מהלך מנצח (9) – ניתוח משחקי הלילה בפלייאוף / נמרוד איתן

קליבלנד-אינדיאנה

עוד פספסוס מבית היוצר של אינדיאנה, שלושה מתוך ארבעה רבעים מעולים אבל היעלמות מוחלטת ברבע השלישי, קאמבק לשיוויון עם כדור ביד, גניבה מהשופטים וסל על הבאזר של לברון. אמנם זה צמוד אבל אני כבר לא רואה את הפייסרס לוקחים את הסדרה גם אם יכפו משחק שביעי, פספסו בגדול בשני המשחקים האחרונים.

מה היה לנו היום? הפייסרס הציגו משחק שונה לחלוטין בהתקפה. מקמילן הוציא את הכדור כמה שאפשר מהידיים של אולדיפו ונתן לקוליסון להיות השחקן המרכזי בפיק&רול. הקאבס החליפו על רוב החסימות והפייסרס ניצלו את זה כדי לתקוף את המיסמאצ'ים – בין אם זה חדירה של גארד על גבוה/ הכנסת כדור לפוסט על שחקן נמוך. בנוסף ראינו את אינדיאנה חוזרת לרוץ בכל הזדמנות ותוקפת את הצבע באגרסיביות, זה מה שהביא לה את השליטה במשחק בחצי הראשון.

הבעיה של הפייסרס הייתה בעיקר בתרומת הגארדים. אולדיפו המשיך ביכולת הלא טובה שלו, אם מוציאים את המשחק הראשון אז הנה לכם הנתונים שלו בסדרה:  17.3 נק' למשחק ב31% אחוזים מהשדה ו22.6 אחוזים מהשלוש עם 5.5 אס' על 4 איב'. על קוליסון וחוסר היכולת שלו לפגוע מחוץ לקשת כבר כתבתי לאחר המשחק הקודם, הלילה הוא ניסה רק פעם אחת אבל גם סיים את המשחק עם 3 אס' בלבד. כשהקו האחורי אמור להיות נקודת יתרון אצל ושם גם נמצא הכוכב שלך ומה שאתה מקבל זה 3/20 מהשדה בדרך ל16 נק' ועדיין מפסיד בבאזר ביטר כל מה שאתה יכול לעשות זה לשאול what if…

עכשיו מקמילן צריך לשבת ולהחליט איך הוא מנצח את משחק 6 ומה הוא עושה בהתקפה. הלילה סאבוניס עם עוד משחק גדול מהספסל וצריך לנצל אותו יותר. אין לי ספק שלו יתכונן לזה וינסה להביא רוטציה בזמן, עכשיו הפייסרס צריכים להעניש בעזרת הנעת כדור. הנה דוגמה איך הם לא עשו את זה הלילה ואיבדו את הכדור כשבמקום את המסירה הקשה יותר ליאנג בפוסט (לברון גם ככה מוכן שם לעזרה), סאבוניס היה יכול להוציא לסטיבנסון חופשי בפינה. היו עוד כמה מקרים כאלה הלילה ואם הפייסרס טוב יותר את הקאבס ברוטציה ההגנתית הם יגיעו לזריקות טובות יותר בתקווה גם לקלוע באחוזים טובים יותר בבית בדרך לכפות גיים 7.

מבחינת הקאבס ראינו שוב כמה הם פגיעים העונה. ממשחק למשחק גוברות התגובות שהם לא ימשיכו לקלוע באחוזים האלה ובינתיים זה ממשיך. הלילה קלדרון אמנם תרם שתי שלשות, וקורבר המשיך לצלוף כשמסדרים לו מצבים עם המון חסימות. אבל JR לא פגע ולאב לא מצליח להתאושש כנראה מהפציעה באגודל ולא נראה שהמצב ישתנה בקרוב מבחינת האחוזים. לברון ניצל את שני ימי המנוחה כדי להיות אגרסיבי וללכת לצבע גם במחצית השנייה, הוא קלע הלילה 12/14 בתוף הריסטריקטד. אבל השלשה שלו הייתה בסה"כ הסל השני שלו הלילה מחוץ לריסטריקטד כשהוא קולע משם ב2/10. לקראת משחק 6 יש רק יום מנוחה אחד ובינתיים לברון חייב לספק משחקים שבהם כל ההתקפה עליו כדי לנצח ואני לא יודע אם יוכל לעשות את זה גם במשחק הבא. טיי לו חייב עזרה נוספת חוץ מקורבר כדי להימנע מקריסה התקפית נוספת במחצית השנייה כמו במשחקים 3 ו4.

מבחינה הגנתית הקאבס בסה"כ עשו עבודה לא רעה. אינדיאנה אמנם החטיאו כמה מבטים פנויים ופספסו מסירות כדי להעניש את הרוטציה אבל אני בטוח שלו הימר שזה מה שיקרה בלי איזה שחקן חכם כדי להעניש/ שחקן עם מספיק נסיון פלייאוף במצבים כאלה.

הקאבס עצרו את אינדיאנה על אחוזים לא טובים בריסטריקטד (57.7) וכפו עליהם יותר זריקות בצבע מחוץ לריסטריקטד (אזור בו האחוזים נופלים משמעותית). הם ממשיכים לקחת מאינדיאנה את המיד ריינג' שהם אוהבים ויכולים לסמן וי על עוד משחק של מתחת ל100 נק'.

בנוסף ההגנה שלהם עובדת על אולדיפו והלילה גם ניצחו בקרב כשמקמילן כמו שציינתי הוציא לו את הכדור מהיד ברוב הזמן ומהבחינה הזאת לו יכול להיות מרוצה. הדבר שהם צריכים לחזור אליו זה עצירת הריצות של הפייסרס כמו שעשו במשחק מספר 4 וזה מפתח לקראת משחק 6 כדי למנוע מהם להיכנס לקצב ולהטריף את הקהל.

טורונטו-וושינגטון

הראפטורס עם ניצחון חשוב שמחזיר את הביטחון והשליטה בסדרה, הם חייבים לגמור את הסיפור בחוץ ולהגיע מוכנים לחצי גמר בתקווה עם ואנוליט בריא.

גם הלילה ראינו את דה רוזן לוקח המון זריקות, אבל עדיין פחות מהמשחק הקודם (גם הגיע פחות לקו) וגם הצורה שבה הן הגיעו הייתה קצת אחרת. ככה הראפטורס פתחו את הרבע השלישי והמשיכו עם אותו תרגיל בהתקפה הבאה.

דה רוזן לקח מה שההגנה נתנה לו בשני המקרים האלה ואלו שתי זריקות שהוא קולע באחוזים גבוהים. זה כדורסל הרבה יותר טוב ויעיל וראינו את דה רוזן גם פחות מכריח הלילה מאשר במשחקים הקודמים למרות שעדיין יש מקום לשיפור.

ההבדל המשמעותי היה ברבע האחרון. קודם כל דלון רייט הנהדר שוב פורח במשחקי הבית לקח על עצמו את המושכות ברבע הזה עם 11 נק', 2 חטיפות והגנה נהדרת על ג'ון וול שהיה נראה כבר עייף.

בנוסף הראפטורס שיחקו כדורסל עם יותר תרגילים ותנועה ואחרי שמיילס נכנס למשחק כבר ברבע השלישי עם השלשה הזאת לאחר חדירה והוצאה של לאורי+ תנועה מצויינת ללא כדור של אננובי , הוא היה אפקטיבי גם ברבע האחרון ועזר מאוד לרווח את המשחק. מה שהיה חשוב לאור ההחלטה של קייסי לשתף את JV  ברבע האחרון. ואלנצ'ונס היה נהדר ברבע הזה כשהוא מהווה איום הרבה יותר גדול בפיק&רול מכל אפשרות אחרת שיש לראפטורס להציע ובנוסף היה מעולה בריב' עם שבעה כאלה (3 מהם בהתקפה).

כל השינויים האלה עזרו לראפטורס מבחינה התקפית לנצח את המשחק. עכשיו קייסי צריך את התרומה הזאת משחקני הרוטציה גם במשחק חוץ כדי לסגור את הסדרה ולראות שיש על מי לסמוך לקראת ההמשך. מי שממשיך להדאיג הוא איבקה שהגנתית היה טוב היום אבל בהתקפה ממשיך לא לבוא לידי ביטוי מאז שני המשחקים הראשונים. הייתי רוצה לראות קצת פיק&פופ של לאורי/דה רוזן איתו בהמשך כדי להכניס אותו לעניינים. הראפטורס צריכים אותו אם הם רוצים ללכת עד הסוף.

מבחינה הגנתית ראינו שכבר מהפתיחה אננובי שמר על וול. השינוי הזה מנע מוול להגיע לצבע בכל הזדמנות והפריע קצת יותר לקוי המסירה בזכות הידיים הארוכות. וול היום קלע באחוזים מאוד גבוהים מהמיד ריינג' מה שעזר לו לשמור על משחק צמוד במשך שלושה וחצי רבעים. מעניין אותי אם קייסי ינסה טיפול שונה בפיק&רול אם וול יקלע ככה גם במשחק 6. במקרה הזה JV לא נשאר מאחור אלא תקף את וול וכפה איבוד, זה יכול להיות מעניין ויכול להיות גם מתכון לאסון אבל לדעתי זה כן שווה בדיקה.

מבחינת הוויזארדס ראינו משחק חוץ טיפוסי . האחוזים לא טובים , פחות תרומה מכולם חוץ מוול והיום אוברה שהתעלה ופחות מחויבות ואנרגיות בהגנה. הם אפשרו לטורונטו להגיע יותר לצבע שם אמנם האחוזים לא היו מדהימים אבל בהתחשב בכמות הזריקות אני בטוח שקייסי שמח. הם נתנו לראפטורס לקלוע באחוזים טובים מחוץ לקשת וכפו הרבה פחות איבודי כדור מהמשחקים הקודמים.

הם מצידם הגיעו הרבה פחות לצבע, לקחו 30 (!) זריקות מהמיד ריינג' ולא פגעו מחוץ לקשת. ביל שוב לא היה מספיק טוב וגם פורטר לא הגיע הפעם וככה הם לא יכולים לנצח למרות שוול שמר עליהם במשחק. בנוסף וול לא נח אפילו שנייה במהלך המחצית השנייה ולא נשארו לו כוחות בסיום. אני חוזר שוב שברוקס חייב להוריד ממנו את העומס. יש את ביל, סטורנסקי ולאוסן בדיוק בשביל זה והוויזארדס חייבים להשתמש בהם אם הם רוצים להמשיך לשחק גם במאי.

 

אוקלהומה- יוטה

אגע במשחק הזה בקצרה לגבי כמה נקודות שהובילו לקאמבק המטורף הזה של התאנדר.

קודם כל אין ספק שזה התחיל מבעיית העבירות של גובר ואחריו גם פייבורס. זה השפיע משמעותית על ההגנה של הג'אז ובמקביל 2 שלשות משום מקום של ווסטברוק הכניסו אותו את ג'ורג' והקהל לטירוף שלג'אז לא היה איך לעצור.

ווסטברוק היה לא רע עד אותה נקודה אבל הוא עשה בדיוק מה שסניידר רצה שיעשה. הוא לא הצליח כמעט לקלוע בצבע, כנל לגבי ג'ורג' ורוב הנקודות שלהם הגיעו מהמיד ריינג'. מבחינת יוטה זה היה יכול להמשיך ככה לנצח. מהרגע שגובר יצא והם נכנסו לזון הם פשוט חדרו ללא הפסקה לצבע באגרסיביות והשיגו נקודות קלות/ זריקות עונשין וליוטה לא היה פתרון.

מבחינה התקפית הג'אז נכנסו להלם והתחילו להעיף שלשות בלי הכרה למרות שהאחוזים היו בצניחה למרות רבע ראשון ותחילת רבע שלישי עם אחוזים גבוהים. הם הפסיקו לשחק את הכדורסל שלהם כי האיום בפיק&רול ירד משמעותית ללא גובר ופייבורס וחחיפשו מהלכי 1X1 או שלשות קשות ורק נתנו לתאנדר יותר הזדמנויות לרוץ.

בנוסף ולא פחות חשוב- כרמלו לא היה על המגרש. כשהוא על המגרש כל אחד מהגארדים של יוטה קורא מדי פעם לחסימה מצד השחקן שלו ותוקף אותו לאחר הסוויץ' בדרך לנקודות קלות, כשהוא לא היה על המגרש לא הייתה חוליה חלשה בהגנה ולא היה את מי לתקוף.  בתחילת הרבע ה אחרון הם ניסו קצת לתקוף את אברינס אבל הוא התמודד לא רע עם מיטשל למרות שקלע כמה סלים קשים. אח"כ כשכרמלו חזר וחזרו לתקוף אותו דונובן הוציא אותו מהר והבין שהוא לא יכול להיות על המגרש.

המשחק הבא הוא סופר מעניין כי הג'אז הוכיחו במשך קצת יותר משלושה וחצי משחקים שהם קבוצה הרבה יותר טובה. מצד שני התאנדר יגיעו בטירוף ועל הגל ואין לדעת איך הסגל של יוטה בהובלת רוביו ומיטשל חסרי נסיון הפלייאוף יגיב.

מצד אחד אני לא רואה עוד התפוצצות כזאת של ראסל מחוץ לקשת, וכל עוד גובר לא נכנס לבעיית עבירות עדיין יהיה לו קשה. מצד שני אם אני דונובן אני תוקף אותו באגרסיביות אולי דווקא בעזרת פיק&רול של ג'ורג' ואדאמס ורואה איך גובר מגיב.

בנוסף יהיה מעניין לעקוב אחרי הדקות של כרמלו והאם דונובן יקצץ אותן משמעותית כי ההגנה שלו נראית אחרת לגמרי כשהוא לא על המגרש.

Tags: 

לפוסט הזה יש 40 תגובות

    1. מצויין. ממש שעורים בכדורסל. מסכים לחלוטין שהבעייה של הפייסרס הפכה הגארדים שלהם. כמה שאולדיפו היה נפלא בשבועות האחרונים של העונה, הוא נחלש בפלייאוף הזה מלבד משחק אחד.

      מסכים בהחלט שכרמלו הפך לבזבוז אחד גדול. גרנט חייב לעלות במקומו, או לפחות לתת לכרמלו עשר דקות ולראות אם ידו חמה, ואם לא – החוצה.

      הרעיון לתקוף את גובר בפיק אנד רול עם אדאמס וג'ורג' הוא נפלא!

      גאווה לאתר עם ניתוחים כאלה

  1. תודה על הכתבה.
    מה שקרה במשחק של יוטה מול הצ׳יטה זה חד פעמי. לא רואה את זה קורה שוב גם אם גובר יכנס שוב לבעיית עבירות. אגב, כרמלו, הוא היה זה שהכניס את גובר לבעייתי העבירות

    1. נכון לגבי מלו. אבל הוא גם היה מאלה שהביאו (או לא הביא?) את אוקייסי לאיפה שהיא היום. מקום 4 בפוקס, פיגור 3:2 מול רוקי ובאגט.

      אז לא הייתי נותן לו יותר מדי קרדיט.

  2. אחלה ניתוח
    נראה שברוקס לקח כמה שיעורי אימון מטיבודו… אוי ואבוי…..
    הגיע הזמן של כרמלו לבוא לחולון. משחקים פחות דקות, המגרש יותר קטן, הסלים נמוכים והטבעות גדולות.
    ואפילו לא צריך לשמור !!! רק שיבוא 🙂

  3. אחלה ניתוח, תודה.

    פחות אחלה, המשפט –
    "קאמבק לשיוויון עם כדור ביד, גניבה מהשופטים וסל על הבאזר של לברון."

    קמבאק לשוויון עם כדור ביד?
    הכדור הגיע ליד של הפייסרס בגלל טעות שיפוט ברורה.

    https://www.youtube.com/watch?v=RDLFB1R89IE
    (7:45 בסרטון)

    יאנג שולח יד, הכדור קופץ על הקו (חוץ ברור), ורק אז פוגע בידו של לברון, ונהדף מחוץ לקווים.
    זו, דרך אגב, החלטה שאפשר היה לבדוק בריפליי, ומשום מה השופטים בחרו שלא לבדוק.
    אז רגע לפני שמחלקים את התואר "גנב", צריך לזכור שמלכתחילה הכדור לא היה צריך להיות בידי הפייסרס.

    1. בו נמשיך עוד כמה שניות אחורה עם ה2.3 פוש אופס שלברון עשה במהלך הזה לפני…. ואחרי זה עוד…… לפעם הבאה שהקאבס קופחו…. ועוד לפעם הבאה שהפיייסרס קופחו…..

      אתה מבין כאן שהניסיון הצדקה הזה של שריקה שגויה בשריקה שגויה קודמת הוא מגוחך להחריד.
      אין טעם בניסיון הזה להצדיק את התוצאה הסופית. זה תורם בכלום. אין כאן עניין של צדק והוגנות אלא רק עוד מהמחסור בהן.
      לא ברור לי איך הניסיון הזה להוציא את עצמך עם הרגשה שהתוצאה הסופית בסדר והוגנת כי אלו קופחו לפני אלה עוזר לך.

      1. קראת את מה שעמית כתב?

        אולי לא הבנת את מה שכתבתי –
        אני לא טוען שלא היו טעויות שיפוט. אני טוען שטעויות השיפוט הן ל-2 הצדדים.
        אני טוען שלא "גנבו" כלום מאף אחד.

        1. כשאתה הולך בכיוון הזה אתה פשוט עושה בדיוק עוד מאותו דבר.

          שים לב שהבוטום ליין שלך הוא 'אז רגע לפני שמחלקים את התואר "גנב", צריך לזכור שמלכתחילה הכדור לא היה צריך להיות בידי הפייסרס'

          אז הנה אם נמשיך במשחק המטופש הזה כמו שהראיתי בעצם הוא כן היה צריך להיות של הפייסרס.

          זה לא פרודקטיבי

          1. אגב, לא ברור לי איך מה שעמית כתב קשור לזה בכלל. אני לא מתייחס בכלל למי גנב מה נגנב למי הגיע ומה התוצאה כאן והאם היא בסדר או הוגנת.

        2. תראה בחרת להתייחס דווקא למשפט הזה וזה בסדר. איש הקדים אותי לגבי הטענה שלך כי לגמרי היה שם אופנסיב פאול ברור של לברון לפני כך שהכדור כן היה צריך להיות של אינדיאנה.

          קראתי גם את מה שעמית כתב. השאלה שלי היא האם השופטים יכולים לשרוק חסימה לא חוקית ואז להסתכל בוידאו?

          1. לתחושתי, הפרשנות שלכם (שלך ושל איש) לגבי מה זה עבירת תוקף, היא לא נכונה.

            השופטים יכלו לשרוק לגולטנדינג, ואז לבדוק בריפליי.
            תקרא את מה שעמית כתב, הוא מסביר את הסיטואציה היטב.

          2. זה שיאנג לא נפל זה לא אומר שלא הייתה עבירה, זאת לגמרי עבירת תוקף.

            מה שעמית אומר זה שהחסימה אכן לא חוקית, הוא טוען שזה קשה להחלטה.. יש המון מצבים שקדים להחלטה ואני בטוח שאם תשאל 10 שופטים שונים תקבל דעות חלוקות לגבי הטענה הזאת של עמית.

            אבל החסימה הייתה לא חוקית והשופטים יכלו לשרוק ולהפוך את השריקה אם היו מגלים שטעו, לכן לדעתי כן היו צריכים לשרוק.

            דוגמה מצוינת לאירוע כזה אתה יכול לקחת מהפנדל לזכות ריאל במשחק השני מול יובנטוס.

          3. מצא את ההבדל –
            הפעם עם הסבר של שופט NBA.

            https://www.youtube.com/watch?v=8YSFnBUWB2A

            השחקן התוקף לא אמור להכניס את היד לכיס. יאנג לא תפס עמדה, ולברון לא "פינה" אותו.

            חסימה חוקית או לא?
            תקרא קצת ברשת. הדעות חלוקות, וגם הסרטון של איש לא מצביע ב-100% על כן או לא.
            אני עוד לא ראיתי סרטון או זווית שמראים בוודאות שזה קרש ולא פינגר רול.

            לכן ההסבר של עמית לחלוטין מניח את הדעת.

            לטעמי, יש 0 דמיון בין כדורגל לכדורסל.

            השורה התחתונה, טעויות יש, היו, ויהיו. הטענה שמישהו גנב מהפייסרס משהו,
            לא מוצדקת.

          4. טוב, גיא מצטער, שברת את הגבולות עם האפשר לפרש את הסרטון שהבאתי בתור לא בטוח שזה גולטנד. זה שיא העיוור העצמי שאפשר להגיע אליו. (טוב אפשר גם להגיד שגובר עשה עבירה על מלו ברביעית שלו וזה שקול).

            ההטייה שלך למען אהבתך את לברון מתקרבת לרנדי וזה הדבר הכי עצוב שאני מסוגל לדמיין עבור בן אדם שעוד יש לי טיפת כבוד אליו.

            לא ברור לי אם שמת את הקישור הלא נכון או שלא הבנת על איזה עבירות אנחנו (או לפחות אני) מדברים

          5. הבהרה
            . A player shall not hold, push, charge into, impede the progress of an opponent by extending a hand, arm, leg or knee or by bending the body into a position that is not normal. Contact that results in the re-routing of an opponent is a foul which must be called immediately.

            החוק הראשון של עבירות בכדורסל
            דגש על push opponent extending a hand, arm

          6. נימי, שלילי, שופטים לא אמורים למנוע מקאבס אפשרות למתפרצת אם לא ראו שהחסימה לא חוקית. אי אפשר שכל מהלך במשחק או אפילו בדקות האחרונות יסתיים בשריקה ואז מקסימום יהפכו את המהלך.
            זה בעייתי ספורטיבית וזה בעיקר לא ידידותי למשתמש.

          7. תראה מתן, האמת שלא התכוונתי שבמהלך הזה יהפוך לדיון החם כאן, גיא תפס אותי במשפט וזה בסדר, אלמד להבא (:

            אבל- אם כבר מדברים.. אני לא מדבר על כל מהלך , יש הרבה חסימות שנראות מההתחלה חוקיות לגמרי (לברון על איגודלה לדוגמה), זאת נראתה בעייתית מההתחלה, וזה קרה 3 שניות לסוף במצב של שוויון, לא הסתם מהלך.
            אני לא רואה לנכון להאשים פה את השופטים יותר מדי גם כי אינדיאנה פישלו פה והיום צריכים לקחת אז זה עליהם, וגם לברון טרח לקלוע שלשה כך שגם אם היה סל זה כביכול לא היה משנה (לחץ אחר, סיטואציה אחרת וכו' אבל עדיין).
            אני כן חושב שהייתה פה טעות שיפוט משמעותית, אבל למרות הכל והוידאו וכו' זה עדיין חלק מהמשחק וכנראה יישאר ככה בעתיד הנראה לעין.

    1. טורונטו באמת מדאיגים ובגלל זה אני לא "מאמין" להם עד שיעיפו את לברון (אם יגיעו לשם בכלל).
      אני מקווה שחזרה של ואנוליט תחזיר את היתרון של הספסל ואולי דווקא משם הם יחזרו לכדורסל של העונה הרגילה

  4. בחצי הראשון כשיוטה הובילו בהפרש לא גדול אמרתי לעצמי שיש להם מזל שהם קולעים את השלשות כי מיטשל לא במשחק ורוביו לא פוגע. ברגע שהשלשות הפסיקו ליפול הם נכנסו להלם מכיוון שגם ההגנה שלהם לא הייתה דומה למה שהיא עם גובר ופייבורס על המגרש.
    עד לעבירה הרביעית של גובר OKC היו 8 מ-23 מתחת ל-8 פיט (2.5 מטר). אחרי אותו רגע הם היו 11מ-18 על אותו הטווח.

    1. אני אמרתי את זה כשקראודר קלע ככה 🙂
      אירוע חריג לחלוטין כשקראודר פוגע במשחק פלייאוף והם חיפשו את הפתרון גם דרך השלשות מה שכמו שראינו לא ככ עבד

  5. תודה נמרוד. ניתוח מנומק היטב.
    אני מסכים איתך לגבי הנקודה של גובר ואני חושב שהתאנדר סוף סוף ינסו לתקוף אותו על התחלת המשחק על מנת להדביק לו עבירות מהירות ולפתוח את הרחבה

  6. השקעה יפה! לאינדיאנה אין הרבה מה לעשות כשלברון משחק ברמה הזאת.

    הסיכוי היחידי של יוטה הוא שראסל יאבד את הראש וגם אם לא הם כבר עשו את שלהם.

      1. אברינס בקבוצה כמו יוטה לדעתי הופך לשחקן הרבה יותר משמעותי, יש לו יד קטלנית והוא גם יכול לנצל את זה ליצור קצת אוף שקיבל, והוא הוכיח הלילה שגם בהגנה הוא לא כזה פראייר.

        הוא דיבר השנה כשביקרו אותו בתקופה מסוימת שהוא לא פוגע ואמר שקשה לשחק עם ביטחון ולקלוע כשאתה לא יודע כמה תשחק אם תשחק וכמה פעמים בכלל תגע בכדור. עוד שחקן שנפגע משיטת המשחק למרות שצריך להיות מושלם בשביל לרווח את המשחק לווסטברוק.

  7. 1. אינדיאנה סבלו מהזברות במחצית השנייה . שיפוט ביתי מוגזם לקליבלנד הציל להם את המשחק. לברון יצטרך לקלוע לפחות 400 נק כל משחק כדי להישאר בחיים.
    2. דונובן מיטשל הוא המייקל ג'ורדן הבא
    3. זה היה המשחק הביתי האחרון של פול ג'ורג' באוקלהומה !

    1. אני בכלל לא בטוח שג'ורג' עוזב את אוקלהומה סיטי. אשתו והילדים מה זה מאושרים שם, וגם הוא התאהב בעיר ובאוהדיה. החיים זה לא רק כדורסל.

      1. עוד לא עברו שם עונת טורנדואים אחת, זה עשוי לשנות את דעתם. (שלא לדבר על זה שגם דוראנט היה מאושר שם, מה שאומרים החוצה לתקשורת זה לא תמיד מה שהמצב במציאות בסיטואציות כאלו)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט