לו הכל!! אבל אין לו רוע!! אם היה לו אפילו קצת מהאופי של לברון ג'יימס אני בטוח שהוא היה נחשב לאחד הגדולים.
    איך יכול להיות שהוא השחקן הכי טוב של ג"ס בפלייאוף לפחות בכל מה שקשור לשים את הכדור בסל ובשני המשחקים הצמודים הוא לא מקבל בכלל את הכדור בדקות האחרונות…
    אם אני הייתי במקומו ,בקיץ במקום להתאמן הייתי לוקח מנטור שמלמד אותי איך להיות קשוח בן… שלא רואה אף אחד ממטר

    נ.ב
    בליגת בתי הכנסת המשחק פחות שכונתי מהמשחק שהיה היום

    שבת שלום!!!

  16. 1. אז יהיו לנו 2 משחקי 7 והכל פתוח.
    2. הגמר : מה שנראה כחזרה על הגמרים הקודמים גולדן מול קליבנד כבר בספק.
    3. גמר הבלתי צפוי בוסטון – יוסטון, בעבר בוסטון נצחה את יוסטון בגמר פעמיים, לבוסטון יש המטצטאפ לעצור את יוסטון.
    4. לגבי הניתורים האם בראש הרשימה יחד עם ווילט דרל גריפית(מיסטר דאנקשטיין) או בלייק גריפין?
    5. וסתם סיפור העונה השלישית של מייקל גורדן במשחק נגד דטרויט בתחילת העונה הסדירה, מייקל נקלע לטראפ של דומארז ושחקן דטרויט נוסף מתחת לסל של הפיסטונס, דומארז היה מלפנים והגבוה שבצע את הדאבל-טים חסם למייקל את נתיבי מסירה. למייקל לא נותרה ברירה הוא לחץ על כפתור המעלית העביר את כדור פינג פונג מיד ליד ועלה לדאנק ונחת בצד השני על לשון מתגלגלת כלפי חוץ. המשחק נמשך כרגיל. במחצית כתב הקווים אחמד ראשד הודיע בהתלהבות שהאיש שלו שבר את שיא הניתור מהמקום לשחקן NBA וניתר לגובה של היי פייב. מאוחר יותר בספק הזמן הראשון הוא עדכן שלפי מדידה של עורכי הווידאו הוא ניטר לגובה של 52 אינץ.
    בסוף המשחק, אחמד ראיין את מייקל ועדכן אותו לגבי הדאנק, מייקל ענה שהדאנק בוצע במיוחד לכבוד אחמד ובפעם הבא שהוא יראה אותו מתחת לסל הוא ישתדל לעשות דאבל 5.
    את המשחק אם זכרוני אינו מטעה אותי ראיתי בערוץ מידל איסט בשנת 86.

  17. פשוט מדהים ,שנים של צפייה ולא ראיתי דבר כזה ,אני איתך מנחם כל הכוכבים היום עושים במכנסיים( נחריג את לברון ודוראנט ) ,משחקים לבד במשחק האין הגנות בליגה מעמידים םטטיסטיקה מטורפת ואז מגיעים לפיילאוף וכלום לא עובד.
    הייתי יכול לראות מצב שבו גולדן מפסידה ליוסטון( בקושי אבל ראיתי סיכוי ) אבל מה שדימיינתי הוא התעלות של הארדן ופול ומטח שלשלות אימתני שמולו גולדן מפסידה, אבל ככה ? מול הארדן ופול בכושר כזה ?
    לא מבין מה קורה פה ומתגעגע לשואו טיים של שנות השמונים והקשיחות של שנות התשעים ,היום כל המשחק הוא בידודים וקליעות משלוש כלומר ניפוח סטטיסטי שלא מחזיק מעמד ברגעים החשובים

  18. תודה על המעורב מנחם.

    אין ספק שמאז המשחק הקודם, הכדורסל ההתקפי בסדרת גמר המערב נראה מזעזע. מצד שני, המשחקים הללו כללו לא מעט החטאות כמו שציינת – חלקן תחת הגנה טובה, אבל חלקן גם פשוט שלומיאליות.
    וכשמחטיאים הרבה, מן הסתם שהאסיסטים יורדים והמשחק מקבל גוון של משחק אפור ושכונתי. כמה קליעות שהיו נכנסות לפה ולשם, ואולי היינו פחות חושבים כך.

    למרות המשחק החלש של הארדן, ומשחק הבידודים של הרוקטס, עדיין האסיסט של המשחק רשום על שמו, כשביתרון 92-91 מצא את גורדון לשלשה נהדרת.

    אגב, אוהדי בוסטון – מצחיק שאתם חוגגים ממפגש פוטנציאלי עם יוסטון נטולי פול. מי יודע טוב כמוכם שזה לא בלתי אפשרי להתגבר על פציעה של כוכב 🙂
    מחזיק אצבעות שפול לא גמר את העונה.. מנסה להיות אופטימי 🙏🏼

  19. אם כריס פול פצוע יהיה שיחזור של גמר 2015

    קיירי נפצע אחרי החסימה המדהימה על סטף, וגומר את הסדרה. לברון ודלבדובה מספיקים ל-2 נצחונות הרואיים עד שהם נופלים מהרגליים (דלבדובה הצטרך עירוי דם, שמפרט מתח את המפסעה) בסגל קצר מאוד ומוזר עם טריסטן ומוזגוב ביחד. בלי לאב, בלי קיירי, דיויד בלאט הפסיד את הזדמנות חייו לטבעת…

    יוסטון בלי כריס פול זה הפסד בטוח לגולדן, משחק 6 בבלואו-אאוט, משחק 7 הזקן ייחנק שוב… הרוקטס גם בסגל מאוד קצר שיישאר בלי אוויר

  20. יש דיון מאד מצחיק אצל אוהדי הניקס…
    אי אפשר לאהוד אף אחת מ-3 הקבוצות הגדולות בפ]ליאוף… אבל אי אפשר גם לאהוד את בוסטון, זה חילול הקודש…. בעיה

  21. מסכים מאוד אתך מנחם על כך שנאנס צריך להיות יותר על הפרקט, לדעתי גם לו צריך לנסות את קלרקסון/ הוד במקום סמית שהוא ממשיך להתעקש עליו למרות שלא פוגע בכלום.
    המשחק היום באמת לא היה כדורסל גדול אולי אבל היה מאוד מהנה לצפייה ונראה כמשחק פלייאוף ראוי של הרבה מתח,עצבים ומלחמה.
    די מדהים לראות את יוסטון עוצרת את גולדן סטייט משחק שני ברצף באזור ה-90 נק' , מי אמר שקבוצות של דאנטוני לא יודעות לשחק הגנה?? (טוב נו אני -המון פעמים)

  22. דוראנט הוא לא זה שמחזיק את ג"ס בתמונה, הוא זה שגורר אותם להירו בול. וזה מה שמפסיד להם את המשחקים. משהו באיזון שהיה להם בעבר השתבש נורא בפלייאוף הזה ואני די מאשים אותו – הוא הפך לווסטברוק ברגע אחד. לא מדברים על זה כי הוא טיפוס די חיובי, אבל הכדורסל שלו בשבוע האחרון פח אשפה. זה שאתה יודע להכניס את הכדור לסל לא הופך אותך לשחקן כדורסל. לא שאני אומר שדוראנט לא שחקן כדורסל, הוא שחקן נהדר, אבל זה רק כשהוא משחק כדורסל, לא חיובים.
    יכול להיות שג"ס לא הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה בראייה כוללת, אבל קומ און, ברבעים האלה שסטף מתעורר זה בטוח הכדורסל הכי טוב בהיסטוריה. ולכן יש לקבוצה הזאת, ולשחקן הזה, מאמינים כמו לקים ג'ונג און (סביר להניח שיותר, די קטנה צפון קוריאה). עזבו אותי מהשחקן הכי טוב בהיסטוריה, אתם יכולים לקחת את הג'ורדנים שלכם והלברונים שלכם והקובי בריאנטים שלכם. חוץ מלברון, כל אחד מהגדולים של המשחק היה יכול לגעת בשירה במשחק שלו כשההשראה היתה מגיעה. קרי, ברגעים שלו, מרים את כל הקבוצה שלו והופך אותם לגוף אחד של משורר ביטניק פרוע, לצ'רלי פרקרים של הכדור הכתום, הופך את כל הרגע הזה לשירה. אז יכול להיות שהיו טובים יותר בהיסטוריה, אבל בשבילי הוא השחקן הכי מפעים שראיתי. הוא וקייל קוזמה.

    1. +1
      חייב להוסיף שההבדל ביניהם נראה גם היום כאשר היו כמה פוזישנים ברבע השלישי שנראה שסטף ניסה להכניס את קליי למשחק, והוא נתן כמה מהלכים טובים כי הוא לא היה צריך לקבל את הכדור במקרה, ולבנות לעצמו מהלך מ-0 כי אחרת לא יקבל עוד מצבי זריקה. זה פחות או יותר מה שאני חושב שהשתבש בקבוצה הזו. Hero ball לתפארת

  23. מעורב נהדר. משחק גרוע, אבל מותח כמו שצריך ואני אוהב את התוצה ומפרגן ליוסטון. אני מציע לתת לפול לנוח במשחק 6, ולתת להארדן לתת משחק עילאי ולנצח את המשחק ואת הסדרה. זה תסריט מעולה לדעתי מבחינת מוטיבציה ליוסטון למשחק 6.

  24. בסופו של דבר מה שמצחיק כאן שבסיום הקריירה של דוראנט הארדן ועוד כמה אחרים אנחנו נראה סטטיסטיקות מטורפות ומי שלא ראה אותם בטעות יחשוב שמדובר בכמה מהשחקנים הגדולים שהמשחק ראה.

    אבל כולנו רואים שזה רק בזכות סגנון המשחק של היום פלוס האופי הפריך של השחקנים פלוס היתרון הברור להתקפות ושיפוט פשוט מעודד זריקות עונשין שעושה מהמשחק הזה צחוק.

    חוץ מלברון כל שאר "הסופרסטארים" פשוט לא ראויים לתואר הזה.
    כל השאר צריכים לחבור לעוד שניים לפחות כדי לעשות משהו לבד או אפילו בצמד הם לא יכולים.
    כשהמשחק לא בשטף זה הזמן להראות את היכולת האמיתית וחוץ מהבלחות פה ושם לא ראינו את זה.

    כל הסדרה הזו אני מאוד מאוכזב מדוראנט עלק מס 2 בליגה.

  25. תודה רבה מנחם על מעורב מצוין. בפלייאוף הלחץ עושה את שלו והאחוזים צונחים. בנוסף העייפות המצטברת וההגנות שמעלות הילוך משפיעות. שימשיך להיות מותח ככה, זה הכי חשוב 🙂 מעדיף משחק מותח באחוזים נמוכים מבלואוטים באחוזים גבוהים במעמד צד אחד

  26. תודה רבה דוק.
    אמביד מפסידן גרוע, לביינס היה את המספר שלו כל הסדרה והכאיל אותו מרורים, ועכשיו הוא ה-לוחם של בוסטון נגד קליבלנד.

    אם קייסי מגיע לדטרויט אפשר לשכוח מהקבוצה עד 2034.

  27. אם פעם היו כל כך מעולים, למה האחוזים של ג'ורדן בגמר 96 הם הכי נמוכים בהיסטוריה!!! לMVP (למעט קובי ברייאנט)

    1. בארבעה גמרים למייקל היו מעל 45% מהשדה כשבשלושה מהן היו לו מעל מעל 50 ובאחד מהם מעל 55. בשני גמרים (96 ו-98) היו לו פחות מ-43 כשבאחד [96] היו לו פחות מ-42).

  28. תודה על המעורב. האחוזים של הארדן יתיישרו בסוף לדעתי, ובכל מקרה הוא עדיין איום. סדרה טובה שלו עד עכשיו. מסכים בקשר לנאנס במקום תומפסון, כשגם קורבר חייב לשחק , רצוי במקום סמית' הנזק. דווין קייסי יכול להתאים לדטרויט. הם לא יגיעו לכלום בשנות גריפין גם ככה, אבל הוא יהפוך אותם לקבוצת פלייאוף קבועה.

  29. דה שוט
    25. מאי, 2018
    10:09
    תודה מנחם.

    1. דוראנט נותן תפוקה כל משחק. היחידי שיציב בתמורה בסדרה הזו.
    2. סטף וקליי ביחד 0 נק׳ ברבע הראשון.
    3. ההגנות רצחניות וחכמות בשני הצדדים. שתי הקבוצות מאוד חזקות.
    4. הארדן הוא זה שרשום על יתרון הביתיות בסדרה (למי ששכח).
    5. דוראנט הסתובב והלך בזמן שקר נאם לו על מייקל ועל שיתוף האחרים (רק מנחם שם לב לזה בזמן המשחק)
    ולסיכום: ברור שאין מתיחות ומאבקי אגו פנימיים בין סטף וקיידי. הם נהנים לשחק יחד, מפרגנים זה לזה, בוטחים אחד בשני ומשתפים פעולה בצורה מושלמת, כיאה לכוכבי-על נטולי אגו.
    זאת שטות גמורה להגיד שהמאבק ביניהם מחליש את ג״ס מבפנים.
    עיניים להם ולא יראו…

  30. 100+
    שמתי לב לנאום בפסק הזמן אבל לא קלטתי מה קר אמר לדוראנט בזמן אמת. תיארתי לעצמי שזה משהו כמו "זה הזמן של הגדולים, קח את המשחק עליך".
    אחרי שתי דקות פרסמו ב-BR הקלטה ולא האמנתי למה ששמעתי. מאמן אומר לשחקן שלו "סמוך על חברים שלך" בפריים טיים ולפני המצלמות. לדעתי קר עשה כאן נזק רציני, כי הוא בעצם אמר שדוראנט לא סומך על חברים שלו והפיל עליו את התיק לאיך שהלוחמים נראים (במקום לתת קרדיט ליוסטון על ההגנה ולקחת אחריות כמאמן).
    התוצאות לא אחרו לבוא – דוראנט לקח אחורה באופן מיידי (סוף רבע שלישי למשל שם את קוק לשלשה חופשית, אבל קוק זה לא פקסון שקר דיבר עליו) ונתן את אחד הרבעים הגרועים שלו ברבע האחרון.

    1. תודה! כבר התחלתי לחשוב שאני משוגע.
      אני אומר את זה כאן כבר חודשים – אבל אנשים מסרבים להכיר בזה – גם כשזה משודר להם בפריים טיים מול הפנים.
      המתח בין קרי לדוראנט מחליש את ג"ס, רק עיוור לא רואה את זה. מה שקר אמר אכן היה לחלוטין לא במקום וחסר תקדים. הוא בעצם בא בטענות לשחקן היחידי שלו שנתן תפוקה יציבה עד אז, במשחק חוץ קשה מול הגנה קשוחה וחכמה.

      ובקשר ל"משחק היפה" או "משחק המסירות" המהולל של ג"ס, שכולם כאן מתרפקים עליו. תזכורת: הסגנון הזה טוב לעונה הרגילה ו/או נגד קבוצות פצועות. במבחן התוצאה – הוא קרס כבר ב-2016, אוק' גברה עליו והודחה רק בגלל התעלות פסיכית של שחקן בודד (קליי) ובמקביל שביקה של ראס וקיידי.לא מסירות ולא נעליים. קליבלנד חיסלה אותו באותה השנה.
      משחק הבידודים כבר החל בשנה שעברה, ב-16:1 והוכח כיעיל וחזק הרבה יותר, בעיקר בשלבים המתקדמים של הפלייאוף. משחק הבידודים של אתמול זה הכיוון שאליו הליגה הולכת כי הוא הכי חזק, הכי יעיל, הכי חסכוני באיבודים ואמור לשמור את הכוכבים שלך חמים לסיומי המשחקים.
      הבכי על ההווה והכמיהה לעבר הם פתטיים. הלילה ראינו קבוצות חזקות, אתלטיות וחכמות עם הגנות ברזל. נכון – היו הרבה החטאות כי היה לחץ מנטלי גדול מאוד על הכוכבים. אני אישית מאוד נהניתי ולא מובן לי כל הבכי והנהי. לא יפה? אל תראו.
      בלי קשר – בלי ספסל אי אפשר לקחת אליפות – הוכח כבר אלף פעם. אני מניח שדוראנט אשם גם ב-אין ספסל של ג"ס (לעומת גורדון וגרין).

      1. אני אומר את זה כבר חודשים דוראנט הורס את ההתקפה של הלוחמים!
        הוא צריך לשחק כאשר סטף וקליי על הספסל ואז לקלוע מליון נקודות מבידודים
        אבל הדקות הכי טובות של ג"ס זה בלעדיו

        בעיניי האשם העיקרי בשני ההפסדים
        בחירת זריקות מחרידה ברבעים האחרונים

      2. דה שוט אני מסכים איתך בנוגע לזה שיש ביניהם חתיכת מתח, שהורס את הקבוצה, אבל בנוגע לנקודות אחרות פחות.
        אני חושב שהכדורסל של גמר המערב לפני שנתיים היה הכדורסל הכי מדהים שראיתי אי פעם, בעוד המשחק היום נראה כמו קרב חפירות מגעיל.
        חוץ מזה, בלי קשר לטענות הנכונות על היופי שבמשחק, שיטת הבידודים פחות טובה, ולדעתי דוראנט פוגע לאחרונה בקבוצה, ככל שסופרסטאר כמוהו יכול לפגוע בקבוצה. הלכה למעשה, בחירת הזריקות שלו מזעזעת, ובגלל האופן שבו הוא משחק אין הנעת כדור והקבוצה דיי איבדה את קליי.
        יש הבדל גדול מאוד בין שנה שעברה לשנה, המשחק פחות קבוצתי והם השיגו כבר את האליפות, כך שסגנון המשחק שונה.
        בכל אופן שיטה שהתבססה על הנעת כדור, תנועה, וחיפוש הזריקה הטובה יותר, נזנחת עבור בידודים חסרי ריווח, וככל שדוראנט סקורר אדיר, הקבוצה פחות טובה.

        1. לא המתח בין קרי לדוראנט הורס את הלוחמים (אם יש בכלל מתח כזה)
          אלא סגנון המשחק שדוראנט כופה על הלוחמים, עם קשר ובלי קשר לקרי, הוא שהואס ללוחמים.
          לדה שוט יש נטייה לגונן על דוראנט (בדומה לנטייתו לגונן ולאתרג את ווסטברוק) אז בניסיון לנרמל אותו למרק אותו הוא מדבר על מתח בין שני נפילים.

          לא המתח הורס אלא כפייה.
          דוראנט כופה את עצמו ואת סגנון משחקו על חבריו לקבוצה.

          1. אני מוכן לקבל את הקאפקייק לפילי לפני לברון, קאווי, גורג, קליי ומי שבא לכם. אצלנו הוא יוכל לשלוט, לכפות, להיות אלפא בלעדי ולנגב.

        2. דוראנט משחק כך כי סטף וקליי לא מתפקדים. קולעים ״לפרקים״, מתי שנוח. קצת יותר קליעות מבחוץ מצדם והסדרה הזאת הייתה מאחורינו. הדבר הכי עלוב בעולם זה להאשים אחרים בחוסר התפקוד שלך. תירוצים לא מעניינים. ד״א, גם גרין לא בדיוק נותן כאן הצגות התקפיות לפנתיאון.
          לגבי גמר המערב ״היפה״ של 2016 – גרין היה אלים והיה צריך להיות מורחק. ג״ס שרדו בזכות הצגת יחיד ושביקה של היריב.

          1. קרי וקליי ושאר הלוחמים לא מתפקדים כי דוראנט כופה עליהם סגנון משחק שלא מתאים להם ושלא בא להם טבעי.

          2. אני לא בטוח שזו הגישה, כי אתם חוזרים ואומרים שדוראנט הכי יעיל וייתן מנת נקודות איכותית כל פעם. אז כן הוא שחקן אדיר שייתן לך בעקביות כמעט שלושים נקודות למשחק. הבעיה שהן לא תמיד איכותיות, אלא כמותיות- לפעמים הוא מכריח את המשחק ואת הנקודות, והיום סיים עם 8-22 מהשדה. לעומתו סטף וקליי היו עם אחוזים טובים יותר, וגרין אומנם בעט בדלי אבל היה היחיד שנתן נקודות בסוף עם 5 נקודות במאני טיים.
            אני מסכים עם האמרה שהדבר הכי עלוב זה להאשים מישהו ביכולתך, אבל בינתיים הטריו המקורי לקח אליפות לבד, עשה 73-9 והיה רחוק משחק אחד מריפיט. התחושה שדוראנט תמיד נקי- פעם זה ראסל, עכשיו קרי וקליי.
            שלא תבין נכון, הוא שחקן אדיר, עם שיכול להיות הגדול ביותר, או לפחות ביג 5, אבל ההתנהלות שלו, והעובדה שלפני גולדן סטייט לא השיג כלום, יחד עם אופי המשחק לאחרונה, יוצרים אנטגוניזם

          3. אני אשמח מאוד אם הוא יעזוב בקיץ, שיעבור לקבוצה מכירת תודה, לא למאמן זחוח שמפיל עליו את התיק לעיני כל, בשידור חי.

          4. האמת שגם אשמח, יהיה מדהים לראות אותו מול קרי שאין אף אחד שמגביל אותם כמו המצב כרגע, בייחוד אם אתה צודק ומתחיל להיות שם דם רע.
            הבעיה שלהם שהם התחילו מירוץ חימוש השנה, ואם הם מפרידים כוחות לא בטוח שיש להם מספיק כוח אש

          1. קשה לקחת אליפות, יש עוד קבוצות שרוצות, אל תדאג, השנה תהיה לכם עוד אחת. מחר סטף וקיידי יתפוצצו – 70 נק׳ ביחד – ויהיה בלואו-אאוט. אני בטוח בזה.

  31. וכעת אני מקים אגודת "תנו ללוחמים לשחק"
    בראשי תיבות תלל

    מצע האגודה:לספסל את דוראנט
    להשיב לקרי ולגרין את השליטה בהתקפת הלוחמים

    דרישות קבלה:
    להאמין באמת ובתמים שדוראנט הוא שחקן אנוכי שכל מה שמעניין אותו זה עצמו
    להאמין באמת ובתמים שדוראנט לא מסוגל לשחק קבוצתי גם לו רצה
    להאמין באמת ותמים שהלוחמים טובים יותר ללא דוראנט

    המטרה לטווח הקרוב: למצוא לדוראנט כינוי מתאים

    תחי תלל!

    1. מילים חזקות רפיקי.
      גם סטיב קר זיהה שהאשם בהפסדים הוא דוראנט שעושה ללוחמים בדיוק מה שווסטברוק עושה לרעמים.
      אבל גולדן סטייט זה לא אוקלהומה, סטיב קר חייב לספסל את דוראנט כתגובה להפניית הגב הזו, שהבנאדם יבין וייזכר שהוא נמצא בלוחמים ולא ברעמים.
      לו אני סטיב קר, אני מושיב אותו על הספסל ולא מעלה אותו לשחק בכלל.

      1. אני בטוח שכל אוהדי ושחקני יוסטון בעד, אני בטוח שכל אוהדי ושחקני קליבלנד בעד ואני בטוח שכל אוהדי ושחקני בוסטון בעד, חייב לספסל את דוראנט עד סוף הפלייאוף, ככה יובטח שאליפות לא תראו השנה, ואז כבר לא יהיה דוראנט כדי להאשים.

    2. חברים שלי רוצים להירשם ולא מצליחים, ביקשו שתרשום אותם, הנה השמות:
      ל. ג׳יימס
      ט. טומפסון
      ג׳.ר. סמית׳
      ק. אירווינג
      ק. לאב
      ר. ג’פרסון
      ט. לו
      ד. גילברט
      אה, וגם כל העיר קליבלנד

  32. מנחם לא יאומן שגם אתה לא מבין מה אתה רואה.
    כל אלה שזועקים ומקוננים ל'איפה המשחק היפה ותנועת הכדור של הלוחמים?'
    כשיש הגנת חילופים כל כך מתואמת אז אין תנועה שתעזור וכל מסירה בחיתוך היא סכנה לאיבוד כדור ומתפרצת בצד השני.
    ההגנה של בזדלק (כי בוא לא ניתן את הקרדיט לדאנתוני) פשוט מדהימה ביכולת שלה לשבש את כל מה שגולדן סטייט רוצים לעשות. בידודים זה מה ששתי ההגנות מאפשרות. כמו שאמרתי מההתחלה, זו סדרה שדווקא ההגנה תכתיב איך היא תיראה, ובינתיים ההגנה של יוסטון עומדת באתגר.
    הדבר היחידי שאני מסכים הוא שזה היה ערב קליעות נורא. אולי זה מזל רע, אבל זה בעיקר מגיע מזה ששחקנים נותנים את כל מה שאפשר בהגנה ופשוט לא נשאר להם רגליים לעלות לקליעה.
    אם אני יוסטון אני מתפלל שהקאבס יעלו לגמר. מול בוסטון אחרי הסדרה הקשוחה הזאת שחקנים יפלו מהרגליים.

    1. אנשים חיים בסרטים, חושבים שלא ראינו את גולדן "היפה" בפליאוף. אבל אם הם מעדיפים את בארנס על דוראנט בהצלחה. נקודה שהם לא מספרים שיש ירידה ביכולת של קרי מעונה 2016, שנתן את אחת העונות( אם לא הכי גדולה) בהיסטוריה. ה73-9 היתה סטיית תקן ענקית(שגם בפליאוך לא הדהימה). בלי דוראנט גולדן כבר בקאנקון. דאנתוני הכין נהדר את יוסטון, קר איבד את זה. יותר מידי לוני, התאהב ממש בהגנת החילופים( בחיאת ראבק פול המדהים לא מצריך חילוף אוטומטי).

      1. לוני עושה יופי של עבודה. אני רק רוצה להזכיר לך באיזה צד של המגרש הווריורס הפסידו את דני המשחקים האחרונים.
        שם הנקודה בה קר איבד זה.

  33. מנחם אני לא מסכים לגמרי עם האמירה של הכאוס והשכונה.
    זכיתי לצפות במשחקי הבולס והפיסטונס בסוף ה80 ומשחקי הבולס והניקס בשנות ה90 והיו משחקים מסוימים עם כאוס לא קטן בכלל ושכונה שלא הייתה מביישת את בת ים. יש משחקי Hustle כאלה שלא מנצחים בהם בכדורסל מנצחים בדם יזע ודמעות.
    אגב זה המתכון האמיתי לנצח את ג"ס – בהחטאות. כי בקליעות הם ינצחו אותך Any day.
    אני אישית אוהב את זה לפעמים. לוקח את זה מאשר בלואאוטים שנגמרים במחצית או ברבע ה3 (רוב משחקי פלייאוף 2018).
    אגב הסיבה אולי שמשחקי ה"לא נכנס לי, אבל אני הולך מכות על הריבאונד" האלה היו יותר מרשימים ב90, היא כי הפה היה הרבה יותר רפוי על המשרוקית…

  34. מודה ש-2 המשחקים האחרונים גרמו לי להאמין קצת לראשונה ביוסטון הזו של ד'אנטוני. דווקא הארדן היה טוב הלילה יחסית למשחקים הקודמים שנעלם בהם כשגם לקח מעט מאוד זריקות מהשדה, הפעם לא ברח מהכדור, המשיך לזרוק ולפחות הכריח את ההגנה של ג"ס להתעסק איתו ויצר מדי פעם מצבים. יכול להיות שדווקא זה שהקבוצה הוכיחה לזקן שמסתדרים גם בלעדיו יוריד ממנו לחץ ויאפשר לו לתת הופעות
    MVP בצורה יותר יציבה

  35. עוד דבר על דוראנט, הוא דיבר כל העונה על ההגנה שלו.לא רק דיבר, גם עשה. עכשיו, לא בדקתי סטטיסטיקות, אבל לא נראה לי שהוא הגיע ליותר מחסימה אחת במשחק בסדרה הזאת, או בקודמת. וגם בחטיפות. שוב, הוא שחקן מדהים, אבל הוא שחקן מדהים בעיקר כי הוא שחקן שלם. וההשתלבות שלו עם הלוחמים פעלה נהדר כי היה נראה שהוא מבין את זה ובא לשחק, לא לקלוע. עכשיו זה נראה שהוא נכנס לאיזה מקום פרימטיבי. אני לגמרי עם קר בסיפור הזה, הדבר האחרון שצריך לעבור בראש של מאמן כשהוא מדבר עם שחקן שלו בפסק זמן זה שיש מצלמות וזה יכול להשפיל אותו. ג"ס הם ג"ס בגלל איך שהם משחקים בשיטה שלהם, ואתה לא יכול להאשים את המאמן שמנסה להגיד להם לחזור לשחק בשיטה שלהם, גם אם זה אומר להגיד לכוכב שלך להרגע קצת

  36. אני עדיין לא רואה איך יוסטון עוברת את הסדרה הזו עם רוטציה של 5 שחקנים. פשוט לא רואה את זה קורה.

  37. הארדן לא סתם התפרק
    הוא התנפץ לרסיסים.
    הוא היה מחריד ואיים על יוסטון יותר מכל שחקן אחר של הלוחמים.
    הארדן היה היום והחל מהמחצית השנייה במשחק הקודם, השחקן הכי טוב שהיה ללוחמים להציע.
    הוא חירב את המשחק של יוסטון. נקודה.
    כריס פול נותן סדרה של ווינר אמיתי והוא הסיבה היחידה למאזן המשחקים.
    הארדן שוב ושוב מתגלה כחסר יכולת אמיתית בפלייאוף.
    ממש כמו קרי.
    שחקנים ברמתם שמשחקים ככה במשחקים כל כך חשובים ומקפידים לתת לא מעט משחקי נפל , כבר שנים, בפלייאוף, זו פשוט בושה.

      1. למה לא?
        מה ומתי קרי נתן במשחקי פלייאוף גדולים וחשובים , נגד סגלים מלאים ובריאים וגם נגד סגלים פצועים ושבורים כמו קליבלנד 2015?
        הוכיח נרפות, חוסר יכולת, אי הגעה וזאת מלבד הבלחות קטנות. לא לרמתו.
        קרי מנתפץ לא כמו הארדן אלא לפחות כמוהו.
        קרי עדיין טופ 5-7 בליגה ועל כן זה הופך את היכולת שלו לעוד יותר לוזרית ומקטינה.
        כך אני לפחות רואה וחווה את היכולת שלו במשחקים חשובים ב4 שנים האחרונות.

    1. תודה מנחם. המעורב מצוין וגם התגובות.
      רק דבר קטן, בתור שחקן לא הייתי אוהב את הריקוד של כריס פול, ירד לרמה של קרי. בתור שחקנים, הזלזול בצד השני זה לא לרמה של שניהם.

        1. זה שהוא חייך לחלוטין לא מסביר שזו הייתה בדיחה בהסכמה.
          כריס פול היה עם פרצוף מלא ברצינות תהומית שממש לא שידר שום הומור.
          רק תחושת ביזוי וסלידה עמוקה מההתנהגות הבזויה, הטרזנית והזחוחה של סטפן קרי הבינוני.
          כריס פול אדם רציני, שאינו מלא בעצמו.
          רק הראה כמה הוא וכנראה עוד שחקנים רבים בליגה סולדים מההתנהגות הקוקית , טווסית, של סטף המעצבן.

  38. אני חושב שהעונה הזאת מסבירה יפה מאוד מה תקע את כריס פול ביוסטון- בלייק וריברס חסרי היכולת (מבלי להוריד מפאשלות של פול, כמו ה3-1 מול יוסטון ב15'). לוקח את פול לפני הארדן וקארי

  39. גם אם יוסטון ינצחו את הסדרה, אני אטען שלגולדן סטייט יש יותר סיכוי.
    האנטגוניזם שלי ליוסטון גדול יותר מהאנטגוניזם שלי לשחצנים מהמפרץ.
    לשחק מבחירה בגמר עם רוטציה של 7 שחקנים? אין בושה?
    ואז להתפלא למה הכוכב המזדקן שלך נפצע?
    זה אנטי כדורסל. זאת שכונה. ומצידי צריך לסגור עכשיו את הליגה ולשחק 3 על 3.
    גמר של הקאבס מול יוסטון זאת הבשורה הכי גרועה לליגה מאז שקובי יצא עם עסקת טיעון והתחיל לזרוק 40 קליעות למשחק.

  40. מנחם אתה אלוף!! איזה מעורב נפלא ואיזה תובנות. כל מילה שכתבת על גמר המערב נכון. כל הכוכבים האלה פשוט חבורת לחוצים. זה בלתי נתפס שהארדן אפס מ what ever מה 3 … גם שמעתי במשחק מספרים מזעזעים וזה עוד יותר לא יאומן שהלוחמים לא ניצחו אותם ביום השחור הזה. ולגבי הקאבס קלרקסון ונאנס הם התשובה אני בטוח בזה כבר די הרבה זמן . אין סיכוי שזה יקרה אבל אני מקוה שבוסטון מנצחת היום.

  41. הייתי בנסיעה היום אז אני קורא את המעורב רק עכשיו, אחרי שקליבלנד ניצחו בדיוק כפי שהצעת, עם נאנס ביג טיים. יש נביא בעירו.
    חוץ מזה נראה שדוראנט וקארי נכנסו קצת לתחרות קליעות אחד עם השני
    צחקתי המון. תודה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט