מעורב הופס ליום שני: עברה שנה ומאומה לא השתנה? / מנחם לס

1. עברה שנה מאז הווריורס ניצחה את הקאבס 1-4 בגמר, ומאומה לא השתנה?

פתאום, ברבע הרביעי של הקאבס נגד הפייסרס, עברה בי לפתע מחשבה.

האם עברה שנה מאז הווריורס ניצחה בגמר את הקאבס בארבעה משחקים נגד אחד, ומאומה לא נשתנה? כמו שהמורה שלנו, קהלת, לימד כבר לפני איזה 3,000 שנה ש-"אין חדש תחת השמש"? ו-"מה שהיה הוא שיהיה"?

המשחק של קליבלנד אתמול נגד הפייסרס; הניצחון שהושג; השחקנים ששיחקו, והצורה שקליבלנד שיחקה התחיל פתאום להרגיש כאילו אנחנו בדרך למפגש רביעי רצוף בין הקאבס לווריורס.

בקשר לווריורס ישנם המאמינים שיוסטון תגבר עליהם. אני חשבתי שאוקייסי תהיה האחת. כמובן שאני לא חושב על אוקייסי יותר עד השנה הבאה. הצורה שהווריורס שיחקה נגד הפליקנס, והצורה שהקאבס שיחקה בחלקים מסוימים של המשחק השביעי מתחילים לשכנע אותי שלא הרבה השתנה מאז השנה שעברה. מאז השנתיים האחרונות. מאז השלוש השנים האחרונות: השתיים תהיינה שוב בגמר.

אז מה? כל הדיבורים, כל הטריידים, כל הנבואות, כל האנליטיקס, כל המסקנות של ניילון קלקולוס, כל מיליוני המילים – הכל שטויות? האם פילדלפיה עם בן סימונס וג'ואל אמביד, או הסלטיקס עם ג'ייסון טאטום ואל הורפורד הם לא יותר מגבשושיות קטנות בדרך של הקאבס לאליפות המזרח, שעם כל הבעיות שהיו לה – האובדן של קיירי אירווינג, הפיאסקו עם אייזיה תומאס, וכל הדיבורים על כאילו מנכ"ל חסר מושג, בעל קבוצה אידיוט, ומאמן עלוב – היא עדיין הקבוצה שתנצח את המזרח?

ואז יהיה מפגש מס' 4 נגד הווריורס, שגם עבורה, כשיגיע הזמן שהוא ה-MONEY TIME, היא תחזיר את יוסטון למקומה בדרום טכסס לעוד שנת חלומות, ואת כריס פול וג'יימס הארדן לעוד שנת שאלות עצמיות של 'מה, לעזאזל, יש להם שלנו אין'?

המפגש בין הקאבס לבין הווריורס הוא סיפור בפני עצמו, ואם לברון ג'יימס יצליח להוביל הפעם את הקאבס לניצחון, לא תהיה ברירה אפילו לשונאיו הגדולים ביותר להושיבו לצד מייקל ג'ורדן  כשני השחקנים הגדולים בתולדות הכדורסל. כל משחק הוא שובר שיאי פלייאוף חדשים, אבל כמובן שהוא משחק עתה יותר משחקי פלייאוף  מאשר מייקל אי-פעם שיחק, ואחרים מהגדולים.

טיירון לו לא דיבר הרבה משך העונה, אבל הנה, במשחק המכריע נגד הפייסרס הוא הוכיח שישנם לו כמה ציפורים תחת השרוול, והוא יוציא אותם בזמן הנכון.

מי הייתה החמישייה של הקאבס, ששיחקה גם את רוב דקות המשחק?

*לברון ג'יימס

*קווין לאב

*ג'יי אר תומפסון

*קייל קורבר

*טריסטן תומפסון

לי ישנה הרגשה טובה שאולי – אולי – חברי קבוצתו הרגישו שזה הזמן להצטרף לחגיגה.מעתה ועד הסוף זאת תהיה חמישיית קליבלנד הזקנה והטובה שאיתה הקאבס תלך לטוב או לרע.

כל הצעירים על הספסל יעלו רק כבקבוקי חמצן לשעת הצורך.

 

Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. JamesSF 43 16-25 2-3 11-15 3 6 9 7 4 0 4 4 -2 45
K. LoveC 32 5-13 4-8 0-0 3 3 6 2 0 0 1 5 +7 14
T. ThompsonC 35 5-6 0-0 5-6 5 5 10 1 1 1 3 2 +2 15
K. KorverSG 23 1-7 1-5 0-0 0 3 3 2 0 0 1 2 +8 3
J. SmithSG 35 3-9 3-8 2-2 2 1 3 2 0 1 1 3 +5 11
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS

 

הם שיחקו את רוב דקות המשחק, ומלבד יום קליעות 'פאנקי' של קורבר (שהיה מצויין, אגב, בכל אספקט אחר של המשחק, ובעיקר בהגנה, ובהתקפה ה'כאוס' שגרם עם תנועתו הבלתי פוסקת עם הכדור), אלה היו שחקני הקאבס העיקריים.

מלבד קיירי אירוינג, הם חמשת השחקנים העיקריים של הקאבס, ועם אירוינג הם היו גם השחקנים העיקריים בשלושת הגמרים לפני העונה.

טיירון לו הכניס את טריסטן ת'ומפסון ישר לחמישייה אחרי שלא השתמש בו כבר שבועות רבים אפילו כרול-פלייר. ותומפסון החזיר למאמנו ולקבוצה ביג-טיים גם בדיוק קליעות מהפארקט וגם מהקו, ובריבאונדים קריטיים. גם קווין לאב הקשיב ללברון שאמר שהוא חייב להופיע עם משחק הרבה יותר טוב, וזה בדיוק מה שעשה, בעיקר בשמירה ובשלשות המתוזמנות שלו. ג'יי אר הוכיח שוב שבמשחקים החשובים הוא הופך את עורו והופך לשחקן חשוב ביותר בדברים הקטנים שהוא עושה.

על קורבר כתבתי.

אז החמישייה הזאת, גיל ממוצע 33, החזירה אתמול את גאוות קליבלנד למקומה, ואני רואה את החמישייה המבוגרת הזאת רק מתחשלת ממשחק למשחק, עד שתגיע לשיאה בגמר נגד הווריורס.

2. והיה ולברון יפסיד… (ואפילו אם לא!)

 

הנה ההרגשה שלי בקשר למה  שלברון יעשה כשהעונה הזאת תסתיים עבורו.

(ישנם בין הגולשים כמה אטומים – ואחד בשם ISH בראשם – שכל הזמן מבלבלים לי את האשכים על כך שאני משנה את דעתי כל הזמן. מה שאני עושה זה להיות רגיש למה שקורה, וכן, לשנות את דעותי במוח זקן, חי, חד, ופעיל; מוח רענן, רגיש, מושפע מכל משתנים בליגה, ושוחה עם הזמן; שלא קבוע כמו מוח של בהמה, וקשוח כמו עקשן סתום).

אז לפני שלושה חודשים כתבתי שלברון לא עוזב את קליבלנד ויהי-מה.

למה? כי יש לו סיכוי לסיים את הקריירה כדבר הגדול ביותר שקרה בספורט באוהיו, אפילו יותר מג'ימי בראון בכדורגל ואוסקאר רוברטסון בכדורסל.

היום אני חושב אחרת.

אני לא יודע אם הוא יישאר או יעזוב, ואני אפילו כבר לא בטוח אם זה תלוי באליפות שייקח העונה או לא.

המרגש שלי היום הוא שהוא הרוויח במשחקו, תרומתו, ומאמציו מאז הגיע ממיאמי, את הזכות לעשות מה שבא לו. אם יישאר – הוא יהיה הגיבור של אוהיו. אם יעזור – הוא עדיין יסיים כגיבור של אוהיו, אבל כמובן שהפעם הוא יעשה זאת בצורה הרבה יותר שקטה וסמוייה, ללא הפיאסקו של "אני לוקח את כישרוני לפילי" או "אני לוקח את כישרוני ללייקרס".

לא משנה כיצד פלייאוף זה יסתיים, לברון – בגיל 33 ואחרי כל מה שעשה והשיג בליגה – חופשי לעשות מה שהוא רוצה ומה שבא לו, בקשר לקבוצה שיבחר לשחק בה בעונה הבאה.

3. ODDS SHARK קובע את סכויי הקבוצה שלברון יבחר בה

 

http://bleacherreport.com/articles/2773313-lebron-james-2018-free-agency-odds-comments-and-predictions-after-critical-win

4. האם דמאר דרוזן וקייל לאורי מוכנים לצעד הבא?

 

הצעד הבא הוא לגבור על לברון והקאבס.

כמובן שטורונטו רפטורס היא קבוצה שלמה עם ספסל טוב, אבל בסדרות האלה של 'לחיות או למות' כשכל הכסף, הגאווה, והיקרה על השולחן, זה עדיין משחק (וסידרה) שהסופר-כוכבים מנצחים או מפסידים.

ברפטורס זה אומר שהסדרה נגד הקאבס תהיה סידרה שדמאר רוזן וקייל לאורי יפסידו או ינצחו.

אולי אפילו הסידרה רוכבת על גבו של לאורי יותר מאשר דרוזן. לאורי נראה לעתים שחקן עצלן כזה ולא בכושר גופני אופטימלי. משך העונה קייסי השתמש בו 32 דקות למשחק. בפלייאוף עד עתה הוא שותף 37 דקות. בסידרה הבאה נגד הקאבס הוא יהיה חייב לשחק בפול-ספיד ופול יכולת 42 דקות, ואולי אפילו יותר, כמו דרוזן.

דרוזן יכול לשחק גם 48 דקות כמו לברון. מבחינה זאת הרבה רוכב על לאורי, כושרו הגופני, והאינסטנט קילר שישנו לו.

הצרה של דרוזן (ואולי קצת פחות לאורי, אבל גם הוא) היא שהוא נחשב לקנדי טוב ורך המסוגל למשחק של 40 נקודות כשהמשחק לא חשוב, אבל הוא כורע מהמתח במשחקים הגדולים. כמובן שהוא אמריקאי, אבל הוא גר בקנדה, מושפע מהחיים בקנדה, וה-CANADIAN BASKETBALL הוא – מה לעשות – רך ולוטפני, סובטילי ונעים, לעומת ה-CUT-THROAT של הכדורסל של המדינה הדרומית לה. אז הרוך דבק בשני הגארדים 'הקנדים'.

הרפטורס העונה היא קבוצה עמוקה מאד וכמה שחקני ספסל ממש הפליאו, אבל כש-PUSH COMES TO SHOVE, הכוכבים הם שצריכים לנצח, לא הספסל, והכוכבים הם השניים, לטוב או לרע.

לאורי הפתיע אותי מאד כשאמר:

“I was a little bit nervous to see how I reacted,” Lowry said of his extra playing time. “It’s been fine. I think the conservative route we went this year with the minutes overall kind of really helped me. Now I can (make) a testament and say it helped.”

השחקן העושה רושם של עצלן שלא בא לו לפעמים להזיז את התחת מבסוט מהדקות הנוספות? זה סימן מצויין!

נגד וושינגטון גם דרוזן וגם לאורי שינו מאד את הרפיוטציה שלהם כשחקני פלייאוף כושלים. הם ניצחו קבוצת וושיגטון בעלת שני גארדים מצויינים, ושניהם שיפרו את אחוזי קליעתם גם מהפארקט וגם מה-3, ואת שמירתם האישית. בעונה שעברה ה-TRUE SHOOTING % (הלוקח בחשבון אחוזי קליעה מה-3 ומה-FT) שלהם ירד מה-TS% ברמה היסטורית. הפעם הם שמרו על אותו TS% כמו שהיה להם בעונה הרגילה.

אם  Fred VanVleet חוזר למשחק הבא, לקאבס יהיה ג'וב קשה ביותר. טורונטו נראית לי היום כיריבה הקשה ביותר של הקאבס עד לגמר, מכל אלה שנשארו.

 

5. לרוקטס יש את THE TIME OF THEIR LIFE! – א'

 

This is mesmerizing.

A post shared by NBA on ESPN (@nbaonespn) on

6. לרוקטס יש את THE TIME OF THEIR LIFE – ב'

 

 

James, tell us how you really feel 😂

A post shared by NBA on ESPN (@nbaonespn) on


7. אם זה כל כך קל, למה אחרים לא עושים זאת?

 

 

How did Harden find the camera? 👀😂

A post shared by NBA on ESPN (@nbaonespn) on

 

 

8. ג'ון וול: "כמה שחקנים לא ידעו בדיוק את תפקידם"

ג'ון וול התלונן על כמה מחבריו השחקנים מבלי להזכיר שמות, כאחראים על ההפסד לטורונטו.

היום הופיעה באינסטגרם הפיסקה הזאת:

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 220 תגובות

  1. בעוד יומיים, כאשר יתחיל משחק מס' 1 של חצי גמר המזרח,
    זו תהיה הפעם הראשונה מזה עשור בה קבוצה של לברון תעלה למשחק פלייאוף של הקונפרנס המזרחי, כאשר היא האנדרדוג.

    בבראקט שלי סימנתי שהקאבס מעפילים לפיינלס,
    אבל האמת היא, שזה לא יותר מ-"ווישפול ת'ינקינג".
    בהרכבם הנוכחי, ניצחון על טורונטו, או ניצחון על הסיקסרס –
    זו הפתעה.
    לכן –
    אולי (ומבחינתי, הלוואי) מה שהיה הוא מה שיהיה.
    אבל הדרך, המהות, התוכן,
    כל כך שונה.

    תודה על אחלה מעורב, מנחם.

    1. גיא מאוד מזדהה עם התגובה שלך , אני גם סימנתי שיעלו לפיינלס פשוט מאובדן אמונה שמישהו יכול לנצח את לברון במזרח…

  2. אני מבין לחלוטין את התחושה שלך. היום קליבלנד הזכירו לכולם שהם קבוצה גדולה.
    קורבר של קליבלנד הוא שחקן מדהים. גם היום בלי שקלע הרבה, הוא באמת גרם למהומות.
    לגבי החמישיה שלך, אני חושב שזה שישיה. אני מוסיף גם את היל.

  3. בוקר טוב לכולם. אתמול היו תלונות למה לו לא נותן לנוח ללברון. לברון התראיין ואמר באתי ואמרתי לו שאני הולך לשחק 48 דק לא משנה מה זה משחק 7 ועל הסידרה הבאה נחשוב אחכ. אחכ הוא אמר הבחורים שלי סיפקו את הסחורה האולסטאר קווין לאב נתן מה שהיינו צריכים. והדגיש את האולסטאר לעלות לו את הבטחון. גרייט גוב קואץ

  4. אגב שמתם לב שאולדיפו נכנס היטב לנערי גורג והתחיל לקבל חיבוקים חמים ולבביים מהמלך. עוד עונה יעבירו אותו לאוק תמורת גורג. דה שוט יש לי טרייד בשבילך שחקנים עם תרומה זהה בדיוק. כרמלו תמורת ליאור אליהו לוקח?

      1. סליחה לא מבין אנגלית.

        נ.ב

        ברח לי שמו של הספורטאי = עומרי כספי.

        (אין שום הכרות בכלל,רק "מהפוסטרים"

          1. אברהם, אני חייב להבהיר משהו בשם עצמי.
            אני קורא את תגובותיך במלואן, אבל לא מוצא בהן נושאים שיש ברצוני להגיב עליהם. לכן, אני לא מגיב לתגובותיך.
            מקווה שאתה מקבל בהבנה.

          2. דווקא על התגובה שהגבת לו כאן יש לך בהחלט מה להגיב ותוכנן מתאר בדיוק נמרץ את הניקס שלך, וכן את הסאנס של גיא הרשע ועוד כמה קבוצות כאלו.

          1. מה אתה רוצה דווקא התגובה הזו שהגבת עליה כאן היא תגובה מצוינת לעומת התגובה שהגבתי עליה בהמשך שהיא קשקוש מוחלט!!!

  5. 1. תודה על מעורב טעים מאד אבל מבאס?

    2. בספר הישן והמאובק של הליגה כתוב שבשביל טבעת צריך pg מוביל.
    החומה מתגלית מתגלה שוב כחבילה מאד בעייתית.
    היכולת קיימת, אבל קבוצה שתבחר לקחת אותו משוק השחקנים החופשיים בתקווה שזה מה שיביא לה טבעת, חיה בלה לה לנד
    (כנ"ל לגבי קם בבוקר, לילירד ומיודעינו מר טריפל דאבל).
    נשאר רק סנט פול.

    3. זאת לא תהיה הפתעה עצומה שהגמר האמיתי יהיה בין 2 הקבוצות הטובות בליגה: יוסטון וג"ס.
    אם אתה טוען שג"ס מנצחים. אני יודע בדיוק את הסיבה.
    קוראים לו סטיב. הוא רחוק מלהיות מאמן מושלם וחף מטעויות. אבל הוא המאמן הטוב ביותר בליגה.
    ופרינגלס שכשל בכל מבחן עד היום, יצטרך להוכיח אחרת.

  6. 1. קשה לאהוב את לברון אבל אי אפשר שלא לכבד ולהעריך אותו כספורטאי עליון, הטוב בדורו.
    2. אם אני צריך לנחש אז ההחלטה לעלות עם תומפסון בחמישייה היתה של לברון.
    3.בסדרה מול טורונטו, קליבלנד חייבת הרבה עזרה מהספסל.
    4.כל הדרכים מובילות לרומא, וכל הסדרות נגמרות בגמר בין הקאבס לווריורס.

    1. קשה לאהוב? מדובר בדושבאג הכי גדול לעלות על מגרש ספורט אי פעם. שחקן שחקן אבל איזה תינוק בכיין עלוב ובלתי נסבל, אם קבוצה של מבוהלים רכרוכיים כמו הקאבס עושים פיינלס אז אפשר לסגור את הליגה. אינדי פראיירים כי הסדרה הייתה שלהם בערך 3 פעמים ובמצב העיניינים קליבלנד יקבלו מומנטום ובטחון. בכושר הנוכחי פילי מפרקת את ערימת הגוויות הדוחה הזו בקלות. אין שם הגנה בכלל

      1. למה בדיוק? כי הוא מתבכיין על שריקות? יש שחקן שלא מתבכיין על שריקות, כי הוא מלא באגו? ולא היו עוד כל כך הרבה שחקנים לאורך השנים שהיו מלאים באגו.
        תגיד את האמת, אתה לא אוהב לברון, אז אתה מנסה לייפות את המציאות, כדי להצדיק כמובן את השנאה הזו.

        1. יש מתבכיין ויש לברון – שש רמות מעל אם אתה לא רואה את זה אני לא אטרח להסביר. אייברסון לא היה בוכה לשופטים כמעט בכלל

  7. הכל מתחיל ונגמר בקוין לאב.
    כלומר שום דבר לא ידוע.

    ידוע שג'יי אר סמית, תומפסון וקורבר לא יקלעו 15 כל משחק.
    לברון נותן את כל מה שיש לו, וככל שהפלייאוף יתקדם הוא יתן מעבר לכל מה שיש לו. אין כבר מאיפה לסחוט את הלימון, רק מקוין לאב.

    וגם בהגנה.

  8. לא יודע מה ראיתם אתמול אבל בדקות שלברון שייק קליבלנד הפסידה. ברגע שהלוזר יצא לחמש דק הם פתחו פער של עשר

    1. 16 מ-25 מהשדה ללברון.
      16 מ-49 לשאר שחקני הקבוצה (7 מתוך אותם 16 סלי שדה, מאסיסט של לברון).
      צודק. לוזר.

      (אין בדברי זלזול כלשהו כלפי ההרכב ששיחק נהדר באותן 5 דקות שלברון נח. ג'ורג' היל, וקווין לאב, הם יצרו את המומנטום שהביא לקבוצה את הניצחון.
      זה לא ניצחון של לברון. זה ניצחון של קבוצה.)

      1. אתה יכול לצטט את הסטטיסטיקות שלו עד מחר ועדיין לא ציטטת את העובדה האחת – ברכע שלברון יצא פתאום ראית שיש בקליבלנד קבוצה נחמדה ולא בובות שעומדות על השלוש ומחכות למסירה מהמלך

        1. "לצטט סטטיסטיקות". אהבתי.

          לא, אני פשוט צופה במשחקי כדורסל ללא משקפי הייטר. תנסה, זה יעצים את החוויה שלך.

      2. גיא אני מעריץ אותך.
        אתה הלברון של האתר – תמיד מוצא כוח פנימי להתעלות ולהגיב בצורה מדויקת והגיונית . . .

    2. רציתי לכתוב שאתה מדבר שטויות, אז בדקתי את הסטטיסטיקה של המשחק, ויצא שאתה צודק.

      לברון סיים את המשחק עם מדד +/- שלילי של 2- היחיד מבין השחקנים המובילים עם מדד שלילי.
      לאב עם 8+ וקורבר עם 7+ וכל מי ששיחק מעל 15 דקות עם מדד חיובי חוץ מלברון.

      מה זה אומר? האם אתה בתור המאמן של הקאבס היית מוציא את לברון ומשאיר את השאר?… האם זה אומר (שוב) שמדדים סטטיסטיים הם אובררייטד ולא מייצגים את מה שקורה על המגרש?

      נקודה למחשבה לכולנו בתור אוהדי כדורסל.

      1. (+/-) על פני משחק בודד, הוא לא מדד סטטיסטי לכלום. תשאל את המצטיין בניצחון גולדן סטייט על הפליקנס (לוני, מי שסיים את המשחק עם ה-(+/-) הגבוה ביותר).

          1. תראה לי מתי אי פעם "רצתי" למדד (+/-) ,
            תראה לי מתי כתבתי סטטיסטיקה שלא על משהו בו צפיתי.

            אולי זה פחות מעניין?

          2. ב-37 דקות שבוגדנוביץ' שיחק, אינדיאנה הייתה ב-(4+), הוא סיים את המשחק עם 3 נק' באחוזים מסריחים, המדד הזה חסר משמעות.
            שחקו יכול להסריח את הפרקט ועדיין להיות ב-(+/-) חיובי כי הקבוצה הייתה בדקות טובות גם אם הוא היה גרוע באותן דקות.

      2. קודם כל ברור שהנתונים הסטטיסטיים והסגידה אליהם הפכו להיות מגוחכים. לשאלתך – ברור שלא מוציא את לברון אבל מהצד השני יש עניין שהולך עם לברון כבר הרבה שנים וזה שהוא משנמך שחקנים והופך אותם לסטטיסטים פונקציונאליים שמשרתים המלך בעוד הוא עושה אופן ומשחק זירו בול. צריך לומר – כישרון כדורסל הגדול בהיסטוריה ועדיין מצא דרך להפסיד 5 בגמר

        1. ראסל משנמך ולראיה – אודילפו, הארדן ואפילו דוראנט; לא תמצא אפילו שחקן אחד ששיחק בפוסט לברון שלו יותר טוב…
          מיאמי וקליבלנד נראו פח לאחר שעזב
          קיירי רק השתפר בתקופה המשותפת שלהם…

    3. בלי לברון הקאבס היו קבוצה בינונית מינוס. עם לברון היא הגיעה 3 פעמים רצופות לגמר וזכתה באליפות בפעם השנייה.

  9. אחלה מעורב, תודה רבה מנחם.

    לדעתי הקאבס לא יקחו השנה, ואם הידיים הצעירות של פילי לא ירעדו, הקאבס גם לא יגיעו לגמר. מה שלא מוריד מעוצמתו של לברון. שחקן יחיד ומיוחד

    1. קודם כל בוא נראה מה הולך עם הידיים הלא כל-כך צעירות של טורונטו.
      לטורונטו הגנה טובה משל אינדיאנה, ושלא נדבר על עומק הספסל, במיוחד עכשיו כשואן-פליט חזר.
      תוסיף לזה את יתרון הביתיות, ותקבל הזדמנות מעולה להדיח את לברון.
      מצד שני, מ-2011 כל פלייאוף מחדש לברון מצליח לחלץ את ה4-2 מסדרות כאלה, אז לך תדע..

    2. יש מצב שיעברו, אבל זה מצריך התחברות והתחשלות תוך כדי תנועה, כדוגמת מכבי של בלאט באליפות אירופה האחרונה. לו אינו בלאט. לא רואה את זה קורה (אבל מחזיק אצבעות)

  10. מנחם מי שמחליף דיעה כל יום בהתאם לארוע האחרון שקרה לא באמת נחשב לאדם פתוח וכולי אלא לסתם אחד שלא נבין כלום מהחיים שלו. אז אני מבין שאתה עצבני כי אתה קורא פה לאנשים טפשים אבל בנינו – אתה לא חכם גדול

    1. נכון שעברו 35 שנה מאז קראתי את
      The Hobbit, or There and Back Again
      של ג'יי אר אר טולקין,
      אבל אני (כמעט) בטוח שבילבו באגינס, אותה דמות ספרותית אהובה,
      הוא הוביט. לא טרול…

        1. מה שאתה שאומר זה,
          שכמו לא מעט שחקני עבר גדולים, גם בילבו זכה למידת הרחמים בגלל שהוא לא כיכב בעידן הרשתות החברתיות???

          1. צודק לגמרי. תראה את הסרט התיעודי שעשו עליו בהוליווד. זה יסביר לך הרבה דברים על הבחור ועל ההחלטות הספורטיביות שהוא לקח.
            זכה גם בכמה אוסקרים אם אני לא טועה.
            אם המשפחה מעניינת אותך אז אתה יכול לראות את כל הטרילוגיה, כולל גילויים מדהימים על אסון התאומים בחלק "שני הצריחים" (The Two Towers) ומה קרה באמת מאחורי הקלעים.
            בפרק "שיבת המלך" תוכל לראות את חלקו של בילבו בחזרה של לברון לקליבלנד.
            בעיני שניה רק לטרילוגיה האלמותית כחול-לבן-אדום של קשישטוף קישלובסקי…..
            🙂

      1. לא כל אחד שאומר למנחם המשתלח וההפכפך את האמת הוא טרול ולא כל אחד שחושב שלברון הוא לא מתת האל לעולם הכדורסל הוא הייטר. אני חושב שאתה צריך לצאת מהקופסא הבאנלית שלך ולהגיב לדברים עניינית

        1. לא, לא כל מי שחושב לברון הוא לא מתת האל לעולם הכדורסל הוא הייטר.
          מי שכותב – "ברגע שהלוזר יצא", הוא (לדעתי), כן.

          לא, לא כל מי שאומר למנחם את האמת הוא טרול.
          מי שכותב מאחורי מסך של אנונימיות –
          "אבל בנינו – אתה לא חכם גדול", הוא (לדעתי), כן.

          1. מי שחושב שלברון לוזר הוא הייטר? זה חדש.
            אוקי אז לשיטתך זה שמנחם מגדף פה אנשים כמו איזה תגרן מהדוכן של המרצה זה תקין כי הוא כותב את שמו וזה שאני אומר לו שהוא שבשבת זה הטרלה כי קראתי לעצמי בילבו באגינס? נראה לי שאפילו אתה לא מאמין לעצמך

          2. אתה רוצה לבקר את מנחם?
            זכותך.
            אבל, לטעמי, יש דרך.
            מנחם לא מסתתר מאחורי כינוי.
            גם מי שהכי הרבה נכנסים אתו ראש בראש, לא מסתתרים מאחורי כינוי,
            ולכן לא תראה תגובה שלי על הטרלה שלהם.
            אני לא מכיר אותך אישית, ובהחלט יש מצב שלכנותך טרול זו הגזמה שלי.
            מה גם, שגם אני חוטא בהטרלה כזו או אחרת מפעם לפעם.

            לגבי ההיטר –
            תראה לי מה ההגדרה שלך ל-"לוזר", ואולי תוכיח שאתה לא הייטר.
            יהיה לא קל, לאור המאזן של לברון במשחקי הדחה,
            לאור הסטטיסטיקה שלו במשחקי הדחה.
            (יש במה גדולה יותר ממשחק הדחה? לתת סטטיסטיקה גדולה בסדרה שנגמרת בסוויפ, זו חכמה פחות גדולה. לתת את המקסימום מול קבוצה שוות יכולת, או מול קבוצה עדיפה – זה לטעמי, מתאר הכי טוב שיש מה זה ווינר)

          3. אם אתה קורא "לוזר" לשחקן שהשיג הכל, וניצח יותר משחקים על הבאזר מכל שחקן אחר בעשור האחרון, אז מה לעשות אתה הייטר.

  11. גם אם לברונית תיקח עוד "אליפות",
    המקום היחידי שאני מושיב אותו ,זה בשירותים,עם שקית נייר על הראש,שלא נראה את הפרצוף הפלולי שלו.

  12. לברון ביום אגדי, תומפסון משחק כמו לפני שפגש הקרדאשיאן, קווין לאב במשחק טוב, עזרה מהשופטים וכל זה בשביל להגיע למשחק 7 צמוד עם אינדי שעם כל הכבוד היא לא באמת קבוצת טופ. לא רואה את קליבלנד מנצחים את פילי ולא בטוח שגם את טורונטו.

  13. אני דווקא ראיתי אתמול קבוצה די מוגבלת מחוזקת בלברון.
    טריסטן , קורבר וסמית הם לא יותר מבינוניים עובדה שנגררו לסדרה ארוכה מול בינוניים אחרים .
    לא רואה אותם עוברים את טורונטו . לא את פילי. לא את יוסטון. לא את יוטה . לא את ניו אורלינס. ובטח לא את הווריורס.

  14. נראה לי שראיתי משחק אחר. כי את קליבלנד של אתמול כל קבוצה מערבית הייתה מטאטאת אתמול . קליבלנד חלשה להדהים. מול טורונטו הם יקבלו סוויפ.

    מנחם מה ההגיון בלחוות דעה ואחרי יומיים לשנות אותה . אין ערך לדעה שלך אם היא מתחלפת כל יום.
    הקליבלנד שאני ראיתי אתמול לא יודעת מה היא עושה על המגרש.
    סוויפ !!

  15. לא רואה את לברון נשאר בקליבלנד,באמת נראה שהוא מיצה.אם הוא לא מפסיד לפילי בדרך אני מאמין שהוא יבחר בהם.
    יוסטון אתמול לא שיחקו,הם רקדו על המגרש. ועדיין היה משחק משמים וכמעט נרדמתי במחצית.המפגש מול ג"ס ממש קרוב.

    1. אפילו בעל דעה "מזרחית" כמוני, חייב להודות שהמפגש הצפוי בין הרוקטס לגולדן סטייט, זו הסדרה (הצפויה) המרתקת ביותר (הלוואי) של הפלייאוף השנה.

  16. לא מנצחים את לברון עם כזה חוסר יציבות של הכוכב ממול. תסתכלו על המספרים של אלדיפו בסדרה הזאת ותבינו. עדיין, ממש לא נראה שקליבלנד מסוגלת לעבור השנה את טורונטו.

  17. עם כל הערכתי ליכולויו אחרי 15 שנים בליגה, עם החבורה שמסביבו אין מצב שלברון עובר את פילי.
    גם אם יעבור את טורונטו (ספק רב לאו העומק של הספסל), זה יהיה כמו עכשיו בעור שיניו, ולא יישאר לו דלק להילחם בסימונס, אמביד, רדיק ויתר החבורה המשוגעת של פילי, שתעלה לגמר ותחטוף 4-1 במקרה הטוב מיוסטון, ו-4-0 במקרה הרע מהלוחמים.

    1. פילי יקשו מאד על יוסטון. פילי לא תקבל סוויפ מגולדן אם וכאשר.

      כל אוהד נייטרלי צריך לרצות פילי בגמר, היא המזרחית היחידה שיכולה לתת משחקים צמודים מול הלוחמים, גם לנו יש שלשות. אם יש גמר פילי יוסטון אני נותן 30% לפילי סיכוי לאליפות.

      1. אני חושב שבשנים הבאים, עם עוד ניסיון ושחקן חופשי פילי היא קונטנדרית לכל דבר, כזאת שתזכה באליפויות.
        השנה לדעתי היא או טורונטו עדיפות על לברון, אבל אין להן מה למכור מול המערב ביותר ממשחק אחד (אני אשמח מאוד לאכול את הכובע).

  18. קבל רעיון, בחיפוש ידיעות ברחבי הרשת, כל יום , קח ידיעה מרעישה אחרת ותגיד שהיא, היא האמת היחידה. ללא שום קשר או קורלציה למה שאמרת לפני זה.
    אה, בעצם..

  19. תודה דוק על מעורב נפלא,לכבוד המעורב, ה -ללל מוציא לימיטד אדישן…… נייר טואלט עם הדפס פירחוני של לברונית בניחוח טבעי,לזוכה הבראקט, אספקה לכל החיים

  20. קליבלנד לא ניצחו את המשחק, אינדי הפסידה אותו.כמות השטויות שהפייסרס עשו בסוף נתנה לקאבס את המשחק במתנה. כל קבוצה נורמלית עם קצת שכל ויציבות היתה מנצחת את חבורת הקונוסים פלוס לברון וכל כך חבל שהפייסרס לא ניצלו צ'אנס ענק להעיף את המגעילים מקליבלנד ולעשות את פלייאוף 2018 מקום הרבה יותר טוב.
    ועם המזל של לברון הוא מקבל עכשיו עוד חבורת סמרטוטים שתעשה במכנסיים מולו. באסה….

  21. מנחם – הגעת למסקנה אותה אני אומר כבר זמן רב. דהיינו – גמר NBA רביעי ברציפות בין אותן קבוצות .
    נכון שהשנה הוא פחות ודאי מאשר בשנה שעברה.
    במערב זה תלוי בחזרתו של בייבי פייס שלנו , ובכשירות שלו ברמה סבירה.
    במזרח זה תלוי בשיפור בצוות המסייע של קליבלנד , ובנכונות של לברון לשחרר קצת את החבל , לנוח מספר דקות ולסמוך על האחרים . ראינו בראשית הרבע האחרון שהשמיים לא נפלו כשהמשחק שוחק בלעדיו.
    ייתכן שפילי תקלקל את התחזית שלי . טורונטו – לדעתי לא .

  22. קליבלנד חלשים השנה , הן טורונטו והן פילדלפיה אם ישחקו את המשחק שלהם אמורים לנצח אותם. חייב גפ להגיד כל הכבוד ללברון שאני בטוח שהוא יודע בפנים שאין לו שום סיכוי ללכת עד הסוף השנה ועדיין לא מוותר ונותן את הכל כל משחק.

    1. למה שיוותר? זה המורשת שלו. הוא יגיע לגמר המזרח לפחות ועדיין הפייבריט שלי לקחת את המזרח, יש לי תחושה שברט בראון לא ישכיל ליישם הגנה כפי הנדרש מולו ויסתפק בניגוב פרקט הרגיל של קובינגטון. אם פילי מביאים עליהם דאבל טים נכון בנקודות הנכונות ואגרסיבים איתו הם יכולים להוריד אותו על הברכיים בסוויפ. ההגנה של הקאבס לא יכולה להתמודד עם צלפי השלשות שלנו. האחרים יעשו במכנסיים. אמביד יסגור את הצבע, זה לא הצבע המגוכך של אינדי וטורנטו. המפתח אצל ברט בראון, שם נראה אם הוא מאמן טוב או מצויין וכזה שיכול להוביל לארץ המובטחת, שם יבחן ברט בראון, הוא אמר שהוא יחשוב על הגנה על לברון בפלייאוף אז אחרי הנצחון בעונה הסדירה על המקום השלישי שהיה הכנה מצויינת לפלייאוף.

      נראה מה הוא יעשה, פילי יכולה וצריכה לקחת את המזרח, נראה את ברט בראון ברגע האמת.

      1. הבעיה שזה ממש לא תלוי בפילי אלא בקליבלנד,הניצחון בלילה ייתן להם המון ביטחון ביחוד שהוא הושג עם תרומה משמעותית של לא מעט שחקנים.הוא קיבל שוב את לאב עם ביטחון,TT ובכלל השחקנים לדעתי קיבלו המון ביטחון מהמשחק הזה.עכשיו מצפה להם טורנטו שרק רואה את לברון וכבר מתחילה לרעוד,זאת בדיוק הסדרה לעלות את הביטחון של כל קליבלנד(כולל כל אלה שבאו מהטרייד וכרגע נראים כלום ושום דבר)ואז סדרה מול פילי שזאת תהיה הפעם הראשונה שלהם.קליבלנד שוב בגמר אבל בלי שום סיוכי לא מול גולדן וגם לא מול יוסטון

        1. לגבי פילי לא מסכים איתך. פילי לא פחות טובים, הכל זה מה יעשה המאמן. הוא חייב להוציא את הכדור מלברון, לתת לאחרים ליזום לכדרר למסור ולקלוע, אין מצב שהנגרים שלהם יעשו את זה 4 משחקים. דאבל טים אגריסבי וחכם לפני שהם בזון ולפני שלברון בזון בהתאםם להתפתחות יתן לפילי את הסידרה בקלות. כל דבר אחר כנראה לברון ינצח. צריך לתת להיל קלרקסון גי אר קורבר לנצח משחקים שלמים וסידרה, לא איזה זריקה בסוף או שניים שהם יקלעו ואנשים יתלהבו ויגידו הנה דאבל טים לא עובד. צריך בשכל וצריך להציק לו ולתקוף אותו שהוא עייף. השחקן שלו צריך לבוא לחסימות בהתקפה להעביד אותו קשה הוא יפול מהרגליים. אם בראון יעשה את 2 הדברים האלו פילי יורידו על הברכיים.

          אם כמו מקמילן יתן לו לעשות מה שבא לו, להכתיב קצב, לחדור באחד על אחד, שמירה עצלה ויתנו לו לנוח בהגנה אז הוא יתן 40 נק כל משחק וינגב את הפרקט עם פילי.

          1. את לברון אף אחד לא יעצור ולא יצליחו למנוע ממנו כדורים כי הכדור כבר אצלו. הנצחון נגד טורונטו, ואז נגד המנצחת בין בוסטון ופילי, תלוי בלאב ותומפסון.

      2. הוא יכל לוותר ולחסוך מעצמו הפסד לקבוצות יותר טובות, הרי ברור שבהרכב הנוכחי אין לו סיכוי מינימלי מול הטופ של המערב, יכל להגיד לעצמו שאין לו צוות מסייע ושאת שלו הוא עשה ואת האמת גם אף אחד לא היה אומר לו שום ביקורת על כך. מסכים בקשר לפילדלפיה, אפילו שזאת ריצה ראשונה של התותחים שלהם יש להם פה הזדמנות אולי חד פעמית שללברון אין קבוצה ברמה סביבו ובוסטון בלי 2 הסטארים שלה.

        1. ששיחקת כדורסל בשכונה ויתרת פעם ליריב? גם אם שיחקת עם נגרים? אז תחשוב לברון שרוצה להיות GOAT ורודף אחרי הראשמור נראה לך שיוותר על משחק? אתה יודע איזה בושה זה בשבילו להפסיד לאינדי או טורנטו? זה פוגע לו במורשת. אנשים היו קוטלים אותו מה זאת אומרת? את אינדי וטורנטו הוא צריך לעבור על רגל אחת. הוא מודע לזה ונלחם על זה.

          דבר שני מי ינצח בשבילו? לאב החרד? שהפלברון הפך אותו לשחקן קאץ אן שוט בלבד ומחק כל כישרון אחר אצלו? לאב כבר שכח לשחק אחרת. או פליטי יוטה סקרמנט והלייקרס? רודנני הוד? שחקן ליגה ג? שנה הבאה בקבוצה פח שהקאבס יהיו בלי לברון הוא יתן איזה 18 נק למשחק בנגרות בתחתית המזרח, או לארי נאנס? גי אר? שתופס משחק פעם ב10 משחקים? היל?

          אני עוד חשבתי שקלרקסון מוכשר ושיהפוך להיות המתנקש של לברון בפלייאוף הזה כי יש כשרון וחוצפה אבל אני רפה הבנה.

          זה הכל בסוף הןוא יצטרך לנצח לבד. פילי וטורנטו זה לא בשמיים בשבילו, זה לא גולדן או יוסטון או בוסטון עם קיירי והיוורד ואפילו אוק המגוחכים שאת הקאבס לדעתי היו מנצחים בקלות כי שחקני הקאבס אפילו יותר מפגרים משחקני אוק ולברון מאמן ברמה של סילי בילי.

          פילי זה בתולים עדיין למרות שמראים חוצפה, טורנטו זה בדיחה מהלכת, יחד עם מילווקי קבוצה ככ מיותרת בליגה, אפילו בגמר מה הם יעשו מול גולדן יוסטון? יקבלו סוויפ? הם נראה לי יותר חלשים מאינדיאנה או לפחות רכים יותר ואין להם את סטיבנסון החולה נפש חח

          1. אני משחק סתם לכיף, ללברון כל דבר נמדד, נבחן דרך מיליון זכוכיות מגדלת ונכנס למורשת. אני חושב שלאור ניסיון העבר הרבה פחות זוכרים הפסדים בשלבים מוקדמים מאשר הפסדים בגמר, אף אחד כמעט ולא מדבר על ההפסדים שלו ב2009 בגמר המזרח לאורלנדו או ב2010 לסלטיקס אבל כולם זוכרים את ההפסדים שלו לספרס ולגס. דבר שני בכושר הנוכחי של הקבוצות זאת ממש לא בושה להפסיד לטורונטו, הם היו הקבוצה העדיפה במהלך העונה ואתה בעצמך יורד על הצוות מסביבו, יש גבול גם למה שהוא מסוגל לעשות לבדו, אם דרוזן ולאורי יופיעו לסדרה טורונטו עדיפים בכל עמדה חוץ מזאת של לברון החל מהחמישייה ועד לספסל.

  23. ממש חבל שיש פה טרולים.
    ונניח שמישהו טועה, מחליף דעתו חמש עשרה פעם ביום – זה אתר ספורט, לא זירת אגרוף ואין טעם להיכנס למקומות אישיים בכלל וביקורת אישית. אם אתה לא מכבד את דעתו הספורטיבית של מישהו, אל תגיב אליו ועליו.
    להגיד על מישהו ברמה האישית? גם כשאתה מסתתר מאחורי כינוי, לך בבית, תיקח מחברת ותעשה חשבון נפש ותבדוק איך הגעת למצב כזה שאתה מתייחס בצורה כזו לאדם שמתוך אהבת הספורט הקים אתר לתפארת.

  24. יפה מנחם!

    ההוראה של לברון לפתוח עם טריסטאן בעצם הצילה אותם.
    פיספסת אתמול את המחצית הראשונה בגדול.

    לברון עם תצוגה אישית שעולה על כל דבר שמייקל הביא בשיא.

  25. תודה מנחם.
    אמרתי כל הדרך, התערבתי על בירה, ואני חוזר על זה שוב – קליבלנד לא תעבור את טורונטו. זה כדורסל, לא כדורגל, אין ניסים בסדרה. טורונטו עשתה את כל הדברי הנכונים, שמרה על השלד שעבר קרבות פלייאוף ואכזבות – אך התחשל; חיזקה מאוד את הספסל – תנאי להצלחה בפלייאוף; ומחזיקה ביתרון הביתיות, מה עוד שהיא קבוצה מאוד ביתית.
    לקליבלנד אין את הכלים. נתחיל מהסוף – המוטרדים מבוהלים ולא מתפקדים בחלק ההתקפי (קלארקסון, נאנס, הוד) – אי אפשר לצפות מהם לתפוקה יציבה. המסייעים הוותיקים לא יציבים – לאב אתמול קלע בקלאץ' אבל הסלים שלו היו מחוץ לקשת ונראו קצת פוקסים. ברחבה ראו שהוא חסר ביטחון לחלוטין. בטורונטו יחכו לו עצים גדולים (איבקה, ולאנצ'יונאס). קורבר יצטרכו לעמול קשה מול דרוזן, לא יודע כמה כוח יישאר להם כדי לקלוע.
    ונשאר לברון – ראינו אתמול איך הוא מתחיל ואיך הוא מסיים – בחצי השני הוא לא עמד על הרגליים. נגד אולדיפו, קוליסון ובוגדנוביץ' הקטנטנים/איטיים/רזים – זה מספיק (גם את סטיבנסון הוא פירפר בחצי הראשון) – מול החבר'ה מטורונטו – אני בספק גדול. טיולים לא יהיו שם.
    ומילה על בוגדנוביץ' אתמול – לא מובן לי איך שחקנים מגיעים למשחק הכי חשוב בעונה ולא מסוגלים לעשות סל. אותו הסיפור עם ג'ורג' באוק' סיטי. בסופו של יום – צריך נקודות כדי לנצח ואם סקורר מרכזי שלך מסיים עם חד ספרתי – אין לך ממש סיכוי.
    זה לא יקרה לדרוזן, גם לא ללאורי. טורונטו ב-6

    1. דה שוט , בחצי השני הוא לא עמד על הרגליים כי לא היתה לו ממש ברירה אחרת , כי הוא ידע שאם הוא לא ייתן את כל כולו במחצית הראשונה כדי ליצור מרווח מחיה לקאבס , מה שאכן הצליח (הקאבס סיימו את המחצית ביתרון 11) אז היה סיכוי גדול שזה היה מאוחר מדי עבורם. ועדיין עם כל זה שראו עליו שהוא באמת היה עייף , הוא המשיך להיות יעיל בטירוף עם ניהול משחק חכם וכמובן עם 8 נק' סופר חשובות בסוף הרבע השלישי שנתנו פוש לקאבס.חוצמיזה שזה משחק 7 , אין דרך חזרה.. אין ספק שטיירון לו חייב לתת את הדעת ברצינות , איך להוריד קצת דקות ללברון כדי להפיק ממנו את המקסימום. אבל אין מצב שהקאבס לא עוברים את הראפטורס. אני באמת מאמין שהצוות ה"מפגע" שלהם יתאפסו על עצמם בסידרה מול טורונטו.

      1. בדיוק. הסגירת מחצית של הקאבס היה ההבדל לעומת הסגירת מחצית של אוק ביוטה. זה למה הקאבס המשיכו ואוק עפו באותו משחק. גם קאבס ואוק שלטו במחציות הבעיה שאוק ירדה בשיוויון והקאבס ביתרון 11 וזה נתן להם את האוויר לסוף. וגם זה שלאב נזכר לקלוע

    2. קאבס ב-6 בקלות, דרוזן ולאורי כבר בהתקף חרדה והגורל של טורנטו עפי גיא וברוך תלוי במישהו בשם ון וליט 🙂

      המלך צוחק, צפה להצגות של 40 נק ולניגובי פרקט. הייתי מתערב איתך אבל לברון משחק עם שחקנים טפשים בלי מוח כמו אוק למרות שאין כמו כרמלו ככה שהם גם יכולים לפשל יותר ממה שפישלו מול אינדי אז לא אסתכן.

      חוץ מזה אני מכין את ההתערבות שלי לגיא אם פילי וטורנטו יפגשו.

          1. + 100
            חחח
            לא יכולת לצפות 2-16
            לא יהיו ניגובי פרקט חבריקו – נגמר הסיפור של קליבלנד. אף אחד לא יתעורר פתאום, זה רק באגדות. כרמלו התעורר? לילארד התאפס על עצמו? טאונס התעורר? וויגינס? מישהו ב-ס״א לא היה זקן?
            טורונטו ב-6, זאת סדרה סגורה

          2. 4-2 לליליארד

            4-1 לראסל

            אמרתי לך רפה הבנה, הקטע שאצלי הרפות זה בחינם ראסל וליליארד עולים 70 מיליון דולר הרפות שלהם.

            אבל מלך רפי ההבנה זה סילי בילי מועסק ב-10 מיליון דולר.

            פרסטי מגאון הפך לרפה הבנה אחרי מה שמלו עשה ומלו הוא הגאון האמיתי הוציא 26 ו-27 מיליון דולר בתרומת ליאור אליהו.

            אני בחרתי במורי ממנגר העונה, אבל זה טעות מנגר העונה זה המנגר של הניקס!!!! להצליח להעיף חוזה כזה של כרמלו זה גאון הדור

          3. שמעון, כולם טועים. אם לא, לא הייתה קיימת תעשיית ההימורים…

            ואני חייב לציין, שאני מאוד מעריך שאתה משמיע את דעתך נחרצות, ולא מתחבא מאחורי חצאי אמירות.

            דבר אחד קטן –
            קבוצות הפלייאוף, אין ביניהן סמרטוטים. הפייסרס הפסידו, אבל נתנו הרבה יותר ממה שמישהו האמין לפני העונה.
            הרי זה נטו חוסר מזל לקבל את לברון בסיבוב הראשון, כאשר הפייסרס סיימו את העונה במקום ה-5.
            גם פורטלנד והת'אנדר –
            עד כמה היו קרובים הת'אנדר מלהגיע למשחק 7 באוקלהומה סיטי? שריקה של שופט (לא שאני מאשים את השופטים).
            עד כמה היו צמודים 2 המשחקים הראשונים בסדרה בין פורטלנד לפליקנס.
            היה וטורנטו יפסידו לקאבס,
            זה לא בגלל שהם "סמרטוטים".
            היה והקאבס יפסידו לטורונטו,
            זה לא בגלל שהם פגשו נגרים.
            זה בגלל שכאשר 2 קבוצות נפגשות, יכולה לצאת מהסדרה ביניהן רק מנצחת אחת.

            אני מוכן להתערבות, כאן ועכשיו, שבסדרה בין טורונטו לקאבס יהיו 6 או 7 משחקים.
            מה שאומר שאם יש 4 – או 5 משחקים (ולא משנה לטובת מי),
            אתה מנצח.

          4. גיא זה הדיבור שלי והסלנג שלי אם לא הבנת עד עכשיו. הרי כל הליגה בעצם נגרים 🙂

            אני סתם אוהב להשתמש במינוחים האלו מימים ימימה, לא באמת כל מי שאני קורא לו נגר הוא נגר. נגרים אמיתיים הופיעו אצלי בנגרייה.

            אני לפעמים אוהב לצחוק ולרדת על שחקנים, לא צריך לקחת באמת קשה. אני תוך כדי משחק נהנה לצחוק.

            מה יש לי לפחד להביע את דעתי? יודע כמה פעמים טעיתי? מיליון פעם. אבל צדקתי יותר 🙂 כמו המאזן של אוק, קצת יותר.

            אין מצב אני מתערב על טורנטו אמרתי גם לדה שוט, אני לא שם כפי בידי לברון ובטח שלא בידי לאב הוד ונאנס.

            חכה בסבלנות לפילי

          5. אני לא כתבתי את מה שכתבתי כביקורת על השופטים (וגם ציינתי זאת בתגובה), אלא כהסבר לעד כמה קרובה הייתה הסדרה.

          6. גיא – תגובה מעולה על כל ״הסמרטוטים״ וכו׳
            כולם שם שחקני על והרבה נקבע במזל. מה שכן – השפה של שמעון משעשעת אז בינתיים סבבה. רק שיישאר בתחום סביר.

        1. יהיה לך הזדמנות להרוויח בורגר אם טורנטו ופילי יצלחו את דרכם. הבטחתי לך. אני רק רוצה לראות שאין פציעות וכלום לפני הסידרה במידה ותהיה.

          בבראקט גמר מזרח אצלי זה פילי קאבס וגמר מערב גולדן אוק

          גמר קאבס גולדן וגולדן אלופה בסוויפ

          1. מצבך טוב משלי שמעון ,אני כמוך רק המרתי על אוק' אלופה בסוף.
            כמה טמבל יכולתי להיות להמר על הצ'יטה, האמת שזו בעיקר הייתה משאלת לב

    3. "זה לא יקרה לדרוזן גם לא ללאורי טורונטו ב6" אם יש שחקן שיש לו מסורת של היעלמויות בפלייאוף קל וחומר מול לברון זה דרוזן וודאי לאורי
      מול וושינגטון הם התקשו מאד[כן אשכרה ראיתי את הסדרה הזו}

      בכל מקרה אני אחרי אתמול לא יתחלחל כשמישהו ישים את לברון לפני קובי, צורב בגרון אבל צריך להוריד את הראש בפני העובדות.

      אגב דה שוט בלהט אחד הבלוגים החיים התערבנו על מסעדת יוקרה בתל אביב שאוק' תפסיד אז שניה אני נכנס להארץ למצוא משהו מומלץ וחוזר
      סתם לטעות זה זה אנושי לסלוח זה בסיסי.

      1. לא זכור לי – הפסדתי לכדור הרעם ואני עכשיו ראש בראש עם גיא. תביא מראה מקום.
        לגבי דרוזן – הוא עלה מדרגה, גם איזיאה ומייקל ניגפו בתחילת דרכם; הוא יפתיע אותך.

        1. קרה באחד הבלוגים
          אין לי כוח לפלס את הדרך בכל ערמות החרא והרפש של הבלוג החי זה יום מאד מלוכלך בבלוג.
          הכל טוב! אני ייצא עם אשתי.
          אני בספורטק בתל אביב ביום שלישי אם זה אתה רוצה במקום מסעדה…

          1. חחח…
            תבלה עם אשתך, זה חשוב
            אשתי מיואשת ממני – טוענת שאני אוהב את ראס ואת כרמלו יותר ממנה. לך תסביר את עצמך…
            יאללה, לפחות שדוראנט יפצה אותנו על עגמת הנפש.

  26. 1-4 לטורונטו. מאמץ על של לברון ופיק ברכיים תהגרשות, אולי 2-4 לטורונטו. ההבדלים עצומים, העומק יכריע, ויש לה גם ביתיות

    וטוב ללברון ככה. לא יספרו לו עוד הפסד בגמר, עדיף כמו מייקל להפסיד לפני. יהיו לו כל הסיבות בעולם לעבור לקבוצה קונטנדרית, לא ברור מי יכולה מבחינת תקרת שכר אבל ללברון בכושר הנוכחי לא אומרים לא, אם אתה שפוי ולא הייטר.

  27. ראית אתמול את טריסטאן? זה היה אחד הניסים הגדולים שראיתי בפליאוף.

    לטורונטו אין גארדים מהירים כמו קוליסון ואלדיפו.
    מבחינת מאצ'אפ בהגנה לקליבלנד יהיה יותר קל לשמור אותם.

      1. מנחם הוא מענטש ומבין גדול. שלא תפגעו חלילה

        לפעמים הוא נגרר אחרי העדר אבל בהרבה מקרים הוא צודק ומנסה לתקן רפי הבנה בכוונה טובה.

        1. תאמין לי שאני לא נפגע, רק אומר שחבל לרדת על מגיבים שחושבים אחרת במיוחד כשהוא טועה או משנה את דעתו (שזה כמובן לגיטימי).

  28. תודה רבה דוקטור. אינדיאנה השיגה יותר ממה שציפיתי ממנה להשיג, ומגיעות לה מחמאות רבות, אבל קליבלנד תיבחן מול קבוצות טובות יותר.
    אמש, בזכות השעות הנורמליות, הבנתי מדוע יש כאלה שנמנעים להיכנס לבלוג החי במהלך הפליאוף. נקווה שהשפיות, והאדיבות (רציתי לכתוב נימוס, אבל זו מילה גסה אצלנו הישראלים) ישובו בקרוב

  29. הסטטיסטיקה האמיתית והחשובה, היא שבפלייאוף מצליחות קבוצות מנוסות, שרצות מספר שנים ביחד, עם כישרון מספיק. יש איזה גבול שמעבר לו אי אפשר להיתלות רק באיכות השחקנים, והוא מגיע בד"כ כשמתעמתים עם קבוצה שווה בכוח.
    בגלל נ"ל, לו פתח עם השחקנים הותיקים ששיחקו כבר יחד, ובגלל זה המועמדות האמיתיות ללכת עד הסוף הן ג"ס ויוסטון.
    קליבלנד החליפה את הקבוצה באמצע השנה, והדבר ניכר, הם לא מצליחים למצות את היכולת של החדשים.
    כמובן, יש יוצאים מן הכלל, והתקווה (הקלושה) שלי היא שפילי היא כזו.

    1. צודק.
      מה שמעניין זה הסיפור של היוצאות מן הכלל.
      יש את פילי של מוזס מלון, וד"ר ג'יי. הם נתנו עונה מדהימה, כבר בעונתו הראשונה של מוזס במדי הסיקסרס ("פו, פו, פו…")

      ומצד שני, יש את הסלטיקס ב-2008 , שדווקא העובדה שהם התקשו בסיבובים הראשונים (7 משחקים מול אטלנטה, ואז 7 משחקים מול הקאבס), עזרה להם "לצמוח", ולהגיע לפיינלס בכושר שיא.

      1. זה למה אני רציתי מיאמי בוסטון קאבס, זה יכין אותנו הכי טוב עם כל הטריקים, המכות, האגרסיביות והשיפוט מול כוכבים גם, נהיה מוכנים מנטלית להכל. קבוצות אחרות לא יכינו אותנו למעמד.

          1. עם כל הכבוד אלו קבוצות של סיבוב ראשון-שני במערב שיכולות לקחת את המזרח. אם יש קבוצה במזרח שתקח שני משחקים מג"ס או יוסטון דבר איתי

          2. אני לא מסכים,עזוב כישרון בצד.
            סוויפ למדורגת 3? אנטוניו נראו כמו קבוצת ג'י ליג ומינסוטה גם הפסידה בקלות.
            סדרות חד צדדיות במערב. קשה לי לקרוא לזה הכנה.

            כשאתה רואה קבוצה מוגבלת ומרביצה כמו מיאמי במזרח, אתה לומד שיש דרך להפסיד גם אם פערי הכישרון גדולים.

      2. שביב התקוה היחיד של קליבלנד, הן אותן חמש דקות בתחילת הרבע הרביעי וקצת בסוף השלישי, שבהן היל הראה מנהיגות, ולאב שיחק כמו גו טו גאי, והקבוצה הצליחה להחזיק יתרון. לברון נשאר על הספסל לכמה דקות מאד חשובות, וכמו שכבר הזכירו, עשה מה שאפשר כדי להעצים אותם בראיונות.
        אם הם מצליחים לייצר ספסל, לקליבלנד יש סיכוי להגיע עד הגמר.

  30. עם כל הכבוד לפילי הצעירים ורוזן המרשים.

    אני לא מסכים שקליבלנד הם אנדרדוג. הקבוצה לנצח במזרח היא עדיין לברון והקאבלירס.

  31. אחרי המשחק של אתמול לתחושתי טורונטו תעבור את קליבלנד,

    קליבלנד היא לא קבוצה, זה לברון וכל השאר, כאשר בתוך כל השאר יש את השחקנים החדשים שנראים ממש לא מחוברים, אני מדבר על הוד, נאנס וקלארקסוון, ראיתי אפס כימיה בינם לבין שאר הקבוצה, כל אחד מהם מקבל כדור ומנסה להוכיח את עצמו, שום שטף בריא של משחק קבוצתי.

  32. בשביל טורונטו עם הסגל הנוכחי בראשות לאורי-דרוזן זו השנה האחרונה שתהיה להם הזדמנות להגיע לגמר הנבא.שנה הבאה פילי תתחזק בעוד סופרסטאר בעמדת הסמול פוןרד(לברון קוואי או במינימום פול גורג בוסטון תבריא ותעשה עוד שיפצורים אחרונים ולאורי לא הופך לצעיר יותר).בגלל זה הסדרה מול קליבלנד כל כך מעניינת אותי.מבחינת החמישייה הם בנויים לכאן ועכשיו ומבחינת הספסל לעתיד.מבחינת יכולת הם אמורים לעבור את קליבלנד אבל ספורט הוא גם עניין מנטלי ושם הם נופלים שוב ושוב מול לברון.הסדרה שאני הכי מחכה לה

    1. פילי יעשו טעות איומה אם יקחו את קיצור הדרך ויביאו סופרסטאר כמו לברון לקבוצה.
      יש להם בובה של קבוצה שצריכה לצמוח רק עוד קצת כדי להשתלט על הליגה תוך 2-3 עונות.
      למה הם צריכים השתלטות עויינת ע"י מי שספק אם עכשיו מחזיק קבוצה טובה יותר
      את התוספות שיש להשלים צריך לבחור בפינצטה, בהתאם לאופי השחקן או למרקם החברתי הצעיר של הקבוצה.
      אני לא חושב שלברון או פול רלוונטים.
      לגבי קאווי, המחיר גבוה מדי. הם יצטרכו לתת תמורה יקרה מדי והחתול בשק שותק מדי

      1. אני מעדיף את קליי על לברון, קאווי וגורג. הייתי לוקח אותו לפניהם.

        זה לא קיצור דרך. אתה לא אומר לא למייקל גורדן. לברון זה 2 טבעות והבאת ווינריות עם כל הצרות שהוא יביא. אחריו סימונס ואמביד ישארו עדיין צעירים וטובים. במה הוא יפגע?

        נכון הוא יביא את האני ואני שלו והפאסיב אגרסיב אבל לדעתי הוא לא יגע הרבה בכדור בפילי ויהפוך לסקורר יתנו לו כדורים במקומות הנוחים. הוא יודע לנוע שצריך ויסתגל.

      2. אני גם חושב שלברון הוא אופציה פחות טובה לפילי כדי לזכות באליפות מבחינת סגנון המשחק שלו שהוא חייב את הכדור ומהר מאד הוא יגלה שלמרות יחסיו הטובים שלו עם סימונס,סימונס והמביש הם לא הפאן בויז הקבועים של לברון מהמזרח סטייל פול גורג.הם הדור החדש והם מיוחדים ולברון יבין מהר מאד שפה זה לא קווין לאב ושאר הנתינים.עדיין גם עם לברון הם אמורים להגיע לגמר מזרח מול בוסטון. אבל לא יקחו אליפות אלא אם לברון יחליט להוריד מהאגו של עצמו בגיל המבוגר ולהיות הסייד קיק של סימונס ואמביד.דווקא קוואי הוא האופציה הכי טובה אבל פילי יצטרכו לוותר על כמה שחקנים בשבילו.אם זה רק פוחת קובינגטון ובחירות דראפט אז פילי לא תיפגע אבל אם יוסיפו עוד שחקנים לדוגמא סאריץ זה כבר יתחיל לפגוע בהם.לגבי קליי תומפסון כמו ששמעון אמר גם אני יצא לי לחשוב על זה לא מעט.אומנם הוא שחקן חופשי רק עוד שנה אז זה כרגע לא רלוונטי אבל הוא מתאים בול לפילי

        1. לכל מי שבונה על הטוסטר בעוד שנה – תשכחו מזה . הוא יאריך חוזה במפרץ . והוא גם יתפשר לשם כך על כסף אם יבקשו ממנו יפה – ובטוח שיבקשו.
          בלי בייבי פייס , טוסטר או דונקי השושלת מסתיימת – ומספיק שאחד הולך . שלושתם ביחד הליבה של הקבוצה.

          1. יש שאלה אחת, שאפילו גדולי אוהדי הקבוצה לא יודעים את התשובה עבורה –
            עד כמה עמוק מוכן בעלי הקבוצה להכניס את היד לכיס?
            בלי החוזה של דוראנט, לשנה הבאה, הפיירול של גולדן סטייט עומד על 103 מיליון עבור 8 שחקנים חתומים.
            השמועות מדברות על חוזה של משהו כמו 30 מיליון עבור דוראנט,
            כך שסך המשכורות מטפס ל-133 מיליון.
            גם אם כל שאר השחקנים שמסיימים חוזה חותמים על מינימום,
            הפיירול צומח ל-143 מיליון.
            זה 20 מיליון מעל רף המס. ובגלל שגולדן סטייט הם "עבריינים חוזרים", המס שהם משלמים על כל דולר חריגה הוא אסטרונומי.
            משהו כמו 80 מיליון.
            ואז יגיע חידוש החוזה של קליי.
            קליי יהיה זכאי לחוזה של יותר מ-30 מיליון, אבל נגיד והוא נותן לקבוצה "הנחת בעלים", ומסתפק בתוספת צנועה של 5 מיליון, אז עדיין המס שגולדן סטייט ישלמו יקפוץ למשהו כמו 100 מיליון.

            (מראש – ט.ל.ח
            הסכומים שאני כותב הם מהזיכרון, אבל לדעתי, גם אם יש כמה טעויות שמנפחות את הסכום, אין מצב שקליי נשאר, ודוראנט מעריך חוזה, בלי שגולדן סטייט משלמים 80+ מיליון. אני בהמשך אכנס לעובי הקורה)

        2. לברון לא יהיה הסייד קיק של סימונס ואמביד כי גם עונה הבאה לברון יהיה שחקן טוב מהם, הוא פשוט יצטרך לדעת הרבה בכדור כי סימונס ימשיך כפי שהוא ולעשות מה שהוא עושה עם פחות כדרורים ומשחק פחות עומד, אני לא חושב שיהיה בעיה בזה ללברון ולהיפך הוא יוכל לנוח הרבה יותר ולהוריד מהעומס, יהיה יותר רענן בהתקפה ואפילו יעז לעשות הגנה. אני לא רואה מצב שיתנו ללברון לצמצם לסימונס החזקת כדור. אם לברון יגיע הוא יהיה מודע לזה והחלטה שלו אם מתאים לו. לברון יכול לעשות מלא נקודות בהתקפות מהירות ושהוא מתמקדם בפוסט, הוא עדיין רומס את כולם באחד על אחד.
          זה יצריך עבודה של מאמן.

          1. גיא
            אם כבר מדברים על הכיס העמוק של ג"ס מעניין הנתןנחם הכלכליים של ג"ס, היא קבוצה רווחית?
            כלומר יתכן והיא מכסה את עלויות המס?

          2. אחרי עונת האליפות של 15', ועונת שבירת השיאים של 16', גולדן סטייט היו ברווח של 90 מיליון. (לפי ESPN).
            משכורות בגובה של 140+ מיליון, יצמצמו את שורת הרווח ל-50 מיליון. לפני מס מותרות.

            גולדן סטייט יודעים מה הם עושים.
            אני לא אופתע אם הם כן יכניסו את היד לכיס בשביל להשאיר את קליי,
            היות והם חייבים להישאר בפרופיל גבוה לאור המעבר לסן פרנסיסקו.

            הפואנטה שלי היא שמה שמתרחש במפרץ, הוא –
            א. חסר תקדים (בצורה חיובית. אני לא זוכר קבוצה שנוהלה כלכלית בדרך כל כך מרשימה).
            ב. מסקרן. מסקרן לראות איך מצליחים לשמור כל כך הרבה שחקנים מצוינים מרוצים,
            איך משכנעים את קליי להרוויח (לפחות) 10 מיליון פחות מקרי,
            איך משכנעים את גרין להסכים גם הוא לתוספת משמעותית לשכרו.

            חלק מהיופי בליגה –
            לא משעמם, גם כאשר לא משחקים גדורסל.

          3. אז מה שאתה אומר בעצם זה שפחות מדובר בכמה הבעלים יסכימו להוציא מהכיס, ויותר בכמה הם יסכימו פחות להכניס לשם ברגע זה.

          4. לא מדויק. לא ברור עדיין מה יהיו ההכנסות ב-18' וב-19',
            אבל נגיד והם יצמחו ב-10 מיליון –
            עדיין בחישוב שכולל את הקפיצה בסך המשכורות (40 מיליון), ואת תשלום מס המותרות (נגיד 80 מיליון),
            יוצא שגולדן סטייט מפסידים משהו כמו 20 מיליון.
            וזה בחישוב שמרני במיוחד של גובה המשכורות של גולדן סטייט,
            וחישוב בחסר של גובה מס המותרות שהם משלמים,
            לצד הגדלה של כמות ההכנסות הצפויות ב-10 מיליון.

          5. אגב גיא, אתה לא לוקח בחשבון בכלל את העליה בערך הקבוצה שהיא גם רווח לבעלים שנכנס לשיקולים שלו אם להוציא או לא

          6. אני עדיין בעד לשלוח את ג'ון נאש לחפש.
            בעלים של קבוצה שמבקש ומקבל מהשחקנים הנחות במשכורות, ומצד שני הקבוצה ברווח, לפי דבריך, של 140 מיליון בשנתיים, אני מצפה ממנו שיסכים "להפסיד" את ה-20-30 האלה.
            ועוד יש את שאר הרווחים שלא קשורים לכדורסל כמו שאיש הראה.

          7. איש,
            א. אתה צודק. זה לא שבעלי הקבוצות בכלל, ובעלי גולדן סטייט בפרט, מופסדים. ע"ע הרווחים העצומים של כל מי שמימש נכסים לאחרונה.

            אבל –

            עליית ערך קבוצה, זה אחלה והכל, אבל זה לא משלם את הצ'ק של 50 מיליון שצריך להוציא בסוף העונה (אחרי התבוננות נוסת במספרים, הפער בין הרווח האחרון שדווח, לבין ההוצאה של משכורות + מס, בעונה הקרובה, הוא 50 מיליון).

            כאמור –
            אם יש קבוצה שהתנהלותה הכלכלית היא ללא רבב,
            זו גולדן סטייט.

          8. גם הרווח המדווח הזה שעל גביו אנחנו עושים ספקולציות הינו רווח מאופרציות כדורסל בלבד ולא אומר לנו דבר על מה קורה מסביב לזה.

            לרוב הבעלים בליגה בעיות נזילות כאלה הם נון אישו.

        3. לגבי קאווי- אתם שוכחים שהערך שלו לא גבוה. עוד שנה הוא בחינם על המדף, אף קבוצה לא תציע עליו הרבה, חכו ותראו.

          קאווי ילך לאיפה שהוא רוצה ואין לספרס מה לעשות עם זה, הוא יכול לא להאריך חוזה, הוא מחזיק את הספרס בביצים.

          הכי טוב לספרס להעביר אותו לבוסטון ואחכ לפילי ואז לליקרס לפי מה שהם יכולים להוציא מהם אבל זה תלוי בהסכמת קאווי להאריך את החוזה שלו כחלק מהטרייד.

          .

          1. בערך 70 מיליון הבדלים.
            אין חוזה פרסום שיכסה על ההבדל הזה.
            מה שכן, אין לו שום בעיה לחתום ואז לדרוש טרייד.

  33. באמת שאני לא מבין על מה אתה מדבר.
    קליבלנד נראים זוועה.
    אין שום תחכום במשחק שלהם, אין תרגילים, אין טיפה של אינטלגנציית כדורסל.
    זה מרגיז אגב, כי לברון אחד השחקנים היותר אינטלגנטים שיש.
    חוץ מלברון אין אחד שנותן תפוקה יציבה.

    הם עברו בקושי קבוצה נחותה, זה לקח להם 7 משחקים, כשלברון בן ה33 משחק 45 דקות כל ערב.
    אין שום סיכוי שהם מגיעים לגמר, ואם איכשהו יקרה נס והם כן יגיעו, לברון יקבל פלאשבקים לסוויפ המביך שהוא קיבל לפני עשור מהספרס, כי תהיה שם שחיטה כשרה.

  34. זה יהיה אירוני אם סוף סוף טורונטו יצליחו לנצח את הנמסיס שלהם לברון ואז תבוא פילי הצעירה ותדיח אותם ושוב הם לא יגיעו לגמר הכללי.

    1. יודע מה אירוני?

      אליאסובה מרוויח 502,328 דולר לעונה, בלינלי מרוויח 776,217 דולר לעונה.

      אמיר גונסון מרוויח 11 מיליון, גאריד ביילס מרוויח 9 מיליון.

      צריך פיס בחיים

      https://www.basketball-reference.com/contracts/PHI.html

      המצב שלנו חלומי מבחינת שכר שחקנים. אמביד קופץ מ6 מיליון ל25 מיליון עונה הבאה.

          1. התכנית לשנה הבאה היא שהם חותמים חוזה לשנה אחת 8 מיליון בקבוצת אין פליאוף. מנופנפים לקראת מרץ, וחוזרים לפילי לסגור את העונה ולפליאוף על פירורים.

  35. סתם ספקולציה
    אם החוזה של דוראנט גבוה מידי לג"ס יש טרייד מדהים עליו, קוואי לג"ס דוראנט לספרס ,אוהדי הספרס יקפצו וודאי אבל אוהדי ג"ס מעניין לשמוע את את דעתם כי פה יש כמה מהם שלא אוהבים את הסגנון היחידי שלו שלא מתאים לסגנון הקבוצתי של ג"ס קוואי מהבחינה הזו מגיע ממקום קבוצתי.
    מעניין.

    1. אני לא רואה מצב בו זה מתרחש.
      דוראנט יוצא מהחוזה שלו בקיץ הקרוב, במטרה לחתום מחדש.
      אני לא רואה איך משכנעים אותו לוותר על היציאה מהחוזה הקיים רק בשביל שיוכלו להעביר אותו בטרייד לספרס.
      וגם אם מתברר שלשחק בספרס זו שאיפה נסתרת של דוראנט,
      אני לא מבין למה לו לתת הנחה לספרס
      (אם דוראנט יוצא מהחוזה, גולדן סטייט לא יכולים להעביר אותו בסיין אנד טרייד, בגלל שהם קבוצה משלמת מס)

  36. אוקיי לא טרייד אבל זה תלוי בג"ס, אם תרצה את קאווי {בהנחה של כשלון מול יוסטון בגמר} הם פשוט לא חותמים עם דוראנט והספרס ירצו את דוראנט זה משהו שיכול בהחלט לרקום עור וגידים?

    1. אני לא מייצג את כל אוהדי הלוחמים . אבל אם אנחנו מקבלים את קוואי של לפני שנה ושנתיים , אני מוכן להחלפה הזאת . כמובן שזה מעולם לא יקרה , גם כי זה לא יוצע , גם כי KD וג"ס לא ירצו לצאת מחוזה , וגם כי לקחת עכשיו את קוואי זה לקבל חתול בשק .

      אגב , בהרכב מלא של לוחמים , ללא פצועים מהקווארטט ( כשסטף כמובן חוזר לכושר סביר) , ההנחה שלך לא מחזיקה לדעתי מים , ולכן הכל תיאורטי .

  37. לאף אחד אפילו לא מפריע הדיבור הכה שליו וטבעי על מעבר ללברון עוד קבוצה שתיצור סופר-טים? (פילי יחד עם קוואי??) לא מבין את הקטע הזה.

      1. לא יודע אילו אנשים. אצלי הוא היה מקום 7 במקסימום. כל אחד והעולם שלו. באמת היית מעדיף את קאווי על דוראנט??

        1. וגם היום שזה הכי לא פופולרי לברון דיויס ראסל הארדן דוראנט וקרי אני לוקח בכל יום בכל זמן בכל יקום ובכל רגע לפני קאווי.

          1. בימים אלו לא קל להיות עם ראס שעבר ניגוב ייבוש פרקט אבל אני שומר לו נאמנות. אצלי הוא עדיין מקום 3 אחרי קרי ודוראנט. למעשה קרי דוראנט ראס הארדן לברון דיוויס קאווי קיירי קליי ליליארד זו העשרייה שלי לפי הסדר היום. כאילו אם היה היום דראפט זה הבחירות טופ 10 שלי לבנות קבוצה מסביב לשנה הקרובה בלבד. לטווח רחוק אני בוחר סימונס בחירה 1 ויאניס 2.

        2. אילו אנשים ? מרבית הפרשנים באמריקה , וגם מרבית המגיבים בהופס.
          לא חוכמה להגיד מה שאתה אומר עכשיו. . ברור שהיום הערך שלו בשוק ירד מאוד .

  38. מנחם לא שאתה צריך חיזוק ממני
    אבל אמר מי שאמר פעם ש-רק חמור אינו משנה את דעתו
    אז ב"ה חמורים אנחנו לא

  39. מנחם אני לא יודע אם אתה מחפש רייטינג או באמת משנה את דעתך כל יום.

    על הנייר טורונטו צריכה לעבור את קליבלנד ב5 משחקים לכל היותר.
    בפועל, מעטים האנשים שיהמרו עליהם בסדרת סיבוב שני מול כל קבוצה שלא תהיה.

    איבאקה יכול וצריך לחסל את לאב.
    יש להם מספיק שחקנים לרוץ אחרי קורבר וסמית בחסימות.
    יש להם מספיק גופות לשים על לברון בניגוד לאינדיאנה, ומי שישמור על לברון לא יצטרך לשאת בנטל התקפי כמו בוגדנוביץ', לא שיעצרו את לברון אבל לאורי ודהרוזן לא יצטרכו להתעייף עליו.

    באמת שלקליבלנד אין שום דבר מיוחד להציע, ועדיין היעדר שומרים טובים במזרח מטה סדרות בבירור לטובת לברון.

    אם טורונטו יקחו את 2 המשחקים בבית, הם ינצחו את הסדרה.
    אם הם יפסידו אחד מהם, נצטרך לראות משהו מאוד לא אופייני מקבוצה לאטחית קנדית שכזו כדי להפוך את הסדרה.
    וכמובן, אם יפסידו 2 בבית בכלל אין מה לדבר.

    אני חושב שהביתיות, שסידרה להם צמד משחקים בבית בפתיחה היא לרעתם. גם אינדיאנה פישלה כשחובת ההוכחה היתה עליה כשהפכה להיות פייבוריטית או לכל הפחות שווה בסדרה.
    זו גם הסיבה שפילדלפיה/בוסטון לא יגיעו פייהוריטיות מוחלטות. כשאין לך שחקנים שרגילים להצלחות, להתחרות בשלבים המאוחרים, אז אתה נראה בהתאם.

  40. קליבלנד 4-0 על הראפטורס תרשמו…
    ג׳ון וול מסתמן כאחד הדושבאגים הגדולים בליגה, לא סופרסטאר ולא בטיח.. שחקן בלתי נסבל הוא ופול גורג שילכו לחפש.. והיחסים שכתבת לא יודע אם מדויקיים כל כך, גם לייקרס לדעתי גבוה ברשימה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט