מעורב הופס ליום שלישי בערב: לברון במנטליות של אליפות / מנחם לס

 

1. המכון הפדרלי לסטטיסטיקה 5/2/18 (כאן זה 2 למאי): גרינוויל, דרום קרולינה, היא העיר הרביעית בכל ארה"ב בקצב הגדילה והפיתוח!

אני רק אומר על עיר הרדנקים, ה-KKK, ומרכז 'חגורת התנ"ך' של ארה"ב, שהפכה לביתי!

 

העיר לרגלי הרי הסמוקיס והעיר אשוויל (שגרינוויל כבר עברה אותה כגודל מטרופולין של מיליון-פלוס). מפל שנשיונל ג'יאוגרפיק מגזין הקדיש לו 8 עמודים ממש בדאונטאון. קונצרטים בפארק נון-סטופ מיום ששי ב-5 עד שבת בחצות. יום ראשון – כולם לאחת מ-389 הכנסיות בעיר לעומת 3 בתי כנסת – רפורמים, קונסרבטיבים, וחב"ד, 3 מסגדים. (אבל תנו לי ת"א, ברבע שנייה).

 

 

 

2. לברון ב"מנטליות של אליפות"

דרין אלברט http://larrybrownsports.com/basketball/lebron-james-talking-title-contention-sweeping-raptors/442559

כותב שמה שקורה ללברון קרה לו שוב, והפעם אולי יותר מוקדם מהרגיל: הוא ניכנס למנטליות של אליפות.

הוא מדבר 'אליפות', וזה לא קרה לו כבר כמה עונות.

*

אחרי המשחק ג'ו ורדון מ-CLEVELAND.COM קלט שלברון דיבר על אליפות, והוא לא זוכר את הפעם האחרונה שזוכה בארבעה MVP הזכיר 'אליפות' בשלב הזה של הפלייאוף, כלומר, לפני שהקאבס היו אלופי המזרח.

זה לא יאומן רק עד לפני 2-3 שבועות כולם כתבו על הבעייה של לברון: ה-SUPPORTING CAST שלו.  אל תשכחו שרק לפני 3 חודשים הקאבס – מדדים בעמדה 4 במזרח – החליטו לעשות מהפך בקבוצתם כששלחו את אייזיה תומאס ושומפרט (עוד מישהו? אני לא זוכר) עבור כמה טירונים לא משמעותיים מהלייקרס.

רק לפני שבוע הם בקושי, בקושי גברו על אינדיאנה ב-7 משחקים.

ולפתע?

עולם חדש. קבוצה חדשה. אווירה חדשה. אנרגיה חדשה. חדווה ועליזות חדשים בקבוצה. כאילו היא נולדה מחדש וזה לא בגלל חולשת טורונטו. היכולת האדירה של הקאבס – לברון, וה-SUPPORTING CAST שלו – היא שגרמה לטורונטו להיראות כה חלשה. אתם מדברים על טורונטו, הקבוצה שסיימה עם הרקורד הטוב ביותר במזרח, ושני בליגה ס"ה. לפני הווריורס…לפני הסלטיקס…לפני הקאבס…לפני כל "אריות המערב" יעני (מלבד יוסטון).

טורונטו לא הפכה  פתאום לחלושה. הקאבס אילפה אותה, הקטינה אותה, ורופפה אותה למה שהיא נראתה לנו.

כיצד?

לברון, במשחקו ה-RIDICULOUSLY מצויין, גרם לצוות המחובר אליו להיראות כאלופים, ואף הם הראו רמת משחק לא תאומן בתכלית בסידרה http://larrybrownsports.com/basketball/twitter-reacts-lebrons-winning-shot-beat-raptors-game-3/442189

(בדיוק מה שכתבתי במעורב, ל-פ-נ-י המאמר הזה)

3. מסתבר שרודני הוד, מה-SUPPORTING CAST, לא מוכן לשמש כבובת ראווה.

מסתבר שלא הכל "חן ועליזות" בצוות המסייע. אם אתם לא מאמינים, נא להיכנס ל-https://theathletic.com/346376/2018/05/08/final-thoughts-on-a-series-sweep-a-poorly-timed-snl-skit-and-rodney-hoods-fourth-quarter-antics/

היה זה המשחק הראשון בפוסט סיסון שרודני הוד לא שיחק בו דקה, עד שהגיע הגארבג' טיים עם 7:38 דק' לסיום הרבע הרביעי והקאבס מובילה ב-30..

לו טיירון קרא בשמו, והוא סרב להתרומם מהספסל.

נעלב.

כמה וותיקים הסתודדו סביבו בטיים-אאוט וניסו להכניס קצת הגיון למוחו. הוד עדיין סרב.

טיירון ביקש מחוזה קלדרון שייכנס במקומו.

הוד אפילו לא התקלח, יצא מיד מחדר ההלבשה ונעלם אל השחור עוד לפני שהעתונאים הספיקו להגיע. חובה להוסיף שעוד לפני משחק 4 טיירון לו אמר ברבים ש- "רודני לא שיחק טוב בכל הפלייאוף עד עתה, ורודני יודע את" (הוא קלע עד עתה 4.6 נק' למשחק ב-39% והחמיץ את כל 10 נסיונות ה-3 שלו).

אחד משחקני הקאבס הוותיקים אחר לו בטיים-אאוט:

 

“This is the playoffs. We’re trying to win a championship,” one Cavs player told Lloyd when asked about Hood refusing to play. “This isn’t about you.”

דבר כזה לא עובר בשקט. המנכ"ל קובי אלטמן כבר הודיע שהיום הוא יישב עם רוד 'ללבן את הבעייה', ולהבין את ה-"POUTING" (מין 'בכייה') שלו. אין שאלה שמחכה לו עונש השעייה.

הוא עומד להפוך לשחקן חופשי מוגבל הקיץ, ומעשהו בוודאי שלא יוסיף קרדיט לשק האקוויטי שלו.

 

4. הפאול שהוציא את דרוזן מהמשחק:

*

*

5. סטן ואן גנדי: "אני רוצה לחזור לאמן. אני פתוח להצעות!"

סטן ואן-גנדי אמר לדטרויט פרס שהוא "מאוכזב, אבל לא BITTER" (פיסט-אוף).

ואן-גנדי, שנשארה לו עוד שנת שרות אחת בהרבה מיליוני דולארים (שהקבוצה תהיה חייבת לו, מינוס משכורתו אם מישהו אחר ישכור אותו), אמר שהוא בעיקר "מאוכזב" שהוא לא יכול לפתח את מה שהוא יודע שהוא יכול לפתח עם שחקנים כבלייק גריפין, אנדרה דרמונד, ורג'י ג'קסון.

"לא היתה לי כלל הזדמנות לארגן קבוצה על בסיס שלושת השחקנים המצויינים הללו ששיחקו רק ארבעה משחקים יחד כל העונה".

הוא הוסיף: אין לי טענות נגד הפיסטונס. הם נהגו בי בהגינות. אני רק מצטער שאין לי צ'אנס להשלים מה שהתחלתי. אבל אני עדיין צעיר, ולא אבטל הצעת אימון על הסף. אבחן כל אחת בשיא הרצינות".
תגובתו די מפתיעה אחרי שהוא אמר לא מזמן  (באפריל):

 "I am  set for life and would probably retire if I didn’t return next season.

 

6. התגובה הקצת מוזרה של אנדרה דריימונד מיד עם ההודעה:

*

 

7. ואז, תגובה הרבה יותר אנושית של אותו אנדרה דריימונד:

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 74 תגובות

  1. היחידים שמהווים סיכון ללוחמים הם יוסטון.
    לברון יכול להיות במנטליות של אליפות עד מחר, אין לו סיכוי לעבור את הלוחמים.
    גם את האליפות הקודמת והיחידה שהוא גנב מהלוחמים, הוא הצליח לעשות את זה בזכות קיירי ארווינג, האליפות רשומה יותר עליו מאשר על לברון.

    1. אף קבוצה לא באמת מהווה סיכון ללוחמים כשהם בריאים ומפוקסים. רק פציעות ומלחמות אגו קיצוניות יכולות לעשות את זה וגם אז הם עדיין חזק בתמונה.

      1. הי בנאדם, זה הניקניים שלי!
        לא שאני פעיל מי יודע כמה, בתור אחד מרפי ההבנה באתר, אבל בכ"ז.
        אם תתעקש אוותר. רק עדכן אותי

      1. כי לברון הוביל את שתי הקבוצות בכל הקטגוריות עם משחקים מפלצתיים וקיירי , כקלע הטוב מבין שניהם, לקח, בהבנה מוחלטת של לברון , שמבין שקיירי קלעי שלשות טוב יותר, קלע את הסל האחרון, משיוויון ואז יש תרוץ מהמם לכל השונאים לכך שלברון, הלוזר, שוב קיבל אליפות בזכות סל משחקן אחר.
        מה שלברון עשה עד אותו רגע לא מעניין. רק הל האחרון.

          1. פחות ממה שלברון נתן. לברון נתן שני משחקים רצופים של 41 נק' וקיירי במשחק אחד קלע 41 נק' ובשני 25. והיכולת הכללית של לברון הייתה טובה משמעותית מכל שחקן אחר וגם קיירי לא היה קרוב ללברון שהוביל את שחקני שתי הקבוצות בכל חמשת הנתונים העיקריים.

    2. לברון היה השחקן הטוב ביותר בלי שאלה בכלל באליפות הזאת קיירי היה מצויין אבל אין ספק מי היה השחקן הטוב על הפארקט

      1. עזוב נו זה הייטרים. נאליפויות היו של פיפן מאנו גאסול וייד קיירי חח. מה אתה לוקח ברצינות הם בעצמם לא מאמינים בזה באמת רק מוציאים תסכול. חבל שקיירי פצוע לסדרה הזאת היינו יכולים לראות מי ינגב עם מי. בוסטון תקשה על הקאבס. לדעתי יהיה גג 6 משחקים. לא יהיה סוויפ. יהיו גם משחקים צמודים. בוסטון קשוחים זה לא טורנטו.

    3. מה שאמרת לא נכון בעליל. הבלוק של לברון במשחק 7 והממוצעים שלו יחסית לשל קיירי( עם כל הכבוד על השלשה ההיסטורית) בסדרה אומרים ההפך ממה שאתה טוען ואין על כך וויכוח

    4. לברון היה המצטיין באותה אליפות ושיחק טוב יותר מקיירי וגם בסדרת הגמר ולאחר ששניהם קלעו במשחק מסוים 41 נק' לברון קלע גם במשחק הבא 41 נק' וקיירי קלע רק 25.
      האליפות הזו רשומה על שמו של לברון לפני כל אחד אחר בפער גדול ולבאון הוביל את שחקני שתי הקבוצות בכל חמשת הנתונים העיקריים ולא קיירי.
      ללא לברון קיירי לא היה יכול להגיע אף לגמר, וללא קיירי לברון היה יכול להגיע לגמר.

  2. אני אומר שוב מה שאמרתי עוד במהלך הסדרה מול אינדי.
    לברון יעבור את אינדי בשיניים, יעבור את הלוזרים הנצחיים מקנדה, ויעוף מול פילי/בוסטון (אז חשבתי שסביר שאלה יהיו הסיקסרס, אבל הסלטיקס יעשו את אותה העבודה וכנראה מהר יותר).
    הוא יכול לדבר על אליפות עד מחר, אבל אם הוא בכלל מגיע לגמר אני אוכל את הכובע שלי.

    1. אני לגמרי איתך, ונראה שאנחנו במיעוט מוחלט, בוסטון עם יתרון ביתיות תמרר לקאבס את החיים ובהחלט יכולה לעלות לגמר. וזה בהנחה שהם עוברים את פילי 🙂

      1. הסדרה בין בוסטון לקליבלנד תלך לשבעה משחקים אבל להמר נגד לברון בגמר האיזורי זה פשוט סיכון גדול מדי.
        אם כי ההארפורד הזה, על מה שהוא עושה בפלייאוף הזה צריך להיכנס עכשיו להול אוף פיים.

    2. אני מוכן להתערב על כל סכום שהוא מוריד את בוסטון על הברכיים וזה אפילו לא קרוב, אני מודה שטעיתי חטאתי ופשעתי לגבי טורנטו במהלך העונה וחשבתי שהם יהוו איום לשחקן הטוב מכולם, אבל הם לוזרים לחטוף 35 הפרש ולעוף בסוויפ זה לא מתקבל.

  3. הוד מתנהג כמו ילדה קטנה. ביוטה הוא היה שחקן מוביל בקבוצה מחורבנת. זה לא מה שיקרה לקאבס איתו, אבל זה מראה על האופי.

  4. תודה מנחם. וואו אני לא מבין איך בעידן המודרני בnba שחקן כמו רודני הוד מתנהג בצורה כזאת בקבוצת פלייאוף. זה בדיוק מנטליות של שחקנים שנזרקים מהnba וצריכים כמה זמן בחוץ כדי להבין איפה טעו.
    ואן גנדי צריךלחבור לאחיו בעמדת הפרשן במקום מרק ג'קסון האנמי. יהיה קורע ובטוח all real

      1. הפיטורים מג"ס הכתימו את מרק גקסון בעיני בעלי הקבוצות בנבא. לא רק שהבעלים של ג"ס רצו לשדרג את הצד המקצועי של עמדת המאמן אלא שהם רצו להיפטר מהרוח הרעה שגקסון השרה בתוך הארגון.

        אבל, ישנם הרבה בעלי קבוצות שלא מצליחים לקבל מהמאמן שלהם אפילו את הדברים החיוביים שגקסון נתן לשחקי ג"ס והיו כאלו לא מעטים. רוב השחקנים הצטערו על לכתו – לפני שפגשו בסטיב קר.

        אני מדבר על קבוצות שמגרדות את שולי הפליאוף ולא מצליחות להכנס או שמצליחות להכנס רק כדי לחוות סוויפ. לכל אלו שנתיים עם מרק גקסון יביאו תןעלת, אח"כ אפשר יהיה לפטר אותו ולשדרג

        מילווקי, מינאפוליס, אורלנדו, דטרוייט א- להזכיר רק כמה.

    1. איזה רעיון ענק. זה דורש אבל חלון בשידור באחת הפינות של המסך בו מראים אותם תוך כדי (כמו האלו של שפת הסימנים)

  5. מנחם אני חושב שזו הטעיה,
    וקליבלנד נופלת בה,
    האשליה שהם טובים היא רק כי טורונטו נזלה כמו גלידה בשרב.
    טורונטו איכזבו קשות והיו טרף קל ללברון.

    האמת שהייתי בטוח שאינדיאנה היא זו שקוטמת אותם,אבל זה לא קרה.
    וגם בוסטון כנראה לא תעצור את הלברוניה אבל מול הלוחמים או יוסטון אחוזי ההצלחה של לברון בגמרים הולך להתכווץ עוד קצת.

    אמן

    1. ואתה אומר את זה באותו בטחון בו טענת שטורונטו תעיף אותם בקלות וגם תחזור מ 3:0. שכחת רק להוסיף תזכרו איפה שמעתם את זה…

  6. אני לא נמצא כאן לעורר מהומות, ואני לא כותב זאת כדי לגרור תגובות (מס' התגובות מזמן הפסיק לעניין אותי), אבל ההרגשה שלי היא שקליבלנד עלתה על דרך המלך, וכל שחקניה החשובים בכושר שיא – בעיקר בקליעות מרחוק. אני מצפה גם לדברים טובים מאד מלארי נאנס. אם לא יהיו לה פצועים, אני הולך איתה עד סוף הדרך.

  7. סטן יכול להיות מוקיון על הכיפאק בטיווי (וקולו הצרוד רק יוסיף לקומדיה). הייתי שם אותו נגד אחיו (ומוציא את מרק ג'קסון) והיתה לנו כיף של קומדיה בהמשכים.

  8. הוד מביש. והאמת זאת טעות רצינית בטרייד מבחינת הקאבס כי אני חשוב שיגוע שהוא פח למי שבאמת מבין בליגה.
    ואני מסכים איתך מנחם שהקאבס במוד מעולה עכשיו וכמה שאני אוהב את בוסטון קשה לי להאמין שהם יקחו אותם. אבל סטבנס והחבורה האכילו את כולם לקרדה, כי הם ממש מעולים בהגנה, ויש להם מספיק כלים ומשמעת בהתקפה. אז הסדרה הזאת תוכרע בהגנה ובביתיות של בוסטון. זאת אומרת לברון יוכל לנצח רק אם יתן את אחת הנצגות העצומות שנוא נתן בגארדן, כמו בכל פעם שהוא ניצח את בוסטון בסדרה . עכשיו אחרי ההצגות שכבר קיבלנו עד עכשיו, קשה להאמין שהוא לא יתן עוד כאלו.

  9. לברון ג'יימס הוא נייר לקמוס. מספיק להזכיר את השם שלו, ומייד יגיחו מהביבים כל ההייטרים. דרך נהדרת לאבחן את כל הלוזרים, ילדי הכאפות, שריח האקנה לא מש מפצעוניהם, וצריבת הכאפות ביסודי מאכלסת את חלומותיהם, הטוקבקיסטים מהזן הנחות ביותר, אלה שתמיד ראו איך אחרים לוקחים את הבנות ואת הכסף, ולהם רק נותר לקלל. אבל מרחוק.

    כך, חברים, נראה חבר ללל טיפוסי:
    https://streamable.com/0fxqb

  10. הוד לא סר למרות מהרגע ומהדקה הראשונה שנחת בקאבס ודיברתי וצחקתי על זה כבר ימים אחרי הטרייד. הבדיחות לא היו סתם. ראו את זה והיו שמועות. הוד לא רוצה להיות בקאבס. אולי שלברון יעזוב הוא ישאר שם להיות כוכב הנגרים. הוא לא סר למרות המלך לא מתאים לו הפאסיב אגרסיב ולקבל חיבוקים מהמלך. הוא מהטיפוסים שרוצים לשחק נגד לברון. ירכיבו קבוצה איזייה הוד ולאנס אולי יחזקו את טורנטו קצת.

    1. הוד מאמין שהוא סטאר הוא כופה זריקות קשות והבחירת זריקות שלו איומה הוא יכול להיות אחלה שחקן בקטש אנד שוט, שלפעמים יוצר לעצמו אבל הוא מאכזב מאוד

  11. טיימינג זה הכל בחיים וסטן המסכן פספס בשבוע את המשרה הפנויה במכבי חיפה 🙁

    הדבר החיובי שאני יכול להגיד על יכולת האימון שלו הוא שהיא יותר טובה מכישורי הניהול שלו…

    מקווה מאוד שהשמנמן המשופם לא יחזור לאמן בליגה הזו. הוא לא מתאים לחלוטין והרס את הפיסטונס לכמה שנים טובות מעכשיו.

    תודה על המעורב דוק

  12. בחייאת זומזום,הפלולה השיקוצית במוד פלייאוף של פוליטיקאים,הוא יודע בדיוק, כמו שהוא יודע שהוא מכוער, כשהוא רואה את עצמו בראי,שאין לו סיכוי לטבעת והוא יודע שהוא לא נשאר בקליבלנד ,אזזזזזז בשביל העלק לגסי שלו ,הוא חייב לתת הכל בפלייאוף,כדי שיקבל "נקודות כניסה "לאיזה הר בעתיד.
    האמת מכוער רצח,פוליטיקאי מקצועי,אבל אני נגעל מפוליטיקאים.מחכה בהנאה רבה ושפשוף ידיים ,לשליקה שלו מול בוסטון/גולדן,הבובות מוכנות

  13. מנחם תודה על המעורב המעולה
    רודני הוד לא תרם הרבה כששיחק
    בכלל הוא וקלרקסון נראים כמו מי שאינם מתאימים בכלל לרמות האלו

  14. תודה מנחם!
    המיקרה של הוד עדיין לא מאוחר. אני עדיין מאמין שלברון יכול לחנך אותו להיות שחקן מצוין.

    מבחינת הכישרון והגיל הוא מעל כל שחקני ההשלמה בקליבלנד גם לערך טרייד.

  15. ואן גנדי פעל בשיטת אדמה חרוכה.
    דטרויט שלו הגיעה לשיאה לפני שנתיים כשנכנסה לפלייאוף מהמקום השמיני והקשתה על קליבלנד (ויכלה להקשות יותר).
    אז היא עוד נראתה כמו קבוצה עם פוטנציאל לפרקים.
    כל השחקנים שהיוו את השלד שלה אז עברו לתרום לקבוצות אחרות – קק"פ, ביינס, מוריס, האריס.
    הוא נכשל גם כמאמן בבניית שיטת משחק, פיתוח שחקנים ויצירת מוטיבציה וגם כמנהל בטריידים.
    סיפור עצוב מה שקורה בדטרויט.
    עדיין אני אוהב אותו כבנאדם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט