עיר משוגעת, סיקור משחק 7 קליבלנד אינדיאנה- איתן מאג'ר

עיר משוגעת, סיקור משחק 7 קליבלנד אינדיאנה- איתן מאג'ר

משחק 7, להיות או לחדול, זה הדבר הכי גדול שיש לליגה הזו להציע. וכשלברון מעורב, זה הופך להיות קרקס משוגע.

במגרש, 5 דקות לפני הפתיחה, יש יותר עיתונאים מספורטאים. כולם כאן כדי להגיד מה הם חושבים. כל הרשתות שלחו את הטלנטים הכי גדולים שלהם למגרש. פתחו עמדה מיוחדת רק בשביל ואן גנדי ומארק ג'קסון. הכאוס במגרש רק מוסיף לתחושה שהיום יש משחק מיוחד.

המשטרה המקומית אישרה לקיים את המשחק ב 13:00 זמן מקומי, בדיוק כשקבוצת הביסבול המקומית אמורה להתחיל לשחק באולם הסמוך. גדודי המכוניות בחוץ, כולם עומדים בתורות אין סופיים, חלק רצים כדי לעבוד ברמזורים- כולם ביחד. כולם כאיש אחד למען הקבוצה שלהם. עם העיר שלהם.

באולם הכרוז צועק: In Cleveland we do whatever it takes. It is Cleveland vs. the World

הקבל מגיב לזה באקסטזה, עומד על הרגלים וצועק. עד סיום המשחק, כמעט אף אחד לא ישב יותר.

רבע 1- כתב אישום

מלך, כמו שכבר כתבתי, לא הורגים בחשכה. מלך הורגים בחצר המלכות שלו היכן שכולם יכולים לראות את זה. וכולם כאן כדי לראות. האולם המפוצץ מפה לפה וממדרגה למדרגה שדואג לקבל את האורחים מאינדיאנה בבוז צורם. ומצד שני התקשורת שהגיעה מצוחצחת כדי לראות את המלך נופל. כדי לראות אותו יוצא לחופשת דיג מוקדמת. אנחנו לפעמים שוכחים, אבל קליבלנד קבוצה גדולה. היא הגיעה לגמר בשלוש השנים האחרונות ולקחת אליפות כבירה והיסטורית באחת מהן.

כצפוי בפתיחה הידיים של כולם רועדות, ואחרי 2 דקות לברון שובר את הקרח עם 2 מקרוב. פחות צפויה היתה העליה של טריסטן תומפסון בחמישיה. תומפסון ישחק כמעט כל הרבע, יקלע 6, יקטוף 7, יחלק 2, יחסום ויתן המון אנרגיה ונוכחות מתחת לסלים. ברוך הבא מחופשת הלידה טריסטן.

קליבלנד משתחררת ראשונה לעולה ל 9:2 מהיר. פסק זמן.

בפסק הזמן הקבוצות יורדות לדבר על כדורסל. אני לא מבין למה, לי נראה שמשחק הכדורסל עדין לא התחיל, ושתי הקבוצות עדין בחדר ההלבשה מקשיבות לקהל המקומי. מצד שני כנראה שמקמילן מבין בכדורסל קצת יותר ממני, כי אינדי סוף סוף קולעים סל שדה.

4:05 לסיום הרבע, במצב של 19:11 למקומיים עולה סטיבנסון למגרש. העיר קליבלנד נגד הנאשם לאנס סטיבנסון ג'וניור. השופטים כמובן שומעים את הטענות ופוסקים לטובת הקהל. טכנית מומצאת ועבירה שלא היתה, והוא עם שלוש עבירות מהירות.

לברון, כמטפורה לעיר קליבלנד בסיום הרבע, יורד עם חיוך על הפנים. 31:19

רבע 2- לברון בפוסט

אינדיאנה מחליטים להופיע למשחק ומצמצמים ל -4.

לו מחזיר את החמישיה שלו למגרש כדי שיפתחו את הפער מחדש. לברון מחליט שנמאס לו מסטיבנסון ולוקח את הגארד הנמוך ממנו והקל ממנו לפוסט, פעם אחד פעם. פעם הוא קולע, ופעם מוציא ללאב לשלשה. הפרש דו ספרתי לקבס. בדקות הללו רואים את היתרון העצום שיש לקבס. יש להם מהלך אחד בלתי עציר שהם יכולים ללכת אליו כשהם נתקעים, לאינדי אין, הם צריכים לעבוד מאוד מאוד קשה על כל סל.

גם ברבע הזה אינדי לא מצליחים לשחק ברמת הארגיה והטירוף של הקבוצה המקומית. 54:43

 

רבע 3- לב צהוב

אינדיאנה יוצאים לרבע מחדר ההלבשה ואני שואל את עצמי- לא נמאס להם להפסיד ללברון במשחקי 7? לא ידעתי עדין שאת הרבע הזה הם ינצחו 31-22!

אחרי 3 דקות אינדיאנה מצמצמים ל4 בלבד ובהמשך אפילו יעלו ליתרון משלשה של בוגדנוביץ'. לברון העייף מחליט לשלוף את כוח העל שלו. הוא שם מסכה והופך להיות ללפלוף. לברון נופל, תופס את הראש ומה לא, והשופטים כמו קמצן ביום חינם- קונים הכל. 76-74 מינימלי לקליבלנד

למי ששכח וזילזל- הצגת השחקנים של קליבלנד.

רבע 4- רק אהבה תנצח

את הרבע לברון מתחיל בחדר ההלבשה עם התכווצויות. על המגרש עולים המחליפים לקווין לאב. האולסטאר הלבן מוביל את המקומיים ל 8+ מהיר.

כשלברון חוזר אחרי מנוחה יקרה מאוד, לאב ממשיך להוביל את הקבוצה ל 12+.

מפה ועד לסיום מתחיל קרב חפירות, קפיצות לפרקט, ושופטים חלשים להחריד שמקפחים את שתי הקבוצות. המשחק והסדרה הולכים לקליבלנד. בחצי הגמר ממתינים טורונטו, שזה אומר שעם הניצחון הזה, הם מבטיחים לעצמם מקום בגמר המזרח.

אינדיאנה נשארים עם המון מחמאות ותקווה לעתיד.

לו פותח את מסיבת העיתונאים עם מחמאות לתומפסון שלא שיחק כל הסדרה ופתאום עולה בחמישיה ונותן משחק כביר.

לו מספר משהו מעניין נוסף. ג'ורג' היל שיחק עם מגבלת דקות של עד 20 דקות. ולכן לו פשוט העלה אותו ב 19 דקות האחרונות למשחק ונתן לו לשחק עד הסוף. כרגיל, אין להיל שורה סטטיסטית לקחת הבית, אבל החשיבות העצומה שלו בנטל הובלת הכדור מפתיעה אותי.

מצטיין המשחק שהוא לא לברון: קווין לאב

שחקן ההגנה: ג'י אר

 

 

לפוסט הזה יש 57 תגובות

      1. נהדר איתן. אני שמח וגאה שהצלחת לקבל אישור למשחק. הווה אומר – מכירים אותך ואת האתר שלנו.
        מלבד לברון, לאב ותומפסון הגיעו סוף סוף

  1. שלום לך איתן מאג'ר

    (אני מפר פה צו איסור תגובה)

    אני לא יודע מי ומה אתה :ילד,נער,חייל,סטודנט,הייטקיסט,איש עסקים או עובד בזבל.

    זה גם כלל לא מעניין אותי אישית.

    אבל מאוד מאוד אוהב את מה שאתה כותב.

    קבל בצניעות רבה :ליטוף,חיבוק,אהבה,הערכה,הצדעה,הצלחה,ברכה,ומזל = בכל אשר אתה.

    אם אי פעם ניפגש ,הייתי מאוד רוצה לחבק אותך,חיבוק מהסוג שרק אבא מעניק לילדו .

    בוהנה אתה ענק.

  2. לא ידעתי על הגבלת הדקות של היל,
    ובמהלך המחצית הראשונה התפלאתי למה הוא לא משחק.
    עכשיו, אחרי שלמדנו ממך את הסיבה,
    קרנו של לו עלתה (לפחות עבורי) פלאים.

    בגלל שאם יש דבר אחד שהקאבס יכולים, וצריכים, לקחת אתם הלאה –
    זה הפיק אנד רול בין היל ללאב בדקות בהן לברון ישב על הספסל/שיחק, אבל לא ממש היה נוכח.

    תודה, איתן. סיקור מבריק!

    1. בכיף
      אני מודה שגם כאשר לברון ירד לחדרי ההלבשה בתחילת הרביעי, אף אחד לא שם לב. רק כאשר קיבלתי הודעה מחבר מישראל, תחלתי לשאול עיתונאים שהיו סביבי ביציע וגם הם היו מופתעים.

  3. יופי של סיקור , כמו בסדרה או בסרט טוב לא הורגים את הגיבור מוקדם מידי . מאמין שההפסד של קליבלנד יגיע בגמר מול פילי.

    1. ג'ורג' היל היה לא כשיר (back muscle spasms) במשחקי הקבוצה האחרונים.
      על מנת שהבעיה לא תחזור, רופאי הקבוצה קבעו לו מגבלת דקות,
      הלילה המגבלה עמדה על 20 דקות.

  4. אחלה סיקור.

    מעניין הקטע הזה של "אנחנו נגד העולם". איך הם הגיעו לפוזיציה הזו? לברון הביא את זה או שזה היה שם גם קודם? רגשי נחיתות מול הערים הגדולות של החופים? דווקא פוליטית לאוהיו, מסורתית, השפעה רבה על תוצאות הבחירות לנשיאות באמריקה, הם בדרך כלל במדינות המתנדנדות ומי שלוקח את אוהיו לוקח את הבחירות. זה אמור לתת להם תחושת כח והשפעה.

      1. חצי נכון. יש לזה גרעין של אמת, תזכרו מה היו הסיפורים בשנים האחרונות, כולל השנה הראשונה עם בלאט.
        ובלי קשר, כל שנה יושבים אנשי המרקטינג וחושבים איך למכור את הפליאוף השנה.

  5. מעניין שאתה מתאר אווירה כל כך מטורפת וחמה – מזכיר משחקי כדורגל. מהנסיון שלי זה יותר נראה כמו הפנינג דיסני-סטייל מסחרי ומלוטש עם כל מיני שטויות שאמריקאים אוהבים.

  6. כתיבה מעולה איתן! ממש נהניתי לקרוא, העברת את החוויה בצורה מעוררת קנאה.
    אף פעם לא הייתי במשחק 7 בפלייאוף, זה צריך להיות חוויה אחרת לגמרי.

  7. סיקור טוב + חוסר הערכה לא ברור למשחק של לברון אתמול. הוא היה מדהים, מי שיקרא את הסיקור שלך ולא ראה את המשחק יחשוב שהוא הצטיין בעיקר בפלופים.

    1. מקבל.
      אני חושב שגם אני חוטא ומתייחס למה שהוא עושה כמובן מאליו. בעיקר מפריע לי שיש שחקנים בקבוצה שלו שעושים עבודה מדהימה ולא מקבלים מספיק קרדיט. אז אני קצת מתקן.

  8. תודה על הכתיבה, אני ממש חולק על עניין הפלופ, לי זה נראה כאילו הוא נדחף על ידי בוגדנוביץ, ניסה להתייצב ונחת לא כל כך טוב, מה שבהחלט יכול להיות מוסבר על ידי כיווצי השרירים מהם סבל. אני חושב שבכל תחילת הקריירה שלו הוא היה פלופר אבל בשנים האחרונות הפסיק עם זה כמעט לחלוטין. מבחינתי אגב פלופ זה אומר לזייף עברה, כאן בהחלט הייתה עברה, רואים את בוגדנוביץ דוחף עם שתי הידיים.

    1. על לברון עושים עבירות כל הזמן, אבל לא כל הזמן. למשל בטכנית שסטיבנסון קיבל, הוא עשה עבירה רגילה על לברון, ורק בגלל ההצגה של האחרון היה טכנית.
      משחקן אחר זה לגיטימי בעיני. משחקן בקליבר של לברון, זה קצת צורם. אני לא זוכר את ג'ורדן או קובי עושים את זה. במקום זה הם היו מטביעים על הראש של השחקן שהיה מעצבן אותם ומאמללים אותו בהגנה.

  9. היה משחק 7במזרח קלאסי. התחושות שלי מהצפייה בטלויזיה היו דומות לשלך ואהבתי לקרוא את הנופך הנוסף שאתה מביא מהמגרש. לדעתי קליבלנד יעברו את טורונטו, אבל עם פילי עולים לגמר המזרח ומגיעים בריאים, אין להם סיכוי מול סאריץ' ואמביד בצבע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט