1. לברון עשה זאת שוב
הייתי בטוח שדטורונטו גמורים. אפילו לא הכנסתי אותם לפוסט.
פתאום…
הם חוזרים מדפיציט של 17, ולאט לאט מקטינים את ההפרש עם קייל לאורי המצוין ואיבקה שפתאום התעורר, והכל ללא דמאר דרוזן שישב מדופרס על הספסל והכל נעשה בלעדו..
שלשה וטורונטו משווה 103-103!!!!!!! טרוף ממש.
ואז בא לברון עם 8 שניות, מכדרר את כל הפארקט ואז קולע עם הבאזר סל עם עזרת הזכוכית. 103-105
0-3 במשחקים.
מדהים!!! מדהים!!! מדהים!!!
הנה זריקת הניצחון (אשך, מוטב שלא תסתכל!)
*
*
2. הפוינט גארד סימונס הפסיד את המשחק פעמיים ב-17 שניות (וברט בראון – באחריותו – הפסיד משחק שלישי ברציפות)
אני לא כותב על בן סימונס כדי להראות 'אמרתי לכם'?
אני כותב כי זאת האמת.
בן סימונס יהיה יום אחד שחקן טוב מאד, אבל בתפקיד אחר לחלוטין ובשימוש אחר לחלוטין.
אני לא יודע אם הוא יצליח לפתח יום אחד קליעה מבחוץ, אבל עד אז הוא לא רק בזבוז איום בפוינט גארד, הוא גם מפריע שם, וגורם לפילדלפיה לשחק בהרכב מוחלש.
במחצית הראשונה הוא עוד היה סביר. בדקה ה-11:16 הוא נעשה דרייבינג לייאפ טוב מאד. ב-5:41 (של הרבע הראשון) הוא עשה עוד דרייבינג לייאפ. ברבע השני הוא עשה עוד דרייבינג לייאפ בדקה ה-4:08, ובדקה ה-2:14 לפני החצי הוא קלע את הסל היחיד שלו במשחק שלא היה בלייאפ כשקלע סל מ-2 מטרים.
היו לו גם 5 אסיסטים בחצי.
אבל אתם יודעים איך הוא עושה את האסיסטים? הוא מכדרר לטופ אוף דה קי, מוסר כדור לרדיק, לסאריץ', או לבלינלי, ומיד רץ לכנף. הם קולעים מה-3 או מה-2, והוא מקבל את האסיסט. אלה אסיסטים שאין להם שום השפעה על הסל. הוא פשוט מוסר כדור לקלעי טוב ורץ להתחבא בכנף, ובאותו זמן בא הפגז לסל, והוא מקבל עוד אסיסט.
ממש רחמנות על הסיקסרס שאין להם כל משחק מסירות מלבד מסירות אקרעיות, וג'ואל אמביד לעשות את העבודה לבדו.
מחצית ראשונה
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A. HorfordPF | 17 | 0-3 | 0-1 | 0-0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | -7 | 0 | ||
J. TatumSF | 14 | 5-6 | 1-2 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 4 | 3 | +13 | 11 | ||
A. BaynesC | 13 | 2-4 | 0-1 | 0-0 | 2 | 4 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | -4 | 4 | ||
M. SmartPG | 17 | 3-9 | 1-6 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | -5 | 7 | ||
T. RozierPG | 19 | 2-5 | 1-3 | 2-2 | 1 | 3 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -11 | 7 | ||
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
S. OjeleyePF | 3 | 1-1 | 1-1 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -10 | 3 | ||
M. MorrisPF | 15 | 3-9 | 1-5 | 0-0 | 0 | 4 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | +6 | 7 | ||
S. LarkinPG | 8 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | +6 | 0 | ||
J. BrownSG | 12 | 3-5 | 2-3 | 1-2 | 0 | 4 | 4 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | -3 | 9 | ||
G. YabuselePF | Has not entered game | |||||||||||||||
A. NaderSF | Has not entered game | |||||||||||||||
G. MonroeC | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 19-42 | 7-22 | 3-4 | 4 | 21 | 25 | 10 | 2 | 3 | 8 | 11 | 48 | ||||
45.2% | 31.8% | 75.0% |
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D. SaricPF | 19 | 3-7 | 2-2 | 0-1 | 1 | 4 | 5 | 2 | 3 | 1 | 0 | 1 | -4 | 8 | ||
R. CovingtonSF | 16 | 0-6 | 0-4 | 1-2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | -6 | 1 | ||
J. EmbiidC | 16 | 5-13 | 0-0 | 1-1 | 3 | 5 | 8 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | +10 | 11 | ||
B. SimmonsPG | 19 | 4-6 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 2 | 1 | +2 | 8 | ||
J. RedickSG | 17 | 2-8 | 2-6 | 3-4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | +2 | 9 | ||
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
E. IlyasovaPF | 9 | 3-4 | 2-3 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | +10 | 8 | ||
A. JohnsonC | 3 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -7 | 0 | ||
T.J. McConnellPG | 5 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | ||
M. BelinelliSG | 16 | 2-4 | 2-4 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | +10 | 6 | ||
R. HolmesPF | Has not entered game | |||||||||||||||
M. FultzPG | Has not entered game | |||||||||||||||
J. BaylessPG | Has not entered game | |||||||||||||||
J. AndersonSG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 19-48 | 8-19 | 5-8 | 6 | 16 | 22 | 13 | 6 | 4 | 5 | 7 | 51 | ||||
39.6% | 42.1% | 62.5% |
מחצית שנייה
אותו סיפור.
בן בסימונס מקבל כדור תחת הסל שלו, מכדרר לטופ אוף דה קי, מוסר את הכדור למישהו, ועובר לכנף. למה הוא מחכה שם אני לא יודע. פוינט גארד נשאר באזור הטופ אוף דה קי ומשם מארגן פיק-אנד-רולים, חסימות, ומה לא. סימונס איננו כדי לארגן דברים כאלה.
מה שכן, הוא ביצע כניסה טובה אחת ב-11:01 כשהוא סיים מסירת עלי הופ של רדיק, ואז עם 6:12 הוא קולע ג'אמפ קצר מבערך 2.70 מ', ואז סל מפתיע עם 4:46 לסיום, כשהוא קובר STEP BACK JUMPER מבערך 3.60 מ'. בין לבין הוא החמיץ 3 זריקות.
כמעט ללא יוצא מין הכלל משך רוב המחצית השנייה הוא מוביל כדור לטופ אוף גדה קי, מוסר אותו לאחד הפורוורדים או לשוטינג גארד, ונע הצידה לכנף. זה היה מקום מצויין להיות בו אילו היה קלעי. זה גם מקום טוב להיות בו לפרוץ לעבר הסל לעלי הופ כפי שהיה עם רדיק. או לקבל שם כדור ולכדרר בעצמו לסל.
אבל בתור פוינט גארד?
אלוהים ישמור.
Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A. Horford PF | 37 | 3-9 | 0-2 | 0-0 | 1 | 3 | 4 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | +1 | 6 | ||
J. Tatum SF | 36 | 9-15 | 1-4 | 0-2 | 1 | 4 | 5 | 4 | 1 | 0 | 4 | 3 | +21 | 19 | ||
A. Baynes C | 23 | 3-7 | 1-2 | 0-0 | 3 | 7 | 10 | 3 | 0 | 0 | 0 | 5 | -8 | 7 | ||
M. Smart PG | 31 | 4-11 | 1-7 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 5 | 6 | -7 | 9 | ||
T. Rozier PG | 39 | 7-14 | 2-8 | 2-2 | 1 | 6 | 7 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | -6 | 18 | ||
Bench | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
S. Ojeleye PF | 4 | 1-1 | 1-1 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -14 | 3 | ||
M. Morris PF | 30 | 3-13 | 1-7 | 2-2 | 1 | 5 | 6 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | +10 | 9 | ||
S. Larkin PG | 13 | 1-2 | 0-1 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | +2 | 2 | ||
J. Brown SG | 26 | 6-12 | 3-6 | 1-2 | 2 | 7 | 9 | 0 | 1 | 2 | 2 | 4 | +1 | 16 | ||
G. Yabusele PF | Has not entered game | |||||||||||||||
A. Nader SF | Has not entered game | |||||||||||||||
G. Monroe C | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 37-84 | 10-38 | 5-8 | 9 | 36 | 45 | 16 | 7 | 6 | 13 | 20 | 89 | ||||
44.0% | 26.3% | 62.5% |
Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D. Saric PF | 32 | 4-11 | 2-4 | 1-3 | 1 | 4 | 5 | 3 | 3 | 1 | 0 | 1 | -7 | 11 | ||
R. Covington SF | 25 | 0-8 | 0-5 | 1-2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | -10 | 1 | ||
J. Embiid C | 36 | 10-24 | 0-1 | 2-3 | 5 | 13 | 18 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | +8 | 22 | ||
B. Simmons PG | 38 | 7-11 | 0-0 | 0-0 | 0 | 7 | 7 | 7 | 1 | 2 | 3 | 1 | -8 | 14 | ||
J. Redick SG | 36 | 4-13 | 2-7 | 3-4 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 3 | 1 | -2 | 13 | ||
Bench | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
E. Ilyasova PF | 24 | 4-8 | 2-4 | 4-4 | 3 | 4 | 7 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | +9 | 14 | ||
A. Johnson C | 3 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -7 | 0 | ||
T.J. McConnell PG | 14 | 2-2 | 0-0 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | +1 | 4 | ||
M. Belinelli SG | 31 | 3-9 | 2-5 | 2-2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | +16 | 10 | ||
R. Holmes PF | Has not entered game | |||||||||||||||
M. Fultz PG | Has not entered game | |||||||||||||||
J. Bayless PG | Has not entered game | |||||||||||||||
J. Anderson SG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 34-86 | 8-26 | 13-18 | 11 | 34 | 45 | 21 | 8 | 5 | 12 | 10 | 89 | ||||
39.5% | 30.8% | 72.2% |
הארכה
אני מסתכל ברשימות שלי.
כתוב שם: "פיק-אנד-רול ראשון כל המשחק בהשתתפות בן סימונס" ואז "סל קל, מצויין של סימונס עם הפיק אנד רול עם בלינלי. למה לא עושים יותר 'פיק-אנד-רולים' עם סימונס?"
טוב, זה היה הסל שנתן לו 16 נקודות, כש-12 מהן באו בכניסות לסל.
ועכשיו בא ההפסד שאני משייך גם למאמן הקבוצה ברט בראון, וגם לבן סימונס.
המצב הוא 16 טיקים לסיום ופילי מתקיפה. סלטיקס מפגרת 97-98. בן שסימונס מקבל כדור אולי מטר מהסל. מקסימום 1:10 מ'.
סל, והמשחק כמעט גמור כי אז היה 97-100, והסלטיקס הערב היו רק 26% מה-3.
אבל בן סימונס מ-ח-ט-י-א. אלוהים אדירים.
מרכוס מוריס יורד עם הריבאונד.
טיים אאוט סלטיקס.
מוריס מנסה להוציא כדור ואין לו למי.
עוד טיים אאוט.
בראד סטיבנס משרטט תרגיל לפיו ג'ייסון טאטום רץ לחצי המגרש שלו לקבל מסירה אבל שומרו נידבק אליו.
מרכוס מוריס, באין ברירה, רואה את אל הורפורד תחת הסל עם שומר, אבל אין ברירה. הוא מוסר כדור ארוך וגבוה שאל הורפורד מצליח לקטוף מעל הזרועות השלוחות של שומרו ושם לייאפ.
99-98 לסלטיקס!!!
טיים אאוט, סיקסרס.
ברט בראון משרטט תרגיל, שרטוט שהפסיד את המשחק.
הוא קובע שבן סימונס מוציא כדור מהצד.
דווקא סימונס, 2.10 מ', האתלט הטוב בקבוצה שיכול לקטוף כל כדור גבוה מעל כל שחקן מה-24 שהופיעו למשחק?
עם 3.9 טיקים בן סימונס מאבד כדור – איבוד הכדור הרביעי שלו – עם מסירתו הגרועה מאד שאל הורפורד חוטף ורץ לסל.
פאול על אל הורפורד.
עם 1.5 טיקים אל הורפורד קובר את שני הפאולים, 101-98.
מרקו בלינלי מחמיץ זריקה נואשת מעשרה מטרים בניסיון להשוות את התוצאה.
Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A. HorfordA. HorfordPF | 42 | 5-12 | 0-2 | 3-4 | 1 | 5 | 6 | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | +4 | 13 |
J. TatumJ. TatumSF | 41 | 11-17 | 1-4 | 1-4 | 1 | 4 | 5 | 4 | 1 | 0 | 4 | 3 | +24 | 24 |
A. BaynesA. BaynesC | 23 | 3-7 | 1-2 | 0-0 | 3 | 7 | 10 | 3 | 0 | 0 | 0 | 5 | -8 | 7 |
M. SmartM. SmartPG | 31 | 4-11 | 1-7 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 5 | 6 | -7 | 9 |
T. RozierT. RozierPG | 44 | 7-15 | 2-8 | 2-2 | 1 | 6 | 7 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | -3 | 18 |
Bench | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
S. OjeleyeS. OjeleyePF | 4 | 1-1 | 1-1 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -14 | 3 |
M. MorrisM. MorrisPF | 35 | 3-14 | 1-7 | 2-2 | 1 | 6 | 7 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | +13 | 9 |
S. LarkinS. LarkinPG | 14 | 1-2 | 0-1 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | +3 | 2 |
J. BrownJ. BrownSG | 29 | 6-12 | 3-6 | 1-2 | 2 | 7 | 9 | 0 | 1 | 2 | 2 | 4 | +3 | 16 |
G. YabuseleG. YabuselePF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
A. NaderA. NaderSF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
G. MonroeG. MonroeC | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
TEAM | 41-91 | 10-38 | 9-14 | 9 | 40 | 49 | 19 | 9 | 7 | 13 | 20 | 101 | ||
45.1% | 26.3% | 64.3% |
Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D. SaricD. SaricPF | 34 | 4-11 | 2-4 | 1-3 | 1 | 4 | 5 | 3 | 3 | 1 | 0 | 1 | -8 | 11 |
R. CovingtonR. CovingtonSF | 25 | 0-8 | 0-5 | 1-2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | -12 | 1 |
J. EmbiidJ. EmbiidC | 41 | 10-26 | 0-1 | 2-3 | 6 | 13 | 19 | 2 | 1 | 1 | 3 | 6 | +6 | 22 |
B. SimmonsB. SimmonsPG | 43 | 8-14 | 0-0 | 0-0 | 1 | 7 | 8 | 8 | 1 | 2 | 4 | 1 | -11 | 16 |
J. RedickJ. RedickSG | 41 | 6-15 | 3-8 | 3-4 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 3 | 1 | -3 | 18 |
Bench | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
E. IlyasovaE. IlyasovaPF | 27 | 4-9 | 2-5 | 4-4 | 3 | 4 | 7 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | +6 | 14 |
A. JohnsonA. JohnsonC | 3 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -7 | 0 |
T.J. McConnellT.J. McConnellPG | 14 | 2-2 | 0-0 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | -1 | 4 |
M. BelinelliM. BelinelliSG | 36 | 4-12 | 2-7 | 2-2 | 0 | 4 | 4 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | +15 | 12 |
R. HolmesR. HolmesPF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
M. FultzM. FultzPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
J. BaylessJ. BaylessPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
J. AndersonJ. AndersonSG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
TEAM | 38-97 | 9-30 | 13-18 | 13 | 37 | 50 | 23 | 8 | 5 | 14 | 14 | 98 | ||
39.2% | 30.0% | 72.2% |
*
הסרטון שמראה את שתי השגיאות בסוף – המסירה של רדיק לסימונס בשעה שסימונס מפנה את הגב למוסר, והוצאת החוץ של סימונס עם 3.9 טיקים בהארכה שאל הורפורד חוטף ורץ לאורך המגרש (ואז נעשה עליו הפאול שהוא קבר את שתי הזריקות)
*
*
*
3. השקנאים הראו כיצד גוברים על גולדן סטייט: מאלפים אותם!
ישנה לי חדשה עבורכם: גולדן סטייט אינה הקבוצה הגדולה שרוב הגולשים עושים ממנה.
תאמינו לי שהווריורס הם לא כאלה טובים כפי שחושבים. זוהי קבוצה של שלושה שחקנים שאין לה סנטר, והספסל שלה הוא די עקום.
הבעייה היא שרוב הקבוצות עולות עם שיקשוק ברגליים וכך הן מפסידות עוד לפני שהחל המשחק.
ככה זה היה פעם נגד היאנקיס בבייסבול, ונגד מכבי ת"א בכדורסל בשנות ה-80. קבוצות היו עולות נחותות, מופחדות, ועם ידע בלתי מודע אך שקוע עמוק בנשמת כל שחקן יריב שאין מה לעשות נגד האימפריה.
ראז'ון רונדו הוא העארס שהיה צריך להופיע מול האף של דריימונד גרין, וגרין היה הראשון שהזיז מבטו מרונדו שניכנס לו אף באף (אפילו שהיה צריך לעמוד על קצה אצבעותיו) כאילו אומר לגרין "אני מוכן אפילו לקרב אגרופים אתך" (כפי שצ'ארלס בארקלי הציע, ואף בחר בראז'ון כפייבוריט שלו לנצח).
ראז'ון רונדו אמר ב'אף-לאף' לגרין מבלי להוציא מילה: "אני לא פוחד ממך ובשכמותך. מעתה אתה הכלבון המאולף שלי". הוא לא היחיד. ישנם לפליקנס עוד כמה עארסים. לא תאמינו, אבל הגבה הוא מה זה עארס. אבל עארס שקט. חכו רק שמישהו יתגרה בו!
ואז ישנם העארסים טוויין מור, צ'ייק דיאלו, איין קלארק, דריוס מילר, סולומון היל…(ואל תחשבו ששכחתי את ה-ENFORCER אמקה קאפור שאלבין ג'נטרי מחביא בינתיים עד לרגע המתאים).
הם לא שחקנים גדולים אבל הם מסוג השחקנים שלא פוחדים מאף אחד ולא עושים חשבון לאף אחד. הם רק צריכים היו מנהיג שיראה להם כיצד להתחיל.
אז ישנו מנהיג ושמו ראז'ון רונדו. הוא-הוא וחבר מרעיו הם התרופה שהיו צריכים נגד היורמ'ים הפחדנים מגולדן סטייט ובראשם קווין דוראנט.
קליי ת'ומפסון וסטפן קרי אינם יורמ'ים אבל הם גם לא מהשועטים לקרב. הייתי אומר שהעארסים של הווריורס הם ניק יאנג ודייויד ווסט. אנדרה איגודלה היה, אבל הוא איבד יותר מדי ממשחקו מלהוות גורם בקרב עם האקדחים. ודריימונד גרין? הוא כבר אולף ע"י ראז'ון.
הפליקנס מנצחים את המשחק השני, ואז כל חובת ההוכחה, וכל המתח והפחד, חוזרים להיות על כתפי ה'יפים' מהמפרץ.
4. קלינט קפלה – עמוד השידרה של הרוקטס
מי פילל ומי מילל שעמוד השידרה יבוא מלוסימל? כן, לוסימל, הפרבר של ג'נבה בה הוא נולד להורים מקונגו ואנגולה?
אם תסתכלו על הסטטיסטיקה שלו ממשחק אמש לא תיפלו מהכסא: 11 חיצים (ב-5 מ-8), ו-8 קרשים זה לא סיפור לשלוח בספשיאל דליברי לאנגולה או לקונגו. מאומה לא REMARKABLE במספרים שלו. אבל הוא-הוא השחקן שגורם לכל הדברים האחרים ביוסטון לעבוד.
הוא-הוא שהתחיל עם ההסתערות שחנקה את יוטה ג'אז. ואז שמירתו על הטבעת היא שגורמת לי להעריצו כשהוא נותן כל כל הרבה סנטימטרים וקילוגרמים לרודי גובר הצרפתי, ולגדולים האחרים של הג'אז כדריק פייבורס וג'ונאס ג'רבקו.
הוא אף פעם לא נראה כגיבור של הרוקטס. משחקו אף פעם אינו מושלם או מהודר. הוא אף פעם לא OVERWHELM את היריב.
אבל המשחק הזה היווה דוגמא מושלמת למה הוא כה חשוב לרוקטס, ומדוע הוא משמש כעמוד השידרה שלהם אפילו שהוא רק 2.08 מ', ושוקל כמו צימוק – 104 ק"ג
5. "הבנזונה ליקק אותי…!!!!!!"
אני יודע שבימי פלייאוף NBA טרופים אלה אוהדי הכדורסל מרגישים שהם מרכז העולם.
כמובן שאנחנו טועים. היום (אתמול) התקיים מרוץ הסוסים החשוב והיקרתי ביותר בעולם, ה-'קנטקי דרבי' כשהסוס JUSTIFY הבלתי מנוצח בין בני השלוש (המרוץ הוא לסוסים וסוסות בני שלוש בלבש) הוא הפייבוריט הגדול עם 1-3 (הסוס מנדלסון הוא השני בהתערבויות כשהוא עולה לזינוק ב-1-5).
בהוקי קרח הגענו לחצאי הגמר של הקונפרנסים המזרחי והמערבי
תגובת המלוקק?
“I hope the league looks at it. I don’t know if there is discipline for spitting in someone’s face. But for me it’s worse, if not the same,” the Lightning winger said after the game, via ESPN’s Emily Kaplan..
Brad Marchand gives Ryan Callahan a lick pic.twitter.com/b2th9vdOwO
— Brady Trettenero (@BradyTrett) May 5, 2018
6. לארי: "בא לי לקבור הערב 43"
ג'ון סטוקטון היה האורח בתכנית הטיווי של דן פטריק. הם דיברו על 'סיפורי NBA'. סטוקטון אמר שלא היה ולא יהיה לארי בירד אחר. "הוא היה" – אמר סטוקטון – LARRY LEGEND".
כשסטוקטון היה רוקי בג'אז והסלטיקס היו האורחים, לארי התקרב לספסל הג'אז ואמר לכולם אבל במיוחד לסטוקטון הרוקי, שהחל לככב בקבוצה:
"בא לי לקלוע הערב 43".
היו לו כבר 43 ברבע השלישי, ועם הנקודה ה-43 הוא הוציא את עצמו מהמשחק.
John Stockton says Larry Bird came up to the Jazz bench pre-game:
Bird told them he felt like scoring 43 points that night.
Got to exactly 43 points in the 3rd quarter and then checked himself out of the game.
Legend. pic.twitter.com/sOK3A1ioSx— Dan Patrick Show (@dpshow) May 3, 2018
7. בקי המון, הנקבה הראשונה להתראיין למשרת מאמן ראשי ב-NBA
זה כל כך מיוחד ובלתי רגיל שכתבתי "למשרת מאמן ראשי" ולא ?מאמנת ראשית".
אז בקי המון ממשיכה לעשות הסטוריה כשהיא עושה מעוף בעולם האימון של ה-NBA.
בקי המון תתראיין השבוע ע"י מילווקי באקס למשרת המאמן הראשי של הקבוצה. הגריק פריק כבר רשם בטוויטר שלו "I HOPE SO". מה שמצחיק הוא שהבאקס מראיינים עוד שני עוזרים של הספארס, אטורה מסינה וג'יימס בורגו. האחרים שנחשבים מועמדים למשרה הם סטיב קליפורג, מונטי ויליאמס, ומייק בודנהולצר.
מה שאולי אף פעם לא ציינתי היא העובדה שהמון היתה סופר-סטארית בעצמה כאול אמריקן בקולורדו סטייט, ואז 6 פעמים אול סטאר ב-WNBA. קולורדו סטייט הציעה לה משרת מאמן ראשי שהיא דחתה בנימוס.
8. הסוס JUSTICE הבלתי מנוצח, מנצח את הקנטקי דרבי כמו גדול!!!
הנה להנאתכם "שתי הדקות הנפלאות ביותר בספורט" מהקנטקי דרבי של אתמול שנערך בגשם ובבוץ, עם מנצח גדול!
*
*
MJ234523
6 מאי 2018 06:28:42מנחם, זה הזמן לכתוב פוסט נוקב על הוזי הללל
אהרון שדה
6 מאי 2018 06:29:41תודה מנחם .
פילי תהיה הראשונה בהיסטוריה לצאת מ 3-0 ל 3-4 ולאחר מכן תיקח את המזרח .
תזכרו טוב טוב איפה שמעתם זאת לראשונה .
מנחם לס
6 מאי 2018 06:35:13אהרון, יש לי רושם שאינך קורא את מה שאני כותב, ואינך רואה את המשחקים, אז אתה עם הצהרה ללא כל בסיס.
הייתי מעדיף שלא תעשה זאת אלא אם כן אתה עוקב ויודע מה הולך.
אהרון שדה
6 מאי 2018 06:47:53בדיוק הפוך מנחם .
האמת היא שהדבר היחיד שמונע ממני להיות נחרץ כ"כ זו הביתיות של בוסטון .
אבל לדעתי סטיבנס עושה בית ספר לצוות המקצועי של פילי שצריכה לעשות התאמות (כפי שאתה עצמך כתבת לגבי סימונס).
אחרי שיעשו זאת הם פתאום יתחילו לזרום .
ושוב אם זו לא הייתה הביתיות שם בוסטון הייתי יותר רציני בשליפה הזו .
Ido
6 מאי 2018 07:20:46אהרלה מצטער זה לא הולך לקראות. לבוסטון יש את המזפר שלו והוא קפוא לגמרי
ברבור שחור
6 מאי 2018 09:42:37כל הסדרה הזאת צמודה מאוד. הייתרון האמעתי של בוסטון הוא המאמן. שמנצח להם את המשחק בתרגילים בדקות הסיום.
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 09:56:57מסכים לגבי זה אבל גם סטיבנס עושה פה ושם טעויות לא מחוייבות המציאות.
The dud
6 מאי 2018 08:11:37האמת שגם אני השתעשתי במחשבה הזאת
אם יהיה באתרי הימורים יחס של 100 ומעלה אני הולך על זה
ובמשחק 7 אם יהיה אני עושה ביטוח
the dud
6 מאי 2018 08:50:06אבל נראה שכל העולם חושב ככה
תראה איזה יחס עלוב נותנים לניצחון של פילי
https://www.betfair.com/sport/basketball?id=11867351&competitionEventId=28682489&action=loadCompetition&modules=multipickavbId@1007&selectedTabType=COMPETITION
להשוואה תראה כמה נותנים לניו אורלינס לנצח את הווריירס וזה עוד מ 2-1
https://www.betfair.com/sport/basketball?id=11867351&competitionEventId=28682489&action=loadCompetition&modules=multipickavbId@1007&selectedTabType=COMPETITION
Benjo
6 מאי 2018 09:35:42אהרון תחזית מעניינת. לגמרי לא מופרך שפילי עם כל הכשרון שם ינצחו 4 משחקים ברציפות. קטן עליהם.
אבל רק תזכורת קטנה בשביל שזה יקרה בוסטון צריכים להפסיד 4 רצוף. לא נראה שזה משהו שעומד לקרות בזמן הקרוב.
MBK
6 מאי 2018 11:25:41😬😀😀
אהרון שדה
6 מאי 2018 12:26:17חזק
חצי עבודה כבר עשינו .
בוא נגיד שפילי תנצח 2 …ובוסטון תסתפק בצמד הפסדים …..
יואל
6 מאי 2018 06:34:12חחחחחח
הדוק הוא אנדר קובר ב -ללל
לך תעשן ג'וינט
MJ234523
6 מאי 2018 07:29:41אם הדוק הוא אנדר קובר ב-ללל כנראה שלמרבה הצער, סימני הסניליות בהופס הופיעו מוקדם מהתחזית
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 06:38:22לגבי סימונס כל מילה בסלע. בזבוז של עמדה….
פילי משחקים עם ארבע וחצי שחקנים כרגע.
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 10:16:45ויכול להיות שלא יצטרכו בכלל לעשות את זה אם אחת מה 3 תגמור במקום האחרון 🙂
יונתן .S.
6 מאי 2018 06:47:05מנחם, תודה על ההשקעה למעורב.
אני רואה רבים שמציינים כמה שהעתיד של פילי ורוד, וזה באמת נכון.
רבים גם טוענים שהיריבות בין הסלטיקס לפילי תלך עכשיו שנים קדימה.
אבל…אם בוסטון מנצחת בצורה כזאת את פילי, בלי 2 השחקנים הכי טובים שלה, כמה כרגע התחרות באמת צמודה..?
אמביד וסימונס סטארים עתידיים. אין ספק בכך. אבל חוץ מהם יז את פולץ כסימן שאלה ועוד שחקנים משלימים טובים.
בבוסטון יש עומק של אולסטארים וסטארים עתידיים. אירווינג, היווארד (חכו ותראו איך הוא יראה…כל היום מדברחם על לאונרד לבוסטון – היווארד היה אולסטאר מחוץ לסלטיקס, אז תנחשו איך יראה כשסטיבנס מאמן אותו במערכת התקפית טובה פי כמה מזאת שהייתה לו ביוטה דאז). יש את טייטום ובראון שהתפתחו, כמו שאמביד וסימונס יתפתחו. יש את רוזייר, הורפורד ובכלל לא ציינו שלבוסטון שנה הבאה יהיו עד 4(!) בחירות סיבוב ראשון בדראפט.
אבל השובר שיוויון הכי גדול? אין לסיקסרס איך להשוות כרגע כוחות בעמדת המאמן. תפטרו את בראון. אבל מה יגיע במקומו?
גם איינג' טוב מהנהלת הסיקסרס וזה הוכרע בטרייד על פולץ וטייטום.
אני אולי אוהד בוסטון, אבל הסלטיקס כרגע שנות אור קדימה מהסיקסרס בכל הקשור לתרבות, ווינריות, כימייה קבוצתית איכותית ופוטנציאל לא נגמר.
אני לא רואה איך הסיקסרס מצמצמים זאת ללא הבאת לברון. אגב, זה יכול להיות גם ריאלי בהחלט.
נתן גולד
6 מאי 2018 07:07:31דווקא יוטה עם סניידר מאוד מזכירה את בוסטון עם סטיבנס. כמו שקראודר חזר לעצמו ביוטה אני מצפה שהייווארד ייתן פחות או יותר מה שהוא נתן ביוטה(קצת פחות כי הכדור יצטרך להתחלק בין הרבה יותר שחקנים בבוסטון)
יונתן .S.
6 מאי 2018 07:14:34ומצד שני, ההתקפה בבוסטון מהירה פי כמה מזאת שהייתה אז ביוטה. הוא לא יהיה המוקד המרכזי של ההגנה והוא יזרוק יותר מהשלוש בגלל הדגש של סטיבנס על כך.
ייתכן שיהיו לו אותם ממוצעים. השאלה היא באיזו יעילות ובכמה זמן בממוצע.
שמעון טבדי
6 מאי 2018 09:19:02אל תשכח שקיירי והיוורד יחזרו האחרים לא כולם יראו ככה. זה לא שכולם ישחקו בשיאם, יהיו שחקנים שיפגעו וירדו ביכולת.
Smiley
6 מאי 2018 08:05:10בסוף משחקים חמש על חמש ואין לכולם דקות כפי שהם רוצים (וגם כסף לחוזים החדשים) – ולכן זה סוג של יאזן על עצמו ואז צריך לחשוב על מי "מוותרים" ו/או מנסים להביא בעזרתו שחקנים טובים.
ארווינג והייוארד חוזרים (והם השחקנים המובילים עד שבאימונים יראו אחרת) – פחות דקות לרוז'ייר המצויין (שירצה להוביל קבוצה וכסף גדול) ולסמארט (שרוצה כסף גדול).
בכנפיים, יש גם את הייווארד (שנכון לעכשיו הוא הבכיר) אבל גם בראון וטייטום הראו מה הם שווים. צריך לחלק את הדקות.
בעמדה 4 יושבים מוריס והורפורד וב-5 ביינס וטיוס (אם כי שניהם שחקנים מחליפים בלי שום ספק).
מתחיל להיווצר פקק בעמדות 1-3 עם דקות ששחקנים רוצים בנוסף לחוזים גדולים.
על מי מוותרים כדי, למשל, לנסות לדוג את דיוויס?
מנחם לס
6 מאי 2018 16:46:08ויש להם 3 (או 4?) בחירות דראפט סיבוב ראשון, נדמה לי
Smiley
6 מאי 2018 08:08:02הסיקסרס יהיו טובים כי סימונס ואמביד עם תקרה מאוד גבוהה.
אמביד מבחינת התקרה הוא הגבוה הטוב ב-NBA וסימונס יכול להתפתח למוטציה מטורפת (מיני לברון…).
זה כבר שתי "תקרות" שגבוהות מכל שחקן של בסגל של בוסטון (אם כל הכבוד לחבורה הסימפטית הירוקה).
ויש גם את פולץ, שלא יתכן שהוא כזה נפילה. מאמין ששנה הבאה שיתחיל את העונה בריא עם הכנה טובה הוא ישתפר מאוד.
קולאנג'לו הוכיח שהוא יודע לבנות סגליםולכן אפשר להיות מאוד אופטימיים לגביהם.
לגבי שזה "סתם הייפ" – ב-NBA ובכלל לא סתם מתלהבים משחקנים, ואם כנראה הרבה אנשי מקצוע אומרים דברים טובים אז הפוטנציאל שם.
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 10:08:15אתה רציני?
יותר טוב מדייויס? I DON'THINK SO
Smiley
6 מאי 2018 11:59:52אם דיוויס מקוטלג כ-PF ואמביד C, אז כן. אמביד אמור להיות הסנטר הטוב בליגה
Smiley
6 מאי 2018 12:05:33ואתה יודע מה… אמביד כולה שנה וחצי ב-NBA. יש לו עוד המון לאן להשתפר, ככה שאולי הוא כן יכול לקרוא תיגר גם על זה שדיוויס הכי טוב.
אם כי אני לא בטוח ששניהם יהיו בשיאם באותו הזמן. ברגע שאמביד יגיע לשם, דיוויס אולי כבר ירד.
הציפור הנדירה
6 מאי 2018 10:45:53אתה שוכח ששנה הבאה יהיו הייוורד וקיירי שאיתם הסלטיקס שווים להתחרות על האליפות ויותר טוב מהסגל של פילי אא"כ לברון יצטרף אליהם.
Smiley
6 מאי 2018 12:01:23שוב. היווארד וקיירי הצטרפו, על חשבון אילו דקות? שחקנים ירדו בדקות כדי שהשניים האלה ישחקו.
לדוגמא: גם בנבחרת האמריקאית השחקנים 11 ו-12 לא שווים הרבה כי הם לא משחקים, בכל נבחרת הם חמישייה עם 20 נקודות.
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 10:04:52יונתן, אולי אינני מעודכן
איך הגעת ל 4 בחירות סיבוב ראשון?
יש בחירה של בוסטון ויש של סקרמנטו. של מי עוד?
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 10:13:54אהה אוקיי ראיתי
יש גם בחירות ראשונות של קליפרס וממפיס. מטורף לגמרי!
הייתי נותן הכל בשביל ציון, הוא כל כך בארקלי ושנה שנתיים עם אל כמנטור יהפכו אותו לצארלס השחקן, לא הפרשן 🙂
איתן
7 מאי 2018 00:10:35בס"ד
זה בדיוק החלק ששכחת.
מה שפילי עוד יכולה לעשות.
לפילי יש כסף לעוד שני שחקני מקסימום בעוד שלבוסטון אין עוד כסף מתחת לתקרה.
כלומר למעט שדרוג בעזרת טרייד(שיקרה בוודאות עם איינג') היא עם שני אולסטארים אחרי פציעות ואולסטאר מתבגר ועוד שני שחקנים מעולים בהתפתחות. מאמן מדהים. התרגיל בסוף עם הורפורד עצום!
פילי יכולה שנה הבאה להיות עם חמישיה של סימונס, רדיק, לברון, לאונרד/ג'ורג' ואמביד. זו חמישיה מטורפת!
על הספסל- מקונל, בלינלי, קובינגטון, , איליאסובה, הולמס ועוד.
זו קבוצה מטורפת. לא פחות מגולדן.
אם תשאל על הסכומים- לברון יכול קצת וגם ג'ורג' לשנה הראשונה כמו שדוראנט עשה כדי שניתן להחתים כולם ואז בשנה השנייה מגדילים לו.
רדיק כבר אמר שיסכים הרבה פחות(השנה קיבל 23 "על החשבון". להערכתי יסכים לרב שנתי 50 ל4 או שנה אחת פחות שוב כדי להחתים את כולם).
בקיצור- כמה פילי יכולה להיות ה"דבר הבא" תלוי בעיקר בהחתמות הקרובות ובעיקר בלברון.
קלמנטה
6 מאי 2018 06:56:56העיקר שאומרים שהמזרח תחרותי.
ינתן גולד
6 מאי 2018 07:05:09הסל של הורפורד היה לגמרי מתוכנן, בכלל לא מקרי. סטיבנס רצה את הורפורד לבד מול קובינגטון. ברגע שזה קרה כל מה שהורפורד היה צריך זה לתפוס עליו עמדה לקבל את הכדור ולשים את הסל.
מהלך גאוני של סטיבנס
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 10:08:50+100
מנחם לס
6 מאי 2018 16:48:40אם זה היה 'מתוכנן' אז סטיבנס לקח צ'אנס גדול מדי. בהוצאת חוץ אף פעם לא מתכננים 'כדור גבוה' בתקווה שאחד שהוא 2.03 מ' יצליח לתפוש את הכדור הגבוה מעל אחד שהוא 1.92, ואתלט נפלא.
מנחם לס
6 מאי 2018 17:13:56סליחה. טעות רבתי:
בחיים לא היה מתוכנן. אתה לא לוקח צ'אנס בהוצאת חוץ עם כדור גבה להורפורד (שהוא 2.10) נגד קובינגטון (שהוא 2.07 ואתלט הרבה יותר טוב!). זה 50-50 צ'אנס, במקרה הטוב
gogo
6 מאי 2018 07:10:00תודה על הפוסט
גולדן סטייט לא תפסיד יותר בסדרה הזאת.
ההפסד הבא בסדרה של 7 משחקים נגד הרוקטס.
עם כל השנאה ללברון מגיע לו להיות MVP של העונה וגם של הפלייאוף
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 10:09:31גם בלי השנאה מגיע לו….
יותם
6 מאי 2018 07:15:03הסל של לברון זה סל שיכול לשנות מסלול של פרנצ'ייז, ואני מדבר על הפרצופים של אנשי טורונטו בעקבותיו.
Ip
6 מאי 2018 08:14:29ממש ככה. אתה מסתכל עליהם ורואה פרצופים של בנייה מחדש.
אני לא אתפלא אם הספסול של דרוזן בסוף המשחק מאותת על סוף הדרך שלו בקבוצה. הוא המאכזב הראשי שם בפלייאוף הזה.
גיא א
6 מאי 2018 07:15:12מה שיפה ברונדו זה שהוא גדל במשפחה יחסית יציבה ככה שהערס שבו בא אורגנית מבפנים כחלק מהאופי שלו וזה לא סתם משהו שהוא למד בשכונה כדי לשרוד. דיווס לעומתו גדל בשיקגו. בדרום שיקגו אם אתה לא ערס החיים קשים מאד.אז אני בטוח שיש בו קשיחות טבעית
תקרא לי הזוי אבל אני מאמין בכל ליבי, שאל אף מקומו כאגדה, לארי בירד הוא כשרון מבוזבז ושמעולם לא ראינו אותו באמת ממצה את מלוא הפוטנציאל שלו (שהיה מעמיד אותו כמעט לצד ג'ורדן)
נתן
6 מאי 2018 07:38:03עם תובנות כאלה נראה שלא רק לארי הוא כישרון מבוזבז
גיא א
6 מאי 2018 08:04:07אני סתם מבוזבז. את הכשרון אני משאיר לאחרים
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 מאי 2018 08:37:57+1 על התובנה
אצלי בירד בשורה אחת עם ג'ורדן
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 10:19:11בתור חולה בירד אמיתי, לארי לא בשורה אחת עם מייק…. אובייקטיבית.
מנחם לס
6 מאי 2018 16:54:57גם אני חולה בירד אמיתי, אבל ג'ורדן הוא לא היה, והוא עצמו אמר זאת.
מנחם לס
6 מאי 2018 16:51:54לא יודע אם 'כשרון מבוזבז' אבל הגב שלו, וריסוק עצמות היד מכדור סופטבול פגעו בו מאד ב-5-6 שנותיו האחרונות בליגה (הוא שיחק רק – כמה? – 11-12 עונות?)
גיא א
6 מאי 2018 19:20:275-6 עונות זה חצי קריירה. היו לו פציעות שיכלו בקלות להימנע, משטר הדיאטה שלו כלל בירות אחרי משחק, ואני בטוח שהוא התאמן ברצינות אבל הוא לא קידש את הגוף של כמו ג'ורדן. שחקן עם איי קיו כדורסל, מנטליות ויכולות כמו של בירד תחת משטר התזונה ואימונים הנכון היה הופך את בירד לעוד יותר גדול ממה שהוא היה
בוני
6 מאי 2018 07:34:46מנחם כמה רפואי הבנה רשמו שלברון ג'יימס בכלל לא יגיע לגמר??
לברון מחק לבד את טורונטו עם קלאצ' על רגל אחת. זה יותר משפיל ממה שג'ורדן עשה ליוטה.
מנחם לס
6 מאי 2018 16:54:00אני כתבתי טור שלם שהכל יהיה אותו דבר ("מה שהיה הוא שיהיה…קהלת) ובגמר יהיו גולדן סטייט וקליבלנד
נתן
6 מאי 2018 07:41:09משהו קטן על המשחק של קליבלנד. זה הדבר המכוער ביותר לצפייה בספורט קבוצתי. הם אפילו לא עושים פיק אנד רול, רק בידודים. אין תנועה בהתקפה, אין תנועה בהגנה. נגד קבוצה עם רוטציה הגנתית טובה, ושחקנים אתלטים, או לחליפין קבוצה עם שומר טוב על ג'יימס, זה לא יעבוד.
Smiley
6 מאי 2018 08:11:27כרגע, לפחות בראייה היסטורית, זה לא עבד רק מול ג"ס, וזה אומר עוד גמר לפי ה"שיטה המשחק הלברונית".
לא יפה… אולי… צריך עוד תנועה (קורבר רץ כמו משוגע)… אבל זה עובד, לפחות במזרח.
העניין שלג"ס היה את דוראנט, שכמו לברון, הוא מיס מאצ' התקפי הכי גרוע שיש (שגם לברון לא ממש עוצר אלא רק מעט – וזה עולה לו בעייפות בהתקפה) ובנוסף זוג קלעים כמו קארי ותומפסון ברמה היסטורית.
בוני
6 מאי 2018 07:46:21אין גבול לווינריות.
ללברון ג'יימס יש יותר סלי קלאצ' בפלייאוף מבראיינט וג'ורדן ביחד.
שמעון טבדי
6 מאי 2018 08:52:12הכל זה שאלה בכמה משחקים לעומתם. גורדן שיחק פחות עונות והגיע בגיל 21 לליגה. ניתן לומר כי לברון גם הגיע למשחקים צמודים שמייקל וקובי לא נזקקו להם. ללכבגרון פשוט יש יותר עונות פלייאוף מהם.
captain beefheart
6 מאי 2018 08:06:39באחד המשחקים תפסו את רונדו לוקח את הכדור, מנגב בו את זיעתו, ונותן לגרין שעל קו העונשין. טיפוס טיפוס הראג'ון הזה 😉
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 10:21:14כן העליתי את הסרטון, אתה רק צריך לחפש בפוסטים הקודמים
מחפצה מנמצה
6 מאי 2018 08:13:56מנחם , אין שום קשר למי מפחד או לא מפחד מהווריורס. הפליקנס ניצחו כי היו יותר טובים ,פשוט מאד.
ואם גולדן סטייט ינצחו היום אז זה בגלל שהיו אורלינס פחדו מהם ?.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 מאי 2018 08:39:28+1
שמעון טבדי
6 מאי 2018 08:15:52טוב חברים באתי לנתץ ולרסק את הנרטיב והמיתוס שאסור להשאיר את ה"קלעים" של לברון לבד במאני טיים בפלייאוף ולא כדאי להביא עליו דאבל טים. אז מה זה ניפצתי אותו? נשארו סימני ניפוץ על הפרקט, לתשומת לב סטיבנס.
בדקה אחרונה של משחק+הארכה בפלייאוף בלבד אלו הסלים של צוות הקלעים של לברון בסגל הנוכחי בקריירה כולה (לא רק במדי הקאבס).
calderon 0 0 0%
korver 2 9 22%
smith 0 0 0%
love 1 2 50%
lebron 20 55 36%
klarkson 0 0 0%
green 0 0 0%
hill 2 6 33%
hood 0 0 0%
nance 0 0 0%
osman 0 0 0%
מביך מביך שמאמנים עדיין נותנים ללברון לזרוק סלי נצחון. מעדיף 20-30 זריקות של הקלעים הקטלניים שלו שיקלעו 1 מתוך 10.
Ip
6 מאי 2018 08:29:50זה ממש לא מוכיח כלום. הרוב פה בכלל לא זרקו כמו שאפשר לראות, וגם ממי שכן הפער בין כמות הזריקות של לברון לכל היתר הוא עצום, ככה שקשה להתייחס לאחוזים של מי שלקח 2 או 6 זריקות. אני חושב שלברון מדהים ושחקן קלאץ' נהדר, אבל שאל אותי אם אני מעדיף פיידאווי משוגע שלו תחת שמירה או זריקה חופשית של קורבר? קורבר בקלות…
שמעון טבדי
6 מאי 2018 08:36:46תראה למטה ותגלה שקורבר לבד לא שוס, 2 מ9 בקריירה בפלייאוף ו5 מ24 בקריירה בעונה סדירה בזריקות לבד לגמרי בדקה האחרונה של משחקים במצב של עד 5 הפרש לכל צד.
הכל זה התדמית אבל קורבר לוזר רציני.
שמעון טבדי
6 מאי 2018 08:38:47בדיוק בגלל שלא זרקו הם בתולים עם חלב, תחושת הבטן שלי אומרת לי גם שיזרקו זה יהיה סלעים. הם לא ינצחו סדרות, ברור שיכול לצאת להם 1 מ10 אז סטטיסטית הכי כדאי להשאיר את הקלעים לזריקה לבד. זו בדיוק הסיבה לתת להם לזרוק. גם בקריירה האחוזים של לברון הרבה יותר טובים ראה מטה.
מנחם לס
6 מאי 2018 16:59:10שמעון, אתה לא מפסיק לכתוב שטויות. כדאי שתירגע קצת.
Ip
6 מאי 2018 08:24:20בכל ערב שיש גם משחק של פילי וגם של קליבלנד אני נוכח כמה הדיבורים על סימונס כלברון הבא הם מנותקים מהמציאות. נכון, זה עונה 15 בליגה וזה עונה 1 או 2, ועדיין כמו שסימונס נראה בסדרה הנוכחית הוא צריך להיזהר שלא במקום ללברון הוא יגדל להיות דרוזן – מלא פוטנציאל שברגע האמת עושה במכנסיים. טוב שהוא תכף מתחיל את חופשת הקיץ כי לבחור יש הרבה עבודה לעשות לקראת העונה הבאה.
שמעון טבדי
6 מאי 2018 08:28:13טוב חברים באתי לנתץ ולרסק את הנרטיב והמיתוס שאסור להשאיר את ה"קלעים" של לברון לבד במאני טיים בפלייאוף ולא כדאי להביא עליו דאבל טים. אז מה זה ניפצתי אותו? נשארו סימני ניפוץ על הפרקט, לתשומת לב סטיבנס.
בדקה אחרונה של משחק+הארכה בפלייאוף בלבד אלו הסלים של צוות הקלעים של לברון בסגל הנוכחי בקריירה כולה (לא רק במדי הקאבס).
calderon 0 0 0%
korver 2 9 22%
smith 0 0 0%
love 1 2 50%
lebron 20 55 36%
klarkson 0 0 0%
green 0 0 0%
hill 2 6 33%
hood 0 0 0%
nance 0 0 0%
osman 0 0 0%
מביך מביך שמאמנים עדיין נותנים ללברון לזרוק סלי נצחון. מעדיף 20-30 זריקות של הקלעים הקטלניים שלו שיקלעו 1 מתוך 10.
עכשיו בואו תראו בעונה הסדירה אחוזי קריירה לקלעי לברון
calderon 12 22 55%
korver 5 24 21%
smith 13 35 37%
love 1 11 9%
lebron 84 212 40%
klarkson 4 12 33%
green 10 31 32%
hill 2 6 33%
hood 3 12 25%
nance 2 4 50%
osman 0 0 0%
אתם מבינים?? קלדרון לא פקטור בכלל אז לברון הקלעי הכי טוב, כלומר תמיד עדיף לתת לאחרים לזרוק. והזריקות של הקלעים האלו גם אל תשכחו הם רובם לבד בלי שמירה ואלו האחזוים שלהם. הם קולעים הרבה פחות טוב בלי שמירה מאשר לברון עם שמירה. בקיצור תנו לנגרים לנצח בכל יום ובכל משחק, כל היום וכל המשחק. מי שיעשה את זה ינצח. האם יש לסטיבנס ביצים? האם אני אפסיד בורגר לאדיסו? או שאתפנק בארוחת צהריים בעבודה?
נתן גולד
6 מאי 2018 08:53:23אתה רציני? אתה מודע לכך שיש גם עניין של איכות הזריקות ולא רק כמות? או שבתור מעריץ של ווסטברוק כל עניין של איכות זריקות הוא לא בדיוק בלקסיקון?
אתה יודע כמה מהזריקות האלה היו פנויות וכמה לא?
ברור שלברון בקלאץ' עדיף(לברון בכל מצב עדיף), זו לא הייתה ההתלבטות. השאלה היא אם לברון בפיידאוואי מול שמירה צמודה עדיף על זריקה פנויה של קורבר.
אם אתה רוצה להביא סטטיסטיקה לזה תחפש זריקה עם שמירה של לברון בקלאץ' מול זריקה פנוייה של אחד מהשחקנים שרשמת. ואז יהיה אפשרלדבר על הסוגייה ברצינות.
שמעון טבדי
6 מאי 2018 09:02:27מה זה משנה פייד אווי או לא? למה הוא לא חדר לסל גם? בסוף הוא מנצח משחקים. גם אחוזי הפיידאויי אווי שלו גבוהים מקורבר. קורבר סביב ה-20 אחוז. רק בסידרה הזאת לברון נתן יותר. שורה תחתונה כדור אצלו והוא מנצח עם פיידאווי, שלשה, חדירה, מהקו מה שתרצה. השורה התחתונה להוציא ממנו את הכדור. הזריקות של קורבר כולם חופשיות בקאץ אן שוט בלי שמירה.
בקיצר סבבבה שימשיכו עם זה המאמנים זה מביא להם הצלחה גדולה ממש. דברים כאלו נבחנים לאורך זמן ולא לעמה דקות במשחק מסויים שמישהו קלע לבד 2 זריקות אלא כחלק מהאסטרטגיה.
יאללה נראה מה סטיבנס יעשה
שמעון טבדי
6 מאי 2018 09:07:48אתה גם לא מבין את האפקט שהוצאת כדור מידו של לברון יגרום, לאורך זמן זה יתסכל את לברון כי מה שמניע אותו זה גדולה, לקלוע בדיוק את הזריקות האלו ואם לא יתנו לו ואחרים יקחו את התהילה הוא יאכל את הלב לאורך זמן, הוא לא יהיה שמח, שחקנים ברמה שלו אוהבים להיות אלו שמנצחים, זה יתסכל אותו רצח. תחשוב שכל זריקת באזר הוא יודע שיצטרך למסור, זה יהרוג אותו מבפנים. טאותי זה היה מתסכל רצח
תומר שור ליבפלד
6 מאי 2018 09:20:22לברון הוא לא קובי. בקטע הזה הוא הרבה יותר דומה למייקל המוסר לקר. ולראיה כמה הסתלבטו עליו על המסירה לוויד בדאלאס. שניהם בראיונות לאחר מכן הסבירו, כי המבט של וויד היה יותר טוב ולפיכך לא הייתה כאן התלבטות…..
שמעון טבדי
6 מאי 2018 09:23:18עזוב מה הוא אומר בחוץ לתקשורת ברור שזה מה שיגיד. אני בשכונה הייתי מתבאס למסור אז לברון תהיה בטוח שיתבאס רצח (לא דיברתי מידי פעם) אלא בעקביות. כל שחקן גדול רוצה לזרוק את הזריקות אחרונות בעצמו.
נתן גולד
6 מאי 2018 09:22:52דבר ראשון, לברון הראה ששאין לו שום בעייה למסור לשחקן פנוי יותר. אז זה ממש שטויות שאתה אומר שהוא יהיה מתוסכל מזה. הוא יהיה מתוסכל אם ההחלטה על הכדור האחרון לא תהיה בידיים שלו אבל אין לו בעייה למסור לזריקה אחרונה הוא הראה את זה כבר המון פעמים.
דבר שני, אתה שוב פעם לא מבין את ההשוואה. הכדור האחרון אצל לברון לאף אחד אין ספק בכך. אתה הולך על היכולת האישית של לברון בתור הקלף החזק שלך זה גם ברור. האם אתה בתור מאמן היריבה שולח דאבל טים ומסדר בכך לשחקן אחר זריקה פנויה או שאתה נותן לשומר האישי של לברון להסתדר לבד.
אני מדגיש יש הרבה מקרים שבהם התשובה הנכונה היא השנייה, אבל ההשוואות שנתת לא קשורות לסיטואציה. אם אתה רוצה באמת לבדוק את זה תבדוק איך שאר השחקנים בזריקה פנויה, שזה מה שהם יקבלו מול איך לברון במהלכי אחד על אחד ללא עזרה בסוף שעון.
סימור סקגנטי
6 מאי 2018 09:35:59נתונים מעניינים, רק לא הבנתי איך החלטת שהזריקות של לברון הן תחת שמירה, ואלו של האחרים היו בלי שמירה. איפה זה מופיע בסטטיסטיקה?
Berch
6 מאי 2018 08:28:31אחלה מעורב
בירד היה טרטש טוקר רציני
או בעצם…. לא רציני 🙂
יאללה פילי !!!! שנה הבאה !!!
שמעון טבדי
6 מאי 2018 08:34:48לגבי המעורב אחלה מנחם, למעט הקטע שהוא לא רכז אתה צודק בניתוח המשחק (זה מה שהיה גם משחקים קודמים את זה למזלי לא ראיתי כי הייתי נהיה עצבני בבוקר).
לגבי נ"א גולדן אל תדאג היום גולדן יראו לך איך עובד אילוף מתקדם בקרקס או איך פיל (דיויס) הולך על חבל.
מנחם לס
6 מאי 2018 17:02:24שמעון, אם היה לך קצת מושג בכדורסל היית מבין את מה שאני כותב. סימונס הוא בזבוז משווע בפוינט גארד וזאת הסיבה היחידה שהם 3-0
מאט קוטון
6 מאי 2018 08:37:06מנחם לגבי השקנאים הם פשוט תפסו יום מטורף משלוש. זה ייגמר לדעתי 4-1
לגבי הסדרה של בוסטון קליבלנד לעניות דעתי זה ילך יותר בקלות לקאבס מאינדיאנה כי אין לבוסטון כרגע שום שחקן שמצריך דאבל טים. כמו אלדיפו.
בכלל ההתקפה של בוסטון חלשה וההגנה שלהם טובה נגד קבוצות כמו פילי נגד הבידודים של לברון זה לא ייעזור. בכלל משחק איטי משרת את לברון
Carmel
6 מאי 2018 08:46:321)לברון עלה מדרגה והוא בקצה הפירמידה של תולדות ההופס יחד עם ממיקל ג'ורדן וביל ראסל.
2)מנחם אתה עדיין מחזיק בדעתך לגבי בראד סטיוונס?
3)ניצחון אחד עדיין לא מנצח סדרה, המבחן בגדול במשחק הבא הוא של השקנאים ולא של גולדן שמחזיקים ביתרון הבתיות בסדרה וניצחון במשחק הבא כנראה מסדר להם עוד 4:1.
4)קלינט קאפאלה אחלה, מתקדם מעונה לעונה, אבל בואו לא נשכח שברוקטס משחק גיימס הארדן…
5)יש הסבר למה דווקא 43 ?
מנחם לס
6 מאי 2018 17:03:59דעתי על סטיבנס משתנה לדעה חיובית מאד
KingJames23
6 מאי 2018 08:48:24סטפן א סמית אומר אחרי המשחק שכל שלושת המשחקים הופסדו בגלל ברט בראון. אותו סטפן א סמית שאמר שהם יהיו בגמר הNBA.
באמת שהוא הפרשן הכי אדיוט שראיתי בכל העולם. אני לא יכול לשמוע את האדיוט הזה
שמעון טבדי
6 מאי 2018 08:55:32הוא אידיוט על אבל בזה הוא צודק (היום לא ראיתי לא יודע אבל אני מאמין לד"ר פה שגם אמר את זה). רובנו פה הימרנו על פילי שזה גם הגיוני כי הם יותר מוכשרים, הבעיה שהם נופלים בעמדת המאמן שמתעקש על סימונס (אבל הוא אמר שזה מכוון על מנת שיצבור ניסיון) אז יש לו גיבוי מהבוסים למעלה כנראה.
הארכיון
6 מאי 2018 08:50:56אחרי שני המשחקים האחרונים, קובי בראיינט מתהפך בקברו…
מתי דלהבאדובה
6 מאי 2018 09:00:31לברון גדול מג'ורדן בזמן הכסף,,
אבל אין לו קבוצה ראויה……..
אוהד ס"א
6 מאי 2018 09:12:39מנחם נשאר מנחם: איך זה שכתבת על הנקבה ולא הזכרת את הכושים עם הצינור?
(הלוואי והנקבה הזאת היתה הופכת למאמן ראשי בספרס)
טורונטו נשארת טורונטו – הקבוצה הכי טובה בקנדה
ולברון נשאר לברון -ה-GOAT הבלתי מעורער של….ליגת המזפח
נ.ב.,
חייב להיות חוק נגד זה שבאותה סדרת גמר יש מאמן בשם בראד ומאמן בשם בראט, אי אפשר ככה.
סומסום
6 מאי 2018 09:24:06המעארב הרבהה יותר חזק אם אינגלס האיום וקיווי האפור
מנחם לס
6 מאי 2018 17:06:12אותי לימד המורה קווינט כבר בכיתה ב' שיש זכר ויש נקבה. רק אידיוטים (כמוך?) הפכו "נקבה" למילה גזענית. למה "זכר" זה בסדר ו"נקבה" לא בסדר?
סוסמעץ
6 מאי 2018 09:17:23הסל של לה פלופ באמת מרשים, בזרימה נוביצקית כזו, כבוד!
כמה זה טוב לדעת שהוא עולה שוב לגמר
כדי לקבל בראש מהלוחמים ולשנמך את מאזן הגמרים הבזוי שלו
LLL לגמרי
סתם שאלה
6 מאי 2018 09:39:43אפשר לשאול למה אתה כל כך שונא אותו? מאזן בזוי? נראה שעשה לך משהו אישי…
ארז
6 מאי 2018 15:28:35כלומר. לא עולה לגמר ומפסיד לקבוצה הכי טובה בהיסטוריה = לא לוזר?
סתם מעניין אותי להבין את החוקיות.
עולה לגמר עם דוניאל מרשל ומפסיד לסאן אנטוניו זה לוזריות? כלומר, עדיף היה שלא החה עולה לגמר?
להפסיד ללוחמים עם דליבדובה, מייק מילר, מוזגוב, זה לוזר ? אז יותר טוב שלא היה עולה לגמר?
או שמה גם בסדרות הללו היה צריך לנצח?
להפסיד שנה שעברה לקבוצת הכדורסל הכי טובה שהורכבה אי פעם בהיסטוריה זה לוזר? היה יותר טוב שלא עולה לגמר?
אשמח להבין.
סומסום
6 מאי 2018 16:02:39זה הג'וקר של שונאי לברון:
המאזן בגמרים. למייקל יש 6 מתוך 6, כאילו מדובר בקליעות עונשין, והוא מושלם.
עכשיו זה באמת מאוד מרשים ואפילו מדהים. רק מה, ב-4 גמרים הוא היה פייבוריט כבד, ויש שיגידו – בכל ה-6, עם קבוצה שהיא לא רק מכונה התקפית, אלא גם קבוצת ההגנה הכי טובה בהיסטוריה.
ומהטיעון "למייקל יש 6 מ-6" סופרים ללברון כשלונות בגמרים. ובהגיון הזה, אתה צודק – עדיף לו לא להגיע לגמר, מאשר להגיע ולהפסיד.
מייקל הוא לא 6 מ-6 אגב. הוא 6 מ-15 עונות. שזה גם מדהים. היו לו עונות שהוא לא הגיע לפיאוף בכלל, והיו כאלה שהוא הפסיד בשלבה מוקדם בפליאוף. אבל זה – לא נחשב כשבאים לתקוף את לברון.
בקיצור, אין בזה הגיון. גם לא מספר אליפויות כפרמטר מכריע, כי אז ביל ראסל גדול ממייקל בדיוק פי 2. הייטריזם = טמטום.
לברון או מייקל בפליאוף
6 מאי 2018 09:28:12לברון ג'יימס בסדרות פליאוף
מאזן כולל: 9-32 לזכותו, שזה 78%
עם קבוצה נחותה במאזן: 6-6 (כולל 2 נצחונות בגמר, אוקלהומה 2012, ג"ס 2016). עתיד כנראה להשתפר אחרי טורונטו… ואולי בוסטון.
עם קבוצה עדיפה במאזן: 3-26 (הפסדים לאורלנדו 2009, בוסטון 2010, והפסד בגמר עם דאלאס 2011).
תכלס לברון לא מפסיד סדרת פליאוף כשהקבוצה שלו עדיפה, מאז 2011 ודאלאס. מאותה שנה, הוא רק מנצח כשהוא עדיף. וכשהוא מגיע עם קבוצה נחותה – הוא ביתרון 3-5, שעשוי לגדול ל-3-7 בסוף פליאוף המזרח.
מרשים מאוד מאוד… עד שמסתכלים על מייקל ג'ורדן שהוא טיפה יותר טוב…
מאזן כולל: 7-29, שזה 80.5% נצחון
עם קבוצה נחותה במאזן: 7-5 לחובתו (כולל נצחונות ב-2 גמרים, פיניקס 93 ויוטה 98)
עם קבוצה עדיפה במאזן: 0-24
גמרים: 0-4 כשהוא עדיף, 0-2 כשהוא נחות
המאזן של לברון בסדרות כשהקבוצה שלו נחותה, יותר טוב מג'ורדן. וזה מרשים. אם אתה בקבוצה חלשה יותר, לברון ייתן לך סיכוי להפתעה מעט יותר טוב ממייקל.
אבל… ג'ורדן לא הפסיד *מעולם* סידרה כשהקבוצה שלו עדיפה. ובתוך זה 4 גמרים, ועוד 2 גמרים כשהקבוצה שלו נחותה. אם אתה בקבוצה עדיפה, לברון עלול למעוד אבל ג'ורדן הוא פוליסת ביטוח: אפס הפסדים.
שמעון טבדי
6 מאי 2018 09:31:00חחח לברון היה נחות מול OKC? הרגת אותי מצחוק.
ההיט היו פייבוריטים מוחלטים מול אוק. לברון היה השחקן הטוב בעולם, וויד טופ 5, בוש טופ 15. לאוק היה רק דוראנט שהיה אולי טופ 10 בלחץ.
לברון או מייקל בפליאוף
6 מאי 2018 09:34:24הבדיקה היא מספרית נטו, עפ"י מספר נצחונות בעונה. בלי העדפות אישיות ומראה עיניים
שמעון
6 מאי 2018 09:38:58בעולם המציאות לברון הפסיד 2 סדרות גמר כפייבוריט מול המאבס ב2011 ומול הספרס ב2014. כמו כן הפסיד לאורלנדו בגמר המזרח כפייבוריט. מצד שני הוא ניצח 2 סדרות כאנדרדוג מול דטרויט ב2007 ומול גולגן סטייט ב2016. כלומר בטוטאל הוא במינוס 1. מייקל לא הפסיד שום סידרה כפייבוריט ולא ניצח שום סידרה כאנדרדוג לכן במאזן הכללי הוא עומד על 0.
לברון או מייקל בפליאוף
6 מאי 2018 09:44:38אין לך שום פרמטר שאפשר לבדוק, זו סתם קביעה שלך. תציע משהו שאפשר למדוד או לבדוק. למשל, להגיד שלברון היה פיבוריט מול אוקלהומה, או בטח ובטח סן אנטוניו ב-2014, זה נגד כל מה שהנתונים מראים, בהבדל עצום (ס"א עם 63 נצחונות ומיאמי עם 50, זה הבדל ענק). כנ"ל לגבי ג'ורדן, שבהחלט ניצח סדרות כאנדרדוג (בתחילת הדרך לפני הקבוצה הגדולה, לך לעונת 89 למשל ויש רק שם 2 סדרות כאלה)
שמעון
6 מאי 2018 09:49:18לך תראה את היחסים בסוכניות ההימורים.
צופה מהצד
6 מאי 2018 09:55:53שמעון מול הספרס ב-2014 הוא לא היה פייבוריט
שמעון טבדי
6 מאי 2018 10:48:53בטח היה פייבוריט. תרשום ברשת ותבין. רק SI הימרו יותר פרשנים שהספרס יקחו ב2014. לברון היה פייבוריט מוחלט בכל 4 השנים שלו בהיט. שיחקו שם 3 מ15 השחקנים הטובים בעולם+אלן וצאלמרס הווינרים.
צופה מהצד
6 מאי 2018 11:11:59סאן אנטוניו שיחקו כדורסל מדהים ב-2014 (גם ב-2013 לצורך העניין) ולפחות לדעתי הם היו הקבוצה הטובה ביותר ב-2014, ואם אני זוכר נכון גם רוב הפרשנים הלכו עם סאן אנטוניו באותה סדרה.
סימור סקגנטי
6 מאי 2018 09:54:08זה לא רציני, הקבוצות של לברון תמיד זרקו זין בעונה הרגילה. אף אחד לא יטען שמול הסלטיקס שנה שעברה או מול אטלנטה בשעתו קליבלנד היו נחותים
לברון או מייקל בפליאוף
6 מאי 2018 09:57:03אף אחד לא צריך לטעון. אלה הנתונים. אין להם צבע וריח.
אם אתה רוצה להציע דרך אחרת לבדיקה, שלא מבוססת על תחושות והעדפות אישיות, בבקשה
שחר
6 מאי 2018 09:42:37מעבר למאזן, גם וגאס חשבה שהת'נאדר עדיפים.
שמעון
6 מאי 2018 09:50:25בסדר גם יוסטון פייבוריטים מול גולדן. יש להם מאזן טוב יותר.
ארז
6 מאי 2018 15:35:21אוקלוהומה היו פייבוריטים על מיאמי.
שכחת לספר על ראסל שכבר אז היה טוב יותר מוויד. חדמשמעית.
שכחת לספר על השחקן ה6 של העונה העונה לשם ג׳ימס הארדן. שכחת לספר על איבקה שעלה אז בכל פרמטר אפשרי של משחק, בוודאי ובוודאי הגנתית, על כריס בוש.
אז אל תמכור לנו בבקשה "היה ם רק דוראנט בתלילת דרכו".
לגבי סרן אנטוניו 2014, לדעתי הכדורסל הכי מרהיב ששוחק איי פעם על ידי איזושהיא קבוצה. אי פעם. זו הייתה שירה.
אז בבקשה בלי הסיפורים האלה על פייבוריטים וכאלה כי זה לא רלוונטי. אגב, ב2014 וויד היה מחפיר בגמר. מחפיר. אני לא מדבר על בוש שהיה בגדר נעלם.
אור
6 מאי 2018 09:52:53היחס בוגאס לא קובע מי פייבוריטית אלא איך למקסם רווחים
.איתי.
6 מאי 2018 09:28:35התרגיל של בוסטון בסיום עם הורפורד היה מתוכנן לגמרי ע"י סטיבנס.
תאורת בדיוק את הדרך בה סימונס שיחק מול בוסטון, בדרך כלל המשחק של הרבה יותר חכם, אני מאמין שהוא עוד יהפוך לכוכב.
לברון הוא השחקן הטוב בכל הזמנים, כרגע ג'ורדן הוא הגדול מכולם, זה יכול להשתנות אם קליבלנד תיקח השנה אליפות.
מנחם לס
6 מאי 2018 17:13:01בחיים לא. אתה לא לוקח צ'אנס בהוצאת חוץ עם כדור גבה להורפורד (שהוא 2.10) נגד קובינגטון (שהוא 2.07 ואתלט הרבה יותר טוב!). זה 50-50 צ'אנס, במקרה הטוב
ולדי קוגן
6 מאי 2018 09:31:33באמת לא מבין מה טורונטו עשו שם,זרקו עליו 2 אין לו זמן לשחרר למישהו אחר.סטיבנס נותן בפלייאוף הזה תצוגת אימון אדירה, יכולים לתת סוויפ לפילי,מי בכלל חשב על זה?בוסטון קאבס תהיה סדרה אדירה
אסף
6 מאי 2018 10:21:16מנחם ועל רקע הדברים שלך על סימונס, ראית את הבגרות של טייטום בהארכה… זה ילד זה? עושה רושם שאיינג' ידע מה הוא עושה שהלך עליו ולא על פולץ…
סטוקטון צודק לגמרי , לארי בירד היה תופעה ייחודית, חוכמת משחק ייחודית . (וגם פה ייחודי)
גיא הרשע
6 מאי 2018 10:33:19שמעון, אתה משכתב את ההיסטוריה.
רוצה לדעת מי היו הפייבוריטים ב-2012, וב-2014?
תרשום בגוגל 2014 nba finals predictions או 2012,
ותבדוק.
תראה שגם ב-ESPN, גם ב-CBS, גם בבליצ'ר, וגם ב-SI,
ההיט לא היו האנדרדוג.
אתה יכול לכתוב שבעיניך הם לא היו הפייבוריטים,
אבל בעיני רוב שאר האוהדים, ופרשני הספורט,
אתה טועה.
שמעון טבדי
6 מאי 2018 10:45:24אני משכתב את ההיסטוריה?? זה בדיוק מה שאמרתי שההיט היו פייבוריטים. איפה ראית שכתבתי שההיט היו אנדרדוג?
שמעון טבדי
6 מאי 2018 10:46:02http://bleacherreport.com/articles/2034880-nba-playoff-predictions-2014-odds-for-top-finals-contenders
הנה ההיט פייבוריטים
שמעון טבדי
6 מאי 2018 10:47:24שוב
https://www.sbnation.com/2012/10/31/3580226/nba-picks-awards-playoffs-2012-2013-hook
מתן גילור
6 מאי 2018 10:53:29שמעון, אתה כנראה לא מבין את ההבדל בין הערכת סיכויים בתחילת העונה/פלייאוף לבין הערכת סיכויים לפני הגמר.
גיא הרשע
6 מאי 2018 11:00:30שמעון, בטעות כתבתי "אנדרדוג", התכוונתי לפייבוריטים.
עכשיו, תחזור ותבדוק את התחזיות לפני סדרות הפיינלס,
לא באפריל או באוקטובר.
שמעון טבדי
6 מאי 2018 11:05:05טוב קבוצה של 3 מ15 השחקנים הטובים בעולם היו אנדרדוג מול דוראנט והילדים חח. תאמינו לעצמכם, זה יותר משכנע.
גיא הרשע
6 מאי 2018 11:16:11אני לא צריך "להאמין לעצמי",
בדיקה פשוטה מגלה את כל מה שצריך לגלות:
http://www.businessinsider.com/thunder-favored-over-heat-nba-finals-2012-6
(תקציר: רוב מוחלט של הפרשנים, ב-ESPN, SI, ו-CBS, בחרו בת'אנדר כמנצחים)
ומה לעשות, בסופו של יום ההגדרה של פייבוריט היא –
אותו אחד שהרוב מאמינים שינצח.
ארז
6 מאי 2018 18:24:33כתבתי לך בתגובה הזו 28.1.2.1.1 על "דוראנט והילדים"
אתה יכול להתייחס ולסתור את דבריי.
סמי
6 מאי 2018 11:07:30דוק, אני מאוד נהנה לקרוא את כל מה שאתה כותב, אבל בבקשה –
"השם נקבה נגזר מהמילה נקב", שזה חור בעברית.
"בקרב המין האנושי קרויה הנקבה הבוגרת אישה", אז בבקשה, במיוחד באינטראקציה עם שאר בני המין האנושי, אמור אישה ולא נקבה.
תודה 🙂
שמעון טבדי
6 מאי 2018 11:11:17גם המילה בעל היא מלשון בעילה אז?
בעל ונקבה הולכים יחדיו או לברון ולאורי
צופה מהצד
6 מאי 2018 11:15:37בשפה האנגלית השימוש במילה 'female" הוא מאוד נפוץ.
אפלטון
6 מאי 2018 11:20:57זו אפילו מילה יותר מכבדת.
גם כשמדברים במדע על ג'נדר יש זכר ונקבה. אין כאן אלמנט של העלבה.
זה קצת צורם כי אנחנו לא רגילים לשימוש במילה הזו אבל בתרגום חופשי מאנגלית זו ממש מילה לא בעייתית.
Ljos
6 מאי 2018 14:24:30הפוך – ג'נדר זה גבר ואישה (והתחום הלא בינארי באמצע וכו').
מין זה זכר ונקבה.
חוץ מזה, כל מילה.
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 13:05:34מה? יש לנו פה אשך ואתה כועס על נקבים?
הרבה בריאות.
Ljos
6 מאי 2018 14:23:23זו פרשנות נפוצה, אבל מין ומגדר הם דברים שונים.
במקרה הספציפי אפשר ככל הנראה להשתמש באישה, אבל אין לטעות שמדובר במילים חלופיות, וכבר הסבירו למה זה בסדר להשתמש במילה נקבה למרות השם המאוד בעייתי שמזכיר את המילה שמקפיצה את קרמר.
מנחם לס
6 מאי 2018 17:17:33אותי לימד המורה קווינט כבר בכיתה ב' שיש זכר ויש נקבה. אני לא יודע מה פתאום הפכו "נקבה" למילה גזענית. למה "זכר" זה בסדר ו"נקבה" לא בסדר?
אפלטון
6 מאי 2018 11:14:20חחח הבחור המלקק מההוקי פשוט קורע. בסוף מישהו יוריד לו את הלשון בסנוקרת, שלא יהיה כזה צפוי עם הליקוקים שלו.
לגבי לברון אין מילים, אגדה.
לגבי טורונטו, פשוט אכזבה קולוסלית. היו סימנים מקדימים, זה ברור. גם אם נתעלם מהשנים הקודמות, היתה הרגשה שהגיעו לפיק מוקדם מדי ונראו מאוד לא טוב בסוף העונה. ההפסד האחרון לקליבלנד בעונה הרגילה הראה שלא משנה כמה קליבלנד קבוצה מוגבלת, לברון יושב להם בתוך הראש עם תופי בונגו. עדיין למרות הכל האמנתי שטורונטו פייבוריטים במזרח. מכה חטא בפני לברון.
לגבי פילי, ולכל הסופרים מסירות בטענה לקבוצה טובה/לא טובה או שמשחקת יפה/לא יפה.
בסוף לא יעזור כלום, התקפה צריכה להיות תכליתית ולנוע לכיוון הסל. כל המשחק הרוחבי הזה לא מביא זריקות יותר קלות כקבוצות עושות סוויצ'ים על הכל. בסוף כשיש לך את הכישרון פיקנרול זה הדרך הכי טובה ומהירה בכדורסל המודרני.
בראון חייב להתחיל להריץ פיקנרול גבוה בין אמביד לסימונס, זה פשוט מתסכל לראות איך בוסטון מנטרלת את כל משחק ההתקפה העומד של פילי ואין להם שום יכולת או רצון לנסות דברים אחרים.
נתן
6 מאי 2018 12:37:10לדעתי מייחסים יותר מידי חשיבות ללברון בהקשר של טורונטו. הם כנראה לא קסוצה ממש טובה. נכון שבסוף לברון קלע כמה זריקות קשות מאד, כולל סל ניצחון, אבל זה לא כל הסיפור.
טורונטו לא קבוצה גדולה, לא מצליחים לבסס יתרון, והכוכבים שלהם לא מספיק יציבים. ללאורי יש יתרון על כל גארד של קליבלנד, והוא לא ניצל אותו עד לסיום המשחק. דרוזן לא פוגע מול אחת ההגנות החלשות בליגה. בקיצור, לא קבוצה מספיק טובה.
מאמיו שלקליבלנד יהיה הרבה יותר קשה מול בוסטון, כמו מול אינדיאנה, והם לר יעברו.
MBK
6 מאי 2018 11:27:30מנחם מעורב מעולה
הפלייאוף במזרח מעניין חבל על הזמן
בוסטון הוציאה את האויר מפילדלפיה שכבר היו מי שפינטזו על גמר שלו מול גולדן סטייט או יוסטון
אפלטון
6 מאי 2018 12:34:51הרוקטס עובדים על הרחבת הרוטציה. יוטה משקשקים.
https://twitter.com/MarkBermanFox26/status/992830054219632642?s=20
אפלטון
6 מאי 2018 12:41:02ללברון רק חסר החליל
https://twitter.com/BleacherReport/status/992987753506844673?s=20
השרת
6 מאי 2018 12:42:34מנחם אני אוכל את הכובע לגבי סימונס ואמביד.
צדקת פשוט בהכל לגביהם ולגבי הסדרה מול בוסטון.
עם איך שהלוחמים נראו לאחרונה (עד החזרה של סטף, נראה מה יהיה בהמשך), יש מצב אני אהיה בעד המזרחית בגמר הכללי. יוסטון לא אופציה מבחינתי לאהדה.
בוסטון פשוט קבוצה מדהימה, וללברון מגיע ואשמח לראות אותו זוכה בתהילה.
ד"ר רזי הופמן
6 מאי 2018 13:04:13אני מתגעגע לדוד דרו. נכון שהקבוצה רצה מצויין ואין בכלל תלונות אבל כדורסל כמו שהוא משחק אין אף אחד בליגה שמשחק. הקליעות שלו משאירות אותך לא פעם עם פה פעור משתאה. נחכה לתחילת שנה הבאה בתקווה שהתוספת שלו ושל היווארד תהיה מה שצריך בשביל לקחת בקלות את המזרח ואחרי כן לזכות ב-באנר 18…
לטס גו סלטיקס.
וואלה in הופס out
6 מאי 2018 13:51:02אתר נחמד….
וואלה in הופס out
6 מאי 2018 13:52:12אבל הנה סיקור שנתמך במציאות:
https://sports.walla.co.il/item/3155416
נתנאל
6 מאי 2018 14:03:07קטע שאפחד לא התייחס לזה שאם סימונס לא זורק את הריבאונד שלקח יש לו 15 שניות להעביר זמן, או במקרה שלו שברור שפחד שיעשו עליו עבירה לנסות למצוא קלעי עונשין טוב…
הוא מראה חוסר ניסיון וחוסר יכולת להתעלות בפלייאוף הזה, אבל זה ממש לא עושה אותו שחקן עונה רגילה שבפלייאוף יכולים לשתק, זה עניין של מחסום מנטאלי שאני מאמין שישתחרר אצלו, הוא בנוי על זרימה במשחק וברגע שהוא ילמד איך לפרק ולהגיב לכל שינוי שהצד השני זורק עלייך, הוא יהיה מדהים וזה בלי לדבר על הקליעה שלו בכלל.
בניגוד אליו מיצ'ל עם הרבה יותר אומץ ויכולת מנהיגות, רק מחפש איך להשתלט על משחקים, אבל גם במקרה שלו לדעתי הוא עושה ב-2 המשחקים האחרונים אובר-ת'ינקינג – שזה מאז שהתוכנית של קובי יצאה. במשחק הראשון זה עבד לו מצוין כי למרות שהוא לא הצליח לקלוע הוא מסר 11 אסיסטים, במשחק השני יוסטון כבר עשו התאמות להתאמות והוא שוב לא הצליח לקבל את ההחלטה הנכונה ברוב המוחלט של המקרים והכריח זריקות.
לעומתם, דווקא טייטום הכי מרשים אותי במשחקים האחרונים, הוא פשוט משחק את המשחק שלו בשטף הקבוצתי, ואפילו הגביר את האגרסיביות וזה לא פוגע לו כמעט בקבלת ההחלטות ובדיוק – והוא הצעיר מבין השלושה… במהלך העונה היה ניתן לראות שהוא בוסר מבחינת היציבות, וגם בסדרה נגד מילווקי הוא לא הגיע כל משחק, אבל מתחילת משחקי המאני משהו אצלו ננעל והוא מביא את זה כבר 5 משחקים רצוף.
בכל מקרה זה מחזור רוקי פסיכי שעוד ישלוט בליגה, הם יבינו כל אחד את השטף שלו ואיך להיות יציבים.
עידן עופר
6 מאי 2018 15:45:44מעורב מעולה מנחם , תודה. יפה שהבאקס מראיינים את האמונד אבל כרגע זה נראה כאילו בודנהולצר או מונטי וויליאמס יקבלו את המשרה.
דווקא בגלל שאין לו קליעה אני חושב שהכי טוב לבן סימונס לשחק בעמדת הרכז, ברגע שיפתח אחת הוא יוכל לדחק יותר אוף דה בול.
מנחם לס
6 מאי 2018 17:23:24עידן, אם מעמדת הרכז הוא פרץ 4 פעמים דרך המרכז ואזור הצבע והגיע לטבעת, מהצד, כמו המיקום של 4, הוא צריך לעבור שחקן אחד בלבד ובצעד אחד הוא בטבעת. היו לו 10 כניסות,ולא 4, לו שיחק 4 במקום 1
בירדמן
6 מאי 2018 18:09:54יותר קל לקלוע זריקת באזר כאשר התוצאה היא שוויון מאשר כשהקבוצה נמצאת בפיגור – כי יש פחות לחץ.
הקליעה של לברון, והקודמת שלו מול אינדיאנה, היו שתיהן במצב של שיוויון.
האם קיים נתון סטטיסטי האומר את אחוזי 'קליעת באזר' מעמדת שיוויון, לעומת האחוזים מעמדת פיגור?
ארז
6 מאי 2018 21:15:22אתה בגישת "בואו נחפש מתחת לשטיח כל פרור אבק שנוכל להגדיר אותו כלכלוך".
בירדמן
7 מאי 2018 12:58:21לא, אני סקרן.
אל תצמיד לי תוויות בבקשה.
השרת
6 מאי 2018 18:09:55אם אני ברט בראון, אני עושה את ההתאמה הבאה:
מעביר את סימונס ל-4 במקום סאריץ הפושר, ומעלה את פולץ ישר מהמחסן בתור רכז.
לכל הפחות את איליאסובה במקום סאריץ.
trusttheprocess
6 מאי 2018 20:00:22הסל של הורפורד היה מתוכנן בהחלט.
סטיבנס ניצל את שיטת ההגנה של בראון עד תוםץ.
בראון תמיד עושה חילופים אוטומטיים, וסטיבנס הריץ תרגיל שמוריס(או בראון) גורם לחילוף של אמביד וקובינגטון וטאטום עושה חסימה על סימונס כדי להרחיק אותו מהסל.
בתחית התרגיל אמביד וסימונס היו מתחת לסל כשהורפורד קלע אמביד היה בקו ב 3 בטופ או דה קי וסימונס נחסם על ידי טאטום(בעבירה שאף פעם לא שורקים) סמוך לקו ה 3 בפינה.
לא תמיד צריך להיות גאון , מה שצריך זה עבודה קשה וסקאוטינג