פריוויו ליום שלישי הפלייאופי השלישי/ יונתן שגב

שלושה משחקים יש לנו הערב, שלושתם מסקרנים, מעניינים ויכולים אף להיות מותחים – כמו שפלייאוף צריך להיות. איני יודע מה איתכם, אבל אני נהנה מאוד מהפלייאוף עד עתה. הפתעות (ניו אורלינס), (לפחות רגעים של) כדורסל משובח בכל מקום, סדרות שאי אפשר לדעת איך יגמרו (מילווקי-בוסטון) ובגדול, הרבה משחקים טובים.

הלילה יהיו לנו עוד שלושה משחקים, כשמתחילים בבוסטון-מילווקי בשעה 2:00, ממשיכים בפילדלפיה-מיאמי ב-3:00 והקינוח הוא ס"א-גולדן סטייט ב-5:30.

2:00 (2) בוסטון סלטיקס – (7) מילווקי באקס (2-2)

 

 

בסקר שהתקיים לפני הסדרה הזו בפריוויו הנהדר של מידן ועומר מזיג, 64% מכם הימרו על בוסטון כמנצחת, למרות שהיא חסרה שחקנים שאמורים לתפוס בערך חצי מדקות המשחק (חצי מ-48 כפול 5). האמת, אני מבין את זה. מילווקי הגיעו אחרי עוד עונה מאכזבת, בה הם לא הצליחו להגיע לגבהים שכולם ציפו שיגיעו אליהם. מקום שביעי ומאכזב.

בנוסף, היתרון הכי גדול של הסלטיקס יושב בכלל על הספסל בחליפה. אם הייתי נאלץ להמר על כך, הייתי אומר שההימורים הרבים שנתנו לבוסטון את הניצחון הושפעו רבות מהיתרון בעמדת המאמן.

הגענו למציאות, והסדרה צמודה ומותחת ביותר. עד עתה, כל קבוצה שמרה על הבית, שזה אומר שהבאקס, כרגע, מגיעים עם רצף של שני ניצחונות רצופים. המשחק האחרון בין השתיים הסתיים ממש בהתקפה האחרונה, כשטיפ-אין של יאניס נתן לבאקס את הניצחון החשוב.

יש כמה מפתחות לניצחון של המשחק הזה מצד שתי הקבוצות ויכול מאוד להיות שהמנצחת של המשחק הזה תהיה המנצחת של הסדרה. לא הצלחתי להגיע למספיק נתונים, אבל לא צריך אפילו את הנתונים כדי להגיד שמשחק 5 במצב של 2-2, הוא קריטי בצורה בלתי רגילה.

אז מה הם המפתחות לדעתי?

בוסטון:

  1. ריבאונד! הסלטיקס נמצאים במצב של שיוויון 2-2 בזכות הריבאונד שלהם. הם לוקחים 28% מהריבאונד אחרי הזריקות שלהם – ריבאונד התקפה – ועוד 85% מהריבאונד מזריקות של מילווקי. בסך הכל יש להם יתרון של 53-21 בריבאונד התקפה! חייבים לשמור על זה.
  2. הגנה הגנה הגנה. לאורך כל העונה הזו, בוסטון הייתה ידועה יותר כקבוצת הגנה מקבוצת התקפה. בתקופות הכי דומיננטיות שלה לאורך השנה, קבוצות לא היו מצליחות להגיע ל-100 נק'. קבוצות היו קולעות מול הסלטיקס ב-44% מהשדה בממוצע – שני בליגה. בפלייאוף, הבאקס מובילים את כל הקבוצות עם 54% מהשדה (+43% מהשלוש), אז כדאי שהסלטיקס יתחילו לשמור חזק יותר.
  3. טרי רוזייר. בהיעדרו של קיירי אירווינג הפוינט גארד הזריז של הסלטיקס צריך לעשות יותר. אחרי עונה די מוצלחת, בה הוא הפך משם שבעיקר עכברים רציניים מכירים לשחקן NBA לגיטימי, מצופה מרוזייר לעשות קפיצת מדרגה נוספת. הדבר החשוב ביותר עבור רוזייר היא היציבות, כשבשני המשחקים הראשונים הוא קלע 23 בכל משחק ובשניים האחרונים 9 ו-10. בנוסף, האחוזים. זו דרישה מוגזמת לעלות מעל ה-40% מהשדה? אולי אפילו לקרוץ לקראת ה-45%? יעילות זה שם המשחק.

במילווקי:

  1. אחוזים מהעונשין. זה אולי נשמע שולי, אבל בסדרה בה משחקים יכולים להיות מוכרעים על חודה של נקודה, אחוזים מהעונשין הם קריטים. בוסטון קולעים כרגע רק ב-67.5% מהעונשין. זה לא אדם אחד, אלא כל הקבוצה. רק בכדי שיהיה מובן, הסלטיקס זרקו 18 פעמים יותר מבוסטון מהקו, והחטיאו 2 זריקות פחות. אסור לאבד כל כך הרבה נקודות על העונשין.
  2. מלקולם ברגדון ואריק בלדסו. לי יש תחושה שהגארדים היצירתיים יותר יכריעו את גורל הסדרה. למרות שאנטטקונמפו יכול ליצור לעצמו את הזריקות, אם יש גארדים שמאכילים אותו היעילות שלו מוכפלת. אם הגארדים של מילווקי יצליחו ליצור ליאניס מספיק זריקות, זה יוכל להיות שובר השוויון.
  3. לעצור את ג'יילן בראון. למרות כמה טעויות מכריעות בסוף המשחק האחרון, בראון מראה יכולת נהדרת בכל הסדרה הזו. למרות שהשמירה עליו הייתה בסך הכל טובה (הוא פשוט קלע את הזריקות), צריך לעלות מדרגה. בראון הוא כרגע הסקורר העיקרי של הסלטיקס ואם הוא יהיה מחוץ למשחק ההתקפה העומדת תהיה מאוד קשה עבור הסלטיקס.

בזמן שאתם אמרתם בוסטון, אני אמרתי מילווקי. אמשיך עם הקו הזה. 

 

(3) פילדלפיה 76' – (6) מיאמי היט – 1-3 פילי

מהרגע שאמביד חזר ללינאפ של הסיקסרס, היה ברור שמיאמי נמצאת בפלייאוף על זמן שאול. הסיקסרס כל כך מוכשרים ומאיימים, שברגע שהיתרון היחיד שיכול היה להיות למיאמי – בצבע – נעלם עם חזרתו של אמביד נראה היה שהפייט שמיאמי נותנת כבר לא יספיק.

בן סימונס הוא תופעת טבע, שרק הזמן יגיד עד לאן הוא יגיע. ג'יי ג'יי רדיק זה שחקן שכל קבוצה תרצה שיהיה לה ברוסטר, ויש להם גם עוד תאום שלו (קצת פחות מוצלח לדעתי) העונה לשם מרקו בלינלי. סאריץ' נראה כמו שגבוה מודרני אמור להיראות וקובינגטון וטי ג'יי מקונול הם פירות של תקופת הטאנקינג.  ארסן איליאסובה ואמיר ג'ונסון אומרים "אנחנו עדיין פה" וכמובן אמביד, שאם הפציעות לא יכריעו אותו יוכל להיות אחד מהסנטרים הטובים של המילניום הנוכחי. כל זה תיאור מעט נסחף של פילדלפיה באופן כללי. בפלייאוף אין שינוי.

למיאמי פשוט אין מספיק כוח אש להתמודד עם כל הכישרון הזה, במיוחד כשההתקפות של הסיקסרס מבוצעות היטב, מלאות בתנועה בלי ועם הכדור וכמעט כל אחד מהשחקנים יכול לאיים ליצור סל ממצב בלתי אפשרי או זריקה קשה.

במשחק 4, למרות הקהל המקומי, הופעת וינטג' של דווין וויד ויום של 7 מ-31 מהשלוש של פילדלפיה ההיט עדיין לא הצליחו לצאת עם W סופר חשוב.

בכל מקרה, ההיט צריכים להמשיך ללחוץ על ג'ואל אמביד והמסכה כפי שעשתה במשחק האחרון, ולקוות להוציא אותו משלווה. באופן כללי, הם הצליחו לכפות את המשחק שהם רצו במשחק מספר 4, ואם הם יצליחו לעשות זאת גם בפילי הם רק יצטרכו קצת מזל.

לא יודע אם אלוהים יחתוך את החרדל עבור מיאמי. בבית הסיקסרס מאיימים בהרבה. אלך על פילי ב-25. 

 

5:30 (2) גולדן סטייט ווריורס – (7) סאן אנטוניו ספרס – 1-3 לגולדן סטייט

על הסדרה הזו מרחף צל כבד בדמות מותה של אשתו של גרג פופוביץ'. ההודעה על כך הכתה גלים בליגה כשמלברון ג'יימס ועד קווין דוראנט מובע צער עמוק, ובצדק. על אף התנהגותו העוקצנית, גרג פופוביץ' הוא אחת הדמויות הצבעוניות והאהובות בליגה. אני חושב שמעט מאוד אנשים הצליחו לא להשתתף בצערו של פופ.

כך או אחרת, עם מסינה על הספסל, הספרס הצליחו לקחת משחק אחד בביתם ולמנוע סוויפ. המפתח לניצחון היה הגנה אחוזת טירוף, שעצרה את גולדן סטייט, אחת ההתקפות הטובות בליגה (גם בלי סטף קארי הם לא בדיוק הפועל חולון בלי גלן רייס הבן) על 37% מהשדה, 25% מהשלוש ו-90 נק' בלבד. אם הם רוצים לעשות את הבלתי יאמן ובאמת לקחת היום ניצחון – מה שעלול, אולי, יכול להיות – לפתוח את הסדרה, הם יצטרכו הגנה לא פחות טובה, ולקוות שהווריורס יסבלו גם מיום רע.

הווריורס, בהיעדרו של סטף קארי, ממשיכים ב"חמישייה האלסטית" כמו שאני קורה לזה, כשארבעת השחקנים בעמדות 1-4 די ממוססים את העמדות המסורתיות. כל אחד מהם – איגודלה, תומפסון, דוראנט וגרין – מסוגלים להוביל את הכדור, לחסום ואף לקלוע (אפילו שעדיף לא להכריח את גרין). אין ספק שהחיסרון של קארי בולט אצל הלוחמים, בעיקר בגלל כמות צומת הלב שהוא מושך אליו, ופחות בגלל הצורך בכישרון התקפי ובמי שישים נקודות על הלוח. ההשפעה של הרכז הצנום על הקבוצה הזו גם בלי שהוא יקלע בצרורות היא עצומה, ויכול להיות שאם היריבה הייתה יותר מאורגנת ויותר מאיימת זה היה נגמר לא טוב בעבור הווריורס.

מה שבאופן אישי די הכעיס אותי הוא חוסר הכבוד שהווריורס הביעו כלפי דג'ונטה מארי. נכון, סביר להניח שהגארד לא יוכל אפילו לדגדג את קלעי הווריורס בתחרות שלשות, ואין ספק שזו לא הזריקה שלו. עם זאת, מכאן ועד להשאיר אותו פנוי לחלוטין מקשת השלוש משל היה איזה סנטר כבד משקל ובעל ידיים ענקיות, יש דרך ארוכה. הם שילמו על כך כשמארי קלע 3 מ-4 מדאון טאון, שעזרו לספרס לפתוח יתרון במחצית הראשונה. בכלל, באופן מעט אירוני הווריורס לא שמרו מספיק חזק מסביב לקשת השלוש האהובה עליהם כל כך, כך שאחוזי הספרס – 15 מ-28 – מהטווח לא היו במקרה. מרבית הזריקות של הספרס מהטווח היו קלות במקרה הטוב ופנויות לחלוטין במקרה הפחות טוב.

עם כל זה, איני רואה את סאן אנטוניו מצליחים לעצור את הווריורס בצד השני של המגרש ככה פעם נוספת. הטבעות המוכרות באורקל ארינה והקהל הדוחף יטו את הכף הכבר ככה מוטת עוד קצת לטובת הווריורס. זאת קבוצה מעולה, וגם אם יפסידו עוד כמה פעמים – אני מדבר גם על הסיבובים הבאים – לא כדאי לנו לשכוח את זה.

כפי שהבנתם, אני לא רואה דרך אחרת פרט לניצחון של גולדן סטייט, בהפרש בינוני. 

 

 

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
260 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עידן עופר
עידן עופר
24/04/2018 20:08:11

וואו, פריוויו אדיר ! פילי ינצחו, אבל לא יודע אם בהפרש של 25 נקודות. הולך איתך בהימור על מילווקי

מחפצה מנמצה
24/04/2018 20:36:45

געגועים לסטף קרי

רפיקי
רפיקי
24/04/2018 22:38:43

מזדהה
השחקן שהכי כיף לראות בליגה

MBK
MBK
24/04/2018 20:40:34

פריוויו מצויין
אני מקווה שמיאמי תנצח הלילה ושנגיע לגיים 6 בסדרה
לא בגלל שיש לי משהו נגד פילי זאת פשוט סדרה מעולה שחבל אם תסתיים לאחר 5 משחקים

no funny shtuff
no funny shtuff
24/04/2018 21:25:45
הגב ל  MBK

כל מילה.
בכל מקרה מיאמי יבואו היום במוד הרבצה, ובצדק.

אדון שוקו
אדון שוקו
24/04/2018 20:42:00

אחלה פריוויו! אני חושב שיש לך טעות שרשמת "הסלטיקס זרקו 18 פעמים יותר מבוסטון מהקו"..

איתן
איתן
24/04/2018 21:42:05

בס"ד

הכוונה ממילווקי. הסלטיקס למרות שזרקו יותר החטיאו פחות. 20 נקודות הפרש מהזריקות מהקו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/04/2018 11:42:19
הגב ל  איתן

הייתה טעות נוספת בתחילת הפסקה כי למילווקי 67.5% מהקו ולא לבוסטון ולכן הם החטיאו יותר מבוסטון למרות שזרקו פחות.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 20:42:52

מחזיק אצבעות למיאמי,
אבל גם אני סקפטי. הלוואי ואטעה.

תודה על אחלה פריוויו.

tripledouble
tripledouble
24/04/2018 20:45:01

פריוויו מעולה , כתוב מעולה בתוספת נתונים שמגבים את מה שאתה כותב, נהנתי מאוד לקרוא. היום פילי וג"ס עולות לשלב הבא ובוסטון ינצחו בדרך לניצחון ב6 משחקים.

Ghost Rider
Ghost Rider
24/04/2018 20:46:28

תודה על הפריוויו

אופיר נ.
אופיר נ.
24/04/2018 20:46:46

פריוויו מצויין, תודה.

מילווקי, פילי, לוחמים

רפי
רפי
24/04/2018 20:47:10

פילי – היט
מיאמי יגיעו היום לדרגות פיזיות שאפילו הניקס של שנות ה-90 לא הראו
הולך להיות קרב חפירות ואם לא אז באמת בלוואוט של פילי
בוסטון – מילווקי
מקווה שבוסטון ינצחו על מנת שיהיה משחק 7
נהייתי גרופי של ג׳יילן בראון מקווה למשחק גדול שלו

רפי
רפי
24/04/2018 20:48:16
הגב ל  רפי

וכמובן תודה על הפריווילגיה המושקע

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
24/04/2018 20:58:59

מעולה יונתן תודה רבה.
היתרון הגדול ביותר של בוסטון הוא המאמן שלה ויכולת שלה ללמוד ולהסתגל – אחרי שבמשחק שעבר הסלטיקס נחסמו ללא הרף וסבלו ממטריה מתחת לסל אני מאמין שהיום נראה המון הטעיות פאמפ מתחת לסל הוצאות מחוץ לקשת וחיתוכים אני מהמר על הסלטיקס היום.

Berch
Berch
24/04/2018 21:14:19

בוסטון מילווקי אש….. יכול ללכת לכאן או לכאן.
פילי כנראה תיקח את הסדרה וגם הלוחמים אבל אשמח לעוד הפתעות שם.
תודה על הפרוויו

ולדי קוגן
24/04/2018 21:14:45

יאללה מילווקי תצילו לי קצת את הבראקט שלי,זה נראה כמו תאונת דרכים עד כאן.יאללה פילי תעברו קדימה

no funny shtuff
no funny shtuff
24/04/2018 21:32:14

פריוויו פשוט נהדר לערב 2/3 נהדר.
לשמחתי נתפס לי מרכז הגב, בתקווה שיחמיר מעט בהמשך ויוביל להבנה שאי אפשר ללכת מחר לעבוד, כלומר אפשר לתפוס ללא חשש את כל משחקי הלילה.

מילווקי-בוסטון: רציתי לכתוב 50/50 אבל מרגיש לי יותר 60/40 מילווקי.
היט-פילי: עד עתה ראיתי כל דקה בסדרה. נקווה לעוד סמי-קטטות ומשחק צמוד עם ניצחון של ההיט.
ווריורס-ספרס: 23 הפרש

Benjo
Benjo
24/04/2018 21:36:10
הגב ל  no funny shtuff

איזה כייף לך עם הגב… 🙂 רעיון טוב פתק מהרופא. 🙂
סתאם .. תרגיש טוב.

Benjo
Benjo
24/04/2018 21:34:30

פריוויו ממש מעולה מלא נתונים מצויינים.
אני עדין תחת הרושם של המשחק של יוטה מול okc אתמול. הפליאוף הזה פשוט שגעון הכל אשכרה פתוח לגמרי. איתך בהימורים כולל ה 25 (מאיפה הקרצת את ההימור הזה? 🙂 אבל שיהיה )……

שמעון
שמעון
24/04/2018 21:58:20

בוסטון פילי וגולדן הלילה יחגגו

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 21:58:49

תודה יונתן על הפריוויו. בוסטון-מילווקי יכול ללכת לכל כיוון ולי אין מושג איך זה יתפתח. ישנה טעות בתיאור האחוזים מהעונשין, התבלבלו השמות של הקבוצות (?)
פילי פייבוריטית בעיני כי אפילו אם מימאמי תרביץ המון (לא ברור מה זה אומר) הכוח והגיל של פילי יכריע.
וכמובן שס"א תנצח 🙂

ברק
ברק
24/04/2018 22:00:56

משדרים את פילי מיאמי?

Smiley
Smiley
24/04/2018 23:50:54
הגב ל  ברק

יעלה קישור לאינטרנט בתחילת המשחק

JOJOembiid
JOJOembiid
24/04/2018 22:08:00

ההגנה של הסיקסרס הביאה אותם עד לכאן.
קובינגטון,סימונס ואמביד רמה אחת מעל כולם
ושאר השחקנים מיישרים קו (הקאמבק במשחק 2!)

אבל מה שבאמת מדהים בפילדלפיה זה שיש להם עוד הרבה להשתפר,
גם ביכולת השחקנים וגם בעיבוי הסגל :
70 מיליון התחייבות לשנה הבאה וסוף חוזה רק לרדיק,בלינלי,אליאסובה וג'ונסון
! Trust The Process

דור
דור
24/04/2018 22:12:19

אחלה פריוויו. תודה
תיקון קטן- צומת לב=תשומת לב

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/04/2018 22:18:00

מושקע ברמות, תודה רבה

auron
auron
24/04/2018 22:26:35

מצוין, תודה

קלמנטה
קלמנטה
24/04/2018 23:46:01

תודה.
לא מסכים על שלשות הספרס- החשובות שניצחו את המשחק היו ה3 ברצף של אולדריג שלא היו זריקות טובת או קלות שלא לדבר על הפוקס בסיבוב פיידאווי שנכנסה לו.

אהרון שדה
אהרון שדה
25/04/2018 1:01:44

הלילה הזה יהיה האחרון של מיאמי וס.א לעונה זו וככל הנראה האחרון בכלל לאחד השחקנים שהם התופעות המדהימות ביותר של המשחק העונה לשם ג'ינובלי הענק .
בסדרה היחידה שתמשיך בכל מקרה תשמור הסלטיקס על הבית בשיניים.

הקרייתי
הקרייתי
25/04/2018 1:05:50

אפשר רק לדמיין כמה טובים בוסטון יכלו להיות עכשיו עם קיירי וגורדון הייורד בריאים עכשיו…בראון וטייטום נותנים שם פייט אדיר ומוריס ורוזייר מופיעים כל משחק. לדעתי בוסטון יקחו היום, סמארט גם חוזר אז יש להם לפחות עוד שחקן אחד להישען עליו.

אחד העם
אחד העם
25/04/2018 1:16:41

אולי המשחק האחרון של השחקן האהוב עלי מכולם – מאנו.
עצוב שככה העונה האחרונה שלו נראתה.😭😭😭

ותודה על הפרעויו

שמחי בן משה
שמחי בן משה
25/04/2018 1:31:18

כולם משוכנעים שס"א מגיעים לשחיטה…
אני זוכר איך השחקנים של ארה"ב זלזלו בארגנטינה לפני המשחק .
חולשות אנושיות כמו שאננות, הן טבעיות.
ודוקא בשל כך , אני חושב שג"ס השאננים יופתעו שוב .

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/04/2018 11:44:27

טעית לגמרי!

ברוך רובין
ברוך רובין
25/04/2018 2:00:39

מאמין במילוןקי היום שיגמרו את זה מהר

אביב
אביב
25/04/2018 2:12:43

אפשר שידור בבקשה?

יום אחד
יום אחד
25/04/2018 2:21:54

חברה אני צריך להתאושש מאוק' יוטה אתמול
למישהו יש לינק?

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 2:22:08

יופי של משחק התקפה בבוסטון.

יש מאמנים במסצ'וסטס.

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 2:22:46

בהפסקת פרסומות עכשיו, סבלנות –

http://buffstreamz.com/watch/nba-3.php

השועל
השועל
25/04/2018 2:24:37

בלדסו זה השחקן עם האייקיו הכי נמוך בליגה,לידו לאנס וג'י אר הם מדעני אטום, הבעיה שהמאמן של מילווקי הוא פשוט סמרטוט ואין לו אומץ לספסל אותו, אצל פופ הוא כבר היה על המטוס לסין.

יום אחד
יום אחד
25/04/2018 2:27:11

תודה
אבל לא עובד לי

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 2:29:04
הגב ל  יום אחד
אביב
אביב
25/04/2018 2:29:35

תודה רבה יופי של שידור

יום אחד
יום אחד
25/04/2018 2:33:39

טוב תודה על המאמץ
אבל הלינקים לא עובדים היום

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 2:34:19
הגב ל  יום אחד

הבעיה כנראה אצלך במחשב או בפלאפון. אלה הלינקים של רדיט, הם עובדים.

יום אחד
יום אחד
25/04/2018 2:39:03
הגב ל  Ghost Rider

כן רידר
כנראה שיש אצלי בעיה
תודה יאללה נרוויח כמה שעות שינה בפלייאוף הזה שלא נותן לישווון

ברוך רובין
ברוך רובין
25/04/2018 2:34:08

אריק בלדסו אכזבת העונה, חושב שהוא אולסטאר מתנהג כמו אולסטאר ולא שווה סנט

השועל
השועל
25/04/2018 2:40:32

יאניס נח 20 שניות והקבוצה מתחילה להתפרק.

השועל
השועל
25/04/2018 2:51:13

איייי אין כמו הפלופים של סמארט,כל פלוף בצבע, אני אוהב במיוחד את הטאצ' הזה שהוא נותן בסוף כאילו הוא בודק את "הפגיעה" ושהוא לא חלילה מדמם.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25/04/2018 3:11:57

משחק מסרחי קשוח שם בבוקסטון.

Smiley
Smiley
25/04/2018 3:18:23

מזל שסימונס היה שחקן רוגבי עם התיקול הזה שקיבל

Smiley
Smiley
25/04/2018 3:22:40
הגב ל  Smiley

מדהים שסימונס יצא מהסלטה הזאת בסדר

Smiley
Smiley
25/04/2018 3:19:04

פילי – מיאמי

http://buffstreamz.com/watch/nba-6.php

רק שאלה
רק שאלה
25/04/2018 3:23:50

מיאמי באו לפוצץ

Smiley
Smiley
25/04/2018 3:30:38
הגב ל  רק שאלה

זה מה שיש להם למכור, בהתחשב בזה שאין לה ם כישרון כמו בפילי

Ljos
Ljos
25/04/2018 3:34:37

בלדסו ממשיך לא לראות את רוזייר. לא כשהוא צריך לשמור עליו לשלשה מנצחת, ולא עכשיו כשהוא "בטעות" ממשיך לרוץ לתוך הכתף שלו. ואז שוב.

צ'ומפי
צ'ומפי
25/04/2018 3:35:39

יאללה כבר שופטים… אפשר לחשוב שזה משפט רצח

השועל
השועל
25/04/2018 3:36:39

הסגל של מילווקי מפוצץ בשחקנים מטומטמים,ג'אברי,בלדסו,סנל,מייקר,
תוסיפו לזה את החוזים המפוצצים שהם מחלקים, ואז בעוד שנתיים הם יבכו למה יאניס נוטש אותם.

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:06:41
הגב ל  השועל

היחידים שמטומטמים שם זה המאמן וסנל הוא נגר על

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 3:39:21

מיאמי מתפרעים.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/04/2018 3:49:04

סימונס משחקן של 50 אחוז מהקו עלה לסביבות ה80

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:06:08

חכה עןנה הבאה, כל הנגרות שלו תתחיל להיעלם

מנחם לס
מנחם לס
25/04/2018 3:49:18

אני כמובן מסתכל על שני המשחקים (חציתי את הטיווי) אבל לצערי עלי להכין מעורב לבוקר.

רק שאלה
רק שאלה
25/04/2018 3:55:23

איך קליבלנד ויתרו על וייד

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25/04/2018 3:56:12

איזה משחק בבוסטון, התקף לב בדרך….

ADISU
ADISU
25/04/2018 4:03:56

סמארט כלכך חשוב לבוסטון

סלים וארזה
סלים וארזה
25/04/2018 4:04:01

משחק רע ומשעמם בפילדלפיה. קצב איטי, אחוזי קליעה נמוכים, חוסר אנרגיה ואוירה מנומנמת כולל של הקהל. משחק מאכזב בינתיים

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25/04/2018 4:06:10

משחק מסרחי טיפוסי כפי שהיו רואים בעבר הרחוק.

סלים וארזה
סלים וארזה
25/04/2018 4:08:10
הגב ל  ד"ר הופמן

שום דבר טיפוסי למזרח. פשוט רע וברמה נמוכה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25/04/2018 4:07:48

הסלטיקס מחזיקים את מילוקי על כ 20 נקודות בממוצע ברבע.
סקור נמוך מאד אבל הכל עדיין פתוח. 2 שלשות של מידלטון והסלטיקס יהיו שוב בלחץ.

יונתן .S.
יונתן .S.
25/04/2018 4:09:04

יאללה עוד רבע אחד

Ljos
Ljos
25/04/2018 4:11:46

לרקין הזה כל כך חמוד. יאניס מתחיל לשעוט לכיוונו. שיין פורש את החזה לכל רוחבו כדי לעצור אותו, ועדיין מתגמד לעומת בערך כל איבר שיש ליווני להציע מולו.

שמעון
שמעון
25/04/2018 4:13:28

צמוד צמוד

Smiley
Smiley
25/04/2018 4:21:05

מוריס פשוט עוד טרייד איכותי של איינג'. לא הרבה התייחסו אליו (גם כי היה פצוע). אבל הוא נהדר לסלטיקס.
קיבל תעל עצמו את התפקיד של השחקן שמביא נקודות מהספסל.
שחקן מגוון עם יכולת ליצור לעצמו וגם יכול לשמור על כמה עמדות.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25/04/2018 4:23:14
הגב ל  Smiley

כיייין אבל ……
יש ימים שאה פשוט לא רוצה אותו במגרש.

Smiley
Smiley
25/04/2018 4:28:48
הגב ל  ד"ר הופמן

אני יכול להגיד את זה על עוד חמישה שחקנים בסלטיקס שבימים גרועים הם נזק מאשר תועלת

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25/04/2018 4:22:23

רסמי הסלטיקס עושים לי התקף לב….
עוד רגע אני מתקשר למד"א שיבואו לאסוף אותי 🙂

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 4:30:45

מגיע לבוסטון לקחת את המשחק, וגם את הסדרה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25/04/2018 4:33:17
הגב ל  Ghost Rider

יש מגיע בכדורסל, דווווד?

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 4:48:00
הגב ל  ד"ר הופמן

לא סובל את המשחק של מילווקי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
25/04/2018 6:23:42
הגב ל  Ghost Rider

מדוע?
בלייידסו?

ברוך רובין
ברוך רובין
25/04/2018 4:35:30

איזה מלחמה כדורסל פיזי גברי מזרחי

רק שאלה
רק שאלה
25/04/2018 4:36:19

מלחמה?
זה כבר נהיה משחק מלוכלך של מיאמי

יונתן .S.
יונתן .S.
25/04/2018 4:37:11

איזה מלך סמארט…!

סלים וארזה
סלים וארזה
25/04/2018 4:37:57

מיאמי מלוכלכים. המכה של אוליניק (מפתיע, נכון?…) לפנים של אמביד בחצי הראשון, הצ׳פחה עכשיו של דראגיץ לסימונס.
טוב שהצעירים של פילי נשארים רגועים ולא משתוללים.

Smiley
Smiley
25/04/2018 4:38:07

מילווקי לא מצליחים להתמודד עם הקשיחות של התלתנים

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25/04/2018 4:39:42
הגב ל  Smiley

תלתננו אותם תרתי משמע.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25/04/2018 4:39:16

יההא הא הא ניצחנו 🙂

Smiley
Smiley
25/04/2018 4:41:52

טריי רוז'ייר עושה בום על קולי עם היציאה מהמקום שלו. אתלט על

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 4:44:36

למישהו יש קישור שלא נתקע לפילי-מיאמי?

Smiley
Smiley
25/04/2018 4:46:14
הגב ל  זיו פנמה
זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 4:55:32
הגב ל  Smiley

תודה סמיילי

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 4:59:59
הגב ל  Smiley

אני מחפש את השידור בTNT כי השידור של הצוות של פילי מוטה מדי..

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:04:00
הגב ל  זיו פנמה
Smiley
Smiley
25/04/2018 4:46:00

פילי מתחילה לירות בכל התותחים

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 4:47:20

פילדלפיה חוזרים למשחק הטוב והמשוחרר שלהם אחרי שמיאמי מתעייפים, מזכיר את המשחק הקודם.

Smiley
Smiley
25/04/2018 4:48:35
הגב ל  Ghost Rider

מיאמי לא יכולים לרוץ עם פילי במשחק המהיר. וברגע שפילי מתחילה להמטיר שלשות אז בכלל…

JOJOembiid
JOJOembiid
25/04/2018 4:50:44

למה אוליניק כל הזמן מלקק לעצמו את היד ?

סלים וארזה
סלים וארזה
25/04/2018 4:54:14

סימונס יורד סופסוף לספסל רק בגלל פאול רביעי. כמעט שלא נח
דווין ווייד לא קיים (למי ששאל איך קליבלנד שיחררה אותו(

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 4:56:35

מק'ונל גם אחלה, בכלל כשהם משחקים את המשחק שלהם כולם מוסרים, מפרגנים, כיף לראות.

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:04:51
הגב ל  Ghost Rider

מקונל זה אחד שמציק תמיד, אחלה בדיוק למכות של הפלייאוף, גם לבאקס יש אחד כזה רק שהם לא ככ יודעים מה לעשות איתו. אם בילי היה רואה קלטות של פילי היה לו טוב תאמין לי

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:07:30
הגב ל  שמעון

אתה מבין של-OKC ולפילי יש סגל שונה אחת מהשנייה, ככה שלא בטוח שאותה שיטת משחק תתאים?

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:30:24
הגב ל  Smiley

יש הרבה דברים שעם הסגל שלו בילי יכל ללמוד, גם ראסל אגב. ויותר מזה לעתיד זה המודל המתאים להם יותר מכל ליד ראסל ואדמס (אדמס אף יהיה טוב יותר עונה הבאה בפוסט)

מושון ״עיני נץ״ הגמול
מושון ״עיני נץ״ הגמול
25/04/2018 4:58:32

מישהו ראה את ה24 ויוליישן של בוסטון שלא נאכף ונשרק?? הזוי לגמרי למה אי אפשר לתקן בוידאו? הרי זה כדור עובר שלא תלוי בכלום.. זה די רמס את הסיכוי של מילווקי בשלב כל כך קריטי במשחק בוסטון פשןט שתו עוד 24 שניות מהשעון לאחר מכן… ושאלה לא קשורה, כשאתם כותבים שיש בלוג חי.. איפה מוצאים אותו? לא הצלחתי לפענח זאת

יואל
יואל
25/04/2018 5:01:45

חחחחח זה הבלוג חי

Smiley
Smiley
25/04/2018 4:59:27

דווין וויד פשוט לא קיים בהגנה

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:03:13
הגב ל  Smiley

פעם אחרונה נראה ב2012 בהגנה

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:02:03

מישהו צריך לספר לאמביד שכדאי שינצל את הגודל והעוצמה שלו בפוסט במקום לנסות להוריד כדור מבחוץ

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:02:51

איזה הגנה, ככה שומרים על פיק אנד רול

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25/04/2018 5:07:15

מיאמי צריכים את וויד לעוד רבע אחרון מופלא כמו שיש לו ברזומה בשביל לצאת מהבור הזה אבל גם זה לא יעזור, היום ההיט הולכים הביתה. הסדרה בוסטונק מול קוקיס הולכת ל 7 משחקים לדעתי. מי שלא תעלה, תגיע עייפה ופצועה מול פילי.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/04/2018 5:09:24
הגב ל  ד"ר הופמן

ההיט נתנו את הלב אבל פילדלפיה כישרוניים יותר

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:09:49
הגב ל  ד"ר הופמן

מוכן למפגש בינינו?

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:09:27

קובינגטון מזדהה עם גובר

ברוך רובין
ברוך רובין
25/04/2018 5:09:51

זה אחת הסדרות שהכי נהניתי ממנה בשנים האחרונות

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:11:21

בהחלט מגיע לאמביד להנות מזה

מושון ״עיני נץ״ הגמול
מושון ״עיני נץ״ הגמול
25/04/2018 5:15:27

העלייה לגדולה של פילי לא כשרה ואנטי ספורטיבית. יש גבול בין עונה אחת לעשות טנקינג, לבין חמש שנים אם לא יותר רצוף לעשות טנקינג, ואז נופלים על כמה כשרונות ויש מלא כסף לתקרת שכר לתת חוזים מנופחים לכמה וטרנים(רדיק למשל), אין בעיה שתאהבו את סימונס ואמביד זה לא אשמתם. לאהוב את פילי זה אנטי ספורטיבי.

מושון ״עיני נץ״ הגמול
מושון ״עיני נץ״ הגמול
25/04/2018 5:16:59

אני אישית מקווה שהקבוצה הזו תיכשל, מקווה שקליבלנד/טורונטו יחטיפו להם כאפה רצינית בגמר מזרח, בדמות 4-1 או מטאטא

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:17:27

קשקוש!!!
טנקינג לא מבטיח לך בחירה גבוהה או שתפגע בשחקנים (שלא לדבר על התפתחותם ובריאותם).

מושון ״עיני נץ״ הגמול
מושון ״עיני נץ״ הגמול
25/04/2018 5:19:35
הגב ל  Smiley

מבטיח סיכויים גבוהים לבחירה גבוהה, כשאתה אוחז בבחירה הגבוהה אתה עם כל האופציות. חייבים לעשות פלייאוף 9-16 זה יציל את הליגה. ככה קבוצות ינסו להיות תחרותיות מטעמי ביתיות וכו׳ יועיל מאוד לעונה הסדירה, וגם ינסו לבנות סגלים יותר נורמליים, ולא סגלים מביכים סגנון פיניקס/שיקגו/אטלנטה

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:20:14

בנוסף, אם אמביד לא היה עם סימני שאלה בריאותייים כנראה הוא לא היה נופל לבחירה השלישית

מושון ״עיני נץ״ הגמול
מושון ״עיני נץ״ הגמול
25/04/2018 5:26:05
הגב ל  Smiley

אוקיי אז נניח שאמביד הה הימור מוצלח ביותר, עדיין להגיד ״תפגע״ בבחירות זה לא מדויק, הקבוצות בוחרות על סמך מעקבים מדוקדקים ביותר. שיטת הטנקינג נוגדת כל ערך ספורטיבי, נותנת בוסט חיובי להפסדים. תסתכל על ליגות הכדורגל קבוצות תמיד רוצות לנצח זה נותן ערך למשחק. מבין שפה מדובר על רצון ליצור שיוויונית, אבל הפריי אייג׳נטס השמנים גם ככה הולכים רק לסלטיקס לייקרס ושווקים גדולים נוספים. לא זכור לי איזה החתמה של פריי אייג׳נט אדיר למילוווקי או יוטה, כך שפערים תמיד יהיו זה הטבע.

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:29:54
הגב ל  Smiley

ליוטה בזמנו גדלו את סטוקטון ומלון, צמחו אתם.
מילווקי פגע עם היווני.

אני בהחלט מסכים שהשחקנים לקחו מעט את הכוח לידיים עם הסידור ביניהם ליצור קבוצות גדולות.

להזכירך קליבלנד בחרו את ארווינג, תומפסון, וויגינס ובנט 4 שנים רצוף.
רק תומפסון נשאר ורק ארווינג עד עכשיו שחקן רציני.

פורטלנד עם אודן (עם כל המעקב) ורוי נפגעו מפציעות.

אפילו פילי עם פולץ.

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:32:42
הגב ל  Smiley

אני מסכים שההנהלה מחלישה את הקבוצה על ידי יצירת סגל לא תחרותי, אבל זה לא מבטיח הצלחה כי יש הרבה גורמים וכולם משתנים.
פציעה בלי מכוונת יכולה להרוס הכל. שיטה לא נכונה ומאמן לא טוב. ככה שלבחור נכון בדראפט לא מבטיח הצלחה.

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:39:13
הגב ל  Smiley

אנשים שכחו את כל הנואלים והאוקפורים. פילי פגעו 1 מ10 תראו קבוצות אחרות לא מצליחות לפגוע בכלום. טנקינג לרוב לא עוזר והוא דרך מצויינת להתחזק. כדאי גם לטורנטו לעשות טנקינג וגם לוושינגטון אולי יהיה להם סיכוי בעתיד לעבור יותר מסיבוב

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:44:20
הגב ל  Smiley

"טנקינג לרוב לא עוזר והוא דרך מצויינת להתחזק" קצת סותר את עצמו…

מושון ״עיני נץ״ הגמול
מושון ״עיני נץ״ הגמול
25/04/2018 5:48:16
הגב ל  Smiley

זה שהם בחרו רע כמו אוקאפור ונואל, זה שגיאה של הצוות המקצועי אין מה לומר, עדיין הטנקינג זיכה אותם במה שרצו(בחירה גבוהה), אבל תראה כמה בחירות של טופ 3(לדעתי) אולי טופ 5 לא זוכר בדיוק, אוקאפור נואל סימונס אמביד פולץ, בכמה? 7 שנים אולי(ככה סתם מהראש זורק).. משמע ההפסדים עזרו להם לבחור במקום שהם רוצים(פלוס מינוס, לפעמים ראשון לפעמים שלוש לפעמים חמש וכו׳). משמע ב״זכות״ הפסדים ויכולת רעה הם בחרו במי שחשקו באותו מחזור דראפט, אבל זו השיטה אין מה לעשות והיא נוראית ואיומה.

Smiley
Smiley
25/04/2018 6:27:50
הגב ל  Smiley

השיטה באה ליצור שיוויוניות. כמובן שיש כאלה שלקחו את זה לקצה (פילי בשנים של הינקי).
אבל עדיין בחירת דראפט לא מבטיחה הצלחה של השחקן (לא חסרים באסטים).
אמביד כנראה לא היה מגיע לפילי אם היה בריא.
הם בחרו את מי שרצו שהיה זמין על הלוח.

גם קליבלנד זכו איזה שלוש פעמים (בארבע או חמש שנים) בבחירה הראשונה והיו צריכים לברון אחד כדי לקחת אליפות.
ככה שבחירות דראפט לא מהווה הצלחה בטוחה. הכוונה היא לעזור לחלשות. וניהול לא נכון או חוסר לבנות קבוצה זה כבר לא קשור לדראפט.

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:18:19

לפרטים: פיניקס, סקרמנטו…

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 5:16:58

מק'ונל נראה כאילו תעה למגרש מהסט של "אמריקן פאי". אבל שחקן שחקן.

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 5:17:02

עוד מישהו מזהה שהקהל של פילדלפיה הוריד הילוך (לפחות אחד) באינטנסיביות של העידוד בהשוואה למשחקים 1 ו-2?

מוזר…

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:18:52

איזה חלוקת נק בפילי

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:20:28

פילי עד כה בפלייאוף עם 5 שחקנים עם ממוצע נק מעל 18!

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 5:23:50

משחק עייף משהו

סלים וארזה
סלים וארזה
25/04/2018 5:24:30

הקהל בפילדלפיה שקט….
הם משחקים לאט לאט . משחקים כדי לא להפסיד במקום לשחק מהר כרגיל כדי לנצח.
משחק רע.

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:25:03

בלינלי צריך לנוח קצת אחרי הסדרת זריקות החסרת אחרית שלו

סלים וארזה
סלים וארזה
25/04/2018 5:26:59

מיאמי ממשיכים ללכלך

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:27:03

אני חולה על ההגנה של מיאמי חבל שהם נגרים אבל איזה הגנה יאללה!

ברוך רובין
ברוך רובין
25/04/2018 5:34:39
הגב ל  שמעון

מסכים

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:27:15

אולי התקרית הזו תעיר קצת את פילי כדי לגמור את הסיפור.

הבעיה שפילי מתפתה כל הזמ לזריקות חוץ במקום גם ללכת לסל לשתיים קלות. בהצבע כל כך מרווח

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 5:29:00
הגב ל  Smiley

זה משחק שדי רשום עליו 10 הפרש בשקט..

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:30:53
הגב ל  זיו פנמה

נכון

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 5:31:33

אני אוהב כשסימונס מביט על המגרש ומוצא פרצה.

סלים וארזה
סלים וארזה
25/04/2018 5:33:44

ספולסטרה תזוז קצת – יש חתיכה יפהפיה לא נורמלית עם שיער חלק ליד הספסל של מיאמי ואתה מסתיר! 😍💋

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:37:11

חח

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 5:35:17

כבר לא יהיה "האק דה סימונס" בפלייאוף הזה.

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:35:22

לא יודע אם שמתם לב אבל שסימונס מקבל כדור בחצי של פילי שאף אחד לא שומר הוא עושה מלא צעדים, הולך עם הכדור ביד שניים שלושה צעדים לפעמים ואז מתחיל לכדרר, ששש אל תגלו לשופטים אבל כדאי להימנע מזה

JOJOembiid
JOJOembiid
25/04/2018 5:35:43

יום יבוא וסימונס יעשה משחק של 20/20/20

ברוך רובין
ברוך רובין
25/04/2018 5:38:43

היום ראינו את המשחק האחרון של ווטסייד במיאמי

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:40:47

ממזרים חסרי כבוד מבצעים טבח

מדהים אוליניק הנגר לאיזה שחקן אדיר הפך במיאמי, איזה שיפור בהתקפה יאללה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/04/2018 5:42:53

כל הכבוד לפילי

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:43:16

אפילו פופ לא הוציא מבלינלי ככ הרבה שאפו ענק לבראון

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:44:45
הגב ל  שמעון

פופ לקח אתו אליפות

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:48:15
הגב ל  Smiley

התכוונתי ליכולת אישית, הוא לא היה ככ טוב גם בעונת האליפות

Smiley
Smiley
25/04/2018 6:17:48
הגב ל  שמעון

היה מצויין. לא היה להם כסף להשאיר אותו למרות שרצו

גיא הרשע
גיא הרשע
25/04/2018 6:21:59
הגב ל  Smiley

הוא עזב בגלל שצריך היה לפנות מקום לחוזה של אלדרידג'.

2014 הייתה עונת השיא שלו בקריירה.
מה שהוא עושה כיום בסיקסרס, דומה מאוד למה שעשה בעונת האליפות האחרונה של הספרס.

פליימיקר
פליימיקר
25/04/2018 5:43:35

קלי אוליניק הוא פוטנציאל ענקק

Ghost Rider
Ghost Rider
25/04/2018 5:44:02

יאללה מזל טוב!! גם נקודות ראשונות בבראקט.

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 5:44:35

במידה ופילי-יוטה בגמר..
יש תקדים ששני רוקי'ס כל כך דומיננטיים היו במעמד הזה אחד מול השני?

Smiley
Smiley
25/04/2018 5:45:03
הגב ל  זיו פנמה

אל חשש… זה לא יקרה

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:51:41
הגב ל  Smiley

לפילי יש סיכוי לא רע, אם המלך יעוף לפני אז אני מהמר עלינו בגמר

חדש פה
חדש פה
25/04/2018 6:13:13
הגב ל  שמעון

אני רק שאלה?

מה הסיבה שאתה חושב שהמלך יעוף

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/04/2018 11:55:11
הגב ל  חדש פה

הוא כתב אם המלך יעוף, כלומר לא אמר שדעתו שהמלך יעוף, אלא שבמצב שלברון יודח לפני הגמר אז הוא מהמר על פילדלפיה לגמר.

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:45:27
הגב ל  זיו פנמה

לברון וסטפן חולקים עליך

גיא הרשע
גיא הרשע
25/04/2018 5:55:09
הגב ל  זיו פנמה

אין תקדים לזה.
הכי קרוב היה ב-1980,
אז מגיק זכה בפיינלס MVP, ולארי שהיה 'רוקי השנה', היה הקלע המוביל של בוסטון –
גם בעונה הרגילה, וגם בפלייאוף (בוסטון הודחו בגמר המזרח מול הסיקסרס של הדוקטור).

Trusttheprocess
Trusttheprocess
25/04/2018 5:45:01

נגמר המיץ של הזבל הזה מיאמי
קבוצה מגעילה מלוכלכת
לא באו לשחק, באו להרביץ
לכו הבייתה יא גועל נפש

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:46:16
הגב ל  Trusttheprocess

מה אתה רוצה שיפתחו רגליים כמו אוק? עשו מקסימום מה שהם יכולים וכל הכבוד להם

Trusttheprocess
Trusttheprocess
25/04/2018 5:47:34
הגב ל  שמעון

תפסיק לזיין את המוח
הם כל הזמן מרביצים בלי חשבון
זה לא כדורסל החרא הזה שהם עשו

שמעון
שמעון
25/04/2018 5:50:38
הגב ל  Trusttheprocess

ככה משחקת קבוצה בלי כשרון וזה לפעמים גם עובד מול קבוצות מסויימות. חכה בוסטון תהיה יותר קשוחה וגם כשרונית יותר וגם אותם נעבור, ככל שנתקל יותר בקשיחות ככה נהיה טובים יותר ומוכנים יותר.

עכברוש
עכברוש
25/04/2018 5:54:31
עכברוש
עכברוש
25/04/2018 6:09:02
הגב ל  עכברוש

יותר טוב:
http://bankai.stream/p1.php

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/04/2018 5:59:00

סוף סוף ירד לי הסימון למי ביל סימונס דומה: לפפאלוקאס היווני.
גאון בהולכת כדור, ניצול פרצות, ושליטה על הקצב, חסר קליעה כמעט לחלוטין.

נ.ב. זה לא המשחק האחרוןשל מאנו, יש לו עוד עונה בטאנק

Smiley
Smiley
25/04/2018 6:19:38

התכוונת לבן סימונס.

אילו פאפאלוקס היה אתלט כמו סימונס (ושומר כמוהו) הוא היה מפלצת (ומגיע ל-NBA).

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/04/2018 6:20:58

בן כמובן.
שכחתי לומר – פאפלוקאס עשה הכל כמו סימונס, פשוט יותר לאט . . .

גיא הרשע
גיא הרשע
25/04/2018 6:08:35

הספרס לא מוותרים. הם יפסידו רק אחרי שישאירו את הציפורניים על הפרקט.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/04/2018 6:12:19

הספרס שומרים על הכבוד ונלחמים למרות פתיחה רצחנית של ג"ס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25/04/2018 6:18:47

1+

L4L
L4L
25/04/2018 6:15:49
עכברוש
עכברוש
25/04/2018 6:18:21
הגב ל  L4L

יפה. תמיד אפשר לקבל גרסה נקיה יותר – רק תחליף watch / embed

http://www.buffstream.com/embed/nba-14.php

מחפצה מנמצה
25/04/2018 6:23:04

מזל שיש את קליי

Smiley
Smiley
25/04/2018 6:23:50

רודי גיי מעלה את המניות שלו בפלייאוף הזה. אני מקווה שישאר בספרס כי הוא מתאים להם בגרסתו הנוכחית.

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 6:24:05

מרגיש קצת כמו תקליט שחוק – ובכל זאת:

קווין קוק לא מתאים לרמה הזאת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25/04/2018 6:25:31

קשה להאמין שגאסול היה פעם שחקן כדורסל.
הלוחמים בבעיה בצבע, על גאסול לא צריך לשמור אבל דייויס יעשה להם צרות צרורות

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 6:26:50

חביבי, בגיל 40 אם תצליח לשמור דקה אחת בליגה ב' מחוז נגב תהיה גאה בעצמך..

קצת כבוד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25/04/2018 6:30:55
הגב ל  זיו פנמה

אין חולק על כך שהוא שחקן טוב ממני 🙂 גם היום, אבל אפשר לומר שנכון להיום שנינו לא מתאימים לרמה של פלייאוף נ.ב.א.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/04/2018 6:29:40

גם אני מתגעגע לגאסול קצת יותר צעיר. גאסול של פעם היה עושה להם בעיות מאוד רציניות

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/04/2018 11:57:52

ברור כי גאסול של פעם היה אחד הפאוורים הטובים ביותר ומשחקני הפנים המוסרים הטובים ביותר.

עכברוש
עכברוש
25/04/2018 6:28:15

אמצע רבע שני, סקור של רבע ראשון

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 6:29:55
הגב ל  עכברוש

35 נקודות אחרי רבע וחצי זה ממוצע של 96 במשחק. וואלה – צודק

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 6:30:51
הגב ל  זיו פנמה

ת'ומפסון עם 15 נק' ברבע וחצי. מעניין אם יגיע ל40.

עכברוש
עכברוש
25/04/2018 6:46:23
הגב ל  זיו פנמה

יש מצב. וכמו שציינו פה הוא היחיד על המגרש עם דאבל פיגרז

עכברוש
עכברוש
25/04/2018 6:52:23
הגב ל  עכברוש

קליי לבד קלע יותר מכל זוג שחקנים אחר על המגרש יחד, למעט פטי מילס + רודי גיי, שביחד קלעו נקודה אחת יותר.

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 7:02:19
הגב ל  עכברוש

גרין בדאבל פיגרס בריבאונדים.. 11

אחרי 17 במשחק הקודם!

עכברוש
עכברוש
25/04/2018 6:44:47

גרין עם 11 ריבאונדים

שמעון
שמעון
25/04/2018 7:08:44
הגב ל  עכברוש

אולסטאר אמיתי

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/04/2018 6:45:56

המשחק העומד של ג"ס די גרוע אבל הם קולעים בקלות במשחק המעבר ומובילים 10-0 בנקודות במתפרצת.
דוראנט מנסה לשתף את החברים – במקום לזרוק לסל הוא מוסרלאיגואדלה שזורק קלינגים.
ג"ס בלי קרי זה כמו אוטו שעמד שנה בחניה ולא טיפלו בו – הוא החליד, הכל חורק, והבלמים לא עובדים. עדיין נוסע אבל בקושי. כמו האופנים שלי אחרי הרבה נסיעות שהשרשרת מתמלאת באבק ולא משומנת – הכל חורק ואי אפשר לפדל.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
25/04/2018 6:47:07

מצחיק עד כמה קליי אדיש – גם כאשר הוא מנסה להתלהב הוא נכבה אחרי שניה.
האם יש חדש בנוגע לסטף??

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/04/2018 7:04:43

פתאום עלתה בי התחושה שהספרס גונבים את זה (כנגד כל היגיון).

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/04/2018 7:08:02

יש סיכוי עדיין אבל יותר סביר שיהיה שיוט וההפרש ישמר על 10 כל הזמן

שמעון
שמעון
25/04/2018 7:10:08

לא יקרה. יהיה איזה דקות של בריחה וזהו. לא כוחות. יאללה adתרקיד את הדוב המרקד

מלובני
מלובני
25/04/2018 7:11:35

בספק

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 7:11:59

לא יקרה. ייגמר בין 20 ל-30 (תלוי לאן תנוע המטוטלת בגארבג' טיים)

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 7:42:52
הגב ל  זיו פנמה

למרות ש100-88 מצלצל טוב.. 🙂

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 8:07:03
הגב ל  זיו פנמה

טעות ענקית שלי..

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 7:10:36

דוראנט עם 33 מ-35 מהעונשין בסדרה הזאת עד עכשיו

מלובני
מלובני
25/04/2018 7:15:10

גאסול חייב לפרוש

no funny shtuff
no funny shtuff
25/04/2018 7:17:59

הספרס צריכים לעשות טקס מכובד לגאסול, דני גרין וקייל אנדרסון ולתת להם להמשיך לתחנה הבאה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/04/2018 7:21:35
הגב ל  no funny shtuff

קייל אנדרסון שחקן יעיל כשיש יוצרים לידו.
גאסול – מתחרט שהשאירו אותו ולא את הגבוה הגמלוני המצוין (שכחתי את שמו) שעכשיו דופק שלשות באטלנטה.
גרין – שיישאר במערכת בתור קמר"ש הלר"ל. רק שיביאו שוטינג נורמלי במקומו.

no funny shtuff
no funny shtuff
25/04/2018 7:24:02

אנדרסון עם פלייאוף קטסטרופלי. הוא בחור נחמד ויש לו יציאות מעניינות במשחקי עונה רגילה, אבל הספרס צריכים לחסוך במים ולהפסיק להשקות את העציץ.

Smiley
Smiley
25/04/2018 7:43:28

דדמון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/04/2018 7:18:15

יאללה ספרס, התוכנית עד עכשיו עבדה מצוין, זה הזמן לעבור לשלב ב' של התוכנית – בליץ השלשות!
תשאירו אותם המומים!
דני גרין עבודה יפה בחיקוי של חולד מזדקן, אתה יכול לשחרר את הנצרה ולהתחיל לפגוע!

מלובני
מלובני
25/04/2018 7:19:21

דני גרין מחקה את זה כבר שנתיים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/04/2018 7:24:01
הגב ל  מלובני

נכון, אבל הוא חיכה בדיוק לרגע הזה להשיל מעליו את הצגת הקסוקר כדי להמם את ג"ס!
עבודה יפה דני

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 7:24:32

לא מבין את הספסול של פצ'וליה.
לא יודע מה הסיבה לזה וזה לא ממש חשוב.. כרגע הוא יכול היה לתת גוף על אולדרידג' ולהוריד קצת מהכתפיים של לוני, גרין ומגי

ברוך רובין
ברוך רובין
25/04/2018 7:32:33
הגב ל  זיו פנמה

שומרים אותו לחצי הגמר יש לו להוריד את הרגליים של דיוויס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
25/04/2018 8:31:51

🙁

מלובני
מלובני
25/04/2018 7:28:28

שלא יגמר השחקן הזה … מאנו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/04/2018 7:30:49

איזה שריקה מטומטמת. קפצו עליך – אתה אשם

מלובני
מלובני
25/04/2018 7:31:10

טוב העסק נראה גמור

ברוך רובין
ברוך רובין
25/04/2018 7:32:07
הגב ל  מלובני

הקאפקייק חיסל את המשחק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/04/2018 7:33:29

טוב מאוד, להרדים אותם לקראת הרבע הרביעי. שיבואו שאננים. אפילו אני לא חשבתי על זה.

מלובני
מלובני
25/04/2018 7:34:20

חחחח חכה הם נותנים להם לנצח כדי להפתיע אותם בפלייאוף 2021

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/04/2018 7:35:10

התקבלה החלטה של הרגע האחרון ע"י מסינה לחכות עם בליץ השלשות לפתיחת הרבע הרביעי. לא סתם זכה בכינוי "השועל".

רן הנרגן
רן הנרגן
25/04/2018 7:36:03

משחק הגנה מצויין של שתי הקבוצות

מלובני
מלובני
25/04/2018 7:36:55

תומפסון יכול לפספס 3 פעמיים רצוף?מפתיע

מלובני
מלובני
25/04/2018 7:40:31

חחחחח גאבללללל מגייי

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/04/2018 7:51:21

דוראנט כל היום בהילוך ראשון או שני. אבל זה מספיק נגד הספרס המוגבלים האלה

דובי
דובי
25/04/2018 7:58:24

הם לא מוותרים הזקנים האלה

Smiley
Smiley
25/04/2018 7:58:35

הספרס בניסיון אחרון

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/04/2018 8:00:06

איזה קאפקייק יאללה

Smiley
Smiley
25/04/2018 8:02:11

סופר קאפקייק (כזה עם גלימה….)

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/04/2018 8:05:31
הגב ל  Smiley

דוראנט זה נשק יום הדין, בדיוק בשביל זה הביאו אותו

Smiley
Smiley
25/04/2018 8:00:51

אבל בסוף אין מי שיעצור את דוראנט

המשגיח
המשגיח
25/04/2018 8:03:16
הגב ל  Smiley

כן, זה די מרגיז…

עמירם
עמירם
25/04/2018 8:03:02

לא חושב שגולדן סטייט עוברים את ניו אורלינס עם משחק כזה חלש.
רונדו ישמיד אותם לחתיכות בלי סטף.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
25/04/2018 8:33:19
הגב ל  עמירם

בעזרת השם

trusttheprocess
trusttheprocess
25/04/2018 8:03:48

איזה מהלכים יפים של הספרס

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/04/2018 8:04:18

מחצית שניה ענקית של למארקוס

Smiley
Smiley
25/04/2018 8:07:09

נותן סדרה גדולה

דובי
דובי
25/04/2018 8:05:00

לא נגמר לא נגמר לא נגמר….!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
25/04/2018 8:33:42
הגב ל  דובי

נגמר נגמר…

מלובני
מלובני
25/04/2018 8:05:04

במידה ואולדריג נראה ככה אז דיוויס אמור להיות

מלובני
מלובני
25/04/2018 8:06:47
הגב ל  מלובני

אמור להיות באותו כושר מול גולדן

המשגיח
המשגיח
25/04/2018 8:08:43

אוף…

Smiley
Smiley
25/04/2018 8:08:55

יאללה KD!!!

ואיזה איבוד מבאס

Smiley
Smiley
25/04/2018 8:10:15

כאילו ג"ס עושים את המינימום כדי לנצח… וזה מספיק…

צריך סל חשוב… בום!!!דוראנט מהפסק זמן…

no funny shtuff
no funny shtuff
25/04/2018 8:11:33

טוב, לא ויתרו אבל דוראנט זה משהו..
צריך להגיד כל הכבוד לספרס. הקבוצה החלשה בפלייאוף, ללא אף קלע חוץ אמין, מול האלופה. זה מה יש.

Smiley
Smiley
25/04/2018 8:12:38
הגב ל  no funny shtuff

אני דווקא חושב שס"א טובים מממיאמי

Smiley
Smiley
25/04/2018 8:12:01

תודה לך ס"א על מאמץ עיקש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/04/2018 8:12:10

טוב זה היה קרוב.

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 8:13:52

למי שפספס..

הרגע הכי משמעותי ומרגש במשחק היה שנייה לסיום, כשג'ינובילי העיף את הכדור לאוויר, כמו אומר: "תודה על הכל. אהבתי את המשחק".

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/04/2018 8:14:45
הגב ל  זיו פנמה

הוא יחזור לעוד עונה.

זיו פנמה
זיו פנמה
25/04/2018 8:15:58

לא לפי שפת הגוף שלו.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
25/04/2018 8:13:55

אין על דוראנט, והוא והלוחמים לא צריכים את קרי כדי לקחת אליפות.
כמו שלפני הסדרה מול סן אנטוניו היו כאלה שפקפקו בהם, והיום אומרים שסן אנטוניו זקנים ולא בעיה לעבור אותם (בלי לתת קרדיט לדוראנט וללוחמים על סדרה טובה). כך אלו שמפקפקים ביכולת שלהם לעבור את הפליקנס בלי קרי, יגידו אחר כך שזו לא בעיה כי לפליקנס אין בעצם ספסל (או כל סיבה אחרת).
לדעתי תהיה סדרה מעניינת וגולדן סטייט ינצחו בשישה משחקים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25/04/2018 8:14:55

תם הטקס.
היינו טובים מהצפוי. כל הכבוד

etayle
etayle
25/04/2018 8:16:07

נהדר. ביי מאנו, או שלא.

Smiley
Smiley
25/04/2018 8:16:53

ס"א בהחלט לא הרימו ידיים וצריך להוריד בפניהם את הכובע.

בכל זאת, ג"ס טוב משמעותית, במיוחד שלספרס אין תשובה לדוראנט.
ג"ס פשוט הייתה בסדרה הזו על הילוך ראשון-שני וזה הספיק. מתי שהיה צריך נתנו רצף סלים שגמר את הספרס בכל הניצחונות.

כדור הרעם
כדור הרעם
25/04/2018 8:21:37

באסה לא מאמין שלא ראיתי את המשחק.
השינה נפלה עליי כמו טרקטור 70 טון.
מה הפסדתי? הלוחמים שיחקו את המשחק היפה שלהם או ששוב הייתה תחושה שהרעמים היגרו לאוקלנד?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/04/2018 9:17:36

הלוחמים לא משחקים את המשחק היפה שלהם כבר שנתיים . . .

סומסום
סומסום
25/04/2018 8:23:55

הליגה סגורה.. עוד נצחון קליל לאימפרית הרשע של דון שימון.

אני הייתי הראשון להגיד לכם את זה. תורידו ת' כובע ..

ואתה- לך תנקה קקי של כלבים