מעורב הופס ליום שלישי : חמס וזדון במדינת המורמונים / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי : חמס וזדון במדינת המורמונים / מנחם לס

1. יוטה ג'אז הפכה את עורה: מיורמ'ית מורמונית הפכה למה זה פרחחית!

האשם הראשי בהפסד? זה שבתמונה.

הוא עצבן את עצמו, את חברי קבוצתו, והפך משחק פלייאוף חשוב

למאבק אישי בינו לבין ריקי רוביו. אני אוהב אותו

אבל הוא תינוק בהתנהגותו

אפילו מיט רומני, המועמד לנשיאות של פעם,  TAUNTED ממושבו  את ראסל ווסטברוק, שאפילו אותו הוא עצבן!

המשחק הלילה בין יוטה ג'אז ל-OKC הביא את הסוף לקבוצה העדינה, איסטניסטית, מלטפת, ורכרוכית של העבר. מעתה היא GANG, לא פחות מהרעות ביותר של הליגה.

כן, ג'ון סטוקטון היה מה זה מלוכלך עם המרפקים החדים שלו משך קריירה שלמה, וקרל מלון רצה ללכת עם שריריו לתחרות "מיסטר אמריקה".

אבל זה לא היה זה. מי שרצה לנצח בכוח וברוע, לא הייתה יריבה טובה מהג'אז.  במדינת המורמונים אין כנופיות, אין פשע, אין סמים (יש אבל זה אחרת שם; לימדתי סמסטר שלם  ואני מכיר את סולט לייק סיטי לא פחות מאשר את רחובות או ראשון לציון).

היוטה ג'אז של היום היא קבוצה אחרת. שים אותה בברוקלין או בדרום שיקגו, והיא תרגיש בבית. מסתבר שרודי גובר הצרפתי הוא בנזונה רציני מאד; ג'יי קראודר יכול להיות ראש ה-GANG בוואטס, לוס אנג'לס, ודריק פבורס הוא האדם שאתה רוצה כבן לווייה בסמטה חשוכה. היי, אפילו ג'ו אינגלס שפעם חשבתי שהוא מין קליקר אוסטראלי הוכיח את עצמו כעארס אוסטרלי פר אקסלנס (מסתבר שהוא שיחק פוטבול אוסטראלי). וואללה שהווניל הזה הוא בנזונה רציני ביותר. עד עתה לא החשבתי אותו כאפשרות. הערב הוא היה מצויין. מצויין! (אחרי דונובן מיצ'ל, אחד הטובים בג'אז)

ריקי רוביו? הפך כאן למלך. עשה בית ספר הערב לראסל ווסטברוק בבגרותו ובקור רוחו. ממש אהבתי את משחקו. אבל אסור לשכוחו שריקי רוביו הוא אחרי הכל שחקן מוגבל, ובינתיים הוא זוכה מפאשלה אחת אחרי השנייה של ראסל ווסטברוק.

ראסל ווסטברוק הוא בחור אינטיליגנטי עם IQ גבוה (זה בדוק; אני לא סתם מספר ספורים. אוניברסיטאות האייבי ליג היו איתו בקשר, וכן סטנפורד, לפני שבחר ב-UCLA) אבל הוא תינוק. הוא לא בא הערב לנצח את הג'אז. הוא בא ללמד את חברו הטוב (הם חברים כבר כמה שנים!) ריקי שעור. ראית בשפת הגוף ובצורת המשחק שראסל ווסטברוק רוצה רק להשפיל את ריקי, ובתהליך הוא  הרס את עצמו ואת משחקו. הוא החל באמביציה כזאת גדולה שמיד חטף שני פאולים. הם לא היו פאולים-פאולים, אבל הוא התחיל עם כזה HIGH OCTANE  שהמשרוקית של הזיברות כאילו ציפצפה להרגיע אותו. שני פאולים-לא פאולים בשתיים-שוuש הדקות הראשונות ומשחקו של ראסל היה מחוסל. הוא אחד ה-SELF-DESTRUCTING PEOPLE הראשיים שאני מכיר.

הוא ניסה הכל יותר מדי והוא הכשיל את עצמו.

מנגד, ריקי רוביו לקח הכל בקלות, שיחק את משחקו, קלע כמה נקודות, והעיקר ריכז את קבוצתו מצויין ושמר על ראסל מצויין.

ל-OKC ישנו את ביל דונובן כמאמן הוא מחליף שחקנים גרוע ביותר. הקבוצה משחקת ללא שיטה, והוא לא משתמש בכמה שחקני ספסל כניק קוליסון וקייל סניידר – שני פייטרים – שהוא לא משתמש בהם בכלל. קבוצה ללא שיטה, ללא כיוון. פשוט עצוב. כשהעונה תסתיים, הוא חייב ללכת.

ומה יש לומר על  דונובן מיצ'ל שעוד לא אמרתי? הוא היה ה-ROY שלי מאמצע העונה ואילך, אבל לצערי הבחירות נעשו לפני הפלייאוף, והוא יהיה שני לבן סימונס.

אבל אגיד לכם מה:  כל מה ש-OKC צריכה זה לנצח את המשחק הבא בבית (דבר שהיא תעשה על בטוח כי ראסל ווסטברוק לא יהיה כזה גרוע יותר) ואז לנצח את ה-6 ביוטה. זה יביא למשחק 7 בבית, ו-OKC תעלה לשלב הבא.

 

 

Thunder
 
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
C. AnthonyC. AnthonyPF 36 5-18 0-6 1-1 2 4 6 0 1 2 1 2 -18 11
C. BrewerC. BrewerSF 22 1-2 1-2 0-0 0 0 0 0 1 1 0 3 -13 3
P. GeorgeP. GeorgeSF 40 9-21 2-9 12-12 1 5 6 2 2 0 6 3 -15 32
S. AdamsS. AdamsC 35 4-9 0-0 1-2 1 6 7 1 0 2 0 0 -19 9
R. WestbrookR. WestbrookPG 36 7-18 0-3 9-11 4 10 14 3 0 0 5 5 -14 23
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
P. PattersonP. PattersonPF 12 0-1 0-1 0-0 0 4 4 2 0 0 0 1 +1 0
J. GrantJ. GrantSF 18 3-7 0-1 0-0 1 2 3 1 1 1 0 3 -6 6
D. JohnsonD. JohnsonC 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +3 0
R. FeltonR. FeltonPG 15 1-5 0-2 0-2 0 1 1 1 1 0 2 3 -6 2
A. AbrinesA. AbrinesSG 16 3-3 2-2 2-2 0 3 3 0 2 0 0 1 -4 10
T. FergusonT. FergusonSG 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +3 0
J. HuestisJ. HuestisSG 6 0-0 0-0 0-0 0 2 2 0 0 0 0 0 +3 0
N. CollisonN. CollisonPF DNP-COACH'S DECISION
TEAM 33-84 5-26 25-30 9 37 46 10 8 6 14 21 96
39.3% 19.2% 83.3%
Jazz
 
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. FavorsD. FavorsPF 33 6-9 0-0 1-2 1 3 4 0 1 2 0 2 +15 13
J. InglesJ. InglesSF 30 6-12 5-11 3-5 0 3 3 4 1 1 1 2 +15 20
R. GobertR. GobertC 34 7-11 0-0 2-2 4 6 10 1 1 1 2 4 +19 16
R. RubioR. RubioPG 34 4-12 1-6 4-5 1 5 6 8 1 1 4 2 +22 13
D. MitchellD. MitchellSG 39 13-28 3-8 4-5 0 7 7 4 0 1 0 3 +22 33
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. JerebkoJ. JerebkoPF 7 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 2 -2 0
J. CrowderJ. CrowderPF 28 2-10 1-4 1-2 1 6 7 3 3 0 3 3 +9 6
R. O'NealeR. O'NealeSF 20 3-5 2-3 2-2 3 6 9 0 0 1 0 4 +1 10
E. UdohE. UdohC 1 0-0 0-0 0-2 0 0 0 0 0 0 0 0 -3 0
D. ExumD. ExumPG 10 0-3 0-1 2-2 0 2 2 1 0 0 1 1 -7 2
R. NetoR. NetoPG 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -3 0
A. BurksA. BurksSG 1 0-1 0-1 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -3 0
D. StocktonD. StocktonPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 41-91 12-34 19-27 10 39 49 21 7 7 11 23 113
45.1% 35.3% 70.4%
Show Bench
+/- denotes team's net points while the player is on the court

2. הסקורר מס' 1 בליגה החליט שהגיע הזמן TO SCORE וזה היה המשחק!

.

בדקה ה-8:34 של הרבע הראשון ג'יימס הארדן החמיץ את זריקתו ה-35 מ-46 נסיונותיו האחרונים.

כן, ישנם אנשים שעושים סטטיסטיקה כזאת (לא אני. אני רק מעתיק).

השלטים ב'טרגט סנטר' הורמו. בכולם כמעט ללא יוצא מן הכלל היה כתוב "HARDEN SUCKS".

זה היה הרגע שהמזוקן החליט ש'מספיק זה מספיק' והוא החל בהצגה שלו. הצגה שכשהוא במיטבו עוד לא נולד האדם שיכול לעצרו.

כשהרבע השלישי החל, הארדן החליט על שלוש מילים: 1) SCORING …ואז 2) SCORING…ואז 3) SCORING.

הארדן קלע מרחוק, מקרוב, מהאמצע ומהצד. 22 נקודות ברבע ב-7 מ-10. רוב ההתקפות באו ישר מהטופ אוף דה קי, ואני עדיין לא מבין מדוע לא למדו לעצור אותו. את הטריק שלו כולם כבר מכירים, אז איך זה שלא מוצאים תרופה למכה? מצאו תרופה ל-SHINGLES. מצאו תרופה לסיפיליס (נדמה לי פניצילין), ומצאו תרופה לקדחת ים תיכונית (אנאקינרה – אין לי מושג. זה מגוגל). אז לא מוצאים תרופה למזוקן הזה?

 

 ברבע השלישי ראיתי סוף סוף את יוסטון הטובה במיטבה. ראיתי את הסקורר הטוב מכולם בקבוצה הטובה מכולן, ולמינסוטה לא היה רבע צ'אנס. כשהארדן משחק, נוטים לא לשים לב למשחקו המצויין של כריס פול. הוא סיים עם 25 נקודות, ושליטה מחלטת על משחק יוסטון.
פעם נוספת אהבתי את סדריק רוז. איזה הפסד היה לנו כשהוא ניפצע וניפצע וגופו ניכשל. אבל עדיין יש לו את זה, ואחד הדברים המהנים אותי ביותר עד עתה בפלייאוף הזה הוא משחקם של הזקנים שהיו אמורים לתלות  את המכנס והסניקרס ובמקום הם נותנים לנו רגעי כיף והשראה. אני מדבר כמובן על רוז, מאנו ג'ינובלי, ודוויין ווייד.
כשהמשחק התחיל השלטים התעופפו בכל פינה :"WOLVES IN 6". ברבע האחרון המצלמה עשתה משוט באולם. לא ראיתי אף שלט "HARDEN SUCKS" או "WOLVES IN 6" אחד.

איך אומרים החברים שלי מקרית חרושת? "הסדר חזר אל כנו" (אני כבר לא זוכר אם הם אומרים 'חזר אל כנו' או 'חזר על כנו')

3. רול פליירס שהפכו בפלייאוף הזה לכוכבים

היילי או'שנסי מהרינגר בחר שחקנים שהיו – והם עדיין – רול-פליירס שהפכו לכוכבים בפלייאוף הזה עד עתה https://www.theringer.com/nba/2018/4/23/17271820/playoff-surprise-all-stars-nba-first-round

בפלייאוף הזה עד עתה קרו שני דברים מעניינים וראויים לאיזכור: שחקנים 'עתיקים' כמאנו ג'ינובלי, דוויין ווייד, ודריק רוז – שלדעת רבים אבד עליהם הכלח – כאילו השילו שנים מגופם כשהם מפתיעים במשחק תוקפני ויעיל, ומנגד כמה רול-פליירס צעירים הפתיעו אותנו כשהם EXCEEDED EXPECTATIONS במשחק מצויין עבור קבוצותיהם השונות. אלה הם השחקנים שאלא אם כן אתה עכבר NBA עם קבלות, הסיכוי שאתה מכיר אותו יותר מאולי שמו בלבד הוא די קטן. הפלייאוף הזה – עד עתה – העלה אותם לראש הכותרות, ואני גאה להזכיר לכולם שגם אנחנו כאן באתר היללנו אותם.

Jrue Holiday

 

אנחנו המכירים אותו יודעים שהולידיי הוא טוב, אבל מעט מאד מאיתנו האמינו שהוא  "132 מיליון ל-5 שנים טוב".

אחרי שדמרכוס קאזינס נפצע הוא היה השחקן שהפליקנס היתה צריכה שיעלה מדרגה ויקטין את המהלומה של הפציעה. העונה הזאת היתה העונה הראשונה שהוא שיחק כמעט את כולה (בשאר 5 עונותיו הוא היה פצוע לעתים קרובות). בפלייאוף הולידי SKYROCKETED לרמה חדשה. בשלושה מארבעת נצחונות הפליקנס, הולידיי לא היה סתם נוסע במטוס שהוטס ע"י אנטוני דייויס; הוא היה הטייס שישב ליד הגבה ב-COCKPIT!

כשהסידרה נגד פורטלנד החלה, רוב האנליסטים קבעו יתרון ברור בבק-קורט של הבלייזרס עם דמיאן לילארד. ובכן, הולידיי חנק את לילארד בהגנה בזמן שהוא קולע 27.8 נק' בסחידרת ארבעת הנצחונות.

אם היריב הבא יהיה סטפן קרי, יהיה זה דו-קרב חלוני בין פוינט גארדים.

Justise Winslow

אפילו אם ג'סטיס וינסלו לא היה עולה שלוש מדרגות במשחקו, הוא חייב היה להיכנס לרשימת 'המיוחדים' רק בגלל שדרך-מעך את מסיכת הפנים של ג'ואל אמביד! זה לבד שווה כוכב לצד שמו.

כשהסידרה החלה מעט מאד סמכו על בחירת הלוטרי ששכחה – או אף פעם לא ידעה – מה זאת התקפה. בסידרה הזאת גילינו וינסלו חדש. הוא קולע שלשות ב-36.4% עם מומע של 9.3 נק' במיעוט הדקות שהוא משחק.

היו שחשבו שהוא לא שחקן שההיט רוצה. אבל לראות אותו BULLY את בן סימונס, ומתקיף כל סיקסר בסביבה עם עזות ואגרסיביות? זאת בדיוק השטאנצה שפט ריילי אוהב.

Ricky Rubio

תארו לכם את ריקי רוביו OUTPLAYING ראסל ווסטברוק עד שראסל ווסטברוק, השחקן שסרב אפילו להזכיר את חברו הטוב האישי (ריקי וווסטברוק נידבקו מיד והפכו חברים בקשר מתמיד), אמר במסיבת העתונאים  – –

 

Royce Young

@royceyoung

 

(Westbrook on Ricky Rubio getting hot from midrange: "[He got] too comfortable. But I'm gonna shut that s— off next game though. Guarantee that.")

רוביו ניצח את המשחק ה-3 עם קליעותיו. כן, עם SHOOTING – מילה בה 7 אותיות שהיתה העקב אכילס שלו כשחקן מאז הגיע לליגה. בגלל חוסר יעילותו כקלעי מינסוטה החליטה שהיא מעבירה אותו בטרייד, והנה בפלייאוף הראשון שלו (הוא אף פעם לא הצליח להוביל את מינסוטה לפלייאוף כפוינט גארד) הוא עושה זאת ב…SHOOTING!

Thon Maker

כתבתי אתמול שהוא לא נראה בן 21 כפי שכתוב ב-GAME BOX. הסיבה היא שלפי כל הלחישות הוא בן 25 עד 28. אבל אנחנו לא בודקים כאן את תעודות הלידה של שחקנים בגובה 2.15 מ'. אנחנו בודקים את יעילותם. בשני המשחקים ג'ון הנסן שיחק ומייקר שיחק רק דקה. מילווקי הפסידה את שניהם. בשניים הבאים מייקר קיבל דקות ומילווקי ניצחה. כמובן שהשניים הראשונים היו בחוץ ו-3 ו-4 בבית, אבל בכל זאת. הוא חסם בשני המשחקים 10, קלע 5 שלשות (טוטאל 22 נק'), והביא צורת משחק ואווירת משחק שונה לחלוטין לבאקס. יעילותו באה בעיקר בשמירה על ארון ביינס (השוקל 24 ק"ג יותר מהסודני) כש'בן ה-21' הזה הראה RESILIENCY של ביג-מן אמיתי.

Terry Rozier

"SCARY TERRY" – כינוי הכוכב החדש שנולד לירוקים, עשה שמות למילווקי במשחקים 1 ו-2, ועשה שמות לשיטתו של בראד סטיבנס במשחקים 3 ו-4. למה? כי במחברת של בראד סטיבנס פוינט גארד הוא קודם  מ-ח-ל-ק   ורק אח"כ ק-ו-ל-ע, והנה SCARY TERRY קולע כמטורף.

הסידרה אינה 2-2 בלעדיו למרות משחקיהם הנהדרים של אל הורפורד בראשון וג'יילן בראטן בשני.

(עכשיו כולם יודעים מי זה טרי רוזייר…)

Only In Boston@OnlyInBOS

Hi @EBled2, I heard you don't know who Terry Rozier is.

A reminder.

Have a nice day.

 רוזייר קבר 7 שלשות בשני המשחקים הראשונים, קטף 7 קרשים, ועשה 10 טיולים לקו, חילק 11 בונבונים, ותקע 46 חיצים. כמה איבודי כדור? צדקתם!  א-פ-ס.

(במשחקים 3 ו-4 הוא 26% מהפארקט אז בואו ניכתוב זאת קטן-קטן שאיש לא יוכל לקרוא)

*

4. האם ה-NBA – או היפלטות בלתי רצונית ממנה – מעבירה אנשים על דעתם? (יואקים נואה ב-'יום האדמה')

*

*

5. ג'לן רוז עובר במהירות על נקודות חשובות במשחקי שבת וראשון

*

*

6. טופ 10 פלייז מיום ראשון

*

*

7. להנאתכם: תמונות מפורסמות (רבות מהן זוכות פרסי צילום ספורט) ומעלות נשכחות משנים עברו ועד הזמן הזה!

 

*אחת התמונות המפורסמות ביותר בעולם הספורט!

 

*ביל ראסל. אגדה!

*

*הדו קרב האופטימלי – ווילט נגד ראסל

*

*מי זה? כמובן! לארי בירד!

*משחק האליפות!

*

*טוני קוקוץ'

(הנשק הארסי ביותר בתולדות הכדורסל)

THREPEAT!

*

*

 

(קניון מרטין)

*

(אליפות לדאלאס)

(ראשיד וואלאס)

(טים דאנקן)

ג'רי ווסט (וג'ון הבליצ'ק? הוא היה מס' 6) על קרשי הפארקט המפורסמים בעולם

(שני בוגרי UCLA.ביום ההוא בפורטלנד ובלייקרס)

(כשהיה צעיר ויפה, וג'יני באס חשקה בו!)

 

*

(כניסה ללא מעצור!)

(במרכז, נראה לי, אברי ג'ונסון)

(1980. מג'יק -רוקי – קולע 42, קוטף 15, ומחלק 7 – והכל ללא קרים עבדול ג'אבר הפצוע – במשחק הגמר מנצח הסידרה נגד הסיקסרס 4-2)

*

*

(בטוח 'FAKE' של פאו)

(במיוחד לאשך, באהבה. על החתום: THE KING , ועוד נגד גולדן סטייט!)

("אשך, אני צריך TISSUE לדמעות!, מהר!)

("אשך! אשך! אני לא יודע מה לעשות. הדמעות זורמות מעצמן…") וואללה אשך, תראה מה זה איש רגיש ואסטניס

(החסימה שהביאה טבעת!)

*

 

(אני לא בטוח את זה קיירי או לברון, אבל אם זה לברון, אז אני לא מאמין שהיה אחר בגובהו ומשקלו שהתעופף ככה)

*

*

(שני דברים ניצחו את המשחק ה-7: החסימה והשלשה. זוהי השלשה של קיירי)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
199 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
חורחן
חורחן
24/04/2018 8:57:21

מנחם בגללך אני חולה ולא מתפקד…
לפני 3 שנים לא התעניינתי בכלל באן ביי איי ואז גיליתי את האתר שלך והרבה בגללך פשוט התאהבתי בליגה.
אין יום שאני לא פותח אותו עם המעורב שלך ובימים שאתה לא כותב אני מרגיש כאילו משהו חסר לי בבוקר.
אני ממש לא לוקח את זה כמובן מאליו ואני חושב שאתה עושה משהו נדיר.
רק שהשנה הפלייאוף יותר מדי מעניין, אני לא ישן כבר שבועיים, כל לילה יש משחקים אדירים, נהייתי חולה וחלש, מה עושים?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/04/2018 9:07:28
הגב ל  חורחן

1000+

תומר שנאן
24/04/2018 9:14:00
הגב ל  חורחן

אני ממליץ על צפייה בכל המשחקים מהעונה הסדירה בין הפניקס לממפיס, פיניקס לאטלנטה וממפיס לאטלנטה. אם עדיין תרצה לראות כדורסל לאחר המשחקים האלה מבלי שחלף לו שבוע-שבועיים, אתה מקרה אבוד.

amitlahev
amitlahev
24/04/2018 9:26:21

+2000 לכולכם

מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24/04/2018 9:44:36
הגב ל  חורחן

💯+

ודיע
ודיע
24/04/2018 15:32:42
הגב ל  חורחן

200 % בדיוק אותה תחושה..

שמעון
שמעון
24/04/2018 9:07:40

שריקות האוויר על ראסל

https://youtu.be/II5weTUnf3w?t=2m1s

שימו לב ותעצרו בשנייה 4:20 בדיוק, רוביו לא עומד יציב, וראסל לא זורק יד. אין פה עבירת תוקף בחיים!

https://youtu.be/II5weTUnf3w?t=4m17s

תעצרו בשנייה 2:57 בדיוק שום שחקן לא אברינס ולא ראס לא נוגעים ברוביו. ראס אפילו לא נושף עליו או משפשף אותו גג נקי.

https://www.youtube.com/watch?v=II5weTUnf3w

עד רגעים אלו רוביו היה עם 2 נק מהקו ולא תיפקד. עם כל הפרשוניות זה מה שגמר את המשחק.

ראס בא וחיסל אותו עד שהשופטים החליטו אחרות. 4 עבירות לפני המחצית ש-3 מהם לא היו

Ish
Ish
24/04/2018 11:40:55
הגב ל  שמעון

זה היה אחד מהמעברים הכי מהירים (אם לא המהיר ביותר) מאני אף פעם לא מתלונן על שיפוט לבכי על שיפוט שאי פעם נראו בהופס

Ish
Ish
24/04/2018 11:42:06
הגב ל  Ish

נ.ב. תודה שחסכת ממני את הצורך לזכור

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/04/2018 9:07:46

תודה דוק, אין כמוך!

שמעון טבדי
24/04/2018 9:09:11

שריקות האוויר על ראסל

https://youtu.be/II5weTUnf3w?t=2m1s

שימו לב ותעצרו בשנייה 4:20 בדיוק, רוביו לא עומד יציב, וראסל לא זורק יד. אין פה עבירת תוקף בחיים!

https://youtu.be/II5weTUnf3w?t=4m17s

תעצרו בשנייה 2:57 בדיוק שום שחקן לא אברינס ולא ראס לא נוגעים ברוביו. ראס אפילו לא נושף עליו או משפשף אותו גג נקי.

https://www.youtube.com/watch?v=II5weTUnf3w

עד רגעים אלו רוביו היה עם 2 נק מהקו ולא תיפקד. עם כל הפרשוניות זה מה שגמר את המשחק.

ראס בא וחיסל אותו עד שהשופטים החליטו אחרות. 4 עבירות לפני המחצית ש-3 מהם לא היו

אז ראס לא תינוק ולא נעליים, הוא בא כמו שצרילך לבוא ועשה את שלו, שריקות השופטים הביזיוניות לא בשליטתו.

שמעון טבדי
24/04/2018 9:11:13

הלינק השלישי

תעצרו בשנייה 2:57 בדיוק שום שחקן לא אברינס ולא ראס לא נוגעים ברוביו. ראס אפילו לא נושף עליו או משפשף אותו גג נקי.

https://youtu.be/II5weTUnf3w?t=2m54s

MBK
MBK
24/04/2018 9:26:28

לא שכנעת
זה משחק של 17 הפרש
אם היה נגמר 5 ומטה עוד היה אפשר לדבר על שיפוט
17 פאקינג הפרש כולל משחק מזעזע של הווסט אין פה שום עניין שקשור לשיפוט
תעיף מבט באחוזים של הביג 3 ותסביר איך זה קשור לשופטים
אתה לוקח אירוע בודד ממשחק של 48 דקות
אני מבטיח לך שאם אשב על קלטת המשחק אמצא שריקה לטובת יוטה שלא נשרקה ואז מה ?

שמעון
שמעון
24/04/2018 9:33:30
הגב ל  MBK

עד עבירה 3 היה 10 הפרש לאוק. ההוכחה הכי טובה אחכ זה כבר הסיפור המוכר דאין לאוק הגנה ויוטה חוגגים כי ראס לא יכל לשמור עם 4 עבירות.

נתן
נתן
24/04/2018 10:04:15

עברתי על כל הלינקים שנתת, ובכולם בהחלט היה אפשר לשרוק עבירה, אפשר גם להתעלם, אבל בחרו לעשות אחרת. אין כאן קייס למשהו מכוון, ראס פשוט משחק חזק ומשחק לידיים של השופטים. גם בשלישי היה מגע של ראס עם הגוף, בזמן החסימה. זו הכוונה, בכך שהשופטים שומרים על הקלעים, זו מגמה ברורה וידועה בליגה.
לגבי השיפוט, היו גם המון טעויות לטובת אוקייסי, והיתה לי הרגשה שלא רוצים שהם יעופו בסיבוב הראשון.
זה קשה, אבל צריך להתעלם מהטעויות, או ממה שנראה כטעות, כי זו התמקדות לא נכונה.
בכל מקרה, לא השתכנעתי שראס קופח.

דובי
דובי
24/04/2018 9:16:42

שמעון, אם הכיוון שלך הוא שהשופטים אשמים בהפסד אתה מנקה כמה אוקים קצת מהר מדי.
וגם אם לשופטים הייתה השפעה על התוצאה, עדיף בהכנה למשחק חמש לשים דגש על דברים אחרים. כאלה שבאמת יתרמו לאפשרות לנצח.

שמעון
שמעון
24/04/2018 9:20:58
הגב ל  דובי

לשופטים היום יש חלק ענק, ה-3 עבירות האלו החזירו את רוביו לטייל בכיף ולעשות מה בא לו, השפעה מכרעת הייתה לשיפוט.

ברור שיש גם דברים אחרים אבל היום ספציפית למשחק הזה ל-3 שריקות האלו הייתה השפעה סופר מכרעת על המשחק. החלק השני זה כרמלו.

דובי
דובי
24/04/2018 9:31:30
הגב ל  שמעון

ההגנה של ראסל השפיע עליו בהתקפה

שמעון
שמעון
24/04/2018 9:35:38
הגב ל  דובי

הוא כל הסידרה בקריסה מנטלית בהתקפה חא קשור להגנה ועדיין עם הגנה כזאת כל המשחק אוק היו מנצחים ללא קשר להתקפה. ומי מחק הפרש 10 הכי מהר? כרמלו חדרו עליו לליאפ אחכ איירבול מה3 אחכ החטאה ואז אי לקחית ריב בהגנה והופ הלך כל ההפרש. כרמלו היה הגורם השני מעניין האם ראסל זה שמשאיר אותו על המגרש

Smiley
Smiley
24/04/2018 9:22:00

1. ראסל חיסל את עצמו. שיחק לידיים של השופטים עם העבירות שלו. היה לו מזל שהוא לא קיבל את הפאול האחרון בדקות האחרונות.
2. רוביו לא בא לקלוע 40 נקודות למשחק (ואפילו לא 30 או 20). הוא לוקח מה שההגנה נותנת לו. בראש ובראשונה הוא מנהל משחק!!!
רוביו ראה שראסל חם עליו, אין בעיה, ניתן לאחרים את הבמה וניקח את ראסל (מגן) הצידה והוא לא יעזור.
3. קבלת החלטות, זריקות רעות, חוסר מנהיגות, אי יכולת לגרום לחברים לקבוצה להילחם, אי עשיית חברך לרבוצה לטובים יותר (מלבד אדמס). כל אלה באו לידי ביטוי היום אצל ווסטברוק – שום קשר לשופטים.
4. מסכים ששרקו לווסטברוק פאולים שלא היו. לא מה שגרם ל-OKC להיראות ככה.

שמעון – לפעמים אתה מה שנקרא בניווטים בצה"ל ("אונס את השטח" – סליחה על הביטוי הצה"לי לאור המחלוקות שהיו כאן בימים האחרונים). אתה רואה משהו ספציפיולוקח רק נתונים שמתאימים לזה בלי לראות את התמונה הכללית או את הסיבות/גורמים לכך (כפי שאתה נתקע על השופטים ו-2 העבירות).

עדיין, יש לך אחלה טורים שאתה מעלה ואני נהנה מרמת ההתלהבות שלך באתר.

שמעון
שמעון
24/04/2018 9:31:25
הגב ל  Smiley

תסביר לי את המונח של שיחק לידי השופטים? האם שחקן לא אמור לשמור הכי טוב שהוא יכול? בטח שזה השפיע אחרי עבירה 3 ראס לא יכל יותר לתפקד בהגנה ואז התחילה החגיגה של יוטה שרוביו הברומטר ומנהל המשחק חופשי ומאושר ועושה מה בא לו לפני העבירה ה3 היה 10 הפרש לאוק ורוביו היה מחוסל. אתה באמת חושב שלא היה השפעה לזה??? אחכ בלי קשר היה קריסה מנטלית שלו בהתקפה אבל השריקות האלו הרגו את ההגנה של אוק כי כל מהלך חייב עזרה על רוביו שהרבה פעמים אדמס ומלו באו לעזור ונחש מה קרה? לייאפ קליל. בלי העבירות האלו רוביו לא היה מתפקד.

דובי
דובי
24/04/2018 9:34:28
הגב ל  שמעון

ראסל עשה הכל כדי לשמור הכי טוב שהוא יכול. הפרשנות שלו לביטוי הייתה להעלות את האינטנסיביות למקסימום, כמו שהוא עושה בהתקפה. אבל הכללים שונים בצד הזה של המגרש.

נתן
נתן
24/04/2018 10:07:15
הגב ל  שמעון

לשחק לידיים של השופטים, זה לרוץ במהירות שיא ולהעיף באגרסיביות את הכדור מהידיים של שחקן שזורק ג'אמפ, מאחור. זו כמעט תמיד שריקה אוטומטית. הדרך לעשות את זה נכון היא לקפוץ בכיוון שונה מהשחקן כדי להימנע ממגע.

Smiley
Smiley
24/04/2018 10:48:41
הגב ל  שמעון

שמעון, אתה לוקח אירוע בודד (שהוא שנוי במחלוקת) ועושה מזה סיפור, בטח אירוע שהיה בתחילת המשחק ואפשר לקבל דעות שונות לכאן או לכאן.
לפעמים אתה בכלל לא רואה את התמונה הגדולה ומתרכז באירוע בודד ועושה מזה קרנבל. או מחליט שזה מה שהכריע את המשחק (ובבירור לא) כאשר מתעלם לחלוטין מדברים אחרים.

Smiley
Smiley
24/04/2018 10:50:22
הגב ל  שמעון

לרוץ לתוך השחקן ולהיתקע בו כל הזמן זה אגרסיביות יתר והגנה לא חכמה.
ווסטברוק פשוט הכריח את השופטים לשרוק לו עבירות, כאשר בסוף זה בכלל היה נראה שהוא מנסה להיות מורחק או משהו כזה

amitlahev
amitlahev
24/04/2018 9:57:08

צר לי שמעון אבל מה שאתה אומר פשוט לא נכון. אני מבין שאתה אוהד וכיף לראות את זה (הלוואי והייתי מצליח לאהוד קבוצה), אבל צריך להכיר בעובדות. במהלך הראשון על פי החוקים היבשים של המשחק, היה אופנסיב של ווסטברוק. כל הסיפור הזה של "לעמוד יציב" זו המצאה. אפשר לנוע אחורה ולצדדים ולתפוס עמדה חוקית לפני המתקיף. זה מה שהשומרים הגדולים יודעים לעשות עם עבודת רגליים חכמה. ווסטברוק התכופף קדימה ויצא מהמרחב שלו ולכן הוא יוזם את המגע. רוביו ניצל את המצב עד תום ונפל יפה מאוד אחורה. רוב השופטים היו שורקים פה אופנסיב. חלק קטן לא היה שורק בכלל. עבירת מגן אף אחד לא היה שורק.

לגבי עבירת המגן של ווסטברוק: אברינס לא נגע ברוביו. ווסטברוק דפק גג חוקי למהדרין. הבעיה שהגוף שלו יצא מהמרחב האישי שלו ונחת על רוביו עוד לפני שהספרדי נחת לאחר ניסיון הקליעה ולכן ראס הוא האחראי על המגע פה. צריך להסתכל גם על פלג הגוף התחתון של השחקנים ולא רק על הידיים ועל אזור הכדור. שריקה נכונה של השופטים.

אל תשכח שכאוהד אתה זוכר רק את ה"טעויות" (עם או בלי מרכאות. הפעם בחרתי במרכאות כי השריקות כאן היו נכונות) שנגדך ולא את אלה שלטובתך וזה בסדר גמור אבל מכאן ועד להגיד שזה מה שהכריע את המשחק – הדרך עוד ארוכה.
יש כאן פשוט קבוצה מאומנת שהשלם שלה גדול מסכום חלקיה לעומת אוסף כוכבי עבר והווה שהשלם שלהם קטן מסכום חלקיו.

דובי
דובי
24/04/2018 10:00:50
הגב ל  amitlahev

המציג הינו שופט

Ish
Ish
24/04/2018 11:44:18
הגב ל  amitlahev

או תודה, חשבתי שאני אאלץ לרשום את התגובה הזאת

השרת
השרת
24/04/2018 12:59:03
הגב ל  amitlahev

תודה על התשובה האינפורמטיבית והמקצועית..

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 13:04:33
הגב ל  amitlahev

תודה, עמית.
תגובה בהחלט מחכימה. אם אפשר לבקש –
עוד כאלו, הדנות בסוגיות שיפוט שעולת על הפרק.

חי
חי
24/04/2018 13:58:37
הגב ל  גיא הרשע

כל העניין הזה של שיפוט לפעמים מוציא את החשק ..הרי יש בכל משחק מספר גבוה של שריקות גבולית …רק התשובה על זה שזה מתאזן .כל זה נכון במהלך עונה אבל במשחק אחד פליאוף זה יכול לגמור קבוצה .מספיק חמש שריקות גבוליות ונתת לקבוצה היריבה בערך 7 נקודות

amitlahev
amitlahev
24/04/2018 14:12:00
הגב ל  גיא הרשע

בשמחה. ברגע שאתפנה וככל שנתקדם עם הפלייאוף אני מניח ש"פינת השופט" תחזור לעניינים…עוד לפני כן אשתדל לענות לתגובות עם לינקים

no funny shtuff
no funny shtuff
24/04/2018 16:40:00
הגב ל  amitlahev

10+

עידן עופר
עידן עופר
24/04/2018 13:13:01
הגב ל  amitlahev

תגובה מעולה

עידו גילרי
עידו גילרי
24/04/2018 13:18:05
הגב ל  amitlahev

עמית, האם גם ב-FIBA במקרה והשחקן שצריך לזרוק עונשין מורחק הקבוצה השניה רשאית לבחור מי יקלע את זריקות העונשין?

amitlahev
amitlahev
24/04/2018 14:15:33

סעיף 43.2.1 לחוקה:
"…אם הוא (השחקן הזורק) חייב לעזוב את המשחק עקב פציעה, ביצוע חמש (5) עבירות אישיות או פסילתו, ינסה השחקן שיחליף אותו לקלוע את זריקת/ות העונשין. אם אין חליף זמין, ינסה לקלוע את
זריקת/ות העונשין כל חבר קבוצה שימונה לכך על ידי מאמן הקבוצה…"

עידו גילרי
עידו גילרי
24/04/2018 14:19:35
הגב ל  amitlahev

אז בקיצור התשובה היא לא.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/04/2018 10:06:31

שלום, קוראים לי שמעון ואני אף פעם לא מתלונן על השופטים.

john
john
24/04/2018 10:26:36

שמעון היו גם 3 מקרים בהם ווסטברוק היה אמור לקבל טכנית וויתרו לו כולל אחד בו הוא קם ממושבו בספסל כדי לדחוף שחקן (בכל מקרה אחר זו השהייה אוטומאטית ממשחק). השיפוט היה קפדני אבל ממש לא קיפח צד אחד. להזכיר לך את העבירה שווסטברוק קיבל על כך שאדמס נתן לו מכה בראש? לגבי המהלך הראשון שהבאת יש כאלה שלא היו שורקים אבל הדחיפה הייתה עם האגן. כשנעים הצידה או אחורה כל מגע הכי קטן של גוף יכול להפיל אותך. ראית המון משרוקיות שלא שרקו על כזה מגע אז סבבה. המהלך השני היא עבירה ברורה לפי החוקה. אז לברון ואחרים מתחמקים מהשריקה הזאת, זה לא אומר שזאת שריקת אויר. כתוקף כל עוד אתה משתמש ברגליים והיד עם הכדור כדי להשיג יתרון בדרך לסל אז כל מגע של המגן עם הגוף כדי לעצור את התנועה היא עבירה. ברגע שהתוקף דוחף עם יד נגדית\מרפק\כתף כדי לפנות את המגן זה תוקף גם אם לא עמד יציב. במקרים מסויימים ניתן להתווכח שיש ליד הנגדית תפקיד בתנועה\קליעה אך לא כאן

אם לדעתך המומנטום נהרס ועל זה המשחק נפל אז אנחנו נכנסים לעולם הרטרוספקטיבי ואז כולנו חכמים. אבל הג'ז חזרו מפיגורים גדולים וכמו שנראו על הפרקט גם כשווסטברוק אכן שיחק אני מהמר שהתוצאה הייתה פחות או יותר אותו הדבר. ווסברוק סיים עם מינוס 14 כששיחק ב35 דקות. כשלא היה במגרש 13 דקות הת'נדר היו במינוס 3 (חייבים להכליל את השלשלה האחרונה של אברינס שרצה להיות בדאבל פיגרס)

עידו גילרי
עידו גילרי
24/04/2018 10:28:06
הגב ל  john

האמת שבדיוק תהיתי על זה. איך לא שרקו לו טכנית על הכניסה הזו? ישר חטפתי פלאשבק לאמארה ודיאו.

שמעון טבדי
24/04/2018 11:39:09
הגב ל  john

היה כבר עמוק בתוך הגארבג' והשופטים כנראה הבינו מה הם עשו, זה לא רלוונטי הטכניות שלא קיבל המשחק היה גמור ומוכרע והשופטים כנראה ראו במחצית מה הם עשו

john
john
24/04/2018 12:11:48

אשרי המאמין…

Smiley
Smiley
24/04/2018 9:16:39

1. רשמתי שמינסוטה לא בטוח שתצליח לעמוד מול התפוצצות התקפית של יוסטון וזה מה שקרה ברבע השלישי של ה-50 נקודות.
לטימברוולבס לא הייתה הגנה או תשובה.
2. דרק רוז מרים את המניות שלו בסדרה הזו. הוא בהחלט יכול להפוך לרכז מחליף מהספסל. עושה רושם שהוא גם מנסה לשמור. ברגע שיבין שזה כנראה התפקיד שלו להמשך הקריירה (וכמובן ישמור על בריאות) יש לו עוד לפחות 5 שנים לתת.
3. מזל של OKC שהמשחק הבא הוא ביתי (ללא הקהל המורמוני) ואחרי "ההשפלה" שחטפו היום הם יבואו באנרגיות אחרות. מתחיל מ-0:0. אם הם ינצחו את המשחק החמישי אז לדעתי הלחץ יהיה על יוטה לנצח בבית (והם ינצחו).
4. תענוג לראות את יוטה. חיכו שסערת האנרגיות של OKC תחלוף והמשיכו לשחק את המשחק שלהם ברוגע עם הגנה חזקה. ברגע שהזריקות הפנויות התחילו להיכנס,אז הפער כברהיה בלתי מחיק.
5. מישהו רשם אתמול איפשהו (לא זוכר) שכבספי צריך להרוויח מלא אם החוזה של אינגלס. היום האוסטרלי פשוט הוכיח למה הוא ברמה אחת מכספי. שכל אי אפשר ללמד ולאינגלס יש הרבה ממנו. עושה מה שצריך כדי לעזור לקבוצתו לנצח.
6. מה שמבדיל את ווסטברוק מאחרים זה גם מה שהורס אותו. אתלטיות מטורפת בקבלת החלטות של תאונת דרכים. קפריזות שקשה לחיות איתם כל המשחק.
תרגמתי מאמר על ג'ייסון קיד ועל "המהירות" שהוא שיחק. נראה לי ווסטברוק צריך לקרוא את זה.

דובי
דובי
24/04/2018 9:17:29
הגב ל  Smiley

אז אתה אומר שיש מצב שרוז חוזר לניקס?

Smiley
Smiley
24/04/2018 9:23:12
הגב ל  דובי

יש שם הנהלה חדשה, לא? אולי הם יראו משהו שהקודמת לא ראתה… 🙂

דובי
דובי
24/04/2018 9:30:13
הגב ל  Smiley

חדשה, אבל לא חדשה מכדי להיות זאת שבחרה להחזיר את פתטימי בסכום עתק, ומילס היה חלק בלתי נפרד מהצוות שהרכיב את הקבוצה הנוכחית.

MBK
MBK
24/04/2018 9:18:16

מנחם מעורב ענק
לא זוכר שילוב קלאסי של מילים תמונות ווידאו
אתה בטוח שיש מקום לתמונה של שאק גוהר על ריק פוקס ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/04/2018 9:24:02
הגב ל  MBK

הדוק בזקנתו מתעלה אפילו על הפריים שלו

MBK
MBK
24/04/2018 9:27:38

נראה שגם שאק בזקפתו מתעלה על ריק פוקס 😀

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/04/2018 9:37:17
הגב ל  MBK

לא נפתחו לי התמונות מהלפטופ של הגננת, היא שמה עלי השגחת הורים.
אני אפתח אח"כ מהמחשב המטונף שלי 🙂

ברבור שחור
ברבור שחור
24/04/2018 9:24:01

אחלה מעורב מנחם רק אם אפשר את המילים המגונות והקללות עדיף להשאיר בחוץ. יש פה גם ילדים צעירים שקוראים את זה .

חורחן
חורחן
24/04/2018 9:58:28

תשלם אתה מכיסך להחזיק את האתר ואז תוכל לעשות כמה צנזורה שרק תרצה.
תאמין לי ש"הילדים הצעירים" לא קראו כאן שום קללה שלא הכירו כבר.

כדור הרעם
כדור הרעם
24/04/2018 9:26:22

מנחם אני מקווה שסטף קרי יחזור וייתן לך תשובה הולמת לשרשרת התמונות ששמת לנו פה.

אלי
אלי
24/04/2018 9:42:28

חחחחח רוביו (!!!) מנגב עם ראסל את הרצפה בפלייאוף הראשון שלו

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 9:45:44

שמעון, העבירה ה-2 של ראסל היא 100% עבירה. אסור לו להיתקע בשחקן. הוא ניסה ללחוץ אץ רוביו, וביצע עבירה. זהו.

מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24/04/2018 9:47:33

אחלה מעורב מנחם תודה רבה

E.C
E.C
24/04/2018 9:48:38

מעולה מנחם! תודה

נתן
נתן
24/04/2018 9:55:25

כל פעם שאוקייסי הלכו לאדאמס הם קיבלו ממנו נקודות. הוא גם יכל להוציא עבירות מגובר, למה לא לעשות את זה יותר? למה לא ללכת על פיק אנד רול של פול ג'ורג' עם גבוהים, למה לא לנסות ללחוץ על מיטשל עם ווסטברוק?
אה, כי ראס עסוק במצ' אפ עם שחקן נחות ממנו.
יוטה עשו בדיוק ההיפך, שיחקו על החולשות של היריבה, ועל היתרונות שלהם. הסיבה שבמחצית לא היה הפרש גבוה לטובתם היא שהכדורים מהשלשה פשוט לא נכנסו.
הת'אנדר חייבים למצוא מוח, כי הם קבוצה עם יותר כישרון.

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 10:09:36
הגב ל  נתן

אם ראית את המשחק הם ניסו כל הזמן הוא פשוט לא הצליח לתפוס עמדה בכל מקרה מגוחך לומר שווסט לא מחפש את אדאמס המהלך בין ווסט ובין אדאמס זה המהלך הכי נפוץ באוק' ואחד המהלכים שמבוצעים הכי הרבה בליגה
אתה יכול לשנוא את ווסטברוק אבל הוא לא רצח את רבין ןלא אחראי ל11.9.
קצת הגינות

נתן
נתן
24/04/2018 12:09:03
הגב ל  יום אחד

לא מדובר על פיק אנד רול, אלא על איסוליישן של אדאמס. לא קרה הרבה.

נתן
נתן
24/04/2018 12:09:50
הגב ל  נתן

וראס לא אחראי ל 9.11, אבל עוד מעט יהיה אחראי ל 4-1.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/04/2018 9:55:58

שמעון אתה מתעלם גם מהמכה המלוכלכת שהכניס לקראודר, שלא עלתה לו במאום וגרמה לקראודר להרחקה לא מוצדקת.
וזה היה השיא של כמה פעולות מכוערות מצידו כדי לגרום לפרובוקציות כי בכדורסל הוא פשוט קיבל נוקאאוט וזה עוד אחרי היציאה המסריחה שלו במסיבת העיתונאים.

Ish
Ish
24/04/2018 11:49:57

זה עבד ללברון לפני שנתיים

שמעון
שמעון
24/04/2018 17:59:27
הגב ל  Ish

חבל שזה לא עבד לפני שנתיים לאדמס. אגב מה בקשר לעוד 3 משחקים שלברון ניגב עם גרין את הפרקט?

Berch
Berch
24/04/2018 9:58:02

מעורב משובח
מפריעים לי פה לקרוא בעבודה… הם לא מבינים שפלייאוף טיים ????
🙂

בוני
בוני
24/04/2018 10:00:51

תמונות נדירות! קשה להאמין שנזכה לראות עוד קאמבק כזה.

בקשר למצב של אוקלהמה-
זה יותר גרוע מ"החנקות" מצויה, מדובר פה בחוסר יכולת של ראסל להתמודד עם יוטה.

amitlahev
amitlahev
24/04/2018 10:02:35

מעורב פגז!
מנחם זה הג'ינובילי של הופס. כל פעם מפתיע מחדש וכותב בתשוקה גדולה. זכינו. אפילו בגיל הם מתואמים (40 מול 80) ואולי גם בשם – מאנו יכול להיות שם חיבה למנחם 🙂
נותר לי רק לאחל לך:
Shine On Yoy Crazy Diamond

השרת
השרת
24/04/2018 13:04:38
הגב ל  amitlahev

אחרי הרגשנויות של אתמול, אני חייב להגיד שעד כה המגיבים למעורב הזה נצמדים יפה לכדורסל, אני כולי High Hopes שזה ימשיך כך 🙂

דינגו
24/04/2018 14:04:36
הגב ל  השרת

High hoops

amitlahev
amitlahev
24/04/2018 14:16:42
הגב ל  דינגו

גדול

השרת
השרת
24/04/2018 14:36:45
הגב ל  דינגו
amitlahev
amitlahev
24/04/2018 14:06:58
הגב ל  השרת

+100

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
24/04/2018 10:04:19

1) בתמונת החסימה של לברון – הלוח מבהיק מעוצמת הפגיעה ?
2) קיירי לא מצולם כאן בשלשה המנצחת. הקאבס לבשו שחור, והוא זרק יותר מהצד, ולא היה שם קליי כ"כ קרוב.
3) צ'ארלס ברקלי זכה לתמונת יחיד ודוויט הווארד אפילו לא לצללית ברקע ?!

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
24/04/2018 10:14:13

2.1) בכיתוב של קיירי כתוב ש2 דברים ניצחו את האליפות – החסימה והשלשה. לברון אמר שגם העצירה של קוין לאב את קרי בסוף, the shot the block the stop. לא לחינם זכה קוין לאב ל 2 תמונות במאגר רב רושם זה !

נתן
נתן
24/04/2018 12:11:14

צ'ארלס בארקלי לא זכה אפילו לתמונה אחת, אתה קורא לעצמך קווין ג'ונסון?
למה שלא תבדוק מי זה באמת בתמונה.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
24/04/2018 12:22:19
הגב ל  נתן

מצאת מקום חרפתי.

אכן טעות חמורה שלי.

אבל הוא דומה לו.

נתן
נתן
24/04/2018 12:49:38

אכן דומה, נראה לי שגם מנחם התבלבל.

משיח
משיח
24/04/2018 13:21:21
הגב ל  נתן

אני לא מזהה מי זה בתמונה – תגלו

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 13:24:04
הגב ל  נתן

רמז –
שיחק בארץ במשך עונה אחת, אז היה תלמידו (ביותר מדרך אחת…) של ארל וויליאמס.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
24/04/2018 14:51:09
הגב ל  נתן

ריצ'י דומאס

עידו גילרי
עידו גילרי
24/04/2018 10:05:37

מנחם, מאיפה הבאת את זה שווסטברוק ורוביו חברים? מאיפה הם בכלל מכירים?

עידו גילרי
עידו גילרי
24/04/2018 10:31:05

נכנסתי עכשיו למאמר והבנתי. כשהוא מדבר על "חברו הטוב" הוא מתכוון לדוראנט לא לרוביו.

רובין
רובין
24/04/2018 10:06:52

מנחם אני גם אשמח לצמצום הקללות למינימום.
אחלה מעורב! קצת נשלת את קיירי מחלקו באליפות. מלא תמונות לברון בוכה ורק ממש בסוף את השלשה המפורסמת.
ואין אצלי שרשור תמונות NBA היסטוריות בלי ה-זריקה של ריי אלן

ולדי קוגן
24/04/2018 10:12:52

איזה גלריה של תמונות הבאת פה, יש שם כמה לשעות יותר מאוחרות ביום. יוטה קבוצה קשוחה,ממש לא רציתי שניפול עליהם בפלייאוף, העדפתי אפילו ליפול על ג"ס.יאללה עוד קיץ של פירוק והרכבה

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 10:38:04

מנחם,תמונות מדהימות שזורקות אותי היישר לימי הזוהר של כבלים פיראטיים ובקשה של הספורט מהזקן שיושב לפני באוטובוס.

מצטער שאני לא כמוך אבל אין כמעט תקווה שניקח 3 משחקים רצוף.
הסדרה נגמרה הלילה.
ראסל דפק את הקבוצה עם המלחמה האישית מול שחקן שבמקסימום לא יהיה מזה סיפור אם ישפיל אותו אך יהיה סיפור ענק אם וכאשר יושפל
ואכן הוא הושפל ע"י שחקן שלא במעמד שלו ,מה שנקרא:
lose lose situation.

דונובן מאמן שאינו בנוי להוליך קבוצות כוכבים ,הוא מאמן ילדים בקולג' ותו לא.
לא ידע לרסן את השחקנים,לא היה לא ביצים להעלות את כרמלו מהספסל בתור ניסוי כלים לפחות (מדבר על העונה הרגילה) במקום פטרסון שהיה מקבל ביטחון.
הקבוצה פשוט לא מאומנת,אין לה שום שיטה והחילופים שהוא מבצע אינם קשורים למהלך המשחק…קיצר מאמן מרובע חסר כריזמה ללא ביצים שמוצץ כל המשחק סוכריות מנטה.

איך אני יודע שדונובן משקשק מהכוכבים?
אחרי העבירה השניה נראה ראסל מבטל עם תנועת יד לעבר הספסל בצורה מזלזלת בתוספת פרצוף של "סתום סתום ,תמצוץ סוכריה ואל תפנה אלי".

מאמן זיפת חסר מושג
וכוכב עם מנטליות של "אני אנוכי ועצמי"

שמעון טבדי
24/04/2018 11:44:45

הסיכוי היחיד של אוק זה ראסל בא לשחק לבד בלי למסור לאף אחד וזורק 60 זריקות על משחק. כל השאר 0% סיכוי. אבל אין לו את המנטליות של קובי

עידו גילרי
עידו גילרי
24/04/2018 11:46:12

עד לפני שני משחקים לא היה איכפת לו מה חושבים כולם ועכשיו אין לו את המנטליות? (עזוב את זה שזו הדרך הכי טובה שלהם להפסיד בסדרה).

Ish
Ish
24/04/2018 11:53:34

מה פתאום, בפליאוף מי שלוקח יוזמה ומחטיא יותר מנצח

It is known

קלמנטה
קלמנטה
24/04/2018 10:43:16

תענוג של תמונות!!!!!!!!

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 10:47:39

בין הפוסטים הכי טובים שקראתי בימי חיי. (ואני קורא המון)

משה פ
משה פ
24/04/2018 10:51:36

לגבי העבירות של ראסל –
אם זו עבירה, אז לברון צודק לחלוטין בכל הטענות שלו לשופטים בכל הגמרים שהוא שיחק. על לברון עושים עבירות הרבה יותר בוטות והוא לא מקבל שריקות, כי השופטים כנראה לוקחים בחשבון את הגוף השרירי שלו (וגם את צורת משחקו האגרסיבית לא פחות).

הלילה בבירור לא היו כאן עבירות של ראסל. היה בקושי מגע קל של הבגדים, אפילו לא של הגוף, וריקי רוביו ניצל את כל מה שלמד מכדורגל, הספורט המוביל במדינת המוצא שלו. כלומר השתטחות דרמטית על הרצפה והצגות של איי איי איי כואב לי. והשופטים קנו את זה. כמו בכדורגל.

אבל עד כמה זה הוביל להפסד מנטאלי של ווסטברוק ואוקלהומה? אני לא בטוח. אוקלהומה לא שיחקה יותר טוב ממה שהיא משחקת בדרך כלל, ואילו יוטה הראתה משחק מצויין כמו בכל החצי השני של העונה.

ה- fake fouls בכל מקרה לא שינו את תוצאת המשחק לדעתי.

נתן
נתן
24/04/2018 15:27:04
הגב ל  משה פ

קרא למעלה, עמית שופט במקצועו, והתייחס כבר לטענות האלה.

שמעון
שמעון
24/04/2018 17:56:54
הגב ל  נתן

גם אצלי יש שופט במשפחה והוא מסכים איתי שאין עבירות בשום מהלך כאשר התוקף מאד גבולי.

Ish
Ish
24/04/2018 17:14:43
הגב ל  משה פ

זה בסדר, גם לא שורקים לו את העבירות תוקף כמו ששרקו כאן לווסטברוק(בצדק) והוא עושה אותן ברוב הפעמים שהוא חודר לסל

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 17:36:34
הגב ל  Ish
Ish
Ish
24/04/2018 17:59:11
הגב ל  גיא הרשע

אתה באמת רוצה להיכנס לזה?

קוץ' ניק הוא unreliable at best, ושקרן במקרים הגרועים
ורוני נאן הוא בזיון למקצוע השיפוט בכדורסל.
אחרי חצי וידאו הוא לא אמר דבר אחד נכון, והפסקתי לצפות אחרי זה. לברון עשה שלוש דברים שדרשו שריקה נגדו במהלך הראשון שהם הראו ודיברו עליו והם התעלמו מהראשון לגמרי וטען/שיקרו לגבי שני האחרים. אני מתחיל לחשוב שנתן באמת לא יודע מה החוק אומר לגבי הצעד המוסף או שהוא ממש גרוע בלזהות מתי הכדור נאסף על ידי השחקן.

Ish
Ish
24/04/2018 18:00:36
הגב ל  Ish

טען=טעו
נתן=נאן

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 18:08:18
הגב ל  Ish

תסלח לי, אבל בהעדר מקור מוסמך אחר, אני אקח את מילתו של מי שעבודתו הייתה לשפוט ב-NBA.

דרך אגב,
זה לא שאני טוען שלברון לא מבצע עבירות תוקף.
אני פשוט חושב שלהטיל את האחריות עליו זה לא לעניין.
זו ליגה תחרותית, ושחקנים חייבים לנצל כל יתרון יחסי שיש להם.
לברון, הוא מקבל הרבה פחות שריקות לזכותו, יחסית לשחקנים אחרים שמגיעים לצבע. הוא גם מקבל הרבה פחות שריקות לחובתו.

זה לא שונה בכלום מגולדן סטייט.
הם מפיקים את המקסימום מהעובדה שה-NBA כמעט ולא שורקים illegal screens .
הם עושים משהו שקבוצות אחרות לא עושות?
ממש לא. מספיק לצפות במה שמארק גאסול עושה במשך כל הקריירה שלו בשביל לזהות שהם לא המציאו את הגלגל.
מה שהם כן עושים, זה למקסם את היתרון היחסי שלהם, זה הקליעה מבחוץ.

Ish
Ish
24/04/2018 18:23:24
הגב ל  Ish

אתה לוקח בתור מקור מוסמך בן אדם מושחת שהליגה התעוררה בסופו של דבר וזרקה החוצה.

לליגה יש חוקים כתובים. (אתה יודע איפה הם ויודע לקרוא)
לך יש עיניים.
יש מולך וידאו שאתה יכול לצפות בו כמה פעמים שאתה רוצה באיזה מהירות שאתה בוחר.
אתה לא צריך להקשיב לשום "מקור מוסמך" בשביל לצרף את המידע הזה בשביל להבין מה נכון ומה לא.

Ish
Ish
24/04/2018 18:31:52
הגב ל  Ish

מי הטיל את האחריות עליו? מאיפה באה הטענה הזאת ומה זה קשור?

' לברון, הוא מקבל הרבה פחות שריקות לזכותו, יחסית לשחקנים אחרים שמגיעים לצבע. הוא גם מקבל הרבה פחות שריקות לחובתו.'

מצטער לא השוותי ואני לא יודע על בסיס איזה נתונים אתה אומר את זה.

לא יודע מה רצית להגיד על החסימות של הווריירס, אבל הם עושים הרבה פחות עבירות של חסימה נעה ממה שאנשים אוהבים לטעון כשהם באים לבקר אותם, ופחות מהרבה קבוצות אחרות שמשתמשות בחסימות פחות מהן.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 18:41:02
הגב ל  Ish

אותו בסיס נתונים ממנו מגיע המשפט:
"הוא עושה אותן ברוב הפעמים שהוא חודר לסל".

אני הייתי ממבקרי גודלן סטייט, ואז קראתי טיעון שהם רחוקים מלהמציא, להוביל, או להיות היחידים, שמנצלים את המיעוט בשריקות על illegal screens .
בדקתי את עצמי, והגעתי למסקנה שטעיתי בביקורת נגדם.
לטעמי, אתה לא צודק כאשר אתה כותב
"הוא עושה אותן ברוב הפעמים שהוא חודר לסל".

יש לך מקור מוסמך שמראה שנאן מושחת?

Ish
Ish
24/04/2018 19:07:24
הגב ל  Ish

כאילו שאתה לא מכיר את הליגה, מקור מוסמך לא יהיה מוכן לדבר על זה. תעשה 1+1+1 ותחפור קצת על ההיסטוריה שלו ותבין.

'אני הייתי ממבקרי גודלן סטייט, ואז קראתי טיעון שהם רחוקים מלהמציא, להוביל, או להיות היחידים, שמנצלים את המיעוט בשריקות על illegal screens .'

זו סיבה גרועה מאוד להפסיק לבקר אותם. המציאות ששבה הם לא באמת עושים הרבה חסימות לא חוקיות ולא באמת מנצלים פרצה כלשהי בצורה ובכמות שהליגה שורקת לעבירות אלו זה סיבה יותר טובה.

הרבה יותר קל לעקוב אחרי שחקן אחד מאשר על כמה זה, עשרות/מאות שחקנים שמגיעים לצבע? מודה שהמשפט נכתב תוך שימוש בשפה ציורית. (אבל יש לשחקן מספר מוגבל של עבירות במשחק וזה היה מכניס אותו לבעיית עבירות כל משחק אם היו שורקים את העבירות האלו על פי החוקים)

עידו גילרי
עידו גילרי
24/04/2018 19:14:48
הגב ל  Ish

נראה לי שכמו במקרה של הווריורס אתה קצת מגזים. הוא עושה את זה הרבה אבל ממש לא כל כניסה לסל משהו כמו 2-3 למשחק לתחושתי.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 19:16:10
הגב ל  Ish

היות ואין מקור שמצביע שנאן מושחת,
ואחרי שצפיתי שוב בהסבר שלו, אחרי שקראתי מחדש את הכללים,
המסקנה שלי נשארה ללא שינוי.

שכחת את החלק המהותי של מה שכתבתי –
"בדקתי את עצמי, והגעתי למסקנה שטעיתי בביקורת נגדם."

ב-"בדקתי את עצמי", הכוונה היא שהתחלתי להתבונן באותה עין ביקורתית גם על קבוצות אחרות במהלך משחקים,
והמסקנה היא שאין הבדלים מהותיים בין איך ששופטים את גולדן סטייט, לבין איך ששופטים את שאר הליגה, על illegal screens .
(על אחת כמה וכמה מאז שבוגוט כבר לא חלק מהקבוצה).

Ish
Ish
24/04/2018 19:41:04
הגב ל  Ish

אז מבחינתך זה בעיה שהליגה נותנת לשופטים לשרוק לא לפי החוקים שהיא בעצמה קבעה רק אם יש הבדל בין איך שופטים קבוצה אחת ואחרת או שחקנים מסוימים ושחקנים אחרים?

לברון שינה כיוון לתוך דאנלבי עם הכתף במהלך ההוא ולא היה נוצר ביניהם מגע אם לא היה עושה זאת, איך אתה ונאן מסוגלים לדמיין אחרת זה מעבר להבנה שלי. טקסט בוק תוקף.
לברון אוסף את הכדור ומבצע עוד 3 צעדים אחר כך. טקסט בוק צעדים. הדרך היחידה שלא זה אם אתה מצליח לדמיין שהכדור לא אצלו ביד בשליטה עד שהוא עושה את הצעד הראשון מביניהם וזה דורך ראיה מאוד יצירתית בעולם שיש בו כפתור פאוזה.

Ish
Ish
24/04/2018 19:42:18
הגב ל  Ish

דורש

Ish
Ish
24/04/2018 19:45:51
הגב ל  Ish

2-3 למשחק זה קונסיסטנטי עם 'זה היה מכניס אותו לבעיית עבירות כל משחק אם היו שורקים את העבירות האלו על פי החוקים', ולדעתי זה יותר מ2-3 למשחק, (במיוחד בסדרת גמר).

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 20:20:29
הגב ל  Ish

לא.
הייתי שמח אם המשחקים היו נטולי טעויות.
רק שלהבדיל מהלך הרוח הנושב כאן באתר, אני לא חושב שיש "פייבוריטים", או "יד מכוונת".
ביום בו יתחילו להקפיד יותר על illegal screens ,
אין לי ספק שהשחקנים והקבוצות הרלוונטיים, אלו שהמשחק שלהם "נהנה" יותר מהלך הרוח השיפוטי הרווח כיום,
ימצאו את הדרך להתאים את עצמם למציאות החדשה,
בדיוק כמו שאם ישרקו יותר עבירות תוקף למהלכים מסוג שלברון (לפעמים) עושה, הוא יתאקלם בהתאם.

ממש לא 2 – 3 במשחק. הרבה פחות.

לגבי הפרשנות שלך על אותו סרטון –
לטעמי, אתה טועה.

Ish
Ish
24/04/2018 20:32:37
הגב ל  Ish

איפה אמרתי שיש פייבוריטים? אין לי מושג מה שופטים ישרקו לשחקן אחר שיעשה את מה שלברון עושה, וממש לא בלתי סביר שהם יהיו גרועים באותה מידה. בינתיים עוד לא שמתי לב למישהו שהרים את הכפפה.

אני חושב שהבעיה בליגה היא שזה הפוך והליגה מתאימה את עצמה למה שהשחקנים עושים במקום שהם יתאימו את עצמם לחוקים

עם איך שאתה מצליח לפרש את המהלך בסרטון שהבאת זה לא מפתיע שאתה חושב שזה הרבה פחות.
להביא לך תמונה מהסרטון שמראה את זה במפורש או שגם אז תמצא דרךלהתחמק מהמציאות?

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 20:39:38
הגב ל  Ish

"גם אז תמצא דרך להתחמק מהמציאות."

כאשר לא מסכימים אתך, אתה בוחר לשנמך את רמת הדיון –
עניתי לך עניינית, לכל מה שכתבת.
אתה יכול לבחור לא להסכים,
אבל הבחירה לזלזל במי שחושב אחרת, מעקרת את היכולת לדיון אמתי.

לילה טוב.

Ish
Ish
24/04/2018 20:47:14
הגב ל  Ish

https://drive.google.com/file/d/1j1hJuyykq8VUfzJ3LvREmME47Gog0Nqm/view?usp=drivesdk

בבקשה, כאן הכדור אסוף אצל לברון, אתה מוזמן לספור צעדים מנקודה זאת.

בנוגע לשינוי הכיוון שלו ניתן לראות זאת באותה זווית צילום ישר אחרי שהוא דורך על רגל שמאל ורגע לפני שהוא פוגע בדאנליבי, אבל צריך להסתכל על הגוף והרגליים ולא על המגע כדי לשים לב לזה.

Ish
Ish
24/04/2018 20:52:00
הגב ל  Ish

כמה לא מפתיעה התגובה, שבחרת להעלב במקום לומר וואלה כן, תראה לי מה אתה רואה שאני לא.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 21:09:38
הגב ל  Ish

אתה רציני?
הכדור בידיים של לברון ב- 1:55 , ואז הוא עושה בדיוק את 2 הצעדים המותרים.
דווקא זה לא מקרה גבולי,
אבל אתה בוחר
א. לתת תמונה חלקית, כזו שבבירור מראה את לברון לפני שסיים את הכדרור.
סיום הכדרור הוא ב-1:55 , אז רגלו השמאלית של לברון על הפרקט, ומשם יש לו 2 צעדים מותרים.
מתי מסתיים הכדרור?
The dribble ends when the player
Touches the ball simultaneously with both hands
Permits the ball to come to rest while they are in control of it
Touches the ball more than once while dribbling, before it touches the floor

השורה התחתונה –
לא צעדים.
לצד הבחירה שלך לשנמך את הדיון.

הסיכוי שתודה שאתה טועה?
אפסי.
אבל זה לא משנה את המציאות, גם אם אתה בוחר להתעלם ממנה.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 21:12:13
הגב ל  Ish

הצעה לייעול –
תיקח כמה שיעורים מאחיך על תרבות דיון.
להאשים ב-"תמצא דרך להתחמק מהמציאות",
ו-"כמה לא מפתיעה התגובה, שבחרת להיעלב",
זה נמוך.

Ish
Ish
24/04/2018 21:15:49
הגב ל  Ish

הכדור באותו רגע נח ביד שלו – Permits the ball to come to rest while they are in control of it

אם ניקח את האינטרפרטציה שלך כל פעם ששחקן מרים את הכדור על יד אחת וממשיך להניע אותו הלאה אז הוא יכול לקחת כמה צעדים שהוא רוצה

Ish
Ish
24/04/2018 21:21:04
הגב ל  Ish

1) מודה שזה לא היה בסדר, ופגע באיכות הדיון, אבל כל הדיון הזה הרגיש לי כמו נסיון שלך להתחמק ממה שאני לא אומר(ראה לפנות ל"סמכות",ולהגיד לטעמי אתה טועה ללא נימוק זה לא בדיוק ,עניתי לך עניינית,) אז בסוף נשברתי והחראיות יצאה ממני, באמת אני צריך לא לתת לזה לקרות.

2) להעלב ולהתחמק זה לא משנמך את הדיון פחות ממה שאני כתבתי

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 21:28:22
הגב ל  Ish

סבבה.

תסתכל שוב על התמונה שצרפת –
הכדור לא come to rest while they are in control of it
הדריבל הסתיים כאשר לברון אסף את הכדור ב-2 ידיו.

אם הכדור היה מעל היד המכדררת, אז הכדרור היה מסתיים למרות שהכדור לא נאסף ב-2 הידיים.

לכן –
לא צעדים.

Ish
Ish
24/04/2018 21:32:55
הגב ל  Ish

זה או או או גיא לא ו ו ו

אם זה היה ו ו ו אז סל כזה לדוגמה
https://youtu.be/yLFzGeJr9Xs?t=95

היה מותר להתחיל מאיפה שאתה רוצה ולעשות כמה צעדים שאתה רוצה

זה שהוא הביא את היד השניה אל הכדור אחר כך לא משנה את העובדה שהכדור כבר נאסף לפני כן.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 21:38:22
הגב ל  Ish

ברור שזה או או או.
למיטב הבנתי, התנאי שהתקיים הוא
the player Touches the ball simultaneously with both hands

יש לי את הרושם שלא נגיע להסכמה.
לא נורא.

בכל מקרה, אני חייב ללכת להיות הורה, ולאסוף את הבן שלי ממסיבת בר מצווה.
כך שאני חותך.

לילה טוב.

Ish
Ish
24/04/2018 21:39:25
הגב ל  Ish

והכדור מעל היד שלו לפני הצעד, הנה-
https://drive.google.com/file/d/1RUQN13Ke_aCcNsdfcDVIGEZGfX32o0Yl/view?usp=drivesdk

Ghost Rider
Ghost Rider
24/04/2018 11:10:21

מאמין שמאמן טוב באמת וחזק מאוד (עוד יותר חשוב) היה מצליח לשנות משהו אצל ראסל, דונובן הוא מאמן חלש מאוד.

זה בטח ישמע כמו כפירה ועלבון לאנשי הספרס והסלטיקס אבל החיבור בין הכישרון שלו לסמכות והניסיון של פופ או האינטליגנציה של סטיבנס יכול אולי להצליח.

מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24/04/2018 11:14:54
הגב ל  Ghost Rider

פאס

Ghost Rider
Ghost Rider
24/04/2018 11:25:27

לא מופתע…

john
john
24/04/2018 11:11:58

מעורב מצויין! בכוונה נמענתי מכל ויכוחי האתר ודמותו. הסיכון באתר שמעלה אוטומאטית תגובות ללא סינון הוא תמיד גבוה ולכן יש לי שליטה על העיניים שלי ועל מה הם מתעכבות ולמה הילדים שלי חשופים. בפועל לאף אחד מאיתנו אין מושג מי האנשים שמאחורי המקלדת. יכול להיות שיואל הוא המנהל האומנותי של הפילהרמונית ושרבין נותן חצי מארוחת הבוקר שלו להומלסים כל בוקר ואת השאריות לציפורים תוך כדי שהוא מגדל משפחה למופת. המגיב 'חדש פה' אולי רגיש למה שכותבים עליו אבל אולי הוא גם רגיש לסביבה ובן אדם שנותן את כל ליבו לחבריו כשהם במצוקה. האשך אולי עוקצני אך אולי אשכו המיותר והפורה הושתל בשק של אדם שנזקק לכך? ואולי אני נראה ונשמע הגון אבל מחזיק 17 גופות במרתף (הלוואי והיה לי מרתף! ילדים שמשחקים וצועקים בלי ששומעים אותם הוא סוג של גן עדן). הנקודה היא שאין שום סיבה להגיב לגופו של אדם אלא לדבריו. ולרוב לשם אני חותר…

לגבי המעורב אקצר (ביחס אלי כן?)

1. יוטה היא לא הפתעה. ידענו מי היא רק שהרבה אנשים ביטלו כל צעד בדרך. כאילו לנצח את הווריורס ללא קארי ב40 הפרש זה רק סימן לכך שהווריורס 'לא התאמצו'. יש קבוצות שקל להסביר מה היריבה המוכרת עשתה 'לא בסדר' במקום להתעקב על מה המנצחת אשכרה עושה. בודאי יש סיכוי לאוק'. אבל זה נראה רחוק מאוד. אם אוק' יתנו תצוגה סופר משכנעת ויקרעו את הג'ז אולי אפתח אליה מחדש. בילי דונובן הוא לא הבעיה. אוק' לא משחקת את הכדורסל שלו בכלל. איזה מאמן כן מתאים?

2. יוסטון מובילה 3-1 כאשר היא עוד לא גירדה את הפוטנציאל שלה בפלייאוף לשמשך משחק שלם. הם קבוצה מפחידה כי היא גם קבוצת הגנה מפחידה כשהיא רוצה והיא גם השנה יכולה לנצח אותך בכמה דרכים. בין אם הארדן 2\18 או בין אם הוא מתפוצץ פתאום ברבע. הסיכוי לגנוב מהם 4 משחקים בסדרה נשמע כמו משימה קשה מדי כמעט לכל קבוצה בליגה.

3. יפה לראות תרומות של שחקנים מעבר למה שציפו מהם. לי עדיין קשה עם ההגדרה של רול פלייר מכיוון שהיא מזכירה את שנות ה90 כשהכוכבים זרקו בכיף שלהם זריקות איומות בתקווה לקלוע 45% והשאר חטבו עצים ושאבו מים. בעיני רול פלייר הוא שחקן שתוך 5 שניות אתה מסוגל להגדיר במדוייק את התפקיד היחודי שלו בקבוצה. לעיתים אנו קוראים לשחקן שפשוט מקבל פחות דקות או שמשחקו פחות טוב מהכוכב רול פלייר למרות שתפקידו הוא בעצם לעשות הכל רק שהוא עושה את זה פחות טוב מאלו שלפניו או בהשוואה לכוכבי הליגה.

4. או שזה פרסומת למשהו או שהוא על פטריה כלשהיא. אני בכל מקרה מפרגן לו. במאמר ג'יילן רוז keep getting dem checks ג'ואקים!

תודה על כל השאר (במיולד התמונות)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/04/2018 11:22:57
הגב ל  john

ממש לא מסכים עם ההקדמה.
אתה לא מתדיין עם תגובות אלא עם האנשים שכתבו את התגובות.
אין לך מה להתדיין "לגופה של תגובה".
התגובה לא כתבה את עצמה.
והאנשים שכתבו את התגובות הם מה שהם מציגים כאן.
לא מעניין אותי אם האדם בעולם האמיתי הוא פועל זבל או ראש הממשלה.
רק מה שהוא מציג כאן ממגוון תגובותיו לאורך זמן.
כשחדש פה מגיב לעניין ולא מחפש להטריל או ללכלך הוא סבבה.
כשגוסט ריידר מציג גדלות רוח אז גם אם הוא עצבן אותי פה בעבר הוא סבבה.
ולחליפין, כשטרולים כמו רבין וסומסום מציגים את מגוון התנהגויותיהם הבזוי אז הם טרולים שפלים ועלובים וזה היחס שהם ראויים לו.
מצידי שיהיו בחיים האמיתיים מאמא תרזה וגנדי.

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 11:55:44

להטריל?

ללכלך???

john
john
24/04/2018 11:58:27

בא נסכים שלא להסכים. ובא נאמר שדי הסכמת איתי מבלי לשים לב. מצדי שרבין (או איך שהוא לא קורא לעצמו) יגחך על מנחם או עלי או כל אדם אחר ביום א' (לרוב אתעלם אך גם אני הגבתי חזרה כשנכנסו במנחם בשביל ההטרלה נטו) אך ביום ב' כשיכתוב תגובה לעניין או תגובה מצחיקה שאם כל אדם אחר היה כותב היינו מגחכים עליה, אני אנסה להתייחס אליו כאילו הוא מגיב חדש שכתב משהו חדש. לעיתים גם נזרקים לעברם הגדרות של 'חולי נפש', 'דפוקים' וכו' רק על בסיס התבטאויות כאן גם אם הן קיצוניות ומצדיקות תגובה שכנגד. בגלל זה הגבתי כך. וכל השמות שהגדרת כן עוברים תחת הצד הנכון של הגשר לעיתים. אני למשל מאוד רוצה לשמוע מה יש לרבין לומר על דברים שכשורים בכדורסל. מהמעט שהוא שוזר מדי פעם ברור לי שהוא צופה בלא מעט ומכיר הן את משחק המכללות וגם ה-NBA.

המקום הזה בשבילי הוא מפלט לדברים הקשים שאני מתמודד איתם על בסיס יומי וגם בשביל לקשקש NBA שזו ליגה שאני מכור אליה כבר כמעט 3 עשורים. בעולם האמיתי יש מספיק אנשים שמתוייגים ולעולם אינם משתחררים מהתיוג. בעיני אני מעדיף שהופס לא יהיה מקום כזה. כל עוד לא מוגדר במדיוק מה מותר ומה אסור (לדוגמא: קללות זה רע? אז כדאי שכולם יקפידו על שפה כולל הכותבים אם קללות זה בסדר אז אוקיי, אם חפצון גופם של בחורות זה רע… וכו') כמובן שבעלי הסמכות באתר יכולים לעשות מה שבא להם. זה אתר פרטי שמושקעים בו זמן וכסף פרטי. ואלו היו ה5 סנט הפרטיים שלי…

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 12:07:15
הגב ל  john

אני מאוד נהנה לקרוא בהופס,אין מה להסתיר.

אין פה תקנון אתר = תנאים לשמוש = הסכם משפטי בין המשתמש הגולש באתר – לבין האתר ובעליו.

לא יודע להגיד כמה זמן קיים הופס אבל נראה ותיק ,הגיע הזמן קצת לעשות סדר,כמו הכשרות לפני פסח.
חברים זה = א , ב

כולי תקווה שלא אחסם פה שוב…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/04/2018 13:12:00
הגב ל  john

אין בעיה, לא חייבים להסכים עם הכל (ואני מסכים איתך כמעט בכל הדברים שאתה כותב).

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 13:23:05

ואני לא אבל ממש לא מסכים עם אף מילה שכתבת פה…בחודש שלי פה.

מבקש ממך מכל הלב פשוט רד ממני.

בגללך אחסם פה שוב פעם ואז צריך ניתוח מעקפים ואין לי כח לזה.

פשוט מאוד ,לא מגיב לך או לאף אחד אחר שאינו בשרשור שלי.

אה וכן אין אפילו גרם 1 של כבוד

john
john
24/04/2018 13:56:12

הוא הגיב אליי 'חדש פה'.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/04/2018 14:57:50

אם אתה תחסם שוב זה בטח לא יהיה בגללי.
קח על עצמך אחריות, לפי מה שאתה מספר אתה כבר בגיל המתאים.

אייל
אייל
24/04/2018 12:18:21
הגב ל  john

איזה וידוי… אז איפה הגופות?:)

john
john
24/04/2018 12:38:50
הגב ל  אייל

לי יש את כלי העבודה, לאפלטון יש את הסירה… נראה לי אני מתגעגע לדקסטר – מישהו מכיר סדרה טובה ברמה הזאת?

השרת
השרת
24/04/2018 13:12:13
הגב ל  john

אוי דקסטר זה יצירת מופת.

אני נהניתי מחניבל בצורה דומה, הרבה דמיון יש בין הסדרות בו ה״גיבור״ הראשי הוא רוצח סדרתי שמנהל הרבה מונולוגים ודיאלוגים לגבי מוסר פעולותיו. משום מה זה לא תפס ונחתך אחרי 3 עונות. מצד שני גם דקסטר היה ראוי שייפסק אחרי 4-5.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/04/2018 13:14:27
הגב ל  השרת

יותר כמו 1-2.

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 13:37:12
הגב ל  john

ווסטוורלד!

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 13:47:32
הגב ל  דקסטר

בינה מלכותית המהפכה התעשייתית הבא.

מרשים מאוד דקסטר פשוט מרשים.

עונה ראשונה הייתה פצצתית.

התחום הנ"ל פוטנציאלי לכל מי שחושב לצאת לפנסיה מוקדמת.(השקעה)

יניב
יניב
24/04/2018 15:12:53
הגב ל  john

סיפורה של שפחה.עונה ראשונה הייתה מצויינת,עונה 2 מתחילה אוטוטו.
ואם בך להתרפק על העבר אז דברים מוזרים מדהימה(ביחוד למי שגדל בשנות ה-80)

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 16:29:08
הגב ל  יניב

כן ראיתי קצת ועזבתי , לא אוהב את העלילה.

john
john
24/04/2018 18:48:08
הגב ל  יניב

ראיתי מצויין!

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 13:07:43
הגב ל  אייל

למה וידוי ? נכתב פה על ידי עשר פעם מינימום.

גופות ? מה אני דקסטר? תשאל את דקסטר

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 13:36:16

לא הבנתי איך הגיוני שמתגעגעים אלי…

הסדרה משכה יפה מאוד 4 עונות אחרי זה קצת איבדה מעצמה אבל עדיין הייתה ראויה

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 13:44:40
הגב ל  דקסטר

לא אילך אישית אין לי שום מושג מי אתה.

אני לא ביישן ואולי קצת חוצפן.

הייתי רוצה פשוט לקרוא יותר מהפוסטים שלך.

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 13:46:44

חדש פה
הגבתי לג'ון ומשם מה זה התגלגל אליך.
זה קורה מדי פעם

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 13:50:11
הגב ל  דקסטר

טוב סליחה.

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 14:02:47

אין מה לבקש סליחה הכל טוב!

עונה ראשונה אכן יצירת מופת. תסריט מהודק וללא חורים (מאוד קשה בסדרות מסוג זה)

התחילה כבר עונה 2 ראית?

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 14:19:06
הגב ל  דקסטר

עדיין לא , רק פרסומות שזה אוטוטו מתחיל.

Ghost Rider
Ghost Rider
24/04/2018 11:15:05

+ מעורב ותמונות מעולות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/04/2018 11:24:42

תודה רבה על התמונות, אם רק אצלי למחוק מזכרוני את האימג' של לברון הבוכה (היא צולמה לאר שגילה את דלונטה בחדר השינה של אימו?). שחקן כדורסל נהדר, אין מה לומר, אבל אסור לנשים בהריון להיחשף לתמונה הזו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/04/2018 11:24:58

*אצליח*

צביקה
צביקה
24/04/2018 11:33:23

מנחם ההבדל בחוכמה ובהתנהלות של השחקנים והמאמן בין יוטה וOKC הוא עצום, ראו אותו לכל אורך המשחקים עד עכשיו, וקשה לראות איך משהו יכול להפוך את זה. לדעתי גם יוטה יגיעו מוכנים מאוד למשחק הבא, בטוחים מאוד, ויצליחו לסיים את הסדרה, ובמקרה הכי גרוע, אם יפסידו, זה יהיה מאוד צמוד, ואז הם ינצחו במשחק השישי ביוטה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/04/2018 11:34:59
הגב ל  צביקה

מספיק לראות את החבר'ה של יוטה מתראיינים לעומת אלה של אוק' כדי לדעת מה ההבדל.

john
john
24/04/2018 12:00:53

+1

שמעון טבדי
24/04/2018 11:42:44
הגב ל  צביקה

בשביל שאוק ינצחו את הסידרה הם צריכים 3 משחקים בהם ראסל קולע 40-50 נקודות בכולם, זה לא יקרה , אין לו את המנטליות, הוא יחנק גם במשחק הבא כמו לברון ב-2011 יעמוד ויסתכל בטבח.

נתן
נתן
24/04/2018 11:47:39

תגיד עוד כמה פעמים לברון נחנק ב 2011, לא הבנו בפעם הראשונה.
אגב, לא זכור לי שלברון נחנק בסיבוב הראשון, כששומרים עליו גארד אירופי, שחקן שבא מהיורוליג ורוקי.

john
john
24/04/2018 12:10:50

אין שום משמעות לקלוע 40-50 אם האחוז האפקטיבי הוא 50%. יש כזה דבר אפקט קובי אז אם ה50 באו משמירות כפולות ואז ישנם הזדמנויות לקליעות חופשיות והרים של ריבאונד התקפה מכך שההגנה עליך אז… יוטה לא תחליף את צורת ההגנה שלה כל עוד האחוזים שלו נמוכים.

רק דוגמא של אימון הגנתי של יוטה ללא צורך בדאבל טים
https://streamable.com/r9w4e

Carmel
Carmel
24/04/2018 11:34:57

1.יוטה אחד הקבוצות הבודדות בליגה שסכום חלקיה עולה על המרכיבים בנפרד, לגבי גו אינגלס מהעונה הבודדת שלו במכבי היה אפשר להבין שמדובר בווינר ובשחקן קבוצתי שיעשה את הדברים הקטנים בשביל לנצח. לגבי רוביו הוא סוף סוף נותן את מה שציפו ממנו לפני שהגיע ל NBA. מוטב מאורח מאשר אף פעם.

2.הארדן כיום גדול על מינסוטה, אולי בשנה הבאה כאשר טאונס יבין מה חסר לו ויעבוד על כך בקיץ נראה את מיני טובה יותר, ועולה סיבוב, בכל אופן גם לגארנט לקח הרבה זמן עד שהצליח לעבור סיבוב ראשון.

3. האם לא צריך להוסיך לרשימה את גיילון בראון?

4.לגבי התמונות עלו בזכרוני עוד כמה:
מאגיק קולע בייבי סקייהוק בבוסטון גארדן מעל פאריש ומקהייל.
הדוקטור צועד באוויר מאחורי הסל.
מייקל יוצא לסיור אוירי מעביר את הכדור מיד ליד ומסיים בסל לדעתי מהגדולים בסדרת הגמר מול הלייקרס.
מייקל קודח מחום נתמך על ידי פיפן בדרכו לספסל בגמר מול יוטה.
מייקל קובר שלשה נוספת מול פורטלנד
חאכים יוצא לריקוד מול יואינג.
סר גיימס צולל לפרקט.
ריי אלאן קובר בשלשה את הספרס.

נתן
נתן
24/04/2018 12:18:33
הגב ל  Carmel

הי, Carmel, רוצה להכיר לך סימן נפוץ בשפה העברית: '. נמצא בכל מקלדת, מונע ממך להראות עצלן או עילג.

Ljos
Ljos
24/04/2018 21:43:42
הגב ל  נתן

או במילותיו האל מותיות של טום יורק: Comma Puh-lease.

(בהערת צד אגיד ש"עילגות" לא שווה לבורות. וגם שיש משהו בצורה שבה בעידן האינטרנט הומצא סגנון כתיבה נטול פיסוקים שמסמל משהו שאפשר להראות בקלות בדיבור אבל עד כה לא נמצא לו פיתרון בכתב, לא שזה מה שכרמל עשה)

פאקו
24/04/2018 11:35:53

מעורב נפלא

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
24/04/2018 12:00:39

מנחם

3 מילים לי אליך

תודה ועוד פעם תודה ושוב תודה. 🙂

כמה צחקתי שהקטנת את הפונט על האחוזים של טרי המפחיד מ 2 המשחקים האחרונים. כל מילה שכתבת לגביו נכונה. השאלה היא האם הוא יכול להתעלות ולכפר על מה שעשה בשנים האלה במשחק הקרוב??? לפי ידיעות מרכוס סמארט כשיר לשחק מיום שלישי ונשאלת השאלה אם לא מאוחר מדיי והאם הוא יוכל לפתוח במשחק השישי.

Avri
Avri
24/04/2018 14:22:24

לא מסמארט תגיע הישועה…

ילדידסקו
ילדידסקו
24/04/2018 12:02:14

אוהד יוטה אנוכי (הבראקט הוא עדי)

תודה למנחם על המעורבים שבלעדיהם הבוקר שלי אינו אותו בוקר.

שאלה לצופי המשחק מהבוקר , יוטה אוקייסי
היתה עבירה טכנית כפולה לגובר ופלטון במחצית השניה,
ארוע שהיה נראה כמו מכה של פלטון לאשכיו של גובר ביד שמאל (עניין שלא ניתן היה לראות בהילוך החוזר היחיד שהיה (הזווית לא היתה טובה)), אבל ניתן היה להסיק והאחיזה באשך של הצרפתי ..

מה שלא הבנתי זה למה היה דאבל טקניקל, מה גובר עשה ?

john
john
24/04/2018 12:36:00
הגב ל  ילדידסקו

אשכיו תקפו את ידו של פלטון בצורה לא ספורטיבית… תכלס אין לנו אף פעם ידע איזה מילים הוא סינן (אולי לשופט) או לשחקן אחר בדרך. אשכיו של גובר כנראה היו כה אגרסיביות שהם הקימו את ראס מהספסל בצורה לא חוקית (טכנית והרחקה למשחק על פי החוקה) כדי לתקוף את גובר פיזית ולהחליף מילים. אולי הוא חשיו שאשכיו עשו פלופ במהלך…

בכל מקרה אחלה תגובה של אוהד יוטה. לא מכיר כאן הרבה כאלה באתר.
למרות שבבראקט בחרת OKC 🙁

ילדיסקו
ילדיסקו
24/04/2018 15:17:22
הגב ל  john

Jhon
שלילי,
בבראקט שלי יוטה עולה סימן קריאה
😃

john
john
24/04/2018 18:50:52
הגב ל  ילדיסקו

אז אתה לא העדי היחיד… ראיתי 2 ושניהם שמו OKC …

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/04/2018 13:11:08
הגב ל  ילדידסקו

שופטים מתוכנתים ופחדנים (גילוי נאות – הכותב הוא אשך ומומחה בתחום)

john
john
24/04/2018 13:58:45

🙂

מלובני
מלובני
24/04/2018 12:25:02

תודה רבה מנחם על המעורב וכל השעות שאתה משקיע .

הדראפט השנה אחד מהמפחידים שהיו אי פעם , הרבה סקאוטרים צריכים לקבל בונוס מהקבוצות שלהם.

הפלייאוף פשוט תענוג לראות את מיטשל /אולידפו פשוט מדהים ,מקווה שיוטה תגנוב 2 משחקים ככה לגולדן ומיטשל יקבל זמן איכותי מול קבוצה היסטורית , יוטה צריכה חיזוק קטן ( גורדון היווארד היה יכול להיות סבבה שם אה ?) והיא לגמרי מעומדת לגיטמית לאליפות בשנים הבאות עם סגל שברובו צעיר

רודי (25)
מיטשל(21)
ופייברוס ורוביו 26-27 , ללא ספק שלד איכותי.

הייט אשברי
הייט אשברי
24/04/2018 12:32:23
הגב ל  מלובני

יוטה לא יכולה לגנוב בסיבוב הבא לגולדן כלום . רק לגנוב לטילים .

john
john
24/04/2018 12:37:12

אם או בלי סטף… קר אומר שסטף אפילו לא קרוב ואין תאריך חזרה

מלובני
מלובני
24/04/2018 12:53:35

התבלבלתי עם יוסטון וגולדן , סורי 🙂

שושי רום
שושי רום
24/04/2018 12:26:30

ביחס לתמונות,המזכירות נשכחות:
גון הבליצק לבש את החולצה מספר 17.
הסלטיקס במאבק על הכדור עם גרי ה"לוגו" ווסט,מספר 20,
הוא הרכז הנפלא לארי זיגפריד, שותף ל-5 אליפויות של בוסטון בסוף שנות השישים.

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 14:03:51

מבקש דעה מהכותבים והמגיבים בהופס,שאלה שמטרידה את מנוחתי מזה כשבועיים :

השאלה : האם לברון הוא הגדול בכל הזמנים ,כמכלול.

מר מידן בורוכוב,אשמח להסבר מעמיק טיפה יותר מאתמול.

זה מעניין אותי ברמות על הרבה יותר מליין כזה או אחר.

תודה,ספסיבה

דינגו
24/04/2018 14:11:33

יש פה כתבות שלמות באתר על השאלה הזו…

השרת
השרת
24/04/2018 14:40:09
הגב ל  דינגו

זה הטרלה פר אקלנס מה שהוא מנסה לעשות..

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 16:25:01
הגב ל  השרת

אוהב מאוד את הכינוי שלך. (וגם את מה שאתה כותב)

אמא שלי הייתה משרתת בעיריית קרית – אתא (ופרנסה אותנו בכבוד)

למה אתה חושב שזו הטרלה?

נאמר פה כבר אין ספור פעמים אני לא מבין כדורסל (רק מה שמסביב לכדורסל)

אז גם שאני שואל שאלה ומבקש תשובה ראויה זו הטרלה?

השרת
השרת
24/04/2018 16:54:35

השאלה : האם לברון הוא הגדול בכל הזמנים ,כמכלול.

הרושם שקיבלתי שמי ששואל שאלה כזו סתם מנסה לעורר פרובוקציה מכיוון שכמו שדינגו כתב לך נכתבו בנושא הזה כאן כבר אינסוף מילים, והוא נטחן עד דק מכל כיוון, ע״י אוהדי לברון וע״י שונאי לברון.

אם אתה באמת רוצה להראות שאתה לא מטריל, פשוט תפתח בשיחה חדשה על כדורסל נטו, ועל נושא חדש או לפחות נושא פחות לעוס ומעורר מהומות כמו השאלה ששאלת.

הבנה בכדורסל היא לא בינארית. כולנו מבינים פחות או יותר ושמחים לדבר על כך, אם גם אתה נהנה לדבר על כדורסל על אף רמת ההבנה שלך (שׁאינני יכול להעיד עליה) אז מצויין. אם לא מעניין אותך לדבר כדורסל אז יש עוד המון מרחבים וירטואליים אחרים שתוכל לספק שם את ייצרך.

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 16:36:39
הגב ל  דינגו

דינגו היקר יש ספרים בכמות של מליונים אז נקרא את כולם?

יש מי שקרא ועונה במשפט או 2 והבנתי עוד דבר או 2

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 17:09:20

השרת תודה.

"לא הקפדן מלמד ולא הביישן למד"

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
24/04/2018 14:29:08

ג'ורדן הוא באך,
בירד הוא בטהובן,
מג'יק הוא מוצארט,
לברון הוא צ'ייקובסקי,
צ'מברליין הוא היידן,
ראסל הוא ויואלדי,
רודמן הוא דביוסי,
קנדריק פרקינס הוא רינגו סטאר.

עכשיו – את מי אתה הכי אוהב ?

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
24/04/2018 16:19:37

הכי אוהב

שותא רוסתוולי.

עוטה עור הנמר (הטיגריס)

נכתב במאה ה – 12 (הנ"ל גלה מגרוזיה ,למנזר המצלבה בירושלים)

אם תוכל להשיג את הספר ולקרוא גם אתה תהנה

חדש פה
חדש פה
24/04/2018 20:33:01

חדש פה = זה חדש פה
לברון לא הגדול ביותר
מייקל ירדן הוא הגדול ביותר
באת על סיפוקך ?

חתוליו
חתוליו
24/04/2018 14:59:34

התשובה היא חד משמעית כן

חתוליו
חתוליו
24/04/2018 15:04:00
הגב ל  חתוליו

אני לא אוהב בלברון הרבה דברים אבל האהבה שלי היא לא פרמטר לעז. נתונים מפלצתיים עונה אחר עונה אחר עונה- כן

דדי
דדי
24/04/2018 14:49:30

מעניין איך קאזינס מרגיש לגבי ההצלחה של הפליקנס.
במקרה הטוב זה עלה לו הרבה מאד כסף.
במקרה הרע, זה עלה לו במקום בקבוצה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/04/2018 15:01:18
הגב ל  דדי

הוא מחובר מהספסל אז כנראה ישאירו אותו וינסו להאמין ש"יהיה בסדר", ושהוא החוליה החסרה ללכת עד הסוף.

צביקה
צביקה
24/04/2018 16:00:10
הגב ל  דדי

תשמע, אני מאמין בבוגי ובשניידר. אם הוא נשאר ומצליחים לשמור על הסגל, בשנה הבאה זאת קבוצה לאליפות בלי שום שינוי.

דדי
דדי
24/04/2018 19:06:55
הגב ל  דדי

אני הייתי משאיר אותו רק במחיר מאד אטרקטיבי. תכלס, נוטה לשחרר אותו. אם אפשר להשיג איזו בחירה נמוכה בסיין אנד טרייד – אני לוקח בלי לחשוב פעמיים.

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 14:53:31

תודה לכולם. קראתי הכל אבל הפעם לא אגיב מחוסר זמן

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
24/04/2018 16:46:59

מנחם תודה רבה על המעורב.

נהיית יותר אופטימי משמעון אם אתה מאמין שאוק' כמו שהיא נראית, ועוד לנוכח העובדה שלפני שנתיים שמטה יתרון 3-1 , יכולה היום בתסריט כלשהו לצאת מפיגור 3-1.

לא האמנתי שיוטה ייקחו את הסדרה הזאת אבל סניידר עושה כאן בית ספר לבילי ומנצח על התזמורת הזאת ללא דופי.

etayle
etayle
24/04/2018 18:57:08

נהדר, תודה רבה.

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
24/04/2018 19:13:21

דוקטור , רשמת נכון על דרק רוז.
אבדה גדולה מאוד לכל חובבי הכדורסל .
טרגדיה ספורטיבית שקטעה קריירה של שחקן יוצא דופן.
נדיר.
ההפסד כולו שלנו .
עצוב מאוד

no funny shtuff
no funny shtuff
24/04/2018 19:30:20

מעורב מדהים.
לגמרי "פלייאוף מנחם".

משיח
משיח
24/04/2018 21:22:18

תודה גיא וקווין על התשובה
ריצי פאקינג דומאס איזה זיכרונות ילדות
ראיתי עכשיו כתבה ישנה עליו בתחרות הטבעות בארץ כנראה באולסטאר ישראלי של 1991 איזה זרים היו אז בארץ לא יאומן דונאלד רויאל ולבן מרסר שופטים קרל נברסון ודומאס בתחרות הטבעות..
הייתה ליגה טובה ישראלים טובים ואת הרשע האולטימטיבי.. היו זמנים בא"י

MJ234523
MJ234523
24/04/2018 23:34:32

מנחם, אתה כמו יין והכתיבה שלך הוא כמו וויסקי.

ההגדרות המליציות שלך על שחקני הג'אז גורמים לי לקרוא את המעורב ללא סיגריה מרוב צחוק ושיעול עמוק……

Benjo
Benjo
25/04/2018 0:00:39

דוקטור מנחם לס. בעמוד אחד זרקת אותי עם התמונות האלה לכל ההיסטוריה של הליגה הזאת. ריגשת.
כדי ש okc ינצחו את הסדרה הם צריכים שלושה נצחונות רצופים וזה לא בשמים ואפילו קטן עליהם. הבעיה אבל שכדי שזה יקרה יוטה צריכה להפסיד שלושה משחקים רצופים ואת זה קצת יותר קשה לדמיין.
תודה מנחם

שייקה
שייקה
25/04/2018 0:08:53

מצוין.

ראיתי את המשחקים רק עכשיו, מאוד נהניתי מיוטה אוקלהומה, מיטשל באמת אדיר.

מנחם, שתי הערות קטנות:

– התמונה של קיירי זו ממש לא השלשה ממשחק 7. אם תשים לב, הם לבשו חולצות שחורות במשחק ההוא ולא לבנות. לא סגור על איזו זריקה זו.

– ״היילי או'שנסי מהרינגר בחר״ – התכוונת בחרה. היילי זו אישה, והיא ממש אחלה, ממליץ לך לשמוע אותה לפעמים בפודקאסט היומי של הרינגר nba. יש לה זווית מעניינת על כל מיני דברים, למרות שאני לא תמיד מסכים איתה.

תודה על ההשקעה הבלתי נגמרת!

סגירת תפריט
199
0
נשמח לתגובה שלך.x