מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

 

1.אנא היכנסו ל-gravatar.com וצרפו תמונה לשמכם!

אחד היתרונות של האתר שלנו שהוא מלא צבע – ואני מאמין שגם – לא לוקח דברים ברצינות גדולה מדי. מדי פעם אין לי (או למומי, או לאשך, ולשאר סוטי המין שבצוות) בעייה להכניס איזו בובה מספורטס אילוסטרייטד עם חוט המשמש כביקיני, סתם להוסיף קצת חן, עונג, ותרבות לחיינו הקשים והכבדים.

מה שמוסיף המון צבע אלה התמונות המלוות את שמות אלה שהצטרפו לגרבטאר כשהם נכנסים להגיב. כמה (מעטים מאד!) מאיתנו – כמוני, הדוק למשל – שמים את התמונה האמיתית שלנו כי אנחנו גאים בפרצופנו ובגבריותנו. הבעייה היא שכמה חברי צוות וגולשים הם כאלה מכוערים שהם חייבים להכניס תמונה מדומה. גם זה בסדר.

אז אנא היכנסו ל-gravatar.com וזה עניין של מקסימום 5 דקות להכניס תמונה (שעליכם לשמור קודם במחשב שלכם) שהיא פרצופכם, גופכם השמן, או כל תמונה שבאה לכם. רק אל תעברו את הגבול ושימרו על טעם טוב כי אחרת אאלץ לבטל את כניסתכם.

כשתגיעו לבחירת הרשאה לשימוש, בחרו באופציה "G".

תודה

2. הכיף היחיד שהיה לי הערב? שכריס פול לקח את כל המשחק בעצמו והשאיר להארדן רק פירורים

השורה התחתונה היא שעונת יוטה הסתיימה, והיוסטון רוקטס תארח את גולדן סטייט ביום שני למשחקי הגמר על אליפות המערב.

אני יודע שליוסטון ישנם כמה אוהדים נאמנים בין אנשי הצוות ובין הגולשים, אבל אני מכיר גם אנשים האוהבים למרוח חרדל סיני על פלחי אבטיח. איך לימד אותנו המורה שלנו קווינט בכיתה א'? הוא אמר "על טעם וריח אין להתווכח".

כשלא הבנו את כוונתו הוא שם תמונה ראשונה על הלוח וביקש שנעבור אחד אחד וניתן בה מבט. עיניים, שפתיים שיניים. "רק אל תסתכלו על השדיים" הוא אמר, " כי אנחנו מדברים היום על טעם וריח ביופי ולא בציצים". ואז הוא אמר: זאת היא אווה גרדנר, ועתה תחזרו למקומותיכם ותנו לה "ציון יופי" מ-1 עד 10".

 

ואז, כשכולנו נתנו לי ציונים (אני נתתי לה '100' והמורה קווינט משך לי עבור זה באוזניים לפני כל הכיתה כי קלקלתי לו את כל הממוצע) הוא הראה תמונה שנייה:

*

 

*

"זאת בטי דייויס. עכשיו תנו לה ציון יופי". הרמתי את ידי ושאלתי אם מותר לתת "ציון כיעור" וחטפתי עוד משיכת אוזניים לפני כל הכיתה. ככה המורה קווינט העניש אותנו עד כיתה ה', ואז התחלנו לבעוט לו בברכיים על כל משיכת אוזן עד שהוא הפסיק, ועבר למכות סרגל על יד פתוחה, אבל לרוב הזזנו את היד ברגע הנכון והוא היכה בשולחן).

נתתי לה "6-" וחטפתי עוד משיכה.

אבל בברוטו, רובי, רוביצ'יק, בגה (הלא הוא יעקב כהן), ו'מנחם הגדול ' שהיה גדול כי נשאר כיתה פעמיים (אני הייתי 'מנחם הקטן') נתנו לבטי 8, 9, ואפילו עשר, ולאווה נתנו 2, 3, וכאלה. הם ידעו כבר מכיתה א' כיצד לטרטר את המורה שלנו קווינט, שהיה גם ממזר בן ממזר וגם נאיבי שלא נדע.

אז הוא השתמש בציונים של פושעי הכיתה הקטנים ללמד אותנו על טעם וריח.

אז עם ההקדמה הזאת עלי להודות שאיני בין אוהדיה הגדולים של יוסטון.

למעשה אני לא מסוגל להבין אנשים שאוהבים אותה, אבל כפי שלימד אותי המורה שלי קווינט בכיתה א', על טעם וריח אין להתווכח.

אין לי שם כל בעייה מלבד עם שניים: ג'יימס הארדן – שאיתו ישנה לי בעייה גדולה על שהוא הורס את המשחק עם תעתועיו, האילוזיות שבמשחקו, האשליות שהוא מטביע במוחי שופטים, והפטה מורגנה בכל כניסה שלו.

אני לא מבין: האם השופטים עיוורים? בכל כניסה ללא יוצא מן הכלל הוא משתמש בזרועו הימנית לדחוף את שומרו.

ובשקט, כשאף אחד לא שם לב, הוא מכניס קטנה כזאת בברך, כפי שעשה הערב עם 7 דקות לסיום והג'אז מפגרים בנקודות ספורות שבקלות הם יכולים היו למחוק, ואז בכניסה של דונובן מיצ'ל הוא הזיז את רגלו השמאלית בשנייה האחרונה תזוזה קטנה אבל מספקת עבור מיצ'ל להיפצע.

הג'אז הובילו אחרי שלושה רבעים, וזה ללא ריקי רוביו ודנטה אוקסום, ואז אחרי הפציעה של דונובן הם סיימו 102-112, ו-1-4 במשחקים.

 

(תנו מבט ברגלו השמאלית של הארדן שזזה ממש בשנייה האחרונה להיתקל עם ברכו של דונובן. הכל כאילו בטבעיות וכאילו בתמימות, אבל ישנה כאן הרבה מחשבה והרבה חזרות על התנועה באימונים מול מראה)

 ***
 *
כריס פול קלע 41 (20 ברגע האחרון), והיה הגיבור המוחלט של הניצחון.
*
את כריס פול אני סתם לא סובל. לא יודע בדיוק למה. ישנה לו מן הבעת עליונות שמעצבנת אותי, אבל את זה שהוא שחקן-שחקן, אני יודע. אני גם יודע שג'יימס הארדן – יחד עם קליי ת'ומפסון – הוא השוטינג גארד הטוב ב-NBA אבל ישנה לי הרגשה (נכונה או לא) שהוא עושה פאולים מכוונים, והערב פצע את דונובן בכוונה. אני לא סובל אותו בלשון המעטה, אבל אני יודע גם יודע שכשהוא הולך עם ה-25 מיליון שלו כל עונה לבנק, לא כל כך מעניין אותו שאני לא סובל אותו, ושאפלטון אוהד אותו.
*
אבל הערב הגעתי למסקנה שמה שחשבתי שהוא דבר נכון, עכשיו אני ב-ט-ו-ח שהוא נכון: גיליתי באופן סופי בעיני הבוחנות – זקנות-זקנות, אבל הן חדות כאילו הייתי בן 12 – דבר חשוב מאד למפגש עם הווריורס:
*

כריס פול יכול להצטיין ברמות רק כשג'יימס הארדן יושב על הספסל.

*

בעבר היו צמדים גדולים ש-FED ON EACH OTHER. האחד שואב אנרגיה, מוטיבציה, ורגש נפלא של עליונות מבן זוגו, ולהיפך. זוכרים את רוברט רדפורד ופול ניומן? לזה אני מתכוון: אף אחד לא רוצה לגנוב את ההצגה ממשנהו. להיפך – הוא מתבייש לגנוב את ההצגה. הם רוצים לעשות דברים יחד ולנצח את האויבים יחד.

*

הם אפילו לא שמים על מי יותר חתיך ועל מי יותר גומרות נערות בנות 16 כשהן מסתכלות עליהם עם היד על נרתיק האקדח!

*

 

 

 

 

אצל הרוקטס זה לא עובד ככה. זה או פול או הארדן. שניהם אגו-מניאקים שבתת-הכרה לא מוכנים להתחלק בכתר.

בכדורסל היו צמדים כוכבים ש-FED ON EACH OTHER בצורה ברורה לחלוטין. כמה מהם אתם לא מכירים, למשל ג'רי ווסט וגיל גודריץ'. בתקופה יותר מאוחרת וולט פרייזר ואירל מונרו. יותר מאוחר כריס מאלין ומיץ' ריצ'מונד, או מרק פרייס וטארל ברנדון. בתקופה היותר מודרנית צ'אונסי ביליאפס וריצ'רד (ריפ) המילטון, או פול פירס וריי אלן. היום? כמובן שאין – ואולי לא היה – צמד כסטף קרי וקליי ת'ומפסון. גם דמיאן לילארד וסיג'יי מקולום FED ON EACH OTHER (עד הפלייאוף…). דמאר דרוזן וקייל לאורי.

משום מה עם הצמד היוסטוני זה לא עובד. זה יכול להיות או זה או זה, כי יחד, במקום חיבור החלקים, השלם כשהם יחד קטן בהרבה מהתוספת של כל אחד לבדו, עם השני לבדו…

אני שמח, אגב,  שדונובן הלך רק לכריס פול לברכו. למה שיברך את הארדן שפצע אותו?

 

*

אבל נגד גולדן סטייט העלובה שנבנתה על ידי הריסת קבוצות אחרות אני יוסטון ALL THE WAY ועבורי הם הקבוצה הנהדרת שברא הקב"ה כשהיה במצב רוח טוב!!!

3. המטס עשו טרייד של מאט הארווי. הנפילה מ-GRACE הגדולה בעשור הזה!

*
*
הוא הופיע ב-2012 כמו טורנדו, ובמו ידיו הקים לתחייה פרנצ'ייז שהיה בדרך להיקבר בבית הקברות של קווינס, הגדול בארה"ב (למעוניינים: קוברים שם ב-12 קומות).
*
המטס היו אז איומים. העונה הייתה השישית ללא פלייאוף, והעונה הרביעית ברציפות עם לוזינג רקורד.  ואז הוא הופיע ומיד הקלוב הפך את עורו. הארווי מיד קיבל את הכינוי מהטבלואידים של העיר – "DARK KNIGHT". הוא היה מכת חשמל מתחילה, שורף 70 חובטים ב-59.1 אינינגים, והוא עשה זאת ב-SWAGGER שהיה רק לכאלה כמו תום גלוויין, דרל סטרוברי, או דווייט גודן. בעונתו הראשונה המטס עדיין היו איומים (סיימו עונה 88-74) אבל הוא STRUCK OUT לא פחות מ-191 ב-178 אינינגים והוביל את הליגה עם 2.01 ב-FIP.
*

ואז הוא פוצץ את המרפק.

ניתוח "טומי ג'ון".

היצליח או לא?

הצליח. הוא החל לשרוף 188 ב-189 אינינגים, ומהירות כדוריו עלתה על לפני הניתוח. הוא היה הכוח הדוחף שהביא את הקבוצה לוורלד סרייס שהסתיים ברצונו לקבל את הכדור באינינג האחרון של המשחק החמישי, AND HE BLEW IT!

ייתכן  שהמשחק ב-2015 היה גם תחילת ירידתו והיעלמות המג'יק מ-GOTHAM כשהחובטים החלו לגבור על השורף.

היו לו שתי עונות איומות ב-2016 ו-2017 עם ERA של 4.86, ואז 6.70. המטס שמו אותו על DFA

Designated for assignment (or DFA) is a contractual term used in Major League Baseball.[1] A player who is designated for assignment is immediately removed from the team's 40-man roster, after which the team must choose either of the following options:[2]

  • A. Return the player to the 40-man roster within 10 days from the date of designation
  • B. Make one of the following four contractual moves:
    1. Place the player on waivers (which can only be done within the first 7 days of the 10-day period)
    2. Trade the player
    3. Release the player
    4. Outright the player from the 40-man roster into the Minor Leagues

המטס הציעו לו לרדת למינור ליג והוא סרב. בסופו של דבר נעשה דיל בו הוא הועבר לסינסינטי רדס עבור הקצ'ר דווין מסורקו. רק לפני 3-4 שנים אוהדי מטס היו מפוצצים את האיצטדיון בגלל טרייד כזה. היום? רובם אומרים "ברוך שפטרנו".

זה מה שקרה לפיצ'ר שאיבד את הפאסטבול שלו. תום וורדוצ'י הגדול כתב על מה שקרה מאמר שחייבים למסגר (Sports Illustrated scribe Tom Verducci.).  מה שקרה לו זה בדיוק מה שקרה לדוק גודן כשפתאום איבד את הפאסט בול שלו בגיל צעיר יותר מדי. FAST BALL הוא בניגוד לכל חוקי האנטומיה והקינזיולוגיה של מפרק הכתף כשראש עצם ההומרוס יוצאת עם המומנטום קדימה עד 2" מה-SOCKET ('כיס' המפרק). כמה שהפיצ'ר יפתח יותר את שרירי הפקטורליס והדלטואיד לשמור על יציבות המפרק, כן תיפגע המהירות. זהו הקונפליקט האיום של זריקת FAST BALL בבייסבול.

המנג'ר סנדי אנדרסון עשה כל מה שיכול היה, וסחט כל לימון אפשרי בנסיון להציל את הפיצ'ר שלו, ונכשל. הארווי הפך מסטרטר גדול, אחד הטובים בבייסבול, לפיצ'ר בינוני, ואז לפיצ'ר גרוע, ואז סופסל.

לך תדע. אולי בסינסינטי הוא ימצא את הפאסט בול שלו מחדש. 'משנה מקום משנה מזל'? היו  לכך תקדימים. אולי כל מה שהוא צריך זה השקט של סינסינטי העתיקה, הטובה, והשקטה, ורחוק מהזרקורים של 'התפוח הגדול' כשכל זריקה שלו עברה עשרות אנליזות, דיסקוסים, ולאחרונה – למרבה הצער והעלבון – אפילו קריאות משפילות לזה שהיה כוכב העיר רק לפני 3-4 שנים.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 186 תגובות

  1. הארדן הוא אומן, הוא פחות גרוע מההצגות של הרבה אחרים.
    זה דורש המון אימונים הטכניקה הזאת שלו והוא מנצל את החוקים. נגד ג"ס יהיו חוקים אחרים אז גם המשחק שלו ישתנה, קליי זה לא השחקנים שהוא התמודד עימם עד כה. להתגבר על קליי? הוא יצטרך להיות בשיאו בסטפ בקס. אחד המאצפים החזקים זה יהיה אל צ'אפו (מסתבר שזה אחד הכינויים של הארדן ואני אוהב את הכינוי הזה, מאד מתאים והוא טריקי כמו אל צ'אפו, חוץ מזה מדובר באחד הסדרות הכי טובות אי פעם ממליץ בחום למי שלא ראה, הרבה יותר טוב מנרקוז)מול הטוסטר.

  2. בקשר לתנועת הרגל של הארדן, צפיתי בזה שוב ושוב, לא חושב שהיה שם משהו מכוון (ואיני חס וחסיסה מחובבי המזוקן) פשו פאקינג חוסר מזל למיטצ'ל.

    הדבר הכי עצוב אחרי משחק 5 ביוסטון זה שצריך לחכות עוד כמעט חצי שנה לראות את הילד הזה שוב.

    דונובן מיטצ'ל – הרוקי הכי מגניב שראיתי מאז הייתי ילד ונחשפתי לג'ורדן, הילד נמר וכולי תקווה שהוא ימשיך להשתפר כמו כל יוטה עונה הבאה.

    בקשר ליוסטון, לא יודע מדוע הקבוצה הזו אינה מעוררת אמפטיה, בא לי שהווריירס יטבחו בהם.

    1. נראה לי די בטוח שזה היה בכוונה. תראה איך הוא נשאר ממוקד על הכדור בביטחון מלא שמיצ'ל לא יעבור אותו והכדור יישאר מאחוריו. אין לו סיבה לחשוב כך, אלא אם כן הוא יודע שמיצ'ל לא יצליח להמשיך קדימה. בדרך כלל אתה לא סומך על זה שאנשים נופלים…

      1. לא ברור לי מה אתה הוזה כאן, הוא ממוקד על הכדור כי ככה אתה מצליח בסוף לגעת בו ואולי לחטוף אותו או להאט את התקדמות השחקן.
        לחשוב ששחקן אחר ינסה לפגוע עם הברך שלו בברך של שחקן יריב כדי זה טמטום. הסיכוי שלך להפצע כשאתה עושה דבר כזה הוא שקול לסיכוי של השחקן השני להפצע.

        1. ISH אני כל כך מסכים איתך. מנחם קפץ על איזו המצאה הזויה מבית מדרשו של הייט ועכשיו ישנם עוד אנשים שמנסים להסביר שהארדן מתאמן על זה באימונים . . .

          1. לא מאמין שהוא מתאמן על זה אבל המשחק שלו מסוכן, חד וחלק! הבנתי שמיטצל מושבת עכשיו לכחצי שנה. הפציעה במקום הנכון ובזמן הנכון. עגל אם זה היה קורה מהצד השני והארדן היה מושבת גם אתה היית כועס.

          2. עגל, אני יודע שיש לך PH.D בפיזיקה, אבל אין לך מושג בעקרונות של TRANSFER OF MOMENTUM, ואם לא לימדו אותך בזמנו, אני לא הולך לעשות זאת עכשיו כי אתה קיבוצניק, מקרה אבוד.

          1. מנחם העברת המומנטום חסרת משמעות כאן, במקרה הכי קיצוני היא זניחה, ובכל מקרה אף שחקן, אפילו אם יעשה את כל החישובים בעולם, לא יקח את הסיכון של להפצע בעצמו, אז אפילו אם אתה נפגע מזה, כן, זה טמטום לחשוב את זה.

    2. מסכים, מסכים ומסכים.

      בנוגע ליוסטון – לדעתי זה בעיקר בגלל הארדן וסגנון משחקו המעצבן, כל שאר הצוות שם ממש סבבה לדעתי

    1. חחח, מעללי קווינט הפיקטיביים (בהנחה שהוא אדם אמיתי) מזכירים לי את המורה למלאכה שלי ביסודי. זו שמשכה אזניים ונתנה סטירות. לא יצאנו דפוקים מזה אבל שולה ויוסי חיסלו את מעמד המורה בישראל. מורה שימשוך אוזן או יתן סטירה היום לתלמיד יאבד את מקום עבודתו ויצטרך פרנסה אחרת. תלמיד שירביץ למורה יקבל השעייה אוטומטית שבסופה כנראה יחזור לבית הספר או שיועבר לבצ'פר אחר. זה צקדקקק !!!!!

      1. המורה קווינט היה מורה שלי מכיתה א' עד ו', ואני בטוח שהוא הכניס בי אהבה לכתיבה, לידע, ועוד. אבל הייתי פירחח והוא אהב שאני אהיה נער החבטות שלו. בשנת 2007 אירגנתי כנס כיתה כי הגענו לגיל 70. כנס הכיתה התפתח ל'מפגש בת גלים' בהשתתפות קרוב ל-1,000 איש בבניין הכנסים בקניון מול חוף הכרמל. במפגש ניגשה אלי צעירה חמודה כבת 25 והציגה את עצמה כנכדה של קווינט, וסיפרה לי שמשך שנים שולחים לה הודעות על קטעים שאני כותב אותם. כמובן שאני לא זוכר הכל, אבל כל מה שאני כותב מאד התאים לו, והיא הסכימה איתי, והודתה לי שהחזרתי אותו לחיים. הוא היה איש גבוה (אז 1.85 היה ענק) עם ראש מגולח לחלוטין כמו היום, אבל אז הוא היה יחיד בין יחידים בחיפה, וכשהוא עשה פרצוף, הוא יכול היה לתת כאב ראש לאספרין.

        1. חחח. לי היה מרצה אגדי כזה באוניברסיטה שהוא מבוזבז. יכול להיות הסטאנדפיסט מספר 1 בארץ ולשים בכיס הקטן את אורי חזקיה ואדיר מילר. כל השיעור טראש טוק עם הסטודנטים וירידות. גם גבוה וקירח 🙂

        2. אתה ענק מנחם
          אז ההנחה שלי שהוא אמיתי היתה נכונה אבל חלק מהמשפטים הם מחכמת החיים שלך לדעתי. לא הכל שלו, או שאני טועה והכל שלו???

  3. סופסוף לא אצטרך לשמוע את המשפט המטומטם "אבל הוא אף פעם לא עבר סיבוב שני".
    ועוד בתצוגת ענק! (מוביל את הקבוצה בנקודות ריבאונדים ואסיסטים עם שיא פלייאוף של 41 נקודות 8 מ10 מה3!)
    עכשיו צריך נס…

    1. שמע קודם כל כל הכבוד לו.באמת שאפו אבל הוא הוריד רק חצי קוף מהגב על מנת לשנות את הנארטיב הוא חייב להגיע לפחות לגמר

  4. אין מקום אחר אז אשים את זה פה בתקווה שיהיה טוב

    Shane Larkin (shoulder) is questionable to play in Wednesday's Game 5 against the 76ers.
    Larkin suffered the shoulder injury during the first half of Monday's Game 4 loss to Philly and did not return. Head coach Brad Stevens said he'll have more info on Larkin following Wednesday morning's shootaround, but it looks like he could be headed for a game-time call. May 8 – 3:20 PM
    Source: A. Sherrod Blakely on Twitter

  5. תמיד תיעבתי את הפלופר המזוקן . הרמאות היתה שם מהרגע הראשון . והוא רק נעשה גרוע יותר לא מבין איך הנהלת הליגה מאפשרת את התופעה הדוחה הזאת.
    ולא רק זאת – הוא עוד הולך לקבל MVP . לאנס ארמסטרונג של ה-NBA. רק שבהבדל חשוב אחד – הוא אולי יקבל עכשיו MVP , אבל אליפות הוא לא יראה , כל עוד זה תלוי בלוחמים .

    1. קשקשן.
      ארמסטרונג עבר על החוק. הארדן לא. הוא פשוט לא בא לך טוב בעין.
      והוא לא מלוכלך, היה פשוט מקרה מאד מאד מצער.
      בקבוצה השחצנית שלך משחקים שניים מהשחקנים הכי מלוכלכים בליגה.

        1. איזה אמת קשקשן? אתה אומן הפייק ניוז.
          זה גם לא שיש לי חיבה גדולה להארדן, אתה פשוט מקשקש שטויות וכרגיל כיף להציב לך מראה לאישיות הקטנה והדוחה שלך.
          לא משנה כמה תטען שאני פיני, זה פשוט לא נכון ואין שום דמיון וקשר. אפילו האשך הבכיין כבר הסביר לך את זה. גם הדפוס לא דומה לטרול, אבל ממתי נתת לעובדות לבלבל אותך?
          אל תדאג ללב שלי מתוק, המטרה שלי לעונה הושגה הלילה, לרגע לא חשבתי שהאליפות לא תלך למפרץ כמו שכבר טענתי.
          תמשיך להיות המתנשא הבכיין מפיץ פייק ניוז שמח לאיד שלא יודע להפסיד שכבוד, פוגע זה לא, פשוט טוב לראות אנשים קטנים כמוך. מכניס פרופורציות וצבע לחיים.

          1. הצחקת אותי. אני יודע לפרגן כשצריך . לא אפרגן אף פעם לפלופר מתחזה.
            אם אתה פיניטרול או לא – רק אתה יודע. בצורת הכתיבה הדימיון רב.
            איזו מטרה השגת ? שפול מגיע סו"ס לסדרת גמר ? ביג דיל . רק מראה באיזה שטויות אתה מתעסק.

          2. אין שום דמיון. לא בסגנון לא בתדירות ולא בשום דבר. אני ממעט לקורא תגובות בוואלה, אבל זה כמובן לא בכיוון.
            מצד שני כבר אמרו לך היום שאתה הוזה. לא טעו.

        2. אה, פיניטרול זה טרול שהוא פיני..

          חשבתי שמדובר באיזו מילת גנאי ברוסית כמו פוליטרוק (על בסיס קצין החינוך בצבא האדום).

    2. אפשר לחשוב לאנס ניצח בזכות החומרים חח, כולם שם מסוממים, השאלה את מי תופסים, זה כמו פוליטקאים בעולם.

      לאנס הכי גדול בתחומו עם החומרים ובלעדיהם. חומרים לא מביאים 7 זכיות.

        1. מתן, חבל שלא היית ציני…
          אני לא רואה שום סיבה להעריך מישהו על כך שיש לו "ביטחון עצמי" שנובע מחוסר ידע. בפרט במקרה של שמעון, זה עוד עלול לחזק אצלו יותר את חוסר המודעות העצמית ואז לך תדע אילו כתבות דירוגים ותגובות מטופשות נאלץ לסבול כאן…

        2. מתן, אין לי כל סימפטיה למה ששמעון כותב בידע או בחוסר ידע, אבל כתבתי כאן לפחות שתי סדרות על השפעת 'סמים' (כפי שאתם מכנים את החומרים שהוא, ואחרים, לקחו ולוקחים), והסברתי שבאופניים, הדבר היחיד שהיה עוזר זה BLOOD DOPING. האנבוליק סטרואידים במקרה הזה יכולים לעבוד גם בצורה חיובית (התגברות על פציעות וכו') וגם בצורה שלילית. ה'סם' היחיד שיכול לעזור הוא אחד מהאמפטמינים למקרה שרוכבים סובלים מעייפות וזקוקים למיני 'ספידים' להישאר ערים.

          אין כל 'סם' פלא שעוזר לרוכב אופניים

      1. נניח שאתה מתחרה בתחרות מול שמוליק. עכשיו בלי משפרי ביצועים לא חוקיים אתה מנגב אותו את הרצפה ושניכם יודעים את זה אז הוא לוקח כמה, אתה שומע את זה וחושש שהוא עשוי עכשיו להיות המנגב, אז אתה הולך לאותו רופא ומזמין אותו הדבר. רק שלצערך מה שלא ידעת שהביולוגיה של שמוליק מגיבה למספרי הביצועים של הרופא הרבה יותר אפקטיבית מהביולוגיה שלך שמפיקה מהם שיפור פעוט יחסית. וכך ביום התחרות אתה מגיעה מוכן ומזומן לנגב אבל מוצא את עצמך באופן שמפתיע אותך לחלוטין המנוגב, ושמוליק לוקח את הקופה ומחייך ניצחון של מנצח בתחרות הוגנת כי כולם היו בה רמאים.

        מה אתה חושב על המצב?
        האמנם שמוליק הגדול בתחומו עם ובלי הסמים כמו שכל הצופים בתחרות חושבים?

          1. סליחה, לרגע בטעות חשבתי שניסיתי לומר משהו בעל תוכן, ולא סתם לשלוף משהו רנדומלי מתיבת ההזיות והפרובוקציות בגרוש שלך.

    3. הייט אשברי המזוקן אכן פלופר לא קטן אבל כמו שענו לך אמסטרונג הוא לא! הוא לא לוקח חומרים אסורים ולא עושה משהו בניגוד לחוקים…
      הוא כן מנצל אותם לטובתו וגם אני אישית לא אוהב את זה, בתחום הכשר אבל מבאס את התחת … הפגש עם מיטצ'ל באמת לא נראה מכוון לפחות לטעמי…

  6. אגב, כריס פול אמר בראיון אחרי המשחק שהוא ומיטצל בקשר טוב ושבמהלך הסדרה הם לא דיברו בכלל, אז אני מניח שבגלל זה מיטצל הלך אליו. בנוסף אמר על הארדן שלא הרבה יודעים, אבל הוא שיחק חולה.
    למרות שאין ביניהם הרבה חלוקת אסיסטים, נראה שהקשר ביניהם ממש טוב ואין אישו של אגו. עד ג"ס זה לא באמת נבחן. נראה עכשיו מה יהיה…

  7. דיי נו. לא מספיק לנכס לו את כל הפלופים שלו וסחיטת הפאולים, דבר שהוא אכן עושה בין אם אנחנו אוהדי הרוקטס נרצה או לא, לנכס לו גם פציעה מכוונת על מיטשל?!
    פאקינג שבריר שנייה של תנועה לא טובה של מיטשל כשנתקל בהארדן, מה אתם כבר חושבים שהארדן תיכנן פה? חברים, העולם לא מתנהל בסלואו מושן. כשמסתכלים על כל תנועה במאית השנייה בסופר סלואו מושן, הכל יכול להיראות מתוכנן. מדהים איך אנשים פה נאחזים בכל בדל מידע קטן שבקטנים בשביל להתנגח בהארדן.
    אף אחד לא היה פוצה פה אם במקרה מבה-אמוטה היה השומר במהלך, ובטח שלא אם היה מדובר על קבוצה אחרת. היו רק מדברים פה על חוסר המזל של מיטשל, ותו לא.

    ללא ספק יום חג לכל מלעיזי יוסטון, גם ניצחון דחוק, וגם פציעה של ילד הפלא מיטשל, סימן הטוב והטוהר בספורט, במהלך שאפשר להאשים בו את הנבל המושלם הארדן, שתיכנן לפרטי פרטים בשבריר שנייה איך הוא הולך לגרום למיטשל להיכנס בו ברגל בצורה לא טובה ולהיפצע.

    מנחם, אני אוהד של יוסטון יותר מ-15 שנה. אם הייתי מתחיל לראות היום nba מי יודע, אולי גם אני הייתי נרתע מהקבוצה הזאת. אני גם יכל להבין שיש משהו בהארדן שמשדר מעין אנטי-כריזמה שכזו.
    אבל הגעתי למסקנה שיוסטון היא בדיוק האנטי-גיבור שהליגה צריכה. אנטי גיבור שמתנהל אולי בדרכים ערמומיות ומפוקפקות, אבל בבסיס שלו הוא רוצה להרוס את הרוע האמיתי, הנבל שלובש כסות של גיבור העולם, שכופה את שלטון הטרור שלו מהמפרץ במעטה חיוכים ווירטואוזיות, אבל בתכליס כולם רוצים שייפול, ואם אפשר – שלא ייפול לידיו של הנבל השני, אוכל הגלקסיות המשוקץ מהמזרח, אלא ייפול עוד לפני לאנטי-גיבור המשוקץ שלנו מערבות טקסס.

    תאהבו את זה או לא (כנראה שלא), אבל יוסטון נמצאים במסע לאליפות ראשונה מאז 1995, והם לא מתכוונים להתרפס מול הווריורס בדרך לשם.

    שיהיה יום טוב.

    1. אתה עוצם עיניים ומסרב לראות .
      אני מתעב גם את השיקוץ משפת אגם אירי . אבל אצלו זה לא מסיבות של כדורסל נטו – אין להכחיש שהוא שחקן גדול . ובדרך כלל גם הוגן , אם להתעלם מהפרובוקציה על דונקי שהשתלמה לו והביאה לו את האליפות האחרונה .
      אבל השיקוץ שלכם מגעיל על המגרש – לא מחוצה לו . וזה הבדל גדול .

      1. אתה מטריל הייט? איזה פאול יש פה של הארדן? ועוד מכוון? התנגשות רגילה, גדולים ממיטשל נפצעו.

        אני לטובת לורד אוף דה דאנס כל הדרך עד האליפות. לצערי לא מאמין שזה יקרה וקאפקייק דונאט יחגוג עוד אליפות עם ניגובי פרקט.

        אגב נגד יוסטון יש לי תחושה קלה שסטפן לקח את המגב מדוראנט והוא הולך לעשות חתיכת פוליש על כריס פול בסידרה הזאת ולהראות מי בעל הבית בג"ס.

      2. הייט באופן אישי אני מאוד מקווה שהרוקטס ינגבו את הפארקט עם קבוצת הפחדנים שלכם.
        חבל לי קצת על הסטף שנאלץ למכור את נשמת הקבוצה הנהדרת שהיתה בגלל שהוא וחבריו נעלמו לחלוטין מול הקאבס (נחמד התירוץ עם גרין, אבל בינינו, זה היה מביך איך הם זרקו את האליפות). האמת היא שהוא וחבריו נעלמו לחלוטין כבר מול OKC אבל למזלם הטוסטר תפס יוזמה ו-KD הוכיח לעצמו שרק כשמרפדים אותו מסביב עם שחקנים ממש טובים הוא מסוגל להתרכז בקליעה.

  8. אין לי בעיה עם כל מי שרוצה שהרוקטס ינצחו וידיחו את הלוחמים – מסיבות חיוביות ( תחרותיות ).
    רק תזכרו את זה – אם מסיבה פלאית כלשהיא זה יצליח להם ( עקב פציעות אצלנו , טפו טפו טפו ) , לברון ידרוס אותם בגמר . לא סתם , מנחם , אתה רוצה שהם יעברו . אתה יודע למה.

  9. היהלום של יוסטון ומושא אהבתנו הוא בכלל פי ג'יי טאקר.
    האלוף היחיד בסגל והמנטור של כוכבי הזרקורים….
    חשבתי שזה ברור מנחם, הרבי ו(רו)פול הם בסך הכל אנשי הפרונט דסק 🙂

      1. טאקר הוא יקיר האוהדים יחד עם ההומי גרין. לא היה לי ספק לשנייה שהוא יהיה המלך ביוסטון, שחקן שכל קבוצה עם שאיפות חייבת. הקליעה זה רק בונוס.
        אגב, אמנם אלוף הארץ, אבל גם לאריזה יש טבעת.

    1. תצחק תצחק, אבל יש משהו במה שאתה אומר – אם יש שחקן שאין לי שום ספק שיגיע לסדרה מול הלוחמים זה טאקר. אין לו שמינית קוף על הגב, ומי שלוקח אליפות היסטורית מול מכבי יודע שהכל אפשרי כולל מול הלוחמים. הוא גם היה מצוין במשחק הראשון של העונה. אחלה גבר.

  10. לגבי הארדן ופול – לא חושב שיש בעיות ביניהם, להיפך – אידיליה של שמי מעצבנים.
    הארדן יודע שהוא חייב את פול כדי להגיע לאנשהו כי הוא שובק ברגעים הגדולים עוד הרבה יותר מקליף פול (רמז מקדם קיבלנו היום).

    לגבי הפציעה – לא טרחתי לראות שוב, אין מצב שזה מכוון.
    חוסר מזל, זאת לא פציעה שמכוונים אלא מהלך כדורסל של שבריר שנייה וברך בברך זה משהו שקורה.
    אם אתה רוצה לפצוע שחקן בטח שלא תעשה את זה ברך בברך כי באותה מידה אתה יכול להיות מושבת.

    לגבי המניפסט של בובי – מניפולציה עצמית אחת גדולה כדי לבלוע את הצפרדע ולהצדיק אהדה לקבוצה המגעילה הזאת.
    הארדן – שחקן מבחיל בדורו, נוכל נכלולי ועלוב, בכיין, פלופר, ומה לא.
    אנטי-כדורסל.
    דאנטוני – מעודד אותו לעשות כן, בכיין עוד יותר ממנו, הוזה סדרתי ויותר מקובע מבר משקאות בספינת טיולים.

    סגנון המשחק – מבחיל ומשעמם
    הקהל – נוראי

    הם בטח לא הטובים בשום סיפור וג"ס לא נבלים על כך שהם טובים, כל עוד הם משחקים כדורסל ולא מתעסקים בפרובוקציות זולות וברמאות במקום בספורט.
    הם פשוט טובים. זה הכל.

    1. בוא נסכם את זה ככה –
      לא צריך שום הצדקה לאהדה של קבוצה. תמשיך לא לאהוב את יוסטון, ואני אמשיך בשלי, כי מה לעשות? זאת כבר מחלה של שנים.
      ברור שהווריורס הם קבוצת כדורסל עילאית. אבל יוסטון הם ממש לא קוטלי קנים כמו שאתה מנסה לעשות מהם.
      אולי הווריורס יותר הרשימו עד כה בפלייאוף, אבל ברמת המצ׳אפ האישי, יוסטון יהוו להם יריב יותר טוב ממה שאתה חושב.

      אני אמשיך להסתכל על יוסטון במשקפיים של אוהד, ואתה תמשיך לסבול כל הדרך לבשורת איוב שלך 🙂

      1. מסכים שבלי ג"ס בריאה הימרתי עליכם כקבוצה השנייה בטיבה בליגה.
        אבל זה רק בגלל הפציעות של קוואי, הייווארד וקיירי.

    2. בקשר לברך בברך זה לא נכון, אבל כבר הסברתי למעלה שזה קשור לחוק הטרנספר של מומנטום, וזאת הרצאה של שעה וחצי.

  11. אה, ואני גם לא רואה פאול של הארדן. הוא נעמד בפיסוק לפני שמיטשל התחיל את התנועה.
    אם כבר אז זו עברת תוקף……

  12. חבר'ה אפילו לא ראיתי את ג"ס היום.
    אבל ראיתי את המשחק הקודם וראיתי את יוסטון הלילה וכרגע, בלי פציעה חלילה של קארי זה הולך לסוויפ.
    יוסטון לא אלטרנטיבה ולא בטיח.

      1. כל משחק חשוב ופול היה מצוין גם מול מיניסוטה.

        יש פה כמה אוהדים של יוסטון שיכולים לפרט יותר על ההיעלמות של ארדן בשלבים מכריעים.

    1. גם מבחינת יופי וניהול משחק מדובר ברכז הכי טוב במערב.

      אני לא חושב למשל שזה היה עובד לארדן עם סקורר כמו קורי,ליליארד או ווסטברק.

  13. הוא אולי לא התכוון לפצוע , אבל הוא השאיר במתכוון את הרגל כדי להוציא את מיטצ'ל משיווי משקל . הוא ידע שזה מה שהוא עושה, כי הוא היה כבר מוכן עם הגוף קדימה לקחת את הכדור ולפרוץ לסל של יוטה.

    1. ה"א השנאה מובילה אותך להזיות. תפסיק, זה מביך. אם כבר הזיות אז כבר עדיף לקחת משהו ולהזות דברים יותר מעניינים.

  14. לא חושב שהיה פה משהו מכוון, באותה מידה הארדן יכל לפצוע את עצמו. ובקשר ליוסטון – אני ממש ממש אתפלא אם הם ינצחו יותר ממשחק 1, ג"ס יבואו בריכוז מקסימלי ובהרכב מלא וכשזה קורה לאף קבוצה אין סיכוי לדגדג אותם. קליבלנד של שנה שעברה שהייתה יותר חזקה מיוסטון נזקקה למחצית מהסרטים של 89 נקודות כדי לגנוב מהם משחק, לא רואה איך ליוסטון יש סיכוי.

    1. אם יוסטון יפגעו מה3 טוב הם יהיו לגמרי בסידרה. אם יחנקו אז יגמר ב-4-5 משחקים. זה עד כדי כך פשוט.

      הם יצטרכו את הארדן פול וגורדון בשיאם ושטאקר ואריזה ישימו את השלשות לבד. הולך להיות סקורינג גבוהה.

      אני מהמר על 4-2 לקרי וקרי הולך לטבוח

      1. לאורך זמן מול ההגנה של גולדן לא רואה אותם פוגעים טוב מה3, וגם יום טוב שלהם משם ממש לא מבטיי ניצחון, מאמין שאולי הם יתפסו יום אז יהיה להם ניצחון לא מעבר

    2. מעתיק ממקודם:

      בקשר לברך בברך זה לא נכון, אבל כבר הסברתי למעלה שזה קשור לחוק הטרנספר של מומנטום, וזאת הרצאה של שעה וחצי

  15. תודה מנחם! יאללה גמר מערב!!!

    הדבר הכי חיובי מבחינת הרוקטס לקראת המפגש עם האלופה זה שלאורך השנים הארדן נעלם בעיקר במשחקים החשובים שהוא הגיע אליהם כפייבוריט, ככה שאפשר לצפות לסדרה אדירה של הזקן…

  16. תודה רבה מנחם
    המטס פתחו את העונה עם הפתיחה הטובה בתולדותיהם ומאז הם נראים כמו אוסף של גרוטאות
    הטרייד על הארווי מתבקש
    היה נו היטר היום של סיאטל מול הבלו גייז ( פקסון עם 3 הולכות ומשחק מלא )

          1. אני עדיין מחכה לגיף מהמסיבת עיתונאים ממשחק 3 כשהוא דופק את הראש על השולחן מהפיגור של השאלות.
            הרסת את הגיף הקודם מעודף שימוש

  17. מעורב מצויין דוקטור, אני חולה על ניומן ורדפורד (למרות שכן היה דומיננטי ביניהם, ניומן כמובן).
    א ב ל,
    "גולדן סטייט העלובה שנבנתה על ידי הריסת קבוצות אחרות". אתה באמת כתבת את השורה הזו?
    איך בדיוק הם נבנו על הריסת קבוצות אחרות, בכך שהשכילו לבחור את קרי, קלי וגרין במקומות נמוכים? זו אשמה שלהם שקבוצות אחרות לא בחרו אותם קודם?
    אז רגע, אולי בזה שהם צירפו שחקן חופשי (דוראנט)? אם ככה, אתה גם מאשים את מיאמי בכך שפירקה את קליבלנד (ואת קליבלנד שפירקה את מיאמי…) ומה לגבי קליבלנד, שקיבלה את קורבר במתנה מאטלנטה?
    אני יכול להבין כל ביקורת על דוראנט, למרות שאני לא מסכים איתה באופן אישי, אבל מה שאמרת על גס הוא פשוט לא נכון, ואני חושב שזה ברור גם לך.
    אם קווינט היה שומע את זה, יש מצב שהיית עומד בפני משיכת אוזניים חדשה…

    1. גולדן היא מופת לבנייה נכונה, למעט דוראנט כל הכוכבים הגיעו מהדראפט מבחירות לא גבוהות במיוחד. אבל המעבר של דוראנט הרס פה תחרות ישירה שיכלה להמשך כמה שנים טובות. רגע לפני המעבר הם עוד התמודדו ראש בראש ואוקלהומה כבר הובילה 3-1. גם בפרספקטיבה של שנתיים אחרי זה עדיין אחד המעברים ההזויים שראיתי בליגה. אתה מדמיין את לברון עובר ב2010 לסלטיקס רגע אחרי שהפסיד להם? והסלטיקס ב2010 כבר היו הרבה מעבר לגבעה, בלי MVP בשיאו ו73 ניצחונות בעונה.

      1. נו ומה אתה רוצה.שיש להם הזדמנות להביא את דוראנט והם יגידו מצטערים זה יהרוס את התחרותיות בליגה אז לא תודה.
        גולדן סטייט עשו הכל נכון כולל ההבאה של דוראנט.
        ובלי קשר הם לא הרסו שום דבר.כבר השנה ליוסטון יש סיכוי להדיח אותם ואם לא השנה אז שנה הבאה אני בטוח שמורי יוסיף עוד חלק לפאזל ושלא נדבר על הסופר טים החדשה של לברון שתבנה שנה הבאה ושחיקה של גולדן סטייט.הקיצר שום דבר ממש לא סגור ולא נעול

        1. אין לי טענות לגולדן סטייט, ברור שאף אחד לא מוותר על החתמה כזאת. רק שאני כן מתבאס על ההשלכות של המהלך על שאר הליגה, לפני המעבר לא חשבתי שזה בכלל אפשרי שכוכב בסדר גודל כמו שלו ילך אליהם רגע אחרי ההפסד, אבל זה קרה ודעתי האישית היא שהפסדנו ליגה יותר מעניינת עם אפשרות לאליפות מרגשת של אוקלוהמה שכנראה הייתה מגיעה בשלב כזה או אחר. אם הגרעין הזה של הארבעה נשאר בריא, יש להם עוד דלק במיכל לעוד איזה 2 פלייאופים לפחות של עליונות על שאר הליגה, כולם שם בני 27-30.
          נראה עכשיו את ההתמודדות מול יוסטון, יהיה מעניין לראות אם זה על אמת או שהתקרה שלהם זה גמר מערב מול הלוחמים.

          1. אין לי שום בעיה עם טענות על התחרות בליגה, אבל זה קורה כשיש קבוצות גדולות בליגה, לפחות כאלה שגדולות על השאר (בולס בשנות התשעים, בוסטון בשנות השישים, אם לתת שתי דוגמאות). אני מבין את התלונות על חוסר תחרות, אבל לא על צורת הבנייה של הגולדנס.
            אם כבר, ואני לא אוהד שלהם, הם דוגמה מעולה לאיך אפשר לבנות קבוצה בצורה ליגיטימית, מבלי לשדוד קבוצות בדילים ועם הרבה חוכמה בדראפטים (וכמובן, בלי טנקינג קיצוני)

    2. צודק. קווינט היה משתולל. אבל זה לא רק דוראנט. זה גם דייויד ווסט וג'בל מגי. הם פשוט מגנט שפותח שעריו לכל שחקן מעולה. עם דוראנט, אמנם היה שחקן חופשי אבל הוא ויתר על כמה מיליונים טובים לעבור לווריורס, ואני בטוח שהיו קשרים איתו נון-בטופ בחדרי חדרים כי הכל היה כמובן בלתי חוקי (הדיבורים איתו עוד כששיחק ב-OKC)

      1. וואלה יש לך ידיעות על מגעים בין הנהלת הווריורס לדורנט לפני שהפך לשחקן חופשי. זה סקופ די רציני אולי תשתף את כולנו.
        ג'בל מגי? שחקן שאף קבוצה לא רצתה וכולם צחקו על זה שהווריורס נותנים לו צ'אנס?
        דיוויד ווסט עוד מעט בן 38 אז כן לשחקן מותר בשלהי הקריירה שלו לחפש תארים.

  18. מנחם, קודם כל לא זוכר אם רשמתי מקודם, אבל כמובן שאני מודה לך מאוד על מעורב נהדר!
    אני מניח שאם אתה מצליח להוציא מקוראים כמוני תגובות שכאלה, בימן שהמעורב שלך הצליח 🙂

    לגבי הנקודה שרשמת על השילוב של פול והארדן –
    זה בהחלט שילוב מעט מוזר של שני שחקנים שדווקא לא מפטמים זה את זה, כמו באמת הספלאש בראדרס, סטוקטון ומאלון, ועוד שלל דוגמאות.
    אבל אולי דווקא העובדה שהם כן מצליחים לפנות האחד לאחר את הבמה, היא הגדולה שלהם?
    היריב לא יודע אם זה יהיה היום של הארדן, של פול או של שניהם. נדיר שזה לא יהיה יום של אף אחד מהם, ואם במקרה זה המצב – יש את גורדון שלוהט מהספסל.

    בשורה התחתונה – פול עבר לראשונה סיבוב שני. הוא לא הצליח לבד בניו אורלינס, לא הצליח בקליפרס יחד עם גריפין (שמתגלה כעת בדטרויט כשחקן שאפילו ההגדרה ״אולסטאר״ לא הולמת אותו), והנה ברוקטס, בעונה הראשונה שלו, הוא מצליח יחד עם הארדן וקאפלה לצלוח 2 סיבובים, and counting..
    חשוב לזכור שבניצחונות בגיים 1 ו-3 בסדרה פול היה דיי רדום, בזמן שהארדן נתן אחלה תצוגות. כנל במשך רוב הסדרה מול הוולבס.
    לסיכום – גם אם הם לא משלימים זה את זה בפוזשן נתון, הארדן ופול כן משלימים זה את זה ברמת כלל המשחק, ובטח שברמת סדרה שלמה.
    פשוט במקום ״לפטם״ האחד את השני, הם מחפים זה על זה.

    1. +100 זה באמת הגדולה שלהם והיתרון הכי גדול זה שדאנטוני יכול להוריד את הארדן לנוח ועדיין להשאיר את פול וההיפך.לגבי המחפים זה מאוד נכון והארדן לדעתי מפגין בגרות גדולה שאין לו בעיה לוותר לפול אם הוא רואה שלא הולך לו.

  19. טוב שנתנו כמה ימים להתאושש לפני שהקרב מתחיל.
    אם יש דבר אחד שאני בטוח בו זה שיוסטון לא ילכו להם לשחיטה בקלות, יש אפילו מצב לפציעה או שתיים בקרב הלוחמים בסידרה הזו ואם היה הימור כזה בווינר זו הסידרה להמר על פציעות, הולך להיות חםםם. וכמובן שבסוף הכל יסתדר לקינג כמו גדול, על הפלייאוף הזה רשום בענק קינג ג'יימס איז צ'מפיון אוף דה וורלד. ואז יתחילו עם מקשקשת.

  20. תודה על המעורב מנחם.
    הארדן לא עשה כלום, מיצ'ל סתם בכיין, רצה לצאת מהמשחק (לא מודע), זה בסדר, הוא עדיין רוקי. איזיאה הראשון שיחק בלי רגל.
    מחכה לנו קרב רב, לטילים יש כלים – אבל אם קרי ייכנס לקצב – אז אוי ואבוי להם. ג"ס עדיין בהילוך שלישי.
    יוטה לא יגיעו עם הסגל הנוכחי יותר רחוק מהשנה. חייבים עוד כוכב ועובי על הספסל. הליגה תלמד את מיצ'ל.
    הפליקנים מרשימים, דיוויס מפלצת, מקווה בשבילו שיעבור לשחק לצד כוכב על אמיתי (עם כל הכבוד להולידיי המרגש).
    אה, כן, ופילי תהיה הראשונה שחוזרת ממינוס שלוש…

      1. אתם יותר טובים מהם, אם אי פעם היה סיכוי טוב לחזרה מ-3:0, זה הפעם. אבל היי, עד עכשיו טעיתי בכל התחזיות שלי, כולל כולן, אז כנראה שניחסתי אותכם. טמיר ינגב איתי את הפרקט (טמיר – מזכיר לך לא לקחת ברצינות).

  21. ד"א, ראיתי את המשחק הבוקר של הגולדנים – במשבר בסוף הלכו לקיידי בפוסט – הוא נתן לגרין שקלע, אחר כך גרין קלע פוקס חשוב, ואז שוב לקיידי בפוסט – ושוב לגרין. גרין כל הזמן מחפש את קיידי, התקשורת ביניהם מושלמת, עם סטף זה שונה – הוא וקיידי לא זורמים כרגע – אבל כשיגיעו לנקודות משבר – הם יידעו לשתף פעולה. בגמר – אם וכאשר – המאבק ביניהם על ה-FMVP יהיה הדבר האמיתי. לגרין יהיה משקל במאבק הזה.

    1. מאיפה הביטחון שאם הם לא זורמים כרגע (ולא ממש זרמו עד כה) זה ישתנה בגמר? בגמר שעבר לא הייתי אומר שהם זורמים, אלא פשוט טובים מדי מכדי להפסיד.

      גרין כל הזמן מחפש את קיידי – כן, כולם יודעים. זה התחיל ב-SMS, זוכר?

        1. אני בשלוש השנים האחרונות לא ממש ראיתי יותר מדי מקרי ברגעים הקריטיים בסדרת הגמר. אולי קצת בשנה הראשונה של האליפות וגם אז הוא נזכר מאוחר ותפקד פחות טוב מהעונה הרגילה של אותה שנה. ב-2016 ברור שהיה פצוע וכל זה אבל עדיין מהו היה חסר.

          כמובן הכל יחסי, סטף שחקן ענק. אבל איך אומרים? (BLANK) מדקדק עם הצדיקים כחוט השערה. במקום להעלות את הרמה שלו בגמר (ע"ע לברון, קיירי בחלק מהזמן, KD שנה שעברה) הוא דרך במקום או גרוע יותר.

          מקווה שהשנה זה ייראה שונה. אם KD יכול גם הוא יכול. מצחיק שכבר שנתיים (אולי שלוש) ברצף יש לו נסיבות מקלות של פציעה.

          1. העניין של הפציעות הכי קריטי. זה באמת מונע ממנו להיכנס לקצב בפלייאוף ולהשתלט על הקבוצה, שאמורה להיות שלו.

          2. לא קונה את זה. מה זה מונע ממנו להיכנס לקצב פלייאוף? ומה זה אמורה להיות שלו? של מי היא עכשיו? חשבתי שכל הקטע של הלוחמים זה חוסר אגו וכל השיט הזה.

            בקיצור, לא חושב שצריך לעשות הנחות לאף אחד, לא בגלל פציעות ולא נעליים. ומה היה ב-2015 בלי פציעות? אולי בלאט השפיע עליו דרך הקעקוע.

      1. ממה שאני ראיתי במשחק דווקא ניכר שדוראנט מאוד רוצה לפרגן לקרי. זאת אומרת שאם תהיינה מריבות הן תגענה בכלל בשנה הבאה ולא עכשיו.
        אם הייתי לברון והייתי רוצה לסכסך קצת הייתי משבח את ג"ס כקבוצה של קרי, אולי זה עשוי לדחוף את הקאפקייק למשחק יותר סוליסטי

        1. + 1
          זיהית נכון לטעמי, גם אני הבחנתי בכך ואף כתבתי זאת כאן בעבר – דראנט מפרגן לקרי כדי להכניס אותו לעניינים, בעיקר אחרי הפציעה. דוראנט יודע ששת"פ בינו לבין קרי הכרחי כדי לגבור על יוסטון והמזרח (לברון).
          אבל – עקרב נשאר עקרב, במשחק 4, החשוב בסדרה הנוכחית, דוראנט זרק כמו קרי ותומפסון ביחד!
          מעבר לזה, קרי לגמרי לא מפרגן לדוראנט. תחזור לסרט של משחקי 4+5 ותספור כמה פעמים קרי מסר לדוראנט בפוסט (מהלך מסיים התקפה, בדר"כ מגיע מגרין); תספור כמה פעמים קרי עלה להתקפה, ראה את דוראנט בצד אחד והתחיל את ההתקפה לצד השני.
          מה שכן – אחד המהלכים הקטלניים אתמול היה כדור לדוראנט בפוסט רחוק בצד ימין, ואז חסימה של גרין לקרי לקליעה מהצד של דוראנט.
          בשורה התחתונה – זו התחזית שלי שכבר נתתי אותה בעבר כאן:
          1. ג"ס משייטת, דוראנט מוותר לקרי על ה-FMVP
          2. ג"ס מתקשה, גרין "מכריח" דוראנט להיות FMVP
          3. קרי מתעלה על דוראנט ומשיג את ה-FMVP בעצמו (אפשרי)
          באפשרויות 2 ו-3, לדעתי, נראה מתיחות ופרגון מאופק בין השניים. זה בעיני הדבר הכי טבעי והכי הגיוני – מדובר בשני השחקנים הטובים בעולם, בשיאם, ושניהם עם אגו בריא (וטוב שכך).
          יש גם אפשרות רביעית – יוסטון או קליבלנד מצליחה לאתגר את ג"ס (למשל 2:0 ליוסטון) ואז, בהחלט אפשרי שנראה נסיונות של אחד מהשניים לקחת את הקבוצה על גבו, בזמן שהשני לא מוותר. למזלה של ג"ס, זה צפוי לקרות בגמר האיזורי ופחות בגמר הכללי – ואז החלש מבין השניים באותו הזמן יוותר לחזק – כי אין תואר FMVP איזורי. לדעתי זו האפשרות הכי פחות סבירה.

    2. כל העונה אתה חולם על משבר ומלחמה פנימית בין סטף לקיידי, ואיכשהו עכשיו אתה גם טוען שהכימיה בינהם לא משהו. מאמין שזה בעיקר ניסיון ניחוס ומשאלת לב שלך ואתה לא באמת מאמין בזה. לא מסתדר לי שמגיב מבין כמוך טועה כל כך בגדול.

      תסתכל במשחק אתמול ברבע השלישי, מתפרצת שהתחילה מקיידי שמוסר קדימה לסטף, הוא עושה צעד וחצי למשוך את המגן ואז מסתובב בקפיצה כדי להחזיר לקיידי לדאנק קל. הכימיה שלהם הופגנה היטב במהלך הזה וגם הפרגון ההדדי שרואים בבירור במבטים בינהם בעקבות המהלך.

      1. ראה תגובתי לעיל. אנשים הכניסו לי מחשבות ודעות שלא הבעתי. אין לי ווישפול כלום – אני חוזה משהו לגבי קבוצה שאינני אוהד; נהפוך הוא, כרגע, בגלל אהבתי לדוראנט, אני רוצה שהיא תזכה.
        קרי מפרגן לדוראנט רק על הנייר ובאופן כפוי – אתה מוזמן להראות לי חמישה קטעים ביוטיוב מהסדרה האחרונה. דוראנט מפרגן לקרי הרבה יותר, מהסיבות שציינתי למעלה.
        לגבי הטעות בגדול – היא אצלך, אבל זה בסדר, אני לא כועס.

        1. הסגנון משחק של הלוחמים גורם לכך שגרין מוסר לדוראנט הרבה יותר מקרי, קרי בעיקר נע על חסימות בלי כדור, וכשהוא כן יוצר עם הכדור הוא לוקח מה שההגנה נותנת, בדרך כלל השומר של דוראנט לא מגיע לעזרה כך שבאופן טבעי קרי מוסר פחות לדוראנט. אין לזה שום סיבה נסתרת של מאבקי אגו.

          1. אין לי זמן וסבלנות לבדוק – ויהיה נהדר אם מישהו יבדוק את זה: הכדורים לדוראנט בפוסט (הגבוה והנמוך), מגיעים בהרבה מקרים ממובילי הכדור בתחילת ההתקפה – קרי וגרין. הם אלה שמחליטים לאיזה צד הולכת ההתקפה. לפי מראה עיניים – גרין הולך הרבה לדוראנט, קרי מעדיף ללכת לצד השני. ספירה פשוטה תהיה מאוד מועילה פה – אבל אין כוח.

          2. לא שמתי לב לזה, אבל זה יכול להיות תלוי במה שההגנה מראה שם. ההתקפה של הווריירס מערבת הרבה קריאה של המצב במגרש ותגובה אליו.

          3. אגב, שדריימונד מוביל כדור האופציה הכמעט יחידה שלו היא למסור אותו. לסטף יש ארבע אופציות נוספות. לחדור, לעצור לזריקה מחצי מרחק, לעצור לזריקה מ-3 ולעצור לזריקה מהחצי.

      1. אתה יודע להסביר איך המדד הזה מורכב?

        מוזר לי שקליי שלילי בהגנה, שאר הדברים נראים הגיוניים אז זה עוד יותר מוזר…

          1. ממש לא. קודם כל יש את הנתונים הבסיסיים שהם לא שכלול של כלום ושנית יש הרבה (המון) נתונים עכשיו שאינם בבוקס סקור בכלל.

          2. הבנתי. אז היית מעדיף סטטיסטיקה שמשקללת נגיד בהגנה על כמה זריקות שמר, מאיזה מרחק ובכמה אחוזים הוא מוריד את היריבים…

            מצד שני מהסתכלות על הTPA הזה הרוב המוחלט שם עושה היגיון לא?

          3. אני מעדיף סטטיסטיקה שבאמת רלוונטית לטענה כלשהי שהאדם שמביא אותה מעלה.

            הסטטיסטיקות שמנסות לעשות שכלולים שכוללים כל מיני נקודות שונות של המשחק יוצרות מדד שלא באמת אומר כלום.

  22. לא סובל את הארדן, אבל אין מצב שזה היה במכוון.

    בעומס של משחק כל מגע קטן בין ברכיים יכול לגרום לפגיעה במפרק או לקונטוזיה בעצם הפיקה, אין מצב ששחקן יסכן את עצמו כדי לפצוע במכוון שחקן אחר, ובאופן כללי התנועה של הארדן לא מרמזת ניסיון פציעה.

    ובקשה מכולם, אפשר להפסיק כבר עם הביטוי המאוס של ניגוב פרקט. מיצינו כבר, לא?

    כריס פול מדהים, מה שהוא עשה ברבע האחרון זה בית ספר לווינריות, מאוד אהבתי את הגישה שלו למשחק ובראיון שלפני איך שהוא אמר שהוא כבר הוביל פעם 3-1 בחצי גמר מערב וזה לא הספיק..

  23. תודה על הטור מנחם. באמת על טעם ועל ריח אין להתווכח. כריס פול באמת שיחק אותה אתמול. ברבע האחרון הוא קלע עם הידיים של השומר עליו. ממש נהדר. זה גמר הפלייאוף (קונפרנס) הראשון שלו כמו שציינת ואסור לשכוח שהוא בעבר נפצע הרבה וכך הגיע לגיל 33 עם אפס הופעות.

  24. המסקנה שלי היא שלמרות 82 המשחקים…עדיין יתרון הביתיות הוא סופר חשוב.
    דוגמאות שקופצות לי לראש מהשנים האחרונות:
    מיאמי במשחק 7 מול הספרס
    יוסטון השנה מול הווריירס
    קליבלנד מול אינדיאנה השנה
    בוסטון מילווקי השנה
    בוסטון הגדולה של פירס אלן גארנט ורונדו היתה צריכה 7! משחקים כדי לעבור את אטלנטה בשנה הראשונה שלהם יחד.

  25. מנחם הגדול אני קורא אותך בשקיקה… אבל לא היה פאול של הארדן… אתה שופט אותו מהתחלה לא בצורה אובייקטיבית כי בעצמך אמרת שאתה לא סובל אותו בכל מקרה אתה צודק בענק שכריס פול פורח כשהארדן בחוץ ובכלל יוסטון משחקים בריא יותק בלעדיו למרות שהוא חתיכת שחקן מטורף….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט