מעורב הופס לשבת / מנחם לס

 

1. אני לא חושב שהפייסרס קראו אותי, אבל הם עשו בדיוק מה שהמלצתי

 

הפייסרס השפילו היום את הקאבס בגלל שלושה דברים:

  1. הם שמרו מצויין על לברון עם עזרה משחקן שני בעת שפרץ, עד שהוא ויתר על הכניסות ועל המשחק.

2. הם נעו ללא הפסד בהתקפה, ולשינוי קוליסון לקח את השליטה על המשחק.

3. בגלל שקוליסון היה האדם שהחזיק בכדור – אבל בתנועה ולא עמידה – לאולדיפו היה זמן, אנרגיה, וחופשיות לחזור שוב לגדולתו, ואז גם השלשות נפלו.

בשלושת המשחקים לפני הערב אולפידו ניסה לעשות הכל: גם לחדור, גם לרכז, וגם לנסות לקלוע. הוא גם ניסה לעשות יותר מדי לבד. וככל שלא הלך לו, הוא ניסה יותר. וככל שניסה יותר הוא פישל יותר. היו ממש עשרות פעמים שהוא עמד עם הכדור כשהשניות עוברות, כשהוא מחכה לחסימה טובה או פתח שלו היו, ואז הוא הכריח כניסה עצמית שנכשלה.

הערב דארן קוליסון היה זה שהיה הבוס של הקבוצה. אולדיפו היה המוציא לפועל, השוטינג גארד שהוא אמור להיות.

איזה משחק חם היה זה בתחילה, לפני שהפייסרס ברחה ולא הסתכלה יותר אחורה. דם התערבב עם זיעה.  הצלחה עם ייאוש.

הפייסרס עלתה עם החלטה שהיא לא הולכת להפסיד את המשחק הזה.

אם היה צריך להיות דם כדי להגיע למשחק השביעי אחרי ששני הפסדים רצופים איימו לשולחם לחופשת קיץ, אז היה דם (פאול על לברון, אבל לא פלייגרנט).

אני הייתי בטוח שכמו כריש, לברון יריח דם ויתחיל לאכות אנשים. במקום זה הדם כאילו חיסל אותו. הפציעה לא גרעה מאומה פיזית ממנו, אבל אני משוכנע שקרה לו משהו מנטלי כי מאותו רגע ואילך הוא אמנם קבר שתי שלשות, אבל הפך לשחקן פסיבי המעדיף למסור מאשר להכריח כניסות וסלים או פאולים. אולי גם העצירות שעשו עליו שומאריו שוב ושוב הוציאו לו את החשק והאוויר, ואולי בתת הכרה משהו אצלו אמר, "נעשה זאת בבית".

אבל עם אולדיפו כפי שהיה הערב, והצורה שכל שחקני אינדיאנה שיחקו – כולל הרול פליירס – לברון לוקח צ'אנס עצום בויתור על משחק הערב עם תקווה לעתיד טוב יותר.

למעשה ייתכן שלברון חוסל כבר בשניות הראשונות.

זה היה כשלברון כידרר לבדו לסל, ובוגן בוגדנוביץ' שרץ מאחוריו החליט שהוא לא מאפשר ללברון לקלוע סל ראשון. הוא עטף אותו (אבל ניזהר שלא לגרום לפלייגראנט). לברון קלע את השתיים.

יהיו שיאמרו: פאול מיותר וטפשי כי הוא ממילא עשה 2-0, ולאינדיאנה נירשם פאול קבוצתי ראשון.

אולי מבחינה אנליטית-סטטיסטית זה נכון.

אבל מבחינה פסיכולוגית זה שלח מסר ללברון – ולכל שחקני הקאבס – שהיום הם יירקו דם על כל סל. זה גם הלהיב מיד את הקהל שלא הפסיק לעודד עד סוף ה-BLOWOUT שהסתיים 87-121.

ומה עוד יש לומר על אודיפו?

הוא לא פייטר. הוא לא גלדיאטור. הוא לא מייסר או מעיק. הוא יותר כזה LOVER, נעים, אדיב. ממ שחקן לבבי שלא רוצה להרע לאף אחד.

אבל הוא קילר כדורסלני פר-אקסלנס שהערב GOT LOOSE וחיסל את הקאבס כי הוא לא ביזבז את מה שיש לו במלחמה נגד הקיר עם כניסות ללא תנועה אישית או קבוצתית. הערב הכל בא טבעי ונעשה טבעי, וכשהפייסרס משחקת ככה, אוליפו הוא סופר סטאר.

וחובה להזכיר את לאנס סטפנסון. כמות האנרגיה וההתלהבות שהוא מביא לקבוצה לא תסולא בפז. אפילו ריקודיו הילדותיים מתקבלים אוקיי אצלי. הוא כנראה לא העיפרון המחודד ביותר בקלמר, אז בסדר. שלא יקבלו אותו למחלקת המחקר לאוירונאוטיקה בטכניון. אבל הוא מה זה חכם לפייסרס! הוא הפירחח היחיד בקבוצה יורמית, והוא שווה להם זהב בהגנתו, בשלשות שלו, ובעצמה, חיות, תנופה, ומרץ שלו.

2. מה הסיפור מאחורי ההופעה עם חליפות באלפי דולארים של הקאבס?

(אגב שימו לב לעקבים של לברון. כאילו על פרוסטיזות או קביים. ומה עם הנעליים? נעלי צבא? נראות בשלושה מספרים גדולות מדי – במיוחד בחלק האחורי. ומה עם המכנס הקצר? כל מכנס של כל שחקן קצר ב-10-15 ס"מ.

אופנה חדשה?

הקמצנים השכירו חליפות כי לא רצו לבזבז את הכסף, ואכלו אותה?

הנה השחקנים מגיעים למשחק הערב באינדיאנה:

 

כשהקליבלנד קאבס ירדו מהאוטובוס וניכנסו לאולם הפייסרס הם כולם נראו כבלשים מה-SECRET SERVICE של CIA או consiglieres של המאפיה.

מכנס קצר, שעתה בסבירו לנו שזה העתק מהמאה ה-18 באנגליה.

זה ספור כאן. אנשים לא רגילים לראות שחקני כדורסל לבושים אירופאי. חוזה קלדרון אמר: "אני מרגיש בבית. בצעירותי שיחקתי כדורגל והיינו כולנו לבושים תמיד חליפות ועניבות. באירופה אין משחק כדורגל בו שחקנים לא באים לבושים כמו ג'נטלמנים.

היום נודעו המחירים:

*החליפה (THOM BROWNE מדודה; נתפרת ע"י חייט מדופלם) – $2,500

*קרדיגן (CARDIGAN) – קרדיגן של THOM BROWNE מקשמיר (CASHMERE) – $1,700 (אוקיי, הסבר לחורנים: קרדיגן זה החלק הפנימי המכופתר בחליפה, ה-VEST)

*חולצת  'אוקספורד' לבנה – $450

*עניבה – $200

*PEBBLE BOOTS (נעליים גבוהות) -$1,290.

בנוסף, לכל שחקן ניתן "MISTER THOM ALLIGATOR SKIN " בצבע החליפה  – המחיר? $41,000

לא יגמר: עכשיו.שתדעו שלכל שחקן הקאבס ניתנו 3 חליפות, והכל 3, כולל התיק של $41,000 – אחד שחור, אחד NAVY BLUE ואחד אפור.
בתחילה נאמר שהכל שולם ע"י לברון. עתה שמעתי מקורות אחרים ואני לא בטוח מי שילם.
*
*
View image on Twitter

 

 

 

According to multiple individuals with knowledge of the logistics, the entire ensemble was selected by individuals from Thom Browne (with input from James). Stylists from the New York-based fashion designer came to the team's training facility in Independence, Ohio, throughout the season to size the players.

בסדר. אבל מי שילם?????."

 

4. ראז'ון רונדו: "או מאמן ראשי או מנכ"ל"

ראז'ון עסוק עתה להו ביל את הפליקנס בריצת הפלייאוף. אבל היה לו זמן להתראיין עם מרק סטיין מהניו יורק טיימס (Marc Stein of the New York Times.) ואמר לו ש"אחרי שאפרוש מכדורסל אני רוצה להיות מאמן ראשי וג'נרל מנג'ר".

-WHICH ONE?

DEFINITELY BOTH!

מאמנו אלווין ג'נטרי בטוח שזה יקרה. הוא מגלה שלעתים הוא נתן לאונדו לנהל FILM SESSIONS של המשחקים, ואפילו

 

even allowed to audible the calls from the bench".

 תקראו את זה: מאמני הפליקנס מתייעצים איתו מה לעשות כי הוא אובססיבי בקשר ללמוד את סרטי המשחקים ומכיר ויודע מה הולך טוב יותר מעוזרי המאמנים (ובטוח המאמן הראשי!):

Rondo also obsessively watches game film, per Stein, to the point that the New Orleans staff consults him when drawing up game plans.

ג'נטרי: "אין שחקן בקבוצה שאין לו אמון מלא בראז'ון. הוא השחקן האדיב והנאמן מכולם. אני לא יודע בקשר לעבר שלו. אני מדבר PRESENT, ובהווה הוא EXAMPLE לכל צעיר בקבוצה. ובקשר אלי? הוא תמיד מקשיב לכל מה שאני אומר, ואני מרגיש את הכבוד שהוא נותן לי. ואם הוא לא מסכים בקשר לעניין טכני זה או אחר, הוא תמיד מעדיף לדסקס זאת קודם אתי ולא לפני כל הקבוצה. רק אחרי שאנחנו מדברים, הוא מעלה את הבעייה בפני כולם:.

ניקולה מירוטיץ': "אני לא יודע מה כל הסיפורים עליו. שיחקתי איתו בשיקגו ועתה כאן, ואני אומר שיחד עם פאו גאסול הוא חבר הקבוצה הטוב ביותר ששיחקתי איתו"

גם לגבה יש מה לומר עליו::

He said Rondo makes it a point to calm the Pels down after opponents go on runs. Routinely tells them “you’re good” and says how many minutes/possessions are left in the game.

— Scott Kushner (@ScottDKushner) April 27, 2018

5. TO LIVE AND RHYME IN LA" – ESPN MAGAZINE

 


,תמונת השער של המגזין שהגיע היום לבתי היא של דמאר דרוזן וקייל לאורי עם הכותרת MAYHEM, וראיון מיוחד מאד במינו עם השניים. אתה תמיד לומד משהו חדש. מה שלמדתי מהראיון המצויין שלא ידעתי היא העובדה שדווקא קייל לאורי, שלא נראה לי בכלל כתולעת ספרים וצעיר בעל אינטיליגנציה (IQ) גבוה במיוחד הוא כזה.

ייתכן שהמאמר הראשי עליהם נתן להם הערב אנרגיה מיוחדת נגד וושינגטון.

חצי מהמגזין מוקדש לפלייאוף.

אביא קטעים מראיון מעניין מאד עם לונזו בול:

-מה הסיפור עם הראפינג שלך?

התחלתי לכתוב מגיל צעיר אבל רק השנה התחלתי לקחת את הראפינג ברצינות. חיי הם כמובן כדורסל. אבל בכדורסל כמובן שאינני חופשי כי אני משחק במסגרת קבוצתית ועלי למלא הוראות. בראפינג יש לי את החופש. זה עבורי שחרור. מין טרפיה מכל המתחים והלחצים.

-האם אתה מדבר מדי פעם עם הטיטאנים של המוסיקה היושבים ב-COURT SIDE?

לא, אבל כששיחקנו באטלנטה, MIGOS ישב ליד הקו והם אמרו לי שהם מקשיבים לי ואוהבים את שירי.

-האם נכון שליטא תהיה הקונצרט הראשון שלך?

ייתכן. הם כולם שם מטורפים אחרי משפחתי. הצרה שהם לא יבינו את שירי.

-בוא נדבר כדור. איזה ציון היית נותן לעצמך על העונה שעברה?

B. אני לא חושב שהייתי מצויין כפי שיכולתי להיות, ואם לא עשית את הפלייאוף לא מגיע לך יותר מ-B. אבל בעונה הבאה זה יהיה אחר לחלוטין.

-אולי אתה לא יודע אבל אני מדמם סגול וזהב. אתה יודע מה אנחנו, אוהדי הלייקרס, מדברים בינינו כשאנחנו שותים בבאר? מדברים על לברון בלייקרס. מדברים עליך, כמה גדול תהיה.

אני רוצה להיות השחקן הגדול ביותר שאי פעם שיחק לברון רוצה להיות הכי טוב. קובי רצה להיות הכי טוב. לונזו רוצה להיות הכי טוב.

-אבל אתה לא מראה כל ריגוש כשאתה משחק. אתה נראה יותר מדי שליו.

זה לא מה שרואים. זה מה שבפנים. אומרים שאני פסיבי. זה לא נכון כלל וכלל. אני תמיד נראה אותו דבר, אבל אני מאבד שינה לפני משחקים כמו כולם.

-כולם מדברים על ה-FUNKY SHOT שלך. האם תשנה אותה? היא נראית כל כך מוזר!

לי היא לא נראית מוזר ולא מרגישה מוזר. אני לא אשנה אותה. אני אתרכז יותר על MID-RANGE SHOTS אבל כשאהיה פתוח לשלשה אקח אותה ללא היסוס. היום עם כל הפיק-אנד-רול וכל ה-FLOATERS וה-PULL UP והחדירות, יש לי כל מיני דרכים לקלוע.

-מה הדבר שעליך לשפר?

כמובן שאת דיוק הקליעה, וזה יבוא, אך הדבר החשוב ביותר הקיץ זה להכות את מכון הכושר ולהוסיף כוח ושרירים לרגליים ולזרועות.

-לא ענית בקשר ללברון.

אם לברון מגיע – נהדר. אם לא, אני מאחל לו את הכי טוב. להיות אמיתי אתך, לי בכלל לא היה איכפת להמשיך עם בדיוק מה שיש לנו. אתי, עם קוז (קוזמה), ברנדון אינגראם שיהפוך לשחקן גדול, ג'וליוס רנדל שהופך להיות אחד מהביג-מן הטובים, יש לנו את כל מה שצריך. מחכה לנו עתיד מאד מיוחד.

-מה בקשר לאביך? זה נושא שמדובר ביותר בין האוהדים. ישנן דעות לכאן ולכאן. עכשיו שגם אתה עומד להפוך לאבא, מעניין מה יש לך לספר לנו על יחסיך עם אביך.

הייתי מעדיף לא לדבר על אבי.

-זה מאד מעניין מה אתה מרגיש ביחס לאביך. אגב, האם יהיה לך בן או בת?

עדיין לא ידוע אם בן או בת. בקשר לאבי, לא הייתי כאן אילולא הוא. הוא הקדיש את חייו לשלושתנו. הוא הראה ולימד אותי כל דבר שאני יודע. הוא קם בבוקר להתאמן ולאמן אותי. הוא זה שהציג לפני מוסיקה. הוא לימד אותי את כל יסודות הכדורסל. אני חייב לו הכל. אני אוהב אותו.

-מה עובר בראשך כשאתה יודע שתהיה אבא בקרוב.

היה לי ממי ללמוד. יש לי יסודות טובים. אבי אמר לי: "אני ניסיתי להיות האב הטוב ביותר שיכולתי. עכשיו זה התור שלך להיות האב הכי טוב שאתה יכול. JUST TAKE CARE OF YOUR CHILD!

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 134 תגובות

  1. מנחם וואלה לפלופ יש לו טעם על הפרצוף
    לדפוק חליפה ב 3 אלף דולר עם נעל של סוהר בכלא שאטה ?
    מומי שם על עצמו סטייל איטלקי ,קנה נעל במילאנו בתקציב נעלים של 15 שנה של הדוק

    1. מומי, לידיעתך-
      ביום ראשון קאבס- אינדי ב-20:00 שעון קריית מוצקין ויוטה-יוסטון ב-22:30 שעון ירוחם.
      יהיה פיצוץ, פיצוץ יהיה.

  2. ועכשיו אחרי שנגמר ל-OKC:

    1. שילכו כבר שמנמלו וגם פול ג'ורג' לכל הרוחות. מהרגע הראשון זה לא הריח טוב ושתקתי, מתוך תקווה שבכל זאת ייסתדר. כרמלו לבית אבות – ג'ורג' לכל מקום שבו יוכיח שלא אולסטאר ולא נעליים. לא תהיה לו "פריחת אולדיפו" בהמשך, בטח לא תסמונת הארדן.
    2. ראסל ואדאמס. זה הגרעין, זה הדואו. עכשיו תבנו כמו שצריך את המסגרת. כולל להעיף את דונובן אם צריך.
    3. כדרכי בקודש – אהדתי נתונה למי שהדיח את הפייבוריט שלי מהפלייאוף. גו יוטה! 😉 (אגב זה מעולם לא קרה. לא לאורלנדו של שאק ופני שהרגו את הקמאבק של מייקל ולא לשום קבוצה אחרת. אבל מסורת זו מסורת)

    1. עם כל הכבוד לדואל אדאמס ווסטברוק. שאלת השאלות איזה כוכב ירצה לשחק לצד ווסטברוק ? איזה מאמן יצליח לרסן את האיש הכל כך מוכשר.
      לדעתי הם חייבים עוד מוביל כדור ושחקנים צערים שיראו בווסטברוק מנטור
      יהיה עצוב עם ווסטברוק יעביר קריירה לשווא ב OKC בלי איזה טבעת לרפואה

      1. ווסטברוק כל כך מוכשר ובעל פוטנציאל שאני חושב שאינו "שרוף" עדיין. עוד עונה כזו אולי, אבל אנחנו עוד לא שם. יכול להיות גם מצב שהוא יבקש טרייד.
        עם RW ואדאמס ברוסטר כבסיס אתה לא חייב סטאר. לא חסרים מאמנים בליגה שהתמחותם היא השבחת שחקנים (נדמה לי שרובם מגיעים מהאקדמיה של פופ). בילי דונובן אינו אחד מהם.

        1. הייתי הולך על צעירים
          אני חושב שארון גורדון לצד אדמס יכול להיות מעניין
          מוסיף לזה שחקנים ותיקים (1-2 ) בכסף קטן יותר
          לא חשבתי על זה לעומק אבל אני בטוח שזה קונספט שיכול לעבוד
          אני קצת יורד על ווסטברוק לאחרונה אבל הוא טופ 3 בליגה בכל מצב פשוט משחק בצורה לא נכונה
          הוא חייב עוד מוביל כדור לצידו

      2. כל מילה מידן ואני אחד מחסידיו של ווסטבורק…..מג'יק ופלינקה כבר על הקו עם ג'ורג' …. דונובן לדעתי ישלם במשרתו הקיץ

    2. יא קפטן אני דווקא זוכר אותך משפריץ גוזונים מהטריו…
      אבל מה אכפת לך לשנות גרסה אנ? חשבת אף אחד לא יזכור… טעית!

      1. בדוק את זכרונך ומוזמן להוכיח אחרת:
        לאורך כל העונה היחס שלי לכרמלו וג'ורג' היה מסוייג. יש מצב שהיה משחק אחד שאחריו קיוויתי שה"טריו" יתפוס – כלום לא יותר מזה. האיש שלי הוא RW ואחריו אדאמס.

  3. אחלה מעורב מנחם ! ש מצב שאוקלהומה תלך לבנייה מחדש בקיץ עקב עזיבת גורג והעזבת אנתוני . פייסרס מסוגלים לעבור את קליבלנד בשמחק שביעי אם ימשיכו לשחק כך

  4. לגבי אוק' כולם כרגיל ישכחו את סטיבן אדמס בסדרה הזו. הוא התמודד עם הסנטר ההגנתי הטוב בליגה ואולי הטוב בעשור האחרון. לעשות 19 נקודות ו-16 ריב' מילא. אבל ה8 אופנסיב שלו עם הטירוף של הדקה האחרונה כשיוטה מנסה לקחת ריב' 1 אחרון לרפואה והוא גובר על 4 שחקנים צהובים שקופצים איתו.

    נכון שהת'נדר נדפקו עם כמה החלטות מאוד מפוקפקות. אבל גם הג'ז חטפו שריקות גבוליות במשחק ובתכלס גם בסדרה (מזכיר את הגמישות בכך שאפשרו לראס להגיע למשחק למרות שנכנס לתחומי המגרש לפני שאישרו לו כדי להשתתף בתגרה). אני חושב שלא בצדק השופטים ניסו להעניש את אוק' על כך שהלכו לדוג עבירות בכוח. צריך לבדוק את המהלכים כי לא כל פאמפ פייק היא עבירה אוטומאטית כשהשחקן יוצר את המגע. במקרה הראשון נדמה לי אינגלס נתקע בחסימה של אדמס שהעיפה אותו על ג'ורג'. הוא כבר סיים את איסוף הכדור ועלה לקליעה. לא היה מקום לכדור מהצד אלא ל3 זריקות. במקרה השני השאלה היא רק אם ג'ורג' עלה ישר או לתוך שומרו או האם ניתן לג'ורג' מספיק מיקום לעלות לקליעה ולרדת בבטחה. בדוח הL2M אולי נדע טוב יותר למה השופטים החליטו כך. מודה שעוד לא ראיתי פריים ביי פריים אלא רק את ההילוכים של השידור.

    גם חייבים לפרגן לראסל על משחק הקרבה מדהים. לא הכל נכנס והוא סיים ללא אויר אך למרות ביקורת רבה שיש לי עליו כשחקן קשה לא להעריך את כמות המאמץ שהוא שם. אני מאמין שגם אם ג'ורג' עוזב ניתן לחשב מסלול מחדש לגבי מי צריך לשחק איתו. בעיני שווה לו להתבונן במבנה של אינדיאנה. הסוד של אינדי העונה היה קוליסון. רכז שיודע מה הגבולות שלו ויכול בכל רגע נתון להריץ התקפה למרות שהוא לא פוינט גארד מהשורה הראשונה. הוא יכול להשחיל שלשות ברמה הכי גבוהה. מה שהוא מאפשר זה לאולדיפו לבחור בעצמו מתי הוא מנהל את המשחק ומתי הוא משחק ללא כדור ותוקף מהקאץ'. מסביב יש לו קלעים ובאנגר אחד. ישנם שחקנים שהם שמות פחות חמים שניתן להביא לOKC. למשל פרד ואן פליט או דלון רייט מטורנטו או תומאס סטורנצקי מוושינגטון. שלשתם קלעים מצויינים שלא מחפשים להגיע למספר דו סיפרטי קבוע של קליעות. אך התנאי הוא שראס הולך ומשפר את התנועה ללא כדור שלו הקיץ.

    אז קוליסון היה פקטור במשחק הלילה ודוק צודק בניתוח שלו. כשקוליסון נפצע העונה וג'וזף עלה במקומו אינדי החלה ליפול ולהפסיד. כשחזר הוא עלה מהספסל והכימיה שלו גם עם אולדיפן וגם עם סבוניס היתה מדהימה. אני חושב שמה שבאמת הפך את המשחק הלילה זה שאינדי קלטו שאין מה לנהל קרב חפירות ומשחק בעל שליטה עם קליבלנד. קליבלנד של שנה שעברה שמה עליך 135 נקודות אם החלפת מולה התקפות מעבר. השנה זו קבוצה שבו לברון מנסה לשמר כוחות בשני צדי המגרש. משחק איטי עם התקפות ארוכות מתאימות לו. אינדי החלה לטוס להתקפות מעבר כשחלקם מסוכנות אך זה השתלם וקליבלנד לא עמדה על הרגלים ברבע וחצי האחרונים. לדעתי גם במשחק 7 שווה להם ללכת על כל הקופה ולשחק כך. אין להם מה להפסיד.

    1. אדאמס צריך מאמן שיינצל אותו יותר… דונובן לא נראה לי בנה תרגיל איד התקפי עבורו ומדובר באחד הגבוהים היעילים בליגה מבחינת אחוזים מהשדה

  5. תמיד אהבתי את רונדו. נראה לי כמו פרחח מוכשר….
    עכשיו מתברר שהוא כזה מתוק וחברי ומקסים שאני כבר לא יודע 🙂

  6. שלום לכולם ובאמת לכולם.
    אחרי היעדרות של מספר ימים,כותב פה בצער רב אחרי אסון נוראי שפקד את עמנו,מוות מיותר של ילדים צעירים במדינת ישראל.
    כותב פה מרגשי הלב בלבד ללא שום שימוש בשכל.
    למתן גילור – שוב פעם תודה רבה.
    לו הייתי יודע לרגע קל שבאתר הופס גולשים ילדים ,כל האי נעימות הייתה נמנעת,לחלוטין,פשוט לא הייתי מגיב פה על שום דבר שקשור בהימורים ולי אין שום עניין אחר להגיב,בכל תחומי החיים.

    סיפור אישי :
    ביום ראשון האחרון הסעתי את בניי(תאומים בני כ-17) ללשכת גיוס בב"ש למבדקי צו ראשון.הגענו לב"ש בשעה 8:45 הבנים נכנסו למתקן לבצע את התהליך,סיימו בשעה 15:00 ,נסענו לביג לאכול שוורמה בלאפה אצל מקס ומשם נסענו הבייתה בשלום,אני חזרתי מאוד עייף(השנ"צ – ברח)עשיתי מקלחת והלכתי לישון מוקדם.(18:00)
    בנתיים מה קרה בבית,מתברר שהצבא היום כל כך "השתכלל" ששולחים בהודאת סמס את תוצאות ציון הדפ"ר לנייד שלהם.הציון שקיבלו התאומים:1=60 , 2=50 הערכה שלי לגביהם לפני המבדק הייתה גבוהה רק ב 10 נקודות כלפי מעלה כל אחד בהתאמה.
    הם נעצבו והלכו לישון מדופרסים ומאוכזבים מעצמם.(ע"פ רעייתי,אני ישן) בבוקר רעייתי מספרת לי על הסיוט הפרטי שלה כל מהלך הערב והלילה,ביקשה שאדבר אתם ואסביר להם מה המשמעויות.(הבוקר של רעייתי מתחיל ב:5:00 ושלי ב- 2:00)אני מעיר את הבנים (כיתה י"א) בשעה 7:35,הם בקושי קמים וממש עצובים ומתארגנים ליומם.אני בנתיים מכין להם כריכים ושתייה לבית הספר ומכין גם שייק פירות עבורם.=הכנות מקדימות לשיחת חינוך קצרה.מודיע למורים בבית הספר שהבנים היום (שני) יגיעו רק בשעה 9:30 ,מסביר לתאומים ומשקיע בהם "ציונות" לזה שקיבל 50 מה האפשרויות שפתוחות בפניו ואותו הסבר לזה שקיבל 60.בקיצור שום דבר ושום הסבר מצידי לא עוזר,שיחה של שעה וחצי = על הפאדי.(תוצאות הקב"א עדיין לא קיבלו)

    על לוח התוצאות מופיע רק תוצאה אחת ,תוצאת אחיהם הבוגר :

    דפ"ר = 80 ,קב"א = 56

    נ.ב – לדעתי בלבד למבדק זה אין צורך להתכונן כמו למבחן כלשהו,זה מבדק שאמור לציין לצה"ל מי ומה אתה והיכן תשובץ (רק לצבא ורק בשביל תפקידים בצבא בלבד)
    לאקדמיה יש מבדק אחר,פסיכומטרי ++(איבחון האם יש למועמד יכולת לימודית באותו התחום שרוצה ללמוד.
    להתקבל לעבודה כלשהיא יש גם בנוסף מבדקים אחרים.

    זכות הביטוי

    נכון מאוד,אתר הופס הינו אתר פרטי.
    הצ"ט=בלוג באתר הופס הפרטי הינו לחלוטין וללא עוררין כלל "מרחב ציבורי"
    קיים אצלי במייל 5 חוות דעת שונות מ5 עורכי דין שעוסקים בתחום זה:
    1- הטוב שבניהם טוען אתר הופס = פרטי לכן אין מה לדרוש שום זכות.
    4- הפחות טובים טוענים = לחלוטין מרחב ציבורי ללא עוררין כלל.

    שנאת חינם

    נחשפתי לאתר הופס דרך הילד לאחר שבקשתי ממנו לאתר לי אתרים דוברי השפה העברית בלבד ברשת,בתשלום וגם שלא בתשלום.
    בדקתי את כולם וכולם עפו לפח הם= אתרי זבל.נשארתי ביד רק עם הופס ואחרי מאמץ עדיין נשאר רק הופס.
    הייתי המום לחלוטין מרמת הידע שקיים בהופס זה כמו ספריית ענק שכל הזמן אתה רוצה לקרוא בו.(ברור לי לגמרי ההתמכרות לאתר,גם אני לצערי נדבקתי)אני בגילי מרגיש בהופס כמו נער מתבגר שהולך לפגישה עם נערה צעירה וזה חוזר על עצמו שוב ושוב,כל פעם שהלפטופ נפתח.

    קווים אדומים:

    לכל אדם יש קווים אדומים,אצלי הקו נמצא בגבול העליו=לא פגיע מכלום.
    לנו במשפחה יש כלב מסוג בולדוג צרפתי שמו,"דייגו" על שם מראדונה.
    דייגו נמצא אצלנו מהרגע שנולד ובן יומו,דייגו הינו הילד החמישי במשפחה וכך בדיוק כולנו גם מתייחסים אליו.

    דייגו "הורעל" ביום שלישי בלילה.

    פוליטיקאים,אישי ציבור,עיתונאים,אנשי T.V,ידוענים…

    אני אישית לא שם זין על אף אחד,לא מכיר אף אחד,לא סופר אף אחד וגם לא מאמין לאף אחד.כולם ביחד וכל אחד לחוד יכולים להתחבר לי לזין.כולם מחפשים ומוצאים רק קידום אינטרסים כאלה ואחרים.(הדתיים הם הכי מוצלחים כדרך אגב,ואני לא דתי אני חילוני שמעשן בשבת…למרות האסטמה.)

    אני עצמי בעל אישומים פלילים ואין לי שום שאיפות זה ברור לכל בר דעת,ובשום תחום.

    כולם ביחד עם לברון=המלך יכולים להתחבר לי לתחת.
    אני אישית מצביע ליכוד כל השנים ורעייתי הצביעה כחלון.(ומה הצביעו בניי מעניין לי בדיוק את החור של התחת)
    יש ימין ויש שמאל.(אין כזה דבר אמצע.אמצע=אין עמוד שידרה)

    אישי -לברוך רובין(שם עט או אמתי?)
    אצלנו פה בישוב יש קהילה קטנה של כ-300 כושים עיבריים שאני מעורבב איתם(תורם,עוזר)שנים רבות אז אתה רוצה ללמד אותי מה זה כושים,אני חי אתם אני לא רואה כושים בT.V ומגבש דעה.
    חוזר ואומר לך במפורש "כושי = זין גדול,שכל קטן"
    ועכשיו אם תרצה תתבע אותי.(אם אני ללא מאמץ כלל יכול לדבר עם נורקין או אשל אז איזה גירוי אינטלקטואלי בדיוק אתה יכול לייצר אצלי ברמת הדופמין???
    קח אתגר=האם תהיה מוכן לאמץ ילד כושי שלהוריו אין יכולת כלכלית וזמן פנוי,ולגדלו?במקום לשחק במקלות גולף ולהשתעמם ,האם תקבל אלך לבית את השונה ?זה יכול להיות מעשה ענק מצדך.(אם תחליט שכן צור איתי קשר בפרטי=מייל ולא בפלפון שלי=אייפון 4 ישן יד שניה ונתחיל בתהליך.
    אצלי אין שום "שלדים בארון",לכם יש ארוך יותר וזה בדוק,מי שחושב שיכול להסתתר במאה הנוכחית טועה,הלקח שלי מהופס ישנה הרבה תפיסות חיים בשבילי,ד"ש לקטן "עלאק שימי ריגר"

    נ.ב – "לשרת" – השאלה לפני מס ימים בהחלט היה נסיון הטרלה מצידי וסליחה על כך.

    אם תמחקו : = סבבה , אם לא תמחקו = סבבה לחלוטין , ואם במקרא גם תגיבו לי = סבבה ++(רק מהלב בלבד,תגובות שכלתניות לא יענו)

    אין לי שום עניין במשחקים עם משהו או משהו.

    באהבה רבה = המכור = אברהם קורן = מצפה רמון

    1. שלום מר קורן,

      הבנתי שביצעת מחקר מקיף בגודל אברי המין של קהילת הכושים העבריים בעירך ולאחר מכן מדדת IQ ויכולות חשיבה

      אשמח לקבל ממך את תוצאות המחקר כדי לפרסם ברבעון הבא. כמוכן אם שמרת את תמונות התקריב של אבריהם אשמח לקבלם בשביל…המדע

      המדען הראשי

      נ.ב – בבקשה אל תתבע אותי. נגמר לנו הכסף.

  7. לגבי רונדו. אני יודע שעכשיו הכל דבש ושקדים והפלקינס נראים נהדר. אבל ג'נטרי בעיני צריך להישמר. גם ריברס היה מספר על רונדו דברים דומים. כל עוד זה מוביל לפרודוקטיביות הראש המבריק של רונדו הוא נכס. כשזה לא ילך ורונדו יעשה שטויות וג'נטרי ינסה לכוונן אותו הוא יגלה את הרונדו האחר. זה שמסובב את הגב למאמן כשהוא מדבר איתו על טעויות וזה שמתחיל להיכנס בבני קבוצתו ולהמאיס את עצמו. רונדו הוא גל נהדר בניו אורלינס ואולי הוא התבגר והבין שהוא קיבל חיים חדשים. כמו כל גל צריך לרכוב עליו לאן שהוא לוקח אותך אבל גם להבין מתי הוא נגמר וצריך לחפש חדש.

  8. אני לא חושב שמאמן אוקלהומה אשם יותר מראסל.
    בכל קבוצה יש שחקן שהוא הלב והוא זה שמכתיב את הטון ואת אופי המשחק.
    קחו למשל את הלוחמים, עם סטף קרי הם נראים כמו קבוצת "זוגו בוניטו" (זוגו בוניטו הוא שיטת הכדורגל היפה של ברזיל הגדולה בתקופתו של פלה הגדול מכולם) לעומת זאת הלוחמים בלי קרי, כשדוראנט נותן את הטון, נראים כמו אוקלהומה שבא להקיא, ולא משנה כמה סטיב קר ינסה להשפיע.
    ראסל פשוט מכתיב אווירה וטון והוא האחראי הראשי לכשלונות אוקלהומה.

    1. אם ג'ורג' היה קולע קצת יותר מ 2-16 0-6 הזמירות היו אחרות. ועל אנטוני חבל בכלל לדבר.
      רק ווסטברוק ואדאמס נתנו תפוקה אמינה. וכשכל השאר כולל ג'ורג' (שעד היום היה מצויין בסדרה) חושך מוחלט לא הייתה ברירה לווסטברוק אלא לנסות בעצמו.
      כן, הוא זרק 43 פעמים (!) מהם 19 (לשלוש), אבל רק האגרסיביות שלו החזיקה אותם במשחק כמו שהאגרסיביות שלו ושל ג'ורג' הצילה אותם במשחק 5.
      ולשחק גם נגד השופטים זה כבר יותר מדי.

      1. רונן אני לא מדבר רק על המשחק של היום.
        הכי נוח לבחור במבט צר על משחק אחד.
        אני בוחר במבט רחב.
        אני מדבר על תקופה ארוכה של אוקלהומה, כמעט מאז שהקבוצה עברה מסיאטל לאוקלהומה.

        1. במבט קר הוא הגיע למקום רביעי במערב הקשה. לא ברור מה אתה רוצה? פגש קבוצה לא פחות טובה ולא פחות רעבה והפסיד אחרי שנתן את כל כולו.

  9. לונדו בהחלט יותר אינטליגנטי ממה שחשבתי עד כה. נשמע כמו בחור על הכיפאק. הרבה יותר מסרטונים בהם הוא משתטה.

  10. פלייאוף מעולה, כל כך הרבה סיפורים לכל קבוצה, אגדות בהתהוות, שחקני העתיד, חילופי דורות. אני לא חושב שיש אף ענף ספורט אחר שיכול לתת את זה.

    אף פעם לא נהניתי ככה – למרות שהקבוצה שלי כבר עפה.

    יאללה פילדלפיה, עד הסוף!!!

  11. רונדו שחקן מוכשר וחולה כדורסל שצריך ביטחון מצוות האימון,כלומר,לתת לו את מרחב הפעולה שלו .
    הבחור לא לוקח סרטונים לביתו ומנתח אותם כמו רופא,הבנתי שהיו פעמים שילדיו נותנים טיפים באימונים ומעירים הערות!!
    לדעתי הוא מאוד אהוב על ידי הצעירים,כמו עונה שעברה שיצא מול וויד ובאטלר שהתייחסו בזלזול לצעירים של הבולס.
    הבעיה שלו שהוא מתקשה להסתדר עם מאמנים כי הוא לא מקבל לפעמים דעות.
    ההצלחה שלו בפליאופים זה בגלל שהמשחקים הם מול קבוצה אחת עם מרחב זמן שמאפשר ניתוח היריב .
    תסמכו עליו שהוא כבר קרא כל מהלך של ג"ס,מה החולשה ומה החוזקה של הקבוצה הזו והוא יבוא מוכן לנסות להפיל גם אותם.
    אם קרי יעדר מכמה משחקים אז אני לא אתפלא אם נ"א יובילו בסדרה.

  12. אחלה מעורב. אינדיאנה משחקת טוב. אני חושב שהם צריכים ללכת יותר על סאבוניס כבר מההתחלה של משחק 7 כי לאב לא מצליח לשמור עליו. כל כדור שמגיע לביג-מן זה סל. אולאדיפו לא יתפוצץ ככה בחוץ לדעתי. יהיה סיפור גדול אם יעלו.

    רונדו יהיה מאמן מצויין לדעתי. חוכמת משחק נהדרת.

  13. רונדו – מעולה, מעולה עד שיבעט בדלי. לא רואה שום מצב שבעלים של קבוצה נותן לו להיות GM או אפילו מאמן.

    PG13 – אכזבה מטורפת במשחק מס' 6, לא היכולת כמו הגישה. מעורר שאלות לגבי החוזה הקרוב שלו? בליגה הנוכחית, לא בטוח.

  14. רונדו עוד יהיה מאמן ענק. סופר תחרותי וסופר יסודי בדברים , יש לו הבנה של המשחק ברמות הכי גבוהות , צריך להיות במערכת שמאמינה בו .
    אם קליבלנד מפסידה שנה הבאה מתפרקים , לפחות הטרייד האחרון שם אותם במצב טוב להבנות וניקוי חוזים
    לברון עוזב לאב מוטרד תמורת בחירות דרפט ויחד עם הבחירה של ברוקלין מתחילים מחדש
    נשארים עם 2 חוזים גדולים שלא אמורים להפריעה לבניה תומפסון וסמית

  15. אחלה מעורב, תודה
    ככל שחולפות השנים, אני מוצא את עצמי מסכים יותר ויותר עם אימרתו של אוסקר וילד, על כך שאופנה זה דבר כל כך מכוער, שעלינו להחליפה כל שישה חודשים. אני מבין שלא קל לייצר מכנסיים באורך מלא לנפילים של הליגה, אבל ראבאק, תשקיעו עוד כמה שקלים, למה עליי לראות להם את הגרביים? (שלא נדבר על נעלי הדר' מרטנס, לרגע חשבתי שהקאבס בקטע נוסטלגי לשנות התשעים, אחר כך הבנתי שזה פשוט משלים את הלוק הכעור).
    אם זה עולם האופנה החדש לגברים (ביחד עם בגדי הווסטברוק לדורותיהם), כנראה שאמשיך ללכת עם טי שירט וג'ינס

      1. ככל שידוע לי, אחת הסיבות שבלונדון הלכו אז עם מכנסיים קצרים, היא כמות הזבל שהייתה ברחובות (סוסים ככלי תחבורה נוטים להשאיר אחריהם את ארוחתם המעוכלת). אתה רוצה להגיד לי שהחיים בקליבלנד כל כך קשים?
        הוא שאמרתי, אופנה, בעיקר כזו שמועתקת רק בשביל הסממנים החיצוניים שלה, זה דבר טיפשי למדי, לפחות בעיניי

    1. אוי, סירוס זה נשמע כואב, אי אפשר סתם לנצח את הקבוצה שלו? למה לך, אחרי זה תבוא דינאריס ותשחרר את כל הלוחמים המסורסים, ולך תדע איפה זה ייגמר

  16. 1.לברון נכנס פחות לסל היום אבל זה לא קשור לשום דבר שונה שהפייסרס עשו. הם המשיכו לקחת אותו באחד על אחד. הוא לא ויתר על הכניסות לסל אבל באופן בולט ניסה לחפש יותר את החברים שלו לקבוצה ולצערו גילה שזה לא עובד כי החטיאו בסיטונות מהמסירות שלו כמו בכל הסדרה הזו.
    2. גם מבחינת תנועה צריך להבדיל כאן בין שתי קבוצות פייסרס שונות. זו של משחק המעבר שמטיסה כדור ומניעה אותו במהירות לריקה פנויה וזו של משחק ההתקפה העומד שמכדררת את עצמה למוות עד סוף השעון. ההבדל במשחק הזה היה שהפייסרס יצאו בקלות למתפרצת ועשו ככה המון נקודות קלות. במשח העומד אין אצלם כל כך תנועה או הנעת כדור.
    3. הכדור היה אצל קוליסון עוד לפני המשחק הנוכחי (הוא הרכז) אבל דווקא הפעם אולדיפו החזיק בו יותר. זה נכון שהתחלת ההתקפות כשהכדור אצל קוליסון מורידה את הלחץ האוטומטי שהקאבס הביאו על אולדיפו והקלה עליו.

    1. בקשר ל-2 וההתקפה העומדת: כמה פעמים אינדיאנה יכולים לראות את הטראפים לאולדיפו ולא לעשות שום תנועה כדי להעניש?

  17. ווסטברוק אוברייטד. נקודה.
    הוא שחקן מצוין. אבל זהו. לא יותר מזה.
    לא יודע אם יש GM אחד שלוקח אותו על פני מיצ'ל.

  18. לצערי אני חושב שראסל אחרי העונה הבאה יהיה כבר מעבר לשיא אלא אם קליעתו מה3 תשתפר פלאים. עונה הבאה זה העונה האחרונה שלו ל-REDEMPTION אולם לצערי לא רואה משהו שונה שיהיה. אני הייתי מחתים את לארי בראון מהבית אבות ואפילו בכיסא גלגלים וקטטר הוא יותר טוב כמעט מכל מאמני הליגה (בעצם רק פופ לפניו מבחינתי), אצלו אני יודע דבר אחד, ההגנה לא תראה כמו שנראתה מול יוטה וזה דרך שתוציא מראסל את המקסימום. אני חושב שהוא גם יהיה דומיננטי וידע ליצור תרגילים ראויים בהתקפה במיוחד לאדמס. הוא יגיע גם בשכר זעום, בכל ראיון הוא אומר שהוא מת לחזור לאמן ומעורב מאד בליגה. פרסטי זה עכשיו או לעולם לא.
    פול גורג אם ישאר יהיה מעולה, אין שחקן טוב ממנו בנמצא והוא הדבר הכי קרוב לדורנאט שהיה, אוק לא יוכלו להביא מישהו אחר. אדמס לדעתי עונה הבאה יהיה אפילו יותר טוב בהתקפה ויוסיף נדבך קליעה ממרחקים יותר ארוכים. זה שלישייה נהדרת ושלד מעולה. גרמי גראנט יכול בקלות להפוך לשחקן חמישייה, מה שמשאיר רביעייה איכותית וטובה שלא נופלת מאריות אחרות. מפה מתחילה הבעיה של אוק, מה יעשו עם שאר השחקנים. ריימונד פלטון זה שחקן לנס ציונה אבל הקטע ששום רכז נורמלי שתופס מעצמו לא יגיע להיות מחליף של ראסל. אוגוסטין (גם שחקן פח) ורגי גקסון אמרו שעזבו כי לא קיבלו דקות ולא התאים להם מעט דקות ככ כמחליפים שלו. פה נכנסת ההצעה של מידן שלא הייתי מתומכיה אבל אפשר בדקות מסויימות להפוך אותו ל-SG ואז רכז מחליף איכותי יותר יקבל יותר דקות ולא רק 10 דק, אלא ישחק גם לצידו.

    אברינס, אני לא יודע, הוא קיבל המון הזדמנויות וכלום, פשוט לא מעלה את הרמה. אני במקום אוק מתאבד על רדיק הקיץ אם הוא ירצה לעזוב את פילי (מה שלא נראה לי). הבעיה שהחוזה של כרמלו 23 מיליון דולר רוצח אותם לעונה הבאה ואני לא רואה את הבעלים עושה שם ביי אאוט לכרמלו בשום מצב.
    יוסטיס מראה פוטנציאל טוב בהגנה, השאלה אם יוכל להוסיף משהו בהתקפה ולהשתפר. פרגוסון יעלם לדעתי.
    פטרסון שחקן בינוני ומטה אבל יכול לקבל אפסייד תחת מאמן ברמה גבוה שיפיק ממנו המון.

    אוק צריכה 2 קלעים טובים שאינם חורים הגנתיים לגמרי ומאמן טוב ואני חושב שניתן לדבר על אליפות).

    אישית אני לא חושב שכלום מזה יקרה במציאות.

    1. מה קורה כשאתה משלב מאמן מיושן והגנתי שמאמין בעבודה קשה עם חבורה של כוכבים אנדראצ'יברים שאוהבים לעשות דברים בדרך שלהם? בדיוק, את הניקס של 2005-06.

      1. בניקס לא היו רבע מכוכבים ברמה הזאת (מלו לא כוכב). היו שחקנים פח זבל.

        המאמן המיושן הזה שם כל את הדונובנים והפרונטים בכיס הקן.

        אני בכלל לא אתנגד לבלאט אבל אין סיכוי שזה יקרה.

  19. ג'ורג' יעזוב, כרמלו יממש את אופציית השחקן שלו לעונה הבאה על 28 מיליון, והמהלך היחיד שנשאר לאוקלהומה כדי להבריא את הקבוצה זה טרייד על ווסטברוק.

    אם יתעקשו ללכת איתו כי יפחדו מירידת פופולריות עקב בניה מחדש – הקבוצה תלך ותרקב להרבה הרבה שנים.

    1. דדי, איפה היית כל חיי?!??
      כל מילה בסלע, אבל האוהדים החמודים של הרעמים לא מוכנים לקבל את זה. נקווה שפרסטי כן מבין, כי פשוט חבל על כל השנים שיבוזבזו לריק.

      1. החלטה כזו לא מתקבלת ברמות של פרסטי.
        זו החלטת בעלים.
        ולא בטוח שהם מוכנים להסתכן להפוך מקבוצה סולד אאוט בכל משחק שראסל שם, לקבוצה עם חורים ביציעים.

        מה שיכול כן לדחוף אותם בסופו של דבר לכיוון ההחלטה הנכונה, היא העובדה שכדי להישאר קבוצה עם סיכוי ריאלי לפלייאוף בשנה הבאה ומעבר לזה – מחכה להם תשלום מס ברמות מטורפות, כשהדרך היחידה לעצור את זה היא לרדת לפחות שנתיים מתחת לתקרת המס.

        השאלה אם יעשו את זה וישאירו את ווסטברוק כסוג של אטרקציה לאוהדים, או שינסו באמת להבריא את המערכת ויעברו את התהליך הזה כשרק אדאמס נשאר מהסגל הנוכחי.

        אני מאמין שהצד הכלכלי יוכל לדחוף אותם לכיוון הנכון – כנגד רצונם…

  20. ווסטברוק לא יכול להוביל קבוצה לשום מקום.
    זה לא עבד עם דוראנט, זה לא עבד עם גורג ולא יעבוד עם אף אחד אחר.

      1. שאלה טובה ותשובה עליה אין.

        אבל אם מגיעים למסקנה שלקבוצה עם ראסל יש תקרה ברורה, אין ברירה אלא לעשות ריבילד.

        במסגרת הריבילד יגיעו כשרונות צעירים (ע"ע טייטום, בראון ומיטשל), והם יובילו את הקבוצה ביום שאחרי.

        כשאיינג הטריד את כל הקבוצה שלו לברוקלין הוא לא ידע מי יהיו הכשרונות שיקחו אותו קדימה, אבל ידע שיהיו כאלה. ככה זה.

        ומחר מי יוביל את הקליפרס ? גם לא ידוע, אבל כשהיה ברור שגריפין לא יעשה זאת הלכו על טרייד.

        בקיצור, לא צריך להתבאס, כן צריך להתאזר בסבלנות, ואני באמת מאמין שאין סיבה שפרסטי לא יצליח לעשות מעשה איינג' ולבנות מחדש.

        לחיי האליפות שלכם ב-2023 (נצחון מורט עצבים על פילי במשחק מספר 7, עם חמישה שחקנים מעל 15 נקודות).

      2. ואגב, הסטטיסטיקה הזו נכונה לאוקלהומה בתקופתו, אבל לא הייתי אומר שהוא הוביל אותה בתקופה הזו. בשנתיים בהן הוא באמת מוביל את הקבוצה, הם הודחו פעמיים בסיבוב הראשון, ופעם אחת, ב-2015 בלי דוראנט, לא הגיעו לפלייאוף. לדעתי המספרים האלה משקפים יותר את הישגיו של ראסל כמוביל קבוצה.

  21. שאלה?
    היה אי פעם קבוצה שבסיבוב הראשון ניצחה ב7 משחקים והמשיכה לאליפות? ואם כן מה המאזן?
    ומאיזה מקום הכי נמוך עשו את זה?

    1. רק מהשנים האחרונות-
      בוסטון של פירס וגארנט עברה את ההוקס בסיבוב הראשון ב-7 משחקים כשכל קבוצה שמרה על הבית לאורך הסדרה.
      גם הספרס ב-2014 היו צריכים 7 משחקים לעבור את דאלאס.
      בטח לא חסרות דוגמאות.

  22. שבוע טוב לכולם,

    כמה תובנות שלי על הסדררות:
    1. טורונטו הבינו שיש להם רק שני אול סטארים ואין אף סופר סטאר, ולכן בנו תלכיד קבוצתי שבו גם לרול פליירס יש תפקיד משמעותי, הם לא מפחדים לקבל החלטות, וליזום מהלכים, והם למעשה גרסה משודרגת של אטלנטה מלפני 3 שנים, נראה לאן הם מסוגלים להגיע במזרח, אני חושב שלגמר המזרח.
    2. וושינגטון – לא מספיק טובה. וול אול דטאר דומיננטי מדי, בסגנון עדות ווסטברוק, אבל אין לו קליעה מספיק יציבה מרחוק בשביל לרווח את המשחק. יחד עם ביל, ובלי (וגם עם) אוטו פורטר, אין להם סגל מספיק חזק, מעבר לסיבוב הראשון בפלייאוף.
    הם צריכים לנסות להשיג את קאזינס, בתמורה לאוטו פורטר מול ניו אורלינס, כדי לחזק את הצבע. אפשר גם לנסות טרייד משולש, שבו נפטרים מביל (שגם ככה לא ה-BFF של וול, משאירים את פורטר, ומנסים להביא את קאזינס).
    3. קליבלנד – קויין לאב נראה בדיכאון, ומחכה שהעונה הזו תסתיים. גם JR וקורבר, שפת הגוף שלהם משדרת שהם לא סובלים את לברון, ומחכים רק שהוא יילך. (רחמיי על הקבוצה שיגיע אליה, למעט הספרס של פופ).
    השחקנים החדשים של הקאבס שהובאו בטרייד האחרון, מתים מפחד מלברון.
    הקאבס יפסידו את הסדרה מול אינדיאנה, בגלל שאין להם משחק בתוך הצבע, אין להם אף שחקן דומיננטי שידחוק מהצבע את מיילס טרנר, סבוניס ויאנג, שעושים בצבע של הקאבס מה שהם רוצים, כאילו זו טיילת.
    4. אינדיאנה – קבוצה של שחקנים צעירים, שמאמינים בעצמם, אוהבים לשחק אחד עם השני, ומבינים שאולדיפו הוא סופר סטאר בהתהוות. אם ויקטור יבין שהוא צריך לתת למשחק לבוא אליו, ולא לכפות מהלכים, הם אמורים לנצח את משחק 7 מחר.
    5. OKC – צריכים ללכת לפירוק והרכבה. טרייד על ווסטברוק (מסכים עם דדי), ולנסות לשלם לכרמלו שיילך הביתה.
    דונובן הולך כמובן הביתה.
    6. יוטה – קבוצה אינטליגנטית, הגנה חזקה, גיבוש מצויין של השחקנים, ולמרות מעט כישרון בהשוואה לOKC, הם מצליחים להוציא מהסגל הרבה יותר מסכום חלקיו.
    דונובן מיטשל, הוא הול אוף פיימר בהתהוות.
    7. מקמילן וסניידר מאמני העונה.

    שבוע טוב

    1. צריך להיות בלואו-אאוט רציני מצד אינדי וקריסה מהדהדת מצד קליבלנד כדי שזה יקרה.
      אחרת השופטים יכריעו אותם.
      זה קל.
      אפשר להדביק עבירות לשחקני מפתח כבר מהתחלה.
      אפשר להעניש אותם כל כל ניסיון לשמור.
      אפשר לשלוח את השיקוץ לקו על כל נשיפה.
      בקיצור סיכוי נמוך מאוד שאינדי יעברו.
      ירעדו להם קצת הידיים ולאב וג'יי-אר יקלעו מספיק כדי שלא יהיה בלואו-אאוט.
      אינדי הולכים לקבל ג'ון סנואו, השופטים כבר ממרטים את הסכינים.

      1. אשך-
        אם הפייסרס ישחקו בלי פחד, באותה הדרך כמו במשחק השישי אז הם ינצחו.
        שופטים? יעשו טעות-שתיים כרגיל כמו בכל משחק. הם בטח שלא יקבעו כלום.
        מה שכן, הייתי מבטל לחלוטין את הוידאו חוץ מ-2 הדקות האחרונות במשחק על בסיס צ'אלנג' של מאמן שאם טועה- יורד לו טיים אאוט (כמו בפוטבול).

  23. יצא טריילר חדש לסרט בכיכובו של דונובן מיצ'ל.
    זה סרט אימה בשם "it follows".

    אני הצלחתי להעביר אותו לתומר.
    הסיכוי היחיד של תומר זה להעביר אותו לאפלטון…
    אפלטון תתחיל לחשוב למי אתה מעביר אותו כי הוא לא יפסיק לרדוף אחריך.

    דונובן מיצ'ל – it follows

    https://youtu.be/HkZYbOH0ujw?t=31s

  24. מעורבב טוב!
    זה מדהים לאיזה תהומות שחקן כמו ראסל מוביל את הקבוצה שלו.

    אני לא חושב שג'ורג' או כוכב אחר יסכימו שוב להצטרף אליו.

  25. לכל המטרידים את ראסל ומפריחי הביטוי הריק ״ללכת לבניה״ – אנא הציעו טרייד הגיוני וריאלי שיחזק את אוק סיטי ויהפוך אותה לקונטנדרית יותר משהייתה בימי ראסל.

      1. חחח… כמו שחשבתי, לא באמת ציפיתי שתציע טרייד, תמסור דש גם לדדי הגיבור
        אני מציע שג״ס יעשו טרייד על דוראנט ועל קרי. דוראנט רק משחק בידודים וקרי כל הזמן נפצע. טרייד על שניהם יחזק את ג״ס

        1. אם הם יכולים להשיג שניים מ- קוואי/יאניס/דייויס פלוס רכז הגנתי טוב בתמורה לדוראנט וקרי נראה לי שהם דווקא יהיו בסדר.

          1. + 1
            מגיב לכל אתגר, גם אם וירטואלי. כל הכבוד לך
            🙂
            מורי, קרי, דוראנט, למרכוס, סנטר סביר + פופ קצת מפחיד לא ?
            רונדו, קרי, דוראנט, מירוטיץ', בוגי + ג'נטרי אהממ… יותר מפחיד…
            קרי, בלדסו, דוראנט, פארקר, סנטר סביר + פיזדייל? פחות מפחיד, עשוי להספיק לגמר הכללי

          1. מתוך תגובתך מס' 36
            "המהלך היחיד שנשאר לאוקלהומה כדי להבריא את הקבוצה זה טרייד על ווסטברוק"
            חוזר ושואל – איזה טרייד?

    1. אולאדיפו היה אמור להיות העתיד שלכם,
      ראסל הרס גם את העתיד של אוקלהמה.

      במידה וג'ורג' לא חוזר אתם במצב שרק שחקנים חופשים יוכלו לתת חיזוק.

        1. בדיוק כמו ההשפעה שלו על היכולת הירודה של ויקטור.
          בניגוד לקליבלנד פה מדובר בהנהלה שעושה הכל לפי ההחלטה ווסטברק.

    2. הטרייד המתבקש כמובן – קוואי,
      אבל אני הייתי מציע לתת לג'ורג' להוביל את הקבוצה, להציע לו חוזה טוב, ולהטריד את ווסטברוק בשביל שחקן פחות טוב שיהיה אופציה שניה, גארד, דוגמאות – קמבה ואפילו שרודר… תוסיף לזה איזה שחקן נחמד לספסל (כי גם ככה הספסל של okc לא משהו) וזה מעולה…

  26. המצב בקליבלנד ממש הפוך.
    הגענו למצב שלברון מעדיף לוותר הסיבוב האשון בפעם הראשונה בקריירה.

    החיסרון של ג'ורג' היל מורגש אבל גם הוא לא יעזור לנוכח היכולת הנוראית של קווין לאב ושאר הסגל.

  27. תודה מנחם,

    מי כאן התעקש שהטרייד על שמנמלו ׳גידול ממאיר בניקס׳ אנטוני תמורת אנס ׳צ׳ורה׳ קאנטר משתלם? אוק׳ העלו את התיקרה איתו עלק. הבן אדם איבד את הרעב לפני שנים ופרסטי הביא אותו תמורת לוחם. אולי מוגבל אבל יעיל ועם גישה נכונה. עוד פעם בניה מחדש? מתערב איתכם שלפי תבניות העבר שחקן הספסל הכי טוב (גראנט) לא נשאר בקבוצה הרבה זמן. מה שכן, אני מתחיל לאהוב את הרעיון להביא רכז סולידי לצד הצ׳יטה. אחד כזה שלא אוהב לזרוק ולא מאבד (אולי רוביו הישן?). לא יודע אבל אם ראס ייתן לו לחיות, למרות שגם שונאיו חייבים להודות שהוא פירגן בלי סוף גם לשמנמלו וגם לפלייאוף פיפי גם בעונה וגם בפלייאוף

    1. מאיפה בא הזלזול הזה בכוכבים כמו מלו וג'ורג'?
      גם פלטון הוא רכז לגיטימי,אברינאס הוא קלעי מבטיח ואדאמס הוא גבוה שכל קבוצה היתה רוצה.

      רכז טוב לידו?תקום בלילה ותראה מה לברון עושה עם חוסה קלדרון.

      1. מלו כוכב?!?! הבן אדם 15 שנה בליגה, הוא has been כבר כמה שנים. אין מצב שהוא מביא לשולחן יותר מקנטר. פלטון רכז לגיטימי? איפה בדיוק? אברינס אחלה, מתוק אמיתי, לא מפחיד אף אחד. דיברתי על אדאמס? הוא היחיד שהגיע, התפתח ונשאר לאורך השנים. כל השאר סולקו/התחפפו.
        לא צריך לקום בלילה אני גר חצי שעה מה-quicken loan arena, מה הקשר חוזה קלדרון בקליבלנד? שיחק 16 דקות למשחק העונה. לברון הוא מנהל המשחק בקאבס אתפלא אם קלדרון הוביל כדור יותר מחמש אחוז מהזמן שהוא שיחק ביחד עם לברון.

        בלי קשר בכלל צריך גם לדבר על רוברסון, נגר בן נגרים אבל וואלה…

  28. אחרי שהוא מביא להם אליפות היסטורית וההנהלה יורקת לו בפנים?

    איזה תירוץ יש ללברון להישאר באירגון הכושל הזה?
    תירוץ אחד אני לא מצליח למצוא.

  29. סיכום עונה רעמית בהופס
    נראה לי שהקבוצה הכי מסקרנת ומסוקרת באתר הייתה אוק' כשראסל הוא השחקן הכי מדובר העונה בבלוגים ובתגובות השונות, היה מדהים ומעשיר הדיונים ורמתם כמו רמת האמוציות ממאנו מר "את ראסל יש להטריד"
    {באמת שאתה מקצוען ואוהב לקרוא אותך אבל להציע להטריד את ראסל כרגע בעיניים ת'אנדריות זה כמו לומר להחליף את פופ או את ג'ינובלי לפני שלש שנים תנסה להבין…} ועד שמעון "ראסל ינגב את הפרקט"
    אני חושב שלפרסטי היה מה ללמוד כאן .
    תכלס' ברור שהתצוגות של ג'ורג' בפלייאוף ובחלק מהעונה מריכות לגרום לאהד ממוצע לרצות מאד שישאר מלבד החוויה האסתטית שהוא מספק שני רק לקרי לדעתי בחן וביופי של הביצועים.
    מלו צראך ללכת {סורי דה שוט האמנתי לו ולך עד המשחק האחרון של הפלייאוף אבל זהו לכל דבר נגמר באיזה שלב הצ"אנס}
    אני מאמין בפרסטי!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט