מעורב הופס ליום שני: חוויות ממשחקי אתמול (ועוד) / מנחם לס

אף פעם, בכל תולדות ה-NBA (ואני עד ראייה מ-1961) לא היתה סידרת פלייאוף סיבוב ראשון מהממת, מעניינת, ומרתקת כמו זאת המתחוללת לנגד עינינו.

לכל סידרה סיפור משלה, אפילו לסידרת ה-0-4 של הפליקנס נגד פורטלנד, כפי שתקראו עוד מעט. אין שעמום מתחילה ועד סוף. לכל משחק הסיפור שלו וכמובן שאין אפשרות לדסקס את הכל. אז אני מוצא כל יום משחק או שחקן או נושא לדיון.

1. הפעם ללברון היתה עזרה

 

לראשונה בסידרה הזאת לברון לא היה צריך לעשות הכל לבדו.

את שלו הוא עשה: 32 נק', 13 ריב', ו-7 אסיסטים ב-46 דקות משחק. זהו המשחק ה-100 שלו בפלייאוף שהוא מעל 30, שני אחרי מייקל עם 109.

אבל הפעם היה זה קייל קורבר שהופיע לחיים עם בראז' של שלשות שנראה הרבה יותר מדהים מאשר היה באמת – 4 מ-9 זה טוב אך לא מדהים. העניין הוא שהשלשות האחרונות באו ברצף, אחת אחרי השנייה (אחרי שהוא החמיץ את 4 הראשונות), וזה גם קרה בסוף המשחק כשהקאבס היתה חייבת לשלשות שלו כדי להישאר עם הפייסרס.

המשחק הזה דמה מאד לשלישי: הקאבס יוצרת יתרון. הפייסרס מוחקת אותו ועולה ליתרון משלה. רק הסוף היה אחר ואני יודע בדיוק למה הוא היה אחר: כי הפעם ויקטור אולדיפו הרס לפייסרס כל סיכוי לנצח.

ב-7-8 הדקות האחרונות הוא עמד עם הכדור,עמד ועמד, ואז עוד עמד, ואז זרק לשלוש כדור שאפילו לא היה קרוב. בוגדנוביץ' עומד בכנף וזועק לכדור שלא בא. בוגדנוביץ' לא היה במיטבו כי הקאבס סגרו אותו חזק, אבל הוא בכ"ז היה 4 מ-13. זה הרבה יותר טוב מה-5 מ-20 של אולדיפו.

המאמן מקמילן עומד ומסתכל, ורואה את אולדיפו בדיוק כמוני, אבל כשאני זועק "הניע כדור! הניע כדור!" רק גייל שומעת אותי ולא מבינה כי אני זועק בעברית. והוא, מקמילן? לא זועק, לא צועק, לא אומר דבר. פיו מלא מים.

וככה הפייסרס הפסידו משחק שהיו יכולים לנצח עם 6 שחקנים בדאבל-פיגרס, עם דוטנטס סבוניס שהיה פשוט נפלא עם 19 ב-9 מ-12.

אז לסכם את הרגשתי? ויקטור אולדיפו שנתן כזה משחק אלוהי במשחק ה-2 התחיל לחשוב שהוא התשובה של הפייסרס לנצחון בפלייאוף הזה. הוא שוטינג גארד ושוטינג גארד חייב לזרוק. אבל כדורסל הוא משחק בו הכדור צריך לנוע ואז האדם החופשי זורק. זה יכול להיות הוא, אבל זה יכול גם להיות בוגדנוביץ', טרנר,יאנג, ג'וזף, סטפנסון – למי שישנה יד חמה. הוא עמד ועמד עד שחשב שמצא פירצה – שלא היתה – וכך חירב את המשחק. הוא נתן את המשחק ה-2 כמתנה לקבוצתו, ואז לקח אותו ממנה במשחק הרביעי. אולדיפו נתן ואולדיפו לקח. AS SIMPLE AS THAT!

Cavaliers
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. JamesSF 46 12-22 0-5 8-9 2 11 13 7 0 2 1 3 +3 32
K. LoveC 29 2-10 0-3 1-2 5 6 11 1 2 1 2 3 +3 5
J. CalderonPG 19 2-4 1-2 0-0 0 2 2 2 0 0 1 2 -1 5
K. KorverSG 26 4-9 4-9 6-7 0 3 3 1 0 2 0 1 +5 18
J. SmithSG 35 4-12 4-10 0-0 0 5 5 0 0 0 1 3 +2 12
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 15 2-4 0-0 2-2 1 2 3 0 2 1 1 0 -2 6
J. GreenSF 24 3-5 1-2 1-2 0 4 4 4 0 1 1 1 +7 8
T. ThompsonC 7 0-1 0-0 0-0 0 1 1 1 0 0 1 1 +7 0
J. ClarksonPG 22 5-9 2-3 0-0 0 2 2 1 0 0 1 2 -2 12
R. HoodSG 14 1-2 0-0 4-4 0 0 0 0 0 0 1 2 -2 6
A. ZizicPF DNP-COACH'S DECISION
C. OsmanSF DNP-COACH'S DECISION
K. PerkinsC DNP-COACH'S DECISION
TEAM 35-78 12-34 22-26 8 36 44 17 4 7 10 18 104
44.9% 35.3% 84.6%
Pacers
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. YoungPF 39 5-12 1-2 1-4 4 12 16 1 2 2 0 3 -6 12
B. BogdanovicSF 34 4-13 2-8 0-0 0 6 6 2 0 0 1 3 -2 10
M. TurnerC 23 7-9 3-4 0-0 1 2 3 0 1 0 1 4 -4 17
D. CollisonPG 32 5-14 1-5 1-1 0 5 5 8 1 0 0 1 +5 12
V. OladipoSG 41 5-20 3-8 4-5 1 5 6 5 0 2 3 1 +0 17
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. BookerPF 7 0-0 0-0 2-2 1 1 2 0 0 0 0 0 -4 2
D. SabonisC 25 9-12 1-1 0-1 3 3 6 0 0 0 2 1 +0 19
C. JosephPG 16 0-2 0-1 0-0 1 1 2 3 1 0 0 2 -9 0
L. StephensonSG 23 5-11 1-4 0-0 1 1 2 6 1 1 1 4 +0 11
T.J. LeafPF DNP-COACH'S DECISION
A. JeffersonC DNP-COACH'S DECISION
J. YoungPG DNP-COACH'S DECISION
G. Robinson IIISG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 40-93 12-33 8-13 12 36 48 25 6 5 8 19 100
43.0% 36.4% 61.5

2. "הוא הסיבה שהסידרה התהפכה" (הגריק פריק על תון מייקר)

 

למרות ש-Giannis Antetokounmpo קלע את סל הנצחון, והיה השחקן הפעיל ביותר בין שחקני מילווקי, הוא טען מיד בסוף המשחק שהשחקן שלמעשה עשה את ההבדל היה תון מייקר.
למייקר בן ה-21 היה משחק של 8 נק', והעיקר 5 חסימות, שהאחרונה בהן באמת הביאה לניצחון. אורכו, ויכולתו לפתוח ולהרחיב את המשחק עושים את ההבדל.
במשחק השלישי היו לו 14 נקודות ועוד 5 חסימות.
אני לא הייתי הולך כל כך רחוק עד לכנותו כוכב המשחק, אבל אין ספק שמגיע לו קרדיט רב על שני הניצחונות האחרונים. אולי הנבואה שאחד מאגדות ה-NBA ניבא עליו אינה כה מוזרה אחרי הכל (one retired NBA legend made about Mak)*

 אין שאלה שהרול פליירס של מילווקי היו חשובים ביותר היום, ובמיוחד מייקר ופארקר.

*

*

ג'יילן בראון ןג'ייסון טאטום כמעט החזירו את הסלטיקס מ-20 הפרש דפיציט אך ההגנה של מילווקי – ובעיקר מייקר וג'ברי פרקר, וה-PEST מת'יו דבלדובה, עצרו אותם בזמן.

אבל מה שברור הוא שעם שני הצעירים האלה עתיד הסלטיקס מובטח. שניהם יהיו אול-סטארים לשנים רבות, והם מוכיחים את עצמם כשחקנים שעליהם בוסטון יכולה לבנות את עתידה. ג'יילן בראון סיים משחק ענק של 34 נק' ב-13 מ-24 (5 מ-8 מה-3) ועוד 8 ריבאונדים. (טאטום 7 מ-16 ל-21)  אולי הדבר הטוב היחיד שקרה עם פציעתו של קיירי אירוינג היתה הפריחה המטאורית של הסופר-סטאר העתידי הזה. איזה שחקן נהדר!

אחד מגורמי הנצחון היה ג'בארי פרקר. אתם זוכרים שהוא ביקש – ד-ר-ש  יותר דקות משחק? הוא קיבל דקות במשחק השלישי, והפעם, במשחק הרביעי, הוא כבר קיבל 25 דקות, בהן קלע 16 ב-5 מ-10 (עם 7 ריב'!), אבל העיקר הוא גופו הגדול המסיבי המשמש עוגן הגנתי, והיום חסם שלוש וגנב שתיים, ועשה ציון של 8 לפחות בפנקסי במשחק הזה.

גורם חשוב לניצחון שאני כמעט בטוח שאיש לא ידבר עליו היה הקרצייה הזאת ששמה מת'יו דלבדובה. הוא-הוא היה אחד הגורמים העיקריים להפרש הגדול שמילווקי בנתה בתוהו ובוהו והמערבולת הבלתי פוסקת שהוא גרם בשורות בוסטון, גם בהגנה וגם בהתקפה. ב-17 דקות בלבד השחקנים שהיו איתו עשו +12 מצויין. הוא קלע רק 4 נקודות אך איתו זה לא נקודות או אסיסטים. זה הטירוף במשחקו שמבלבל לחלוטין את הקבוצה היריבה. הוא השחקן שכולם צוחקים עליו, אבל הוא השחקן ששווה הרבה הרבה יותר מאשר חושבים.

מייקר? לא האמנתי כשהעיז להטיל 2 כדורים מעבר לקשת ושניהם נכנסו. אך תפקידו הוא לשמור על הטבעת, והוא עושה זאת טוב כמו הטובים ביותר בליגה. לי קשה להאמין שהוא בן 21. הוא לא משחק כבן 21 ואין לו מבע של בן 21. כיצד מאמנו לא השתמש בו בשני המשחקים הראשונים הוא דבר מעל בינתי.

אני חייב לדבר על נושא אחר שתמיד מטריד אותי: אני יודע שבראד סטיבנס הוא מאמן המוערך מאד בין הגולשים. אני בטוח שהוא אינטיליגנטי מאד (MBA שחברות השקעות בוול סטריט רדפו אחריו) והוא יודע את ה-X וה-O על בוריין. אבל כשאני רואה מאמן מסתובב על הקווים כשקבוצתו מפגרת ב-15 ואח"ב ב-18, עם ידיים בכיסים עם מבע של הליכה בטיילת ביום אביב נפלא, משהו לא מסתדר לי בראש.

3. היום כבר לא משחקים על כבוד. אבל אל תגיד זאת לג'ינובלי או לספארס

יותר מדי רכב על המשחק הזה בסן אנטוניו. אמנם מדובר על מולטי מיליונרים, אבל ערכים כמו כבוד, גאווה, ותודה כנראה עדיין קיימים בלב ספורטאים אמיתיים, אפילו שהם היום מולטי-מיליונרים גדולים.

הם לא תמיד היו מולטימיליונרים. הם גדלו ספורטאים ללא הרבה אמצעים, ועניינים כמו כבוד, גאווה, ותודה, היו חלק מחינוכם כילדים בקבוצות…

אז היום שחקני הספארס באו עם רצון כביר לנצח, אפילו שלסן אנטוניו הם כנראה כבר לא יחזרו לשחק העונה.

מאנו ג'ינובלי, טוני פרקר, ואפילו חדשים יותר בקבוצה כלמרכוס אולדרידג' ופאו גאסול, לא רצו להיות חברים בקבוצה שהפסידה 0-4 לגולדן סטייט. מאנו היה אדיר ממש. כשאפו סתום מהסינוסינטיס הכרוני שלו, הוא לחם עד הטיפה האחרונה עבור הניצחון. לי יש רושם שהיכן שהוא הוא הרגיש שהוא עושה זאת גם עבור פופ.

קבוצה כמו הספארס לא נוהגת להפסיד ארבעה רצופים, אפילו ללא קאווי לינארד. אז הם עלו הערב בהחלטה אישית-פנימית  שלא מפסידים. לא הייתי באסיפה אבל אני בטוח שאיש לא נעמד ואמר "חייבים לנצח אחד עבור פופ". על דברים כאלה לא מדברים ולא 'מחליטים'.  על דברים כאלה כל אחד מחליט לעצמו.

ומאנו ג'ינובלי בן ה-40 החליט זאת, ועשה זאת, בעיקר עם 8 (מ-10) הנקודות האחרונות שהספארס קלעה, כולל הסל האחרון שהוא קלע בנפילה ממש (ואולי עם צעד מיותר).

מזמן לא התייחסתי למשחק NBA כ'משחק נשמה'. זה היה משחק נשמה של הספארס שרצו לתת מתנת כבוד לקהל, למורשת, למאמן גרג פופוביץ', לאישתו ז"ל שאירחה והאכילה את השחקנים פעמים כה רבות, לעוזר המאמן מסינה (שלדעתי משחק זה יגדיל מאד את סיכוייו למשרת מאמן ראשי ב-NBA, אם לא יקבל משרת הספארס כבר לעונה הבאה, וכמובן מתנת כבוד לעצמם. הם – אחרי הכל – הם שחקני הספארס, עדיין אחת הקבוצות הטובות ב-NBA.

גולדן סטייט? זה לא היה משחק רגיל וטבעי עבורם, אני מודה. אבל בכל זאת, זה היה משחק רביעי והם באו לנצח. מלבר קווין דוראנט ודריימונד גרין כל השאר העליבו את הגופיות של גולדן סטייט שהם לבשו.

*

 

 

4. וושינגטון היתה בצרה: 5 דקות לסיום היא איבדה את חצי הבקורט שלה!

(ואז בא החצי השני והצילם)

 

 

חמש דקות לסיום וושינגטון איבדה את השחקן היחידי שהשאיר אותה במשחק נגד טורונטו – בראדלי ביל. הפאול הששי שהוציא אותו מהמשחק עמד בסימן שאלה ביותר מרוב הפאולים שראיתי השנה.

חשבתי שזה הסוף, וחשבתי על עידן עופר ומה הוא מרגיש באותם רגעים.

בראדלי ביל היה נפלא עד לאותו רגע. קלע 31 והיה האיש של וושינגטון כשג'ון וול משחק במן MODE של נתינת השרביט (ברצון) לבראדלי. לא הבנתי למה, אבל בראדלי היה נהדר. קלע 31, קבר 3 טרייז, והיה האיש של הויזרדס.

ואז באה השריקה לפאול ששי.

זה פלייאוף. כיצד שורקים לפאול כזה שולי (אם בכלל!) במצב כזה? אילולא ג'ון וול היה מביא ניצחון, היום היו עיתוני וושינגטון (ואתרי ה-NBA) מלאים בסיפורים על הפאול הזה שלא היה ולא נברא. שריקה מסיבית שבאותו רגע נשמעה כאילו היא שריקת הניצחון של הרפטורס כי המצב היה 77-77, שני פאולים לרפטורס, והשחקן ההתקפי הטוב ביותר של הויזרדס יוצא בששה פאולים.

ביל הוא שחקן עדין ושקט. ההתפרצות שלו על הקו היתה עבורי הסימן הברור ביותר שלא היה פאול, ובמיוחד לא במשחק פלייאוף קריטי כזה.

ואז הופיע ג'ון וול, שפשוט מאומה לא הלך לו כראוי במשחק ונתן 5 דקות למוזיאון 'סמית'סוניון' המופלא הנמצא כמה מיילים מהאולם.

*

*

בפניו של וול ראית כאילו קרה משהו.

זוהי הרגשה שלפתע כל האחריות נופלת עליך, והוא לקח את 5 הדקות האחרונות ועשה מהם 5 דקות לפנתאון. כשכל הקהל מנפנף מגבות לבנות הוא פורץ שוב ושוב, קולע שוב ושוב, ומסרב לתת לקבוצתו להיכנע.

בכדרור האחרון הוא כדרר בחיוך חבוי כשהוא יודע שהוא מחזיק את ההתקפה האחרונה של הויזרדס בידיו, והוא מחזיק את ניצחון המשחק הרביעי בידיו.

הוא לא היה החלטי ואגרסיבי כפי שהיה בחמש הדקות משך כל המשחק. לך תדע מה הסיבה. עתה, אירועי המשחק הכריחו אותו להיות הג'ון וול הטוב ביותר שהוא יכול להיות, והוא נענה לאתגר בצורה הנהדרת ביותר שניתן.

אבל הסיפור רק מתחיל עכשיו. הסידרה היא 2-2, ועתה זה פלייאוף של 2 מ-3 עם הרפטורס ביתרון ביתי. הויזרדס צריכה לנצח אחד בטורונטו, ואני לא בטוח בכלל שהיא יכולה.

ptors
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
S. IbakaPF 34 2-5 1-2 2-4 2 8 10 0 1 2 4 3 -11 7
O. AnunobySF 22 2-3 0-0 0-0 1 0 1 1 2 0 0 3 -4 4
J. ValanciunasC 15 4-6 0-0 3-3 1 2 3 0 0 1 3 3 -5 11
K. LowryPG 39 7-15 4-6 1-1 0 7 7 5 2 0 2 5 -10 19
D. DeRozanSG 38 10-29 1-4 14-18 1 5 6 6 1 0 4 2 -12 35
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
P. SiakamPF 18 1-4 0-0 1-2 0 3 3 0 0 3 0 0 -3 3
C. MilesSF 21 1-4 0-3 0-0 0 1 1 1 1 0 3 3 +1 2
J. PoeltlC 24 4-6 0-0 2-2 3 4 7 1 1 0 2 6 +3 10
D. WrightPG 27 3-7 1-3 0-0 1 2 3 5 1 1 0 1 +1 7
A. McKinnieSF DNP-COACH'S DECISION
N. PowellSF DNP-COACH'S DECISION
L. NogueiraC DNP-COACH'S DECISION
L. BrownPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 34-79 7-18 23-30 9 32 41 19 9 7 18 26 98
43.0% 38.9% 76.7%
Wizards
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. MorrisPF 31 3-7 0-1 0-0 2 3 5 1 1 3 1 4 +16 6
O. Porter Jr.SF 40 4-8 2-3 2-4 1 5 6 1 1 2 1 1 +9 12
M. GortatC 28 6-8 0-0 0-3 1 5 6 1 1 0 1 3 +14 12
J. WallPG 43 10-24 0-1 7-10 0 6 6 14 3 0 4 2 +9 27
B. BealSG 32 10-19 5-7 6-7 2 3 5 2 0 0 4 6 +5 31
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. ScottPF 15 2-5 0-3 0-0 1 1 2 1 0 1 1 3 +1 4
K. Oubre Jr.SF 24 2-6 0-1 6-7 0 5 5 2 2 0 1 2 +5 10
I. MahinmiC 8 2-3 0-0 0-0 1 2 3 0 0 2 0 1 -5 4
T. LawsonPG 15 0-4 0-0 0-0 0 1 1 1 2 0 0 0 -8 0
T. SatoranskySG 6 0-1 0-1 0-0 1 0 1 0 0 0 0 1 -6 0
J. SmithPF DNP-COACH'S DECISION
T. FrazierPG DNP-COACH'S DECISION
J. MeeksSG DNP-SUSPENDED BY LEAGUE
TEAM 39-85 7-17 21-31 9 31 40 23 10 8 13 23 106
45.9% 41.2% 67.7%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

5. ראסל ווסטברוק  מ-ב-ט-י-ח לשתק את 'החרא הקטן' ('THE LITTLE SHIT')

 

*

 השלישייה הגדולה היתה כה קטנה ברבע הרביעי. כרמלו שהתחיל רבע ראשון טוב החל לזרוק כקסוקר. זרק לבנים על ימין ועל שמאל. ראסל ווסטברוק נראה כנוע וחסר חיים כאילו ויתר, ולפול ג'ורג' נגמרו גם הדלק וגם הרצון
וכמה מתאים היה שדווקא ריקי רוביו ייתן את משחק הקריירה שלו במשחק החשוב ביותר שלו ב-NBA מאז שהגיע הנה.
הטריפל דאבל שלו שלח מסר חד וחלק לווסטברוק ובו היה כתוב: "26…11…10…"
ראסל ווסטברוק שמע הכל וראה הכל במלון בו הם נמצאים וקרא כל מה שנכתב אתמול במלון בו הקבוצה שוהה, ואתמול נמאס לו. הוא ראה עיתונאי צעיר בשם רויס יאנג בבאר של המלון וקרא לו. הוא אמר לו, "הנה סקופ עבורך וזה 'UP TO YOU' לפרסמה בכל האתרים: : "I'm gonna shut that s*** off next game, though. I guarantee that.""אני עומד לחסל את השיט הקטן הזה במשחק הבא".
*

 

הוא אמר ליאנג ( http://www.espn.com/nba/story/_/id/23282598/russell-westbrook-oklahoma-city-thunder-vows-utah-jazz-guard-ricky-rubio-repeat-triple-double-performance): "נתתי לSHIT הקטן  יותר מדי זריקות. הוא היה 'יותר מדי COMFORTABLE'. הוא הולך לקבל שיעור במשחק הבא, וזאת הבטחה שלי".

הת'אנדר התחננו לרוביו לזרוק מרחוק. "מרחוק" כלל זריקות חצי מרחק. כששחקן קולע 30-35% מהן, שיזרוק אפילו חופשי כי הקבוצה הנגדית קולעת 40-45%.

רוביו אמר: הזריקות לא נכנסות פתאום.

. “It’s been something I’ve been working on. I felt good about it, but it wasn’t going in.

“But tonight, it felt good seeing the first couple go in. It’s just the way we played. We got open shots, and it’s easy to make shots when you are open.”

ווסטברוק יכול לנסות למנוע מרוביו לזרוק אבל קודם שיעשה משהו בקשר לקליעתו הוא. 36% מווסטברוק לא יעשו את הטריק.

6. הייתכן שה-DUO מהפליקנס הוא הצמד 1-2 הטוב ב-NBA? (והטוב ביותר מזה שנים רבות, כמו ב'אי-פעם'?)

 

 

ה- BROW הוא הניו אורלינס פליקנס. תרשמו משפט זה בפנקסכם שילווה אתכם כל הדרך ב-NBA: מאז שה-NBA נבראה עד עתה היה רק שחקן אחד שהיה הכל בקבוצתו: הוא היה הלב והנשמה של הקבוצה. בלעדיו הקבוצה היתה ריקה, ושמו היה ווילט צ'מברליין. הוא היה הפילדלפיה ווריורס. בלעדיו היא היתה כלום. אפילו השיקגו בולס ללא מייקל ג'ורדן היתה קבוצה לגיטימית מאד שעשתה את הפלייאוף עם סקוטי םיפן, טוני קוקוץ' וכל האחרים.

עתה הגבה היא ניו אורלינס פליקנס. בלעדיו הקבוצה היא לא-קבוצה. איתו היא קבוצה שמתחילה להפחיד אפילו את הגדולות שבליגה. בכל משחק זה היה צמד 1-2 כשה-"1" הוא תמיד אנטוני דייויס, הגבה.

ה-"2" הוא דרו הולידיי שהפך משחקן שלא היה איכפת לו לעשות את העבודה השחורה לסינדרלה החדשה של ה-NBA. המטהמורפוזה שקרתה לו היא אחת המדהימות ביותר. לי לא זכור צמד של רכז-סנטר שהיה טוב וחד מהצמד 'אנטוני דייויס-דרו הולידיי' בארבעת המשחקים האחרונים. כיצד זה ימשיך אינני יודע הפעם, אבל בארבעת המשחקים הם היו סיפור אדיר. תראו מה הוא עשה בארבעת הניצחונות על פורטלנד:

*במשחק הראשון, ניצחון 97-95, הולידיי קלע 21 ב-50% (10 מ-20). AD קלע 35.

*המשחק השני, ניצחון 111-102 הולידיי קבר 33 ב-14 מ-24! SAD הסתפק ב-22

*במשחק השלישי – ניצחון 101-119 – הולידיי קלע "רק" 16, אבל זה היה המשחק בו רונדו קלע 16 עם 17 אסיסטים והגבה קלעה 28.

*במשחק הרביעי הוא התפוצץ עם 41 נק' ב-15 מ-23 בניצחון 123-131, וAD קבר 47.

התרגיל היעיל ביותר של הפליקנס הוא הפשוט ביותר בספרים, והוא יכול היה להילקח ישר מספר התרגילים של הקבוצה השכנה, הסיינטס בפוטבול של ה-NFL: דרו או ראז'ון, משמשים כקוורטרבקים. הם זורקים כדור גבוה לעבר סביבת הסל של היריב, ו-AD בא לדנקק את האלי-הופ.

אי אפשר לעצרו. הדבר היחיד שניתן לעשות עליו זה פאול. אבל כשהוא קובר משהו בסביבות 90%, גם זה לא משתלם. היריב לא יכול להצטמק ולהדק את ההגנה כי הולידיי החל לקבור אותן מרחוק כאילו התחפש לסטפן קרי, ומירוטיץ' הוא הווניל האירופאי שיקבור אותן גם מ-9 מטרים.

עתה ישנו הולידיי חדש, שחקן שבעבר היה מרוצה מלעשות את העבודה המלוכלכת, שהפך לסינדרלה של הפלייאוף הזה; רונדו הפיקח שהתעורר להפוך לרכז המצויין, האחראי, והמעורב בדברים החשובים עם אסיסטים מדהימים, וקליעות כשצריך ובמספר המתאים לו, וניקולה מירוטיץ' – עוד שחקן שעשה מטמורפוזה מאז הגיע משיקגו שהיא מעל ומעבר גילוח זקנו: הוא הקלעי מרחוק עם היד הוונילית האירופאית הבטוחה, והוא הפליא גם עם הגנות טובות מאד בכל ארבעת המשחקים. לא הייתי מכנה אותם 'שלושת הגדולים', אבל הם שלושת השחקנים שהרופא ציווה לצוות של הפליקנס, שיעשה הרבה-הרבה צרות בסיבוב השני לקבוצה שתשחק נגדם.

*

(הקומבינציה של דייויס והולידיי הפכה לקומבינציה אחת-שתיים המסוכנת בליגה, ואני לא זוכר מתי היתה קומבינציה של סנטר-גארד ארסית כזאת).

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
257 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
IDO
IDO
23/04/2018 7:46:05

שנאתי כל שנייה מהסדרה עם ניו אורלינס. אוחחחח. הם היו גדולים עליונו ב-2 מספרים

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 17:32:01
הגב ל  IDO

מה אתה אומר על נדאל?

כדור הרעם
כדור הרעם
23/04/2018 7:54:11

להגיד שדוראנט לא העליב את הגופיה של הלוחמים זה קצת לא נאמן למציאות, בהרבה רגעים ברבע השלישי והרביעי הוא זה שחירב להם את המשחק, אם המשחק האגואיסטי והסוליסטי שלו.
ממש היה מגעיל לראות איך גולדן סטייט בהובלתו הופכת לאוקלהומה.
לפעמים מוטב להפסיד אבל לשמור על הדרך והערכים והזהות מאשר לנצח מגעיל, מה גם שבסוף גם יצאנו מגעילים וגם הפסדנו.
אם הלוחמים היו נשארים נאמנים לצורת המשחק שלהם, אני מאמין שהם היו עכשיו כבר בסיבוב השני.

ומילה ליואל וגוסט ריידר – הטרולים היחידים פה זה אתם, אני מגיב פה עניינית רק על כדורסל ומשחקים ולא יורדים לפסים אישיים בתגובות הנוגעות למגיבים פה.

אני מצפה מהעורכים וההנהלה לחסום אותם או לכל הפחות להזהיר אותם, כפי שהייתם נוהגים עם כל מגיב אחר שאולי נחשב לפחות ותיק ומוכר פה.

תתביישו, התגובות שלכם מעידות רק עליכם, לי הן לא מזיזות.

IDO
IDO
23/04/2018 8:03:08

נקודה טובה לגבי חבורת הלמדים. היום נמנעתי מהבלוכ החיי. בפעם הראשונה בחיי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2018 9:19:57

גוסט ריידר הוא מדגם מבחילן מצוי. הוא מוציא את האיכסה הפנימית כל שנה, בעונת הפלייאוף כשהקבוצה שלו מקבלת בראש.
בשאר השנה הוא מנמנם במאורתו ולובש צבעי הסוואה של מגיב נורמטיבי.

יש הרבה אוהדי אוק' כאן (ולדי, תומר, שמעון, דה-שוט) ואת כולם אני מכבד ומעריך – מלבדו.
האיכסה הפנימית שהוא שוחה בה גורמת לו לעבור לפסים אישיים – אל תיקח את זה קשה.

היחיד כאן מלבדו שיורד לפסים אישיים בצורה פתטית זה הטרול מגוון השמות, שעונה לשם סומסום.
אין צורך להתייחס אליו, הבנאדם חולה נפש ונותר רק לרחם.

יואל בחור טוב וכנראה התבלבל. תן לו צ'אנס.

Ghost Rider
Ghost Rider
23/04/2018 9:52:52

אתה הבנאדם עם הפה המלוכלך ביותר בהופס, עם בדיחות על הפרשות וקיבעון אנאלי, שכל תגובה שלו מתפוצצת משנאה, שאפילו השם שבחר לעצמו מעיד על האינפנטיליות שלו? אתה מדבר עלי?

IDO
IDO
23/04/2018 9:59:16
הגב ל  Ghost Rider

הלו הלו הלו. אתה מדבר עם חבר צוות!!

Ghost Rider
Ghost Rider
23/04/2018 10:01:33
הגב ל  IDO

אני יודע, לצערי הוא חבר צוות באתר הזה. מה לעשות, אמת דיברתי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2018 10:14:23
הגב ל  Ghost Rider

אני לעולם לא ארד לפסים אישיים להעליב מגיב (אלא אם הוא התחיל בכך בעצמו, כמוך, ואז אני במשחק).
עקיצות קטנות בהומור זה ברוח טובה, וחלק מרוח האתר – וטוב שכך לדעתי.

אתה דפקט אמיתי ואנטי-סוציאלי מהרגע שהופעת כאן.
לא שזה מעניין אותי. חיים שלך.
כתבתי כאן רק בשביל כדור הרעם, שקצת נעלב ומגיע לו הסבר.

נ.ב לכדור הרעם – לא עורכים פה כמעט תגובות כי זה אתר של מתנדבים, ולאף אחד אין כוח ורצון להתעסק עם זה, מעדיפים להתעלם ולתת לגולשים להתמודד.
המרץ והאנרגיה מושקעים בכתבות.

Ghost Rider
Ghost Rider
23/04/2018 10:19:50

טוב אין לי כוח, בדרך כלל אני לא נכנס לויכוחים אבל היומיים האחרונים היו מוגזמים.

אמרתי את מה שאני חושב – הקללות של כמה מגיבים פה הורסות לי ואני מאמין שגם לאחרים את ההנאה מהבלוג החי, תתחשבו או לא, בעיה שלכם.

נתן
נתן
23/04/2018 11:11:00

גם אני אף פעם לא אפגע במישהו אישית, או אנהג בילדותיות.
אלא אם הוא התחיל.

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
23/04/2018 14:05:47

?

נתן
נתן
23/04/2018 14:13:16

נאמר בציניות.
או שאתה בן אדם שמקלל ומדבר לא יפה, או שלא, מה זה קשור מה אחרים עושים? זה לא גן חובה.

יואל
יואל
23/04/2018 10:02:08

חחחחחח תודה אשך יקר, אני לא בחור טוב עד כדי כך,
כדור רעם אה מוציא כזאת טינופת מהפה ש'ך,גוואלד עלייך ימגעיל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2018 10:06:32
הגב ל  יואל

מתי ראית שהוא הוציא טינופת? תמיד מדבר על כדורסל

יואל
יואל
23/04/2018 10:11:15

קילל בלי סוף את דוראנט,טינף בלי סוף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2018 10:17:37

בסדר, עדיין מדבר על כדורסל…
בוא לא נרד לרמתו ונעליב את לברון 😉

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 15:38:58

ומה דעתך על חדש פה

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 15:44:37
הגב ל  חדש פה

מר קורן היקר, תחסוך מאיתנו בבקשה את המשחקים האלה.
תודה!

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:02:06

קורן?
היקר?

dumpa
23/04/2018 9:52:47

חלק מההפסד היה שדורנאט לקח את משחק עליו ולא הינע כדור דבר ששיתק לגמרי את קליי שעד עכשיו היה מצויין

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2018 10:19:02
הגב ל  dumpa

מה חדש? עקרב נשאר עקרב

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/04/2018 11:10:38
הגב ל  dumpa

אתמול תומפסון היה הרבה מתחת לרמתו, ולא בגלל דוראנט

עידן עופר
עידן עופר
23/04/2018 7:57:42

משהים איל בשנייה הכל מתחבר (דיוויס והולידיי). ג׳ון וול הגרסא המודרנית של דריק רוז, צריך לא לאבד כדור או שתיים אבל הוא יהיה בסדר. מי שמאכזב אותי זה קלי אוברה. הוא סופר כישרוני בהתקפה, יודע להגן שהוא רוצה, הבעיה שהוא לא רוצה למסור. כל פעם שהוא מקבל את הכדור הוא לא רואה ימינה שמאלה וזה פן שהוא יהיה חייב לשפר במשחק שלו

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 8:01:03

הוא מין יאנג מהווריורס. אני בטוח שאוברה הוא HEAD CASE

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 7:57:56

הדרך הטובה ביותר להתעסק עם תגובות מעליבות היא להתעלם מהן. לחסום אין טעם כי אז הנחסם מופיע ב-IP שונה, ולסנן תגובות אין לי זמן, או חשק.

סומסום
סומסום
23/04/2018 10:25:57
הגב ל  מנחם לס

הבעיה שלך שאתה מעסיק בתור מודרטור את שי מאיו, "אשך טמיר המקורי". לא רק שמדובר במקלל אובססיבי ומטנף סדרתי, תת-רמה לשמה. האיש (בניגוד לשקרים שלו מלמעלה) נכנס לתגובות, משנה אותם כשבא לו. הוא אפילו כבר מתבלבל ומחליף כינויים על דעת עצמו כדי להכפיש את מי שבא לו. נניח, אלמוני יכתוב "זבל" על מישהו – יבוא מאיו-האשך וישנה את הכינוי של אלמוני, לצורך הדוגמא ל"מנחם". כי יש לו ביף מדומיין עם מנחם. זה מגוחך, בלילה שעבר כבר נהיתה לו סחרחורת. ככה זה, כשיש לך יכולת בידיים להשחית – אנשים כמו מאיו ינצלו אותה לרעה כדי להעליב אחרים בלי שום סיבה. הוא שקרן כרוני מעליב כרוני ומעליל כרוני, וזה לא חדש לאף אחד פה. קח ממנו את היכולת להזיק. זה אתר שלך וחבל.

Ghost Rider
Ghost Rider
23/04/2018 10:33:32
הגב ל  סומסום

א. למה לחשוף שמות?
ב. מה הטעם בכל הקונספירציות האלה? הן גם לא נכונות.
ג. מצידי אני מכריז חד צדדית על הפסקת אש, אין לי כוח לריב, הפלייאוף השנה מספיק מעניין.
ד. פילדלפיה מול ניו אורלינס בגמר, דם חדש וריבים חדשים, אינשללה.

Ish
Ish
23/04/2018 10:45:41
הגב ל  סומסום

וואי סומסום, אתה יודע מה אתה צריך לעשות כדי להראות לו? תתחיל לרשום המון המון תגובות, אבל לא תגובות זבל מטרילות וחסרות טעם שכל פעם בשם משתמש להשתמש ולזרוק אחר, אלא תגובות עם תוכן וטעם ולעניין תחת שם משתמש אחד קבוע ואפילו עם תמונת גראוואטר. זה ממש יראה לו ואז הוא ישבר ויודה שניצחת.

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:08:17
הגב ל  Ish

הוא כבר עשה את זה בעבר אבל אז עלו עליו הלינץ'-מוב והוא הפסיק לקחת את התרופות.

Ido
Ido
23/04/2018 10:57:21
הגב ל  סומסום

אישי – מאיפה לדומדום הפרטים של האשך? אני חושד בסוכן כפול….

כאן המקום להזכיר גם לך להרשם לגרבטר אחרת ישייפו גם אותך.

Ish
Ish
23/04/2018 11:02:27
הגב ל  Ido

יש כאן בן אדם אחד שמזייף אנשים ובינתיים(for whatever reason)
הוא בחר לא לזייף אותי, אז בינתיים אני אשרוד ככה עד שיגמר הדבר שאני מחכה לסיומו בשביל לעשות גראווטר.

IDO
IDO
23/04/2018 11:26:20
הגב ל  Ish

תרשם תרשם.. אני בד"כ מדלג אל תכובות אנונימיות וככה אני מפספס מגיבים מצויינים כמוך וכמו סטוקטון כפרה עליו.

Ish
Ish
23/04/2018 12:06:54
הגב ל  Ish

אוי ווי, להחמיץ תגובות שלי זה לא אבידה גדולה אבל להחמיץ את הבן של…. *שייק מיי הד*

Ish
Ish
23/04/2018 11:04:16
הגב ל  Ido

לא יודע מאיפה אבל הוא גם השיג פרטים אישיים שלי אז כנראה יש לו דרכים

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 11:13:27
הגב ל  Ido

השם של האשך נרשם כאן כמה וכמה פעמים (בעיקר על ידי מנחם) לא צריך להיות גאון גדול בשביל זה.
גם לגלות את השם שלך בהינתן שאתה אח שלי לוקח בערך דקה מאמץ.

Ish
Ish
23/04/2018 12:10:54

תצטרך להפנות אותי לאיפה השם שלי נרשם כאן

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 12:12:05

כאן בודאי שלא. אבל אני בטוח שאתה יודע להשתמש בגוגל.

Ish
Ish
23/04/2018 12:22:09

גם דרך גוגל זה דורש יותר מדקה ואובססיה לא קטנה

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 12:25:10

לרגע לא טענתי שהוא לא אובססיבי.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 11:15:53
הגב ל  Ido

מוריה – אם כל מעניין אותך לדעת את רשימת הדברים המכוערים שהנ"ל עשה וממשיך לעשות כאן אני מוכן לכתוב לך בפרטי.

IDO
IDO
23/04/2018 11:29:19

תחסוך את הזמן שלך.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 15:43:57

אני אשמח.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:03:53
הגב ל  סומסום

עזוב, זה סומסום. הוא חולה נפש אמיתי.
תנסה לדבר איתו כשהוא תחת השם "הינקי צדק", זאת האישיות השפויה שלו לאחרונה.

נ.ב: לא ערכתי שום תגובה כבר שבועות, וגם אז, הדבר היחיד שעשיתי זה לשנות את שמו לשמו המקורי באתר (סומסום), כדי שלפחות מגיבים יידעו מי הפחדן שמעליב ומשתלח במגוון שמות וכינויים ומנסה לעורר מהומות באתר.

עכשיו יש לי קצת זמן, אז חזרתי לזה 🙂

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:03:35
הגב ל  מנחם לס

זמן? חשק?

זה אתר פרטי או עיסקי?

דינגו
23/04/2018 16:24:56
הגב ל  חדש פה

פרטי לגמרי. מופעל ע"י מתנדבים ואנשים שנושאים בהוצאות של השרת/נסיעות למשחקים וכו' בעצמם.
ועוד מעיזים אח"כ לכתוב הערכות מי ינצח וכך להטעות את המהמרים התמימים שרק רוצים חוות דעת מומחה שאותו יוכלו לתבוע (אם שעליו יוכלו להתבכיין בטוקבקים) אם וכאשר ההימור שלהם ייכשל.

אור
אור
23/04/2018 16:57:35
הגב ל  דינגו

לא רק זה, גם הכותבים צריכים לראות את אותו מהמר תמים מדרג את הפוסטים שלהם וקובע שחצי מהם הם זבל.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:55:46
הגב ל  חדש פה

האם אתה משוכנע בזה?

דינגו
23/04/2018 17:14:00
הגב ל  חדש פה

כן חדש פה, משוכנע.
כי אני קצת פחות חדש פה ממך, ולכן המסקנות שלי מבוססות על קצת יותר ידע.
יודע מה? קח אתגר: תצביע לי על מקומות באתר שמעידים שלא מדובר באתר פרטי והתנדבותי, אלא עסקי/מסחרי.
עד שאני לא רואה הוכחות לתוכן שיווקי / פרסומות גלויות או סמויות / תוכן בתשלום כמו אתר הארץ – אני משוכנע.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 18:12:23
הגב ל  דינגו

לפי הרשם יש הכנסות לאתר בוודאות.

ואני לא חדש פה אני סטודנט

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 18:17:39
הגב ל  דינגו

וזה בכלל לא אתגר.

יש באתרים רבים הכנסות סמויות,בלי קשר לפרסומות.

טוב חוץ מזה זה ממש לא מעניין אם יש ואם אין.

החשוב לדעת לקבל ביקורת בונה ואמתית במיוחד באתר מכובד כמו הופס,מגדלים כתבים צעירים יש לחנכם לערכים דמוקרטים וערכי מוסר וזה לא מה שראיתי פה ופשוט חבל.

שים לב לתגובות של כתבים פה ותחליט לבד מה שתרצה.

עידן עופר
עידן עופר
23/04/2018 7:57:58

וכמובן תודה על עוד מעורב הפלא מנחם

גיא הרשע
גיא הרשע
23/04/2018 8:09:16

תודה, מנחם.
הקאצ' אנד שוט של קורבר מהשלוש, יופי צרוף.

דה שוט
דה שוט
23/04/2018 8:43:38
הגב ל  גיא הרשע

+ 1, אכן תענוג לצפות בו זורק (כולל סידור הרגליים).
עם זאת, התנועה שלו קצת גסה ולא חלקה והכדורים שלו תמיד צוללים במן חבטה עוצמתית כזו, כמו פגזים. סל דרך הטבעת האחורית זה סימן לקלעי עם ביטחון.

ולדי קוגן
23/04/2018 8:13:05

מעורב נהדר.הסיבוב הראשון באמת מפתיע לטובה,המון סדרות ב-2-2, צמוד כמו שאנחנו אוהבים.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23/04/2018 8:40:01

למה ראסל ווסטברוק לבוש כמו קאובוי מרוקאי ?

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23/04/2018 8:50:41

זאת ועוד – אתמול פרסמו כאן תמונה של ווסטברוק לבוש בקפוצ'ון ועליו חליפה, החרשתי.
אך בYNET אני רואה תמונה של לברון מרואיין לאחר הניצחון עם…. קפוצ'ון ועליו חליפה !
לא אוכל עוד להחריש.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2018 9:09:28

100+ !!!

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 11:33:21

אתה כנראה לא רואה אותו הרבה מחוץ למגרש כי אז כל שאלה כמו "למה ווסטברוק לבוש כמו X…" הופכת למיותרת.

דה שוט
דה שוט
23/04/2018 12:15:45

כי הוא קאובוי מרוקאי

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
23/04/2018 15:56:47

🙂 🙂 🙂

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
23/04/2018 15:57:48

מיועד לקיי ג'יי (שמח שזוכרים) ולדה שוט. קרעתם אותי.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23/04/2018 16:24:38

+53 לכולם

דה שוט
דה שוט
23/04/2018 8:44:50

תודה מנחם, אחלה מעורב. זה טוב שראסל מדבר לפני המשחק – זה שם עליו מחוייבות. אומץ לא חסר לו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2018 9:09:50
הגב ל  דה שוט

חוצפה גם לא

דה שוט
דה שוט
23/04/2018 10:11:58

תגיד, מה עם אולדיפו הכוכב הגדול פוסט-ווסטברוק? קצת משקשק בפלייאוף מה? 5-20 מהשדה, מישהו אמר יוסטון?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2018 10:20:15
הגב ל  דה שוט

מותר לו לשקשק קצת אחרי מה שעשה השנה. הוא ייצא מזה (או לפחות מגיע לו עוד קצת קרדיט להוכיח אחרת).

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 17:40:56
הגב ל  דה שוט

אמש הוא הפסיד את המשחק

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/04/2018 11:16:41
הגב ל  דה שוט

אין שום מדבר אמיץ בלקרוא לרוביו חרא, רק עלבון של ילד קטן שהושפל. אתה רוצה להעביר מסר? יש הרבה דרכים להראות מוטיבציה מבלי לקלל. יצא חסר קלאסה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 11:20:45

הוא לא קרא לרוביו חרא.

דה שוט
דה שוט
23/04/2018 12:14:37

+ 1

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/04/2018 16:44:26

לא יודע, בקטע שאנ י קראתי, ולא רק פה, הופיעה המילה shit לא מעט פעמים, ולפי מה שהבנתי זה כוון אל רוביו. אולי מתוך הרגל, ולא מתוך כוונה להעליב, אבל אין בזה הרבה הבדל, לפות אם אתה בגיל שבו אתה אמור לקת אריות על הדברים שלך

עידו גילרי
23/04/2018 16:47:40

המילה shit הופיעה בדיוק פעם אחת והיא לא כוונה אל רוביו אלא אל זה שהוא קיבל זריקות פנויות בגלל השמירה של ווסטברוק.

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 17:42:00

הוא קרא לו "S…
מלבדך כולם יודעים מה זה

דה שוט
דה שוט
23/04/2018 11:22:18

קלאסה אף פעם לא הייתה לו, זה חלק מהדמות שלו

אהרון שדה
אהרון שדה
23/04/2018 8:46:44

נהדר מנחם .
גם לפני מספר שנים היה סיבוב ראשון לפמתאון

dror2
dror2
23/04/2018 8:51:34

עם כל הכבוד לצמד מניו אורלינס ועלילותיו בסיבוב הראשון, היו כמה צמדים קצת יותר מרשימים… קוזי וראסל, ווסט וצ'מברליין, מג'יק וקארים, סטוקטון מאלון, פני ושאק, קובי ושאק, פארקר ודאנקן – הם רק כמה שעולים בראש ועשו קצת יותר מניצחון בסיבוב הראשון בפלייאוף על פורטלנד.
אבל גם בלי ההפרזה הזאת הם היו מרשימים מאוד

השרת
השרת
23/04/2018 13:17:37
הגב ל  dror2

קודם כל הרשימה שלך חסרה את הוד רוממותו ופיפן.

שנית, היא לא רלוונטית כי מנחם כתב צמד הגארדים, לא כל צמד.

שלישית, כמובן שהם לא צמד הגארדים הטובים אי פעם, וגם לא בשנים האחרונות וגם לא השנה.

סטף-קליי
הארדן-פול
סימונס-רדיק
לאורי-דרוזן
ואולי אפילו טיג ובאטלר..

בוני
בוני
23/04/2018 9:00:53

מנחם אני לא חושב שיש שחקן כמו לברון שמביא את האיכויות שלו בכל לילה.

מילה טובה לג'ינובילי הזקן, רחוק מאוד מהשיא אבל הראה אתמול לדורנאט איך צריך לשחק ברבע אחרון.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:57:53
הגב ל  בוני

צודק בהחלט.

Berch
Berch
23/04/2018 9:10:23

מעורב משובח
מאנו פשוט מדהים. לא רק שהוא די ניצח את המשחק, הוא אמר בראיון אחרי שהלוחמים היו די גרועים וגם עזרו קצת לניצחון.
איז מלך. הוא צריך להעביר שיעורים בסטייל לשחקנים אחרי שיפרוש 🙂

אסף
אסף
23/04/2018 10:25:51
הגב ל  Berch

לזקן הזה יש עוד כמה טריקים בשרוול, הליגה תאבד מהחן שלה שמאנו יחליט ללכת לנוח במולדתו…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2018 9:14:03

איזה מעורב נפלא!
מודה שחשבתי שמייקר זר לענף.
שחקנים כמו דלי שווים הרבה בפלייאוף, וכל מאמן שמייבש אותם פוגע קשות בסיכוייו (תאום מקונל כמו ששמעון אמר).
גם בפילי בראון ויתר על הניסיונות להדליק את הפלוץ וחזר לשחק איתו אחרי הקפאה עמוקה.

IDO
IDO
23/04/2018 9:31:35

חחחח פלוץ.

שי אבן צור
שי אבן צור
23/04/2018 10:34:47

כדור הרעם, אני מכבד אותך אבל אתה לא יכול להתלונן על גולשים אחרים כאשר אתמול אתה לא הפסקת לקלל ולהשתמש בשפה נמוכה נגד דוראנט כל הבלוג החי

john
john
23/04/2018 10:38:05

תודה רבה על ההשקעה התמידית מנחם!

1. אני אומר כבר הרבה זמן שאינדיאנה חלשה בהתקפה וזה של קליבלנד לקחת. הימרתי סוויפ של הקאבס למרות 'אהבתי' אליה. השחקנים המשלימים של קליבלנד בעלי פוטנציאל טוב ואילו היו מאומנים זה היה נסגר מזמן. ישנה סטטיסטיקה של 'איכות זריקות' שמודדת את הנסיונות זריקה. מאיפה זרקו וכמה היו חופשיים וכו'. קליבלנד בין המקומות הראשונים עד כה. הם פשוט מחטיאים המון. הסדרה הזאת שלהם להפסיד וזה עם כל הכבוד לאינדיאנה ועל העונה שלהם.

2. מילווקי מלאה טאלנטים שמתחבים. היום זה היה מייקר ודלי (ופארקר שהיה אגריסיבי כמו שנה שעברה טרום פציעה). עדיין המשחק שלהם חורק יותר מדי. המאמן שלהם עשה הרבה ניסויים לאחרונה אך הגורל עזר לו והפציעה של הנסון עזרה לו להבין מה יש לו. יש לו גם רוקי (ותיק בן 23) בשם סטרלינג בראון שמתאים בול לשמירה על ג'יילן. בוסטון נלחמת בשניים והם מוציאים את מה שהם יכולים. אני מאמין שהסלטיקס יוציאו עוד משחק וזה יגמר כמו שלזיתי 4-3 לבאקס

לגבי מייקר הסיבה שהוא לא נראה כמו בן 21 היא כי הוא לא בן 21. כל ההוכחות לסיפור קיימות. הוא כנראה סביב ה25. יש תמונות שלו בספרי מחזור של 2011 בתיכון. הבית ספר סירב להגיב וחבריו לתיכון ביקשו לא לערב אותם בסיפור. הוא עבר בית ספר באוסטרליה ונרשם בגיל אחר. מין הסתם אין לו תעודות רשמיות כפליט סודני אבל אף אחד לא רצה לחקור את העניין כדי לא לבייש את הבחור טוב הלב הזה (כפי שמעדים אנשים שמכירים אותו) שסבל סבל בעל יתואר בילדותו. הם רצו בהצלחתו. להרבה פליטים יש סימן שאלה לגבי גילם גם בגלל מחסור בתעודות וגם בגלל שסוכנים חלקלקים יודעים שכל שנתון בגיל ביחס לכישרון מקפיץ את ערך השחקן בצורה כפולה ומכופלת.

3. הספרס הוציאו את הווריורס מהמשחק והווריורס לא התעקשו להישאר בו. הם השקיעו אנרגיה אך לא היו חדים כמו במשחקים הראשונים. להיות חד זה בסוף לדעת לשלוט ברגשות ובנטיות ולפעול לפי תוכנית משחק והגיון. אני מבסוט כי בבראקט שלי הימרתי ג"ס ב5 אז אם הווריורס מטפלים בשאר הסידרה אז יהיה בסדר.

4. הייתה לי הרגשה שטורונטו תיפול בחוץ. מי שנורא חסר בסדרה זה פרד ואנפליט הידוע בכינויו Steady Freddy. כל משחק מאריכים לו את משך הפציעה ולא ברור מה קורא שם. פרד לעיתים משתלט על הקצב ומטריף את החמישייה השניה כמו שרייט לא יודע. השילוב שלו עם לאורי ודרוזן בסופי משחקים הוא סוד שהראפטורס ניסו לשמור לפלייאופס. פרד כרכז ולאורי ודרוזן כתוקפים. טורונטו שוב מבלבלת בפלייאוף ולא ברור איזה קבוצה תופיע כל לילה.

5. נהדר! אם ראס נצמד לרוביו לגופיה ותוקף אותו חזק כל המשחק יוטה תרוויח לא מעט. אם אני רוביו אני מריץ את ראס במעגלים כל המשחק ומרחיק אותו מהלוחות. נראה כמה אנרגיה תשאר לו כדי להיות אגרסיבי בהתקפה… וקצת ברצינות ראסל מגיע בטירוף משחק הבא וצריך לחשוב איך מונעים מגובר והגבוהים לחטוף עבירות. השופטים יחפשו מגע בכניסות.

6. דרו הולידיי עבר לשחק שוטינג גארד. זו הייתה הברקה מצויינת כי כפוינט גארד עבד מאוד קשה גם בהגנה וגם בסידור ההתקפה. יש לו יכולת מצויינת כ Secondary ball handler אבל הוא לא באמת פוינט גארד קלאסי ששולט בקצב המשחק ומסדר תנועה. בזמנו הפיתרון היה לתת לטייריק אוונס להיות מוביל כדור מרכזי. עכשיו שרונדו במושכות זה מפנה את דרו לעשות את מה שהוא טוב בו. חשוב לציין שאני חושב שהסדרה מול פורטלנד נתנה את הרושם שהפליקנס קבוצת הגנה מפוארת. היא לא. פורטלנד פיספסו קליעות מזעזעות כל הסדרה ובעצם שמרו לא טוב.

טרי סטואטס לא עשה אדפטציות מתאימות לבליץ על לילארד כמעט עד סוף הסדרה וניסה כמו מאמן ישן 'להכניס את לילארד לעניינים'. קר ב2015 כשהקאבס עשו על קארי לראשונה את הבליץ עם 2 השומרים בפיק אנד רול והשלישי מונע נתיב מסירה גם נכנס להלם. אבל סטף (שנתן סדרה טובה מאוד ונשדד מהFMVP) אבל האדפטציה היתה לשים לידו שני יוצרים צמודים ולעבוד על הטיימינג של הסליץ. דריימונד עלה למעלה ואיגי הלך לפינה ובכל הזדמנות שקארי שבר את הבליץ הווריורס נהנו מ4-3 כשעושה משחק כחכם נמצא צמוד. אני לא סגור מי זה יכל להיות בפורטלנד. ואולי שם הבעיה שלה. סי ג'י הוא לא מקבל ההחלטות הכי טוב בעולם (כי אחרת יש לו את כל הכישורים להיות פוינט גארד). הבלייזרס ניסו את אמינו כזוג של דריימונד וזה לא כזה עבד. אם נ"א תנסה טקטיקה דומה מול הווריורס הסדרה תגמר מהר מאוד.

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:18:31
הגב ל  john

תגובה נהדרת.
גם אני הימרתי על הקאבס מול אינדי למרות תחושת הקבס, אבל למרות שחומר השחקנים שם טוב יותר אני חושב שאינדי הקבוצה הטובה יותר ומחזיק לה אצבעות שתעשה את זה.

סטוטס ופורטלנד פשוט לא. דיברנו על זה במהלך העונה. אין להם את העוצמה האמיתית.
סטוטס אהוב מאוד וסביר, אבל לדעתי הוא פשוט ליברלי מדי בגישתו ונותן לשחקנים יד חופשית מדי. בגלל זה כל העונה אמרתי שיש להם תקרה מוגבלת איתו, ושאם הם רוצים להמשיך הלאה להיהפך לקבוצה חזקה "אמיתית" יש להחליפו.

IDO
IDO
23/04/2018 11:30:42

הם ניסו הכל. כולל מה שג'וני רשם. האיכות אצלנו לוקה בחסר.

שמעון
שמעון
23/04/2018 12:30:42
הגב ל  IDO

הסוד שלכם הוא בעמדות 3-4 עם הכוכבים שאחד מהם הרוויח ביושר את ה-17 מיליון שלו. פליטי פילי טרנר, יאנג והולידיי :), ידענו עם מי לא להמשיך אבל למטרות טנקינג הם היו מעולים.

הולידיי ירד לקרקע מול קליי, אל דאגה

שמעון
שמעון
23/04/2018 12:33:30
הגב ל  john

מילווקי צריכה מאמן סביר והם הקבוצה השלישית במזרח בקלילות.

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 17:46:46
הגב ל  john

ידעתי את הסיפור על מייקר (גילו)

השרת
השרת
23/04/2018 10:39:50

אחלה מעורב.

לשאלתך מנחם אם הם צמד הגארדים הטוב בליגה (בוודאי שלא הטובים אי פעם) נראה לי שנקבל על זה תשובה בסיבוב הבא.

יהיה מאוד מעניין לראות את ההגנה של הולידיי ורונדו על קליי וסטף בהנחה שסטף חוזר..

אפלטון
אפלטון
23/04/2018 10:49:18
הגב ל  השרת

יהיה מעניין לראות את ההגנה שלהם על מוביל הכדור בהנחה שסטף לא חוזר. אם יחזור, ביחד עם דוראנט וקליי שאחד מהם ישאר חופשי בכל התקפה, לא רואה את הסדרה הזו הולכת ליותר מ5 משחקים.

אפלטון
אפלטון
23/04/2018 10:46:06

תודה מנחם מעורב גדול ומעניין.
פלייאוף גם מעניין מאוד, אם כי גם אני נמנע מהבלוג החי בתקופה הזאת של השנה.
יש גבול דק מתי עקיצות הומוריסטיות הופכות למעיקות. התגובות של יואל לדוגמא, למרות שאני מבין שבאות מסוג של הומור, מציקות לי לא פחות מכל טרול אחר באתר. בכלל קללות לדעתי לא צריכות להיות חלק מהרפרטואר הקבוע שאנחנו רואים כאן בכל פלייאוף.

רבין
רבין
23/04/2018 11:16:05

אני חוזר ואומר כבר הרבה זמן-
יואל זה הפח זבל הכי גדול באתר….
והיה כזה מראשיתו.
לא רוצה לחשוב על טובות ההנאה הגופניות שהוא מספק לאשך אחרת אין לי הסבר לצמד 1-2 הזה…

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:27:28
הגב ל  רבין

תראו מה זה! מפגש פסגה של טרולים! 🙂

(נ.ב: עבודה יפה נגד הטרול החדש המהמר. שמרת היטב על הטריטוריה)

רבין
רבין
23/04/2018 11:31:01

חחחח מרוב טמטום הצלחת אפילו להצחיק אותי.
זקנתך מביישת את נעוריך, כי דווקא פעם לפני שהיית כלבתול של מידן היית מצחיק…
נסיים בכמה אימרות שפר של יואל חברך ההטוב מגרמניה-
פלוץ פלולה קקי פוק

האמת – מצחיק. האמת לאמיתה? מצחיק ילדים בני שנה עד שנה וחצי

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:38:22
הגב ל  רבין

לא יעזור לך.
אני עדיין אוהב אותך.
אתה הסטייה שלי

יואל
יואל
23/04/2018 12:20:19

חחחחחחחח אלה
בכתי רבין וסומסום,שני רקבונות.למה למה מגיע לי יחס כזה אנטי? אני מחזיק את המעבדה סוליקו לכולם

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 12:30:54
הגב ל  יואל

יואל אתה קורע אותי (ולא כמו שרבין חושב)

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:19:55

חדש פה הוא מהמר.

חדש פה ממש אבל ממש לא טרול.

בסך הכל רצה ללמוד,ראה שאין ממי ומה ללמוד,אז התחיל ללמד.

אתה פשוט מאוכזב שהיה מעלה פוסט לפני המשחקים והוא פוגע 3 מ3

ואז אתם חוסמים אותו…רק רצה להראות לכם שאין לכם שום מושג בנבא.

שי אבן צור
שי אבן צור
23/04/2018 11:16:31

תודה על מעורב נפלא מנחם!

למאנו יש את הלב הכי גדול בליגה
לברון הוא המלך עד להודעה חדשה
לא שמעתי מה ווסטברוק אמר בדיוק. מקווה שזה לא עד כדי כך נורא.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 11:19:24

בסך הכל אמר שהוא לא ייתן לרוביו לקלוע ככה עוד פעם. קצת יומרני אבל הוא צריך לעמוד מאחורי ההצהרה עכשיו.

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:34:02

בחר דרך מאוד לא מכבדת להגיד זאת:

https://www.youtube.com/watch?v=8-3v8p0Qfjs&feature=youtu.be&t=3m52s

מבינים למה אני לא אוהב את הטיפוס?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 11:39:12

מה לא מכובד? כי הוא השתמש במילה "גסה" עלאק. אתה עושה את זה בלי הפסקה

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:45:41

אני מבין שאתה צריך הסבר בענייני הלכות ונימוסים.

אז ככה.

אם אני מדבר על מישהו שאני יודע ששומע – זה מעליב.
אם אני מדבר למישהו שמבחינתי הוא יישות דמיונית ושבחיים לא יידע על קיומי – זה לא מעליב.

אני מדבר אל יישויות דימיוניות.
הוא דיבר על השחקן ששמר עליו, ספורטאי מקצועני, שמייד יקבל הודעה שראסל התייחס להופעה הטובה שלו ישירות מולו כ-that shit.

אני עושה את זה ביציע (כאן זה סוג של יציע).
הוא עושה את זה במסיבת עיתונאים רשמית של המקצוע שלו, שמשודרת בשידור חי.

הבנת? מה הבנת? לא הבנת? לא נורא

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 11:50:54

that shit התייחס לזה שהוא היה פנוי מדי והרגיש בנוח. זה לא דיבור חריג או מזלזל. אולי שפת רחוב. אתה מנפח את זה בגלל שאתה לא סובל אותו. בוא נגיד שאם טי ג'יי מקונל היה אומר את זה היית אומר "וואי איזה אומץ יש לו לצאת בהצהרה כזו".

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:57:34

אז זהו, שזה אחושרמוטה מזלזל. לא צריך לנפח כלום.

ומקונל בחיים לא היה אומר דבר כזה כי הוא גבר-גבר ואחד האנשים הישרים וההוגנים בליגה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 12:00:48

בוא נתפשר על אשכרה מזלזל. יש עוד הרבה דרגות זלזול שהוא יכול לעלות אליהן.

Ish
Ish
23/04/2018 12:03:20

זה נשמע כמו משימה לעידן

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 12:05:27

אתה רוצה להרוס לו את השחקן האחרון שהוא לא שונא?
אבל אני מסכים אם האשך זה נראה כמו וואחד צ'לנג'.

שמעון
שמעון
23/04/2018 12:26:34

נכון הוא אמר שהוא יפסיק את החרא הזה (הכוונה לחגיגה שלו בקליעות) ולא קרא לרוביו חרא.

שי אבן צור
שי אבן צור
23/04/2018 11:20:23

לא נראה לי שהוא התכוון לרוביו במילה shit אלא לעובדה שהוא גרם לו להרגיש חופשי מדי.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 11:25:59

נכון.

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 17:49:49

אין ספק שהוא עם הלב הגדול מכולם (ג'ינובלי)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/04/2018 11:19:32

מעורב מעולה, תודה

רבין
רבין
23/04/2018 11:22:51

ואגב פחי זבל כמו יואל לאןמנעלם חדש פה?
אולי עסוק בתביעה שלו נגד אנשי הצוות באתר חחחח
אנשים הזויים יש פה… זה הזוי

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:24:01
הגב ל  רבין

הסבר כוונתך לא ברורה.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:25:01
הגב ל  חדש פה

האם לדעתך חדש פה = "זבל"

רבין
רבין
23/04/2018 11:23:22

שי דמאין מחליף כינויים? אפסססס

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:29:21
הגב ל  רבין

למה להסתתר? תהיה טרול גאה!

רבין
רבין
23/04/2018 11:32:10

אתה רשום בתעודת הזהות כאשך ? קקי פוק פלולה חחחחחח

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:35:55
הגב ל  רבין

במרחב הזה כן. מהיום שנולדתי, בסביבות 2012 ועד עכשיו. וכנראה עד יום מותי

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:30:13
הגב ל  רבין

וואלה שפעם אהבתי אותך. יומני ניקס מצוינים ועזית הייתה נהדרת. חבל שפנית לצד האפל.

Ljos
Ljos
23/04/2018 11:39:13

ראסל הכניס את עצמו לפינה עם האמירה הזו שלו.
רוביו יתן משחק טוב – הוא יצא לאפה בפיתה.
יוטה יצליחו להתכונן ללחץ של ווסטברוק ויעשו מה שג'ון אמר – פירה בפיתה.
רוביו ישותק לחתולין – איפה היית עד עכשיו ראסל? פלייאוף, למה רק עכשיו אתה נזכר לשחק?

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 11:46:06
הגב ל  Ljos

100+

נתן
נתן
23/04/2018 11:54:41
הגב ל  Ljos

רוביו הצליח להיכנס לראסל לראס (לא שהוא משתמש בו במשחק).

שמעון
שמעון
23/04/2018 12:22:38
הגב ל  Ljos

אם רוביו מנטרל יוטה מנוטרלים, תראה איך הם נראו בדקות איתו. אקסום שחקן פח עם אתלטיות אבל 0 כדורסל

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 12:40:57
הגב ל  שמעון

אם הוא ינסה להידבק לו לגופיה אז א' – רוביו יידע לנצל את זה כי הוא חכם וכך גם שניידר, וב' – הוא יהיה גמור בהתקפה ויזרוק יותר קלינגים מהרגיל, ויגמור אתכם סופית

שי אבן צור
שי אבן צור
23/04/2018 13:12:22
הגב ל  Ljos

100%

נתן
נתן
23/04/2018 11:53:17

איזה סיבוב ראשון מעולה, עם קרבות מצויינים, גיבורים חדשים שעולים והרבה משחק חזק ואגרסיבי שהתגעגעתי אליו.
הסדרות במזרח, פילי-מיאמי, בוסטון-מילווקי, ממש מעולות.
מה שעלול להעיב הוא חזרה של קרי בכושר, שתהפוך את כל המשחקים האלה לחסרי תכלית, כמו ילדים שרבים על צעצועים.
לגבי הבלוג החי, ראיתי את רמת התגובות ונמנעתי, אפילו כאן בתגובות ממשיכים להתנצח ולריב ולקלל במקום להתמקד בפלייאוף ובמשחקים המרתקים.

גיא הרשע
גיא הרשע
23/04/2018 12:02:52
הגב ל  נתן

צודק. הבלוגים החיים הפכו לבלתי נסבלים.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 12:04:08
הגב ל  גיא הרשע

זה הפלייאוף הראשון שלך כאן?

גיא הרשע
גיא הרשע
23/04/2018 12:07:32

לתחושתי, משנה לשנה זה נהיה יותר גרוע.
מזל שיש פוסטים כמו אלו של נמרוד שמאפשרים לדון בכדורסל.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 12:08:36
הגב ל  גיא הרשע

תעשה סיור תגובות שנה שנתיים אחורה ותראה ששום דבר לא השתנה.

גיא הרשע
גיא הרשע
23/04/2018 12:12:46
הגב ל  גיא הרשע

אני אחסוך מעצמי,
ופשוט אמשיך להימנע מלהשתתף בבלוגים החיים.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 12:14:33
הגב ל  גיא הרשע

זו כנראה החלטה נבונה יותר (סמכתי יותר על ה-OCD המהולל שלך).

גיא הרשע
גיא הרשע
23/04/2018 12:17:30
הגב ל  גיא הרשע

כל פסיכיאטר יגיד לך שהדרך הטובה ביותר להימנע מלופ אינסופי,
זה לא להיכנס לתוך המעגל.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 12:20:39
הגב ל  גיא הרשע

נראה לי גם שכל פסיכיאטר ימליץ להימנע מהופס. מה הם בכלל מבינים.

רבין
רבין
23/04/2018 11:53:50

הופס בלי חדש פה זה לא הופס!! יוחזר חדש פה לאלתר

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:28:59
הגב ל  רבין

הסבר,פרט ונמק.

"תחננו",לעסנו,הקאנו ,חירבננו,אותו מפה למה בדיוק שיוחזר?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/04/2018 11:59:20

כמה הערות:
לגבי קורבר, 9-4 זה מצוין ושווה 44%.

בפילדלפיה ווריירס היה גם את פול אריזין המעולה שהיה מטובי השחקנים.
בפילדלפיה 76' (לאחר שהלוחמים עברו לעיר אחרת, לא זוכראם כבר אז עברו למערב) הייתה לו יותר עזרה עם כוכבי על כגריר וקאנינגהאם ועוד נהדרים.
ובלייקרס היו לו את וסט, גודריץ', היירסטון ועוד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/04/2018 12:07:54

כמובן שהכוונה רק כשמדובר בקליעה מהשלוש כי בקליעה משתיים 9-4 זה לא מצוין…

גם השקנאים הם לא רק דייוויס וישנם עוד שחקנים מצוינים המובאים בהמשך. כך שהדברים האלו לא ברורים. ואין זה סותר שדייוויס הוא הכוכב הראשי כמו ווילט בפילדלפיה (לא משנה איזה ולגבי העזרה, אכן בפילדלפיה 76' הייתה לו עוד יותר עזרה, אך גם בווריירס הייתה לו עזרה טובה אך לא מספיק טובה לאליפות).

שמעון
שמעון
23/04/2018 12:19:37

חברה מה קרה לכם אתם בוכים כמו ילדות קטנות עם קוקיות על קללות רגילות? סטייל זין, מניאק וכאלו? מה אתם ילדים? יש אמוציות של משחק של האהדה, מה אתם בפילהרמונית? אז קצת ניבולי פה מה קרה? מה כולם רגישים ואוי אוי זה מפריע להם, זה חלק מהאהדה והביזנס של אנשים, אף אחד לא פה לא קילל מישהו באופן אישי אז קיללו את דוראנט וואו, מה קרה לכם, אז האשך אוהב קללות רקטליות אז מה קרה? אז אני אומר "הוא אנס" אותו מה אתם מתרגשים כמו ילדות קטנות, משחק בלייב משלב בתוכו אמוציות. לפעמים זה גם מצחיק, לא צריך לעמוד כמו הורים זועפים על הילד שלהם, כולם אנשים בוגרים פה ולא ראיתי שמישהו חרג בצורה יוצאת דופן או משהו. תהנו מהמשחקים מה אתם מתייחסים לקללות על דוראנט/ראסל/לברון/הארדן? מי שנהנה מזה שיקלל אותם, מיש אוהב לקרדת שירד עליהם, ומי שאוהב ללקק להם שילקק להם, כל אחד והכיף שלו. אנחנו לא בצפון קוריאה 🙂

סלים ווארזה
סלים ווארזה
23/04/2018 12:31:04
הגב ל  שמעון

באמת חבל שאי אפשר לפלטר באתר ולסנן מגיבים מסויימים.
יש הרבה תגובות איכותיות ועינייניות, ויותר ויותר הן מוסתרות בבליל של ניבולי פה, התקפות אישיות וסתם לכלוך.

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 12:38:35
הגב ל  שמעון

הכל נכון חוץ מהדיבורי אונס

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 14:55:22

אבל אתה ה… לא?

תומר שנאן
23/04/2018 12:43:37
הגב ל  שמעון

שמעון, תן לי להסביר לך משהו קטן לגבי ה'אונס':
יש באתר לא מעט ילדים בגילאי 10-18, ולי בתור נער לא נעים לקרוא תגובות כאלה, לא קשור לשום ילדה עם קוקיות כמו שאתה מנסה להציג זאת. מעבר לכך, אני בטוח שיש פה לא מעט קוראים בגירים שהיו מעדיפים לא לקרוא קללות באתר, אנחנו אתר מקצועי וככזה אני מרגיש שחלה עלינו חובה לא לקלל/לרדת לפסים אישיים/כל דבר היוצא בזה.
ועוד משהו קטן, יש באתר גם קוראות, ואני בטוח שהן לא מרגישות בנוח עם מילים כמו אונס, אנס, אנסו, יאנסו ועוד

מישהו
מישהו
23/04/2018 14:54:26

הגדר מקצועי??

תומר שנאן
23/04/2018 14:58:33
הגב ל  מישהו

מנסה להתרחק מעיתונות צהובה וכו', מנסה להימנע מקללות, מנסה להימנע מירידה לפסים אישיים.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:32:51

הופס זה הכי צהוב שבעולם.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:31:58

אוי ווי לך בתור ילד נער לגלוש בהופס.(אתה תצא מפה פגוע בנפש)

יש עוד המון אתרי ספורט ברשת,לך לשם ותמצא שם בית.

הופס זה לא בשבילך.

השרת
השרת
23/04/2018 12:53:12
הגב ל  שמעון

אז זהו שרק ילדים קטנים עם קוקיות מקללים ככה על ימין ועל שמאל.

אנשים בוגרים, אוהדי כדורסל אינטילגנטים, גם כשהם נרגשים ממשחק פליאוף כזה או אחר, עדיין שומרים על שפה נקייה יחסית.

המרחב הוירטואלי במיוחד בישראל זה פח אשפה אחד גדול, שרקוב ומזוהם בערסים, טרולים, טוקבקיסטים בתשלום ופלשתנאים שמתחזים לימין/שמאל ומנסים לסכסך ביננו לבין עצמינו, לגרום לשנאת חינם כמו שאומרים..

הופס מיצב את עצמו הרבה מעל לרמה הזו, ואני מקווה שכך הוא ישאר. שמעון, אתה יכול להצתטדק עד מחר ולקרוא לאחרים ילדות קטנות, אבל במבחן התוצאה כתבו פה כמה וכמה מהכותבים הטובים ביותר באתר שהם נמנעים מלהיכנס לבלוג החי, וההפסד הוא של כולנו.

אני מנצל את הליג פאס שלי עוד תום, ובקושי רואה משחקים בלייב, בגלל זה אני לא שם.

העיט - הרע,חדש פה
העיט - הרע,חדש פה
23/04/2018 14:04:26
הגב ל  השרת

???

השרת
השרת
23/04/2018 14:19:09

???

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 17:05:01
הגב ל  השרת

אני בלוגר מקצועי ממש לא כמו חדש פה.

אתה לא מבין מה זה ???

הסבר אין הסכמה בננו לגבי שלוש דברים שכתבת פה בתגובותיך.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 14:53:15

מה אתה רוצה?מה?

שמעון
שמעון
23/04/2018 13:00:27
הגב ל  שמעון

לאנס סטיבנסון היה מנגב עם כולכם את הפרקט בטראש טוק, גארנט היה גורם לכם לבכות 🙂

Ghost Rider
Ghost Rider
23/04/2018 14:12:52
הגב ל  שמעון

שמעון ברור שכל אחד יכול לכתוב מה שבא לו, אבל זה לא נעים לקרוא, אם הייתי יכול הייתי מסנן את כל המגיבים שמעצבנים אותי. אבל זה בלתי אפשרי, אז אני מעיר (כן קצת באלימות) בתקווה שישתנה משהו.

הופכים אותי לאיזה טרול שהורס את הבלוג החי וצריך לצנזר אותו, זה מגוחך, בסך הכל הגבתי תגובה אחת בלבד אתמול כי אחד המגיבים פשוט לא הפסיק לקלל את דוראנט (שנמצא בקבוצה השנואה עלי בליגה אבל זה לא רלוונטי) בקללות גסות וילדותיות. מולי היו עשרות תגובות אלימות והרבה יותר גסות.

זה לא פעם ראשונה ה. הבלוג הוא מרחב ציבורי ואנשים לא אמורים לטנף אותו, זה כמו להקשיב למוזיקה מהפלאפון שלך באמצע מסעדה או אוטובוס. יש גם אנשים אחרים.
ובדיחות אונס לא מצחיקות, אותי גם לא מצחיקות בדיחות ההפרשות, לא רק שזה לא מצחיק, זה מגעיל, מפריע לקרוא את הבלוג.

אתה (שלא כמו מגיבים אחרים) בנאדם לא טיפש, תקשיב פעם.

מצד שני, נמאס לי לנסות לחנך, יאללה אוקלהומה פילדלפיה – לגמר!!

רועי ויינברג
23/04/2018 14:14:25
הגב ל  Ghost Rider

אתה לא טרול ולא הורס את הבלוג החי. אל תדאג. מה שכן – אוקלהומה לא תעבור סיבוב 🙂

Ghost Rider
Ghost Rider
23/04/2018 14:28:13

תודה רועי, כבר הרגשתי חצי לינץ'.

ואני מניח שאתה צודק. הלוואי שלא. למרות שיווה קבוצה כייפית מאוד.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 14:51:42

סקייהוק כינוי עם גאווה גדולה,שנה כינוי

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 14:17:43
הגב ל  Ghost Rider

אני מתנצל מראש ואני מתאפק כבר המון זמן ואני כבר לא יכול יותר אז בבקשה אל תבין את זה לא נכון:
shut the fuck up Donnie!

Ghost Rider
Ghost Rider
23/04/2018 14:28:58

בכיף 🙂

הסרט הכי טוב בעולם.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 14:49:50
הגב ל  Ghost Rider

שאפו חשבנו בטעות שאתה אחד מהבוסים פה.

Ljos
Ljos
23/04/2018 14:33:22

Thank you!

דינגו
23/04/2018 17:15:22

SHOMER SHABAT!

שמעון
שמעון
23/04/2018 15:01:58
הגב ל  Ghost Rider

אני מקשיב, ואתה ממש לא טרול 🙂

אבל כמו שאמרת באוטובוס ומסעדה אי אפשר לסנן את כל הרעש, לי אישית כלום כמעט לא מפריע, אין לי גבול בדברים האלו ואני דוגל בחופש מוחלט ושכל אחד יגיב כאן איך שבא לו, ככה כל אחד יכול משהו להפריע לו, אנחנו בסדנת תמיכה? עם גראווטר כמו שלך אתה נראה בד אס, לא טיפוס שטראש טוק מפריע לו אלא שאתה אמור להיות הטראש טוקר 🙂

לגבי האונס אם לא שמתם לב הפסקתי, מסתבר שיש פה אנשים רגישים מאד וגם כי הסנדק ביקש.

Ghost Rider
Ghost Rider
23/04/2018 15:15:57
הגב ל  שמעון

לא מפריע לי טראש טוק אבל "דוראנט מ**יין" זה סתם טראש. ת'כלס.

ויפה שצנזרת את עצמך, בשיא הרצינות, גם אני צריך ללמוד לעשות את זה.

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 15:24:03
הגב ל  Ghost Rider

אני מעריך את זה שאתה לוקח קצת לתשומת ליבך את הביקורת, אבל אל נא תנסה להיתמם.

תמיד אתה הראשון לתקוף אישית מגיבים שהגיבו על כדורסל (גם אם ירדו על שחקנים שאתה אוהב).

דוגמאות לא חסר:

"כדור הרעם, אתה אפס, ולא מבין כלום בכדורסל, סתום את הפה המלוכלך שלך"

"אתה בנאדם בלתי נסבל"

"אידיוט"

"זה מה שהיינו צריכים פה, עוד אהבל עם קיבעון אנאלי."

"פומה אתה די פוץ"

"אפס"

"אתה כל כך מטומטם."

– כאמור אתה זה שתמיד יורד לפסים אישיים מול מגיבים.
אבל לא הייטר, מה פתאום.
סתם בנאדם נחמד מהיישוב שאכפת לו.

Ghost Rider
Ghost Rider
23/04/2018 15:47:30

צודק , אני מתעצבן מהר מאוד כשמלכלכים על הקבוצות והשחקנים שאני אוהב, ומאבד עשתונות מול אנשים עם פה מלוכלך והרבה פעמים מעביר את זה לפסים אישיים.

אנסה להיות יותר סובלני.

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 15:58:53
הגב ל  Ghost Rider

תודה, אני מעריך את זה

Ghost Rider
Ghost Rider
23/04/2018 16:02:43
הגב ל  Ghost Rider

גם אני.

נתן
נתן
23/04/2018 14:22:20
הגב ל  שמעון

תגובות עם קללות זה תת רמה. הגיע הזמן להבין שיש הבדל בין קללה שזורקים לאוויר, לבין משהו שכותבים ונשאר כתוב. אף אחד כאן לא בכיין, רובם אנשים אינטליגנטים שיכולים לענות לך, והם גם לא פחות אמוציונאלים במשחק. אלה לא רק הקללות, זו ההייטריות, הבכיינות על השיפוט, תיאוריות הקונספירציה, ובאופן כללי הרמה הנמוכה של התגובות במהלך משחקים. אני לא נהנה מזה, ונראה לי שרבים מהמגיבים גם כן.

גיא הרשע
גיא הרשע
23/04/2018 14:32:30
הגב ל  נתן

כתבתי את זה קודם, ואכתוב זאת שוב –
צודק ב-100%

שמעון
שמעון
23/04/2018 15:03:54
הגב ל  נתן

אני אף פעם כמעט לא אתלונן על שיפוט אבל יש אנשים שאוהבים לבכות על זה, מה אכפת לך? תקרא ותצחק, זה מה שאני עושה, מה בקרב האוהדים לא שורקים בוז לשופט במגרש? זה מה שהורס לך??

Ish
Ish
23/04/2018 15:09:51
הגב ל  שמעון

אם רק היה לי את הזכרון של הבן של…..

נתן
נתן
23/04/2018 15:47:37
הגב ל  שמעון

זה השילוב של הדברים, ואיכשהו זה על אותו הרצף. וכן, נמאס, כמה אפשר לשמוע את השטויות האלה, שרובן מופרכות?

יואל
יואל
23/04/2018 16:33:30
הגב ל  נתן

אני שולח את כולכם לטיפול אצל דובי,
אני מלך הטרולים

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 17:08:24
הגב ל  יואל

אז איך אתה עדיין מגיב בהופס? ולא הודברת?

למד אותי,האם אתה מר יואל מגיב בתשלום?

או אתה מגיב מטעם "בעל הבית"

יואל
יואל
23/04/2018 17:23:24
הגב ל  חדש פה

לא מגלה יחפרן

Ljos
Ljos
23/04/2018 14:32:23
הגב ל  שמעון

בשבילך החלטתי לשנות את התסרוקת היום וללכת עם קוקיות. סתם כי אני יכול.
(אם מישהו מהקוראים רואה אותי, אתם מוזמנים לבוא להגיד שלום. ואני אהיה מוזמן להיכנס לפאניקה, למלמל ולנסות להתחבא מאחורי העמוד כאילו לא ראיתם אותי)

עד לאונס. כשאני קורא את זה אני רק חושב דברים שליליים על האדם שאמר אותם. כששתי ידידות קראו את זה, זה היה הדיל ברייקר שלהן עם הניסיון הקצר לקרוא באתר. אני לא מוכן לדסנסיטיזציה של המילה אונס.

גיא הרשע
גיא הרשע
23/04/2018 14:35:40
הגב ל  Ljos

+ ענק!

תומר שנאן
23/04/2018 14:36:19
הגב ל  Ljos

+2

שמעון
שמעון
23/04/2018 15:04:45
הגב ל  Ljos

יש לך ידידות שקוראות בהופס? תפנה אותן למומי. מי מה מו?

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 15:30:22
הגב ל  שמעון

בסביבתי כולם פגועים מהופס :גברים,נשים,ילדים,חברים,כל הקהילה.

ומה יעשה עם "החצילון"

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 14:46:17
הגב ל  שמעון

צפון קוריאה פאסה נכנעו לקואובוי

שמעון
שמעון
23/04/2018 14:57:00
הגב ל  חדש פה

אם קים גונג רוכש את הרוקטס זה יהיה מצחיק.

שמעון
שמעון
23/04/2018 15:05:31
הגב ל  חדש פה

כולם נכנעים לכסף, הכסף הוא המלך האמיתי, לא לברון

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 14:56:39
הגב ל  שמעון

באמת חשבתי שאתה תותח,רק חשבתי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/04/2018 0:12:24
הגב ל  שמעון

מי שכמוך שקוע בשחיתות מוסרית לא יבין מה הבעיה כי איבד את הרגישות הנדרשת לכך, אך אלו שלא איבדו את הרגישות הזו אס סולדים מניבולי פה וגסויות ומבינים שזה אנטי מוסרי ואנטי ערכי ולא לגיטימי.

הדיבור הוא הבסיס של ההתנהגות האנושית וחלון הראווה של האדם ואיך שאדם מדבר זה מה שהוא מראה לאחרים וזה ערכו וזו הרמה שלו כאדם.

יואל
יואל
23/04/2018 12:23:41

מספיק עם האנטי,אני בוכה על ארבע ,אותכם לדוק,ככה אני אוהב את הדפקטים רבין וסומסום כפרה עליכם

שלהבת
23/04/2018 13:02:53

אחלה מעורב! העבירה ה-6 של ביל הייתה ממש הזוייה. מה זה השיפוט הזה? וזה קרה בשוויון 92. מאותו רגע, וול נתן סיומת מהסרטים. אוברה בהתקפה אחת הלך מחוף לחוף וקלע אנד-וואן נהדר בזמן שוול צועק עליו למסור לו! אבל אז מחא לו כפיים. ואן וליט יהיה המפתח להמשך.

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 17:59:19
הגב ל  שלהבת

כמובן שטעיתי כשכתבתי 77

השרת
השרת
23/04/2018 13:23:29

אני חייב להגיד שהטרוליזם פה לפחות משעשע ולא מדכא.

אולי אחד מותיקי האתר יוכל מתישהו ליצור איזה מקרא של טרולים ואת מי הם אוהדים, ככה לטובת אלו מאיתנו הקוראים שלא מכירים את כולם ?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 13:47:17
הגב ל  השרת

אמור לי מי הטרול שלך ואומר לך מי הוא.

Ish
Ish
23/04/2018 14:51:07

מ.ל.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 14:52:11
הגב ל  Ish

חמוד אתה – נראה לי שאתה יודע כל מה שאתה צריך.

Ish
Ish
23/04/2018 15:02:20

Oh yes, I do

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 18:00:58
הגב ל  Ish

איש, למה שלא תנשק לי בתחת?

Ish
Ish
23/04/2018 19:19:47
הגב ל  מנחם לס

1) למה שכן?

2) למה אתה מטריל?

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 17:11:59

העיט

העיט הרע

חדש פה

העיט הרע חדש פה

האם לתפיסת עולמך: הנ"ל מזוהה פה לחלוטין,כולל מה שאתה רוצה…

האם הנ"ל להגדרת מנחם ומנהליו הוא טרול?

IDO
IDO
23/04/2018 14:37:34
הגב ל  השרת

אשך לטיפולך. עדיף שתעלה את זה בתור פוסט יהיו לו 2000 תגובות 300 משתתפים וכולם מאותו IP.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 14:47:36
הגב ל  IDO

רבין?

רב דוויד
רב דוויד
23/04/2018 15:12:00

איך קובעים אוואטר?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 15:13:09
הגב ל  רב דוויד

תיכנס לכאן:
http://he.gravatar.com/

רב דוויד
רב דוויד
23/04/2018 16:16:13

תודה?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 16:17:01
הגב ל  רב דוויד

אני חוזה הצלחה.

דינגו
23/04/2018 17:17:12

חכה עם זה עוד 50 שנה, לך תדע מה האירנים מכינים בשרוול.

רפה הבנה
רפה הבנה
23/04/2018 19:00:24
הגב ל  רב דוויד

הצלחתי?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 19:02:53
הגב ל  רפה הבנה

אם בהצלחתי אתה מתכוון ללהקים עליך את כל חברי ה-ללל אז כן.

מלובני
מלובני
23/04/2018 15:12:47

תודה על המעורב מנחם , חבל על הקומץ תגובות פה שמנסה להרוס.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/04/2018 15:25:15

אוהו מה פיספסתי . . .
אני יוצא בקריאה נרגשת לכל המגיבים להרגיע את הלהבות 🙂
לפני שמגיבים למישהו תחשבו האם הייתם אומרים את זה פנים אל פנים?
אני גם קורא לחברי הצוות לקחת את האחריות ולעדן תגובות מוגזמות גם אם זה כלפי "ישות דימיונית".
הליכלוך בבלוגים החיים מבייש את הכותבים האדירים ואת המאמץ שלהם.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 15:26:39

אתה הרמת את הכפפה. נראה לי שעכשיו תצטרך חודשיים שבתון כדי לעמוד במשימה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/04/2018 15:58:22

ידענו בדיוק בפני מה אנחנו עומדים כי זה ככה כל שנה בלי קשר לסומסום/רבין/והשאר. וגם כולנו מטרילים את האתר במידה מסוימת, מי יותר ומי פחות.

הלילה באמת נרדמתי בשמירה. או שאני באמת נרדם במשחקים או שאני מרוכז מדי ולא נכנס לבלוג בכלל . . .

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 16:00:36

שיהיה בהצלחה.
אני אפילו לא קורא את הבלוג החי בפלייאוף. שלא לדבר על להיכנס בלייב.

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 16:12:00

אתה יותר

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/04/2018 19:32:06

אני המטריל, ממקים ומייסד הללל?!
שים לב, אני עובד על חולצה חדשה

נתן
נתן
23/04/2018 16:56:59

החכמה היא להיות טרול חינני, ולא להפוך את הבלוג לפח זבל (יש מספיק דוגמאות).
לצערי הפורומים הטובים שאני נהנה לקרוא, מוחקים תגובות בכמויות.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 17:13:49

לצערכם כולכם כולל כולם רדומים פה וזה צהוב הכי כהה שקיים ברשת.

מוטה זוכמיר
מוטה זוכמיר
23/04/2018 15:50:55

אולי אפשר להוסיף סינון כך שאוכל לבחור איזה מגיבים אראה / כלל לא אראה את תגובותיהם ?

אשך טמיר המקורי
23/04/2018 16:00:04

כן, משקפי שמש

יואל
יואל
23/04/2018 16:36:03

אשך מלך,חחחחחח

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:39:29

תתחילו להמר ואז תהיו מרוכזים במשחק ולא יהיה לכם זמן פנוי לתגובות.

אני אף פעם לא הגבתי בחי , אולי רק שהסתיים המשחק.

דינגו
23/04/2018 17:23:12
הגב ל  חדש פה

אז אתה מהמר חדש פה או בלוגר ותיק ברשת?
נראה לי התבלבלת עם כל היוזרים שלך.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 18:30:38
הגב ל  חדש פה

ברור שמהמר אבל בקטנה עשר,עשרים שקל זה מכניס עניין.

Ghost Rider
Ghost Rider
23/04/2018 15:51:25

נו אם משהו ישתפר אולי היה טוב שהוצאנו את הכביסה המלוכלכת.

בכל מקרה אני מודה ועוזב ירוחם.

אור
אור
23/04/2018 16:33:04
הגב ל  Ghost Rider

1+

אפשר להתרגל לטרולים כי לסנן אותם אי אפשר. קללות וירידות אישיות זה סתם מיותר כי זה משהו שיכול לקרות רק באופן אנונימי ואפשר פשוט להתעלם מהרגע שזה מתחיל.

לי יותר מפריע שמנחם נניח רושם דברים לא מכובדים ללא התגרות, אבל בזמן האחרון עצרתי את עצמי מלהגיב לזה כי בכל זאת אני מכבד אותו ואת גילו וכי זה האתר שלו ואני כאן רק כמה חודשים ולא מזוהה כמוהו.

אור
אור
23/04/2018 16:39:25

בטוח שהעלו את זה בעבר אבל מה לגבי מערכת רישום לאתר עם אישור כתובת מייל?

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 16:41:13
הגב ל  אור

פששש , וואלה יש לך שכללללל.

למה תקפת בנבזות את חדש פה?

אור
אור
23/04/2018 16:44:12
הגב ל  חדש פה

זו הפרשנות שלך, אני הסברתי את עצמי למי שחשב שהוא בסה"כ מגיב לגיטימי. אתה מוזמן לרענן את הזיכרון שלך בתגובות שלי ושלו ולנחש מי צדק.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 17:17:08
הגב ל  אור

ממה שקראתי פה אתה יכול להיות תמים כמה שתרצה אבל אתה לא הצודק בוודאות מוחלטת.

מזמין אותך ללכת ולרענן את זיכרונך כי אני בדקתי ואתה טועה ואף מטעה.

Ish
Ish
23/04/2018 17:32:59
הגב ל  אור

אור, אתה מדבר כאן עם אותו מתקרבן מחפש צומי

אור
אור
23/04/2018 17:35:44
הגב ל  Ish

נראה שזה איזה מעריץ שלו אבל כן, כבר התעייפתי.

Ljos
Ljos
23/04/2018 17:11:10
הגב ל  אור

בנושא אחר, רציתי לשלוח לך את תנחומיי לגבי המלכים.
ושהדרבי של פנסילבניה היה מהנה. קרוסבי ומאלקין מעולים (וגם הורנקוויסט, אבל אולי זה רק כי אני אוהב לתרגל את המבטא השוודי המזעזע שלי. הורנ-ק-וויסט).

אור
אור
23/04/2018 17:18:38
הגב ל  Ljos

תודה, היה מדכא אבל עדיף שנגמר כך מהר, כמו להוריד פלסטר וללא תקוות שווא של ניצחון או שניים (וגם שלא הפסדנו לדאקס או לשארקס). הסדרות במזרח תמיד מהנות אבל אני לא אוהב מיליון שערים והגנות רכות כאלה, ולא את הביאס המזרחי והקנדי. מעדיף שאחת המערביות תזכה חוץ מהשארקס.

bobby
bobby
23/04/2018 16:54:23

מעורב נהדר מנחם!

הנקודה על וושינגטון-טורונטו רק ממחישה את מה שכבר דיברו עליו פה, אבל צריך לדבר על זה יותר – שפערי הרמות בין הקבוצות הדונןת בפלייאוף השנה לא כאלה גבוהים.
גם וושינגטון וגם מינסוטה הן לא קבוצות מקום 8 קלאסיות. אני לא בהכרח אומר שאני יודע להצביע על קבוצה אחרת בכל קונפרנס שמתאימה יותר להיות מקום 8, ממש לא. אבל בהחלט אי אפשר להגיד עליהן שהן הקבוצות הכי פחות חזקות.
כנל אגב עם הספרס ומילווקי – להגיד עליהן שהן הקבוצות השניות הכי חלשות בקונפרנס שלהן? קשה לקבוע זאת.
ניו אורלינס הוכיחו שהפער ביניהם לפורטלנד הוא לא של 3 מיקומים פחות טוב, וכמובן שסדרות 4 מול 5 צמודות כרגיל, אם כי כולנו הופתענו מהפייט שאינדי מצליחה לתת לקליבלנד.

סומסום
סומסום
23/04/2018 17:00:36

זה סומסום המקורי או אחד צהמזייפים? בן דוד של סטוקטון

סןמסום האמיתי אף פעם לא רשם שטויות כמו. סטוקטון

עידו גילרי
23/04/2018 17:16:03
הגב ל  סומסום

"סומסום האמיתי"… בהנחה שאתה לא עוד אחת מהאישיות המשוכפלות שלו זו בדיחה די עצובה.

סומסום
סומסום
24/04/2018 0:56:12
הגב ל  סומסום

נו, ביג וואלאס. ראית מה עשה שי מאיו?
שינה את הכינוי שלך, "וואלאס", ל-"סומסום".
למה? כדי ליצור רושם שיש פה טרול שמתחזה בכמה שמות שונים.
אתה יודע והוא יודע שזו לא אמת. אתה יודע והוא יודע שאלה מגיבים שונים, עם IP שונים.
ההבדל הוא, ששי מאיו (הוא "אשך טמיר") פשוט קיבל את היכולת לשנות כיוניים במערכת. והוא מנצל לרעה את היכולת שמנחם לס התמים נתן לו.
בוא נספור עד 10, ושוב – טמיר ישנה את כל הכינויים בתגובות שחושפות מה הוא עושה כאן, ל"סומסום". זה שי מאיו. אדם עלוב שיורק למנחם בפנים.

סומסום
סומסום
23/04/2018 17:03:17

סומסום היה צדיק ליד האשך ושאר מנבלי הפה.
תמיד הגיב עם בינה ובפירוט רב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/04/2018 17:06:37

באמת, שכחתי מהתופעה הזו. איך שמגיע האביב, חצי מהתגובות גורמות לגרד ופריחה, וחלק מהארות אף לבחילה. אולי זו אלרגיה לאביב?
הפתרון, אני מניח, זה לנסות ולערוך את עצמך. דמיינו שאמא שלכם עומדת מעבר לכתף שלכם, וקוראת את התגובה שלכם. אם חונכתם בבית סביר, זה אמור לפתור את רוב הבעיות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/04/2018 17:28:25

'וחלק מהאחרות', ינעל דודתי. תקלה במקש…

הייט אשברי
הייט אשברי
23/04/2018 17:36:09

"כדורסל הוא משחק בו הכדור צריך לנוע ואז האדם החופשי זורק."

דברי הדוק.

שמישהו יספר את זה ל-KD

סומסום
סומסום
23/04/2018 17:45:51

האם אתה זה שמתחזה לסומסום?

סומסום
סומסום
23/04/2018 18:15:33
הגב ל  סומסום

לא. המתחזה זה סטוקטון. "השחמטאי" שעוסק במיינד גיימס. נשבר לו שיש אופוזיציה לשונאי לברון, לכן הוא התחיל בניסון הכפשה מתמשך. שנענה אצל אשך טמיר, עם ה"ללל" הדבילי שלו, שממשיך את השקר הזה. ילדים בארגז חול.

כדור הרעם
כדור הרעם
23/04/2018 19:00:30

1000000000+++

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 18:11:42

וואווו, איזו אכזבה.
כשראיתי מעל 200 תגובות ממש התלהבתי. ואח"כ כשקראתי,חצי מהן חייבות לעוף לזבל אבל אין לנו אדם בתשלום שעושה זאת.
הייתי מעדיף 30 תגובות, אבל תגובות לעניין, ובקשר למה שכתבתי.
מה הכיף שיש לאנשים בוגרים לקלקל אתר חובבני בו כולם מתנדבים, ולי שעולה כסף להריץ כדי שלצעירים בישראל יהיה אתר כדורסל איכותי, זה דבר שהוא מעל בינתי.

ולהסתתר תחת זהות מזוייפת הוא הדבר העלוב ביותר שבוגר יכול לעשות. אני לא מבין כיצד אין לכמה אנשים כאן את הבושה לקלקל דבר חיובי שאני מנסה ליצור בשנות חיי האחרונות. אני מתקרב לגיל 81, אז יש לאנשים כיף להרוס לאדם בגילי משהו חיובי שהוא יצר?

ממש מעל בינתי.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 18:37:41
הגב ל  מנחם לס

רישום אחד בלבד.
אמייל מאומת ואמתי אחד בלבד.

לא מצריך שום השקעה.
יהיה לך אמינות בציבור הקוראים ולעולם אף אדם לא יזלזל בנאמר.

אבל כבעלים זה בהחלט בידך,תמימות מתאימה לכתב צעיר לא לך וסליחה בכלל שאני מעיר לך,הפתרון בידיים שלך.

המשקפיים נמצאים על המצח אל תחפש רחוק.

אסף
אסף
23/04/2018 19:46:05
הגב ל  מנחם לס

מנחם קראתי פה חלק נכבד מהתגובות והתחושה שלך לחלוטין מובנת לצערי. עבורי כחובב של הליגה שלא תופס מעצמו מבין גדול מדי האתר הוא חלקת אלוהים קטנה בים הרפש התקשורתי הישראלי מסביב המסקר את הליגה וספורט בכלל. מה שיצרת פה יחד עם מתנדבים שמתחזקים וכותבים על בסיס קבוע הוא מדהים.
חושב שהרוב פה מגיב לעניין ולא לגופו של אדם ולכן נשמר הצביון החיובי פה, שוב תודה על הפנינה ובאופן אישי על היכולת שלך גם אחרי כל כך הרבה שנים להמשיך לכתוב על בסיס יומי קבוע,גם אם לא תמיד אני מסכים עם הכתוב… (התנסתי פה פעם ראשונה העונה בכתיבה דרך יומן הנמושה העונה לשם ממפיס, כולה 3 פעמים, אין לי מושג איך הצוות פה מוצא זמן כתיבה על בסיס קבוע…)

דינגו
23/04/2018 20:11:32
הגב ל  מנחם לס

מנחם אל תיתן לזה להעכיר את שלוותך.
טרולים תמיד היו ויהיו במקומות שניתן לכתוב תגובות.
החכמה זה לתת להם לעבור מתחת לרדאר שלך ולא להתייחס.
על עבודת הקודש שאתה והצוות עושים אי אפשר להגיד מספיק תודה, אתם הופכים את החיים של הרבה מאוד אנשים ליותר מעניינים ומהנים, וזה משהו שלא כל אחד יכול לומר על עצמו.

כדור הרעם
כדור הרעם
23/04/2018 19:05:36

מנחם אם אתה מרגיש שקלקלתי לך אני מצטער מאוד ומתנצל.
אני אוהב מאוד את האתר ומעריך את הכותבים.
מעולם לא הגבתי פה למישהו באופן אישי (למעט עקיצות הומוריסטיות עם דה שוט, שיש בינינו היסטוריה חיובית ארוכה. ולשנינו ידוע שאנחנו מעריכים זה את זה)
קללות בבלוג החי הפניתי בלהט המשחק כלפי שחקנים בלבד, כשהם התנהלו באופן שמרגיז אותי.
בעיניי זה לגיטימי ולא ברור לי על מה המהומה.
אין לי דבר וחצי דבר עם יואל וגוסט ריידר, שיהנו ויכייפו להם פה כמוני.

אגב, מרצה לגיאוגרפיה וקיימות פעם אמר לי שבכל עיר משגשגת יש מאפיה מאורגנת והומלסים, אז אולי ככה זה גם באינטרנט, בכל אתר מצליח יש טרולים.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 19:30:56

הגדר טרול להבנתך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2018 19:49:42

אל תדאג, מנחם לא התכוון אליך.
כתבת יפה וגם גוסט ריידר יצא גבר והתנצל.
הכל בא על מקומו בשלום (ושלושת טרולי המחמד שלנו לא קשורים אליך).

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 20:23:00

לא הבינותי ?

אל תדאג? ממה יש בכלל לדאוג.

טרול מחמד ? מה זה?

גוסט ריידר בין המגיבים הכי טובים פה.

מה אני מפספס

גורדון
גורדון
23/04/2018 22:26:46

משהו שנראה לי לא כתבו זה על אטורה מסינה,אני יודע שזה נשמע טיפה פרובינציאלי אבל אני חושב שאיתו לסן אנטוניו יש מה למכור מול הווריורס
,כמו שבלאט ב2015 ,בלי קיירי ולאב הקשה על הגולדנים,האימון ווהתייחסות בnba ובאירופה שונים ,יכול להיות שזה סתם תיאוריה ,זה משהו שקשה לי להסביר,אבל זו התרשמותי,שאפו מנחם והכותבים על הפלטפורמה הנהדרת ששמה "הופס"