מלך המזרח נגד המכונה – פריוויו יום שלישי / יונתן שגב

3:30 בוסטון סלטיקס (2) – קליבלנד קאבלירס (4) – בוסטון מובילה 1-0

 

 

 

"אני יודע שאתה טבעוני, אבל אני נאלץ לתאר את מה שקורה פה כשחיטה. אפילו שחיטה לא כשרה." מזל שהוא לא היה גם שומר כשרות…

המשפט הזה נאמר כשצפיתי במשחק מס' 1, או אפילו – במחצית הראשונה של משחק מספר אחת בסדרה, ביחד עם שניים מחברי. כפי שאפילו מומי כבר הבין אחד מהם היה טבעוני ואף גרוע מכך – אוהד קליבלנד. למרות שזרעתי מלח שלא נלקח/גרם לפגיעה ב/ נוסה על בע"ח, לא יכולתי לתאר אחרת את מה שראו עיניי.

בדיעבד, אפשר להשתמש בתיאורים עדינים יותר, לשקול ולערבב את המילים מחדש – אך את מראה העיניים ואת התוצאה אי אפשר לשנות. בוסטון עשתה שח-מט תוך מחצית אחת לכל התוכניות של קליבלנד. במשחק הראשון של הסדרה.

אם הסלטיקס היו רוצים, אני משוכנע שהם היו יכולים לנצח גם בארבעים הפרש. אולי הם החליטו לרחם על קליבלנד האומללים. כשכל מי ששומר על לברון ג'יימס מטרי רוזייר לאל הורפורד – דרך הפורוורדים הנהדרים כמובן – מצליח לגרום לו להרגיש לא בנוח, אין סיבה שלקאבס יהיה איזשהו סיכוי בסדרה.

עד כמה לא בנוח הרגיש המלך בעיר השעועית? 15 נק' בלבד – אחרי ממוצע של יותר מכפול מזה עד עתה בפלייאוף – ב-31% מהשדה + 7 איבודים. ללא ספק המשחק הכי חלש של לברון עד עתה בפלייאוף, ואיני יודע כמה מזה באשמתו. היכולת של בוסטון להפעיל עליו לחץ הייתה נהדרת והם לא נתנו לו להגיע למצבים שהוא אוהב, אפילו בלי שמדברים על כך שהמשחק נגמר תוך רבע אחד בלבד.

גם בצד השני של המגרש בוסטון לא קטלה קנים. הסלטיקס הניעו את הכדור מיד ליד, מצאו את האיש הפנוי ונראה שכל אחד מהחמישייה מסוגל להתחיל לייצר יתרון להתקפה. על ההתקפה ניצח – באופן מפתיע מעט עבורי – אל הורפורד, שהצליח לייצר נקודות מכל הזדמנות שקיבל.

ההפרש בין שתי הקבוצות נראה בלתי אפשרי לסגירה, ולא ברור כיצד יכול להיות שההפרש בין שתי קבוצות שהגיעו עד לשלב כל כך מתקדם של הפלייאוף, כל כך גבוה.

אבל היופי בכל הדבר הזה, הוא שזה רק מה שהשתקף מהמשחק הראשון. היום הוא יום חדש לחלוטין, משחק חדש לחלוטין שמתחיל מ-0-0. כל היכולת הגבוהה של בוסטון והשבירה המנטאלית של קליבלנד ולברון הפכו לעוד פרק בספרי ההיסטוריה, כשהיום הכל מתחיל מחדש.

עם כל זה בראש, האם מלך המזרח יצליח לנצח את המכונה המשומנת של בראד סטיבנס. לשמחתי, אין לי תשובות. לאף אחד למעשה, אין תשובות.

תשובה אין, אבל ניחוש יש. במשחק בעל סקור נמוך עד נמוך מאוד, לברון יהפוך את הסדרה הזו לפתוחה ומותחת. בהפרש של סל אחד. או פחות. 

Subscribe
Notify of
429 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלונזו
אלונזו
15/05/2018 20:22:24

לברון מתפוצץ הערב עם טריפל דאבל של 35 נק׳+ וקליבלנד מנצחת ב-10

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/05/2018 10:53:09
Reply to  אלונזו

לברון התפוצץ עם 42 והסלטיקס ניצחו ב-13!!!

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
15/05/2018 20:23:21

תודה יונתן,
אכן המשחק היום מתחיל מ 0-0. יש השוכחים זאת.
Blow out אחד במשחק שיצא משליטה ברבע הראשון ושוב מספידים אותו? לא מבין את זה. אנשים עם זיכרון של דג זהב.

שומי
שומי
15/05/2018 20:24:40

הלב אומר – בוסטון והראש לא מצליח להבין איך לברון יכול להפסיד אז אומר קליבלנד.

גם מכבי הפסיקה לנצח אז אולי לברון יפסיד היום?

מה שבטוח, יותר מעניין ממה שקורה במערב

דחבש
דחבש
15/05/2018 20:26:37

המכונה???
כשהמלך יפגוש את המכונה (ההידרה זה תיאור יותר הולם לדעתי) הוא (שוב) ירגיש מה זה להיות חסר אונים. בוסטון זה ילדים זבי חוטם, ג"ס זה אופרה אחרת

סוסמעץ
סוסמעץ
15/05/2018 20:28:58

השיקוץ בטירוף
TT לוקח ריבאונדים
JR קולע 4 שלשות
גם קורבר
ואז נגמר להם האוויר

והם שוב מקבלים בראש – 2-0 לטובים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/05/2018 11:01:36
Reply to  סוסמעץ

די מדויק ביחס למה שהיה וגם לגבי הרי' של טיטי אף שהוא לקח שבעה לעומת חמישה עשר של לאב ועשרה של לברון.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2018 20:30:25

עזבו אתכם מסלטיקס קאבס. המאבק האמיתי של הלילה הוא סאנס נגד גריזליס נגד מאבס נכד כל השאר.
2:30 – הגרלת הלוטרי. הרגע בו שעות ארוכות של טנקינג מתממשות לכדי הצלחה או יורדות לתהומות הביזיון.

דובי
דובי
15/05/2018 20:40:57

ממתי מיקום בחירה בדראפט מנבא הצלחה של שחקן?

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2018 20:42:18
Reply to  דובי

מי דיבר על שחקנים?

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2018 21:07:52
Reply to  דובי

יש קורלציה יחסית גבוהה בין גובה בחירה להצלחה בנבא.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/05/2018 20:35:21

אחלה פריוויו, תודה
גם אני חושש/צופה ניצחון של קליבלנד, עם פתיחת משחק של ג'יימס כמו במשחק השני מול מילווקי. נראה אם לסטיבנס יש עוד משהו במגירת ההפתעות, וגם קצת מזל לא יכול להזיק

אשך טמיר המקורי
15/05/2018 20:35:30

תודה רבה
צופה עוד ניצחון משכנע לבוסטון.
במיגור השיקוץ ננוחם.
go celtics

סוסמעץ
סוסמעץ
15/05/2018 20:37:42

10+

captain beefheart
captain beefheart
15/05/2018 23:09:41

נודר שאם יש השפלת לברון – שם כסף לספר תורה חדש בבית הכנסת "תפארת ללל"

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
15/05/2018 20:36:24

לברון בתמונה נראה משועמם משהו

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
15/05/2018 20:36:52

היום סלטיקס מקבלים את בחירה 3 בדראפט
ועולים ל2-0 בסדרה.

דרופ דה מייק

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2018 20:38:16

למה לא שנייה!

מתן גילור
15/05/2018 20:46:14

ג"ס הקבוצה היחידה שתנצח בפלייאוף 2018 בגארדן.
אני כבר לבוש ירוק-לבן לקראת המשחק. 🙂

חיים אלמליח
חיים אלמליח
15/05/2018 21:36:01

גם זה לא בטוח.
4-3 ללוחמים עם ביתיות אפשרי ביותר

Smiley
Smiley
16/05/2018 1:04:32

לפחות יש משהו ירוק שמנחם אותך העונה…

בוני
בוני
15/05/2018 21:03:34

זאת פעם ראשונה העונה שבוסטון משחקים עם לחץ כלשהו.
מצד שני לברון נראה כמו אחד שכבר לא סומך על השחקנים מסביבו.

אני יהמר על בוסטון צמוד.

בוני
בוני
15/05/2018 21:08:02

לא מדברים עליו מספיק.
אחרי לברון ג'יימס. אל הורפוד הוא השחקן שהכי מרשים אותי בפלייאוף.

זה לא יפתיע אותי אם הוא יקלע בקלאצ' על קווין לאב.

עידן
עידן
15/05/2018 21:08:50

תודה רבה.
קליבלנד מנצחים היום יוסטון מחר ו 2 הסדרות יהיו ב 1-1 לצערי

ולדי קוגן
ולדי קוגן
15/05/2018 21:29:50

יאללה בוסטון תעשו לנו את היום.לברון יתן את שלו אבל בלי עזרה זה לא יספיק

Adisu
Adisu
15/05/2018 21:32:46

שמעתי היום אתמול שלשום איך אסופת העיתונאים והפרשנים מלקקי חריצי עכוזו של לברון מבלבלים מבוקר עד ערב על כמה גדול הוא ואיזה ענק הוא ואיך הוא סוחב חבורת מוקיונים לגמר מזרח ובלה בלה בלה ….נמאסססס לי!
פתאום כל פרשני העל שחזו שחורות לאותה צעירה פצועה צפונית לניו יורק כאשר לגלגו -כל הקבוצות רבות לקבל את אותה בוסטון המוכה כבר בסיבוב הראשון…וכל משחק וכל סיבוב לא נותנים לה אפילו בדל של סיכוי,אמרו לנו מילווקי תדיח אותה ב5….
אחר כך ,אהה,פילי תגמור אותה בסוויפ…
ומול שר התקשורת לברון הם נתנו לה ניצחון בודד בקושי…
ובכל זאת הם ממשיכים לדבר על חוסר בעזרה למלך כאשר מולו מתייצבת קבוצת ילדים מתוגברת באולסטאר חסר כריזמה ובחוסר 2 הכוכבים שלה,גרמני וגם גמד (שחקני רוטציה חשובים).
פתאום עכשיו הכל שקול…חחחחחחח קבוצה שמיאמי מילווקי ווושינגטון נלחמו לקבל אותה בסיבוב הראשון (על פי חכמי המשנה השורצים בכל פינה בTV Sport ומבלבלים את הביצים).

אני מת שהילדים האלה יתנו עוד מכה כואבת על ראשו של הלברון בכדי שנראה את ההתפתלויות מצד לצד של פרשני אי אס פי אין ופוקס ספורט בנסיונות השכנוע החוזרים. (על המשחק הראשון הם אמרו שלברון בסה"כ גישש אצל היריבה….חחחח)

Adisu
Adisu
15/05/2018 21:40:22

הקלידו את התגובה כאן…

שמעון
שמעון
15/05/2018 21:55:35
Reply to  Adisu

אתה מתחיל להריח את הבורגר כבר?

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
15/05/2018 22:22:32
Reply to  שמעון

אני מריח את הפחד של לברון

Adisu
Adisu
16/05/2018 1:12:52
Reply to  שמעון

חחחח לא שכחתי יא שמעון,לא שכחתי…מריח וכל משחק שעובר הריח מתחזק.

פינקי
פינקי
15/05/2018 21:46:25

יהיה צמוד, ויילך לבוסטון.

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 21:50:35

אם הסלטיקס לוקחים היום אז יש מצב שהם לוקחים את המזרח ןזה יהיה לא פחות ממדהים

רובין
רובין
15/05/2018 23:46:13

חולה על התגובות האלה… באמת יש מצב. סיכויים של 50% לפחות הייתי אומר 🙂

חתוליו
חתוליו
15/05/2018 21:59:23

גו בוסטון גו!

אדון שוקו
אדון שוקו
15/05/2018 22:00:26

מצד אחד קשה להמר נגד בוסטון כי הם פשוט פירקו במשחק 1(והם קבוצה יותר טובה),מצד שני קשה להמר נגד לברון במשחק שהקבוצות כמעט שוות אחת לשנייה..(להוציא את ג"ס שם זה כבר יותר מידי אפילו ללברון.. )

מלובני
מלובני
15/05/2018 22:12:47

כולנו בוסטון היום

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
15/05/2018 22:21:14

רוצים קירקוף של הפלול,רוצים שליק שלק + בעיטה לקהונז,אבל נסתפק בניצחון של בוסטון,עבדנו כל היום ואתמול בלילה ואנו יוצאים בלימיטד אודישין של בובות פלול במיוחד להיום,מי שלוקח מקבל פטיש 5 ק"ג ודוקרן קרח בתור בונוס,מי שמבטיח טבילה באקונומיקה + הרתחה על הגז ,יקבל 2 ספייר
גוווווווו סלטיקס

בן דוד רחוק של לארי יוז
בן דוד רחוק של לארי יוז
15/05/2018 23:12:50

יואלל תכין את הממחטות כפרה
*
העז הולך להשפיל את מוריס ואת אוהדי הנזלת של הקאפקייק

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
16/05/2018 2:19:02

יואל אם אתה ילד בן 13 מלא הורמונים ומחוצקן שלוטף מכות בהפסקה אז התגובות שלך סבירות. אם אתה מעל זה אז זה מביך ואתה גם אהבל אחומניוק

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 2:38:14

חחחחחחחחח
אני בן 52,הייטר ואבא גאה,רד לי ,לקק לי,ודחוף לקרדה,בדרך תלמד לאיית.
מה זה לוטף?

אסף
אסף
15/05/2018 22:58:02

1-1 בהפרש של 5 ופחות מזה. עם התפוצצות של לברון

MBK
MBK
15/05/2018 23:11:18

אחלה פרוויו יונתן
איתך בהימור על קליבלנד
ניצחון של בוסטון ואדם סילבר יגיע לשפוט את גיים 3

captain beefheart
captain beefheart
15/05/2018 23:11:40

אחלה פריוויו. כרגיל נהניתי. הבאתי מהנגריה מסמר 12, הולך לשים בטוסטר אחר כך נתקע בבובה היפה שקיבלתי מיואל.

Avi
Avi
15/05/2018 23:13:48

בוסטון היום מורחת קקי על הפרצוף של לברון
היום זה רק ירוק🍀🍀🍀☘️☘️☘️☘️☘️☘️💹💚🔋💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 23:16:58
Reply to  Avi

אם אתה מעל גיל 15 זה מביך.

Shaq
Shaq
16/05/2018 0:29:21

הולך להיות משחק חזק!
אסור ללברון להפסיד את זה, מצפה להתפוצצות.

Ish
Ish
16/05/2018 0:49:39

ווישפול

הלכתי בסוף לבדיקת עיניים.
הסטטיסטיקה של המשחק גרסה שלרוקטס היו 13 זריקות לשלוש שהיו פנויות מאוד או לגמרי (המגן הקרוב ביותר במרחק 6 פיט ומעלה)
נראה לי שיש בעיה עם הנתונים או איך שהם נרשמים. כשאני מסתכל על כל השלשות של הרוקטס במשחק –

https://stats.nba.com/events/?flag=3&CFID=&CFPARAMS=&PlayerID=0&TeamID=1610612745&GameID=0041700311&ContextMeasure=FG3A&Season=2017-18&SeasonType=Playoffs&RangeType=0&StartPeriod=1&EndPeriod=10&StartRange=0&EndRange=28800&section=game&sct=plot

– אני לא חושב שאני מוצא את ה13 זריקות האלו.

FAN
FAN
16/05/2018 2:09:56
Reply to  Ish

מן הסתם זה תלוי בהגדרה..יש לא מעט זריקות שאין יד על הפרצוף של השחקן שזורק..אני מניח שזה מספיק בשביל הסט' שלהם..

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
16/05/2018 2:11:48

לברון תלוי הרבה יותר בעצמו מאשר בכל הגנה שתהיה עליו, הוא הוכיח את זה ב8 פלייאופים.
מה שהוא צריך זה את לאב ותומפסון מפוקסים והסדרה שלו.
מה שכן בוסטון מדהימים והקבוצה הכי סימפטית שראיתי מזה שנים
מזכירים את ג"ס של תחילת הדרך, אי אפשר להמר נגדם.
בכ"ז לברון לוקח במשחק צמוד.

Smiley
Smiley
16/05/2018 3:05:12
מלובני
מלובני
16/05/2018 3:19:34

דוקטור אתה מוכן ?

Smiley
Smiley
16/05/2018 3:26:41

1. פיניקס
2. סקרמנטו
3. אטלנטה

גיא רוזן
גיא רוזן
16/05/2018 3:30:57

בשעה טובה.

Smiley
Smiley
16/05/2018 3:33:42

ברכות!!! רק אל תפשלו

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 3:33:56
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 3:34:49

מקדונו נזרק?

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 3:35:58

אם מקדונו עדיין שם,הוא יהפוך את הבחירה לחרייה

Smiley
Smiley
16/05/2018 3:38:08

מניח שילכו על אייטון.
למרות שאם המאמן הסלובני וההייפ על דונציץ' הם יכולים לתת לקינגס מתנה

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 3:38:31

http://247nba.net/boston-celtics-live-stream/
בלי פרסומות וירוק אחיד…….. עדיף

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 3:39:26

סמיילי ,מקדונו המנייק עדיין שולט בסאנס?

Smiley
Smiley
16/05/2018 3:40:45

מניח שכן, עכשיו קיבל את ההזדמנות האחרונה שלו עם הבחירה הזו

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
16/05/2018 3:41:54

התקפה ראשונה של הקאבס איבוד ראשון . . .

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
16/05/2018 3:45:45

גיא הרשע, גילרי – מה נגמר עם הדראפט שלכם?

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 3:49:10

תלוי את מי ירצו בבחירה ראשונה, איטון או דונציץ

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 3:45:55

לא בטוח שפיניקס יילכו על איטון. אולי יילכו על דונציץ', שיהיה לו את המאמן מאירופה

שעיה
שעיה
16/05/2018 3:45:58

השופטים הגיעו מוכנים הפעם

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 3:46:54

טוב, אז ביג בול נגד סמול בול, ולקאבס התחלה טובה מאד

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 3:47:39

איזה סלאם

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 3:47:42

טריסטן כבר עושה הבדל

TheBirdMan
TheBirdMan
16/05/2018 3:47:48

וואו הורפורד

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 3:49:27

גווווווווווו הארפורד

בזי
בזי
16/05/2018 3:50:17

אני במשחק.
יש איזה מסר שתרצו שאעביר לשחקנים?
🙂

שעיה
שעיה
16/05/2018 3:51:46
Reply to  בזי

תמסור ללברון ששעיה מחפש אותו

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:10:14
Reply to  בזי

בזי,תמסור לפלול , מיואל לשים שקית נייר חומה על הראש,קשה קשה ,
וואי, הרגע בטעות מרוב התלהבות ,חתכתי לבובה את הראש,עוברים לספייר

Smiley
Smiley
16/05/2018 3:50:36

לברון עושה "ג'יימס הארדן" בפתיחה

שעיה
שעיה
16/05/2018 3:50:50

בסגנון המשחק של לברון/ווסטברוק/הארדן שחקן כמו טריסטן טומפסון הרבה יותר יעיל מלאה

בזי
בזי
16/05/2018 3:53:38

לברון חיה רעה.
נכנס פנימה ולא יכולים לעצור אותו.רק שירלי עונשין

בזי
בזי
16/05/2018 3:53:56
Reply to  בזי

שיקלע

שעיה
שעיה
16/05/2018 3:57:16

לברון עם רבע ברמת הארדן.

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 3:57:29

אם בראד סטיבנס כזה מאמן טוב, איך זה שהוא לא רואה שאם לא יעשו דאבל טים על לברון, הוא יקלע 70 הערב?

שעיה
שעיה
16/05/2018 3:59:59
Reply to  מנחם לס

לברון לא יקלע 70 גם אם מאוד ירצה. קובי הוא לא. תנוח דעתך

שמעון
שמעון
16/05/2018 4:01:37
Reply to  מנחם לס

ששש אל תגלה. יותר מסוכן להשאיר את קורבר ולאב לבד חח הם בטוח יקלעו 40 נק כא. עדיף כל הערב קורבר לבד על ה3 מאשר לברון בזון כזה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 3:57:30

איך הוא עושה את זה המלך גיימס?
נראה לא טוב מבחינת הסלטיקס

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 3:59:31

הוא רוצה לשים 101 נקודות ולשבור את השיא של צ'מברליין 🙂

TheBirdMan
TheBirdMan
16/05/2018 3:58:28

רבע פנומנלי של ג'יימס ועדיין ההפרש רק 5. יש משחק.

שמעון
שמעון
16/05/2018 3:58:35

חח לברון אני רואה הביא מגב גדול. אבל יש לו סמרטוט לא רך בדמות בראון שלא רוצה להתנגב בנוחות.

Smiley
Smiley
16/05/2018 3:58:47

איזה שיפור בקליעה של ג'יילן בראון

Smiley
Smiley
16/05/2018 3:59:14

לברון במוד של אופטימוס פריים!!!

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:00:38
Reply to  Smiley

ממש רובוטריק, או טרנספורמר או וואטאוור

MBK
MBK
16/05/2018 4:04:09
Reply to  Smiley

מגטרון
אני מתפלא עלייך סמיילי

Smiley
Smiley
16/05/2018 4:05:02
Reply to  MBK

באמת שהתלבטתי 🙂

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:11:28
Reply to  MBK

+100

Trusttheprocess
Trusttheprocess
16/05/2018 3:59:44

לברון בא לשחק
ההגנה של קליבלנד עדיין על הפנים

שעיה
שעיה
16/05/2018 4:01:18

לברון יגמר עוד מעט ואז יבקשו מהקונוסים לשחק. כנראה לא יצליחו.

נתן
נתן
16/05/2018 4:01:58

בוסטון ינצחו, בגלל שלקליבלנד אין הגנה, וזו של בוסטון ממש מעולה, החילופים שלהם מדהימים, היכולת שלהם לעצור שחקנים ולהפריע לזריקות מרשימה מאד. כל זה למרות שלג'יימס יהיה כנראה משחק גדול.

נתנאל
נתנאל
16/05/2018 14:01:55
Reply to  נתן

יפה!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 4:02:28

אחד מול חמש וקליבלנד יקבלו שוב בראש. מתאים לי.
העציצים מסביבו ינבלו והשיקוץ בהמשך יותש.
מרקוס מוריס חייב להתחיל לפגוע.
השיפור בקליעה של בראון מדהים.

השועל
השועל
16/05/2018 4:02:31

אני לא מבין מה מתפלאים פה על ההגנה של קליבלנד, גם שנה שעברה היא הייתה שערורייתית, פשוט אז זה עבד להם יותר כי הם תמיד מנצחים דרך ההתקפה שלהם שהייתה ברמה היסטורית,זה עבד להם מצויין עד שהם פגשו קבוצה התקפית טובה יותר.

MBK
MBK
16/05/2018 4:03:22

לברון לא לוקח שבויים הערב
הוא לא הגיוני

Smiley
Smiley
16/05/2018 4:04:38

לברון צריך ללכת יותר לסל ולוותר על הזריקות מרחוק האלה. אומנם הוא פתוח לגמרי אבל זה בדיוק הזמן לקחת תאוצה לחדירה לסל

שמעון
שמעון
16/05/2018 4:06:10

גיילן בראון זה סופרסטאר. אני חולה עליו. רק שקיירי והיוורד לא יפריעו לו להפוך לסופרסטאר יש לו אפסייד יותר גדול משניהם בשני צידי המגרש. שהוא יפתח יותר אגרסיביות זה מפלצת משני צידי המגרש. לברון בדרך לשבור את שיא ה63 נק של מייק?

שמעון
שמעון
16/05/2018 4:07:41
Reply to  שמעון

לבראון יש גם אופי של ווינר של ביצים אין בו טיפת פחד וכבוד לאף אחד הוא מסוגל לשים סל באזר על הראש של לברון.

מלובני
מלובני
16/05/2018 4:08:14
Reply to  שמעון

גם טאטום כזה , שתי הצעירים הכי כיפים שיש בקבוצה אחת.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:08:14
Reply to  שמעון

כן
מה 3 הואמכניס אבל מהקו האחוזים שלו פחות טובים מאלה של לברון.

מלובני
מלובני
16/05/2018 4:06:32

קצת עצוב שלברון צריך לקלוע 70 נקודות בשביל לנצח קבוצה בלי ה2 כוכבים שלה 🙂

שמעון
שמעון
16/05/2018 4:09:46
Reply to  מלובני

תפנה למאמו. לו: חברה היום נניע כדור כמו גולדן סטייט תראו איך קרי רץ. לברון: שאט דה פאק אפ ניגה וואט דה פאק אר יו טוקינג אבאוט גיב מי דה פאקן בול גייז אנד איי וייל ווין. היל: יס קואץ

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 4:06:39

לברון גיימס ושאר העולם זה הכותרת של הרבהע הראשון

Trusttheprocess
Trusttheprocess
16/05/2018 4:06:59

בוסטון עושים כל כך הרבה פאולים בהגנה ולא שורקים להם

Smiley
Smiley
16/05/2018 4:08:15

תעשה 100 עבירות – ישרקו לך 40
תעשה 40 עבירות – ישרקו לך 40

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:07:07

לברון קיבל כמה שניות מנוחה בסוף הרבע אבל אני חותם לכם שאם לא יהיה בלואו אפ של הקבס הוא ישחק מינימום 38 דקות, יותר לכוון של 40 ומעלה….

Smiley
Smiley
16/05/2018 4:07:28

בוסטון שרדו את "סערת הפתיחה של לברון".
לברון הראה שהוא לא אנושי, אבל עם צוות מסייע כזה הוא יצטרך 48 דקות ובאמת שאני לא בטוח שיהיה לו אוויר.

מלובני
מלובני
16/05/2018 4:07:50

זה תהיה אליפות ממש קלה לגולדן

שעיה
שעיה
16/05/2018 4:07:52

לברון גרסה גסה ומגושמת של ראסל ווסטברוק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 4:08:00

אם הטמבל חושב שהוא ינצח באחד על חמש האיי קיו כדורסל שלו יותר נמוך ממאגסי בוגס.
אם הוא יודע שיפסיד בכל מקרה ורק רוצה לשפר את הדימוי של עצמו להמשך הבנאדם מפסידן ולוזר.
ככה לא משחק שחקן שבאמת מנסה לנצח.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 4:09:04

איזה דיכאון להיות חבר בקבוצה שלו. נראה לי נאנס התאבד ולא מדווחים על זה

מלובני
מלובני
16/05/2018 4:10:30

הרגע עשה הגנה לא צריך לעשות סרטים הבן אדם חי פשוט בדיכאון קליני…

MBK
MBK
16/05/2018 4:10:57

🤦🏻‍♂️😀

MBK
MBK
16/05/2018 4:10:18

אם לברון ימשיך ככה זה משחק היסטורי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 4:17:14
Reply to  MBK

הוא לא ימשיך ככה.
אבל מה היסטורי בכ"כ לא לספור את החברים שלך? זה לא ספורט יחידני. זה לא נקודות שבאות משטף המשחק. מביך ברמה היסטורית אולי

Smiley
Smiley
16/05/2018 4:11:01

אלו דקות המסחן של הקאבס ללא לברון

MBK
MBK
16/05/2018 4:12:58

ונשאלת השאלה
איך הפחים של קליבלנד נתנה סוויפ למוליכת המזרח ?
2 שחקנים בדאבל פיגרס מול אינדי
6 מול טורונטו
זה מדהים אבל בוסטון מחזירה את חבורת הזבל למקום הטיבעי

מלובני
מלובני
16/05/2018 4:14:24

סמארט כלכך מפגר שזה פשע נגד האנושות שזה השם שלו.
באמת כל משחק זה מרגיש ככה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:16:02
Reply to  מלובני

אמרתי את זה לא פעם. הוא עושה שטויות שבא להרוג אותו ואז עושה כמה קסמים שבא לחבק אותו. בשנה הבאה כנראה שלא ישחק בסלטיקס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 4:18:59

וצדקת

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:14:49

טייטום בכלל לא הגיע למשחק הזה ואני לא רואה איך בוסטון יכולה לנצח את הנחישות של הקבס כשלא מצליחים להצר את הריצות האלה, עכשיו גם בלי לברון שמקבל דקות מנוחה.

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:15:09

לדקור לדקור למלוק,טוסטר,גז,מצית ,נודים,חרבוניות,גליוטינות,מה בא לכם,יש מלא ספיירים,יש סטוק

Smiley
Smiley
16/05/2018 4:15:45

איזה בלאגן

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:15:56

הופמן, יהיה בסדר

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:22:10

לא יודע עם יהיה טוב אבל הילד טייטום חימם סוף סוף את הידית ותוך דקה שם 7 נקודודות כך שהוא ב 50% אחרי שהיה 0 אחוז כל הרבע הראשון. זה רק מראה כמה פוטנציאל יש בו לשנים הבאות. גם אם הסלטיקס לא עוברים, הרוויחו עוד אולסטאר לעתיד….

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:16:37

שיפוט מג'אייף

מלובני
מלובני
16/05/2018 4:16:59

הופמן רק דיברת טייטום דפק שתי כניסות לסל מוצלחות ביותר

מלובני
מלובני
16/05/2018 4:17:49

וואי וואי הופמן עצבנת את טייטום רצח

Benjo
Benjo
16/05/2018 4:18:05

וווואוווו טיייטום!!

Benjo
Benjo
16/05/2018 4:18:46

זה נראה היה שקליבלנד מנסים לשתד אותו בכח הביא להם 7 נק בדקה

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:19:00

מת על הסלטיקס,ככה הופכים קבוצה לאימפריה,הם בדרך לשם

Benjo
Benjo
16/05/2018 4:19:03

לשתק

Smiley
Smiley
16/05/2018 4:19:21

מזל של הקאבס שקורבר על אוטומט

שמעון
שמעון
16/05/2018 4:20:02

טייטום בייבי וואו מייקל נראה לי רואה את המשחק ואומרנשיט שיט לברון תחטיא השיא 63 הנק בסכנה?

Smiley
Smiley
16/05/2018 4:21:05
Reply to  שמעון

"קודם תגיע לשש…" נראה לי יותר הגיוני

MBK
MBK
16/05/2018 4:21:05
Reply to  שמעון

מה זה משנה. ואם ישבור את השיא של מייקל ? אז מה ?

no funny shtuff
no funny shtuff
16/05/2018 4:20:06

עד עכשיו תענוג של משחק

Smiley
Smiley
16/05/2018 4:20:26

טייטום הכניס את עצמו למשחק בחדירה טובה ועכשיו גם פוגע מבחוץ

בזי
בזי
16/05/2018 4:20:29

לברון הולך להתעייף לו לאיטו ובוסטון תנצח בלי בעיה, אם השחקנים שלה לא יקחו זריקות מטומטמות.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:51:12
Reply to  בזי

אל תדאג, יקחו…

MBK
MBK
16/05/2018 4:20:29

הסל האחרון של לברון היה לא הגיוני בעליל
דופק ג׳אמפ כמו קארי באימון

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
16/05/2018 4:21:59

קשה לי להתפעל מההתקפה של מבוסטון במשחק הזה וגם מהסדרה מול פילי. הם לוקחים הרבה מאוד זריקות קשות. סטפ-בק לשלוש, לשתיים זיריקות פייד עם יד לפרצוף ועוד.גם מול פילי וגם מול הקאבס זה נכנס בינתיים – האם זה כישרון או סטטיסטיקה שתתיישר – עדיין מוקדם להגיד אבל לדעתי זו התפרצות שתרגע מתישהו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 4:22:19

הגיע הזמן שרוזיר יגיע לסדרה.

Smiley
Smiley
16/05/2018 4:25:10

בוסטון מסבכים את עצמם

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:25:25

טרי איז נוט סקארי את אולללללל
היום הוא חושך בהתקפה. אפשר להשאיר אותו לבד והוא יזוק ולא יקלע. עדיף שינסה בחדירה ביום ששום דבר לא הולך.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 4:30:26

מה קרה לו? איפה הטרי של מול פילי?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:49:58

נראה שהלך לאיבוד בפילי. אחרי ההפסד הלילה הוא יצטרך להתאמן טוב על הקליעה כי נראה שהשתן עלה לו גבוה בראש בגלל כל המחמאות. מישהו צריך להוריד אותו לקרקע מהר.

השועל
השועל
16/05/2018 4:26:24

לקורבר יש את הזריקה הכי יפה בליגה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:27:51

לברון שוב עם הצגות 🙂
טוב הבננו שהיה פאול של טייטום, בשביל מה עוד דרמה
שילך לעשות חמוצים….

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
16/05/2018 4:29:41

איזה חמוצים אכל פצצה לפנים..
רק שיהיה בריא

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
16/05/2018 4:30:44

גם בתור אוהד בוסטון אתה לא רוצה לנצח בצורה כזאת מן הסתם, וכל מי שבאמת חובב כדורסל לא מעוניין שלברון ייפצע

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:48:01

אמרתי שאני מעוניין שייפצע?
מצד שני הוא לא נקרא לה-פלופ לחינם. חטף מכה והיה פאול של טייטום אבל לא כזה מכוון. אתה נותן מרפק כפאול מכוון, לא כתף….

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:29:23

וואו ,כמה שאני מתעב את הפלול,על אמת,ביום שילך הביתה אני אחגוג

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 4:29:23

לברון "יכולתי לשחק סופטבול" ג'יימס

שעיה
שעיה
16/05/2018 4:29:59

לברון יצא לסדרת זריקות ומשקאות. תיכף יחזור

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 4:34:22

אני מסתכל על התקדמות המשחק באתר האן בי איי ורואה שסטיבנס לקח פסק זמן. לא ברור לי מדוע? כל פסק זמן זה 5 דקות. לברון עוד מתאושש במנהרה וסטיבנס נותן לו 5 דקות מיותרות במקום לרוץ ולסגור הפרש. זה יעלה לו במשחק!

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 4:35:12

בראון שמר על לברון יותר טוב מכל אחד אחר. הוא חיסל את לברון כשניכנס בתחילת הרבע. אבל הפחד הוא שהוא יעשה פאולים. הבראון הזה הוא שחקן מבריק ממש

מתר
מתר
16/05/2018 4:35:58

עוד דוגמה למה רוב המגיבים השקולים באתר כבר לא בבלוג החי.
פשוט מסיבת הייטרים מבית היוצר של ה-ללל המגוחך.
פשוט מדכא לראות לאן התדרדרו הבלוגים החיים.
https://imgur.com/a/yaLXsBI

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:39:46
Reply to  מתר

חופשי ממי…….. אני הייטר אמיתי

MBK
MBK
16/05/2018 4:44:15
Reply to  מתר

די נו
מה לא לגיטימי פה ? קצת פלפל על הפצעים
אפשר לחשוב שהבלוג החי הפך לאמיצים בלבד

סומסום
סומסום
16/05/2018 4:46:58
Reply to  MBK

לא, זה סתם מפגן קללות מטומטמות. יש פה כמה כפייתיים שכל משפט שני שלהם זו קללה. פשוט לא נעים.

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 4:44:37
Reply to  מתר

מתר, אני לא חושב שאף אחד 'נעלם' (לא לפי מספר המשתתפים בבלוגים החיים) אבל אתה צודק בקשר לכמה תגובות בבלוג החי. אבל זה טבע החייה. ככה זה בספורט. כמה מהייטרים הם אקדמאים באוניברסיטאות, רופאים, ועורכי דין, אבל כאן הם נשמעים כעארסים דבילים

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:47:03
Reply to  מנחם לס

דוק נוווו באמת,אני עורך דין

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:48:43

בעצם ,אני פנסיונר שמח ורגוע

סומסום
סומסום
16/05/2018 4:45:20
Reply to  מתר

צודק. פשוט גועל נפש. חבל שכמה ילדים הורסים למנחם לס את האתר ומבריחים את האחרים.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
16/05/2018 5:00:11
Reply to  מתר

אנחנו עובדים על חולצה חדשה

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 4:36:40

וטיירון לו מטומטם שלא משתמש בנאנס, האתלט הכי טוב שלו ומכניס המון דינמיות. הוא יכול לחסל את הורפורד. אבל הוא מחליף של לברון וטיירון הטיפש לא יכניס אותו עבור אף אחד אחר

Adisu
Adisu
16/05/2018 4:41:02

חבר'ה עדיין לא הספקתם להכיר את האמסטפים הירוקים האלה?
גם בפיגור 10 כשנשארו על השעון 2 דקות לסוף אני עדיין מהמר עליהם.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
16/05/2018 4:41:40

לברון בעוד תעתוע סטטיסטי – ההגנה שלו פשוט נוראית – מרקוס מוריס נראה עם השמירה שלו כמו סופרסטאר ברמה היסטורית

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 4:43:00

בוסטון במחצית הכי חושך שראיתי בפלייאוף הזה, קליבלנד הכניסו המון זריקות קשות ודי פוגעים בקלות + נלחמים ונותנים הכל ושבע הפרש.
יש למה לחכות

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:43:41

איכס,הפרסומות של המזון המשומן ,דביק,גוועלד,נשבע לכם,מזכיר לי את הפלול

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:44:32

איזה ג'פה בני אדם מכניסים גוף,פאקקקקקק

בזי
בזי
16/05/2018 4:49:34

נראה אותך מוצא אישה בארהב ללא עודף משקל.
משימה לא קלה בכלל…

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:53:35
Reply to  בזי

כן ,וואלה נקודה למחשבה

Adisu
Adisu
16/05/2018 4:45:00

אז לברונית נכנסה חזק ברבע הראשון ,עשה קצת רעש וחזר להיות לה בום של המשחק הראשון אהה

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 4:50:59

ברכות לגיא ולפיניקס

מתר
מתר
16/05/2018 4:51:02

MBK הכל לגיטימי
לא התלוננתי על שפה מלוכלכת או פגיעה במישהו מהמגיבים או הכותבים.
אבל היית כאן כבר הרבה שנים כזכור שפעם הבלוגים היו היו אמנם מצומצים יותר אבל לפחות לא 80% של שנאה ללברון ומדי פעם תגובה של מנחם.
גמר המזרח וזה מה שיש בבלוג, עצוב.

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 4:56:06
Reply to  מתר

אינך צודק, הינך טפיל שבא רק לקחת, לא תרמת כלום לאתר, ניפחת לגמרי

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 4:59:15

בחיים לא הבעת הערכה, רק תלונות, ורק בפלייאוף, בכיין כילדה, אתה ההייטר

מתר
מתר
16/05/2018 5:01:44

תודה שאתה עוזר להוכיח את הטענה שלי.
מקווה שתהנה מהבלוג החי.

MBK
MBK
16/05/2018 4:59:59
Reply to  מתר

אני חושב שבכל פלייאוף רמת המתח עולה
עדיין חלק גדול מהדברים נאמרים בהומור
האשך אמר – מה שקורה בבלוג החי נשאר בבלוג החי והוא צודק
כל עוד לא עולבים אחד בשני זה אולי לא אסתטי אבל לגיטימי

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 5:04:55
Reply to  MBK

אין שום זכות לאלו שלא תרמו לא פירגנו לאלו הכותבים בהתנדבות, מתר ועד מגיעם רק הם צריכים

MBK
MBK
16/05/2018 5:07:03

גם המגיבים הם חלק אינטגרלי של האתר
לא רק מי שכותב פוסטים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 4:56:30

מצפה מהסלטיקס להתחיל להתעורר. בעיקר מרוזיר.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 4:57:27

שמישהו יוריד את לברון מהפארקט בהאשמת התעללות בילדים

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 4:58:13

סלטיקס דו איט

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 4:59:37

לברון היה קצת המום מהנפיחה שהדלקתי לפנים של הבובה, משהו רעיל על בסיס כרוב ניצנים, טחנתי כרוב כבוש בהפסקה, בקרוב הסיקוול

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:10:23

חחחחח אשך,אתה משמש מודל חיקוי,לוקחים אותך כמהנדס R&D במעבדה בנוסף לתפקד היושב ראש,חייבים להציל את מתר,טיפול עמוק בכפר??

בזי
בזי
16/05/2018 5:01:29

בניגוד לישראל, רוב האוהדים לבושים פה בג'רסי של בוסטון.
צריך להביא את זה לארץ, כי על בנות זה לגבי נראה סבבה….

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
16/05/2018 5:02:53

התחילה מחצית שנייה ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:03:51

כן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:02:58

אפשר לעצור את לברון, זה הכל בתפריט

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:04:19

הדרך היחידה לעצור את גיימס היום הייתה בשדה התעופה, ברגע שהוא דרך על הפארקט נגמר בטח שהוא קולע קליעות שקרי היה מתגעה בהם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:08:48

אל תדאג, הסטטיסטיקה מתיישרת

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 5:14:21

גם אני מתגעה
מוווווו, מוווו 🙂
בחברות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
16/05/2018 5:05:54

בוסטון – קליבלנד

http://www.top-streams.com/2018/05/sdc.html

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 5:13:14

תודה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 5:06:32

חזר הסקרי 🙂

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 5:07:08

סקרי רוזייר איז הייר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:07:23

הבחור הגיע

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
16/05/2018 5:07:34

חחח.. קיירי עם מבט של "דיי טוק אוור ג'וב.."

נתנאל
נתנאל
16/05/2018 14:06:52

חחחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:09:47

בוסטון אתלטית הרבה יותר

Benjo
Benjo
16/05/2018 5:11:31

בוסטון קבוצה מלהיבה . הדאנק הזה של רוזיר היה ג'ורדני

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:12:04

הלברונית יותר בכיין ממתר, וזה קשה
ברור למה השניים מאוהבים

MBK
MBK
16/05/2018 5:14:09

עזוב את זה
לא שווה לערבב את לברונית עם מתר (שהוא מגיב ותיק ) באותה נשימה

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 5:12:44

ככה מסיימים מתפרצת!!

עם כל הנשמה

כיאה לרוזייר

MBK
MBK
16/05/2018 5:12:45

לברון ירים טלפון לסוכן בהפסקת הרבעים
הפעם אם הוא עוזב את קליבלנד יש לו את כל הסיבות בעולם
יש לו צוות מפגע

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:16:25
Reply to  MBK

לא נכון, הם נראים סמרטוטים בגללו ובגלל המאמן שבחר.
שים עליהם את סטיבנס ואת לברון ולו בבוסטון וזה נראה הפוך

MBK
MBK
16/05/2018 5:18:54

עזוב נו
חוץ מלאב אין שם אף שחקן לגיטימי
אתה מוציא את לברון מקליבלנד וזאת קבוצה של 28-30 ניצחונות בעונה

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:19:39
Reply to  MBK

זה פחות או יותר מה שהסגל שלה שווה בלעדיו אבל הקבוצה הזאת לא מאומנת כלל.

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:12:52

יה יה יה דו איט דו איט,מרוב דקירות אין לבובה עיניים

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:15:10

מרוב התלהבות,לאחר ריכוך במיקרו, הבובה קיבלה חור חדש בשושנה,אני שמתי פטנט על המוצר
לברושושן,

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 5:12:59

פה טיירון לו עשה טעות ולקח פסק זמן מאוחר. היה צריך לקחת אחרי השוויון של מוריס. עכשיו הסלטיקס בפורמה. האם התרגיל יעצור את המפולת ויחזיר את היתרון לקבס? נחייה ונראה.

no funny shtuff
no funny shtuff
16/05/2018 5:13:40

וואו בוסטון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:14:08

סוף סוף טרי הגיע לסדרה. לקח לו קצת זמן להתאושש מההלם של הכיעור של לברון מטווח קצר.
טבעי לכל בן אנוש ללא מסיכת הגנה.

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 5:26:47

גם להוד לא חסר חחח

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:14:23

הרגע שיוצאים להפסקת צהריים והמשחק מתהפך… טעון שיפור לקבלת החלטות…

Adisu
Adisu
16/05/2018 5:14:30

ואני שואל,מה עובר בראש של היוורד וקיירי כל הפלייאוף הזה?

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:18:13
Reply to  Adisu

לחוצים על ה JOB,לא סתם קוראים לאינג' "טריידר דן"
אבל הוא חכם ,הוא יוותר לפי דעתי על סמארט,טנק אפשר לארגן יחסית בזול

Adisu
Adisu
16/05/2018 5:21:57

לא מבין את הצורך בלנסות להעביר את סמארט בכל הזדמנות (במיוחד בקרב אוהדי סלטיקס).
לדעתי הוא הגרין של הירוקים,הבולדוג שמאחוריו האמסטפים הצעירים.

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:23:12
Reply to  Adisu

בסוף הכל עניין של הרצון שלו לקבל כסף גדול, מה שלא יקרה אצל הסלטיקס

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:25:02
Reply to  Smiley

בדיוק

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 5:15:47

סטיבוסטון הקוץ והקבוצה מדהימים

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:16:16

המסירה מאלבו של לברון זה אחד מהדברים היפים ביותר בספורט

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:20:40

אני מוכן לזרום איתך רבין,אבל שים שקית נייר על הפלול,כשאתה מתאר את זה,אתה יודע,סיוטים לילדים

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:18:23

קליבלנד מאבדת את זה הוא חייב להכניס אתלטים

Adisu
Adisu
16/05/2018 5:19:00

לאב הורדרד הנאמן משאיר את הלברונים במשחק ברבע הזה

השועל
השועל
16/05/2018 5:20:22

לאב נותן עבודה בינתיים עם 20/11, מצד שני לברון נראה יותר פסיבי ונותן יותר לאחרים,אולי הוא שומר כוחות לרבע ה4 אבל הוא חייב ללכת יותר פנימה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
16/05/2018 5:21:24

עבודה חדשה
https://imgur.com/RBbKvR0

שעיה
שעיה
16/05/2018 5:22:14

לברון צריך את טריסטאן

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:22:45

ככה אני אוהב את הפלול,סוליסט,מפספס,וכל קבוצה עומדים ומסתכלים ,

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 5:23:07

ביינס ענק תרתי משמע, שחקן מפתח חכם, תחת בראד ניהיה בראנד

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:24:07

מפריך את קללת הספרס

השועל
השועל
16/05/2018 5:23:11

על מי לעזאזל לברון שומר? הוא פשוט עומד באמצע ומסתכל על האחרים.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
16/05/2018 5:23:54

מקווה שהסדרה הזו תתן מכה רצינית ל"מורשת" של הקינג. אה אבל זה לא בגללו זה בגלל שהשחקנים סביבו גרועים. הבן אדם עושה ווסטברוק ולא בהרבה מעל ווסטברוק ברמת המשחק

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
16/05/2018 5:30:52

כשהוא לוקח על עצמו הוא ווסטברוק וכשהוא מנסה להניע התקפה הוא אנמי, מה עוד? תבדוק את עצמך

סומסום
סומסום
16/05/2018 5:47:23

עזוב אלה אנשים בדיחה. האיש הולך לעשות טריפל דאבל של 40 ואחוזים מעולים אבל זה מחכה למכה במורשת. כאילו הוא אחראי להול אוף פיים. חבל על המקום הזה בגלל ילדים טיפשים וחבל להתיחס.

מר-גרינה
מר-גרינה
16/05/2018 5:24:43

הקטע עם הוודו קצת מיצא את עצמו. ואני רוצה לראות את בוסטון לוקחים זה פשוט מגוחך וחוזר על עצמו ההומור הדלוח הזה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:24:54

רבע לא רע, לאחרון צריך לעלות עם סכין בין השיניים.
השיקוץ ימוגר, הזמנתי מדביר,

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 5:25:44

למה אתה כל כך שונא אותו? אמנם האישיות לא משהו אבל הוא שחקן נפלא.

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:26:24

איזה גודל להב ??נספק

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 5:24:55

שמישהו יעיר אותי מהחום הזה עכשיו
מצד אחד מישל פייפר סוף שנות השמונים, צד שני פארה פוסט ואלי מקגרו סוף שנות השבעים. איייי אני לא מצליח להתעורר. שיבוא איזה לברון וידפוק לי על הראש 3 שלשות רצוף…

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 5:29:49

לא מתעורר. עכשיו נכנסה גם ברוק שילדס של 1984
רגע אני רואה את מרגול של 2017 בעעעעעעע, למה לעזעזל היא בחלום שלי. לכי מפה כפרה, את ונטעעעעעע….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:34:14

גדול

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:25:05

רוז'ייר חזר לעצמו וזה ממש חשוב לסלטיקס. לקאבס אין גארד שיכול להתמודד איתו אתלטית (אולי קצת היל אבל הוא מבוגר מדי ולסמית הברגים רופפים).

השועל
השועל
16/05/2018 5:25:28

לברון עומד מסתכל על רוזייר לבד על קו ה3 וחושב לעצמו, "אולי בעצם באמת עדיף שהם ישחטו ע"י גולדן סטייט ולא אני".

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:33:21
Reply to  השועל

100+

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
16/05/2018 5:26:13

יואל, אני חייב שתתחהר
לי לממצצה, יא אוכל תחת

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:27:15

אוקיי ממי ,יהיה בסדר

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
16/05/2018 5:29:25

יואל, זה שאתה מחוצקן בן 14 סבבה, אבל למה שפה כסו יא פה מרגליות

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:26:26

רוזייר זה עדיין לא קרי, לא אתפלא עם יעבור בקיץ כאיינג בדיוק כמו בליצציק קונה בזול ומוכר ביוקר

Adisu
Adisu
16/05/2018 5:26:34

אינג' בחר את התאום הנכון לבית מוריס לקבוצתו.
והביא ויקינג תמורת זה שהלך לדרום החם…והוא אפילו יודע להשחיל שלשות.

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:28:05
Reply to  Adisu

אבל בוושינגטון גם קר

Adisu
Adisu
16/05/2018 5:30:01
Reply to  Smiley

מדבר על הויקינג אוליניק שירד לארץ השמש

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
16/05/2018 5:27:03

יגמר 20 לבוסטון. עניני עייפות

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:27:46

אפילו מונרו העגל שם סל

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:28:52

בוסטון מדהימה כל פעם מחדש. מכניסים שחקנים שהיו ברוטציה בקצה (או שבכלל לא היו) והם משחקים כמו שצריך.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
16/05/2018 5:28:59

הצעירים והאנרגיה של בוסטון מדהימים. זה מה שמנצח לבוסטון את המשחק.
״ההומור״ והקללות ללברון בלתי נסבלים

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 5:30:08

מסכים איתך לגבי מה שכתבת על הקללות ללברון. לא מתאים זה אנדרסטייטמנט

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:31:15

מבחינתי אתה בלתי נסבל. כפיתים?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
16/05/2018 5:46:24

אז מכאן הקללות שלך באות?

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 5:29:26

פשוט תענוג לראות את בוסטון – חילופים התקפיים ואוטומטיים בהגנה, סגירה לריבאונד, הנעת כדור סבלנית בהתקפה, בחירת זריקות נהדרת.

פשוט מצוין

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:29:53

כולם נהיו לי מבקרי תרבות, תכתבו מה שבא לכם ותתעסקו בעצמכם, אגודת עין צרה לא צריכה עוד חברים, ההרשמה נסגרה.
אגב הבובה סופגת מצוין צואת חתולים, ניסיתי

Adisu
Adisu
16/05/2018 5:33:03

10+

dror2
dror2
16/05/2018 5:31:17

אולי באמת די עם הקללות על לברון. מתחיל להגעיל.
מדהים איך שסטיבנס בונה לשחקנים ביטחון ואיך לו משמיד אותו. איפה לארי נאנס היה ברבע הקודם?

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:32:01

איך שהמשחק הזה מתפתח לברון צריך לנוח בזמן אחר ופשוט להמשיך לשחק כל המשחק לא גמור

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:33:47

היה צריך לקרות כבר קודם. לנצל את זה שלברון שומר על מונרו

Adisu
Adisu
16/05/2018 5:34:31

איך נאנס נראה עצוב..מזכיר את התקופות של לאב.
מקווה שלא יכנס לדכאונות וכאלה

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:35:07

הקלידו את התגובה כאן…

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:35:32

מה זה הזריקות האלה שלברון לוקח? הוא נהיה ווסטברוק פול אפ גאמפר בסיבוב מעל שומר

Shadow
Shadow
16/05/2018 5:45:46

נגמר לו האויר.
בוסטון פשוט פראיירים היו יכולים להרוג את המשחק הזה מזמן
מלא שטויות בהתקפה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:38:41

אני עדיין טוען שאם מחליפים את סטיבנס בלברון+לו זה נראה הפוך. בבוסטון כולם היו נראים עציצים ונכים ובקליבלנד כל הנכים היו זורקים את הקביים והופכים לאצנים אולימפיים

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:40:13

+1000

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:41:16

השיקוץ הוא יצרן עציצים מקצועי,האמת הוא מסרס כל קבוצה שהוא משחק בה

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 5:47:56

+1000

למקורי

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:39:12

מוריס חייב היה לעשות מזה סל

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:39:27

איזה עונג לראות את הנעלול,מקבל לקרדה

השועל
השועל
16/05/2018 5:41:02

לברון ביזבז את כל הבטרייה ברבע ה1.

יהונתן
יהונתן
16/05/2018 5:41:45

איזו קבוצה מביכה קליבלנד לפעמים. נראי יורוליג

יהונתן
יהונתן
16/05/2018 5:42:22

קבוצה חסרת אמונה, מסתכלים על הריבאונד, מסתכלים על ההתקפה. עצובים

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:42:37

סמארט הזה כלב מטורף, כמה אנרגיה

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:42:40

פשוט קבוצה בטעם של פעם הסלטיקס,גברים אחד אחד

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:42:51

הסלטיקס פשוט לא מנצלים דקות רעות של הקאבס. יכלו להגדיל את היתרון

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 5:44:00

מוטב שהסלטיקס יתעוררו

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:44:38

כל מה שנשאר לקאבס לעשות זה לתת את הכדור ללברון ולזוז הצידה.

לקוות שהוא יתן פה קמאבק מהסרטים.

הסלטיקס פשוט לא ניצלו את הדקות האלו לפתוח פער בלתי מחיק

Adisu
Adisu
16/05/2018 5:45:24

אוו אוו…הילדים מרטיבים?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 5:45:49

הטימאאוט הזה נראה קצת מאוחר מבחינתי. לברון פשוט שחקן ענק ולוקח את הקבס על הגב. האם הסלטיקס יצליחו לנצח לבסוף?

קלמנטה
קלמנטה
16/05/2018 5:46:07

יותר מדי החטאות לייאפ שלהם בדקות האחרונות. חבל שנתנו להם צאנס לחזור.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:46:10

נראה לי שבוסטון יפלו מהרגליים משחק הבא בגלל הרוטציה הקצרה.
יפסידו את הראשון בקליבלנד, ינוחו קצת ויחזירו אנרגיה לנצח את השני, ויחזרו לסיים בבית ב-4-1 קלאסי.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:46:11

40 נקודות, 15-28 מהשדה 5-11 מ3 12 אסיסטים ו9 ריבאונדים, ועדיין הקאבס בפיגור.

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 5:48:01

כמה איבודים? 6 לדעתי. (7 במשחק הראשון)

אם סטטיסטיקה אז עד הסוף.. 😉

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
16/05/2018 5:49:05

כי הקאבס פשוט גרועים. ואין להם את האנרגיה והכוח של בוסטון. טאטום ורוזייר נפלאים

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
16/05/2018 5:52:29

5 איבודים 5/10 לעונשין ובעיקר לתקוע את הקבוצה עד סוף שעון ואז לתת את הכדור למישהו איזה מזל שזה לא נכנס לסטטיסטיקה ואז תוכל להמשיך לטעון לגדולתו

סומסום
סומסום
16/05/2018 6:01:17

אתה העובד הסוציאלי, נכון?
מקווה שילדים לא עוברים דרכך. כל כך הרבה שינאה, זה בטח מתפרץ ממך גם שם.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
16/05/2018 6:18:10

לא יודע איפה פגעתי בך אבל להפוך את הדברים לאישיים זה ללכת קצת רחוק מדי

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 5:46:28

אם הסלטיקס מפסידים זה הכל סטיבנס שב-5 הדקות האחרונות ישב שליו במקום להאיץ ולצרוח על חניכיו הצעירים. היה צריך עכשיו להיות יתרון 20, לא 6

Adisu
Adisu
16/05/2018 5:48:17
Reply to  מנחם לס

בונה כותרת לבוקר עם חיוך על השפתיים…

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 5:48:35
Reply to  מנחם לס

אל תגזים דוק.. נתן מנוחה לסמארט בזמן

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 5:46:55

זה הזמן של טייטום לקחת אחריות

וושינגטוניין
וושינגטוניין
16/05/2018 5:47:27

אם לברון היה נותן אפילו 20% בהגנה המשחק היה נראה אחרת

dror2
dror2
16/05/2018 5:49:50

איזה קבוצה בוסטון. ואיזה לא קבוצה קליבלנד

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 6:07:57
Reply to  dror2

מדויק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:49:57

שימו לב שכל הבכיינים אוהדי לברון / יוסטון / פילי.
כל מי שמקבל בראש פתאום נעשה בכיין

קלמנטה
קלמנטה
16/05/2018 5:50:02

אל הורפורד נפלא!!!

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 6:08:12
Reply to  קלמנטה

אמת

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:50:43

זאת צריכה להיות הרחקה של סמית

וושינגטוניין
וושינגטוניין
16/05/2018 5:52:14
Reply to  Smiley

מהליגה. לצמיתות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16/05/2018 5:53:47
Reply to  Smiley

ותביעה אזרחית, ושמיכה כשחוזרים לבסיס. כמה שמביך להגיד את זה אני ממש מזדהה עם סמארט…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16/05/2018 5:51:13

יש לא מעט סיבות, ואולי גם נסיבות מקלות, לכך שהסגל של קליבלנד נראה כמו שהוא נראה – הנטישה של קיירי, החוזים העקומים לטריסטאן, סמית ושומפרט, ואפילו החוזה הענק של לברון, אבל גם אחרי כל הטיעונים האלה אין הצדקה להראות כמו שהם נראים.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:51:48

פלייגרנט אין פה שאלה בכלל, זה הדבר הכי מסוכן בספורט חייבים לקנוס שחקן על דבר כזה, זה רק בשביל לפצוע

Benjo
Benjo
16/05/2018 5:52:25

לגמרי

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 5:52:15

עם כל הכבוד לכל השחקנים על המגרש – את מרקוס סמארט הייתי בוחר ראשון לקבוצה. למה? כי הוא אחד שנותן הכל. נ ק ו ד ה.

המשגיח
המשגיח
16/05/2018 5:54:34

לא צריך להגזים, אבל כן, הוא גדול

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:52:27

רק על זה סמארט צריך לקבל חוזה חדש.
ג'יי-אר צריך להיות מורחק מהספורט.

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 5:52:52

המחבל בן יונה נסיון לרצח

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 5:53:21

פלגרנט 1 לדעתי (במצב הנוכחי)

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:53:21

הייתי אומר מהלך פחדני של השיפוט. הייתה פה דחיפה במטרה אחת וזהו, מהלך מלוכלך שיכול היה לפצוע

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:53:23

מה השופטים צריכים ללכת למסך 5 דקות בשביל זה, אין פה שאלה בכלל. פלייגרנט

קלמנטה
קלמנטה
16/05/2018 5:53:32

עודד קטש בכושר הנוכחי שלו עדיף על רוב קליבלנד

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:54:15

הורפורד "מחזיר" בדרך הכי טובה שיכולה להיות – גומר את המשחק

dror2
dror2
16/05/2018 5:54:24

גם עם הסגל כמו שהוא יש לקליבלנד כלים שהיא לא משתמשת בהם. לו ייבש את הוד, קלרקסון, נאנס, קלדרון ואוסמן. סטיבנס היה עושה מהם חמישיית מוות.
פשוט מאמן אדיר מול מאמן גרוע.
וכן, ללברון יש חלק גדול בזה שיש לו מאמן גרוע.

קלמנטה
קלמנטה
16/05/2018 5:54:49

סטיבנס יצא מהפסק זמ8 ענק

Benjo
Benjo
16/05/2018 5:55:13

הורפורד!!!!!!! אין מילים על השחקן הזה הכי חשוב של בוסטון.

Benjo
Benjo
16/05/2018 5:57:37
Reply to  Benjo

ועכשיו גם השלשה הזאת

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:55:46

סמארט ענק בהגנה – חבל רק שהוא זה שמקבל את ההחלטות בהתקפה…

קלמנטה
קלמנטה
16/05/2018 5:56:22

ווסטברוק ולברון מסרסים את מי שלידם כבר שנים. היחידי שהיה חסין הוא דווין וויד.

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:59:07
Reply to  קלמנטה

אבל לברון מגיע לגמר שנה אחרי שנה עם "הסירוס" הזה

שמעון
שמעון
16/05/2018 6:05:09
Reply to  קלמנטה

חח את מי הוא מסרס את קורבר הפחון?? הוא יותר גרוע מקורי ברואר בהגנה מפרק להם את כל ההגנה וגם שלשות קולע 1 מ5 לבד. שחקן פח שלא היה ראוי לדקות משחק בסידרה הזאת. מסרס את לאב רק. כל השאר שם זה סקרמנטו לייקרס והוקס העו פחים לפני לברון נדארו פחים איתו וישארו פחים אחריו. לברון הוא מסרס לעיתים אבל לשחקנים האלו אין קשר לסירוס. הם לא מסוגלים לעבור קונוס או לשמור על קונוס. זה שבוסטון צעירים לא אומר שהן לא טובים. גיילן בראון יותר טוב ממה שקאווי היה בפיינלס 2014 היום. אל הורורד שחקן טוב מלאב וזה כנראה אכן אשמת לברון. קורבר הוא פח זבל אמיתי אחד מהשחקנים הכי אוברייטד בהיסטוריה. לא שומר ולא קולע. אז פוגע איזה 2 3 שלשות במשחק ועשו אותו שחקן. תן לי אותו כל הערב על ה3 לבד ואני רוקד סטפס מאושר בכלל בלי שמירה. גף גרין יש לו משחק התקפה קצת אבל לברון לא משתמש בו נכון למעט קאץ אן שוט. היל פחון על קלרקסון עם חיתול. סקרמנו ולייקרס לא שווים יותר מידי. טרי רוזיר מתפתח לאחלה שחקן דומה לראסל שאתה ככ לא אוהב אותו סגהון משחק

Smiley
Smiley
16/05/2018 6:13:56
Reply to  שמעון

תגיד, שמעון, מה זה הקשקוש הזה?!?!

קורבר היחיד שאיכשהו מצליח להגיע לסדרה הזו ולקלוע. תואם רדיק שלך שאתה כל כך אוהב. אחד הקלעים הטהורים הטובים ב-NBA (ועוד בגילו המופלג).
הסלטיקס מתרכזים בקורבר, לאב ובלברון כי הם היחדים שיכולים לשים סל. וקורבר משלושתם היחיד שצריך שיסדרו לו מצבים (והסלטיקס פשוט לא נתנו לו מבטים פנויים).
גרין טוב מקוואי 2014?!?! יש לזה ביסוס רק אם בראון זוכה בפיננלס MVP, פשוט רחוק מהמציאות.

תמשיך אם "התובנות" שלך – כל הפלייאוף רוב התגובות שלך "מנגבות את הפרקט" מהצד הלא נכון.

שמעון
שמעון
16/05/2018 6:19:16
Reply to  Smiley

קורבר לא קרוב בכלל לרדיק. רק בצבע הם דומים. שחקן הגנה מהמחרידים שאני זוכר שגורמים להארדן להיראות שחקן ההגנה של העונה. זה מה שהוא עושה 2 3 שלשות לרוב באחוזים רעים וזהו. חוץ מזה 0 תרומה. הנזק דהוא גורם בהגנה שווה הרבה יותר מה2 3 שלשות שלו. הוא עומד כמו בול עץ ולא מסוגל חשמור על קונוס. גם בשיאו לא היה איזה שוס גדול.

Smiley
Smiley
16/05/2018 6:24:41
Reply to  שמעון

קורבר ורדיק זה אותו סוג של שחקן. רדיק פשוט צעיר יותר ולכן נראה יוטר טוב במערכת של פילי, שם יש תנועה ללא כדור ומשחק לקלעים.

שכחת את קורבר היה אול סטאר באטלנטה?!?!

שמעון
שמעון
16/05/2018 6:21:37
Reply to  Smiley

לגבי בראון אמרתי שהוא משחק בסידרה הזאת לא פחות טוב ממה שקאווי שיחק בפיינלס 2014. לא בעונה כולה. כמו כן ברור שקאווי שיחק מול יריב הרבה יותר קשה ולא מול לברון ופחים.

Smiley
Smiley
16/05/2018 6:25:49
Reply to  שמעון

בראון מצויין, באמת קפיצה אדירה שנותן השנה.
אבל בגלל מה שרשמת, ההשוואה הזו רחוקה עדיין של בראון-קוואי

סוסמעץ
סוסמעץ
16/05/2018 5:56:51

כמה טוב לקום לתחזית מושלמת 🙂

Smiley
Smiley
16/05/2018 5:57:23

סמית פשוט העיר את הורפורד עם הדחיפה הזו

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:58:13

איזה יופי

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 5:58:33

נגמר, קליבלנד קבוצה לא מאומנת בעליל, פרט ולברון ולאב כולם נוראיים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:58:55

הייתי משאיר את סמארט אפילו בתור רק הקמע אחרי הדבר הזה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
16/05/2018 5:59:01

נחמד.

שיהיה בוקר טוב לכולם…

no funny shtuff
no funny shtuff
16/05/2018 5:59:04

לא מבין איך בכלל מדברים על לוותר על סמארט.
איזה נכס הוא לסלטיקס.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 6:07:02

אין כסף….
חייבים לוותר על מישהו.
זה שחקן ששווה 18 מליון בקבוצה אחרת. בוסטון לא יציעו לו יותר מ 10 כל שנה בחוזה ל 4. כי אין מאיפה להוציא כסף.

Adisu
Adisu
16/05/2018 5:59:07

בסוף מי שדופק את לברון אלה 2 הליצנים שהוא סידר להם חוזה שמן…ככה מוקירים תודה .

שמעון
שמעון
16/05/2018 6:14:40
Reply to  Adisu

הכנסתי את הבורגר לתנור. איזה תוספות בא לך?

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 5:59:14

האמת באמת עדיף לפלולה לא להגיע מול המערב,השיפוד יכאיב,

זיו פנמה
זיו פנמה
16/05/2018 5:59:25

אי אפשר לסכם את המשחק הזה טוב יותר מאשר עשה זאת מרק ג'קסון (בלי שאפילו שם לב לכך..):

"One team is together and one team is not"

הכל מתמצה למשפט אחד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 5:59:44

נמאס כבר מכל המגיבים שלא מגיבים והורסים את הבלוג החי

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 6:05:06

+ מליון
איפה ה"רשע" לשעבר?

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 6:07:39

חחחחח

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 6:09:23

לאשך

dror2
dror2
16/05/2018 5:59:49

בוסטון קבוצה מדהימה. אבל מול ג"ס לצערי עוד אין להם מה למכור. הם יעשו הכל נכון אבל פערי הרמות והנסיון גדולים מדי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:01:38
Reply to  dror2

רק פערי הפציעות

Adisu
Adisu
16/05/2018 6:04:39
Reply to  dror2

עוד אחד שיבלע כובע חחחחח
בוסטון מאכילים כובעים חופשי על הבר.
להה אין להם סיכוי מול הגריק פריק….
לההה אין להם סיכוי מול המכונה הצעירה מפילי….
לההה אין להם סיכוי מול לברון הגדול מכולם….
לההה אין להם סיכוי…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:00:31

גרועים מהם רק אלה שכל תגובתם זה להעיר על מגיבים אחרים

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 6:00:43

זהו
מרגול ונטע הלכו מהחלום
עכשיו הגיעו סופיה לורן הזוהרת, פוסי גלור. ומיי ווסט קפצה לספר כמה בדיחות מתוחכמות. רגע שכחתי את קייט מוס קלודיה שיפר ו…

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 6:02:07

הופמן,אתה קילר היום,יור דה מן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:03:12

ננסי ברנדס

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/05/2018 6:03:44

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההה
לטסגו סלטיקס
סלטיקס פראוד.
הרב שך, מה עם ההימורים שלך?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:22:45

אמרתי לפני הסדרה 4-1 עם סיכוי קטן ל-4-2, כרגע נראה 4-1 עם סיכוי ל-4-0

Smiley
Smiley
16/05/2018 6:03:58

הגנה אדירה של בוסטון בחצי השני.

קליבלנד פשוט קצרים מדי בסגל. מלבד לברון וקצת לאב וקורבר אין להם כוח אש.
קורבר פתח טוב ונשאר עם אותן 11 נקודות. לאב לא מספיק דומיננטי (מקבל שאריות של לברון).
לברון כנראה צריך פשוט לקחת את הכל על עצמו למשך 48 דקות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:07:06
Reply to  Smiley

לא נכון
כדורסל זה משחק קבוצתי, יש שם שחקנים, הפכו אותם לעציצים וככה זה נראה.

Smiley
Smiley
16/05/2018 6:08:28

אתה רואה שהמעמד פשוט גדול על הסגל של הקאבס. חוץ מקורבר ואולי קצת לאב אף אחד אין לו קליעה אמינה.
זה כאילו צריך שלברון ישים 60 רק כדי שיהיה להם סיכוי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:15:20
Reply to  Smiley

לא מסכים, זה קל להגיד עכשיו שהם נראים ככה, אני אומר שהם לא היו חייבים להיראות ככה.
איך קראודר היה נראה שם ואיך ביוטה?
איך ווייד שם ובמיאמי?
אפילו הגמד הראה סימני חיים בלייקרס.
קלרקסון ונאנס היו יופי של שחקנים בלייקרס.
הוד דביל אבל מסוגל לקלוע ואתלט.
כל שחקני המשנה בקליבלנד שווים יותר ממה שהם נראים, אם תשים אותם תחת מאמן נורמלי וסיטואציה לא מסרסת אלא מטפחת.

Smiley
Smiley
16/05/2018 6:22:32

יכול להיות. אבל זה סגנון המשחק, לטוב או לרע, בקאבס של לברון.
מעשית, לפני הטריידים הקאבס ממש לא נראו טוב, וההנהלה רצו לשפר ולהחליף, וזאת זכותם.

אם שחקן כמו לברון, אתה בונה את הקבוצה סביבו, וזה בדרך כלל להקיף אותו בקלעים. הבעיה שהוא יורד לספסל והקאבס פשוט לא יודעים לשחק בלעדיו.

לטוב או לרע, זה הסגנון וזה עובד כבר 7 עונות רצוף שלברון מגיע לגמר (גם אם הטענות על המזרח החלש).

אולי קראודר היחידי שאני יכול לחשוב שאולי היה צריך להישאר.
וויד בסופו של דבר הלך הביתה בגלל "התהליך".
תומאס חווה "רנסנס" בלייקרס אבל סיים על מיטת הניתוחים לעוד תקופה של אי וודאות – תאר וזה היה קורה בקאבס (הם היו מאבדים PG), וכרגע יש את היל.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
16/05/2018 8:37:04

לגבי קרודר, יש מילים בגו….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:18:45
Reply to  Smiley

אותו סיפור בדיוק עם ווסטברוק ודונובן

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 6:21:21

++++++++++++1
100%

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 6:44:05

++++++++++++1
100%100%

Adisu
Adisu
16/05/2018 6:13:11

מדהים איך הכל משתנה .
תראו את נאנס שהיה עם שמחת נעורים בליקרס והפך לזקן ממורמר.
תראו את הוד שהיה יחסית בסדר ביוטה ולמה שהפך בקליבלנד.
לאב במאנייה דיפרסייה
החברים שלו טי טי וסמית עושים מה ב ז שלהם.
ושלא נשכח את רכבת החילופים באמצע העונה…

דייי כבר עם סיפורי "אין לו עזרה" הזה!!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:16:23
Reply to  Adisu

100+
קראנו את מחשבות זה את זה

Smiley
Smiley
16/05/2018 6:17:37
Reply to  Adisu

אם כל הכבוד ל"לחץ" של הלייקרס ושל יוטה, זה לא אותו הדבר בקאבס שמכוונים אליפות.
הוד כבר ביוטה עשה פרצצופים של לא מרוצה ברגע שמיטשל השתלט לו על המקום.
תומפסון בהחלט מצדיק את אחד החוזים הנוראיים שניתנו בשנים האחרונות וסמית פשוט ממש איבד את המשחק שלו.
החילופים באמצע העונה כי היה ניסיון לעשות את הקבוצה טובה יותר, הרי עם תומאס וקראודר זה לא הלך למקום טוב וזה היה ניסיון לשיפור.

שמעון טבדי
16/05/2018 6:44:02
Reply to  Adisu

אדיסו אני איתך לרוב אבל נאנס היה אותו נאנס בקבוצת תחתית מתה. רודני הוד היה פח על ביוטה שהייתה קבוצה פח. היל היה בקינגס. אני אמרתי עוד בטרייד דד ליין שהם כולם פחים, כל מי שהגיע בטרייד וצחקו פה ואמרו שהם רגליים טריות וחרטא. וויד ואיזייה שהם אוויר כמו קורבר בהגנה היו נותנים הרבה יותר, היה עוד סקוררים ולא לברון 1 על 5 שהכל צפוי או שהוא זורק או חודר או מוציא לשלשה. זה היה טרייד רע בזמנו והיום רואים את זה אבל זה היה טרייד של יום אחרי לברון ולא בשביל לברון. גילברט יודע שלברון עוזב אז אמר יפסיד? שיזדיין, ינצח? הרווחתי. אבל בנה קבוצה ליום שאחרי וגם כל אלו יעופו מהקאבס עם סיום החוזים, הוד, נאנס , טיירון לו, הם כולם יעופו משם.

אני האמנתי שבוסטון ישלשלו ולא יהיו כאלו טובים וירעדו להם הביצים מול לברון ולא כי הקאבס טובים או משהו. אבל הם לא טורנטו וצדקת בזה. הם בסה"כ מסיימים מה שאינדי היו צריכים לעשות אם סאבוניס לא היה רוצח אותם.

נאנס הוד והיל היו "טובים" ו"שמחים" כמו שסאבוניס "פורח" בלי ראסל. עזוב שטויות.

לברון אכן מסרס את לאב, למרות שבמשחקים האחרים הולך עליו לפוסט וכו אבל לאב שכח לשחק את זה כבר, הוא לא עשה פוסט מאז 2011 נראה לי (סתם צוחק כן) אלא רגיל לעמוד ולקבל קאץ אן שוט, אתה לא יכול פתאום לעשות משהו חדש שסורסת כל העונה.

מגף גרין אפשר להוציא יותר, הוא לא שחקן התקפה רע אבל לברון מאמן חלש.

קורבר=ברואר=נזק מתמשך ופירוק הגנה.

קלרקסון קיבל את כל הבמה מאז הטרייד להתפוצץ ולפרוח, הוא עם חיתול וכנראה אין לו את זה.

גי אר כמו שאמרתי, נותן 1 מתוך 10 משחקים, הוא כבר נתן 1, עכשיו יש לחכות 9 משחקים עד למשחק טוב הבא שלו.

טריסטן נגר על. זו האמת, עזוב הייטריות.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
16/05/2018 6:43:08

בדיוק!
לברון קולע 40 בטריפל דאבל ומפסיד. מה זה אומר?
לא שהוא היה צריך לקלוע עוד, אלא שאלה מסביבו היו צריכים לשחק יותר.
כשכמעט כל הנקודות של לברון מגיעות מזריקות מ3 ופייד אוואייז מקילומטר, זה דורך לשאר השחקנים על הרגליים.

הוא צריך לתת את הנקודות שלו בצבע, כי פרט לתומפסון (שקלע מעט) ולאב (שקלע משם לא יותר מדי), אין להם בכלל משחק צבע.

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 6:46:22

++++++++++++1
100%אשך

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
16/05/2018 6:24:04
Reply to  Smiley

סמיילי קצת קשה לקבל את מה שאתה אומר דקה אחרי שבוסטון מנצחת אותם בצורה די משכנעת – מצבת פצועים ארוכה סגל שמבחינה שמית הוא די אפור ועדיין מספיק ארוך בשביל לנצח בדו ספרתי

Smiley
Smiley
16/05/2018 6:28:44

אני מוריד את הכובע כלפי הסלטיקס. נותנים הצגות בפלייאוף וכיף לראות אותם.
מאוד משכנעים ומראים שהם קבוצה ממש טובה ומאומנת. הכל מתחבר לסגל הזה ובזמן הנכון.

לגבי הקאבס – אולי לברון צריך לשחק 48 דקות ולשים 60 , יחד עם יום נורמלי של הסגל מסביב כדי שינצחו.

מבחינת סגל הסלטיקס יותר טובים מהקאבס. אם כי לקאבס עדיין יש את השחקן הכי טוב בליגה.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
16/05/2018 6:33:18
Reply to  Smiley

זה הבעיה עם סטטיסטיקה והסתברות – הן לא יכול לספר סיפור של מה שאין לו מדד עדיין. ממה שאני ראיתי לברון לא מנהל את ההתקפה בצורה טובה, הוא מגיע לא פעם לסוף שעון ולא מצליח ליצור מצבי זריקה טובים לחברים – ומה לעשות כאשר אתה מנהל משחק בפועל זה עוד תפקיד שיש לך. אסיסטים זה אחלה אבל הוא לא מצליח לייצר משחק שוטף בהתקפה.
ועל ההגנה בכלל אין מה לדבר – זה פשוט מוגזם. אם מוריס שהוא שחקן סביר פלוס מינוס נותן עליך שואו ונראה כמו אולסטר אז מה יועיל גם אם תקלע 80 נקודות?

Adisu
Adisu
16/05/2018 6:44:02

לא זוכר שמישהו התלונן על הסגל לפני ההתמודדות מול בוסטון ובמיוחד אחרי הסוייפ האכזרי ששמו על הראש של מובילי המזרח.

בחייאת ראבאק קליבלנד עם סופרסטאר ואולסטאר +שחקנים מנוסים שעברו דבר בליגה הזו כשמולם משחקת קבוצת ילדים חסרה ב2 הכוכבים שלה +לארקין וטאייס שהם שחקני רוטציה חשובים.
בסה"כ בוסטון מונהגת ע"י אולסטאר אחד אפור ותו לא!
כל פעם ממציאים תירוצים מחדש …איפפפ.

נ.ב-הכל על הראש של לברון שתקע את הקבוצה עם החוזים ההזויים לסמית וטי טי….שיאשים רק את עצמו .

Smiley
Smiley
16/05/2018 6:45:33

מסכים שאין תנועה בהתקפה של הקאבס. לברון מכדרר וכולם עומדים. וזאת הבעיה.
ביוסטון לפחות יש פיק נ' רול שהארדן בוחר מה לעשות (ולהארדן יש קליעה מרחוק ככה שהוא איום גדול יותר מבלרון בזריקה מבחוץ).
בפילי יש תרגילים לקלעים מסביב לסימונס.

בקאבס, כולם עומדים ומסתכלים וזאת בעיה.
בהגנה לברון פשוט נח כי הוא כל ההתקפה של הקאבס (בעיה כמובן). אבל כמו שזה נראה לקאבס יש למכור רק משחק עצום שלו (אם הוא מסוגל לשחק 48 דקות כמו שפתח היום את המשחק – אני בספק)

Smiley
Smiley
16/05/2018 6:30:17

אני רואה את הקאבס כבר משחק שני בסדרה הזו והסגל ממש חלש (ולהגנה של בוסטון יש חלק משמעותי בזה), לא הופיע עד כה וגם לא פוגע.

לא נשאר ללברון לשחק לבד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:05:46

דוריס בורקס מפגינה התלהבות של אספרגוס מאודה

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 6:07:12

דוריס נבלה מהמראה של הפלול

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 6:10:07

חחחחח

Shadow
Shadow
16/05/2018 6:05:49

לברון עשה ווסטברוק ועכשיו המעודדות שלו ישבחו אותו על המשחק המצויין. זה לא כדורסל.
אפשר לקרוא לו טרמינייטור עם איך שהוא מחסל שחקנים בקבוצה שלו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:08:58
Reply to  Shadow

100+
"אין לו עם מי לשחק".

גם בחצי העונה הראשון לא היה לו עם מי לשחק והחליפו את הקבוצה, תמיד אין עם מי לשחק, אלא אם יש עוד שני אולסטארים קילרים לידך שיצילו

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 6:12:40

חחחחחלצל והמקורי

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 6:05:53

יפה מאוד סלטיקס

Adisu
Adisu
16/05/2018 6:07:09

אם מישהו היה מהמר על בוסטון אחרי פציעתו של הייוורד ואחר כך קיירי הוא היה עושה המון כסף .
למה אני לא מהמר?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
16/05/2018 8:38:35
Reply to  Adisu

אני באותו הסל אתך… 🙁

יונתן .S.
יונתן .S.
16/05/2018 6:08:44

איזה אושר להיות אוהד בוסטון.

מהתקופה של פירוק הביג 3 לחלוטין בטרייד עם ברוקלין, לראות את הצמיחה עד לפה.

פשוט תענוג.

ופיניקס קיבלה את ה-1#!! אז גם עידו וגיא יכולים טיפה לשמוח (טיפה ..כי זה בכל זאת מק'דונו בוחר..).

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:10:00
Reply to  יונתן .S.

יפה לכם, קבוצה עם מסורת

שמעון טבדי
16/05/2018 6:33:16
Reply to  יונתן .S.

אני מבואס שזה לא אנחנו. אילולא ברט בראון המפגר יכלנו להיות במקומכם. יאללה דוראנט מחכה לכם, שאפו.

אגב לא יודע אם ראיתם את המנגב של בוסטון שניגב את הפרקט באמצע המהלך?? חח זה היה גדול, הרגשתי שעשו לי מחווה.

היה פה מישהו שכל המשחקים טען שהורפורד מזכיר לו את דאנקן, לגמרי! שחקן הגנה ענק, עושה את הדברים הנכונים וגם תוקע מתי שצריך.

גיילן בראון בייבי אם לא יסורס יהיה סופרסטאר! לרוזיר וטייטום אין אפסייד סופרסטאר לדעתי (שחקנים טופ 5-7). אין סיבה שלא יהיה טוב מקאווי שכולם פה אוהבים, יש לו את כל החבילה. צריך עם הזמן להוסיף קצת ניהול משחק ויהיה מפלצת.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
16/05/2018 8:44:01

השוואה נחמדה אבל דנקן יש קר אחד 🙂

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
16/05/2018 6:44:37
Reply to  יונתן .S.

הפירוק היה די מתבקש ואני אומר את זה בתור אחד שמאוד, אבל מאוד מחבב את בוסטון עוד מתחילת ימי הביג 3 ואפילו בתקופה של פירס ו-ווקר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
16/05/2018 8:39:41
Reply to  יונתן .S.

TRUST DE PROCESSSSS
השגיעות בכוונה 🙂

Rocky1
Rocky1
16/05/2018 6:09:01

גיא אתה יותר שמח מהבחירה הראשונה שלכם או עצוב מההפסד של לברון?

וושינגטוניין
וושינגטוניין
16/05/2018 6:10:39

לברון לא שם זין בהגנה. עז הוא לא

שמעון טבדי
16/05/2018 6:34:20

אחי הוא בן 33, וכל ההתקפה זה הוא, אתה רוצה שגם יעשה הגנה? מסי עושה הגנה? מותר לו. שהיה צעיר הוא עשה הגנה מעולה.

נתן גולד
נתן גולד
16/05/2018 6:43:05

איך אתה משווה? כדורסל זה לא כדורגל. אי אפשר לנוח בצד אחד של המגרש

שמעון טבדי
16/05/2018 6:49:02

שאתה כל ההתקפה ואתה בן 33 מותר לך לעשות מה שבא לך כי זה מה שהגוף יכול. מי שצריך לחפות עליו ברגליים צעירות זה היל, הוד, קלרקסון, נאנס, הרי בשביל זה הביאו אותם לא? שיתנו רגליים "צעירות" בהגנה כי לא היו מרוצים מוייד ואיזייה ושיביאו אנרגיות. לברון רץ הכי קצת (אמרו את זה בשידור) והשוו אותו למסי, מה לעשות בגיל 33 אתה לא יכול לעשות מה שעשית בגיל 26, אלו החיים והעובדות.

רעי הירושלמי
רעי הירושלמי
16/05/2018 6:47:42

א. האנלוגיה לכדורגל לא שייכת, וכשצריך מסי עושה הגנה.
ב. כשאתה בונה קריירה על זה שהקבוצה מסביבך תסתכל עליך בתור המנהיג, המאמן, הכוכב והפליימייקר, אל תתפלא שכשאתה לא עושה הגנה אף אחד לא עושה הגנה.

שמעון טבדי
16/05/2018 6:52:00

התיאוריה שלך יפה. במציאות שתהיה בן 33 אתה תעשה מה שהגוף שלך יכול ותחלק כוחות כראות עיניך. אני חושב שלברון הרבה יותר חשוב בהתקפה מאשר בהגנה וכדאי לו להשקיע יותר מאמצים בהתקפה תחת המגבלות שיש לו עם הצוות המסייע. אם היה לו את איזייה תומאס ו-וויד הייתי מסכים איתך כי היה מי יקח נטל התקפי ויכול לשים סל מידי פעם. אבל את איזייה העלים גם לברון אז זה באשמתו, איזייה יכול לבוא רעב לנקום בדיוק בבוסטון האלו ויש לו אופי של ווינר, לברון לא ידע לתעל את זה כי הוא לא סר למרותו והיה צריך את הכדור.

Smiley
Smiley
16/05/2018 6:59:16

אייזיאה נפצע בלייקרס לקראת סיום העונה.
תאר לך זה קורה בקאבס וככה הם מאבדים שחקן (בגלל פציעה) ואפילו אין שם את היל…
וויד נראה גמור בקאבס ולמעט כמה הבלחות בפלייאוף, הסיקסרס לא ממש התקשו נגדו ומול מיאמי בכלל.

אופיר
אופיר
16/05/2018 6:14:03

יכול להיות שבוסטון נהיתה יותר טובה בלי קיירי ?…..
הורפורד המנהיג הלא מעורער. רוזיר בראון וטיטום פורחים במקום הבידודים לקיירי. סמארט מקבל דקות ונותן הגנה. בכלל ההגנה הרבה יותר טובה בלי קיירי ….

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16/05/2018 6:14:13

כדור המשחק הולך להופמן,

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:17:17

100+

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
16/05/2018 8:45:55

הירוק, הצהוב או הוורוד? זו השאלה….

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 6:16:44

אוהד את בסטיבנס מהעונה הזו

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 6:23:31

מלך האגואיסטים בתגובה; משחק 1 בסדרה תמיד היה משחק שבו אני חש את הדופק, מבין מה הקבוצה השנייה רוצה, מבין מה הקבוצה שלי צריכה. זה תמיד היה ככה, ותמיד יהיה"הא זה משחק 2 לא ראיתי אני מרוכז רק בעצמי

הינקי השקרן
הינקי השקרן
16/05/2018 6:26:36

יצאתי חלש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 6:33:16

משחק 1 אני מקבל בראש כדי להרגיש את הדופק, תמיד טוב לקבל תבוסה על ההתחלה כדי להמריץ את הדופק.
משחק 2 אני דופק את החברים שלי ומשחק לבד כדי להוציא את עצמי בסדר.
משחק 3 אני בפאסיב אגרסיב ועושה שביתה איטלקית כדי להראות שהאשמה בהם ולא בי.
משחק 4 שוב מנסה לצאת טוב אחרי שהשפלתי את החברים, עד שזה הופך לתבוסה ואז אני פתאום מקבל 6 עבירות בפעם הראשונה בחיים כדי לעשות צ'ק-אאוט ולברוח ליעד הבא.

GOAT

לירון
לירון
16/05/2018 6:37:15

אוהדי לברון מקריאים את רשימת התירוצים להפסד
https://mobile.twitter.com/NOTSportsCenter/status/996590329376772098/photo/1

נתן גולד
נתן גולד
16/05/2018 6:46:05

איזה משחק מצויין של בוסטון. עמדו בפתיחה חלומית של לברון. לא נשברו והמשיכו להילחם עד שללברון נגנר הכוח

דורון
דורון
16/05/2018 6:48:27

הקלידו את התגובה כאן…

דורון
דורון
16/05/2018 6:51:40

אלטרואיזם רצון לתת לאחר בבוסטון מול אגואיזם של מנופח אחד בקאבס

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
16/05/2018 7:03:45

כמה נקודות מהמשחק:

1. בכל רבע כיכב בבוסטון שחקן אחר. בראשון זה היה בראון, בשני טייום, בשלישי רוזיר וברביעי הורפורד. שני המצטיינים הם סמארט, על המנהיגות, בעיקר ברגעים שהיה צריך שמישהו יכנס בג'יי אר סמית החוצפן, החטיפות, הסלים בצבע. הוא לא גבוה במיוחד אבל הוא מאוד מאוד חזק וקשוח.

2. טיירון לו הוכיח שוב כמה הוא טיפש. לנצח משחקים כשיש לך את לברון, אירווינג ולאב זה לא חוכמה. לנצח הוא כבר לא מנצח יותר מדי מאז שאירווינג לא שם והיום הוא עלה לרבע הרביעי בלי לברון ובלי לאב – מי בדיוק אמור לקלוע שם? אם בוסטון היו קצת יותר מרוכזים, המשחק היה נגמר בדיוק שם.

3. מי שיסתכל על השיפוט יראה גול טנדינג של לברון על רוזיר ברבע 4, צעדים וסל של גרין בסביבות 6-8 דקות לסוף, פלגרנט 2 שלא נתנו לסמית על הורפורד ועוד כל מיני. השופטים אמנם ניסו אבל לא הצליחו להחזיר את קליבלנד למשחק.

4. את הטענות השגויות על "ללברון אין עם מי לשחק, הוא צריך לעשות הכל לבד" כבר שמעתי 100 פעם. שמעתי אותן במיאמי, שמעתי אותן בקליבלנד בפעם הראשונה ששיחק שם ובכל עונה שלברון משחק שם.
ללברון יש עם מי לשחק. לברון תמיד קיבל את מי שהוא רצה והטריד את מי שהוא לא רצה. המועדון עושה כל מה שלברון רוצה.
הבעיה היא בלברון ובסגנון המשחק שהוא כופה על המשחק. הכל עובר דרכו והכל תלוי בו. הוא גם מחתים שחקנים על חוזים מפגרים כמו זה של תומפסון שאח"כ תוקעים את הקבוצה ומאפשרים לה להחתים רק פרי אייג'נטס.
היום למשל, במקום ללכת לסל, הוא זרק מבחוץ. בניגוד למשחק הראשון, הלך לו הפעם ועוד בזריקות יותר קשות. כל מיני פייד אוואייז ל3 ובכלל זריקות שהוא אף פעם לא קלע באחוזים טובים.
הבעיה היא שברגע שהוא נמצא בחוץ, אין לקליבלנד בכלל שחקני פנים כדי להכניס אליהם את הכדורים, ככה שהשמירה על שאר שחקני קליבלנד הופכת להיות מאוד קלה.
לברון צריך לשחק על המיס מאצ'ים שלו ורצוי כמה שיותר קרוב לטבעת, לא להיות קלעי חוץ, הוא גם לא מי יודע מה טוב בזה.
לאב כסטרץ' 4 עובד כל עוד יש לקליבלנד איום נוסף בצבע, אבל לברון מפחד ללכת לצבע ולכן כל השמירה הופכת להיות יותר קלה, בעיקר כהורפורד נמצא על לאב.
אין לקליבלנד שום תרגילים, המקסימום שהם עושים זה פיק אנד רול כדי שלאב\לברון יקבלו שומר נמוך עבור לאב, או נמוך\ביינס ללברון.
לברון תוקע להם את המשחק, הוא מתמזמז עם הכדור ומגיע לסוף השעון, זו אסטרטגיה גרועה מאוד כששאר שחקני הקבוצה לא ball handlers טובים ולא שחקנים שיודעים ליצור לעצמם מצבים. קורבר הוא catch and shoot, כנ"ל לאב, כנ"ל סמית שהאחוזים שלו צונחים בזריקות מדריבל.
בסדרות בהן לברון מפסיד, אפשר לראות באופן קבוע ירידה חדה באפקטיביות ובדומיננטיות שלו ברבעים 3 ובעיקר 4. לבוסטון יש אפשרות להחליף עם הרבה מאוד שחקנים עליו (סמארט, בראון ומוריס כאשר הפחות טוב מבינהם הוא שומר סביר על לברון והטוב מבינהם הוא שומר מצוין על לברון) ויש עוד את טייטום והורפורד שלכל אחד יתרונות וחסרונות בשמירה על לברון.
בסדרות שקליבלנד ניצחה, ליריבה לא היה מענה בכלל ללברון בחילוף, או במקרה הגרוע יותר (טורונטו), השומר שלהם מלכתחילה לא היה טוב.
אני כבר כותב 30 שורות רק על לברון, זו בדיוק הבעיה בקליבלנד.
השחקן השני הכי טוב בסדרה, מבחינת איכות (בוודאי התקפית), הוא לאב וגם הוא משחק בקליבלנד, אז איך בדיוק הם ככ חסרי אונים בהתקפה?

4. הסדרה עדיין לא גמורה, אבל עם כל משחק לברון יתעייף. אולי במשחק 3 לא נראה את זה בגלל האנרגיות של משחק בית, אבל אפשר לראות שכל הסגל של קליבלנד פשוט לא מסוגל להתמודד עם האנרגיות של שחקני בוסטון. אין לקליבלנד אין המארקוס סמארט הזה שירים את הקבוצה.
בוסטון צריכים להגיע למשחק הזה ולהכנס בקליבלנד בכל הכח.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 7:24:21

3 – צודק, ראיתי הכל בזמן אמת.
כל הנ"ל היו צריכות להיות שריקות ברורות, זה לא היה קשה לשיפוט או משהו, פשוט נמנעו מכך.

נתנאל
נתנאל
16/05/2018 14:26:17

+1

אבל אסור להספיד, למרות שהפעם זה נראה קרוב ואמיתי מתמיד

לברון זבל
לברון זבל
16/05/2018 7:28:30

לברון אחראי לזה שהבק-קורט של הקבוצה, האחים ספלאש, סמית והיל, עם 12 נקודות ביחד בכל הסדרה ב-5 מ-24. הערב 1 מ-11.

לברון אחראי לשלשת קלאצ' שסמית' לוקח אחרי 0 מ-6, פוגע בקושי בלוח, ומייד הולך ועושה פלגרנט מטורף שסוגר את המשחק.

לברון אחראי לזה שהוא רק עם טריפל דאבל 12-10-42, עם 55% מהשדה ו-45% מהשלוש. ולא טריפל של 15-18-68 ב-70 אחוז מהשדה ו-60 מהשלוש. ספק אם גם זה היה מספיק אגב.

לברון בכלל אחראי לפליאוף הגרוע של קליבלנד, כי הוא שיחק 82 משחקים עם הכי הרבה דקות בליגה ומספרים של MVP, כדי לסיים איכשהו 4 במזרח, ועוד להדיח בסוויפ את מס' 1. היה יכול לשחק הרבה פחות טוב ובכלל לא להגיע לפליאוף. למה להתאמץ כדי בסוף להתאכזב.

וכמובן לברון ממש מדרדר את כל השחקנים לידו כי יש לו חתיכת סגל. תראו את זה בעונה הבאה כשהוא ילך לעשות אליפות עם יוסטון או פילדלפיה, ואז הסגל המדהים של קליבלנד, היל, סמית, טריסטן, הוד, נאנס, יעשו לפחות 20 נצחונות בעצמם! לפחות.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
16/05/2018 7:36:41

תן לי שחקן אחד טוב שצמח ליד לברון.
ולא, אירווינג לא צמח לידו, אירווינג לא ריכז פעם אחת עם לברון, הוא פשוט היה סקורר, משהו שהוא כל הקריירה עוד מהמכללות.
אני יכול לתת לך הרבה שדעכו לידו.

Smiley
Smiley
16/05/2018 7:37:55

מצד שני יש הרבה שחייבים לו את התודות על האליפות שהשיגו.

סומסום
סומסום
16/05/2018 7:43:24

מה זאת אומרת? רק תיקח את הקבוצה של בלאט. קיירי שהיה קודם סקורר שלא הוביל את הקבוצה לשום מקום, רק עונות גרועות, נעשה הסופרסטאר שאתה מכיר היום. דלבדובה שהיע מחוץ לדראפט. ג'יי.אר סמית' ושמפרט שנזרקו בחינם מהניקס הפכו לברגים מרכזיים בקבוצה שהגיעה לפינאלס ולקחה אליפות. אפילו מוזגוב (היה שחקן כזה, בחיי) רשם את המספרים והחוזה של החיים שלו. וזו רק קבוצה אחת.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
16/05/2018 8:12:39
Reply to  סומסום

מוזגוב התייבש אחר כך עונה שלמה בספסל. אז?
אירווינג היה בקבוצה גרועה, פתאום הגיעו לאב, לברון, סמית ושומפרט.

נתנאל
נתנאל
16/05/2018 14:51:06

שמע בסופו של דבר יש צדק בדברייך, אבל אפשר גם לצמוח לתוך תפקיד של רול פלייר שהוא באנקר.

המון משחקים הקבוצה כן באה לשחק, בסופו של דבר הם חזרו מפיגור 3-1 בגמר! נגד גולדן!!

שחקנים שמשחקים עם כזו תופעה צריכים בדיוק להבין שזו התופעה, להבין איך לשחק איתו ולהיות מספיק חזק מנטלית כדי לדפוק את הזריקה באחוזים טובים גם אם לא נגעת בכדור רבע וחצי בגלל כך וכך.

קל להסתכל על כל משחק שבאים כבויים ולהגיד שזה לברון שמכבה אותם. אין ספק שלא חסרות נגדו טענות וחלקן מוצדקות, אין ספק שהאישיות שלו גורמת לסלידה, אבל לאורך זמן הבנאדם מספק את הסחורה וגם מביא לארץ המובטחת, וזה עוד בליגה עם גולדן סטייט שהיא אחת ההיסטוריות אול טיים.

עוד נקודה היא שאחת הסטט האהובים על לברון זה אסיסט, בטוח שבאימונים אפשר לדבר איתו על לאן אתה מעדיף שאזוז ולהסביר לו איך אני מעדיף לקבל, ואני בטוח שהוא מקשיב.

שורה תחתונה גם הרול פליירס צריכים להגיע לעבודה.