מעורב הופס ליום רביעי בערב: הסיפור של פילדלפיה מסתיים הלילה / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי בערב: הסיפור של פילדלפיה מסתיים הלילה / מנחם לס

1. דן שונסי מהבוסטון גלוב מכנה את משחק הלילה כ-mere annoyance (ואני מסכים איתו)

המשחק הלילה אינו אלא הטרדה. חוקי ה-NBA מכריכים ארבעה נצחונות אז המשחק הזה הוא יציאת חובה.

בפילדלפיה הסיפור שונה. הם מאמינים שהקבוצה הצעירה (למעשה הסלטיקס יותר צעירה!) תצליח לעשות מה ש-129 נסיונות קודמים מ-0-3 ל-4-3 לא הצליחו.

הם שוכחים ש-

אפילו אם יקרה נס והם ינצחו הלילה, הם צריכים עוד נס אם ינצחו שוב בביתם (מה שלא יקרה), ואפילו אם ינצחו – הם צריכים לחזור לבוסטון ולנצח שוב.

המורה שלנו קווינט היה מושך לי באוזניים לפני כל הכיתה שלוש פעמים, פעם על כל "אם". הוא פעם אמר לנו שאם לסבתא שלו היו שני קוגלרים היא היתה קורקונט (פעם קראנו לזה קורקונט, אבל בבנייה עצמית עם שני קוגלרים, ויאללה, נוסעים):

 

אין דרך שטירוני עיר אחוות האחים יבואו ל-BIG GREEN NATION וינצחו הערב. פשוט IMPOSSIBLE!

לסיקסרס היה צ'אנס שהם זרקו לפח כשהם הובילו ב-22 והפסידו. זה היה הקש ששבר את גב הגמל. המאמן ברט בראון יירד לקיברו (אני מקווה שיהיו לו חיים ארוכים!) עם הזכרון של הפאשלה שלו במשחק הזה שנתן ליתרון עצום לברוח והוא יושב כממוטה ולא מבקש טיים לעצור את ההוצאה להורג.

הערב צעירי הסלטיקס באים לטרוף. הם לא רוצים סתם נצחון. הם רוצים  ה-ש-פ-ל-ה. נימאס להם לשמוע על "פילדלפיה, קבוצת העתיד", כשהעתיד הוא ס"ה שני שחקנים, שאחד מהם לא מסוגל להכניס כדור לחור, אפילו אם החור היה גדול כמו חור הלאבה מראש ההר השופך קיטונות לאבה על בתים של תושבים שקטים שכל מה שהם רוצים לעשות בהוואי הוא להשתזף ולהצביע עבור טראמפ.

גם ג'ואל אמביד הוא סנטר כלל לא מפחיד כי הוא בונה בית בפרימטר, במקום לקבור 80, 90, כפי שסנטר אמיתי כמו צ'מברליין היה עושה, או אפילו 50 כמו ששאקיל היה עושה. הכל תחת הסל. אפס שלשות  היו לוותיקים הטובים של אז.

עם ג'ואל?. הקשת היא המקום של אמביד כי הוא לא יודע (או, גוואלד, מפחד?) כיצד לשחק תחת הסל, ובינתיים איש לא לימד אותו.

כל השאר הם וונילים אירופאים, או ווטרנים כג'יי ג'יי רדיק שהערב עלול להיות משחקו האחרון בקריירה.

אני לא רוצה לומר לסלטיקס שהבעייה שלהם היא הקאבס, לא הסיקסרס, כי אחרי הכל נותר להם משחק אחד שחובה לשחק אותו, אפילו שהוא כה מיותר, ולא יותר מעוד שעתיים וחצי של שמיעת בדיחות עצובות מצ'ארלס בארקלי.

אז יאללה, מהר. שיעבור כבר הקוץ בתחת הזה.

2. ההערצה לכריס פול עולה – משום מה – על ההערצה לכל שחקן אחר

 

 

לתמונה הזאת אני מקווה שאף נאיבי רפה-הבנה באתר מאמין. הקנאה אצל המזוקן בוערת, אבל מה לעשות שהוא חייב לחייך.

כולם מחייכים לעבר כריס פול. הדבר שאף פעם לא הבנתי זוהי ההערצה לשמנמן הזה שנראה לי שתלטן, כובשן, ודומיננטי ברמות. אולי בגלל שהוא היה סופר-לוזר עד עתה ישנם המקווים להצלחתו.

לך תדע.

עוד מימיו בווייק-פורסט הוא היה השחקן הפופולרי והאהוב מכולם, וזאת אולי בגלל שהוא נמוך, קצת שמנמן, ועושה הרבה דברים ב"מוח במקום כוח". הוא גם נראה האנטי-תיזה של מיליטנט כשכל מה שהוא עושה בזמנו החופשי הן פרסומות לחברת הביטוח STATE FARM (הפרסומות המשעממות בתולדות הטיווי). אולי הוא נערץ כל כך כי הוא מין יורם שחור שהלבנים היו רוצים שכל הכושים (מנחם! 'כושים'??? כיצד אתה משתמש במילה הזאת? כיצד? שכחתי שאומרים 'אפריקאי-אמריקאי – 14 אותיות – אז הלכתי למילון והסתכלתי תחת NEGRO ו-SURPRISE!!! – כתוב "כושי", 4 אותיות) יהיו כמוהו.

כך או כך, הטוויטרים המברכים אותו רבים מאלה שהנסיך הארי והמגן האמריקאית שלו מקבלים לרגל חתונתם.

אין באפשרותי להכניס את עשרות אלפי הטוויטרים. הנה אחד, לדוגמא, מהרינגר:

 

 

כל מה שיש לי לומר על כך זה 'חכו'. אני מתכוון ל-'חכו עד שיפגוש כושי אפילו יותר יורמי ממנו, ויותר לבן ממנו – ושמו סטפן קרי.  אני מקווה מאד שהאפריקאי-אמריקאי הזה כריס פול יאכיל את האפריקאי-אמריקאי הזה, סטף. אני מתפלל שזה יקרה.

ולומר לכם משהו? כמה שזה נשמע מוזר, אני מאמין שהאפריקאי-אמריקאי הזה כריס פול יראה אחת לתמיד לאפריקאי-אמריקאי בעל שתי טבעות אליפות שהמלך מת, יחי המלך!.

 

3. דוויין קייסי – מאמן העונה!

 

אם דוויין קייסי יפוטר, אז תהיה זו הפעם הראשונה בהסטוריה של ה-NBA (אלא אם-כן גיא או עידו יתקנו אותי) ש'מאמן העונה' מפוטר בסוף העונה של בחירתו. אבל למעשה עידו וגיא לא יכולים לתקן אותי כי מה שכתבתי היא היא האמת: "מאמן השנה" הזה הוא לא התואר הרשמי של ה-NBA (ששם הבוחרים הם קבוצת עתונאים מובחרת), אלא תואר חדש של ה-NBAC (מאמני ה-NBA) שהחליטו על התואר החדש בשנה שעברה, והוא נקבע ע"י 30 המאמנים עצמם.

לכן הוא גם יותר יקרתי מהבחירה של ה-NBA, אלא אם כן הבחירה שווה.

זה עדיין לא רשמי אבל מרק סטיין מהניו יורק טיימס (https://www.nytimes.com/2018/05/09/sports/dwane-casey-raptors-coach-of-the-year.html) כותב שהוא-הוא זה שניבחר ובחירתו תיוודע רשמית.

קייסי הוביל את טורונטו ל-59 נצחונות מרשימים, אבל הסוף לא היה טוב כשהקאבס עשו עליהם סוויפ בסיבוב השני. ישנן שמועות שהרפטורס נוטים להחליף את המאמן( http://leaning toward making a coaching chang

הוא הוציא את דרוזן לכל הרבע הרביעי במשחק השלישי, מהלך שהביא לויכוח סוער ביותר בין שאקיל וצ'ארלס בארקלי http://had a heated argument over it on Tuesday that turned personal

אם הוא אמנם יפוטר, הוא לא יישאר 'מאמן ללא משרה' זמן רב. מישהו יחטוף אותו מיד.

 

4. רודי גובר שולח AMAZING TWEET אחרי ההפסד אמש:

*

רודי מלא הערצה להישגי הקבוצה אחרי שהיא איבדה את הייוארד גורדון, ומלא תקוות לעתיד!
*

5. הנקבה הזאת נראתה אמש ליד אורקל סנטר עם הטי-שירט הזה:

'פילינג גוד' מדווח שהצעירה הזאת בחרה להופיע ככה למשחק הווריורס נגד הפליקנס…

 

6. הטוויט שמנכ"ל יוסטון דרל מוריי שלח לקראת מיפגש הענקים:

 

*

הטוויט הוא של שני ה-TITANS מ-ROCK EM ROBOTS הענקים לוחמים אחד בשני והאימפליקציה היא כמובן ששתי הקבוצות הנחשבות כחזקות ביותר ב-NBA (כמובן נחשבות ע"י רפי ובינוני הבנה; אני לא חושב כך כלל וכלל) לוחמות אחת בשנייה עד שהאחת תיפול.

ליוסטון כמובן יש את הרקורד הטוב ביותר ב-NBA עם 17-65, ויש לה רקורד עונתי של 1-2 נגד הלוחמים העונה.

מה שכן, אפילו שהקאבס מחכה בצד (אוקיי – תחכה אחרי שתיגבר על הסלטיקס, לצערי) לנצח את המנצחת, תהיה זו סרייה FOR THE AGES, ולא משנה כיצד תסתכל על זה.

 

 

*

7. הארדן שיחק חולה במשחק החמישי

 

כריס פול שיחק את אחד ממשחקי חייו אמש. אולי הוא ידע מה שאף אחד מאיתנו – ואפילו שדרי TNT – לא ידע: שג'יימס הארדן שיחק מקורר עם חום נמוך.

הוא היה 7 מ-22 ב-35 דקות משחק, וה-22 נקודות היו המקום השני מהתחתית עבורו בפלייאוף.

הוא לא התלונן. זה היה כריס פול שגילה זאת אחרי המשחק (CP3 told TNT’s Kristen Ledlow in a postgame interview)

8. NO HITTER ראשון בקנדה!!! (ועוד ע"י קנדי!!!)

*

ג'יימס פקסון תקע מבט ב-20,000 הקנדים באיצטדיון הטורונטו בלו ג'ייס והצביע על זרועו.

מה היה שם?

GIANT MAPLE LEAF טאטו. להזכיר לקנדים מי הוא – קנדי מלידה, אוהד שרוף של טורונטו מייפל ליפס בהוקי, והקנדי הראשון לזרוק נו-היטר בארץ מולדתו. זה היה במשחק בו קבוצתו סיאטל מרינרס ניצחה את טורונטו בלו ג'ייז 5-0.

כשניגמר הוא אמר:

"You couldn't write this stuff," Paxton said. "Pretty amazing to have it happen against the Blue Jays, at home in Canada."

בן ה-29 מבריטיש קולומביה קיבל סטנדינג אוביישיון שהגיע לו. הטאטו על זרועו שהמצלמות הבזיקו על מסך האיצטדיון הענק הכניס את הצופים לטרוף מחלט. עם הנו היטר הוא הצטרף לדיק פאולר, הקנדי האחר משנים עברו (פילדלפיה אתלטיקס, 1945) להיות הקנדי השני לזרוק נו היטר.

זהו הנו היטר השלישי העונה, וכולם בארצות שונות:  באפריל 21 שון מניאה זרק נו היטר נגד בוסטון בקליפורניה. ארבעה שחקני דודג'רס התחברו ל-NO HITTER לפני שבוע במכסיקו, ועתה הנו היטר בקנדה.

פקסון זרק 99 פיצ'ים, סטראק אאוט 7, הוליך 3, וניצל ע"י פעולת הגנה נפלאה של איש הבסיס השלישי שלו קייל סיגר:

*


*

פקסון נמצא בהיי לא נורמלי בפיצ'ינג, כששרף בסטרייקאאוט 16 שחקנים באחד המשחקים הקודמים, והכדור המהיר של 100 מייל הפך לנשק הרגיל שלו.

כשניגמר הוא אמר:

"Just showing my respect to the Canadian fans," Paxton said. "I really appreciate their cheers after the game, supporting me being Canadian. That was very special. I just wanted to show them that I heard them and that I was very grateful for their support."

 

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 77 תגובות

    1. הנה הקשר שלילי: "וַתְּדַבֵּר מִרְיָם וְאַהֲרֹן בְּמֹשֶׁה עַל אֹדוֹת הָאִשָּׁה הַכֻּשִׁית אֲשֶׁר לָקָח". מרים ואהרון מרכלים במרמור על משה שמעדיף כושיות על אשכנזיות. למה הקשר שלילי? בוא נאמר שאם זה היה הקשר חיובי ה' לא היה מתעצבן כל כך על מרים ומדביק אותה בצרעת 9 פסוקים אחר כך 🙂

      1. דווקא פה זה במובן חיובי ,אונקלוס מתרגם " אתתה שפירתא "
        רשי כותב כושית: בגימטריה יפת מראה
        מרים דיברה עם אהרון על זה שמשה בחר לפרוש ממנה ועל זה היא נענשה. למרות של התכוונה לדבר בגנות
        ותדבר מרים ואהרן" – (ספרי) היא פתחה בדבור תחילה לפיכך הקדימה הכתוב תחלה ומנין היתה יודעת מרים שפירש משה מן האשה רבי נתן אומר מרים היתה בצד צפורה בשעה שנא' למשה אלדד ומידד מתנבאים במחנה כיון ששמעה צפורה אמרה אוי לנשותיהן של אלו אם הם נזקקים לנבואה שיהיו פורשין מנשותיהן כדרך שפירש בעלי ממני ומשם ידעה מרים והגידה לאהרן ומה מרים שלא נתכוונה לגנותו כך נענשה ק"ו למספר בגנותו של חבירו

        1. הבעיה המתודולוגית שלכם – אסף, הפועל גזר מלחמה ורפיקי – היא שאינכם קוראים את המקרא כפשוטו אלא את פרשניו, שכידוע ליודעים היו להם אמונות ואידאולוגיות שעיצבו את פרשנותם. אתם משולים לאדם צעיר וספורטיבי שאינו יוצא מביתו בלי הליכון. והרי המקרא נכתב על מנת שירוץ בו הקורא, לבדו, בכוחות עצמו ובביטחון ביכולתו להבין את שקרא. ותרו על ההליכון, עזבו את הפרשנים בצד, לפחות לזמן מה, וקראו בעצמכם את הטקסט ונסו להבין מה פשוטו.
          [והערה לרש"י הנכבד: נכון ש"כושית" ו"יפת מראה" שווי ערך בגימטריה, אבל מה לעשות שבתנ"ך שלי כתוב "כֻּשִׁית", בלי וי"ו, מה שמשנה את התמונה…]

          1. ג'ורג חבר יקר ונחמד ,אני חי בשמחה ובשלום עם הבעיות שלי והלוואי ומה שציינת יהיו הבעיות היחידות שלי בחיים. אני בחרתי בדרך של משה קיבל תורה מסיני ומסרה ליהושע ויושע לזקנים וכן הלאה מסירה מדור לדור מרב לתלמיד תורה שבכתב ותורה שבעל פה מבחינתי הם אחש ושניהם ניתנו בסיני, ולכן כמו שאני רואה את זה ללימוד התורה יש כללים מסודרים ומדוייקים ולגבי מה שציינת יש כתיב וקרי ואכן בכתיב רשום בלי ו אבל הקרי הוא עם ו ולכן נכנס לחישוב הגימטריה.
            אבל עוד פעם זאת הדרך וההסתכלות שלי בתקוה שתוכל לכבד אותה כמו שאני מכבד את שלך ושנזכה תמיד לראות רק את הטוב שיש באחר.

    2. הבעיה היא לא מה כתוב בתנך, אלא הקונוטציות שהצטרפו למילה מאז. אם אתה לא חושב שזה בעייתי, היית קורא לגלן רייס ג'וניור 'כושי' בפנים? (בהנחה שהוא מכיר את המילה)

      1. מתוך וויקיפדיה: "ממלכת כוש הייתה ציוויליזציה שהתרכזה בצפון נוביה (כיום צפון סודאן), והייתה אחת מהתרבויות המוקדמות ביותר שהתפתחו סביב עמק הנילוס. המדינה הכושית הגיעה לכוחה לפני שליטת המצרים הקדמונים. אנשי הממלכה נקראו בשם כושים."

  1. מנחם ג'ורג' קארל ולמיטב זכרוני ת'בודו פוטרו אחרי שנבחרו כמאמן העונה.
    לגבי כריס פול, הוא פשוט מנהיג מלידה. הוא עולה לאנשים על העצבים לא מעט, בטח בזמן משחק ולא מפסיק לדבר. בטח לשחקנים מסויימים זה מציק, כמו גריפין. הארדן הכי רחוק מלקנא. שחקן כמו פול זה בדיוק מה שהיה צריך לצידו.

  2. מעניין מנחם.

    ארדן הוא אלפא וההיפך הגמור מקוין דורנאט.
    בניגוד לדורנאט הוא עזב את אוקלהמה לקבוצה שלא הגיעה לשום הישג משמעותי כדי להראות מה הוא שווה כשחקן מוביל.

    לכן הסיכוי שארדן יפריע לפול להשתלט על המשחק יותר גבוה ממצב שבו קורי יקח את הכדור מהידיים של דורנאט.

    1. הארדן עבר בטרייד. הוא היה מעדיף להשאר בתאנדרס.הוא לא בחר ביוסטון. הוא עדיין שם בגלל חוזה סופר מקס, ושחקנים טובים שהצטרפו בהמשך לקבוצה.

  3. ארדן עם 7 מ-22 מהשדה זה לא יספיק מול הגולדנים.

    אני גם לא קונה את התירוצים של "חום נמוך" שישמור את זה לעונת הדיג.
    שיציץ ביוטיוב ויראה איך ג'ורדן ולברון נתנו הצגה עם חום גבוה.

  4. קייסי מאמן העונה זה פשוט מביך. אפילו רק על העונה הסדירה הייתי נותן לסטיבנס את הפרס לפניו,על אחת כמה וכמה על הפלייאוף.עוד לא מאוחר להחליף את המעטפות,רק אומר

    1. בחירה מוצדקת. הביא קבוצה בינונית לעונת שיא. היה ברור לכולם שבפלייאוף אין לטורונטו מה למכור, כשהספסלים פחות משמעותיים .

    2. זו בחירה של גילדה.ארגון המאמנים שומר על אענטרס של מאמן בסכנת הדחה.
      לא חושב שצריך לפטר אותו. אבל הוא אצלי גם לא בין החמש הטובים.

  5. קייסי לא זכה סתואר מאמן העונה אלא נבחר על ידי חבריו למקצוע (שאר 29 המאמנים). זה לא התואר הרשמי שהליגה מכריזה עליו.

    1. זה די מתסכל לשבת כל הבוקר ולכתוב מעורב לערב שלכם, ואז לקבל תגובות שברור מהן שהכותב רק קרא את הכותרת, אבל לא טרח לקרוא את הפוסט עצמו – דקה של זמן – ולי חצי שעה של עבודה. תודה עידו על שהטרחת את עצמך לקרוא את הכותרת, ועל הנאתך שכאילו מצאת עוד שגיאה במה שכתבתי.

  6. יש פה מישהו שמעדיף לקבוצה שלו את כריס פול מאשר את סטף?
    עם כל הכבוד ויש לי כבוד לכריס פול בעיקר על הבנת וראית המשחק סטף עולה עליו בכל פרמטר מלבד ההגנה וגם שם לא בהרבה.

    1. אני לוקח את כריס פול לפניו בכל קבוצה.

      קורי הוא קלעי שלשות יותר טוב אבל הוא לא רכז שלם כמו פול,
      תוסיף לזה את הבעיות ברכיים ובעיות מנהיגות. קורי אף פעם לא הוביל את הגולדנים כמו דורנאט.

    1. בקרוב אתה הולך להירצח בידי אדם לא משוגע כלל אלא שיעשה את המתבקש לאור התגובות שלך!!!

      אל תאמר אחרי זה: לא ידעתי!!!

  7. מעורב בתחושות מעורבות מנחם. אפריקאי-אמריקאי 14 אותיות, הכן ארוך אז למה לרשום את זה 6 פעמים מנחם. הגיע הזמן להחליף מילון קשישא.

  8. גם אני קראתי מילה במילה.
    אני לא מופתע שהארדן שיחק חולה (גם אם זה לא מאוד חמור), היה לו משחק אחד בפלייאוף לפני שנתיים שאחריו הוא התפנה לבית חולים עם התייבשות. הוא לא אמר על זה כלום והיה שקט תקשורתי מאוד גדול, בעיקר דיברו על זה בפורומים של האוהדים. קצת שונה מג׳ורדן, הא?
    בקיצור, זה שחקן שמאוד מחויב לקבוצה שלו. ואחרי זה האשך אומר שהארדן מגעיל כי הוא השחקן שהכי פחות מחויב לקבוצה שלו.

    1. אם אני לא טועה זה היה במשחק 5 מול הקליפרס, והיה לו אפילו טריפל דאבל במשחק הזה.
      גם במשחק 6 הוא עוד היה חולה, ועדיין קלע איזה 21 נק׳ במחצית הראשונה.

      1. כי אתה מדבר שטויות
        למה משחקים את המשחק היום ? אם זה כל כך מפריע לך אל תצפה
        אולי גם לא נשחק את העונה הרגילה והפלייאוף וניתן את האליפות לגולדן סטייט לפני תחילת העונה
        אני גם לא מבין למה אנשים קוראים את הטור הזה , הרי מחר תכתוב טור חדש בדיוק ההיפך ממה שכתבת היום כי זה מה שאתה עושה.

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. לרובין לפחות תנמק!
      יש פה כמה תגובות מביישות. התמונה הכללית שיש אלפים שמאוד מאוד מרוצים מהכתבות של דוק.
      עובדה שאני מגיב בשעה הזו.

  9. אחלה טור מנחם מעריך את ההשקעה
    לדעתי לקווין סניידר הכי מיגיע כי הוא לקח קבוצה שכולם אמרו עליה טנקינג והביא אותה לפריקינג חצי גמר ולא במיזפח

    נב. מישהו מוכן להסביר לי את הפואנטה בחולצה של הבחורה

  10. תודה מנחם. מעורב טוב
    מודה שלא קורה את הבייסבול
    בעיניי כל היופי בטורים שלך זה שכל יום אתה בא חדש ולא נשאר בעמדה רק כי כתבתה אותה אתמול. זה מרענן וכיפי

  11. מנחם, היום "קורקונט" נחשבת למילה פוגענית, עם קונוטציה שלילית ביותר כלפיי ציבור ה "SKOOTER". מעתה אמור "קורקינט".

    אגב, ישנו סלנג כנעני – אצ'קלוני, השגור דווקא בפיהם של אנשי העולם התחתון ומשפחות הפשע בדרום (בצעירותי ובעוונותי הייתי משנה זוטר, בצוות של גניבת מתכות, בתקופת האולימפיאדה בבייג'ין, אז היה ביקוש רציני בסין לברזל, והכסף נזל לי מהכיסים עם רכב 4*4 צמוד, היום כבר אפשר להודות, חלה התיישנות), המתאר אדם שלאחרונה אינו במיטבו, או מתנהג מוזר, והוא הולך כך :

    "מאז שקנו לך את הקורקינט…" (ולא יוסף)

    אז דוק מנחם… מאז שקנו לך את הקורקינט…

    תמשיך לתת בראש.

  12. פורום המאמנים גם נשאל מוקדם יותר השנה בצורה אחרת. לא "מי מאמן העונה?" אלא "מי המאמן הטוב בליגה?"

    נחשו מה היתה התשובה החד משמעית 😉

  13. אני חושב שלנייט מקלימן וקווין סניידר מגיע יותר לזכות בתואר מאמן העונה מאשר לקייסי אולי גם לאריק ספולסטרה

  14. אולי בחירת המאמנים יותר יוקרתית, אך בחירת סטיבנס או סניידר יותר מוצדקת.
    הסלטיקס עם שני הכוכבים הראשונים וללא פציעות לא מעטות נוספות, הייתה מסיימת בראשות המזרח די בקלות. מה שסטיבנס עשה עם סגל פצוע כ"כ זה שווה יותר ממה שעשה קייסי. וכן מה שעשה סניידר במערב עם הסגל שלו והפציעות שהיו להם שווה יותר ממה שעשה קייסי בטורונטו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט