מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

 1. כמעט מההתחלה ראיתי שלברון לא בא לשחק!

גיבור המשחק

לכו לבלוג החי וראו כמה מוקדם כתבתי שללברון אין את זה היום. עייפות? הרגשת דכדוך? ליאות פיזית ונפשית?

יודע צדיק נפש בהמתו. אני מכיר אותו מחמש שנים במיאמי, ואני רואה בעיניו, בשפת גופו, בתנועותיו, אם הוא בא לשחק או לא. הוא כמעט תמיד בא לשחק, אבל לא הערב. היה זה אחד ממשחקי הכדורסל החלשים ביותר שלו העונה.

*ראיתם פעם את לברון עומד בפינה ונותן למישהו אחר להוביל את הכדור?

*ראיתם אותו אי פעם עומד 'אחד-על-אחד', וכל האזור לסל פתוח ושומם, ובמקום לפרוץ ולהכניס סל – דבר שהוא עושה במקרים דומים בקלות ובאחוז גבוה – הוא מוסר כדור לקווין לאב, לג'יי אר סמית', או לקליי קורבר – שכולם הסריחו את הפארקט?

מאחר ואני מכיר את נפשו של לברון כאילו היה בני, אני יודע בדיוק – אבל  ב-ד-י-ו-ק  את הלך מחשבתו:

הוא ראה מתחילה שבראד סטיבנס מצא פתרון לבעיית טרי רוזייר, כאילו הוא קרא אותי: ברגע שלברון השתמש בחסימה בשימוש  השחקן שרוזייר שמר עליו, מישהו מיד הגיע אל לברון משמירה אחרת. פעם ביינס, פעם מרכוס מוריס, פעם מרכוס סמארט. לי לא זכור סל אחד שלברון קלע כשרוזייר שמר עליו, כי רוזייר לא שמר עליו מלבד שנייה עד שתיים עד שהגיעה העזרה, ורוזייר מיהר להגיע למקום השחקן שהגיע לעזרתו.

כשרוזייר לא שיחק, לא היתה בעייה: בצורה שלברון שיחק היום, כל שחקן סלטיקס הצליח לשמור עליו.

אז לברון החליט כבר ברבע הראשון שהוא מוותר על המשחק הזה. הוא ידאג לניצחון ביתי, וכשיגיע לבוסטון במצב 3-3, המשחק ה-7 יהיה משחק על כל הקופה, בו כל שחקני קליבלנד המנוסים יבואו כדובים שכולים, ולברון בונה על זה שצעירי בוסטון יפשלו ברגע האמת כי אין להם את הניסיון, הבגרות, הבשלות, והקילר אינסטינקט שיש ללברון – ולשחקנים האחרים שהיו איתו כשחזרו מ-3-1 נגד הווריורס לסיים את הסדרה בניצחון. אז הוא החליט לוותר על המשחק הערב ולחסוך כל טיפת אנרגיה לשני הניצחונות הבאים.

זה בדיוק מה עבר במוחו!

אפשר לדסקס את משחק קליבלנד מכאן ועד להודעה חדשה, אבל כשאף שחקן לא מגיע אפילו קרוב לרמתו הרגילה – שלא לדבר על רמתו הטובה – אין מה לעשות, ומי כלברון יודע זאת.

צעד חשוב ביותר שעשה בראד סטיבנס היה כשהקשיב לנו באתר, ונתן לביינס לשחק כמה שיותר. כפי שכתבתי בבלוג החי, ארון ביינס הזה הוא רדנק אוסטרלי שיכול לשחק לא רק 48 דקות, אלא הוא מסוגל לשחק 480 דקות – רק תן לו מספוא ובירה. אני בטוח כמעט שהוא היה רועה כבשים וכבשות – אוקיי, תזרקו כמה עיזות לצאן – כשהיה בגיל 12 במדבריות אוסטרליה ושם הוא גדל להיות אלים, בריון, אספסופאי, וחמסן. הוא מסוג האוסטרלים האוכלים 'ברבי' לא מבושל, בולעים לטאות, ומתקלחים כשצינורות ההשקאה מועילים בטובם להזרים מים חומים על שדות התירס והתבואה.

שחקן גדול הוא לא, אבל הוא גבוה כלברון (אולי מעט יותר), שוקל בערך כמוהו, והוא כל כך אהבל כדורסלני שהוא אפילו לא מבין כשלברון מנסה להטעות אותו וכך הוא לא הולך אחרי ההטעיות.

לברון לא מסר כל כך הרבה מסירות כפי שעשה במשחק זה מאז היה ילד בן 12. לא מסירות לאסיסטים אלא מסירות להיפטר מהכדור.

לא יאומן כמה חסר מתח היה המשחק. כנראה שלברון הישנוני הרדים את כולם. הסלטיקס פתחו מיד הפרש ברבע הראשון, והשאר היה מן משחק שידעת והרגשת שהוא משחקה של בוסטון.

ג'ייסון טאטום היה ללא ספק שחקן הסלטיקס הטוב ביותר. אל הורפורד ממשיך להחמיץ סלים שהוא רגיל לקלוע, וג'יילן בראון וטרי רוזייר אף הם לא היו במיטבם, ובכל זאת קריעה אמיתית של קליבלנד, כי קליבלנד ללא לברון שבא לשחק, היא כמו שולחן על שלוש רגליים.

הכל נראה כה פשוט וקל לסלטיקס הערב.

אבל אני מזהיר את ד"ר רזי הופמן ושאר אוהדי הסלטיקס: מאומה לא נגמר. לי ישנו רושם חזק ביותר שהכל היה מן תיכנון של לברון. לא תכנון שהוא תיכנן  ל-פ-נ-י  המשחק, אלא תיכנון שהתבשל במוחו אחרי שהסלטיקס פתחה הפרש של 17 והמשחק היה למעשה רק בתחילתו.

הוא החליט לוותר הלילה, ולחזור ביום ששי.

ואז משחק 7 על כל הקופה שיהיה שונה לחלוטין ממשחק הערב!

*

*

כאן רוזייר מוסר לאלי-הופ של הורפורד

*



וכאן הסלטיקס קולעת מדאונטאון

*

כשאני אומר שהיה זה משחק עלוב ודי משעמם, אני יודע על מה אני מדבר:
*השחקן היחידי בקאבס מלבד לברון עם דאבל דיג'יט בקליעות היה קווין לאב, ואף הוא עם 14 די עלובות.
*
 
*לכל הקבוצה היו 17 אסיסטים.
 *
*הקבוצה הגאה הזאת כמן מלכת השלשות היתה 26% מדאונטאון. אולי קליי קורבר הלך יותר מדי עם סלעים בני 12 מיליון שנה תחת המים בחופי סנטה ברברה.
*
*ללברון ג'יימס היו 6 איבודים.
*

וגם לסלטיקס אין כל סיבה לצאת במחולות:

*36% מהפארקט.
*
 
*33% מה-3.
*

חרא של משחק, אם אתם באמת רוצים לדעת את דעתי.

*
*
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. JamesSF 39 11-22 1-6 3-4 0 10 10 5 1 0 6 2 -11 26
K. LoveC 31 6-13 2-7 0-0 0 7 7 2 2 1 2 2 -23 14
T. ThompsonC 26 0-3 0-1 1-2 1 5 6 1 0 0 0 2 -15 1
G. HillPG 30 1-5 0-0 5-6 0 1 1 2 0 1 2 2 -21 7
J. SmithSG 26 1-6 0-4 0-0 0 0 0 1 0 0 1 5 -19 2
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 17 1-1 0-0 0-2 2 4 6 2 0 4 2 1 -2 2
A. ZizicPF 3 1-1 0-0 1-2 0 0 0 0 0 1 0 0 +6 3
J. GreenSF 26 3-4 1-2 1-2 0 5 5 0 0 0 2 1 +4 8
C. OsmanSF 3 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +5 0
J. CalderonPG 3 0-0 0-0 0-0 0 2 2 2 0 0 0 1 +6 0
J. ClarksonPG 15 3-10 2-7 0-0 0 2 2 0 0 0 0 1 +2 8
K. KorverSG 19 2-6 2-5 1-1 0 0 0 1 0 0 0 2 +0 7
R. HoodSG 3 2-3 1-2 0-0 0 0 0 1 0 0 0 0 +3 5
TEAM 31-74 9-34 12-19 3 36 39 17 3 7 15 19 83
41.9% 26.5% 63.2%
Celtics
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. HorfordPF 35 4-9 1-2 6-6 3 9 12 1 1 0 2 2 +22 15
J. TatumSF 41 7-15 3-7 7-8 0 7 7 4 4 2 2 3 +19 24
A. BaynesC 29 3-7 0-1 0-0 2 5 7 0 0 3 0 3 +2 6
T. RozierPG 34 3-15 1-7 1-1 0 6 6 6 3 0 1 3 +3 8
J. BrownSG 35 4-15 2-8 7-8 1 2 3 2 0 1 2 4 +7 17
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
G. YabuselePF 3 0-2 0-2 0-0 0 0 0 1 0 0 0 1 -6 0
M. MorrisPF 37 5-13 3-6 0-0 1 5 6 0 1 0 1 3 +14 13
A. NaderSF 3 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -6 0
M. SmartPG 23 5-9 3-6 0-0 0 4 4 4 1 0 0 0 +10 13
S. OjeleyePF DNP-COACH'S DECISION
G. MonroeC DNP-COACH'S DECISION
S. LarkinPG DNP-SPRAINED LEFT SHOULDER
TEAM 31-85 13-39 21-23 7 38 45 18 10 6 8 19 96
36.5% 33.3% 91.3%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

 

2. ג'יילן רוז LOSES IT אחרי שג'יי ויליאמס טען שלברון היה מנצח את מייקל ב-"אחד על אחד"

*

*

הויכוח "מייקל או לברון" נמשך, תודה, לא רק באתר החמודצ'יק שלנו, אלא בכל אתרי הספורט בעולם ובין כל שחקני הכדורסל – הווה ועבר – באשר הם שם.

הוא כמעט הפך לקרב אגרופים בתכנית ESPN – הלא היא "GET UP", כשג'יי ויליאמס טען שלברון היה מנצח את מייקל בקרב 'אחד-על-אחד', וג'יילן רוז לא האמין למשמע אוזניו. לא היתה לו ברירה והוא כרע על ארבע והתחנן לג'זוס קרייסט שיירד לחדר ויכניס קצת הגיון למוחו של ג'יי ויליאמס.

ג'יי אמר:

“You cannot tell me in a one-on-one game that LeBron James wouldn’t dominate Mike. In a one-on-one game, LeBron James, 6-9, 260 pounds — if the game was to seven, I think LeBron would win 7-3. You can talk about his mentality, but we’re not talking about five-on-five basketball, J-Rose. We’re not talking about the passive LeBron, making the right play … LeBron James is 6-9, 260, he moves like a guard! He moves like a guard. He defends like a guard.”

ג'יי מנסה להסביר – אבל ג'יילן מסרב לשמוע – שהוא לא מדבר על "מי היה שחקן טוב יותר" אלא רק על "מי ינצח באחד-על-אחד" וכאן אין לדעתו צ'אנס למייקל נגד הענק לברון שהוא 2.06 (מי היה רפה ונטול ההבנה אתמול שהעז ל'תקן' אותי שלברון הוא 2.06 מ'? אני חושב שזה היה אחד משני הזקנים הסניליים כאן, או הייט אשבורי או ברוך רובין) כי הפיזיות והאתלטיות העליונות של לברון יכריעו את הכף.

רוז ענה מה שאני הייתי עונה – 

“Michael Jordan was all-defensive first team nine times. LeBron James was five times. Michael Jordan led the league in scoring ten times. Ten! LeBron James led the league in scoring once. I’m talking about a guy whose been the best offensive player AND the best defensive player.”

 

3. ג'יילן רוז אומר שאילו היה לברון הוא היה מצטרף לרוקטס!

(בית של 21 מיליון? לא הייתי קונה אותו ב-4 מיליון. הוילה הזאת נראית לי – בקושי – כמו הבית שלי בגרדן סיטי, אבל זה לפני שראיתי את הסרטון. אולי אגלה בסרטון כמה דברים שלא רואים בתמונת השער!

*

*

 

היכן הוא טועה? החלטתו של לברון תלוייה במאה אחוזים במה שיקרה בפלייאוף. תיכף נדסקס זאת!

*

 לכל אחד יש את הדיעה שלו לאן לברון יבחר ללכת בעונה הבאה.
*
ג'יילן רוז מאמין שהוא יצטרף לחברו הטוב כריס פול (כריס, לברון, ודוויין ווייד הם השלישייה החברית ביותר בליגה), כי כל מה שיוסטון צריכה זה לברון ואז היא מסודרת לפחות לשלוש אליפויות.
*

4. אז זוהי דעתי, ורשמו אותה כי זה  ב-ד-י-ו-ק   מה שיקרה:

*

1)***אם יוסטון לוקחת אליפות העונה בניצחון על הקאבס, לברון בטוח בוחר בפילדלפיה, שם הוא מרגיש הוא יוכל לעזור להביא אליפות ולהיחשב לעד כגואל והמלאך של 'עיר האחים!
*
2)***אם יוסטון מפסידה לווריורס בגמר המערב, לברון בוחר בלייקרס שם ביתו החדש, שם הוליווד, ומלבד 'רעידת האדמה הגדולה' שתבוא באחד הימים ותישלח את העיר למצולות האוקיאנוס, זה מקום לא רע לפרוש בו אחרי שיעזור לרומם את הלייקרס עד לדרגה של קונטנדרית אמיתית, והוא – לברון – יהפוך לגיבור הוליווד.
*
3)***אם יוסטון מנצחת את הווריורס ומפסידה בגמר לבוסטון, לברון בוחר  ב-ט-ו-ח  ביוסטון שם משחק חברו הטוב ביותר כריס פול (הוא, פול, ווייד הם שלישיית החברים מס' 1 ב-NBA)
*
4)***אם  קליבלנד זוכה באליפות בניצחון על הווריורס או על יוסטון, אז לברון נשאר איתה לעוד צ'אנס.
*
5)***אבל מה אם הווריורס לוקחת אליפות? אז לברון בוחר לבטח בלייקרס. שם ביתו החדש, שם הוליווד, ומלבד 'רעידת האדמה הגדולה' זה יהיה מקום לא רע לפרוש בו!
*
אני מאמין ישנן שישנה עוד אפשרות אחת או שתיים אבל הראש הזקן מתחיל להתבלבל…
*

5. דריימונד גרין היה אחד מנאשמי ההפסד העיקריים!

 

לדריימונד גרין יש הרבה יותר משותף עם שופטי ה-NBA משנראה ממבט ראשון. HOW COME?

*

*כשהוא במיטבו, חוסם, מוסר, משמש כקוורטרבק לכל התקפת הווריורס שעובדת ללא חריקות, אתה בקושי שומע אותו או רואה אותו – אפילו שהוא המוקד של התקפתם.

*

אותו דבר השופטים: כשהכל הולך חלק ושריקותיהם הולכות יחד עם שטף המשחק – אתה בקושי שם אליהם לב.

*

אבל כשדריימונד מתחיל לפשל, להתרגז על פאולים שהוא לא מאמין שעשה, הוא לפתע הופך למוקד המצלמות כשכל הבעת פנים, כל תנועת זרוע, מצולמת שוב ושוב, וכשהשופטים הולכים לבדוק בוידיאו, הוא הופך לדבר העיקרי.

*

אותו דבר השופטים. ברגע שהם מפשלים בשריקה צורמת, ועוד טעות מעצבנת היכולה לקבוע גורלו של משחק, הם לפתע הופכים לשחקנים הראשיים, במקום השחקנים עצמם.

*

כזה היה הערב כשיוסטון הישוותה ל-2-2 ולקחה חזרה את יתרון הבית בנצחון 95-92 על הווריורס.

*

זה היה ערב מביך, מזעזע, ומצער לפאור-פורוורד הזה שמשחקן די עלום-שם במישיגן סטייט הפך תוך שנים מועטות לפאור-פורוורד של הנבחרת, והעמוד המרכזי עליו נשענת הקבוצה הטובה ביקום.

*

אבל שימו לב כיצד הוא עושה זאת, ומשליט טרור אמיתי בין השחקנים, בעוד שהזיברות פחדו עד עתה להתעסק עם מקרה הראש הזה.

*

לא יותר, כמו אמש – הוא מוזהר שהוא ייזרק, ואז הוא פתאום נעלם מהפארקט, כמו ברבע הרביעי:

*

(הכל מ-B/R)

1. STEVEN ADAMS I

 *
*

*

*

*…

2. STEVEN ADAMS II

3.*

*

*

KEVIN DURANT

*

*

*

ALLEN CRABBE. 4.

*

*

5.

THE AIR

 

*

*6. JAMES HARDEN

*

(שימו לב כמה גבוה גרין מרים את ברכו כדי להכניסה לביציו של הארדן!!!)

*
*
כן, הוא קלע 11, חילק 8 וקטף 14, אבל אם תסתכלו יותר עמוק הוא היה שחקן החמישייה היחיד ששמו אינו קוון לוני עם פלוס-מינוס שלילי, והוא היה 1 מ-4 בזריקות פנויות לחלוטין, ולפי ה-according to NBA.com כל אלה ששמר עליהם קלעו  ממוצע של יותר מ-50% מהפארקט ו-42% מה-3.
*
*
ומה בקשר לאיבודי הכדור? היו לו 5 TO – כולם מכוערים מאד, והוא מסר כמה מסירות לאף אחד. כן, לא שכחתי את החסימה הבלתי חוקית שמחקה שלשה של קייל ת'ומפסון. המבט שתקע בו ת'ומפסון היה מפשיר בלוק של קרח בשנייה. ומה בקשר להקפצה הנון-צ'לנטית שלו לאורך המגרש שפתאום מישהו בא מאחורנית וגנב לו?
*
*

.(מבליצ'ר ריפורט)

אתם חושבים שנגמר?

אז למה שלא תתנו מבט בדאנק של הארדן דרך גרונו של גרין, דאנק שהוא לא ישכח לעולם (כי דאנקים כאלה עליך מחסלים אצל הניגרו'ס את הגבריות, כולל כוח הגברא)

(מבליצ'ר רפורט עם קרדיט ל-@clutchfan)

*

!או הסלאם שהחטיא, ואז שמע זאת מפול, השחקן הנמוך במגרש

*

*

 

או הסלאם שהחטיא ואז שמע זאת מהשחקן הנמוך ביותר במשחק…*

בסיום המשחק כריס פול זעק: יוססססטטוןןןןןן! אנחנו באים הביתה!

6. כל אלה שלא מעניין אותם ליאנג'לו בול יכולים לקפוץ לי!

*

מסתבר שחמש קבוצות NBA הביעו עניין בליאנג'לו, וכן, אחת מהן היא הלייקרס.

הצעיר דומה שתי טיפות מים לאחיו הבוגר, ובניגוד לאחיו – הדבר שמגרה את 5 הקבוצות שהזמינו אותו ל-WORKOUT היא הקליעה המצויינת שלו, בניגוד לבעייה הרצינית של אחיו. הגולדן סטייט ווריורס היא אחת המעוניינות לבדוק אותו מקרוב. אני לא מבין מדוע הניקס המטומטמים לא מזמינים אותו. הוא מתאים לתפוח הגדול כמו תפוח ל-APPLE PIE!

לפי המאמר, ישנם סיכויים רבים שאחת מה-5 (אם אחרות לא תצטרפנה) תחתים אותו כ-NON-DRAFTED FREE AGENT!

*

7. סטיב קר טוען שהוא ביקש טיים-אאוט ברגע קריטי, ולא קיבל אותו

*

(אולי שיגיש ערעור?)

סטיב קר טוען שהוא ביקש טיים-אאוט ברגע קריטי שהוא לא קיבל, אבל יש יותר בסיפור THAN MEETS THE EYE:

כשהם פיגרו 94-92, הווריורס קטפו את הריבאונד מהחטאה של ג'יימס הארדן עם 15 טיקים לבאזר, ויצאו להתקפה כשבאמתחתם טיים-אאוט אחד.

קליי ת'ומפסון ניכנס למערבולת אנשים והיה חייב לזרוק ג'אמפ בסיבוב מול זרוע מגינה, והכדור אפילו לא היה קרוב להיכנס.

כשהיה 95-92 אחרי זריקת הפאול של כריס פול (על פאול שלא היה ולא נברא על שון ליבינגסטון והמשחק היה חייב להסתיים THERE AND THEN!!) סטיב קר קרא את הטיים עם 0:5 שניות לסיום.

הוא מיד נשאל ליד דלת הכניסה של הווריורס מדוע הוא לא לקח את הטיים-אאוט מיד עם קטיפת הריבאונד מההחטאה של הארדן, ותשובתו היתה שדריימונד גרין כן ניסה לקרוא טיים ברגע שתומפסון סובב במגינים והיה TRAPPED, אבל הזיברות לא שמו לב אליו או לא שמעו אותו.

מבט נוסף בסרטון מראה שכנראה גרין באמת קרא טיים (זה לא ברור ב-100% אבל נראה שיותר כן מלא) כשנותרו 5 שניות, אבל השופטים לא שמעו ולא ראו.

השאלה שלי היא למה המאמן סטיב קר לא קרא טיים, כי אז השופטים כן היו שומעים! למה? כי הוא מאמן חסר נסיון ועושה טעויות על גבי טעויות.

*

*

 8. מייק ד'אנטוני – עוד מאמן מאיזה מילאנו או טורינו – מתנצל בפני שחקניו שרק יום קודם כינה אותם 'רכים'!

 

מאמנים שקודם יורים, ואחרי זה חושבים.
WHAT ELSE IS NEW?
שחקניו, ששלשום היו 'רכים' (http://larrybrownsports.com/basketball/mike-dantoni-rockets-soft-game-3/444793) הם פתאום

“I thought this was the highest level we’ve ever played defensively, without a doubt. Because you’re talking about maybe the best offensive team ever,” D’Antoni said after the game.

ועתה הוא מתחרט ומכה על חטא על מה שאמר עליהם שלשום..

“I regret it. They’re not soft; we just didn’t play with the amount of force that you need,” D’Antoni said of his team. “They’re not soft. And they proved it. So I misspoke, and you guys mis-wrote it.”

 

טוב. יו-יו שהולך לפי תוצאת המשחק. אנחנו רגילים לזה מימים ימימה. הוא לא הראשון, ובטוח שלא יהיה אחרון!

9. חסן ווייטסייד מכניס 'קטנה' לחלונות הגבוהים במיאמי

*

*

אחרי אימון שלשות בו הוא קובר כמה מהן, הוא זורק -בעיקר לפט ריילי – ש"יש הבדל בין איסור לזרוק שלשות לבין אי-יכולת לזרוק שלשות" והמבין יבין!

 

 

10. למומי הדלוק עליה: ראה את תגובתה אחרי ההחטאה של בנה יקירה…

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
107 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Benjo
Benjo
5 years ago

איזה מעורב נפלא מנחם.
לי יש בזמן האחרון שאלה אחת שמנסרת בראש . הבוסטון הזאת. הבוסטון הזאת רבאק. אמרו שכדאי לקבל אותה כי היא בלי קיירי והייורד ועוד שחקנים פצועים. שלמילווקי יש יותר כשרון. אחר כך כולנו (כמעט) היינו בטוחים שפילי תנגב איתה את הפרקט וקרה ההיפך. אחר כך אמרנו טוב זה יגמר מול הקאבס.
אנחנו וכנראה אף אחד אחר כל הזמן לא מאמינים בבוסטון הזאת.
אז אני שואל רק שאלה אחת . בוסטון מובילים 3:2 הם עם סיכוי גבוה מאוד להגיע לגמר.
יש פה מישהו אחד שחושב שהקבוצה הזאת תהיה אלופה השנה?
חברים: יש?

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  Benjo

הם כולם שחקנים מקצוענים. ב-NBA כל קבוצה יכולה לגבור על כל קבוצה, ולדעתי הבעייה הגדולה של בוסטון היא הקאבס. אם היא עוברת את קליבלנד, היא תהיה אנדרדוג גדולה מאד, אבל כשיש לך צעירים כאלה שהם לא מבינים בדיוק מה הם עושים (ומשיגים) – הכל ייתכן.

מתן גילור
5 years ago
Reply to  Benjo

הימרתי על בוסטון נגד מילווקי.
הימרתי על בוסטון נגד פילדלפיה.
הימרתי על בוסטון נגד קליבלנד.
אבל… באליפות היא לא תזכה.
הניחושים שלי התבססו על זה שאף אחת מהקבוצות המזרחיות לא תצליח לנצח בגארדן ולבוסטון הביתיות. מול הלוחמים אני גם לא חושב שהיא תצליח לשמור על הבית, אבל גם אם כן זה לא יעזור, כי אין ביתיות בסדרה והיא לא תיקח משחק באוקלנד.

Benjo
Benjo
5 years ago

יפה מתן על ההימורים עד עכשיו זה ממש לא כמו הרוב פה. ובכל זאת גם אתה לא חושב שהם יהיו אלופים השנה. אני מחפש את זה שכן חושב 🙂 . אחד שיבוא ויגיד: לדעתי בוסטון הולכים להיות אלופים השנה.

juaCarmel
juaCarmel
5 years ago
Reply to  Benjo

חושב לא
מרגיש כן !!!

Zivke
Zivke
5 years ago
Reply to  Benjo

בשום שלב של העונה הזו לא היה קשר בין זהות האלופה לקונפרנס המזרחי. ההצלחה המרעננת של בוסטון לא משנה את זה, מן הסתם…

דובי
דובי
5 years ago

קטעים מנחם, בדיוק לפני שכתבת שביינס לא אוכל את ההטעיות של לברון כי הוא אהבל עפה לי תרנגולת לשכנים וניסיתי לתפוס אותה בערמומיות עד שקלטתי שאין מצב למלחמת מוחות כשבצד השני אין שכל.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  דובי
דובי
דובי
5 years ago

הכלל הראשון, אם אתה רוצה לתפוס תרנגולת, אל תרדוף אחריה!
המטרה היא לגרום לה לעשות את מה שאתה רוצה שהיא תעשה, ושהיא תהיה משוכנעת שהרעיון היה שלה, והוא מצוין.
כמו עם בני אדם.

פינקי
פינקי
5 years ago

זאת דוגמה בה לשני הצדדים אין מוח

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

גדול!!!

John
John
5 years ago

מעורב מצויין. יש היום בסגל קבוצה 17 שחקנים כששתיים הם two way. אני הייתי מחתים את ליאנג'לו בשביל הפרסום והכסף שהוא מביא איתו. זה ווין ווין מכיוון שאביו לא מצפה ממנו כלום לעומת לונזו או למלו ולכן לא ישגע את המאמנים ומצד שני הפרסום וההייפ יכולים לעזור דווקא לקבוצה קטנה. נניח ניו אורלינס

שמעון
שמעון
5 years ago
Reply to  John

רוצה הייפ ופרסום? תחתים את קייט אפטון בבקיני וחוטיני על הספסל ובגארבג דקה לסוף תעלה אותה למגרש. אם אם בטראש עסקינן אז את קים קארדשיאן ואני שואל לאמלו?

Benjo
Benjo
5 years ago

מנחם תודה. מסכים איתך ברור שיתכן ! הכל יתכן. אבל השאלה היא לא אם זה יתכן .. השאלה האם מישהו פה חושב ומוכן להגיד את זה . שבוסטון הולכת להיות אלופה השנה? שזה מה שהוא חושב שיקרה? אני שואל את זה כי משום מה אנחנו לא ממש מאמינים בבוסטון הזאת. אנחנו כל הזמן מוצאים סיבות ותירוצים לכך שהם ממשיכים. והם ממשיכים. אני בעצם שואל האם יש פה מישהו אחד שחושב שבוסטון פשוט הכי טובים ? שבוסטון הולכת להיות אלופה השנה. 3:2 .במצב זה מצב של סיכוי גבוה להיות בגמר.
חברים האם מישהו פה חושב שבוסטון הולכת להיות אלופה השנה?

ari
ari
5 years ago
Reply to  Benjo

לא!! נקודה

אסף
אסף
5 years ago
Reply to  Benjo

אותי בוסטון קנו סופית בסדרה מול פילי, מאז אני בדעה שהם לוקחים את המזרח וממררים את החיים בגמר לגולדן סטייט אבל מפסידים 4-2 לכל היותר. שאל אותי עוד שבוע כשנדע מהו הגמר ואולי אוכל לומר שבוסטון מנצחים. בנתיים, כמו מנחם, אנימחושב שהסדרה לא גמורה

שמעון
שמעון
5 years ago

אחלה מנחם. ללברון היו בקריירה הרבה משחקים כאלו בפלייאוף. יש לו ימים שהוא בא פאסיב לחלוטין מהרגע הראשון היה לי תחושה כזאת שזה יקרה הלילה ולכן הימרתי שלא יגיע ל30 נק. מה שכן אחרי משחקים כאלו למעט הסידרה מול המאבס ב2011 הוא בא בזון. ראיתי את המשחק מ5 דק לסיום המחצית. לא יודע מה היה לפני. לגבי גרין זה מי שהוא ושחקנים צריכים חהחסיר לו באותה מטבע. הוא משחק קשוח ואסור להיות נגדו סופט. צריך להתעלל בו בחכמה וקטנות הוא עם בעיות של חוסר בטחון לכן כל הטראש שלו וצורת המשחק בזו הוא יודע שהוא נגר.

שמעון
שמעון
5 years ago

לברון לא יהיה ביוסטון ובנגו הסר דאגה בוסטון לא תהיה אלופה. גג אלופת המזרח. טייטום אדיר מתחילה לחלחל בי ההרגשה שאולי הוא כו עשוי מחומרי הסופרסטארים האמיתיים ולא אולסטאר?

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  שמעון

שמעון תודה לגבי בוסטון.
לגבי טייטום אני "מחולחל " בהרגשה הזאת לגביו מהרגעים הראשונים שראיתי אותו העונה. הוא מזכיר לי איזה ג'ינג'י שפעם לבש את אותה חולצה. הג'ינג'י ההוא היה המון דברים אבל בעייני הוא בעיקר היה איש ענייני. לא מדבר לא מתנשא קם בבוקר והולך לעבודה. מטפל בכל מה שצריך. אין דבר שהג'ינג'י הזה לא היה מסוגל לעשות על המגרש ואין משימה שהיתה מסובכת מידי בשבילו ואף פעם לא ראית אותו משתחצן או מתנשא או מדבר על עצמו.

שמעון טבדי
5 years ago
Reply to  Benjo

אצלי זה בשלב החלחול עדיין, לא סגור על זה. מעניין איך הוא יתפתח שקיירי והיוורד יחזרו, סופרסטאר זה משהו רציני לא אולסטאר כזה שזה הוא כבר עכשיו.

Benjo
Benjo
5 years ago

נראה לי שהשבועות הקרובים יגידו. סופרסטאר זה אחד שהולך עד הסוף. נראה. בנתיים אף אחד פה לא מוכן להמר לא עליו ולא על בוסטון. השאלה ששאלתי למעלה היא מיותרת. לא יהיה פה מישהו שיגיד: כן. בוסטון הולכת להיות אלופה.

חולה כדורסל
חולה כדורסל
5 years ago
Reply to  Benjo

תשמע בנזו, אני מת על בוסטון אבל היא לא היתה מסוגלת לקחת משחק חוץ מקבוצות הפח במזרח לאורך כל הפיילאוף אז תתחיל לקחת דוקא מגולדן סטייט ? משעלות לב זה נחמד אבל לא הייתי שם על זה כסף ונראה לי שאם אתה כל כך מאמין תקבל יחס טוב במידה והם יעלו לגמר.

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  Benjo

לחולה כדורסל… זה ששאלתי לא אומר שאני מאמין . מה שמעניין אותי זה שאף אחד עוד לא ממש השתכנע מהם. נחיה ונראה. 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  Benjo

שמעון פרנס? 🙂
אמרת ג'ינג'י

Benjo
Benjo
5 years ago

בדיוק… עלית עלי 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago
Reply to  Benjo

תיאור מבריק!

Ish
Ish
5 years ago
Reply to  Benjo

לא ברור לי איך טייטום מזכיר לך את סקלבריני

אפלטון
אפלטון
5 years ago
Reply to  Benjo

רגע רגע בירד לא מתנשא? הבן אדם שהגיע לחדר ההלבשה לפני תחרות שלשות ושאל 'מי הולך לקחת מקום 2?'
לבן אדם שהחליט ואמר שהוא הולך לקלוע 43 נק' ואחרי שהגיע למספר הוציא עצמו מהמשחק? או זה שהחליט שהיום הוא זורק רק ביד שמאל?
זה שאמר שאין אדם בעולם שמתאמן יותר קשה ממנו?
זה שאמר שהוא שנא שבחור לבן שומר עליו כי זה פחיתות כבוד?
כל אחד מהכוכבים האלו עם אגו בשמיים.
טייטום בהחלט נראה כמו בחור שלא עף על עצמו אבל בלי הביטחון והשחצנות הוא לא יגיע לרמות הכי גבוהות שהוא יכול.

Benjo
Benjo
5 years ago
Reply to  אפלטון

אפלטון בירד לא מתנשא. אף פעם לא היה. מתחרה ענק כן. אבל בחיים לא הייתי שומע ממנו יציאות מהסגנון של לברון. לאמר למתחרים שלך מי הולך לקחת את המקום השני זה חלק מהתחרותיות ברמה הפסיכולוגית. זו לא התנשאות. לדעתי.

רובין
רובין
5 years ago
Reply to  Benjo

לזרוק ביד שמאל זאת תחרות פסיכולוגית? אגב מישהו יכול לשלוח קישור למשחק יד שמאל המדובר לטובת צעירים כמוני?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago
Reply to  אפלטון

זה אותו בירד שאמר: "לא משנה כמה טוב אני תמיד אהיה הכפרי מפרנץ' ליק!"

MBK
MBK
5 years ago
Reply to  שמעון

שמעון אתה מתחיל להיות בכיוון
כמובן שמדובר בהערכה בלבד אבל אני בתחושה שטייטום הוא האיש של בוסטון והפרנצייז של הקבוצה

ari
ari
5 years ago

יתכן שאתה צודק שזה מה שעבר ללברון בראש… זה סגנון מחשבה תבוסתני, לברוני כזה..
תכלס לברון מתקשה מאוד מול "אריות" המזרח עד עכשיו

ארז
ארז
5 years ago

קליבלנד קבוצה פח .
זה שהם נמצאים איפה שהם זה פשוט לא ייאמן .
לברון סוחב אותם לבד לגמרי.
היל וסמית׳ עם סל שדה ראשון באמצע הרבע השלישי.
ג׳יי אר פח שאין דברים כאלה.
רק אם בבית הם יפגעו קצת יותר ורק אם לברון ייתן תצוגות הזויות, אין להם שום סיכוי, גם לא במשחק הבא בקליבלנד
קבוצה פח.

ari
ari
5 years ago
Reply to  ארז

מה פח????
הם נראים כמו שהם נראים בגלל אימון ולברון אבל הכשרון שם

סלטיקס ב-7
סלטיקס ב-7
5 years ago
Reply to  ארז

מדויק מאוד. הבק-קורט של קליבלנד הוא בקושי ברמת יורוליג.
JR סמית' לא קשור לליגה הזו. שוטינג-גארד שלא יכול לקלוע. המספרים שלו בפליאוף מבדחים.

ari
ari
5 years ago

אז למה הם שחררו את אייזיה????????
הכל בגלל לברון (אגב הוא גם "אשם" בהחתמת גיי אר סמית והחוזה המופרך של תומפסון)

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago
Reply to  ארז

אכן פח. אבל צריך להבין שהם הורכבו יחדיו משחקנים שהגיעו מכל מיני מקומות מוזרים (לייקרס) רק באמצע העונה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

מנחם

לא צריך להזהיר אותי, אני דיי מתחבר לתאורייה שלך שלברון ויתר על המשחק בשלב מוקדם ודי בטוח שינצח בקליבלנד אבל במשחק השביעי אני חושב שהסלטיקס יכולים להפתיע אותו וגם אותך.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

קראתי בינתיים רק את החלק הראשון. הפסקה על פיינס – קורעת והמשך ישיר ליציאות החזקות שלך מהבלוג החי (מי מרים את הכפפה ועושה משפטי "פנתיאון" לבלוגים החיים בכל הזמנים ??)

קליבלנד היו גמורים פיזית, וזה מה שנתן לבוסטון את המשחק יחסית בקלות, למרות שגם הם היו רחוקים מלהבריק.
לברון – או שהוא כ"כ לא רגיל לשחק הגנה, שהמאמץ להתחיל לשמור חיסל אותו בשני המשחקים הקודמים, או ששעיה צודק וקוקטייל הסוסים שנותנים לו גבה את המחיר.

האמנתי שבוסטון יכולים לגמור את זה בבא, עדיין מאמין, אבל רוב הסיכויים מאיך שהם נראו שהם ייאלצו לגמור את זה בשביעי בבית (אותו אין סיכוי שהם יפסידו).

אורי
אורי
5 years ago

היה גם משהו מאוד לא ספורטיבי מצד גרין באותו דאנק של הארדן עליו.
לאחר שהכדור כבר שוחרר, גרין ממשיך ומוריד את ידו על הזרוע (הריקה) של הארדן עם תוספת אגרסיביות, ממש תוספת כח שנועדה אך ורק לפגוע.
חבל שלא קיבל יותר מסתם עבירה רגילה.

מה שכן קיבל עונש מאלוהים ברבע האחרון (החמצת דאנק) כמו גם חברו השחצן שלא מסוגל לשמור את מגן השיניים בפה (החמצת לייאפ).

זיו פנמה
זיו פנמה
5 years ago
Reply to  אורי

נו באמת

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

דווקא במקרה הזה הוא צודק הדחיפה הזו הייתה די מלוכלכת.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

אני גם חושב שהדחיפה של גרין מלוכלכת. אבל להסתייג, רק קצת. העניין איתו שהוא עושה תנועה כללית כנגד השחקן המתקיף ואז איזשהו חלק גוף שלו כבר יפגע באויב בצורה "טבעית" יחסית. תמיד הגוף שלו ממשיך לעבר המגן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

ושוב הסלטיקס מורידים את הרגל מהגז בסוף. מאטים את המשחק ונותנים לקבס לצמק כשהם משחקים על השעון ולפעמים פשוט מעבירים את הכדור ליריבה. זה היה כל כך בולט 3 דקות מהסיום כשהסלטיקס הובילו ב 17 ולברון ירד.ואחריו כל החמישייה שהוציאה גם את כל החמישייה של הסלטיקס למנוחה. ואז המחליפים פשוט העבירו זמן לפי הוראה של סטיבנס שלא התרגש מהצמצום כי המשחק היה בכיס. לא להשפיל את היריבה, להיות נחמדים 🙂
אני מאמין שהסלטיקס כן יתנו פייט לסטייקים עם יצליחו לעבור את הקבס במשחק השביעי. המעבדה של יוסטון היא בית הספר של סטיבנס. יש לו הרבה ללמוד מההגנה של יוסטון.

דינגו
5 years ago

עוד פעם הקשקוש הזה שבוסטון לא רוצים להשפיל?
בלוקבאסטר פתחו מחדש סניף רק בשבילך.

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago
Reply to  דינגו

דינגו, הוא צודק לגמרי.

יאבוסלה החטיא בכוונה את השלשות שהוא זרק. הוא עשה את זה יפה, פגע קצת בטבעת, כדי שקליבלנד לא יחשבו שהם מצמצמים כי בוסטון נותנת להם.

אורי
אורי
5 years ago

ואם כבד מדברים על משיכת זמן. משום מה הייתי בטוח שנראה יותר מאלה (בית ספר ישן).
ביוסטון – גס האחרון הופתעתי מהמהירות שבה יוסטון שחררה כדורים לכיוון הסל בחלק מההתקפות. וזה במצב של הפרש ממש קטן, ולא איזה נתיב חדירה לסל מדהים, אלא זריקות מרחוק ע"י שחקנים קרים.

נכון שגס מצידה גם לא הבריקה, אבל יוסטון היו בהחלט יכולים להפסיד את המשחק הזה בדקות האחרונות.

אור
אור
5 years ago
Reply to  דינגו

1+

כבר חשבתי שהדוקטור הפסיק עם השטויות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

העובדות מדברות בעד עצמן. המחליפים לא ממש מתאמצים להגדיל את התוצאה. ברוב המקרים יש צמצום של התוצאה. יש קבוצות שממשיכות להשפיל ויש כאלה שלא. הסלטיקס יכלו לשחק הרבה יותר חזק ב 3 הדקות האחרונות ולא עשו את זה. זו התיאוריה ומי שלא מתאים לו אז לא! גם את תאוריית ההכבדה של עמוץ זהבי ז"ל לא קיבלו יותר מ 20 שנה ולא אישרו לו פרסום מאמרים מה שעיכב את התקדמותו המדעית. היום היא מאד מקובלת. מעניין מה סטיבנס היה אומר אם היו שואלים אותו מדוע הוא לא נותן למחליפים ללחוץ ולשחוט את מחליפי הקבוצה השנייה. בטח התשובה תהייה שומרים על התוצאה ושאף אחד לא ייפצע…

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

תקשיב – אף אחד לא מנסה להגדיל את ההפרש בדקות האלו. כ-ו-ל-ם מעבירים את הזמן. אין פה הוראות של מאמן או משהו אחר.
לפי התיאוריה הגאונית שלך כשטאטום קלע שלשה 2 דקות לסיום (מהו בכלל עוד עשה על המגרש) אז הוא ניסה להשפיל את הקאבס?
סטיבנס השאיר או מוריס רוזיר וטייטום ממש עד לסיום איך זה מסתדר אם התיאוריה שלך? הוא צעק להם מהקווים "עכשיו לוותר"?
הסיבה אגב היא שלא הייתה עצירה במשחק מה שהיה מאפשר למחליפים שלהם להיכנס.
הסלטיקס זרקו שלשות פנויות שאם היו נכנסות היו מגדילות את ההפרש אז אתה טוען שהם החטיאו בכוונה?
ואם כבר מוותרים אז למה לעשות פאול 20 שניות לסיום? פשוט תן לזמן לעבור- אה הבנתי זה כדי לצמצם את ההפרש.
הזוי.

Smiley
Smiley
5 years ago

די… די… מה זאת התיאוריה הזו!?!? מאיפה הבאת את זה?!?!
זה קונטרה לתגובות של שמעון, נכון?

אתם שניכם לשים בחדר עד שיצא עשן לבן…

מחפצה מנמצה
5 years ago

מנחם אני אתך. הקאבס יחזרו לבוסטון וינצחו. הכל תלוי בלברון , ירצה ינצח לא ירצה לא ינצח.

אני מקווה שקרי ראה את התמונה של אמא מאוכזבת , הוא לא ירצה לאכזב פעם שניה.

קליי תומפסון לא רגיל לקבל את הכדור בהתקפות אחרונות . בסרטון הוא מנסה לפלס דרך פנימה לסל ומשום מה חזר אחורה וזרק לשומקום . לא כל אחד יודע לקבל החלטות גורליות

MBK
MBK
5 years ago

מנחם הבאת את משפט ה PC של המאה –
דאנקים כאלה מחסלים אצל הניגרוס את הגבריות כולל כוח הגברא

לפני המשפט הזה מזל שבייינס לבן
גרין יעבור ב CVC וייקנה 4 חבילות ויאגרה
מנחם אנפיילטרד מוציא משפטים שעוברים בראש אבל אף אחד לא היה חולם לכתוב

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  MBK

תודה

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
5 years ago

צחקתי בקול:
"והוא (ביינס) כל כך אהבל כדורסלני שהוא אפילו לא מבין כשלברון מנסה להטעות אותו וכך הוא לא הולך אחרי ההטעיות.
לברון לא מסר כל כך הרבה מסירות כפי שעשה במשחק זה מאז היה ילד בן 12.

אולי קליי קורבר הלך יותר מדי עם סלעים בני 12 מיליון שנה תחת המים "

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

תודה גם לך

סלטיקס ב-7
סלטיקס ב-7
5 years ago

מי אמר שלברון רוצה לנצח את הבסדרה הזו?

אין לו שום סיבה, אבל ש-ו-ם ס-י-ב-ה, לעלות לגמר עם בדיוק אפס סיכוי. אין לו שום סיכוי עם הקבוצה שהוא גורר, שהיא כנראה הכי חלשה בכל הליגה.

ללברון אין שום אינטרס לעלות לגמר ולקבל סוויפ. לא יספרו לו עוד גמר שהוא הפסיד. אין לו גם כוח וזה חסר טעם. הוא עשה את המקסימום ויותר מזה בפליאוף מצוין, יגיד שלום יפה לקליבלנד ויילך לקבוצה שבה סופסוף יש לו סיכוי ריאלי לאליפות.

תרשום את זה. סלטיקס עולה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago

+1 אין לו אינטרס לעלות ולהיות מובך שוב.
אבל הוא לכוד כי הוא לא יכול ככה ללכת בלי פייט

סלטיקס ב-7
סלטיקס ב-7
5 years ago

ענית בעצמך, הפסד בגמר המזרח אחרי קרב ארוך ב-6 או 7 משחקים = הדרך הכי מכובדת.

טל
טל
5 years ago

גמר הnba זה לא אחוזים מהשדה. 3-7 לא יותר טוב מ3-8.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

יש לו עדיין חלום רטוב להגיע ל-6 אליפויות, כמו למייקל

Smiley
Smiley
5 years ago

לאור מצב המערב מול המזרח – קשה לראות את לברון עוזב את האזור המזרחי.

אם ילך למערב זה כי הוא יסגור בדיל עם עוד 1-2 שחקנים (קוואי/ג'ורג') ויהפוך אותם למועמדים לתואר מהשנייה הראשונה.

אסף
אסף
5 years ago
Reply to  Smiley

שזה דווקא די מחזק את הטענה שמנחם העלה … או רוקטס שכבר יש שם שני אולסטארים או ללייקרס שיש להם מספיק כסף להביא את לברון ועוד אחד לפחות לצידו

Smiley
Smiley
5 years ago
Reply to  אסף

לא יודע איך הרוקטס מצליחים להנחית את לברון עם החוזים שיש להם…
מצד שני, דריל מורי הראה שהוא יכול להנדס כל דברמבחינת חוזים וסגל.

ברבור שחור
ברבור שחור
5 years ago

ממש מביך הטור/מעורב. לא מתאים לרמה של סדרת גמר

סקוטי פ.
סקוטי פ.
5 years ago

מנחם אם אכן זה היה הלך הרוח של לברון אזי הוא החליט ללכת על כל הקופה ולהכפיל את ההימור. מבחינה הסתברותית האחוזים שלו עכשיו לנצח בסדרה ירדו משמעותית. בעניי לקח סיכון מאוד גדול שלא בטוח ישתלם לו.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago
Reply to  סקוטי פ.

לחלוטין לא משתלם וזה רק מראה לך שהוא לא ויתר על המשחק (עד 4 דקות מהסוף)

Berch
Berch
5 years ago

איזה מעורב מעולה
הרגת אותי עם ביינס. הרגת 🙂

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  Berch

תודה ברץ'

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

מעורב פנטסטי, תודה רבה מנחם.

הפסקה הזו היא שירה צרופה! פשוט ענק

"ארון ביינס הזה הוא רדנק אוסטרלי שיכול לשחק לא רק 48 דקות, אלא הוא מסוגל לשחק 480 דקות – רק תן לו מספוא ובירה. אני בטוח כמעט שהוא היה רועה כבשים וכבשות – אוקיי, תזרקו כמה עיזות לצאן – כשהיה בגיל 12 במדבריות אוסטרליה ושם הוא גדל להיות אלים, בריון, אספסופאי, וחמסן. הוא מסוג האוסטרלים האוכלים 'ברבי' לא מבושל, בולעים לטאות, ומתקלחים כשצינורות ההשקאה מועילים בטובם להזרים מים חומים על שדות הטירס והתבואה.

שחקן גדול הוא לא, אבל הוא גבוה כלברון (אולי מעט יותר), שוקל בערך כמוהו, והוא כל כך אהבל כדורסלני שהוא אפילו לא מבין כשלברון מנסה להטעות אותו וכך הוא לא הולך אחרי ההטעיות."

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

תודה…גם אני עצמי גיחכתי כשכתבתי אותו

סוסמעץ
סוסמעץ
5 years ago

תודה על המעורב דוק

מקווה שבוסטון יפתיעו וינצחו בקליבלנד

צביקה
צביקה
5 years ago

סטיבנס צריך להכין אותם לגמר, על ידי נצחון חוץ בקליבלנד. הם יכולים לעשות את זה וזה בטח יותר קל מאשר ניצחון אצל הלוחמים או הטילים בבית. אם יעשו זאת יקבלו בטחון שהם גם יכולים לגנוב משחק חוץ בגמר – מה שפותח את כל הסיפור של הגמר. אז כן, למרות שאני כדתי מתבאס שאני מפסיד את משחק ההדחה בשישי – אני מאמין שבוסטון לוקחים את הסדרה ב6 בקליבלנד.

Ish
Ish
5 years ago

אז עכשיו האוטוספלר של מנחם סוגר מעגל ומתקן גם קייל לקליי ולא רק קליי לקייל.

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago
Reply to  Ish

ענק

Nick
Nick
5 years ago

מנחם, אדיר כהרגלך. נראית לי כמו הזדמנות טובה להחמיא לכל הכותבים. תודה רבה לכם על הכתיבה. האתר הזה הוא מקור הnba היחיד והבלעדי שלי בעברית. תענוג.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  Nick

כיףלשמוע

סער ברעם
סער ברעם
5 years ago

כיף לקרוא. מיקי, מסכים איתך לגבי הפסקה הזאת. מנחם הרג אותי

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

תודה סער. אני עצמי חייכתי כשכתבתי אותו…

רוג'רס אהרון
רוג'רס אהרון
5 years ago

https://www.youtube.com/watch?v=1o3w8GsIDKk

מנחם במיוחד בשבילך ,

the catcher was a spy.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

איזו הפתעה! לא שמעתי, לא ידעתי על הקצ'ר, המרגל החדש…

אבי
אבי
5 years ago

מנחם שאלה שלא קשורה לנושא מה היחסים בין צ'ארלס בארקלי ליוסטון רוקטס… זה נראה כאילו אין זכר מצד הארגון לתקופה שהוא שיחק שם… והאם האקים שנראה מאד מקורב לקבוצה בעל תפקיד מקצועי שם?…. תודה

אפלטון
אפלטון
5 years ago
Reply to  אבי

בארקלי טוען שיוסטון (יותר לס אלכסנדר, הבעלים הקודם) חייבים לו כסף שעשו דיל מתחת לשולחן והוא לא קיבל את מה שהבטיחו לו.
האקים בלי תפקיד רשמי בקבוצה אבל הוא עובד באופן צמוד עם הגבוהים, ונראה באמת שהשנה ממש צמוד לקבוצה הרבה יותר מבשנים קודמות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
5 years ago
Reply to  אפלטון

וחוץ מזה אין באמת מה להשוות בין שניהם. בארקלי בא לעשות סיבוב לפני הפרשיה בעוד האקים הוא יוסטון.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago
Reply to  אבי

נדמה לי שלחאכים ישנו תפקיד ביוסטון עם תואר "ADVISER". לא שמעתי מאומה על קשר עם בארקלי

אבי
אבי
5 years ago
Reply to  מנחם לס

תודה מנחם היקר

אופיר נ.
אופיר נ.
5 years ago

תודה על המעורב מנחם.

מבחינתי ניצחון מפתיע של בוסטון.
חשבתי שקליבלנד הגיעו לפלייאוף.
אבל מסתבר שהם נשאר ב-Q ארנה, ולא הגיעו ל-TD Garden.
מסכים איתך לגבי שפת הגוף של לברון, היה נראה שהוא לא במשחק.

ולדי קוגן
5 years ago

אני רוצה שמישהו יתן לי סיבה אחת למה שלברון וג'ורג' לא ילכו יחד לפילי ויקימו שם קבוצה מפחידה עם אמביד וסימונס. יש רעיונות יותר טובים מזה?

אלונזו מורנינג
אלונזו מורנינג
5 years ago

ולדי אני מסכים איתך לחלוטין. אולי עדיף אפילו את קוואי ע"פ ג'ורג'. דרך אגב, יד דיבורים חזקים מאוד שזה מה שיקרה בסופו של דבר…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago

שיבוא לסלטיקס ואז אפשר לשחק עם העמדות ואפדר ליצור חמישיות כמו קיירי, הייוורד, לברון, הורפורד, ביינס או קיירי, הייוורד, טייטום, לברון, הורפורד.
ספסל: רוזייר וסמארט בעמדות שחקני החוץ, בראון בעמדות 3-2, תייס ואוגליי בעמדות הפנים.
קבוצה יוצאת מן הכלל!!! רק שיהיו בריאים ללא קשר להרכז המלא בעונה הבאה!

Shadow
Shadow
5 years ago

אז כשלברון גרוע זה כי הוא לא רוצה לשחק? שוב הפסיד אז שוב אין לו צוות מסייע.
הבנאדם איבד 6 כדורים חוזרים וחירבן לקבוצה שלו את המשחק. זה עז זה? אולי עז שחוטה. מי מדליק את המנגל?
הטרייד המטורף של תחילת העונה הבאה יביא לחבורת הנגרים מבוסטון את קיירי והייווארד תמורת כלום. הליגה צריכה לעשות משהו נגד זה

זהירות
זהירות
5 years ago
Reply to  Shadow

^ בוט אנטי-לברון.
האיש הזה מגיע לפה מדה-באזר אך ורק כשמדובר בלברון, מוזעק כמו פבלוב, ומתחיל לקלל. לא נח לרגע.
אם אתה נוסע לאוהיו צריך לדווח לרשויות. מרק צ'פמן לא לבד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
5 years ago

אחלה מעורב, נקווה שאף אחד לא יתרגם אותו לביינס…

אפלטון
אפלטון
5 years ago

מעורב מעולה מנחם, קרעת אותי בקטע עם ביינס 🙂
באמת היתה לי תחושה דומה לגבי לברון. הוא לא היה עם הרצח בעיניים שלפעמים רואים ממנו ובאמת נראה עייף.

amitlahev
amitlahev
5 years ago

מעורב אדיר על אף העובדה שאני לא מסכים עם כל מה שכתבת. זה מה שכיף פה 🙂

אור
אור
5 years ago

אחלה מעורב.
אני חושב שבוסטון גומרים את הסיפור במשחק 6.
ומה יש להייט אשברי להגיד על גרין והבעיטות לכל עבר?

בירדמן
בירדמן
5 years ago

קנה בית בלוס אנג'לס, אבל יש שם עוד קבוצה. מה לגבי לברון בקליפרס?

אבי
אבי
5 years ago

תודה על התשובות אפלטון ועגל…. עגל אני ממש לא מסכים איתך שבארקלי בא לעשות סיבוב לפני הפרישה הוא בא ליוסטון כי חשב שיש לו סיכוי טוב לקחת אליפות ונתן את הגוף שלו כל משחק ועלה פצוע עד שהתרסק… הוא גם ויתר על חלק מהחוזה שלו כדי שיביאו את פיפן… הוא לא האקים בשביל יוסטון אבל עדיין בטח לא בא לעשות סיבוב אחי

Smiley
Smiley
5 years ago

טור מעולה של עידו אשד לליגה הישראלית:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5269474,00.html

חולה כדורסל
חולה כדורסל
5 years ago

לא חשבתי על זה שלברון ירצה להתחמק מהגמר שבו יושפל די בודאות,יש בזה משהו. אולי עדיף לעוף בגמר המזרח עם התעלות סטטיסטית והפסד מכובד לקבוצה בלי שני הכוכבים הגדולים שלה :)!!
הרי אין לו עם מי לשחק ,בקבוצה היקרה בהיסטוריה !!

בגדול הגיע הזמן שלברון יפנים שלבד הוא לא ייקח אליפות ,מה שקרה לפני שנתיים היה יוצא דופן ,התעלות שלו ,שביקה של גולדן סטייט ממשחק 4 ומעלה וקיירי שהפגיז.
לברון צריך לפנות את הדרך, הוא יוכל עדיין להיות אחד משניים שלושה כוכבים אבל לא סוס יחיד שמושך את העגלה,גם כלכלית הוא צריך להתפשר כדי ליצור קבוצה מנצחת. בינתיים לא נראה שיש לו רצון לעשות את זה ,כל סגנון המשחק שלו מכוון לזה.
אם יפנים ויפנה קצת את הכדור יוכל לזכות בעוד מספר אליפויות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 years ago

רוזייר ובראון קלעו 15-4 אומללים משתיים, 15-3 מזעזעים מהשלוש וסה"כ 30-7 נוראיים מהשדה שהם 23.3%, ואם נוסיף את מוריס בקליעה משתיים אז שלושתם קלעו 37-9 מטווח זה שהם 24.3%.
הורפורד טאטום וסמארט קלעו 33-16 מהשדה, 18-9 משתיים, 15-7 מהשלוש, ועם מוריס מהשלוש ארבעתם קלעו 21-10 מטווח זה.

ליאור
ליאור
5 years ago

תודה, מנחם. כיף לקרוא ועוד יותר.ר כיף שבוסטון ניצחו, או שמא הקאבס פשוט לא שיחקו. אם אתה מפסיד לקבוצה שקולעת בסביבות ה-35 אחוז, אז אתה פשוט no show.

פינקי
פינקי
5 years ago

26 נק', 10 ריב', 5 אס' ואחלה אחוזים זה ממש לא המשחק הכי גרוע של לברון, גם בעמודת האיבודים (6) היו לו משחקים רעים יותר.
בסטנדרטים רגילים של שחקן NBA הוא היה ממש טוב.
הקטע עם לברון זה שלא מודדים אותו בסטנדרטים רגילים, והציפייה הייתה שיתעלה לעוד משחק הרואי, ובזה הוא כשל. קורה…

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

תודה למגיבים

אוהד ס"א
אוהד ס"א
5 years ago

כשיש לך רק 2 כדורים באקדח, האם אתה לא מעדיף לחכות שהאוייב יהיה יותר קרוב?
לברון משוכנע שהוא ייקח את משחקים 6 ו-7.
זה יעלה לו את ערך המותג ויעלה אותו לדרגת אל כשייקח את הגרדן בשביעי.
בוא נראה אם גם סטיבנס מסכים לתסריט הזה

בקה
בקה
5 years ago

בוסטון לאליפות

סגירת תפריט
107
0
Would love your thoughts, please comment.x