חם מהתנור: ראסל ווסטברוק כנראה סיים את העונה/רועי ויינברג

גארד הת'אנדר, ראסל ווסטברוק, סובל מקרע במיניסקוס בברך הימנית. הוא יאלץ לעבור ניתוח, ומרבית הסיכויים שסיים לשחק העונה

ווסטרברוק
ווסטרברוק. לא ידוע מתי יחזור, אבל יש סיכוי מאוד גדול שסיים לשחק העונה. רג'י ג'קסון צפוי לפתוח במקומו.

 

הפציעה של ווסטברוק במהלך המשחק השני בין אוקלהומה ליוסטון התבררה כמסוכנת, וגארד הת'אנדר יחמיץ את שאר הפלייאוף. מנג'ר הת'אנדר, סם פרסטי, אמר כי בריאות השחקן זה הדבר הראשון בחשיבותו במועדון. הצוות הרפואי ומומחים נוספים יסייעו לראסל (ווסטרברוק) בתהליכי השיקום מניתוח האורתוסקופיה שהוא צפוי לעבור.

 

 

הפציעה נדירה אצל ווסטברוק, שלא פספס משחק כדורסל מאז חטיבת הביניים. הרצף שלו, של 439 משחקים רצופים (כולל הפלייאוף), הוא הארוך ביותר ב-NBA כיום (הרצף יסתיים ביום שבת). כעת לא ידועה תקופת הזמן לחזרתו של ווסטברוק. לחלק מהשחקנים לוקח מעט זמן לחזור מהפציעה (מטה וורלד פיס, שלקחו לו שבועיים), ולחלק זה לוקח תקופה ארוכה יותר. הסיכויים שיחזור העונה קלושים, אבל קיימים.

 

 

הפציעה של ווסטברוק תפגע אנושות בת'אנדר, שנהנו מ-24 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים שלו למשחק בפלייאוף. מי שצפוי לפתוח במקום האול-סטאר הוא רג'י ג'קסון, הסופרמור שבפלייאוף קלע 7.5 נקודות למשחק עם 3.5 אסיסטים (21 דקות). בעונה הסדירה ג'קסון קלע 5.3 נקודות עם 1.7 אסיסטים ב-14.2 דקות.

 

פליפ סונדרס (מי שצפוי להיות מנג'ר הטימברוולבס החדש לפי השמועות), מדבר על הפציעה של ווסטרברוק

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. אתם יכולים לשכוח את OKC. המערב, שהיה פתוח למדי עד עכשיו, הוא פתאום up for grabs – כל אחת יכולה לקחת.

    זה גם דופק לי (ובטח להרבה אחרים) את הבראקט.

    1. לא לשכוח, אבל יהיה להם הרבה יותר קשה. רק משחק מצויין של ג'קסון (אפילו לא ברמה של ווסטרברוק;ברמה של גריוויס ואסקז מההורנטס), עלייה לרמות ג'ורדניות של דוראנט ועוד שחקן אחד שיעלה הילוך ישאירו את הת'אנדר בתמונת האליפות.

      כרגע יש 4 קבוצות שיכולות לקחת את המערב-הספרס, הנאגטס, הקליפרס, ו-OKC. מאוד יכול להיות שהקליפרס תדיח את הת'אנדר בסיבוב השני, במיוחד לאור המצ'-אפ בין פול לג'קסון (והולך להיות מצ'-אפ מרהיב של גריפין מול איבאקה). זה תלוי בעיקר ביכולת של ג'קסון.

  2. לג'קסון לפעמים ישנן יציאות נהדרות. הוא מזכיר מאד את בלדסו מהקליפרס. יכול להיות שהפציעה תשפר את רמת איבקה, ספלושה, ודוראנט בעצמו. אני חס וחלילה לא אומר "עדיף לת'אנדר בלעדיו", אבל כמעט בכל רע יש קורטוב של טוב.

  3. כבן אדם שעבר כמה פציעות מיניסקוס- זו הפציעה הכי קלה שאפשר לדמיין מהפציעות ה"רציניות"
    תוך חודש הוא חוזר כמו כלום. ניתוח וסטרואידים קצת וכמו חדש.
    רק שהפליאוף יגמר עד אז. לא נורא, לפחות לא פציעה שפוגעת באתלטיות\קפיציות וכיו"ב.
    אם אצלי זה חזר להיות כמו שהיה לפני (ליגה ב') אז אין סיבה שמישהו בNBA עם הרופאים וכו' הכי מיומנים זה יחזור להיות כמו שהיה קודם.

    1. לא. למשוך סדרות זאת טעות קריטית ושאננית, שאסור לאף קבוצה לעשות. מספיק והת'אנדר מפסידה במשחק הרביעי ובמשחק החמישי הרוקטס תופסים יום נהדר מהשלוש, וזה כבר חזר מ-0-3 ל-2-3.

  4. רג'י ג'קסון נתן 25 נק' במשחק האחרון ברגילה, ללא דוראנט ו-5 דקות של ווסטברוק.

    איבקה, החוסם הכי טוב בNBA, הוא פוואר פוורוד שכן מסוגל לזרוק, בניגוד לגריפין פה למשל ששמו עלה. הוא גם התחיל לקלוע שלשות בטירוף. אנדרייטד לגמרי

  5. הגיע זמנו של קווין דוראנט
    באופן כללי ווסטברוק אבדה קשה , אבל כמו שמנחם כבר כתב , אולי אוקלוהומה תושפע לחיוב מהיעדרו
    הכתפיים של דוראנט ברוחב המתאים לסחוב את הקבוצה
    אם ווסטברוק יחלים תוך 4 שבועות אולי זה יספיק לגמר הליגה

  6. מה שבטוח יהיה מעניין, דובר רבות על כך שווסטברוק זורק הרבה יותר מדי, במקום למסור לדוראנט. עכשיו הכדורים באמת ילכו אליו כמו שצריך. הבעיה היא שגם השמירה….
    בהחלט יכול להיות לטובה וכאן נמדד מאמן ענק

  7. רזי, לא ראיתי את המשחק אבל נראה בסטטיסטיקה שהסלטיקס שלך שלטו בריבאונד ועדיין הפסידו.. 26 נקודות מאיבודים?! מה קורה לריברס?!

  8. אל תספידו את אוקלהומה חוץ מהקליפרס (בגלל המצאפ של פול ווסטברוק) הם עדין יכולים לקחת כל קבוצה במערב בסדרה במיוחד שיש לך שחקן על כמו דוראנט!!! הנאגטס/ווריוס והספרס לא נראים גם משהו מאיים במיוחד.

  9. יהיה מאוד מעניין לראות את OKC עכשיו. השאלה היא מי יזין את דוראנט.
    בכל מקרה כנראה באמת המכשול העיקרי של מיאמי אלו הניקס…

  10. אוקייסי קליפרס בחצי גמר יהיה מרתק- קרב פתוח לגמרי עם פציעתו של ראסל וזה נותן פתח לקרב בגמר בין הקליפרס לספרס. מעניין…

  11. Relating to preferred such cheap neverwinter gold for a long time and additionally once you have an alternative process, making more dough, I could possibly ultimately rationalise the idea. Now I wish I'd developed your time and money quicker! I got a kind of knock-offs and perhaps they are just like pleasant while the serious cheap neverwinter gold. These cheap neverwinter gold are really model, nice sophisticated! Cannot make a mistake around with them.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט