מהלך מנצח (14) – ניתוח משחקי הלילה בפלייאוף / נמרוד איתן

בוסטון- קליבלנד

איזו הצגה קיבלנו הלילה. בראד סטיבנס עם עוד משחק מרשים לרזומה. בוסטון עם תצוגה הגנתית גדולה מנטרלת לחלוטין את לברון והקאבס במשחק מספר 1 בסדרה בדרך לנצחון מרשים. מפתה לחשוב שבוסטון פייבוריטים עכשיו אבל אסור לשכוח שלברון והקאבס יודעים להתאושש ממשחקים כאלה (משחק 6 באינדיאנה לעומת משחק 7 בבית לדוגמה). ובכל זאת לו והקאבס צריכים לבצע כמה התאמות כדי להתמודד עם ההגנה שטסיבנס הציג במשחק הראשון.

אז מה היה לנו שם?

קודם כל לבוסטון יש כמה שומרים שיכולים להאט את לברון כל אחד בתורו לכמה פוזשנים. מוריס שהצהיר שהוא השומר הכי טוב על לברון פרט לקוואי קיבל את המשימה העיקרית לאורך רוב שלבי המשחק (ועצר את לברון על 3/10 מהשדה ו5 אס' על 4 איב'), אבל הורפורד, בראון , סמארט וטייטום עשו עבודה יפה מאוד בחילופים , גם בעזרת הגנה קבוצתית נהדרת. אף אחד מהשחקנים האלה לא יכול לשמור את לברון לאורך 48 דק'. אבל כשכל אחד מהם מנצל רגליים טריות לכמה פוזשנים זה יופי של מתכון להתיש את לברון. מול אחד יש לו יתרון פיזיות, מול אחד מהירות, אבל לא קל לעשות את ההתאמות כשהשומרים מתחלפים מהתקפה להתקפה.

מעבר לעובדה הזאת סטיבנס החליט שלברון לא יעשה מה שהוא רוצה בפוסט. כולנו מכירים את הגישה שאם תשלח דאבל אפ על לברון בפוסט הוא ימצא בקלות את הקלעי הפנוי מחוץ לקשת לשלשה חופשית. בכל זאת סטיבנס החליט לשלוח לא מעט פעמים את הדאבל אפ, מה שהכריח את שאר השחקנים להיות סופר מרוכזים ולהגיב ברוטציה למסירה. ראינו תצוגה הגנתית נהדרת היום שגרמה לכך שרוב השלשות שהקאבס לקחו מהמצבים האלה היו עם שחקן שקופץ עם היד למעלה מה שגרם להחטאות רבות. בואו נראה כמה מהלכים ומה הקאבס יכולים לעשות לקראת המשחק הבא כדי לתקוף את הדאבל אפ בצורה טובה יותר.

כבר לאחר דקה של כדורסל לברון מכריח חילוף ונשאר מול רוזייר בעזרת פיק&רול עם לאב. הוא נשאר לבד באיזור ה45 כשכל הקלעים נמצאים מעבר לקשת. מוריס מיד מגיע לדאבל אפ מה שמשאיר את טייטום ובראון שומרים על שלושה שחקנים- היל, קורבר וסמית'. היל עושה את המהלך הנכון וחותך פנימה מה שמחייב את בראון ללוות אותו ומשאיר את טייטום לבד. אבל קורבר וסמית לא מגיבים ונשארים קרובים אחד לשני מה שעוזר לטייטום לכסות את הקליעה של קורבר לאחר המסירה ולהפריע לו בזריקה. חיתוך של סמית' בנוסף לחיתוך של היל היה מכריח גם את טייטום להגיב ומשאיר את קורבר לזריקה חופשית לגמרי, באחוזים הרבה יותר גבוהים. היל וסמית' יכולים גם לחסום במקביל את בראון וטייטום תוך כדי התחלת חיתוך מה שיקשה עליהם עוד יותר להגיע לשלשה של קורבר.

במהלך הבא שוב לברון נשאר מול רוזייר והפעם מקבל את הכדור בelbow. שוב שלושה קלעים בוויקסייד. הפעם הורפורד מגיע לדאבל אפ מה45 הנגדי (בניגוד למוריס מהפינה במהלך הקודם). שוב השחקן בפינה מבצע חיתוך על הבייסליין שמכריח את טייטום להגיב וללוות אותו. לברון מיד מזהה שלאב חופשי ומעביר את המסירה אבל בראון מגיב מהר בקלוזאאוט, לאב עם יופי של אקסטרה פאס לסמית' כביכול לשלשה חופשית. אבל אז- שימו לב להורפורד שמבצע ספרינט נהדר לקלוזאאוט וקופץ כדי להפריע לסמית' בזריקה. אלה בדיוק המהלכים שמורידים אחוזים ומראים על משמעת, מחויבות והקרבה שבוסטון חייבים כדי לעבור את הסדרה הזאת.

עכשיו נעבור לטיפול של בוסטון במצב של מיסמאצ' בפוסט שלא בעזרת דאבל אפ. בגלל הגנת החילופים כן נוצרים מצבים של מיס מאצ' כמו שראינו בשני המהלכים הקודמים. אבל שימו לב במהלכים הבאים לעזרה הנהדרת בהגנה של בוסטון ולחילוף על חילוף שמבצעים כדי למנוע מהקאבס לנצל את היתרון. ספוילר- נראה גם את הקאבס לא מבצעים את זה ואיך הסלטיקס מנצלים את זה.

הבנו שהקאבס רוצים לגרום בעזרת פיק&רול למצב שרוזייר שומר על שחקן גדול בפוסט. הפעם הם עושים את זה בעזרת פיק&רול של קלארקסון ולאב. החילוף מגיע כמו שהקאבס רצו אבל הבעיה שבפינה הנגדית נמצא הוד שלא מהווה איום מחוץ לקשת (או בכלל) ועליו שומר טייטום. טייטום מגיב נהדר ומיד רץ לעבר לאב תוך כדי שהוא שולח את רוזייר להוד. כשלאב מקבל את הכדור ומסתובב הוא פוגש מול כבר טייטום הזריז ממנו מוכן בדרך לעוד חטיפה.

כאן הקאבס מכריחים חילוף בעזרת פיק&רול של סמית' ולאב, מה שמשאיר את טייטום על לאב והורפורד על סמית'. לכאורה יתרון פיזיות של לאב אבל שימו לב איך טייטום נלחם איתו על העמדה ומנסה לשמור עליו מלפנים (בוסטון שמרו ככה הרבה וסמכו על העזרה מהוויקסייד) מה שמקשה על המסירה. במקביל הורפורד בניגוד לגבוהים במצבים כאלה מפעיל לחץ על סמית' ולא נותן לו לחכות לרגע הנכון למסירה. הוא מכריח את סמית' לכדרר ולהוריד את הראש ובסוף לוקח זריקה קשה. עוד מהלך הגנתי מצויין של בוסטון.

במהלך הבא שוב רוזייר נשאר מול לברון שמצבע חיתוך פנימה כדי לקבל את הכדור. רוזייר משתמש גם הוא בפרונט כדי לגרום למסירה קשתית ואיטית יותר. ברגע שלאב משחרר את הכדור בראון יודע שיש לו מספיק זמן להגיב ומגיע בתזמון נהדר מול לברון תוך כדי שהוא סוגר את הקו המסירה לקורבר שנשאר חופשי בפינה. עוד חטיפה, עוד מהלך נהדר של בוסטון שמראה על הגנה קבוצתית וממושמעת, פשוט חוויה.

עכשיו נראה דוגמה איך ההגנה של הקאבס נראית. פיק&רול של סמארט ומוריס משאיר את היל מול מוריס ולברון מול סמארט. לברון ממשיך לשמור אנרגיה בהנגה ולא מפעיל שום לחץ על סמארט שיכול בקלות למסור מתי ולאן שהוא רוצה. במקביל היל עושה בשכל ושומר גם הוא פרונט אבל כשאין שום לחץ על המוסר, ואין שום עזרה מהוויק סייד (כולם עומדים ומסתכלים) זה מתכון לדאנק קליל של מוריס. הרי לכם ההבדל בין שתי ההגנות של הקבוצות הלילה.

מעבר למהלכים שציינתי והקאבס יהיו חייבים להגיב אליהם כי היו עוד הרבה כאלה הלילה יש עוד כמה מפתחות לקראת המשך הסדרה. נתחיל ממשחק הריצה. בוסטון תקפו פעם אחר פעם את האין הגנה של הקאבס במעבר. הם ייצרו יותר נק' במתפרצת ויותר נקודות מאיבודים. גם אחרי ריב' הם רצו לא מעט וזה קרה דווקא אחרי החטאות של לברון. לא מעט פעמים אחרי איבוד/החטאה שלו הוא לא יורד להגנה, נשאר להתלונן על השופטים או סתם לתהות מה קרה- בוסטון ניצלו את זה וייצרו נק' קלות. פה יש גם אחריות גדולה ללברון שלא יכול לתת לזה לקרות.

אם מסתכלים גם בסטט' אפשר לראות את המשחק הנהדר של בוסטון. ההגנה שלהם הכריחה את הקאבס לקחת 24 זריקות מיד ריינג'. המון בשביל הקאבס שזרקו 15 בממוצע למשחק בפלייאוף. בנוסף הם עצרו את הקאבס לחלוטין בריסטריקטד 55% לעומת 73% של בוסטון בדרך לנצחון של 60-38 בנק' בצבע. השלשות כמובן מהוות מפתח עיקרי והיום בוסטון ניצחו בנוק אאוט. הקאבס נראו יותר כמו הקבוצה של הסיבוב הראשון שפוגשת ביריבה מסודרת עם תכנית משחק גם הגנתית וגם התקפית שעובדת טוב ולא כמו הקבוצה שחגגה התקפית נגד הראפטורס הרכים.

נקודה מעניינת נוספת היא ארון ביינס. בוסטון קצרים ברוטציה, לפי הדיווחים לארקין לא יחזור לסדרה, מה שמשאיר את סטיבנס עם שמונה שחקנים שראויים לשחק בסדרה הזאת. הבעיה עם ביינס שהוא מתאים רק מול תומפסון. בחצי הראשון סטיבנס התאים את הדקות שלו לדקות של TT וזה עבד בסדר גמור. ברבע השלישי הוא ניסה לשחק איתו כשלאב משחק כ5 והנה התוצאה:

ביינס לא יכול להתמודד מול לברון בחילוף, ואם יעשה הדג' בפיק&רול כמו שיעשה כשTT על המגרש, לאב יישאר חופשי לשלשה. סטיבנס ירד מהר מאוד מהרעיון הזה ושווה לעקוב אחרי המאצ' אפ זה בהמשך כי אם לו מחליט לייבש שוב את TT הרוטציה של סטיבנס כבר מתקצרת ל7 שחקנים, וזה משמעותי.

כל הנתונים מתחברים למהלכים שהראיתי, מה שמראה על יותר מסתם יום רע התקפית של הקאבס. עדיין סביר להניח שיקלעו באחוזים טובים יותר בהמשך הסדרה ,וכמובן שנראה לברון אגרסיבי יותר אבל אסור לשכוח שגם אצל בוסטון רוזייר לא היה מדהים התקפית וגם טייטום וסמארט יכולים לשמור יותר.

https://www.youtube.com/watch?v=DOKxCKahY1s

Tags: 

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. תודה נמרוד נהדר.
    עוד דבר הוא שמוריס ספג 2 עבירות בשתי דקות הראשונות של המשחק. סטיבנס בחר להשאיר אותו וקליבלנד לא עשו כלום כדי לתקוף אותו. מוריס סיים את המשחק עם 3 עבירות. בכלל היה נראה שקליבלנד לא הגיבו לשום דבר שקרה על המגרש. אם הם היו קבוצה אחרת הייתי מתאר את זה כשוק, אבל להם אין את התירוץ הזה.
    פשוט עבודה נוראית של המאמן וביצוע חסר כוח ורצון של השחקנים.

      1. זה באמת אחלה אבל לפחות אצלי יש רעש סטטי נוראי, כבר עדיף להקליט ללא קול…

        בכל מקרה המון תודה על ההשקעה!

  2. הדאבל אפ על לברון הגיע רק במקרה שהוא נשאר מול רוזיר וכשמוריס לא היה עליו זה בדרך כלל היה אוג'לה ששמר עליו.
    מה שעוד הסלטיקס עשו שהיה מעניין לטעמי זה לא להגיב למצבים אותו הדבר. בתחילת המשחק הקאבס פעמיים הלכו לפיק אנד רול עם לאב והסלטיקס החליפו אוטומטית. בפעמיים הבאות הורפורד עבר מתחת.
    אני חושב שבשמירה על שחקן כמו לברון חשוב מאד שהוא לא ידע בדיוק למה לצפות. הוא אמנם לרוב ידע למצוא פיתרון אבל זה מקשה עליו כשהוא לא יודע בדיוק מה השמירה שתגיע.

    1. נכון, נראה לי שחלק גדול מתכנית המשחק של בוסטון היתה לגרום ללברון לחשוב כל הזמן.
      שמעתי לא מזמן באחד הפודקאסטים שמה שמיוחד ושונה בבוסטון זה שרוב הקבוצות משתמשות בהתקפה של reads, השחקנים מבינים מה ההגנה עושה ומתקיפים על פיה. בהגנה בדרך כלל לקבוצות יש תכנית משחק די נוקשה.
      סטיבנס דוחף את השחקנים שלו לעשות reads בהגנה. ברור שחייבים שיהיו לך שחקנים סופר חכמים כמו הורפורד אבל הצורה שבה בוסטון מגנה כל הפלייאוף, פשוט מראה שכל השחקנים שם יודעים לקרוא את המשחק וזה מה שבאמת מדהים אצל קבוצה כזו צעירה.

      1. לעידו- נכון לגבי הדאבל אפ, אבל הם ביצעו אותו בצורה יעילה. בהמשך לתגובה שלך למטה- אני לא יודע כמה אפשר להגיד שהקאבס קולעים את הזריקות האלה. נגד הראפטורס הם נתגלו בהגנה חלשה מאוד. כשאינדיאנה הציבה אתגר דומה הם לא פגעו.

        בוסטון עשו את המירב כדי להקשות על כל זריקה וזה משמעותי. יש גם מהלך שלאב מקבל כדור בפינה לשלשה חופשית אחרי אופ' ריב' אם אני לא טועה והורפורד עם עוד ספרינט בקלוז אאוט חסם אותו. פשוט הגנה מחוייבת גם בפרטים הקטנים.

        לגבי השינוי בשמירה, הם דיברו על זה גם בשידור זה חשוב מאוד. בטח אחרי שאתה מוציא קצת את לברון מהקצב שלו ויכול לעבור אנדר כשהוא לא מוכן לזה.

        לגבי אוג'ליי – אני לא יודע איך השם שלו ברח מרשימת השומרים של לברון הוא מי ששמר עליו הכי הרבה אחרי מוריס, בכל מקרה הכוונה שלי היא ביכולת להציב עליו שומרים איכותיים גם בסוויצ'ים מה שמאוד משמעותי.

        ניב- מעניין מה שאתה אומר, לא שמעתי על זה. לסמוך על שחקני הגנה שיחליטו תוך כדי מה לעשות זה באמת שינוי מעניין, ששווה לעקוב אחריו בשנים הקרובות אם יתפשט לעוד קבוצות

          1. וגם לברון לא יהיה כל יום 5/16 מהשדה.

            אין ספק שנראה משחקים התקפיים יותר טובים מבחינת הקאבס, גם אם לו לא יעשה את ההתאמות, לברון ידאג לעשות אותן.
            אבל בוסטון היום הציגה פתרונות מעניינים להתמודד עם ההתקפה של הקאבס שיכולים להמשיך לעבוד וגם להם יש עוד הילוך בהתקפה (לפחות במשחקי הבית, במשחקי החוץ הם עוד צריכים להוכיח את עצמם).

            שלא תטעה, הקאבס לדעתי עדיין פייבוריטים וגם לא אופתע אם זה ייגמר ב5. אבל היה פה משחק מרשים של בוסטון שאני מקווה שימשיכו עם הדגשים והמחויבות הזאת ואז זאת סדרה שיכולה ללכת עד הסוף

          2. קורבר גי אר ולאב לא ינצחו סדרות לבד בלי לברון בשיאו. קורבר לא יקלע אף פעם 40 נק גם אם יעמוד כל המשחק לבד על קשת ה3. בוסטון כל יום יקנו 28 נק של קורבר ו20 של לברון. זה מבטיח נצחון בקלות.

          3. הם בהחלט לא יקנו את זה כי המשמעות תהיה שלברון מוסר לחברים שלו והם קולעים. זה יבוא יחד עם 15+ אסיסטים וסביר להניח גם ניצחון של הקאבס.

  3. בכלל לי זה היה נראה שהתוכנית של הסלטיקס הייתה לקחת את הצבע ולא לאפשר ללברון להגיע לשם (לברון צריך להתמודד בדיוק אם אותה סיטואציה שעמדה בפני בן סימונס רק שלו יש זריקה מבחוץ).
    מהצד השני הם בהמון סבלנות חיפשו את המיסמאץ' (כלומר קורבר ולאב) שיאפשר להם פעם אחר פעם לעשות נקודות קלות בצבע. ברבע הראשון בו נגמר למעשה המשחק הסלטיקס היו 10 מ-12 ברסטריקד של הקאבס. זו הגנה פושעת.

  4. אם כבר יש נקודת תורפה בסלטיקס (שהאמת הייתה די צפוייה) שהקאבס צריכים לנצל במשחקים הבאים זה ארון ביינס שהתקשה מאד לשמור גם על TT ולאב וגם בחילופים מול השאר.
    כמו כן זה ברור שהם חייבים לנצל את הדאבל אפ על לברון כשהוא מגיע. גם הזריקות שבהם מגיע הקלוזאאוט שהבאת הן כאלו שלרוב הם קולעים.

  5. אהה והנקודה עם להביא את הדאבל אפ לא כשלברון עם הכדור אלא כשהמסירה עוד באויר היא כל כך חשובה כי היא לא מאפשרת לו את החופש לסקור את המגרש ולמצוא את השחקן הפנוי עוד לפני שהאדבל אפ מגיע.

  6. מצוין תודה. איך הסלטיקס מנעו מלברון לחדור לטבעת לפני שהוא התייאש?

    אגב תודה שעברת מאתר הNBA ליוטיוב, היה לוקח לזה להיטען שנים.

  7. עוד משהו שלא בטוח עד כמה הוא רק התחושה שלי או משהו שהיה באמת סיסטמתי – הקאבס ניסו להוציא את הכדור מהידיים של טייטום על ידי הדאבל-אפ הקבוע שלהם. לדעתי הוא התמודד לא רע ולא תקע את ההתקפה.

    1. גם אני שמתי לב לזה. אני חושב שהם לא היו מספיק אגרסיביים ובלי קשר הוא שיחק עם כזה ביטחון שזה בכלל לא שינה לו. גם במשחק הבא אני מהמר על זה שהוא יהיה בטוח בעצמו, רק שהפעם הם גם ישמרו אותו חזק יותר ויהיה מעניין לראות איך הוא יתמודד.

      היו גם הפעמיים שהוא דפק שלשה על הראש של סמית׳ שבטח לא הורידו לו מהביטחון… בכלל, יחסית לרוקי הוא נותן תחושה של שחקן מחושב לאורך העונה כולה.

  8. ניתוח מעולה! תודה רבה
    קליבלנד מרגישים לי כל כך קצרים מבחינה התקפית, אני לא רואה תנועה מתוכנת היטב שאמורה לחפש שחקן במצב טוב אלא רק דברים ספציפיים עבור שחקנים ספציפיים.
    ואן גאנדי עלול להתגלות כצודק כשאמר שבוסטון הם הפייבוריטים בסדרה

    1. להיצמד זה שטויות, לברון מנגב עם צמידים כאלו את הפרקט, השאלה איך סוגרים אותו קבוצתית, כלומר לא לאפשר לו לקחת תנופה עם צעד ראשון ולסגור כמה שיותר את הצבע עד אטימתו שיקח הכל מבחוץ. שחקן אחד גם אם יצמד ינוגב, גדולים ממרקוס מוריס נמצמדו אליו ונוגבו.

  9. אחלה טור נמרוד.

    בוסטון עשו את מה שעשו ב2008. סגירת צבע, אתלטיות צמודים ודאבל חכם, ברוב המקרים זה יעצור את לברון ואחרים לא ינצחו סדרות, אני חוזר ואומר שנים ומאמני NBA מסרבים להקשיב. כמובן שקל לומר את זה אבל קשה ליישם, זה דורש משמעת ואימון ברמה גבוהה כמו שציינתי וכמו אז גם היום אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה בצבע משחק בבוסטון (הורפורד וגארנט). אם מול הגנה כזאת לברון פוגע בגאמפ ןמבחוץ שיחק אותה אבל לרוב הוא לא יפגע למרות שהיום הקליעה שלו הרבה יותר טובה ועדיין יכול פה ושם להתפוצץ.

    לטורנטו לא היו כלים להגנה כזאת דרוזן ולאורי הרבה יותר חלשים בהגנה מרוזייר,סמארט ובראון. טורנטו גם לא אומנו להגנה כזאת ורק אנונובי שהיה טוב נשאר עליו לבד וןלברון גם פגע מבחוץ. איבאקה זה לא איבאקה של 2012 ולא הורפורד.

    1. עוד דבר, שחקני בוסטון כולם טובים מאד/מצויינים בהגנת אחד על אחד רוזייר, בראון, טייטום, מוריס, הורפורד, סמארט ולכן איך חורים ולא צריך לעזור הרבה וניתן להחליף. פילי למשל נאלצה להחליף הרבה ונתנה לאמביד להפקיר את הצבע כי באחד על אחד שחקניה חלשים בהגנה והיה צריך לחפות עליהם. מה מנצח הגנה כזאת? הנעת כדור ברמה גבוהה כמו ספרס בעבר וגולדן. הקאבס לא מאומנים בהנעת כדור על מנת להעלים את החסרונות של אחד על אחד של שחקניהם (למעט לברון) ואף אחד שם בחמישייה וכמעט בסגל לא יודע לשחק ISO. אז אין ISO ואין הנעת כדור למעט מחכים מה יעשה המלך ואז הם נתקעים.

    2. מה זה מסרבים להקשיב לך? אתם פשוט כל כך מלא מעצמך שזה לא להאמין.
      קונספטואלית הסלטיקס לא עשו כאן משהו יוצא דופן שהקבוצות לפני לא ניסו. הם כמעט לא הביאו דאבל-טים אלא רק כשלברון נשאר לבד מול רוזיר ונתנו לשומר שלו לקחת אותו באחד על אחד. הביצוע שלהם פשוט היה טוב בהרבה.
      כשלברון קבר את המיד ריינג'ים האלה באחוזים לא הגיוניים בסדרה מול הראפטורס אז ההגנה שלהם פתאום הייתה לא נכונה?

  10. מעולה, נמרוד, אפילו אני לומד כאן דברים חדשים (אפילו כי אני אדיוט, לא כי אני כבר יודע הרבה…)
    מה שאותי הכי הרשים זו הסבלנות של בוסטון, בהתקפה ובהגנה כאחד. כשמתחשבים בגיל שלהם, ובכך שחלק גדול מהקבוצה הגיע רק השנה, זה כבר הופך ללא פחות ממדהים

  11. https://vimeo.com/269627939

    העליתי וידאו של ההתקפות בתחילת המשחק-תראו כמה הם הפעילו את לברון בדקות הראשונות של המשחק..לא אין ספק שזה מכוון..

    טורנטו השאירו את OG בפינה על קו השלוש כל הסדרה כשהיה בהתקפה ולברון שתה איתו קפה שם לאורך כל הסדרה..

    1. מה הכוונה בהפעילו? זה לא שהם הלכו עליו באחד על אחד.
      בכלל קליבלנד משחקים עם לברון מין אזורית שהוא באמצע וככה יכול לנוח בהגנה רוב המשחק (וגם לעשות מהלכים טובים בעזרה על השחקנים שנכנסים לסל).

      1. נראה לי שהכוונה שהם הפנימו את הסכמה ההגנתית של הקאבס עם לברון (עמידה מחוץ לבקבוק מתחת לסל) ופעלו בשביל להוציא אותו משם.

        1. יש בזה משהו. למרות שאתה עדיין רואה אותו לרוב נותן את המרחק לשחקן שממול כשהשאר עוברים על החסימות ומתזזים.

      2. תודה רבה..

        אחד על אחד מולו לא יעיל בדרכ ..לא משנה מי זה יהיה…אבל לשחק עם חילופים עליו ולגרום לו לשמור על שחקנים שונים עם הרבה אופציות כמו רוזיר ובראון,לגרום לו לרדוף אחריהם לאורך המגרש וליצור MISSMATCH כדי שיהיה בכוננות עבודה על הזמן זה משהו שלא ראיתי בכלל מול טורונטו..כמו שאמרתם הוא רק עומד מחוץ לבקבוק מחכה למישהו שיחדור לצבע ומידי פעם מנסה לחסום שם…לדעתי גרינברג הבין שגם ההתקפה שלו צריכה להתרכז בהתשת בלברון…

        1. אבל כל העניין שהוא לא ממש רודף אחריהם. תסתכל גם בקליפ שהכנת איך הוא נשאר פחות או יותר על ההיקף של הצבע ונותן לשאר לרדוף בחילופים בחסימות. זה בהחלט יוצר מיסמאצ'ים וגם לא מעט חורים מאחור כשהוא נמצא בחלק הגבוה של הצבע.

          1. נכון אבל הדרך היחידה שאפשר להפעיל אותו בגלל החוסר יעילות של 1-1 זה בדיוק מה שהם עשו..להשאיר אותו מרוכז בהגנה..בהמשך המשחק הם שיחקו עם אוזאלי שאותו הם השאירו בהתקפה בצד ביחד עם לברון ששמר עליו אבל אחכ הם חזרו לשחק םיק אנד רול של מוריס וסמארט (הרכז החדש) ביחד עם לברון בחילופים וגם אז לברון היה חייב לשמור..
            לא פשוט לשחק מול לברון שהוא מעורב בהגנה אבל בוסטון עשו את זה ביעילות רבה…

      1. אחלה וידאו, בהחלט מעניין.

        השאלה פה היא כמה זה מכוון מול לברון. זאת ההתקפה של הסלטיקס שראינו כל השנה, אני לא יודע כמה יש פה משהו ספסציפי כדי לערב את לברון במשחק ההגנה. פשוט בגלל הסגנון שלהם הוא חייב להגיב על כל התנועה ללא כדור והחסימות. אבל זה בהחלט יכול להשפיע.

  12. אחלה ניתוח!
    אני חושב שאתה מראה כאן יפה שהפרטים הקטנים ניצחו את המשחק. בדיוק בגלל זה, אני לא מסתנוור מהתוצאה. זה רק משחק אחד וניצחון אחד.
    מחכה כבר למשחק מספר 2

  13. נמרוד, אנחנו עומדים לחזור הביתה מאטלנטה והזקנה כבר מאיצה בי. אקרא בסבלנות כשאגיע הביתה.
    בהזדמנות גם תסביר לי על 'הצעצוע החדש'

  14. ,סדרת הפוסטים הזו ממש מצוינת. שופכת אור על פרטים שלא תמיד שמים לב אליהם, בעיקר באמצעות השימוש בוידאו. מאד מועיל ומחכים. תודה רבה נמרוד.

  15. אני גאה עם מה שנמרוד מכניס לאתר, ואני כמעט בטוח שאין אף אחד אחר בארץ שעושה זאת או מסוגל לעשות זאת כמו נמרוד!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט