הקאבס ניצחו בטורונטו בהארכה, הלוחמים בבית – סיקור משחקי יום ג'/ דובי

תוצאת תמונה עבור ‪lebron james‬‏

בוקר טוב לכולם, ערב משחקים מותח ומטורף מאחורינו, בו שתי הפיינליסטיות של שלושת הגמרים האחרונים ניצחו ועשו צעד משמעותי לעבר הגמר האזורי. במשחק הראשון של הערב קיבלנו את לברון, שעם טריפל דאבל נוסף ומאמץ הגנתי שראוי לציון עזר לקבוצתו לנצח את הראפטורס. שנראה שעדיין מתמודדים עם קללה/פוביה/חוסר באשכים מול לברון. במשחק המאוחר יותר, סטף קארי חזר, ואיתו הווריירס נראו הרבה יותר טוב בדרך לניצחון משכנע על ניו אורלינס, שקבע 2:0 בסדרה ביניהן והעביר את הלחץ אל ניו אורלינס לקראת שני המפגשים הבאים. ועכשיו, הגיע הזמן לקצת מוזיקה.

טורונטו רפטורס (0)  112 – קליבלנד קבלירס (1) 113

הרפטורס, רעננים אחרי מנוחת ארבעת הימים שהעניק להם הניצחון על וושינגטון בסיבוב הראשון, אירחו את הקאבס שרק 48 שעות קודם לכם עוד התנגחו עם אולדיפו ושות', כשזיכרון שתי ההדחות הרצופות בשנתיים האחרונות דוקר בירכתי מוחם של הקנדים. אחרי הכל, המפגש ביניהן בסיבוב השני בשנה שעברה הסתיים בסוויפ נקי של קליבלנד. בררר… טראומה איז א ביץ'.

לאחר מה שלדעתו היה הצלחה של הגנת אינדיאנה, החליט דווין קייסי לעמת את לברון ג'יימס עם שמירה של שומר יחיד, כשאו ג'י אנונובי מקבל את הכבוד לפתוח, ועומד במשימה בסך הכל בכבוד, כשג'יימס אמנם עושה נקודות בתחילת המשחק, אבל הרפטורס, בסיוע הגנה קשוחה והתקפה מהירה, מוצאים את עצמם ביתרון 9, 17:26, 3:31 לסיום הרבע הראשון, כשמאורע נדיר מתרחש – לברון ג'יימס יורד לנוח. ולא סתם, אלא למשך שארית הרבע. סיאקאם ממהר להגיב בשלשה, ומחליפי טורונטו פותחים בחגיגה, כשפולטל מרביץ מתחת לסל, ההתקפות זורמות והרבע מסתיים ביתרון 14, 19:33 מעודד עבור המארחים, כשאפילו הכוכב ליום אחד ממשחק שבע, טריסטן תומפסון, לא מצליח להושיע על אדמת מולדתו.

הרבע השני נפתח כשלברון שוב על הפרקט, והזריקות של הקאבס מבחוץ מתחילות לצלול פנימה. קורבר בכמה צליפות יפות, גרין בתנועה בלתי פוסקת והזנה קבועה מצד לברון, ובעיקר ג'יי אר סמית שהתעורר וצולף לא פחות מ11 נקודות ברבע, מנצחים את 12 הדקות 27:38, ובמחצית 60:57 לטובת המארחים. ספסל טורונטו, אגב, שלט בצד הקנדי עם 19 נקודות לעומת 8 של שחקני החמישיה. בלט בתעוזתו – פרד ואנוליט הקטן, שחזר מפציעה היטב עם הרבה מרץ והנעת כדור, אבל גם עם סכסוך מתוקשר מול לברון ג'יימס, שגרם לו עצמו להינתז מכתפו של מספר 23 באדום כמו כדור גומי קופצני, ולטיירון לו להיזעק היישר אל אוזנם של השופטים. העסק הסתיים בעבירה, לשאלתכם. כן, של הקנדי.

המחצית השנייה נפתחת עם דגש על גבוהי טורונטו, כשוולנצ'ונאס ואיבקה גורמים את הנזק מתחת לסל, ובסיועו האדיב של קווין לאב, שלוש עבירות ו8-1 מהשדה עד שלב זה, הרפטורס פותחים שוב פער דו ספרתי, 61:72, אחרי שלשה של לאורי, 7:50 לסיום הרבע. ולנצ'ונס ממשיך לעבוד מתחת לסל, כשבאמצע הרבע הליטאי כבר עם 17 נקודות ולא פחות מ15 ריבאונדים, ומתכבד בהחזרת היתרון ל13, 67:80, 7 דקות בתוך הרבע. ואז, כשנדמה שהנה מגיעה הבריחה, קורבר מאפס כוונות וצולף שתי שלשות, לברון מוסיף שתיים והקאבס מצמצמים, 74:81, שלוש וחצי דקות לפני הרבע הרביעי. באנג! עוד שלשה של קורבר… שלא הייתי חייב לכתוב עליה, אבל לפעמים מתחשק לי להרגיש מייק ברין, כשברקע, שתיים וחצי דקות לסוף הרבע, לברון שוב יורד לנוח. הרפטורס לא מנצלים את העניין, הקאבס נאחזים במשחק בציפורניים, ובסוף הרבע זה 82:87, כשהכל פתוח לקראת 12 הדקות האחרונות. קייל קורבר עם 13 נקודות ברבע הוא הסיבה המרכזית לכך.

תחילת הרבע הרביעי שייכת כולה לקווין לאב. אחרי שהסריח את הפרקט עד כה, חמש נקודות של הפורוורד בתוך ארבע הדקות הראשונות של הרבע שומרות את הקאבס בתמונה, 89:94 לטובת הרפטורס, שמחטיאים שבע זריקות רצופות, שמונה דקות לסיום.

הקאבס ממשיכים להיאחז במשחק, הרפטורס שומרים על יתרון מינימלי, ולברון לוקח אחריות ובהגנה את לאורי. מודה שצחקתי עליו שהוא משחק רק בחצי הנוצץ של המגרש. אבל כשהוא לוקח את הרכז הקנדי באישית צמודה, ללאורי יש תגובה חתולית לעניין.

וזה ממשיך! טריסטאן תומפסון במחצית שנייה מצויינת מוסיף ארבע, לברון צולף שלשה, דרוזאן מחזיר שתיים, ושלוש ורבע דקות לסיום 101:102 לטובת המארחים… הקאבס צמודים צמודים, אבל עדיין לא מצליחים להוביל.

עד 1:42 הקבוצות מוסיפות רק החטאות עצבניות משני הצדדים, ואז לברון עושה לאיבאקה פאצ'וליה על זריקה לשלוש, ואחרי שהקונגולזי מתאושש הוא שם שלוש, כשברקע לאורי בצ'יט צ'אט ידידותי עם השומר הצמוד. 105:101…

לברון מחזיר בנקודות מהירות, איבאקה מחטיא שלשה, לאב על הריבאונד, לאב על הצעדים, לאב על המרפק לדרוזן… כדור טורונטו. 1:11 לסיום… דרוזן כמעט מאבד, לברון קופץ ליציע… 52 שניות לסיום… לאורי מחטיא… לברון לא. שיוויון 105, 24 שניות לסיום.

טיימאאוט טורונטו… מוזיקת מעליות לכמה שניות…

חזרנו אליכם. או מיי גאד איזה פריקינג מתח….!

ואז טורונטו מחטיאים. מי??? כולם! ארבעה החטאות של כל הפאקינג חמישייה!! ו0.6 שניות לסיום לברון עם הריבאונד צורח טיימאאוט, ובהמשך מחטיא את האפשרות לניצחון. הארכה.

damn girl!! יש לי עוד משחק לסקר… אפילו התרנגולות שלי התעוררו ודורשות מזון! לחץ…!!

בהארכה לאורי החלש מאבד, ובצד השני קורבר בשלשה מעלה את הקאבס ליתרון ראשון במשחק, 105:108. ואז עוד שלשה של ג'יי אר, וזה מתחיל להיראות גמור. אבל הרפטורס לא מוותרים… מהלך של שלוש נקודות של לאורי וזה 112:113.. קורבר מחטיא, איבקה על הריבאונד, בוקה ומבולקה… כדור קליבלנד. הלחץ ממשיך, ו16 שניות לסיום השעון של קליבלנד נגמר! החטאה של לברון!

הזדמנות לטורונטו לנצח…! הקהל על הרגליים!

ופרד ואנווליט מחטיא משלוש. באזר. נגמר. 112:113. קליבלנד מנצחים.

לברון עם טריפל דאבל 26, 13 ריב' ו11 אס' ב47 דקות נמרצות הוביל את קליבלנד, ואיתו ג'יי אר עם 20 ו6-5 מהשלוש, קורבר 19 עם 12-5, גרין מהספסל עם 16 ותומפסון עם עוד דאבל דאבל 14, 12 וטונות של מלחמה.

בצד המפסיד ולנצ'ונס עם דאבל אדיר של 21 בנקודות וריבאונדים לא הספיק, כשלאורי אמנם עם 18 ו10 אסיסטים, אבל משחק אנמי. דרוזאן עם 20 לא הספיק, כשהרפטורס מאבדים 13 כדורים לעומת חמישה בלבד של קליבלנד.

גולדן סטייט ווריירס (2)  121 – ניו אורלינס פליקאנס (0) 116

אחרי חמישה וחצי שבועות בחוץ עם מתיחה בברך, הווריירס קיבלו חזרה את סטף קארי לכבוד המשחק השני בסדרה. הצלף לא עלה בחמישיה, אלא ארבע וחצי לסיום הרבע הראשון, ומיד קלע שלשה שצימקה את יתרון הפליקאנס ל14:19. כן, מה שאתם שומעים, דווקא האורחים פתחו היטב, ושתיים וחצי דקות לסיום הרבע מוצאים את עצמם ביתרון 7, 18:25, כשרונדו עם 7 נקודות, 3 אס' ו2 ריב' מוביל, ולצידו הולידיי ודייויס עם 6 לראש. קארי בשלב זה עם 5, כמו איגודאלה. עד סוף הרבע זה נראה כמו מפלצת שמחממת מנועים, כשקארי מוסיף עוד שלשה, הווריירס חונקים בהגנה ומשתלטים על כל כדור 50/50 שבאזור. רק החטאות קלות והבאזר לרבע עוצר ריצת 9:4, שנראית כמו הרבה יותר. 27:29 לטובת הפליקאנס אחרי 12 דקות.

בתחילת הרבע השני הצדדים ממשיכים להחליף מהלומות ידידותיות. אחרי שתיים וחצי דקות זה 36:38 לטובת השקנאים, כשקארי כבר עם 12, ובצד השני הולידיי מגיע ל11, למרות 5-1 מעבר לקשת.

בהמשך הרבע סטפן הקטלן הקטן יורד לנוח, כשאיגודלה, גרין ותומפסון עם שלשה שומרים על היתרון המינימלי. אבל היי, בצד השני יש קבוצה שרק לפני שבוע טיאטאה את פורטלנד. הפליקנס המשיכו במשחק המסודר, ו3:50 למחצית מור מחזיר את היתרון לאורחים, 46:48. קארי חוזר, והנדנדה נמשכת. גרין על סל ועבירה מחזיר את היתרון ללוחמים, דייויס בצד השני, גרין, שלשה של מירוטיץ'… הבנתם את העניין. תומפסון נעזר בקרש על הבאזר כדי להכניס שלשה ולקבוע 55:58 עם הירידה למחצית. הולידיי כבר עם 17, ו7-1 מהשלוש, אצל הווריירס קארי, תומפסון, גרין ודוראנט כבר בספרות כפולות.

אני לעומתם רץ להכין סנדביצ'ים ונשבע לעצמי לוודא שאין לפרטנרים שלי שעות אפס בבוקר של סיקור. אתם יודעים, זה היופי בהופס…

זה והטרולים.

יאללה מחצית שנייה. אבל קודם תקציר:

מתחיל כפי שנגמר, ושלשה של יאנג עושה את 55:63. הכל מוכן לפריצה, לדריסה, לדברים האלה שגולדן סטייט יודעת לעשות, וככה המארחים משחקים, במעין קלילות נונשלנטית שאומרת הנה אנחנו מתפוצצים…

אבל בצד השני הפליקנס, סוויפ על פורטלנד וכו… והשקנאים חוזרים! פתאום דייויס עושה את זה 65:68. לאורחים… ואז קארי משווה כמו שהוא אוהב, ואז מהקו, ולוני…

תשמעו, בשורה התחתונה זה היה חתיכת בומצ'אקאלאקה שך רבע. היו שם לכלוכים בין דייויס לגרין, ופלייגרנט של היל על איגודלה במתפרצת… ושלשה של קארי במעבר מעשרה מטר, ואחת של מירוטיץ'…

ובשורה התחתונה 86:88 לטובת הווריירס אחרי דאנק של ווסט, 15 שניות להפסקה לפני הרבע האחרון והמכריע..

והאחרון נפתח בשתי שלשות של גרין, 86:94 עם עוד ריח של ריצה באוויר. אה אה… הולידיי סופסוף פוגע משלוש, תומפסון מחטיא שתיים, ורונדו מצמק. 93:96, 9:21 לסיום.

דקות מצוינות של איגודלה וגרין בשני הצדדים, עבירה חמישית של רונדו, ודוראנט מהקו, ואז בסיבוב, וזה כבר 98:108, 5:46 לסיום. האם לפליקנס יש במיכל מיץ לuno mas?

שלוש וחצי דקות לסיום, ומירוטיץ' בשלשה מוריד לשבע, 103:110. ואולי… ועוד קצת..

ואז בא קארי עם שלשה מספר חמש, ו1:47 לסיום עשה 106:119. עכשיו נגמר??

עוד לא… האורחים לא מוותרים, קולעים חוטפים שומרים ו40 שניות לסיום דייויס קולע שלשה ומוריד לשש! 113:119

ג"ס הזעיקו טיים אאוט, בסיומו גרין קלע 2 מ-2 מהקו לאחר עבירה של מילר, וקבע 121:113 28 שניות לסיום המשחק.

ניו אורלינס ניסו להגיב עם פול אפ מהיר של מור, אך הכדור פגע בטבעת ונאסף ע"י הלוחמים, שהרגישו את הניצחון קרב ובא. שלשה של מור 5.5 שנ' לסיום הייתה מעט מדיי ומאוחר מדיי, 121:116 לגולדן סטייט בסיום, בדרך ל-2:0 בסדרה.

את הווריירס הוביל סטף קארי עם 28 נק', 7 ריב', 2 אס', 3 חט' ו+/- מטורף של 26, מי שעזר לו במשימה היה קווין דוראנט עם 29 נק', 6 ריב' ו-7 אס'.

אצל ניו אורלינס דייוויס, רונדו והולידיי הצטיינו עם 25 נק', 15 ריב' ו-5 אס', 22 נק', 7 ריב' ו-12 אס' ו-24 נק', 8 ריב' ו-8 אס' בהתאמה.

https://www.youtube.com/watch?v=Ju8mmkahLqM

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
123 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
בוני
בוני
02/05/2018 8:43:55

סיקור מהיר!

החיסרון של קוזינס מדבר בעד עצמו זה לא כוחות גם במשחק חלש של הגולדן סטאט.

אנטוני דיוויס הולך לטרוף את הליגה אבל בינתיים הוא לא מצליח להסתדר עם קווין לומי ודונקי בצבע.

תומר שנאן
02/05/2018 9:21:03
הגב ל  בוני

לא אדבר לגבי כל המשחק כי לא ראיתי אותו, אבל את שלושת הדק' האחרונות כן הצלחתי לראות, היו שם לפחות 4 עבירות על דייוויס שלא נשרקו. והשדרים האמריקאים דיברו על העובדה שהווריירס הלכו הרבה יותר אל הקו מאשר ניו אורלינס, ולראיה – הווריירס זרקו 27 זריקות מהעונשין, וניו אורלינס זרקו 9 בלבד. אני לא אופתע אם התעלמו מעבירות על דייוויס לאורך כלהמשחק, אולי מישהו ממי שראה כן יוכל להצביע על מגמה מסוימת.

שמעון טבדי
02/05/2018 9:36:49

היו איבודי כדור שטותיים מאד שעלו להם במשחק וגם חוסר יכולת לעשות סל פגע בהם.

בסוף זה קרי, קליי ודוראנט מול רונדו, הולידיי ומור. זה עד כדי כך פשוט ושאלו ההבדלים בקו האחורי אין הרבה סיכוי.

מבחינת כישרון איזה קו אחורי יכול להתמודד עם זה? ראסל, הארדן וקאווי/לברון וגם שם הגנתית היתרון של גולדן. אתם מבינים?

לכן אני לא מנתח הרבה משחקים של גולדן כי אני חושב שזה ניתוחים בגרוש, זה פשוט לא כוחות. יכולים לנתח עד מחר ומה צריך לעשות וכו אבל 4 משחקים אף אחד לא ינצח אותם.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
02/05/2018 8:44:19

קוין לאב עם 13 ריבאונדים אדירים, 2 אסיסטים מושלמים ו-7 נקודות שבלעדיהן קלבילנד היתה מפסידה ב6 נקודות הפרש !
ולא עוד, אלא ששמר על קור רוח והיה לו אומץ לזרוק לסל בתחילת הרבע הרביעי, זה הגבר , זה האיש !
We Are All Witnesses

בוני
בוני
02/05/2018 8:53:22

נראה לי שהתבלבת קצת

דריבלון
דריבלון
02/05/2018 8:44:50

וואוו סיקור מעולה!!
תודה רבה

Berch
Berch
02/05/2018 8:48:27

וואו דובי איזה סיקור מוקדם ומצויין….
טורונטו בעטו בדלי. זה הכי פשוט להסביר. בעיטות קטנות עד שנשפך.
היה איזה משחק מפורסם של הניקס שאני זוכר בשניות האחרונות את פטריק יואינג לוקח 3-4 ריבאונדי התקפה ופשוט לא מצליח להכניס את הכדור לטבעת….. זוכר שנשבר לי הלב.
ככה זה מרגיש עם השניות האחרונות בטורונטו.
הפליקאנז יכולים להתנחם שלא הובסו ומהווים יריב שקול. אולי הפוש של האולם הביתי יעשה את ההבדל….

דובי
דובי
02/05/2018 8:53:15
הגב ל  Berch

נדמה לי שידידי נזכר במופע האימים של צ'ארלס לי אפ סמית

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
02/05/2018 8:58:37
הגב ל  Berch

אתה מתכוון לצ'ארלס "ליי אפ" סמית' אולי?

https://youtu.be/bRFKhpMKX0E

בוני
בוני
02/05/2018 9:02:16
הגב ל  Berch

יריב שקול? כנראה שלא צפית במשחק.

אנטוני דיוויס הוא כרגע לא יותר מסטאס פאנדר מאכזב.

Berch
Berch
02/05/2018 9:39:27
הגב ל  Berch

ישמצב שזה היה סמית'…. כנראה שהזכרון שלי של הפרצוף הלא מאמין של יואינג דרך המצלמה באחורי הסל זה ממשהו אחר.
תודה על התזכורות.
והפליקאנס היו יריב שקול. גולדן לא הצליחה לברוח כמו שאנחנו רגילים. בלי קשר להופעה של דיוויס….

Tomer G
Tomer G
02/05/2018 14:06:54
הגב ל  Berch

ברץ' אתה לא רציני… בדרך כלל כל תגובה שלך בונבון…
ראית את המשחק? גולדן בהילוך שני מתוך חמישה, הם עוד לא במוד פלייאוף בכלל. זה היה שקול בניקוד במידת מה, אבל לא ברמה ובטח לא בפוטנציאל. גולדן בהילוך מלא כולל מבערים שמה להם 50 הפרש.

Berch
Berch
02/05/2018 16:52:21
הגב ל  Tomer G

ראיתי את המשחק… נראה היה שללוחמים הסלים באים בקלות והשקנאים נלחמים על כל נקודה
ובכל זאת
כל המשחק הרגיש לי שפוש קטן מגברת המזל ואולי (אולי) השקנאים יקחו את זה.
במשחק הספציפי הזה.
אבל אולי אני באמת רומנטיקן חסר תקנה ומלא אמונה 🙂

Tomer G
Tomer G
02/05/2018 19:01:04
הגב ל  Berch

אתה רומנטיקן 😍
היה קטע במשחק, לא יודע אם שמת לב, שרונדו בא לגרין בקטע של חזה וטראש. גרין חייך וחיבק אותו, כאילו אומר לו – אנחנו לא במצב לטראש, תרגיע…
אני מסתכל על גולדן סטייט וזו פשוט קבוצה הסטורית בשיאה. הם משחקים בכיף, קר מתעצבן עליהם מדי פעם, מפחד שהם מגזימים. קבוצה מטורפת.

מישהו
מישהו
02/05/2018 8:49:02

אני באמת לא יודע מי יותר מביכה, ראפטורס שכל פעם משותקת כשהיא רואה את לברון מול העיניים וכל מיני לאורי ודרוזנים מריצים איתו דאחקות במקום לבוא עם רצי בעינייים. או קליבלנד שגם בכושר הזה ולמרות שהסגל מלא בסוסים מתים היא הקבוצה הכי טובה במזפח.
מה שבטוח, גולדה או יוסטון ישימו לזה סוף. הגמר הכללי יהיה מביך, יהיה לא כוחות ברמה של לייקרס – נטס בתחילת העשור.

צופה מהצד
צופה מהצד
02/05/2018 8:57:05
הגב ל  מישהו

כל הליגה זה לא כוחות לשתי הקבוצות לא רק ה"מזפח".

ראובן
ראובן
02/05/2018 8:50:09

סיקור אדיר , TT מועמד לקאמבק השנה. דאבל דאבל , 4 מ4 מהעונשין כולל 2 לקראת סוף הרבע ה4 וגם סל ניצחון בהארכה.

רפיקי
רפיקי
02/05/2018 8:51:22

איזה מהירות

ואיזה כיף שסטף חזר
אני מתחיל להריח גמר גולדן קליבלנד

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 8:51:28

סיקור מעולה ממש, תודה.

ולדי קוגן
02/05/2018 8:52:35

טורונטו פשוט סמרטוטים שאין דברים כאלה. אשכרה משחק שנלחמתם כל העונה להשיג יתרון ביתיות וככה אתם נראים?יאללה קליבלנד ב-6,ועוד הייתי נחמד עם הדינוזאורים

בוני
בוני
02/05/2018 8:52:40

התצוגה של לברון פשוט לא אנושית.

להוביל בעוד הארכה של 45 דק' משחק . כל שחקן אחר היה מאבד את הראש עם קבוצה כזאת חלשה, והוא במקום דופק עוד טריפל דאבל שמחפה על היכולת הירודה של שאר השחקנים מסביב.

א.ב
א.ב
02/05/2018 8:55:00
הגב ל  בוני

כדאי לציין גם אחוזים חלשים מהשדה ו- 1-6 מזעזע מהעונשין.
מצד שני, 13 אסיסטים ואיבוד בודד בלבד.

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
02/05/2018 9:02:42

J.R. סמית' עם 20 נקודות – פעם ראשונה בפלייאוף אחרי שמונה משחקים ששחקן של הקאבס שהוא לא לברון מגיע למספר הזה. גם קורבר וג'ף גרין היו טובים, אבל לאב חושך. נראה לי שטורונטו צריכים להמשיך לדחוף את הכדור פנימה, זה הסיכוי הכי טוב שלהם

מיכאל
מיכאל
02/05/2018 9:11:33

איזה סיקור יא אללה! ראיתי את שני המשחקים ואתה לחלוטין מעביר את התחושה, תודה רבה דובי, אתה אדיר!
מה שלא ניתן להגיד לגבי האימפוטנטים, חסרי הביצים, חסרי הנשמה, הלוזרים הנצחיים, העובדים עלינו בעיניים במשך עונה שלמה רק בשביל שוב לשבור לאוהדים המדהימים שלהם את הלב. חבל לי גם על כל שאר האוהדים שקיוו שאולי לשם שינוי טורונטו על אמת ויספקו סדרה ראויה, לא לדבר על אשכרה לנצח את קליבלנד. צפיתי בכל 53 הדקות של המשחק הזה, ובמחצית השניה לא היה לי ספק שהראפטורס יפשלו, הסיפור ידוע מראש, הקבוצה הכי מתסכלת שיש. מדהים בעיניי הלהט של האוהדים שלהם, לעומת האנמיות והאדישות של דרוזן ״הכוכב״ של הקבוצה. פשוט אין טעם לצפות, תסכול עצום, אפילו עודי כותב את זה.
דובי רק הערה אחת כי זה מאוד צרם לי: הליטאי נתן משחק אדיר מבחינת מספרים יבשים, אבל 37 אחוז מהשדה לשחקן שכל הזריקות שלו 2 מטר הסל זה מתחת לכל בקורת, שלא לדבר על זה שהוא החטיא את סל הנצחון מטר מהסל. אמנם הוא נתן רבע שלישי מהסרטים, אבל אם הוא היה יותר מרוכז/אסרטיבי ל קליבלנד לא היה סיכוי לחזור למשחק הזה. כל כך הרבה החטאות מתחת לסל, פשוט מתסכל. ל קליבלנד אין תשובה אליו, ואם איכשהו(אני לא מאמין ששוב אני נופל לזה) טורונטו רוצים לתת פייט בסדרה הזאת, הוא המפתח. הוא יכול לתת 35 נקודות ועשרים פלוס ריבאונד כל משחק. אבל עדיף כמובן שהרוזן ילך עם הראש בקיר, פשוט כדי שנשבור טלוויזיות מרוב עצבים.

דובי
דובי
02/05/2018 9:16:00
הגב ל  מיכאל

יש בזה משהו, אבל קשה לי לבוא בטענות לשחקן שנתן 21 ריב ונקודות כשכל הקבוצה מפגינה עליבות מסביבו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
02/05/2018 9:30:26
הגב ל  דובי

אך 37% מהשדה לשחקן פנים ובפרט כזה שממעט לזרוק מהשלוש זה עלוב מאוד!!!

בוני
בוני
02/05/2018 9:20:27
הגב ל  מיכאל

גם סטוטקון ומאלון היו "לוזרים"? אני לא מסכים עם ההגדרות האלו לשחקנים שמרוויחים מיליונים בשנה.

רוזן הוא שחקן מצוין ולא נופל מאחרים כמו דורנאט,דיוויס,ארדן.
יש לו מזל רע שהוא צריך לשחק בקונפרקס מול השחקן הכי טוב בעולם.

מיכאל
מיכאל
02/05/2018 9:26:07
הגב ל  בוני

אני גם נגד ההגדרות האלה, מסכים איתך לחלוטין. אני נמנע מההגדרות והמיתוסים האלה ונותן לכל שחקן להנות מהספק.
עד שמגיעים לדבר על טורונטו ועל דרוזן.
הבחור הזה מוכיח שנה אחר שנה שאין לו את זה.
אתה באמת מאמין שהוא לא נופל מדוראנט, דייויס, והארדן?
לדעתי זה הפוך, ולטורונטו יש מזל רע שלקבוצה הנהדרת שלהם, בדגש על קבוצה, יש ״כוכב״ כל כך פרווה.

tripledouble
tripledouble
02/05/2018 9:29:06
הגב ל  בוני

חחחחחחחחחחחחחחחח, דפרוזן ברמה של דוראנט ודיוויס? אולי בדוקים. ומלון וסטוקטון לא היו לוזרים, בשניפ שהגיעו לגמר הם שיחקו מול אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה ובטח שלא הגיעו כפייבוריטים ברורים. טורונטו השנה טופ 5 במדדים ההתקפיים וההגנתיים, קיבלו את קליבלנד ולברון במצב הכי אידיאלי שאפשר כשאין לו לידו עוד כוכב אמיתי ומותשים מהסדרה נגד אינדיאנה שנגמרה לפני 48 שעות! עם יתרון ביתיות ובכל זאת הצליחו להפסיד אחרי שהובילו כל המשחק. זה לוזריות.

tripledouble
tripledouble
02/05/2018 9:32:42
הגב ל  בוני

ואתה יכול להרוויח מיליונים בשנה ועדיין להיות לוזר, אז כן ביחס לאדם ממוצע אתה אולי ווינר כי לקחת את הכשרון שלך לרמות הגבוהות ביותר וגפ תרגמת את זה להצלחה כלכלית, אבל עם כל הכבוד לכסף הכוכבים בליגה הזאת באים להתחרות ומחפשים את הניצחון והזכייה באליפות וגם נמדדים לפי זה , ואם אתה באופן שיטתי כושל ברגע האמת ולא עומד ברף ובציפיות שאתה בעצמך העמדת ויצרת אז כן זאת לוזריות.

Shadow
Shadow
03/05/2018 0:02:54
הגב ל  בוני

סטוקטון ומלון אכן היו לוזרים ולוזרים גדולים. גם כשמייקל פרש לשנתייםצהם הצליחו להפסיד ליוסטון.
גם כשמלון כבר הצטרף לליקרס, לאחת מהקבוצות החזקות בהיסטוריה הוא הפסיד איתם ועוד לדטרוייט. לוזר בן לוזר.

צביקה
צביקה
02/05/2018 11:31:20
הגב ל  מיכאל

כאילו מצד אחד באמת כל הכבוד לו על מה שנתן במשחק, מצד שני להחטיא כ"כ הרבה הזדמנויות שניות ושלישיות שהוא לוקח תחת הסל? ומה שקרה בסוף המשחק, כשהם יכלו לנצח ולגמור עניין? זה ממש לא יאומן.

שמעון טבדי
02/05/2018 9:11:33

אחלה סיקור יא דובי. ראיתי קאבס טורנטו רק רבע אחרון+הארכה

לברון העביר סדנת פאסיב אגרסיב עם דומיניישן לטריסטן ובפלייאוף הוא שם אותו במוג אגרסיב. בסדנה גם למדו לקלוע מהקו, 4 מ4 בשיא המאני טיים.

השחקן ההוא של טורנטו עם השם המסובך (נקרא לו טונג'י אווג'ובי) היה אדיר בהגנה על לברון ועשה כל מה שיכל, הגנת אחד על אחד עילאית שלו, הוא גרם ללברון בקושי לפגוע בטבעת במאני טיים וגם הסל היחיד שהוא קלע היה חתיכת זריקה קשה.
אני לא הבנתי למה לברון לא חדר יותר?

גי אר נותן פעם ב10 משחקים צאקות בלי הכרה וזה קרה היום וניצח לקאבס את המשחק.

ון וליט קיבל הזדמנות לזכות בתהילה ופיספס פעמיים, נראה מה הוא מכין להמשך.

הקאבס שמרו את דרוזן נהדר בהגנה וויתרו על איבאקה שלא פגע פשוט בכלום. יונאס זה מלך ההיחנקויות של טורנטו מול הקאבס כבר שנים, איזה החטאות שלו לא יאמן במיוחד הטיפ בסוף הזמן החוקי, מה זה?

לא מפתיע, כולם יודעים מה קורה שקינג קונג פוגש ראפטורים.

לגבי המשחק השני, היה רק תחושה של צמוד, אני באופן אישי לא הרגשתי אפילו שנייה אחת במשחק שזה ילך לשקנאים. גולדן רקדו איתם סלואו ואז סיבבו אותם לסלסה וזה בערב מחריד של קליי.

אנתוני דיוייס רבע אחרון היו איזה 5 דק בקושי נגע בכדור שיתר השחקנים ניגרו ללא הרף.

אבל זה ניתוח בגרוש, גולדן פשוט בכמה רמות מעל השקנאים וזה תלוי בהם למען האמת.

תומר שנאן
02/05/2018 9:14:13

אתה מתכוון לאו.ג'י אנונובי? לא שם כל כך מסובך, אבל הוא בהחלט היה מרשים היום

שמעון טבדי
02/05/2018 9:28:44

כן אליו

תומר שנאן
02/05/2018 9:17:37

תודה רבה על החיפוי דובי, סיקור נהדר!

הווריירס עם קארי – +26, הווריירס עם דוראנט – בפיגור של חמש נק', הוא ויאנג היחידים עם ה+/- השליליים בקבוצה, וזה משחק לרעתו.

מתן גילור
02/05/2018 9:22:26

במשחק כזה שדוראנט שיחק מול החמישייה וקרי עלה מהספסל ושיחק יותר מול המחליפים, באמת שלמדד הזה כהבדל ביניהם אין שום משמעות (ובלאו הכי זה מדד מאד בעייתי).

יניב
יניב
02/05/2018 9:33:48

מסכים עם מתן ובכלל ברבע האחרון מי שהיה טוב מאוד זה דוראנט

tripledouble
tripledouble
02/05/2018 9:17:40

טורונטו חבורה של פחים וצ'וקרים חסרי ביצים ועמוד שדרה, אם השנה הם לא מנצחים את לברון לאורי ודפרוזן יכולים לעבור לשחק דוקים.

tripledouble
tripledouble
02/05/2018 9:19:17

וכמובן תודה על הסיקור, מקורי ומעביר לך תמונת מצב אמיתית.

מיכאל
מיכאל
02/05/2018 9:22:08

תגובה לגיא הרשע:
אני לא סובל את טורונטו והסגנון המשעמם שלהם ולכן לא נוטה לצפות במשחקים שלהם במהלך העונה הסדירה, אז האמנתי לך, בתור מגיב וכותב מהשורה הראשונה, כשאמרת שהשנה הם שינו סגנון ובאים מוכנים ללברון, שהשנה זה יהיה אחרת, הם השתנו/התבגרו ועשו השתלת ביצים/אופי/שניהם.
אז קודם כל רציתי להגיד כל הכבוד על כך שראית כל כך הרבה משחקים של הדינוזאורים השנה, ושנית כל רציתי להשתתף בצערך על כך שגם השנה הם יגרמו לך ולכל האוהדים שהאמינו בהם לאכול את הכובע.
יש לי שאלה אחת:
מה לדעתך הגורם המפריע? האם זה בדיאנאיי ולא יעזור כלום הקבוצה הזאת נועדה פשוט לשבור את הלב ואת הציפיות של האוהדים שלה? האם זה המאמן? או שאולי הגיע הזמן להביא שהרוזן הוא שחקן בינוני ותו לא והקבוצה הזאת צריכה לחפש כיוון חדש ואולי לנצל את המניות הגבוהות שלו ולעשות טרייד עבור שחקן קלאץ. כי לדרוזן רבותיי אין קלאץ, אין חצי קלאץ, פשוט אין. פיגור נקודה בהארכה והכי טוב שהוא מצליח לעשות זה להוציא לזריקת שלוש של ואן וליט שניה לסיום המשחק.
נורא ואיום. תעזור לי להבין גיא, אני פשוט אובד עצות.

יניב
יניב
02/05/2018 9:31:26
הגב ל  מיכאל

אני לא גיא אבל לדעתי טורנטו זה פשוט הילד השמנמן בכיתה שמלך הכיתה כל השנים מתעלל בו ואז הוא מחליט שדי,הולך לחדר כושר,מפתח ריבועים בבטן,עושה מהפך כללי בנראות ופתאום נראה טוב ומרגיש טוב אלא שאז המלך של הכיתה עושה לו כזה בוווו ומיד הוא חוזר להיות הילד השמנמן שמלך הכיתה מתעלל בו

מיכאל
מיכאל
02/05/2018 9:39:31
הגב ל  יניב

+1000

גיא פשוט דחף כל השנה וניסה לשנות דעת קהל, ובעודי צופה במשחק לא יכולתי להשתחרר מהתחושה שמדובר בדיוק באותה גברת משנים עברו.
היה מישהו 10 דקות לסיום המשחק שחשב שטורונטו ינצחו את זה? איבדה מחטיא שלשה חופשית מהפינה שיכלה לסגור את המשחק דקה לסוף. שלא לדבר על חמשת ההחטאות הרצופות בסוף המשחק שכללו איזה שלוש ליי אפים חופשיים מתחת לסל.
הכל לא ברור לי זה למה המהלכים המכריעים של טורונטו בשוויון ובפיגור נקודה זה שלשות של ואן וליט? בשביל זה לוקחים פסק זמן? בשביל זה מתאמנים ארבע ימים/כל העונה?

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 10:26:21
הגב ל  מיכאל

אני חושב שדי בצדק "דחפתי" את הראפטורס השנה,
ומי שראה את כמות הכישרון שצומח שם מאחורי לאורי ודרוזן, יודע שיש לקבוצה בסיס חזק לשנים קדימה.

דבר אחד בודד על הראפטורס, לא כתבתי אפילו פעם אחת –
שאני חושב שהם מדיחים את הקאבס.
הייתה לי התערבות עם מלובני על כך שהראפטורס מעפילים לגמר המזרח, ולא לפיינלס, בגלל שהאמנתי שהם לא פוגשים את הקאבס עד לגמר המזרח.
למזלם הרע של הראפטורס, הקאבס סיימו את העונה במקום ה-4.

הסיבה שאני רשמתי בבראקט שלי "קאבס ב-6"?
בגלל שפלייאוף, המאצ' אפ בין הקבוצות מנצח.
טורונטו קבוצת הגנה טובה, זה נכון.
הבעיה שלהם שהחסרונות היחסיים שלהם פוגעים בול ביתרונות היחסיים של הקאבס –
הקאבס פורחים כאשר לשוטינג גארדס שלהם יש אוויר לנשימה. מול אולדיפו והפייסרס, היה לקאבס קשה מאוד.
מול טורונטו, אז יש מולם את דרוזן, ולא את אולדיפו.
טורונטו יודעים ללחוץ על מובילי כדור. הבעיה שלהם היא שבקאבס מנהל המשחק הוא לברון, ואז השמירה החזקה של לאורי על הכדור, לא באה לידי ביטוי. בגלל שדה פקטו, 2 הגארדים של הקאבס מתפקדים כשוטינג גארדס. זו הסיבה שמול טורונטו קלדרון פרח במהלך העונה הרגילה,
וג'יי אר פרח הלילה.
הלילה הקאבס קלעו 14 שלשות ב-40% מהשדה,
ב-2 המשחקים אחרי הטרייד דדליין , הקאבס קלעו מול הראפטורס 14 שלשות למשחק, ב-51.9%

את וושינגטון הראפטורס הצליחו להחזיק על 8 שלשות במשחק,
ובעונה הרגילה, הם ספגו בממוצע למשחק רק 8.9 שלשות למשחק (הנתון הטוב בליגה).

כאמור –
זו שאלה של מאצ' אפ.

יניב
יניב
02/05/2018 10:50:39
הגב ל  גיא הרשע

גיא עזוב,זה ניתוח יפה ובתכלס אפילו די נכון אבל זה לא קשור ,זה קשור לכך שלטורנטו פשוט רועדות הידיים כאשר הם מתמודדים מול קליבלנד ובייחוד מול לברון.ראינו את זה במשחקי סוף העונה שהיו חשובים מאוד לטורנטו וראינו את זה היום.
לטורנטו יש קוף עצום על הגב ולצערם גם השנה הקוף הזה לא יירד.והכי באסה בשבילם ברגע שהקוף הזה יירד(לא דרכם)הם יאבדו את חלון ההזדמנויות שלהם

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 11:09:29
הגב ל  גיא הרשע

לא האמנתי, ולא מאמין בקופים.
יש כדורסל, ולצערם של טורונטו (לצערם, בינתיים. הסדרה רק התחילה),
אחרי 3 הפסדים, יש את הרושם שיש להם בעיית מאצ' אפ מול הקאבס.

מתן גילור
02/05/2018 11:10:41
הגב ל  גיא הרשע

יניב, הבחנה יפה וזה בדיוק מה שכתבת אצלי בבלוג אתמול לגבי וושינגטון.
קבוצות שמדברים עליהם כבר כמה שנים כקונטנדריות לקחת את המזרח ועד שהמכשול העיקרי מוסר הן יתקלו בכוחות העולים מבוסטון, פילדלפיה ומילווקי. טורונטו ווושינגטון לא יעשו גמר גם בעשור הקרוב כלל הנראה.

מתן גילור
02/05/2018 11:11:18
הגב ל  גיא הרשע

*לא כולל העונה שטורנטו כן מסוגלים. זו באמת ההזדמנות האחרונה שלהם בקאסט הנוכחי.

יניב
יניב
02/05/2018 11:24:04
הגב ל  גיא הרשע

מה זה לא מאמין בקופים?
אתה לא חושב שיש דבר כזה שנקרא צד מנטלי בכדורסל,לא כל דבר מוכרע אך ורק בכדורסל נטו,הרבה פה על הצד המנטלי וטורנטו ששנה אחרי שנה נרמסת ע"י קליבלנד מפתחת סוג של בעיה מנטלית מול קליבלנד וזה ממש לא קשור לבעיות מצ' אפ,כי לולא הצד המנטלי עם כל הכבוד לקליבלנד טורנטו עולה עליה מבחינת כדורסל(כן מ'צ אפ לא מ'צ אפ).
בסדרה המופתית של הלייקרס נגד סלטיקס,הלייקרס דיברו שם בפירוש על הבעיה הקשה שהייתה להם שהם כל הזמן הפסידו לסלטיקס בגמר ועד כמה השתחרר אצלהם ברגע שהם הצליחו לגבור עליהם

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 11:44:02
הגב ל  גיא הרשע

יש צד מנטלי למשחק, כמובן.
רואים אותו כאשר שחקנים מסוימים משחקים שונה, בסיטואציות מסוימות.
רואים אותו כאשר הפער בין 2 קבוצות הוא כל כך קטן, שזריקת עונשין משנה סדרה שלימה.
אבל כאשר מתבוננים על המאצ' אפ של הקאבס מול טורונטו, קשה שלא להבחין בגורמים לניצחונות הקאבס.
זה לא צד מנטלי כזה או אחר שגרם לקאבס סוף סוף להתחיל לפגוע מבחוץ –
זו העובדה שלקלעים של הקאבס קל יותר מול טורונטו. זו העובדה שב-2 המשחקים האחרונים מול טורונטו, לברון מסר 30 אסיסטים,
רובם לשלשות.
הלילה –
קורבר + ג'יי אר + קלרקסון + לאב = 12 שלשות.
במשחק הקודם –
קלדרון + לאב + הוד + גרין = 10 שלשות.
במשחק לפני כן –
גרין + לאב + קלדרון + היל + סמית' = 14 שלשות.

לצורך השוואה –
מול הפייסרס,
לגרין + לאב + ג'יי אר + קלדרון + היל + קלרקסון + קורבר + הוד,
היה בממוצע למשחק 8.4 שלשות.

אלו לא הקופים שעצרו את קלעי הקאבס במשחקיהם מול הפייסרס, או שקלעו ב-3 המפגשים האחרונים מול טורונטו…

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 11:46:03
הגב ל  גיא הרשע

במשחק הקרוב בין 2 הקבוצות, אם נראה את טורונטו מתפרקים (אני מקווה שלא), אז אפשר יהיה לכתוב על הפן המנטלי של הפלייאוף.

IDO
IDO
02/05/2018 11:52:23
הגב ל  גיא הרשע

יניב ידידי-
עברתי את הNBA REFERENCE הלוך ושוב ולא מצאתי עמודה MENTAL STRENGTH . אז כנראה שאין צד מנטלי.

מצד שני הפעם היחידה שראיתי את טואנטו היתה במשחק מול ווישנכטון. ראיתי 10 דקות אמרתי וואלה . ועברתי לשחק ברידג'.

שמעון טבדי
02/05/2018 12:03:44
הגב ל  גיא הרשע

חביבי על טורנטו לא יושב קוף אלא מלך הקופים קינג קונג על הגב שלהם.

יניב
יניב
02/05/2018 12:09:09
הגב ל  גיא הרשע

גיא,קודם כל אז להחטיא 4 פעמים מטווח אפס כאשר אתה יכול לנצח את המשחק,אם זה לא מנטלי אז אני לא יודע מה כן.
עכשיו בוא נניח שאתה צודק וזה עניין של מצ' אפ ,זורם איתך.
השאלה שלי היא כזאת. יש לך קבוצה טובה ואפילו לא רעה שמתרסקת שנה אחר שנה ובדרך כלל על ידי אותה קבוצה.החלטת שצריך לבצע שינוי בשיטת המשחק ובאמת ביצעת אותה.עד כאן הכל טוב ויפה.אם יש לך בעיות מצ' אפ כפי שאתה טוען מול אותה קבוצה שאתה כל הזמן מפסיד לה,האם השינוי הראשוני שאתה חייב לעשות זה להעמיד בצורה כזאת או אחרת קבוצה שתבטל את בעיית המצ' אפ???
אם לא עשית את זה יש פה מעבר לכישלון ניהולי גם בעיה מנטלית קשה לא רק של השחקנים אלא של כל הארגון

tripledouble
tripledouble
02/05/2018 12:10:08
הגב ל  גיא הרשע

גיא, להחטיא 15 מתוך 16 זריקות אחרונות כשאתה מאבד יתרון של 10 נקודות ב5 הדקות האחרונות זה נטו קושי מנטלי.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 12:34:14
הגב ל  גיא הרשע

הקאבס החטיאו 6 מ-7 הזריקות האחרונות שלהם במשחק (הזריקה שנכנסה, סל של תומפסון מסנטימטר אחרי רב' התקפה),
ונתנו לטורונטו להגיע למצב בו אם הזריקה של ואן-וליט נכנסת, הם מפסידים אחרי שכבר הובילו ב-6 הפרש, 2 דקות לסיום.

אז זה הקוף גרם ללברון להחמיץ כל כך הרבה זריקות?

להתבונן על מקבץ זריקות של משחק אחד בודד, ולהכריע שזה בגלל הפן המנטלי,
זה סיפור נחמד. אבל זה כל מה שזה –
סיפור.

tripledouble
tripledouble
02/05/2018 13:06:05
הגב ל  גיא הרשע

כן אבל זה לא משחק בודד- דרוזן ולאורי שנה אחרי שנה מתפקדים בפלייאוף משמעותית גרוע יותר מאשר בעונה הרגילה. המשחק הזה מצטרף למקרים מהעבר שהם פישלו ברגעים מכריעים בפלייאוף. אצל הקאבס לעומת זאת המצב הפוך וזה גם למה הם לא הנושא במשחק הזה אלא טורונטו.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 13:23:43
הגב ל  גיא הרשע

יפה, עכשיו אתה מדבר על כדורסל.

קודם כל, צריך לבחון אם זה עדיין המקרה –
ב-7 משחקים עד כה,
לדרוזן 26 נק', 44.4% מהשדה, 33.3% מהשלוש, 4.9 אס'.
ללאורי 17.3 נק', 47.7% מהשדה, 44.4% מהשלוש, 8.6 אס'.

בעונה הרגילה –
לדרוזן 23 נק', 45.6% מהשדה, 31% מהשלוש, 5.2 אס'.
ללאורי 16.2 נק', 42.7% מהשדה, 39.9% מהשלוש, 6.9 אס'.

אני לא חושב שהטיעון שה-2 השנה משחקים פחות טוב בפלייאוף תופס.
אם מחפשים מה שונה, מגלים שהצמד זורקים לסל הרבה יותר בפלייאוף, מאשר בעונה הרגילה.
29.8 זריקות בעונה הרגילה, 34.5 זריקות בפלייאוף.
מגלים גם שהצמד משחק ביחד כמעט 8 דקות יותר בכל משחק.

וזה מלמד (או זה, לצד נתונים נוספים), שטורונטו בפלייאוף נוטים "לברוח" מהשיטה שהצליחה כל כך יפה בעונה הרגילה. יותר זריקות של צמד הכוכבים, יותר דקות של צמד הכוכבים, ופחות דקות של הספסל.
יש סיבות אובייקטיביות לשינוי בנתונים (הפציעה של ואן-וליט),
אבל זה לא משנה את העובדה שישנו הבדל.

אז אולי במקום קופים, צריך להתבונן בתהליכי קבלת ההחלטות של צצות האימון.
מומלץ גם, להימנע מלשפוט קבוצה אחרי משחק אחד בודד בו הפסידו אחרי הארכה.

יניב
יניב
02/05/2018 13:59:53
הגב ל  גיא הרשע

אני לא מצליח להבין למה אתה כל כך שולל את הצד המנטלי (בלשון העם-קופים).
העובדות הם שטורנטו שבקו בסוף המשחק ובהארכה.העובדות הם שלמרות עניין המצ' אפ שאתה חוזר ואומר,טורנטו עדיין הקבוצה היותר טובה.העובדה היא שקליבלנד לא הובילה אפילו פעם אחת לאורך כל ה-48 דקות.
העובדה היא שאחרי כל זה קליבלנד ניצחה.אז אתה יכול להמשיך לדבר על מצ' אפים ועל כמה שקשה לטורנטו ספציפית מול קליבלנד כי הגארדים הם ככה והפוורודים הם ככה.
שורה תחתונה איך שלא תהפוך את זה טורנטו הפסידה משחק שהיא חייבת לנצח (ביחוד איך שהמשחק התפתח) מול קבוצה שכבר שלוש שנים מפרפרת אותה.שאני משקלל את כל הנתונים הנ"ל אני מגיע למסקנה שטורנטו יותר הפסידו את המשחק מאשר קליבלנד ניצחו ושזה המצב אז הגורם העיקרי זה הצד המנטלי.
נ.ב צוות האימון גם שבק מנטלית אם זה לא ברור.
נ.ב2 טורנטו עוד ינצחו בסדרה,קליבלנד פפוט לא מספיק טובה לעשות סוויפ אבל קליבלנד בהחלט לא תתאמץ כפי שהיא התאמתה בסיבוב הראשון

tripledouble
tripledouble
02/05/2018 14:12:34
הגב ל  גיא הרשע

למה התייחסת רק לנתונים מהעונה האחרונה?
דרוזן ב16/17 : 27.3 נק בefg של 0.477
דרוזן בפלייאוף 16/17: 22.4 נק בefg של 0.437
לאורי ב16/17: 22.4 נק ב0.569 efg עם 7 אסיסטים
לאורי בפלייאוף 16/17: 15.8 נק בefg של 0.532 ו5.9 אסיסטים

דרוזן ב15/16: 23.5 נק בefg של 0.465
דרוזן בפלייאוף 15/16: 20.9 נק בefg של 0.399
לאורי ב15/16: 21.2 בefg של 0.516 יחד עם 6.4 אס
לאורי בפלייאוף 15/16: 19.1 נק בefg של 0.461 יחד עם 6 אס

זה ממש לא משחק בודד או תופעה חד פעמית- שניהם בצורה שיטתית מתפקדים משמעותית פחות טוב בפלייאוף ונגד לברון במיוחד
לגבי זה שהם זורקיפ ומשחקים יותר זה תהליך טבעי לגמרי שמתרחש בפלייאוף אצל כוכבי הקבוצות- רוטציות מצטמצמות, יתר מהלכים עוברים דרכם. גם בעונה הרגילה אגב טורונטו הפסידה לקליבלנד של העונה 2 משחקים, שניהם צמודים למרות שהיא מאוד נזקקה לנצחונות באותם משחקים (אני חושב שסה היה בתקופה שהם נאבקו מול בוסטון על המקום ה1 במזרח). זה כבר לא מקרה חד פעמי, זאת השגרה אצלם.

Tomer G
Tomer G
02/05/2018 14:26:41
הגב ל  גיא הרשע

גיא, אתה אורים ותומים, אבל אני עם יניב בעניין הזה. כל הסטטיסטיקות וההשוואות מצ'אפים הם התוצאה, לא הסיבה…
תראה את הרבע הרביעי וההארכה שוב. טורונטו התקשו לקלוע, ממצבים ממש טובים. לדעתי פשוט רעדו להם הידיים. הפן המנטלי משחק פה תפקיד מכריע, הרבה יותר משמעותי ממצ' אפים. לי היתה תחושה כל המשחק שלברון יודע איך הוא יסתיים.
דרך אגב, אני מתנגד לעליהום על טורונטו. הם משחקים באמת כדורסל שוטף יותר משנה שעברה ונראו דווקא די טוב כל המשחק… עד הרבע הרביעי. קליבלנד גם, מתחילים להיראות לא רע ולהיכנס לקצב שלפלייאוף

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 14:36:27
הגב ל  גיא הרשע

זו נטייה אנושית לחפש סיבות לאקראיות.
משחק שהסתיים אחרי הארכה, בהפרש של נק' אחת,
זה האימא ואבא של האקראיות.

Tomer G
Tomer G
02/05/2018 19:05:11
הגב ל  גיא הרשע

זו בדיוק הטענה, שהתוצאה הסופית היא לא אקראית למרות שזה רק נקודה. לראיה, המאזן בין הקבוצות לאורך כמה שנים בפלייאוף. המאסן הוא לא אקראי – תסכים איתי…
זה לא אומר שטורונטו לא יכולה לשנות את הדברים בעתיד, אבל עד עכשיו – לדעתי זו המסקנה.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 19:17:37
הגב ל  מיכאל

מספיק לבדוק את מאזן הפלייאוף של הקאבס מאז חזרתו של לברון,
לא רק מול טורונטו, בכלל,
בשביל להסיק שמאזני העונות הקודמות של טורונטו מול הקאבס קשורים יותר לפערי רמות, ופחות לקופים.
אני לא טוען שאין אלמנט מנטלי למשחקי הכדורסל,
אני טוען שלספור החטאות בשביל להוכיח את קיומו, זו טעות.
לטעמי, כאשר קבוצה מפסיקה לשחק את "הכדורסל שלה",
כאשר שחקנים בוחרים לעבור ל-"הירו בול",
אז אפשר לזהות מתי המשקל המנטלי משפיע.
החטאות?
זה קשור יותר למזל.

A.f
A.f
02/05/2018 9:29:40

ראבאק משחק אחד….
מה קופצים למסקנות דווקא לדעתי ההפסד ישחרר את טורונטו

מיכאל
מיכאל
02/05/2018 9:44:31
הגב ל  A.f

זה לא משחק אחד. זה כבר העונה השלישית שהקבוצות נפגשות, ומשנה לשנה נקודת הזינוק של טורונטו הולכת ומשתפרת, ובמיוחד השנה נקודת הזינוק שלהם הייתה הכי טובה שהייתה אי פעם מול קליבלנד חבולה עייפה וחסרת אמצעים.
כל שנה הם מקפלים את הזנב בין הרגליים, כל שנה יש תרוץ אחר.
אני מצטער, זה שיטתי מדי ואני לא מסכים עם האמירה שלך.
זה משחק שטורונטו היו חייבים לקחת.

יניב
יניב
02/05/2018 11:25:06
הגב ל  A.f

כי יחד עם משחקי סוף השנה(שלעניות דעתי היו מאוד מאוד חשובים לטורנטו) אנחנו כבר סופרים 3 הפסדים רצופים

דינגו
02/05/2018 14:33:13
הגב ל  A.f

בדיוק

A.f
A.f
02/05/2018 9:31:27

דרוזן אגב הוציא מצויין לשלשה שפניני היה קובר.
שוב מיכאל רק הפסד אחד וגם זה בנקודה לקליבלנד של לברון.
הייתי בא בטענות דווקא לאיבקה

יניב
יניב
02/05/2018 9:32:33

דובי תודה רבה על הסיקור.
כל הכבוד לך,בתור אחד שיש לו כבר ילד אחד גדול וילד אחד קטן בקושי הצלחתי לראות כמו שצריך את המשחק של הלוחמים,אז אתה עוד הספקת להכין סיקור של שני המשחקים.
שאפו ענקקקקק

חיים אלמליח
חיים אלמליח
02/05/2018 9:41:32

קליבלנד ניצחו בנקודה בהארכה במשחק שכמעט כל השחקנים שלהם קלעו טוב – ג'יי אר, קורבר, גרין, תומפסון, לאב היה סביר, ואילו טורונטו היו עם אחוזים רעים. 4:2/4:3 לטורונטו לדעתי.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 10:27:38

קליבלנד ניצחו במשחק בו לברון ולאב לא פגעו בכלל.
החמצה אדירה של הראפטורס.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 10:28:21

תודה, דובי. סיקור יוצא מן הכלל!

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 10:33:30

צלי השקנאים לא יצא רך במיוחד היום . ועדיין , חזרתו של אחראי הברבקיו השליטה אוירה טובה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2018 11:07:02

סיקור אדיר!

מזל שלא ראיתי את טורונטו.
קללת הרשע הכתה במלוא עוזה.
ניסיתי וניסיתי להסביר לו כל העונה שמדובר באותה טראנטה ישנה וחבוטה שנחנקת בעליות, גם אם עשו לה צבע חדש.
אבל הוא היה תקיף ועקשן שזאת קבוצה שונה, שהחליפו מנוע ושעכשיו הם הדבר האמיתי.
בקיצור הרשע קבר אותם עם הקללה, וגם את הבראקט שלי לאחר שהצליח לשכנע אותי שהם שווים משהו (וניצחון על קבוצת הפח של קליבלנד לא דורש מהם הרבה).

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2018 13:02:23

🙂

דה שוט
דה שוט
02/05/2018 14:31:47

הרשע התערב איתי שקליבלנד עוברת את טורונטו. רק שתדע – מוזר לי שגיא לא ציין זאת בדיון מעל (אולי כן, לא קראתי הכל).
אני עדיין חושב שטורונטו יעברו.

דה שוט
דה שוט
02/05/2018 15:08:51
הגב ל  דה שוט

תיקון טעות שלי – לאחר קריאה חוזרת – הרשע אכן ציין שבבראקט שלו הקאבס עוברים.

שי אבן צור
שי אבן צור
02/05/2018 11:19:57

איזה סיקור אדיר דובי!!!!

אור
אור
02/05/2018 11:35:32

אני מאמין בטורונטו, אמנם הם צריכים עכשיו 4 מ-6 אבל הם קבוצה הרבה יותר טובה. כמות טעויות כזאת בסוף משחק לא קורית כל משחק והם הגיעו לזריקות טובות לעומת הירו בול של הקאבס. איזה פספוס

צביקה
צביקה
02/05/2018 11:49:47

הסיקור מעולה. ראיתי את שני המשחקים. מעבר לזה שפשוט נהנתי, ובאמת אנחנו כולנו נדהמנו לראות את טורונטו ככה נשברים, אחרי שציפינו שהשנה זה יהיה אחרת. אבל, וזה לדעתי אבל גדול: מתי לאחרונה היו לקאבס כ"כ הרבה קלעים שפגעו, חוץ מלברון ולאב (שהיום היו לא מדוייקים)? ממש מזמן. אז היום הקאבס קיבלו את סמית וקורבר וגרין ביום קטלני. ומצד שני איבקה היה חושך, VC פשוט לא פגע, למרות המלחמה הנהדרת שלו והריבאונדים הנהדרים בהתקפה. שחקן שממוצע שלו הוא 57% (גם בפלייאוף) קלע ב37%. וגם ואןוליט שהוא שחקן של 41% מהשלוש, היום קלע רק 1 מ-5. אני חושב שזה לא יחזור. גם האחזים הנמוכים של שחקני מפתח בטורונטו, וגם האחוזים הגבוהים במיוחד של גרין קורבר וסמית. אז טורונטו עוד ינצחו משחקים בסדרה הזאת, יקבלו ביטחון, והם בהחלט יכולים להדיח אותם.
לגבי המשחק השני – לא חושב שמישהו ציפה למשהו אחר מ2-0. אבל אני חושב שהשקנאים ממש בעיננינים, יכולים להיות מאוד מבסוטים ממה שהם עשו, ולבוא מוכנים יותר עם כמה טריקים למשחק בבית, ולנצח שם 2. זה אפשרי לגמרי.

IDO
IDO
02/05/2018 11:53:59

דובי לא ראיתי את המשחקים היום, והסיקור שלך היה אדיר. ברמה של זוהר בעלול בשנות השיא שלו ( 79-82)

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 11:57:24

אשך – לא מבין למה אתה רוצה שהשיקוץ יודח . אתה לא חושב שיהיה נחמד לראות אותו חוטף שוב על הראש בגמר ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2018 13:03:42

הוא יחטוף בכל מקרה. יש לו קבוצה מעפנה לגמרי. ולא בגלל היעדר כישרון.
לא ממש משנה לי מתי ואיך יחטוף האמת.

צופה מהצד
צופה מהצד
02/05/2018 13:27:12

יש ללברון קבוצה רעה, אם הוא מצליח להוביל אותם לגמר ה-nba, זה יבוא לזכותו יותר מאשר לרעתו, גם אם הוא יפסיד לגולדן סטייט/יוסטון, וב-99.9% הוא יפסיד.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2018 13:29:21

זה יהיה אחד ההישגים המרשימים בקריירה שלו.

אשך טמיר המקורי
02/05/2018 13:33:33

זה יהיה אחד ההישגים המרשימים בקריירה של המזפח

עדן
עדן
02/05/2018 12:11:32

תודה רבה על הסיקור.
בהתייחס למשחק הראשון, טורנטו פשוט בועטים בדלי מול לברון, אבל זה רק המשחק הראשון, אז זה דיי מוקדם להספיד אותם.
בנוגע למשחק השני- אתחיל בגילוי נאות, סטף קרי השחקן שהכי כיף לי לראות בשנים האחרונות, הוא פשוט מלהטט ומוסיף הרבה צבע למשחק לדעתי אז ייתכן שאני קצת מוטה, אך אני לא מבין את כל אלו שטוענים שאין הבדל גדול בסגנון הקבוצה איתו ובלעדיו- היו היום פשוט מהלכים שבהם הם רקדו על המגרש. דווקא בסדרה הזאת, על אף המשחק הצמוד אני יותר סקפטי שתהיה סדרה צמודה, כי המשחק היה דיי גמור דקה לסיום על דו-ספרתי ביום מאוד חלש של קליי.

דובי
דובי
02/05/2018 12:19:11

רוצה לציין שהבוקר תומר ידידי על ההקדמה, העריכה, סגירת המשחק השני והפרסום

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/05/2018 12:20:20

לא רואה את טורונטו מצליחם לעבור את הקבס
השאלה היא בכמה משחקים לברון לוקח והאם יפגוש בגמר את פילי או בוסטון? בכל מקרה ל 3 הקבוצות הנ"ל אין סיכוי מול ג"ס. אולי מול יוסטון.

שמעון טבדי
02/05/2018 12:22:45

כרמלו על המזבח, יש אומץ לכתב

המשפט האהוב עלי:

In Oklahoma City’s first-round loss to the Jazz, Anthony was “bad” in the same way that an unexplained wad of human hair in a fast-food meal is bad

רוצים לדעת את המינד סט של מלו?

In his exit interview on Saturday, Melo explained that he wouldn’t “sacrifice” by coming off the bench next season, and that he had already “sacrificed [his] game for the sake of the team.”

חחח
Carmelo’s gall here is almost impressive. He seems to believe that the team held HIM back. This is like the hair in your food declaring that your meal would taste better if you knew how to prepare hair better. Have you ever tried braised hair, asshole? Use garlic next time.
My guy, we have videos of you bricking jumpers and failing to defend Alec Burks, and OKC becoming a fun, happy basketball bunch the moment you plant yourself on the bench.

המלא

https://www.theringer.com/nba/2018/5/1/17308112/carmelo-anthony-oklahoma-city-thunder-playoff-legacy

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 12:37:29

מה שלי לא מובן בכל הסיפור הזה,
איפה כתב התביעה נגד המאמן שבחר לפתוח עם כרמלו, פעם אחר פעם, במקום להבין (לאלץ את כרמלו) שצריך שינוי.

שמעון טבדי
02/05/2018 12:41:30
הגב ל  גיא הרשע

א. קיבל הוראה מפרסטי
ב. קיבל הוראה מראסל
ג. חסר עמוד שידרה מול מלו
ד. רפה הבנה

בחר את התשובה הנכונה

אני מסמן ג

שמעון טבדי
02/05/2018 12:42:44

מצד שני הוא גם נתן לברואר לשחק אז אולי התשובה היא ד? או ג ו-ד יחד?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/05/2018 12:41:48

נשמע כמו כתב הבית של המועדון שמוציא קיטור
לא שמה שהוא אומר מופרך

שמעון טבדי
02/05/2018 12:43:32

התיאורים שלו הרגו אותי מצחוק. הוא צודק לצערי בכל מילה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/05/2018 12:36:31

תודה דובי על סיקור משעשע ומדויק אופיייני. טורונטו עוד לא גמורים, אני מציע לחכות עוד משחק או שניים כדי לקבוע עמדה. יקרה נס אם הקאבס יגיעו לגמר הליגה.
הפליקאנס קיבלו הפסד צפוי מראש. הם יכולים להיות מרוצים ״שהפסידו בכבוד״. 🙁
ככה תראה כל הסדרה כנראה.

יניב
יניב
02/05/2018 12:38:57

זה לא ייגמר 4-0 לקאבס(למרות שלדעתי האישית יש לזה יותר סיכוי מאשר שטורנטו ייקחו את הסדרה) אבל ייגמר 4-2 נינוח לקליבלנד

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/05/2018 12:43:11

אולי. מה שלא יהיה בוסטון או פילי כרגע נראות פייבוריטיות וכל השלוש בנחיתות מדהימה מול ג״ס.

שמעון טבדי
02/05/2018 12:44:52

גולדן תתן סוויפ לכולם למעט פילי. אני מאמין שניקח משחק בבית נגד גולדן וניתן עוד משחק צמוד במידה ו..

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2018 13:01:19

למה ששתי אילו יהיו יותר פייבוריטיות מטורונטו? אם הם עוברים אותם אז איזה סימן שהם התחיל ולשחק כמו קבוצה אז אין סיבה שלא יהיו פייבוריטים מול שתי האחרות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/05/2018 18:11:16

אם הקאבס עוברים את טורונטו אז צריך לעשות הערכה מחודשת. בסוויפ או 4-3 זה שונה לגמרי

amitlahev
amitlahev
02/05/2018 12:39:53

תודה על סיקור מעולה!
יש לי הרגשה שוולנצ'יונאס היה עייף ברבע הרביעי ובהארכה. הוא לא רגיל לשחק מעל 22-25 דקות והפעם שיחק 34 דקות כשברבע השלישי המצוין שלו הוא מכלה את האנרגיות שעוד נותרו לו.
לאורי לא יכול להיעלם ככה במשחק כזה קריטי. גם דרוזן. בלעדיהם קליבלנד שוב תדיח אותם בסוויפ.
משחק גדול של סמית, קורבר, גרין ותומפסון. כל פעם אחד מהם עשה פעולה קטנה-גדולה שהשפיעה על גורל המשחק. לברון אמנם החטיא לא מעט, אבל בסוף נתן את הנקודות החשובות כשהיה צריך.

בגולדן סטייט ניתן להבחין שלא רק הנקודות של סטף משמעותיות. ברגע שהוא נכנס המשחק שלהם השתנה לחלוטין. פתאום הייתה המון תנועה בלי כדור, שחקנים זרקו כשהם חופשיים. הכל הרבה יותר קל. בלי סטף זה בעיקר בידודים על דוראנט.
ראוי לציון דוראנט שהיה קטלני מאי פעם ברבע הרביעי. התקפה אחר התקפה הוא תקע חיצים בדיוק במקום הכואב. הבן אדם לא החטיא ולא רק שלא החטיא – כל הזריקות מחצי מרחק עם ניתור נכנסו בסוויש. איזה רוצח!
ניו אורלינס החטיאו המון שלשות פנויות. הם חייבים עוד קלעי אחד לפחות לימים שהולידיי לא קולע טוב מבחוץ – הם לגמרי תקועים.

שמעון טבדי
02/05/2018 12:49:14
הגב ל  amitlahev

אתה כנראה צודק לגבי JV אבל אני חושב שהסיבה זה אני.

ראיתי את טורנטו 3 משחקים העונה (כולל היום), הפסידו בכולם 🙂

משחק הבא הם בטוח ינצחו כי לא אראה אותו (שעה מסריחה של 1 בלילה). אני מאמין שהם יחזר עם 2-2 מקליבלנד ואז יפסידו 2.

אפלטון
אפלטון
02/05/2018 12:41:11

דובי סיקור מושלם!
עוד לא ראיתי את המשחקים אבל פעם ראשונה שאני מרגיש שאני לא צריך. זה רק יהרוס.

רועי ויינברג
02/05/2018 12:53:04

תודה על סיקור מעולה. קליבלנד הבטיחה עלייה לדעתי, קשה לראות את טורונטו מנצחים בחוץ כשלברון כשיר. חבל על הראפטורס. הווריורס פשוט טובים מדי כשכולם בריאים והציגו משחק מושלם היום

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2018 12:59:28

משחק מושלם??? אם לא הנאיביות של הפליקנס בהחטאת זריקות פנויות לחלוטין מהשלוש ואיבודים לא מחויבי המציאות הסיפור הזה היה יכול להיאראות לגמרי אחרת.

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 14:18:26

ג"ס איבדו 16 , נ"א איבדו 13 .
ג"ס קלעה לשלוש 13 מ-40 , נ"א קלעה לשלוש 13 מ-37 .
בקיצור , ב-2 הסעיפים האלה נ"א היתה עדיפה , ולכן לא אלה הסיבות להפסד.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2018 14:23:05

לא הסיבות העיקריות או היחידות. אבל חלק משמעותי. השמירה של הווריורס על הקשת הייתה מצחיקה בחלקים נרחבים של המשחק. הפליקנס פשוט לא ניצלו זאת (מה גם שניו אורלינס שיפרו ססטיטיקה מהשלוש בדקות האחרונות כשהמשחק היה מעשית סגור). בחצי השני היו להם 4-5 איבודים שלא קשורים לכלום. כשאתה משחקת מול קבוצה כמו הווריורס אתה לא יכול להרשות את זה לעצמך (כמו שגולדן סטייט יכולים).

עידן עופר
עידן עופר
02/05/2018 12:53:07

רובי, סיקור אדיר ! איזה כיף שסטף חזר..גולדן סטייט תנצח בסוויפ.

דובי
דובי
02/05/2018 14:49:20

תורה דבה

bobby
bobby
02/05/2018 12:54:03

תודה על סיקור נהדר!

מרגיש לי שההפסד הדחוק הזה של טורונטו זה מסוג המקרים שיכול להוציא לקבוצה את הרוח מהמפרצים.
אם במשחק הבא הם לא יצליחו להשוות, הדרך לסוויפ סלולה.
לעומת זאת, במימד מקביל עם קצת יותר מזל הם הצליחו לקלוע סל נוסף בהארכה ועלו ל1-0, בדרך לניצחון ב-5 משחקים בסדרה.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2018 12:58:12
הגב ל  bobby

מפרצים זה לברון. רוח זה סטיבנסון.
הסל היחידי הנוסף שהיה חסר להם הוא דווקא בסוף הזמן החוקי כשהם החטיאו 4 פעמים מתחת לסל בהתקפה האחרונה(או אם תרצה 0 מ-12 מהשדה ב4 הדקות האחרונות).

bobby
bobby
02/05/2018 13:25:38

מפרצים? אופס עכשיו שמתי לב לטעות הקלדה.. או שבעצם מדובר בטעות פרוידיאנית, כשבמקביל חשבתי על הלוחמים מהמפרץ.. 😏

סומסום
סומסום
02/05/2018 12:56:18

שמעון טבדי הוא הטרול של האתר כמו מומו מהחצילים וטחינה?

מוסמוס
מוסמוס
02/05/2018 16:40:11
הגב ל  סומסום

לא לא, הוא אמיתי לגמרי. אפילו נותנים לו לכתוב טורים מתחת לגשר שלו שבהם הוא מחכה לקורא תמים שיעבור ואז הוא קופץ עליו ומכריח אותי לשמוע את הדירוג של 30 הנגרים הכי פחחחחים בליגה למקומות עבודה (שכוללת באופן כמעט בלעדי רק פחחים ונגרים).
לו רק היה ניתן להריץ בקלות פילטר-שמעון לתגובות…

סומסום
סומסום
02/05/2018 17:15:04
הגב ל  מוסמוס

יש הוכחות??? למה הוא לא מגיב לשמועות%??
ומשנים לי את השם זה לא סומסום בכלל,

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/05/2018 18:14:18
הגב ל  מוסמוס

כן סומסום לא סומסום זה מצחיק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/05/2018 13:21:40

דובי, תודה רבה על הסיקור המוצלח.
מה שכן… אם אפשר…. באמת רק אם מסתדר… בסיקור הבא אני מבקש לתאר נצחונות של טורונטו והשקנאים. אני יודע שזה יהיה קשה… אבל בכל זאת, פשוט כדי שיהיה יותר מתח בסדרות האלה… סומך עליך. תודה

מוטי
מוטי
02/05/2018 14:13:43

יש לי חברים בטורונטו ואני שומע שעל כל העיר נפלו 2 טונות של דפרסביות.
הם חשבו שהשנה זו הזדמנות התכוננו טוב, קבלו קליוולנד עייפה ופגועה. הובילו בהרבה במשך המשחק וחיכו שלברון יתמוטט מעייפות. במקום זה קבלו מופע אימים של וולנצ'יונס שהצליח להחטיא 6 פעמים לייאפים וזריקות . ממרחק של 20 סנטימטרים מהסל. כשבנוסף דרוז ולאורי מצטיינים בבינוניותם.
הרגשה איומה של תוגה לוזרית בכל הברים בעיר, ובכלל אצל כולם.
מעניין אם הם יצליחו לצאת מזה או שבעצם גורלם נחרץ.

מחפצה מנמצה
02/05/2018 14:53:57

אומנם רק משחק אחד ,אבל בכל זאת , לאורי ודרוזן הוזהרו בסיום המשחק שאם יפסידו את הסדרה , הם יקבלו את התואר הנכסף בקטגוריית " אני לוזר ? " היוקרתית .
מקווה בשבילם שלא . ובכלל , לראות משחק במזרח ומיד אחר כך לצפות במשחק במערב זה כמו שאומרים " במעבר חד ".

גולדן סטייט שיחקה היום בהילוך שני . אולי עייפות מהמשחק הקודם , כפי שקליי הודה והוכיח זאת על המגרש. אל דאגה , משחק 3 תומפסון יהיה אחר.
כדאי לשים לב לעובדה שסטיב קר מעלה ברוטציה את לוני לפני מגי ( שלא שיחק היום) ולפני פקוליה ( שנשאר עם טרנינג עליו מאז התחיל הפלייאוף ), ולפני ג'ורדן בל. לוני טוב יותר בהגנה , ובהתקפה יש שיפור מעט אבל עדיין פלגמט משהו.

דה שוט
דה שוט
02/05/2018 15:38:49

תודה על הסיקור.
1. בחצי השני של הרבע הרביעי באוקלנד, רוב הנקודות הגיעו מדוראנט – בידוד וסל או אסיסט (לקרי). בכל פעם שהוא מקבל כדור בצד ימין למטה – הוא יכול לקלוע באחוז גבוה. אם הוא מוותר על הזריקה, זה כדי לשתף את החברים (דבר חשוב). הייתה פעם אחת ברבע ה-4 שהוא החזיר לגרין ואמר "שחקו" וגרין מההיי פוסט החזיר לו וענה "תקלע אתה". אז הוא קלע…
2. דוראנט התקשה לעצור את הולידיי באחד על אחד. לא פעם ולא פעמיים.
3. ג"ס נהנים משיפוט אוהד, לא מעט מהעבירות שלהם לא נשרקות, בעיקר עם היה סל (למשל הולידיי ודייוויס בחצי השני).
4. השחקנים שגרין שומר עליהם חוגגים כי הוא לא מגן אישית אלא קבוצתית. את רונדו הוא עוזב בכוונה ובמופגן, גם הולידיי זרק לבד מהשלוש כשגרין היה עליו.
5. מירוטיץ' מקבל הרבה מכות קטנות מההגנה, לא מקבל כבוד מהשופטים. גרין – הפוך.
6. אי אפשר להגן נגד קרי! הוא לא מפסיק לנוע, וכאשר מאבדים אותו – הוא קובר. לא היה עוד כוכב כזה בהיסטוריה – שמוכן לנוע בלי הכדור.
7. לא רואה את ניו אורלינס מוציאים משחק בסדרה הזאת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2018 20:18:29
הגב ל  דה שוט

6. בטח שהיה. רג'י מילר הראשון שקופץ