אינדיאנה כפתה גיים 7, יוטה וטורונטו סגרו עניין / דור בלוך

אז טורונטו עשתה את העבודה, קצת קשה יותר מהצפוי אבל בסופו של דבר היא שם, מחכה למנצחת בין קליבלנד שנרמסה על ידי אולדיפו וחבריו במשחק הכי טוב של אינדיאנה בסידרה, ואם זאת הפעם האחרונה שהיא תשחק מול אוהדיה העונה, היא עשתה זאת באופן ראוי. אבל הסיפור של הערב הוא יוטה שהשלימה את העבודה עם עוד ערב נהדר של כדורסל בעוד הפרויקט השאפתי של אוקלהומה הולך הביתה ואולי לסיומו הסופי והמוחלט.

וושינגטון וויזארדס (2) 92 – טורונטו רפטורס (4) 102:

דיברנו לפני המשחק על הספסל של טורונטו והירידה בתפוקה שלו בפלייאוף, והקנדים בהחלט הפנימו ובמחצית השניה היה זה במידה רבה הספסל שניצח עבורם את המשחק.

אבל עד קודם לכן וושינגטון, שנהנתה מאחוזים איומים של טורונטו מחוץ לקשת עלתה ליתרון מבטיח של עשר בסוף הרבע הראשון, אבל מהרגע הזה טורונטו הלכה ונגסה ביתרון וברבע הרביעי היא פשוט חיסלה את וושינגטון שקלעה רק 14 נקודות וירדה מבימת הפלייאוף אחרי סיבוב אחד עם שאלות נוקבות בנוגע ליכולת של השלד הנוכחי לנצח במזרח.

אולי החדשות המעודדות ביותר מבחינתה של טורונטו הוא שזה היה ערב פושר מאוד אם לא חלש של דרוזן שקלע 6 מ-18 ל-16 נקודות בלבד. מה שניצח לטורונטו את המשחק הוא קודם כל ההגנה שכפתה כפול איבודים על וושינגטון לעומת הרפטורס, קייל לאורי שהוביל את קבוצתו עם 24 באחוזים טובים, והספסל שסיפק תרומה משמעותית. ואן פליט חזר והיה חלש עם 2 מ-7 מהשדה ו-1 מ-5 מהשלוש, אבל סיאקאם היה מצוין עם 11 וגם סי ג'יי מיילס תרם.

בצד השני כפי שראינו במהלך הסידרה וושינגטון מאוד תלויה בוול, וכשהוא לא קולע (1 מ-5 מהשלוש הלילה) קשה להם לפתוח הגנות. וול סיים עם 23, ביל היה מצוין עם 32 אבל בהיעדר כלים התקפיים נוספים זה לא הספיק.

אינדיאנה פייסרס (3) 121 – קליבלנד קאבלירס (3) 87:

וואו איזה משחק של אינדיאנה, אין מילים.

במחצית הראשונה זה עוד נראה צמוד אבל היה אפשר לקבל סימנים ראשונים למה שיהיה בהמשך כשאולדיפו פתח את המשחק מצוין, בעוד לברון היה דיי פושר בסטנדרטים אליהם הרגיל אאותנו העונה ועם תחילת הרבע השלישי ניתן האות לבריחה של אינדיאנה עם מטר שלשות אימתני, כשאת הרבע מסיימת אינדיאנה עם 35 נקודות לעומת 20 של קליבלנד, וג'יימס ואולדיפו נחו כמעט כל הרבע הרביעי שהיה גרבג' טיים מענג.

ג'יימס סיים עם 22 ב-31 דקות כששוב ראינו שמסביבו, לפחות נכון לעכשיו אין כלום ושום דבר, כאשר גרין בערב טוב סיים עם 13 והוד הוסיף 12 ומלבדם אף אחד לא קלע בדו ספרתי כולל כל שחקני החמישיה של קליבלנד מלבד לברון.

בצד השני זה היה הערב של אולדיפו שקם מכמה משחקים חלשים עם 28 נקודות כולל 6 מ-8 מהשלוש לטריפל דאבל. וואו. סבוניס הוסיף 19 מהספסל עם כמה מהלכי האסטל בדקות שבהם אינדיאנה שברה את קליבלנד שהיו משמעותיים מאוד. סטיבנסון הוסיף 12 וסחט דחיפה מלברון רחוק מהכדור שאיכשהו השופטים תירגמו לעבירה רגילה ולא לפרגלנט בהנחת הסלב של השנה. קוליסון חזר לעשות דברים שעשה בעונה הרגילה עם 15 נקודות ב-3 מ-4 מהשלוש כשדווקא לבוגדנוביץ' היה ערב יחסית פושר.

החדשות הטובות מבחינתה של אינדיאנה הן שיש לה הרבה שחקנים שיכולים לתרום, החדשות הרעות הן שנראה שהיא מאוד מאוד תלויה בקליעה מבחחוץ של הכוכבים שלה וזה מוזר כי לאולדיפו יש את היכולת לקחת את הכדור לתוך הטבעת ולהטביע, גם על לברון כפי שעשה פעמיים הלילה. במשחק הבא האחוזים בוודאי ירדו ויהיה מעניין לראות האם לאינדיאנה יש את מה שצריך כדי לחולל את הפתעת השנה.

יוטה ג'אז (4) 96 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2) 91:

דקה וחצי לסיום זה נראה כמו קמבאק של אוקלהומה שצמצמה מפיגור דו ספרתי במחצית השניה לפיגור של נקודה בלבד אחרי שלשה של ווסטברוק, אבל אז דונובן מיטשל עם אסיסט, שורת החטאות של ווסטברוק וג'ורג', וריבאונד הגנה של מיטשל שהלך לקו וכמו שחקן מנוסה קבר את שתי זריקות העונשין שסגרו סיפור שלחו את אוקלהומה הביתה.

אז מה תגידו על ראסל ווסטברוק שקלע 46 והוסיף 10 ריבאונדים אבל עשה זאת ב-7 מ-19 משלוש ו-18 מ-43 מהשדה כולל שורת החטאות בדקות האחרונות? מה תגידו על פול ג'ורג' שסיים עם 2 מ-16 ל-5 נקודות כולל 0 מ-6 מהשלוש ולמרות זאת שיחק 45 דקות והמשיך לזרוק ולזרוק ולזרוק, בעוד סטיבן אדאמס סיים עם 9 מ-11 מהשדה ו-16 ריבאונדים ל-19 נקודות? מה תגידו על אוקלהומה בה רק השניים האלה קלעו בדו ספרתי?

ובצד השני מה תגידו, מלבד לקום על הרגליים ולהריע לדונובן מיטשל, עם 38 נקודות ב-14 מ-26 מהשדה? ועל ג'ו אינגלס מיודעינו עם 42 דקות ו-50% משלוש. ויותר מהכל מה תגידו על יוטה כקבוצה שהתאוששה מפציעה של רוביו ברבע הראשון, נתנה את המפתחות למיטשל שנעזר בקו הקידמי הנפלא שלו עם גובר ופייבורס, ולקח את יוטה לסיבוב השני.

מדהים, קשה להשתחרר מההרגשה שיוטה עומדת להתרסק מול יוסטון אבל בינתיים אפשר להינות מאחד הסיפורים המשמחים של הפלייאוף הזה, כל עוד אתם לא אוהדי אוקלהומה כמובן…

וזה נכתב לפני המשחקים:

לאור האירועים האחרונים, פריביו יום שישי במתכונת מעט אחרת, מי יתן שההרוגים ינוחו על משכבם בשלום, ושתימצא מעט נחמה למשפחות שאיבדו את היקר להן מכל.

*

וושינגטון וויזארדס (2) – טורונטו רפטורס (3) 2:00:

אם בתחילת הסידרה היה נראה שטורונטו התבגרה לעומת השנים האחרונות, ותצוגות הפלייאוף שלה יצדיקו את המקום הראשונה בעונה הסדירה, אז באו משחקים 3 ו-4 בהם טורונטו ניגפה מול הוויזארדס שלפתע מצאו חיים חדשים עם יכולת נהדרת של ג'ון וול ושיפור משמעותי בהגנה בדרך להשוות את הסידרה ל-2-2.

משחק מספר 5 סיפק לקנדים חרדה של ממש, אבל אחרי משחק שהיה צמוד לכל אורכו, טורונטו התעשתה ב-4 הדקות האחרנות וקיבלה תרומה מכרעת ממקום לא צפוי – דלון רייט שקלע 9 נקודות בדקות האלה כדי להבטיח את הניצחון של טורונט, בעוד ההגנה סוגרת את הפינה בצד השני, אבל הסגירה שטורונטו צריכה להיות מוטרדת ממנה היא הסגירה לריבאונד. 46-61 היה היתרון של הוויזארדס בקטגוריה הזאת שכמעט פיצתה על 19% קליעה מהשלוש בלבד לאורחים. בוושינגטון טורונטו לא תוכל לבנות על תצוגת קליעה כזאת של יריבתה, והיא תהיה חייבת להשתפר בפרמטר הזה.

כמו בעונה הסדירה טורונטו היא דרוזן, הגארד קולע 29 נקודות, 13 יותר מהבא אחריו ברשימה, כאשר אולי התרומה המפתיעה היחידה שהיא מקבלת היא מרייט שקולע 12 למשחק. הספסל של טורונטו שזכה לכל כך הרבה שבחים מרשים פחות עד כה, ויהיה מעניין לראות האם נורמן פוואל למשל שנמחק לחלוטין מהרוטציה יקבל יותר דקות במשחק השישי, או אם פסקל סיאקם שמקבל דקות אבל לא מרשים יחזור לכושרו מהעונה הסדירה.

בצד השני וושינגטון נשענת בכבדות על הדואו שלה, שקולעים יחד 48 נקודות למשחק כשוול מוסיף גם 12 אסיסטים, השאלה היא האם אוברה, גורטר, פורטר או מוריס מסוגלים לעלות מדרגה ולייצר ולו לערב אחד טריו עבור סקוטי ברוקס, שיכול להוות את ההבדל.

הימור: טורונטו ב-5

אינדיאנה פייסרס (2) – קליבלנד קאבלירס (3) 3:00:

אחרי הניצחון הדרמטי והאכזבה האדירה לאינדיאנה עם השלשה של לברון והחסימה המפוקפקת בשניות האחרונות של משחק 6, אינדיאנה חוזרת הביתה ותקווה לכפות משחק שביעי על קליבלנד, שכמו בכל המשחקים הקודמים גם במשחק 5 נראתה כמו לברון ו-4 הגמדים.

משחק חמש בכלל המשיך את המגמה של המשחקים הקודמים עם משחק איטי ואגרסיבי מאוד, רמה לא גבוהה מדי אבל המון המון מתח, כמו בחלק מהמשחקים הקודמים קליבלנד פתחה פער רק כדי לראות אותו נגוז בשניות הסיום, אבל הצליחה בסופו של דבר לסגור עניין בצורה מעוררת מחלוקת. באינדיאנה בלטה מאוד החולשה של אולדיפו זה משחק שני ברציפות, וזה שהקבוצה מצליחה להישאר קרובה לקליבלנד כשהוא קולע 2 מ-15 היא דיי מדהימה, כשהיא מקבלת תרומה סופר מרשימה מיאנג וסבוניס שקלע 8 מ-12 מהשדה.

בצד השני מלבד ה-44 של לברון שבאמת היה מדהים (על אף 5 איבודים ו-1 מ-4 בלבד מהשלוש), אין הרבה מה לציין בקליבלנד. קווין לאב נראה חסר ביטחון בצורה קולוסאלית (2 מ-11) והיחיד שהגיע לסידרה מלבד לברון הוא קייל קורבר שקבר כמה שלשות קריטיות וסיים עם 5 מ-9 ל-19 נקודות, כשגם קלדרון תורם שתי שלשות מכריעות. צריך להגיד את האמת, מול אינדיאנה יכולת עילאית של לברון יכולה להספיק גם בלי סיוע מחבריו, בהסתכלות קדימה, משהו יצטרך לקרות בקליבלנד.

הימור: אינדיאנה ב-12

יוטה ג'אז (3) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2) 5:30:

אחרי שנרמסה ונשחטה בכל כתב עת שעוסק ב-NBA בפלנטה, אוקלהומה הראתה שכבוד עצמי עדיין יש לה, ניצחה את יוטה במשחק מספר 5 ושלחה את הסידרה בחזרה ליוטה, כשהלחץ עובר לקבוצה המקומית להראות שכל הסופרלטיבים שנקשרו בשמה, לא היו לשווא ושברגע האמת הם יכולים לסגור עניין, אם הם לא יצליחו לעשות זאת הם יצטרכו לחזור להר הגעש באוקלהומה וזה כבר יהיה הרבה הרבה יותר קשה.

ההפסד הזה יהדהד ליוטה ללא ספק כשהיא תעלה למשחק הלילה. הג'אז שמטו יתרון של 25 נקודות כשהם רואים את ראסל ווסטברוק נכנס למוד הבלתי ניתן לעצירה שלו, בעוד האחוזים של יוטה עצמה הולכים וצונחים למול הקשיחות של הת'אנדר בדרך להפסד. כרמלו אנתוני עשה כל שביכולתו על מנת להפריע אבל 45 של ווסטברוק ו-34 של ג'ורג' היו יותר ממה שיוטה, שנהנתה מערב נדיר של קראודר יכלה להכיל.

אבל הלילה הסידרה חוזרת ליוטה, ואם מיטשל שקלע 1 מ-7 משלוש ונעלם לגמרי בסיום יחזור לעצמו, עם עזרה מהמשחק האינטיליגנטי של רוביו, השלשות של אינגלס (4 מ-9 במשחק מספר 5) והעוצמה של פייבורס וגובר בצבע, יוטה אמורה ליהות בסדר מול קבוצה מאוד לא יציבה, לא מאוזנת ולא מאומנת בדמות הת'אנדר, בה אף שחקן למעט שני הגדולים לא קלע יותר מ-7 נקודות במשחק מספר 5.

הלילה קשה לראות איך היא תוכל להסתפר בשניים האלה, ויהיה מעניין לראות האם קורי ברואר שהצטרפותו לקבוצה תרמה לה רבות במישור ההגנה והקליעה יקבל יותר מבטים על מנת לנסות לייצר חלוקת נקודות מאוזנת יותר.

תהיו בטוחים שווסטברוק ינסה לקחת את המשחק הזה על עצמו מה שמבטיח לנו ספקטקל מרתק או התרסקות איומה.

הימור: הג'אז ב-12

 

לפוסט הזה יש 1,012 תגובות

  1. אינדי, טורונטו ואוקייסי. זו רשימת המועדפים שלי.

    לבי עם הורי הנערים שמתו בשטפון. כאב ל 3 זה הדבר הכי נורא שיכול לקרות בחיים. הכי נורא.

  2. היום וושינגטון AGAINST THE WALL ולדעתי היא תצליח לנצח.

    מכיוון שאנו אתר ערפדים (ערים בלילות-לרפי הבנה :)) אז ועד ההנהלה של הערפדים והעומד בראשם האשך וחבורת ה-ללל ביקשו דם הלילה.
    האשך חילק כוסות ודם מלוכה זה הדם המועדף.

    אולם המלך יסרב לתרום את דמו וכך נשאר הדם של הצ'יטה שאיתו האשך יעשה לחיים הלילה או שדה שוט שיבלה את הלילה במחבוא יסיר את הוילון של חדר הישיבות ב-8 בבוקר ויחשוף אותם לשמש בבוקר?

    1. "פריביו יום שישי לזכר הרוגי מכינת בן ציון"
      ואתה בא ומתחיל לדבר על ביקוש דם.
      באמת שהחברות ב-ללל מעבירה אתכם על דעתכם לפעמים.

  3. אסון מצער מאוד. במיוחד לאור העובדה שיכל להימנע בקלות, לו רק היה מופעל שיקול דעת נכון. רק יום לפני כמעט והייתה טרגדיה דומה לקבוצת נערים אחרת, ואי קריאת נורות האזהרה הייתה פשוט התגרות מיותרת בגורל.
    עצוב מאוד על 10 המשפחות שאיבדו כך את יקיריהם.

    תודה על הפריוויו לליל משחקים גורלי שכזה.
    לי אישית יש תחושה שכל הביתיות ינצחו הלילה.

  4. חשבתי הרבה על האסון הזה היום.
    אני יודע שהדור שלי ושל ההורים שלי הוא חפיפניק חסר אחריות. אני מגיע מספיק לישראל לראות את המציאות הזאת. אבל אני לא מצליח להבין למה אנשים בני 18 לא מסוגלים להגיד למדריך שלהם שהם לא . זה בא בשורב אחת עם כל הפקודות הלא חוקיות שבני 18 בישראל לא אומרים להן לא.
    לך תסמוך על מבוגרים…..

      1. אני מכיר את אחת הנספות והיא פחדה ממש לצאת לטיול ושאלה אותם מה קורה עם השיטפונות והודיעו לה שהם מודיעים למצב ושהכל בסדר ויש להם אישורים

    1. אני חושש שבני ה-18 לא יודעים להגיד לא בגלל שההורים שלהם לא דיברו איתם על זה. האנלוגיה לפקודה בלתי חוקית בעליל היא מדויקת מאד, אבל מדברים עליה רק אחרי הגיוס. צריך לדבר על זה קודם. זה הלקח שלי, כהורה, מהאסון הזה.

  5. תודה על פריוויו נהדר ללילה נפלא !

    שאלה, איך יכול להיות שקבוצת נבא עם מאמן שאם לא היה מהטובים בנמצא לא היה שם ועם שחקנים מהשורה הראשונה, מגיעים למצב של "קבוצה לא מאומנת" ? משחקים מפוזר וללא שיטה איך זה יכול להיות ?

  6. עצוב מאוד

    מקווה שהתאנדר ישרדו

    מקווה שאינדי ינצחו

    לגבי טורונטו וושינגטון אין לי מושג אבל לשתיהן יש הזדמנות נדירה להגיע לגמר עם איך שקליבלנד נראית…

  7. אירוע שהיה כל כך פשוט למנוע עם קצת אחריות,לראות שאת הפנים של הצעירים בחדשות,והלב פשוט נשבר לרסיסים.

    אינדיאנה-קאבס:לברון יסגור את זה היום,אינדי כבר פחות מאמינה,דיפו חנוק עד עמקי נשמתו,בכל משחק הוא קולע באחוזים גרועים יותר מקודמו.

    הסידרה הזו מזכירה לי מאוד את הסידרה ב2015 נגד שיקאגו אותו דבר בדיוק,ולכן אני מאמין שהיום זה יסתיים בבלואאוט,שלאב יתפוס משחק ושאר החברים יפגיזו מ3.

    טורונטו-ווישינגטון: טורונטו פריכים ורכים,אתה לא יודע איזה לאורי/דרוזן יופיעו בכל יום נתון, מצד שני כמה כוח עוד יש לוויזרדס להמשיך, מקווה שטורונטו יעלו כי משחק 7 אצלם בבית וכל הלחץ עליהם,אני אהמר שהולכים למשחק 7.

    יוטה-אוקלהומה, יוטה קבוצה מאוד סימפטית ומרעננת,קשה שלא לחבב אותם,הם בדיוק ההפך מהקבוצה שמולם שנראית כאילו היא משחקת כיחידים,ראס וג'ורג,וכל השאר זוזו מהדרך,בנוגע לכרמלו, הוא תמיד היה סקורר בחסד עליון,עכשיו שגם את זה אין לו, הוא נטל, הוא פשוט נראה כמו גופה על המגרש שנשאר רק בגלל השם.

    המשחק הקשה ביותר להימור הלילה,ראס לא יוותר בקלות,ואני מאמין שהם יגררו את זה ל7.

  8. תודה רבה דור פריוויו מצוין.
    האם היום סוף סוף קליבלנד תתפוצץ מ3? עד עכשיו הם על 31% מהשלוש וזו לא ההגנה המי יודע כמה של אינדי. מעניין שההגנה המחוררת הלברונס מהעונה הסדירה התחלפה להגנת ברזל בפלייאוף. מהמר היום על ניצחון בדו ספרתי לקאבס
    טורונטו חוזרת למימדים הרגילים שלה ומה שמחזיק אותה כרגע מעל המים זה אחוז מצוין מהשלוש של 43% מצפייה במשחקים אני חושב שאפשר לחזק את האמירה שהשינוי שהם עברו השנה הוא יותר שינוי קוסמטי משינוי עמוק -מהמר על וושינגטון בחד ספרתי
    יוטה הלוואי שיתנו היום בראש לראסלים ושיזכירו להם מה זו קבוצה וגם יתרמו לבארקט אמן

  9. תודה, יום עצוב. קשה לעכל דברים כאלה.
    לגבי המשחקים, יש לי הרגשה שרק הקאבס יגמרו את הסיפור היום.
    מעניין אם אוקלהומה ימשיכו עם הגנת הסוויצ'ים ולראות איך יוטה יגיבו לזה. יש לזה משמעות גדולה גם לסדרה הבאה.

        1. ראית את השם של דוראנט לפחות שלוש פעמים ברשימה, אני לא מכיר דרך יעילה לעצור אותו, תצמד עליו יעבור אותך בצעד ראשון מהיר וארוך, תתן לו מטר יקלע עלייך שלושה, דאבל טים יגמר מהר מאוד שקרי וקליי בצד השני עושים תנועה המזל היחיד שלפעמים הוא הולך יותר מדי לבידודים דבר שפוגע בשתף ההצקפי של הלוחמים , לא היה עדיין בהיסטוריה שחקן שדומה לKD הוא אחד מחדי קרן בליגה 11״6 שיכול לכדרר כמו גארד בין המסיימים והצלפים הטובים בליגה וצעד ראשון מהיר. בכל ההיסטוריה של הNBA לא היה תשובה איך לעצור עילויים התקפיים ודוראנט הוא בהחלט אחד מהשחקנים החד פעמיים האלה.

          1. יש שם דירוג,הם מציינים מהראשון ואילך, זה סדר התשובות. זה גם משתמע בבירור מהתשובות שלהם. חלקם כמובן דירגו כמה יחד

          1. שמעון, אני לא המורה שלך לעברית, אנגלית או הבנת הנקרא,

            אם איפשהו במהלך שנות הלימוד שלך הצליחו להחדיר בך שעל מי חששת לשמור ועל מי הכי(דגש על הכי) קשה לשמור זה אותו הדבר אני לא הולך לבזבז מזמני בשביל לנסות לתקן את זה.

            (ומתנצל מראש על הטון והתוכן הכביכול מתנשא, אבל אם מישהו כאן אמור לקחת את זה באיזי זה אתה)

          2. שמעון אין פה דירוג או מה שאפילו משתמע וכך זה שאומרים שם אחד לפני אחד לא אומר שהם דירגו אותו לפניו. לגבי דוראנט כתבתי כבר מה שאני חושב אין שום דרך אפשרית לעצור עילוי כזה.

          1. למה אתה מבלבל את שמעון עם עובדות?
            זה מפריע לו להיות דעתן נחרץ ומדרג כפייתי.
            (או כמו ששמעון היה מנסח את זה:
            1. דרגנות כפייתית
            2. דעתנות
            3. נחרצות

            )

  10. תודה על הפריוויו.
    יום עצוב עד מאוד, מחיר חסר תקדים ובלתי נתפס לאתוס הגבורה הישראלי. זו לא סתם טעות, זה שיח. פשוט נורא.
    לגבי הערב – וושינגטון תשרוד, קליבלנד תשחט, אוק' סיטי תפתיע.

      1. עזוב, זה פוליטיקה, חבל ״ללכלך״ את הפורום. עצוב שמתים ילדים, נקווה שהערב של המשחקים יאזן קצת את מצב הרוח.
        פורצה ת׳אנדר!

  11. ערב נהדר לפנינו. תודה על הפריוויו.
    אני מחזיק אצבעות שהכל יגיע ל-G7. בעיקר הסדרה של הקאבס.

    אני חייב לשאול ומקווה שישנם כאלו שידעו לתת תשובה –

    איך יוצא מצב שמשחק 7 של הסלטיקס ישוחק כרגע באותה שעה כמו הברוינס מול הלייט'נינג בטמפה ביי?

  12. תודה רבה.

    מייחל שכל הקבוצות בפיגור ינצחו הלילה ונקבל משחק שביעי בכל הסדרות.

    אם אני מוותר למישהי זה לאינדי, את שלה היא כבר עשתה העונה ובסדרה. ובשביל שיהיה עניין בהמשך הסדרות עם קליבלנד.

  13. אפריד בין מה שאני רוצה למה שיקרה. הייתי רוצה אינדיאנה. לא יקרה.
    הייתי רוצה אוקלהומה. גם לא יקרה. וושיגטון תשווה בסדרה שנראית אפורה ולא מושכת כמעט תשומת לב. תענוג לגלות כאן מגיבים מוואלה בעבר.

  14. 1. טורונטו
    2. אינדיאנה
    3. אין לי מושג. 2 חדרים בלב רוצים שיוטה יקחו וה-2 האחרים בעד משחק 7. נו.. העיקר שיהיה צמוד, חם ומגניב.

  15. פשוט אסון נוראי, חוסר האחריות צועק לשמיים פה, איך מוציאים אותם לשם אחרי שהיו אין ספור אזהרות על שטפונות באזורים האלו פשוט לא ברור בעיניי. סתם נהרסו ברגע החיים של 10 משפחות.

    באשר לכדורסל, אני מאמין שכל הסדרות הולכות להסתיים היום, למרות שאני ממש מקווה שאוקלהומה תוכל לכפות משחק 7.

  16. הכי מרגיז לקרוא את המילה אסון !
    לא מדובר באסון אלא בטבח !
    מישהו במשרד החינוך הנמצא בשליטה של רוח מיליטנטית ומסיונרית
    מחלק כספים ומשרות ומקים מוסדות שיקדמו את עמדתו הפוליטית.
    כשאנשים לא ראויים חסרי מושג והבנה מתעסקים בחינוך תוך ניצול העובדה שמגיעים אליהם ילדים של משפחות מצוקה משפחות השמחות שנמצאה פנימיה וסידור עבור הילדים שאין באםשרותןנלגדל ולחנך כראוי , ואז חסרי המושג מחליטים שזה יהיה רעיון טוב לצאת.לטיול גיבוש שטפונות בים המלח .
    מי שחושב שהטיול יצא במקרה על אירוע השיטפון לא מכיר כנראה את הרוח המיליטנטית של האנשים האחראיים על המכינות האלו ,ובמיוחד את המסיונריות שהן מחנכים לה .
    והשאלה הראשונה מי צריך בכלל את המכינות הקדם צבאיות ?
    למה שלא ישקיעו בלימוד מדע המדינה למשל במקום , בחינוך לדמוקרטיה ,לסובלנות. שילמדו תרבותמכללית בו בזמן ?
    למה המיליטנטיות המיותרת הזו ,ולמה לשפוך כסף על סגל חסר מושג. אשר הסיבות היחידות להעסקתם הוא הקשר למסיונריות של הבית היהודי .

    1. אתה בטוח שאתה מכיר את המכינות הקדם צבאיות? נשמע שאתה מתאר מכינה קדם צבאית דתית ואילו המכינה שזה קרה בה היא מעורבת. עד כמה שאני מכיר התיאור שלך ממש לא מדוייק לאופי של המכינות מהסוג הזה. במכינה מסוג כזה יש הרבה לימודי פילוסופיה, ערכיות, מוסר והרבה התנדבות

  17. אחרי שטורונטו נזכרו שאין סעיף שאוסר על ולאנצ'יונאס לשחק ברבע הרביעי במשחק הקודם, מעניין איזו עוד הפתעה הם יכולים להפיל היום: דלון רייט יכול להמשיך לא לפחד לזרוק שלשות חופשיות לחלוטין, איבקה אולי יראה גיים אוף זונס על ת'ון מייקר ויגנוב לו את התכשיט, אולי אפילו קייסי יפסיק לפחד מהספסל המפחיד של הראפטורס והם יחזרו להיות משנה המשחק שהיו בעונה הסדירה.

  18. אסון קשה שהיה יכול להמנע אם רק היו נשמעים להוראות אבל ככה זה במדינת החפיפים.
    לדעתי לא רק האחראי על מתן האישור אשם אלא גם לצערי ההורים של אותם הילדים (כואב לומר זאת אבל הטיולים האלה קודם כל צריכים לקבל אישור הורים…לפי מה שאני זוכר).

    אינדיאנה מקבלת כלכך הרבה הזדמנויות לקחת את הסדרה והיא לא מוכנה ומסרבת כל פעם בנימוס.
    נראה לי שהלילה הלברונים יתנו סוף סוף הצגה ויעלו שלב.

    טורונטו ווושינגטון הקצת אפורים ולא ממש מעניינים ילכו ל7

    יוטה והתאנדר,הממממ אני לא יודע.
    האם יוטה יצאה מההלם של המשחק הקודם?
    האם התאנדר ימשיכו מאותה הנקודה שהפסיקו במשחק הקודם?
    מה שכן התאנדר חייבים ללכת חזק פנימה לנסות ולהכניס את גובר לבעיית עבירות ומצד שני משחק ההגנה של החצי השני של משחק 5 חייב לחזור על עצמו.
    מי יודע ,אולי כרמלו פתאום יופיע לריקוד האחרון ויתן משחק משוגע אחרי שראה עצמו יושב (או עומד) בחוץ בריצה ההיא של משחק 5

    1. האישורים בדרך כלל נחתמים הרבה לפני שידוע מזג האוויר שיהיה במהלך הטיול.
      לבת שלי היה טיול ביום רביעי, וכל המערכת הייתה עם יד על הדופק של מזג האוויר תוך כדי עדכונים במהלך היום לגבי שינויים בעקבותיו (אמנם זה כיתה ב', אבל עדיין).

      אם אתה לא יכול לשחרר אחריות למערכת בתור הורה אתה לא יכול לשלוח את הילדים שלך אליה.
      יכול להיות שערנות של הורה מסוים הייתה יכולה לשנות משהו באירוע זה אבל יכול להיות גם שלא ופשוט היו מתעלמים מהורה זה.

      1. במקרה הספציפי הזה זה קצת שונה כי הילדים לא היו חלק מהמסגרת החינוכית שארגנה את הטיול. זה היה טיול גיבוש למחזור של שנה הבאה. זה לא מוריד מהאחריות של המכינה אבל זה לא טיול רגיל של בית ספר.

      2. המטיילים האלה מעל גיל 18 ברובם, והם הבינו את הסכנה הנשקפת להם.
        לא היה צורך בפיקוח ממלכתי.
        אבל היה איזה אידיוט במוסד הזה שהחליט שהוא יצליח לבצע את הטיול ולברוח שניה לפני המבול. וככה יראה לכולם כמה הוא גבר . את הרעיון המסוכן הזה הוא כפה פחות או יותר על 25 חניכים.
        זה ממש כמו לעבור את הכביש במסלול של מירוץ פורמולה 1.תוך כדי מירוץ.
        התגרות מטומטמת בגורל.

        1. המטיילים הבינו את הסכנה הנשקפת להם ?
          בא נראה אוקטובר 2014 נפאל…
          ארבעה ישראלים נהרגו באנאפורנה מבליזארד ביניהם נווטת דתיה מחיל האויר , מהנדס,חשמל דתי שיצא לטיול עם הנווטת המדוברת.
          בחורה שיצאה לטיול כדי לראות היכן נהאג חברה במפולת שלגים ,וישראלי נוסף.
          כבר חמישים אחוז מההרוגים דתיים ,שלא לדבר על כך שכאן מדובר בטיול גיבוש ,שמי שעובר בהצלחה מתקבל ללמוד ,כלומר לא מדובר בכלל בטיול אלא במבחן!
          לא רוצה להיכנס כאן לסיפור על מבחן דאיה שלי שברוח מטורפת הבוחן צרח עלי תמריא !
          בוחן אדיוט חסר,שיקול דעת ,ואני בתת מודע מילאתי אתת ההוראה האדיוטית ,במקום לותר מה שהיה מתבקש מהנסיבות.
          שטרה תחתונה למשתתפים בגיבוש הזה לא היה שיקול דעת ,אלא שהופעל עליהם לחץ חברתי ,וכן ענין יוקרה להצליח להתקבל למוסד הזה .
          לא מדובר רק באדיוט אלא בשיכור כוח , הדברים לא חדשים קיימים בכל מסגרת צבאית או חצי צבאית.
          ויש למצות עם המכינה הזו את הדין .
          נעזוב כדורסל לא מענין אותי בכלל כרגע ולא קשור אלי.

          1. ונמשיך לדוגמא הבליזארד בנפאל,מדובר היה שם במאות מטיילים שארבעים מתוכם נהרגו ללא שמץ מושג במזג אויר .

  19. תודה רבה דור.
    כל השלושה קשים לחיזוי.
    להמר נגד לברון במזרח זה תמיד רעיון גרוע, אבל בכל זאת אלך על אינדי.
    לדעתי ראסל ושות' לא יצליחו לשחזר את ההתפוצצות, ויוטה לא ישחזרו את הקריסה. יוטה.
    טורונטו וושינגטון באמת אין לי מושג, נלך על טורונטו כדי לקוות שיש להם אופי גם בפלייאוף.

  20. אם טורנטו רוצים לגמור את זה הסדרה הם חייבים להפסיק לשחק iso

    לברון נגד אינדי אמור להפסיק לסיבוב הראשון אבל לא יפסיק לסיבוב הבא ובטח שלא לגמר

    יוטה לוקחת את הסדרה ב7

  21. DRUM ROLL///

    משחק ראשון העונה שאני רואה את טורנטו. ו.. לא משהו.

    לא ראיתי את וושינגטון מאז שנה שעברה ואני מאוכזב מכורטט שהואיד את המוהיק.

    וושינגטון שולטת. כל מי שמפקפק ביכולות האימון של סקוטי. מאמן פלייאוף פר אקסלנס

  22. היו צריכים להתחיל את וושינגטון-טורונטו יותר מוקדם שלא תהיה חפיפה בין המשחקים ואפשר יהיה לראות את כולם ברצף

  23. ביל לא ממש במשחק וקצת כופה את עצמו על המשחק של וושינגטון במקום לנצל את הלחץ עליו לפנות אחרים

  24. אולודיפו חייב להופיע היום,מספיק שבשאר המשחקים הוא היה משחק סביר ואינדיאנה כבר היו בשלב הבא,הוא מנפק אחוזים פשוט מחפירים למישהו שרוצה להיחשב כאולסטאר.

  25. אינדיאנה פשוט לא גורמים להגנה של הקאבס לעבוד. אחרי הדאבל טים על אולדיפו הם נשארים 4 על 3 ומסרבים להיות אגרסיביים

    1. זה לא כל כך פשוט,דריימונד גרין ידע מה לעשות במצב הזה בגמר ב2015,זה אחד האספקטים שבו הוא מצויין,מיילס טרנר הוא לא דריימונד ,אבל אני כן מסכים שאינדי צריכה לעשות יותר תנועה במצב שהם 4 על 3.

    1. אותם שופטים שאפילו לא הלכו לבדוק אם היה פלייגרנט במהלך השני של המשחק כשבוגדנוביץ פשוט "חיבק" את הגרון של לברון בלי שום קשר לכדור?

  26. אינדיאנה משחקים נכון אבל נופלים בדברים הקטנים. חוסר משמעת? שחקנים לא מספיק איכותיים? אין להם את בהילוך בנוסף שנדרש כדי לנצח את קליבלנד בסידרה

  27. וולנצ'וניס זה שחקן שאם היה נופל לאירגון כמו הספרס הוא היה נהפך לאולסטאר,כבר כמה שנים שטורונטו פשוט לא מנצלים אותו כראוי.

  28. המנצחת הגדולה במזרח השנה זו בוסטון, מרוויחה את שתי הכוכבים הצעירים שלה בענק , תוסיפו להם את קיירי והם הפייבוריטים העונה לנצח , עם היווארד? אמורים להיות מפחידים.

  29. אני אוהד פילי, לפני חצי שנה הייתי מסתפק במאבק על פלייאוף, לפני חודש זה הפך ליתרון ביתיות והובלה על קליבלנד והמלך, כעת בוסטון יותר מפחידים אותי מהקאבס, סימונס רדיק וסאריץ יעשו קציצות מההגנה הזו, אוהדי פיניקס – אני מוסר את השקית החומה

  30. הסלים מהסוג שלברון קלע עכשיו זאת אחת הסיבות שלפעמים זה מעצבן לראות אותו משחק, פשוט טרקטור שחודר לצבע ודורס כל מה שזז בדרך, שום חן או אלגנטיות

    1. ואין דרך לעצור את זה, ונוסיף שללברון אין חצי מהכריזמה ומהחיןך שהיה לשאק (שסגנון המשחק שלו היה הרבה יותר כוחני והדיין סיפק לנו הילליטס לעשור).

  31. אז לברון עושה תוקף והשופטים מיד רצים לבדוק במסך מה קרה כי הוא מדמם? לפעמים אי אפשר לא לחשוב שהם משוחדים אם הם כאלה עיוורים זה פשוט לא הגיוני.

  32. קליבלנד מצליחים להיות מסריחים וזה נראה שלא ממש בא להם. משחקים כאילו משהו מגיע להם במיוחד לברון שמשחק על הילוך שני

    1. אין לא אויר למשחק שלם. עד עכשיו בסידרה הוא פתח את המשחקים בסערה ולא נשאר לו אויר אחרי זה. הוא נח ושומר כוחות למחצית השניה. לא בטוח שזה יספיק לו

  33. אולדיפו נרגע קצת אחרי הפתיחה המטורפת שלו, צריך להמשיך לתקוף. קליבלנד פשוט פח, הגנה נוראית וחוץ מלברון אף אחד לא קולע ביציבות.

  34. שיפוט לא מזהיר, אבל מה יש להתלונן כל כך הרבה? בסה"כ הפייסרס שיחקו נהדר ועם קצת ריכוז מהעונשין כבר היו ב-15+

  35. לברון הורס לחברים שלו את הנפש. רואים שהם לא בריאים בנפשם. לאב, קורבר, ג'י אר, יסמן, ג'ף גרין, תומפסון – הם ימשיכו לסבול מחרדות כל החיים. זה עצוב. קיירי ידע שהוא חייב לברוח וטוב שעשה כך.

    1. עברתי לטורנטו וושינגטון. כמה כבר אפשר לראות את הבחור הזה מטפס. כל יום כמעט רואים אותו. חוץ מזה כל פעם הוא מלחיץ אותי שהוא עוד מעט נופל. יש מספיק לחץ במשחק עצמו במחצית לפחות תן להרגע.

  36. זו טורונטו. רבע אחרון, פחות מ-2 דקות לסיום, ועל הפרקט אלו סאיקם ורייט שעושים את המהלכים הגדולים (בעיקר בהגנה).

  37. וושינגטון מביכים, הפסידו במאבק על הריבאונד 3 פעמיפ ברציפות כשהעונה שלהם על הקו ואפילו לא מבצעים פאול

      1. זה משנה. הכבוד של הקבוצה נמדד כאן. הרוח הספורטיבית וגם רוח הלחימה.

        הם קבוצה שמדברת הרבה, אבל שוב ברגע האמת לא עשו הרבה.
        כמובן שפורטר היה חסר, אבל הם לא היחידים שחסרים להם שחקנים העונה ודווקא שם נמדדת לחימה של קבוצה.

        1. בעיני זה לא באמת משנה. לא היה להם סיכוי עוד לפני שהסידרה התחילה.
          זה לא משנה כי שנה הבאה זו עונה חדשה חלק מהשחקנים ילכו חדשים יבואו ואף אחד לא באמת יזכור את זה. זה לא ישפיע על כלום.
          אני באופן אישי הייתי אומר שלום לסקוטי ברוקס, הוא מתאים יותר לקבוצות שרוצות לעשות טאנקיג

  38. אני אפילו לא מאוכזב מ-DC.
    אני רק צוחק על עצמי שבכלל חשבתי שהם יוכיחו את עצמם בצאני טיים (למרות חסרונו של פורטר) ולפחות יכפו G7.

    הם, יותר מפורטלנד, צריכים להקיע מלאכת מחשבת ולשקול בכובד ראש זעזוע למערכת.

  39. שאלה לאנשי הבראקט.
    במצב תיאורטי שבו בסיבוב השני קבוצה ששמתי כמנצחת אכן מנצחת אבל לא את היריבה שהעלתי מהסיבוב הראשון (לדוגמא שמתי בבראקט שהלוחמים ינצחו את פורטלנד).
    האם עדיין אקבל ניקוד כלשהוא ?

  40. טורונטו הרוויחו את הספסל שלהם בחזרה, ההרכב השני נתן דקות מעולות ברבע הרביעי.
    הלברונס צריכים לפרוש עכשיו, זה יהיה ממש עצוב שהם ייתקלו בקבוצה אמיתית.

      1. לברון שחקן עצום, אדיר, מה שתגיד. יש מסביבו קבוצה שלדעתי, יותר חלשה מפיניקס( סליחה גיא). טורונטו ינצחו אותם בלי שום בעיה, מה גם שלדעתי אינדיאנה עולה.

  41. ההתקפה של קליבלנד מחורבנת כמו שהיא הייתה כל הסידרה, ברגע שההתקפה של אינדיאנה נראת ולו סביר, לקליבלנד פשוט אין תשובה.

    והעבירה של לברון הייתה חייבת להיות פלייגרנט לא ראיתי כזאת הנחת סלב הרבה זמן

    1. כואב לי עליו. הלוואי שיגיע למקום שיעריכו אותו יותר וגם ידעו להשתמש בו נכון יותר.
      חלום יהיה לראות אותו באוקלהומה או יוסטון.

    2. לאב שחקן מעולה. לברון המאמן מאמן גרוע ולא מצליח לשלב אותו להוציא ממנו משהו. הוא נותן לו לעמוד כמו בול עץ על ה3

  42. מאז סוף הקדנתיה הקודמת בקאבס אני לא זוכר כזאת קבוצה חלשה סביב לברון.
    אך מעבר לחולשה, זה מדהים כמה מעט הם מצליחים להוציא מכל שחקן שיש להם. לברון הוא תופעה, אבל לאב נורא מאז שעבר לשם, סמית' הפך משחקן שישי מטורף לבזבוז זמן וכסף. כנ"ל תומפסון.

    זאת קבוצה כל כך חסרת אופק ושיטה, אבל עם לברון אגדי אחד שדואג להשאיר אותם בטופ.

    1. חוזרים להתחלת השנה, כשמנחם ניבא שלברון גיימס עוזב בסוף השנה ללייקרס או כל קבוצה אחרת שתיתן לו צאנס לקחת עוד טבעות בשביל להיות עז יותר גדול ממייק…. זה המוטיב לאורך חייו. זו מטרת החיים שלו, להיות הכי גדול בהיסטוריה.

      1. לא אכפת לי מה, רק לא לפילי…

        אני מצפה מאוד ליריבות עם פילי בשנים הקרובות, אבל עם לברון זה לא יהיה קל בלשון המעטה.

    1. זה היה ברור שהם חלשים. כתבתי זה אז בזמן הטרייד שזה קבוצה פח אבל אני עדיין מאמין שהקינג יכול לקחת את המזרח. לא האמנתי שקלרקסון יהיה ככ חלש חשבתי שהוא יהיה הגוקר של לברון בפלייאוף הזה ויתפוצץ. הוד היה ברור שהוא פח אמרתי לכם והביאו לי אותו כאילו הוא איזה סטאר. היל סתם נגר וגם נאנס. אבל לברון המאמן לא מוציא אפילו 70 אחוז מהם. הם לא אמורים להיראות ככ גרוע. וככל שעובר הזמן יותר ויותר קשה לי לראות אותם עוברים את פילי. לברון העלים את לאב בחיסול ממוקד. לברון יהיה בפילי או לייקרס. הייתי בטוחמשזה יהיה לייקרס אבל היום אני חושב שלפילי יש סיכוי ממש טוב. הם במזרח הוא יוכל לנוח כל העונה ויצטרך להתאמץ בפלייאוף מול בוסטון וגולדן ולהביא את האליפויות שלו. או לבנות באל איי עם גורג או קאווי או שניהם יחד לכו תדעו. מה שבטוח שהוא לא ישאר בקאבס בשום מצב כמו שאמרתי עוד בטרייד.

  43. סטפנסון זה תואם גרין מהגולדן סטייקס. אותם שטיקים ומשחק עצבים. הוא מעצבן אותך ומוציא אותך משיווי המשקל. צריך למצוא דרך יצירתית לנקנק את השניים האלה ולדפוק להם את השיטה הלא כל כך ספורטיבית.

      1. +1

        טול קןרה מבין עינייך דוקטור…אולי הוא לא מלוכלך כמוהם, אבל הצ'ארג'ס שהוא סוחט ושאר הירקות הם גם Scrappy Play.

        ובכלל…הקבוצה שלנו לעיתים יודעת לחבוט בשחקנים. ככה זה כשהקבוצה מכילה את סמארט, מוריס וביינס.

        1. זה נכון. הוא יושב על התחום האפור ונוטה לשחור. גרין וסטיבנסון צבועים בפחם.

          אבל מה נגיד…לפעמים צריך שחקנים כאלה.

  44. יש מצב שקליבלנד עושים מלכודת דבש לפייסרס. כולם הרי יודעים שהספסל של קליבלנד לא ישחק במשחק 7 אז הם מעייפים את הספסל של אינדיאנה ובנתיים לברון נח בשביל שיהיה לו אויר למשחק הבא.

    1. כדי להיות השחקן השלישי של אינדיאנה ב35 השנה האחרונות שמשיג טריפל דאבל (אחרי מארק ג'קסון ופול ג'ורג')

      והוא עשה זאת

  45. סתם שאלה, אם פילי לא מחזירה אף שחקן חופשי שלה הקיץ, יש לה אפשרות להביא בכח את לברון ואייברי בראדלי?

    סימונס – בראדלי- לברון – קובינגטון / סאריץ' (תלוי כמה גבוהה היריבה) – אמביד.

    לתפארת העיר פילדלפיה. הרכב מדהים.

    1. איזה ברדלי נראה לך אני מוותר על רדיק בקלות ככה?? רדיק ישאר אצלנו. אין כמו הצאקות שלו בפלייאוף. אבל תיאורטית כן גם לברון וגם ברדלי הם יכולים להביא

    2. ככה מחביאים את לברון בהגנה ואין אף קבוצה שתנצח את פילי בשנה הבאה……..!
      השאלה היא האם הוא יוותר על LA בשביל להיות GOAT?
      אני מאמין שכן. זו תהיה קבוצה פנטסטית גם הגנתית וגם התקפית. בראדלי לא יתן יותר מ 10 נקודות, אבל לא צריך כשיש לך כל כך הרבה כח אש. הוא יתמקד בהגנה וסגירות על האין הגנה של לברון. לברון, אמביד, סאריץ ישימו את הכדור בפנים וסימונס יעשה הכל. גם על הספסל יש להם קבוצת פליאוף אז העניין גמור לגמרי. לא גולדן סטייקס ולא טילוני יוסטון יכולים להתמודד עם כזו קבוצה ובטח שלא הסלטיקס.

  46. לברון צריך לנוח, בעונה האחרונה מרגישים שהוא אנושי, הוא קיבל כמה מרפקים לפנים היום שהפילו אותו לרצפה, ואפילו נפצע!!!

    (מעכשיו אני עם שמי ה"אמיתי", אהלן)

  47. האם עוד כחצי שעה גורל דומה צפוי לראסל? יש לי תחושה כזאת שהונילים האירופאים שותים את הדם של הציטה 🙂 ואולי הציטה תרצה בשר לבן

  48. יאללה למנה העיקרית לשמה התכנסנו. הימרתי שרק קבוצה ביתית אחת תנצח היום, בסוף יצא שהיא הביסה אז נשאר רק לראות את ראסל באחד הקאמבקים הגדולים שנראו. מקווה להתראות גם בגיים 7.

    המפתח למשחק: לתת לכרמלו את הפונפונים שיעודד מהספסל ולא לתת לו להתרחק מעבר לחצי מטר ממנו.

    1. תוכנית המשחק להצלחה. כרמלו בספסל כמו שציינת ולא עוזב אותו (לא יקרה) ראסל עם 40 זריקות לפחות. כל דבר אחר זה מוות ודאי

    1. לברון דימם למוות, ולא היה ח"ע אז הסתפקו בפלסתר.

      לאנס הציע לתרום כמה מנות דם מסוג -L פלוס
      אך לברון סירב בנימוס.

  49. האמת?
    צודק, אולדיפו. הרצון להכניס את שמו לדברי הימים של קבוצתו, זה רצון מובן ולגיטימי.

    אולדיפו הוא השחקן השלישי בתולדות הפייסרס לסיים משחק פלייאוף עם טריפל דאבל (פול ג'ורג' (1), מארק ג'קסון (1))

  50. בוקר טוב לכולם. הייתי בטוח שאינדי תנצח אבל לא חשבתי שככה.
    אם הם לא היו פראיירים הסדרה הייתה צריכה להיגמר מזמן 4-1 – הם הקבוצה הטובה בהפרש.
    עדיין חשבתי לפני המשחק שבמצב הזה, הם יפסידו בשביעי.
    התבוסה נותנת סיכוי, אבל אני עדיין מהמר שיפסידו.

    1. דם מלוכה? זה דם של חולה צרעת, שיקוי פלולית.
      לא תודה, נותן ליואל להתעסק עם חומרים מסוכנים כאלה במעבדתו, לא מתקרב ולא נוגע מחשש להדבקה מסוכנת!

  51. אין לברון, אין כדורסל בקליבלנד… פשוט משחקים כמו ילדים. לו לא עושה כלום כרגע וההשפלה רק הולכת וגדלה. אם הייתם מוציאים את לברון מהקבס בתחילת העונה והקבוצה היתה נשארת עם קיירי ולאב. סביר שלא היתה מגיעה לפליאוף עם כזה מאמן שהוא נעלם…..

  52. הפייסרס היו היום טובים מהקאבס בכל אספקט של המשחק.
    הם קלעו מבחוץ טוב יותר, הם שמרו טוב יותר, השחקן המוביל שלהם היה הטוב במגרש, הם שלטו ברב', הם איבדו פחות כדורים.

    מה שמשאיר שאלה אחת פתוחה –
    למה כל הבכי על השיפוט?
    השיפוט היה בסדר גמור.

    1. השיפוט היה טוב, קבוצה אחת ריסקה את האחרת הקאבס לא הפסידו בגלל שיפוט אלא שאינדיאנה נראתה נפלא בעוד שהם הסריחו את הפארקט

    2. השיפוט היה פח והתבוסה לא מוכיחה שהשיפוט היה בסדר היא רק מוכיחה כמה קליבלנד גרועים.
      בכל זאת השופטים לא קולעים סלים.

      1. התבוסה בהחלט לא מוכיחה כלום.
        זה לא משנה את העובדה שהשיפוט היה בסדר גמור,
        ושהתלונות היו בדיוק אותן תלונות שנשמעות אך ורק במשחקי הקאבס.

        1. הרבה פעמים יצא לך לראות שחקן שלא מקבל שריקה כשהוא לא עובר את החצי תוך 8 שניות? אני רואה הרבה משחקים ואני לא זוכר מתי היתה הפעם האחרונה שראיתי דבר כזה. בעצם עכשיו נזכרתי לפני איזה שעה ראיתי את השופטים "העיוורים" לא רואים את זה כי לברון היה השחקן הזה. כמה מפתיע. שלושה כאלה היו שם ואף אחד לא "ראה".
          אני יעצור פה כי זה היה אחד המביכים אבל יש הרבה יותר.

          דרך אגב אני מבקר את השיפוט לא רק במשחקים של קליבלנד רק שאצלם זה ממש בולט ולא מהיום.

          1. אם תצפה במספיק משחקים, תראה שזה קורה. ותראה גם שזו שריקה שהשופטים כמעט ולא שורקים.
            אם בוחרים לבחון את המתרחש על הפרקט מבעד לנרטיב שכבר נכתב, אז המסקנה המתקבלת בכלל לא מפתיעה.
            הפייסרס במהלך כל הסדרה שמרו עם המון פיזיות, וזה בסדר גמור.
            אם זה קרי מולם, ולא לברון, כבר היו כמה שריקות לפלייגרנט.

          2. יש לי ליג-פאס אני מבטיח לך שאני רואה הרבה! משחקים. לא קורה. היום זה היה ממש ברור והוא עוד ספק דאנק אחרי זה עם מפרק לפנים של סאבוניס. מיותר לציין שגם עבירה לא שרקו.
            אבל עזוב שטויות קיבלו בראש ובמשחק הבא יהיו דברים הרבה יותר גרועים אז יהיה עוד זמן להתכווח על זה

  53. שלום לכול עכברי ההופס
    זה משגע אותי התדמית "לברון עושה את השחקנים לידו טובים יותר"
    ההיסטוריה מראה אחרת

  54. שמעון, בתשובה לתגובתך על השאלה שלי – .
    עם כל הכבוד לרדיק, אם שואלים קבוצות אם הן מעדיפות אותו או את בראדלי אני מניח שהרוב יעדיפו את בראדלי.

    ומה בכל זאת נותן לרדיק יתרון? אולי הכי הרבה? העמידות שלו…בראדלי גם העונה פספס משחקים רבים וזה בוודאות ירתיע במידה מסויימת קבוצות מלהעמיק לו חוזה ענק.

    1. זה תלוי לאיזה קבוצה.לפילי למשל רדיק יותר מתאים גם בגלל חוסר הקליעה של סימונס ויש לו קליעה אבסוליטית.לרוב הקבוצות בראדלי יותר יתאים

      1. זה נכון עוד יותר כשמוסיפים את העובדה שבראדלי הפציע לא מוסיף תמיכה לפילי, שבעצמה נפצעת לא מעט.

        מאידך, לדמיין את בראדלי וסימונס יחד בהגנה, עם אמביד שמגן על הסל, נראה כמו חלום בלהות עבור יריבות.

        אם צריך לתת אופציות טובות יותר עבורו, אז היה נחמד אם יצטרף לאוקלהומה או הספרס (במידה ולא יעבירו את קאווי הקיץ).

  55. בבקשה שברואר יפצע בקטנה שלא יחזור היום.איזה חור הוא, יוטה ישר הולכים עליו לא משנה מי. יוסטיס נחוץ אינגלס לא יחגוג עליו ככה.גורג צריך להיות על מיטשל ואדמס ד לבוא לעזור סתם ולהפקיר את סל

    1. הוא נגר על. ומהסרטונים שעברתי הוא טיפש בהתקפה צריך לדאוג שכדורים יגיעו בעיקר אליו וגם לשלוח אותו לקו לא לתת להטביע.

  56. התאנדר קעבלו בחזרה את ההגנה שלהם במשחק חמש אחרי תצוגות מבישות בתחילת הסדרה, ליוטה יהיה הרבה יותר קשה עם הגנה מחויבת של אוקלהומה.

    1. ככה זה בלי מלו וברואר. מתי ההגנה התחזקה? שברואר ומלו ירדו לספסל ואברינס וגרנט נכנסו ואדמס נשאר תקוע מתחת סל ולא בא לעזור למעלה ומפקיר את הסל

  57. הלוואי ויכולתי לחזות במשחק מבלי לכתוב. אני לא מתלונן. האתר הוא הבייבי שלי, אבל הפעם הייתי מעדיף סתם להסתכל וליהנות.

    ראסל ווסטברוק לא מגזים בשום דבר, וכשהוא משתף את כולם הוא גדול. הג'אז משחקים בפחד והקהל לא עוזר להם

  58. אוק צריכים לקחת את זה. גורג חייב להישאר על מטישל שמתקשה איתו, אדמס חייב להישאר מתחת לסל וראסל חייב לתקוף פנימה בהתקפה וגם אדמס לנטרל את הנגר הצרפתי

  59. יוטה תחזור להתקפה שהוכיחה את עצמה מאז משחק 2. לגרום לחילוף של כרמלו על אחד הגארדים ולתקוף אותו. הוא לא מזיז את הרגליים

  60. לגיא – השיפוט בליגה זאת פארסה מתמשכת ושערורייה שמעקרת את הספורטיביות מהליגה.
    זאת הסיבה שמתלוננים על השיפוט.
    כשיהיה שיפוט נורמלי בליגה – אפילו סביר – אנשים יפסיקו להתלונן על השיפוט.
    עד אז נמשיך להגיד את האמת ולהתנגד לפארסה הזאת שנקראת שיפוט nba.

  61. למה דונובן לא מוציא לאיזה רגע את ג'ורג' שיירגע?
    קראודר מוציא אותו מאיזון לגמרי… מה שכן ההגנה של אוקלהומה מצוינת עד עכשיו

    1. למה ? זה לא נחשב לבכי ?…

      הדיון הזה סגור עם פלומבה מרגע שראס שותף בגיים 5 תמורת 10K

      היית מצפה מאוהד של הסאנס להבין זאת אבל הוא עסוק בלרקוד על כל העגלות בליגה.

      תעשה מה בא לך..

  62. שאדמס תחת הסל לא ככ קל למיטשל הלייאפים וגורג מחסל אותו היום ואברינס בטוח שומר יותר טוב מברואר. היחיד שיכול להחזיר את יוטה למשחק זה בילי דונובן

  63. תכלס זה מדהים – כל פעם שאני בעד קבוצה ולא משנה איזו השופטים נגדה ועושים לה חיסול ממוקד

  64. אני חושב שהתלונות על השיפוט יכולות להיות מוצדקות בכל הקשור לעקביות שלו – אחד החוקים למשל שאני לא מצליח להבין הוא מתי שורקים על כך שבזריקת עונשין השחקנים שעומדים לריבאונד נכנסים לפני הזריקה ואז שורקים לזריקה חוזרת או פוסלים את הסל או מתי דברים נחשבים לעבירת תוקף או מגן לי זה תמיד נראה גחמתי כל כך

    1. נושא השיפוט הוא נרחב ומקיף, החל מהחוקים, דרך "רוח המפקד" הלא כתובה, ועד לשופטים עצמם, לריוויוז, לסירוס השחקנים… הכל.
      זה ממש לא לבלוג חי לפנות בוקר

  65. שוב השופטים הולכים למוניטור ללא צורך. פשוט עיוורים. שלושה שופטים לא מסוגלים לראות שזה היה פאול רגיל??!?!?!
    הכי מצחיק זה שהם גם לא ראו את הפאול הראשון
    עצוב ומביך לליגה הזו

  66. פעמיים אוק נתנו חזרה 9 הפרש. יהיה לילה ארוך. לא מבין מה כולם מתבכיינים על השופטים – עד עכשיו הם עם אפס טעויות.

      1. + 1
        אבל הערב ביוטה הם בסדר גמור. כל העבירות שנשרקו אכן היו, נמנעו מפלאגרנטים מיותרים, כדורי חוץ הלכו לקבוצה הנכונה – ולא רואים הרבה תלונות מצד השחקנים והמאמנים. גם השימוש במוניטור יחסית מוגבל. היחידים שקצת מקשים זה ג'ורג' וקרואודר, וגם הם בינתיים מטופלים טוב.

  67. בסיכום סטטיסטי של המחצית ישנו שיויון כמעט מוחלט בכל הקטגוריות.
    ההבדל הוא באיבודים 11-6 לרעת יוטה, ובאחוזים לשלוש 35-22 לטובת יוטה

  68. כפי שזה נראה בחצי הראשון, אני מהמר היום על OKC . משחק חזק של הגנות עם סקור נמוך יעזור לה , בהנחה שראסל לא יאבד את הראש וישחק חכם . עם רוביו זה כנראה היה הולך ליוטה , כי הוא מפעיל יפה את גובר והאחרים. בהיעדרו אין סדר בהתקפה שלה. לולא 2 סלי שלוש של אינגלס היא היתה יורדת בפיגור להפסקה .

  69. בינתיים גורג לא הגיע למשחק
    ראס חייב לתקוף את הסל ולא להתאהב בחצי מרחק
    בילי חייב לסדר לקלעים שלו סלים (במיוחד לאברינאס)
    מלו בסדר גמור כשהוא תוקף את הסל ,הוא חייב להפסיק עם החמוציות שלו כשהוא יורד לספסל…דיי צא מזה,אתה לא ב2010

    1. לפחות גורג משתק את מיטשל ומצויין בהגנה. בהתקפה לא הולך לו היום קורה אבל בהגנה אסור שיהיה יום רע שיתמקד בחיסול מיצל. להתקפה ראסל ידאג היום

    2. + 100 על הכל
      מלו מבואס כי פעמיים הוציאו אותו אחרי סל,
      ביום כזה, שההתקפה תקועה, הייתי הולך אליו יותר בלואופוסט
      אני על ג'ורג' ואנחנו חייבים לו הרבה, אבל "לא הגיע" זה אנדרסטייטמנט. יש לו הרבה החטאות והרבה איבודים. מה שכן – הוא עובד מצויין בהגנה וכולנו יודעים שהוא יגיע בחצי השני – אז נחכה.

  70. חגי –
    אני לא טוען שאין ב-NBA משחקים בהם השיפוט רע. לפעמים אפילו רע מאוד.
    אני טוען שאין מגמה.
    אוהדים נוטים לראות רק את הטעויות שעושים לרעתם, ולהתעלם כאשר המצב הפוך.
    אצל הייטרים, זה אותו הדבר, רק כפול.

    פייסרס נגד הקאבס, הלילה, לא הייתה שום בעיה עם השיפוט. בטוח שלא מגמה לכיוון כלשהו.

  71. ופול פירס בפרשנותו באופלן ממחיש בפרשנותו את הכדורסל האמריקאי הטיפוסי והטיפשי:
    תנצח הקבוצה שהכוכבים שלה יהיו יותר "מיוחדים" – לאוקלהומה יש שניים כאלה, ווסטברוק וג'ורג', וליוטה יש רק אחד כזה, דונובן מיצ'ל"

    הקיצער, הירו בול

    1. לדעתי הוא מתכוון לשחקנים שיכולים לסחוב את הקבוצה על הגב לניצחון, לאו דווקא הירו-בול.
      OKC עם שניים ויוטה עם אחד (שצריך לזכור שהוא עדיין רוקי). יוטה בהחלט תצטרך את ההגנה שלה במיטבה בחצי השני

      1. זה מתחיל ככה, ממחשבה חיובית של אני אסחוב את כולם אחרי. ובגלל שמפמפמים להם את זה מגיל צעיר, במאני טיים הכוכב זורק את כולם הצידה ומשחק לבד.בשביל המורשת . . .
        ע"ע קובי ברייאנט

  72. כל העונה אני כותב שמיצ'ל הוא ה-ROY. לבן סימונס חסרים המון דברים. לא האמינו לי. אולי עכשיו כן יאמינו לי

    1. מה ההתלהבות? שמים עליו את האוויר ברואר שקונוס שומר יותר טוב ועושה עליו סלים. מול גורג בקושי הצליח לזרוק לסל

  73. אם יש שחקן בליגה היום שאני יכול לדעת מראש שאני יכול לסמוך עליו ללא חשש זה דונובן מיצ'ל.
    מכל הליגה הוא הוודאות הכי גדולה שלי.
    והוא רוקי.
    מדובר בתופעה היסטורית

  74. זהו נגמר יוטה מנצחים את זה. לא מגיע לדונובן הדביל הזה לעבור שלב, פשוט דביל עם קבלות למה ברואר עדיין במגרש, מה הוא תורם???? איפה אברינס יוסטיס??

  75. יאללה שיפסידו קבוצה מסריחה עם מאמן מסריח שהגיש ליוטה את הנצחון על הצלחת, הוא זה שהכניס את מיטשל למשחק

  76. נראה שטעיתי במחצית . אפילו בהיעדר רוביו , OKC פשוט קבוצה טיפשה ולא מסוגלת לנצל את זה . ג'ורג' לא במשחק , וראסל לא יכול לבד.

  77. עזבו עזבו עזבו עזבו אותי. אין לי כח לשטויות.
    זה ה ROY חד משמעית. לא בנקודות. בנוק אאוט . ביצים של סוס חדירות אסיסטים ומעל הכל דליעה מכל הטווחים וקור רוח של הגדולים ביותר.
    רוצים לתת לסימונס? סבבה שיקלע איזה שלשה.. . אחת לרפואה.

  78. מזל שמיטשל הגיע למערכת מסודרת כמו יוטה ולמאמן כמו סניידר. מי יודע מה היה קורה לו בבלגאן למשל בסקרמנטו או בנפילות כמו פיניקס או אורלנדו…

    1. הילד הזה לא רואה בעיינים שם על הכוכבים הכי גדולים פס . אתם רואים פה הופעה הסטורית.זה לא ראסל מפסיד. זה דונובן מנצח.

  79. חחחחחחחחחח מישהו כאן באמת לא רואה שהשופטים מתאמצים להשאיר את הקבוצה הדוחה הזאת מאוקלהומה במשחק??
    גועל נפש

  80. אם יש פול גורג נא יופיע לרבע האחרון למרות 2 מ11 מהשדה. ראס צריך קצת עזרה אבל בילי יגמור את המשחק עכשיו שפלטון יעלה, הוא יתן לשחקנים מנוחה לעונה הבאה וברואר בטח יחזור

  81. אם בכל זאת אוק מנצחים זה יהיה למרות המאמן.
    אז כן, דונובן מאמן יותר גרוע מטיבס ודוק ריברס.
    לא ייאמן שהוא עדיין שם.

  82. הייתי לוקח את אדאמס, אברינס ועוד רכז מעסקה משולשת ושולח את קוואי למחוז העונשין באוקלהומה

  83. קשה להספיד את אוקלהומה אחרי שהמשחק הקודם אבל אם ג'ורד' לא מתעורר הם לא מנצחים את זה. עם כל הכבוד לראסל הוא לא ינצח לבד
    רק אני אומר את זה והוא מחטיא שוב

  84. כמו שאמרתי ווסט לא חודר מסיק כי זה קשה מול פייבורס וגובר. אין הרבה קווים כאלה בליגה שיכולים לעצור אותו. חסימה אדירה של פייבורס עליו. לכן הוא זורק הרבה מבחוץ.

    1. איזה טוב היה 20 פרש ליוטה אם הוא היה נח חוץ ממנו אף אחד לא מתפקד. משחק הזה היה גמור עוד במחצית בילי דונובן היה צריך להיות מפוטר במחצית.

      1. הגישה הזאת היא בדיוק הסיבה שאוקלהומה נראית כמו שהיא נראית. ווסטברוק לא יכול לבד והמחבה שהוא יכול לבד היא הנגע הגדול ביותר של אוקלהומה

  85. יוטה חייבים להישאר מפוקסים ולהעיף את חבורת הזבל הזאת.
    התאנדרס זה עלבון לאינטלגנציה. איי קיו כדורסל מתחת לכל ביקורת וקבוצה מלאה באגואים.

        1. לא התרשמתי מהיוסטונים בסדרה האחרונה . מיני קבוצה נאיבית , וטאונס פורוורד רך . אני רוצה לראות את קפלה כשגובר מחכה לו .

  86. אני מחכה לראות שנה הבאה אחריי שאוקלהומה תתפרק "מנכסיה" באיזה הרמה ישחקו השחקנים ללא ווסטברוק.
    בכל מקרה משחק אדיר שלו, מבליט כמה האחרים פחות "טובים" בשיטת המשחק המזעזעת של דונבון. עדיין לא הצלחתי להבין את העובדה שנותינים למישהו עבודה כמאמ ראשי שכל מה שהיית זה מאמן מכללות. איך אפשר להשוות?

  87. תסתכלו על זה ככה – אוקלהומה מרחק 7 דקות בלבד מריבילד מבורך. מכאן אפשר יהיה רק לעלות.

  88. אם כל העונה דיברו איפה פול ג'ורג' ירצה לשחק בשנה הבאה, עכשיו נראה לי שהוא יצטרך למוצא קבוצה שתרצה שהוא ישחק בה.

  89. מיטשל שומר על ג'ורג' – לא לוקח אותו לסל ומוסר.
    מיטשל שומר על ווסטברוק – ווסטברוק מעיף שלשה.

    מישהו שם אמר להם שלבחור יש 5 פאולים?

  90. אחת הסדרות הטובות, העשירות והמהנות בשנים האחרונות בפלייאוף

    לאו דווקא מבחינת האיכות אלא מבחינת העניין, הסיפורים האישיים, המתח..

  91. יובי בראון אמר משהו לזכותו של ג'ורג' – שיש לו משחק קליעה נוראי כבר מההתחלה אבל הוא ממשיךלשחקאת המשחק ובעיקר למסור (יש לו כמה אסיסטים לא רעים)."זה אחד מאותם משחקים". סה"כ היתה לו סדרה מצוינת
    אולי הוא צודק.

  92. אם יוטה תפסיד את המשחק ולאחריו את הסדרה אחרי מה שהיה בגיים 5 זה מזכיר את מה שקרה לקליפרס מול יוסטון
    יוטה לא רוצה להיות במקום הזה

  93. ראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס

  94. ראסל בסדרת החטאות נוראית ואף אחד לא רוצה לקחת ריבאונד ולנצח את המשחק ליוטה

    מותח ומעניין אבל רמה נמוכה מאד

  95. מנפלאות השיפוט בנבא. אדמס מבצע עברה ברורה על אנגלס והשריקה הולכת נגד אנגלס כי נדחך על השחקן עם הכדור. עוצרים את המשחק אבל אי אפשר לשנות את השריקה

  96. אני במקום ראסל ווסטברוק וגורג יוצא על השפוטים וגורם לפיטורם לא הגיוני שהם ישפיעו על המשחק ככה. זה הסיום של אוקלהומה כקבוצה, גורג עוזב סוף עונה.

    1. בילי דונובן הפסיד לאוק את המשחק הלילה. רק הוא האשם היחיד. המאמן אוןלי הכי גרוע בליגה. העלה את ברואר לחצי שני ונתן למיטשל לטחון אותו ולהיכנס לזון. העלה את מלוו האידיוט. שהיה רק נזק נזכר להוציא אותם ולעלות עם יוסטיס

  97. חברה זה לא השופטים בילי דונובן חייב לעוף הביתה.החתיכת דביל הזה לקח לו חצשעהלהוציאאת ברואר ומלו מהמשחק שהחריבו את אוק. דביל נהלך על 2 אין לי כבר מילים על המאמן האפס הזה, אסון

  98. חבל להפסיד בגלל טעות שיפוט כזאת (הפאול על פול)
    אבל אוק' עשו המון שטויות ועדיין היו במשחקבזכות המאמץ והלב הגדול. כל הכבוד להם.
    וכל הכבוד ליוטה שחילצו ניצחון עם משחק חכם למרות ההיעדרות של רוביו

  99. פול זורזט יצא פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
    ברור לי ששמעון ודה שוט כועסים שהוא לא קיבל 3 קליעות מהקו, פעמיים. זה נראה ממש מכור. למה הארדן היה מקבל פעמיים לקלוע שלוש מהקו וזורזט לא מקבלת אפילו פעם אחת?
    אוק הפסידו כשרק ראס בא לעבודה. אם אני ראס. מחר בבוקר שיחה לבעלים של אוק… ואומר לו או דנובן או אני בשנה הבאה. ככה אי אפשר להמשיך.

  100. ליוסטון נברא מאצאפ נגד יוטה, מאמין שיוטה ינצחו 1 במקרה הטוב, בטח בסדרה שגובר לא מתאים לה וראינו מה קורה ללא גובר להגנה של יוטה, יוסטון עמוקה הרבה יותר מאוקלוהמה בעלת כמות צלפים לא הגיונית ומגני פרימטר מדהימים שישתקו את מיצל, הארדן ופול הם שניים ממקבלי ההחלטות הטובים בליגה מאמין שזאת תהיה סדרה לא צמודה

  101. ראסל ניסה לשבור לאוהד את היד או הטלפון.
    בלי קשר לזה שהוא צדק הוא יקבל קנס כבד ויורחק למשחק או שניים

  102. אני לא אמרתי שאין שיפוט רע ב-NBA. רק שאין מגמות.
    לא באו לדפוק את יוטה (כמו שלא מעט תגובות רמזו במהלך הבלוג החי),
    וגם לא את הת'אנדר.
    אם כל הכבוד לשופטים,
    מי שהפסיד את המשחק זה ראסל ווסטברוק ומיליון הפול אפ מהשלוש שלו.
    כאשר הוא זרק בקאצ' אנד שוט, אחרי מסירה יפה והנעת כדור, זו הייתה זריקה טובה (גם אם לא הייתה נכנסת).
    כאשר הוא הפציץ 2 מטר מאחורי קו השלוש, דקה וחצי לסיום,
    זו הייתה הדרך שלו לקבור את הת'אנדר.

    1. בלי קשר לכך שאוק' הפסידו לעצמם את המשחק והסדרה, יש אחושילינג מגמות.
      ויש איפה ואיפה, ועוד ןעוד.
      בשורה התחתונה – הכל קשור לשיווק וכסף.

    2. גיא צודק לגמרי גם לגבי השיפוט וגם לגבי ראס. מה שכן נראה לי שלכוכבים שורקים דברים שלא שורקים לשחקנים סתם – על אף מה שקרה עכשיו עם ג'ורג' שהיה
      ומה שהיה עם ג'ורג' זה פשוט הזיה

      1. עידו חבל שאי אפשר לראות אחוזים לפי דקות ורבעים – לדעתי עד 5 דקות ומהסיום ראס היה מדהים עם אחוזים מדהימים וזריקות די טובות בסך הכל לקראת הסוף הוא התחיל עם זריקות קשות יותר ויותר וגם החטיא כמה זריקות טובות אבל בסך הכל הוא הסיבה שאוק' לא הובסו היום לגמרי

        1. נכון. מסכים איתך לגמרי. עד שנגמרה לו הבטרייה זו תצוגת הקליעה הכי טובה שלו שראיתי. הוא עשה אולי שני סלים צתחת לסל בחדירות כשגובר לא היה שם. כל השאר היו מיד-ריינג'ים ושלשות לא פשוטים.

    3. זה בדיוק העניין יש שיפוט גרוע והוא מוטה כוכבים בעיקר. אתה יכול להבין לבד למה זה גורם.

      אתה לא יכול להגיד על ראסל שהוא הרס את אוקלהומה כי אם לא הוא הם מזמן לא במשחק ועם כל הכבוד הוא לא נח בחצי השני כי אדון פול ג'ורג' החליט בדיוק לקבל התקף חרדה

  103. בוא נגיד ככה, אם אוקלוהומה עם כל הכוכבים שלה וההייפ סביבם, מגיעים למצב שהם צריכים החלטת שיפוט כדי להשוות מול קבוצה בינונית לחלוטין שהרכז הפותח שלה נפצע ברבע הראשון.. אז כנראה שלא מגיע להם לעלות. במקום לבלבל את המוח על השיפוט שיסתכלו על פול ג'ורג' ועל מלו שקלעו ב-י-ח-ד פחות מעשר נקודות.

  104. ביי ביי ראסל החמור.
    חשבתי שיהיה מתוק אם הלוחמים יעיפו אותך בגמר המערב, וואלה זה לא פחות מתוק לראות אותך עף בסיבוב הראשון.
    לא פגשתי בשחקן טיפש ומחרב משחקים לקבוצתו כמוך.

    1. ראית את המשחק בכלל? ראסל זאת הבעיה או שני שחקני המקסימום לידו שקלעו פחות מעשר נקודות, ביחד? הוא היחיד שהחזיק אותם במשחק היום וגם במשחק שעבר

  105. מיטשל חתיכת שחקן גדול עם ביצים ענקיות. סופרסטאר בהתהוות.

    המשחק הזה הוא תעודת עניות לג'ורג' ומלו. ראסל אמנם החטיא הרבה זריקות בסיום אבל בלעדיו זה היה נגמר מזמן.

    כל הכבוד ליוטה ולסניידר. יופי של קבוצה.

  106. כל פעם שאני רואה משחק כזה של ראסל אני נזכר שהוא בחור די סתום שאומר לקבוצה השנייה שהם לא יכולים לעצור אותו כשהוא קולע 40 אחוז מהשדה ומטה.
    איזה תותח ראסל, קלע 46 נקודות, כוכב על.

    אל תתנו לעובדות להטעות אתכם, אוקלהומה ביצעו כמה וכמה עבירות שלא נישרקו ושנית כל הזריקה הראשונה של פול גורג זו בכלל עבירה של סטיבן אדאמס שדחף את אינגלנד לעברו של פול גורג ובזריקה השנייה גובר קפץ לצד ופול גורג קפץ אליו בשביל להוציא עבירה, במקום לנסות לקלוע הוא מנסה להיות הארדן.
    השופטים היו קונסיסטנטיים במשחק ובמקום להאשים אותם תסתכלו קצת על השחקנים.
    על פול גורג שפעם אחר פעם מוכיח שהוא רק שחקן משלים וראסל שכל פעם מוכיח שהוא לא מבין בכדורסל.
    כן אפשר להאשים את דונובן אם אתם חושבים שדונובן תכנן התקפה שבה ראסל זורק 20 זריקות מהשלוש!

    1. כמה קשקושים יא ראבאק.
      בכל מצב העבירות היו נשרקות ,אלה הם עבירות ברורות כאשר אדאמס חוסם נקי והמגן נתקע בתוקף,זאת עבירה של התוקף לפי החוקה.
      על העבירה של גובר אין בכלל מה לדבר ,אל תהיה חמור ,זאת עבירה ברורה!
      כאשר אחרים משליכים סלעים אז מצידי שראס יזרוק גם 60 פעם.
      מי שהשאיר אותם במשחק זה רק הוא.

  107. היחיד שהגיע ליוטה זה ראס עם עזרה קטנה מאדאמס וזהו.
    גורג הסריח את המגרש
    על כרמלו אין אפילו מה לדבר
    אךךך איזה ביאוס!
    תגידו מה שתגידו ,אחוזי זריקות ובלה בלה בלה …הבן אדם ניסה הכל בשביל שהשאיר אותם במשחק.

      1. יום אחרי שטענת שאתה אף פעם לא מתלונן על השיפוט פרצת בבכי תמרורים ועכשיו פחות מיום אחרי שאתה אומר עד כמה אין לנ מושג מה זה לאמן קבוצת NBA אתה זורק את הכל על המאמן, כי לך זה ברור מה הפסיד את המשחק.
        אתה לא רואה את האירוניה?

        1. המילה אף פעם לא נאמרה מעולם,שם הטעות שלך. על המאמנים כנראה לא הבנת אותי טוב. מי שמבין טיפה כדורסל יודע טוב מאד מי הפסיד את המשחק היום וגם את הסידרה.

          1. קודם כל לא ניקיתי את דונובן מהאשמה. דבר שני פשוט רציתי להצביע על האירוניה שמשום מה חוזרת אצלך פעם אחר פעם.
            אבל סליחה שכחתי אתה מבין כדורסל חבל על הזמן. אל תדאג לא ניתן לעובדות לבלבל אותנו.

        2. אהה ועוד משהו הדברים נאמרו לפני המחצית ושאוק היו ביתרון, לא בדיעבד. שבילי עשה מה שכתבתי הוא עלה ליתרון, שעשה מה שאמרתי לו לא לעשות הוא הפסיד. אגב זה כבר נכתב בטור לפני 2 משחקים, עשה ואל תעשה-בילי דונובן.

  108. יסלחו לי ווסטברוק ומיצ'ל,
    הדבר שהכי נהניתי ממנו במשחק זה המאצ' אפ בין גובר לאדאמס.
    ה-2 נתנו את ה-100% שלהם הלילה,
    כאשר להגנה של גובר חלק אדיר ביתרון שיוטה יצרו בדקות שמיצ'ל היה בחוץ,
    וללחימה של אדאמס יש את מרב המניות בעובדה שהת'אנדר חזרו למרחק שלשה אחת משוויון.

  109. הדקה האחרונה הייתה אחת הדקות הנוראיות מבחינת כדורסל שאני זוכר. 40 שניות לסיום אתה מפגר בשלוש אתה לא חייב ליידות שלשות כאילו נשארו חמש שניות. תשחק התקפה מסודרת תשיג סל ותעשה עצירה. כל היידוי המטורף של השלשות ללא כל תרגיל וסדר הרג להם את המשחק.

  110. מישהו זוכר ש-OKC היתה אמורה להיות קונטנדרית בכירה?
    להתבכיין שהם הפסידו ליוטה בגלל שהשופטים לא שרקו את העבירה על ג'ורג'(ואין ספק בכלל שהיתה עבירה) זה לעג לרש.

    העונה של OKC זה מבוכה מתמשכת וזה הסיום ההולם שלה.

      1. אנשים מסכמים פה את הסדרה, אתה עוד נשארת במשחק.
        אז נכון, ברמת המשחק הייתה כאן טעות שיפוט ברורה, ואם היו שורקים נכון אולי התוצאה של המשחק הייתה משתנה (ואולי גם לא – עם הערב החלש של ג׳ורג׳, הוא עוד היה מחטיא את כל ה-3 מהקו).
        בשורה התחתונה יוטה הובילו 3-2 לפני המשחק, בעוד שרוב האנשים (חוץ מההייטרים של ראסל, ורועי ויינברג המעריץ מס׳1 של אינגלס), ציפו שאם כבר במשחק 6 ההובלה 3-2 תהיה של אוקלהומה, ולא להפך.

  111. פשוט תענוג לראות ולהקשיב לאולדיפו במסיבות עיתונאים:
    רגוע, שקול, רהוט.

    יכול להיות שגריר עתידי של האו"ם

  112. בילי וג׳ורג׳ אשמים בהפסד. ראס עשה מעל ומעבר ועוד בלי רגליים. מלו לא קיבל שום הזדמנות להיכנס לקצב (הערב וכל העונה), ברואר הכניס את מיצ׳ל למשחק בזמן שאברינס שעבד טוב ישב בצד.
    אוק מגיעים למשחק העונה וכולם מחטיאים כמו ילדים (מלבד ראסל כמובן, וגראנט). פעמיים שומטים הובלה של 9 ומצליחים להפסיד לקבוצה בלי התקפה עם שחקן אחד שהוא רוקי, וסביבו פועלים מוגבלים.
    בילי דונובן חייב ללכת, בשנה הבאה יש שלד טוב, רוברסון יחזור, מלו ימצא את עצמו עם מאמן אחר שיסדר לו כדורים בפוסט, שג׳ורג׳ יעשה מה שהוא רוצה. אשמח מאוד אם יישאר. לא יהיו פירוק והרכבה. אין צורך, צריך רק להתחזק.
    איזה יום חג להייטרים – ראס ולברון באותו יום. תבלו.

    1. ווסטברוק נתן הכל.

      אדאמס היה על הכיפאק.

      פלטון, כמו לאורך כל העונה, גם היה על הכיפאק.

      לברינס, בעיקר בחצי הראשון כשקיבל דקות משחק, עשה את שלו.

      היתר בהחלט חושך.

  113. אוקלהומה נתנה את הלב, עשו טעויות זה ברור, אבל ג'ורג' היה באחד הימים החלשיםשלו מהשדה וזה מה שגמר אותם – אילץ את ראסל להמון שלשות גרועות גם כשהוא כבר לא עמד על הרגליים. כרמלו לא הגיע לסדרה וחבל.
    אוהדי אוק' הייתם טובים, נאמנים ומסורים. נוחו על משכבכם בשלום

    🙂

    1. + 100
      אנשים לא מבינים שיום הקליעה הרע של ג׳ורג׳ העמיס זריקות רעות על ראסל. בחצי מההתקפות בחצי השני ראס נתן את הכדור לג׳ורג׳. ההייטרים עיוורים אבל האחרים שבויים בתבניות נעולות – ראס עשה הכל היום כדי לשתף, מסר לאדאמס המון, לגראנט, לאברינס – ובסוף סופרים לו 20 נסיונות לשלוש שחצי מהן נכפו עליו (אחת מהחצי בסוף רבע – שלא ישכחו לספור גם אותה).

  114. בסך הכל איזנו את ההחלטה של הליגה לא להרחיק את ראס מגיים 5…

    תגידו תודה. זה עזר לו להשאיר קצת מהלגאסי שלו בחיים,
    כדי שתוכלו שנה הבאה לחזור לנק' ההתחלה עם ציפיות חדשות,
    כאילו הוא לא עוד פעם עף סיבוב ראשון.

    ה MVP והקונטנדר MVP הכי גרוע אי פעם.
    ואף TD, PER,WS או NVG או BHJVL או VJGG או
    ZFJDFGMDHDMGFMHHVHF,JHVHVJ,HV סטט'
    לא ישנה את זה.. להפך ככל שהסטט' יותר טובות ככה אני יותר חושד.

  115. לפני העונה רציתי את ג'ורג' בלייקרס אבל אחרי התצוגה הזו פלוס כל העונה אני דיי בטוח שהוא לא מתאים למועדון כזה.

  116. אוקלהומה אף פעם לא היתה מועמדת לאליפות.. סתם בלוף כדי חלמשוך קהל… כמו שקליבלנד לא.. קבוצות של סיבוב רראשון פלייאוף וזהו
    אין פה שום הפתעה

  117. פול ג'ורג' הדמות הטרגית של הפלייאוף. אם אינדי עוברת את לברון אז בכלל.
    הגיע ממקום עם מעמד של כמעט סופרסטאר כשלאחר הפלייאוף הזה לא נראה לי מישהוא ייתן לו מקס כשמנגד הקבוצה שלו מצליחה או לעבור או למתוח את הנמסיס האישי שלו בפלייאוף.

    1. מגמות – העדפת קבוצות גדולות מושכות קהל
      מגמות – העדפת כוכבים מביאי רייטינג
      מגמות – פגיעה בספורטיביות והענקת יתרונות לא הוגנים למתקיף
      מגמות – שיפוט לא אחיד, איפה ואיפה
      מגמות – איפה ואיפה בהחלטות של אחרי המשחקים
      מגמות – סגנון שיפוט משתנה לפי הצרכים, תוך כדי משחק ובין משחקים. לפעמים ישרקו על הכל, לפעמים לא ישרקו כלום. לפעמים ימציאו שריקות.

      מגמות – במקום לשמור על הספורט שומרים על תזרים המזומנים

      1. מגמות- ניו אורלינס בסיבוב הבא. קבוצה בלי קהל.
        מגמות- אינדיאנה יכולה להעיף את המלך.
        מגמות- יוטה מעיפה את קבוצת הכוכבים של אוקלהומה.

        המשחק היום קשה מאוד לשיפוט, ויש גם שופטים גרועים וטעויות שיפוט קשות. תמיד היו טעויות. תמיד יהיו טעויות.
        לא מדובר כאן בשנת 2002 ששופטים נתנו ללייקרס אליפות במתנה. המשחק היום לא היה 1% מהביזיון חסר הבושה באותו משחק 6.

        שנאמר- לפעמים טעות שיפוט היא רק טעות שיפוט.

        1. 1 – בדיוק סוג המשחקים שאפשר לשבת ולהנות מהם. אין אינטרס לליגה לשום צד.

          2 – חכה למשחק 7 בקליבלנד ונדבר אח"כ

          3 – הקבוצה הטובה בהפרש גדול. בנוסף אוק' לא ידועה כקבוצה הזוכה לזכויות שיפוט השמורות לקבוצות של לברון, למשל.

          השיפוט רע מלמעלה למטה – מהחוקים, לחוקים הבלתי כתובים, לחוסר האחידות, לחוסר ההיגיון, לסירוס הרגש האנושי של השחקנים, ועד לרמת השופט הדביל והשימוש האווילי בריפליי סנטר.
          כל הנושא הזה רקוב מיסודו.

  118. חגי בשבילך:
    עד ל-5 הדקות האחרונות לווסטברוק היו 43 נקודות ב17 מ-35 מהשדה ו6מ-13 לשלוש. שזה 57% אפקטיבי
    ב-5 הדקות האחרונות הוא היה 1 מ-8 כולן למעט 2 מחוץ לקשת.

      1. נכון. אבל הפעם זה פשוט היה עייפות. ראית שהכדורים אפילו לא הגיעו לסל. עם ווסטברוק לא היה בזון ברבע השלישי הרבע האחרון היה דומה למשחק של הקאבס.

    1. חלק מזה זה גם על דונובן שלא נתן לו לנוח בכלל. ווסטברוק שיחק את כל הרבעים השלישי והרביעי רצוף. בסוף כבר נגמר לו האוויר

    2. + 1
      חצי מההחטאות היו זריקות התאבדות אחרי שנתן את הכדור לג׳ורג׳ וזה לא הצליל לקלוע. בכל מקרה היה בלי רגליים (כי כל המשחק אף אחד לא קלע ולא רק שלא ישב בצד, גם לא זכה ״לנוח״ על המגרש). סטטיסטיקה זה בלוף, צריך לראות את המשחק.

  119. עכשיו אחרי שהתקררתי קצת צפיתי שוב בהילוכים החוזרים ואני מבין את השופטים שלו שרקו פאול. ג'ורג' היה בערב קליעה נוראי והם ידעו שהוא יחטיא את הזריקות. זה היה גומר לו את הקריירה. הם בעצם הצילו לו את הקריירה. נראה לי שסליבר יחלק להם את פרס השופט הרחום.

  120. בתכלס כמה שנבכה על השיפוט הם לא היו אמורים להגיע למצב הזה במיוחד בלילה שרוביו עזב את המשחק.
    הם פשוט נכנסו לסחרור מפגר של השלכת לבנים מבחוץ במקום לחדור ולחדור או לנסות לסדר סלים קלים.
    המאמן הזה הוא פשוט חסר מושג ,הוא לא עוצר את המפולת,לא לוקח פסק זמן …הוא רואה שהשחקנים לא משחקים אלא זורקים וזורקים וזורקים מחוץ לקשת בלי קשר .
    ראס היה לבד במערכה הזו ,פשוט לבד עם עזרה קטנה מאדאמס ,הבן אדם החזיק אותם במשחק ,עובדה שבמשחק שעבר כשראה שגורג גם חם הוא דאג למסור לו ,הלילה פשוט ראה שהוא לא פוגע בכלום.
    עונה פשוט מבוזבזת
    גורג יכול ללכת לליקרס שלא יעשה פוזות כי הוא היה חושך במשחק הזה
    על כרמלו אין מה לדבר בכלל
    עכשיו אנחנו תק'ועים על החוזה של כרמלו (תודה לך ניקס) ומאמן אהבל וישנוני שחייב לעוף בבעיטה .
    פשוט מרגיז במיוחד אחרי החזרה ההרואית במשחק הקודם.
    הם פשוט החליטו לבעוט בדלי הזה הלילה.

    מיטשל הוא הדבר האמיתי,לא זוכר רוקי עם ביצים של בת יענה כמוהו,הוא חיסל במו ידיו את התאנדר!
    יש לו את ההילה הזו מעל הראש ששמור לגדולים כדוגמת מייקל וקובי,אני לא צוחק אפילו…הילד הזה רוצח ובסופו של יום מגיע לקבוצת הפועלים הזו ,כל הכבוד!

      1. בלי רוביו הכדור יותר בידיים של מיצ׳ל ואז קל לו לרתוח (גם ככה הוא רותח). כל גארד יודע שקל להתחמם אם מכדררים הרבה ונוגעים הרבה בכדור.

    1. ראסל רכז הוא אמור לעזור לשחקנים להיכנס למשחק.
      הוא לא עושה את זה.
      מצחיק איך הקבוצה הזו כל פעם נכשלת, בכל הפעמים יש אבחנה מבדלת אחת ושמה ראסל ובכל זאת תמיד האוהדים מנקים אותו וממרקים אותו ומפילים את האשמה על אחרים.

      1. כדור רעם,תצא לפעמים מבועת השנאה ותראה משחק.
        הבן אדם ניסה להכניס כדורים לגורג ולאחרים,שים לב כמה החטאות ואיבודים היו לגורג,הבן אדם לא הגיע ליוטה!
        מה בדיוק אתה רוצה שהוא יעשה?
        יש גם את הטמבל על הקווים שאינו יודע לשחק רוטציה,אינו יודע לתת מנוחה לראס …טיפת מנוחה!
        הרי מלבד הדקות האחרונות הוא היה מעולה באחוזים ,הוא לבד.
        אבל מה לעשות הייטר נשאר הייטר עם ראייה סלקטיבית

        1. ראס שיחק מצויין, שום סטטיסטיקה לא תשכנע אותי אחרת, בלעדיו המשחק הזה היה גמור עוד לפני המחצית. פול ג'ורג' אכזבה אדירה. מי שקולע 5 נקודות במשחק הדחה בחיים לא יהיה סופרסטאר.

    2. מה אתה רוצה מכרמלו? הלכו אליו 4 פעמים. פעמיים קלע בצבע, פעם אחת הגיע לקו ופעם אחת החטיא. יש לך טופ סקורר ביד ושנה שלמה לא עושים בשבילו כלום. הכל על בילי וראסל (בעניין מלו)

      1. טופ סקורר לשעבר. כל מה שהוא עשה השנה ובמיוחד בפלייאוף הראה שאין סיבה לבנות עליו. והוא גם סטטי ביותר בהתקפה ולא בדיוק מגן אנרגטי וקשוח.

      2. כמה אפשר ללכת למלו? הוא לא הפסיק להחטיא, לפחות 3 משחקים, בסוף העונה במאבק על המיקום היה על הראש של מלו עם החטאות ואיבודים בסוף המשחק.

        הפלייאוף הוא גם לא הגיע.

        ראסל היחיד שהגיע, לבד (פרט למשחק הראשון והרביעי), לא מבין איך אפשר להפוך אותו לאשם.

    1. אין סיכוי שאינדי תצא בחיים מקליבלנד.
      השופטים כבר ממרקים את הסכינים.
      הולכים לעשות להם ג'ון סנואו

  121. אני לא חושב שמאמן אוקלהומה אשם יותר מראסל.
    בכל קבוצה יש שחקן שהוא הלב והוא זה שמכתיב את הטון ואת אופי המשחק.
    קחו למשל את הלוחמים, עם סטף קרי הם נראים כמו קבוצת "זוגו בוניטו" (זוגו בוניטו הוא שיטת הכדורגל היפה של ברזיל הגדולה בתקופתו של פלה הגדול מכולם) לעומת זאת הלוחמים בלי קרי, כשדוראנט נותן את הטון, נראים כמו אוקלהומה שבא להקיא, ולא משנה כמה סטיב קר ינסה להשפיע.
    ראסל פשוט מכתיב אווירה וטון והוא האחראי הראשי לכשלונות אוקלהומה.

  122. דור אני לא מבין איך בסיכום המשחק של יוטה-אוקלהומה לא הזכרת את הלא-שריקה השערורייתית בזריקה של ג'ורג'.

    זה כמו לכתוב סיקור על ארגנטינה-אנגליה 1986 ולא להזכיר את יד המראדונה.

      1. אני לא חושב שהיה פאול ג'ורג' נישען לכיוונו, ראיתי את שני המשחקים הראשונים ואת יוטה אוקלהומה ראיתי את התקציר כך שהייתי מודע לאירוע רק בחרתי לא לציין, מקבל את הביקורת בכל מקרה

        1. הביקורת על הצפייה במשחק ממש לא מוצדקת.
          אי אפשר לצפות מהמסקרים שיצפו בכל המשחקים זה מגוחך.
          בכלל נראה לפעמים שאנשים לא מעריכים מספיק את ההשקעה האדירה של כותבי הפריוויו ובטח של המסקרים.
          מקבל הערות לגבי טעות כתיב או טעות מספרית אבל כל הערה לגבי תוכן אינה במקומה.
          כל מה שתרצה להוסיף בתגובות לגבי המשחק, בדיוק בשביל זה הן קיימות.
          והיתה עבירה ברורה על ג'ורג', נכנס לאיזור הקליעה שלו בנחיתה, בין אם ג'ורג' זז הצידה עם היד או לא.

  123. לפני 18 שנה הבין לארי בראון השועל שלהשאיר את אייברסון פוינט גארד יהרוס לו את הקבוצה של הנגרים שבנה בפילדלפיה.
    הוא שכנע את אייברסון לשחק סקנד גארד ונתן לאריק סנואו האפור והקשוח את המפתחות
    עונה אחרי פילדלפיה לקחה את המזרח , אייברסון זכה ב MVP בסוף פילי ונעצרה בגמר על ידי שאקובי בשיאם
    לידיעת החברים דונובן את ראס

  124. תודה על הסיקור דור!

    אני רואה שבבלוג החי כולם כבר הספיקו לסכם יפה את יוטה-אוקלהומה, ושהמעורב של מנחם תמצת דיי יפה את הניצחון של אינדי.

    עכשיו זה הזמן לתת קצת כבוד לטורונטו!
    אתמול ניחשתי כאן שכל הביתיות ינצחו הלילה. הרגשתי דיי בנוח לגבי אינדי, ואפילו לגבי יוטה (למרות שקצת חששתי מהקריסה שלהם במשחק 5), אבל לא באמת ידעתי איך לאכול את טורונטו.
    אחרי 4 משחקים בסדרה, כשכל קבוצה שמרה על הביתיות שלה, קשה היה לראות את הבדלי הרמות בין 2 הקבוצות.
    הלילה טורונטו קיבלו בחזרה את הספסל המעולה והמאוזן שלה, וגם קיבלו הופעת קליעות מצויינת מלאורי!
    אם דרוזן היה מצליח להתחמם, המשחק היה יכול להיגמר כבר ברבע השלישי, ולא ברביעי.

    סך הכל ערב מעולה עבורם – גם ניצחו את הסדרה, גם קיבלו חזרה את ואן פלינט ואת האיזון מכלל הספסל, וגם ינוחו יומיים יותר מקליבלנד/אינדיאנה לקראת חצי הגמר.

  125. ווסטברוק צריך להיות שוטינג גארד. שחקן משלים שנוגע כמה שפחות בכדור. כרמלו אנת'וני יכול להיות שחקן ספסל שנכנס לשינוי מומנטום.

  126. ראפטורס סוף סוף מבטיחים את הסדרה. ועוד בחוץ. כל מה שהם היו צריכים זה ואןוליט. הוא לא צריך להיות טוב, הוא רק צריך להיות שם ופתאום האמונה של קייסי בספסל חזרה והם ניצחו לו את המשחק. לראות את הרכב "המחליפים" של טורונטו עומד כנגד ההרכב הראשון של וושינגטון בטח כאב לאגו של וול.

    בסדרה הסגורה השנייה של הערב, כל המחמאות מגיעות ליוטה. התגברו על הפציעה של רוביו, הכניסו את ברקס מהפריזר, לא נתנו לשום דבר לערער אותם והראו שהם קבוצה מאומנת וחכמה שכל אחד יכול לתרום בה, וכשזה לא עובד – דונובן מיטשל.
    רוצים לדעת איפה אוקלהומה נכשלה השנה? לכו לדקה האחרונה. קיבלנו ווסטברוק עייף נכנס בכוח דרך יער שחקני יוטה ומחטיא ליי-אפ, אדמס נאבק על הריבאונד, פלטון מוציא אותו לפלייאוף פי שזורק ישר ומחטיא, ראסל מסיט לפלטון שמחזיר לו, ראסל, אני הולך להפסיק את הח** הזה, לוקח את הזמן שלו (בערך 2 שניות) וזורק צפלין מעופרת, פלטון לוקח ריבאונד ויוצאים לפסק זמן. חשבתם שבדקה מנוחה הם חשבו על תרגיל? שיתוף פעולה? לא יוטה, הם ידעו עם מה הם מתמודדים בסדרה הזו. בחזרה מפסק הזמן הם מוציאים לפול ג'ורג' שינסה להתמודד בבידוד הכי בודד שראיתי על קצה הקשת מול פייבורס, ג'ורג' יחטיא את הליי-אפ, אדמס מעיף את הריבאונד החוצה לווסטברוק שלוקח ארבע עשיריות שלמות כדי לדעת שהוא רוצה לזרוק גם כן. את ההחטאה דונובן מיטשל בטעות לוקח החוצה ושוב, כדור של אוקלהומה. ואז, Joy to behold, בהוצאת כדור החוץ אדמס ופול ג'ורג' עושים מהלך משותף(!) של פיק'נ'רול(!!) שמביא למצב הכי טוב בדקה הזו(!!!) – פאול שהשופטים נזכרו פתאום שהבטיחו לפני כמה שנים להפסיק לשרוק. אף אחת מההתקפות הללו לא עברה את המסירה האחת (חוץ מהאחרונה שהייתה דאבל פס מהיר), אף אחת מההתקפות לא עברה את שבע השניות (ובסוף ההתקפה הכי ארוכה בדקה הזו הייתה כשיוטה התחילה להתמסר ולרוץ כדי למשוך זמן עד לעבירה של אוקלהומה), למרות שהייתה להם דקה שלמה לעשות מהלך. אם הם ניסו לחקות את התקפת שמונה השניות של ד'אנטוני, הם פספסו שיעור די חשוב שם באמצע.
    בקיץ פרסטי יחליף את כל הספסל ואת אדמס תמורת איזה ג'ון וול, שוב יקבל מחמאות על המרת "שאריות" בסופר סטאר סקורר שצריך את הכדור ביד, ושוב הקבוצה תיכשל ואף אחד לא יבין מאיפה זה בא.

    ועכשיו אפשר כבר להפסיק עם הפאנדום של השחקן הכי גבר שברירי רעיל בליגה לפחות עד לעונה הבאה?

  127. אני שמח שהשחצנים (שלא בצדק) קיבלו היום שיעור משמעותי ויצאו לקיץ מוקדם משציפו (גם DC וגם OKC).

    הפלייאוף הזה מוכיח ברובו את חשיבות המאמן ב-NBA. בדגש על הפלייאוף. יש כאן קבוצות שה-Top Tier של הסגל שלהם מכיל שחקני טופ 20 בליגה, אבל המאמן לא יודע איך להשתמש ברוטציה שקיימת סביבם. בין אם זו קליבלנד, אוקלהומה, פורטלנד או הבאקס.
    מולם עומדת קבוצה שעל הנייר חלשה מהם, אך היא משחקת עם שיטה ותשוקה. לקבוצות כמו אינדיאנה, בוסטון ויוטה יכול להיות עתיד וורוד יותר בגלל ההתנהלות הזאת.

    מאידך, אסור להסיר אחריות מהסטארים שגם נושאים אחריות במפלה. ווסטברוק, ג'ורג', אנת'וני, וול ולילארד.

    שווה לאותן הנהלות להשקיע מלאכת מחשבת הקיץ על המתיחות והשינויים הנדרשים לקבוצות שלהם ובמידת הצורך גם לגלות תושייה ולבצע שידוד מערכות משמעותי, אם זה נדרש בעיניהן.

  128. טוב שמעון, אני לרוב לא קורא את הבלוג החי בגלל שהוא בדרך כלל אוסף של התלהמויות אוהד של הרגע והתבכיינויות בלתי נגמרות על השופטים. אבל הפעם הייתי חייב לבדוק מה היו הטענות שלך.
    אני לא רוצה לסנגר על דונובן או על ברואר אבל אין קשר בין מה שאמרת למציאות. את הנקודות שלו בחצי הראשון מיטשל עשה בעיקר על ג'ורג' שלא ממש סגר אותו כמו שטענת. כמו כן את החצי השני ג'ורג' פתח על מיטשל ואם כבר מישהו הכניס אותו למשחק זה ג'ורג' ולא דונובן.

  129. ההפסד של OKC מוכיח בפעם המי יודע כמה שראסל ווסטברוק הוא שחקן פראי שעל אף הישגיים האישיים לא יזכה בטבעת אחת מימיו.
    כל המהללים אותו כאן באתר, כולל מנחם, צריכים להבין שהוא לא משחק כדורסל, יש מנטליות של שיכון והכי גרוע – הוא לא וינר.
    זה רק מחדד בעיני את הגדולה של ג'ורדן לעומת לברון:
    ג'ורדן, בחכמתו, טיפח את פיל ג'קסון וסקוטי פיפן ונתן להם לגדול לצדו – כי הוא הבין שאם הוא ייתן להם מקום, הם יעזרו לו להביא אליפויות.
    אצל לברון – כמו אצל ראס – זה אני ואפסי עוד: המאמנים הופכים לסמרטוטים, וכוכבים כמו קיירי, דוראנט והארדן בורחים כל עוד נפשם בידם.
    אם יש משהו שמבדל את ג'ורדן בפער מכל השאר, זו החכמה היתרה שלו, שאר הרוח וזה שהוא מנטש, תכונות שאין ללברון ובטח לא לראס.

    1. מייקל היה מנטש? הוא היה החרא הכי גדול ואגויסט בתולדות המשחק. זה יפה הסיפורים שמכרו לך. הארדן וקיירי לא זכו עדיין בטבעת וכנראה גם לא יזכו ולגבי דוראנט חחח, שדוראנט יקח אליפות כמספר 1 לא בקבוצת כוכבים דבר איתי.

      חארות כמו מייקל קובי ולברון מביאים אליפויות. ראס לא חרא עדיין ברמה שלהם ופשוט פחות מוכשר מהם.

    2. הוא לא שחקן פראי. אם ג'ורג' וכרמלו היו קולעים ברבע מרמתם הרגילה הוא לא היה מנסה לעשות הכל לבד. אבל כשאין לו עזרה, אין לו ברירה.

      1. גם כשדוראנט, הקלעי הטוב בעולם, שיחק איתו בקבוצה, היו התקפות שלמות שהוא לא ראה כדור…
        באירופה מלמדים שרכז תפקידו… לרכז. לחשוב מסירה לפני קליעה, להפעיל את הקבוצה, לגרום לכולם להיות מעורבים.
        בסגנון המשחק שראס כופה על הקבוצה, יום אסל יום באסל. שחקנים יודעים שברגע שמגיע אליהם הכדור הם חייבים לנסות לקלוע, כי אם הם יחזירו אותו לראס הם לא יראו את הכדור יותר… אז הם מכריחים זריקות ואם הם לא נכנסות, אז באסל.

  130. אוקלהומה פשוט קבוצה איומה. פול ג'ורג' הסריח את המגרש ונראה לא שייך למעמד. כרמלו נראה שחקן גמור ובמבט לעונה אחת החוזה שלו לשנה הבאה הוא הגרוע בליגה ולצערי יידון את הת'אנדר לעוד עונה של בינוניות. ראס מדהים, אין פה שאלה – שחקן ענק עם מחויבות בלתי נתפסת להשאיר הכל על המגרש. אבל, וזה אבל גדול, ראס יכול לנצח משחק פה ושם, אבל להבדיל משחקנים כמו לברון הוא לא שחקן שיכול לנצח סדרה לבד.

    דונובון לא חף מאשמה, הקבוצה נראתה לא מאומנת וניהול המשחק לעתים היה שערורייתי. הוא לא ביצע את ההתאמות הנחוצות והרגיש שכרמלו תקוע לו כמו אצבע בגרון. כשאוקייסי היו במינוס שמונה בתחילת הרבע הרביעי, ויוטה עם רוביו פצוע ומיטשל על הספסל עם חמש עבירות, זו היתה הזדמנות פז עבורם להציל את העונה, אבל ראס כבר בקושי נשם מה שגרר קבלת החלטות איומה כולל כמה איירבולים איומים ואף אחד אחר לא הופיע למעמד. גם בפוש האחרון של הת'אנדר בסוף זה לא הרגיש לי לרגע שהם מסוגלים אשכרה לנצח את המשחק, למרות שהיה פאוול על פלייאוף פי בפוזשן האחרון. מהסיפורים המאכזבים של העונה אם לא המאכזב שבהם. ומיטשל? פשוט ענק. סופרסטאר.

    1. אסור שמשחק כזה יקרה לשחקן גדול באמת. אתה רואה את מייקל ג'ורדן, במשחק 7, משחק ככה? אפילו לא על רגל שבורה.
      אז זהו. ג'ורג' וכרמלו לא שייכים לגדולים. זה עניין של אופי יותר מהכל.

  131. אוקיי עידו הנה כל הנקודות של מיצל 38 נק. על גורג הוא עשה 6-7 סלים תספור שזה 14-16 נק (2 שלשות) אפילו לא חצי מסך הנק שלו. אני מדבר על מה שהוא גם לא קלע וזרק אלא בקלות שהוא פירק את ההגנה שברואר היה עליו ולא רק הוא אלא כל שחקן שברואר שמר במהלך המשחק. לברואר לא היה מקום בסידרה הזאת ובילי היה צריך לקלוט את זה לפחות אחרי גיים 3. פול גורג היה מעולה היום בהגנה על מיצל (עשה עליו 2 שגיאות בנקודות שהוא קלע עליו) ודי שיתק אותו. החגיגה של מיצל הייתה שלא הוא שמר עליו. תעקוב אחרי סרטוני המשחקים ותראה כמה קורי ברואר רוצח את ההגנה של אוק יותר מכל שחקן אחר. אני חלילה לא מאשים את ברואר כי זו היכולת שלו אלא את המאמן שרואה וידאו אחרי וידאו ועדיין נותן לו לשחק בסידרה הזאת שהוא גם לא תורם כלום בהתקפה. אם יוסטיס היה משחק כל הסידרה והוא חתיכת נגר זה היה נראה אחרת.

    https://www.youtube.com/watch?v=mWmftrqaKBc

      1. בטח לפנות בוקר חלמתי על ברואר ואיך אני אקטול אותו היום :), לא רוצה לומר את מה ברואר מעניין לי.

        אני גם חושב שפול גורג אחלה שחקן, חרא כזה קורה לכולם וקרה לגדולים ממנו. עם כל זה אוק הייתה חייבת לנצח את המשחק היום ואם מלו וברואר לא היו משותפים אני די בטוח שזה גם היה קורה, סילי בילי הבין את זה בעצמו שכבר היה מאוחר. אוק נרצחו לקראת סיום החצי שהיו צריכים לסיים במעל 10 הפרש ובחצי הראשון של הרבע השלישי.

        1. תקשיב, אני מודע חזה שאתה יודע להנדס את המציאות לעיניך. אבל מה שהיה הוא כזה: אתה בבלוג ישר צעקת על זה שברואר עלה בחמישיה במחצית השניה ומשם האשמת אותו בהתחממות של מיטשל. בפועל ג'ורג' היה זה ששמר עליו. היה סל אחד בריצה הזו על ברואר דווקא אחרי מהלך הגנתי טוב שלו שהוביל לכמעט חטיפה. בנוסף באותו רצף הייתה לו חסימה על גובר. בסך הכללי מיטשל עשה 16 נקודות על ג'ורג' באחוזים ממש טובים. הוא עשה גם נקודות על אברינס ווסטברוק מלו וגרנט זה לא משנה את עובדה שאין לך שום בסיס להאשמה שהעלאה של ברואר בתחילת החצי השני היא מה שהרג את התאנדר.
          אני בטוח שכהרגלך תעלה רשימת לינקים למהלכים שכביכול מתארים את המחדלים אבל כאמור אתה אוהב לכופף את המציאות.

        2. אני מת על ג׳ורג׳ – אבל ״חרא כזה״ לא קורה לגדולים! דוראנט, קרי, לברון, איידי, הארדן, דרוזן, אפילו לילארד – מי מהם יסיים משחק מכריע עם 5 נק׳ ב-2/16?
          אי אפשר לנצח קבוצת הגנה טובה בחוץ כשהכוכב השני שלך נותן מספרים כאלה. כל השאר זה נגזרות.
          הלוואי שג׳ורג׳ יישאר, גם מלו (בלתי עציר בפוסט, צריך לתת לו, בשנה הבאה תראה). יש שלד טוב, לט תמיד מתחברים מייד (מיאמי).
          אין מה להאשים את ראסל, הוא לא בא להשתולל. זה נכפה עליו.

          1. נראה לך שאני מאשים את ראסל? ראסל היה אשם בהגנה במשחקים 2-3. במשחק 4 השופטים חיסלו אותו. משחקים 1 5 6 הוא היה מעולה. ראס היה צריך להיות יותר מרוכז בתחילת הסידרה וזה גם עליו אבל סילי בילי זה רמה אחרת של אשמה במיוחד במשחק הלילה. 0 הסקת מסקנות לאורך כל הסידרה.

            קרא לגדולים ממנו, ללברון היה 9 או 11 נק אם אני זוכר טוב, הארדן היה 2 מ14 מול מיני בשלב מסויים, קרה לגדולים ממנו, ערב קליעה מחריד יכול להגיע, אין ככ שליטה בזה והוא ממש פחד כבר לזרוק ברבע האחרון וחיפש להיפטר מהכדור, אני לא מאשים אותו ולא חושב שזה מה שהפסיד את המשחק. ודאי שאם היה קולע יותר היו מנצחים אבל לא שם הם נפלו, הם הפסידו את הסידרה הזאת רק בהגנה.

          2. 5 נק׳ במשחק הדחה? תביא דוגמה בבקשה.
            המשחק הסתיים על פוזסשן אחד. אם ג׳ורג׳ היה קולע 12, 15, אולי 17 – תאר לך איך זה היה נראה? זה גם היה חוסך מראסל את ההתבזות בשתי הדקות האחרונות.

        3. חרא כזה לא קורה לגדולים באמת במשחק 7. כתבתי זאת לפני כן. "גדולים באמת" הם מייקל, לארי, מג'יק…
          להם זה לא יכול היה לקרות במשחק שביעי בשום פנים ואופן. 5 נקודות במשחק הדחה? ו-7 לכרמלו (או ההיפך)? איפה נשמע כדבר הזה? אפילו בכניסות וזכייה בפאולים הם היו חייבים לקלוע פי שניים.
          השביקה של ג'ורג' וכרמלו הפסידה את המשחק (וזה לא היה חוסר מזל עם הזריקות. שחקנים ברמתם חייבים לעשות נקודות בדרכים אחרות אם הקליעה מרחוק לא ניכנסת.
          אני למעשה חושב שלא קרה אף פעם ששחקן אול סטאר בריא ושלם יקלע 5 נק' במשחק הדחה.

          1. + 1
            מסכים לגבי ג׳ורג׳ מנחם, בדיוק מה שניסיתי לומר.
            אבל – כרמלו לא שבק, הוא לא שיחק כמעט בחצי השני ולא עשו עליו מהלך אחד מתוכנן (אולי אחד שנגמר בסל קל בצבע). הוא לא היה מסיים עם 7 לו היו משחקים עליו.

  132. מיצ'ל קלע על ג'ורג' כפי שקלע על כל אחד אחר. הבעייה של המשחק היתה שהשניים שאמורים להתעלות במשחק שביעי עם נסיונם, ועם ה-TITLE של אול סטאר, ניכשלו בזמן אחת. כששניהם יחד קולעים 12 נק' זאת, ורק זאת, הסיבה להפסד.
    אתה יכול לראות שחקן כמו מייקל, או מג'יק, או לארי, או קובי, משחקים ככה משחק 7? לא יסולח להם. כתם על כל המורשת שלהם. לא ברואר ולא בטיח. רק גורג וכרמלו

    1. אתה משווה את פול גורג למייקל מגיק לארי או קובי? איש לא דיבר מעולם בלבל הזה. הוא אולסטאר ושחקן טופ 12 בליגה שבשיאו היה אולי טופ 10 אצלי. הוא אולסטאר ולא סופרסטאר.

      מלו אולסטאר? אולי בשנת 2010.

        1. גם משחק קודם היה משחק הדחה ונתן 34 נק. זה קורה 5-7-10 נק אותו חרא, זה משחק גרוע אבל אין מה לעשות, הוא נקלע לערב סרחון, הוא ניסה ואז איבד לגמרי את הבטחון כי כלום לא נכנס. אם אתה רוצה לדבר על התקפה אז הוא וראס נזכרו מאוחר מידי לשחק ככה. קשה לחזור מ3-1 זה לא קורה הרבה הקבר כבר נחפר מקודם.

          כל העונה הזאת אוק נראתה חרא ושיחקה אותו דבר ומה שהיה עצוב זה שאפילו לא היו לבילי טריקים בשרוול לפלייאוף. אי אפשר לרמות כל הזמן. דרוש חריש עמוק בקבוצה מבחינת הגנה ושינוי סגנון משחק בהתקפה. חסר שם קליעה אמינה משחקנים אחרים שאינם עונים לשמות גורג וראס. אדמס שעומד כמו בול עץ תחת הסל הוא רוצח בהגנה, הבעיה שהוא התאהב יותר מידי בלצאת החוצה ולעזור (או שזה הוראות מאמן) והסל מופקר לחלוטין שעולה בנק קלות ליריבים.

          זה לא שאוק שיחקה מול גולדן/יוסטון זו כולה פאקן יוטה. ילד בן 19 תותח, אוסטרלי שנראה חטב עצים וריקי רוביו וכמה נגרים מסביב שלא הכרתי את שמם לפניי. זה בושה להפסיד לקבוצה כזאת, אין מילה אחרת, זה מביך ומשפיל ושם לא קוף אלא גורילה על הגב של ראסל.

          1. ווסטברוק זה השחקן הכי לא להגיע לשום מקום.

            ללכת עם הראש בקיר זה כבר חלק בד.נ.א של המועדון הכושל הזה.ווסטברוק אמנם מספק נקודות וסטטיסטיקה אבל הוא לא מגיע לשום מקום כבר פעם 9000 ברצף ושוב עף בסיבוב הראשון, רק שהפעם לקבוצה שעל הנייר לא חשבו שהיא טובה יותר.

            פול ג'ורג' לבד לא מספיק.
            כרמלו אנטוני מפרק קבוצות ברמה של ווסטברוק.

            קורי ברואר? פלטון? אברינס?
            זאת לא קבוצה.

  133. לא רציתי לגעת עד עתה בעניין השיפוט. אולי זה לא היה 'מכוון' אבל הג'אז הרוויחה מכמה שריקות שיכלו להיות שונות בגלל לחץ הקהל. זה דבר טבעי וידוע והוא היה קיים גם אמש

  134. מה יהיה איתכם? עדיין מדברים על המטומטם המקפץ?
    תתעוררו! הוא לא שווה את כל הדיונים והמאמץ שלכם!
    סתם שחקן שכונה חסר שכל ומלא אגו.
    פשוט לא שווה את כל המלל הזה.

  135. אחוזי הקליעה של וסטברוק דווקא היו טובים ומעלה: 37% מהשלוש הם טובים מאוד ו-46% משתיים הם טובים ו-42% מהשדה הם טובים+ למי שזורק הרבה שלשות.

    18-6 מהשדה הם 33.33% שהם אחוזים פושרים מאוד ולא חלשים. מדתיים הם אחוזים חלשים ומהשלוש הם טובים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט