1. תהרגו אותי אם אני מבין מדוע כה רבים מהגולשים נשבעים על בראד סטיבנס!
תגידו לי דבר טוב אחד שבראדלי קנט סטיבנס, מאמן הסלטיקס, עשה הערב כדי למנוע הפסד מסוכן מאד נגד מילווקי הנחותה?
אני ראיתי אותו יושב או עומד רגוע, צעיר בן 42 שלדעת אשתי גייל הוא CUTE (היא מתה על העיניים שלו) שנראה כאילו הוא מורה בכיתה ד' שנתן לילדים בחינה בחשבון והוא מוציא פה מילה, שם מילה, אבל רגוע כאילו אין לו דאגה בחיים.
הוא היה שחקן תיכונים טוב מאד בתיכון ציונסוויל (ציון-וויל), והיה שחקן טוב באוניברסיטה הקתולית דה-פאול, אבל האול-אמריקן שלו היה באקדמיק אול אמריקן, לא בכדורסל אול אמריקן. אוקיי, ז"א שיש לו ראש על הכתפיים. כשסיים את לימודעו בכלכלה, לא היתה לו כל הצעה משום מקום כדורסלני, אבל חברת Eli Lilly and Compan (אחת הגדולות בעולם בתחום התרופות) כן רצתה בו כי היה לצעיר כשרון מיוחד בהשקעות.
אבל הוא רצה כדורסל ועזב כדי להתנדב ללא משכורת וללא תפקיד מוגדר לבאטלר יוניברסיטי, ליד מגוריו. טו מייק א לונג סטורי שורט – תוך 6 שנים מאז שהגיע כמתנדב ללא כל ניסיון באימון, משרת המאמן הראשי נפלה על ברכיו. הוא היה בן 33, המאמן השני בצעירותו מכל מאמני DIV I.
בבאטלר היתה לו הצלחה מדהימה. הוא הגיע פעמיים רצופות למשחק אליפות ה-NCAA, כשב-2009-10 באטלר מפסידה לדוק 59-61 (אם הכדור של גורדון האווארד משלושת רבעי מגרש עם הבאזר נכנס, באטלר אלופה!), וב-2011 הוא הפסיד ליוקון של קמבה וולקר.
בוסטון סלטיקס החתימה אותו.
דני איינג' עשה עבורו עבודה מצויינת, והעונה ישנה לו קבוצה מצוינת, שלמרבה הצער שני כוכביה – קיירי אירוינג וגורדון האוארד – פצועים.
יפה.
אבל ישנם לו כוכבים צעירים, ביניהם ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון. יש לו את אל הורפורד, טרי רוזייר, ושמי מרכוס'ים אשכרה לפלייאוף – מוריס וסמארט. ויש לו חיה ניו זילנדית – ארון ביינס, 11'6 (2.11 מ') – היחיד בגובה של הגריק-פריק.
עכשיו ידוע שהגריק-פריק הוא שחקן עם יכולות גופניות אדירות, אבל אחרת מאד לא מלוטש במשחקו. את נקודותיו הוא קולע כמעט רק תחת הסל בפריצות, האלי הופים, ומשחק טרנזישיון.
ישנם דברים שאין מה לעשות נגדו, במיוחד בטרנזישיון כשהוא ייצור שיכול להגיע לסל מחצי המגרש בשלושה צעדים.
אבל טרנזישיון הוא אולי 10% מהתקפות הבאקס. השאר באות ממשחק מהיר, אבל משחק בו ההגנה חזרה להגן, ועכשיו זה משחק המבוסס אשכרה על היווני.
אז נניח שעל היווני קשה לשמור (אם כי כמעט לא ראיתי דאבל-טים אפילו אחד עליו). אז מה מאמן טוב עושה? הוא מארגן הגנה שתעשה טראפינג על נושא הכדור. אחד הדברים שלא קשה במיוחד לעשות בכדורסל זה טראפינג, וטראפינג היה יכול למנוע לפחות שליש מהכדורים שהגיעו אל הגריק.
אני לא יודע מה בדיוק עשה בראד סטיבנס הערב כדי לשבש את משחק הבאקס. ת'אמת? לא ראיתי דבר שהוא עשה בהגנה נגד מילווקי.
עכשיו מגיע משחק שביעי, ומשחק שביעי בפלייאוף הוא הסיכון הגדול ביותר לקבוצה הביתית הנחשבת לטובה יותר.
Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A. HorfordPF | 33 | 4-8 | 2-4 | 0-0 | 2 | 8 | 10 | 4 | 0 | 2 | 2 | 4 | -6 | 10 |
S. OjeleyePF | 22 | 0-1 | 0-1 | 0-0 | 1 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -2 | 0 |
J. TatumSF | 32 | 6-14 | 2-6 | 8-9 | 0 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 3 | 3 | -7 | 22 |
T. RozierPG | 37 | 5-17 | 4-12 | 2-2 | 1 | 6 | 7 | 5 | 1 | 0 | 1 | 3 | -10 | 18 |
J. BrownSG | 40 | 6-15 | 1-6 | 1-3 | 0 | 5 | 5 | 0 | 0 | 1 | 2 | 5 | -7 | 14 |
Bench | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
G. YabuselePF | 0 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +0 | 0 |
M. MorrisPF | 26 | 5-14 | 1-4 | 3-3 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | -8 | 12 |
A. NaderSF | 0 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +0 | 0 |
G. MonroeC | 3 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +0 | 0 |
A. BaynesC | 9 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | 1 | 3 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 2 |
S. LarkinPG | 9 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | +1 | 2 |
M. SmartPG | 26 | 2-9 | 0-3 | 2-2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | -14 | 6 |
TEAM | 30-81 | 10-36 | 16-19 | 6 | 33 | 39 | 18 | 3 | 3 | 9 | 19 | 86 | ||
37.0% | 27.8% | 84.2% |
Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
G. AntetokounmpoPF | 41 | 13-23 | 0-2 | 5-8 | 1 | 13 | 14 | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | +17 | 31 |
K. MiddletonSF | 39 | 7-8 | 2-2 | 0-0 | 0 | 5 | 5 | 1 | 1 | 0 | 4 | 5 | -3 | 16 |
T. MakerC | 25 | 2-6 | 0-4 | 0-0 | 3 | 4 | 7 | 0 | 0 | 1 | 3 | 5 | +6 | 4 |
E. BledsoePG | 32 | 3-10 | 1-4 | 2-4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 2 | 0 | +7 | 9 |
M. BrogdonPG | 27 | 5-7 | 1-1 | 5-7 | 1 | 5 | 6 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | +0 | 16 |
Bench | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
J. ParkerPF | 26 | 4-10 | 1-3 | 0-0 | 2 | 9 | 11 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | +11 | 9 |
T. ZellerC | 11 | 1-1 | 0-0 | 1-2 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +0 | 3 |
M. DellavedovaPG | 16 | 1-4 | 1-4 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 2 | +4 | 3 |
T. SnellSG | 22 | 2-6 | 2-6 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | +13 | 6 |
B. JenningsPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
S. BrownSG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
S. MuhammadSG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
J. TerrySG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
TEAM | 38-75 | 8-26 | 13-21 | 7 | 41 | 48 | 19 | 6 | 3 | 9 | 16 | 97 | ||
50.7% | 30.8% | 61.9% |
נגד הדאנק אין מה לעשות. אבל נגד המסירה לדאנק ניתן לשבש (או לפחות לנסות לשבש; דבר שבוסטון כמעט לא עשתה):
2. לא שזה משנה הרבה היו הרבה טעויות שיפוט – אבל ה-NBA קבע שבאמת היה גולטנדינג
3. דונובן מיצ'ל ביציאה מהמגרש לחדר ההלבשה, לקהל האוהדים:
"להתראות בשנה הבאה!"
A buddy sent me this.
Donovan Mitchell: “Hey. We’ll see y’all next year.”#ThunderUp pic.twitter.com/sTbt3tKk6q— Gabe Ikard (@GabeIkard) April 26, 2018
4. אינדיאנה לא ינצחו היום אם אולדיפו לא יתחיל לנוע בהתקפה
'מי מכיר מי יודע'. פעם, כשהייתי ילד, היתה תכנית רדיו כזאת שמטרתה היתה למצוא בני משפחה שנעלנו בשואה ולא שמעו מהם. התכנית הזאת קירבה המוני בני משפחה שמצאו אחד את השני.
עוד אחד שנעלם היה ויקטור אולדיפו.
הוא חזר קצת ברבע הרביעי שלשום.
עכשיו, בפגור 3-2, הפייסרס חייבת אותו במיטבו כדי להשוות את התוצאה ולקוות לנס בקליבלנד. למעשה זה לא צריך להיות נס. כל מה שהפייסרס צריכה של אולדיפו במיטבו – וזה אומר תנועה בלתי פוסקת בהתקפה במקום לעמוד ולעמוד עם הכדור כפי שעשה במשחקי ההפסד, ושמירה על לברון כפי שבוצעה בחצי השני של הרבע הרביעי שכשאשר לברון עמד לפרוץ ולעבור את שומרו, שחקן קבוצתי אחר – עם טיימינג שחייב להיות מושלם – הגיע לעצור את לברון ע"י סתימת צד אחד (נניח שמאל) בשעה ששומרו הזה חצי צעד ימינה עוצר אותו מפני חדירה מצד ימין.
זה נעשה בברוק 3-4 פעמים ובכל מקרה לברון נאלץ למסור החוצה או לזרוק פיידאוויי קשה מאד.
אולדיפו סיים את ההפסד ביום רביעי עם 12 נקודות ב-2 מ-5, כולל 1 מ-7 מהעומק. בשלושת המשחקים האחרונים הוא יושב על 24% מהפארקט ו-21.7% מהטריי. הוא איבד כמעט אותו מספר כדורים (10) כמו סלים שהוא קלע (12).
הבליץ של הקאבס ברבע השלישי בא בגלל הניצול של חולשת אולדיפו. ברבע השלישי הקאבס DROPPED THE BIG MAN בפיק-אנד-רול, או פשוט עשו טראפינג על אולדיפו, דבר שהכריח אותו לזרוק PULL-UP JUMPERS, או לנסות למסור כדור כשהוא מוקף ולא רואה את הפארקט – ואת שני הדברים הוא לא הצליח לעשות. הטראפינג עליו היה קל כי כולנו ראינו זאת: הוא עומד עם הכדור מאחורה ומחכה למשהו. כנראה לפתח להיכנס. אבל זה לא יקרה בפלייאוף כפי שזה קרה בעונה הרגילה כי הגנת הקאבס היום היא שונה לחלוטין מאשר היתה משך העונה. עליו לדעת שהימים של 'עמידה', ואז הטעייה וחדירה (עם או בלי חסימה/סקרין) עברו. בפלייאוף לא יתנו לו זאת.
בשלושת המשחקים האחרונים אולדיפו סבל נגד פיק-אנד-רול שלא עשו כל סוויצ'ינג. טראפינג מוציא לו את המיץ, ולמרות מעלותיו הרבות כסקורר וכמתקיף עם יכולות שלפעמים מזכירות את ראסל ווסטברוק, אין לו את היכולת של ראסל ווסטברוק להתגבר על טראפ בעצמו. הוא גם לא גנרל מעולה בהתקפה המצליח למצוא את החולשות בהגנה ולנצל אותן.
בגדול, מה שקרה בחצי השני של המשחק החמישי הראה כמה הפלייאוף שונים מהעונה הרגילה. ככל שהוא היה פנומנלי משך העונה, לפתע הוא לא מצליח לפצח את ההגנה של הקאבס שהסריחה כל העונה, אבל עתה מחזיקה אותו במלקחיים, והוא לא יודע כיצד לפצח אותה.
כמובן שאני אחד המאמינים הגדולים במזל, ובחיים – כמו בכדורסל – יש לך מזל או לא. משך העונה אותם PULL UP JUMPERS שעכשיו לא נכנסים לו בשעה שעושים עליו טראפ (בכל חמשת המשחקים הוא 35.8%), משך העונה נכנסו ב-41.2%.
הפייסרס צריכים לדעת שלברון יקלע את ה-30 נקודות שלו אפילו עם עזרה של דאבל טים בפריצותיו. ה-30 נק' שלו זה נתון.
מה שלא נתון הוא משחקו של אולדיפו. הוא חייב לדעת מה לעשות ברגע שעושים עליו טראפינג. בארבעת המשחקים האחרונים הוא עמד תקוע עם הכדור, חיכה שמשהו יקרה: איזה פתח או לך תדע מה. כשהוא עמד עם הכדור, הקאבס עושה עליו טראפינג והוא לא היה מסוגל לצאת ממנו.
בחצי השני של הרבע האחרון במשחק האחרון, אם אתם זוכרים, הוא החל לנוע עם הכדור ומנע טראפינג עליו כפי שנעשה כשהוא עומד. אז פעם אחת הוא מצא את סבוניס שכמעט קלע, אבל הכדור שלו שנזרק בכניסה והיה משווה את התוצאה, יצא החוצה. סתם חוסר מזל.
בפעם השנייה שהקאבס עשו עליו TRAPPING, הוא לא חיכה עד שזה ייעשה אלא הסתובב בזמן ומצא את קורי ג'וזף, וזה מצא את סבוניס על קו הפאול, והיה סל.
זה המפתח לסיכוי שישנו לפייסרס: ויקטור אולדיפו חייב לנוע עם הכדור ולא לעמוד תקוע יותר מ-2-3 שניות כי אז יבוא ה-TRAPPING. עליו לנוע ולנוע ולנוע.
אבל כדי שיהיה לו למי למסור, לפחות 3 אחרים מהחמישייה חייבים לנוע איתו.
אני מקווה שהם התאמנו בזה ולמדו את זה כי זה לא דבר שניתן לפתח מהיום למחר.
5. סוף הפיאסקו בליטא
"I AM PULLING MY BOYS OUT OF HERE" – זה מה שאמר אתמול לבאר בול לעיתונאי הליטאי דונטאס אורבונאס.
הסיבה?
הוא לא מסתדר עם המאמן (Vytautas head coach Virginijus Seskus)
בינתיים הבן השלישי לונזו בא לביקור והארבעה – האב ושלושת הבנים – בילו את הערב האחרון במסעדת B O BARAS היקרתית בדאונטאון קובנה כשהם מתענגים על הדליקטסן של המסעדה קישואים ותפוחי אדמה מבושלים ודגים קרים.
*
*
HIRED!!!
7. לונזו בול: אילו סיימתי תיכון היום, הייתי הולך לליגה של לבאר JBA במקום ל-UCLA!
לונזו בול שביקר בטריי-אאוטס של ליגת ה-JBL שהקים אביו לבאר, שאילו היה סניור בתיכון, הוא היה בוחר ללכת ל-JBA במקום לשנה ב-UCLA.
"אני ידעתי כבר כשהייתי סניור בתיכון שאני NBA LOCK. אני הולך ל-NBA אחרי שנה. אז למה לא לשחק ברמה יותר גבוהה ולהרוויח כסף באותו זמן". זה מה שאמר לונזו כפי שתראו ותשמעו בסרטון לרשאד מיליגן מ-ROLLING OUT.
*
*
Ghost Rider
27 אפר 2018 07:16:51טייטום בראון ורוזייר הפכו לכוכבים הרבה בזכות סטיבנסון.
Ghost Rider
27 אפר 2018 07:17:22סטיבנס …
הייט אשברי
27 אפר 2018 07:24:22בקי האמונד חמודה. אני מוכן להיות העוזר שלה בכל מקום אליו תלך…
הייט אשברי
27 אפר 2018 07:30:28סטף יחזור מחר ? אולי . אני מהמר על משחק 2 .
http://www.nba.com/article/2018/04/26/golden-state-warriors-guard-stephen-curry-listed-questionable-game-1
מחפצה מנמצה
27 אפר 2018 08:29:39קרי עם רגל אחת ורטייה על העין כבר שווה עשר נקודות.
הייט אשברי
27 אפר 2018 14:03:321000 +
נתן
27 אפר 2018 09:16:58אם קרי חוזר, אפשר לסגור את הפלייאוף.
ג'ק סיקמה
27 אפר 2018 17:43:34צודק…יוסטון מפסידה בחמישה או גג שישה משחקים…
ד"ר רזי הופמן
27 אפר 2018 07:35:21מל
קראתי וחייכתי, אתה כותב על סטיבנס דברים כל כך טובים במיוחד על ההיסטורייה שלו ואז אתה מוציא אותו מאמן לא יוצלח? על סמך זה שהוא ההיפך מוואן גנדי, זה עם השפם והשערות 🙂
כל אחד ושיטת האימון שלו. התוצאות שלו מדברות בעד עצמן. הוא משיג ממה שיש לו יותר ממה שזה שווה וזה יוצא רק אצל מאמן טוב. בוא נהיה ריאליסטים, בלי היווארד וקיירי שהם הכוכבים בהא הידיעה וחיסרון של משלימים טובים הסלטיקס היו צריכים לעוף בסוויפ בשלב הראשון. עצם זה שהוא פיתח רוקי וסופמור להיות כל כך טובים. זה ייאמר לזכותו. ושוב כל מאמן עם השיטה שלו.
שאלה, האם אתה מסכים שסטיבנס מאמן טוב מדוק ריברס ותיבודו?
הציפורה נדירה
27 אפר 2018 13:58:34דווקא ישנם מחליפים טובים ואם לא היה גם את זה הסלטיקס באמת הייתה עפה ואין מאמן שהיה יכול לעזור במצב כזה.
הקבוצה הזו בבריאות טובה עם קיירי והייוורד מתחרה על האליפות ועם חיזוק של ציר משובח היא המועמדת הבכירה לתואר.
מנחם לס
27 אפר 2018 17:28:41הוא בטוח טוב יותר מדוק או ת'יבודו כי יש לו לפחות דבר אחד שהוא עליון אולי על כל שאר המאמנים: תקשורת מצויינת עם השחקנים
ד"ר הופמן
28 אפר 2018 15:15:46מנחם
מסכים אתך בעניין התקשורת עם השחקנים ועם זה שהוא עושה אותם יותר טובים. מפתח אותם נפלא ותתפלא אבל אני מקבל את דעתךש בכל זאת חסר בו כרגע משהו בשביל להשתדרג ולהיות אחד הגדולים. גם לי קצת בולט שהוא נראה לפעמים אדיש או לא נלהב מספיק. איך היית משדרג אותו? מה היית ממליץ? האם יש קורסים כלשהם שיכולים לעזור לו? לקדם אותו מעבר למה שהוא עכשיו לצד זה שהוא עדיין רוכש ניסיון.
MBK
27 אפר 2018 07:41:54מנחם
מה שסטיבנס מוציא בסדרה הזאת זה מעל ומעבר
מילווקי בסגל מלא ויותר מוכשרת אין פה שום עליונות של בוסטון
ההשוואה בין בודנהולצר לחבילת חציר – פרייסלייס
דוקטור סוס
27 אפר 2018 07:42:17דוח השיפוט גם קבע שהכדור הועבר לפני כן בטעות לאינדיאנה במקום להשאיר אותו אצל קליבלנד, ככה שאולדיפו לא היה מגיע בכלל למהלך הזה….
Trusttheprocess
27 אפר 2018 08:40:40סטיבנס הוא אוברייטד אבל זה לא קשור להתנהגות שלו על המגרש.
לא תמיד מי שמשתולל וצועק על המגרש הוא מאמן יותר טוב
א.ב
27 אפר 2018 10:50:41למה אוברייטד?
עידו גילרי
27 אפר 2018 11:46:42נו, מרוצה?
הציפורה נדירה
27 אפר 2018 14:00:08דבריך חסרי ערך ללא הסבר מנומק!!!
אסף
27 אפר 2018 09:02:08מנחם יופי של מעורב רק בחייאת רבאק קצת פחות שוביניזם זול, שאתה מדבר פה על מאמנים גברים אין תמונות שמתייחסות ללוק החיצוני שלהם אז למה על בקי האמון כן לעזאזל??? היא לא נשכרה לספרס בגלל המראה שלה ורוצה להאמין שאם תקבל קבוצה כמאמנצ ראשית זה בגלל היכולות שלה. אם היינו בוחנים ככה גברים לפני קבלה לעבודה רובנו לא היינו מתקבלים לאחת אפילו….
בלתי חסים
27 אפר 2018 09:51:28הוא דווקא כן בתייחס למראה של סטיבנס… רק שנתן את דעתה של גייל. אתה לא חייב להיות אוטומטי כזה..
מנחם לס
27 אפר 2018 17:31:16צודק…
נזיר הנשמה
27 אפר 2018 10:47:57תהיה קצת יותר קליל , היא נראית די טוב לא ברמה כזאת שאצא מכליי על מנת להעסיק אותה בתפקיד כלשהו . דווקא התמונות מסבירות הכל , היא נראית די קשוחה,עם המון נחישות ואמביציה. התמונות מבהירות שהיא נשכרה בגלל כישורי הכדורסל שלה ותו לא.לא חושב שתתאים לניקס, לא יודע אם יש בכלל יצור כזה שמתאים לניקס.
לגבי הניקס , אני בדיעה שאין להם אפילו בסיס להתחיל ממנו, כל השחקנים הם בינוניים. פורזניגיס התפתח מבחינת דיבורים +רעש וצלצולים הוא עוד לא עשה כלום!ניקלינה (זה האיות הנכון ללא טי) נבחר כאשר דניס סמית היה פנוי, את זה אמר גאון בכדורסל בשם לברון. מנסים אותו כשוטינג גארד , הבעיה קליעה לא צד חזק שלו. קשה לי לראות אותו מגיע רחוק.
אני הייתי מנצל את ליל הדראפט לערוך טרייד על פורזניגיס תמורת בחירה גבוהה, יש רק בעיה למצוא את האידיוט שיסכים לעסקה כזו. השנה זה אפשרי בעתיד זה יהיה מגוחך. אגב כדאי לפנות לאורלנדו , הם אלופים בלעשות שטויות.
Ish
27 אפר 2018 10:55:09לברון לא בדיוק עם רקורד מרשים בבחירת פרוספקטים שהוא מאמין בהם, וקריירה נמדדת אם לא בסופה אז לפחות לא בשנים הראשונות של השחקן בליגה.
צופה מהצד
27 אפר 2018 11:07:30אסף איזה כבד אתה.
אגב היא לא נראית עד כדי כך טוב, אני מאמין שכולם מעריכים אותה יותר בגלל היכולות שלה מאשר מהמראה שלה.
אסף
27 אפר 2018 13:06:01בטוח שכן סתם עצם הרמיזה המכוונת או לא על המראה נראה לי מיותר
שמעון
27 אפר 2018 09:09:36המציאות אומרת שיש הרבה או כמעט כל המאמנים הם גרועים ומעטים המאמנים שאוהדים אפילו משבחים. אני אומר הכל חרטא לדעתי כל המאמנים מבינים את מה שאנו האוהדים הממוצעים מבינים. כן גם דונובן יודע שלכרמלו אסור לשחק ועוד ועוד. העובדה הוא שאנחנו מדברים בתיאוריה במציאות יש שחקנים והם כנראה שמים זין על המאמנים ועל שיטות המשחק וכל גאון מאיתנו פה היה עלול בקלות להיראות ון גנדי או דונובן. יש מערכת לחצים שלמה מסביב גם מהמנגר וגם מהכוכבים וגם מבעלי הבית. למעט פופ אין מאמן בליגה שמקבל 100 אחוז לעשות מה בא לו וגם אם היה בחירה בין לברון לפופ הספרס היו מעיפים את פופ. בסוף בליגה הזאת הכוכבים כנראה קובעים כמעט הכל. מה שלא נתפס מבינתי עוד מימי הסל של מייקל על ראסל למה כל המאמנים ללא יוצא מן הכלל מאפשרים לכוכבי היריבה לקבל כדור לזריקת ניצחון ולרוב גם נותנים לו אחד על אחד מול מגן. עדיף לא להביא להם את התהילה שאחרים ינצחו לאורך זמן זה פוגע לכוכבים באגו. עדיף סלים של הורי וקר מאשר של מייקל. אה בקאבס אין הורי. אז אני חושב שמעמד המאמן מנופח מידי ועיקר השליטה שלו לרוב זה טיים אאוטים וחילופים.
סומסום
27 אפר 2018 09:33:33כמה שאתה לא מבין כלום בכדורסל ובחיים.
ברוך רובין
27 אפר 2018 09:38:28אתה כנראה לא מבין מהי עבודה של מאמנים בליגה, מאמני NBA מבינים הרבה יותר ממך וממני ומכל אוהד פשוט, לאמן בNBA זה לא פשוט כמו שזה נשמע מהצד, זה צוות שלם שעובד עם השחקנים ימים על גבי ימים שמנתח כל פיפס של הקבוצה היריבה ושל קבוצתו, לחשוב שאוהד NBA יכול להיות מאמן זה די בדיחה. כן יש מקרים שלא רואים יד של מאמן כמו במקרה של הסאנס אורלנדו מילווקי…או שמאמן לא מצליח להשתלט על הכוכבים שלו ולהנחיל שיטה תאנדר קאבס וושינגטון… מאמן זה המון תלוי סיטואציה רוב המאמנים היו עוזרי מאמן מאוד מוערכים או מאמני מכללות מוצלחים שפשוט נפלו על סיטואציה גדולה עליהם. לא לכולם יש את התמיכה של ההנהלה והם צריכים לשחק משחק כיסאות.
שמעון
27 אפר 2018 09:52:38נו זה בדיוק מה שאמרתי שהם לאו דווקא גרועים. אתה לא מסכים איתי ואומר בדיוק מה שאמרתי:)
סומסום
27 אפר 2018 10:23:37איפה דמיינת שאמרת את זה? שאמרת שהם גרועים או שאמרת שהכל חרטא והם יודעים בדיוק כמונו?
שמעון
27 אפר 2018 12:23:47הבנת הנקרא. הכוונה שאנו האוהדים חושבים שאנו מבינים טוב יותר אז אמרתי שזה חרטא ושהם מבינים לא פחות טוב. במציאות של היום אנחנו קוראים כמעט לכל המאמנים חלשים ולא מבינים ויש ביקורת על כולם אז אמרתי שזה חרטא ושהם מבינים לא םחות טוב מאיתנו האוהדים. בלי קשר מייחסים למאמנים יותר מידי סגולות במיוחד לאלו המאמנים כוכבים.
סומסום
27 אפר 2018 12:32:21אתה הראשון פה לצרוח שכל המאמנים פח. אתה חוזר בתשובה על כל השטויות שכתבת?
אל תאשים את הבנת הנקרא שלי שאתה לא יודע להסביר את עצמך. תלמד לנסח. תעבור כיתה ג ונדבר.
סומסום
27 אפר 2018 13:05:00שוב אתה שי מאיו?
או שהפעם שמעון למד את רוח האתר ושינה את השם כדי לא להתמודד עם הטענות?
סומסום
27 אפר 2018 13:15:30כדי להוכיח את שאמרתי שמעון הרגע קרא לג'ורג' קארל לא מאמן נורמלי.
שמעון
27 אפר 2018 15:57:50לא יודע מה אתה מדבר אבל בלי קשר גורג קארל הוא אחד המאמנים הגרועים בהיסטוריה לטעמי אני קוטל משנת 2000. חסר מושג לחלוטין וללא הגנה כלל. מנהל משחק מהחלשים בהיסטוריה.
סומסום
27 אפר 2018 20:24:12כל התגובות שנכתבות תחת השם "סומסום" הן הטרלה
סומסום מתעב אותך מאז שהגעת לכאן, והוא אוהב לסכסך
ואם על הדרך הוא יכול להתחזות, מה טוב
אל תתרגש. הזרקור בקרוב יעלה עליו
ברוך רובין
27 אפר 2018 09:25:171. סטיבנס אחד המאמנים הטובים בליגה הסגל הנוכחי (בגלל הפצועים) עם כמות הפצועים הוא בין החלשים בפלייאוף, אבל הוא מאומן למופת שמשחק על החוזקות של כל שחקן וכל שחקן פורח בשיטה הזאת, מיותר לציין שאם סטיבנס היה המאמן של מילווקי אני מאמין שזה היה נגמר בסוויפ חד בחלק מדובר בקבוצה הרבה יותר כישרונית ועמוקה אך לא מאומנת.
3. אני אוהב מאוד את גונבון מיצל אבל הבחירת זריקות שלו נוראית לפעמים, שיתקו אותו לחלוטין בגיים 5 ונראה, אבל אהבתי את הטראש טוק.
4. קליבלנד קבוצה טובה בהרבה לא מובן לי איך הם מחמיצים את כל הזריקות החופשיות האלה, אולדיפו חייב להתעורר בפלייאוף העונה הרגילה זה נחמד אבל הפלייאוף זה איפה שכוכבים נמדדים.
5. לאבאר בול גאון שיווקי אבל הוא הורס לילדים שלו את העתיד, ליאנגלו בול הוא לא פרוספקט לNBA ולא מתאים לליגה, אבל לאמלו יכול להיות אחלה שחקן שבשנים קריטיות להתפתחות הוא שולח אותם לליטא? הוא בהחלט פוטנציאל לNBA.
6. בונדהצלר הוא המאמן הטוב ביותר שהניקס יכולים להביא, אותי לא מעניינת האישיות של המאמן מה שיותר חשוב זה הכישורים שלו, יוכל להנחיל להם שיטת משחק מופלאה לפתח את הפוורדים שלהם, ואת הצעירים שלהם, הלוואי לגיא ולשאר האהודים המסכנים של הסאנס מילווקי מינסוטה … שיקבלו מאמן כזה
7. בקי האמונד נראית כאחלה עוזרת מאמן אני מקווה שיום יבוא ונראה מאמנת בליגה, ייקח עוד זמן אבל זה מתקרב בצעדי ענק ששחקנים כמו לברון תומכים בזה, אני מקווה שיום יבוא ומאמנים וGM יבחרו לפי היכולת שלהם ולא לפי הקשרים שלהם, וזה אחד הדברים העצובים בNBA שמנגרים כמו דיבאץ מקונדו… נבחרים רק על פי שמם למרות שיש מועמדים שעברו הכנה שיעשו עבודה יותר טובה מהם בהרבה.
שמעון
27 אפר 2018 09:59:01כל מנגר וכל מאמן נבחרים דרך קשרים כמו כל תפקיד בכיר בעולם. זה חלק מהמשחק
בלתי חסים
27 אפר 2018 09:49:38מנחם אם אתה לא רואה מה הוא עושה כבר 4 שנים עם סגלים מצחיקים שעוברים כל שנה מהפכות, באמת לא מבין מה אתה מחפש בכדורסל. אתה לא באמת מהתחום, אולי אתה מבין בכדורגל…
Carmel
27 אפר 2018 10:41:25אמר ונשאר בחיים…
קצת כבוד ודרך ארץ לא יזיקו לך בחיים…
הציפורה נדירה
27 אפר 2018 14:08:31גם אם מנחם טעה, עדיין הוא מבין כדורסל יותר ממך. ספק אם תלמד אמ פעם מה שמנחם שכח.
ובכל מקרה, גם אם טעה, אין כל סיבה לתגובה החצופה והמכוערת הזו!!!
no funny shtuff
27 אפר 2018 10:04:26תודה מנחם.
בבראקט שלי שמתי את אינדיאנה ב-6. מה לעשות שאולדיפו עבר למוד "פלייאוף אולדיפו", מזכיר יותר מדי את ההופעה האימפוטנטית שלו בפוסט סיזן של שנה שעברה עם אוקלהומה.
בסה"כ הם צריכים לקחת הערב את גיים 6 ולהעביר את כל הלחץ על הקאבס.
ואיזה ערב יש הלילה- 3 משחקי הדחה או למשחק 7.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
27 אפר 2018 10:45:00יהיה מצוין היום בלילה. שמת לב לתמונה של בית זרע בעמק הירדן?
נראה לי יותר בכיוון של כמו בית השיטה בעמק יזרעאל . . .
no funny shtuff
27 אפר 2018 10:57:01לגמרי.
אתה לא מבין איזה הוריקן עבר פה אתמול. יש לי תמונה של ברוש שנפל על הכביש ליד בית זרע ישר על רכב.
מנחם לס
27 אפר 2018 17:36:44יכול להיות…אבל הבעל של אחותי מרנינה ז"ל, מאיר, הוא בן בית זרע וחם שם אז נזכרתי בבית זרע כשחשבתי על חבילת חציר יבשה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27 אפר 2018 10:16:02תודה רבה מנחם.
אולדיפו – מעניין אם הוא קצת קורס בגלל הפלייאוף או שפשוט קליבלנד מייצרת הגנה נכונה. אני מבין שהאפשרות השניה נשמעת מופרכת… אבל לך תדע. בכל מקרה, מקווה שישוו במשחק השישי.
סטיבנס – התוצאות מדברות בעד עצמן. מאמן מצוין, פשוט חוסר מזל עם הפציעות. הרוויחו הרבה נסיון לצעירים בשנה הזו, ויהיו בטופ של המזרח בשנים הקרובות. פילי יותר מוכשרת, אבל האיש על הקווים יתן יתרון לבוסטון בסדרות הצפויות בין השתיים בשנים הקרובות.
ניקס – אשמח אם האמון תקבל צ'אנס, בניקס או במקום אחר, אבל אני חולק עליך בעניין בודנהולצר – הניקס צריכים מישהו בדיוק כמוהו – כדורסל נטו, בלי כל הרעש הניו יורקי מסביב. הארגון הזה, על מנהליו ומאמניו, עסוק יותר מדי בעצמו לפחות מדי בכדורסל. ובודנהולצר הוא פשוט מר כדורסל. מאותה סיבה הייתי לוקח לשם גם את בלאט, מסינה ושאר המאמנים שאולי אין להם הרבה פרסטיזה אבל יש להם כדורסל.
שמעון
27 אפר 2018 12:25:29לא בטוח שבראד סטיבנס מאמן טוב יותר מברט בראון. לא בטוח בכלל
מנחם לס
27 אפר 2018 17:38:01ברט בראון אחד הטובים. גם סניידר
הציפורה נדירה
27 אפר 2018 14:11:50בסגל מלא ובריא כולל קיירי והייוורד הסלטיקס לא פחות טובים מפילי אם לא יותר.
בוני
27 אפר 2018 10:36:17הקבוצה של סטיבנס פצועה אבל לא נכנסת להגדרה של סגל חלש,
מאמן טוב יכול לעשות את ההבדל בין קבוצת פלייאוף לקבוצת טאנקינג.
יש המון מאמנים בליגה שממשיכים לקבל קרדיט בגלל קשרים בין אישיים:
ואן גנדי,וולטון,ג'קסון,קרלאל,בודנהלצר,הורנצ'ק
הדוגמא ההפוכה היא פיזדל,קייסי,ספולטרה,ריברס,מקמילן,ג'נטרי שעושים עבודה מצוינת וכמעט ולא שומעים עליהם.
Carmel
27 אפר 2018 10:54:491. ההוכחה הטובה ביותר לכך שסטיוונס אחלה מאמן היא שדאני איינג ממשיך להעסיק אותו ולא מפטר אותו. לאיינג אין שום סימפטיה וקרדיט ושצריך הוא לוחץ על ההדק. נכון להיום סטיונס צולח את מבחן התוצאה, המבחן הגדול שלו יהיה משחק מספר 7.
2. כן חוקי לא חוקי, לברון הוא המלך ומסתבר שגם ב NBA המלך הוא מעל החוק.
3. למען הסר ספק מיטשל אומר זאת לקהל של הטנדרס, ומודיע לא יהיה משחק מספר 7, אנחנו מסיימים ביוטה את הסדרה. משום מה יש לי הרגשה שזה לא הולך לקרות.
4.הסדרה קליבלנד – אינדי, תגיע ל 7 משחקים תשודר בפריים-טיים כך שכל העולם ואשתו יוכלו לחזות בגדולתה של המלך אשר יקח במו ידיו את הקאבס לחצי הגמר.
5.היתה לפיאסקו התחלה?
6.מנחם מתי בפעם האחרונה הסלטיקס הפסידו משחק מספר 7 בבית ?
ד"ר רזי הופמן
27 אפר 2018 12:19:38לאיינג' היו גם כמה פאשלות כמו החוזה שנתן לדוק ריברס אבל הוא הבין את זה מהר וכשהחליט לבנות מחדש התפטר גם מהמאמן במחיר מצויין….
33&34
27 אפר 2018 17:52:35לגבי 6 בשנה שגארנט היה פצוע בחצי גמר במזרח מול אורלנדו של האווארד
בוני
27 אפר 2018 11:03:29אני מסכים עם מנחם זה נראנ שסטיבנס מעדיף לא לעלות שלב בגלל שהציפיות נמוכות.
הציפורה נדירה
27 אפר 2018 14:17:07אין דבר כזה ולא יכול להיות דבר כזה!!! כל מאמן ושחרן רוצים לנצח בעל משחק.
אסף
27 אפר 2018 11:44:06רעיון נהדר בקי האמונד, מנחם יש לך יציאות שאין לאף אחד אחר. מה שכן, ניו יורק ניא לא מרכז העולם, אולי בשביל האמריקאים
מנחם לס
27 אפר 2018 17:40:10אם ניו יורק אינה מרכז העולם, מה מרכז העולם? חולון?
שי אבן צור
27 אפר 2018 17:56:20בדיוק! וכיכר סטרומה זה הצנטרום של הפיילה
ד"ר הופמן
28 אפר 2018 15:17:17חחחחחחח
מנהטן היא אכן מרכז העולם, אחרי כן לונדון ואז בריסל עם האיחוד האירופי.
ברוך רובין
27 אפר 2018 18:36:19יש פה מישהו שבאמת חושב שמרכז העולם זה לא ניו יורק, זה העיר הטובה בעולם שהדבר היחיד שמחורבן בה זה המזג האוויר, -10 מעלות בחורף בני יורק מרגיש כמו -40.
אבי
27 אפר 2018 12:18:31מנחם
את קורי ג'וזף, וזה מצא את סבוניס על קו הפאול, והיה סל.
זה המפתח לסכוי שישנו לפייסרס: ויקטור אולדיפו חייב לנוע עם הכדור ולא לעמוד תקוע יותר מ-2-3 שניות כי אז יבוא ה-TRAPPING. עליו לנוע ולנוע ולנוע.
אבל כדי שיהיה לו למי למסור, לפחות 3 אחרים מהחמישייה חייבים לנוע איתו.
אני מקווה שהם התאמנו בזה ולמדו את זה כי זה לא דבר שניתן לפתח מהיום למחר
אז לפי דבריך קליבלנד היום סוגרת סיפו
או שיש תסריט נוסף?
ולדי קוגן
27 אפר 2018 12:25:50ברור שהניקס צריכים למנות את האמונד,ככה גם אם הם יהיו אשפה אף אחד לא יבקר אותם כי לפחות הם יעשו היסטוריה.אבל ברור לנו שזה לא יקרה.
אפלטון
27 אפר 2018 12:38:28עזבו בכל, פרק חדש לgame of zones
https://youtu.be/FH0NCnqKwmM
Ish
27 אפר 2018 12:44:19טוב שעדיין יש כאן אנשים אחראים שיודעים מה באמת חשוב
עידו גילרי
27 אפר 2018 12:47:48אני מחכה לפרק על הספרס. קלאסיקה בהתהוות.
הציפורה נדירה
27 אפר 2018 15:15:52על הסלטיקס צריך להיות לא פחות טוב!
ללא קשר לתחילת תגובתי, אין לי מושג במה מדובר ומה מטרת הסדרה
עידו גילרי
27 אפר 2018 15:27:08כרגיל אתה ממשיך את הקו שלא צריך לדעת במה מדובר או לראות אותו כדי לגבש דעה מוצקה ומוחלטת שאין לה קשר למציאות.
אסף
27 אפר 2018 13:06:58גדול.
שמעון
27 אפר 2018 13:04:33ענק חחח
ולדי קוגן
27 אפר 2018 13:31:18פרק ענק.מתי כבר יהיה פרק על דטרויט ובלייק,זה יהיה מעולה
השרת
27 אפר 2018 13:40:19פרקון מעולה.
חבל לי קצת שהם עושים פרקים שלמים על קבוצה בודדת או שתי טאנקריות. יש כולה 8 פרקים לעונה, זאת אומרת שחלק משמונה הקבוצות הטובות בליגה בכלל לא יופיעו אם ימשיכו כך..
Ljos
27 אפר 2018 17:46:02או, מעולה.
When life gives you spilled mead. Use it to get a free timeout
ברוך רובין
27 אפר 2018 18:31:47גאוני, הקטע עם מייקר מצחיק מאוד, אין מנגר בליגה שלא קרא את התחקיר עליו.
צביקה
27 אפר 2018 18:42:34אוי זה כה גאוני!
Ish
27 אפר 2018 12:43:20זה האוטוספלר של כולם שבור ש"מתקן" לרבים פה להאמונד או שפשוט אנשים טועים בשם?
כאילו, היא לא כזאת אלמונית, יש לה אפילו עמוד וויקי בעברית
https://he.m.wikipedia.org/wiki/בקי_האמון
עידו גילרי
27 אפר 2018 12:44:35קרדיט לגרנט יוז על הקטע על אולדיפו:
http://bleacherreport.com/articles/2771275-victor-oladipo-disappearing-vs-cavs-and-other-wednesday-nba-playoff-takeaways
הציפורה נדירה
27 אפר 2018 14:22:20לגבי הכרזת הליגה שהייתה חסימה לא חוקית של לברון על אולאדיפו, אז לא צריך לשכוח שהכדור הגיע לפייסרס בגלל טעות שיפוט כי שלהרוו לא הוציא את הכדור החוצה בהתקפה הקודמת והכדור הזה בכלל היה צריך להיות אצל הקאבס .
דוק מלבי
27 אפר 2018 15:26:14מה שנקרא… קארמה 🙂
בכל מקרה, זו שריקה מאוד קשה, גם בהילוך חוזר קשה לראות בדיוק מה היה. על כל פנים, שווה לחשוב על ניסוח מחדש של החוק הזה בעיניי. (מה בכלל הוא בא למנוע? זה לא כמו בלוק לכדור שעבר את שיא הגובה…)
איתי
27 אפר 2018 15:30:00חבל לי מאוד שבוסטון או מילווקי יסיימו את דרכן
שתי קבוצות שכיף לצפות בהן ולשתיהן עתיד גדול אם ימשיכו כך
לעומת זאת טורונטו והוויזארדס יכולות שתיהן לעוף מצידי מחר בבוקר פשוט שעמום אחד גדול
אינדי סימפטית אבל לא נראה שבשלה כדי לעבור והלוואי ואתבדה
וכן הניקס צריכים רענון אבל קצת יותר גדול ועמוק מבקי… הייתי אומר משהו בסגנון של לתת להינקי את המפתחות
ד"ר רזי הופמן
27 אפר 2018 15:43:13לכל הפסימיים לגבי בוסטון. נחייה ונראה….
שיר
27 אפר 2018 15:56:18בקי האמון ולא האמונד
שי אבן צור
27 אפר 2018 18:02:15וואלה איך אני אוהב את המיצ'ל הזה…
לגבי סטיבנס: עם כמה שהוא נראה רגוע על הקווים, החבר'ה שלו נלחמים כמו נמרים וזה מה שקובע.
השרת
27 אפר 2018 19:14:06נקודה מצויינת
מנחם לס
27 אפר 2018 20:48:13יש בזה משהו. בטוח שהם אוהבים אותו!
Benjo
27 אפר 2018 20:58:31מעורב מעולה.
סטיבנס – אם שופטים לפי התוצאות אז הן מעולות. שלוות הנפש שלו מרתקת זו תכונה נעלה בעייני. זה בטוח מוריד לחץ מהשחקנים ומאפשר להם לתפקד טוב יותר כי לחץ לא חסר בליגה אז כשמוסיפים גם מאמן מלחיץ זה יכול לפגוע בתפקוד.
לונזו לוואר כל הבולים למינהם ראיתי את התמונה של לונזו והתבאסתי. היה קצת שקט מכל הקבוצות פח האלה מאז תחילת הפליאוף וגם מלוואר מהילדים שלו – אין צורך להזכיר אותם בסמן הקרוב הם פשוט לא מעניינים.
ההשוואה של בודהולצר לערימת חציר מעניינת מאוד או במילים אחרות הרגת אותי מנחם.
ולגבי בקי – ממילא לא יצא כלום מהניקס ב 80 שנה הבאות אז אין לי התנגדות נראה כמו שינוי מרענן יכול רק להצליח בקיצור.
קרע במיניסחוס
27 אפר 2018 21:57:12תודה רבה מנחם. קרעת אותי מצחוק עם חבילת החציר.
לגבי בקי, אני חושב שיהיה חבל שהמאמנת הראשונה בהיסטוריה תיכנס למיטה חולה. סתם ייתן דלק לשונאים כשתיכשל
Ljos
27 אפר 2018 22:08:38מכיר את הביטוי Luck of the Irish?
במקור הוא לא היה שמח וחיובי כל כך (ועם לפרקון בצד שאומר לך במבטא אירי "ארטיארטיאר"). עד כמה שאני יודע יש שני מקורות לביטוי:
1) בצורה סרקסטית. האירים קיבלו יחס נוראי ומעליב בתחילת דרכם באמריקה, ולא קיבלו הזדמנות לעשות כלום. לכישלון הזה שאר האמריקאים הלבנים קראו "מזל של אירים" כאילו הם אומרים "הא, אנחנו מתעללים בכם ואתם בוכים ונכשלים בהכל. איזה צחוק".
2) כדי לזלזל. ניסיון להוריד מכל אירי שכן איכשהו מצליח וליחס את ההצלחה שלו לאיזשהו גורם מזליסטי חיצוני שכן אירי לא מסוגל להגיע לגבהים שכאלה.
אז מה שבקי האמון לא תעשה, תצליח, תיכשל, יהיו מי שיקפצו לנסות להפיל אותה.
אוהד ס"א
27 אפר 2018 23:03:08הלוואי שבקי תהיה בספרס ולא מסינה.
מסינה שהיה לפני 20 שנה המאמן המבריק באירופה, הפך להיות מקובע ושמרן.
באירופה, הוא היה מקבל את התקציב הכי גדול בצסקא ולא תמיד היה מביא אותו לידי ביטוי.
לעומת זאת בקי האמון היא רוצחת. היא לא לוקחת שבויים. להזכירכם, היא שיחקה עבור פאקינג רוסיה כשעפה מהסגל של usa.
היא מצטיינת בטיפוח צעירים שזה בדיוק מה שהספרס צריכים עכשיו