ההתוודאות של ג'ייסון קולינס על היותו גיי, ומשחקי ערב שני / מנחם לס

ג'ייסון קולינס מהוושינגטון ויזרדס: "אני גיי"

כבר בגלישות של אתמול היה כאן דיון על החלטתו של הסנטר הוותיק ג'ייסון קולינס לצאת מהארון ולגלות את העדפתו המינית. הוא הפך בכך לספורטאי הפעיל היחיד באחד מארבעת משחקי הספורט הקבוצתיים המקצועים הראשיי כאן – פוטבול, בייסבול, כדורסל, והוקי – להודיע ברבים על העדפתו המינית.  העדפה מינית הפכה בארה"ב לדבר אישי מקובל, ובהרבה מדינות נשואים של מין אחד מותרים. ההודאה לא תעורר כאן כל סערה מיוחדת בגלל שהנושא הפך לדבר מקובל וידוע, ואני משוכנע שספורטאים רבים אחרים יחליטו לצאת מהארון, אם כי אני לא מבין מדוע. זה עניין אישי, ואותי למשל לא מעניינת העדפה מינית של אף שחקן מיאמי היט כל זמן שהוא מסוגל לקלוע מעל 50% מהפארקט. אז לא ייגרם כאן כל פיצוץ מהסוג של ג'קי רובינסון, אבל זוהי בכל מקרה חדשה חיובית, ונשיאי ארה"ב אובמה וקלינטון מיהרו לשלוח לו איחולי ברכה, ועשרות ספורטאים עשו אותו דבר עם הבעת תמיכה מלאה ואיחולים על אומץ ליבו עם ההודאה הזאת.

**********************

7:00: ברוקלין נטס 110- שיקגו בולס 91 (3-2)

 

ברוק לופז קלע 28 עם 10 ריב', ודרון ויליאמס הוסיף 21 ו-10 סוכריות, והנטס היא עדיין בחיים. ביום חמישי המשחק הששי בשיקגו, ואם יהיה צורך, השביעי ייערך בברוקלין בשבת. הנטס הרגישה  די טוב לפני המשחק כי הרגשתה היא שהיא היתה עדיפה על שיקגו בכל המשחקים. זה דבר שניתןם לויכוח.

מה שכן, לחזור מהפסד של טריפל אוברטיים בו הנטס הפסידה 142-134 לנצחון הוא דבר לא קל. בד"כ הפסד איום מסוג זה מחסל קבוצה למשחק הבא. הנטס לא נשברה, ואולי יש משהו בחבורה הזאת שיצליח לחזור מ-3-1 דפיציט לנצח את כל העסק. רק 8 קבוצות עשו זאת לפניה.

נייט רובינסון עלה בחמישייה במקום היינריך שפצע את שוקו, וקלע 20 עם 8 אס'. דווקא הבולס איבדו פוקוס הפעם כשאיפשרו לנטס ריצת 1-15 בסוף המשחק.

*****************************

7:30: אטלנטה האוקס 102 – אינדיאנה פייסרס 91 (צפייה 'חיה') – 2-2

במסיבת העתונאים שאלתי את מאמן אינדיאנה ווגל כיצד הוא מסביר שאת שני המשחקים הראשונים בבית הם ניצחו ב-16 הפרש כל אחד, והנה כאן הם נותנים להאוקס להוביל עליהם ב-17 כבר בחצי השני. הוא הסתכל עלי לא באהדה מיוחדת וענה לי "אין לי הסבר". יפה באמת. מאמן שאין לו הסבר לנפילה כזאת. למה שלא יגיד שהסלים שונים? שהפארקט שונה. סתם לומר "לא יודע"? לדעתי דייויד סטרן צריך להענישו ב-$25,000.

אחת הסיבות הן שג'אס סמית ואל הורפורד מתעלים כאן כצמד בעוד שבאינדיאנאפוליס זה היה "פעם זה ופעם זה". ישבתי ממש תחת סל אינדיאנה ברבע האחרון, ושיתוף הפעולה בין סמית' לבין הורפורד הוא מפליא ממש: הם יודעים ו-'מרגישים' אחד את השני, ומוצאים אחד את השני תחת הסל כאילו היו תאומים עם מוח אחד. סמית סייםן עם 29, אך הסל הגדול ביותר שלו בא בסוף כשהפייסרס צימצמה כבר ל-5, ופתאום הוא שלף שלשה פתאומית – דבר שהוא עושה אחת ל-5 משחקים אולי – ושמעת רק סוויששש. מיד אחרי השלשה הוא מצא את קורבר מחוץ לקשת לעוד שלשה, ואחרי אופנסיב ריבאונד הוא סיים בדאנק ביד ימין וחתם עניין כשחקן הטוב על הפארקט הערב. קורבר קבר 5 שלשות, והחשובה ביניהן עם 2:33 דק' לסיום אחרי שהפייסרס צימצמה ל-5. אל הורפורד הוסיף 18.

פול ג'ורג' קלע 18 מה-21 שלו בחצי השני. אינדיאנה לא מצאה הערב את הסל עם ערב עצוב של 32 מ-84 – 38%. היה זה הפסדה הרצוף מס' 13 בפיליפס ארינה, כשהנצחון האחרון כאן קרה לה ב-2006.

 

 

(זז הביתה, שעה ו-45 דק' נסיעה. אעצור במקדונלד בדרך שם יש WIRELESS INTERNET  לדיווח תוצאה סופית ביוסטון).

9:30:  יוסטון רוקטס 105 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 103 (3-1)

עם 3.8 שניות ג'קסון – 18 נק'!) פרץ לסל, ונדמה לי שאסיק עשה עליו פאול. אין שריקה. יוסטון ניצחה. פרסונס קלע 27; אסיק 17 עם 14 ריב'. דוראנט 38 נק' בדיוק מפליא של 12 מ-16. איזה שחקן! חוזרים לאוקלהומה סיטי למשחק חמישי.

זז הביתה

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 110 תגובות

  1. אח של דרק רוז אמר שיש סיכוי שהוא יחזור סיבוב שני.
    ואם… הם יעברו את ברוקלין, סדרה נגד מיאמי!
    זה יהיה טוב!!!

    1. הלוואי שיחזור רק כדי לקבל בעיטה בתחת מלברון!!! דריק רוז מנסה לשחק אותה איזה משיח שיצוץ באמצע בפליאוף ויקח תטבעת ממיאמי המרושעת .זה כבר מגעיל שיהיה גבר וישחק רק ב105 אחוז! שילמד מרון רון מה זה להיות גבר(ומיקובי)

  2. סיכום המשחק ביוסטון.

    יום מטורף של דלפינו ופרסון שהארדן מאזן אותו ביום אגואיסטי במיוחד.
    עוד יום בקרייה הארוכה של קווין דוראנט שעם קצת חוצפה הוא הופך לאלוהים החדש. כן הנה אמרתי את זה. קח לך יידשה מאמא KD ואתה הופך לאלוהים. היום הוא היה 12:16 מהשדה שהוא מחזיק את OKC לבדו בתמונה. ןעדיין הכדור האחרון נזרק על ידי ג'קסון. הוחטא. נאסף על ידי ספולשה שהחטיא זריקה קלה.

  3. פספסתי את הדקה האחרונה כי הייתי צריך לצאת ועכשיו אני רואה שלא השתנתה התוצאה. הייתי בטוח שOKC הולכים לשחק אותה ברגע האחרון. לא נורא – יהיה משחק נחמד בבית. דוראנט קילר אמיתי אבל ביאס אותי שהחמיץ 2 מהקו – אחת מהם ראיתי ממש בדקות האחרונות – לא מקובל על שוטר ברמה שלו להחמיץ מהקו בדקות הקריטיות. למיקי זה לא היה קורה.

  4. יוסטון טובים יותר ללא הארדן יש משחקים שהוא פשוט מחרב הולך עם הראש בקיר לא קורא את המשחק ולא מפסיק להפריע!!!

      1. לא צפיתי במשחק, אז אני לא יכול להעיד. בד"כ אחוזים גבוהים מראים קבלת החלטות טובה, ובחירת זריקות נכונות. לפי מה שאתה אומר, הוא עדיין סמרטוט באופי. אני לא יודע למה הוא לא דורש להיות בעל הבית. חבל.

  5. לגבי הכותרת המילה הנכונה היא וידוי , ולא כל הגרסאות שנתקלתי בהם בתגובות.
    בסדרה של אוק- יוסטון מוכיחה שעסקת הטרייד של הרדן לא רעה לתנדרס. הרדן כרגיל לא טוב במשחקים המאוד חשובים , אתמול היו לו עשרה איבודי כדור.גם בקולג הוא היה פחות מבינוני במשחקים החשובים.
    מאידך הרדן שחקן מוכשר , יתכן שבעתיד הוא יוסיף מימד נוסף במשחקו ואז יגיע גם להישגים.
    במשחק כמו של היום שחקנים כמו בריינט, רוז, וייד, ווסטברוק היו חוגגים.

  6. הגנה אדירה וחכמה של אסיק על ג'קסון בלי שום פאול, היה מגע כמובן אך מגע כזה באוויר כשידיו של אסיק למעלה ללא כל תנועה כלפי התוקף הוא מגע מותר לפי החוקה.

  7. מומי דווקא בסדר עם גייז
    עולים לא מעט למונית , לפעמים עושים דברים לא יאים במושב האחורי
    פעם היו גייז רק בגן העצמאות ובגן החשמל , היום העולם מתקדם ומודרני
    ויש גייז ב NBA
    בכללי מומי היה נגד גייז , אפילו היה יורק שמאלה שהיה רואה אחד. הבנתי שגייז דווקא אחלה אנשים , בתקופה שגרתי בתל אביב היו לי 2 שכנים גייז , אחלה מן אחלה היינו אפילו רואים ספורט ביחד
    יום אחד מומי דיבר נגוע על גייז באמצע משחק של בית"ר ( בעיקר קללות שהופנו לשופט ההומו ) ואז הסבירו לי שהם גייז , בהתחלה יצא לי קצף של קרלסרג מהאף אבל ינעל דינו העולם , כולנו בני אדם מה זה משנה אם יש כאלה שמעדיפים חציל במיונז.

      1. בואנה גם אני מעדיף חציל במיונז (למרות שזה התענוג האסור בשבילי כי זה מוציא לי אפטות).

        חציל בטחינה טעים בערך כמו שסודה לשתייה עובר לאנשים בגרון.

        1. זה עושה לי נאדות רצחניות.
          אבל ממש טעים.
          לא נמשך בכלל לחצילים בטחינה, לגמרי turn-off

          ודווקא אוהב טחינה בדר"כ.

    1. מומי, שמעת? רוצים פוסט שלך על החיים וכו'. שלח לי ל-

      sefersheli@hotmail.com

      ואתה לא צריך לשלוח בקובץ וורד או שאר השטויות של האשכנזים. סתם שלח אימייל ארוך!

      כולם מחכים לצ'רניחובסקי הפרנק!

  8. מנחם, הסיבה לכך שהוא יוצא מהארון היא לנסות ליצור תנאים יותר טובים בשביל הספורטאים הבאים שיעשו את זה.
    לא יודע איך זה בארה"ב כל כך , בישראל הומו נתפש אוטומטית כלא גבר, וזה כמובן סטריאוטיפ מעפן שצריך להילחם בו.

  9. My husband and i own personal in regards to Six twos involving rs 3 gold and i are required to tell you, this type of might well be probably the best rated offerings. They are just plain fine, tasteful, and furthermore sexual! These people prevent your toes and fingers basically designer also squabble inside the snowy/wet winter season. I really gotten any of them the idea month though so i certainly were plenty of feedback. In addition ,, all my several couples currently have continued quite a while then I am aware any of these will most likely at the same time. Make the time to save in your head when shopping for rs 3 gold, these are generally a good or worth the cost considering though they can very expensive, you could be shopping for them all for this long-run. As well as, the rs 3 gold count some money and so reduce looking over this colliding with "add which will basket"!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט