חם מהתנור: מארק גאסול שחקן ההגנה של העונה/רועי ויינברג

מארק גאסול-שחקן ההגנה של העונה

מארק גאסול, ממפיס גריזליס.
מארק גאסול, שחקן ההגנה של עונת 2012/13.

בחירות העונה ממשיכות, ולאחר שהוכתר השחקן המשתפר (פול ג'ורג') והשחקן השישי (ג'יי אר סמית'), נבחר שחקן ההגנה של העונה-מארק גאסול, הסנטר של ממפיס גריזליס

זאת זכייתו הראשונה של גאסול בתואר, הוביל את ההגנה הקטלנית של ממפיס (יחד עם טוני אלן) במשך העונה (הם ספגו 88.7 נקודות למשחק-הנתון הנמוך בליגה). גאסול הוא אחד מ-6 השחקנים היחידים עם חטיפה לפחות (חטיפה) ו-1.5 חסימות לפחות (1.7 חסימות) למשחק. לגאסול יש מדד +/- גבוה-5.4 (איתו לממפיס יש +7.5 על המגרש, ובלעדיו מדד של -3.9). גאסול קיבל 212 קולות מתוך 1,089 (19.4%), ו-30 קולות למקום הראשון (24.7%). הוא השחקן הראשון של ממפיס שזכה בתואר.

למקום השני בבחירות לשחקן ההגנה הגיע לברון ג'יימס, ממיאמי היט, עם 149 קולות (מתוכם 18 למקום הראשון). למקום השלישי הגיע סרג' איבאקה מהת'אנדר (122 קולות;14 למקום הראשון), ואת החמיישיה הפותחת סוגרים ג'ואקים נואה (107 קולות, 13 למקום הראשון), וחברו לקבוצה של מארק גאסול, טוני אלן, עם 102 קולות (9 למקום הראשון). עוד שחקנים שקיבלו קולות הם טים דאנקן (מקום שישי;94 קולות, מתוכם 11 למקום הראשון), כריס פול (19 קולות, 2 למקום הראשון), דוויט הווארד (6 נקודות ובחירה בודדת למקום הראשון), דווין וויד (4 קולות), וראסל ווסטרברוק (3 קולות).


מייק בראון חתם בקליבלנד

בראון
בראון. לאחר תקופה מוצלחת בקליבלנד של לברון ג'יימס, ההנהלה של הקאבלירס משוכנעת שיוכל להוביל אותם להצלחה בשנית.

הקאבלירס החתימו מאמן חדש-ישן, במקום ביירון סקוט שפוטר. מאמן זה הוא מאמנם לשעבר, מייק בראון


הקאבלירס, שלא מזמן פיטרו את ביירון סקוט אכן החלו מיידית בחיפוש מאמן חדש, כפי שהבטיחו. הקאבלירס לא עשו חיפוש נרחב, והמועמדים היחידים עליהם דובר היו מייק בראון ופיל ג'קסון (שמועות בלבד בקשר לזן מאסטר), ובסוף מייק בראון חתם. המאמן בן ה-43 אימן את קליבלנד בעבר, במשך 5 שנים (5 שנותיו האחרונות של לברון ג'יימס במועדון). הוא גם אימן את הלייקרס במשך עונה ו-5 משחקים, והישג השיא שלו בקריירה זה אליפות המזרח ב-2007.

לבראון, המאמן היחיד שאימן לפחות 5 שנים מלאות, ובכולן עבר את הסיבוב הראשון בפלייאוף, יש מאזן של 167-314 בקריירה (65.3%), ומאזן של 36-47 בפלייאוף (56.6%). מנג'ר הקאבלירס, כריס גרנט, ובעלי המועדון, דן גילברט, היו נרגשים במיוחד בקשר לחזרה של בראון למועדון, כמו בראון עצמו, שאמר: "אני נרגש לחזור לקליבלנד לאמן את הקאבלירס".

בראון קיבל חוזה ל-5 שנים (חוזה אורך טווח למאמן NBA), בהן יקבל למעלה מ-20 מיליון דולר. תהיה אפשרות של ביי-אאוט לחוזה שלו, כך דיווח מקור אנונימי ליאהו!ספורט. כעת לא ידוע הרבה על הצוות של בראון, אבל ידוע שאחד המועמדים להצטרף הוא מייק מאלון, עוזרו של בראון בתקופתו בקליבלנד, וגם דיוויד פיזדייל, עוזר המאמן במיאמי.

הקאבלירס היא הקבוצה הראשונה שהחתימה מאמן בפגרה. גם הבובקאטס (שפיטרו לאחרונה את מייק דאנלאפ), הסיקסרס (שממנה התפטר דאג קולינס), והפיסטונס (שפיטרה את לורנס פרנק), צריכות להחתים מאמנים בקרוב. שיהיו התפתחויות בגזרות אלו, נדווח.


האם מייק בראון מתאים לקליבלנד? תשובות בקטע של ESPN

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. גם לי לא ברור מה מרק גאסול עשה שמגיע לו. סאנדרס ממילווקי הוא איש ההגנה שלי.
    מייק בראון הוא בחירה טובה מאד למאמן הקאבס!

  2. זה לא נכון לבחור את השחקן שמשחק בקבוצה הגנתית. טוני אלן, שמשחק איתו בקבוצה, ראוי הרבה יותר לתואר.
    כל התואר הזה לא הגיוני בכלל, שנה שעברה צ'נדלר לא נכנס לחמישית העונה בהגנה.
    טים דאנקן, לארי סאנדרס, סרג' איבקה ואפי' בראדלי ראויים יותר ממנו!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט