אירועי דיומא 25.04.2018: באיירן מינכן-ריאל מדריד

כדורגל

ליגת האלופות – חצי גמר / מתן גילור

*המלצת צפייה* 21:45 באיירן מינכן-ריאל מדריד (רשת13, ספורט5HD). המשחק הראשון מבין שניים. הגומלין ביום שלישי בשבוע הבא. אירוע הספרט המרכזי של הערב ויש שיאמרו של השבוע. חצי גמר ליגת האלופות מזמנת לנו מפגש ענקיות בין שתיים משלוש אלופות אירופה האחרונות. אקסים ופיקנטריה לא חסר – כל זאת ועוד אצל אראל'ה בתגובות. נתחיל דווקא מהעונה שעברה. גם אז נפגשו הקבוצות בשלב הנוק אאוט (רבע גמר) וגם אז המשחק הראשון היה במינכן. ריאל מדריד ניצחה במינכן, כשהיא חוזרת מפיגור ונהנית מהרחקה של חאבי מרטינז. רונאלדו סיים עם צמד. זה היה רק הסיפתח לדרמה שהתרחשה בשבוע העוקב. מינכן הצליחה לנצח במדריד באותה התוצאה בדיוק, אך בדקות האחרונות וידאל הורחק ובהארכה החיסרון המספרי כבר הכריע את ההתמודדות, כשריאל מדריד כובשת 3 שערים נוספים ורונאלדו מסיים עם שלושער. אותו רונאלדו שברבע הגמר של העונה סיים עם 3 שערים ובישול. ריאל מדריד ניצחה 3:0 בטורינו את יובנטוס. בבית כבר נקלעה לפיגור זהה והיתה עלולה להיות הראשונה אי פעם במפעל שמאבדת יתרון חוץ בן 3 שערים. אבל שריקה לפנדל שעוררה דיונים אנסופיים ברשתות החברתיות העלתה אותה לחצי הגמר. באיירן מינכן פגשה את סביליה. היא לחלוטין לא הרשימה, אבל פערי הכישרון עשו את שלהם. מינכן ניצחה 2:1 בסביליה. בגרמניה הסתיים המשחק בתיקו ללא שערים. לאחרונה הבטיחה מינכן עוד אליפות גרמניה. הדבר היחיד שנותר לריאל מדריד בליגה העונה אחרי בהבטיחה למעשה מקום בליגת האלופות הוא המרדף של רונאלדו אחרי מסי בקרב על גביע הפיצ'יצ'י. לגבי מה צפוי במשחק – ניתן להניח שנראה משהו דומה לכל המפגשים בין השתיים בשנים האחרונות. מינכן תחזיק הרבה בכדור ותנסה להפעיל לחץ על הגנת מדריד ולמצוא את הפרצה באמצעות הנעת כדור סבלנית. מדריד תנסה להרוויח את הכדור גבוהה ככל האפשר ולדחוף אותו כמה שיותר מהר קדימה. מי שלא תעלה מהמפגש הזה תהיה פיבוריטית ברורה בגמר המפעל.

 

כדורסל

יורוליג – סדרות רבע הגמר – משחק מספר 3 (הטוב מ-5)

19:45 ריאל מדריד – פנאתינייקוס (1-1 בסדרה עד כה).אחרי התבוסה ב-29 נקודות במשחק הראשון חזרה ריאל מדריד לעצמה והצליחה לצאת מהאוואקה ארנה עם ניצחון 82-89 ויתרון הביתיות שהיה שלה ברוב העונה. בריאל יקוו לנצל את היתרון הזה מול הקבוצה של צ'אבי פסקוואל שחלשה מאוד השנה במשחקי החוץ ולעלות ליתרון בסדרה המרתקת הזו. 11 מ-20 מה-3 כמו שהיה לה במשחק מספר 2 יהיה התחלה טובה בשביל לשחזר את ההישג הזה ואם פיליפה רייס הוותיק, גיבור הניצחון הקודם עם 18 נק', ימשיך לשאת את הלבנים על כתפו, זה יהיה צעד נוסף לקראת עוד פיינל פור מדרידאי.

20:00: חימקי מוסקבה – צסק"א מוסקבה (0-2 לצסק"א בסדרה עד כה). מי היה מאמין שחימקי תהיה צמודה לצסק"א בשני המשחקים הראשונים בסדרה ובכל זאת תמצא את עצמה בפיגור 2-0? אבל כמו שאמרנו כבר, לדרבי הרוסי חוקים משלו ובחוקים האלה צסק"א כבר על 18 ניצחונות רצופים על יריבתה העירונית ותקווה לסגור את הסיפור הערב. לזכותה של צסק"א יאמר שהיא שיחקה במשחק האחרון ללא ננדו דה קולו וקייל היינס כוכביה אבל גם בלעדיהם היא הסתדרה עם אלכסיי שבד והשאירה אותו על 12 נקודות בלבד כשאת צסק"א מוביל היגינס עם 19 נק' ובחימקי מצטיין אנתוני גיל עם 24 נק', שהם השוואה לשיא הקריירה שלו במפעל. חימקי תקווה לקצת יותר מזל היום ולו, העונה הנחמדה שלה תסתיים הערב.

 

טניס / מתן גילור

טורניר ברצלונה (500) – סיבוב שני

שידורים בספורט 5 לייב החל המשעה 12:00.

אתמול התקיימו 5 מתוך 16 משחקי הסיבוב השני. היום יתקיימו 11 הנותרים.

12:00 ג'יל סימון-גריגור דימיטרוב(2).

אחריו מרטין קלייזן-נובאק ג'וקוביץ'(6).

אחריו רפאל נדאל(1)-רוברטו קרבייס באנה. נדאל מתחיל את דרכו להגנה על התואר משנה שעברה אחרי הזכיה במונטה קרלו בדרבי ספרדי. על מנת לשמור על המקום הראשון בעולם הוא יהיה חייב לשחזר את ההישג משנה שעברה.

אחריו פאבלו קרנו בוסטה(5)-בנואי פייר.

אחריו היום צ'אנג(9)-ביורן פראטאנגלו.

12:00 גויירמו גארסיה לופז-קאי נישיקורי(14).

אחריו ז'אומה מונאר-דומיניק תיים(3).

אחריו רוג'ריו דוטרה סילבה-אלברט ראמוס וינולאס(10).

אחריו דיאגו שוורצמן(7)-סטפנוס ציציפאס.

אחריו לאונרדו מאייר-קארן חצ'אנוב(16).

 

טורניר בודפשט (250) – שמינית גמר

היום יתקיימו 4 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר.

12:00 מרקו קצ'ינאטו-דאמיר דז'ומור(2).

אחריו יאן לאונרד סטורף(7)-אלכסנדר בובליק.

אחריו רישאר גאסקה(3)-לורנצו סונגו.

16:30 (משוער) מטאו ברטיני-אלז' בנדה(5).

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם – סיבוב ראשון

12:00: ג'ון היגינס-תפצ'איה אן נו

12:00: מארק וויליאמס-ג'ימי רוברטסון (7:2 לוויליאמס) (יורוספורט)

16:30: ג'אד טראמפ-כריס ווייקלין (יורוספורט)

16:30: ניל רוברטסון-רוברט מילקינס (6:3 למילקינס)

21:00: ג'ון היגינס-תפצ'איה אן נו

21:00: אנתוני מקגיל-ראיין דיי (יורוספורט)

עוד יום בסיבוב הראשון, והיה זה עוד יום של סבל למדורגים. אחד מהם, סטיוארט בינגהאם, היה שותף אולי למשחק הטוב ביותר של האליפות עד כה, מול ג'ק ליסובסקי. ליסובסקי הפגין אתמול משחק אוסליבני לחלוטין, כשהניסיון הרב של אלוף העולם לשעבר שממול הספיק לו רק על מנת למתוח את הכוכב העולה. בהחלט יש למה לצפות להמשך. עוד מדורג, לוקה ברסל, נפרד מהאליפות, לאחר שפיגר כל המשחק מול ריקי וולדן. מדורג אחד שעלה בקלות לשלב הבא היה דינג ז'ונווי, שחיסל במהירות את ההתמודדות מול בן ארצו, סייאו גואודונג. במשחקים שנפתחו אתמול, ראינו עוד אלוף עולם, בדמותו של ניל רוברטסון, הסובל נגד אנדרדוג, בדמותו של רוברט מילקינס, עם פיגור של 6:3 בתום הסשן הראשון. מנגד, אלוף עולם אחר, מארק וויליאמס, התמודד בקלות מול ג'ימי רוברטסון, והוא צפוי לגמור מהר את הסיפור היום. היום ייפתחו שלושת המשחקים האחרונים של של הסיבוב. ג'ון היגינס יתמודד מול תפצ'איה אן נו. למרות שהאחרון הוא בכיר שחקניה של תאילנד, סגן אלוף העולם אמור להיות פייבוריט ברור. ג'אד טראמפ אמור אף הוא להיות פייבוריט ברור מול כריס ווייקלין, בעיקר אם ישכח מהסיבוב הראשון באליפות העולם הקודמת, בו הודח כשהתמודד גם אז נגד אנדרדוג. המשחק האחרון של הערב הוא מהמעניינים של הסיבוב: לראיין דיי הייתה עונה מצויינת בה זכה בשני טורנירים, אך הדירוג הדו שנתי מנע ממנו להגיע לאליפות הזו כמדורג. מנגד, לאנתוני מקגיל הייתה עונה הרבה פחות טובה מהקודמת, אך הוא שחקן שיכול לנצח כל אחד בערב נתון. משחק פתוח לחלוטין.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של רומנדי – קטע 1

קטע הפרולוג של אתמול היה קטע נג"ש קצרצר, עם כמה דמויות צפויות במקומות הראשונים. בקטע זכה האוסטרלי מייקל מתיוס, כשאחריו, בהפרש של שנייה, טום בוהלי, פרימוז רוגליץ' ורוהאן דניס.

קטע 1 של היום מכניס אותנו מהר לאקשן, עם ארבע פסגות וסיום בירידה. נראה כמו קטע מצויין לתקיפה של רוגליץ', מהסוג שראינו ממנו השנה. שידור ביורספורט 2 ב-17:00.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. מתן תודה רבה.
    האמת בכל מה שקשור למינכן -ריאל כבר כתבתי …..
    עדיין 😊 נציין כמה דברים נוספים .
    1. אני מתחיל מהסוף איני מקבל לחלוטין את העובדה שהמנצחת כאן תהיה פייבוריטית ברורה .
    ליברפול כם מאזן מדהים במפעל ללא הפסד .
    7 4 0 ויחס שערים של 10-38 !!!!!.
    ליברפול כבשה בדיוק 3.5 שערים בממוצע במפעל .
    כולל חמישיות מול רומא ופורטו ,שביעייה מול ספרטק ושלישייה מול הסיטי .
    היא לגמרי שם (ודש לקוטיניו ).

    2. קרב בין המאמנים היום מעניין מאד.
    קבלו נתון .
    זידאן 2/2 בגמר גביע אירופה .
    היינקס 3/3 .
    הוא אימן את ריאל ב 98 לקח ונזרק .
    חזר למפעל רק ב 012 והגיע לגמר והפסיד וחזר וזכה ב 2013.
    אגב היינקס כמאמן ניצח את זידאן השחקן בגמר בדיוק לפני 20 שנה.

    3. לכאורה בריאל לאף אחד אין מה להוכיח אבל כל אחד צריך להוכיח שמקומו בהרכב.
    כמובן שרונאלדו חי מלהוכיח שהוא לא צריך להוכיח …….
    ולאחר ההצגה של סלאח אתמול והדיברורים על כדור הזהב יהיה מעניין לעקוב האם סלאח יתדלק אותו כמו מסי .

    4. בצד השני כבר דובר כל כל האקסים אלא שרובן והייניקס כבר הספיקו לנקום את נקמתם
    מה שמוביל אותי לסיפור המעניין ביותר חאמס מול ריאל .
    חאמס הגיע על תקן כוכב גדול ומלך שערי המונדיאל הקודם .
    חשבו עליו כיורש של רונאלדו ועם זידאן זה לא עבד .
    היום הוא כנראה יפתח והבמה כולה שלו .

    5. תחזית נועזת אך אני מאמין בה .
    היום יהיה נוק אאוט !!!! של מינכן .
    בהפרש של 2 שערים לפחות .
    לתחושתי יותר .

    1-4 מינכן .

    כדורסל .
    ריאל -פאו .
    ריאל טובה יותר והביתיות פקטור משמעותי לפאו .ריאל תנצח .
    חימקי -צסקא .
    חימקי נתנה פייט פעמיים אך לא ניצחה יהיה מעניין אם תגנוב משחק.
    זה תלוי האם דה קולו ישחק .
    במידה וכן תכינו את המטאטא .

  2. תודה רבה חברים.
    ריאל – באיירן – אם זאת היתה מלחמה הייתי מאחל לשתי הצדדים הצלחה… בשנים האחרונות הייתי צריך להתמודד עם הדילמה הזאת מספר פעמים. מצד אחד, אנטי מובנה לגרמניות בכלל ובאיירן בפרט ומצד שני, אני שונא ריאל גדול. לכן המטוטלת אצלי נעה מצד לצד. נראה לי הפעם אני עם באיירן. גם ככה השופטים שחטו אותם בשנה שעברה מול הבלאנקוס והם אנדראצ'יברים בשנים האחרונות. עלייה לגמר והפסד לליברפול נשמע לי תסריט טוב.

    1. שגיא מזדהה מאד עם 2 התגובות שלך .
      גם אני עם אותה המטוטלת ועד שיש לי קבוצה רומנטית בגמר אני מתחיל להתחשבן עם המצרי הזה שהוא שחקן נהדר אבל אחד שעירב פוליטיקה בספורט כשלא בא לכאן עם באזל לארץ .

      1. גול של רונאלדו שנעזר ביד לסדר את הכדור המדהים שלוקה מודריץ סידר לו, במסירת ברקוביץ, נפסל בצדק וזה כמעט היה 3:0 שהיה סוגר לגמרי את המשחק.

        1. קשה מאד לעצור וולה שמתלבש טוב ברגל גם את הגול השני אסנסיו אי אפשר היה לעצור כשהאחרון פשוט היה חופשי מול השוער עם טעות בהגנה של באיירן. הבעיטה של אסנסיו עקפה את השוער שיצא קצת מהשער בצדק. זה היה גול בטוח.

          1. קומראד

            כמה הצלות היו לו במשחק?
            יהושוע היה חופשי לגמרי בבעיטה ונבאס סגר את הפינה תוך תנועה שמאלה. נניח שהיה סוגר את הכדור מלמעלה, אולי היה חוטף את הגול בפינה למטה. לא בא אליו בטענות בגלל הגול הזה כמו שלא בא בטענות לאולריך על שני הגולים שספג. קשה מאד לעצור כדורים כאלה.

  3. זהו נגמר.
    נראה אבוד מבחינת באיירן אבל זה לא גמור עד שהגברת השמנה שרה.
    השחקן הטוב במגרש? השוער המושמץ נאבאס שעצר לא מעט גולים בטוחים. זידאן לא התעקש וזה שיחק מצויין לידיו. האם הגביע יגיע למדריד בשלישית ברצף? אחרי שנה לא טובה מבחינתה יש לה צאנס לקחת את התואר היחידי שנשאר וזה בעצם התואר החשוב מכולם….
    רונאלדו היום דיי יוק אבל גם לובנדובסקי. איפה היה חמאס? להיכן נעלמו עקבותיו? ומי מהילדים ימצא לנו היכן מסתתר בייל??……

כתיבת תגובה

סגירת תפריט