13:00, 15:30 (עם נאש!בלוג חי), 19:00(חי), 21:30 – תוסיפו 7 שעות למשחקי היום/ לס

13:00: אינדיאנה פייסרס 107 – אטלנטה האוקס 90 (0-1)

בינתיים כל הקבוצות הביתיות מנצחות. אינדיאנה ניצחה בגלל דבר אחד ודבר אחד בלבד: יתרון 32-48 בזכוכיות. יתרון בזכוכיות הוא אינדיקציה פחות או יותר להפרש הנצחון, וכאן היה 17 נגד 16. היתה זו פעם ראשונה מאז 2006 שהפייסרס מנצחת משחק פתיחה של פלייאוף. שחקנה הטוב ביותר היה פול ג'ורג' עם טריפל-דאבל ראשון  בפלייאוף של 23 חיצים, 11 קרשים, ו-13 חלוקות. את ה-23 הוא קלע למרות יום של חושך מהפארקט – 3 מ-13 – אבל יום של אור מהקו, 17 מ-18. ג'ורג' היל המצויין הוסיף 18.  לאטלנטה קלע ג'ף טיג 21 וג'אש סמית' 15.

15:30:  סן אנטוניו ספארס 91- ל.א לייקרס 79 (0-1)

אם הסן אנטוניו ספארס חפצו למחוץ, לכופף, ולגרום ללייקרס לפחד להופיע יותר העונה בעיר האלאמו, הם ניכשלו בגדול. קובי אפילו כתב בטוויטר שלו משך כל המשחק שהמשחק הזה נותן לו הרגשה של "STEAL ONE". הספארס היו מוכנים לתת את המשחק הזה באחוזי קליעה נוראים ממש (37%)  אבל הלייקרס אינם טובים מספיק – וזו האמת – לקחת. הלייקרס חטאו בעוד חטא: לפני שבוע כשהם ניצחו את הלייקרס הם עשו זאת ע"י השתלת שני הגבוהים דוויין האוארד ןפאו גאסול תחת הסל, והם בקושי זזו משם. היום שניהם התרוצצו בכל האזור מראש הקשת ועד לקו הפאול, ואז מקו הפאול אל לתח הסל, אבל בשום פנים לא הקימו שם אוהל.

סן אנטוניו בימיה הטובים לפני 4-5 שנים היתה מנצחת משחק זה על 30-40 הפרש. אבל קרו לה שני דברים: טים דאנקן איננו אותו טים שהיה (הוא קלע 17 עם 10 ריב', אבל איבד כדורים, לא שמר טוב, קלע באחוזים נמוכים), וטוני פרקר איבד את כל ה-"זץ" זהיה לו בכניסה לסל. הוא קלע 18 ב-8 מ-21, אך כניסותיו מהוססות, במהלך שלישי, ובחוסר הדינמיות של העבר. אם לפני 5 שנים כניסתו היתה סל ופאול, סל, או פאול, היום חצי מהן הן כניסה, ואז זריקת כדור החוצה. מאנו ג'ינובלי היה שוב ה-X-FACTOR . כשהוא ניכנס הוא מיד קלע שתי שלשות, ושינה לחלוטין את כל צורת המשחק של הספארס. הוא שיחק בס"ה 18 דקות ובהן קלע  18 ב-6 מ-13 כולל 3 מ-5 מה-3.  קאווי ליאונרד היה לא רע כשהוא קולע 8 עם 11 ריב', אך פעמיים נתן למטה וורלד-פיס לעבור אותו בקלות יתרה.

ללייקרס האוארד קלע 20 עם 15 ריב', פאו גאסול קלע 16 עם 16 ריב', וסטיב נאש קלע 16  אבל רק ב-6 מ-15. כמה אסיסטים היו לנאש משך 30 דקות משחק כשיש לו שני ענקים בגובה 2.15 תחת הסל? שלושה אסיסטים. לא בשביל זה הוא הובא. לא ראיתי יותר משני פיק-אנד-רולים מוצלחים כל המשחק. כל משחק הלייקרס הוא ארעי, מקרי, וללא כל שיטה מובנת לי. סטיב בלייק בינתיים הרבה יותר טוב ומסוכן.

כל הסיפורים על 'המשחק הקבוצתי הנאור' של הספארס שכה הרבה גולשים מוצאים לנכון לספר לי עליו ואפילו לבארו לי הם בדיוק מה שהם: "סיפורים". הכדור אולי עובד מסירה אחת או שתיים יותר מאשר אצל קבוצה כמו הניקס, אך מי שמחפש "תרגילים" נאורים הוא לא ימצא אותם אצל הספארס; אולי אצל איזה קבוצה אירופאית ביורוליג ששם מאמנה מסתיים ב-"נוביץ'". כאן זה לא עובד, ותכניסו זאת לראשיכם אחת ולתמיד.

תרגילים או לא תרגילים (לכל קבוצה ישנם כמה 'תרגילים') , הנקודה התחתונה היא  שיש "W" לפלח, וללייקרס יהיה הישג להוציא נצחון אחד בסידרה הזאת.

 

 

19:00:  מיאמי היט 110 – מילווקי באקס 87 (0-1)

עד עתה כל הקבוצות הביתיות ניצחו, ועד עתה מיאמי היט היא הטובה מכולן. נצחון טוב במשחק בו ההיט היתה דומיננטית מלבד כמה דקות ברבע השני כשהבאקס חזרה מדפיציט של 13 להפרש 2. אבל מיד אחרי ההפסקה עלתה היט שהחליטה לשים קץ לאשליות. ספור המשחק פשוט: 57% קליעה להיט נגד 42% לבאקס; 46 ריב' לעומת 32;  43 נק' מהספסל לעומת 21.

להיט לברון ג'יימס פתח מצויין עם 27 נק' ב-9 מ-11, 10 קרשעם, ו-8 אס'. דוויין ווייד קלע 16 וכריס בוש 15. ריי אלן מהספסל קלע 20, וכריס אנדרסן ב-16 דקות קלע 10 ב-4 מ-4 עם 7 ריב'. דבר אחד ברור: מתי שאריק ספואלטרה צריך סנטר אמיתי, יש לו אחד. למילווקי קלעו ברנדון ג'נינגס 26 ב-8 מ-20 ומונטה אליס 22 ב-10 מ-19. מלבדם היו מספר שחקנים שקלעו 5, 6, או 7. אני ממהר למסיבת העתונאים, ואאריך במאמר מחר (היום)

 

21:30: אוקלהומה סיטי  120 – יוסטון רוקטס 91 (0-1)

"אנחנו לא מסתכלים עליו הערב כחבר", אמר קווין דוראנט. ואז הוא וחבריו דרסו את יוסטון רוקטס בקריעה קולוסאלית כשהם מצמצמים אותם ל-34% קליעה. דוראנט קלע 24. ג'יימס הארדן 20.

כל 8 קבוצות הבית ניצחו את המשחק הראשון!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
99 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גל שרוני
גל שרוני
21/04/2013 20:13:28

אני מת שסן אנטוניו תנצח.יש רק בעיה קטנה הם הוסיפו לסגל
נאחס מדופלם מארץ הנאחסים. טי מק אף פעם לא ניצח אף סדרת פלייאוף.
תאמינו לי שזה מדאיג אותי.
מצד שני אפילו שיאי עולם נשברים.

גל שרוני
גל שרוני
21/04/2013 20:16:05

חלמתי חלום בלהות. הלייקרס מנצחים עוברים כל פעם שלב בקושי.
פוגשים בגמר את מיאמי.
קמתי בבהלה לא יודע איך נגמר עם מיאמי.
הצילו!

דדי
דדי
21/04/2013 20:30:46

דייויד לי גמר את העונה.

חבל. חשבתי שבגלל הפציעה של פאריד הסדרה הזאת תהיה 7 משחקים.
עכשיו אני כבר לא רואה את זה, למרות שלאנדרי מחליף ראוי.

אבי.
אבי.
21/04/2013 21:45:51
הגב ל  דדי

דדי – כבר במשחק אתמול היה הבדל עצום בין הדקות של לי לדקות של לנדרי. כשלנדרי על המגרש, דנב עוזבים אותו כשהוא רחוק מהסל ומוציאים את השומר שלו על היציאה של קרי ותומפסון ומונעים מהם קליעה נוחה וקבלת כדור נוחה.
כשלי על המגרש, השומר שלו לא עוזב אותו בכלל.
בעיני זה לא רק שהוא לא ראוי, הוא משנה בצורה קריטית את מבנה המשחק של הווריורס, ומחייב אותם לשינוי משמעותי.
מקווה שעדיין יצליחו לשחק טוב ולתת סדרה טובה, אתמול עם לי הם יכלו לגמור כמנצחים.. אין ספק שאתמול זה היה המשחק הטוב ביותר.

דדי
דדי
21/04/2013 22:37:42
הגב ל  אבי.

יחסית למחליף – הוא מחליף טוב מאד.

אבל ברור שהוא לא טוב כמוהו, אחרת היה משחק במקום אחר, יותר דקות, עבור יותר כסף.

ובכל זאת, יש לו את הפוטנציאל לתת תרומה התקפית יפה (ויש לו גם זריקה מחצי מרחק) שלפחות תצמצם מאד את החור שישאיר לי.

תשווה את זה לשחקנים שאמורים להחליף פצועים בקבוצות אחרות, ותראה שיחסית המצב של הווריורס סביר.

זה לא אומר שזה לא יפגע בהם ובעצם יגמור להם את הסיכוי בסדרה, אבל לאנדרי בהחלט מסוגל לעשות את זה מכובד…

אבי
אבי
21/04/2013 20:45:08

הפתעת היום יוסטון מנצחים!!!!

יוסי
יוסי
21/04/2013 21:42:10

מוזמנים לשתך בלינקים טובים למשחק של הלייקרס-ס"א

ניק
ניק
21/04/2013 22:33:35

אשך תודה רבה על הלינק המעולה. אפשר קישור למקור שממנו אתה מוצא את הלינק?

יאללה מתחילים!! איזו התרגשות.

ניק
ניק
21/04/2013 22:36:04
הגב ל  ניק

דאנקן הגיע במוד של פלייאוף.

השחר
השחר
21/04/2013 23:41:30
הגב ל  ניק

הנה לך, אתר טוב אבל כבד יחסית http://www.vipboxsports.me/

ניק
ניק
21/04/2013 23:58:48
הגב ל  השחר

תודה רבה

מנחם לס
21/04/2013 22:39:29

אני כבר באולם.צ אחזה בלייקרס משולחן העתונאים. עוד מעט אצטרף אליכם

ניק
ניק
21/04/2013 22:42:32
הגב ל  מנחם לס

אני מקנא בך דוקטורה. כמה הייתי משלם כדי להיות במשחק פלייאוף של הלייקרס. אגב, מישהו יודע אם ג'ינובילי חזר? צפוי לשחק?

שעה אני מנסה להבין את מי טיאגו ספליטר מזכיר לי, בסוף נזכרתי:
http://www.quizz.biz/uploads/quizz/104688/3_08WPd.jpg

מנחם לס
21/04/2013 22:59:14
הגב ל  ניק

אני במיאמי, לא בסן אנטוניו. לעולם לא אשפיל את עצמי ללכת לחזות במשחק של הלייקרס, ועוד להוציא $400 על טיסה לסן אנטוניו בשביל זה. אני חוזה ב-15-24 בטיווי בדיוק כמוך

ניק
ניק
21/04/2013 23:08:37
הגב ל  מנחם לס

יום אחד הלייקרס יזכו באליפות ואני אטוס אליך כדי להזמין אותך לבירה ולצחוק עליך כל הדרך. אני לא מאמין שהקבוצה שלי נראית ככה, ולא רק זה, אלא אני מתחיל לחבב את הסלטיקס, לא יודע מה יש לי בזמן האחרון.

צביקה
צביקה
21/04/2013 22:44:13

אני מהמשחק של הוקס ופייסקס הסקתי ששתי הקבוצות לא ממש טובות ואני לא רואה אותם עוברות את השלב הבא – ולא משנה נגד מי…

תומר שור
תומר שור
21/04/2013 23:08:57

אני ממש לא מבין על מה מסתמכים אלו שצופים שהלייקרס עוברים את סאן אנטוניו…
קראתי היום איזה עשרה כאלו …

תומר שור
תומר שור
21/04/2013 23:11:35

כמה החטאות מזריקות פתוחות, זה פליאוף?

יוסי
יוסי
21/04/2013 23:13:02

פספסתי את זה – עד כמה הפציעה של ג'ודי מיקס חמורה?

תומר שור
תומר שור
21/04/2013 23:13:30

חוזר בי, אם הספרס ימשיכו להחמיץ כך ו/או לשחק כה שקוף – אולי באמת יש על מה לסמוך…

etayle
etayle
21/04/2013 23:16:18

בונים על הצמד חמד הווארד גאסול אבל פרינגלס לא נראה לי יודע להשתמש בהם.

ניק
ניק
21/04/2013 23:21:13

הלייקרס חיים על ריבאונד התקפה. אין שם מישהו שיכול לשים חיצים מעבר לקשת. לדעתי צריך קצת סקרינים לבלייק, יש לו ידית טובה.

תומר שור
תומר שור
21/04/2013 23:29:33
הגב ל  ניק

הלייקרס חיים (ונופלים אצלם) על החמצות מסמרות שיער של זריקות פתוחות לגמרי

ברוס
ברוס
21/04/2013 23:24:37

קוואי יעשה קריירה ענקית בספרס ויהיה שם אגדה שניה רק לדנקן.
הוא פשוט תפור על ה DNA של המועדון הזה עם ההבעה הסטואית התמידית שלו שעומדת ביחס לגמרי הפוך מהביצועים שלו.
תופעה…

ניק
ניק
21/04/2013 23:31:47
הגב ל  ברוס

זה בדיוק מה שעבר לי בראש. פופוביץ' מייצר לו סמול פאנדימנטל. פשוט שחקן סאן אנטוניו טיפוסי. משעמם ויעיל.

ברוס
ברוס
21/04/2013 23:32:49

הלוואי שבכל האק א דווייט הוא יקלע שתי נקודות.
ס"א לא צריכים את זה בשביל לנצח. גועל נפש

מנחם לס
21/04/2013 23:51:25

הדבר המוזר לי ביותר הוא שאוהדי הלייקרס הקולניים ביותר באתר – דדי, אלי לס, K-700, דקסטר – רק להזכיר כמה, בורחים מהבלוג החי כאילו היה מחלה מדבקת. כנראה שעדיף להם לקבל תוצאה סופית אחת, וגמרנו.
לי, כאוהד קבוצה אחרת, זה מאד מוזר.

ניק
ניק
22/04/2013 0:00:29
הגב ל  מנחם לס

היי היי אני פה עוד מהאתר הישן, כאשר רק התחלת לכתוב לנו. כל עוד אני פה, יש נציגות של הלייקרס.

מנחם לס
21/04/2013 23:52:31

טים דאנקן איום ממש. כדורים בורחים לו מהידיים

מנחם לס
21/04/2013 23:53:28

הערב הפלח לבוש כמו מנהל קולחוז

ניק
ניק
22/04/2013 0:02:24
הגב ל  מנחם לס

כאחד שנולד לעולים מבריה"מ, אני מסכים איתך.

מנחם לס
21/04/2013 23:54:31

לפני שבוע כשהלייקרס ניצחו את ס"א, האוארד ופאו גאסול לא זזו מתחת הסל. היום הם שכחו מזה לחלוטין ולכן הם מפסידים.

דקסטר
דקסטר
21/04/2013 23:56:15

די נאש די !
קישטא !

מנחם לס
22/04/2013 0:01:44

ס"א נראים ממש גרועים.

ניק
ניק
22/04/2013 0:03:39
הגב ל  מנחם לס

אפשר לחשוב שהלייקרס נראים בסדר. שלום עולמי מנסה לעשות פייד אוואי כאילו הוא בראינט. חברים לו רק היכולת, הכשרון, האתלטיות והניסיון.

אופק
אופק
22/04/2013 0:21:59

נראה לי הזברות שופטות קצת שונה היום….. עברה ברורה על דאנקן, והם מוצאים עבירות במקומות שלא דרכה בהם רגל אדם מזה קום הפלמח

ברוס
ברוס
22/04/2013 0:22:31

ג'ינובילי!!!!!!!

תומר שור
תומר שור
22/04/2013 0:22:34

מספיק כמה דקות שס"א משחקים כמו שצריך והפער האמיתי נראה בפועל.
אני לא מבין מדוע הלייקרס לא הולכים על מה שהצליח להם קודם? אבל כנראה שיש תוכנית לדאנטוני, עובדה שהם החתימו אותו לעוד עונה…

השחר
השחר
22/04/2013 0:22:46

עכשיו קברה אותם השלשה, מה שכן – הפלח לוקח רק אנשים של 100 אחוז מהקו?

המאמן
המאמן
22/04/2013 0:23:06

קשה לי להאמין כמה יודעים כמה גדול הוא מאנו ג'נובילי

אילון
אילון
22/04/2013 0:23:54

אחחח מאנו מאנו מאנו

זוכר אותו עוד מהימים שהיה הכי טוב באירופה איזה שחקן!!!

מנחם לס
22/04/2013 0:25:11

הי דקסטר!
הלייקרס לא משחקים כמו לפני שבוע כשהאוארד ופאו היו תקועים תחת הסל.

מנחם לס
22/04/2013 0:26:15

שימו לב שב-4-5 דקות שדחואן בלייר שיחק, ס"א הגדילה הפרש מ-4 ל-13. עכשיו הפלח הוציא אותו ופאו כבר חוגג

איש הערפל
איש הערפל
22/04/2013 0:27:19

אמרתי את זה בשניה שקובי נפצע – ללייקרס אין מה למכור בלי קובי, כל השטויות והתזות שהוא היה הפקק בהתקפה או כל תאוריה מפגרת אחרת שנרקחה ע"י שונאי קובי (ויש המון כאלה) תפוגג אחרי הסדרה הזאת, שלא תטעו הלייקרס הם לא קבוצת לוטרי בלעדיו אבל הם בהחלט לא טובים יותר. והספרס היתה ונשארה קבוצה מגעילה כמו השחקנים והמאמן המשעמם שלה, מי שמרשה לעשות האק במשחק פליי אוף צריך לקבל סוויפ אוטומטי.

מנחם לס
22/04/2013 0:27:42

בונר לא מסוגל לשמור על פאו או האוארד. בלייר כן מסוגל והוא גם זורק אותם מאזור הצבע. הוא כמו JUNK YARD DOG!

חסר טאקט
חסר טאקט
22/04/2013 0:29:18

מנחם, הסיבה שלא תראה אוהדי לייקרס כאן היא שחוץ מדדי אולי, הם לא באמת אוהדים את הקבוצה אלא שפוטי קובי שמתים מפחד שהקבוצה תהיה טובה בלעדיו ומקווים שהיא תפסיד.

איש הערפל
איש הערפל
22/04/2013 0:35:55
הגב ל  חסר טאקט

יאללה וכשחשבתי שאין מספיק תיאוריות מפגרות על קובי והלייקרס…

חסר טאקט
חסר טאקט
22/04/2013 0:40:08

אתה יודע גם לקלל וגם לחשוב? מוכשר…

איש הערפל
איש הערפל
22/04/2013 0:47:11
הגב ל  חסר טאקט

לא ממש, או לקלל (שהפסקתי בטח לפני שנולדת) או לחשוב, אז תקרא שוב וכשתמצא את הקללה, אני כאן.

חסר טאקט
חסר טאקט
22/04/2013 1:05:33

איחולי, אתה אכן אוהד קובי אופייני!

ניק
ניק
22/04/2013 0:29:23

בצדק חששתי מג'ינובילי.

אלי לס
אלי לס
22/04/2013 0:32:18

אני נכנס מידי פעם וקורא אבל אין לי ממש במה להחכים אתכם.
חוץ מזה אני מרוכז יותר מידי במשחק עצמו ובקללות שלי…

המאמן
המאמן
22/04/2013 0:35:48

עם קובי הלייקרס לוקחים בהליכה.

אילון
אילון
22/04/2013 0:39:37
הגב ל  המאמן

עם קובי הם בקושי עשו את הפלייאוף

המאמן
המאמן
22/04/2013 1:07:07
הגב ל  אילון

בגלל הפתיחה המזעזעת

הגיון בריא
הגיון בריא
22/04/2013 8:15:47
הגב ל  המאמן

שהייתה בגלל קובי.
אבל מי ששרוף על קובי כנראה שפסיכולוגית- לא מסוגל לחשוב ישר.

מנחם לס
22/04/2013 0:36:39

טוני פרקר איבד את משחקו לחלוטין

מנחם לס
22/04/2013 0:40:01

היכן 'המשחק הקבוצתי' של ס"א? בולשיט אחד גדול. הם משחקים בדיוק כמו כל קבוצה אחרת, אלא ששני כוכביה טים דנקן וטוני פארקר איבדו 30-40% מיכולתם. הקליפרס יאכלו אותם בלי מלח.

ניק
ניק
22/04/2013 0:44:07

16 הפרש. זה נגמר. אני פרשתי למיטה, לילה טוב חברים.

אילון
אילון
22/04/2013 0:45:33

בגדול אני מסכים, אבל כשמדברים על משחק קבוצתי אצלם הכוונה היא שהם שרינג דה בול. אין שם אגו בכלל. כל שחקן יכול לסיים עם 20 נק' אם הוא חם

מנחם לס
22/04/2013 0:54:47
הגב ל  אילון

גם במיאמי אין איגו.

נתן
נתן
22/04/2013 1:01:49
הגב ל  אילון

זה לא רק חוסר אגו, כל אחד יודע לאן לנוע ואם הוא במקום הוא מקבל את הכדור. הם קבוצה מאד מאומנת.

אילון
אילון
22/04/2013 1:04:00
הגב ל  נתן

זה עדיין נ.ב.א, המון המון התקפות שרק שחקן אחד נוגע בכדור. על זה מנחם מדבר

אילון
אילון
22/04/2013 1:01:08

אם גם בלייקרס לא היה אגו הם היו עושים עונה של 60 נצחונות

נתן
נתן
22/04/2013 1:02:45
הגב ל  אילון

עכשיו בלייקרס אין אגו

דרור
דרור
22/04/2013 1:05:02

אהלן מנחם זה אני מאתמול מכיר ג'ינובילי? גם אתמול שאלתי אותך עליו. אלוף יורוליג עם בולוניה ואלוף נבא 3 פעמים. הוא מספיק טוב בשביל לא אמריקאי?

אילון
אילון
22/04/2013 1:05:22

אבל גם אין להם את אחד מארבעה חמישה שחקנים הכי טובים בליגה (שביום נתון אין שני לו)

צביקה
צביקה
22/04/2013 1:10:13

זה לא היה כוחות וזה קצת מפתיע – פאו והווארד יכלו לעשות משהו משמעותי מתחת לסלים. אז אמנם הם שלטו מתחת לסל שלהם (15 ריבאונדים לכל אחד מהם) – אבל לא עשו מספיק נזק בצד השני (רבאונד התקפה אחד בודד). לצד נקודות היו לא מעט איבודים (10 לשניהם ביחד) ובסך הכל לרגע לא היה ספק שהספרס מנצחת.

דקסטר
דקסטר
22/04/2013 1:12:34

הדבר הכי טוב שיכול לקרות ללייקרס זה לעוף בסוויפ.
עדיף להפסיד בבית במשחק האחרון ב 30 הפרש.

וגם שהקליפרס יגיעו לפחות לגמר המערב.

דדי
דדי
22/04/2013 1:23:18

אין מה לעשות. בלי קובי זו לא קבוצת פלייאוף.

יש סיכוי לגרד 2 בבית אם נאש יחזור לעניינים, אבל זה בערך המקסימום, וזה בסדר גמור.
העיקר שרואים מאמץ, רואים הגנה, רואים אפילו מאמן.

עם קובי הלייקרס היו עוברים אותם כמו שחשבתי.

לספרס גם ככה היה סיכוי קטן מול אוקלהומה , אבל בלי סטיבן ג'קסון גם זה לא קיים.
ברגעים הגדולים – הוא וג'ינובילי הם אלה שמתעלים.

k_700
k_700
22/04/2013 1:29:19

ראיתם את מר גרגר פופוביץ'? עניבה עם מכופתרת(עד הכפתור האחרון כמו שסטאלין ציווה) וז'קט עומד כל המשחק צמוד צמוד לשופט הקו ממש מחזה שלא ראינו ממנו כל השנה.

פופוביץ' לא נרדם כבר כמה לילות, ממש פרנואיד מהלך וממה? מ-6 וחצי שחקני לייקרס(טעיתי זה לא 7 וחצי כי מיקס נפצע רבע 1 ולמעשה לא חזר לשחק), פאקינג 6 וחצי שחקני לייקרס, וורלד פיס שחזר לפני 4 משחקים מניתוח(לא מפציעה מפאקינג ניתוח) ונאש שלא שיחק יותר מחודש בדרך ל-30 דק' של רחמים והפלאח היה חייב להיות הכי קרוב שאפשר כל הזמן למזכירות שכדי שבכל פייק של מאנו או כניסה לסל של טוני הוא הראשון לקפוץ על השופטים ולהעיף דפים באוויר.

פרט לזה הספרס עם העומק גדולים יותר. לא התלהבתי מהמשחק שלהם, בסך הכל את החולשות שלהם הצלחנו לחשוף 3 וחצי רבעים עד אשר לא נשאר לנו אוויר.
עם ההתקפה הנכה ללא קובי אנחנו לא ננצח גם את מכבי שעריים במשחק על MONEY.
פאו גדול, דוויט היה מצוין בשני הצדדים, השופטים החמירו איתו (עבירה תוקף ראשונה בדיוק מתי שאמרתי לכם שהוא מקבל בין דקה 9-10 רבע שני כדי להעיף אותו החוצה, לכל חובבי הקונספירציות פה תבדקו את זה).
בכל אופן לא השופטים הכריעו פה את המשחק ולא ציפיתי למשהו אחר.

גרמנו לפופוביץ' להזיע, לספליטר להראות כמו מסטר ספלינטר אירופאי ומגושם וטוני רחמים עליו דקות ארוכות חשבתי אילו מטעמים יעשו ממנו גארדים כמו לאוסון ווסטברוק, הוא היה נראה לי פשוט גמור, ממש לא בריא, למרות 18 נק' ב-37 דק'.

יאללה עכשיו להרביץ משחק 2, אבל לא לפצוע להם אף אחד אני רוצה שאת הסוויפ מדנבר הם יקבלו ברוסטר מלא ואז לכולכם יפתחו העיניים.

דן
דן
22/04/2013 1:34:14
הגב ל  k_700

גיבוב של שטויות
תתרכז כרגע בסוויפ שהלייקרס הולכים לקבל
חלומות פז.

אה ומנחם לא הייתה אתה זה שאמר בפלייאוף הקודם שהקליפרס יפרקו את הספרס?
תזכיר לי בכמה זה נגמר בסוף?
גם לך חלומות פז.

דדי
דדי
22/04/2013 1:32:50

מנחם, איך אתה מתרגם את הפציעה plantar faciatis ?

מאד מסקרן אותי כי בשנים האחרונות יש אינפלציה לא ברורה של הפציעה הזאת בנבא, אבל אני לא בטוח ששמעתי אפילו על שחקן אחד בליגה או באירופה שהיה לו את זה.

אני יודע מה זה, אבל לא בטוח איך מתרגמים את זה כאן.

גיא
גיא
22/04/2013 2:02:51

plantar fascia – דורבן בעקב, דלקת בגיד שמחבר בין עצם העקב לקדמת כף הרגל.

דדי
דדי
22/04/2013 2:17:19

דורבן זה לא חתיכת עצם קטנה ?

Mbk
Mbk
22/04/2013 2:19:42

אני מקווה שהמשך הפליי אוף ישתפר
פתיחה מאכזבת.
חסרה לי איזה הפתעה או משחק עם 2 הארכות
ממה שראיתי עד כה , טעון שיפור
הניקס מול בוסטון במשחק בא יהיה פיצוץ

הערה בקשר לקובי בריאנט
הוא לבטח אחד מחמשת הליקרים הגדולים בכל הזמנים ( מגיק , כארים , ווסט , ביילור ושאק )
הלייקרס היה מועדון מפואר לפניו וימשיך גם אחריו
קובי חסר בפליי אוף , אבל יש הזדמנות אדירה לשאר שחקנים להוכיח משהו . המשחק קבוצתי יותר , השורה התחתונה , נאש לא פוגע ועכשיו הגיע צוק העיתים מבחינתו

Ori88
Ori88
22/04/2013 11:35:35
הגב ל  Mbk

MBK ביטוי יפה:
בצוק העיתים – בזמנים קשים, בעת צרה.

דדי
דדי
22/04/2013 2:22:01

מה זה אחד מחמשת ???

הוא כנראה הגדול מכולם, אבל התחרות היחידה שלו זה מג'יק – 2 ששיחקו את כל הקריירה שלהם בלייקרס.

k_700
k_700
22/04/2013 2:57:13

חחח לבטח אחד מחמשת השחקנים הגדולים…….

אלוהים למה לא מלמדים היום יותר היסטוריה?

אילון
אילון
22/04/2013 3:36:13
הגב ל  k_700

אני כל כך שמח שאתה כאן, אולי אוהד לייקרס יצליח לשפוך מעט אור לעיניו העיוורות מאהבה של ידידנו דדי. ממך אולי הוא ילמד

דדי
דדי
22/04/2013 5:04:32
הגב ל  אילון

ובאותה הזדמנות, תלמד גם את אילון הבנת הנקרא…

k_700
k_700
22/04/2013 5:26:44
הגב ל  דדי

הוא מקרה אבוד כמו המון קוראים חדשים באתר הזה.

ברוס
ברוס
22/04/2013 3:48:16

אמרת משהו בקשר לג'נינגס?
אכבר שלשה + 1 אבל עדיין ללא תפילה…

ברוס
ברוס
22/04/2013 3:49:38

והנה באטייה סוחט תוקף

ברוס
ברוס
22/04/2013 4:07:04

מהבית זה נרטה שהאווירה במיאמי מנומנמת משהו, כאילו הקהל לא באמת חושה שלמילווקי יש איזשהוא סיכוי.
זה נכון?

נריה
נריה
22/04/2013 6:11:57

איך אוקלהומה ברחו מ-7 הפרש ל-13 הפרש (אחרי סל של הארדן על הבאזר) תוך 1:40 שניות לחצי!?
קבלת ההחלטות של לין איומה. המשחק של יוסטון מורכב משתי חלקים, החלק של הטירונים החדשים בפלייאוף. והחלק עם הכדורסל של יוסטון ששומר אותם במשחק.
למה יכול להיות סדרה יפה בינהם…

נריה
נריה
22/04/2013 6:15:05

לברון במשחק מעולה, של 27 נק׳ ב-11 זריקות.

איך אוקלהומה ברחו מ-7 הפרש ל-13 הפרש (אחרי סל של הארדן על הבאזר) תוך 1:40 שניות לחצי!?
קבלת ההחלטות של לין איומה. המשחק של יוסטון מורכב משתי חלקים, החלק של הטירונים החדשים בפלייאוף. והחלק עם הכדורסל של יוסטון ששומר אותם במשחק.
למה יכול להיות סדרה יפה בינהם…

הגיון בריא
הגיון בריא
22/04/2013 8:16:30

"אך פעמיים נתן למטה וורלד-פיס לעבור אותו בקלות יתרה."

אחד המשפטים המוזרים דוקטור.
אם לא היו עוברים שחקנים לפעמים בקלות לא היו סלים קליםמדי פעם.

ישי
ישי
22/04/2013 8:44:06

הלייקרס הפכו להיות הקבוצה הכי פאתטית בNBA
מזל טוב לנו

etayle
etayle
22/04/2013 9:18:53

בינתיים הכל צפוי בפליאוף הטובות לא פישלו משחק ראשון.
מקווה לקצת עיניין בין נטס שיקאגו וקליפרס ממפיס.
הסדרה בין דנבר לווריוס היתה יכולה להיות נדירה חבל שדיויד לי נפצע.הספרס לא יעברו את דנבר(מקווה).

צביקה
צביקה
22/04/2013 9:26:28

אכן 8-0 די צפוי. אבל בוא נגיד ככה: אם כל משחק הביתית מנצחת יש לנו סדרות של 7. לא רע…

צביקה
צביקה
22/04/2013 15:30:13

בואו נעשה הימורי ביניים קטנים. מחזור ראשון נגמר 0-8 חד משמעי. השני זה אותם קבוצות באותם מגרשים. כמה יגמר?
ממה שאני ראיתי, בוסטון לא ינצחו, למרות שאותם אסור להספיד והם הכי מסוכנים. הווריורס אחרי אבדן לי – קשה לראות שהם יגנבו את השני. כל השאר – גם נכון, בלי לאבד שחקן מפתח… ז"א לדעתי שוב יהיה נצחון לביתיות כולם, והסדרות כולם יהיו ב0-2.
הרי אנחנו לא מפחדים פה בהופס להתבזות עם תחזיות לטווח קצר…יאללה תגידו מה אתם חושבים.

etayle
etayle
22/04/2013 17:36:01

אטלנטה וממפיס יקחו משחק.(הייתי אומר גם נטס אבל לא רוצה).
קליפרס ממפיס ילך צמוד .ובא נתפרע ווריוס גונבים משחק.כל השאר קשה להאמין.צריך להתחבר יותר מידי לקבוצה אחת וההיפך לשניה.