פריוויו יום שלישי מערבי/ יונתן שגב

ערב טוב לכולם. אחרי שהמטאוריט (לברון) הכחיד את הדינוזאורים והסיקסרס השיגו ניצחון ראשון על בוסטון אשתקד (במה שיכול להיות אחד מההימורים הסבירים ביותר לקאמבק של קבוצה מ-3-0 ואמרתי את זה גם ב-3-0), הלילה אנחנו לוקחים את כשרונינו כאוהדי כורסא, אל המערב.

כמובן שגם השעות קופצות שתיים קדימה – המשחק הראשון ב-3:00 והשני ב-5:30 – מקווה שזה מקל על המתעוררים.

בואו נתחיל.

3:00 יוסטון רוקטס (1) – יוטה ג'אז (5) – יוסטון מובילה 3-1

כתלמיד כיתה י"ב שנמצא בתקופה הלחוצה ביותר בשנה – תקופת הבגרויות הנפלאות – לצפות ולקום בשעות לא שעות במשחקים זו משימה לא פשוטה. גם כתלמיד שאינו מוגדר כשקדן – בלשון המעטה – לנסות לעשות מתמטיקה אחרי שבלילה התעוררתי למשחק זו משימה לא מאוד אפשרית. לכן, פעמים רבות כשאני רוצה להציג את התזה שלי לגבי המשחקים, אני נתקל בקושי; אף על פי שאני מקפיד לצפות במרבית ה"full highlights" של המשחקים, ובכל המשחקים שעליהם אני כותב, זה לא מספיק בכלל. ההחטאות של קבוצה מספרות לא פחות מהקליעות.

כל ההקדמה הזו באה דווקא בכדי להגיד דבר הפוך; גם בסדרה הזו וגם בסדרה השניה שמשוחקת הערב, הצלחתי לתפוס כמות גדולה יחסית של משחק ישיר. לכן, אנסה לתת את מסקנותיי שבאו אך ורק מהעיניים שלי ולא מאף כתבה ואף דף סטטיסטיקה. אם אני מחטיא לחלוטין את הטבעת, אשמח לשמוע את דעתכם.

מה אני ראיתי בסדרה הזו? ראיתי שגם כשיוטה לוקחת את ההובלה ואפילו בפער – למשל במשחק השני, אותו הג'אז ניצחו – הם לא הצליחו באמת להשתוות לרוקטס. ללא ריקי רוביו, הג'אז נראים מאוד מוגבלים בהתקפה, במיוחד בדקות ההכרעה. בעוד שבצד הטקסני גם הארדן, גם פול ואפילו אריק גורדון יכולים ליצור לקבוצתם את היתרון שמאפשר – בסופו של דבר או באופו ישיר – זריקה בדרגת קושי נמוכה או בינונית, הג'אז נתקעים בהתקפות רבות. דונובין מיטשל הוא עדיין לא הארדן וגם אם היה, הוא יוצר כמעט בבלעדיות ברבע הרביעי. ברבעים האחרים גם ג'ו אינגלס מצליח ליצור לקבוצתו פחות או יותר, אך זה עדיין לא משתווה ליכולות ההתקפיות הנהדרות בצד השני.

אתעכב מעט יותר על המשחק השני, גם מכיוון שראיתי אותו בשלמותו וגם מכיוון שהוא היה זה שהג'אז יצאו ממנו מנצחים. גם במחצית הראשונה – בה הם החזיקו ביתרון משמעותי – נראה היה שהמשחק משוחק בצורה שיוסטון מרוצה ממנה; הרוקטס הגיעו לזריקות לא פחות מהג'אז, אם לא יותר. זה פשוט היה עניין של כדורים שנכנסו לצד אחד ולצד השני לא. כשהקאמבק – הצפוי מבחינתי – התרחש ברבע השלישי, ציפיתי שיוסטון תברח עם המשחק. גם בסוף יצאתי משוכנע שהרוקטס יסיימו את הסדרה ב-6 משחקים מקסימום. בכל זאת, לא כל יום ג'ו אינגלס קולע 7 מ-9 משלוש ובצד השני זריקות טובות מוחטאות.

עוד משהו שאתעכב עליו הוא המצ'אפ בין הסנטרים. קאפלה מראה בסדרה הזו, כמו גם בסדרה הקודמת – שהוא כוכב אמיתי. היכולת שלו להיות כל כך משמעותי בהגנה ולסיים כל כדור שמגיע אליו בהתקפה היא בדיוק מה שהרוקטס צריכה והוא ממשיך את העונה הסדירה המעולה שלו לפלייאוף מעולה ביותר.

בניגוד לקאפלה, אני מאוכזב מרודי גובר. חוץ מחוסר אקטיביות בולט בהתקפה, לטעמי הוא אינו יכול להיות שחקן ההגנה של השנה. בכדורסל המודרני, אין זה מספיק לעמוד בצבע ולחסום ולהפריע לזריקות בצבע. שלא תבינו לא נכון, זו תכונה מצוינת לסנטר הגנתי. עם זאת, גבוה שלא יודע להחליף – לפחות עד שמחליפים חזרה – בפיק-אנד-רול ולתזז עם הגארדים, זמנו בליגה כמומחה הגנתי מוגבל. אולי זו הפציעה, אולי זה פשוט המצ'אפ עם הגארדים הספציפיים של הרוקטס, אך רודי גובר לא מצליח לשמור מספיק טוב בפיק אנד רול, ולא פעם ולא פעמיים הרבי ו-CP3 מנצלים זאת. בצד השני לעומת זאת, נכון שלא הייתי חותם על משחק שלם של קפלה על מיטשל, אך המצב טוב בהרבה והסנטר מצליח להאט את הגארדים של הג'אז בצורה טובה בהרבה.

כפי שהבנתם, אני מאמין שכבר היום הרוקטס יסיימו סיפור. יוטה קבוצה מצוינת, עם עתיד קרוב אופטימי ביותר – במיוחד אם יתחזקו בקיץ – אך בשביל הפלייאוף הנוכחי, במיוחד לאור פציעתו של רוביו שהקל מאוד על דונובן מיטשל (נתן לו להיות הסקורר ולא הרכז) – זה לא יספיק.

יוסטון בדו ספרתי. 

 

 

5:30 גולדן סטייט ווריורס (2) – ניו-אורלינס פליקאנס (6) – גולדן סטייט מובילה 3-1

זה פשוט נראה קל מידי. פשוט מידי. אם הלכתם לשירותים או לשתות משהו, או אולי חזרתם ממקלחת קרה במחצית בכמה דקות איחור – יכול להיות שההפרש קפץ ב-10 נק' לטובת הלוחמים. יכול להיות שגם אם בהיתם במרקע ולא עזבתם אותו אפילו בשביל לשלשל איזו תגובה בתיבת הדואר של הבלוג החי, ההפרש קפץ פתאום ל-25. הווריורס כמו הווריורס – היכולת של הקבוצה לרצוח משחקים ב-3 דקות היא יכולת שאין לה אך ורע בליגה והיא מאפיינת את הקבוצה הזו במשך כל שנותיה האחרונות בפסגה.

גם במשחק האחרון בין הקבוצות קרה דבר דומה. כל מטאטא ירה בזמן הנכון, גם אם דוראנט לקח את הקבוצה על כתפיו; קארי קלע בזמנים הנכונים, תומפסון התחיל טוב ונחלש התקפית בהמשך, גרין נתן האסטל פלייס טובים (אבל בחייאת, תקלע את השלשות האלו!) ואפילו ה"עוכר ישראל הראשי", קווין קוק, הראה למה הוא נשאר בקבוצה עם 13 נק' ללא החטאה מהשתיים.

עדיין, גם במשחק שמרבית הזמן הקבוצה הייתה תלויה בדוראנט, זה הרגיש כאילו כל אחד מהשחקים יכול פתאום לייצר מומנטום משום דבר – גם הגנתי – ולהצעיד את הקבוצה במהירות קדימה.

עכשיו נדבר על דוראנט; חוץ מיום נהדר שהיה לפורוורד וכמובן כישרונו הבלתי מוטל בספק, היו עוד שני דברים שעזרו לו לקלוע 38 נק' ב-36 דק'. ראשית, אין ספק שתשומת הלב שמושך אליו קארי עוזרת לו. גם כשהגארד מחלק שני אסיסטים בלבד, וקולע באחוזים בינוניים (שיפר אותם בסוף), אין ספק שהשמירה שהוא מושך אליו והתנועה הרבה שהוא מייצר עם ובלי הכדור משחררים את דוראנט. שנית כל, הגימיק של הולידיי על דוראנט הוא בעייתי.

אם הייתי חייב לבחור גארד מתחת ל-1.95 מטר שישמור על דוראנט, אין ספק שהולידיי היה אחת הבחירות הראשונות שלי, אך בכל זאת. לא הייתי רוצה להגיע אל הבחירה הזו. הולידיי בנוי היטב; יש לו ידיים ארוכות, יש לו פלג גוף עליון מוצק מאוד ועבודת רגליים טובה. בגלל הדברים האלה, הוא הצליח להישאר עם KD מרבית הזמן. אך דוראנט, שנושק ל-2.10 מטר, מוציא את הזריקה מגובה שאליו הולידיי לא באמת יכול להגיע אליו. אפילו שהוא השתמש בטריק הידוע (והשנוא עלי באופן אישי) של לחסום את שדה הראייה של דוראנט עם ידו, לא נראה שזה עובד.

לנסות דברים זה טוב, אבל במקום אלווין ג'נטרי הייתי זורק על דוראנט את ערימת הפורוורדים שלי, ומשאיר להולידיי את קארי או תומפסון.

במקרה – הסביר – שזה משחקה האחרון של ניו אורלינס בפלייאוף, צריך להוריד בפניה את הכובע. הם טיטאו! את הקבוצה מהמקום השלישי במערב. נכון שפורטלנד הייתה חלשה באותה התקופה ולילארד לא הצליח להגיע לפלייאוף, אך זה לא מבטל כהוא זה את ההישג של השקנאים. גם מול הווריורס, הרגיש שהם נותנים פייט וגם ניצחון שלהם הערב לא יפיל אותי מהכיסא.  הוא סתם יפתיע אותי מעט.

הלוחמים ב-20. זו דעתי. 

 

 

?

 

לפוסט הזה יש 268 תגובות

  1. פריוויו מושלם יונתן. חותם על הכל, כולל ההימורים 🙂
    הערה אחת בקטנה: "אשתקד" פירושו שנה שעברה. בטח התכוונת ל"אמש" – אתמול.

  2. תודה על הפריוויו המעולה!
    מסכים עם כל הנקודות שרשמת.

    אני מקווה ומאמין שהלילה 2 הסדרות ייגמרו, ונתפנה לגמר המיוחל בין הרוקטס לווריורס.
    אבל אם במקרה יוסטון יפסידו, אאחל להפסד של הווריורס, ולא מתוך שנאה כלפיהם אלא נטו בשביל ששתי הקבוצות יגיעו עם אותה כמות ימי מנוחה לגמר. (מתוך הנחה כמובן שחס וחלילה יוטה ו/או ניו אורלינס לא יצליחו פתאום להשלים קאמבק מהסרטים).
    לחילופין, אני גם אאחל לווריורס ניצחון על השקנאים, אם יוסטון אכן ינצחו את יוטה. אין טעם שנחכה יותר מדיי לסדרה ביניהן.

  3. תודה אחלה פריוויו.
    דונובן מיטשל, כמו סימונס בפילי נתקל בקבוצה קצת יותר חכמה ממה שפגש בסיבוב הראשון ונזכר שהוא רוקי.
    יש לו עוד הרבה מה ללמוד מבחינת קריאה של המשחק ובחירת זריקות.
    הוא קולע בסדרה ב25% לשלוש (עם 7 זריקות למשחק), אחוז אפקטיבי של 43% די עלובים ובעיקר משחק מאוד לא חכם.
    לדעתי ההורדה הזו לקרקע תהיה טובה מאוד בטווח הרחוק לשני השחקנים. היה נראה שלשניהם קצת עולה השתן לראש, מה שיכול להוביל לכיוון לא חיובי בקריירה.

  4. התלהבתי מאוד מיוטה, ושימו לב שכולנו מבינים שאם רוביו לא היה נפצע, הם היו עושים הרבה יותר צרות לטילים. אבל במצב הנוכחי – הארדן יסגור את הסדרה היום.
    בצד השני זה באמת נהדר שהשקנאים גנבו משחק, אבל ברור לאן זה הולך, כן?

  5. אחלה פריוויו, תודה רבה
    בהצלחה במבחנים. את הצפייה במשחקים בלילה אתה יכול לרשום כהכנה לבגרות באנגלית…

  6. שלום קהילייה , אני חוזר בכוחות מחודשים אחרי שהייתי תחת כיסוי בשבועות האחרונים.
    נורא צחקתי ממידן ומאפלטון, נהניתי לקרוא גם את התגובות של בובי וגזר.
    מניח אני חוזר בלי כיסוי
    פלייאוף 18 מתחיל בשבילי. אוהב אתכם מאד מאד

  7. תודה יונתן. אני מקווה שיוסטון יעלו ברצינות הנדרשת בהגנה. ללחוץ חזק ולא לתת לאינגלס ולמיצ'ל לנשום, אז יהיה בבדר.

  8. גובר פשוט איום ונורא. בשני צידי המגרש. כל שנייה שלו על המגרש מחרבת ליוטה את הסיכוי הקלוש שעדיין יש לה.

  9. להוריד את הכובע בפניי יוטה. שחקנים פצועים, פיגור 3-1, גובר קטסטרופלי – ועדיין – רוח חיובית בין השחקנים, כולל אלו שעל הספסל. לא מוותרים.

  10. ברגע שהיה פיק אנ רול על שחקן של גובר זה היה ברור שתהיה קליעה חופשית. במקרה הזה זה היה טאקר. לא ברור למה המאמן של יוטה לא מבצע התאמות כאשר הראשונה והברורה בהן היא להוציא את גובר במיידי. שיעבור לשחק בהרכב נמוך. למה לא בעצם?

  11. יוטה שורדים יפה עד עכשיו, למרות ההחמצות והמשחק התמוה של גובר. כריס פול ממש רוצה להגיע לגמר האזורי סופסוף… וגם אם כבר התרגלתי – טאקר פשוט אדיר.

    1. ידעתי למה אני קם היום.
      לראות את הילד הזה זו חוויה.
      והיום זה שיעור גדול עבורו בקריירה העתידה לבוא.
      הוא החזיר את עצמו למשחק לאחר שהיה לגמרי אאוט בקליעה ובביטחון בקליעה.

  12. גועל נפש שכל כניסה של מיטצל עם כל הדחיפות מימין ומשמאל הוא לא מקבל עבירות ואילו שציפי או הארדן נכנסים זה הרבה פעמים 2 מהקו אוטומטי. לא פייר.

  13. פשוט אי אפשר לסבול את הסחיטת פאולים האלה ל3, הארדן ופול ברגע שמישהו נושם לכיוונם משחקים אותה כאילו הם עומדים לזרוק ל3 מכל מקום במגרש, תוסיפו לזה את את קווין לאב שקופץ לצדדים של המגן שלו שהוא זורק ל3, פשוט מביא עצבים הדבר הזה.

  14. מה שאתם רואים פה זו נחישות ג'ורדנית. היסטוריה בהתהוות.
    חובה לקום לכל משחק של הילד הזה כדי שתוכלו לספר.

  15. מה שהכי מרשים בעיניי במיצ'ל, מלבד הבגרות, היכולת האתלטית וקור הרוח – זה היכולת לעשות את מי שמסביבו טוב יותר.

    וזו תכונה של הגדולים באמת בלבד.

    1. ההבדל הוא בכך שהוא יעשה ה-כ-ל כדי לנצח.
      הדבר היחיד זה טובת הקבוצה ומיקסום הפוטנציאל לניצחון.
      שחקנים אחרים יעשו ה-כ-ל כדי שהם עצמם ייצאו גדולים, ואז בשאיפה הניצחון.

  16. הנה הדילמה: מיטשל ענק ברבע השלישי. השאלה איך מוצאים לו דקות מנוחה ולקראת הדקות המכריעות ובאותו הזמן שהג'אז ישארו בתמונת המשחק.
    לא לתת לו מנוחה, זה אומר (למרות שהוא צעיר) שהוא יהיה גמור בדקות המכריעות אם יהיה צמוד.

  17. אם יוטה מנצחת היום הם יחזרו למשחק 7.
    מיצ'ל כ"כ טוב. מפחיד איזה שחקן הוא הולך להיות בשנים הקרובות. אימת הליגה.

      1. לא סגור על זה, לטייטום יש את הכלים אבל צריך לתת לסטיבנס ולמערכת של בוסטון קרדיט גדול,ראינו איך השחקנים של בוסטון נראים בקבוצות אחרות, ואם כמה שזה נשמע רע,הפציעה של הייוורד היא סוג של ברכה,
        היא נתנה לו הרבה יותר זמן משחק ושפשוף שהוא יהיה צריך לשנים הבאות.

        1. להיכנס למערכת טובה זה ברכה אבל טאטום הוא שחקן ענק בזכות עצמו והוא אבן יסוד בהצלחה שלהם עד עכשיו.

  18. תיכף תראו את קאפלה חוזר לעצמו. כתוב על המשחק הזה צמוד עד הסוף ואז יוסטון מנצחת אז לא להתאכזב כשזה יקרה

  19. למרות שניסיון העבר מוכיח שלא,אני מקווה שלדאנטוני יש תוכנית מסודרת מול גולדן,אחרת זה יגמר בסוויפ מהדהד.

  20. מצד אחד ״הגנה חזקה״ של יוסטון, במילים אחרות עבירות בכל התקפה של יוטה ומהצד השני באמת שליוטה אין שחקנים שיכולים להתמודד עם יוסטון
    חבל שרוביו ועכשיו מיטשל לא על המגרש.
    לפחות נזכה בגמר אן בי איי כמו שרצינו גולדן סטייט מול יוסטון.
    כן זה הגמר, אין אחריו משחקי כדורסל.

  21. זה סגנון המשחק של יוסטון, בידוד אחרי בידוד, פשוט לא יעבוד מול גולדן סטייט שיודעים להגיע בזמן לעזור עם גרין.
    אני לא מאמין שאני אצטרך לצפות בקבוצה המשעממת הזאת משחקים שלמים כשהם ישחקו מול גולדן סטיייט.
    גם אם ינצחו זה פשוט כדורסל משעמם.

  22. בתור אוהד יוסטון לא הייתי בלחץ אפילו לרגע. ליוטה אין מספיק כוח אש גם אם מיטשל לא נפצע. ויש ליוסטון הגנה לא רעה.
    ליוטה יש מה להיות מעודדת, יש להם המון שחקנים נחמדים כמו מיטשל, אוניל, אפילו ראול נטו. אבל זה לא זה, בליגה ישנן רק שתי קבוצות על השנה

  23. אני מקווה שיוסטון ייתנו פייט רציני לגולדן, אני רוצה סידרה צמודה שלפחות 6 משחקים,אבל הם פשוט לא משחקים ברמה גבוהה מספיק בשביל זה,אולי יש להם עוד הילוך אבל כרגע זה לא נראה מספיק, הם יצטרכו משחקי שיא של הארדן ופול ביחד, בתוספת התעלות של שחקני המשנה.

  24. ייייייייישששששששששששששששששש
    סופסוף לא אצטרך לשמוע את המשפט המטומטם "אבל הוא אף פעם לא עבר סיבוב שני".
    ועוד בתצוגת ענק! (מוביל את הקבוצה בנקודות ריבאונדים ואסיסטים עם שיא פלייאוף של 41 נקודות)
    עכשיו צריך נס…

    1. ברכות

      סוף סוף הוא עשה את זה. הרבה נקודות על גובר בסוף המשחק.
      אבל מכזה שחקן ציפינו מהיום הראשון בניו אורלינס שיגיע לפחות לגמר אן בי איי אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      והוא? והוא מה חכם מיימון? נשאר ציפי.
      בשביל להוריד את קינג קוווונג מהגב הוא יצטרך להעיף את הסטייקים מהמפרץ…..
      עד אז מבחתי הוא כמו בארקלי, אז אני הייתי אתה ואהבתי את השחקן שלא הצליח לקחת אליפות אחת כנראה בגלל שחי בזמנו של הגדול מכולם.
      ציפי לא יעבור את הסטייקים, לא כשדוראנט שם וגם לא עם הארדן יפצע את קרי.

  25. הדבר שאני הכי מבסוט ממנו הוא שכריס פול לקח את הכותרות והראיונות מג'יימס הארדן. אני בטוח שהארדן לא מבסוט מכל העניין. מה שמעצבן אותי עם הארדן זה שבכל כניסה הוא דוחף בזרוע הימנית. השופטים רואים, ולא מצפצפים.

    1. מה חדש ? זה הטריידמרק שלו . כפי שנחש חייב להכיש במגע , כך הוא חייב לדחוף . בושה גדולה שהוא הולך לקבל MVP.

  26. יוטה היו קצרים מידי מול קבוצה שגם כך עדיפה עליהם.סניידר ביחד עם סטיבנס הם המאמנים של העונה.לא האמנתי שיוטה יכנסו לפלייאוף אחרי העזיבות של הייורד וגורג היל.מיטשל הראה בפלייאוף הזה שמלבד כישרון יש לו ביצים של הגדולים ביותר.מקווה לניצחון של הוורירס עכשיו ושל בוסטון מחר שכולם יקבלו מנוחה ראויה לקראת הגמרים האיזוריים

    1. ולגבי יוסטון אמנם המשחק שלהם נוטה לפעמים להיות משעמם אבל הם סופר עמוקים ויש להם טריליון פוורדים לשים על דוראנט וכריס פול ישמור את קארי.זו סדרה של 6-7 משחקים ואין לי מושג מי תיקח.מה שאני יודע בהיעדר פציעות המנצחת בסדרה הזו תיקח אליפות

    2. בוסטון בלי הפציעות היו עוברים את קליבלנד.לא רק הפציעות של קיירי והייורד אלא גם של תייס ועכשיו לרקין שמקצרים את הרוטציה של בוסטון משמעותית.עדיין מצפה מבוסטון הפצועה לקחת 2 משחקים מקליבלנד

  27. איזה שעמום. נראה כמו משחק קדם עונה.
    אני ממש מקווה שנזכה לסדרות הרבה יותר מעניינות בגמרים האיזוריים.

  28. ג״ס של קרי כבר מזמן לא קיימת, תתרגלו. יש להם כוח אש אדיר וללא תחרות והגנה מצוינת אבל זו לא אותה קבוצה מפעם.
    מירוטיץ׳ מאכזב, עומד כמו עציץ ולא יוצר לאחרים מצבים.

  29. אני אתכם במשחק, אבל כרגיל צריך להכין מעורב למחר (להיום) אז אני רק נהנה מהפליקנס שזה עתה לקחו הובלה54-52

  30. רבע שלישי במהלך העונה כולה היה הרבע החזק של הווריירס.

    לא רואה סיבה שזה לא יקרה גם הערב.

    משהו בסביבות 37-20

  31. בוקר טוב, עבר זמן מה בלי תלונות שיפוט ו-WE ARE BACK IN BUSINESS, האשך מוביל את ההפגנה.

    תוך כדי התארגנות בבית ראיתי 6 דק אחרונות של יוסטון יוטה, כ"פ התחמם שם אש, נראה אותו עושה את זה מול ג"ס.

    עכשיו אראה את השחיטה של גולדן בחצי השני, אני רואה הם משתעשעים עם נ"א ונותנים להם לחשוב שיש סיכוי, האריה משחק עם הילדים שיאכילו אותו לפני שהוא אוכל אותם.

    יאללה שיתחיל כבר ג"ס יוסטון, די לג'ארבג' טיים.

  32. גם באיבןד האליפות האחרון של גולדן זה היה עקב פציעה שקארי לא יצא ממנה בזמן. לא אותה תנועה- כל השטף שונה.

  33. מצחיקים השקנאים האלה. כל משחק בסדרה הווריורס דרסו אותם ברבע השלישי, והם עולים לרבע הזה כאילו לא למדו כלום..

  34. איבודי הכדור של הפליקאנס זו הבעיה רצינית שלהם, ג״ס קלעו במשחק מעבר כמעט חצי מהנקודות שלהם. כל הסדרה זה ככה

  35. איזה מצחיק להגיד שזו לא קבוצה של סטף כשהוא קולע ב72 אחוזים מהשדה ונותן 6 אסיסטים בלי להשתלט על הכדור כמו כל רכז רגיל באן בי איי
    הלחץ שהווריירס מפעילים בזכות קארי היא מטורפת.

  36. כמו שכל חובבי לבבון תמיד אומרים לי תפסיק לשנוא את לברון ותהנה ממנו אז אני אשיב לכל שונאי הוורירס תהנו מהקבוצה הזאת כי לא רק שלא הייתה קבוצה כמוה כנראה גם לא תהיה.שלמות של כדורסל ועוד בהילוך ראשון-שני

    1. קצב אסיסטים יכולות קליעה הגנה.
      לא נעים לי להגיד אבל בשאר 3 הסדרות זו לא אותה רמה ובטח לא מקפיץ אותי כמו משוגע

    2. אבל עידן אתה מפספס את הנקודה שלא שונאים את ג״ס אלא את חוסר התחרות בליגה. אני נהנה מאוד לראות אותם עכשיו רצים ומשחקים יפה אלא מה, לא רואה איך מישהי מקשה עליהם (סומסום וכל זה)

      1. עידן לא מפספס שום נקודה. הוא סתם צבוע.

        העניין שלו היה תמיד, שלברון לא יזכה באף אליפות. לברון – השחקן שהוא שונא "מהיום שהוא הגיע לליגה" (וזו חתיכת שינאה). "הכי חשוב שלברון לא ייקח עוד אלפיות בתור הטופ-דוג".

        עידן הוא הייטר מושבע. זה האינטרס שלו. בגלל לברון הוא נמצא בחרדה עונות שלמות. לפני כל זיופי ההנאה מהמשחק של גולדן סטייט. ומצידו – שאדולף היטלר יוביל את הקבוצה ממול. האויב של האויב שלי, וכו'. הוא הרי בכלל אוהד לייקרס ("מורשת קובי") עלק.

        1. סומסום רק אתה זוכר את המשפט מהיום שהוא הגיע לליגה כי היית שותף לדיון וזו לא פעם ראשונה שאתה מזכיר את המשפט הזה כל פעם בכינוי אחר.שנאתי ללברון ירדה קצת ואפילו מפרגן לו מידי פעם פה.תחזור לכינוי סומסום.דווקא חיבבתי אותך אז למרות הויכוחים המרים.זו הייתה התקופה הכי מעניינת פה מבחינתי.לא יודע מה קרה לך מאז

          1. +1 לעידן ואם אפשר שכולם יורידו את הטון ואת רמת הביטויים (אדולף, פשיסטים וכ״ו) כולם ירוויחו מזה.
            בהזדמנות אספר על ״הארוע״ שקרה לי כשהייתי צעיר וקנאי מדי

    3. לפני דוראנט זו היתה באמת הקבוצה הכי מהנה בכדורסל.
      עם דוראנט הם יעילים, מדהימים, דורסניים ומשעממים. סורי.

  37. נ״א ניסו לרוץ וזה נכשל. מול קבוצה עליונה ממך כל כך בכישרון צריך לשחק בהליכה. כמו לברון ובלאט בזמנו

      1. מאמין שכן (לא ראיתי אותם באמת בלייב) כי הרמה עלתה מאוד. האם הם יותר גדולים? בינתיים לא, אבל אם ימשיכו ככה עוד כמה שנים אז ללא ספק גם יעברו אותם מבחינת גדולה היסטורית.

  38. גיל ברק אמר עכשיו בשידור שכספי נמצא עכשיו בארץ לאירוע משפחתי ולפי שמועות שהוא שומע גם גולדן סטייט וגם ניו אורלינס רוצות את כספי לשנה הבאה[2 הקבוצות היחידות שחתכו אותו]

          1. במקום זאזא זה מושלם.
            במקום ווסט הם יהיו חייבים להביא שחקן ציר שיודע למסור ולהלחם על הריבאונד, לעונה הסדירה כמובן.

          2. ווסט כבר רצה לפרוש קיץ שעבר.פאצוליה נדחק לצד וגם כבר מתבגר ויש להם גופות צעירות מתחת לסל חוץ ממקגי כמו בל ולוני שלא לדבר על גרין שעולה לפעמים ב 5

  39. טוב..
    נגמרו שני חצאי הגמר של המערב. שתיים מהסדרות הפחות תחרותיות שהיו בליגה. בתוספת הסדרות במזרח, אלא אם כן פילי תפתיע, נסגור את הסיבוב השני הגרוע בהיסטוריה.

  40. לא יודע לגבי אחרים אבל מאוד מהנה לראות את הכדורסל השוטף והקבוצתי של הווריירס. מעל 30 אסיטים במשחק הזה מתוך 40 סלי שדה זה נתון מדהים.

    לגבי סטיב קר – בשנה האחרונה משהו בהתנהלות שלו הפך להיות לא נעים/יהיר. לא זיהיתי את זה בשנים קודמות. כן – כולל הפסק זמן הזה ב21 הפרש.

    1. אני איתך חלקית, חלק גדול מהעונה גולדן סטייט היו ממש לא נעימים וסטיב בפרט אבל בחודש האחרון זה השתנה לטובה והם הפסיקו להתעסק עם השופטים ופשוט משחקים.

      הפסק זמן של סטיב מוצדק לחלוטין, קודם כל המשחק לא גמור ושנית כל כשהקבוצה משחקת בריפיון המאמן צריך לעצור את זה מיד.

  41. כל הכבוד לניו אורלינס שנלחמים עד הסוף, רק כדי להקטין את ההפרש ולצאת יותר בכבוד והם עושים זאת בגאווה

    1. כל הכבוד לניו אורלינס שנלחמים עד הסוף, רק כדי להקטין את ההפרש ולצאת יותר בכבוד והם עושים זאת בגאווה

  42. לא מבין למה השדרנים ממשיכים להתלהב מהמשחק של דיוויס היום, הוא קולע פחות מ50 אחוזים מהשדה.
    אחרי שצופים בלברון, קארי ודוראנט זה לא כל כך ברמה.

    1. אם אני ד'אנטוני , לא הייתי מתעודד יותר מדי מהחזרה של נ"א למשחק בדקות האחרונות . זה רק מראה את מירווח הביטחון שיש ללוחמים גם כשהם משחקים עם רצף שגיאות נדיר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט