הרוקטס ופלקינס דורסות במסיבה בשישי / דור בלוך

הרוקטס ופלקינס דורסות במסיבה בשישי / דור בלוך

אז מתח לא היה לנו הלילה, כששני המשחקים הסתיימו בפועל הרבה לפני הבאזר האחרון ודקות רבות של גארבג' איפשרו לארבעת המאמנים לתת דקות לא שגרתיות להרכבים שונים. כצפוי נצחונות גדולים לשתי המובילות במערב שכעת צפויות להיפגש… רגע, אומרים לי באוזניה שזאת הפלקינס שדרסה את הווריורס ולא להיפך. אם כן יש לנו שתי סדרות במערב עם 1-2 לטובת הקבוצה עם יתרון הביתיות, ומשחק 4 הולך להיות קריטי לגבי השאלה האם אנחנו דוהרים לעבר גמר המערב לו חיכינו עונה שלמה או שיוטה והפלקינס מכינות לנו עוד דרמה בפלייאוף הזה.

ניו אורלינס פלקינס (1) 119 – גולדן סטייט ווריורס (2) 100:

אז נכון שאף פעם אי אפשר להספיד את גולדן סטייט והם יכולים לצבור כמות נקודות מטורפת בטווח קצר, אבל אחרי הרבע השלישי במשחק הזה לכולם היה ברור שהסדרה לא תסתיים לפני שנחזור לפחות עוד פעם אחת לקליפורניה.

ניו אורלינס שהייתה מתוסכלת מאוד מההפסד במשחק 2 הראתה התאוששות מנטלית מרשימה. גם הפעם גולדן סטייט הלכה הרבה יותר לקו (12-26), אבל ניו אורלינס לא נתנה לזה להפריע לה, כשהגנה נהדרת של המארחים כפתה על הווריורס 29% מהשלוש לעומת 45% לפלקינס שגם שלטו בריבאונד וכך מנעו מגולדן סטייט את המתפרצות שהיה הכלי המרכזי בו הם הצליחו לשים נקודות על הלוח הלילה.

דיוויס נתן שורה מפלצתית נוספת עם 33 18 ריבאונדים ו-4 חטיפות, הולידי היה סולידי עם 21 וקלארק הוסיף 18 איכותיות מהספסל אבל אולי סיפור המשחק הזה מהצד של ניו אורלינס היה רז'ון רונדו עם 21 אסיסטים ו-10 ריבאונדים עם רק 4 נקודות בדאבל דאבל לא שגרתי וסופר מרשים עבור השחקן הזה ששוב מעלה את הרמה שלו בצורה מטורפת בפלייאוף.

המשחק היה צמוד במרבית המחצית הראשונה, אבל ברבע השלישי הפלקינס עלו ליתרון דו ספרתי ולא הסתכלו יותר לאחור כשהרבע הרביעי היה גארבג' טיים מתמשך.

בצד השני, תומפסון סיים עם 26, דוראנט הוסיף 22 ביום חלש מחוץ לקשת (1 מ-6), וקארי הוסיף 19, כשהווריורס מאוד מתקשים למצוא את ההתקפה שלהם וכעת משחק מספר 4 הופך להיות סיפור מרתק.

יוטה ג'אז (1) 92 – יוסטון רוקטס (2) 113:

משחק פנטסטי של הרוקטס מהשניה הראשונה, כשהניסוי של מיטשל בפוינט גארד נכשל כישלון חרוץ, וסניידר שזכה להרבה מחמאות העונה יצטרך למצוא פתרונות טובים יותר לחיסרון של רוביו אם הוא רוצה שהקבוצה שלו תתעודד מהתבוסה שחטפה הלילה בבית מול הטקסנים.

למן השניה הראשונה היה ברור שהעסק הזה לא עובד, מיטשל לא הצליח לנהל את המשחק, החטיא המון, יוסטון עם הגנה רצחנית חטפה ורצה ופשוט גמרה את המשחק אחרי כמה דקות של כדורסל, כשהיא קולעת באחוזים נהדרים מהשדה (עם אחוזים בינוניים משלוש) ומשיגה לא פחות מ-70 נקודות במחצית הראשונה.

הארדן הוביל עם 25 נקודות ב-30 דקות פושרות במונחיו (2 מ-8 משלוש), פול הוסיף 15, קאפלה סיים עם 11 אבל גם 4 חסימות נהדרות ובלט מאוד בהגנה, וגורדון סיים עם 25 מהספסל כולל 4 מ-8, ובמילים אחרות הרוקטס לקחו את עצת הפריביו, חילקו את הזריקות מאוזן יותר בין שלל הקלעים המוכשרים שלהם וקצרו דיבידנדים.

בצד השני מיטשל קיבל שיעור רב ערך עם 4 מ-16 מהשדה, ל-10 נקודות רובן בגרבג', אוניל הפתיע עם 17 נקודות ב-29 דקות ומשחק נהדר לרוקי, ובארקס הוסיף 14 מהספסל שאולי יגרמו למאמנו לשקול שינוי לקראת משחק מספר 4.

 

 

 

 

וזה נכתב לפני המשחקים:

אחרי שבלילה הקודם שתי סדרות המזרח הלכו ל-0-2 נטול דרמות, הלילה הווריורס ינסו לעשות 0-3 ולעשות צעד לעבר טאוטא הפלקינס, ויהיה בכך משום תועלת משום שזה יפנה את הבמה כולה לסדרה שעל פי שני משחקיה הראשונים מסתמנת כפוטנציאל אמיתי לסדרה גדולה באמת, כאשר הג'אז חוזרים הביתה, ויתרון הביתיות באמתחתם אותו ינסו לגנוב מחדש היוסטון רוקטס.

אז בואו ניגש לאקשן!

ניו אורלינס פלקינס (0) – גולדן סטייט ווריורס (2) 3:00:

בשני המשחקים הראשונים הסיפור היה ברור, ההגנה של הפלקינס לא מסוגלים לעצור את ההתקפה של גולדן סטייט, עם או בלי סטף קארי, ואחרי שראינו איך סן אנטוניו מגבילה את ההתקפה של הווריורס, הפלקינס חטפו מהם 121 ו-123 נקודות בשני המשחקים הראשונים, וכבר לא שומעים הרבה דיבורים על צמד ההגנה המצוין של הפלקינס בקו האחורי.

אחד הדברים שהפלקינס כן לוקחים כמעודדים, לפחות ממשחק 2 הוא השליטה המוחלטת שלהם בצבע, והעובדה שבאופן מוזר הם לא הלכו לקו במשחק הזה (59-20 לווריורס בזריקות עונשין), מה שכמובן הביא לבכי רבתי על השיפוט מהכיוון של הפלקינס, הלחץ שהם מפעילים יחד עם העובדה שהמשחק הבא יהיה בבית צפוי להביא שורה סטטיסטית מאוזנת יותר, בצדק או שלא בצדק.

לקארי היה מאזן של +27 כשהיה על המגרש, במשחק בו עלה מהספסל והוא צפוי לפתוח בחמישיה במשחק מספר 3 מה שנותן עוד יתרון מנטלי קטן לווריורס. כאשר הוא, ודוראנט שקולע עד כה 27.5 נקודות למשחק בכושר קשה מאוד להאט את הווריורס, ושימו לב לכך שקליי תומפסון עם 18.5 נקודות ו-30% בלבד מחוץ לקשת עוד לא ממש הגיע לסידרה הזאת.

מי שלעומת זאת מרשים מאוד ולא מדברים על זה מספיק הוא דריימונד גרין. עם ממוצע טריפל דאבל (18 נקודות 12 ריבאונדים ו-11.5 אסטסים) אף אחד לא מפקפק בחשיבות האדירה של גרין שמהווה סוג של ברומטר, עבור הווריורס בנוסף להיותו מנהיג של ממש, האם הפלקינס מסוגלים לתת לו תשומת לב משמעותית בהגנה כשהם מנסים להתמודד עם עומס הכישרון המטורף של הווריורס?

בצד השני בין אם זה בעזרת עבירות שלא נשרקות או באופן אחר, הווריורס הצליחו להגביל את דיוויס ל-23 נקודות בלבד, ובאופן הזה קשה מאוד לפלקינס לצבור דיי נקודות כדי להתקרב לקצב של גולדן סטייט. חלק מהעניין הוא הקליעה החלדשה של הולידיי שזורק ל-23% משלוש בסידרה, שיפור שלו בקטגוריה הזאת יסייע לפתוח את הצבע ולתת יותר הזדמנויות לדיוויס הלילה.

הימור: הווריורס, קל זה לא יהיה, ב-5

יוטה ג'אז (1) – יוסטון רוקטס (1) 5:30 שידור בערוץ 5:

אחרי לילה שבו ליריבו על תואר רוקי העונה היה משחק מזעזע, דונובן מיטשל ינסה להוכיח שהוא רוקי בשם בלבד, כשקבוצתו תנסה להגן על יתרון הביתיות אותו השיגה במשחק מספר 2 כשהיא חוזרת לביתה.

מיטשל שנאלץ לשחק כפוינט גארד בשל הפציעה של רוביו, חילק 11 אסיסטים, מה שסייעו לקבוצתו לקלוע באחוזים נהדרים, כולל 15 מ-32 מחוץ לקשת בדרך לניצחון כשמעל כולם בלט ג'ו אינגלס עם 7 מ-9 בשלוש כשגם שחקני משנה נוספים כמו ג'יי קארודר ואלק בארקס תורמים את שלהם.

יוטה גם הראתה חוסן מנטלי מרשים כאשר שרדה קמבאק של יוסטון מפיגור 19 ליתרון 5, זה שליוסטון יש את הכישרון הזה, ואת ההתקפה האקספלוקסיבית לא היה כל ספק, הם יעשו ריצות כאלה, העובדה שליוטה יש את הקשיחות להתמודד ולשמור על חוסן מנטאלי זה כבר באמת מרשים.

בצד השני דווקא הקבוצה הביתית התקשתה מאוד מחוץ לקשת כשפול והארדן קולעים 4 מ-15 לשלוש, מה שהיקשה על קבוצתם להיכנס לקצב על אף עוד משחק נהדר של קלינט קאפלה. השוויצרי עם ממוצע דאבל דאבל בשני המשחקים הראשונים וממשיך להראות כדורסל סופר מרשים בגילו הצעיר (23), הוא גם מוביל את קבוצתו בחסימות ואם ישתפר מעט בקטגוריה הזאת יהפוך למפלצת בשני צידי המגרש, אז תמשיכו לעכוב.

יכול להיות שג'יימס הארדן יעשה טוב אם יחלוק יותר מהנטל עם חבריו. הוא קולע 36.5 נקודות למשחק בשני המשחקים הראשונים, הישג מזהיר, כשפול ומסיף 20 וקפלה 18.5, אבל מתחת לשלישיה הזאת יש בור מסויים ובלי סיבה טובה. גורדון, טאקר ואריזה עומדים כולם על מעל 40% מחוץ לקשת ויכול להיות שחלוקת זריקות שוויונית יותר תועיל לרוקטס ביוטה, שם יוסטון לא הפסידה מזה מעל שנתיים.

בג'אז לעומת זאת עם כל המחמאות למיטשל צריך לזכור שהוא זורק 3 מ-15 מהשלוש בסידרה, על אף היכולת המזהירה של אינגלס במשחק מספר 2, מיטשל הוא התורם ההתקפי המרכזי של הקבוצה הזאת ואם הוא לא ישפר את יכולת הקליעה שלו ליוטה יהיה קשה מאוד כי בעוד גובר ופייבורס הם שחקני הגנה נהדרים בהתקפה ליוטה עדיין יש מחסור בכישרון בהשוואה ליריבתה.

בהרגשה שלי, ואני מקווה להתבדות, זה תחילת הסוף של סיפור הסינדרלה הזה, ויוסטון תתחיל לדהור לכיוון גמר המערב מכאן והלאה.

הימור: הרוקטס ב-15

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
377 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
tripledouble
tripledouble
04/05/2018 15:11:05

תודה על פריוויו מצוין, אני איתך בהימורים

Berch
Berch
04/05/2018 15:27:36

תודה על הפרוויו.
מקווה שהפליקנס יגנבו אחד 🙂

רן הנרגן
רן הנרגן
04/05/2018 15:35:23

נפתח ליין של הימורים כמה זמן יקח לשופטים להדביק לגרין 2 עברות? הימור שלי, 4 דקות.

Ish
Ish
04/05/2018 15:37:39

'שווה לעשות מחקר סטטיסטי על מי הם אלו שהכי הרבה מדברים על הקופים של טורונטו/המזפח/השופטים.
ההשערה שלי היא שאחוז מכריע של התגובות הן של אוהדי גולדן סטייט/קובי, או של הייטרים.
(ואז יש את אלו שעבורם אפשר לסמן V על כל הקטגוריות…)

לתחושתי, יש לאותם מגיבים את הצורך העז להסביר שאלו לא הקאבס שניצחו, אלא טורונטו/אינדיאנה/ השלם את החסר, שהפסידו.'

קנית אותי ווישפול, אני הולך על זה. אבל למען האיכות וההגינות אני צריך רשימות של אוהדי ווריירס, אוהדי קובי, הייטרים של לברון, אוהדי לברון, אוהדי ג'ורדן, הייטרים של קובי, הייטרים של ג'ורדן ומגיבים נייטרלים.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/05/2018 15:54:42
הגב ל  Ish

התבוננות קצרה מלמדת המון. לדוגמה:
תגובה מעליך –
אוהד גולדן סטייט.

Ish
Ish
04/05/2018 15:58:52
הגב ל  גיא הרשע

נו יאללה ברצינות. צריך רשימה מסודרת מראש אחרת זה לצייר את המטרה מסביב לחץ.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/05/2018 16:26:59
הגב ל  Ish

צריך מישהו נייטרלי, בשביל להכיו רשימה שכזו.
מישהו זדוני התחזה לאשך, והוא מפיץ תגובות שרומזות שהוא כבר לא יושב ראש ה-"ללל".
אולי הוא יכול לעזור…

Ish
Ish
04/05/2018 17:49:09
הגב ל  גיא הרשע

מבחינתי אתה נייטרלי מספיק בשביל להכין רשימה כזאת וגם שולט היטב החומר המגיבים בהתחשב בזה שכנראה אין הרבה שלא החלפת איתם מספר לא מבוטל של תגובות. לא יכול לחשוב על מישהו מתאים יותר למשימה.

שייקה
שייקה
04/05/2018 18:15:58
הגב ל  גיא הרשע

אני עם איש. כמה מאיתנו צריכים לנדב אותך כדי שה-ocd ייכנס לעניינים…?

גיא הרשע
גיא הרשע
04/05/2018 18:57:26
הגב ל  גיא הרשע

מכה מתחת לחגורה.
הפסיכולוג שלי ממליץ ללוקים ב-OCD לא לקפוץ, ראש קדימה, אל תוך מחילת הארנב.
טוב, לא יכול לצאת מזה.

אז אם זה רק בשביל להצדיק את ההוצאה הכלכלית,
אני אאלץ להקשיב לעצתו של איש המקצוע,
במקום לשידולו של ה-Ish . . .

Ish
Ish
04/05/2018 19:18:06
הגב ל  גיא הרשע

smh

יניב
יניב
04/05/2018 18:45:14
הגב ל  גיא הרשע

גיא חייב להגן על עצמי. חוסר אהבתי ללברון בהחלט לא מהווה שיקול לכך שטורינו עושים באופן קבוע בחיתול מול קליבלנד. עובדה שהדבר היחידי שאמרתי למשל על אינדיאנה שהם היו נאיביים כי היה להם מלא הזדמנויות לקחת. העניין עם טורונטו שכולם ידעו שזה מה שיקרה ורק אתה וברוך הגנתם על טורונטו. ברוך כבר התנצל שהטעה רבים טובים מאיתנו. מחכים רק להתנצלות ממך😄

גיא הרשע
גיא הרשע
04/05/2018 18:54:09
הגב ל  יניב

אתה רוצה לומר שאחרי שצפית בכל המשחק, אחרי שהמחצית הראשונה הייתה כולה בהובלה של טורנטו, למרות הדקות המצוינות של לאב,
ואז אחרי שלברון השתלט על המשחק עם מפגן של סלים ברמת הקושי הגבוהה ביותר (7 פייד אוויי קשים במיוחד רק במחצית השנייה),
סלים ברמה שפשוט אין הרבה מה לעשות חוץ מלהתבונן ולקלל –
אתה עדיין טוען שזה הפסד בגלל פסיכולגיה כזו או אחרת?

מצטער,
לטעמי זו הדוגמה הטובה ביותר לאיך שנרטיב מכתיב את התגובות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/05/2018 15:55:50
הגב ל  Ish

אני אתחיל לעזור לך:

אוהדי לברון – גיא הרשע
הייטרים של קובי – גיא הרשע
הייטרים של הייטרים – גיא הרשע
מגיבים נייטרלים – האשך

לא אלעד רבין
לא אלעד רבין
04/05/2018 17:01:36

יפהIsh
אשך טמיר המקורי
אנינייטרלי
חחחחחח

חדש פה
חדש פה
04/05/2018 23:25:41

דורון תאכל תחת דורון

יניב
יניב
04/05/2018 18:42:31

חחחחח. הרגת אותי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/05/2018 21:10:09
הגב ל  Ish

נייטרלי, לא הייטר של אף אחד.

משוכנע שלטורונטו יש קוף גדול. המשחק השני קצת טשטש את זה עקב התצוגה של לברון (כלומר, גם בלי קוף היו מפסידים), אבל המשחק הראשון וכמובן העבר מצביעים על קוף לא קטן.

ליוסטון יש קופיף שגודלו יתברר בסדרה הנוכחית. כבר שנים שהם קבוצת ליגה משובחת, בשנתיים האחרונות אפילו אדירה, אבל להפסיד בשישה משחקים לספרס של שנה שעברה, עם קוואי פצוע חלק מהסדרה וטוני פצוע בכולה, אחרי שניצחו באופן משכנע את המשחק הראשון, זה חוסר מיצוי הפוטנציאל שלהם. פרמטרים לפיהם נמדד הקוף – החנקויות של הזקן והקליפר, רוטציה של דאנטוני, וירידה בנתונים בהשוואה לעונה הרגילה בכלל, ובאחוזי קליעה בפרט. לדעתי יקטינו את הקוף בהצלחה, אך הוא עדיין שם.

תודה רבה דור.

להערכתי – הלוחמים, באזור העשר הפרש. הרקטות, בשיניים.

עידן עופר
עידן עופר
04/05/2018 16:06:40

תודה על פריוויו מעולה. יוסטון יוטה הולך להיות משחק מעולה, יוטה לדעתי תנצח.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
04/05/2018 16:15:18

משחקי 3 הם הקשים ביותר (דריימונד גרין גם התייחס לחשיבות שלהם אתמול).
המשחקים הללו משקפים בצורה הטובה ביותר את הערך של דוראנט. הלוחמים במשחקי 3 בלי דוראנט בשנים 15' (אליפות) ו-16' (73-9) השיגו בהם שני נצחונות לעומת שישה הפסדים…
עם דוראנט המאזן הוא חמישה נצחונות ואפס הפסדים, כשחוץ מהסדרה מול פורטלנד בסיבוב הראשון עונה שעברה (היה פצוע) דוראנט היה הכוכב והמוציא לפועל המרכזי.
גם היום אני מעריך שדוראנט ירוקן את המחסנית על הפליקנס ויוביל לניצחון במשחק קשה.

דה שוט
דה שוט
04/05/2018 21:45:55

+ 100
ותודה על אחלה פריוויו

מנחם לס
מנחם לס
04/05/2018 16:17:01

הכל יכול לקרות הערב. מצויין דור!

bobby
bobby
04/05/2018 16:39:33

ההימור הבטוח להערב –
אחרי המשחק, הסדרה בין יוסטון ליוטה תעמוד על התוצאה 2-1 לטובת אחת הקבוצות 😉

תודה רבה על הפריוויו!
מקווה שיוסטון יצליחו להתאפס על עצמם ולנצח, ושהפליקנס לפחות ייתנו פייט הוגן לווריורס, כמו במשחק הקודם.

captain beefheart
captain beefheart
04/05/2018 17:00:13
הגב ל  bobby

סיכוי גבוה כן. בטוח? ממש לא.

bobby
bobby
04/05/2018 17:33:32

בהנחה שלא יקרה אירוע טכני כלשהו שימנע מהמשחק להתקיים.
יותר טוב? 😜

captain beefheart
captain beefheart
04/05/2018 18:00:39
הגב ל  bobby

עזוב, יצאה לי בדיחת קרש שניצלה מל"ג בעומר 😉

נתן
נתן
04/05/2018 17:58:11
הגב ל  bobby

בובי, מה שאתה עושה, זה לא הימור, זה ניחוש.
יודע מה ההבדל ביניהם?

bobby
bobby
04/05/2018 19:52:24
הגב ל  נתן

כן כן, כמובן –
💵

רועי ויינברג
04/05/2018 17:10:21

איזה יום פסיכי יא אללה. 2 משחקים אש. 3-0 גולדן והתפוצצות של הארדן בדרך לניצחון יוסטוני לדעתי.

השועל
השועל
04/05/2018 17:36:28

השופטים היום ילכו בצדק עם השקנאים,הרבה ביקורת הייתה עליהם בשני המשחקים הראשונים והרבה מן הביקורת הייתה מוצדקת.

עדיין אני רואה את גולדן איכשהו מגרדים את זה אחרי שהם יהיו בפיגור רוב המשחק,גולדן ב2-5 נק'.

במשחק השני לא הייתי מזלזל ביוטה,מאמן השנה מבחינתי(כן, גם יותר מסטיבנס) וקהל שנותן דחיפה אדירה לקבוצה יחד עם שחקנים שיודעים שאין להם מה להפסיד, מצד שני שני צ'וקרים(לא, הסל ניצחון של פול מול הספרס לא משנה את העובדה שהוא צ'וקר) ומאמן שמקובע יותר מידי,הלחץ יכול לעבוד פה נגד יוסטון.

הרבה מדברים על יוסטון כאיום על גולדן סטייט, אבל הם כרגע נראים לא טוב, שהשלשות לא נופלות הם פשוט משליכים יותר,המשחק שלהם לא שוטף,נגד מיניסוטה זה הספיק,נגד יוטה זה אולי גם יספיק,נגד גולדן זה יגמר ב4-1 במקרה הטוב.

אני אלך פה על יוטה במשחק צמוד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/05/2018 21:17:01
הגב ל  השועל

כאוהד ספרס אני לא יכול לשכוח את הסל הזה והוא בהחלט פוגם בצוקריות של כריס פול. יובל בן שלום כתב פעם שאם הספרס היו עוברים את הקליפרס, להערכתו היו עוברים את יוסטון ויתכן שהיו גוברים על הלוחמים הצעירים. לא חשבתי על זה בזמנו, אבל היום אני חושב שזו הערכה סבירה למדי – הלוחמים היו צעירים יותר, גם הספרס… וגם אם אין לדעת איך זה היה מסתיים, זו הייתה יכולה להיות סדרה אדירה. והסיבה הראשונה שלא צפינו בה בעניין היא כריס פול.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2018 17:46:22

3 : 0 ללוחמים ( לא אלך נגד נטית הלב ) .

Too close to call בעיר אגם המלח .

שמעון
שמעון
04/05/2018 17:53:06

נ"א הערב מנצחת ב-1 הפרש, דוראנט מפספס באזר ביטר.

יוסטון מנצחת ב-4 את יוטה במשחק קשה. אריק גורדון היום מגיע לעבודה אחרי היעדרות ממושכת, תרשמו מעל 20 נק.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2018 18:04:01
הגב ל  שמעון

אני סומך על אחוזי ההצלחה שלך בניבוי המשחקים והסדרות עד כה , ועל כן אני רגוע.

שמעון
שמעון
04/05/2018 18:14:42

נפלתי בנא ואוק עד כה. פגעת ביותר? 6 מ8 זה אחוז מעולה.

כנראה שאפול בפילי בסיבוב הזה אבל קאבס גולדן ויוסטון תרשום. אני חושב שAD יצליח לקחת משחק 1 ולא יהיה מטאטא. נראה.

רוצה להתערב על יוסטון יוטה? על בורגר?

פי 1001 יותר שמעון
פי 1001 יותר שמעון
04/05/2018 23:17:53
הגב ל  שמעון

איזה שטויות!
כל בר דעת עם מעל ל75%נ"א הערב מנצחת ב-1 הפרש, דוראנט מפספס באזר ביטר.

יוסטון מנצחת ב-4 את יוטה במשחק קשה. אריק גורדון היום מגיע לעבודה אחרי היעדרות ממושכת, תרשמו מעל 20 נק. הצלחה בניבוי מסוגל לראות שברור ש

נתן
נתן
04/05/2018 17:56:12

הכל יכול לקרות….
מצחיק מאד. יש רק דבר אחד שיעצור את הווריורס, וזו פציעה, אולי אחת לא תעצור.
אין אף קבוצה שתדגדג אותם עם קרי בריא.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2018 18:11:34

מה זה הבכי כל השיפוט ב-2 הראשונים ? נ"א סיחקו אגרסיבי מאוד. היו 2 הורדות זקיף לאיגי , פאול גס של AD על סטף שלא נשרק , מספר תפיסות של קליי ו-KD בחולצה ועוד כהנה וכהנה. השקנאים הגיעו להרביץ ולשחק אגרסיבי. אין לי תלונות, ולא אמרתי מילה במהלך המשחקים ואחריהם.
אבל אין להתפלא שחלק מזה גם נשרק.
אז עכשיו יש מסע לחץ על השופטים להלילה . אם הלוחמים ישחקו רגוע ויהיו ביום קליעה סביר , זה לא יעזור לנ"א.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2018 18:12:02

סיחקו = שיחקו

עדן
עדן
04/05/2018 18:23:57

אם ביוסטון עסקינן, הפרק החדש של game of zones מעולה

https://youtu.be/XzByC_5nK_4

הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2018 18:29:17
הגב ל  עדן

ראיתי אתמול . גדול .

Hunting for Fowls… It's what I do

Hilarious

הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2018 18:37:08

No one can whine like Blake , he's the best .
Second-best , second-best . Sorry .

הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2018 18:42:02

Don't worry James
Instead of acting like you're getting fouled
Just act like Kendall Jenner

החבר'ה שעושים את הסדרה הזאת ראויים לפרסי טוני .

הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2018 18:50:23

I was eurostepping , I mean I was europe modeling

ענק !

רן הנרגן
רן הנרגן
04/05/2018 18:41:32
הגב ל  עדן

ארסי

ולדי קוגן
04/05/2018 18:32:42

יוטה העם מאחוריכם.רובו בכל אופן. לגבי ניו אורלינס,לדעתי היום הם יקחו לפני שיפסידו את ה-2 הבאים

שמעון
שמעון
04/05/2018 18:36:40

איזה עם איתם? מה אני אעשה עם הנגרים האלו מול גולדן? שעמום תחת.

יוסטון לפחות יהפכו את זה למעניין.

שמייקל
שמייקל
04/05/2018 18:50:33

יוטה מנצחים. מקווה שגם הפליקנס, 50 50 שם.

רן הנרגן
רן הנרגן
04/05/2018 19:06:52

https://www.reddit.com/r/warriors/comments/4kx6j8/the_warriors_have_a_scott_foster_problem/

הלינק מציג סטאטיסטיקה של ניצחונות והפסדים של ג"ס בשנים 2015 – 2016 במשחקי פליאוף עם ובלי השופט הבכיר הלילה סקוט פוסטר.

בלעדיו המאזן 21 – 5

איתו המאזן 4 – 4. בשנים מהניצחונות במשחק הגיע להארכה.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2018 19:13:54
הגב ל  רן הנרגן

סקוט פוסטר הוא אימת שחקני ואוהדי הלוחמים . אם הליגה שולחת אותו לשפוט , היא יודעת למה.

Ljos
Ljos
04/05/2018 19:25:26
הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2018 20:39:51
הגב ל  Ljos

גם זה נכון . פוסטר נבחר כבר בעבר לשופט הגרוע ב-NBA , מה שלא מונע את השיבוץ התדיר שלו למשחקים . היו בעבר שמועות שהוא מהמר על SPREAD של משחקים .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/05/2018 19:33:38

שעות המשחקים:
לוחמים בשלוש בבוקר שעון תל השומר
רקטות בחמש וחצי שעון שדה אליעזר

NBA
NBA
04/05/2018 19:51:59

אורלינס מנצחים ב 4 , יוסטון מנצחים מעל 10

אדם
אדם
04/05/2018 19:52:54

האם רוביו משחק?

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
04/05/2018 22:30:36
הגב ל  אדם

לא

אברבור שחור
אברבור שחור
04/05/2018 20:06:55

מה שעות המשחקים ?

no funny shtuff
no funny shtuff
04/05/2018 20:34:56

גולדן סטייט ויוסטון מנצחות. קל.

(זה בגלל שכל תוצאה שאני חושב שתקרה, קורה בדיוק ההפך).

tripledouble
tripledouble
04/05/2018 22:17:44

יש שידור היום ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/05/2018 23:16:55

עזבו אותכם פלייאוף…

קרבות BULLET (דקה על השעון. ספידדד) בארנה של LICHESS

ההצגה הכי טובה בעיר.

אמן השחמט באתר CHESSNETWORK עם סטרימינג ופרשנות ל

Dr. Drunkenstein (אלוף העולם מגנוס קרלסן)

עוד בזירה : penguingm1 (אנדרו טאנג)

https://lichess.org/streamer/chess-network

Tomer G
Tomer G
04/05/2018 23:52:01

מטורףףףףף

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 0:12:28

איזה סיום אדיר !

האלוף של העם, הפרודיג'י של עולם השחמט המהיר, רב האמן בן ה16 האמריקאי ממוצא סיני הידוע בכינויו penguingm1 מקדים בפוטו פיניש את הכוכב העולה 2003Alireza רב אמן בן 15 מאיראן.

העולם שייך לצעירים.

בזירות המהירות ובוריאנטים השונים של סוגיי השחמט, האינטרנט עושה לשחמט קצת ממה שהוא עשה לזירה של הפוקר. האינטרנט מזריק דם חדש, שנותנת פייט לגווארדיה היותר הממסדית.

ומגנוס… סיים 7.. אחרי שבזירות הקודמות נתן RUN מטורף ותרם כל פעם את כספיי הזכייה לטורניר הבא אחריו… הפעם הלך הכסף.

tripledouble
tripledouble
05/05/2018 0:52:06

סטוקטון אתה משחק בchess.com במקרה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 1:18:35
הגב ל  tripledouble

לא. הניגודיות של הצבעים בלוחות שלהם על הפנים.

הגרפיקאי שם שהחליט על ירוק אצות/אוף וויט עששת..
צריך להיות מפוטר..

שלא לדבר על כך שלאסתטיקה של הכלים שלהם אין כריזמה..

אני אליטיסט עם דרישות גבוהות.

אבל יצא לי לשחק שם וריאנט שחמט ל 4 מתחרים. אם מבטלים שם את מימד הזמן (ללא תורות) זה יהיה פורמט אדיר.

Benjo
Benjo
05/05/2018 0:40:27

תחושה שלי ( איך שמעון אומר – תרשמו!!) במשחק הראשון ג"ס תנצח או הפליקנס ובמשחק השני יוסטון תנצח או שיוטה.
בדרך כלל כשיש לי את התחושה הזאת אני צודק. נחיה ונראה מקוה שלא אתבדה.

זיו פנמה
זיו פנמה
05/05/2018 4:50:56
הגב ל  Benjo

אה אה

Benjo
Benjo
05/05/2018 5:32:22
הגב ל  Benjo

הכונה כמוהן במשחק השני היתה שמי שינצח זו יוטה יוסטון… 🙂 לא יוטה או יוטה… (כנגד כל בעלי הכושר ה"נבואי" כאן ) וזה נכתב לפני שהמשחק השני מתחיל

כדור הרעם
כדור הרעם
05/05/2018 0:57:37

דה שוט אתה נוכל.
בפוסט אחר ניסית לצייר אותי כמי שהפסיק לאהוד את הרעמים בעקבות עזיבתו של דוראנט.
אני אוהד כדורסל קבוצתי, חכם ויפה, והפסקתי לאהוד את הרעמים עוד לפני שהארדן עזב את הקבוצה בטרייד ההוא.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 3:05:30
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 3:05:56
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 3:06:30
גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 3:17:53

אם לא יסבירו לפליקנס שלמסור את הכדור החוצה לא נותן נק',
הרבה סיכוי, לא יהיה להם . . .

סוסמעץ
סוסמעץ
05/05/2018 3:18:16

תודה יה ממזר

הסולי
הסולי
05/05/2018 3:18:41

איכס קרי

רן הנרגן
רן הנרגן
05/05/2018 3:23:08

ניו אורלינס שומרים עם הידים. ג"ס שומרים עם הרגלים, מה הפלא שלניו אורלינס יש כבר 3 עברות?

הסולי
הסולי
05/05/2018 3:25:09
הגב ל  רן הנרגן

גם ג"ס שומרים עם הידיים…השופטים נותנים להם יותר כבוד

השועל
השועל
05/05/2018 3:23:24

דריימונד בינתיים נותן בסידרה הגנה מדהימה על דיוויס,אין לו את הנתונים של גוברט או אמביד אבל הוא פשוט הרבה יותר חכם מהם במשחק הגנה שלו,מבחינתי הוא שחקן ההגנה הטוב ביותר בליגה.

שעיה
שעיה
05/05/2018 3:30:35

הדלקתי לראות אם כדאי לשבת לראות. מקווה שהיו אורלינס ימשיכו כך

כדור הרעם
כדור הרעם
05/05/2018 3:36:50

מה הקטע של דוראנט שכל כדור שמגיע אליו ישר נזרק לעבר הסל?
הוא לא יודע למסור?
כשהוא היה באוקלהומה אהבתי אותי, מאז שהוא אצל הלוחמים אני יותר ויותר לא מחבב אותו.

Smiley
Smiley
05/05/2018 3:38:58

אנרגיות טובות לפליקנס. השאלה אם ג'נטרי יוכל לתזמן את החילופים שישמרו על הקצב והרמה הזו.

הווריורס בינתיים שכחו את ההגנה שלהם במפרץ

שעיה
שעיה
05/05/2018 3:39:35

הולידיי אחד השחקנים האנדרייטד בנבא. שחקן נפלא בשני צידי המגרש. בנוסף, לך תמצא גארד שמסתדר עם רונדו. כנראה שהאלידיי הוא גם אדם נוח.

Smiley
Smiley
05/05/2018 3:41:38
הגב ל  שעיה

משחק מצויין ברבע הראשון. כל פעם שקארי מולו הוא הולך באגרסיביות לסל ומתקיף אותו

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 3:52:11
הגב ל  Smiley

עזוב, אנשים ששונאים את דוראנט זה כמו אנשים שעדיין קוראים ללברון "לה פלופ" וכו' – אין טעם הם לא רואים את אותו משחק.

שעיה
שעיה
05/05/2018 3:42:36

דוראנט זה הלברון של המערב. משחק שבנוי על סיוע מהשופטים. מוסר רק כשמתחשק לו. בעל יתרונות פיזיים. והכי חשוב, אדיר נגד פראיירים, מתפוגג נגד קבוצות רציניות.

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 3:48:09

אז ההפרש בקליעות העונשין הוא בגלל שהווריורס שומרים עם הרגלים…

המציאו שיטה חדשה לשמור בלי עבירות גולדן סטייט, גאונים.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/05/2018 4:00:29
הגב ל  .איתי.

במקום ללעוג תסתכל.

גרין עומד יש עם ידיים מתוחות. הוא לוחץ עם החזה אבל עומד בצילינדר שלו. גם קלי שומר כך

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 4:05:07
הגב ל  רן הנרגן

אמרתי – גאונים.

שעיה
שעיה
05/05/2018 3:48:32

אם קליי נכנס למשחק יהיה מאוד קשה לנצח

הסולי
הסולי
05/05/2018 3:50:11

דיוויס חייב למצוא דרך לעלות על הלוח

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
05/05/2018 3:51:32

ממליץ לכולם להתמקד בכמה מההתקפות של הלוחמים רק בקליי ובשומר שלו.
כמות התנועה שהוא עושה בלי כדור מדהימה.
שומר שלא עומד בקצב או מרפה לשניה מהמרדף הזה משלם

Smiley
Smiley
05/05/2018 3:53:34

הפליקנס בינתיים מרוויחים יום קיעות לא משהו של הווריורס.

Smiley
Smiley
05/05/2018 3:54:53

הפליקנס צריכים ללכת לדיוויס. הוא מטייל במגרש עד עכשיו

Smiley
Smiley
05/05/2018 3:58:51

טוב… דיוויס במשחק

שעיה
שעיה
05/05/2018 4:04:03

ניו אורלינס לא נלחצים כשגולדן סוגרים את ההפרש וזה טוב.

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 4:04:11

לניו אורלינס יש איזה גיבוש מיוחד בין השחקנים, יפה מאוד לראות.

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 4:08:22

גולדן סטייט שכחו איך לשמור עם הרגליים, אולי הם ייזכרו במחצית.

שעיה
שעיה
05/05/2018 4:10:36

לא רע עד עכשיו. מקווה שהנבלות לא יתעוררו

Smiley
Smiley
05/05/2018 4:11:28

הפליקנס יכולים לרדת מאוכזבים מסיום המחצית כי הם עושים את הדברים נכון.
רונדו מנהל את המשחק נהדר, דיוויס נכנס למשחק והם מתקיפים את קארי בהגנה וגורמים לו לשמור.
הווריורס לא שומרים טוב, אבל לפחחות התחילו לפגוע מבחוץ

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 4:11:36

קבוצה מפלצתית הווריורס, אני לא רואה אותם מפסידים 4 משחקים לאף קבוצה, ואם לברון ינצח אותם הוא השחקן הגדול בכל הזמנים.

כדור הרעם
כדור הרעם
05/05/2018 4:13:30
הגב ל  .איתי.

לברון לא ינצח אותם

אבשלום חום
אבשלום חום
05/05/2018 4:21:18

לברון משחק עם קבוצת יורוליג שכל שחקן אחר בליגה לא היה מביא אפילו לפליאוף
ינצח את הגולדנים בשנים הבאות בקבוצה חדשה. אם הוא רוצה עוד טבעות, וזה מה שמפחיד פה הרבה אנשים

יואל
יואל
05/05/2018 4:37:00

למה מפחדים,חחחחח
הזיות של ילד

השועל
השועל
05/05/2018 4:16:11
הגב ל  .איתי.

שנה שעברה השופטים היו צריכים ממש להגיש את משחק 4 בשביל לברון כדי שזה לא יגמר בסוויפ,השנה כל משחק ביניהם לאיגמר לפחות 15+ הפרש.

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 4:18:55
הגב ל  השועל

נודניקים אתם עם השופטים שלכם, אין לי כוח. שקט.

אבשלום חום
אבשלום חום
05/05/2018 4:23:22
הגב ל  השועל

אתה משקר. המשחק נגמר בהפרש גדול בזכות ערב קליעה נדיר של קליבלנד.
באיזה קלות אנשים משקרים, מדהים….

השועל
השועל
05/05/2018 5:04:04
מחפצה מנמצה
05/05/2018 4:15:29

אני מקווה שהנבלות יתעוררו כי פליקנס קבוצה בינונית

שעיה
שעיה
05/05/2018 4:34:21

בהחלט נבלות ובהחלט בינוניים

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 4:16:54

אני אוהב כיצד ראז'ון רונדו מתגרה כל הזמן בדריימונד גרין

הסולי
הסולי
05/05/2018 4:28:22
הגב ל  מנחם לס

אז אהבת את זה עכשיו

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 4:26:49

לא יכולתי לבקש דוגמה טובה יותר לזיכרון סלקטיבי,
מאשר הדוגמה של משחק 4 בשנה שעברה כדוגמה ל-"השופטים ניצחו".
רק להזכיר –
המשחק נגמר ב-19 הפרש,
קליבלנד קלעו ברבע הראשון 49 נק',
וסיימו את המשחק עם 24 מ-45 מהשלוש.
השופטים זרקו ל-3?
השופטים קרבו את הטבעת?
(ובמאמר מוסגר, גולדן סטייט זרקו באותו משחק 36 פעמים מה-3, הקאבס 31)

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 4:30:17
הגב ל  גיא הרשע

לא מבין איך יש לך כוח, כל הכבוד.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 4:32:44
הגב ל  .איתי.

אני כל פעם אומר לעצמי להתעלם,
ובכל פעם נכשל מחדש. . .

הסולי
הסולי
05/05/2018 4:34:06
הגב ל  גיא הרשע

דון קישוט לא בחר להילחם בתנות רוח זה היה חזק ממנו – וביותר רצינות, כל הכבוד לך גיא

אבשלום חום
אבשלום חום
05/05/2018 4:33:18
הגב ל  גיא הרשע

לסיכום: שועל הוא שקרן.
אל תתייחס אליו יותר. מומלץ

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 4:38:03
הגב ל  גיא הרשע

לא.

אבל מצבת עבירות השחקנים של גולדן היתה מלאה מהרבע הראשון.

ככה הרבה יותר קשה לשמור בהגנה וגם ליצור מומנטום בהתקפה.

עכשיו ממש אין לי כוח להתווכח אם היה או לא היה שיפוט מוטה, הנק' שלי מתייחסת רק לטענה שלך ש"אם קליבלנד קלעו באחוזים גבוהים, אז שאר הטענות לא רלוונטיות".

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 4:51:12

היה 15 הפרש כבר אחרי 5 דקות.
ולא היה שחקן גולדן סטייט שסיים את המשחק עם יותר מ-4 עבירות.

לי זה נשמע כמו תירוצים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 5:07:30
הגב ל  גיא הרשע

אתה מבין מה זה להגיב לגופו של עניין ?

אני הגבתי על זה :

"המשחק נגמר ב-19 הפרש,
קליבלנד קלעו ברבע הראשון 49 נק',
וסיימו את המשחק עם 24 מ-45 מהשלוש.
השופטים זרקו ל-3?
השופטים קרבו את הטבעת?
(ובמאמר מוסגר, גולדן סטייט זרקו באותו משחק 36 פעמים מה-3, הקאבס 31)"

אלו התוצאות. לא בהכרח הנסיבות.

דבר שני – היה 15 הפרש אחרי 5 דק'.. נו אז ?

בדיעבד אולי לא היה כזה, אבל במהלך המשחק זה משפיע על היכולת שלך להגן, יכול להיות שבגלל שהם צברו הרבה נק' מוקדמות, הם נמנעו לעשות עבירות יותר מאוחר מה שהשפיע על האינטסיביות ההגנתי שלהם, בנוסף זה מכריח רוטציות אחרות, ומקשה ליצור מומנטום התקפי, כשאתה ניגש לספסלכמו שכבר אמרתי.

אתה רוצה להגיד שהעבירות מוצדקות. סבבה.. זה כבר סיפור אחר.
אבל לטעון שבגלל שהקאבס קלעו באחוזים גבוהים מבלי שהשופטים הקריבו להם את הסל, מוכיח שלשופטים אין שום קשר לזה, זה ערבב בין 2 דברים שונים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 5:10:43

תיקון :

"בדיעבד אולי לא היה כזה שחקן שצבר 4 עבירותת, אבל במהלך המשחק זה משפיע על היכולת שלך להגן, יכול להיות שבגלל שהם צברו הרבה עבירות מוקדמות, הם נמנעו לעשות עבירות יותר מאוחר מה שהשפיע על האינטנסיביות בהגנה שלהם.. וכ"ו…

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 4:31:34

רונדו מלך

Smiley
Smiley
05/05/2018 4:32:21

איזו פתיחת מחצית לפליקנס

שעיה
שעיה
05/05/2018 4:36:04

מישהו ראה פאול?

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 4:36:20

הדבר השאותי הכי מרשים בפליקנס, זו הכימיה בין רונדו להולידיי.
אני לא ראיתי אף פעם את רונדו מחובר כל כך. בבבוסטון הוא היה אדיר,
אבל הוא תמיד היה מנותק, כמו חייזר בין אנשים.
בפליקנס, רואים אותו ואת הולידיי כל הזמן באינטראקציה חיובית.

הפליקנס, ינצחו, יפסידו, לא משנה. יש להם הרבה דברים חיוביים לקחת מהפלייאוף לקראת העונה הבאה.

יואל
יואל
05/05/2018 4:45:07
הגב ל  גיא הרשע

+1 אני והרשע מסכימים,לא יאומן

הסולי
הסולי
05/05/2018 4:37:28

רונדו תענוג

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 4:40:28

רונדו הפך למנהיג ולמבוגר האחראי, ורואים שהשחקנים האחרים אוהבים אותו.

שעיה
שעיה
05/05/2018 4:40:51

לפרק, לפרק, לפרק

Smiley
Smiley
05/05/2018 4:41:59

הפליקנס כנראה יסיימו את הסיפור של המשחק הזה ברבע השלישי

הסולי
הסולי
05/05/2018 4:44:51
הגב ל  Smiley

לא הייתי ממהר להיות נחרץ כל כך – לג"ס יש תמיד מספיק נשק בשביל לייצר ריצה בזמן קצר…מקווה שאתבדה אבל ניו אורלינס עוד לא יכולים להוריד את הרגל מהגז…רחוק מזה

Smiley
Smiley
05/05/2018 4:54:50
הגב ל  הסולי

נכון. ג"ס בריצה אחת יכולה למחוק פיגור. אם כי נראה שהיום זה פשוט לא היום שינצחו.
על המשחק הזה רשום בגדול פליקנס

השועל
השועל
05/05/2018 4:43:36

יש סוג של זחיחות אצל הלוחמים,הם משחקים כאילו זה משחק בעונה הרגילה ולא בפלייאוף,אפילו אפשר להגיד שהם די אדישים,כאילו הם יודעים שלא נורא אפשר במשחק הבא לשחק טוב יותר ואין צורך לדאוג.

יואל
יואל
05/05/2018 4:44:02

גועל נפש,הפרסומות,במיוחד כל השומני המג'אייף

זיו פנמה
זיו פנמה
05/05/2018 5:03:17
הגב ל  יואל

דווקא הפרסומת לתפוצ'יפס נחמדה (עם המכשיר הזה שמגלה מי אכל)

הייט אשברי
הייט אשברי
05/05/2018 4:44:22

אם טורונטו היתה שומרת אתמול כמו נ"א , הלברונים היו יוצאים עם הפסד.
רק שטורונטו שמרו מחפיר.

מוש השור
מוש השור
05/05/2018 4:55:26

מה שעושה לך את זה.

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 4:44:27

הדבר החשוב ביותר נגד גולדן סטייט הוא לא לפחד מהם ולבוא עם המשחק הרגיל שלך. תסתכל עליהם והם בכלל לא כאלה גדולים כפי שעושים מהם

הייט אשברי
הייט אשברי
05/05/2018 4:57:45
הגב ל  מנחם לס

אבחנה מעניינת – ולפיה כל הקבוצות הגדולות ב-NBA מעולם לא הפסידו.
אתה משעשע .

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 5:02:33
הגב ל  מנחם לס

סטיב קר משחק אותה פאסון כאילו כלום לא קורה. הפליקנס מעלים הפרש מ-15 ל-22? לא קרה כלום.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 4:48:58

יאללה…היה נחמד. נעבור ליוטה.

השועל
השועל
05/05/2018 4:50:24

ליבינגסטון אף פעם לא היה משהו מדהים,הרבה גם בגלל הפציעה הנוראית שלו,אבל בשנתיים האחרונות הוא פשוט נראה כמו צל של עצמו,פעם עוד הייתה יכול לסמוך עליו שינהל נכון את ההתקפה מידי פעם,יתן את הג'מאפ בסיבוב, והיום פשוט כלום לא נשאר מזה.

אבשלום חום
אבשלום חום
05/05/2018 4:59:01
הגב ל  השועל

אבל מה עם משחק 4 שהשופטים נתנו ללברון?

השועל
השועל
05/05/2018 5:05:19

אל תבכה,השנה גם זה לא יעזור ללברון לקחת משחק מהם.

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 4:54:11

גולדן יכולים עוד לחזור.

מוש השור
מוש השור
05/05/2018 4:55:54
הגב ל  .איתי.

מסכים, משחק מאוד מאוד רחוק מלהיות גמור

Smiley
Smiley
05/05/2018 4:56:02

אתפלא מאוד עם הפליקנס ישמטו את היתרון ויפסידו את זה.

Smiley
Smiley
05/05/2018 4:56:36
הגב ל  Smiley

נראה כי ג"ס באו "לנוח" משחק אחד בניו אורלינס ולסיים את זה ב-5 אצלם בבית

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2018 4:56:28

גולדן סטייט גם במשחק הקודם לא נראו וואו, השד הרבה פחות נורא חשוב מאוד ליוסטון שמראה להם שאפשר להפיל את החיה

השועל
השועל
05/05/2018 4:57:26

זה לא בדיוק שיוסטון נראית מדהים עד עכשיו.

השועל
השועל
05/05/2018 4:56:41

קר צריך להתחיל את הרבע עם החמישיה החזקה ביותר ולתת פוש אחרון,לא יצליח תן להם לנוח ולמשחק הבא.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 4:57:04

לא הייט,
ההבדל בין הקאבס של אתמול, לגולדן סטייט הלילה, הוא שהזריקות המטורפות של לברון נכנסו,
הפול אפס של קרי ודוראנט –
פחות.

הייט אשברי
הייט אשברי
05/05/2018 5:04:41
הגב ל  גיא הרשע

אתה פשוט עיוור . ההבדל הוא בהגנות . אין כמעט זריקה של ג"ס שאינה קונטסטד – וחזק. בנוסף , נ"א מתישיה את ההתקפה של הווריורס.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 5:11:51

יואל בטעות כתב כתגובה רגילה, ולא חיבר את זה למקום המתוכנן,
כתגובה אליך:

"מוזר מאוד ,הזחיחות הזאת,אולי זה סוג של שובע ועייפות."

(אני לא מבין איך אני עיוור, אם אתה בכלל לא צפית במשחק של טורונטו???)

הייט אשברי
הייט אשברי
05/05/2018 5:14:04
הגב ל  גיא הרשע

אתה פשוט אובססיבי . תרפה. תתרגל קצת יוגה .

מוש השור
מוש השור
05/05/2018 5:13:38

זה לא יאומן, מעולם לא ראיתי תגובה שלך שלא מקטינה קבוצות אחרות. לברון נתן אתמול את אחת מהופעות הפלייאוף הכי גדולות בכל הזמנים, רוב הזמן הייתה עליו הגנה מצויינת אבל אתה חייב להקטין את זה כדי להאדיר את הקבוצה שלך.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 5:16:54
הגב ל  מוש השור

אתה לא יודע שכל מי שעל העגלה הוא אובססיבי/עיוור???

מוש השור
מוש השור
05/05/2018 5:21:45
הגב ל  גיא הרשע

עכשיו יש משהו חדש א, ל, תלונות על שיפוט טרום משחק ותלונות על הגנות של קבוצות שאתה בכלל לא משחק נגדן 😂😂, נו שוויין

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 5:18:50
הגב ל  גיא הרשע

ההגנה של טורונטו היתה זוועתית. לברון היה ענק, לקח מה שנתנו לו.
זה לא חייב לסתורק 1 את השני.

בשלב מאוד מסוים ומוקדם מישהו היה חייב להיכנס לו לגופיה, ולהכריח אותו לדהור פנימה, ואם ההגנה שלהם מספיק טובה כמו של גולדן, אז הסוויצ'ים ההגנתיים צריכים לחפות ולתת עזרה כשלברון דוהר פנימה ומחפש להוציא, אבל שומר עליו רוקי..
על הבק דורז של קווין לאב, קורבר ושות' אני לא רוצה להרחיב, זה מביך לקבל כאלו מהתקפה סטטית כזו, זה ממש לא דומה להתקפה של גולדן כמו שציינת ששם זה נובע מתנועה של השחקנים והכדור, בקליבנד רק השחקנים נעים, וגם לא הכי מהר שבעולם.

גיא
גיא
05/05/2018 10:49:48

איזה הגנה רשלנית, נותת זריקות turn around fade away צעד בתוך קשת השלוש במקום מממממ.. מה?

זיו פנמה
זיו פנמה
05/05/2018 4:57:35

אפשר להלל את רונדו בלי הפסקה. ולפעמים בצדק – על תבונת המשחק, ראייתהמשחק, הנסיון, ההתעלות בפלייאוף.

אבל

הנאיביות של הגנת הווריירס היא הסיפור בעיניי.

רונדו הוא לא פקטור בקליעה מחצי מרחק ו/או משלוש. נכון – מפעם לפעם הוא יקלע שלשה או שתיים, או ג'אמפ מחצי מרחק או שניים. אבל אני, כמאמן, מוכן לחיות עם 20 נק' שלו למשחק על חשבון האסיסטים שלו.

ולמה נאיביות? כי לא ייתכן שפעם אחר פעם הווריירס נופלים למלכודת הפיק אנד רול המגוחכת הזאת של רונדו עם דיוויס. תשנו הגנה, תפעילו את הראש – אבל אל תעזבו את דיוויס בחילוף. מוזר.

זיו פנמה
זיו פנמה
05/05/2018 4:59:39
הגב ל  זיו פנמה

11:03 דק' לסיום הרבע ברביעי היא דוגמה טובה לנ"ל. צעדים של רונדו

השועל
השועל
05/05/2018 5:00:20

הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה,ליווינגסטון זה אחד השומרים הכי עלובים בליגה,כל פעם הוא מאחר או מפספס את השמירה,90% מהפעמיים הוא גם נותן לשומר סל+עבירה.

כדור הרעם
כדור הרעם
05/05/2018 5:00:47

הלוחמים לא הגיעו הלילה למשחק.
פשוט מביך.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/05/2018 5:02:43

גיא צודק וזהו

הייט אשברי
הייט אשברי
05/05/2018 5:02:43

הלוחמים נראים אדישים משהו . יכול להיות שקר סיכם עם חברו הטוב ג'נטרי על סוויפ ג'נטלמני ?

זיו פנמה
זיו פנמה
05/05/2018 5:04:05

הם קלטו שזה לא הערב שלהם ושומרים אנרגיה למשחק 4 שהוא החשוב ביותר בסדרה.

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 5:05:04

וסטיב קר נותן לזהלהמשיך כאילו מאומה לא קרה. כל הסוד נגד גולדן סטייט הוא לשחק נגדם ללא פחד. משחק רגיל, ואז הם בכלל לא שד כזה, בלי סנטר לחלוטין

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 5:05:47

פייי איזו השפלה לווריורס.

זיו פנמה
זיו פנמה
05/05/2018 5:10:05
הגב ל  no funny shtuff

השפלה?

מי יזכור את זה..

יואל
יואל
05/05/2018 5:07:13

מוזר מאוד ,הזחיחות הזאת,אולי זה סוג של שובע ועייפות

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
05/05/2018 5:10:04

שאפו לשקנאים מי ייתן ויסחטו את המפלצת השחצנית מהמפרץ ל7 משחקים, היום ההייטרים יבכו שוב על שיפוט כשיוסטון תנצח (אינני אוהד יוסטון, פשוט לא מבין את השנאה כלפיהם)

זיו פנמה
זיו פנמה
05/05/2018 5:10:21

לא יקרה

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
05/05/2018 5:26:55
הגב ל  זיו פנמה

מה לא יקרה? 7 משחקים? כן גם אני חושב שלא.. כנראה 5 משחקים

הסבר
הסבר
05/05/2018 5:16:43

שונאים כל מי שמאיים על עוד אליפות של גולדן סטיט, לברון הארדן השופטים או ראסל הבוגד שנשאר באוקלהומה

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 5:10:10

אפשר להוציא את דיוויס שינוח קצת. לא נעים מה שהוא עושה להם..

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
05/05/2018 5:14:44
הגב ל  no funny shtuff

נעים מאד
דייויס עושה מהקפקייק דונאט ומגרין הוא עושה חרX-דל

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 5:11:15

עכשיו סטיב קר לוקח טיים. נו באמת

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 5:11:52

מביך..

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
05/05/2018 5:13:35

בלו אפ ניו אורלינס. רונדו עם משחק ניהולי לפנתיאון.

השועל
השועל
05/05/2018 5:14:28

מה רונדו משחק אותה קשוח,אני לא יודע איך אפשר לכבד שחקן כמוהו אחרי מה שהוא עשה בדאלאס,למרות כל הכישרון שלו הוא headcase רציני, גם שנה שעברה הרגל שהוא שם לקראודר והניסיון לפצוע אותו.

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 5:16:39

למה דיוויס משחק? ג"ס גבר הושיבו אץ כל הסטארטרס.
התבוסה נעולה בפלומבה.

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 5:18:57
הגב ל  no funny shtuff

ועוד כשזאזא על המגרש..

זהו-יצאו.

מחפצה מנמצה
05/05/2018 5:16:42

לא נורא, יש גם ימים כאלה

השועל
השועל
05/05/2018 5:17:00

רק חסר לג'נטרי שדיוויס או רונדו יפצעו רק על ההתעקשות שלו לשים אותם ולרפד את הסטטיסטיקה.

הייט אשברי
הייט אשברי
05/05/2018 5:17:47

רונדו נשאר על המגרש כדי לקושש עוד כמה אסיסטים נגד מחליפי הלוחמים . בושה.

זיו פנמה
זיו פנמה
05/05/2018 5:21:45

עזוב בחייך.. מי יזכור את זה?

FuckTheRefs
FuckTheRefs
05/05/2018 5:22:48

דייי כבר עם השטויות האלה איפפפפ.
חסר לו אסיסט לקביעת שיא פליאוף אישי אז למה שלא ינסה להשיג זאת?
כמה פעמים יהיו לו הזדמנויות?

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 5:26:57
הגב ל  FuckTheRefs

רק לקליי מותר לנסות ללכת עלח שיאי נק' ברבע,
ולקרי על שיאי שלשות.
כל האחרים –
בושה.
מה לא ברור?

FuckTheRefs
FuckTheRefs
05/05/2018 5:28:47
הגב ל  גיא הרשע

אהה שכחתי…
רונדו צריך להתבייש על הנסיון הזה …פוייה רונדו,פוייה!

.איתי.
.איתי.
05/05/2018 5:30:06

הייט זה פשוט שטויות – למה שלא יקבע שיא פלייאוף, וטפ?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
05/05/2018 5:18:56

פסוליה זה יום של פצצה
פסוליה לכל ידוע
פסוליה לי ולך
פסוליה טהה אהה,
הלך הפטלה, יצא הסחוס, נקרעה הרצועה….

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
05/05/2018 5:19:55

פלייאוף רונדו בהתגלמותו.
4 נקודות על 21 אסיסטים (למרות שעם איך שסופרים אסיסטים בליגה הזאת המספר כנראה נמוך ב 2-3)

זיו פנמה
זיו פנמה
05/05/2018 5:21:11

לדעתי התופעה הזאת של הכנסת שחקני ספסל יחד במכה כהודאה בהפסד היא מבישה ולא מכבדת את השחקנים.
יש דרכים אחרות לעשות זאת, כמו חילופים בהדרגה, למשל.

זה לא ספורטיבי והלוואי שיחוקקו משהו נגד זה. ואני מדבר על הקבוצה המפסידה. שהמנצחת תעשה מה שהיא רוצה.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 5:24:44

משחק פלייאוף שני בקריירה של רונדו עם 20+ אסיסטים.
הוא השחקן הפעיל היחיד עם משחק פלייאוף של 20+ אסיסטים,
כאשר בעשור האחרון הוא היחיד עם משחק שכזה (הלילה, וב-2011).
לפניו, זה היה נאש עם משחק שכזה (2007),
ולפני כן, סטוקטון ב-96'.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 5:27:21
no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 5:27:53

טוב.. התחיל נהדר עם הקריעה של הווריורס.
עכשיו למנה העיקרית.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/05/2018 5:28:02

אם רונדו היה לחוץ על דפי הסטטיסטיקה הוא היה קולע עוד כמה נקודות ומגיע לאחד ה TD המרשימים בהיסטוריה – עם 21 אסיסטים.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 5:31:25

יש לו כבר אחד עם 20 אסיסטים.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 5:30:11

אני חייב להכות על חטא.
לא חשבתי שלרונדו עדיין יש "את זה".
בתחילת השנה, לא חשבתי שהפליקנס בכלל מעפילים לפלייאוף.

יש פעמים שפשוט כיף לטעות.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
05/05/2018 5:36:45
הגב ל  dor bloch

+ בוגי ורונדו הפכו לחברים מצויינים עוד בקינגס והוא רואה את רונדו כמנטור שלו וברור שהיה לו יד בהבאתו לנ"א

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 5:49:53
הגב ל  dor bloch

אני מאחל לפליקנס שקאזינס ימשיך לצמוח כשחקן, ויהיה משמעותי כמו יואינג . . .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 5:36:48
הגב ל  גיא הרשע

כמו עם טורונטו…

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 5:48:38

למה כמו עם טורונטו?
הם בדיוק היכן שחשבתי שהם יהיו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 5:53:13
הגב ל  גיא הרשע

אולי אני טועה, אבל.. לא הפסדת בירה על זה ?

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 5:59:28

ההתערבות הייתה שטורונטו מעפילה לגמר המזרח. כבר כאשר התערבתי כתבתי שאני מאמין שטורונטו יסיימו במקום הראשון במזרח, ושהקאבס לא יאבדו את המקום השלישי.
כתבתי גם שטורונטו עוברת כל קבוצה במזרח, חוץ מהקאבס.
אז נכון, הבירה נראית אבודה, אבל זה בגלל שטעיתי לגבי העונה הרגילה של הקאבס (היו מרחק סל בודד מהמקום השלישי).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 6:07:05

אני לא מבין איך אפשר לנחש בתחילת או אמצע העונה איפה הקאבס יסיימו, לכן זה נראה כאילו חזית טורונטו בגמר לא משנה מה.
אתה מוזמן לתת קישור שיוכיח לי ההפך. אני באמת אשמח להתנצל
(אני מתכוון מתחילת ההתערבות).
ובכלל 0-2 במשחקיי בית זה עצוב איך שלא מסתכלים על זה…

בכל מקרה טעית וכמו שכתבתי וגם ואתה :

"יש פעמים שפשוט כיף לטעות." כי טורונטו (כנראה) לא יהיו בגמר.

ואם כבר בחובות עסקינן.. להעביר למלובני את הבירה ?…

או שאתה מעדיף לעשות זאת בעצמך..?

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 6:43:29

חס וחלילה. מהות ההתערבות היא שאתה מגיע למפגש הופס הלילי הקרוב בשביל להזמין אותי לבירה.

אתה לא מבין?
אתה לא זוכר איך עוד בתחילת העונה כתבתי שאני חושב שיוסטון יסיימו ראשונים במערב,
ושהם לא פוגשים את גולדן סטייט לפני גמר המערב?
(יש לי התערבות על כך עם ראסל המלך)
תאלץ לקחת את מילתי, או לחלופין לשאול את מלובני. בכוונה ההתערבות הייתה על גמר המזרח. בגלל שלפיינלס האמנתי שהקאבס מעפילים גם מהמקום השלישי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 6:57:47

להגיע אני לא יגיע. אבל יחכה לך במפגש פיקדון. חוב זה חוב.

לגבי יוסטון ראשונים במערב, אני די בטוח שרשמת בפריוויו של הקבוצות את גולדן ראשונים לפני יוסטון. אפשר לבדוק את זה. היחיד שאני זוכר שרשם את יוסטון ראשונים, זה המגיב "עידן", אני זוכר את זה כי לא הפסקתי לצחוק עליו.. אם רק הייתי מקשיב לו…

בכל מקרה לנגן על "חשבתי שהקאבס יסיימו פה, ולא ידעתי שיסיימו שם" זה כמו שאני אבכה שההתערבות בינינו הגיעה למצב של שיוויון בין יוסטון לגולדן כשרק מאזן פנימי בינהם מפריד בינהם, ואז קארי מחליט דווקא בלילה שיוסטון מפסידה להיפצע, נדמה לי מול פורטלנד או ניו אורלינס.. אתה לא רואה אותי בוכה על זה ש "לא ידעתי שקארי יפצע" נכון ? גברים לוקחים את ה L וממשיכים הלאה…

בכל מקרה, תראה מה מצאתי… מהפוסט הזה :

http://www.hoops.co.il/?p=119115

"תודה תומר, יומן מצוין.

חלק לא קטן בהצלחת הקבוצה מגיע לספסל.
הכי אפקטיבי בליגה, ובהפרש.
41.4 נק' ב-51.4% אפקטיבי. אין עוד ספסל שקולע באחוזים כאלו, אין עוד ספסל ששווה (+/-) חיובי דו ספרתי (11.1+ לספסל של טורונטו).

מה שהכי מרשים בספסל של טורונטו זה העומק. אין להם לו וויליאמס שנותן 20 נק' למשחק,
יש להם רק שחקן אחד עם ממוצע נק' דו ספרתי (מיילס עם 10.3 נק'),
אבל יש להם חוץ ממיילס עוד 6 שחקנים שונים עם 5 – 10 נק' למשחק.

לגבי התחזיות –
לטעמי, הם כרגע הפייבוריטים להגיע לפיינלס.
הדגש הוא על "כרגע".
אי אפשר לדעת איזו קאבס נראה בפלייאוף –
פשוט עוד לא ראינו אותם משחקים בהרכב מלא."

בחזרה לפוסט הנוכחי…

אז נכון שסייגת את זה בכושר של הקאבס בפלייאוף (נו באמת קצת יותר אומץ.. זה ללכת על בטוח..) אבל הדגש הוא שבאותה נק' זמן הימרת על טורנטו כפייבוריטיים להגיע שלגמר (אפילו לא גמר מזרח.. אלא פיינלס) שזה שונה לגמרי מלהגיד את מה שאתה טוען עכשיו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 7:07:39

ז"א תשווה את מה שכתבת ממש הרגע :

"בכוונה ההתערבות הייתה על גמר המזרח. בגלל שלפיינלס האמנתי שהקאבס מעפילים גם מהמקום השלישי."

לעומת מה שכתבת אז :

"לגבי התחזיות –
לטעמי, הם (טורונטו) כרגע הפייבוריטים להגיע לפיינלס."

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 7:11:30

אתה רציני?
תקרא שוב את מה שכתוב –
"הדגש הוא על "כרגע".
"אי אפשר לדעת איזו קאבס נראה בפלייאוף –
פשוט עוד לא ראינו אותם משחקים בהרכב מלא."

אתה שם לב שגם באותו הרגע החזקתי בדעה שזה תלוי בקאבס?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 7:35:58

לצערי אני לא יכול לעשוצ כרגע ציטוטים כי אני אם הפלאפון . אבל מה שעולה זה שבנק זמן ההתערבות הימרת על טורונטו כפייבוריטית להגיע לפיינלס הכללי. אפילו לא גמר המזרח. בניגוד למה שאתה טוען שכבר בזמן ההתערבות הימרת כי הקאבס יעלו לגמר. שוב בזמן ההתערבות אתה חשבת שטורונטו פייבוריטית. להציג את זה כאילו ידעת שהקאבס בהכרח ישתנו בפלייאוף לא עולה מן הכתוב.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 7:42:52

ההתערבות היא על גמר המזרח. לא על הפיינלס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 7:49:26

נכון. מה שעוד יותר מחזק את הטענה שלי כי אם בזמן ההתערבות אתה חושב שטורונטו הפייבוריטים להגיע לפיינל.. וזה מה שכתבת.. אז מן הסתם הם צריכים לעשות ולהגיע לפיינל המזרחי…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 7:57:13

שזה אומר שבנק זמן ההיא חשבת ש הם פייבוריטים גם מול הקאבס. אחרת איך הם יעשו את הפיינל הכלל?… ולא כמו שאתה טוען עכשיו שכבר אז הם היו הפייבוריטים שלך.

ולאהממזר של סטוקטון
ולאהממזר של סטוקטון
05/05/2018 7:58:49

הכוונה בשורה האחרונה היא כמובן לקאבס כפייבוריטים.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
05/05/2018 5:49:27
הגב ל  גיא הרשע

גיא

מה לא חשבת?
זה השחקן שכמעט העיף את הסלטיקס בשנה שעברה.
לא קלע גדול אבל יש לו אנטליגנציית משחק עילאית. הוא יהיה אחד ממאמני הכדורסל הגדולים בהיסטורייה בעתיד, תזכור מה שאני אומר לך. בעוד 15 שנה הוא יקח אליפות ראשונה כמאמן.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 5:50:51
הגב ל  ד"ר הופמן

ד"ר,
לכן זה נקרא "להכות על חטא".

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
05/05/2018 9:56:29
הגב ל  גיא הרשע

השאלה היא איך בכלל הגעת לחטא הזה?????

מוש השור
מוש השור
05/05/2018 5:34:11

בנושא אחר, כרגע חזרתי מהנוקמים החדש, אחלה סרט שבעולם.

Smiley
Smiley
05/05/2018 6:31:25
הגב ל  מוש השור

מסכים. יש למה לצפות לבא

יואל
יואל
05/05/2018 5:34:44

אתה רשע,תבקש סליחה מרונדו,ג'נטרי ודוויס

יואל
יואל
05/05/2018 5:35:16
הגב ל  יואל

זה היה לגיא

שעיה
שעיה
05/05/2018 5:37:08

הפליקאנס טובים. דיוויס הרבה יותר טוב ממה שחשבתי.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
05/05/2018 5:50:05
הגב ל  שעיה

דייוס עושה מהקפקייק דונאט

NBA
NBA
05/05/2018 5:42:49

יוסטון הולכים להשמיד היום

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 5:45:49

נראה לי שהמשחק הזה יהיה של יוסטון. מקווה שאני טועה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/05/2018 5:47:27

לורד אוף דה דאנס הולך לרקוד ולנגב את הפארקט . . .
שמעון אייכה?!

Rocky1
Rocky1
05/05/2018 5:48:35

חחח מיצ׳ל ניסה לעשות הארדן להארדן

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 5:49:45

מיצ'ל לא פוינט גארד בדיוק כמו שסימונס אינו פוינט גארד

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 5:57:12
הגב ל  מנחם לס

מיטשל באמת לא פוינט גארד הוא משחק 2

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 5:51:06

פתיחה מדהימה של יוסטון עם הגנה חזקה מאוד.

אופיר
אופיר
05/05/2018 5:52:42

שחיטה… יוסטון הולכים לגמור את זה בראשון
רוביו חסר מאוד, מיטשל חושך ועלה ליוטה בכל ההפרש

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 5:57:45
הגב ל  אופיר

חכה. רק התחיל (אבל בינתיים אתה צודק)

NBA
NBA
05/05/2018 5:55:53

30-12 , יוסטון תקלע היום 130 נקודות

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 5:56:21

משחק מהיר ומלא טעויות על הכיפאק

אופיר
אופיר
05/05/2018 5:58:01
הגב ל  מנחם לס

דווקא יוסטון כמעט מושלמת עד עכשיו… אין איבודים 9 אסיסט 13 מ-18 וחמישים אחוז מהשלוש… בית ספר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/05/2018 5:56:45

טאקר בלתי ניתן לעצירה בהתקפה
קאפלה מדהים בהגנה

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 5:56:57

ו. נגמר 🙂

אברבור שחור
אברבור שחור
05/05/2018 5:57:22

בלואאוט

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/05/2018 5:57:44

גורדון, אריזה וטאקר התחילו מצוין. עכשיו רק צריך שאנדרסון יחזור לעצמו

NBA
NBA
05/05/2018 5:57:48

האלופה הבאה משחקת היום

אופיר
אופיר
05/05/2018 5:58:51
הגב ל  NBA

יש להם מצ'אפ מעולה נגד יוטה במיוחד שרוביו לא משחק… גולדן זה סיפור אחר לגמרי

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 5:58:18

יוסטון חונקים אותם בהגנה. יוטה קבוצה יחסית מוגבלת התקפית ואם סטגרים את מיטשל ואת הפיק אנד רול של אינגלס לא נשאר הרבה

אבי
אבי
05/05/2018 5:58:23

כשיוסטון באים חדים מפוקסים וכשהכדור זז מהר…. פתיחה מדהימה…. יששששש

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 5:59:08

בקצב ובמהירות הזאת הכל יכול להשתנות בשלוש דקות

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2018 6:00:35
הגב ל  מנחם לס

היה צפוי, ואמרתי את זה אחרי המשחק הקודם שאני לא רואה את יוטה לוקחת עוד משחק, יש להם מאצאפ מהגיהנם נגד הרוקטס

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 6:02:19

זה יותר עניין של למי ניכנסות השלשות מאשר מצ'/אפס

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 6:00:23

מהיכן EXUM? שוויצרי?

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 6:02:44
הגב ל  מנחם לס

אוסטרלי

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 6:01:09

מיצ'ל איום ונורא

NBA
NBA
05/05/2018 6:02:04

יוסטון אם תרצה ולא תעצור יגמר פה מעל 30 הפרש

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 6:02:09

ככה סוגרים משחק אחרי 9 דקות. כל הכבוד לרוקטס.

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 6:02:57

אני מקווה שמיטשל לא הקשיב לקובי יותר מדיי…

אופיר
אופיר
05/05/2018 6:04:25
הגב ל  נתן גולד

אמרו שהקשיב כמה פעמים והלך לישון עם האוזניות… רציני

כנראה הקשיב לקובי של העונות האחרונות, לסדר עוד בחירת דראפט לליקרס… קובי ערמומי

מיטשל חושך מצרים והמשחק כנראה נגמר ברבע הראשון

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 6:04:59

מיטשל נראה כמו קובי בעונה האחרונה שלו

אופיר
אופיר
05/05/2018 6:06:17
הגב ל  no funny shtuff

חחח בדיוק

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 6:07:29
הגב ל  no funny shtuff

לקובי היו משחקים כאלה גם בשיא הקריירה שלו

אופיר
אופיר
05/05/2018 6:07:21

רוביו חסר מאוד
יוסטון בכל מקרה הרבה יותר חזקה אבל רוביו היה היחיד שיכול לעצור את המפולת… גדול על הכתפיים של הרוקי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:07:24

המשחק נגמר על ההתחלה. יוטה הגיעו הפוכים לגמרי, לא מחויבים בשמירה על ה-3 ועשו שטויות לא אופייניות בהתקפה.

נגמרה החגיגה כמיצ'ל בפוינט.
הוא מאבד המון מיכולותיו וזה שם אותו עליו יותר מדי לחץ.
סניידר עשה טעות כשלא עלה עם אקסום / ברקס לידו.
וכרגע\ במשחק המחריד שמיצ'ל נמצא בו, הוא חייב להוריד ממנו לחץ ולא לדרוש ממנו להחזיק בכדור כרגע וליצור, אחרת זה ילך ויתדרדר.

הקבוצה חייבת פוינט גארד אמיתי בהרכב.

שמעון
שמעון
05/05/2018 7:37:21

יוטה סתם קבוצה פח שנהנו מסילי בילי ולכן עברו סיבוב. הם מסוגלים לתת משחק שניים וזהו גם מול אוק. אם לא היה סילי בילי גם שם היו מקבלים בראש. מיטשל נהנה מרורי ברואר. שאין קונוס כמוהו החיים הרבה יותר קשים כי זה פלייאוף למרות שהוא תותח על בלי קשר אבל יש לו עוד הרבה מה ללמוד. יוסטון יתנו להם בראש. יוסטון גולדן סטייט תהיה סידרה אדירה.

אופיר
אופיר
05/05/2018 6:17:00

קאפלה מאלף בשתי דקות את פיבורס וגובר

NBA
NBA
05/05/2018 6:17:10

שיוסטון באה לשחק אף אחת לא תעצור אותה העונה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/05/2018 6:17:13

איזה בלוקים של קאפלה… על סנטרים, לא גארדים… מרשים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:17:51

איזה שאקטין של אריזה

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 6:19:46

קפלה השחיף השוויצרי הזה. כל חסימה – נקייה לחלוטין וישר להיילייט

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 6:23:17

עוד לא גמור.

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2018 6:23:23

יש משחק!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/05/2018 6:23:40

אוניל!!!! אין לו פחד. איזה יופי

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 6:24:14

מזכיר את הריצה אתמול של בוסטון רק שהפעם דאנטוני חקח פסק זמן

השועל
השועל
05/05/2018 6:24:30

הקהל של יוטה מדהים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:25:08
הגב ל  השועל

והנשים, איי הנשים… אני רוצה לעבור לשם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:24:31

חחחח אוניל מחזיר לבד את יוטה למשחק

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 6:28:01

גם אוניל רוקי כן?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:31:53
הגב ל  נתן גולד

אמת. מדהים

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 6:28:45

קרליסימו צריך דחוף כוס של גוגל מוגל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:32:36
הגב ל  no funny shtuff

100+

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2018 6:29:31

מיטשל חושך..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:34:01
הגב ל  no funny shtuff

עיקר האשמה על סניידר לדעתי.
הוא מכריח אותו לשחק פוינט והוא לא. עדיין לא לפחות.
חייב לתת לו לשחק יותר אוף דה בול ולשחק עם אקסום / ברקס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/05/2018 6:30:05

השלשות של יוטה לא נכנסות היום

Smiley
Smiley
05/05/2018 6:33:06

לא מהימים המותחים של הפלייאוף… ):

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:34:18
הגב ל  Smiley

100+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:35:16

מה שחשוב מהמשחק הזה הוא שיוטה לא תישבר, ותמשיך להילחם כל המשחק.
וזה מה שיקרה כמובן.
את הדיבידנדים היא תקצור במשחק הבא.

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
05/05/2018 6:42:44

איזה לא תישבר.. הסדרה גמורה.. נקסט

אופיר
אופיר
05/05/2018 6:35:23

אפשר כבר לעבור לגמר המערב ?… כל היתר נחמד אבל זה הסיפור

זיו פנמה
זיו פנמה
05/05/2018 6:36:41

לספוג 70 נק' במחצית, בבית, בפלייאוף?

לא רציני

אופיר
אופיר
05/05/2018 6:38:15
הגב ל  dor bloch

למה יש משחק על מקום 3-4 ?…

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
05/05/2018 6:45:05
הגב ל  אופיר

מצחיק אופיר.. מי בדיוק תדיח את קליבלנד במזרח?
קליבלנד בגמר, לגבי יוסטון זה 50/50

שמעון
שמעון
05/05/2018 7:39:54
הגב ל  dor bloch

יוסטון יטבחו בקאבס בסוויפ גנטלמני במקסימום. הארדן ינגב עם לברון את הפרקט אבל לא יהיה בכלל מפגש כזה גולדן יגיעו עם המטאטא או כמו שאומרים לה ברום.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/05/2018 6:38:59

כל הקהל של יוטה נעמד על הרגליים – יוטה הגיעה ל-30 נ"ק 🙂
יוטה זו קבוצה חמודה, לוחמת, ומאוזנת.
הצעירים שלה נפלאים, גם מיצ'ל וגם אוניל.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/05/2018 7:12:39

ואקסום

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/05/2018 7:19:22

ואלק בורקס
ונטו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/05/2018 6:39:56

דונובן ואינגלס לא במשחק, וזה לא משאיר ליוטה יותר מדי אופציות בהתקפה. לקבל 70 נקודות במחצית אחת זה לא לעניין, אפילו מול יוסטון.

יש סיכוי שרוביו חוזר למשחק הבא?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/05/2018 6:43:34

יוסטון קלעה רק 3 שלשות יותר מיוטה במחצי, וזה אחאי רק על 9 מתוך ה-30 נ"ק הפרש במחצית. ההבדל העיקרי הוא יתרון של יוסטון 7-0 בחטיפות ו-3-11 באיבודים מה שהוביל לנקודות קלות באחוזים גבוהים

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2018 6:46:23

הרגע התעוררתי ונראה לי שיש להם באג בליג פעס והתוצאה היא 40-70 ליוסטון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:54:36

הארדן – כמו ווסטברוק – זה אחד הבלופים הגדולים בהיסטוריה

שמעון
שמעון
05/05/2018 7:42:43

2 מ4 השחקנים הטובים בעולם ושני הול אוף פיימרים אמיתיים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 8:24:24
הגב ל  שמעון

בהול אוף שיים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:57:58

הארדן נחוש להחזיר את יוטה למשחק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 6:59:14

מדאיג אותי שסניידר לא מתנער מהקונספציה של לשחק בלי פוינט גארד.

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 7:10:35

אתה רוצה שהוא ישחק כל הזמן עם נטו או אקסום? לא נראה לי פתרון עדיף…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 7:15:19
הגב ל  נתן גולד

רוב הזמן, כן. יש גם את ברקס

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 7:17:10

ברקס לא רכז,, אקסום ונטו חורים בהתקפה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 7:25:01
הגב ל  נתן גולד

נטו לא. עם מה שמביא אקסום בשני הצדדים זה שווה את זה.
אבל לא משנה – אין ברירה פה.
חייבים פוינט גארד בהרכב ולהוריד את העומס מהובלת הכדור ממיצ'ל.

אבי
אבי
05/05/2018 7:00:54

מאותם משחקים שהארדן צריך לזוז הצידה ולעזור לחברים… אריזה ענק היום

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 7:05:17

ראול נטו. כבר שכחתי מקיומו. אחלה שחקן, סוג של בריאה.

אופיר
אופיר
05/05/2018 7:07:53

אז מי ה MVP האמיתי העונה… אם ההצבעה היתה היום זה לא בטוחח הרדן

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 7:10:22

זה לא הארדן, זו קלואי קרדשיאן.

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 7:11:18

קנדל*

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 7:13:12
הגב ל  נתן גולד

קנדל זו של גריפין או TT ?

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2018 7:17:45

לפי goz של גריפין

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 7:19:14
הגב ל  נתן גולד

אם כך אתה צודק.

אבי
אבי
05/05/2018 7:14:26

מסכן גרלד גרין כל התקפה הארדן צורח עליו לאן לרוץ חחחח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 7:16:05
הגב ל  אבי

וגם חטף אותו הקונדור

ערן
ערן
05/05/2018 8:13:32

🙂

אבי
אבי
05/05/2018 7:15:31

מנחם מילה טובה לדאנטוני? בכל זאת כולם פה היללו את יוטה ואת צורת המשחק שלהה במשחק 2….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 7:37:16

איזה אפס הארדן, יא אללה.
השחקן הכי לא מחויב שראיתי.
עומד בהתקפה כמו עציץ כשפול עם הכדור ולא תורם בכלום.

שמעון
שמעון
05/05/2018 7:38:29

חח הוא מנגב את הפרקט עם מיצל בכל יום נתון.

Ip
Ip
05/05/2018 7:39:20

למרות ההפרש המבטיח יוסטון לא נראים טוב, בעיקר הארדן ופול שקולעים באחוזי שומן של קוטג'.

שמעון
שמעון
05/05/2018 7:41:15
הגב ל  Ip

אחי המשחק גארבג מהשנייה הראשונה מה יהרגו את עצמם להרשים אותך? נחים והולכים לתת בראש במשחק הבא. ניגוב חומוס עם באגט צרפתי.

שמעון
שמעון
05/05/2018 7:46:26

מצחיק אותי שיורדים פה על מיטשל שהוא רוקי ומשחק מול הקבוצה השנייה בטיבה בליגה. אנשים חיים פה בסרט שהוא קובי או לברון כבר היום.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/05/2018 7:48:33

סטוקטון קלע סל

Berch
Berch
05/05/2018 8:01:31

תודה על סיקור המשחקים
מדוייק לקפה של שבת בבוקר 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2018 8:29:17

סיקור מהיר ומדויק, תודה רבה.
כמו שאמרת האשמה על סניידר – הטלאי של לשחק עם מיצ'ל כרכז הפך אצלו לקונספציה וזו נחלה כישרון חרוץ.

דה שוט
דה שוט
05/05/2018 8:48:59

תודה על הסיקור.
חייבים להודות – עד כה פלייאוף די מאכזב.
במערב, למעט יוטה-אוק סיטי, הכל צפוי ומספר הדקות המתות (גארבג׳ טיים) במשחקים עולה על מספר התחרותיות.
במזרח ראינו קרבות נאים בסיבוב הראשון אבל הכדורסל לא היה משהו (בוסטון מילווקי, קליבלנד אינדי).
מבחינת הצגות יחיד – כרגע לברון הוא האחראי הכמעט בלעדי עליהן. מיצ׳ל ואינגלס גם נתנו, אבל לא בשביל זה קמים באמצע הלילה.
מה שכן ראינו השנה אלה תצוגות נפל שאינני זוכר צפיפות כזו שלהן בעבר:
ג׳ורג׳ עם 2-16
סימונס 1 נק׳
איבקה 10 נק בשהי משחקים
מיצ׳ל הערב
טורונטו עם 2-18 בקלאץ׳ במשחק 1
תוסיפו על זה קבוצות שלא היו מוכנות/מתאימות למעמד כגון פורטלנד והספרס, ואפילו מינסוטה.
אלה רק שליפות מהזיכרון קצר הטווח (הארוך אצלי הפסיק מזמן לעבוד).
צריך לקרוא לילד בשמו – נהיה ״מסוכן״ לקום באמצע הלילה. אם זו לא הקבוצה שאתה אוהד, הסיכוי ליפול על בלואו-אאוט גדול, במיוחד במערב.
זכורות לי סדרות קטלניות בעבר, כבר בסיבובים המוקדמים : לוחמים-קליפרים, דאלאס-ספרס, ספרס-קליפרס, אוק סיטי-לייקרס, ולא מעט סדרות של ממפיס. היו ימים במערב.
במובן מסויים, הפוטו פיניש של העונה היה מרגש הרבה יותר מהפלייאוף עד כה.
אולי הליגה צריכה לעשות שינויים? או ששוב נחכה בסבלנות שיגיעו כבר הגמרים האיזוריים?

KingJames23
KingJames23
05/05/2018 9:09:53
הגב ל  דה שוט

בעיניי פליאוף מעולה! המזרח פשוט חוויה.
המערב בעייתי אבל יפצה על זה הגמר האזורי שם שיגמר ב7 משחקים

דה שוט
דה שוט
05/05/2018 15:01:47
הגב ל  KingJames23

+ 1
הלוואי

שמעון
שמעון
05/05/2018 12:02:53
הגב ל  דה שוט

לא יודע מה אתה מדבר זה מהפלייאופים הטובים שאני זוכר בסיבובים המוקדמים. הרמה מאד גבוהה לדעתי, על מה התלונות? היו המון הצגות יחיד. ראס 2 משחקים, הארדן 2 משחקים, לברון 4 משחקים, מיצל 2 משחקים, מה אתה עוד רוצה? זה שגולדן ויוסטון יפגשו היה די צפוי למרות משאלת ליבנו שאוק תחליף את יוסטון.

אותי כרגע פילי מאכזבת יותר מאוק. לא ציפיתי מהם לנפילה כזאת מול מחליפי בוסטון.

דה שוט
דה שוט
05/05/2018 13:07:37
הגב ל  שמעון

במערב עד כה 4:0, 4:1, 4:1 ו-4:2 עם הרבה גארבג׳ טיים.
בסיבוב השני ראינו משחק צמוד אחד (יוטה) וחצי (2 ב-ג״ס). יש תחושה שהגמר האיזורי סגור. הצגות על של ראס והארדן זה יפה אך לא מספיק ומהשניים האלה אפשר לצפות לזה ואף יותר. גורג׳, מיצ׳ל ואינגלס נתנו גם אבל מעט מדי.
המזרח מאוד תחרותי ושם יש מתח, הארכות ומשחקים קשוחים וצמודים. על זה אין תלונות. הבעייה היא הרמה והיעדר אבק כוכבים במזרח. עם כל הכבוד ובלי להוריד מאף אחד – רדיק, קורבר, לאורי, ואן וליט, ווייטסייד, פורטר, JV, בלדסו, ואפילו אולדיפו – אלה לא כוכבי על שבשבילם קמים בלילה. וול, ביל, דרוזן, יאניס, לאב, סימונס ואמביד – לא מגלים יציבות. היחידי עד כה שמעיף אותך מהכסא בפלייאוף הזה זה לברון.

שמעון
שמעון
05/05/2018 14:05:49
הגב ל  דה שוט

ברור, מתוך 10 השחקנים הטובים בעולם שלי רק 2 (לברון וקיירי) משחקים במזרח. כל השאר במערב. סיבוב ראשון בד"כ אמור להיגמר ב4-5 משחקים כי יש הבדלי רמות גדולים, זה שהיו סדרות אוק יוטה שהפתיעו ואינדי קאבס שהלך ל7 משחקים וגם בוסטון באקס זו הפתעה. 2-3 הפתעות בסיבוב ראשון זה המון.

יש גארבג? תמיד היה גארבג', תחזור שנים אחורה ותראה, זה חלק מהמשחק.

דה שוט
דה שוט
05/05/2018 15:01:00
הגב ל  שמעון

מקבל חלקית. כנראה אני ממורמר מזה שיוטה ״ניגבו איתנו את הפרקט״ ואתה רואה איך יוסטון מחסלים את מיצ׳ל בהגנה – בדרך שאנחנו היינו אמורים לעשות את זה.
יאללה, נזרום, מקווה שתתנו הצגה הלילה. אני חושב שתגיעו לגמר האיזורי. מתישהו בוסטון אמורים לשים לב שחסרים להם שלושת הכוכבים.
לא?

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 15:07:32
הגב ל  שמעון

מה הרלוונטיות של "10 השחקנים הטובים בעולם"?
יוטה הדיחו את הת'אנדר.
לפני הסדרה, רוב מכריע של גולשים היו אומרים ש-2 השחקנים הטובים ב-2 הקבוצות משחקים בשורות הת'אנדר. יש מי שהיו אומרים שבת'אנדר משחקים 3 השחקנים הטובים ביותר.

שמעון
שמעון
05/05/2018 16:05:23
הגב ל  שמעון

גיא- בסדר אין רלוונטיות. שיש מאמן שמכניס גם ל2 השחקנים הכי טובים בסידרה את 2 השחקנים הכי גרועים ב-2 הקבוצות (מלו וברואר) זה מתאזן.

וגם היום המשפט "רוב מכריע של גולשים היו אומרים ש-2 השחקנים הטובים ב-2 הקבוצות משחקים בשורות הת'אנדר." נכון.

דה שוט- הלילה אני חושב שזה יהיה שלנו אוי ואבוי אם לא, זה יהיה מביך ומשפיל. אם ניקח את 2 משחקי הבית נגיע לגיים 7. אם לא הסידרה תיגמר בסוויפ גנטלמני שזה יהיה מאד מאד מביך.

שמעון
שמעון
05/05/2018 16:07:33
הגב ל  שמעון

דאנטוני בניגוד לסילי בילי לומד ממשחק למשחק, אתה מדבר על מיצל? תראה את הבאגט הצרפתי שחוטף פוסטרים והלייאופים על הראש כל התקפה ואת חוסר הלוונטיות שלו כאשר סילי בילי ראה בו מגדל אייפל ולא ידע איך להזיז אותו וראסל המפגר פחד לטפס על מגדל אייפל ופול גורג בכלל לא רצה לסייר ליד מגדל אייפל.

שמעון
שמעון
05/05/2018 16:10:45
הגב ל  שמעון

מיצל הוא שחקן של טריק אחד בעיקר. לרוב השלשות לא נכנסות לו. מה שהוא עושה טוב זה כניסה לסל והסיבוב הזה, כל הסלים שלו כמעט ב2 הסדרות היו עם הסיבוב הזה. בהגנה הוא אוויר אבל הוא התמודד ושמר את ראסל והארדן אז קשה להסיק מזה כי אלו באמת שחקנים מהטופ של הטופ ולרוב זה תלוי בהם מאשר בו.

דה שוט
דה שוט
05/05/2018 18:28:48
הגב ל  שמעון

שמעון – מסכים עם הכל! חד משמעית (למעט הכניסה בכרמלו).
גיא – אני חושב שסדרה בין אוק ליוסטון הייתה יותר ״סקסית״ ממה שיש לנו עכשיו. אבל אוק הפסידו, אז נותר לי רק להיות ממורמר. ברור שאני נהנה ורואה את רוב המשחקים.
נ.ב. הייתי עכשיו בצומת הסירה – ג׳ירו – אלה משוגעים אמיתיים! חוויה מטורפת

ולדי קוגן
05/05/2018 9:17:42

מה זה היה לעזאזל?בן אדם רוצה לראות את יוטה נותנים פייט,ובמקום זה נגמר ברבע הראשון.יוסטון קבוצה מעולה וכשזה עובד הם נפלאים.רק מי מבטיח שזה יעבוד מול הווריורס.כפיים גם לפליקנס שנתנו עבודה יפה ולראשונה בקריירת הפלייאוף של גבה סדרה שהוא משתתף בה לא תסתיים בסוויפ.

ארז
ארז
05/05/2018 9:54:07

כל פעם שאני רורה את הלוחמים אני פשוט נדהם כל פעם מחדש מהקבוצה שהם הרכיבו.
כל פעם כאילו מחדש.
לא מספיק דוראנט (לפחות השחקן השני הכי טוב בעולם) לא מספיק קרי (לפחות בחמישיה הראשונה בעולם, הקלעי הגדול בהיסטוריה וכו וכו) אז יש להם גם את גרין שבלעדיו שום דבר לא עובד אותו הדבר , לא בהתקפה ולא בהגנה ובנוסף לכל אלו, אחד העונה לשם קליי תומפסון שדופק 20 נקודות ברבע בלי להתאמץ.
לכל אלו צרפו את אנדרה איגאודולה, FMVP ואולסטאר ענק לשעבר.
אחר כך אנשים מדברים על ההשוואה בין מייקל ללברון עם הטענות המטופשות של מסםר אליפויות.
לא ייאמן. הקבוצה הכי קשה שמייקל שיחק נגדה אי פעם כללה את קרל מלון הענק, סטוקטון ועוד חבורה של הורנסקים וכו וכו.
וזו הקבוצה הכי קשה שהייתה לשיקאגו ובפער עצום.
לצערי כי רב, כאוהד לברון ורק לברון, הוקמה קבוצת גיברוי העל הבלתי נתפסת הזו רק כדי שיוכלו להתמודד מולו.
פשוט הזוי.
עם כל הכבוד לניו אורלינס ויש מלא מלא כבוד על משחק עצום ובלתי מתפשר ומתקפל שהם נתנו, אין להם שום סיכוי.
גולדן פיכס יקחו , לצערי, עוד טבעת ואנשים ימשיכו לספר על עוד גמר שלברון הפסיד בו.
מבאס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/05/2018 10:54:35
הגב ל  ארז

יש הרבה היגיון בדבריך

אפלטון
אפלטון
05/05/2018 9:56:11

ערב טוב לכוחות המורדים.
טרבור אריזה וקפלה היו פשוט ענקיים בהגנה. תכנית הגנתית מעולה של הרוקטס שבאו לשחק פיזי ולגמור את המשחק מוקדם.
ליוסטון עדיין יש המון מה לשפר. גם מבה אמוטה עדיין לא זה וריאן אנדרסון פשוט נעלם מהרוטציה. דאנתוני חייב להבין כמה הוא יכול להיות כלי חשוב. לקבור אותו ככה יהיה טעות גדולה.

bobby
bobby
05/05/2018 10:23:04
הגב ל  אפלטון

מסכים לגבי אריזה וקפלה שהציגו הגנה למופת.
פחות מסכים לגבי אנדרסון – כבר במשחק הראשון בסדרה ראו שהוא לא מתמודד משהו עם הפיזיות של יוטה בהגנה, וגם כשכבר יכל היה לקחת זריקות טובות הוא היסס ומסר חזרה להארדן או פול.
בנוסף, בצד ההגנתי מן הסתם שהוא החוליה החלשה מבין הפורוורדים בקבוצה. גרין לעומת זאת, גם אם הידית שלו פחות אמינה, לא מהסס לנצל פרצות בהגנה של יוטה ולקחת זריקות, ובכלל מתמודד עם המשחק האגרסיבי טוב יותר.
דווקא מבסוט שדאנטוני קרא את הלך הרוח ונותן את הקרדיט לגרין על חשבון אנדרסון.

צודק אבל שמבה אמוטה צריך לאפס את הקליעות שלו, לא שהוא צריך לקלוע הרבה, אבל עדיין יהיה נחמד לקבל ממנו איזה שלשה ו-2 ליי-אפס מוצלחים למשחק.

אפלטון
אפלטון
05/05/2018 11:43:56
הגב ל  bobby

צריך את אנדרסון להמשך הפלייאוף, גם בסדרה הזאת וגם מול הלוחמים אם נגיע לשם.
גרין יכול לתת אימפקט ב10 דקות משחק.
אנדרסון חייב ביטחון, אם לא תיתן לו לראות דקות במשחק שאתה מוביל ב40 הפרש, הוצאת אותו לגמרי מהתמונה.
הוא רק חוזר מפציעה וחייב להיכנס לעניינים. ההגנה שלו לא כזאת נוראית שאי אפשר להכניס אותו למשחק וכשהוא קולע את השלשות האלו מטר מאחורי הקשת זה הופך את המשחק של הרוקטס לבלתי אפשרי לשמירה.
סך הכל לדאנתוני יש כאב ראש חיובי, יש 10-11 שחקני רוטציה טובים, כשטאקר הפך עצמו לשחקן חמישי סופר חשוב לקבוצה.
מן הסתם אי אפשר לתת דקות לכולם וצריך לשמור את כולם מוכנים ודרוכים, עדיין אי אפשר לוותר על אנדרסון להמשך הפלייאוף.

שמעון
שמעון
05/05/2018 11:57:43
הגב ל  אפלטון

יש לי תחושה שאנדרסון לא יגיע לפלייאוף הזה בטח לא נגד גולדן. לא הייתי בונה עליו. הוא נראה מאד מאד חלש. שלא נדבר על החור בהגנה. כדאי לדאנטוני לא לבנות עליו. יש ליוסטון מספיק איכות בלעדיו. אריק גורדון ופול יהיו חייבים לעלות רמה מול גולדן, הם בפלייאוף חלש עד כה אם כי יוסטון לא יותר מידי הייתה זקוקה להם ולא תזדקק להם בשיאם עד גולדן.

אל תבנה על אנדרסון, הוא יאכזב אותך מול הלוחמים.

bobby
bobby
05/05/2018 12:22:10
הגב ל  אפלטון

דווקא מול הווריורס, אם וכאשר, אנדרסון יכול לבוא לידי ביטוי יותר טוב לדעתי.

שמעון
שמעון
05/05/2018 14:02:08
הגב ל  bobby

נותר לחכות ולראות

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/05/2018 14:17:59
הגב ל  bobby

מסכים עם שניכם, חייבים את אנדרסון, ודאנתוני היה צריך להכניס אותו ליותר מ 5 דקות

bobby
bobby
05/05/2018 10:15:37

תודה על הסיקור דור!

משחק הגנה מעולה של יוסטון במחצית הראשונה וגם בהתחלה של הרבע השלישי, בשילוב יום קליעות טוב במחצית הראשונה. במחצית השנייה הם התחילו לזייף בהתקפה, אבל כשההפרש הגיע ל-38 עם and1 נהדר של הארדן, כבר אפשר היה להבין שמעבר לזה יוסטון לא מתכוונים להתאמץ יותר מדיי במשחק.

ההבדל המהותי במשחק הזה, מעבר להגנה לוחצת מהכדור הראשון, הוא גורדון שנזכר סוף-סוף ששנה שעברה הוא היה השחקן השישי ואלוף השלשות. אבל יותר מהשלשות, אהבתי לראות שחוץ מפול, גם גורדון וגם הארדן לא היססו לקחת זריקות מהמיד-ריינג׳. בסדרה מול הספרס הם נמנעו כמעט תמיד מלקחת את הזריקות האלה שהספרס השאירו להם, והשנה, הרבה בזכות פול, הם מענישים את הגנת היריב שנותנת להם את המרחב הזה כדיי להימנע מליי-אפס ושלשות.

קרדיט ענק לקהל של יוטה, שגם ביותר מ-30 הפרש השתדל לעודד את הקבוצה ללא הרף. פשוט הר געש צהוב-כתום-אדום מה שהלך שם.
בטח בהשוואה לקהל בניו אורלינס, שם אפשר היה לראות כבר באמצע הרבע הרביעי קרחות ביציעים, וזה עוד במשחק של ניצחון לקבוצה הביתית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/05/2018 10:56:10
הגב ל  bobby

1+

הייט אשברי
הייט אשברי
05/05/2018 11:26:41

הערות – וגם פרופוציות לא יזיקו .
1. רק לפני יומיים כתבו כאן שהמזרח תחרותי והמערב לא .
אז עכשיו במזרח 2 : 0 ב- 2 הסדרות , ובמערב 2: 1.
2. כתבתי כאן שלשום , אחרי ההפסד של הרוקטס , שהם יקחו את הסדרה בשישה או שבעה, לא חשבתי אז שיוטה פייבוריטים , וגם עכשיו אני לא נסחף ולא חושב שהרוקטס קבוצה גדולה.
3. ג"ס שיחקה הלילה כמו קבוצה שלא חייבת את הניצחון . וכך זה גם נראה על המגרש , עם כל ההערכה למשחק של נ"א , שבאמת שיחקה עם נשמה, שמרה חזק וקלעה היטב.
4. אצל הפליקאנס , עם כל הכבוד ל-AD שהוא טופ 5 היום בליגה, שחקן אחד עושה את ההבדל , וזה רונדו . תמיד הערכתי אותו . לפני שנה , אם לא היה נפצע אחרי שהוביל את שיקאגו ל-2 נצחונות חוץ בראשית הסדרה מול הסלטיקס , בוסטון היתה עפה ולא זוכה לראות את גמר המזרח . רונדו , שגם קצת מופרע כמו הרבה גאונים, מחזיק במספר תכונות שאין לשחקנים רבים , בוודאי לא את כולן יחד. הוא ניחן בראית משחק מצויינת , מנהיג על המגרש, מגיע במאני טיים והוא גם יודע לשרוט ולשבש את משחק היריבה . זה לא יספיק לנ"א לעבור את הסדרה, אבל יכול להקשות על הלוחמים בהמשכה.
5. לרוקטס אין מצ'אפ טוב מול הלוחמים כמו לפליקאנס. אין להם פורוורד ברמה של דיוויס ( קפלה לא ברמה שלו למרות ההתקדמות הרבה ) שיכול לנצל חולשה יחסית של ג"ס מתחת לסלים , ואין להם רכז דומה לרונדו . היה לה אחד שידע לשרוט ולעשות האסל – בברלי . אבל לא היתה לו חוכמת המשחק ורמת הריכוז של רונדו . פול לא נופל מרונדו בהתקפה , אבל אין לו את ההגנה וההאסל שלו .
6. מחרתיים משחקי 4 , ואז אנחנו אמורים לראות את הלוחמים עם קצת יותר תחושת דחיפות .

מתן גילור
05/05/2018 12:35:21

לכריס פול שנמצא כבר 6 עונות ברציפות בחמישיית ההגנה הראשונה ו-7 פעמים בראשונה ו-2 בשניה בסה"כ אין את ההגנה של רונדו?
בלשון המעטה, אני לא מסכים איתך לגבי ההצהרה הזו. פול שחקן הגנה עדיף על רונדו לדעתי.

שמעון
שמעון
05/05/2018 12:55:05

כמעט כל הבחירות האלו לא הגיעו לפול אבל שיש חברים באי אס פי אן. הוא ברמה של רונדו בהגנה. ואף אחד מהם לא חמישיית ההגנה של העונה. שיהיה לו לבריאות, עוד נחשוב שהוא היה שחקן על הגנתי. לחמישיית ההגנה של העונה הכניסו את קובי בריאנט בפעמיים האחרונות שההגנה של לברון העונה נראית כמו של שחקן ההגנה של השנה לעומת מה שקובי שמר אז בליווי מבטים. אז קלטתי מה זה חרטא באמת.

p
p
05/05/2018 13:21:55
הגב ל  שמעון

כריס פול לא רק מגן מעולה באחד על אחד, הוא גם מנהל את ההגנה ויודע לשמור שחקנים גבוהים ממנו בצורה מעולה.
תסתכל את השיפור ההגנתי שיוסטון עשו בתחילת העונה כשחזר מפציעה.
אי אפשר כל פעם שלא אוהבים בחירה להגיד שזה בגלל קומבינות.
וכן, הוא לא נופל מרונדו וגם לא מבברלי.
בלי קשר, קפלה לא פורוורד וברור עדיין שהלוחמים סופר פייבוריטים בסדרה.

p
p
05/05/2018 13:22:40
הגב ל  p

אם וכאשר הם אכן ייפגשו בגמר המערב.

שמעון
שמעון
05/05/2018 14:01:03
הגב ל  p

תקשיב, אין לי פשוט כוח להביא סרטונים מביכים שלו. ממש לא מגן מעולה באחד על אחד אלא בינוני לחלוטין.

ההגנה של יוסטון לא התחזקה בגללו אלא בגלל אריזה טאקר אמוטה ושינוי קונספט של דאנטוני.

הבחירות של כריס פול לחמישיות ההגנה מביכות לדעתי ואין לי כלום נגדו, באמת. שיהיה לו לבריאות.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 14:25:37
הגב ל  p

שמעון, לא משנה איזה שחקן תבחר, אפשר למצוא את סרטון ההיילייטס עם הרגעים המביכים שלו.
אתה יודע מה הבעיה שבסרטוני ההיילייטס?
שהם מראים רק את הסלים שנכנסו. הם כמעט ולא מראים פעולות מוצלחות בהגנה,
ועוד פחות פעולות "אפורות" של הגנה –
רוטציה נכונה, מעבר חסימות אגרסיבי, שמירה עם הרגליים.

אי אפשר לשפוט הגנה של שחקן בלי לראות כמות מכובדת של משחקים מלאים שלו.

הייט אשברי
הייט אשברי
05/05/2018 14:29:35
הגב ל  p

כריס פול אולי מגן טוב על הנייר , אבל לא מטריד את המתקיף כמו רונדו . בוודאי שבפלייאוף , כשהכסף על השולחן , הוא לא מגן ברמה גבוהה.

וקפלה הוא פורוורד לכל דבר – 4 או 5 , תלוי איך משתמשים בו .

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 14:40:22
הגב ל  p

???
ב-4 העונות של קפלה ביוסטון, הוא משחק בעמדה אחת בלבד –
סנטר.
נכון, 2.08 זה גובה שבדרך כלל משויך ל-PF, אבל זה לא משנה את העובדה שהוא סנטר.
בשיטה של יוסטון (ובכלל בכדורסל המודרני), סט הקישורים שלו בכלל לא מתאים ל-PF. אין לו משחק עם הפנים לסל, אין לו טווח.
מה שיש לו, זו הגנת פנים טובה מאוד, סגירה טובה לרב', אקטיביות ברב' ההתקפה, ופיק אנד רול קטלני.
או במילים אחרות –
סנטר.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 14:41:13
הגב ל  p

לגבי כריס פול,
במילה אחת –
שטויות.

bobby
bobby
05/05/2018 14:42:51
הגב ל  p

קאפלה פורוורד לכל דבר?!
מילא מה שאתה טוען לגבי פול, אבל זאת באמת כבר טענה לא מציאותית.
הוא סנטר לכל דבר ועניין. אולי פיזית הוא היה יכול להשתלב טוב יותר כפאוור פורוורד, אבל צורת המשחק שלו היא 100% של סנטר, והוא מסתדר לא רע בכלל בתפקיד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2018 14:43:48
הגב ל  p

הייט, קפלה סנטר ומהטובים שבהם.

דה שוט
דה שוט
05/05/2018 15:06:34
הגב ל  p

אני יכול להבין את אשברי – קאפלה משחק בעמדה 5 אבל לדעתי הוא לא ממש סנטר – הוא פשוט משובץ שם כי אין לו גם יכולות של 4. אין לו משחק גב לסל, הוא לא מטרה בלואופוסט, אין לו מסירה לגארדים חותכים ואין לו קליעה משום טווח. הוא בעיקר משלים לובים, מטביע ורץ יפה במתפרצות ובמעבר. השאלה מה ההגדרה של ״סנטר״.

bobby
bobby
05/05/2018 15:15:47
הגב ל  p

דה שוט, מה שרשמת עכשיו פחות או יותר תקף גם על דיאנדרה ג׳ורדן, רודי גובר וסטיבן אדאמס.
והתייחסת גם לחלק ההתקפי בלבד. בהגנה הוא יודע להסתדר יפה מאוד עם סנטרים מכל הסוגים.
אז הוא אולי לא הסנטר השלם, והיום גם אין הרבה כאלה, אבל זה ברור שהתפקוד שלו בחמישייה הוא כסנטר.

דה שוט
דה שוט
05/05/2018 15:50:10
הגב ל  p

בובי צודק עקרונית. אבל – אדאמס כן מקבל פה ושם כדורים בלואופוסט (לא מספיק). דיאנדרה יותר גדול פיזית – בשיאו היה חיה רעה מתחת לסל, עליו נאמר ״לוב סיטי״. גובר גם הוא גבוה יותר מקאפלה ונעשה בו לפעמים שימוש בהתקפה כמוסר.
קאפלה עומד מולם יפה ומצויין – אבל אני מסכים עם אשברי – הוא רזה, מהיר, זריז ואתלטי – יותר בסגנון של 4. מעבר לכך – ההתקפה לא עוברת דרכו בשום שלב, למעט פיק אנד רול וסיום.
הורפורד, דייויס, קאזינס, הגאסולים, אמביד, ואפילו JV – עונים יותר טוב להגדרה של ״סנטר״.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 15:59:31
הגב ל  p

דה שוט,
מה ההבדל בין המשחק של קפלה, לזה של טייסון צ'אנדלר?
(אותו אף אחד אף פעם לא האשים בהיותו פורוורד)

גובה, זה לא האבחנה המבדלת להגדרת תפקיד הסנטר.

שמעון
שמעון
05/05/2018 15:59:55
הגב ל  p

גיא את כריס פול ראיתי יותר מידי לצערי. הדבר האחרון שהוא זה מגן ברמה גבוהה ובטח לא אחד מ2 הגארדים הטובים בליגה בהגנה באיזשהו שנה.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 16:08:24
הגב ל  p

שמעון, לא אומר טופ 2, אבל בהחלט מגן ברמה גבוהה.

דה שוט
דה שוט
05/05/2018 16:11:15
הגב ל  p

גיא, עם כל הכבוד לקפלה, צ׳אנדלר בשיאו היה חיה רעה. ב-2011 הוא שלט ברחבה בסדרת הגמר הקשה נגד לברון, ווייד ובוש בשיאם. קפלה רזה ממנו ופחות רחב. נראה כיצד יתמודד עם גרין ודוראנט.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2018 16:14:28
הגב ל  p

דה שוט,
אני לא מדבר על מי טוב יותר (לדעתי? קפלה בהתקפה, צ'אנדלר בהגנה),
אני מדבר על סגנון משחק.
יש לי באמת הרבה שעות של צ'אנדלר (בסאנס בשנים האחרונות),
והסגנון, דומה מאוד. סנטר.

נתי
נתי
05/05/2018 16:14:52
הגב ל  p

שמעון תבנה מודל סטטיסטי למדידת הגנה,כריס פול יפתיע לטובה וקליי יאכזב חחח

הייט אשברי
הייט אשברי
05/05/2018 19:52:52

לא הגבתי קודם – כי הייתי עסוק וגם קפצתי לראות את הגי'רו ואת הזוכים בפודיום .
כשכתבתי שקאפלה פורוורד התכוונתי ל4 או 5 , לא לסמול פורוורד.
זה הכל . אולי הייתי צריך להבהיר טוב יותר . בחלוקה הגסה שאני רגיל אליה , 1 ו-2 הם גארדים , 3 הוא סמול ( מה שנקרא גם כנף) , והקו הקדמי המובהק הוא מספרי 4 ו-5 . לא סתם 3 נקרא סמול פורוורד.

אפלטון
אפלטון
05/05/2018 21:49:05

נסגור את הפינה כאן לגבי קפלה.
סנטר ורק סנטר, ואחלה סנטר . כמו שאדאמס לא יכול עמדה אחרת.
יש שחקנים שההגדרה של 4\5 תקפה לגביהם. קפלה ממש לא אחד מהם.
גם הגובה שמדברים עליו הוא לא אמיתי כי המוטת ידיים שלו כזו גדולה. אמנם הוא 2.08 אבל עם מוטת ידיים זהה לזו של אדאמס עם ה2.16 שלו.
וכריס פול שחקן הגנה מהטובים שיש בליגה. מה שהוא מביא למשחק ההגנה זה משהו שאי אפשר למדוד במהלכים בודדים, פשוט צריך לראות ולהתעמק במה שהוא עושה.
מה שכן הוא חייב להביא את הA גיים בהתקפה. עד עכשיו פלייאוף בינוני מאוד.