מעורב הופס ליום שלישי: הקאבס טובה מגולדן סטייט, וזה סגור! / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: הקאבס טובה מגולדן סטייט, וזה סגור! / מנחם לס

1. אל דאגה, אוהדי סלטיקס, הספור ייגמר מחר בלילה

אני משער לעצמי שנמאס לכם לקרוא אותי מחמיא לעצמי וטופח לעצמי על הכתף. אלה שממש לא יכולים לסבול זאת רשאים לפתוח אתר בעצמם ולטפוח לעצמם על כתפם כמה שירצו.

העניין הוא שאני צודק כשאני מחמיא לעצמי.

מי שחזה במשחק פילי היום ראה משחק עקום ועומד כשבן סימונס ריכז אותו. למה? כי הוא לא מרכז כשהוא מרכז. הוא רק מביא את הכדור לטופ אוף דה קי, ואז מוסר לאחד הקלעים כמו סאריץ', רדיק (גרוע מאד היום! מאומה לא הלך לו!) או בלינלי, ואז נעלם או לכנף או אל תחת הסל, ומחכה להזדמנות להיכנס ולקבל כדור, או איזה האלי-הופ..

הוא פוינט גארד רק כי המאמן אמר לו שהוא פוינט גארד, ולכן הוא מוביל את הכדור מסלו  אל עבר סל האויב.

אבל שם הוא לא מתחיל בסדרת מסירות למציאת אדם פתוח, תנועות ללא כדור, או סידרת פיק-אנד-רול. לא. מה שהוא עושה זה להגיע לטופ אוף דה קי ואז לתת את הכדור לאחד הקלעים, ולהמשיך למצוא מקום עמידה בפינה (במשחק הזה גם היה תחת הסל כמה וכמה פעמים) ולחכות שמשהו יקרה.

רק כשברט בראון הבין סוף סוף שבן סימונס וטיג'יי מקונל המשחקים יחדיו זהו בזבוז משווע, הוא הוציא את סימונס לכל הרבע השלישי.  זה היה הרבע שפילדלפיה נראתה במיטבה (גם אמביד לא שיחק ברגעיה הטובים של הסיקסרס): הכדור נע ונד. כולם בתנועה בלתי פוסקת.  מקונל מבצע פיק-אנד-רול כמעט בכל כדור עם סאריץ', ושניהם חוגגים על הסלטיקס שעומדים חסרי אונים. בהנהגת מקונל הסיקסרס הגיעה ליתרון 16 כשהיא משחקת ממש כקבוצת כדורסל מעולה.

כשסימונס היה הפוינט גארד בחצי הראשון, ושוב בחלק מהרבע הרביעי, פילדלפיה הובילה רק כי הסלטיקס תפסה יום שחור בקליעות, יום שחור שכבר מזמן, מזמן, לא היה להם כזה. 41% מהפרקט? 34% מה-3? אפילו מהקו הם היו רק 73%. פשוט יום פאנקי שקורה לכל אחד. ואלה שינסו להצדיק את משחקו של סימונס שקלע 19 נק', אז זה היה ב-6 מ-15, שכל ה-6 היו קליעות תחת הסל, כשהוא משחק ועומד במקום שפאור פורוורד עומד בו, או בכניסות לסל  שאף אחת לא באה מהפרימטר שם עומד ומשחק בד"כ הפוינט גארד. הנקודות האחרות באו מפאולים, 6 מהם פאולים מכוונים כשהמשחק כבר היה גמור.

אני מסמפט מאד את פילי. כמובן שאני אוהד של הסלטיקס ותמיד הייתי. אך הסיקסרס היתה קבוצה שנייה שמאד אהבתי עם ווילט צ'מברליין, ושנים אחרי עם ד"ר ג'יי, מוזס מלון, וצ'ארלס בארקלי. יש לי גם קשרים משפחתיים בפילדלפיה עם בת דודתי זהבה ז"ל (אלופת ישראל ב-100 גב מ-1950) מבת גלים, בת הדודה הגדולה שבגיל 10 דחפה אותי לעומק בבריכה כשהייתי בן 4, ובמקום לבכות פשוט צללתי והגעתי לקיר. מאז קפצתי לעומק בעצמי. משך כל שנותי בארה"ב היא וילדיה היו מוקד ביקורים בחגים. גם ג'ייסון חותני הוא בן פילדלפיה, והוריו (זיכרונם לברכה) הפכו חברים קרובים שלנו עם ביקורים תכופים, ומאחר והיתה זו משפחה חולת ספורט בילינו הרבה יחד במשחקי כדורסל, בייסבול, הוקי קרח, ופוטבול עם כרטיסים שג'ייסון – אז עורך הספורט של CNN – סיפק לכולנו.

אני רוצה בהצלחת פילי. זה חשוב מאד למזרח, וחשוב מאד לעיר הזאת שהיא אלופת ה-NFL בפוטבול, והיתה הדבר המפחיד ביותר בהוקי בשנות ה-70 עם ה-"BROAD STREET BULLIES" שהיוו פחד אלוהים לכל יריב (אבל הם ניצחו מספיק 'סטנלי קאפס', והברוד סטריט בוליס הפך לכינויים כי האולם נמצא על ברוד סטריט הידוע. אגב, הם הפסידו אמש לפנגווינס מפיטסבורג 5-8, ו-4-2 במשחקים, והם מחוץ לפלייאוף). גם בבייסבול אין לפילדלפיה במה להתבייש. שתי אליפויות עולם ב-1980 וב-2008 ( ברט בראון צריך לשאול את קורט סיקטינג איך חוזרים מ-3-0 לנצח את הדיבישיון, כפי שעשו ב-1993).

רק בכדורסל הגיע הזמן לאליפות נוספת.

האליפות האחרונה הייתה לפני 35 שנה – 1983 עם מוריס צ'יקס, ד"ר ג'יי, מרק איברוני, בובי ג'ונס, מוזס מלון, ואנדרו טוני – את שחקני אז אני זוכר כמו 'אברהם-יצחק-יעקב (ולפניה? ב-1967 עם הקבוצה שלדעתי היא עם שיקגו 1995 החזקות בהיסטוריה. היתה זו קבוצה ללא 'שחקני ספסל' כי כולם שיחקו המון בחמישייה, והרבה היו שחקני חמישייה בקבוצות אחרות. הנה הם, אחד-אחד וילט צ'מברליין, בילי קנינגהאם, לארי קוסטלו, דייב גמבי, האל גריר – נבחר ל-HOF היום – מאט גוקאס, לוק ג'קסון, וולי ג'ונס, ביל מלקיוני, צ'אט וולקר, בובי ווייס. כיצד הם לא לקחו 5-6 אליפויות רצופות אינני מבין. הם היו כל כך הרבה נעלים על הסלטיקס – שם נגד שם!), ובעיר אחוות האחים רוצים אליפות עד 2020, דבר שלא יקרה. אולי 2022.

הסיקסרס תהיה קבוצה טובה מאד בקרוב. אבל זה לא יקרה עד שג'ואל אמביד ובן סימונס יסיימו טירונות ויהפכו לשחקני כדורסל. אני מקווה מאד שמרקל פולץ יתחיל לשחק פוינט גארד ואז תראו משחק שוטף ויעיל ללא מעצורים. בן סימונס יכול להפוך לפאור-פורוורד נפלא אם יפתח זריקה מהפינה, וזריקה מחצי מרחק של 3-4-5 מטרים. הכניסות שלו הן כבר כמעט לא ניתנות לעצירה, אבל הוא כל כך מבוזבז בתפקידו שזה ממש קשה עבורי לראות. כשהוא משחק כפוינט גארד כל הקבוצה עומדת וזה הופך למשחק בו כל שחקן צריך למצוא את דרכו לקליעה. כשמקונל שיחק, האדם החופשי נמצא שוב ושוב והמשחק זרם.

אני יודע שאתם חושבים שאם מקונל במכבי חיפה הוא שחקן ספסל.

זה לא נכון. בתיכון הוא קלע בשנת הסניור 34 נק' למשחק. אחרי שנתיים באונ' מרקט הוא ישב שנה בחוץ באונ' אריזונה כי רצה לשחק בקבוצה עם סיכוי לאליפות NCAA. הוא  הביאם פעמיים ל-'עילית 8'. אך כשחקן לבן שהוא 1.88 מ', לא מהיר במיוחד וללא ניתור של ראסל ווסטברוק הוא לא ניבחר בדראפט. אך הוא לא ויתר והנה הוא בקבוצת העתיד.

אני לא מסוגל לתרגם זאת לעברית, אז הנה, באנגלית: הוא ה- Nobody Believes in Us” card personified.

ההחלטה של ברט בראון להכניסו שמקום מרקל פולץ היתה כנראה בגלל שבראון יודע מה הוא עשה באונ' אריזונה בשתי אליפויות מכללות. זהו שחקן שלא מוותר אף פעם ויהי מה.

מצד אחד אני שמח שהם ניצחו, אבל היה להם טוב יותר אילו הפסידו.

הם מגיעים לבוסטון במצב 1-3. אחרי המשחק ה-5 יהיה 1-4, וחופשת הקיץ תחל. הם יודעים שיש להם הרבה מה ללמוד הקיץ.

אבל אילו היה סוויפ ההווייה והכאב של ההפסד היו חמורים הרבה יותר כי הם היו מרגישים מושפלים.

זה מה שבן סימונס וג'ואל אמביד צריכים: להרגיש מושפלים, ולהרגיש כועסים ברמה כזאת שכל הקיץ הם לא יזוזו מהאולם, עד שילמדו לשחק כפי שהם יכולים, ויעילותם תרקיע שחקים: בן סימונס כמין פוינט פורוורד מספר 4, ואמביד סנטר המבין שאם הוא מתמקם תחת הסל הוא מסיים עם 40-50 נקודות, ולא 20-30 כשאת רוב זמן המשחק הוא מבלה בפרימטר מאחורי הקשת. הוא קלעי שלשות טוב מאד לסנטר בגובהו. אבל בזמן שהוא קולע שלוש שלשות, הוא היה קולע תריסר POST-UP POINTS, אילו שיחק תחת הסל ולא באזור חיוג 05. אני לא אומר לא לעשות קפיצה או שתיים או שלוש לנסות יריה 'מעולם אחר' כדי לספק את יצר הקליעה מרחוק שלו, אבל לא לבנות שם מאהל, ולהתבזבז רוב המשחק בקיביני מאט במקום תחת הסל.

 

Celtics
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. HorfordPF 35 4-6 0-1 2-2 2 8 10 3 1 3 4 1 -11 10
J. TatumSF 36 7-16 2-6 4-4 1 3 4 4 0 1 3 3 -1 20
A. BaynesC 19 2-7 2-6 3-4 0 6 6 0 0 1 0 2 -9 9
M. SmartPG 31 5-12 1-2 3-4 1 4 5 3 2 2 3 5 -12 14
T. RozierPG 39 4-11 1-6 2-4 0 8 8 2 0 0 1 2 -14 11
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
G. YabuselePF 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +2 0
S. OjeleyePF 12 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 1 0 0 4 +3 0
M. MorrisPF 34 6-15 3-6 2-3 1 4 5 1 0 2 1 5 -7 17
A. NaderSF 1 0-0 0-0 0-2 0 0 0 1 0 0 0 0 +2 0
G. MonroeC 7 1-2 0-0 1-1 1 1 2 0 0 1 2 1 -2 3
S. LarkinPG 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0
J. BrownSG 23 2-6 2-5 2-2 0 3 3 2 0 0 1 5 -5 8
TEAM 31-75 11-32 19-26 6 37 43 16 4 10 15 28 92
41.3% 34.4% 73.1%
76ers
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. SaricPF 39 9-17 1-3 6-6 4 4 8 4 1 1 0 4 -1 25
J. EmbiidC 35 6-15 2-5 1-2 4 9 13 2 0 0 2 2 +22 15
T.J. McConnellPG 39 9-12 1-1 0-1 2 5 7 5 0 0 0 3 +18 19
B. SimmonsPG 33 6-15 0-0 7-8 1 12 13 5 2 0 4 3 +5 19
J. RedickSG 33 3-11 1-7 0-2 0 1 1 3 1 0 0 2 +17 7
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
E. IlyasovaPF 17 2-7 0-2 2-3 3 2 5 1 0 1 1 3 +1 6
R. CovingtonSF 19 1-7 1-5 0-0 2 3 5 3 1 1 1 4 -3 3
J. AndersonSG 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0
M. BelinelliSG 25 2-10 1-3 4-4 0 1 1 1 1 0 0 2 -3 9
R. HolmesPF DNP-COACH'S DECISION
A. JohnsonC DNP-COACH'S DECISION
M. FultzPG DNP-COACH'S DECISION
J. BaylessPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 38-94 7-26 20-26 16 37 53 24 6 3 8 23 103
40.4% 26.9% 76.9%

2. עכשיו 'השאלה הגדולה': האם הקאבס (הממשיכה להשתפר ממשחק למשחק) היא היום הקבוצה מס' 1 בליגה?

 

למעשה 'השאלה' צריכה להיות האם הם טובים כבר היום (והם ממשיכים להשתפר!) מאשר גולדן סטייט?

אני חושב שכן. נבאתי ש-"מה שהיה הוא שיהיה" עוד בזמן הסידרה נגד אינדיאנה, כשכתבתי שאני מנבא חזרה למה שהיה: גולדן סטייט נגד קליבלנד.

מה שלא חלמתי אפילו הוא שהקאבס תהיה ברמת המשחק הטובה ביותר שהיא הייתה בה מאז  התחילה הסדרה נגד גולדן סטייט (2-1 לגולדן סטייט באליפויות עד עתה).

אני לא זוכר מתי ראיתי קאבס כמעט מושלמת כמו הערב. לברון הוא לברון – שחקן אדיר, בכל. אפילו הוא נראה לי יותר משוחרר ובכושר שיא.

ההבדל המשמעותי הגדול הוא קווין לאב שרזה (הוריד 22 ק"ג ממשקלו) ונראה שחקן אחר לחלוטין משהיה. התנועה הקלה הוסיפה לו בטחון בכל דבר: בהגנה, בהתקפה, באגרסיביות, בכושר הציפייה. הוא נראה בכושר מצויין וכשהוא לא רצוץ, הוא קלעי נהדר מהשלוש, ושחקן הגנה מעולה – כפי שתמיד אמרתי, וכפי שתמיד עלו עלי כ-'רפה הבנה' שאני אומר זאת: הוא ריבאונדר אדיר, והבעייה היחידה שלו היא שברוב המשחקים הוא משחק נגד סנטרים גבוהים, והוא אף פעם לא היה סנטר.

ג'ורג' היל, קייל קורבר, וג'יי אר סמית 'נדבקו' מהמשחק האדיר של לברון ולאב, וגם רמת משחקם עלתה פלאים. הם נראים כאילו השילו כמה שנים מגילם, ואני יודע שהשחקן שלו טיירון כמעט לא השתמש בו – לארי נאנס – עדיין מחכה לתורו להתפרץ, ותורו יגיע.

גם טריסטן ת'ומפסון העלה דרגה במשחקים האחרונים, והערב גרין ואוסמן הוכיחו שיש על מי לסמוך. על גרין ידענו, אבל אוסמן הוא שחקן טוב מאד.

האמונה שלי היא שקליבלנד תגבור על הסלטיקס 1-4, ואז על גולדן סטייט בששה משחקים אם לקאבס יתרון בית, או ב-7 משחקים אם לגולדן סטייט יתרון בית.

ומילה על טורונטו: כולם מדברים על פירוק הקבוצה והתחלה מחדש עם מאמן חדש. אני לא מסכים. כל מה שהם צריכים הוא סנטר טוב, ועוד פאור פורוורד, והם מסודרים. דוויין קייסי צריך להמשיך לאמן. הוא אחלה מאמן עבורם. אין להטיל עליו כל אשמה בסוויפ. פשוט אין לו את השחקנים המתאימים בפרונט-ליין. END OF STORY!

 

 

Raptors
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
S. IbakaPF 18 5-8 2-3 0-0 1 0 1 0 0 1 3 2 -12 12
C. MilesSF 23 5-11 0-2 3-4 2 1 3 1 2 0 2 4 -15 13
O. AnunobySF 20 1-3 0-1 0-0 1 1 2 1 0 0 2 3 -23 2
K. LowryPG 30 2-7 1-4 0-0 0 4 4 10 0 0 0 2 -23 5
D. DeRozanSG 33 5-11 0-0 3-4 1 4 5 1 0 0 2 4 -29 13
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
P. SiakamPF 28 3-4 0-0 3-3 0 2 2 2 0 0 0 2 -14 9
M. MillerSF —– —– —–
N. PowellSF 12 2-5 0-1 1-2 0 1 1 0 0 0 0 1 -7 5
J. ValanciunasC 16 7-14 0-0 4-6 3 2 5 2 0 3 1 2 -6 18
L. NogueiraC 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 1 1 -10 0
J. PoeltlC 12 0-3 0-0 0-0 1 1 2 0 0 1 1 1 -7 0
L. BrownPG 8 0-1 0-0 1-2 0 3 3 0 0 0 0 0 -5 1
F. VanVleetPG 21 2-5 1-3 0-0 0 2 2 1 0 0 1 1 -14 5
D. WrightPG 18 4-7 0-1 2-2 0 2 2 1 1 0 0 1 -10 10
TEAM 36-79 4-15 17-23 9 23 32 19 3 5 13 24 93
45.6% 26.7% 73.9%
Cavaliers
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. JamesSF 38 12-19 0-3 5-8 0 8 8 11 2 1 2 2 +28 29
K. LoveC 30 8-13 2-4 5-6 0 6 6 0 2 2 2 3 +31 23
G. HillPG 29 5-8 0-1 2-2 0 3 3 5 0 0 1 3 +24 12
K. KorverSG 27 6-8 4-5 0-0 0 2 2 2 1 0 1 4 +26 16
J. SmithSG 29 6-6 3-3 0-0 0 2 2 3 2 0 0 1 +22 15
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 6 4-4 0-0 0-0 2 1 3 0 0 2 0 1 +10 8
A. ZizicPF 3 0-3 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 0 +5 0
J. GreenSF 16 3-7 2-6 0-0 0 4 4 1 0 0 0 1 +6 8
C. OsmanSF 21 2-5 1-3 0-0 1 1 2 2 0 0 0 2 +9 5
T. ThompsonC 14 2-3 0-0 1-1 2 0 2 2 0 0 0 1 -2 5
J. CalderonPG 8 0-0 0-0 2-2 0 1 1 1 0 0 0 1 +5 2
J. ClarksonPG 19 2-8 0-1 1-1 1 2 3 2 2 0 4 2 +11 5
R. HoodSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 50-84 12-26 16-20 6 31 37 29 9 5 10 21 128
59.5% 46.2% 80.0%

3. מוזמני ה-COMBINE פורסמו הבוקר

 

בכלל שכחתי להסביר מדוע ההזמנה לכל השחקנים עם סיכוי גבוה להיבחר בדראפט נקראית "COMBINE".

כי היא מין מחנה אימונים והצגת ראווה של שלושה דברים שונים: אחד הוא בחינת כישורים גופניים כגון ריצה, ניתור מהמקום, הרמת משקל בלחיצה, ריצת מכשולים וכו'. המבחנים השניים הם מבחני כדורסל בכדרור, מסירה, קליעה וכו'. המבחן השני הוא "יכולת משחק" בו השחקנים מחולקים לקבוצות ומשחקים משחקים מלאים.

המבחנים הגופניים ומבחני הכדורסל הולכים יחד כמיקשה אחת, ואז המשחקים. ישנם מוזמני 'קומביין' שבאים רק למבחני הכושר ויכולות בכדורסל שהם חובה, ומוותרים על מבחני המשחק. כל אחד וסיבותיו איתו, ואני בטוח שלסוכן יש הרבה מה לומר בנידון. אולי אפילו מנכ"לי קבוצות מבטיחים לשחקן זה או אחר שאם הוא יהיה עדיין ברשימה כשיגיע זמן הבחירה, הוא בוחר בו, והמנכ"ל לא רוצה שהוא יראה את יכולתו בקומביין ואז אולי מנכ"ל אחר יגנוב אותו.

כולם הוזמנו, מלבד דיאנדרה איטון מאריזונה ורוברט ויליאמס, הסנטר מטכסס ששניהם מובטחים בחירה גבוהה והחליטו לא להשתתף בקומביין וסיבתם עמם. גם האירופאים לא יהיו בקומביין.

אחרי הקומביין השחקנין שישתתפו יקבלו FEEDBACK מהקבוצות, ויהיה להם מושג טוב מאד אם הם ייבחרו או לא. מאחר וממילא ישנם רק 60 מקומות בדראפט, ובוודאי יהיו איזה 5-6 זרים, השחקנים שלא יקבלו פידבק המספק אותם, יוכלו לחזור ללימודיהם במכללה. יהיו להם 10 ימים להחליט.

 

הנה הרשימה המלאה של מוזמני הקומביין:

Rawle Alkins, 6’5” shooting guard (Arizona)
Grayson Allen, 6’4” shooting guard (Duke)
Kostas Antetokounmpo, 6’10″ forward (Dayton)
Udoka Azubuike, 6’11” center (Kansas)
Marvin Bagley III, 6’1” forward/center (Duke)
Mohamed Bamba 7’0” center (Texas)
Jaylen Barford , 6’3” guard (Arkansas)
Keita Bates-Diop, 6-7 forward (Ohio St.)
Tyus Battle, 6’7” wing (Syracuse)
Brian Bowen, 6’7” small forward (South Carolina)
Mikal Bridges, 6’7” forward (Villanova)
Miles Bridges, 6’6” forward (Michigan St.)
Bruce Brown, 6’3” shooting guard (Miami)
Troy Brown, 6-7, wing (Oregon)
Jalen Brunson, 6’2” point guard (Villanova)
Tony Carr, 6’3” point guard (Penn St.)
Jevon Carter, 6’2” point guard (West Virginia)
Wendell Carter Jr., 6’10” center (Duke)
Hamidou Diallo, 6’5” shooting guard (Kentucky)
Donte DiVincenzo, 6’5” point guard (Villanova)
Trevon Duval, 6’3” point guard (Duke)
Jacob Evans, 6’6” wing, (Cincinnati)
Bruno Fernando 6’10” center (Maryland)
Melvin Frazier, 6’6” small forward (Tulane)
Shai Gilgeous-Alexander, 6’6” guard (Kentucky)
Devonte’ Graham, 6’2” point guard (Kansas)
Devon Hall, 6’5” shooting guard (Virginia)
Jaylen Hands, 6’3” point guard (UCLA)
Kevin Hervey, 6’7” small forward (Texas Arlington)
Aaron Holiday, 6’1” point guard (UCLA)
Kevin Huerter, 6’6” shooting guard (Maryland)
Chandler Hutchison, 6’7” wing (Boise St.)
Jaren Jackson Jr., 6’1” forward/center (Michigan St.)
Justin Jackson, 6’7” forward (Maryland)
Alize Johnson, 6’9” power forward (Missouri St.)
George King, 6’6” small forward (Colorado)
Kevin Knox, 6’9” forward (Kentucky )
Sagaba Konate, 6’8” power forward/center (West Virginia)
Caleb Martin, 6’7” small forward (Nevada)
Cody Martin, 6’7” small forward (Nevada)
Yante Maten, 6’8” power forward (Georgia)
De’Anthony Melton, 6’3” guard (USC)
Chimezie Metu, 6’10” power forward/center (USC)
Brandon McCoy, 6’11” center (UNLV)
Shake Milton, 6’6” guard (SMU)
Sviatoslav Mykhailiuk, 6’8” shooting guard (Kansas)
Malik Newman, 6’4” guard (Kansas)
Josh Okogie, 6’4” shooting guard (Georgia Tech)
Jontay Porter, 6’10” center (Missouri)
Michael Porter Jr., 6’10” forward (Missouri)
Billy Preston, 6’10” power forward (Igokea)
Jerome Robinson, 6’5” point guard (Boston College)
Mitchell Robinson, 6’11” center (Western Kentucky)
Collin Sexton, 6’2” point guard (Alabama)
Landry Shamet, 6’4” point guard (Wichita St)
Anfernee Simons, 6’4” shooting guard (IMG Academy)
Zhaire Smith, 6’5” small forward (Texas Tech)
Omari Spellman, 6’9” power forward (Villanova)
Khyri Thomas, 6-3 shooting guard (Creighton)
Gary Trent Jr., 6’5” shooting guard (Duke)
Allonzo Trier, 6’5” shooting guard (Arizona)
Jarred Vanderbilt, 6’8” small forward (Kentucky)
Moritz Wagner, 6’11” center (Michigan)
Lonnie Walker IV, 6-‘4” shooting guard, (Miami)
P.J. Washington, 6’8” power forward (Kentucky)
Austin Wiley, 6’11” center (Auburn)
Kris Wilkes, 6’7” forward (UCLA)
Kenrich Williams, 6’7” power forward (TCU)
Trae Young, 6’2” point guard (Oklahoma)

4. כינויים סיניים לכוכבי NBA

ניק קפור (Nick Kapur@nick_kapur), הסטוריון יפאני ומזרח אסיה באונ' רוטגרס, ואוהד כדורסל, הכניס בטוויטר שלו את כל הכינויים המזרח אסייתים של שחקני ה-NBA:

Cleveland Cavaliers star LeBron James is dubbed "The Little Emperor," while Golden State Warriors star Stephen Curry was given the extremely NSFW name of "F–ks the Sky."

Curry also has the more family-friendly nicknames of "Sprout God" and "The Elementary School Student," the latter of which may not go down so well with the two-time MVP.

San Antonio Spurs legend Manu Ginobili unquestionably gets the biggest upgrade in terms of his English nickname and his Chinese equivalent. Occasionally dubbed "The Magician," Ginobili is known as "The Demon Blade" among fans in China.

Kapur wrote, "Ginobili earned this moniker for his ability to slash to the hoop using tricky footwork like the Eurostep."

Here are some more of the stars Kapur listed:

Kapur's full list is well worth your time, and with any luck, some of these nicknames will start catching on in the United States. Cleveland Cavaliers swingman JR Smith will henceforth be called "The Nerve Knife" throughout the NBA playoffs.

 5. אמביד: רוזייר ניסה להנחית לי מהלומה אבל HE IS TOO SHORT!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
181 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
MVP
MVP
08/05/2018 6:50:22

מדד הפליאוף מצביע על יתרון קל של שחקן אחד:
http://insider.espn.com/nba/hollinger/statistics/_/sort/VORP/seasontype/3

גם המדד לעונה הרגילה באותו כיוון:
http://insider.espn.com/nba/hollinger/statistics/_/sort/VORP

הארדן mvp
LOL

MBK
MBK
08/05/2018 6:56:21

תודה מנחם
טורונטו מביכה וחייבת לעשות שינוי כלשהוא
החוזה של לאורי הזוי ועם כל הכבוד לספסל בפליאוף זה הזמן של הכוכבים.
לא הייתי בטוח לגביי הרבה דברים העונה אבל הייתי משוכנע שטורנטו לא תיקח את המזרח ואפילו התערבתי על כל עם כל מי שרצה.
לקבל 35 הפרש מקליבלנד שרק לפני 10 ימים קיבלה 35 מאינדיאנה ככה לא נראית מי שסיימה ראשונה קונפרנס ב NBA.
אולי מתן גילור זוכר אבל כבר לפני חודשיים אמרתי שגמר המזרח יהיה בוסטון – קליבלנד

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2018 6:57:07

רק אם יוטה או הפליקנס, בדרך נס, מצליחות להעפיל לפיינלס, יהיה לנציגת המזרח יתרון ביתיות.
בסדרה מול יוסטון/גולדן סטייט, יתרון הביתיות הוא של נציגת המערב.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
08/05/2018 7:14:43

מנחם צודק: הקאבס טובים מהלוחמים. אבל צסקא טובים יותר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/05/2018 7:18:19

מנחם, לגבי פילי – טור מדויק ביותר!
לא ראיתי את המשחק הלילה אבל זה בדיוק מה שאני אומר כל העונה. מילה במילה.
הן לגבי הרבעים השלישיים, הן לגבי הריכוז של סימונס, הן לגבי התנועה עם סימונס לעומת מקונל, והן לגבי משחק עם סימונס ומקונל יחד בהרכב.

תודה

חצבני
חצבני
08/05/2018 9:22:43

וגם מבחינת אמביד שיותר מדי מתנחל על קו השלוש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/05/2018 10:07:58
הגב ל  חצבני

1+

נתן
נתן
08/05/2018 14:48:24

לא, זה לא מה שאתה אומר כל העונה, מנחם מסביר את דעתו ומפרט על החסרונות של סימונס, ואני בהחלט מסכים עם הרוב. את לעומת זאת, קראת לו באסט, ושחקן שלא יצליח, קראת לו שחצן ובאופן כללי התמקדת ברצח אופי שלו. זה לא אותו הדבר.

SamIaM
SamIaM
08/05/2018 20:25:28

+100 לחד-א-שך ולמנחם.
בין אם פולץ מסדר את הראש שנה הבאה ותופס את הפוינט ואם בין אם מקונל משתלט עם העמדה (חולה עליו! אבל קצת לא יציב במשך העונה, יכול להיות כי לא מקבל ביטחון בדקות משחק קבועות ופתיחה בחמישייה) סימונס צריך תרגילים עליו של חסימות וחיתוכים או פיקאנדרול לאחר תנועה. כרגע הוא טוב פלוס בהובלת כדור בטרנזישן אבל לא יעיל בעליל בהתקפה עומדת.

מנחם לס
08/05/2018 7:26:06

ככה זה נראה לי, ולא מפני שכתבתי על זה לפני כן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/05/2018 8:06:37
הגב ל  מנחם לס

ממש לא התכוונתי שהעתקת ממני, אמרתי תודה על כך שביטאת בצורה כ"כ יפה ומדויקת את דעתי

מנחם לס
08/05/2018 16:14:39

ברור

אופיר
אופיר
08/05/2018 7:28:34

קלבילנד אולי תצליח להוצ יא משחק 1 מיוסטון או גולדן אם היא בכלל תצא מהמזרח…

בקשר לסימונס- הוא יוכל לשחק עמדה קידמית אם באמת להברון עובר לפילדלפיה כמו שאומרים- יתחלף איתו באחזקת כדור וילמד ממנו

מנחם לס
08/05/2018 16:16:08
הגב ל  אופיר

כמעט נחנקתי על הבייגלה כשקראתי את התגובה המלומדת שלך. אופיר, חזור לוינגייט וקח "כדורסל 101 למתחילים"

Berch
Berch
08/05/2018 7:28:46

תענוג של מעורב
אותי כמובן תפס בארקלי החזיר המעופף
אני עוד חושב על זה 🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/05/2018 10:53:45
הגב ל  Berch

+1
מהכינויים הגדולים, והמוצדקים, בתבל

מנחם לס
08/05/2018 16:17:17
הגב ל  Berch

גדול!!!!!!!!!!!!!!!!! (אבל כששיחק היה לו ניתור לא רע בכלל)

מתן גילור
08/05/2018 7:29:15

מנחם תודה.
אני לא מסכים איתך ולכן אציע התערבות למי שרוצה (ראשון זוכה שני בוכה, מתערב רק עם אדם אחד):
אני לוקח את גולדן סטייט והמתערב איתי לוקח את השדה (כלומר, 6 קבוצות נכון לכתיבת שורות אלה).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 7:40:01

אני !

בירה ?

מתן גילור
08/05/2018 7:55:40

לא שותה אלכוהול 🙂
בירה לך או חומוס לי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 7:58:41

סגור.

מאחל לך שתצא חומוס..

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
08/05/2018 8:47:47

מה קורה אם הגמר יהיה בוסטון מול יוסטון?
ההתערבויות בטלות 🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 8:52:19

מה פתאום.. אני לקחתי את השדה.

לא לבלבל !

מתן גילור
08/05/2018 9:03:09

אם הגמר יהיה יוסטון-בוסטון, ככל הנראה, שג"ס לא יצליחו לנצח בו 4 משחקים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 9:27:00

מה ?

כתבת שאתה לוקח את גולדן סטייט, והמתערב את השדה.

אם גולדן לא מגיע גמר, זכיתי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 9:31:03

אני לוקח את גולדן סטייט והמתערב איתי לוקח את השדה (כלומר, 6 קבוצות נכון לכתיבת שורות אלה).

איך זה 6 קבוצות אם מדובר רק על הגמר, ומהמזרח יכולות להגיע רק 3 ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 9:40:33

אהה… אם זה היה מיועד ל דר' הופמן, אז יצאתי חומוס…

מכניס אותו למקרר עטוף בנייר נצמד, ושומר לך אותו עד הזכייה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
08/05/2018 19:27:22

ממזר בן ממזר, מי שיצא חומוס זה אני ששוכב עכשיו במיטה אחרי שאכלתי צלחת חומוס אסלי נפלא ורוויתי בירה טובה. ניצחתי את עצמי בהתערבות וז גם הפסדתי בירה וגם הרווחתי חומוס…

אופיר
אופיר
08/05/2018 7:47:44

לא חוכמה… גולדן קל

Wave bull bul
Wave bull bul
08/05/2018 7:30:24

אשך צדק! ימות המשיח בפתח

Smiley
Smiley
08/05/2018 8:57:12
הגב ל  Wave bull bul

במקרה הזה הוא קצת כמו שמעון (המשעשע) שמפזר את אותה מנטרה (שמעון פשוט יורה התהרות לכל כיוון – בהחלט מבדר) כל משחק ואז במשחק רע הוא אומר "צדקתי!!!"

Ido
Ido
08/05/2018 11:32:36
הגב ל  Wave bull bul

1/99999

שמעון טבדי
08/05/2018 7:52:01

מנחם לברון טוב לפוליש של גולדן סטייט ושל הארדן.

הקאבס שיחקו מול 2 קבוצות מביכות אינדיאנה וטורנטו, מהחלשות בפלייאוף הזה והם במזרח החלש. לא רוצה לומר לך מה היה קורה אם לברון היה משחק מול יוסטון במקום טורנטו עכשיו במערב.

מי רכה כמו טורנטו במערב? פורטלנד! גם איתם לברון היה מנגב את הפרקט, בכלל מול פורטלנד הוא אוהב לתת 40-50 נק.

גם את יוטה והספרס לברון היה מנצח.

למעט גולדן יוסטון וOKC (כן כן פחוני OKC מה שאתם שומעים) לברון היה מנצח את כל קבוצות המערב כאשר מול נ"א וספרס היה כנראה סידרה צמודה. את פורטלנד יוטה מיני הוא היה עושה להם פוליש.

לגבי אמביד אתה צודק.

לגבי סימונס אתה טועה, נדבר פה עוד 5 שנים. בסידרה הזאת ספציפית יש יתרון למקונל, בראון המפגר אם לא היה משקשק היה יכול להיות היום ביתרון 3-1. במקום זה הוא הפסיד את הסידרה.
מקונל נראה לי בלי לבדוק שהוא על המגרש פילי ב+ מטורף בסידרה הזאת על בוסטון (יאללה גיא תאמת לי את ההרגשה).

אם פילי היו מול הקאבס סימונס היה נראה הרבה יותר טוב והיה פחות צורך במקונל. זה עניין של מאצאפים. לכן פלייאוף זה לא למאמנים מקובעים שבאים עם תוכניות מהבית אלא למאמנים דינמנים שמתאימים עצמם תוך כדי משחק ומנהלי משחק ויודעים להגיב ויש להם ביצים לשינויים לא רק שהם עם הגב לקיר (בראון, קייסי, סילי בילי אפילו עם הגב לקיר לא שינה כלום).

סניידר ניסה את מיצ'ל פוינט גארד, זה סימן למאמן ענק, הלך על משהו, אז ספציפית נפל בזה אז מה? ואני חושב שהוא יאמן את מיצל בעתיד וזה יהיה לו טוב גם לדעת מידי פעם לשחק פוינט ויפתח את המשחק שלו. מגיעות רק מחמאות לסניידר על הניסוי הזה. אסור לפחד לנסות דברים חדשים ולפחד מביקורות (ביקורות זה ללוזרים) בפלייאוף צריך חשיבה מחוץ לקופסא ולא להיות עם הראש בתוך התחת.

Smiley
Smiley
08/05/2018 8:55:38

1. אינדיאנה מביכה?!?! הם הפסידו במשחק השביעי אחרי שלא הרבה נתנו להם סיכוי מול הקאבס. נכון לעכשיו, הם היו המכשול הכי גדול מול לברון.
2. המניות של טורונטו בהחלט צנחו אחרי הסוויפ המביך הזה. להבדיל ממנחם אני חושב (וגם חשבתי) שלא היה צריך ללכת עם לאורי (ועוד נתנו לו חוזה גדול), ואחרי היום גם קייסי צריך לומר תודה ולפנות ל"דם חדש ומרענן" על הקווים (בלאט… יש מספיק שמות מעניינים בחוץ).
3. סימונס – הוא השחקן הכי טוב בפילי (יחד עם אמביד). אתה לא מוותר על השחקן הכי טוב שלך בגלל מאצ'-אפ ליריבה, אתה גורם ליריבה להתכונן לסימונס (וזה בוסטון עשו כראוי ובראון לא מצא לזה פתרון).
המחשבה שלי – סימונס פשוט צריך להיות הרבה יותר אגרסיבי, אבל זה שכר לימוד לשחקן בעפלייאוף נראשון שלו שהגגנה מתרכזת בו.
מצחיק בכלל לחשוב על ההצעה הזו שמקונל עדיף על השחקן הכי טוב בקבוצה השנייה.

שמעון טבדי
08/05/2018 9:11:01
הגב ל  Smiley

אין לו יכולת מה זה יותר אגרסיבי? ראש בקיר? הוא צריך לשפר קליעה וזהו ואז יוכל גם להיות יותר אגרסיבי. הוא כולה שנה ראשונה, יהיו שנים שהוא ירמוס את כולם, לא קרה אסון, גדולים ממנו הפכו לסמרטוטי ניגוב.

Smiley
Smiley
08/05/2018 9:21:07

לחדור לסל בכוח (לברון שהיה צעיר היה עושה את זה). לסימונס יש יכולת לזה.
פוסט אפ לנצל את הגודל והכוח שלו מול שומרים.
לזרוק יותר (גם אם זה מטר מהסל) במקום לחפש בכוח את המסירה.

שמעון טבדי
08/05/2018 9:47:36
הגב ל  Smiley

הוא עדיין לא מאומן בזה. ללברון היה פוסט בגילו של סימונס? הוא בכלל לא ידע מה זה.

אל תשכח שסימונס לא אתלט ופיזי כמו שלברון היה בגילו, ולברון בגילו כבר היה עם 3 שנות ניסיון בליגה.

כל זה יגיע, אני בכלל לא מודאג, סימונס הארד וורקר ויש לו רצון לגדולה לכן כל זה יגיע אבל יקח כמה שנים. זה לא שעונה הבאה הוא יקח אליפות (בהנחה שלברון לא מגיע)

שמעון טבדי
08/05/2018 9:11:49
הגב ל  Smiley

מביכה התכוונתי מבחינת סגל. הם הוציאו את המיטב. מבחינת סגל על הנייר הם מביכים.

Smiley
Smiley
08/05/2018 9:19:50

מבחינת סגל בתחילת העונה לא נתנו להם סיכוי לפלייאוף (והם הגיעו כהפתעת העונה…). לא חושב שמביכים בשום מקרה זה תיאור.

מביכים זה אולי הראפטורס אחרי הסוויפ הזה

מנחם לס
08/05/2018 16:21:21
הגב ל  Smiley

לא אמרתי לרגעשמקונל טוב מסימונס. אבל הוא יודע כיצד פוינט גארד משחק, וסימונס לא יודע

.איתי.
.איתי.
08/05/2018 11:53:05

שמעון איך אתה לא מאבד ביטחון בהצהרות שלך אחרי שטעית כל כך הרבה פעמים אני לא מבין.

אשך טמיר המקורי
08/05/2018 12:20:21
הגב ל  .איתי.

איך אתה לא מבין?! אתה אוהד של ראסל
אתה מכולם אמור להבין אותו

.איתי.
.איתי.
08/05/2018 13:34:13

אני מאמין בראסל ונהנה מהכדורסל שלו, אבל לא קובע שהוא ינגב את הרצפה כי אני יודע שזה לא יקרה

שמעון טבדי
08/05/2018 16:41:34
הגב ל  .איתי.

איבוד בטחון זה לחלשים

מחפצה מנמצה
08/05/2018 8:00:38

ברור שקליבלנד טובה מגולדן סטייט.
היא אפילו טובה יותר ממכבי עלית תל אביב גם בלי יתרון ביתיות

איתי
איתי
08/05/2018 8:06:16

מנחם אני חושב שבוסטון הרוויחה קרדיט ביושר והיא תעשה חיים קשים מאוד לקליבלנד במיוחד בבוסטון – ויש להם את הביתיות

אפילו שזו קבוצה פצועה ראינו שיש מחליפים

ולכן אני נותן לבוסטון לפחות 3 ניצחונות

במערב יהיה מעניין מאוד לראות את גולדן סטייט נגד יוסטון יש שם מצ'אפים מעניינים ביותר

השועל
השועל
08/05/2018 8:15:06

אם לברון יצליח לגרד משחק מול גולדן זה יהיה בגדר נס, בסידרה מול גולדן סטייט אין ללברון את הפריבילגיה לנוח בהגנה,והפעם לאב יצטרך להתמודד מול גרין,וJR יצטרך לעצור את קליי שהוא ההפך הגמור מדרוזן השברירי.

לצערי אני צופה שגולדן יפרקו את יוסטון 4-1 או סוויפ, ומשם ינחילו ללברון את הסווויפ השני שלו בגמר, רק הפעם הרבה יותר כואב מאשר הראשון שהוא חווה ב2007.

אני רק מקווה ששנה הבאה תהיה סידרת גמר יותר תחרותית עם בוסטון.

נתנאל
נתנאל
08/05/2018 10:54:45
הגב ל  השועל

דווקא התרשמתי ממך עד עכשיו, אתה באמת חושב שאין ליוסטון סיכוי?

הסבר בבקשה

אסף
אסף
08/05/2018 8:16:19

מנחם התחברתי לכתיבה על פילי, פחות לקליבלנד, בלי ספק הם בשיפור והעובדה שהצוות המסייע של לברון קם לתחייה מרשים פלוס ועדיין מתוך הארבע שבגמרים האזוריים (בהנחה שבוסטון יעברו) הם בטוח פחות טובים מיוסטון וגולדן סטייט ולא רואה אותם בהפרש כל כך גדול מבוסטון גם שבניגוד לטורנטו יש לה את האופי והקשיחות שלה ולא תנגף בטיטוא

ארז
ארז
08/05/2018 9:25:46
הגב ל  אסף

לא תנוגף זאת אומרת בניגוד לשנתיים האחרונות?
כלומר האופי שלהם היה, נעלם לשנתיים וחזר השנה?
מה אני מפספס?

אסף
אסף
08/05/2018 11:01:52
הגב ל  ארז

לא היה ונעלם ,התכוונתי שבוסטון העונה נראים כקבוצה מאוד מגובשת שלא נראה לי שתחטוף סוויפ כמו טורנטו (למרות שכמו הבראקט שלי אני עדיין חושב שהקאבס יהיו בגמר) . חושב שבניגוד לשנתיים הקודמות יש לסדרה הזו פוטנציאל לשישה או שבעה משחקים

ארז
ארז
08/05/2018 12:16:50
הגב ל  אסף

קפיש
תודה

רב דוויד
רב דוויד
08/05/2018 8:21:29

מנחם, אתה צריך להתעדכן בהוקי…
מה שקרה אמש זה שהפנגווינס הפסידו לבולטס מוושינגטון 2-1 ו 4-2 בסדרה.
זה שהקאבס יותר טובים זה נכון עד לגמר או עד למשחק של הלוחמים מחר ?
הסינים האלה מוזרים על כל הראש 😅

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2018 8:39:48
הגב ל  רב דוויד

התכוונת לוושינגטון קפיטאלס, אבל ניחא..

מנחם, לכתוב שהקאבס טובים מגולדן סטייט זה כמו לכתוב שה-who טובים מ-pink floyd

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 8:42:51
הגב ל  no funny shtuff

אני רואה שת'ה בקטע של להטריל את הייט אשברי על הבוקר..

ולאן נעלם סאדאם ?

הפרצוף שלו עובר מסך יותר מהכרוז הזה של דאעש.

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2018 10:52:58

אני מחמם מנועים לקראת גמר המערב..

מנחם לס
08/05/2018 16:35:13
הגב ל  no funny shtuff

הם (WHO) באמת יותר טובים. בהרבה

אור
אור
08/05/2018 12:19:50
הגב ל  רב דוויד

אכן, פילי הפסידו לפיטסבורג בסיבוב הקודם

bobby
bobby
08/05/2018 8:39:30

מעורב מעולה מנחם!

אין ספק שצדקת ב-100% לגבי פילי וסוגיית הרכז.
למרות הניצחון, אני כן מאמין שסימונס, אמביד ובראון קיבלו את הניעור שהיו זקוקים לו, ויעשו את ההתאמות הנדרשות בקיץ לקראת העונה הבאה.
מעניין לאין אמביד יוכל להגיע אם יתאמן על משחק ההתקפה שלו עם סנטר עבר כמו החלום למשל. כי אם באמת יתמקד יותר במהלכים בפוסט, ופחות בשלשות וחצי מרחק, הוא באמת יהיה בלתי עציר.

לגבי קליבלנד –
מה שאפשר להגיד בוודאות עד כה בפלייאוף שלהם הוא –
1. לברון בכושר על. הוא תמיד דופק הופעות בפלייאוף, אבל כזה פלייאוף אני לא זוכר ממנו.
2. טורונטו נאיביים ופראיירים בצורה לא ייאמנת – אני עדיין חושב שההפסד הצמוד שלהם במשחק 1 הוביל לכך שבמקום לקבל סדרה צמודה של לפחות 6-7 משחקים, שבסופם אולי טורונטו היו מנצחים, קיבלנו סוויפ מהדהד, שנובע בעיקר מסף השבירה הנמוך של הלטאות.
3. הצוות המסייע בקליבלנד קיבל הרבה ביטחון לאחר הסדרה הנוכחית, אבל בל נשכח את הנפקדות של רובם במהלך הסיבוב הראשון מול אינדי. עדיין לקראת המפגש מול בוסטון אי אפשר להגיד בוודאות שעוד מישהו חוץ מלברון ולאב הגיע לפלייאוף הזה.

להגיד שהם טובים יותר מהווריורס כקבומה? לאור הנקודות שהעלתי המסקנה שלי היא שעדיין לא, אבל אולי אם ייתנו סדרה לפנתיאון מול (ככל הנראה) בוסטון, אז אפשר יהיה לטעון שכן.
אבל זה עדיין לא אומר אם הם טובים או לא מיוסטון 😉

סער K
סער K
08/05/2018 8:44:48

תודה מנחם
לדעתי אחרי שלפולץ יהיה את כל הקיץ לעבוד מחדש על הזריקה שנהרסה בפציעה ובהנחה שסימונס ילמד לקלוע מחוץ לצבע אז המהלך המתבקש יהיה לתת לפולץ לרכז ואני מסכים לגמרי. צריך לזכור שמגיע להם השנה עוד בחירת דראפט לא רעה מהלייקרס כמעט בטוח.

אופיר
אופיר
08/05/2018 8:47:35

מה אתם חושבים על קאואי לבוסטון תמורת גורדון היורד וטרי רוזיר? בוסטון לא יכולה לשמור את רוזיר על הספסל וסן אנטוניו ירוצו לקבל אותו
ומצד שני- קואיי לא רוצה להישאר בסן אנטוניו והם חיבים לקבל עליו תמורה…
בוסטון עם קירי קואי בראון טייטום הורפורד זו חתיכת קבוצה…

שמעון טבדי
08/05/2018 9:08:26
הגב ל  אופיר

זה לא עובר טרייד כזה.. אני הייתי מנסה לייצר קו אחורי של קיירי קאווי והיוורד יחד, זה רצח אמיתי גם מחוץ לקשת.

ואם אני ספרס אני מעדיף רוזיר, בראון ו2 בחירות דראפט הגבוהות של איינג.

מוכן? בוסטון תהיה עם חמישייה של קיירי קאווי היוורד טייטום והורפורד

ספרס עם רוזיר ובראון ויש למרקוס ונסתדר עם 2 הבחירות הגבוהות. לוקח?

אופיר
אופיר
08/05/2018 9:29:41

רוזיר ובראון כאלה 2 כשרונות נהדרים זה קשה לוותר.. גם אתה משאיר את בוסטון בלי עוד גארד טבעי חוץ מקירי וסמארט
אבל הפיתוי עבור קואי עצום. מה אכפת לי אני לוקח חחחח

שמעון טבדי
08/05/2018 9:44:24
הגב ל  אופיר

נכון, זה למה בתור ספרס מעדיף אותם. יש להם את כל הכלים והזמן להתפוצץ, הם צעירים רעבים ומ וכשרים ובראון לדעתי בקלות יכול להיות ברמה של קאווי אצל פופ תוך כמה שנים.

זה עדיף לי על היוורד שאחלה שחקן אבל בן 27 שרק ילך וידעך אחרי גיל 30 ויושב על חוזה גדול ושמן והתקרה שלו די ברורה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/05/2018 9:54:22
הגב ל  אופיר

קונה. אבל זה לא יקרה משתי סיבות – בוסטון לא יעשו את זה להייווארד, וקוואי נשאר בס"א כמו שאמרתי כל העונה (למרות שהתאכזבתי ממנו אישית בגמר כשלא נכח ולא אמר מילה).

רונדי אוד
רונדי אוד
08/05/2018 8:55:00

How many times did 🇲🇯 lost by n the 1St round?
84,85,85

How many times did 👑 🇯Ames lost in the 1st?
None

G. O. A. T Facts🎓

Smiley
Smiley
08/05/2018 8:59:41

חחחחחח, משעשע… זה כמו בדיחות צ'אק נוריס

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
08/05/2018 9:07:13
הגב ל  Smiley

Micheal Jordan to Chuck Norris:
I can spin a ball on my finger for over two hours.
Can you?
Chuck Norris: (laughs) How do you think the earth spins?

בוני
בוני
08/05/2018 9:22:28

מחכים ומדהים לדעת!

ג'ורדן הפסיד כלכך הרבה בסיבוב הראשון ושכחו לו את זה.

אוהד הצלחות
אוהד הצלחות
08/05/2018 10:09:36
הגב ל  בוני

מסתבר שהוא אפילו הצליח להפסיד שתי סדרות סיבוב ראשון באותה שנה!

מדהים.

רונדי אוד
רונדי אוד
08/05/2018 10:40:16
הגב ל  בוני

*Edit fixnotation👀

86' – Jordan got swept by the Celtics

מוש השור
מוש השור
08/05/2018 13:36:45

😂😂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 9:11:26
הגב ל  Smiley
אנז׳י קוביקה
אנז׳י קוביקה
08/05/2018 8:55:56

אין סיכוי בעולם שקליבלנד בלי קיירי וגולדן עם דוראנט וקליבלנד לוקחת סדרה, אין פשוט לא יכול לקרות.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
08/05/2018 8:59:33

גם לא היה סיכוי שקליבלנד תחזור מפיגור 3-1 ותיקח אליפות מול ג"ס

אופיר
אופיר
08/05/2018 9:08:16

היתה הרחקה של דרימונד והיה קירי ארווינג שהוא סופרסטר אמיתי זה הבדל גדול גדול

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
08/05/2018 9:16:48
הגב ל  אופיר

קבוצה שיש לה את סטפן קרי וקליי תומפסון שמתבכיינת שהיא הפסידה 3 הזדמנויות לאליפות בגלל הרחקת שחקן שקולע 13 נק' למשחק, זה כבר אומר הרבה.
קיירי הוא סופרסטר אבל גם בלעדיו קליבלנד הולכת להגיע לגמר.

.איתי.
.איתי.
08/05/2018 11:58:34

תגובה ללא התייחסות לקווין לאב

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
08/05/2018 13:32:59

המילה קליבלנד טומנת בחובה "קבינ לב"

.איתי.
.איתי.
08/05/2018 13:35:16

🙂 – אתה אדם גולד?

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
08/05/2018 19:00:34

מה גורם לך לשאול את זה ?

.איתי.
.איתי.
08/05/2018 23:14:09

הסגנון, האג'נדה והשפם המפד"לניקי

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
09/05/2018 12:15:12

לא

אופיר
אופיר
08/05/2018 9:07:01

צודק…
אם קלבילנד תגיע לגמר עם גולדן לא ח ושב שיהיו הימורים … יוציאו מהטופס

בוני
בוני
08/05/2018 9:21:09

תודה מנחם!

לא הייתי מספיד את בוסטון כלכך מהר,הם באים בלי לחץ והם קבוצה קשוחה מאוד ולא יוותרו כלכך מהר.

יוסטון צריכים לקוות שיהיה ריב אגו בין דורנאט וקורי.
הסיכוי היחיד שלהם להתמודד בשווה.

שמעון טבדי
08/05/2018 9:40:32
הגב ל  בוני

אז שדאנטוני יצא לתקשורת ויצהיר שזו הקבוצה של דוראנט, אפשר לסכסך בספינים אבל זה עלול להדליק לו את סטפן המשמיד ולהפוך הטילים שהוא יורה לכיוון שלו כי סטפן זה טיל מתקדם.

למי יש אומץ לסכסך בספינים? אולי רק ללברון, אני לגמרי רואה את לברון לפני הגמר אומר: KD מדהים, איך שהוא השתלט על הקבוצה ומה שהוא עושה זה מדהים, הוא עיצב את הקבוצה בדמותו והם עובדים בשבילו היטב"

הכל כשר למי יש ביצים?

.איתי.
.איתי.
08/05/2018 12:00:02

ציטוט מדומיין מעולה של לברון, בדיוק זו גישת הפאסיב אגרסיב שלו בראיונות!

tripledouble
tripledouble
08/05/2018 9:28:24

הסיכוי היחיד שיש לקליבלנד מול גס ( מלבד פציעות) הוא שדוראנט וקרי יתחילו מלחמת אגו ביניהם, בעיקר זה עלול לבוא מכיוונו של קרי שבטח לא ירצה לקחת אליפות שלישית שלא רשומה על שמו. וגם אז אני בכלל לא בטוח שהם באמת מסוגלים לנצח בסדרה, אולי לקחת משחקים בודדים.

Ip
Ip
08/05/2018 9:29:30

מנחם תודה על המעורב.
לברון בכושר משוגע, וקליבלנד מצליחה להיכנס להילוך פלייאוף שתהינו אם ומתי יגיע. יחד עם זה, זו עדיין קבוצה עם המון תורפות גם בהגנה וגם בהתקפה, וקשה לראות אותם מתמודדים עם העומק והכשרון של יוסטון או ג"ס. כמו שכתבתי אתמול, אני חושב שגם מול בוסטון לא יהיה להם קל, אבל יעברו.
לא הגבתי למעורבות אתמול בנוגע להשוואה בין לברון ודוראנט, אבל אני חושב שלברון מראה השנה שוב שמבחינת iq כדורסל ושליטה מנטלית במצב, הוא רמה בפני עצמו. KD מדהים, ועם קליעה הרבה יותר טובה מלברון אבל אם אתה שואל אותי למי לתת ביד כדור אחרון, מבחינתי זה לברון בקלות.

שייקה
שייקה
08/05/2018 9:34:41

תודה מנחם, אחלה מעורב.

קווין לאב הוריד 22 ק"ג ממשקלו?? מתי בדיוק?

ולגבי סימונס, הייתי נותן לו קצת זמן לפני שאני מחליט. אם הייתה לו קליעה פתאום העמדה שלו הייתה נראית הרבה יותר מתאימה.

הקאבס היא ממש לא הקבוצה מספר אחת בליגה, ואם היא תגיע לגמר זה יהיה מרשים כשלעצמו. אמנם הם התחברו מול טורונטו אבל זה תמיד קורה. כל השנה היו על הפרצוף, סדרה אחת טובה לא עושה אותם הטובים ביותר, אלא פשוט גורם שיש להתחשב בו קצת יותר. הם עדיין אנדרדוג מול הלוחמים, ולגבי יוסטון עוד נראה אבל כרגע מבחינתי גם כן.

מנחם לס
08/05/2018 16:39:47
הגב ל  שייקה

סליחה. 22 פאונדס

אהרון שדה
אהרון שדה
08/05/2018 9:50:48

מנחם מציע לך התערבות חלומית .
כל ניצחון בסדרה של קליבלנד בסדרה מסעדה (כשרה) עליי .
(ארוחה במסעדה איזו שתבחר בארץ אתה מוביל אני משלם ).
ניצחון של ג.ס 6 משחקים ומעלה אף אחד לא חייב לאף אחד .
ג.ס 4/5 משחקים הארוחה עלייך ….

מנחם לס
08/05/2018 16:40:53

קבלתי

אהרון שדה
אהרון שדה
08/05/2018 17:03:55
הגב ל  מנחם לס

אז יש התערבות ..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/05/2018 9:51:02

ברט בראון ניצב עתה בפני 2 אפשרויות מחרידות:

האחת – לייבש את סימונס כרכז, לתת למקונל את המפתחות ואולי לנצח.

השנייה – להמשיך כרגיל עם סימונס כרכז בטאבו במרבית הדקות, להפסיד ולעוף.

אני חושב שהוא יבחר באפשרות שפחות מפחידה אותו – האפשרות השנייה.

שייקה
שייקה
08/05/2018 10:00:57

מעניין.

השאלה אם זה עשוי להשתלם לו בעתיד, גם אם עכשיו זה נראה חסר סיכוי. עוד משחק, עוד דקות פלייאוף, עוד שיעור במנטליות… מה אתה חושב?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/05/2018 10:06:29
הגב ל  שייקה

בדיוק כמו מנחם – זאת לא בעיה של מנטליות או ניסיון, זה חוסר התאמה וחוסר הבנה הן מצד המאמן והן מצד השחקן שמדובר בחוסר התאמה.

מנחם לס
08/05/2018 16:42:53
הגב ל  שייקה

היום פוינט גארד משחק משחק אחר לחלוטין מזה של סימונס. אולי זה יעבוד בעוד 5 שנים. עתה הקבוצה מבזבזת שחקן על בעמדה שלא שלו

שייקה
שייקה
08/05/2018 17:03:07
הגב ל  מנחם לס

אם לסימונס תהיה קליעה, הסגנון השונה הזה שאתה מצביע עליו – שכרגע הוא אולי חיסרון – יהפוך להיות יתרון יחסי עצום.

ולדי קוגן
08/05/2018 9:52:30

צריך לזכור שפילי קבוצה צעירה והם רק מתחילים בטיפוס.בקיץ יהיו להם הרבה אופציות,אם הם מביאים כוכב אחד הם יהיו הטים טו ביט במזרח.
הקאבס לא טובים מהווריורס,זה יגמר כמו שנה שעברה ב-5 משחקים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/05/2018 10:07:08

בשלוש מילים: קיירי. הייווארד. בוסטון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/05/2018 10:16:53

לפי מה קראתי לפני כשלוש שעות באתר אחד השיפוט היה מוטה בבירור לטובת פילי וכמה החלטות רעות נגד בוסטון הקפיצו את ההפרד וברבע אחד (אאל"ט מדובר בשלישי) נשרקו 13 עברות נגד הסלטיקס לעומת אחת נגד פילי.

רועי ויינברג
08/05/2018 10:22:24

טורונטו חייבת שינוי. יש להם חלון של שנתיים (לאורי בן 32, איבאקה בן 19 על הנייר ובפועל כנראה יותר) וליבה שלא תגיע לפלייאוף. טרייד על דרוזן תמורת קוואי יכול להיות מעניין

שייקה
שייקה
08/05/2018 10:40:42

19?? 🙂

אני מאלה שדוגלים בכך שלמאמן חלק גדול. קייסי מאמן עונה רגילה מעולה ולדעתי גם יזכה בתואר השנה, אבל מסתמן שבפוסט סיזן הוא פשוט לא יכול להרים את הרמה. ואני אפילו לא מדבר על הקאבס… מול וושינגטון, למשל, טורונטו היו צריכים לסגור את זה במקסימום 5 משחקים, נקודה. זה היה צריך להיראות כמו הסדרה של יוסטון מינסוטה.

קוואי בחיים לא יגיע לטורונטו, הרי הוא מחפש שוק גדול (או לפחות ככה טוענות שמועות מסוימות). אני לא הייתי מופתע אם הוא פתאום נוחת בניקס למרות שזה לא מאוד סביר. הנקודה לגבי לאורי חשובה מאוד. הוא בן 32, והמשחק שלו פיזי ואגרסיבי ומבוסס על זריזות וגוף. יהיה לו קשה להמשיך ברמות הגבוהות ולתפקד טוב בקביעות. רואים את זה במיוחד בשנתיים האחרונות בפלייאוף, כשהוא מתחיל חזק ונחלש בהמשך משמעותית, לרוב בתוך אותו משחק.

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2018 10:52:38
הגב ל  שייקה

קאוויי בניקס?
כוכב (אמתי) שיגיע לקבוצה הזו מבחירתו החופשית,
זה כוכב שהחליט שלא מתחשק לו לנצח יותר.
גם אם נחליט להתעלם מהחוזים לעונה הקרובה,
נגלה שבעונת 19/20 הניקס יישלמו ל-לי/הארדוויי/נואה 58 מיליון. 58 מיליון!
פסיכיים. יותר מחצי תקציב עבור 2 שוטינג גארדס בינוניים וסנטר שלא משחק…

שייקה
שייקה
08/05/2018 11:00:01
הגב ל  גיא הרשע

הממ, לא חשבתי אפילו על המשכורות.

אני לא באמת מאמין שזה יקרה (ומשום כך כתבתי שזה לא סביר) אבל גם לא האמנתי שהסאגה הזו תימשך כל כך הרבה זמן. אם הניקס משלמים כל כך הרבה לאפסים גמורים, הם ישלמו בכיף לכוכב מוכח.

מצד שני, אם אין להם את האפשרות הכלכלית לעשות זאת ברור שאני סתם מקשקש 🙂

שחר
שחר
08/05/2018 10:53:16

אם כבר הגיל של איבקה עולה, יש לא מעט מפקפקים בנתון הזה לא פחות משיש לת'ון מייקר. הוא גם התבטא בעניין שזה מכעיס אותו והוא לא מגיע מהג'ונגל ויחד עם זאת לא הכחיש.
הערכתי הצנועה יש אמת בדברים, הצורה שבא שיחק והמראה שלו בשנותיו הראשונות בליגה בתחילת שנות העשרים לחייו, ואיך שהוא נראה עכשיו עם דעיכה שנמשכת כבר כמה שנים, ללא שום פציעות מתאימה הרבה יותר לאדם שמבוגר בכמה שנים מגילו הנוכחי. תוסיף לזה את העובדה שעבר לספרד לשחק כדורסל אחרי שברח מקונגו על שלל בעיותה, וכנראה עם סוכן שדאג להוריד את הגיל כדי להעלות את שוויו.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 11:00:09
הגב ל  שחר

מה זה לא הכחיש?
אני לא חושב שאפשר להבין אחרת את הדברים שלו:
https://twitter.com/sergeibaka/status/881285403118096388
זה בכלל מכוער הקפיצה הזו למסקנות בהתבסס על המוצא שלו.

נתנאל
נתנאל
08/05/2018 11:01:59

באיזה עולם סן אנטוניו יקחו את דה פרוזן?!?

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 10:46:36

באמת שכבר אין לי כח להתווכח על נושא סימונס כרכז וכנראה שכל אחד יראה מה שהוא רוצה. טי ג'יי מקונל שחקן מצוין בתור רכז מחליף ואין לי שום דבר נגדו. הוא גם היה נהדר הלילה. לכל מי שעף על איך שההתקפה נראית כשהוא מריץ אותה בלי סימונס, הנה כמה עובדות מהלילה:
1. בן סימונס לא ישב בחוץ כל הרבע השלישי כמו שנכתב כאן. הוא ירד ארבע וחצי דקות לסיומו. הוא חזר 4 דקות בתוך הרבע הרביעי.
2. בדקות שסימונס היה בחוץ הסיקרס קלעו 22 וספגו 14.
3. מקונל קלע 7 נקודות בדקות הנ"ל.
4. הסיקסרס כקבוצה קלעו 8 מ-21 מהשדה באותן דקות (38%) 2 מ-7 מחוץ לקשת.
5. היו עוד 7 דקות במחצית הראשונה בהם סימונס היה בחוץ ומקונל הריץ את ההתקפה בדקות האלה פילדפיה קלעו 6 מ-16 מהשדה (37.5%) 1מ-5 לשלוש.

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2018 10:56:58

תיזהר –
עוד רגע יאשימו אותך שאתה לא צופה במשחקים, אלא רק מתבונן בדף הסטטיסטיקה…

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 11:02:23
הגב ל  גיא הרשע

את דעתי על איך זה בא לידי ביטוי בסגנון המשחק של הסיקסר כבר הבעתי מספיק. מקונל מתופקד באופן מאד דומה לסימונס בהתקפה המסודרת בסדרה הזו: מסור לגבוה ורד לפינה. מה שמקונל עושה מצויין הוא לדחוף את הכדור מהר קדימה ולהביא לנקודות במשחק מעבר.

מנחם לס
08/05/2018 16:47:13
הגב ל  גיא הרשע

לא רק הוא. גם אתה גיא לא צופה במשחקים, אלא קם בבוקר לכמה דקות בסיום (לפעמים) ואז רץ לדפי הסטטיסטיקה. אילו צפיתם כמונו, הייתם זורקים מילה פה ומילה שם במשך המשחק

מנחם לס
08/05/2018 16:48:38
הגב ל  מנחם לס

מקונל שיחק 39 דקות. סימונס 33. אז היכן היו 15 הדקות שסימונס לא שיחק בהן?

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 17:31:06
הגב ל  מנחם לס

בפעם האחרונה שבדקתי 48-33=15

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2018 17:00:04
הגב ל  מנחם לס

מנחם,
אין לי בכלל ספק שלא צפית באותה כמות של משחקי הקאבס השנה (או לצורך העניין – בשנים האחרונות) כמוני.

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2018 17:01:17
הגב ל  מנחם לס

"מילה פה, מילה שם", אתה מתכון להטרלה המזדמנת על השיפוט?
אני מעדיף שלא.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 17:12:01
הגב ל  גיא הרשע

לפחות זה קשור לכדורסל.

הויכוחים הבלתי פוסקים, ובלתי תורמים בעליל שלך עם קרמר לא קשורים לענף.

אבל תמשיך.. אני נגד סתימת פיות.

רק חבל לי ששניכם לא נתתם כבוד מינימלי לבן אדם שעשה היום את הסיקור..

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2018 17:21:26
הגב ל  גיא הרשע

כאילו שדיוני הקונספירציה שלך עדיפים.
אם וכאשר, תתרום לאתר, ותכתוב פוסט כזה או אחר –
אני מבטיח להימנע מלהתנצח עם קרמר בתגובה לו . . .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 17:26:00
הגב ל  גיא הרשע

אמות ולא אתרום לאתר !

הדיוני קונספירציות שלי קשורים לענף.

אל תבטיח לי כלום שאתה לא יכול לעמוד בו

חוץ מזה אמרתי לך – אני נגד סתימת פיות.

אני לוחם חופש !

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2018 17:14:55
הגב ל  מנחם לס

ודבר אחרון, פשוט כי אני לא מסוגל להתאפק –
כן, בסיום משחק בו צפיתי אני אכן נכנס לדף הסטטיסטיקה.
ואני אפילו אכתוב תגובה או 2 בנושא, כאשר יש לי מה לומר.
(על משחק בו לא צפיתי, דרך אגב, לא אכתוב. לא מסובך לראות שעל משחקו של סימונס הלילה לא כתבתי מילה)

מה שאני לא אעשה, זה לשלוף מהמותן הצהרות סותרות חדשות לבקרים,
או אזרוק לחלל המרשתת ציטוטים לא מדויקים של אנשים אחרים בחוסר אחריות משווע.

אבל זה אני,
…to each his own

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 17:21:44
הגב ל  גיא הרשע

אוייי נו…

היית רק פעם שבאופן מכוון ובמזיד ציטטתי אותך באופן שגוי כי קיוויתי שלא תשים לב.. סמיילי (זוכר ? ה 3 נק' …) והתנצלתי על כך.

הפעם האחרונה היתה טעות, שכשמתי לב אליה, או יותר נכון הפנת את תצומת ליבי, לא הבנתי מה לעזאזל חשבתי כשכתבתי את זה, אבל זה לגמרי לא מכוון ובתום לב, ובנוסף אחרי 40 ומשהו שעות ללא שנה, בפלאפון, בכביש מנסה לא להידרס על ידי משאיות, כשאני צריך להוכיח לך משהו מובן מאליו רק כי אתה מתעקש כי טורונטו ענתה על כל ציפיותיך (מזל שלהם שאין לך דרישות גדולות – ראית את הראיון עם פיליפ וטרנס גרסת NBA, יעני הקו האחורי של טורונטו ? .. ממש ריחמתי עליהם..)

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 17:30:02
הגב ל  מנחם לס

מנחם זה שאני לא נכנס לזרוק הצהרות חסרות שחר בבלוג או להתבכיין על השיפוט לא אומר שאני לא רואה את המשחקים. אני מבטיח לך שאני רואה לא פחות ממך.
אם אתה רוצה שיזהרו בכבודך כדאי שתשמור על כבודם של אחרים. בפעם הבאה אני אהיה הרבה פחות עדין.
או שתענה עניינית או שתתעלם אם אין לך משהו מהותי להגיד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 17:36:38

מילא הבכי על השיפוט, אבל כל הקליפות גרעינים על הרצפה, ולא מרוקנים מאפרות, כשבכלל כל החבר'ה שם משליכים את הבדלים על השטיח עם הסמל דינוזאור של טורונטו.

קאפקייק, ככה זה כל אוהדיי הסאנס ?

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 18:31:56

אתה יודע שרק המחשבה שאולי אני מחמיץ את הפנינים שלך היא שמטרידה אותי. אבל אני פשוט לא נהנה מזה וזה מפריע לי לראות את המשחק. לדעתי לזה בדיוק מיועד הבלוג החי ולכן אין לי שום בעיה עם זה. אני לא נמנע בגלל מי או מה שקורה בבלוג.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 11:06:46

לא ראיתי את המשחק. התחלתי, ונרדמתי מתישהו..

ומה הנתונים הסטט' מההפסדים של סימונס כרכז בסדרה?

זכור לי איזה משחק עם נק' 1…

אני לא מתכוון לשפוט שחקן בסדרה שלא ראיתי, בטח שלא על פי נתונים סטט', והוא בסך הכל שחקן עם פוטניצאל טוב.

השאלה היותר גדולה מבחינתי היא למה הוא והקבוצה כל כךנעולים עליו כרכז ? כאילו זה איזה טאבו חברתי שאסור לדבר עליו.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 11:09:40

כי הוא רכז נהדר.
יש לו ראיית משחק נדירה.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 11:10:43

זה דרך אגב לא אומר שאי אפשר לשחק עם עוד מוביל כדור לצידו. גם ככה סגנון המשחק של פילדפיה לא מצריך שהכדור יהיה בידיים שלו כל הזמן.

.איתי.
.איתי.
08/05/2018 12:05:03

סימונס במהלך העונה החזיק בכדור הרבה אבל גם שיחרר אותו מהר – הרבה יותר מחברון או ווסטברוק למשל, יד את הסטטיסטיקה איפשהו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 11:12:37

גם לדריימונד גרין יש ראיית משחק נדירה, זה לא הופך אותו לרכז.

(וכן בגולדן הגבולות מיטשטשים, אבל אתה מבין למה אני מתכוון)

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 11:15:19

סגנון משחק שונה וגם בפילי לדעתי ההבדלים יהיו מטושטשים וההגדרות מיותרות.
תמקד במה התכונות של רכז שמפריעות לך לגביו ואז נוכל לדבר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 11:18:28

בגדול מהמשחקים שראיתי, הוא נוטה להחזיק בכדור יותר מדי, וכמובן עניין הקליעה.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 11:21:15

אז רונדו לא רכז?
למה הכוונה להחזיק בכדור יותר מדי?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 11:21:15

וראיית משחק זה לא הבנת משחק.

זה מה שאנשים מתבלבלים כשהם מדברים על אייקיו של כדורסל.

יכולת מסירה – זה טקטיקה

הבנת משחק – זה אסטרטגיה

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 11:21:41

אוקיי – יש לו יכולת מסירה והבנת משחק.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 11:32:05

לרונדו יש יכולת קליעה בסיסית. של סימונס לא קיימת.
ורונדו התחיל את הקריירה בתקופה שעניין השלשות רק צבר תאוצה, כרגע הוא עם הטונות ניסיון שיש לו הוא בטוח מבין את המשחק הרבה יותר מסימונס.

אני מדבר על כרגע. ויכול להיות באמת שזה יתברר כעניין של ניסיון, אבל בינתיים אני רואה שהוא בעיקר מחפש את האסיסט, ולא בהכרח את המהלך שיוביל לאסיסט. אני מניח מן הסתם שזה גם עניין של מאמן.

אבל עוד פעם השאלה מבחינתי היא למה זה טאבו. הוא יכול להיות אחלה של דונקי או איגי עם יתקרב קצת יותר לצבע בחיתוכים אוף דה בול, וחסימות לפיקנרול כשהוא על תקן החוסם.

ה

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 11:38:30

איגי זו דוגמא יותר טובה, וגם הוא היה רכז בפועל תקופה מסוימת.
הוא טוב יותר כשהכדור בידיים שלו ומשם לקבל את ההחלטות (שזה לטעמי מה שמגדיר רכז – כן אני יודע, סטף…).
להאם זה טאבו? לא בטוח תשאל את בראון. אני רק אומר שלדעתי זו החלטה נכונה לתת לו לרכז.
בסדרה הזו הוא באמת לא עושה את זה טוב ונראה מאד מהוסס. רוקי אחרי הכל.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 11:47:37

כמו שאמרת הוא רוקי.. אז

א. אנחנו לא באמת יודעים הפוטנציאל שלו אוף דה בול, כי לא ראינו מספיק.
ב. אם הוא באמת מבין את המשחק כמו שאתה חושב, אז הוא צריך להיות טוב מאוד אוף דה בול, שזו חלק מהותי בהבנת משחק, ביחוד כשאתה בגדול פחות מסתמך על יתרון אתלטי מאשר כשאתה עם הכדור, אלה מזהה איך לבנות מהלך בתנועה, להיכן צריך לנוע, איפה אני ביחס לאחרים, ואיפה נק' התורפה. להלן איגי של גולדן.. (את איגי של פילי לא זוכר)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2018 11:53:04

ותיקון טעות. מבחינתי הוא לא רוקי.

אם אתה עברת את שרשרת החיול בבקום, ונפצעת כי מש"ק ממטרות הניח ממטרה במקום הלא נכון, וישבת שנה בגימלים, אתה עדיין חייל צה"ל.

מנחם לס
08/05/2018 16:50:07

עידו, פשוט אין לך כל רגש למשחק. אתה רואה כדורסל ולא מבין מה שאתה רואה.

מנחם לס
08/05/2018 16:50:35
הגב ל  מנחם לס

כמובן בהיילייט כי את המשחק עצמו אינך רואה

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 17:33:03
הגב ל  מנחם לס

מנחם זה עצוב שאתה עוקב אחרי המשחק כל כך הרבה זמן ואין לך שמץ מושג לגביו.

אופיר
אופיר
08/05/2018 10:47:28

טרונטו הפסידה את הסדרה עם 4 החטאות רצופות של סל נצחון מתחת לסל במשחק 1… ואז הארכה… זו מכה אחת
ואז במשחק 3 הבזר ביטר … מזה כבר לא יוצאים
בקלות היה יכול להיות עכשו 2:2 וחוזרים לטורונטו והכל נראה אחרת… כמו שאינדיאנה היו יכולים לקחת את הסדרה קודם
לברון גדול אבל יש גם את השפיץ של הנעל

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/05/2018 11:01:40

מעולה, תודה. צריך לדאוג לצוות מוחות סיני, שייתן כינויים לכל הליגה

שייקה
שייקה
08/05/2018 11:01:42

פתאום קיבלתי תחושה חזקה שפילי מסוגלת לכפות משחק שביעי. הכישרון מעוור…

פינקי
פינקי
08/05/2018 11:21:54

לעולם לא נדע אם הקאבס טובים השנה מגולדן סטייט כי הם בכלל לא יגיעו לסדרה מולם.
ג"ס ינצחו את בוסטון השנה, אני מניח שזה יהיה שינוי מרענן עבורם.

צביקה
צביקה
08/05/2018 12:02:42

מנחם, זה נכון שהקאבס כרגע מראים משהו טוב. ואם הם יעברו את בוסטון, יכול להיות שהם יגיעו למקסימום היכולת האפשרית מהתלכיד הזה, וזה ממש לא מעט עכשיו שלאב, קורבר טריסטן וסוייש בכזה כושר, והיל מוסיף את כל מה שאמרת. עדיין יש ממול קבוצה מאוד חזקה. או ג"ס או יוסטון. שתי קבוצות עם סגל עמוק מאוד, ומאמנים טובים. אז להגיד שקאבס יותר חזקה, זה נראה סתם פרובוקציה. בגמר שנה שעברה זה נגמר 4-1. אני לא חושב שג"ס פחות טובה משנה שעברה, ולא חושב שהקאבס טובים משנה שעברה…

.איתי.
.איתי.
08/05/2018 12:07:56

השחקנים של קליבלנד נזכרו שמשחק איתם השחקן הטוב בעולם ויש להם קייס מול כל קבוצה בליגה, זה מה שקרה.

עוז
עוז
08/05/2018 12:57:46
הגב ל  .איתי.

1+ אם איך שלברון משחק ומתנהל בפלייאוף הנוכחי אין סיבה שהם ומנחם לא יאמינו שהם מסוגלים להכל.

עוז
עוז
08/05/2018 12:58:27

אחרי הכל היתר הם בני אנוש (:

בירדמן
בירדמן
08/05/2018 12:59:42

כל שחקן מכללות רוצה להבחר מה שיותר גבוה, כי ככול שהבחירה גבוה יותר – כך המשכורת גבוה יותר. שחקן כמו הסנטר מאריזונה שאמור להבחר ראשון, לא מגיע לקומביין, כי יש לו רק מה להפסיד. לעומת זאת, שחקנים אחרים שרוצים לשפר מיקום מגיעים כמו גדולים.

ברבור שחור
ברבור שחור
08/05/2018 13:38:55

1. קליבלנד לא מדגדגת את הווריורס ומול יוסטון יש לה מצאפ קטסטרופלי בקו האחורי.
2. שנה הבאה בוסטון ופילדלפיה צפויות לבצע קפיצת מדרגה ככה שאני לא רואה איך בשנים הבאות קליבלנד מגיעה אפילו לגמר המזרח.
3. את מה שלברון עשה לטורונטו בשנים האחרונות אף אחד לא יישכח . מצד שני השליטה שלו במזרח באופן טוטאלי בשנים האחרונות כך שלא מעט קבוצות חטפו ממנו בצד המזרחי.

עוז
עוז
08/05/2018 13:57:36

שטויות. יוסטון פייבוריטית מול הקאבס אך רק במעט וזה בגלל שהם יותר עמוקים והחבר'ה שעולים מהספסל מספקים הגנה טובה לעומת להספסל של קליבלנד שכל דקה של קלארקסון הוד ונאנס זו חגיגה להתקפה שממול. הקו האחורי של יוסטון הארדן ופול למול גורג היל ולברון(שאין סיבה שלא ישמור על הארדן לפרקים כפי ששמר על לאורי לפרקים מול טורנטו) לא בטוח שזה החוזקה של יוסטון פה. TT וקאפלה ייתרון ליוסטון למרות שטריסטן משחק טוב מאוד בדקות שצריך אותו על המגרש עד אכשיו. נשארנו עם לאב שאף אחד ביוסטון לא משתווה עליו והמחבל(כשהמוזה שורה עליו והוא נראה מחובר ללברון כעת יותר מכל זמן אחר העונה) למול פיג'י ואריזה. בסך הכל זה יוכרע לטובת הצד שהשלשות ייכנסו באחוזים גבוהים יותר ממש לא יתרון מוחץ ליוסטון. לדעתי כמובן.

רפיקי
רפיקי
08/05/2018 13:50:04

הפסקתי לקרוא בקאבס יותר טובים מגולדן סטייט
פאדיחה

ליאור
ליאור
08/05/2018 14:46:31

הקאבס הצליחו למעוך את הקנדים הנחמדים שלא היו מוכנים למנועים של הקאבס דולקים כל כך חזק, אבל אינדיאנה לא הייתה רחוקה מלקחת את הסדרה הקודמת. בסה"כ גולדן סטייט או יוסטון ימעכו את הקאבס אם האחרונים יעברו את הסלטיקס. Go Celtics!
תודה על המעורב, מנחם!

נתן
נתן
08/05/2018 14:50:50

סימונס ואמביד, שניהם צריכים להשתפר, וללמוד איך לנצח. עם סט היכולות שלו, אמביד צריך להיות שחקן של 30 נקודות למשחק, וסימונס צריך לפתח משחק התקפה שכולל זריקות של יותר ממטר מהסל.

הייט אשברי
הייט אשברי
08/05/2018 14:54:16

נכנסתי באיחור לשירשור החביב.

מנחם – מה יהיה עם הפרובוקציות המשעשעות שלך ? אני לא חושב שאתה מאמין במה שכתבת על תוצאות עימות בין ג"ס לקאבס.
אבל מה – יצרת הרבה באזזז.

אז אני שם את ההתערבות הבאה מול כל מי שרוצה ,

בעימות חוזר של 3 השנים האחרונות , וללא פצועים מהותיים – ג"ס עושה ריפיט , והיא לא תזדקק לשם כך למשחק שביעי.
אם מגיע לשביעי ( וכמובן אם הקאבס לוקחים ) – הפסדתי.

אם , בדרך פלאית כלשהיא ( נניח חס וחלילה דרך פציעה מהותית בג"ס ) , היוסטונים יתייצבו לגמר מול קליבלנד , לברון חוגג אליפות . הרוקטס לא יקחו טבעות גם במצב כזה.

מנחם לס
08/05/2018 16:57:28

הייט, אני אומר לך פעם אחרונה שמספר התגובות והבאז לא מעניינים את הביצים שלי. אני בן כמעט 81 ולאשתי גילו לאחרונה שיש לה מחלת פרקינסון, ואתה חושב שאני כותב ליצור באזזז ולקבל תגובות? אתה חושב שאני שם רבע קצוץ על מספר התגובות ומספר הניכנסים לאתר? להיפך – מה שישנם יותר גולשים העבודה שלי נעשית כבדה יותר ויותר. אני הייתי מעדיף אתר עם 100 גולשים, שכולם מבינים, ולא חסרי מושג כזקן כמוך.

כתבתי לך זאת כבר כמה פעמים ואתה ממשיך בשלך.

נ

הייט אשברי
הייט אשברי
08/05/2018 17:07:36

מנחם – מצטער לשמוע על גייל והמחלה . לא ידעתי .
יש היום דרכים לשפר תיפקוד , גם אם לא למנוע את המחלה .

אני לא נעלב – דווקא נחמד שמכנים אותי משולל הבנה.
לגבי הזדקנות – קורה לכולנו. אין דבר שיוויוני יותר לכל בני האדם מאשר האריתמטיקה של חלוף השנים.
חוץ מזה הששים של היום זה החמישים של פעם . וגם אתה צעיר פיזיולוגית עשר שנים מגילך .
שיהיה יום טוב לכולנו , והמשך פלייאוף מעניין .

הייט אשברי
הייט אשברי
08/05/2018 15:40:10

פאני סטאף – אתה טועה בגזרת הלהקות . ה-WHO אולי מכרו פחות אלבומים מפלויד , אבל כלהקה איכותית ומשפיעה הם לא רואים אותם ממטר.
אתה מדבר עם מי שעמד על דעתו המוזיקלית כבר אז, בזמן אמת.
ה-WHO יצרו את אופרת הרוק הראשונה, ואחת הטובות אי פעם (טומי) והשפיעו על דור שלם של מוזיקאים שנכנסו לנושא אחריהם
( כולל פלויד עצמם שנכנסו אחריהם לקטע של אלבומי נושא ואופרות רוק ) .
ה-WHO יצרו בין שאר אלבומי המופת שלהם את אחד האלבומים הטובים בהיסטורית הרוק – את Who's Next – לדעתי אחד מ-3 האלבומים הטובים אי פעם .
מתוכו , Won't get fooled again הוא יצירת הרוק הטהור הטובה ביותר שנכתבה אי פעם , וסיכמה דור שלם . אני מכיר ומוקיר יצירות וקטעי רוק יפהפיים רבים אחרים , אבל אף אחד מהם אינו רוק טהור באותה מידה.
הורודים יצרו מוזיקה שבחלקה אני אוהב בהחלט ( לא את הצד האפל…., שלדעתי פומפם יתר על המידה ). אבל זה סוג של ארט רוק, שהושפע מהפסיכדליה של סוף שנות ה- 60 , ולא הפגין עמידות עם השנים כמו הרוק הטהור והרוק הכבד.
ואפרופו רוק כבד, אם כבר אתה רוצה לערוך השוואה , תשווה בין הורודים ללד זפ . זו ההשוואה שתמיד נוהגים לערוך , ולדעתי רוברט פלנט וג'ימי פייג' לוקחים Hands down

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2018 16:00:11

Why don't you all fu.. fu.. fade away

מחלוצי המרד. ורק בשביל זה מגיע להם מקום של כבוד בפנתאון של הרוק בפרט, והמוזיקה בכלל.

דה שוט
דה שוט
08/05/2018 17:13:09
הגב ל  גיא הרשע

רשע, אני חייב לך בירה (נדמה לי). זה לא הפלייאוף שלי, רק חסר לי שהמלך יבעט לקיידי בת**

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2018 17:17:03
הגב ל  דה שוט

עוד לא. הקאבס צריכים להגיע לפיינלס בשביל זה.

דה שוט
דה שוט
08/05/2018 17:09:55

+ 1
מעולה!
ועדיין – פינק נגעו ביותר, יש לזה משמעות. נכון שהמפורסמים שלהם נדושים, אבל animals ו-the final cut עומדים בגאון מול כל יצירה שלמה אחרת (בעולם הרוק כמובן; אני בכלל גדלתי על קלאסי, עולם אחר).
לגבי פייג' – המבצע הגדול מכולם. לא יודע אם היו מבצעים כמוהו (אולי דיוויד בואי), אבל אין לו מספיק שירים גדולים כדי להתמודד עם הוורודים.

הייט אשברי
הייט אשברי
08/05/2018 19:23:20
הגב ל  דה שוט

דה שוט – ההבדל ביני לבין פאני , אתה ואחרים כאן – שאני הייתי שם לכל אורך הדרך . אתם עמדתם על דעתכם המוזיקלית רק במיד סבנטיז, ואולי אף מאוחר יותר . לכן הפרספקטיבה שלי רחבה יותר.
רק בארץ יש כמה משוללי הבנה שחושבים שהורודים גדולים מלד זפ . לד זפ עם רפרטואר מגוון יותר , רפרטואר שירים רחב יותר וכמה המנוני רוק אלמותיים שאין לורודים כאלה .

דה שוט
דה שוט
08/05/2018 19:59:05

לא אתווכח איתך על זה, ניכר שאתה יודע על מה אתה מדבר.
אומר רק את דעתי בעניין אחד ספציפי – הצפלין מעופרת מושתתים על יכולת הביצוע של פייג׳, כפי שאמרתי, מגדולי המבצעים. השירים שלהם, למעט בודדים (המדרגות, מאז שאהבתי, למשל) לא עומדים לבד. הוורודים הכניסו לפנתיאון שירים ואלבומים, שעומדים איתן גם בלי ווטרס (למשל ההופעה החיה של גילמור: הצליל העדין של הרעם).

הייט אשברי
הייט אשברי
08/05/2018 21:38:49
הגב ל  דה שוט

אתה טועה , כי רוברט פלנט הוא מגדולי המבצעים ברוק, ושותף שווה לג'ימי פייג' . גם בונזו מנוחתו עדן וג'ון פול ג'ונס לא היו קוטלי קנים . מספיק אם תראה את קריירת הסולו המוזיקלית של רוברט פלנט אחרי הפירוק של הלהקה. הנה שניים :

https://www.youtube.com/watch?v=GPyPT7fb0-Q

https://www.youtube.com/watch?v=FxSsol3Zd7k

שנייגר
שנייגר
08/05/2018 22:06:57

ובגזרה של Who
ראוי לאזכור כמובן גם Quadrophenia
האלבום הכפול המופלא (בעיני).

D-Wade
D-Wade
08/05/2018 15:46:25

מנחם, אתה בטוח שהוא רזה 22 ק"ג? נשמע קיצוני מדי. אולי פאונדס?

קליבלנד נראתה מצוין בסדרה מול טורונטו – תומפסון חזר מהקבר, סמית' ולאב נכנסו לעניינים והמשחק הקבוצתי נראה טוב יותר, אבל קשה לומר מעכשיו אם זה ייראה כך גם מול ג"ס, אם וכאשר שתיהן יהיו בגמר. זה בוודאות יהיה הסיכוי היחיד של הקאבס לסיים עם אליפות.

מנחם לס
08/05/2018 16:58:21
הגב ל  D-Wade

כבר הסברתי את הטעות. כמובן פאונדס

Ljos
Ljos
08/05/2018 15:52:23

זה לא ברור מה קרה לסימונס?
בסוף השבוע שעבר היה המפגש הגדול (200 איש, Y'all) הראשון של חברי אגודת הארץ השטוחה בבריטניה. הם שטחו בפני הבאים את התיאוריות החדשות שלהם לגבי דברים חדשים שהם גילו שבעצם לא קיימים. הפעם, הם גילו שאוסטרליה לא קיימת.
הם טוענים שאוסטרליה הומצאה כדי להסתיר רצח פושעים המוני בתקופה הויקטוריאנית. הם בעצם אומרים שאוסטרליה היא החווה בדרום ששלחו אליה את הכלבים שלכם מהילדות, ועד היום עבריינים וצאצאיהם מסתובבים להם חופשי ורצים ונהנים מכל מה שיש לת'אנדרדום להציע.
כל פעם שאתם טסים לאוסטרליה, אתם בעצם נוחתים בסט הוליוודי בדרום אמריקה עם שחקנים שמעמידים פנים שאתם באוסטרליה. ובאמת, מה נשמע לכם יותר הגיוני – שאין אוסטרליה או שהמבטא האוסטרלי הוא אמיתי? או שיו ג'קמן באמת כזה נחמד?
אז לא בראד סטיבנס ולא בראון. רק הידיעה שעלו על זה ש"קרוב רחוק" הוא המצאה.

עידו, תגובתך?

עידו גילרי
עידו גילרי
08/05/2018 15:54:57
הגב ל  Ljos

אז ההופעה של ניק קייב בארץ לא באמת התקיימה?
פיו ואני מה זה התבאסתי שנאלצתי להחמיץ אותה.

Ljos
Ljos
08/05/2018 16:11:29

אה, לא. עד ניק קייב. יש דברים שהם גדולים וברורים יותר מכוח המשיכה.

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
08/05/2018 16:49:54

תודה רבה על המעורב.

הכינויים הם אדירים.

אכן חבל שפילי לא טואטאו וחוו השפלה שהייתה נותנת להם דלק טילים לקיץ הקרוב

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
08/05/2018 16:58:34

מנחם תודה על המעורב, שרק עכשיו מצאתי את הזמן לקרוא.
הצתת כאן יופי של דיונים (טוב, ויכוחים זו מילה שיותר מתאימה).
סימונס עוד יהיה גדול, אנילא מודאג בקשר אליו.

יונתן .S.
יונתן .S.
08/05/2018 17:40:23

שמע שמעון, הדעה שלך על בראון מבחינתי שמה אותך באותה רמה של אוהדי הצלחות שקפצו על ה-Hype Train התורנית שלהם.

תגיד תודה לבראון, כי בזכותו אתם בפלייאוף. הוא לא מאמן רפה שכל ואתם מתחרפנים ממנו עכשיו, כשאתם משווים אותו לסטיבנס (מינינום טופ 3 בליגה כרגע).
גם עבורו זה פלייאוף ראשון ואני זוכר שהניסיון של שסטיבנס צבר עלה לבוסטון בשנתיים של עמידה במקום בפלייאוף. אגב, כנ"ל גם על שנה שעברה (שלולא פציעתו של רונדו, ייתכן שגם הפעם היה נגמר המסע של בוסטון בסיבוב הראשון).

אמרת דבר מאוד נכון – פלייאוף זה המון עניין של מאצ'אפ.
בראון עשה טעויות פטאליות בסדרה הזאת, אבל זה ניסיון שנצבר. ההפסד של משחק 3 יושב לא פחות על שחקניו והאיבודי כדור שלהם, הנובעים בעיניי פחות מחוסר ניסיון ויותר מזחיחות (ותגיד שסימונס ואמביד לא שחצנים..).
כשבראון עשה שח-מט לספולסטרה (מהטובים בליגה באימון. כנראה טופ 5) אף אחד לא שיבח את בראון.

אני מצטער, אבל הוא יהיה המאמן שלכם גם בשנה הבאה ולא יזיק לאף אחד אם ישפטו אותו בצורה הוגנת ויגידו גם תודה על עונה לא צפוייה כל כך (עם התקדמות גדולה מהמצופה בתהליך), מאשר ללכת לפי מה שפרשני סוג ב' כמו סטיבן איי סמית' אומרים.

יונתן .S.
יונתן .S.
08/05/2018 17:44:26

ובנושא אחר – אם מישהו מתעניין, קרה הלילה משהו מאוד מעניין ב-NHL.
לאחר 20 שנה הקאפס עברו סופסוף סיבוב שני ועלו לגמר המזרח בסטנלי קאפ. שנים על גביי שנים (למרות שהיו מהטובים בליגה ומחזיקים באחד השחקנים הטובים בליגה) הם הודחו שוב ושוב.

הפעם הם אמרו באופן מרשים מול לא פחות מהאלופה המנוסה, פיטסבורג, וניצחו אותם ב-6 משחקים. האחרון אצל יריבתם בבית.

אז…דבר ראשון, נחמד שלעיר וושינגטון יש גם נחמה כלשהי מהעונה המבוזבזת הזאת. דבר שני, הריי לנו קבוצה שהצליחה להתגבר על המחסום הפסיכולוגי שלה ולעבור את אחת הקבוצות האיכותיות בליגה.

שאפו

דה שוט
דה שוט
08/05/2018 21:31:47
הגב ל  יונתן .S.

הייתי בדצמבר במשחק שלהם וכשכתבתי על המשחק כאן, הוסבר לי מצבם ההיסטורי העגום (סוג של קליפרס בכדורסל). שמח לשמוע שהצליחו – אולי אזקוף זאת לזכותי. יש לי בבית כמה חולצות שלהם. דש לאוביצ׳קין.

תומש
תומש
08/05/2018 18:08:51

התשובה להשוואה המעליבה בין פינק פלויד לthe
? who: floyd who

הפועל גזר מ-ל-ח-מ-ה
הפועל גזר מ-ל-ח-מ-ה
08/05/2018 19:55:47

ושכוייח

רובי ו
רובי ו
10/06/2018 1:35:26

הייתי אומר למנחם לס, שכנראה הגיע הזמן לפרוש לפי הטור הזה.
גולדן סטיט עשו סוויפ לקאבס
וזכו באליפות