1. בוסטון ניצחה במשחק שפילי היתה יכולה לנצח בדיוק כמוה!

ג'יילן בראון המצויין!
אז מסתבר שלא היה זה משחק שהוא סתם MERE ANNOYANCE.
זה היה משחק מרתק ביותר בין שתי קבוצות צעירות שעשו מספיק שגיאות, אבל גם מבצעי-על ודברים חכמים, ולאוהד כדורסל כמוני שלא היה בטוח משך המשחק את מי הוא מעדיף שתנצח, היה זה משחק שהזכיר את הימים ההם של שנות ה-80 עם הטרוף הידוע של הגארדן..
הדבר שהדהים אותי ביותר הערב היתה הלחימה הנועזת ממש, בלתי וותרנית של הסיקסרס, ואולי סאריץ' היה הלוחם הנועז מכולם. מה שהוא הוכיח לי זה שדעתי על וונילים אירופאים חייבת להשתנות. לא היה אחד אחר על הפארקט שלחם כמוהו. הוא לא רק לחם כארי. הוא היה גם השחקן הטוב על הפארקט, אע"פ שהפאול ההתקפי האחרון שהוא עשה על סמארט (ולא נישרק!!!) היה יכול לחסל לפילי את המשחק כמה שניות לפני ההפסד.
| Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| D. SaricPF | 40 | 8-14 | 3-3 | 8-11 | 4 | 6 | 10 | 4 | 1 | 1 | 3 | 3 | -2 | 27 |
| J. EmbiidC | 39 | 9-18 | 0-4 | 9-11 | 4 | 8 | 12 | 4 | 0 | 4 | 4 | 3 | +3 | 27 |
| T.J. McConnellPG | 38 | 4-7 | 1-1 | 0-0 | 0 | 5 | 5 | 6 | 2 | 0 | 1 | 4 | +3 | 9 |
| B. SimmonsPG | 34 | 8-15 | 0-0 | 2-2 | 2 | 6 | 8 | 6 | 0 | 1 | 4 | 5 | -13 | 18 |
| J. RedickSG | 38 | 5-13 | 2-7 | 2-2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 | 2 | 5 | +11 | 14 |
| Bench | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
| E. IlyasovaPF | 17 | 3-8 | 1-3 | 2-4 | 2 | 1 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 4 | -1 | 9 |
| R. CovingtonSF | 21 | 2-5 | 1-3 | 0-0 | 0 | 7 | 7 | 1 | 1 | 0 | 2 | 3 | -7 | 5 |
| J. AndersonSG | 3 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | -3 | 0 |
| M. BelinelliSG | 11 | 1-2 | 0-0 | 1-1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | -1 | 3 |
| R. HolmesPF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
| A. JohnsonC | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
| M. FultzPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
| D. JacksonPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
| J. BaylessPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
| TEAM | 40-82 | 8-21 | 24-31 | 12 | 36 | 48 | 26 | 5 | 7 | 16 | 31 | 112 | ||
| 48.8% | 38.1% | 77.4% | ||||||||||||
Celtics| Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| A. HorfordPF | 39 | 7-16 | 0-1 | 1-1 | 2 | 6 | 8 | 3 | 5 | 0 | 1 | 4 | +8 | 15 |
| J. TatumSF | 39 | 8-15 | 0-0 | 9-11 | 1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 0 | 2 | 4 | +0 | 25 |
| A. BaynesC | 25 | 5-8 | 1-2 | 2-2 | 5 | 4 | 9 | 1 | 1 | 0 | 0 | 4 | -6 | 13 |
| T. RozierPG | 40 | 4-15 | 3-9 | 6-6 | 1 | 5 | 6 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | +5 | 17 |
| J. BrownSG | 31 | 10-13 | 3-4 | 1-4 | 1 | 3 | 4 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 | +0 | 24 |
| Bench | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
| S. OjeleyePF | 8 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -6 | 0 |
| M. MorrisPF | 25 | 1-10 | 0-2 | 4-4 | 1 | 2 | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 5 | -1 | 6 |
| M. SmartPG | 33 | 3-8 | 0-2 | 8-13 | 2 | 4 | 6 | 6 | 3 | 0 | 2 | 2 | +10 | 14 |
| G. YabuselePF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
| A. NaderSF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
| G. MonroeC | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
| S. LarkinPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
| K. AllenSG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
| J. BirdSG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
| TEAM | 38-85 | 7-20 | 31-41 | 13 | 26 | 39 | 18 | 12 | 3 | 10 | 24 | 114 | ||
| 44.7% | 35.0% | 75.6% | ||||||||||||
ג'ואל אמביד היה מצויין – מצויין ברמות ממש – בשעה ששיחק תחת הסל. הוא היה הכוח המרכזי שהוריד את 10-12 ההפרש של הסלטיקס לשוויון ואז ליתרון.
כאן ברט בראון הוציא אותו, וכשהוא נכנס, לפתע היה ג'ואל אחר ופילדלפיה אחרת: הוא החל לשחק שוב בפרימטר משך דקות רבות של הרבע הרביעי, ובוסטון סגרה את ההפרש ובנתה הפרש של 6 משלה.
לא רוצה לחזור ולדבר על בן סימונס. היו לו כמה כניסות נאות, וכמה זריקות משונות שנכנסו, אבל הזריקות שהחטיא ממרחק של -1-2-3 מטרים! אלוהים, משהו חייב להיעשות כי כמה שהוא טוב בכמה דברים אחרים, הוא חייב לפתח קליעה מסויימת. לא מה-3. מספיק שילמד לקלוע מ-2 עד 4 מטרים.
אני חיבבתי אותו הערב. הוא בא עם כל מה שיש לו לנצח, אבל כשאין קליעת ג'אמפ מינימלית, הוא יישאר נקודת תורפה, עד שילמד. לדעתי – וזאת כמובן דיעה בדיעבד, ברט בראון שגה כשהוא לא נתן לבלינלי יותר דקות של סימונס.
בוסטון – במיוחד מוריס – תפשה יום חלש בקליעות. גם אל הורפורד החמיץ זריקות שבד"כ הוא קובר, אבל ישנם ימים כאלה. מה שלא הבנתי זה מדוע אחד המאמנים הטובים בליגה (ככה כולם אומרים ואני מתחיל להאמין) נתן למוריס כל כך הרבה דקות כשג'לן בראון היה הקלע הטוב ביותר – בהרבה – מכל שחקן סלטיקי אחר. אולי הוא חשב שמוריס יגן טוב מבראון, אבל מה שאני ראיתי היה בדיוק ההיפך.
ג'ואל אמביד הוא ענק בגופו, וכשהוא תחת הסל ארון ביינס התקשה מאד נגדו, ודיטו לאל הורפורד. אני מאמין שבעתיד, כשיתקעו אותו תחת הסל עם רק 3-4 טיולים לקשת לספק את תשוקתו לשלשות, הוא יתחיל לקלוע 35-40 נק' למשחק. הוא יכול לעשות זאת אם הוא ישחק כפי ששיחק בחצי הראשון היום, ובחלקים של החצי השני.
טאטום הוא יהלום. הוא עושה הכל טוב. הוא אחד הרוקיס הטובים ביותר, ולא רק של העונה הזאת. יש לו הכל, והוא משתמש בהכל. הוא יהיה אול-סטאר, ויהיה שחקן בנבחרת ארה"ב כבר באולימפיאדה הבאה, ואולי אפילו לפני כן באליפות העולם. אני מתחיל לחשוב שאני מעדיף אותו על שחקנים וותיקים כפול ג'ורג' בנבחרת. גם הוא וגם דונובן מיצ'ל. ארה"ב חייבת דם חדש, צעיר, ושניים אלה דופקים בדלת.
אני מוריד את הכובע בפני הסיקסרס, ואפילו בפני ברט בראון. מי האמין בתחילת העונה שהם יגיעו לחצי הגמר של המזרח, ואילו ניצחו הלילה – והם היו קרובים מאד לניצחון – ואז ניצחון ביתי, אז יש משחק שביעי בו הכל יכול לקרות.
כמה קטעים מהמשחק:
2. סל ה-GO-AHEAD של הסלטיקס לקראת סוף המשחק:
*
3. טאטום הופך ל-COMPLETE PLAYER. הנה הוא משכיב את קובינגטון עם הטעייה וג'אמפר:
Jayson Tatum drops Robert Covington and hits jumper pic.twitter.com/UTnafdfnTC
— gifdsports (@gifdsports) May 10, 2018
4. אפילו ארון ביינס פיתח עבודת רגליים ונתן הלילה לסלטיקס כל מה שיש לו (כולל שמירה די טובה על אמביד):
Aron Baynes footwork! 👣👀#CUsRise 72 | #PhilaUnite 63
📺: @NBAonTNT pic.twitter.com/1FLmXBlMJU
— NBA (@NBA) May 10, 2018
5. סימונס הוכיח שוב שישנם לו דברים מצויינים בכדורסל כמו ההטעייה, הספין, ואז הסל! זה ממש פואטרי אין מושיון. אבל אז באה זריקה חופשית משלושה מטרים שהוא לא מסוגל לקלוע!
Ben Simmons spins and banks it in!#PhilaUnite @NBAonTNT pic.twitter.com/57oks5m5q1
— NBA (@NBA) May 10, 2018
6. בראד סטיבנס: לעולם לא הייתי מצביע עבור עצמי ל'מאמן העונה'

הוא אמר לפני המשחק לעתונאים שאין לו כל בעייה עם מאמנים אחרים הבוחרים בדוויין קייסי. "מגיע לו עם העבודה המצויינת שעשה בטורונטו, וההוכחה היא מקומם הצודק במקום הראשון במזרח."
מסתבר שכמה מאמנים הצביעו עבור עצמם.
לפי Jay King הוא אמר:
"I looked at the sheet and there's no way that I would have voted for me over any of the other 29 people," Stevens said, according to The Athletic's Jay King. "And the guy that should have won got it. And the other guys that got votes, like, they're unbelievable. I'm stealing from those guys all the time. It's so incredible to have an opportunity to be one of the 30."
לי יש רושם שבראד סטיבנס עדיין לא מאמין שהוא מאמן את הסלטיקס, ושהוא בגמר המזרח. הוא בוודאי עדיין מרגיש כמאמן אונ' באטלר! (בעונה הבאה גורדון הייאורד יעזור לו להרגיש כמאמן 'באטלר' אפילו יותר…
"I think you know me well enough that all that stuff doesn't (matter)," Stevens said, per King. "So anyways, it means a lot more to me when I get a text message or you hear something nice from a former player, because those are the guys that are in the locker room and you're spending all that time with."
אוקיי. אז הוא כנראה באמת מאמן צעיר, עניו, ובעל אישיות צנועה, אבל מאד בריאה.
7. אהבתי את הטוויטר של אייזיה תומאס, שאולי נשאר בו עדיין כעס על כל הנהלת הסלטיקס:
הוא אמר:
No way in hell Brad Stevens doesn’t win Coach of the year. No disrespect to the other head coaches but He’s by far the best coach in the NBA
— Isaiah Thomas (@isaiahthomas) May 9, 2018
8. גמר המערב? הכרטיסים היקרים בהיסטוריה לגמר קונפרנס!
מחיר הכרטיס הממוצע לסידרה של גולדן-סטייט נגד יוסטון רוקטס הוא $965, לפי https://www.slamonline.com/nba/rockets-warriors-tickets-expensive-conference-final-decade/
המחיר הוא ב-$196 יקר יותר מהשיא הקודם, אליפות הקונפרנס בין הווריורס והתאנדר.
9. טייגר וודס מסביר מה מייחד את המלך מהאחרים
*
Tiger was asked about what makes @KingJames great.
His answer: 💯 pic.twitter.com/9jG7S8B6rp
— SportsCenter (@SportsCenter) May 8, 2018
הוא אמר (לאלה שמבינים קריאה אבל לא דיבור):
Woods said:
“First of all, I think that being great is doing something that no one can do, but also what separates those people — the ones that you mentioned, like LeBron or what I’m thinking the M.J. or Gretzky — it’s just the duration. They’re able to do it not just for one year, not just for one game, not just for a little spell. They’re able to do it for a number of years and accumulate highlights that we’ll always look at, and they’re peppered in our memories.
“To dominate something is one thing. Every player out here can have one good week and blow away the field. OK, great. Now, can you do it for month? Can you do it for a year? Now, do it for a decade. Do it for a decade-plus. Then start separating what is truly great, and in our sport, there has been a few guys that have had runs that have lasted for well over a decade and into two. And that’s what separates greatness.
“What LeBron has done for what, 15 seasons now, is just remarkable. Because it’s that type of longevity and to be able to be up for that long a period of time. And to be able to adjust as well because we all know as we age, we’re not going to be as athletic as we used to be. And so you have to do it different ways. And to be fluid and adjust and still be that talented and that good, hats off to not just LeBron but a lot of the people I just named.”
10. אישירו, גדול השחקנים היפאנים בכל הזמנים אינו פורש. הוא עדיין ילבש את מדי המרינרס. הוא רק לא ישחק יותר!

הם הוציאו אותו מהרוסטר של 40 השחקנים, ותפקידו החדש הוא “special assistant to the chairman.” הוא חייב לרדת מהשדה ברגע שהמשחק מתחיל, אבל הוא גם לא רשום ב- voluntary retirement list.
אני לא מבין את כל הבלגן. סוכנו ג'ון בוגס אמר לעתונאים שיש לו "תפקיד מיוחד עד סוף עונה זו, והתפקיד המיוחד יתפתח לתפקיד הרשמי יותר שהוא ימלא בעונה הבאה https://www.seattletimes.com/sports/mariners/ichiro-transitioning-to-role-of-special-assistant-to-the-chairman-effective-immediately/
רוצים הסבר יותר 'ברור', שמסבך את ההבנה עוד יותר?
הנה:
“This doesn’t close the door on Ichiro’s playing career, I’d like to make that clear,” Mariners General Manager Jerry Dipoto said, per the Seattle Times. “We intend that whenever is the appropriate time for Ichiro to retire, that that will happen as a Mariner. But we don’t think we’re at that point yet either.”
מה שאני רוצה לומר לגולשים שלא יודעים מי הוא אישירו, הרי הוא אחד האייקונים הגדולים ביותר בבייסבול. ספורטס אילוסטרייטד כתב עליו סיפור מרתק של 18 עמודים, ו-ESPN הקדיש לו כמעט מגזין שלם.
אם תיכנסו לויקיפידיה, תקראו על ספורטאי מיוחד שמהרבה בחינות לא היה אחר כמוהו https://en.wikipedia.org/wiki/Ichiro_Suzuki
“When I start using a cane, that’s a time that I think I should retire.”
תנו לי רק להזכיר שלבנאדם ישנם 3,089 חבטות עבור הסיאטל מרינרס, ועוד 1,278 חבטות לפני כן ב-9 עונות ביפאן עם Orix Blue Wave. אלה מספרים שאוהד בייסבול רגיל מתקשה להבין.
*

הסיקסרס צריכים לעבוד קשה בקיץ כדי להשתפר ואני בטוח שהם יעשו את זה ,אמביד לראשונה יעבור קיץ בלי פציעה ואני חושב שזה יהיה משמעותי לכושר שלו(הוא תמיד עייף בסוף המשחק וזה פוגע)
עם כל הכבוד לרדיק,בלינלי ואיליסאובה הסיקסרס חייבים להתחזק בשחקני סווינג אתלטיים שלבוסטון יש כאלה בטונות.
לברון יכול להיות אחד כזה אבל לא חסר כאלה בליגה
עבור פילי הפלייאוף הזה בעיקר היה טבילת אש מוצלחת בעיניי, בשנים הבאות הם יהיו פקטור רציני וכנראה שראינו את תחילתה של היריבות המרכזית במזרח בשנים הקרובות. סטיבנס פשוט עושה עבודה מעולה בבוסטון העונה ובפלייאוף קפץ עוד מדרגה, יצר יחידה מאוד מגובשת שלא מתרגשת מההיעדרויות . רוז'יר ובראון עשו העונה קפיצת מדרגה רצינית וטייטום משחק כאילו הוא וטרן בליגה, בעיניי אם רוקי העונה היה נבחר רק לפי הפלייאוף יש סיכוי שהיינו רואים קרב של טריו בינו לסימונס ומיצ'ל..
לפילי הסיפור פשוט לקיץ
1. טרייד עם הספרס – סאריץ , בחירת דראפט של הלייקרס השנה , בייליס ועוד עבור קוואי.
2. החתמה של פול ג'ורג'.
3. טרייד על הולמס +TLC
4. החתמה של איליוסובה.
5. הארכת חוזה למקונל
6. פרידה מרדיק ( אלאאם מוכן לקחת משכורת נמוכה ) , אמיר ג'ונסון ובלינלי.
7. להתמקד בדראפט בגבוהים ו – SG ( בחירה אחת של סוף סיבוב ראשון ועוד 4 סיבוב שני)
8. להעביד את אמביד, פולץ וסימונס כל הקיץ על העלאת כושר ושיפור משחק פוסט ( אמביד) , קליעה ו- P&R ( פולץ וסימונס)
9. להוציא לסימונס מהראש שהוא PG מוביל
למה להיפטר מרדיק ובלינלי? בלילנלי אחלה שחקן ספסל בשכר מאד נמוך, כנ"ל אילי.
רדיק ב20 מיליון לשנתיים אחלה חוזה. חמישייה/מחליף.
סימונס, פולץ, קאווי, לברון, אמביד. זה אחלה 🙂
מקונל, רדיק, בלינלי, אילי, הולמס בספסל זה פנטסטי.
רק את אמיר ג'ונסון להעיף
רדיק לא חתום רק לשנה הנוכחית על איזה 2ם מיליון פלוס? קשה לי להאמין שהוא יסכים לרדת ביותר מחצי אבל תכלס יש מצב.
את מי היית מביא כסנטר מהספסל? הולמס חמוד אבל לא שם כרגע.
תודה מנחם.
אאל"ט, בראון עדיין לא כשיר לחלוטין, וזו הסיבה שהוא משחק פחות ממה שסטיבנס היה רוצה, במקרה בו היה בריא.
1+
הקלידו את התגובה כאן…
1+
+100
תודה מנחם.
הסיפור שמסמל את הסדרה זה טייטום מול סימונס. אחד מפוצץ בהייפ אבל ברגע האמת לא עמד בציפיות. השני בלי פלברות וחארטות, בא ועשה את העבודה ביעילות של ווטרן.
ברכות לבוסטון.
1+
בדיוק.
עם 7, 8 משחקים סולידיים שרק מראים כמה עוד יגדל בעתיד אני כמעט מתפתה להגיד שטוב שהייווארד לא שיחק. השנה הזו היתה שנת פיתוח מעולה לשחקני הספסל. שנה הבאה יכול לבוא הפיצוץ האמיתי ועם כל הרוקים שיגיעו בסוף העונה הבאה זו תהיה הפרוסס האמיתית נוסח איינג בלי תנקינג ובלי עמייאת. עבודה קשה של צווארון כחול כמו שהסלטיקס תמיד היו.
+1
לא אוהד בוסטון אבל מאד רוצה בהתצלחתם . בגלל הפיקטיביות, הלחימה הגאה כשהם נטולי הכוכבים שלהם, הצ'אנס לצעירים (טוב הלוואי על סן אנטוניו טייטום כזה עכשיו) הקבוצתיות ההגנתית וההתקפית, ההתאמות המוצלחות והעבודה השקטה והחכמה של סטיסבנס.
או בקיצור כל מה שרצוי בעיני בליגה הזו
* פיקטיביות = ספורטיבית.
האוטו ספלר לא מבין מה זה לוותר על נטקינג כשהשחקן המרכזי שלך נפצע כמה דקות לתוך העונה..
תודה, מנחם. לפי דעתי ב. בראון טעה כאשר לא השאיר לעצמו פסק זמן בסוף.
זה ברור
בראון טעה, נקודה.
בהכל בערך.
צריך להפוך את זה לסלוגן, "בראון טעה".
תראו במהלך האחרון איך סימונס שוגה במהלך ולא ממשיך עם טייטום ולמעשה גורם למיס מאץ מול מקונל ולסל קל. הוא נשאר תקוע על הבקבוק שלא טייטום ולא סמארט מכוסים בסופו של דבר.
האופציה של סימונס הייתה להשאיר את סמארט לשלשה. טייטום מטר מהסל או סמארט לשלשה? די ברור.
העזרה של אמביד בתחילת המהלך על רוזיר מיותרת, אם רדיק לא יכול לשמור באחד על אחד אז שבראון יעלה את קובינגטון למהלך הגנתי מכריע.
איפה ג'ואל אמביד? מטייל מקשת השלוש לכיוון הסל.
כמו שמתן רמז בפוסט שלו –
בוסטון הלילה (לעניות דעתי הלא מבוססת, כמובן) בנו את היריבה החדשה הגדולה שלהם במזרח.
הקאבס בפני פירוק. זה ברור לכל –
גילברט מדמם כסף, והוא חייב לפרק את הקבוצה בשביל לעצור את הדימום.
מה שמשאיר את שאלת לברון כשאלה שתשפיע הכי הרבה על עתיד המזרח.
היה והסיקסרס היו מנצחים את הסדרה מול בוסטון,
וגם את הסדרה מול הקאבס, אז הסיכוי של לברון בסיקסרס היה בדיוק 0%.
עכשיו כשהסיקסרס הפסידו אחרי פיגור 0 – 3,
לברון יכול לחתום בקבוצה על תקן "מנטור/מושיע/מאמן על…"
(החלק האחרון בבדיחות הדעת, כן?)
ומילה רעה אחת (שהיא לא פרי עטם של חברי ה-"ללל") לא תכתב על ה-"בחירה 3.0". לא על ידי אוהדי הקאבס, ולא על ידי התקשורת.
הסיקסרס, עם סימונס ואמביד מבוגרים בשנה, עם לברון במקום קובינגטון, ובכל רגע נתון עם 2 קלעים נוספים על הפרקט –
זו קבוצה שתתמודד היטב מול הסלטיקס אחרי שזו תקבל בחזרה את האולסטארים שלה.
סיקסרס – סלטיקס, אבל בגרסאות של קונטנדריות –
נשמע מרתק.
קדימה לברון, קדימה קולנג'לו –
!!!MAKE IT HAPPEN
I want what he ordered…
(כשהארי פגש את סאלי, הקטע במסעדה…)
http://www.classic-monsters.com/wp-content/uploads/2014/07/Son-of-Frankenstein_main.jpg
(בתמונה: יואל והאשך, מכינים את בובת הוודו של לברון במדי הסיקסרס)
המדהים הוא שעדיין לא עלית על זה שהללל זה בכלל פרויקט של מערכת השיווק של נייקי שכל מטרתו הוא הגברת נפח הנוכחות של הדיבור על לברון.
האשך עושה על כולכם סיבוב ומקבל את ההפקדות ישירות לחשבון, או שבהתחשב בזה שאתה המצאת את הללל בעצם אתה הוא זה שמקבל אותן ואתה עושה עליהם סיבוב, וכל התגובות האובססיבית כביכול לתגובות שלהם הן פשוט חלק מהפרויקט. עכשיו כשאני חושב על זה זה נשמע יותר סביר. וול פלייד ווישפול, וול פלייד.
לא רע
הקטע שסאלי מביימת 'גמירה' מצחיק אותי תמיד כשאני ניזכר בו (ואני מרחם על כולנו שבוודאי גם אנחנו סבלנו מיותר מאחת או שתיים 'FAKE COMING')
מעניין.
אבל לטווח הארוך יותר לברון פחות טוב כי הוא לא צעיר. נראה לי שקוואי יתאים יותר למרות החסרונות הברורים שלו
פילי הייתה צריכה לעבור השנה את בוסטון. סגל השחקנים הכשירים שלה מוכשר יותר. הסדרה הוכרעה ע"י המאמנים ופה הייתרון של בוסטון הוא אדיר.
אחת הסדרות הכי צמודות שאני זוכר ולמאמנים הייתה פה הרבה עבודה.
לדעתי בראון לא מתאים לאמן קבוצה כזאת מוכשרת.
והוא יכשיל אותם גם בשנה הבאה בפלייאוף
הצניעות של סטיבנס רק מגדילה אותו בעיניי ובכל זאת יש לו טעויות מידי פעם שמראות שהוא עדיין לא בהבנת משחק של פופ. בעיקר בהחלטות מתי לקחת פסק זמן. הוא צריך ללמוד מדהאנטוני שמרגיש את המשחק נפלא וכשהוא רואה מגמה אינו מחכה, סטיבנס היה יכול לסיים את המשחק עם הרבה פחות לחץ עם היה עוצר את המשחק לפני שפילי קבלו ביטחון. זה מה שמייק ופופ היו עושים. אם היה לוקח את הפסק זמן דקה לפני כן הסלטיקס היו במצב הרבה יותר פשוט בסוף.
דוקטור נכבד, גם אני כפרופסור מדופלם שמקפיד וטורח לציין את תואר הפרופסור שלו בכינוי באתר, מאד מעריך צניעות. ממש ממש מעריך צניעות. צניעות היא השם השני שלי. (כפי שניתן לראות מה-צ' שמופיעה בכינוי שלי, שלא מציינת ציניות חס וחלילה כפי שעלולים לטעות ולחשוב אלו שאינם דוקטורים מדופלמים וצנועים כמונו).
האמת? אהבתי (וגם כתוב היטב)
מנחם תודה על המעורב המצוין. חבל לי שהסדרה לא חזרה לפילי לעוד משחק אבל זה שכר הלימוד מול קבוצה יותר מאומנת ומנוסה כמו הסלטיקס שפשוט עשו דברים נכונים יוצר במאני טיים של המשחקים הצמודים. אני חושב שפילי שיחקה רע לאורך הסדרה ולא הצליחה להביא את היתרונות שלה לידי ביטוי ובעיקר כמו שמנחם כתב לנצל את אמביד שבורח יותר מידי החוצה. אמביד זה יתרון על כל קבוצה הליגה, סימונס צריך כמובן לשפר את הקליעה כי החד מימדיות פוגעת בו ובפילי ואולי גם לעבור לשחק 3 או 4 או לחלוק את הפוינט יותר עם פולץ ומקונל. פולץ חייב להגיע לעונה הבאה בפול-פאואר ובראון חייב לתת לו את המפתחות ומקום בחמישיה. לא מוותרים על כזה פרוספקט. הייתי משאיר את רדיק שנתן עונה נהדרת וגם את בלינלי ואליאסובה במחיר המתאים כי סהכ הם עומק מצוין לספסל. סאריץ׳ שחקן נהדר. העונה שלו קצת עברה מתחת לרדאר בגלל ההייפ מאמביד וסימונס, אבל מדובר בסטרצ׳ 4 ברמה גבוהה מאוד (שנשדד לדעתי בבחירת רוקי השנה שעברה) עם ראית משחק מצויינת ולחימה כמו שמנחם כתב. סהכ אני מרוצה מאוד מהעונה של פילי, הרבה יותר ממה שחשבנו בתחילת העונה ומכאן יש רק מקום לשיפור!
הפרוסס של בוסטו כל כך יותר נכון. במקום לרדת לבור הצואה ולבייש את הליגה הם בנו את עצמם נכון באופן הדרגתי ולאורך זמן, ובעיקר שמרו על התחרותיות ועל רוח מועדון של ווינריות ולחימה. לעלות לגמר האזורי בלי שני השחקנים הכי טובים בסגל זה מדהים אבל תוצאה של תהליך ולא הגיע במקרה. מקווה ששאר הקבוצות ילמדו מהם ולא מפילי
הסיבה היחידה שבוסטון עשו את הריצה היפה שלהם זה ג'ו פרונטי וברט בראון (אחד' הסימפסונים זה ברט לא??)
שים במקומם בכל קבוצה מפילי והבאקס למשל את סטיב קר ודיוויד בלאט ובוסטון כנראה היו יושבים בבית אחרי סיבוב ראשון.
ברור שהפרוסס של בוסטון יותר טוב ממה שפילדלפיה עשתה…
אבל לא לשכוח שבוסטון נהנתה מהדיל השערוריתי עם הברוקלין נטס שהביא לה שלוש !!! בחירות דרפאט גבוהות לא מוגנות, דרךף זה היא השיגה את טיטום בראון והדיל שהביא את קירי ארווינג… וגם גורדון הייורד שהגיע בעצם בחינם אחרי שנטש את יוטה….
מה זה דיל שערורייתי?!?!
בוסטון רצו למכור וברוקלין רצו לקנות. אף אחד לא הכריח את ברוקלין להסכים לטרייד.
ברוקלין פשוט חפרו לעצמם את הבור עם ניהול כושל (שאינג' ניצל במשא ומתן).
הפרוסס של פילי – שוב… אפשר לאהוב או לשנוא (הרוב לא אוהבים) אבל זה היה במסגרת החוקים.
כנראה שכל אוהד פילי היה מסכים להקריב ככה שלוש עונות כדי לקבל את אמביד, סימונס ופולץ (שיהיה בריא) ועכשיו יראה עשור של קבוצה סופר תחרותית
פרייארים לא מתים הם רק מתחלפים ובוסטון ניצלו את הסיטואציה היטב.
פילי יחד עם הפליקאנז ואינדיאנה יכולים לצאת מבסוטים מהפלייאוף הזה.
וושינגטון ופורטלנד לא ממש 🙂
תודה על המעורב
מסכים, אולי למעט וושינגטון. הם אחרי עונה לא טובה ובכל זאת "גררו" את הקבוצה הראשונה במזרח ל-6 משחקים. הבעיה שלהם היא עמוקה יותר מהפלייאוף הזה והיא מתחילה בתקרת השכר וכן בתקרת האגו.
בוסטון – ריצת פלייאוף מדהימה בלי ספק עם הרבה "בעיות טובות" לעתיד עם סגל שחקנים עמוק ומוכשר.
ברגע שקיירי והיווארד בריאים יש שם אפילו בעיה גדולה יותר של דקות משחק לכולם בעמדות 1-3.
לא אתפלא על טרייד של שחקן כנף תמורת גבוה רציני (הבעיה שמלבד דיוויס אין כל כך על מה לשלם מחיר "גבוה").
פילדלפיה – אולי היו שווים עוד ניצחון בסדרה (בהחלט יכולה הייתה ללכת לשני הכיוונים בקבוצות הצעירות הללו). אבל עשו את שלהם ואף יותר.
קבוצה צעירה ששני השחקנים המבילים שלהם בפעם הראשונה בפלייאוף ושעדיין יש על אמביד את עננת הבריאות.
נשאר להם לשפץ את הסגל מסביב ועוד יש את מרקל פולץ' ששווה הרבה ותר כשהוא בריא עם הכנה נורמלית עם הקבוצה.
ללא פציעות רציניות, אפשר להגיד שהםקבעו לעצמם את הרף לשנה הבאה.
סימונס ואמביד יש להם עוד כמה שנים טובות לשיא ולכן יש הרבה מה לצפות מהם. אני חושב גם שפילי עוד ישנו את שיטת המשחק עם הדומיננטיות והשיפור של כל השלושה (סימונס, אמביד ופולץ – בכל זאת בחירה 1 אז כנראה שיש שם פוטנציאל).
קצת הזוי החוסר פרופורציה כלפיהם כאילו זה הכל או כלום – הם עדיין לא לברון ג'יימס
אתה צודק אבל אני עדיין מאוכזב. אני אפילו לא יכול לומר כמו דה שוט
בראסל ננוחם 🙂
מכל 4 הקבוצות שנותרו נשאר לי לומר בהארדן ננוחם.
כאוהד זה סבבה להיות מאוכזב, כי הסיקסרס בהחלטנתנו על מה לחלום (וחבל שזה נגמר).
אבל עדיין יש לחשוב בהגיון ולראות את התמונה הכוללת (במיוחד שדווקא בסדרה מול הסלטיקס הם לא היו במיטבם – אם באשמתן או לא).
"בראסל ננוחם" – עדיף לך להמשיך לחלום על סימונס ואמביד.
צודק לחלוטין. צריך לזכור שהשחקנים המובילים של פילי צעירים מאוד ו בתכלס׳ פילי משחקת הלי גו טו גאי דומיננטי מה שראו מצוין במהלכים החשובים במאני טיים במשחקים הצמודים. שים להם את דוראנט במקום קובינגטון ובוסטון לא היתה לוקחת משחק….
כל הכבוד לבוסטון לא האמנתי שהם יתנו פייט לפילי והנה הם בגמר מדהים .
קשה לי להאמין שהם לוקחים את הקאבס אפילו למשחק שישי.
אחלה מעורב, תודה.
הישג מצוין של בוסטון, ובעיקר סטיבנס. איזו תקופה טובה להיות ירוק
לדעתי אני לוקח את טאטום לקבוצה שלי הרבה הרבה לפני סימונס וזה אומר הכל
שמעון חבריקו – תהיה חזק, לפחות שרדת עד כאן. אתם צעירים, אין קיצורי דרך (כמעט). תאכלס, הייתם שם בכל המשחקים ובקלות היה יכול להיות הפוך. במשחקים צמודים יש גם עניין של מזל.
לגבי הארדן – לא ממנו תבוא הישועה. כמו שאומר חברנו האוסטראלופיטקוס (עידו מוריה) : לגולדנים יש את המספר שלו.
תודה על המעורב מנחם.
לגולדנים יש מספר משלהם, הם גלקסי 8 בעולם של טלפונים נייחים.
חחח… מצויין
לא יודע, השנה יוסטון עושים קולות
שמישהו יסתכל על הסגלים של שתי הקבוצות ויגיד שפילי לא נכשלה להפסיד 4-1 לבוסטון…
במשחק שיכול היה ללכת לשני הצדדים, מזלה של בוסטון שהיא ניצחה.
פילדלפיה יכולים להיות מאוכזבים מהסידרה ומרוצים מהפלייאוף.
בוסטון יכולים להיות מרוצים עד הגג ובעיקר לנשום לרווחה. הפסד חלילה בסדרה לפילי לאחר הובלה של 3-0 היה יוצר נראטיב שונה לחלוטין לשחקניה הצעירים.
היום לא היה רחוק מלהיות 3-2 ואז המשחק הבא בפילי.
עכשיו למנה העיקרית.
השאיפה הריאלית של בוסטון צריכה להיות לא להפוך לאסקופה נדרסת על ידי לברון.
מקווה שהביצים וקור הרוח של רוזייר-טייטום-בראון-סמארט
יאפילו על הפוסט טראומה של הורפורד מימי אטלנטה.
מר ללה-לנד.
הסלטיקס ניצחו 4-1 בסדרה.
על מה אתה מדבר לעזאזל?
הפסד אחרי הובלה של 3-0?
אתה חי ביקום מקביל?
סימונס – רוזייר – שחקן שנה ראשונה, מוכשר כמו שד, מול שחקן שנה שלישית שמתגלה כ-PG מצויין. מסכים שיש יתרון לפילי, אם כי נורה של חוסר הניסיון נדלקת.
רדיק – בראון – קלעי (חד מימדי) אבסולוטי מול אתלט על שמאוד השתפר העונה. יש יתרונות ויש חסרונות. אולי יתרון פצפון לפילי בגלל הניסיון.
קובינגטון – טאטום – קובינגטון אחלה שומר וקלעי נחמד. טייטום, למרות שהוא רוקי פשוט טוב ממנו. יתרון לסלטיקס.
סאריץ' – הורפורד – יתרון לסלטיקס. הורפורד פשוט שחקן יותר טוב.
אמביד – ביינס – יתרון לפילי, אם כי אמביד עדיין צעיר וגם חזר מפציעה.
ספסלים:
פילי – בעיקר בלינלי ואילסובה וקצת מקונל.
בוסטון – סמארט, מוריס, לארקין, אוג'יי (איך שרושמים את זה), מונרו (שבכלל לא שיחק).
מוריס השחקן ספסל הכי טוב בשתי הקבוצות ולסלטיקס יש יותר עומק.
מאמנים: סטיבנס פשוט בעל יותר ניסיון ולכן לסלטיקס היתרון.
נראה לי שזה פתוח לכאן ולכאן. עוד כמה שנים שסימונס ואמביד יתפתחו למפלצות (ואולי גם פולץ' יתפתח למה שבחירה 1 אמורה להיות) כנראה זה אחרת.
צודק
עגל ממך נואשתי כבר מזמן.
זה אפילו כבר לא קומי, זה טראגי
אתה משווה את התוצאות ולא את הבסיס. בפועל קרה מה שאתה אומר (חוץ מקצת מקונל? הוא לא נתן קצת), בזכות יכולת מעולה של סטיבנס והארגון של בוסטון לחבר ולהוציא יותר מכל שחקן. בבסיס השחקנים זה אולי לא 4-1 כמו שטוען האשך, אבל יש יתרון לפילי.
אומריםיתרון לפילי רק כי רואים את הפוטנציאל האדיר של הקבוצה הזו, במיוחד של סימונס ואמביד (תזכורת חשובה: למרות הניצוצות הם עדיין לא שם).
להציגאת זה ככשילון – ממש לא! אבל מסכים שסיטבנס עשה שח מט לבראון מבחינת המאמנים. ועדיין אין פה כישלון.
כישלון בפלייאוף: בלייזרס וטורונטו, כל אחת בתורן.
כישלון בטח שלא הייתי מגדיר. אני גם לא מסכים עם הירידות על בראון. נכון שטעה, אבל מותר לטעות בפלייאוף הראשון וזה גם בסדר להפסיד לסטיבנס.
הייתי יותר מגדיר את ההפסד כברט בראון מנסה לשחק שחמט, בזמן שסטיבנס עושה לו מט, גו, יאצי ואונו. בראון לא אמור היה לראות את זה מגיע.
אני מהחולים על רדיק אבל בשום עולם הוא לא שחקן טוב מבראון. אולי מברט בראון הוא יותר טוב.
רדיק קלעי טוב יותר וזהו בשאר הדברים בראון הרבה יותר.
מה אתה משווה בכלל? בראון צעיר בתריסר שנים, וגבוה באיזה 10 ס"מ מרדיק
רדיק מול בראון זה שני שחקנים שונים. ושני מערכות התקפה שונות.
רדיק קלעי אבסולוטי ועדיף לרווח את המגרש כאשר הוא משחק ליד סנטר דומיננטי או שחקן דומיננטי אחר שהולך לסל.
בראון אתלט על ושומר טוב מאוד שרק הולך ומשתפר.
בקבוצות עצמן, רדיק חשוב לא פחות מבראון ומביא את איכויות הקליעה שלו. בנוסף יש פה את עניין הניסיון )לא לחינם לדעתי הקבוצות של רדיק תמיד מנצחות – לא אומר שהוא האחראי הבלעדי)
תתחיל מעובדות בסיסיות. בראון ולארקין שהחסירו משחקים, וגם כשבראון שיחק הוא היה תחת מגבלת דקות.
אמביד יתרון קטנטן על ביינס? תודה באמת. חזר כבר בסדרה הקודמת וזאת פציעה שמגבילה רק בגלל המסיכה.
מג'יק הבא (לפי מה שפמפמתם כל העונה) טוב מהרכז המחליף של הסלטיקס? ממש תודה.
בנוסף יש לכם עוד ים שחקנים מצוינים על הספסל שבראון בחר לא להשתמש בהם. בעיה שלו. סטיבנס היה עושה מהם מטעמים.
בקיצור הבנתי את הראש ואיבדתי עניין להתדיין איתך.
התשובה הזו היא כמו שאתה מחפש משחק טוב (או כמה דקות) של מקונל כדי לחגוג שהוא טוב מסימונס.
מעורב נפלא מנחם!
הדברים של טייגר וודס – שפתיים יישקו! בול!
מסכים אתך
לדעתי, לבוסטון יש בהחלט סיכוי מול הקאבס.
לברון הוא בלתי ניתן לעצירה, אבל שאר הקבוצה ממש לא.
ובוסטון תהרוס את ההגנה של הקאבס בקלות.
ותשמור על השלוש. ויש לה ביתיות. ויתרון ענק בעמדת המאמן. ועוד ועוד
לסטיבנס עדיין אין את הניסיון שיש ללברון…. באימון
תודה מנחם.
שתי הקבוצות צריכות להיות מאוד מרוצות, בפרספקטיבה של תחילת העונה שתיהן אובר אצ'יבריות גדולות. לשחקנים צעירים לוקח את הזמן להתפתח. עכשיו יורדים על סימונס? לפני שבוע הוא היה על גג העולם, צריך קצת פרופורציות. פילי יצאה מהפרוסס מנצחת ביג טיים.
ובוסטון? הרוויחה את טייטום, רוזייר ובראון שלא ידענו כמה הם טובים (לפחות אני לא ידעתי).
בוסטון צעירה, חזקה ובטוחה בעצמה. כקבוצה הם יותר טובים מהקאבס. נשאר רק פקטור לברון. יהיה מעניין.
אני לא 'יורד' על סימונס. רק טוען שהוא ח-י-י-ב לפתח קליעה בטוחה מ-2-4 מטרים. בלי זה הוא תמיד יישאר מוגבל
אחלה מעורב!תודה שאתה מוסיף גם איזה משהו מבייסבול בימים האחרונים..מעניין כמה אנשים פה עוקבים אחרי בייסבול אולי אפשר להוסיף איזה טור שבועי על בייסבול..
מניח שעוקבים בודדים אבל אין מי שיכתוב (וטור שבועי זה כבר מוגזם).
מעורב נהדר.
ברט בראון הפסיד את הסדרה הזו בגדול, ניהול משחק כושל בכל אחד משלושת ההפסדים האחרונים, כולם היו יכולים להסתיים אחרת עם כמה החלטות שונות של המאמן שכולנו ראינו בלייב.
לא מבין למה אמביד מקבל רשיון לזרוק שלשות. מי שלא קולע מעל 40 אחוז שלא יזרוק.
בוסטון הקבוצה עם הלב הכי גדול והכי ווינרית בליגה. סדרת גמר מזרח מרתקת מול לברון, רק חבל שקיירי פצוע, הפיקנטריה אם היה כשיר היתה אדירה, מצד שני אולי בוסטון לא היו נראים כפי שהם נראים איתו..
בוסטון בבית, זה משהו שיהיה ממש לא פשוט לקאבס. אבל אני מזכיר לכולנו, שאת המשחקים אולי הכי טובים של לברון, ראינו בגארדן. הוא מתעלה מתי שצריך, ומכריע את העסק.
להזכיר למי שלא זוכר, משחק 6 בגמר האיזורי ב2012 מול בוסטון הגדולה לפני פירוק השלישיה, הקאבס בפיגור 3-2 בשבילם זה משחק הדחה, לברון נותן משחק של 45 נקודות באחוזים מטורפים (19 מתוך 26 מהשדה…), 15 ריבאונדים ו5 אסיסטים בגארדן, משווה את הסדרה, בדרך לניצחון ב-7 בבית ואז לאליפות הראשונה שלו אחרי נצחון בגמר על OKC הצעירה. בהחלט יש מצב שזה המשחק הכי טוב לברון מעולם.
בהחלט.
היה לו גם משחק מטורף נגד דטרויט בקדנציה הראשונה בקליבלנד בו הוא קלע (נדמה לי) את כל 19 הנקודות האחרונות של קבוצתו.
טוב, היו עוד כמה
25 הנקודות האחרונות(כל הנקודות שנקלעו ב2 הארכות שהיו) ו29 מ30 האחרונות במשחק, ובנוסף סל נצחון.
*תיקון חשוב – כמבן לא הקאבס, אלא מיאמי…
סימונס ניהל את המשחק לא כ"כ טוב עם שידה אס' לעומת ארבעה אי'.
תודה על המעורב, מנחם!
נהדר כרגיל.
תודה לכולם
סומסום המקורי צדק
מה, המוסד באמת רצח את דודו טופז??
רק תוספת קטנה ברשותכם.
מאמן שבוחר בעצמו כמאמן העונה פאטתי עד כדי גיחוך היסטרי.
ברשימה מופיעים גם מאמנים גרועים שאף אחד אחר לא היה נותן להם קול… למשל דוק ריברס. מה המטרה פה? להאדיר את שמו???? הרי ברור לכולם שהוא זה שבחר בעצמו.
לא מבין את ההתלהבות מהמחשבה של לברון בפילי. ברור שהוא יחזק כל קבוצה שהוא עובר אליה אבל לברון ממש משגשג כשמקיפים אותו הקלעים. עם סימונס ופולץ חסרי הקליעה זה יחרוק.
אם וכאשר, לברון יגיע לסיקסרס,
פולץ יהפוך משחקן כשרוני שסוף סוף הולך לקבל דקות,
לנכס בשוק הטריידים (ע"ע וויגינס).
פולץ + קובינגטון?
הם יכולים להביא יופי של תמורה.
לגבי השלוב של לברון לצדו של סימונס –
זו שאלה מעניינת. צריך לזכור שלברון ודוויין ווייד (כאשר היה בריא) הסתדרו נהדר יחדיו.
לטעמי, לברון + סימונס + שוטינג גארד (שיודע לקלוע, לשמור, ולנוע ללא כדור) + סטארצ' 4 + אמביד,
זה הרכב עם פוטנציאל מטורף.
להטריד את פולץ במקרה הזה זה צעד מתבקש, הבעיה היא שאחרי השנה האחרונה המנייה שלו בשפל. כל הסיפור העלה המון שאלות והמון גבות ואני בספק אם פילי יצליחו להשיג משהו קרוב למשתלם עבורו (וזן תהיה חתיכת השפלה לGM שויתר על טייטום ובחירת דראפט עבורו).
סימונס ולברון יסתדרו ביחד אבל אני חושב שהשלם יהיה קטן מסך חלקיו. אין ספק שזה יהיה הרכב עם פוטנציאל מטורף אבל אני לא חושב שהכישרון שם יתממש כמו שצריך. מה שכן גם אם ינצלו חצי מהכישרון שם זה יכול להספיק לאליפות.
סימונס איכזב אותי קצת בסידרה הזאת ….הוא חייב לחזור מהקיץ הזה עם קליעה מינמלית לפחות.
פולץ יהיה רכז מצויין ראו את זה במעט ששיחק ולכן סימונס יוזז מעמדת הפויינט.
גם בלינלי/אילייסובה לא היו שם בסידרה נגד הסלטיקס ואני לא יודע למה.
רשון הולמס שחקן מצויין לדעתי ולא השתשמשו בו בכלל ולא ברור לי למה.
הסלטיקס נתנו עונה מצויינת אחרי שהחליפו בעצם את כל הקבוצה משנה שעברה -אין ספק שדני איינג הוא פשוט גאוןןןןןן.