OKC- קיץ 2018/ שמעון טבדי

OKC- קיץ 2018/ שמעון טבדי

 

 

 

אחרי דיונים באתר בתגובות וניתוח תקרת השכר (ההבנה שלי בתחום נעה בין רפה שכל לרפה הבנה) שקצת נאלצתי לחפש על חוקיו המורכבים בגוגל, הלכתי לבחון כיצד יראה הקיץ הקרוב של OKC ומה הם באמת יכולים לעשות על מנת להשתדרג. בשורות טובות אין אבל בשורות איוב יש גם יש בעיקר בזכות חוזה העל של כרמלו אנתוני, הנושק ל-28 מיליון דולרים! לעונת 2018-2019.

אני אציג כאן את הגישה הריאלית ביותר להיתכנות המהלכים, כלומר תחת ההנחה שפול ג'ורג' לא ישאר וכי כרמלו ישאר גם ישאר. אני לא רואה מצב שבעלי הקבוצה יסכימו לעשות ביי אאוט לסכום כ"כ גבוה כמו שכרו של כרמלו ולכן שכרו יחשב כחלק מתקרת השכר (פרסטי תולש שערות ברגע זה). כמו כן אני לא אתייחס כאן לטריידים שניתן לעשות כי זה דורש הרבה משתנים ואדבר רק על השחקנים החופשיים.

תחזית תקרת השכר לעונת 2018-19 מדברת על 101 מיליון דולרים עפ"י מזכר ששלחה הליגה לקבוצות (הסכום הסופי יקבע ביולי 2018).

ללא החוזה של פול ג'ורג' ($20,703,384) ועם סיום החוזים של ריימונד פלטון ($2,328,652), ניק קוליסון ($2,328,652), ג'וש יוסטיס ($1,471,382) וג'רמי גראנט ($1,524,305) סך המשכורות של התאנדר לעונת 2018-19 יעמוד על 116,835,361 דולרים. כלומר היא עדיין תהיה בחריגה של כ-15 מיליון דולר.

עוד חוזה שתקוע בגרונם של התאנדר לעונה הבאה הוא חוזהו של קייל סינגלר על סך $4,996,000.

עפ"י חוקי הליגה אם קבוצה נמצאית מעל תקרת השכר היא יכולה להחתים שחקנים רק לפי חריגות המאפשרות זאת. רשימת החריגות היא די ארוכה וכוללת מושגים עלומים כגון:

Qualifying Veteran Free Agent (“Bird”) Exception

Early Qualifying Veteran Free Agent (“Early Bird”) Exception

Non-Qualifying Veteran Free Agent (“Non-Bird”) Exception

Bi-annual Exception

Rookie Exception

Traded Player Exception

 

המושגים היותר רלוונטים למקרה OKC הינם (לא כל ההגבלות מפורטות בהגדרות מטה):

Non-Taxpayer Mid-Level Salary Exception

לשחקן בקטגוריה זו ניתן להציע $8,826,300 וניתן להחתים שחקן מסוג זה רק אם הקבוצה אינה עוברת רף שכר של 127 מיליון דולרים (נכון ל-2018, יתעדכן בחודש יולי 2018 ויעלה קצת)

Taxpayer Mid-Level Salary Exception

לשחקן בקטגוריה זו ניתן להציע $5,451,600 וניתן להחתים שחקן מסוג זה רק אם הקבוצה אינה עוברת רף שכר של 127 מיליון דולרים (נכון ל-2018, יתעדכן בחודש יולי 2018 ויעלה קצת). ההבדל מול הקטגוריה הראשונה הוא שהקבוצה שומרת על עצמה לא להגיע לחריגה מעל 127 מיליון דולר ולהיות מוגבלת יותר.

Mid-Level Salary Exception for Room Teams

לשחקן בקטגוריה זו ניתן להציע $4,544,400 וניתן להחתים שחקן מסוג זה רק אם הקבוצה עברה את רף השכר של 127 מיליון דולרים (נכון ל-2018, יתעדכן בחודש יולי 2018 ויעלה קצת).

Minimum Salary Exception

לשחקן בקטגוריה זו מותר להציע שכר מינימום עד $1,662,176 (תלוי ותק).

למעט הביג 4, לברון ג'יימס, כריס פול, דמרקוס קאזינס ופול ג'ורג' (שלא יהיו בתאנדר ושאין לתאנדר סיכוי להחתימם באמת (למעט אולי ג'ורג')) אלו השחקנים הסבירים הנורמלים שמסיימים חוזה בקיץ (ושכרם כיום, לחלק מהשחקנים קבוצות עבר עוד משלמות כספים):

J.J. Redick $23,000,000
Marco Belinelli $776,217
Ersan Ilyasova $502,328
Shane Larkin $1,524,305
Fred VanVleet $1,312,611
Jeff Green $2,116,955
Aaron Gordon $5,504,420
Michael Beasley $2,116,955
Elfrid Payton $3,332,340
Mario Chalmers $2,106,407
Tyreke Evans $3,290,000
Kentavious Caldwell-Pope $17,745,894
Shabazz Napier $2,361,360
Will Barton $3,533,333
Avery Bradley $8,808,989
Zach LaVine $3,202,217

אני לא רואה אף אחד מרדיק, בראדלי וארון גורדון חותמים על חוזי Non-Taxpayer Mid-Level Salary Exception ולכן למעשה אין סיכוי אמיתי להחתימם. קולדוול פופ לא מספיק טוב, לא רלוונטי ובטח שגם לא יחתום על חוזה כזה אם תהיה לו ברירה. אלפריד פייטון חלש מידי ויעלם ליד ראס, זאק לאבין יכול להיות מעניין אבל קשה לי להאמין שלא יהיו קבוצות שיציאו לו יותר מ-10 מיליון דולר ולכן גם הוא יורד מהפרק. ביזלי זה תאום כרמלו ושניהם יכולים לככב במקבילית המוחות או בשעשועון הבא:  https://www.youtube.com/watch?v=lnyskmf_IPg

אם אקח הנחה נדיבה שהבעלים יועיל בטובו לעשות ביי אאוט לקייל סינגלייר זה יפנה סה"כ קצת מעל 15 מיליון להחתמת שחקנים ל-OKC (ההפרש בין 127M ל-101M, אולי 17M אם התקרות טיפה יעלו יותר בגרסתם הסופית) תחת המגבלות לעיל (בלי לחרוג מתקרת ה-127M).

אחת הבעיות של OKC הייתה מחסור ברכז מחליף לRW וכזה שלעיתים יוכל לשחק יחד איתו, רג'י גקסון היה הרכז הנורמלי היחיד ששיחק שם אבל הוא חשב שהוא טוב מלהיות מחליף וביקש לעזוב. עם ירידתו של RW למנוחה OKC הייתה ניגפת מיידית שאחת הסיבות כפי שצויין לעיל היה מחסור ברכז נורמלי. לארקין, נאפייר, ון וליט הנמרץ וצ'אלמרס יכולים להיות מחליפים נהדרים. "סופר מריו" פחות מתאים לטעמי כי הוא כבר מבוגר, אחרי פציעות ונראה שיהיה לו קשה לשחזר ימי עבר. חוזה Taxpayer Mid-Level Salary Exception בהחלט יכול להתאים להם וניתן גם להשתמש בטריק הנקרא Bi-Annual Exception שמותר לעשות אותו פעם בשנתיים (אף קבוצת ליגה למעט הקליפרס לא השתמשה בזה) ולהחתים שחקן על חוזה של $3,454,500.

השאלה גדולה היא האם 2 השחקנים החמים של פילי בלינלי ואיליאסובה יוותרו על לשחק בסיקסרס (קשה לי להאמין) ויסכימו לחתום על חוזה של כ-6 מיליון דולר כ"א. אני הייתי הולך על מהלך של לנסות להביא את בלינלי ובארטון קודם כל עוד לפני רכז מחליף. אם הם מצליחים להחתים למשל את לארקין, בלינלי ובארטון פרסטי שיחק אותה. אם לא אפשרי אז צאלמרס על חוזה מינימום הייתי מביא. כמו כן אפשר להביא גם את עומרי כספי על חוזה מינימום בלבד כי ניתן לחרוג מתקרת השכר של ה-127M.

נוסף על כן למרות המגבלות ניתן להאריך את החוזה של ג'רמי גראנט יחד עם כל האמור לעיל לפי Early Qualifying Veteran Free Agent (“Early Bird”) Exception עד 175% משכרו כעת, כלומר (2,667,534$), קשה לראות אותו נשאר, כי אני בהחלט רואה קבוצות שיציאו לו יותר.

אם פול ג'ורג' יחליט למרות הכל כן לחתום, המקסימום שהתאנדר יוכלו להחתים זה שחקנים חדשים בשכר מינימום.

עם סיום חוזהו של כרמלו, OKC ופרסטי יוכלו לחייך ולנסות לחזור למשחק אולם RW לא ילך ויעשה צעיר יותר ושנות השיא שלו יהיו מאחוריו ולכן לצערה של OKC היא נפלה בין הפטיש לסדן.

פרסטי הימר עם כל הז'יטונים על כרמלו וכמו תמיד הבית (הניקס) תמיד מנצח.

 

טבלת הפיירול של OKC

https://www.basketball-reference.com/contracts/OKC.html

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. ממש חבל לי על הרעמים… ובניוחד על כרמלו כל-כך רציתי שהוא ינצח משהו בקרירה שלו.
    לפחות הוא מרוויח מיליונים.
    כתבה נהדרת!

  2. תודה על ההשקעה שמעון.
    מהדברים שלך עולה תמונה עגומה למדי.
    נשאר רק לקוות שפרסטי (שוב) יפתיע אותנו.
    מבחינתי ההפתעה הגדולה ביותר תהיה שגראנט ישאר בקבוצה מעבר למועד ההעברות הסופי בעונה הבאה.
    סינגלר זה תעלומה, הבן אדם יושב שם על חוזה לא רע ומחממם את הספסל כבר כמה שנים.
    כרמלו היה LOSE LOSE מההתחלה.

  3. תחזית סוערת וקודרת עם ברקים ורעמים ברחבי אוקלהומה.
    כמה כואב הבאת כרמלו ,בחיי מה חשב לעצמו פרסטי שלא ראה את גילו,את "הצלחתו" ובמיוחד את שכרו של כרמלו?
    עכשיו אנחנו תקועים עם כרמלו ששוב ברוב חוצפתו זרק יציאה שאיננו מתכוון לעלות מהספסל ואם אני פרסטי ההצהרה של כרמלו היא כמו פרי בשל בעונת האביב והייתי משתמש בזה בכדי להעיף אותו בדרך לא דרך בכך שיזמן אותו ויאמר לו שהוא הולך לעלות מהספסל.

    בכל אופן הקבוצה שזכתה בלוטו ,בטוטו ובפייס עונה אחר עונה הצליחה לבזבז הכל תוך מספר שנים…גם לזה צריך כשרון

    1. אני לא זוכר בהיסטוריה ובטח בהיסטוריה המודרנית מקרה נוסף שב3 שנים רצופות הקבוצה בחרה שלוש כוכבי על, שכל אחד מהם לקח MVP (הארדן ייקח השנה).

  4. סחתיין על המאמץ, שמעון.

    מה שכתבת על מצבה של הת'אנדר, נכון. כמעט.

    ניחוש מושכל אומר שכרמלו יממש את החוזה שלו לשנה הבאה, מה שיציב את הת'אנדר עם סך משכורות של 137,500,00
    שזה 14,500,000 מעל רף המס, וזה לפני חידוש חוזים.

    המשמעות היא שהחריגה היחידה שהת'אנדר יכולים להשתמש בה היא ה-MLE למשלמי מס, חריגה על סך של 5,450,000
    אפשר לפצל את החריגה ליותר משחקן אחד, אבל אי אפשר לצרף עליה סכום נוסף.

    אין הגבלה על חוזי מינימום, גם לקבוצה משלמת מס.
    אבל קבוצה משלמת מס, לא יכולה להשתמש בכלי הסיין אנד טרייד בשביל להביא שחקן חדש במקום חוזה נגמר.

    גם ביי אאוט על סינגלר לא מוציא את הת'אנדר מתחומי המס,
    כך שכל מה שביי אאוט כזה ישיג זה חיסכון בחשבון מס המותרות שהבעלים יקבל בסיומה של העונה.

    ואחרון –
    המצב של הת'אנדר כל כך עגום, שגם אם כרמלו בוחר לצאת מהחוזה שלו (28,000,000), עדיין הת'אנדר יהיו 7 מיליון מעל תקרת השכר
    (אבל עדיין מתחת לתקרת המס, מסיק מתחת כך שהם יוכלו להשתמש ב-MLE של 8,800,000).

    1. כרמלו הוא אחד השחקנים המזיקים ביותר בענף, מבחינת יכולת משחק מבחינה כלכלית, והדבר הגרוע ביותר שיש לו סעיף בחוזה שאסור להטריד אותו בניגוד לרצונו ובזה אני מסכים איתך שהוא בשורת איוב. הניתוח התקציבי לא מדוייק. עונה הבאה אני מרחם על האוהדים של התאנדר ובמיוחד על הבעלים. הוא הולך למצוץ לבעלים של אוקלהומה את הדם, הוא עדיין מאמין שהוא כוכב הוא לא מוכן לרדת לספסל, לשחקנהגנה זה לא בחשבון וכמובן שהוא מזיק התקפית ועם חוזה שמסנדל את הקבוצה.

    2. אני אצטט אותך :ניחוש מושכל אומר שכרמלו יממש את החוזה שלו לשנה הבאה, מה שיציב את הת'אנדר עם סך משכורות של 137,500,00
      שזה 14,500,000 מעל רף המס, וזה לפני חידוש חוזים.
      המשמעות היא שהחריגה היחידה שהת'אנדר יכולים להשתמש בה היא ה-MLE למשלמי מס, חריגה על סך של 5,450,000

      1. וקבוצה משלמת מס יכולה לעשות סיין אנד טרייד.
        היא לא יכולה לקבל שחקן שקבוצה אחרת עושה לו סיין אנד טרייד.

  5. תודה שמעון.

    תמונות קשות, אין ספק.

    אם בודקים נכסים לטרייד:
    א. ווסטברוק – דעתי ידועה, אבל זה כנראה לא יקרה.
    ב. אדאמס – לא כדאי להטריד.
    ג. מלו – יתכן פתרון מוזגובי – שולחים אותו לאטלנטה/שיקגו/מרכבה סימן 5 שיכולה לבלוע את הצפרדע הזו, עבור שניים-שלושה שחקנים, ומשלמים בבחירות דראפט עתידיות. לדעתי זו תהיה טעות על טעות כי אוקלהומה בכל מקרה מוגבלת על ידי ראסל, וזה יפגע ביום שאחרי ראסל, אבל זה מסוג הדברים שפרסטי יודע לבשל.
    ד. פטרסון – שחקן טוב בחוזה טוב, אבל אם כרמלו נשאר עדיף להביא שחקנים בעמדות אחרות.

    בקיצור, תמונות קשות.

    1. בעניין מלו – אם יבין שלא יקבל דקות ומעמד באוקלהומה יתכן שיסכים לטרייד, הוא צריך לחשוב על החוזה הבא שלו ואם לא ישחק הוא יפגע.

      1. זו לא ההצעה הכי טובה בעולם, אבל הוא יוכל להמשיך לקלוע שם ולשפר מיקומים היסטוריים, לא יצטרך לעשות הגנה, ובעיקר ינסה לעשות רושם כדי שיהיה לו חוזה נוסף בליגה. נשמע לי עדיף על אלטרנטיבה שהיא לא לשחק באוקלהומה (נוסח נואה בניו יורק), שכמעט בוודאות תוציא אותו מהליגה.

      1. ככל שקוואי מסכים להישאר בספרס לא הייתי עושה עליו שום טרייד. לדעתי קוואי הוא אחד מהשחקנים היחידים הליגה שבאמת אפשר לבנות סביבם מועמדת לאליפות. בלי קוואי לספרס אין סיכוי לאליפות, ואז, לדעתי, עדיף ללכת לריבילד מלא.

        אם הוא אכן לא רוצה להישאר צריך להטריד אותו עבור ההצעה הטובה שיותר שתתקבל. אין לי מושג איזה הצעות יתקבלו, אז אני לא יודע להגיד איך הטרייד הזה יהיה ברשימה. אדאמס נראה לי נכס טוב להעברה למקום אחר בהמשך.

        מה שכן, אתה חושב שכדאי לקוואי ולראסל לשחק ביחד? נשמע לי בעייתי לשני הצדדים.

        1. דעתך על ראסל שלילית
          אבל ראסל השנה ניסה הרבה לשתף, יותר מזה קוואי הוא לא שחקן שצריך כדור ביד בשביל ליצור נקודות .
          נשמע מעולה.

  6. שמעון אתה משתבח מיום ליום!
    הנה המחשבה באגורה שלי.
    1.כמה פעמים פרסטי צריך להוכיח שהוא מוציא את המירב? לפעמים גם את הבלתי יאומן כמו קיץ שעבר פרסטי זה הג'ינובלי של הgm מוציא זהב מאפס, תנו לו קרדיט, הוא הוכיח שהוא ראוי לזה.
    2.המוטיבציה של מלו היא לא כספית {ככל שאני יכול להכיר מהתקשורת}
    המוטיבציה היא אליפות לכן הוא רצה לשחק ביוסטון לכן הוא רצה לשחק עם לברון, בהנחה הסבירה שגורג' לא ישאר הקבוצה לא רצה לאליפות אין לו סיבה להשאר
    תרשמו{בסגנון שמעון…} מלו ישחק בקייץ עם לברון חברו הטוב ככל שזה תלוי בו ,באוק' הוא לא יהיה.
    3.קייל סינגלר במדינה מתוקנת זה ועדת חקירה! האיש לא קיים! ובתמורה הוא מקבל 5 מליון דולר, לא יאומן.
    4.תמיד אפשר לשחק בקלפים שאף אחד לא חולם לשחק עליהם למשל אדאמאס לספרס +אברינס תמורת קוואי והופס יש לך קבוצה שהולכת עד הסוף הספרס אמורים לקפוץ על המציאה אדאמס ואברינס תפורים על פופ סתם דוגמא.

      1. אני חושב כמובן ככל שאני מבין מהתקשורת שהמוטיבציה שלו כעת לקחת אליפות זאת אולי הההזדמנות האחרונה שלו. באוק' זה לא יקרה ,לכן הכסף פחות חשוב פה

  7. הכי טוב שיעבור לסין.
    לא יביך את עצמו עם עוד עונה בליגה + לא ישמיד עוד קבוצה + יעשה מה שהוא רוצה בסין וביוקר.

    win win 赢得

  8. תודה שמעון, נראה באוקלהומה הגיעו לנקודת מפנה וצריכים לחשב מסלול מחדש. נראה שנגמר עידן והשאלה הגדולה היא לא כרמלו, אלא ווסטברוק.
    אם אתה מבין שלא תוכל להביא בשנתיים הקרובות כוכבים לצידו של ווסטברוק, האופציה היחידה היא לפרק את הכל.
    עדיין אפשר להשיג הרבה על ווסטברוק, ולהתחיל בנייה. גם מבחינת הבעלים שנמצא בכל מיני תסבוכות כספיות ומאבקי שליטה, עדיף אולילקחת צעד אחורה מבחינת תשלומי מס.
    השאלה אם שוק כמו אוקלהומה יכול להרשות לעצמו להיכנס לבנייה מחדש.

  9. קולדוול פופ יועיל לכל קבוצה בה ימצא מקום. מצויין בהגנה, סטריקי מהשלוש, לא מפונק. מקווה שהלייקרס ימצאו דרך להשאיר אותו אם ג׳ורג׳ יבריז

  10. האמת שזה קשקוש. מה ש okc צריכה לעשות בשנה הבאה זה דבר מאוד פשוט : להוציא לראסל את הכדור מהיד. ההרכב יהיה כזה : פוינט גארד בשקל (אלפרד פייטון כזה) ראסל בעמדה 2 גורג ב 3 כרמלו ב 4 אדאמס ב 5. דצת חיזוקים של הספסל ויש קונטנדרית.

    1. ווסטברוק ממש לא יהיה טוב בעמדה 2 הוא טוב כשהכדור אצלו. לת'אנדר אין את השקל להביא רכז כמו פייטון הם יכולים מקסימום רכז ב-5 אגורות.
      אף אחד לא מבטיח שג'ורג' ישאר – להיפך.

  11. ג'ורג' יעזוב ומלו יממש את האופציה להישאר.

    זה ביא את הת'אנדר ממש לסף המס לפני שבכלל החתימו מישהו, אז המטרה העיקרית שלהם תהיה להוריד מהשכר שמלו קבל כדי לאפשר להם קצת תמרון ומיד לבל אקספשן מלא.

    האופציה הכי קלה היא ביי אאוט ישיר למלו, אבל השאלה היא על כמה כסף הוא יסכים לוותר, והבעיה היא שלא מקבלים שום שחקן במהלך הזה אלא רק מאבדים.

    האופציה השנייה ההגיונית זה להעביר את מלו לקבוצה שרוצה להיפטר מחוזה יותר ארוך אבל יותר זול, כשסביר להניח שאותה קבוצה תעשה בעצמה ביי אאוט למלו אחרי הטרייד אבל לא בטוח לגמרי.

    אם מחפשים קבוצה עם מקום מתחת לתקרה למהלך כזה אז באמת אפשר לקצץ חזק בשכר בעונה הקרובה – למשל החוזה של בייזמור שעולה 10 מיליון פחות בעונה הקרובה ואטלנטה רוצים להיפטר ממנו בגלל העונה השנייה שלו.

    עוד אופציה דומה שאני יכול לראות זה משהו סביב מלו תמורת גלו, אולי גם עם סינגלר לקליפרס.

    אגב, ביי אאוט לסינגלר גם מאד יעזור לת'אנדר ויוריד את רמת השכר ב 2.5 מיליון נוספים, או שאפשר להיפטר ממנו לגמרי ולפנות כ 4.1 מיליון, אבל זה כנראה אומר לתת איתו כסף מזומן ובחירת סיבוב שני לקבוצה עם חריגת טרייד מתאימה או מקום מתחת לתקרה.

    כל המהלכים האלה יכולים לאפשר לת'אנדר להשתמש ב MLE מלא של 8.8 מיליון וסביר להניח שגם להחתים מחדש שחקנים כמו גראנט ופלטון.
    ואולי הכי חשוב, זה יאפשר להם לנסות להבריא את הקבוצה כלכלית – מה שיכול לקרות רק אם הם ירדו מתחת למס שנתיים ברציפות.

    אפשרות נוספת היא לחפש טרייד שאולי לא יוריד דרמטית את רמת השכר, אבל יביא שחקנים אפקטיביים (שבהגדרה חתומים ליותר שנים) שיחסכו את הצורך להחתים את הפרי אייג'נטס של הת'אנדר, פרי אייג'נטס מבחוץ, או אפילו יאפשרו להטריד שחקני רוטציה כדי לחסוך שם בכסף.

    דוגמה לטרייד כזה – מלו וסינגלר תמורת קראב וקרול, ואז אפשר לחשוב על מה עושים עם גראנט, אברינאס, וכו'.

    המהלך היחיד שנשאר לת'אנדר בהנחה שהם לא מעוניינים לפרק הכל ולחפש טרייד על ווסטברוק (וחבר שמכיר אנשים בארגון של OKC טוען שנאמר לו בתוקף שהם לא שוקלים את זה בכלל), זה ללכת על מודל אייברסון, להקיף את ווסטברוק בשחקני 3d שהם גם לרוב זולים יותר, ולקוות לטוב…

    1. תודה דדי על ההסבר המעמיק, אני מבין את ההחלטה הכלכלית להישאר עם ווסטברוק למרות שבטווח הארוך זה מזיק וגם איתו לא יגיעו לשום מקום , אוקלהומה זה חור שבלתי אפשרי למשוך אליו פריי אגנטס, וכשיש לך כוכב שמוכר את האולם אתה נשאר איתו.

      1. כנראה שזה בדיוק השיקול.
        שוק קטן, לא יעד לשחקנים חופשיים, זה אומר שאולם מלא יותר חשוב מנסיון לתת סיכוי אמיתי לאליפות עם בניה נכונה.

  12. לא רואה רכז צעיר חותם שם, כאשר הוא יודע שהוא בעיקר הולך לחמם את הספסל.
    דווקא צ'אלמרס, למרות הפציעה, זו אופציה מעניינת כי הוא יכול לשחק גם ליד הכדור (הוכיח זאת במיאמי) ולשמור. השאלה מהי הכשירות שלו… ולפי איך שהיה בממפיס אז לא משהו. אבל בגלל זה הוא זול ויכול להיות שיסכים.

    אני חושב שג'ורג' לא ישאר שם ומאוד יפתיע אם כן. כרמלו יקבל הרבה מאוד כסף לפני החוזים הנמוכים (עקב יכולתו) ואני לא רואה אותו מוותר על האופציה שלו.
    האפשרות הכי טובה של OKC אם כרמלו סוגר דיל עם לברון ורק כדי לשחק עבור הסיכוי לאליפות הוא מוותר על כסף.
    OKC דעתי חייבים להשאיר את גראנט. שחקן בעל פוטנציאל שיש לו עדיין לא להתקדם ויכול לשחק בעמדות 3-4 ולשמור על כל עמדה. הראה יופי של כדורסל העונה.

      1. מעניין..פופ לא יקח את הטרייד הזה, בטח כשאפשר להשיג חבילות טובות יותר מבוסטון, פילי והלייקרס.
        שמעון, מאמר מעולה, תודה על ההשקעה. אם מלו ירצה להשתחרר ולחתום בלייקרס עם לברון אז המצב אולי יהיה יותר טוב, כרגע זה לא נראה משהו.

  13. שימון
    כדורסל זה לא רק כסף,חוזים והחתמות נוצצות. בסוף צריך קבוצת כדורסל שיודעת לנצח עם היררכיה ברורה.
    יש הרבה דוגמאות בליגה לקבוצות מצליחות בלי שמות נוצצים שעוברות את הסיבוב הראשון.
    הספסל של אוקלהמה יותר איכותי מהרבה קבוצות בליגה גם במצבו הנוכחי.
    אם ראסל צריך רכז יותר טוב מימנו זה אומר שהוא לא עושה את העבודה כמו שצריך ומדובר פה בפרנצ'יז שויתר על העתיד בשבילו.

    אוקלהמה קודם חייבים לקוות שג'ורג וכרמלו ישאר.
    כשיהיה פה דיון מקצועי אני ארחיב על מה צריך לשנות ואת מי.

    בכל אופן אני מעריך את זה שאתה לא הופך לאוהד צלחות של הגולדן כמו רוב העדר.

  14. אם קוואי על החוזה של אדאמאס ועוד תוספות אברינס או משהו כזה
    חמישייה של ראסל גורג גרנט מלו וקוואי
    אליפות!

      1. את גורג' הוא קיבל בטיימינג הנכון תמורת אולדיפו וסבוניס,
        הסנטר הכי טוב בליגה עם פונטציאל בשמיים ו+ כמה, זה פוטנציאל בשמיים
        מסכים שלבוסטון יש הרבה יותר לתת מכל קבוצה בליגה.
        פילי?

          1. דייויס אני מסכים, הוא פשוט אצלי הרבה יותר מסנטר למרות שהוא מתופקד כסנטר
            אמביד עם הפציעות והברכיים לאורך זמן הייתי לוקח את אדאמס לפניו.
            עוד מישהו?

  15. הכי קל לדעת מה יקרה עם אוק'-

    -ראסל יישאר ולא משנה מה יקרה
    -גורג יעזוב
    -הקבוצה תיבנה סביב ראסל ורול פליירס
    -הם לעולם לא יתקרבו לאליפות
    – אוק' זו העיר הכי גרועה לקבוצת NBA
    -הקבוצה ממילא נולדה בחטא ולא תצליח לצמוח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט