מעורב הופס למוצ"ש: עובדות, מסקנות, וגילויים משבוע אחד של פלייאוף / מנחם לס

אין כל סדר הגיוני או כרונולוגי ברשימת העובדות, המסקנות, שאלות, וסיכומים של שבוע הפלייאוף הראשון. סתם דברים שקופצים לי לראש. כמובן שבלתי אפשרי לסכם את כל הקבוצות וכל השחקנים, אז הנה סתם לקט שקפץ לי הבוקר בראש:

 

1. האם ספואלסטרה צודק בהחלטתו לנסות לנצח את פילי ללא ווייטסייד?

 

ווייטסייד היה איום ונורא עד עתה. אתמול הוא ביקר את אריק ספואלסטרה וטען שהחולשה במשחקו נובעת מצורת המשחק שספואלסטרה קבע עד עתה,  והוא אומר:

“I’m not as involved in as many dribble handoffs as I was and postups as I was in the regular season. That’s what coach want

Coach wants me to just be in the corner and set picks,” Whiteside said. “That’s what he wants. I’ve just got to trust it.”

בינתיים זה לא עובד. ווייטסייד טוען שזה רק בגלל שספואלסטרה רוצה משחק בו הוא גורם ל-PICKS לשחקני הפינות, והוא לא מקבל יותר כדורים לפוסט.

קשה לדעת את זאת הביצה או התרנגול. העובדה היא שבשלושת המשחקים הראשונים הוא שיחק 15, 12, ו-13 דקות, וזה שחקן הפרנצ'ייז?

אין שאלה שאמביד טוב ממנו, אבל בצורת המשחק שבחר ספואלסטרה, ומספר הדקות שהוא פועל יוצא ממנה, לחסאן אין אפילו צ'אנס להוכיח שהמאמן אינו צודק.

דעתי היא שספואלסטרה שוגה. הוא חייב לצאת למלחמה עם ווייטסייד לטוב או לרע. בלעדיו אין למיאמי סכוי. איתו, במיטבו? אולי.

2. מדוע אינדיאנה טובה יותר מקליבלנד?

 

סיבה 1: אינדיאנה לא פוחדת מאלופת המזרח!

אינדיאנה עולה נגד הקאבס ללא כל פחת או רגשי נחיתות. היא ניצחה את הקאבס 3 מ-4 פעמים העונה. הם לא בפניקה אפילו כשהקאבס מובילה ב-17 (אמש, 57-40 בחצי). לאנס סטפנסון הוא קצת דפוק בראש, ובזה אין ספק, אבל לטרוף שלו ישנו מין הגיון: הוא משפיע על כל הקבוצה למשחק ללא כל רגשי נחיתות או יראה מלברון וקבוצתו.

סיבה 2: אינדיאנה יודעת כיצד לשמור (ולצמצם) את לברון

את לברון אין לעצור, אבל אינדיאנה יודעת כיצד להקשות עליו, לצמצם אותו, ולעייף אותו. למרות הילך הדיעה שלברון הוא סופרמן כל יכול האמת היא שגם הוא מתעייף. אינדיאנה לא תעצור אותו כל משחק – והראייה הוא המשחק השני – אך אם היא יכולה לצמצמו ל-25-30 נקודות היא במצב טוב כי שאר שחקני הקאבס אינם טובים כמו בשנים עברו. אני מאמין שעוד שנה הצעירים שהגיעו מהלייקרס ישתלבו ווישתפרו בהרבה (כמובן בהנחה שלברון נשאר) אבל הפלייאוף הזה הגיע מוקדם מדי. בוגן בוגדנוביץ', לאנס סטפנסון, ות'דיוס יאנג מתחלפים בשמירה על לברון, ומעייפים אותו. הפייסרס משתמשים גם בדאבל טים בשנייה הנכונה כשלברון עומד לפרוץ, וכשמשני צידיו ישנם שני שחקנים הוא נאלץ למסור לא פחות מלסיים בעצמו. כשב-20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה הקאבס הם 9 מ-28 ו-1 מ-12 מה-3, לפייסרס אין חשש לשלוח ברגע הנכון מגן נוסף לעבר לברון למנוע ממנו כניסה לסל. זה, לדעתי, היה הגורם מס' 1 לנצחון אמש!

סיבה 3: הקאבס הם קבוצה אחרת ללא קיירי אירוינג

מעט מאד אנשים ניבאו את גודל ההרס שיבוא עם עזיבת קיירי אירוינג. אירוינג היה הסופרסטאר השני ללברון שיכול היה לקחת את עומס המשחק עליו. קווין לאב הוא שחקן מצויין אבל אין לא את ה-SWAG והאאורה שיש לקיירי, והשחקנים הוותיקים האחרים שהיו חלק מהקאבס הגדולה איבדו הרבה מיכולתם (קייל קורבר, ג'יי אר סמית' ). ג'ורג' היל הוא שחקן טוב אך מוגבל, והצעירים לאנס נאנס, ג'ורדן קלרקסון, ורודני הוד עדיין לא הצליחו להטביע כל חותם רציני.

סיבה 4: קליעת ה-3 נעלמה מהקאבס

השלשה היתה בעונה שעברה הלחם והחחמאה של הקבוצה. הקאבס קלעו 23.5% מה-3 במשחק הראשון ו-31.3% במשחק השני. זה לא יחתוך את החרדל.

סיבה 5: קליבלנד עדיין סובלת מהגנה עלובה

הגנת הקאבס היתה אחת הגרועות בליגה משך העונה. מאומה לא השתנה. בוגדנוביץ' עם 7 מ-9 מה-3, והמהומות שויקטור אולדיפו גורם מבלי שיצליחו לשמור עליו הם ההוכחה.

סיבה מס' 6: אולדיפו הפך להיות סופרסטאר

סיבה מס' 7: בוגדנוביץ' מהווה הפתעה עצומה ממש גם בהתקפה וגם בהגנה.

3. הווריורס חזרה למיטבה

הלוחמים מגולדן סטייט נראו משך רוב העונה כקבוצה טובה אבל רגילה. הם פסקו מלהיראות בלתי מנוצחים ו'טובים מדי'. כולם קיוו שבפלייאוף יגיע הזמן להכות בהם. ברור שהספארס ללא קאווי ליאונרד לא מהווים את היריב לנצחם, אבל הם מספיק טובים לתת לווריורס פייט, וטובים מספיק לעזור להגיע למסקנה שהווריורס טובים כתמיד, תודה.

סיבה מס'  1 לחזרתה של הווריורס לכמעט מיטבה (בגלל שסטפן קרי עדיין איננו): ההגנה (ובמיוחד דריימונד גרין) חזרה למיטבה

ברבע השני הספארס הריצה פיק אנד רול עם שחקני הענתיקות שלה טוני פרקר ופאו גאסול. המגינים היו דייויד ווסט ודריימונד גרין, ושמירתם נישברה. שניהם הסתבכו ונשארו עם טוני פרקר, עובדה שהירשתה לפאו גאסול לרחף מאחוריהם ישר לכיוון הצבע והסל לדאנק קליל. גרין שם לב לפאשלה ובמאית השנייה ניסה לסמן לווסט TO RECOVER אבל זה היה מאוחר. רק לפני שבועיים זה היה דאנק קליל ושתי נקודות לספארס נגד הגנת הווריורס העצלה. הפעם התגובה המהירה הצליחה לגעת טיפה בכדור, הסטה שהביאה את הכדור לשון ליוינגסטון לפאסט ברייק מיידי.

הגניבה הזאת לא היתה קורית במרץ או בפברואר כי אז ההגנה של הווריורס היתה הגנה איטית, עצלה, ולא איכפתית:

או במקרה הזה הספארס עשו תרגיל על למרכוס אולדרידג' בצד שמאל. לפני כן היה סוויץ' שהשאיר את קווין קור הנמוך על דייויס ברטרנס הגבוה. לפני חודשיים זה היה מסתיים בבידודו של אולדרידג', או פוסט-אפ של ברטרן כשקוק הנמוך שומר עליו; שני מקרים עם סכוי גבוה לשתי נקודות. הפעם, ברגע שאולדרידג' תפס את הכדור, גרין מיד עף למקומו ובזרועו השמאלית חבט בכדור מאולדרידג' ההמום, לעוד פאסט ברייק ושתי נקודות (סורי! הסרטון נעלם).

 

סיבה מס' 2 לחזרתה של הווריורס לכמעט מיטבה (בגלל שסטפן קרי עדיין איננו): דוראנט בשיא משחקו.

כל מילה נוספת מיותרת.

סיבה מס'  3 לחזרתה של הווריורס לכמעט מיטבה (בגלל שסטפן קרי עדיין איננו): קליי ת'ומפסון חזר לשחק

קליי נראה לי משך העונה כאילו משועמם וחסר חשק. עתה, בפלייאוף וללא סטפן, הוא שוב במיטבו וכשהוא במיטבו אין קלעי טוב ומסוכן ממנו!

סיבה מס'  4 לחזרתה של הווריורס לכמעט מיטבה (בגלל שסטפן קרי עדיין איננו): שון ליבינגסטון חזר!

משך כל העונה חשבנו ששון ליבינגסטון סיים את הקריירה. פתאום הוא נותן 16 נק' למשחק ב-20 דקות ונראה קליל ונייד כתמיד עם המיד-ריינג' ג'אמפרס שלו שחזרו להיקבר בדייקנות רבה.

סיבה מס' 5 לחזרתה של הווריורס לכמעט מיטבה (בגלל שסטפן קרי עדיין איננו): קווין קוק

קווין קוק, כמחליף של סטפן קרי כשהוא מתבקש, עושה בדיוק את המצופה ממנו. הפתעה נעימה.

סיבה מס' 6 לחזרתה של הווריורס לכמעט מיטבה (בגלל שסטפן קרי עדיין איננו): ג'בל מגי

הפך לסנטר-סנטר של הווריורס. איש חמישייה קבוע שמזמן פסק להיות 'הבדיחה'. קולע 10.3 נק' למשחק ב-77% דיוק (83% מהקו) עם 5.5 ריב' בדקות שהוא משחק. כשהווריורס זקוקה לסנטר-סנטר, עתה יש לה.

וכל זאת ללא סטפן קרי.

4. ג'ואל אמביד הוכיח במשחק אחד שהוא SERIES-CHANGER

מי שצריך היה הוכחה שאמביד חזר, ושאמביד בכוחות עצמו יכול לשנות הרבה ולקבוע הרבה, 26 הדקות נגד מיאמי במשחק השלישי היו כל מה שצריכים כהוכחה. הוא מיד MADE HIS PRESENCE FELT בהגנה, וככל שהמשחק ארך, גם בהתקפה. הוא החבילה השלמה, והוא שווה את כל המחמאות והילולים.Panic time for Portland

5. מה הסיבות לפניקה בפורטלנד?

הקבוצה שהיתה הפתעת העונה כשכבשה מקום שלישי במערב, ועוד ללא דמרכוס קאזינס, היא עתה "אכזבת הפלייאוף הגדולה".

הקבוצה מפגרת 3-0, ולשתי הסיבות אני קורא (1) דמיאן לילארד ו-(2) CJ MCCOLLUM. או – להפוך את היוצרות – שתי הסיבות הן ראז'ון רונדו וג'רו הולידיי שממש החביאו את הצמד מהבלייזרס שרבים כינו "צמד הגארדים הטוב ב-NBA".

האם הגיע הזמן 'TO BREAK UP THE BLAZERS? אם לא יקרה שינוי דראסטי, ההופעה של פורטלנד תיחשב לאחת מהאכזבות הגדולות בתולדות הפלייאוף.

6. מה הסיפור עם לברון?

הסטטיסטיקה קיימת. 32.7 נק' ב-57% מהפארקט (37.5% מה-3 ו-72.7% מהקו) עם 112.3 ריב' ו-8 אס'. אבל קווין לאב הוא רק 14.4 וכל השאר פחות מעשר נק' למשחק.

אלה מספרים שהיו ללארי בירד בפלייאוף, למייקל ג'ורדן בפלייאוף, וללברון עצמו במיאמי (קצת פחות אבל לא משמעותי).

הבעייה? הוא לא מצליח לגרום לחברי קבוצתו לשחק טוב יותר. למעשה, אני מרגיש שהוא מוריד מערכם ויכולתם בצורת המשחק שלו. במיאמי הוא קלע 25-30, אבל דוויין ווייד קלע 15-18, כריס בוש קלע 15-18, והיתר התחלקו מי כאן ומי שם. עם לארי, קווין מקהייל קלע, רוברט פריש קלע, דניס ג'ונסון קלע, דני איינג' קלע, ורוב שחקני הספסל שותפו וקלעו. זה קרה בבולס עם סקוטי פיפן, סטיב קר, וכל השאר.

בקאטבס של העונה זה רק לברון, ולברון לא מספיק. ייתכן כמובן שחברי קבוצתו לא מספיק טובים, אבל ייתכן גם שמשחקו מגביל ומשתק אותם.

הקבוצה הזאת בצרה צרורה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
43 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהלי אולמר
יהלי אולמר
21/04/2018 19:41:50

אם שחקני קליבלנד לא יצליחו להרים את רמתם זה יגמר בשישה משחקים. לברון עדיין חזק מאינדי אבל יצליח לקחת משחק אחד בלבד. מגי באמת טוב בפלייאוף והוא צריך להמשיך כך כל הדרך לעמדת הסנטר הפותח של הווריורס גם בעונה הבאה

עידן עופר
עידן עופר
21/04/2018 19:54:22

תודה מנחם. אני חושב שהבעיה היא טיירון לו. הוא איבד שליטה על הקבוצה, אין שום טביעת אצבע שלו ואני בטוח במאה אחוז שאחרי הפלייאוף הוא יפוטר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2018 21:10:11

לא יודע כמה שליטה הייתה לו עוד קודם לכן, אבל אם זה לא יגמר באליפות, וזה לא… הוא בהחלט יפוטר ובצדק. הכי מגניב יהיה אם כדי לתקוע לכולם – לברון, לו, ואפילו גריפין – אצבע בעין גילברט יחזיר את בלאט 😉

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 21:29:15

לך תדע מה יקרה שם כשלברון יודיע שהוא עוזב

Eytan majar
Eytan majar
21/04/2018 20:11:21

לגבי לו, כשהוא אמר במסיבת העיתונאים שהם מגינים טוב בפליאוף, הבנתי שהוא כבר לא מחובר.
בוגדנוביץ׳ הוא באמת הפתעה עצומה. בכלל האבחנה שלך שאינדי פשוט לא מפחדים היא בול בפוני

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 21:32:34
Reply to  Eytan majar

גם אני חושב שחוסר הפחד הוא גורם חשוב

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
21/04/2018 20:14:30

אינדיאנה קבוצת הגנה טובה מאוד….ויקטור אולדיפו השחקן המשתפר של העונה פשוט סופרסטאר….כולם שומרים טוב מאוד …סטיבנסון מדליק את כולם …בוגדנוביץ תפר שלשה מחצי מגרש כמעט על הבאזר….
סבוניס הקטן שחקן טוב מאוד עוד שנתיים שלוש יהיה סטאר…
רק הבן של ליף נשכח על הספסל ….

לדעתי פילדלפיה יכולים לקחת את המזרח השנה ואני אופתע אם לא.
טורונטו קבוצה מצחיקה ,שחקנים אלמונים , השלם גדול הרבה יותר מסכום חלקיו…רק דרוזן הוא שחקן כדורסל ואולי גם איבקה.אני לא סופר אןתם. וגם משחקת כדורסל משעמעם.

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 21:35:46

וושינגטון חנקה את איבקה לחלוטין במשחק האחרון

ולדי קוגן
21/04/2018 20:15:52

אין שום סיכוי שקליבלנד יגיעו רחוק,כי אתה לא יכול להחליף קבוצה שלמה בפברואר ולקוות ללכת רחוק. וזה לפני שמדברים על ההגנה העלובה שלהם.

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
21/04/2018 20:17:34

ועוד משהו בקשר ליוסטון….ראיתי את שני המשחקים שלהם בפלייאוף ולא התרשמתי בכלל….הם צריכים להרים את היכולת שלהם בשתי רמות אם הם לא רוצים להיות מטואטאים ע"י גולדן …

Carmel
Carmel
21/04/2018 20:32:34

1.ספו יודע יותר טוב מכל אחד מה יש לו ביד, ואדון וייטסייד זייף כל העונה ומי שלא טרח כל עונה לא יכול פתאום לפרוח בפלייאוף אם לא קוראים לו רגון רונדו.

2. אינדי כקבוצה יותר טובה מקליבלנד על זה אין ויכוח, אבל זה לא מספיק על מנת להדיח את לברון בסיבוב הראשון, לברון הולך לנצח אותם לבדו בסדרה של 7 משחקים שתוציא ללברון את המיץ והשאלה אם היריבה בסיבוב הבא תדע לנצל זאת, אני חושש שלא.

3.ווריורס עדיין רק ב 70% יכולת וזה מפחיד… KD עדיין בהילוך שני ויכול הרבה יותר, קליי מתחמם בהדרגה ואם קארי חוזר ולא מזיק למרקם הקבוצתי יש כנראה ריפיט.

4.אחרי שגורל אמביד יקרע מספר זוגות נעליים תתן לו את הקרדיט שמגיע לו.

5.פורטלנד במקום השלישי במערב היא סופר הפתעה, שימו לב מי הם השחקנים שלהם בעמדות 3 ו 4, מישהו מהם יכול להיות שחקן רוטציה בקבוצת פלייאוף? כדורסל עדיין זה משחק של 5 על 5 וכאן פורטלנד נופלת וללא חיזוק משמעותי בעמדות אילו אין להם עתיד כקבוצה.

6. לברון כנראה מלחיץ את כל הסביבה שלו, לפעמים יוצא מזה טוב ולפעמים נפילה. לדעתי האשם העיקרי במצב של קליבלנד הוא טיירון לו שזרק יוד אחת מהשם שלו ומתנהג כמו טירון.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/04/2018 20:41:44
Reply to  Carmel

נראה לי שג'ואל אמביד קרע קצת יותר נעליים ממך.

שחקן כדורסל שעבר ניתוח בגב , שני ניתוחים בכף הרגל , ניתוח בברך ועוד ניתוח בארובת העין בשביל הכיף ועדיין מציג יכולת אישית מדהימה,מהירות,זריזות , אתלטיות ויכולת לשנות משחק בשני צדדי המגרש בהחלט מגיע לו כל קרדיט שהוא מקבל

קלמנטה
קלמנטה
21/04/2018 20:49:56

לברון חור בהגנה. שם זה מתחיל ונגמר.

מחפצה מנמצה
21/04/2018 21:13:10

לעניין הווריורס , איגי התעורר. יותר נכון, סטיב קר הבין שהגנה על התואר תתחיל בהגנה . איגי ומגי in , פקוליה out .

השרת
השרת
21/04/2018 21:24:27

מסכים מאוד,

רוטציית פליאוף מצויינת של קר, עם מגי ואיגודאלה בחמישייה וווסט שעולה כבר ברבע הראשון ומקבל יותר דקות בטוטאל.

זאזא עם אפס דקות זה החלטה מצויינת לדעתי, ומעניין שניק יאנג רואה מגרש רק בגארבאז׳ – וזה מחזק את טענתך שהההגנה על התואר תתחיל בהגנה

השרת
השרת
21/04/2018 21:20:22

אחלה מעורב.

בנוגע לוויטסייד שיפסיק לבלבל תמוח, לאף אחד לא מעניין אם משתמשים בך בהתקפה כמו שהיית רוצה, אתה עדיין חייב לתת הכל על המגרש, לשמור, להילחם, ולהראות שאכפת לך קודם כל. אם תדפוק בלוק בהגנה ותרוץ חזק לטבעת דראגיץ כבר ימצא אותך, סתום ותתחיל לשחק כדורסל של גברים ולא של בכיינים.

אמביד וסימונס, רשמת שטוב שאמביד הוא ערס כי סימונס הוא ביישן, אני חושב שסימונס ערס עוד יותר גדול מאמביד ורואים את זה במשחקו, הוא מרביץ ושם גוף על כל אחד בלי שום פחד. במשחק השני היה איזה מהלך שוויטסייד רץ ליד סימונס אז סימונס פשוט נתן לו באמפ והעיף את וויטסייד כאילו ההפרש במשקלים היה הפוך, מה שאתה מייחס לו ביישנות אני רואה כשקט וביטחון, אבל שצריך להראות למי יש יותר גדול הוא לא מפחד מאף אחד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/04/2018 21:21:10

מעולה, תודה
אני חושב שאת הבעיות של קליבלנד צריך לחפש בעוד מישורים חוץ מהכושר והקליעה. יכול להיות שיש שם משהו שלא ממש התחבר, והשמועות על עזיבה של לברון לא ממש מוסיפות (קצת כמו שקורה למכבי תא, מאז שהוכרז שקרויף עוזב…)

רפיקי
רפיקי
21/04/2018 21:25:08

כפי שאמרתי מראש
הווריורס לא יפסידו יותר משלושה משחקים בפלייאוף הזה

Berch
Berch
21/04/2018 21:31:57

יש הבדל בין לשחק עם חברי קבוצה
ללשחק עם…. "המלך" !!!!!
אני לא מופתע מהנרפות של קליבלנד

רונדי שטאקי
רונדי שטאקי
21/04/2018 21:41:31
Reply to  Berch

המלך החליט לא לזרוק אותם מתחת לאוטבוס!!
*
איך אפשר לקרוא לשחקנים ברמה של קלדרון,אוסמן וגרין "חברים "לקבוצה"? יותר גרועים מקבוצת המנקים של הספרמז ופוופ…

דדי
דדי
21/04/2018 21:32:55
מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 21:43:38
Reply to  דדי

מי זה מייקל רפפורט?

רונדי שטאקי
רונדי שטאקי
21/04/2018 21:47:24
Reply to  מנחם לס

מעריץ ומלקק צמוד של מייקל ג'ורדן, אחד שחי בסרט של שנות ה-90'.

הוא לא מתמודד נפשית.. סיפרו לו שלברון העז יככב בספייס ג'אם 2.

רונדי שטאקי
רונדי שטאקי
21/04/2018 21:35:23

הבכעיה הגדולה היא קובי אלטמן והמאמן טיירון לו…
*
אף אחד לא ראה איך קווין אהבה חוטף התקף פאניקה בגמר הקודם???
*
אף אחד לא שם לב במשך שנה איך קרובר הגרוטאה,ת'ומפסון העגלה וסניף הנגר הופכים ללא שמישים???

john
john
21/04/2018 21:37:26

מנחם כמה כיף לראות את התפוקה שלך בחודשים האחרונים. הפלייאוף הזה מתפתח בצורה כיפית מאוד עם הרבה סיפורים מעניינים.

1. קשה לי לתת ביקורת נגד ספו כאשר הוא מאמן כזה טוב. עם קבוצה מוכשרת הרבה פחות הוא החזיק את פילי בשיוויון 3 רבעים למרות התקפה והגנה מצויינים של זו. אבל וויטסייד הפך לא רלוונטי כי ספו והשחקנים עצמם לא רוצים אותו ככזה. זה נראה שהשחקנים מעדיפים את הSpread offense של ספו עם חילופים ויציאות מהירות מאשר משחק מסורתי. לפרנצ'ייז פלייר לקבל 12 נגיעות במשחק שלם גם ב13 דקות זה אומר הכל (גם לא נגיעות באיזורים שלו). בצד השני אמביד אומנם סיבך את וויטסייד בעבירות אבל ממש לא חגג עליו כשהוא שמר עליו. בעיני וויטסייד כמו חומוס מכניסים לשחק באהבה או לא בכלל.

2. אינדיאנה לא טובה מקליבלנד. היא מאומנת ממנה. כמעט כל שחקן שעפים עליו באינדי היה שחקן לא מחוזר ועל פניו לא מדהים. למעט טרנר שנחשב פרוספק מעניין. אולדיפו הפך להפתעה גמורה, לאנס נראה גמור בשארלוט והתעורר לחצי שניה בממפיס אך היה חסר הצעות. בוגדנוביץ' ישב על ספסל וושינגטון ונחשב חור הגנתי שעל כל נק' שקולע קולעים עליו 5. על סבוניס אפילו לא נרחיב. קוליסון היה שחקן סולידי בקבוצות קטנות בטח לא קלע השלשות מהטובים בליגה ורכז נהדר. ת'ד יאנג נחשב שחקן חמישייה סביר אך לא נכס בעל ערך. כולם הגיעו רעבים העונה ויצרו תלכיד יוצא דופן ומחובר. זהו סגל שהמומחים האופטימים ביותר נתנו לה 35 ניצחונות והריאלים ראו בה קבוצת תחתית. קליבלנד בעלת חומר שחקנים טוב בהרבה. הוא פשוט משחק פחות מסך חלקיו.

3. מסכים עם הכל. עדיין צריך להיזהר. לא בטוח שהסידרה הזאת במאה אחוז מראה את המצב הקיים. בכל זאת זו קבוצה שספגה 40 הפרש מיוטה לפני שבוע וחצי. נ"א תהיה אתגר טוב יותר כדי להבין מה הסטטוס שלה כרגע.

4. אמביד חשוב מאוד אבל אני עדיין חושב שהסידרה עוד לא גמורה. שתי הקבוצות יכולות לנצח בבית ובחוץ. זו הסדרה הכי מהנה עד כה ואלמלא השופטים שלא יודעים עדיין איך לשפוט משחק שהוא גם סופר פיזי וגם מהיר כברק זה יכל להיות אפילו מהנה יותר. הימרתי במקור פילי ב7. כנראה שיהיה טיפה יותר קצר

5. פורטלנד במצב חוזים קטסטרופלי. לא יהיה קל לקבל ערך טוב עבור אף.אחד מהשחקנים הנ"ל. דיים וסי ג'יי חווים משבר ואסור להרוג קריירה על סדרה אחת. קווין אוקונר הציע טרייד עם דאלאס שיעביר את האריסון בארנס פלוס בחירה לפורטלנד תמורת סי ג'י. טרייד שבעיני רע לשתי הקבוצות. על דיים יקבלו ערך הרבה פחות שווה. לפורטלנד יש 2 צעירים מהדראפט האחרון שיעלו רמה ונרקיץ' לא יוכל לקבל מהם יותר מדי אז יש מצב שיעבור קבוצה.

6. בינגו. empowerment זה יותר ממסירות אמן לקליעות חופשיות של קאץ' אנד שוט

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 21:48:53
Reply to  john

ג'ון, עברת על שחקני אינדיאנה. עכשיו כשתעבור על שחקני הקאבס תראה שמלבד לברון אין להם היום הרבה מלבד קווין לאב. כל השאר ממוצעים במקרה הטוב

רונדי שטאקי
רונדי שטאקי
21/04/2018 21:51:47
Reply to  מנחם לס

https://www.youtube.com/watch?v=6677RP3qlxY

מנחם תראה את זה על קווין אהבה. איך אפשר לסמוך על שחקן כזה בפליאופסס??

דקסטר
דקסטר
21/04/2018 21:58:58
Reply to  john

"המומחים" טעו בענק גם בקליבלנד, פילדלפיה, מילווקי וושינגטון.
למעשה גם המגיב הכי פחות מבין היה מצליח לא פחות מהם…
זה לא שהם לא מבינים פשוט יש דינמיקה אחרת לדברים.
זאת היתה הערת אגב שהתלבשה על התגובה שלך.

פוטרלנד נמצאת במצב של הרבה לפניה- קבוצה שחייבת לשלם הרבה כדי לקבל מוצר בינוני פלוס. לא נורא אליפות הם לא יקחו אבל מעניין לעקוב..

Benjo
Benjo
21/04/2018 22:23:36
Reply to  john

תגובה מעולה הזדהתי עם רוב מה שכתבת.

לחם מטוגן
לחם מטוגן
21/04/2018 21:40:02

הסדרה החמה כרגע בפליאוף היא מיאמי פילי. כדי לכול מי שאוהב כדורסל 🏀 פיזי ברמה גבוהה שלא יחמיץ אף משחק. יופי.
הבעיה עם וויטסייד שהוא איטי בתגובות שלו ורך מידי , נקווה שישתפר. פילי נראים נהדר במיוחד בן סימונס שמשחק כמו ילד 👦 גדול בפיקחות ותעוזה. לקליבלנד אין הגנה למרות שלצערי חושב שיעברו את הפייסרס🏀

תומר השני
תומר השני
21/04/2018 21:54:17

לדעתי צריך לפרק את פורטלנד ולבנות מחדש סביב לילארד אין מנוס מזה הבעייה שזה ייקח זמן ולא בטוח שליארד ירצה להשתתף בבניה מחדש .

מינסוטה היא הכישלון הגדול ביותר תיבודו מוכיח כל העונה שחייבים לפטר אותו

בוני
בוני
21/04/2018 22:28:12

זה לא גמור.

באטלר הוא שחקן מנוסה ואיכותי שיכול לחזור מ2-0.

בוני
בוני
21/04/2018 22:27:24

הכל בתלוי ברצון של לברון.

אני לא חושב שהוא מאמין בקבוצה שלו להמשך הדרך ואולי מעדיף להפסיד מוקדם.

MJ234523
MJ234523
22/04/2018 0:12:47

אם היה אחד שלא חזה את מפלת הקאבס בעזיבת קיירי מקומו אינו בין מתחילי הופס.

לברון ודאי לא מעכב או מגביל את המשחק של חברי קבוצתו, הם פשוט משותקים מלכתחילה.

דבר נוסף – לדעתי לברון עבר את מייקל בכל פרמטר {מלבד טבעות כמובן}

השרת
השרת
22/04/2018 0:24:14
Reply to  MJ234523

גם בהגנה ? מחוייבות להגנה לפחות ? מייקל היה שועל, לברון הוא כמו דוב בשנת החורף מאז 2013 בערך

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/04/2018 0:55:57
Reply to  MJ234523

לברון לא עבר את מייקל בהגנה ולא בתחרותיות וגם לא עבר אותו במנהיגות וההתעלות המשחקים וברגעים המכריעים כי הוא פחות ממייקל בדברים האלו גם אם עדיין מעולה.

MJ234523
MJ234523
22/04/2018 1:19:23

אני לא חושב שמייקל היה כזה גדול בהגנה בהתקפות של היום

אוהד ס"א
אוהד ס"א
22/04/2018 0:56:04

א. הסיבה הכי חשובה בהצלחה של הלוחמים בפליאוף היא הספרס.
ב. לא לקבור את הקאבס. ניצחון אחד במשחק 4 והביתיות שוב שלהם.
אם הקאבס לא ינצחו את המזרח זאת מסיבה אחת ויחידה. הרצון של לברון לעזוב

גורדון
גורדון
22/04/2018 2:21:20

מעורב תענוג ,תגובות תענוג ,רמה גבוהה,תודה לכם

אסף
אסף
22/04/2018 7:50:25

הלוחמים קבלו יריבה שמאפשרת להם לחזור בנוחות לכושר לקראת הסיבובים הבאים ועד חזרת קארי, הספרס מאוד רוצים אבל נטולי כלים לצערי, העדר הקליעה מבחוץ של.הספרס מאפשר להם להתמקד באולדריג' ותו לא…. לגבי הקאבס זה בעיקר חוסר התפקוד שך מי שסביב לברון וההגנה המחרידה שלהם שהייתה כזו לאורך כל העונה.

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
22/04/2018 15:47:25

תודה מנחם,

בשביל כימיה בהגנה ובהתקפה צריך זמן , אין אינסטנט

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/04/2018 16:43:36

תודה דוק. ווייטסייד פשוט פלגמט וטיפוס חרא.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22/04/2018 18:44:46

תודה מנחם. תהיה בריא עם הגב.
כמו שאמרו מעלי, בקליבלנד החליפו חצי קבוצה. כל השחקנים חוץ מלאב בינוניים ומטה. גם אם היו טובים לוקח זמן להתגבש לקבוצה אמיתית. אף אחד לא חשב שיקחו אליפות השנה. אם איזיאה וקראודר היו בריאים ומשתלבים בצורה אופטימלית – אולי. כידוע זה לא קרה