מעורב הופס ליום שלישי: הכניסו לראש – סימונס אינו פוינט גארד / מנחם לס
סופי: כוכב גדול נולד!

מעורב הופס ליום שלישי: הכניסו לראש – סימונס אינו פוינט גארד / מנחם לס

************************************

לא בטוח שאהיה אתכם בשלושת הימים הבאים. חובה עלינו לנסוע לאטלנטה ונהיה עסוקים גייל ואני במרכז שאולי לא יאפשר WI-FI אז אחזור על בטוח ביום חמישי או ששי.

*********************************

1. בוסטון מתחילה להזכיר את ימיה הגדולים!

 

מעורב הופס ליום שלישי: הכניסו לראש – סימונס אינו פוינט גארד / מנחם לס

 

במעורב שלי אתמול (או שלשום) הכותרת של אחד הפרקים היתה:

בוסטון ניצחה את הבאקס, וקרבנה השנייה תהיה הסיקסרס מפילדלפיה.

ואז הסברתי למה: יש לבוסטון בביתה מסורת כה עשירה של נצחונות פלייאוף שזה נותן לכל שחקן הלובש את הירוק של הסלטיקס אחריות עצומה, וצורך להגן על המסורת המפוארת.

אבל זאת לא הסיבה היחידה. כתבתי גם:

יש לסלטיקס צעירים אתלטים טובים; יש להם 2-3 גבוהים המסוגלים לקלוע מרחוק; ולקבוצה ישנו סדר כללי בו הסנטר יודע בערך היכן לעמוד, הפאור פורוורד יודע, וכך הלאה. ועתה מתחילים למסור 2-3 מסירות, אלא מישהו עם הכדור מחליט להיכנס בעצמו, לרוב אפילו ללא חסימה או פיק-אנד-רול, ואם יש חסימה או פיק-אנד-רול, מה טוב.

נתתי עוד סיבות:

בוסטון סלטיקס תנצח את פילדלפיה בגלל הדבר החשוב שיש לה: מסורת של ניצחון, קהל המבין ניצחון, ושחקנים כאל הורפורד, מרכוס מוריס, וצעירים כטאטום, רוזייר, ובראון שנראים לי – ומשחקים כך – כאילו הם וותיקים. אני מאמין שטאטום ייקח את בן סימונס לבית ספר, ואותם דברים יעשו רוזייר ובראון.
אני אמר שוב:

עד שבן סימונס לא ילמד לקלוע מרחוק או מחצי מרחק, והנשק היחיד שלו יהיה כניסות לסל, הוא ימשיך להיות שחקן טוב עם מגרעת עצומה, שעושה ממני חצי שחקן. עם כל ההילולים עליו, אם אני מאמן אני לוקח שחקן כמו ג'ייסון טאטום או טרי רוזייר על פניו לפני דפיקת הלב הבאה.

ואגיד דבר נוסף שאני טוען מההתחלה, ועד עתה היו לי רק מתנגדים להצהרתי שבן סימונס אינו פוינט גארד.

אכתוב זאת שוב, בפונט הגדול ביותר בוורדפרס שלנו:

בן סימונס הוא לא פוינט גארד. הוא לא יכול לשחק פוינט גארד. אתה לא יכול להיות היום פוינט גארד ללא קליעה מרחוק. שלשה של טרי רוזייר שווה לכניסה של סימונס, שגם עליה יתחילו להשתלט (הערב מרכוס סמארט הראה כיצד). הוא גם לא מצליח להשתלט על משחק קבוצתו כמו – למשל – ששון לרקין עשה בחצי השני. אין למשחקו את ההילה של פוינט גארד; הוא לא עומד במקומות שפוינט גארד צריך לעמוד, והעיקר – אין לו את הסמכות של פוינט גארד.

בן סימונס הוא אתלט עליון, אבל הרבה יותר אתלט מאשר שחקן כדורסל. הוא לא כריס פול, והוא לא סטפן קרי, והוא לא קיירי אירוינג. לפילדלפיה ישנו פוינט גארד ושמו מרקל פולץ. כל המחצית השנייה הרגשתי שפולץ יכול לשנות הרבה במשחק פילדלפיה אבל ברט בראון חשב אחרת ולא נתן לו שנייה של משחק.

אם ראיתם היום, מרכוס סמארט מנע מסימונס להיכנס עם גופו הרחב, כוחו, והאתלטיות שלו. היו לו מעט כניסות, מהן קלע 3-4 והיתר או שנעצר או שקיבל שריקה לפאולים, וגם אותם הוא לא מסוגל לקלוע!

חשבתי שהסלטיקס תהיה חייבת את ג'יילן בראון כדי לנצח וטעיתי.

למה?

כי פילדלפיה היא קבוצה חסרת תיחכום. היא קבוצה נאיבית, בוסרית, ודי עלובה, והסיבה היחידה היא שבן סימונס הוא הפוינט גארד שלה הוא חסר תיחכום, בוסרי, ודי נאיבי במשחקו...

בחצי הראשון לג'ואל אמביד היו כמה כניסות נאות, והעיקר, הוא בילה די הרבה זמן באזור הצבע והצליח לקטוף 8 ריבאונדים.

בפילדלפיה טאטום התחיל עם עשיית בית הספר לסימונס עם קליעות מקרוב ומרחוק, וכניסות מצויינות. טרי רוזייר, שחקן לואיוויל לשעבר, פתאום עלה מדרגה או שתיים והפך לגארד מצויין עם שלשה ארסית, ואל הורפורד עשה צחוק מכל אחד תחת הסל, ואחת הסיבות היא שאמביד כמעט לא שמר עליו.

 

 

וככה הסתיימה המחצית הראשונה:

 76ers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. SaricPF 14 2-6 0-2 0-0 3 2 5 2 0 0 0 0 -15 4
R. CovingtonSF 17 0-3 0-2 3-3 0 1 1 1 1 1 0 1 -13 3
J. EmbiidC 19 5-11 1-4 2-2 0 8 8 2 1 0 0 1 -1 13
B. SimmonsPG 19 3-5 0-0 2-4 0 1 1 2 1 0 4 1 -14 8
J. RedickSG 18 4-8 1-4 1-2 1 0 1 3 0 0 1 0 +3 10
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
E. IlyasovaPF 10 2-8 0-2 0-0 3 3 6 2 0 0 1 0 +4 4
A. JohnsonC 5 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 -10 0
T.J. McConnellPG 5 0-1 0-0 0-0 1 0 1 0 0 0 0 0 +3 0
J. AndersonSG 4 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 2 +2 0
M. BelinelliSG 10 1-4 1-1 0-0 0 1 1 0 0 0 0 1 -14 3
R. HolmesPF Has not entered game
M. FultzPG Has not entered game
J. BaylessPG Has not entered game
TEAM 17-46 3-15 8-11 8 17 25 12 3 1 6 7 45
37.0% 20.0% 72.7%
 Celtics
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. HorfordPF 15 6-7 0-1 0-0 0 3 3 3 0 0 0 1 +14 12
J. TatumSF 21 5-8 1-2 5-5 0 1 1 1 0 0 2 0 +16 16
A. BaynesC 17 1-2 1-2 0-0 0 4 4 0 0 0 0 2 -5 3
M. SmartPG 15 0-5 0-3 0-0 0 0 0 3 1 0 1 1 -7 0
T. RozierPG 18 5-11 3-4 0-0 2 5 7 3 1 1 2 1 +10 13
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
S. OjeleyePF 14 1-3 1-2 0-0 0 1 1 0 1 0 0 0 +11 3
M. MorrisPF 14 4-7 1-2 0-0 0 4 4 0 0 1 0 1 +7 9
S. LarkinPG 5 0-2 0-0 0-0 0 1 1 3 0 0 0 0 +9 0
G. YabuselePF Has not entered game
A. NaderSF Has not entered game
G. MonroeC Has not entered game
TEAM 22-45 7-16 5-5 2 19 21 13 3 2 5 6 56
48.9% 43.8% 100.0%

לא היתה כלל שאלה שארון ביינס – עם כל לחימתו ורצונו הטוב – לא יכול לשמור על ג'ואל אמביד. בדקות שאמביד עבר אותו בקלות חשבתי איזו קבוצה היתה בוסטון אם הם היו משאירים את אוליניק.

אבל הסלטיקס לא היה צריכים סנטר כשאל הורפורד – אני מת על השחקן הזה וקור רוחו – טאטום, ורוזייר עושים שמות בשומריהם מפילדלפיה.

שוב, ניסיתי לראות "משחק קבוצתי" ומה גיליתי? הדברים היחידים שנעשים זה מסירות, כידרורים, ואז או שישנה כניסה או זריקה מרחוק ששחקן יוצר לעצמו. ה"תרגיל" היחידי הוא פיק-אנד-רול שהוא דבר שנעשה ע"י רוב הקבוצות.

הגדולה של המאמנים היא בתקשורת עם השחקנים; הכרה של השחקנים שישנו בוס, והוא בוס קשה אך פייר לחלוטין ללא כל קליקים, ואז מאמן המסוגל לעשות החלפות נכונות, הצבות שחקנים בהגנות אישיות נכונות, ולקיחת טיים-אאוטים בזמן.

דוגמא למהלך מצויין של בראד סטיבנס?

הוא קלט ששון לארקין מרכז מצויין את הקבוצה ומחלק כדורים מצויינים אז הוא נתן לו לשחק 13 דקות מ-24 בחצי השני.

מהלך מצויין שני שסטיבנס עשה?

החליף את השמירה על סימונס מטאטום לסמארט. לא שטאטום לא שמר טוב אלא שמרכוס עצר לסימונס את הכניסות עם גופו הרחב והאתלטיות שלו.

ועוד דבר קרה לבראד סטיבנס: לראשונה ראיתי אותו ממש רועד מפחד, צועק, מלהיב, ומתווכח בקול עם הזיברות. הוא הראה לי הערב שישנו בן אדם עם רגשות מאחורי הפנים שאשתי גייל נדלקה עליהם עם ה-"HE IS SO CUTE", שלה.

אין כאן הרבה חוכמות: הסלטיקס היא קבוצה טובה יותר, אפילו שייתכן שהכוכב הגדול ביותר הוא דווקא של פילדלפיה. וכבר אמרתי – הפלייאוף הוא משחק אחר מהעונה הרגילה, והפעם כל האירופאים הוונילים נעלמו ואינם.

 

STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. SaricPF 33 5-11 0-4 2-2 5 2 7 4 1 0 0 2 -20 12
R. CovingtonSF 27 0-6 0-4 3-3 0 2 2 1 2 1 0 1 -13 3
J. EmbiidC 35 12-21 2-5 5-6 1 12 13 5 1 0 3 2 -6 31
B. SimmonsPG 42 6-11 0-0 6-11 0 7 7 6 2 1 7 4 -21 18
J. RedickSG 34 7-13 2-7 4-5 1 2 3 3 0 0 1 4 +0 20
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
R. HolmesPF 2 0-1 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +1 0
E. IlyasovaPF 21 2-9 0-3 2-4 3 6 9 2 1 0 1 1 +3 6
A. JohnsonC 5 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 -10 0
T.J. McConnellPG 6 0-1 0-0 0-0 1 0 1 0 0 0 0 0 +5 0
J. BaylessPG 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +1 0
J. AndersonSG 5 0-1 0-1 0-0 0 2 2 0 0 0 0 2 +3 0
M. BelinelliSG 28 3-9 1-2 4-4 0 1 1 1 0 0 0 2 -23 11
M. FultzPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 35-83 5-26 26-35 11 34 45 22 7 2 12 19 101
42.2% 19.2% 74.3%
Celtics
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. HorfordPF 33 10-12 2-3 4-4 0 7 7 4 0 0 2 3 +18 26
J. TatumSF 40 8-16 1-5 11-12 0 3 3 2 0 1 4 1 +18 28
A. BaynesC 29 2-4 2-3 0-0 1 5 6 1 0 1 1 4 -1 6
M. SmartPG 32 3-12 2-8 1-1 2 1 3 9 1 0 1 4 +1 9
T. RozierPG 35 11-18 7-9 0-0 2 6 8 6 2 1 2 2 +17 29
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
G. YabuselePF 2 0-1 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 -1 0
S. OjeleyePF 22 1-4 1-2 0-0 0 1 1 0 1 0 0 1 +11 3
M. MorrisPF 28 5-12 1-4 0-0 0 5 5 1 0 1 0 2 +8 11
A. NaderSF 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0
S. LarkinPG 18 1-6 1-1 2-2 0 3 3 4 0 0 0 3 +10 5
G. MonroeC DNP-COACH'S DECISION
J. BrownSG DNP-STRAINED RIGHT HAMSTRING
TEAM 41-85 17-35 18-19 5 31 36 27 4 4 10 21 117
48.2% 48.6% 94.7%

2. איזה שחקנים הוסיפו הכי הרבה למוניטין שלהם בסיבוב הראשון של הפלייאוף?

(מבוסס בחלקו על מאמרו של גואטי https://www.theringer.com/nba/2018/4/30/17303572/)

  1. לברון ג'יימס

כאילו שהיה צריך תוספת ל-REPUTATION שלו, אבל עבורי הוא הוסיף נדבך אחד לפחות לכל מה שידעתי עליו: כושר גופני יוצא מן הכלל. השחקן היחידי, אולי, מכל הסופר-סטארים המסוגל לשחק 48 דקות מבלי להאיט צעד, ואחרי יום מנוחה לחזור ולעשות אותו דבר.

2. דונובן מיצ'ל

המשחק של אמש היה בסיבוב השני, ובכלל – משחק ללא יום מנוחה הוא פשע ספורטיבי שאסור ל-NBA לעשות. הוא הוכיח לי שיש לו הכל. שחקן ללא חולשות, שהפך בסיבוב הראשון נגד הת'אנדר להיות, כאילו, שחקן וותיק עם כל היכולות של סופר-סטאר.


3. ויקטור אולדיפו

הצלחה בכדורסל מושפעת ממשתנים פסיכולוגיים כמו הרבה דברים בחיינו. בכדורסל קיים מן מחסום אישי ששחקנים מציבים לעצמם. שחקן הקולע 18-20 נק' למשחק לא מאמין שהוא מסוגל לקלוע 40. אבל לפתע מגיע משחק בו המחסום נשבר, ואז אין גבול לתוצרת שהשחקן יכול ליצור. אני זוכר את המשחק שזה קרה לדמיאן לילארד. לאולדיפו היתה עונה מצויינת, אבל בשלושה ממשחקי פלייאוף הוא שיחק ממש כסופר סטאר ועלה מדרגה לרמה של טובי השוטינג גארדים בליגה.

4. אל הורפורד

אל אולדיפו אף פעם לא נחשב לסופר-סטאר. קיירי אירוינג – כן, ואולי אפילו גורדון הייוארד (או לפחות בדרך ל-STARDOOM). אבל שניהם לא שיחקו, ואל הורפורד נאלץ להיות האדם תחת הסל ולהתמודד עם ג'יאניס אנטטוקונמו – שבעיני הוא לא, אבל בעיני הרוב הוא כבר סופר-סטאר. אבל סופר סטאר או לא, הוא היה עמוד התווך עליו נשענה כל הסלטיקס, ולדעתי הצנועה הוא היה טוב כפי שהיה אי-פעם, ואולי אפילו טוב יותר.

5. ד'רו הולידיי

תשכחו מהמשחק נגד גולדן סטייט. אני מאמין שהוא יחזור לעצמו. בסיבוב הראשון הולידיי הוכיח ללא ספק שהוא הדפנסיב גארד הטוב בליגה כשהוא העלים את דמיאן לילארד, ונתן שני משחקים שהייתי מגדיר כמאסטר-פיס.

6. ראז'ון רונדו

כמעט שבא לי לומר שנראה שרונדו מצא סוף-סוף בית, אבל כמה פעמים כבר אמרתי זאת? בכל מקרה, הצורה שהוא והולידיי חיסלו את הגארדים של הבלייזרס היתה מסטרפיס. רונדו מצטרף להולידיי כגארד השומר הטוב מכולם, ורכז משחק פיקח ביותר. גם קליעתו השתפרה

7. ג'סטיס וינסלו

אני מאמין שוינסלו קפץ מדרגה למעלה, אם לא שתיים. הוא היווה מן אכזבה מאז שהגיע למיאמי, אבל לא אחרי הפלייאוף הזה (וכל השבועות האחרונים לפני הפלייאוף). הוא הפך ל-TWO-WAY פלייר, ואולי הטוב ביותר של ההיט. הוא גם שיפר את קליעתו (38% מה-3), ועם השיפור ביכולתו נפתח גם פיו, והוא הופך – אני מקווה – ל-ENFORCER של ההיט שפעם היה אדוניס האסלם. אבל לוינסלו יש הרבה יותר 'משחק' מאשר היה להאסלם אי-פעם.

 

 

3. חמישיית הסיבוב הראשון – מזרח

פוינט גארד – בן סימונס

שוטינג גארד – ויקטור אולדיפו

סמול פורוורד – לברון ג'יימס

פאור פורוורד – אל הורפורד

סנטר – ג'ונאס ולנצ'יונאס ( אני לוקח את ה-213.5 נק' שלו עם 66.7% ו-57.9% מה-3, וה-86.7% מהקו, עם 9.3 ריב' לפני ג'ואל אמביד)

4. חמישיית הסיבוב הראשון – מערב

פוינט גארד – ד'רו הולידיי

שוטינג גארד – ג'יימס הארדן

סמול פורוורד – דונובן מיצ'ל

פאור פורוורד – קווין דוראנט

סנטר – אנטוני דייויס

 

5. רוצים לראות פלופינג מגעיל, עלוב, ומעליב-אינטיליגנציה של לברון במשחק ה-7?

(פלופינג כזה לא ראיתם בחייכם. הוא היה חייב לקבל עליו טכני, ואולי אפילו פלייגרנט על פגיעה באינטיליגנציה של השופטים והקהל. הצרה? השופטים קנו את הפלופינג הזה. ממש פנס אדום בעין של ה-NBA, ולדעתי גם פגיעה במורשת של לברון. לארי בירד היה עושה דבר כזה? מייקל? מג'יק? קובי? בחיים לא. היה להם יותר מדי כבוד מלעשות הצגה עצובה כזאת כדי לזכות בפאול. ללברון אין כנראה גבול עד כמה רחוק הוא מוכן ללכת עבור ניצחון. בושה וחרפה. את הוידיאו הזה צריכים לשמור למתי שהדיון על לברון כחבר במאונט רשמור יעלה. הסרטון הזה חייב למחוק אותו אפילו מאפשרות לקלבל זאת.)

 

6. אולם הבוסטון סלטיקס לפני המשחק נגד פילי

 

 

 

 

7. גם ב-ESPN מהללים את טיירון לו ואת טריסטן ת'ומפסון על השינוי שהמאמן עשה והתמורה שקיבל עבור תעוזתו

 

 

 

8. ניו יורק טיימס: "דוריס ברוקס HAS GAME!"

 

במדיה אין מחמאה גדולה מ-"יש לו משחק!". בעברית זה לא נשמע טוב. באנגלית, "HE (או SHE) HAS GAME" זוהי מחמאה המאשרת שהאנליסט יודע על מה הוא מדבר. דוריס היא אחת הראשונות – אם לא הראשונה ש-HAS GAME! היא הנקבה הראשונה שהיא FULL TIME ANALYST של משחק NBA, ולא סתם משחק, אלא משחק פלייאוף!

(ביני ובינך? היא לא אומרת הרבה ואותי היא מעצבנת)

 

 

 

9. אולדיפו שולח מסר שהוא AWSOME לטריינר שלו

קודם הטריינר של אולדיפו שלח לו מסר זה:

 


אולדיפו ענה:

 

"WHEN DO WE START, BRO? I"M READY TO START RIGHT NOW!!!"

(הכוונה 'מתי מתחילים להתאמן? אני מוכן כבר עכשיו'! )אח"כ אולדיפו הוסיף: "אני כבר לא יכול לחכות להתחלת העונה הבאה!"

10. -מה לברון אמר לך?

בתחילה אולדיפו סרב לגלות. היום הוא הסכים: "הוא אמר לי שהוא עצמו לא היה עושה טוב יותר ממה שעשיתי"

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
209 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Berch
Berch
01/05/2018 6:54:14

שכחת קצת את ריקי רוביו ברשימה 🙂
אחלה מעורב ותהנה באטלנטה

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 6:56:18

לריקי אין מקום בחמישייה

דריבלון
דריבלון
01/05/2018 8:53:54
הגב ל  מנחם לס

רוזייר צריך להיכנס

איתי
איתי
01/05/2018 6:56:53

יופי של בוקר תודה מנחם

מתן גילור
01/05/2018 7:01:57

תודה מנחם. מייקל, כמו לברון, היה פלופר רציני. עוד דבר שטובי השחקנים בליגה העתיקו ממנו. חלק ממורשת ג'ורדן שהוא העביר לדור הבא ועכשיו גם לברון יעביר לדור הבא ועד שלא יתחילו להעניש אותם בדיעבד זה לא יפסק.
https://www.youtube.com/watch?v=l7vKVIwfCj4
https://www.youtube.com/watch?v=G6_VPFiHOf4

מתן גילור
01/05/2018 7:03:41

*רטרואקטיבית כמובן.

סומסום
סומסום
01/05/2018 7:57:25

חחחחחחחחח

אוי השני זה הפלופ הכי מצחיק שראיתי בחיים…. ROFL

ג'ורדן לא יפה….

האמיתי
האמיתי
01/05/2018 9:31:48
הגב ל  סומסום

מה אתה נותן לו קרדיט?

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 23:32:40
הגב ל  האמיתי

כנראה

גיא
גיא
01/05/2018 20:37:43
הגב ל  סומסום

האמת שהשני לא פלופ
שימו לב שבשניה האחרונה של הקליפ אחרי שנקלע הסל גו'רדן חוזר להחזיק את הבטן
מה שרואים פה, זה שהוא קיבל מכה חזקה בבטן, התקפל אבל כשהוא חזר להיות רלוונטי למשחק הוא התגבר על הכאב וסיים את המהלך
ובסיום המהלך "התפנה" לעסוק בכאב שלו

אלי לס
אלי לס
01/05/2018 8:30:02

נו באמת, אתה משווה את זה לפלופים של לברון? ג'ורדן היה מקבל מכה קטנה ומגזים אולי עם התגובה(מה שרוב השחקנים עושים) לברון עושה את כל ההצגה בלי שנוגעים בו בכלל

מתן גילור
01/05/2018 8:37:25
הגב ל  אלי לס

מסכן ניקולס קייג'…
אני לא השוותי כלום. אני טוען שגם ג'ורדן היה פלופר.

אלי לס
אלי לס
01/05/2018 8:58:55

רק שזה לא פלופר להגזים בתגובה. פלופר זה מה שסמארט נוהג לעשות ומה שלברון עושה פה, וזה לקבל את הנגיעה ואז באיחור קל להפיל את עצמך בלי בושה ואת זה לא נראה לי שג'ורדן עשה

מתן גילור
01/05/2018 9:07:34
הגב ל  אלי לס

https://en.wikipedia.org/wiki/Flop_(basketball)
ויקיפדיה נוטה לא להסכים איתך.

אלי לס
אלי לס
01/05/2018 9:21:22
הגב ל  אלי לס

אני יודע שכך קוראים לזה ועדיין דעתי שאין זה פלופ,
וגם אם תחשיב את זה כפלופ עדיין יש הבדל מהותי ולא סמנטי בין המקרים

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 8:38:02
הגב ל  אלי לס

אתה מתכוון למשהו כזה?

https://www.youtube.com/watch?v=uQ79ESTOBBM

גו'רדן, לשמחתו, שיחק בתקופה בה לא ישבו מיליוני אוהדים, ובחנו כל תנועה ותזוזה שלו.
הוא ממציא ה-"נפילה לאחור, וההחלקה המוגזמת על האחוריים".
פלופים היו, יש, ויהיו.
אם כבר, למעשה הכמות שלהם קטנה, בגלל העין הבוחנת של אוהדי הכדורסל.
תראה לי פלופ של לברון מהשנתיים האחרונות בו היה 0 מגע לפני הפלופ.
קשה למצוא כאלו.
בתקופתו במיאמי, היו לו לא מעט.
מה לעשות, האיש קרא את הביקורת, והנמיך את הווליום…

Op Ish
Op Ish
01/05/2018 8:54:46
הגב ל  גיא הרשע

וואוו, ממש ממש וואוו, כאילו לא סתם, ממש ממש ממש וואוו. קליפ של סטיב נאש במדי הלייקרס על המגרש משחק כדורסל פעיל. וואוו.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 9:08:50
הגב ל  Op Ish

אם אפשר באותה נשימה, גם להראות פלופ מביך של קובי, וגם להראות משהו מהשחקן האדיר שהוא סטיב נאש,
למה לא?

ארז
ארז
01/05/2018 8:54:50
הגב ל  גיא הרשע

פשוט בלתי נתפס איך נבנית אגדה והיא הולכת ומועצמת לאורך השנים תוך הוספת נדבכים , אמירות ואמונות על דברים שלא היו מעולם.
מייקל לא היה פלופר.
מייקל מעולם לא החטיא.
למייקל מעולם לא היו משחקי נפל.
מייקל החזיק את הקבוצה לבדו וללא עוד שחקני על.
המזרח בתקופתו של מייקל היה החזק בהיסטוריה (אלוהים ישמור, מול אילו שחקנים הוא שיחק? רובם הם כאלו שהיום לא היו שחקני חמישיה).
מייקל שיפר את השחקנים לידו (בלעדיו כמעט והגיעו לגמר הנ.ב.א עם מאזן עונה רגילה זהה לזה שהיה איתו).
מייקל היה אישיות. (אחד הזבלים הגדולים בהיסטוריה של הליגה).
מייקל היה שחקן הכי חכם .
כמה שטויות, העצמות מידע, אמיתות שמעולם לא היו, אנשים ממצאים בכדי לשמר את האגדה הזו שנקראת מייקל ג׳ורדן.
זה פשוט מגוחך.

תודה שאתם עומדים על המשמר ומוכיחים , שוב ושוב, את כל השטויות הלא קשורות למציאות שאנשים, חברי כת המאמינים, לא מפסיקים להביא.

מתן גילור
01/05/2018 9:00:51
הגב ל  ארז

חברי כת יש לכל אחד מהגדולים. גם ללברון ולקובי ולבירד ולמג'יק לא חסר. ההבדל הגדול, לדעתי, הוא שלהם יש גם לא מעט משנמכים ולג'ורדן הרבה פחות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/05/2018 12:52:17
הגב ל  ארז

מסכים עם מתן.
לג'ורדן גם יש חברי כת אדוקים ופנאטיים יותר משל כל שאר הגדולים

מוש השור
מוש השור
01/05/2018 13:40:57
הגב ל  ארז

מילה במילה, אפשר גם להוסיף שג'ורדן מעולם לא הפליץ וגם הקקי שלו לא היה מסריח.

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 16:02:10
הגב ל  ארז

מייקל היה אלוהים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 16:28:22
הגב ל  ארז

בתקופתו של ג'ורדן היו הכי הרבה כוכבי על וכוכבים גדולים: מג'יק, סטוק, אייזיאה, צ'יקס, אלווין רוברטסון; ג'ורדן, דרקסלר, קופר, דניס ג'ונסון, דומארס; בירד, וורת'י, ד"ר ג'יי, אגוואייר, קינג, פיפן; בארקלי, קרל מלון, מקהייל, בוב ג'ונס; כארים, החלום, האדמירל, פאריש, יואינג.
ועוד כוכבים ושחקנים איכותיים כמו פרייס ואיינג' וכוד רבים כאלו בכל העמדות.

Ish
Ish
01/05/2018 18:29:53
הגב ל  ארז

מה? אף אחד מהלברוניסטים לא הולך להרים את הכפפה ולמנות את רשימת הכוכבים בתקופתו של לברון?

Benjo
Benjo
01/05/2018 19:34:59
הגב ל  ארז

ארז היקר. לך יש יכולת למלא 150 מילים בתגובה באתר נחמד .
למייקל יש:
6 פעמים אליפות ה-NBA 
זכייה בתואר שחקן ההגנה של העונה 
5 זכיות בתואר MVP של העונה הסדירה 
10 פעמים חבר חמישיית העונה 
9 פעמים חבר חמישיית ההגנה 
14 השתתפויות במשחק האולסטאר 
3 זכיות בתואר ה-MVP של משחק האולסטאר 
3 זכיות בתואר מלך החטיפות 
6 זכיות בתואר ה-MVP של סדרת הגמר
זכייה בתואר רוקי השנה 
10 זכיות בתואר מלך הסלים
אני יודע שזה לעוס אבל בקריירה שלו היתה לו גם עונה של 37 (שמעת?? 37 !!! ) נקודות בממוצע למשחק. בעידן שלא היו זורקים הרבה שלשות.
די נו ארז. די.
אנשים יכולים להקטין הכל. את כל הרשימה למעלה אי אפשר להקטין. שום מילה שתגיד לא תקטין אותה. 10 פעמים רצופות מלך הסלים של הליגה!!! שמעת???

צופה מהצד
צופה מהצד
01/05/2018 10:00:03
הגב ל  אלי לס

אלי אתה אמיתי ברור שמה שג'ורדן עושה בשני הסרטונים זה פלופ והשני אפילו מאוד מוגזם, לברון עושה פלופים (כמו כולם) נכון לפעמים לא נוגעים בו בכלל (כמו חלק מהשחקנים) ברוב הפעמים מעורב שם מגע, רק תגובה מוגזמת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 7:13:58

פוסט נפלא!
מקווה שהעניינים האישיים אצלכם ישתפרו.

אני מסכים איתך לגבי סימונס והסכמתי איתך לאורך כל העונה.
הוא לא פוינט מיטבי לקבוצה אבל קיבל את העמדה בטאבו עוד לפני שהעונה התחילה בגלל ההייפ והרצון להידמות ללברון.

אחרי שהביאו את בלינלי ואליאסובה, וכשסאריץ' חזר לפגוע, הוא נראה יותר טוב.

אבל זה לא זה. הוא יהיה חייב לשחק כ-3 שחודר מהצד ושותף חלקי להובלת הכדור אבל מה?
1. הוא לא יסכים כי הוא הלברון הבא מבחינתו וחייב את הכדור
2. אין לו קליעה ולא תהיה לו. הטכניקה שלו לא קיימת בכלל. אפילו עוד לא החליט באיזה יד הוא זורק.
3. פילי שבויה בקונספציה שהוא המשיח שלה בפוינט והיא תעדיף להמשיך ולו כדי לא לומר טעיתי וכדי להמשיך לקיים את ההייפ.

לחשוב שהישוו את הדבר הזה למג'יק, בעוד רוקי פסיכי שהוא שיבוט של ווייד עם קובי שמראה סממנים ג'ורדניים עובר כמעט מתחת לרדאר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 8:27:31

לברון לא משחק בעמדת הרכז, כל שלשחק בעמדת הרכז זה לא להידמות ללברון!!!
אם היה משחק בעמדה 3 ומתפקד כפוינט-פורוורד אז זה היה להידמות ללברון ובצדק, כי זה התפקוד המתאים ביותר גם לסימונס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 8:32:12

בשורה הראשונה צ"ל "כך" במקום "כל".

ילדיסקו
ילדיסקו
01/05/2018 8:31:13

אהבתי את הטקסט הזה:

לחשוב שהישוו את הדבר הזה למג'יק, בעוד רוקי פסיכי שהוא שיבוט של ווייד עם קובי שמראה סממנים ג'ורדניים עובר כמעט מתחת לרדאר.

גמני חושב שדונובון הוא הדבר הבא
בלי לגמד את טייטום הענק וסימונס הנדיר
דונובן מיטצ'ל הוא פשוט מוסיקה בתנועה , כל כך מהנה לצפיה

דור
דור
01/05/2018 10:36:12

בנאדם מה נהיה איתך? משחק אחד גרוע ואתה מציץ חזרה מהמחבוא שאליו נמלטת אחרי שסימונס סתם לך את הפה באינספור הזדמנויות? הבעיה שלך (וגם של מנחם לצערי) היא שאתם שבויים בקונספציה של עצמכם ולא פתוחים אפילו לבחון את ההחלטות/טעויות שלכם. לסימונס אין קליעה..? וואו את זה לא ידענו… סימונס משחק רע..? ברור שהוא לא פוינטגארד… ועוד כהנה וכהנה. העובדות הן שהבחור בעונתו הראשונה מסיים כמעט עם ממוצעים של TD וזה בלי להכריח או במילים אחרות בלי להיות ווסטברוק. כישרון כזה, שליטה בקצב, אתלטיות וראיית משחק בגובה 2.08 זה משהו נדיר ועובדה שפילי נתנו עונה נהדרת.
לפעמים לא מאוחר לאכול את הכובע ולהודות בטעות, אני עשיתי אותו הדבר עם מיטשל שפתח את העונה חלש… רקאומר

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 16:32:33
הגב ל  דור

אני כתבתי שסימונס הוא לא פוינט גארד משך כל העונה

Benjo
Benjo
01/05/2018 19:39:00

אשך +3000 !

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 7:22:22

כמה מתאים ללברון… כמו שביבי משקר גם כשהוא שותק, לברון מחמיא לעצמו גם כשהוא מחמיא למישהו אחר.

מסכים לגבי דוריס ברקס – היא טרחנית ובנאלית.

הפלופינג של לברון – לברון עשה הומאז' במשחק 7 לימיו הגדולים כפלופר, כשהרשת עשתה ממנו צחוק ואף הטביעה ביטוי – לעשות "לברונינג".
אין ספק שהוא בהר רשמור של הפלופרים חסרי הבושה ומשחקו מזכיר לי סרט סוג ז' מהסגנון הזה:

https://www.youtube.com/watch?v=BRGTVvOfzjs

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 7:33:36

היו ללברון אחלה מורים:

https://www.youtube.com/watch?v=YtKyto07Kz4

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 7:38:43

https://www.youtube.com/watch?v=7LVReV9ycy0

01:20
ציטוט של שדר המשחק:
"אולי אחד מגדולי הפלופרים, ביל ליימביר…"

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 7:45:32
הגב ל  גיא הרשע

אתה משווה את המיני פלופ הזה לתצוגות של לברון??
ועוד בתקופה שבה יכולת לבצע ניסיון לרצח, להצליח, ועוד לקבל על זה עבירה רגילה או נו-קול.
היום אסור לנשום על שחקנים והליצן שלך בסקאלה אחרת.
שלא לדבר על כך שהוא נחשב כ"אחד הגדולים" ופוטנציאל לעז (ע"י רפי-הבנה) ולא מתבייש להתנהג כך למרות כשרונו ומעמדו.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 8:02:13

מיני פלופ. משעשע.
"אחד מגדולי הפלופרים, ביל ליימביר." לא מילים שלי.

לברון, קובי, מייקל, כולם. כולם ניסו/מנסים להשיג שריקות על ידי תוספת של אלמנטים מעולם התאטרון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 8:19:20
הגב ל  גיא הרשע

אתה משווה חוסר איתות לפגיעה בהולך רגל תחת ההשפעה, הריגתו ובריחה מהמקום.
שתיהן עבירות.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 8:25:01
הגב ל  גיא הרשע

אני משווה "מיני פלופ" ל-"קצת בהריון…"

נתן
נתן
01/05/2018 11:34:10

למי שבוחר בתמונה של ליימביר אין זכות לחוות דעה בשום שיחה או עניין של ערכים, אלא אם מדברים על איך לשבש את המשחק ולהשתמש בטריקים מלוכלכים.
כמה עיוור בן אדם יכול להיות?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 12:29:20
הגב ל  נתן

הקשבתי לעצתך, שקלתי אותה בכובד ראש, והחלטתי להתעלם ממנה.

נתן
נתן
01/05/2018 13:44:20
הגב ל  נתן

ברור, כי מי אתה ללא השנאה?

מחפצה מנמצה
01/05/2018 7:26:14

המינהגים הקבועים של לברון :

תיאטרון נסיונות התנקשות בחיי במהלך המשחק
ומחמאות ליקוקי סרק לשחקנים אחרי המשחק .

הוליווד זה כאן

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 8:24:01

את התיאטרון הזה הקימו כוכבים אחרים וגם ג'ורדן הגדול מכולם עשה זאת (למרות שמנחם כתב שלא עשה)!!!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 7:30:43
חיים אלמליח
חיים אלמליח
01/05/2018 7:58:05

לברון הוא האוברייטד הכי גדול בהיסטוריה בפער עצום.
לפי וייד הוא בקושי בטופ 15, וכנראה שגם שם הוא לא.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 8:03:15

קישור למקור, בבקשה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 8:37:25
הגב ל  גיא הרשע

אין לו באמת מקור אלא רק שנאה שהיא המקור שלו!.,,

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 8:40:19

ומה לגבי אנשים שרק אמונה היא המקור שלהם?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 10:31:26

אמונה זה דבר אמתי וחיובי ואתה מוזמן לשאול על כך את אורי זוהר וד"ר ענת רוט שגדלו כאנטי דתיים והיום זוהר הוא חרדי ורוט היא מתנחלת דתייה-לאומית. אך לשנוא אדם בגלל סיבות שאינן דברים כמו מעשים מנוולים ואכזריים אלא שנאה לכדורסלן בגלל דברים כמו מה שקוראים בכיינות ופלופים, זה דבר שלילי מאוד, הרבה יותר מהשלילה שבבכיינות ובפלופים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 12:33:21

אין שום הבדל בין שנאה ואמונה, שניהם באים מבפנים ומסתמכים על מקור פנימי, עצמאי וסובייקטיבי בלבד, שניהם יכולים להועיל או להזיק לאדם עצמו או לסביבתו.

אתה רוצה שנתחיל לדבר על הפשעים של האנושות שנעשו בשם האמונה?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 16:44:43

אני מדבר על האמונה הדתית היהודית בדרכם של גדולי התורה של עם ישראל במהלך הדורות שהם דמויות מופת במוסר ומידות ובהכל, יותר מכל מנהיגי חברות אחרות בעולם, הפוך מכל הפשעים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 17:10:50

ואני מדבר על השנאה הדתית של ללל לכל המשוקץ באנושות אשר מתגלמת במלואה בשיקוץ הגדול, בתועבה, בפלולית.
בין גדולי התורה דמויות מופת כמו יואל, גור גולן, מומי, יניב, האווי לאסוף, ג'וג'ו, קפטן ביפהרט ועוד ועוד.
אחלה גברים אחד אחד, חוץ מג'וג'ו שהיא אחלה אישה.

צופה מהצד
צופה מהצד
01/05/2018 10:08:40
הגב ל  גיא הרשע

חיים מאיפה אתה ממציא את השטויות האלו?
כנראה שלא ראית משחקים ב-2008-2009 כי גם אז לברון היה השחקן הטוב בליגה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 9:13:52

אתה מתבסס רק על שנאה כי אין כל יסוד לדבריך כי רק כוכב יכול להשיג מה שהשיג עד כה:
27.2 נק' ב-50.4% מהשדה ו-54% אפקטיביים, 7.4 כ"ח, 7.2 אס', 1.6 חט', 0.8 חסימות ו-3.5 אי' (יותר משני אס' לכל איבוד שזה מעולה לפורוורד) ב-38.8 דק' למשחק בעונה הסדירה;
28.6 נק' ב48.8% מהשדה ו-52.4% אפקטיביים, 8.9 כ"ח, 6.9 אס', 1.8 חט', חסימה ו-3.6 אי' ב-42 דק' למש' בפלייאוף;
שלוש אליפויות עם שלושה תארי MVP של הגמר, ארבעה תארי NVP של העונה הסדירה, 11 פעמים בחמישיית העונה הראשונה ופעמיים נוספות לשנייה, 5 פעמים בחמישיית ההגנה הראשונה ועוד פעם בשנייה, שלוש זכיות בתואר ה-MVP של משחק האולסטאר וסה"כ 14 בחירות למשחק כל הכוכבים.

לברון הוא כוכב על גדול והוא לא רק בין ה-15 הטובים ביותר העונה אלא לפחות בין החמישה הטובים ביותר ואף בין השלושה ולא רק העונה אלא בין החמישה הטובים ביותר בכל הזמנים וראוי לחמישיית כל הזמנים ומשני הפורוורדים הטובים בכל הזמנים לצד בירד.

דור
דור
01/05/2018 10:41:54

חבר, אתה יודע מה ניטשה אמר על האמונה? הוא אמר (וצדק) ש״האמונה היא חוסר הרצון לדעת״ ואני חושב שהדוגמאות שהבאת ובעיקר אורי זוהר אלה אנשים שנאבקו בקשיים מסויימים בחיים ולכן בחרו לוותר ולפנות למקום שבו כביכול יש מישהו אחר שפותר להם את הבעיות כמו רוב החוזרים בתשובה. במילים פשוטות זה מעיד על בעיית אופי וחולשה ורחמי עליהם.

אור
אור
01/05/2018 12:28:11
הגב ל  דור

TRIGGERED

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 16:53:13
הגב ל  דור

זה שניטשה אמר לא ממש הופך זאת בהכרח לנכון.
ובכל מקרה לא זוהר ולא רוט ממש לא נתקלו בקשיים אלא לאחר שהכירו שומרי תורה ומצוות, חרדים ומתנחלים, וראו שהם אינם כפי שמוצגים בתקשורת החילונית, אלא הם רובם ככולם אנשים ערכיים ומוסריים ועדינים יותר מרובם ככולם של החילונים.
ומזה הגיעו לחזרה בתשובה.

וכן מדענים כמו פרופ' ירמיהו ברנובר, פרופ' זאב גרין, פרופ' בניימין פיין ועוד אנשי מדע מכל תחומי המדע שחזרו בתשובה, לרהיו להם כל קשיים בחיים, אלא לאחר שהכירו את ההשקפה הדתית היהודית וראו שהיא ההשקפה האמתית ושההשקפה החילונית שגדלו עליה ותמכו בה לפני שהכירו את הדת היהודית, היא שקר.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 17:02:04

חזרנו לתעמולה הזולה?
ההכללות הגסות שלך, מעניין מה היה אומר עליהן אותו רופא ערבי שמככב בתגובות שלך…

"רובם ככולם". כן, שמענו. תספר את זה ליגאל עמיר. או לברוך גולדשטיין. אות לאותם אלו שחוגגים את יגאל עמיר וברוך גולדשטיין (ולא חסרים מהם).

(למען הסר ספק – אני לא חושב שאותם חלאות שהבאתי כדוגמה מהווים מדגם מייצג, חלקי, או אפילו קרוב, לאוכלוסיית שומרי המצוות, המתנחלים, או החרדים)

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 18:31:04

העובדה היא שהמילים הגסות ודיבורים רבים על בנות/בנים ועל מין רווחות אצל חילונים ולא אצל שומרי מצוות. ולכן חילונים עדינים יותר רוצים לעשות מילואים עם שומרי מצוות ולא חילונים.
לכן לומר או לכתוב שאצל ציבור שומרי המצוות יש יותר עדינות ויותר חינוך וכו' זו לא תעמולה זולה אלא עובדות ונציאות בדיוק כפי שהדוגמאות שנתת הם בשולי השוליים אצל שומרי המצוות.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 19:11:11

קרמר, באיזה יחידה אתה עושה מילואים?
מהיכן אתה יודע עם מי חילוניים רוצים לעשות מילואים?

השרות הצבאי שלי כלל 3 שנים בגבעתי, וכמעט 20 שנה מילואים.
שרתו לצדי כמה אנשים נפלאים, וכמה אנשים פחות.
ואני יכול לומר דבר אחד בוודאות גמורה –
בין מיטב האנשים ששרתו לצדי, היו גם חילוניים, וגם שומרי מצוות.
בין אלו שהמילה "מיטב" פחות מתאימה לתיאורם,
היו גם חילוניים, וגם שומרי מצוות.

ההכללות הגסות שלך, הן בדיוק כך –
גסות.

דור
דור
01/05/2018 19:26:00

המהות של הדברים של ניטשה נכונים. לדעתי חבר׳ה ״מאמינים״ כמוך (בלי להעליב) בכלל לא יודעים מה זאת אמונה אמיתית אלא ממחזרים את הרעיון שהכניסו לכם לראש. זה וויתור על האני שלכם וכתוצאה היכולות שלכם מצטמצמות וזה עצוב. הדת היא פשוט שקר אחד גדול והעגלה שלכם פשוט מרוקנת מעל תוכן אמיתי שהוא לא העמדת הפנים הרגילה שלכם. כל החוזרים בתשובה (כן, אני עושה הכללות בכוונה) הם אנשים עם חולשה פנימית מסויימת שפשוט החליטו לוותר, כל אחד ממניעיו הוא. אני באופן אישי פשוט מרחם עליכם וגם עליך שמרגיש צורך לדחוף את ההשקפה שלך באתר שעוסק בכדורסל. אני מניח שזה חזק ממך אבל כמו שאני רואה את העניין זה פשוט מגוחך

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 22:39:26

על סמך מה אתה קובע שהדת היא שקר הלי להכיר את השקפת הדת היהודית.
העובדה היא שמדענים מכל תחומי המדע שגדלו על השקפה חילונית חזרו בתשובה לאחר שהכירו את ההשקפה הדתית היהודית ובהיכרותם את שתי ההשקפות התייחסו דווקא להשקפה החילונית כשקר (וזה לא נמדד מכלל המדענים אלא מתוך המדענים שהכירו ומכירים את הדת היהודית ומקורותיה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 23:55:19

לגאי הבאתי מקרים במציאות ולא הכללטת אם כלל תאשים את אותם חיילי מילואים חילוניים. מקרה אחד שאני זוכר היה לאחרונה ומדובר בידיד של רב שמלמד בבית המדרש הקהילתי במקום מגוריי. וכן המקרה עם הרופא הערבי מראה שציבור שומרי המצוות יותר ערכי ומוסרי ועדין מהציבור החילוני. אם זו הכללה לא נכונה בשבילך אז תאשים את הרופא הערבי בהכללה ולא אותי. וכן תאשים בהכללה שכנים שלנו (חילונים) מקריית ים שאמרו שהנוער הדתי מקריית שמואל טוב יותר מהנוער החילוני של קריית ים.
וזה שאצל חילונים ישנה תופעה רחבה דיבורים רבים על ענייני מין ושימוש בתרבות דיבור גסה ומגעילה, ואין תופעה כזו אצל שומרי מצוות, זו עובדה בשטח ולא סתם הכללה ורואים זאת בכל מקום שבו חבר'ה חילוניים משוחחים לעומת כל מקום שבו חבר'ה שומרי מצוות משוחחים.
בלי החילוניות לא עולה עולה על הדעת להשתמש בשפה זולה ומגעילה ומבחילה ומכוערת ולא הייתה מתירנות מינית שכל כולה שחיתות מוסרית ותרבות חיים אנטי מוסרית.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 12:34:05

אתה מתבסס רק על אמונה, אין שום יסוד לדבריך

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 18:22:52

תגובתיך מתבסס על הנתונים והעובדות המובאות בתגובה.
מי שמגיע לנתונים כאלו והישגים כאלו כולל היחיד שהוביל את שחקני שתי הקבוצות בכל חמשת הנתונים הקיימים והיחיד שהשיג ט"ד בגמר, הוא כוכב על ומועמד ראוי לחמישיית כל הזמנים ולפורוורד הגדול בכל הזמנים.

סוסמעץ
סוסמעץ
01/05/2018 8:07:03

לה פלופ
כמה עלוב בגדולתו 🙂

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 8:29:22
הגב ל  סוסמעץ

גם מייקל היה עלוב בגדולתו לא פחות כי גם הוא עשהדברים כאלו ועוד כוגבים גדולים אחרים,

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 8:35:12

צ"ל "כוכבים" במקום "כוגבים".

סומסום
סומסום
01/05/2018 8:12:32

2015- הליקרס לוקחים בדראפט את ראסל (2), בוסטון את רוזייר (16)
2016 – הליקרס לוקחים את אינגרם (2), בוסטון את ג'ילן בראון (3)
2017 – הליקרס לוקחים את לונזו בול (2), בוסטון את טיטום (3)

עוד סיבה למה לא יהיה שואוטיים בשנים הבאות בלוס אנג'לס…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 8:20:23
הגב ל  סומסום

ענק

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 8:27:44
הגב ל  סומסום

מה שמשעשע במיוחד זה איך בזמן אמת, קטלו את איינג', כאן בהופס, על כל אחת מבחירות הדראפט שלו.

יניב
יניב
01/05/2018 8:52:29
הגב ל  גיא הרשע

עוד מאוד מאוד מוקדם לשפוט.לגבי 2015 יש הבדל גדול בין לבחור בחירה 2 לבחירה 16 ואם נסתכל על בחירות באזורים האלה אז הלייקרס בשנים האחרונות עושה עבודה מעולה בטווח הבחירות הנ"ל.
לגבי 2 הבחירות האחרות עוד מוקדם מאוד לשפוט ולהכריז בריש גלי על הצלחה לעומת כישלון.
נ.ב יש מישהו שמאמין שרוזייר יישאר בבוסטון?

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 9:06:00
הגב ל  יניב

יניב, אם אני אביא קישור לדיונים שהתנהלו על הסלטיקס, איינג', והבחירות שלהם,
זה יהיה בגדר "והלבנת פני חבר…"

איך שקטלו את איינג' על הבחירה בבראון. בדיעבד –
בחירה מעולה, ובדיוק מה שהסלטיקס היו צריכים.
איך שקטלו את איינג' על השימוש בבחירות הנמוכות,
ובדיעבד, רוזיר היה בול פגיעה. כנ"ל תייס.
איך שקטלו את איינג' על הטרייד שהביא את טייטום,
ובדיעבד, טייטום הוא בול מה שהסלטיקס צריכים.

דרך אגב, יכול להיות שפולץ' יהפוך לשחקן ענק. גם אמביד וסימונס התחילו בפיגור של עונה.
אבל באותה קבוצה עם קיירי?
זה היה בזבוז.

השורה התחתונה –
כבר כמה שנים שאיינג' מראה לכולם מהיכן משתין הדג.
גם השנה.

לגבי רוזיר –
אני לא אופתע בכלל אם נראה אותו עוזב בטרייד.
אין דבר שאיינג' עושה טוב יותר מלמכור ביוקר.

Op Ish
Op Ish
01/05/2018 9:08:09
הגב ל  גיא הרשע

Please do

יניב
יניב
01/05/2018 9:35:51
הגב ל  גיא הרשע

אני מסכים איתך בייחוד לגבי בראון שגם אני זוכר איך ירדו על איינג'(דווקא על טייטום פחות) ושוב זה לא הנקודה. הפואנטה שהשוו בין הבחירות של הלייקרס לאלו של בוסטון ומה שאני טוען שזה לא הבדל כזה גדול ובטח עוד מוקדם לשפוט.
נ.ב כמה שזה קשה לי להגיד אני בהחלט חושב שתחת סטיבנס אם היית הופך את הבחירות אז התגובה הייתה אות ו דבר.אינגרם בבוסטון היית מתלהב ובראון בלייקרס היה נראה כעוד שחקן.
לגבי רוזייר מה זה ביוקר,הוא יסיים חוזה ואיינג יקבל בעיקר עוד בחירת דראפט.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 10:14:26
הגב ל  גיא הרשע

א. לגבי סטיבנס, והשפעת השיטה על תפוקת שחקי הסלטיקס – ,
צודק ב-100%

ב. לגבי טייטום – אני זוכר (לא רק זוכר – יצא לי לקרוא מחדש את התגובות) איך קטלו את איינג'. גם ללא הבחירה שעברה בטרייד, החילוף בין פולץ' לטייטום הגיוני עבור הסלטיקס. כאשר קבוצה יודעת שאת השחקן שהיא רוצה, היא יכולה להשיג בבחירה נמוכה יותר, טרייד דאון זו ההחלטה הנכונה. איינג' יצא תותח.

ג. רוזיר חתום לשנה הקרובה. לאור העובדה שהוא מסיים חוזה רוקי, יש לו לא מעט ערך בשוק הטריידים, במידה והטרייד יהיה בקיץ הקרוב.

אפלטון
אפלטון
01/05/2018 11:19:14
הגב ל  גיא הרשע

גיא להזכירך קיירי לא היה במחשבה של בוסטון בזמן הדראפט.
איינג' פשוט הבחור הכי ממוזל בליגה, יחד עם זה שהוא אחלה ג"מ.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 11:27:15
הגב ל  גיא הרשע

אפלטון,
זה נכון. רק שזה לא באמת משנה את הבסיס להחלטה –
אם לא קיירי, אז ככל הנראה תומאס היה רכז הקבוצה.

יניב
יניב
01/05/2018 12:20:20
הגב ל  גיא הרשע

לגבי טייטום-פולץ.עד כמה שאני זוכר איינג' דווקא מאוד רצה את פולץ אבל אז הוא כנראה קלט שלפולץ יש בעיה כלשהי שנובעת מפציעה או שהוא לא אהב את האופי שפולץ הפגין ורק אז הוא עבר לתוכנית ב' שהצליחה לו מעל המשוער.
לגבי תומאס אז אין מצב בעולם שאיינג' היה משלם לו מקסימום

יניב
יניב
01/05/2018 12:35:33
הגב ל  גיא הרשע

שהוא אמר את זה הוא כבר כיוון לטייטום.אני מתכוון עוד לפני האימונים האישיים ורק שהם זכו בבחירה הראשונה.הכיוון היה פולץ ואז משהו השתנה
לגבי תומאס אז לטעמי איינג' בחיים לא היה משאיר אותו,בטח לא בסכומים שהוא היה מבקש(כמובן יש את עניין הפציעה ששינה את התמונה)אבל לדעתי בכל מקרה איינג' לא בנה על תומאס כרכז הראשון שלו.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 12:28:53
הגב ל  יניב

אני לא זוכר את איינג' אומר שהוא רוצה את פולץ',
אבל הוא במפורש אמר בראיון לפני הדראפט:
We think there's a really good chance the player that we'll take at three was the same player we would have taken at one

(בראיון ל-NBS ספורטס, יומיים לפני הדראפט)

תומאס?
הוא לא היה מקבל מקסימום, הוא היה מקבל תוספת. בגלל שלא הייתה קבוצה אחרת שמציעה לו מקסימום.

ילדיסקו
ילדיסקו
01/05/2018 8:29:06
הגב ל  סומסום

האם איינג' גאון ?

no funny shtuff
no funny shtuff
01/05/2018 12:37:23
הגב ל  סומסום

מעולה.

הלייקרס האלה חבורת עגלות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/05/2018 12:59:27
הגב ל  סומסום

משעשע
לרוץ להראות לדדי

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 13:17:15

מה שמשעשע הוא הנטייה של אנשים לקפוץ למסקנות לפי התוצאות של הקבוצה באותו הרגע ולא להשוות את ההתקדמות של שני השחקנים.
טרי רוזיר עם כל העונה היפה והכל לא עולה על דאנג'לו ראסל גם אם לא לוקחים בחשבון את הפציעות שעבר.
אינגרם נתן קפיצה גדולה מזו שבראון עשה העונה.
בול וטייטום שני שחקנים מאד שונים וממש מוקדם מדי לשפוט לאן יתפתח הקריירות שלהם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 17:17:27

איבדתי אותך (לנצח כנראה) ברוזיר לא עולה על ראסל…

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 17:25:50

you never had me….
אם רוזיר היה משחק בקבוצה אחרת היית קורא לו רג'י ג'קסון.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/05/2018 13:27:33

אני ממעט מאוד לשפוט "פרוספקטים" כמו שנהוג לעשות כאן.
שיתנו שנתיים-שלוש בליגה ואז נתחיל לדבר עליהם. בגיל צעיר הכל עוד יכול להשתבש אז מה יש לרוץ ולחרוץ משפט?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 8:15:46

לכל אלו שתוקפים את לברון על הפלופינג, כמו שכתב גאי זה לא החל מלברון וכוכבי על אחרים ואחרים פחות גדולים עשו דברים כאלו, כולל מייקל ג'ורדן.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 8:20:25

לפני גאי כתב זאת מתן גילור.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/05/2018 8:18:46

התגובה הקודמת שלי היא גם למנחם שכתב שמייקל לאנהיה עושה דברכזה והוא כן עשה…

עופר
עופר
01/05/2018 8:29:00

מנחם מה לדעתך תהיה החמישייה של בוסטון בעונה הבאה?
קיירי,טאטום,בראון,הייוארד,הורפורד ??

ילדיסקו
ילדיסקו
01/05/2018 8:41:04
הגב ל  עופר

איפה רוזייר בתמונה הכללית ?
אחרי התצוגות האחרונות קשה לראות אותו רכז שני לקיירי ,
הוא שווה רכז ראשון בהרבה קבוצות

Smiley
Smiley
01/05/2018 9:06:34
הגב ל  ילדיסקו

גם רג'י ג'קסון חשב ככה עם ווסטברוק והלך לחרב את דטרויט.
גם קוליסון חשב ככה מאחורי כריס פול והתחיל לנדוד בין מלא קבוצות ומדי פעם מקבל תפקיד רכז ראשון, אם בסקרמנטו או בהצלחה חלקית באינדיאנה השנה (גילוי נאות – אני לא מחזיק ממנו).

Smiley
Smiley
01/05/2018 9:10:14
הגב ל  Smiley

לפחות עם השיטה טהקבוצה בבוסטון רוז'ייר מראה שהוא טוב משניהם

נתן
נתן
01/05/2018 12:01:57
הגב ל  Smiley

גם אולדיפו חשב ככה….

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 16:13:52
הגב ל  עופר

אני חושב שתהיה להם 'שביעייה' ולא 'חמישייה', וסטיבנס יעלה כל פעם חמישייה אחרת

ולדי קוגן
01/05/2018 8:53:34

לא מבין מה ההתלהבות מדוריס ברקס,לטעמי השידור שלה משעמם,לא אומרת שום דבר חשוב.
סימונס הוא לא רכז טבעי,בדיוק כמו לברון שהוא לא רכז טבעי אבל כזה שמנהל את הקבוצה. אבל בוא נרגיע ולא נקרע אותו על משחק אחד.
מסכים לגבי החמישיות,אמביד כמובן צריך להיות שם אבל בגלל שהוא החמיץ משחקים זה מקובל.

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 16:15:20

היא משעממת, ואותי אפילו דוחה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
02/05/2018 0:01:24

ההבדל שסימונס מתפקד כרכז לכל דבר ומשחק בעמדת רכז ואילו לברון הוא פוינט-פורוורד המנהל את משחק הקבוצה מעמדה 3 בדומה לבירד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/05/2018 8:57:37

אחלה מעורב, תודה. לא האמנתי שבוסטון תראה כל כך טוב, יש שם קבוצה מטורפת. בקשר ללברון, זה באמת אחד הפלופים המשובחים שלו, אם כי במקומו לא הייתי רץ לאל. איי להתחיל קריירת משחק. אפילו קיאנו ריבס היה עושה את זה יותר אמין.
ובקשר לשאלה מה עשה ג'ורדן, למי איכפת? האיש פרש לפני מיליון שנה. הבעיה של הליגה היא הפלופרים הנוכחיים, לא הדיון במי התחיל או למה

Op Ish
Op Ish
01/05/2018 9:06:34

איזה תלונות שאתה לא רוצה להביא על המשחק של קיאנו, אבל המשחק הפיזי שלו הוא יצירת מופת. הוא מהטובים ביותר באלמנט הזה של משחק.

Ljos
Ljos
01/05/2018 16:30:59
הגב ל  Op Ish

לגמרי. מה שהפנים שלו לא עושות, הצוואר, הכתפיים, הידיים והמותן עושות בצורה נפלאה. אחת הסיבות ש-Whoa הוא כזה שחקן טוב בסרטי אקשן.

אבל למען כל שם שסומסום ימציא לעצמו, אל תשימו אותו בסרט תקופתי.

דרך אגב, אפשר לשאול על הכוח העודף?

Ish
Ish
01/05/2018 20:50:41
הגב ל  Ljos

לפעמים אני מקליד בטעות בשורה של השם ואז לא שם לב שזה שם כמה תגובות, בדרך כלל עד שמישהו מעיר לי על זה

גם תודה על התגובה, כבר חשבתי שהתגובה שלי התבזבזה לחלוטין

Ljos
Ljos
01/05/2018 22:20:10
הגב ל  Ish

כבר חשבתי שמדובר בהצהרה מעניינת. שחצנית אפילו.

בוני
בוני
01/05/2018 9:10:28

מנחם גם זה פלופינג?

https://www.youtube.com/watch?v=K_k1kxm3pWY

העדר אומר שבשנות ה-90' היה מותר להרביץ אבל לא זכור לי רגע אחד שבו ג'ורדן מקבל מכות או מדמם במהלך משחק.

משיח
משיח
01/05/2018 13:22:39
הגב ל  בוני

אמא של הפלופינג

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/05/2018 13:28:24
הגב ל  משיח

אז מאיפה הופיע פתאום פצע מדמם?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 13:30:57

ברור שהיה מגע. אבל לברון עושה הצגה דרמטית בכל פעם שיש מגע כלשהוא עם הראש שלו בין אם הוא יצר אותו או היריב כדי לנסות לסחוט ריוויו שיביא לפלייגרנט.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/05/2018 16:49:15

זה די נכון. רק שבמקרה הזה הוא לא עשה הצגה דרמטית יחסית למה שהוא חטף

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 17:27:27

חוץ מלביים התעלפות מה הוא לא עשה. ב nfl היו שמים אותו בקונקשן פרוטוקול על ההופעה הזו.

Ish
Ish
01/05/2018 20:57:52

כנראה הבדיחה הכי טובה באתר בחצי שנה האחרונה, וכנראה שהיא לגמרי מבוזבזת על רוב הקוראים.

דה שוט
דה שוט
01/05/2018 9:13:30

תודה מנחם.
1. כל הכבוד לבוסטון, מדהים איך הם שורדים בלי הכוכבים.
2. יש יתרון כשמשחקים ללא כוכבים – היעדר ההירארכיה מעניק ביטחון למתקיפים ומקשה על ההגנה לפעול על פי אסטרטגיה מוכנה מראש.
3. כששחקן קולע 7-9 מהשלוש, קשה מאוד להפסיד. רוזייר בהצגה אדירה ומנגד, עם כל הכבוד ליכולות של סימונס, הוא יהפוך לסוג של ליאור אליהו אם לא ירוץ מהר הבייתה בתום העונה ויחזור בשנה הבאה עם קליעה סבירה. קבוצות ילמדו לתת לו מטר וזה יתקע את ההתקפה של פילי.
4. מסתבר שהריצה היפה של פילי שייכת לרדיק ולבלינלי לא פחות מאשר לסימונס ולאמביד.
5. אמביד לא עובד מספיק בצבע – עושה חיים קלים (יחסית) לשומרים שלו.
6. לפילי יש סגל יותר עמוק ורחב, למרות ההפסד הלילה, אני צופה שהם יעברו את בוסטון. יש גבול לכל תעלול.
7. ההגנה של פילי הייתה גרועה היום, אבל יש לה בסגל פועלים מחוייבים עם בגרות ואופי: רדיק ובלינלי במבוגרים, סימונס ואמביד בצעירים – אני מאמין שבמשחקים הבאים נראה את בוסטון יורקת דם בשביל סל. לא כל יום כל מטאטא בבוסטון יירה.
בקיצור – חכו עוד כמה ימים עם ההכתרות של בוסטון.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 9:23:26
הגב ל  דה שוט

השלשות של הסלטיקס, זה לא "נס".
הקבוצה סיימה את העונה הרגילה עם 37.7% מהשלוש (מקום שני בליגה אחרי גולדן סטייט).
כאשר בבית או בחוץ, הם קולעים כמעט אותו הדבר (למעשה, בחוץ מעט טוב יותר).
הם קלעו בחצי השנה הראשונה, עם קיירי, קצת פחות טוב מאשר עם קיירי (37% לפני האול סטאר, 39.7% אחרי האולסטאר).
ובפלייאוף, ב-8 משחקים, הם קולעים 37% מהשלוש.

אלו נתונים מרשימים, נתונים שמלמדים שהשלשות של בוסטון הן חלק משיטת המשחק שסטיבנס מכתיב.
זה לא מצב של מטאטא יורה. זה מצב של קבוצה מאומנת.

זה לא אומר שהסיקסרס לא יכולים לעבור, זו קבוצה מצוינת, וכישרונות (הן בהתקפה, והן בהגנה),
זה רק אומר שאסור להיות מופתעים מהיכולת של הסלטיקס להשיג אחוזים גבוהים מה-3.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 9:46:41
הגב ל  גיא הרשע

גיא יש אחוזים סטטיסטים ויש חריגה סטטיסטית שלא תקרה שוב, בוסטון קלעו היום קליעות בדרגה קשה מאוד שברוב הימים לא היו נכנסות.17 מ35 ואני לא מדבר מה היה קורה אם סמארט לא היה זורק כל כך הרבה מ3 . ציינתי במשחק כמה פעמים וחייבים לציין שוב את סטיבנס, מה שהוא עשה הערב היא מאסטרפיס באימון, הוא החליט בהחלטה פשוט פנטסטית לעצור את הקלעים ואת החדירה של סימונס. לגבי הקליעות הערב זה היה מצב שכל מטאטא ירה הם קלעו באחוזים מדהימים על שומרים.

דה שוט
דה שוט
01/05/2018 9:55:15

+ 1
גם מקבל

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 10:06:23

לא ברור לי על מה אתה מדבר. כמעט כל השלשות שהסלטיקס קלעו היו זריקות בדרגת קושי לא גבוהה. חלק לא מבוטל מהם היו זירקות פנויות לחלוטין בלי נפש חיה מסביב. בטח כשמדובר באילו של הגבוהים.
העבודה שפילדפיה עשו כאן בהגנה על הקשת הייתה שערוריתית ואני בטוח שזה יתוקן במשחק הבא.

דה שוט
דה שוט
01/05/2018 10:55:45

+ 1
גם מקבל 🙂
אני חושב שהוא התכוון לשלשות של רוזייר מכדרור, שעשו רושם גדול. גם השלשות של ביינס מהפינות דרשו שחרור מהיר יחסית

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 11:01:50

תסתכל שוב…
רוב השלשות של רויר היו פנויות מה גם שהוא מורגל בקליעה מכדרור וביינס קיבל קילומטרים של מרחב לזרוק. גם הורפורד.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 19:06:38

ראיתי עכשיו את השמירה שוב ואת הפילוג זריקות , מסכים איתך

דה שוט
דה שוט
01/05/2018 9:54:24
הגב ל  גיא הרשע

+ 1
מקבל. בכל זאת, ההצגה של רוזייר הערב, בדומה לג'ורג' במשחק 1 – זה משהו לא רגיל, שמכריע משחק.

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 16:20:02
הגב ל  דה שוט

כמובן שהכל ייתכן בליגה הזאת. אני דברתי בעיקר על בן סימונס שלדעתיצריך לשחק 3, ולנסות את פולץ יותר ויותר ב-1. סימונס יכול לשחק כמו שלארי בירד שיחק, פוינט פורוורד

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 23:32:06
הגב ל  דה שוט

צודק לחלוטין

בוני
בוני
01/05/2018 9:16:50

יש גם מכות "קטנות" שלא רואים במהלך משחק.

אני בעד שהשופטים יתנו יותר כבוד לשחקן שבא לשחק כדורסל ולא לעבריינים שבאים לפצוע אותו בכוונת תחילה.

נתן גולד
נתן גולד
01/05/2018 9:18:33

דווקא ביינס התמודד יפה עם אמביד והורפורד מתמודד יפה עם סימונס ולדעתי סטיבנס ימשיך עם המאצ' אפ הזה בהגנה. ביינס הקשה על אמביד לא מעט ומלבד הורפורד אני לא רואה אף שחקן של בוסטון שיצליח להתמודד עם אמביד.

אחרי הסדרה של יוטה הרבה דיברו על גובר כמועמד בלעדי לשחקן ההגנה. אני עדיין חושב שזה קרב צמוד בין הורפורד לגובר כשהורפורד לדעתי לוקח בנקודות. איך שהורפורד מתמודד עם שחקנים כמו יאניס וסימונס ומצד שני איך שהוא מתמודד עם סנטרים זה פשוט מעורר השתאות. הוא מרכז ההגנה הטובה בליגה ומלבד הגנה אישית נהדרת הוא גם מגן לא רע על הטבעת ויש לו הגנה קבוצתית שרק דריימונד גרין מתחרה בה.

בוני
בוני
01/05/2018 9:23:14
הגב ל  נתן גולד

אפילו אל תשווה את גרין האפור לאולסטאר ומנהיג כמו הורפוד.

גם תשים לב נגד איזה קבוצות חלשות במערב ה"דונקי" משחק ומביא את המספרים המרשימים שלו.

נתן גולד
נתן גולד
01/05/2018 9:48:37
הגב ל  בוני

השוויתי את ההגנה הקבוצתית של גרין להגנה הקבוצתית של הורפורד. אפשר לחשוב מה שרוצים על גרין(אני די מסמפט אותו) אבל אני חושב שאין מחלוקת שההגנה הקבוצתית שלו היא בין הטובות בנבא.

שמעון טבדי
01/05/2018 11:10:07
הגב ל  בוני

הורפורד שחקן בכמה רמות מעל הדונקי. אם הדונקי היה במילווקי הוא היה מוכר כמו תון מייקר

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 16:22:55
הגב ל  נתן גולד

סמארט שמר על סימונס רוב הזמן, לא הורפורד

אוהד ס"א
אוהד ס"א
01/05/2018 9:53:12

מעורב מצויין,
אבל מה יקרה עם כל המילים היפות שמחר (מחרתיים), פילי לוקחים את משחק 2?
כן, בוסטון מנוסה יותר, יש לה מסורת, השחקנים שלה מחוייבים, אבל תכ'לס, זאת קבוצה פצועה, חסרת כוכבים, שמחוברת עם צ'לוטייפ ומקל של מטאטא.
הצעירים הנפלאים של הקבוצה לא יציבים מספיק (בדיוק כמו הצעירים של פילי).
בוסטון מבחינת איכותית היא קבוצת סיבוב ראשון, שככל שתתקדם למעלה, הקרדיט יהיה שייך למאמן הנפלא שלה.

ואם מזכירים מאמן, עד לפני 3 חודשים היו דיבורים על ברט בראון בתור מי שאינו מסוגל למצות את הפוטנציאל של הקבוצה שלו.
ואז, התחיל רצף הניצחונות בשלהי הליגה והניצחון בסיבוב הראשון על מיאמי (הנחותה יותר מכל בחינה), ועכשיו מגיע ה- Money time
נוכח הפציעות של בוסטון, פילי היא קבוצה טובה יותר מקצועית (בטח עם פוטנציאל טוב יותר). האם ברט בראון יידע להוציא מהשחקנים שלו את האקסטרה כדי לקחת את הסדרה?
אני בספק רב.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
01/05/2018 10:05:43

אני בשוק, מה פלופינג? לברון?
האיש העדין, הצנוע, ורודף הפייר פליי?
מועדון ללל כבר עמד להיסגר נוכח צדיקותו של האיש

צריך להזעיק במיידי את הלוט"ר, כי חייב להיות צלף בבניין, אחרת אי אפשר להסביר מה העיף את לברון.

אבל פלופינג שלעצמו אינו תופעה שלילית בלבד.
מדובר באומנות של ממש, שאם עושים אותה נכון וחכם היא מענגת כמו מהלך כדורסל גאוני.
לברון הוא אחד הפלופרים הגרועים שיש, כי בכל פעם שהתפלץ עף ברוח, הוא נכשל ברמת האמינות הבסיסית,
רק שופטים מושחתים שחושבים שהם שופטים ב- WWE יכולים לשרוק על דברים כאלה.
שייקח דוגמא מהמאסטר, הגדול מכולם. מאנו, "ביצי פר", ג'ינובלי הנה קטע לפנתיאון שנקרא: "אנטוני דיוויס – 4 ב- 23 שניות"
https://www.youtube.com/watch?v=i1N62CG3beo

צופה מהצד
צופה מהצד
01/05/2018 10:28:35
הגב ל  אוהד ס"א

לראשון אתה קורא אומנות? הוא ראה שאנתוני דיוויס מסית את הראש בזמן הריצה, אז הוא נכנס לו לתנועה, והשיג את המגע, אם כולם קוראים למה שלברון עושה רמאות, אז גם זו רמאות, וזה לא משנה "מי עושה את יותר טוב".

Op Ish
Op Ish
01/05/2018 10:46:52
הגב ל  אוהד ס"א

זה כל כך מלוכלך, יש לו מזל שהוא לא עשה את זה במשחק בשכונה, היה חוטף מכות

דה שוט
דה שוט
01/05/2018 11:49:08
הגב ל  אוהד ס"א

זאת הסיבה, שלמרות שהוא אחד מהשחקנים המרגשים ביותר – מעולם לא הצלחתי להביא את עצמי לעלות על העגלה של ג'ינובילי. אולי הפלופר הגדול בכל הזמנים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/05/2018 11:57:18
הגב ל  דה שוט

מה שאתה אומר הוא לא בלתי נכון, אבל:
א. מאנו הרבה יותר קטן מלברון
ב. מאנו לעתים מזומנות, ולדעתי יותר מהממוצע לשחקנים בגודל שלו, נעמד בדרכו של שחקן דוהר וחוטף את הזאפטה כדי להוציא עבירת תוקף. הוא עושה את זה גם בגיל 40 כשכל פציעה יכולה לסיים לו את הקריירה.
לנוכח א. וב. גם כשמאנו עושה פלופ זה מתקבל אחרת אצל אנשים, גם אם הם לא אוהדי ספרס. ולדעתי בצדק.

אלי
אלי
01/05/2018 12:52:30

א. אז מה?
ב. גם אז מה?

פלופ הוא פלופ הוא פלופ.
מרקוס סמארט עונה על קטגוריות א וב (אם כי עדין לא בן 40) שלך והוא עדין פלופר דוחה (שמאוד הייתי רוצה בקבוצה שלי!).
אולי אצלך, כשמאנו עושה פלופ, זה מתקבל…

דה שוט
דה שוט
01/05/2018 15:25:55

מסכים עם אלי – פלופ הוא פלופ ומאנו הפך את זה לחלק מהארסנל שלו. קשה לי לקבל את זה. יש הבדל בין להעצים מכה מזדמנת כדי להבטיח שריקה, לבין לחפש לעבוד על השופטים והיריב. הפלופים מול דייוויס הם בושה גדולה למאנו ולשופטים. בכדורגל הוא היה מקבל צהוב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/05/2018 19:50:06
הגב ל  דה שוט

בנוגע להיתקלות בדייויס אני מסכים לגמרי, לדעתי צריך לחוקק את זה. ממש לא סביר שזה חוקי

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 23:31:22

1+

נתן
נתן
01/05/2018 12:05:32
הגב ל  אוהד ס"א

רוצה סרטון פלופינג של מאנו?

Ljos
Ljos
01/05/2018 18:08:48
הגב ל  אוהד ס"א

ובגלל זה צריך לפעמים להכניס שיקולי כוונה לצורה שהשופטים שורקים. הציניות של ג'ינובילי עושה מה שכתוב על הנייר שצריך כדי לסחוט שריקות.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 10:12:31

מנחם, תכניס לעצמך לראש – סימונס הוא פוינט גארד

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 16:26:51

הוא פוינט גארד רק בגלל שברט בראון קבע אותו לשחק פוינט גארד. שהוא לא מסוגל ולא יודע – זאת כבר בעייה אחרת.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 17:28:22
הגב ל  מנחם לס

לא רק שהוא מסוגל, הוא עושה את זה טוב יותר מרוב גדול של הרכזים בליגה.

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 22:29:30

הוא לא עושה

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 22:38:53
הגב ל  מנחם לס

כן מנחם זה שאתה אומר משהו שוב לא יהפוך אותו לנכון. כמה רכזים מסרו יותר אסיסטים מסימונס העונה? כמה קלעו באחוזים יותר טובים? כמה קבוצות מסרו יותר אסיסטים מפילדפיה? כמה הניעו את הכדור יותר מהם?
אתה חושב שלסימונס אין חלק משמעותי בזה?

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 23:30:06
הגב ל  מנחם לס

הרבה יותר משאתה חוש/ב

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 23:33:25
הגב ל  מנחם לס

אני יודע את התשובות השאלה אם אתה יודע?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 23:54:55
הגב ל  מנחם לס

רק בגלל שאני יודע שלא תלך לבדוק:
היו העונה רק 4 רכזים שמסרו יותר אסיסטים למשחק מסימונס: ווסטברוק, הארדן, וול, ורונדו.
היו רק 4 רכזים שקלעו באחוזים טובים ממנו העונה: קרי, אירווינג, קוליסון ופול.
רק הווריורס מסרו יותר אסיסטים מהסיקסרס. אף קבוצה לא מסרה יותר מסירות מפילדלפיה וזה בהפרש גדול. אף שחקן לא מסר יותר מסימונס גם בהפרש ניכר.
אתה יכול להגיד הרבה דברים עליו וזה נכון שהוא צריך לפתח זריקה מבחוץ אבל איך שלא תהפוך את זה הוא רכז.

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2018 2:37:34
הגב ל  מנחם לס

בוודאי שאני יודע

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 19:09:54
הגב ל  מנחם לס

הוא פויינט גארד עם בגובה 10״6 עם קבלת החלטות פנטסטית ויכולת מסירה מדהימה ואתלט טוב עם חדירה , אבל ללא קליעה הוא שחקן די מוגבל התקפית.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
01/05/2018 10:15:31

עם כל הכבוד ללברון, בפלופים מאנו ג'ינובלי הוא הgoat(ודיבאץ' עם קייס רציני). חוץ מזה אחלה מעורב

דור
דור
01/05/2018 10:24:04

מנחם אתה שוב מגזים. ההבדל הגדול במשחק הפעם היו אחוזי הקליעה ולכן הסלטיקס ניצחו. אני גם ממש לא מאמין שאתה היית לוקח את טייטום ובוודאי את רוזייר לפני סימונס לקבוצה שלך. כרגיל הנטיה דל כולנו היא להמליך מלכים או לזרוק אותם לכלבים לפי המשחק האחרון, אבל חייבים לדעתי להסתכל על התמונה במאקרו. סימונס נתן עונה נהדרת ורוקי או לא, זאת עונתו הראשונה בליגה ואם הוא לא היה ככ טוב הדיון הזה אפילו לא היה מתקיים. חייבים לתת לו קרדיט ולפרגן על הבגרות והמנהיגות. לגבי פולץ אני חושב שאתה צודק. אם אני בראון הבחור מקבל ממני את המפתחות ביחד עם סימונס בשנה הבאה

שמעון טבדי
01/05/2018 10:40:03

אני נהנה לשמוע את הצחוקים על סימונס, תהנו. עוד 3-5 שנים הצחוק יהפוך לבכי על שיפוט לטובתו, אל תדאגו.

5 שנים מהיום נראה איפה יהיו סימונס מיצל וטייטום ואז אעלה את הפוסט הזה מהאוב.

עד אז תהנו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 12:38:00

באותה הזדמנות תעלה את התחזית שלך ליוטה-אוק'

אלי
אלי
01/05/2018 12:54:09

נראה כאילו כל מה ששמעון נחרץ לגביו, קורה ב ד י ו ק הפוך

amitlahev
amitlahev
01/05/2018 10:42:34

תודה על המעורב.
בוסטון מדהימה. שנה הבאה אף אחד לא ירצה לפגוש אותם בפלייאוף. כל השחקנים נראים שמחים, מחויבים וחדים מאוד.
פילי החטיאה בלי סוף מחוץ לקשת. אני מאמין שזה יהיה יותר צמוד במשחק הבא.

שייקה
שייקה
01/05/2018 10:58:02

מי זה אל אולדיפו?

ג׳רו הולידיי – פוינט גארד? אולי רשמית, אבל לא רונדו שיחק רוב הזמן בעמדה? (לא ראיתי הרבה אז באמת שואל)

פולץ לא היה תורם כלום בחצי אם היה משחק. להיפך, אם כבר. לבוסטון היה יום קליעה משוגע, ולפילי בדיוק הפוך. גם אם את המשחק הבא בוסטון לוקחים, בפילי יהיה שונה. אם לא שמתם לב, המזרח איז אול אבאוט יתרון ביתיות השנה. פשוט עניין של מצ׳אפים יחד עם כל מיני פציעות, צירופי מקרים אחרים ומה לא. מעניין ממש ושום דבר כמעט לא צפוי. במערב, התחושה מתחילה להיות דומה לשנה שעברה. ואם סטף משחק משחק 2 זה אומר שהוא בריא לגמרי – אחרת למה שיחזירו אותו?

מסכים לגמרי לגבי חוסר המנוחה ליוטה. זה היה פקטור משמעותי לדעתי, ויחד עם ההתקפה היעילה (אם כי, לטעמי, מעט שבלונית ומשעממת) של יוסטון לא הותיר לג׳אז סיכוי במשחק ראשון, בחוץ. העניין עם יוסטון מבחינתי הוא מה יעשו כשפתאום תהיה קצת adversity. בגלל שהם סוגרים משחקים מהר, לא רואים את זה כל כך ואין מדגם מספיק טוב. אבל אני משוכנע שיוטה בבית תתן פייט. אם מיני גנבו משחק לא רואה סיבה שיוטה לא גונבים לפחות 2.

ולמרות הכל, בתכלס אני הכי לא יכול לחכות למשחק ראשון של הלוחמים בניו אורלינס. פשוט כי אני רוצה לראות אם עניין הביתיות יהיה מכריע גם שם (או לפחות משמעותי, שכן המשחק האחרון לא היה תחרותי).

שמעון טבדי
01/05/2018 11:00:21

יש פה דיבורים על פלופרים? אחד הגדולים התרחש היום

https://youtu.be/7j47WabqzsI?t=2m47s

חח הוא נופל לפני התוקף :), ענק

והGOAT של הפלופרים זה מאנו גינובילי, אין לו תחרות.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 11:03:16

כשעושים את זה מול סמארט זו מצווה לא פלופ.
גם איליסובה ידוע כפלופר לא קטן.

אפלטון
אפלטון
01/05/2018 11:31:52

תודה מנחם, רק בריאות.
בוסטון בהחלט ידעה לנצל את החופשות היחסיות של סימונס כפוינטגארד. קליעה וכדרור. שתי התכונות הבסיסיות הכי חשובות לגארד מלבד ראיית משחק ומסירה.
יהיה מעניין לראות איך פילי יגיבו והאם באמת הגיע הזמן שפולץ יקבל קצת יותר אמון. לקראת סיום העונה היו נסיונות מעטים של פולץ יחד עם סימונס כשסימונס עבר לנהל את המשחק מהבקבוק במין חצי פוסט וזה היה מרתק. פולץ היה שם בעיקר לחיתוכים ולרוץ המגרש הפתוח.
בכל מקרה הבעיה אתמול היתה ההגנה אצל פילי. הם לא ינצחו את בוסטון כשהיא קולעת מעל 110 נק' למשחק. זו סדרה של סקור נמוך. פילי תהיה חייבת להדק את ההגנה ודווקא היה מעניין לשים לזמן מסוים את סימונס על הורפורד שהוא המנוע ההתקפי של בוסטון. מעניין לראות איך יתמודד עם מגן קטן יחסית אליו אבל מהיר ממנו.
פילי חייבת לשים הרבה יותר לחץ הגנתי לתקוף את הכדור ולכפות איבודים כדי לרוץ.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/05/2018 11:56:39

מתייחס רק ל 5

כל מילה בסלע, הפלופינג הזה לא ראוי. וכן אני יודע שיזכירו לי את סמארט אז עם כל הכבוד סמארט זה לא לברון ולא מתקרב לציפורן שלא לדבר על הקרסוליים של לברון. אם הוא רוצה להיות GOAT הוא חייב להיפטר מהשטיקים האלה ומייד. הבעייה היא שהאן בי איי לא יעניש אותו.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 12:15:36

כולם, בזמן כזה או אחר, ניסו "למכור עבירה" לשופטים. כולם.
גם בירד.
(למרות שאני חייב להודות שלמיטב זיכרוני, בירד לא הרבה במלאכה…)

אבל ממש לא חסרים שחקני סלטיקס שהתמחו באמנות –
פול פירס, לדוגמה.
https://www.youtube.com/watch?v=h-iAyueYWjE

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/05/2018 13:46:13
הגב ל  גיא הרשע

פירס לא מיועד לראשמור של ה אן בי איי.
אולי לראשמור של הסלטיקס….

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 13:52:06

קצת השתוללתי היום עם הטרלות ה-"גם הוא פלופר" שלי.
אז למען הסר ספק –
לברון עשה במהלך הקריירה שלו הרבה יותר מדי הצגות מסוג זה.
רק צריך לזכור, שגם שוכני הר ראשמור נוספים, אהבו מפעם לפעם לנסות למכור לשופטים עבירה.
בימינו, כאשר יש מצלמות, רשתות חברתיות, והילוכים חוזרים,
כבר לא כדאי כמו פעם לנסות ולרמות.
גם בפלופ המדובר באותו משחק נגד הפייסרס ,
הייתה קודם עבירה.
אני כבר לא זוכר מתי לאחרונה לברון ניסה למכור עבירת "יש מאין".

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
01/05/2018 12:34:07

תודה מנחם
שום קבוצה לא גרמה לפילי להראות כלכך אומללה ואבודה כמו בוסטון
זה נראה שפשוט סטיבנס מצא את המפתחות של פילי ופתר אותם אחד לאחד לא היה שום מהלך שעבד, כלום.
לדעתי זה לא הבייתיות ולא חוסר נסיון במיאמי זה לא הזיז בכלל לסימונסים
וזה לא הולך להשתנות.
כשמאמן מוצא את המפתחות של הקבוצה היריבה ומוחק אותם בכזה יעילות קשה מאד לשנות סיסטם של עונה שלמה ולהחליף שיטה תוך כדי סדרה.
לכן אני חושב שבוסטון לקחו או לפחות השוו את סיכויי הסדרה

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 12:36:44

טוב לא נסחפת בכלל. קבוצה אחת קלעה הרבה מעבר לממוצע מחוץ לקשת קבוצה שנייה קלעה הרבה פחות מהממוצע מחוץ לקשת וזה פחות או יותר היה ההבדל.

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
01/05/2018 13:35:05

עידו
בתוצאה הסופית היה גם 117-101 אפשר לסכם זה ולסגור את הסיקור,
מדברים על הסיבות שגרמו לפילי קבוצת קלעים מעולה לקלוע פחות מהממוצע שלה למי שראה את המשחק פשוט פילי לא הצליחה למצוא תרגיל אחד לקלעים שעל זה מבוסס הרבה השטף של המשחק שלה.
זה מה שנקרא למצוא את את המפתחות ולפתור אותם.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 13:38:00

זה ממש לא נכון. הם מצאו הרבה זריקות טובות לקלעים שלהם והרבה מהם מתוך הסטים הרגילים של הקבוצה. להגיד "טיבנס מצא את המפתחות של פילי ופתר אותם אחד לאחד לא היה שום מהלך שעבד, כלום." זה לנתח את התוצאה בדיעבד.
בוסטון בהחלט שמרו טוב אבל הסיקסרס הגיעו גם להרבה זריקות טובות שהם פשוט לא קלעו.

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 12:41:16

משחק אחד וכבר מספידים את סימונס, ופתאום רוזייר הרבה יותר טוב, קצת סבלנות.

אור
אור
01/05/2018 12:45:37
הגב ל  .איתי.

באמת משעשע ה-overreacting כאן אחרי כל משחק.

אור
אור
01/05/2018 12:48:09
הגב ל  .איתי.

שלא לדבר על זה שחורצים קריירות של שחקנים לפני שסיימו עונה-שתיים

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 12:56:41
הגב ל  אור

הרבה שונאים את סימונס בגלל ה" שחצנות" שלו והדמיון ללברון.

אור
אור
01/05/2018 13:02:21
הגב ל  .איתי.

אפשר להיות אנטי-שחקן (באישיות) וגם להעריך את יכולתו על המגרש, אני לא סובל את הפוזות של לברון ואילו סימונס בכלל לא מתקרב אליו גם אם קצת שחצן. מה זה קשור לקליעה שסימונס יכול לשפר אני גם לא מבין

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/05/2018 13:49:58
הגב ל  .איתי.

יש בזה משהו….
כל משחק לגופו.

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 16:31:03
הגב ל  .איתי.

אני כתבתי שסימונס הוא לא פוינט גארד משך כל העונה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/05/2018 13:09:56

בהחלט ניתן להתחיל לא לסמפט את סימונס בגלל השחצנות הלברונית שלו, זה מובן לגמרי. אבל הוא עדיין שחקן מעולה שיתפתח להיות שחקן ממש ענק בעתיד הקרוב.
הוא לא פוינט גארד קלאסי כמו כריס פול או סטוקטון, הוא פוינט גארד לא קלאסי, וברגע שיתחיל לקלוע אפילו מהמיד ריינג' הוא יהיה מפחיד.
הפלופים של לברון מגעילים.
כמו הפלופים של כל השחקנים

Op Ish
Op Ish
01/05/2018 13:25:21

מישהו יכול בבקשה לכתוב מדריך לזיהוי שחצנות זחיחות וכו' אצל שחקני כדורסל. אני כל הזמן נתקל באנשים אומרים את זה על שחקנים מסוימים ואני לא מצליח להבין איך הם יודעים את זה וממה הם הוציאו את זה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/05/2018 13:30:03

אני שופט לפי התבטאויות.
סימונס התייחס בצורה שחצנית וזחוחה אל עצמו בדיבורי ROY
(לא זוכר את הציטוט המדויק)

Ish
Ish
01/05/2018 13:52:55

אז המבחן הוא האם שמו לו מיקרופון מול הפרצוף והוא לא ענה בקלישאה חסרת תוכן. כן?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/05/2018 16:47:34
הגב ל  Ish

כן. בן אדם צריך לעמוד מאחורי המילים שלו

Ish
Ish
01/05/2018 18:22:39

אבל אתה אפילו לא יודע מה הוא אמר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 17:23:33
הגב ל  Ish

עזוב, זה לא בשבילך. תתרכז במה שאתה מבין ותשאיר את זה לאחרים

Ish
Ish
01/05/2018 18:20:47

Roger roger

ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 19:12:58
הגב ל  Ish
ברוך רובין
ברוך רובין
01/05/2018 19:13:14

יהיה שחקן מדהים

Ish
Ish
01/05/2018 21:32:19

ממתי לקרוא לעצמך על שם דמות משנות התשעים של וויל סמית' זה שחצנות?
פתטי ומגוחך אני עוד מסוגל להבין אבל שחצני?

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 1:39:14

כשהילד הזה לא נולד ובטח שלא ראה את הסדרה ומבינים את הקונטציה זה שחצנות.

בירדמן
בירדמן
01/05/2018 13:20:00

"גם ב-ESPN מהללים את טיירון לו ואת טריסטן ת'ומפסון על השינוי שהמאמן עשה והתמורה שקיבל עבור תעוזתו" –
אם טיירון לו היה מתחיל איתו את הסדרה (ועוד כלבים ותיקים ששיחקו את משחק 7) אז הסדרה היתה נגמרת 4-0.

סומסום
סומסום
01/05/2018 13:29:34

אם מישהו עושה פוסט לקראת טורונטו קליבלנד, יש ניתוח מעולה כאן עם הרבה דוגמאות

https://www.fearthesword.com/2018/4/30/17300878/2018-nba-playoffs-cavs-raptors-scouting-report

ווילי שצרביאק
ווילי שצרביאק
01/05/2018 14:56:06
הגב ל  סומסום

ניתוח מצוין! ++

מוש השור
מוש השור
01/05/2018 14:01:16

נפלאות דרכי המנחם: "בן סימונס לא פויינט גארד"גמה שורות אח"כ מי מופיע כפויינט גארד של הסיבוב הראשון במזרח?? בן סימונס 😂😂

ווילי שצרביאק
ווילי שצרביאק
01/05/2018 14:41:03
הגב ל  מוש השור

במקום להיות טרחן …..
אם היית חכם וחד כמו מנחם אז היית שםב שלברון ג'יימס פותח בחמישייה

אי לכך אין משמעת אם סימונס רכז אן סנטר

מוש השור
מוש השור
01/05/2018 14:56:46

כנראה כשלתי בהבנת חדות המחשבה שלך, בכל זאת, לא כולנו ווילי שצרביאק.. האם בן סימונס מופיע בדירוג מצטייני הסיבוב הראשון של מנחם כפ"ג? האם עשר שורות לפני זה נכתב שהוא לא פ" ג? מה הקשר ללברון ג'יימס? משחק הבא סימונס יעשה טריפל דאבל ואז מנחם יכתוב שהוא פויינט מדהים.. אני רגיל לשינויים האלו, אבל לראות את זה באותו הפוסט זה קצת מוגזם.

אפלטון
אפלטון
01/05/2018 15:21:42
הגב ל  מוש השור

מה שמנחם ניסה להגיד זה שסימונס לא צריך להיות פוינטגארד, למרות שהוא מתופקד כפוינטגארד. אין בזה ממש סתירה והאמת שזו אולי מחשבה נכונה, הכוונה שיהיה מוביל כדור לצידו.

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2018 16:40:43
הגב ל  מוש השור

כמובן שאני כתבתי שסימונס הוא לא פוינט גארד משך כל העונה, אבל בסיבוב הראשון הוא – כשחקן, לא בתפקיד פוינט גארד – היה אולי הטוב ביותר

יונתן .S.
יונתן .S.
01/05/2018 16:30:39

אני לא מבין את טבע האדם לסיים את הסדרה עכשיו לטובת בוסטון.

אולי הם קלעו עדיין באחוזים שלהם מהעונה הרגילה, אבל מהצד השני רדיק וגם (!) בלינלי לא קלעו טוב מהשלוש. ואם זה לא מספיק, כך גם סאריץ', קובינגטון ואיליאסובה.
למרות שבוסטון קבוצה ששומרת טוב על קו ה-3 (אולי הטובה בליגה), מצב כזה בערב אחד יהיה קשה להם לשחזר, כי ההחטאות היו גם של זריקות פנויות.

יש לבוסטון עדיין משימה לקחת את המשחק בית השני שלה והלחץ לשמור על הביתיות עליה. אל תתפלאו אם פילי תגיע אגרסיביות ואף תיקח את G2.

מה שכן, שום דבר כבר לא ייקח מבוסטון את ההישג שלה העונה, חרף הבעיות. לטווח הרחוק הם הרוויחו את טייטום, בראון ורוזייר טובים יותר מאשר הם היו בסיטואציה בהרכב מלא. ואני שוב אגיד – על הכרעה בנושא "למי יש יותר כישרון" בין הצדדים אפשר להתווכח, אבל לפילי אין כרגע איך להשוות מצידה את היכולת של סטיבנס והוא בהחלט עשוי להיות הפור בין השתיים לשנים הקרובות.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
01/05/2018 17:55:50

ההבדל בין הפלופים של מייקל ואחרים לזו של לברון זה האובר הצגה שלו ,אפילו מאנו ידע למכור יפה את הפלופים .
פלופים זה כמו קליעה -יש את אלה עם הקליעה האסטטית והיפה ויש את שון מריון או ג'ואקים נואה…ולברון הוא השון מריון והג'ואקים של הפלופרים

FuckTheRefs
FuckTheRefs
01/05/2018 18:13:28

אנשים מציינים את הקליעה הרעה של פילי כאילו זה הדבר שהפיל אותם ושזה לא יחזור על עצמו במשחקים הבאים.
רק שכחתם שהם הציגו קליעה מחרידה בכמה מהמשחקים מול מיאמי בסיבוב הראשון כך שזה לא משהו חדש ובנוסף שהסלטיקס קבוצה חכמה יותר הגנתית מאשר מיאמי שהסתמכה בעיקר על פיזיות בהעדר הכישרון .
בוסטון פשוט נתנו לאמביד לנצח אותם לבד ולא זרקו עליו דאבל-טים והעיקר לא להשאיר את הקלעים ללא שמירה והם ימשיכו לעשות זאת …מקסימום הקלעים של פילי יתנו איזה משחק או 2 באחוזים מצויינים.
המטרה היא לנצח במלחמה ולא בקרב

תומש
תומש
01/05/2018 18:24:48

שאלת תם: למה כשאני פותח לינק של buffstream שמישהו שם פה זה סבבה, וכשאני נכנס לשם מדפדפן שלי יש דף בית שאין בו אנביאיי בכלל?..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 20:28:01
הגב ל  תומש

לא ברור, ניסית להיכנס דרך השידורים החיים ברדיט?

https://www.reddit.com/r/nbastreams/

Benjo
Benjo
01/05/2018 19:42:04

מנחם מקוה שהעניינים שלכם יסתדרו!!.
אני חושב שזה מעורב נפלא. אניי מסכים איתך לגבי סימונס. ולגבי רוב הדברים שכתבת. טוב שיש מישהו שלא הולך עם העדר שמפעיל תאים אפורים. מישהו שאומר את מה שהוא חושב בלי חשבון.
מעולה מנחם. תודה מנחם.

אופק
אופק
01/05/2018 21:03:45

אני קורא באתר כבר כמה שנים טובות ,מידי פעם אני מגיב ואפילו כתבתי לי מאמר למגירה. אני מאוד נהנה לקרוא את המעורבים התגובות הסיקורים וכל יתר המאמר שנמצאים באתר .את התגובה אני כותב מקולומביה ,אחזור לישראל עוד מעט ואצטרך להתרגל למשחקים בשעות הבוקר ….
תודה רבה!

Wave bull bul
Wave bull bul
02/05/2018 0:55:42

מנחם
רק טוב והצלחה עם גייל
ושוב בפעם האלף תודה

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
02/05/2018 2:01:54

מאת : אברהם קורן (ממצפה רמון)

שלום לכולם.

היום עשיתי "טיול" קצר , אחרי טיול זה אני מודיע פה בראש חפוי על כניעה.

כניעה = מוחלטת לחלוטין וסופית.

אין לי שום עניין אתכם .

מספר בקשות :

א. אני מעוניין מאוד לחזור למצבי הקודם(לפני הופס)=איש משפחה פשוט.

ב.עשו לי טובה אישית = לי לא אכפת מאף אחד בעולם,רק ממשפחתי וזהו,אתם במעשכם גורמים אצלי במשפחתי למהומה גדולה.(משפחתי נגד ברוב מוחלט למה שאני רציתי.)

ג.כל פעם שאני מקיש בגוגל אברהם קורן ממצפה רמון=רואה משהו אחר מקודם בגוגל: פוסט שלי האישי,שכתבתי אצלכם מרגשי ליבי.ועוד נסח הבנייה של הבית שלי.

לבעלי אתר הופס ומנהליו : מבקש זאת מכל הלב.

נ.ב

א. למר מנחם לס = רק בריאות.
ב. אין לי פה בהופס "זכויות יוצרים" על מה שאני כתבתי פה.?

ברגשי כבוד (ועדיין למרות בקשתי זו אין "טיפת כבוד")

בתודה מראש

אברהם קורן

מצפה רמון