מעורב הופס ליום ראשון: פופ הפך לבדיחה עצובה / מנחם לס

 

1. הלבנים באים! הלבנים באים! 

*

כמובן שהשחקן המלהיב ביותר על הפרקט היה בן סימונס. אילו רק היתה לו קליעה מרחוק הוא היה שחקן לדורות. אבל אין לו.

תראו אותו בכמה תרגילים שעשה:

*

*

אבל מה?

לסיקסרס ישנם שלושה לבנים שאמש החזירו את גאוות הגזע הלבן למשחק הכדורסל. בעצם לא רק להם. גם מיאמי היט עשתה את שלה להגנת הגזע הנחות בהופס.

*לבן: ג'יי ג'יי רדיק היה נפלא עם 28 נק' ב-8 מ-13, 4 מ-6 מהטריי ו-8 מ-8 מהקו.

*לבן: דריו סאריץ' נתן את משחקו הטוב ביותר מאז הגיע ליו אס אוף איי עם 20 נק' ב-8 מ-15 ו-4 מ-6 מהטריי.

*לבן: ארסן איליסובה שם 17 ב-7 מ-15 ו-3 מ-4.

*לבן: מרקו בלינלי – 25 נק' ב-9 מ-17 ו-4 מ-7 מהטריי

לא רק לבנים אלא שלושה וונילים אירופאים.

ומיאמי לא ביישה את עצמה:

לבן: קלי אוליניק הקנדי קלע 9 מ-13 ל-26 נק', כש-4 מ-5 מהטריי, ונראה שהוא מסדר לו אחלה חוזה של שחקן חופשי כי הוא-הוא הסנטר שהיום מחפשים, הלוקח 7 ריב', קולע תחת הסל, וקובר שלשות נפלא.

לבן: גורן דראג'יק הוסיף 15.

רבותי, 6 מ-7 הקלעים של הערב היו לבנים,  וארבעה מהם וונילים אירופאים. אני רק אומר. לא מסיק שום מסקנות. עובדות ורק עובדות.

אני לא חושב שמאז הגיעו שחורים לליגה היה ערב כזה ש-6 מ-7 הקלעים המובילים היו  ל-ב-נ-י-ם!!!!!!!!!!!!!!

אולי מתחילה מהפכה??? (אני לא חושב אבל נקודת טריוויה מעניינת)

 

Heat
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. JohnsonPF 25 5-9 2-2 1-2 0 3 3 4 0 0 2 1 -13 13
J. RichardsonSF 27 1-7 0-4 2-2 0 4 4 4 2 0 1 3 -30 4
H. WhitesideC 12 1-4 0-0 0-0 3 3 6 1 0 2 2 1 -16 2
G. DragicPG 31 4-14 3-4 4-5 3 2 5 4 0 0 4 5 -15 15
T. JohnsonSG 18 2-6 1-3 4-4 0 3 3 0 1 0 1 2 -15 9
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
K. OlynykPF 31 9-13 4-5 4-7 3 4 7 2 0 1 2 5 -3 26
J. WinslowSF 31 4-8 0-2 1-3 1 6 7 5 1 1 2 2 -4 9
L. BabbittSF 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -5 0
B. AdebayoC 21 2-3 0-0 2-4 0 1 1 0 0 1 1 1 -15 6
R. McGruderSG 2 1-2 0-1 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -5 2
W. EllingtonSG 19 2-5 2-5 0-0 0 2 2 1 0 1 0 2 -5 6
D. WadeSG 19 4-7 0-0 3-4 0 4 4 4 0 0 1 3 -9 11
U. HaslemPF DNP-COACH'S DECISION
TEAM 35-78 12-26 21-31 10 32 42 25 4 6 16 25 103
44.9% 46.2% 67.7%
76ers
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. SaricPF 31 8-15 4-6 0-0 2 4 6 3 0 0 1 2 +26 20
R. CovingtonSF 27 3-8 2-4 1-2 1 6 7 4 0 3 0 5 +20 9
A. JohnsonC 22 1-7 0-0 0-0 6 1 7 4 0 1 0 3 +22 2
B. SimmonsPG 34 5-13 0-0 7-10 3 6 9 14 2 0 5 4 +15 17
J. RedickSG 31 8-13 4-6 8-8 1 1 2 1 1 0 2 0 +13 28
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
E. IlyasovaPF 32 7-15 3-4 0-0 3 11 14 0 1 1 2 3 +3 17
R. HolmesPF 6 0-0 0-0 0-0 0 0 0 1 0 0 0 1 -2 0
M. FultzPG 14 1-4 0-0 3-4 0 2 2 4 2 0 0 1 +12 5
T.J. McConnellPG 7 1-1 0-0 0-0 0 1 1 1 0 0 0 1 -7 2
F. KorkmazSG 2 1-1 1-1 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 +3 3
J. AndersonSG 2 1-1 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +3 2
M. BelinelliSG 33 9-17 4-7 3-5 1 1 2 2 3 0 0 2 +27 25
J. BaylessPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 45-95 18-28 22-29 17 33 50 34 9 5 10 23 130
47.4% 64.3% 75.9%

*

 2. גרג פופוביץ' מתחיל לצאת להרבה (לא רק לי!) מכל החורים

*

האם הזקן לא חושב שהאקט שלו כבר מעייף? האם הוא לא מרגיש שהבוז שהוא משליך לעבר כל כתב או כתבת צעירים (שכל מה שהם עושים זה למלא את תפקידם) כבר לא מצחיק אף אחד?

דווקא זקנים חייבים להיות רגישים לדברים הללו, ואם אין להם את החוש לביקורת עצמית, מישהו חייב לומר להם זאת. אני יושב וחושב כל הזמן אם לא מיציתי את עצמי. אם השטיק שלי לא התחיל לעייף כבר את קוראי והם משוועים לדם צעיר וחדש.

לי הוא נראה פתאום כזקן עייף וזועף הכועס על כל העולם על מר גורלו, ובמקום לקבל את מה שקרה לו ולקבוצתו כגבר – ולמעשה לומר 'השגיאה שעשיתי היתה שלא פרשתי לפני 3-4 שנים' – הוא מנסה לקצור הכל עם ההצגה המעליבה ומכלימה שלו שאף אחד לא צוחק ממנה יותר.

אני לא כועס עליו. אני לא זועם עליו. אני לא נרגן עליו. אני מרחם עליו. זוהי אשמתו שנתן לקבוצתו להזדקן ביחד מבלי לדאוג להמשך חלק וטבעי. הוא התעקש על כמה חוזים טפשיים לשחקנים שניגמר להם, אז הדבר היחידי שנשאר לו לעשות זה לקצור מראיינת צעירה המנסה להרוויח את לחמה.

גרג פופוביץ' הוא כנראה המאמן הגדול בכל הזמנים ב-NBA. הוא האינטיליגנטי ביותר, ואולי אפילו האנושי ביותר. הוא תרבותי ובקיא בספרות, וה-IQ הכדורסלני שלו אינו עומד בספק.

אבל הוא לוזר עלוב. הוא לא אוהב להפסיד כמו כל מאמן, אבל עם ניסיונו הרב הייתי מצפה ממנו ליותר רוחב לב ופחות DISDAIN למראיינת הממלאת את תפקידה.

*

*
השאלות מטומטמות? השאלות הן POINTLESS שהתשובות עליהן ידועות? כולנו יודעים זאת בדיוק כמוהו, אבל זאת לא אשמת המראיינת.

אז תן לה שתי דקות דפוקות מזמנך, ואל תגרום לה בושות לפני כל העולם.

אני מצפה מאחד כמוהו להבין זאת.

אבל אולי הוא, אחרי הכל, אינטיליגנט ותרבותי, אבל היה פלח ונשאר פלח.

(ואחרי שהוא העליב מראיינת של ABC צעירה על הפרקט, הוא עולה על העיתונאים כאילו שזאת אשמתם שיש לו קבוצה מחורבנת באשמתו, ושהוא לא מסוגל לאמן יותר)

הזקן שהפך לבדיחה עצובה גורם לעתונאים צעירים כעידן עופר או ראובן בראל לפחד ממנו. פוחדים לשאול שאלות. בימי הוא לא היה כזה כי אם היה עונה לי כך, הוא היה חוטף כמה מילים ממני, וזה על בטוח!

*

*

 

3. וואללה שהרגישות המוגזמת של השחורים מתחילה לעלות לי על העצבים!

אפילו כשנותנים לשחקנים שחורים מחמאה הם נעלבים והופכים כל שטות לבעייה חברתית כלל-עולמית. השדר של הת'אנדר בריאן דייויס נתן לו מ-ח-מ-א-ה פור גוד סייק כשאמר שהוא OUT OF HIS FREAKING COTTON PICKING MIND!

מיד התנפלו עליו מכל רחבי ארה"ב והתאנדר הענישה אותו בהשעיה ממשחק אחד.

די, נמאס כבר. אפשר לחשוב.

ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג' מצאו לנכון לדבר על כך.

*

*

4. דייויד פיזדייל מאמן ההורנטס? הלוואי.

 

אני לא יכול לחשוב על מאמן טוב יותר להורנטס מדייב פיזדייל. כריס מניקס מיאהו ספורט מדווח שפיזדייל הוא הפייבוריט מס' 1 של מייקל ג'ורדן ומנהלי ההורנטס.

איזה כיף יהיה עבורו לחזור ל-SOUTHEAST DIVISION!

ההורנטס למעשה הציעו את הג'וב לפיזדייל אבל הוא מחכה כי ייתכנו לו אופציות מעניינות יותר. המשרה התפנתה אחרי פיטוריו של סטיב קליפורד אחרי 5 שנות אימון בשרלוט שלא הביאו אסל ולא הביאו בסל.

מרק מדינה מהמרקיורי ניוז מדווח שהוא ביקש מההורנטס ארכה מסוימת כי הוא יתראיין השבוע גם ע"י פיניקס וגם ע"י הניקס.

מלבד 3 המשרות הפנויות קיימות עוד שתי משרות של מאמנים זמניים, כשמילווקי נשמעת כמשרה מעניינת.

5. סטיב קליפורד. יותר מדי MENCH מכדי לאמן ב-NBA

אני מעתיק קטע ממאמר שכתבתי לפני שנתיים או שלוש:

…אני ממשיך להסתובב, ואת מי אני רואה פתאום יושב לבדו על ספסל שרלוט? את מאמן שרלוט סטיב קליפורד בכבודו ובעצמו.

אני זוכר אותו מארבע או חמש שנות האימון שלו באוניברסיטת אדלפי (הוא אימן מ-1995 עד 1999; אני פרשתי מהאוניברסיטה בשנת 2,000).

לפני שאני מגיע אליו הוא נעמד על רגליו, מתקרב אלי, מחבק אותי וממש מנשק אותי חזק על הלחי, ואומר בקול רם לאף אחד במיוחד, "דוק לס! THE KING OF ADELPHI!!!"

מה שנכון, נכון ואני לא מתבייש לומר זאת:  אני נחשבתי לאחד מאנשי פקולטה החשובים והפרודוקטיביים ביותר כי במשך שנים הייתי חבר בסנט של האוניברסיטה, וכמאמן לקחתי עבור אדלפי את אליפות המכללות הראשונה שלה – DIV II ב-1974-5 בכדורגל ואז העליתי את הקבוצה ל-DIV I בה עשינו מיד את הפלייאוף משך שנתיים רצופות לפני שפרשתי מאימון. בשנים האחרונות פתחתי תכנית M.A למנהל ושיווק ספורט (בנוסף להריץ את ה-SECTION  לביומכניקה שהיה חלק מהמחלקה ל-SPORTS SCIENCE AND EXERCISE PHYSIOLOGY) שתוך שלוש שנים הפכה ל-GRADUATE DEPARTMENT הגדולה ביותר באוניברסיטה, והגדולה ביותר במדינת ניו יורק).

 אני מתיישב לידו והוא מחבק בלי לוותר ומחייך ללא הרף כאילו פגש מכר וותיק.

 

20

 

כל שחקן הורנטס שיוצא מחדר ההלבשה לאימון קליעות הוא עוצר ואומר "אני רוצה שתכיר את דוקטור לס, הפרופסור שלי  מאוניברסיטת אדלפי!". 

סטיב קליפורד הוא MENSCH. אחרי אדלפי הוא בילה שנים כעוזר המאמן של האחים ואן גנדי. אני מכיר את סטיב ואני יודע שהוא יכול ללמד את שניהם כדורסל מהבוקר עד הערב משך שני סמסטרים בלי לחזור על אף מילה פעמיים. הוא טקטיקן  מעולה ביותר, בעיקר בשיטות הגנה. הוא מסוגל לקחת קבוצה שעל פיה נראית חלשה ולעשות ממנה קבוצת הגנה מעולה. השחקנים אוהבים אותו והוא אוהב את השחקנים.

היו באתר כמה שציינו אותו כאחד ממאמני ה-NBA הטובים ביותר.

וכאן טמון הכלב. מבחינה תיאורטית זה נכון. מבחינת יחסים עם שחקנים זה נכון. אבל ה-NBA הוא ביזנס בו "לב טוב", "יחסי אנוש", "MENSCH", "נאמנות לכל שחקן מהראשון עד האחרון" הן תכונות טובות לעוזרי מאמנים, לא למאמנים ראשיים. לכן סטיב קליפורד נאלץ לעזוב את אימון הקבוצה באמצע העונה בגלל כאבי ראש, והיום ידוע – כיב קיבה (ULCER). אתה לא מקבל ULCER כשאתה פט ריילי או וינס לומברדי או בובי נייט, כי כשאתה אחד מהם אתה גורם ULCER לאחרים. מאמן כסטיב קליפורד לוקח הכל ללב. כואב לו הלב משך שבועות כשעליו להודיע לשחקן שאין לו מקום יותר בקבוצה. מאמן כמוהו לא מכריח שחקנים לעשות דברים – – הוא מציע להם.

ב-NBA הם רוצים מאמנים שהזמנת שחקן למשרד להודיע לו שהוא היסטוריה גורמת להם להיי.  לא מעניין אותם מאמנים עם MICROVICTORIES כמו שעשה קליפורד כשעשה משרלוט חסרת השחקנים קבוצת הגנה לגיטימית בשנים 2013-14 עד 2015-16, או שלקח את שרלוט לשבעה משחקים נגד מיאמי ב-2015-16 כשהוא סומך על "עמודי הגנה" כאל ג'פרסון המבוגר וקודי זלר הטירון. מיקרו-ניצחונות ומיקרו-הישגים לא מעניינים אף אחד. ב-NBA רוצים שורה תחתונה.

לקליפורד אף פעם לא היו שחקנים מעולים מהסוג הנעלה מלבד קמבה וולקר. הוא השיג את המקסימום שיכול היה עם מה שהיה לו.

אבל, וכאן מגיע האבל הגדול שלי: אני לא הייתי בטוח עם מאמן כקליפורד עם קבוצה כמו גולדן סטייט, הקאבס, הת'אנדר, או יוסטון. אני לא רואה טיפוס אבהי כמוהו מסתדר עם כוכבי-על כלברון, דוראנט, ג'יימס הארדן, או ראסל ווסטברוק, או עם HEAD CASES כדריימונד גרין, ג'יי אר סמית', או אריזה. קליפורד הוא יותר מדי כמו הדוד המדבר קצת יידיש (סטיב קליפורד, אגב, הוא קתולי אדוק) שבא מדרום אפריקה לבקר את הקרובים בישראל. אני מנסה להביא את הטיפוס שהוא קרוב ללבכם כדי שתדעו במה מדובר ולמה אני מתכוון.

אני מאמין שלמען בריאותו של קליפורד, הכי מתאים לו להיות עוזר מאמן. הוא, כעוזר של דייב פייסדל בשרלוט, ומיץ' קופצ'אק כמנכ"ל? זוהי קומבינציה שנכתבה בגן העדן.

6. ג'רי סטקהאוז – פתאום כולם רוצים אותו. האם מישהו יכול לגלות לי בבקשה למה ומדוע?

 

היש להם מושג כיצד הגארד לשעבר ג'רי סטקהאוז הפך לפתע ל-HOT COMMODITY לאמן ב-NBA?

הניקס כבר דיברו איתו פעמיים. השבוע הוא עומד להיפגש עם המג'יק ועם ההורנטס.

 

מה יש לו ברזומה?

היה עוזר מאמן של טורונטו ב-2015-16 ואז מאמן ה-RAPTORS 905, קבוצת ה-G של טורונטו איתה הוא לקח אליפות וזכה בתואר 'מאמן השנה'

תהרגו אותי אם אני יודע מה פתאום ג'רי סטקהאוז נחשב ל-COMMODITY חם. מה שקורה בעולם ה-NBA ועולם המדיה הוא שאנשים מתחילים לדבר. ואז עוד אנשים שומעים אותם וגם הם מדברים. ואז לפני שאתה יודע מה קורה כולם מדברים. ומעכבר פתאום צומח פיל.

אז עשו מג'רי סטקהאוז 'גאון חדש' באימון. בעוד כמה חודשים יגידו: "אוי. עשינו טעות". אולי לא, אבל הסיכויים שאני נותן לו היום בהסתמך על מה שאני יודע עליו הם 55 נגד 45 אחוזי הצלחה. תלוי כמובן עם איזה קבוצה הוא יגמור, ואיזה שחקנים הקבוצה תצליח להביא מהשוק החופשי.

 

7. אבי (ABBY) הורנסק, מתנת אלוהים והבת של ג'ף, כותבת לו אחרי שפוטר מהניקס

הבת של ג'ף הורנסק ABBY – אחת ממתנות אלוהים לעולמנו האפור – כותבת מכתב לאביה שזה עתה פוטר מהניקס:

  • abbyhornacekI am so proud of this guy for everything he accomplished over the last couple of seasons. A lot of people only saw what he did on the court, but we saw all of the 4am nights watching game film and the way he poured everything he had into this team. It’s the same way he pours everything he has into our family. My brother said it best…We get asked all the time who our “team is.” The Knicks? Jazz? Suns? It doesn’t matter because I’m team Hornacek and while people can only call him “Coach,” I
  • get to call him “Dad.” I know wherever he lands next is going to be lucky to have him. On to the next adventure

 

8. ג'בל מגי רצה להיראות טוב יותר במשחק הבכורה בפלייאוף נגד הספארס

 

 

9. ניקס: יותר גרוע לא יכול להיות: 

Knicks HC Rumors: New York Has Reached Out to Mark Jackson, Jeff Van Gundy

פרנק איזולה:

http://www.nydailynews.com/sports/basketball/knicks/knicks-officially-reach-jeff-van-gundy-mark-jackson-article-1.3934265?utm_content=buffer85e19&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=NYDNSports+Twitter

אנא, בבקשה, הגידו לי שזה לא נכון! (ג'ף ואן גנדי הוא הדבר השני הכי גרוע שיכול לקרות לניקס)

 

10. אחרי המשחק נגד  הת'אנדר, קליי ת'ומפסון מגלה את סודות קליעתו

*

 

 

 

 

11. לברון: "הפלייאוף של ה-NBA הם כמו ה-HUNGER GAMES"

*

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 147 תגובות

  1. תודה רבה דוק
    חבל לי על פופ, אבל מותר גם לסוסים זקנים לפשל לפעמים

    וקליי? פשוט מדהים, גישה מעולה לשחקן, הלוואי והצ'יטה היה מקשיב
    לדברי החכמה שלו

  2. דוק
    להגיד לכושי כמחמאה שהוא
    OUT OF HIS FREAKING COTTON PICKING MIND!
    זה גזעני ברמות מטורפות.

    אני מוכן אולי לקבל שהכוונה היתה נכונה אבל זה מסריח מגזענות.

    1. די לרגישות יתר ולהתמסכן. יש ארגוני שחורים שכל תפקידם הוא להיעלב יעני ולחלוב מדברים כאלו. צבועים. השדר לא גזען ולא כלום.

      1. ותאר לך פרשן אמריקאי שהיה אומר על כספי שהוא 'חם יותר מהמשרפות באוושוויץ". זה גם היה נכנס תחת הקטגוריה של 'נעלבים מכל דבר'?

        1. זה לא בדיוק אותו דבר כי זה כבר ביטוי שגור אבל הקונטקסט בעייתי. זה אולי כמו ששדר יגיד:
          omri casspi just picked his pocket like a shyster lawyer

  3. מה קורה פה . האם התקלקלו לי המשקפיים,או המספר גדל…בגלל הופס…

    זה באמת דעתך?או מניפולציה לא מוצלחת.(בכל זאת זקנים=חכמים)

    כושים = "זין גדול" – "שכל קטן" ולא יעזור כלום.(ואני לא גזען.זו דעתי)

    וואלה מרגישים אביב באוויר…

    1. יכול להיות שזו דעתך, אבל היא בהכרח הופכת אותך לגזען. לשאלות נוספות אנא פנה למילון אבן שושן הקרוב לביתך

        1. לא יודע לגבי איבר המין שלהם, אבל שמעתי על לא מעט כהי עור (או בכל דרך שגזען כמוך מעדיף לקרוא להם) עם שכל.
          יש לי תחושה שבניגוד אליהם, אתה קצר בשני האגפים

          1. למה תחושה = זה נכון בהחלט = חציל. הן בזה והן בזה(אז מה עכשיו שנבכה זה מה נתן הטבע ואם חיים ותאמין לי חיים טוב.

            חוץ מזה מה שהחציל שלי שיגל למרות קוטנו כל הגברים אצלך לדורותיהם אולי ורק אולי וגם לא בטוח יכולים רק לחלום.

          2. רק לפני כמה ימים "חגגנו" את העובדה שהיו מי שחשבו שליהודים יש אף גדול ושכל קטן.
            אני מנחש שאם באותה תקופה חשוכה, המרשתת הייתה קיימת, היינו קוראים תגובות שאומרות

            "יהודים = "אף גדול" – "שכל קטן" ולא יעזור כלום.(ואני לא גזען.זו דעתי)"

            מסתבר שיש לקחים שלא נלמדו.

    2. הדברים האלו אינם קשורים לצבע עור כלשהו וישנם מדענים ופרופסורים ומשכילים מאוד בכל הצבעים.

      בכל מקרה אם אתה חושב שסגנונך הבוטה והמגעיל והמכוער ביותר מוסיף לך כבוד או ערך כלשהו אז צריך לי לאכזבך קשות: הסגנון האומלל והלא לגיטימי הזה רק מבייש אותך ואת משפחתך ואת דרכך! גם סגנונך וגם דעותיך מעידות עליך שאתה זבל של בנאדם, חלאה ואפס מאופס ואתה שווה בדיוק את רמת שפת הביבים שלך!!!

      1. א. תודה. (את לא הראשונה וגם לא האחרונה שחושבת כך = זכותך)

        ב. ומי את הציפור הנדירה ? נעים להכיר , לא זכור לי שנפגשנו.

        ג. אם את חושבת כך עלי = את מאכילה את הטרול.(והוא רעב)

        וכפי שכבר נאמר מילים = "חרטבונה"

        1. ראשית, אני זכר.

          שנית, מה אתה מצפה שאחשוב עליך עם כל מיני תגובות מגעילות ומכוערות ופוגעניות שלך?

          תתנהל בצורה מכובדת בסגנון מכובד עם השקפה ראויה ומכובדת ותקבל יחס מכובד!

          1. עשיתי כפי שהצעת ואתה יודע מה הייתה התמורה של הכותבים פה + הגולשים פה :

            בצעו בי אונס ורטואלי רב משתתפים.

            אז את העצות שלך שמור לעצמך…

  4. לסימונס אין בכלל קליעה , לא רק קליעה מרחוק….הוא מסוגל לעשות נקודות רק בצבע…גם עונשין הוא קולע באחוזים של שאק …
    הוא יעבוד על זה חזק בקיץ ויחזור הרבה יותר טוב ,אין סיבה שלא.
    פילי קבוצה מלהיבה ואין סיבה שלא יקחו את המזרח,אני לא סופר את טורונטו ..
    רוברט קבינגטון זה שחקן שחקן בשני צידי המיגרש…

  5. מוכן להתערב עם כל אחד שאם סימונס לא יפצע הוא יהפוך לאחד השחקנים הגדולים של העשור הקרוב ואולי לגדול ביותר.

  6. בהתחלה פופ באמת ירה תשובות סרקסטיות, בעיקר בנוגע לגרין על דוראנט, אבל אחר כך ענה ברצינות ולעניין, גם כשנשאל מה לא עבד וגם בעניין רודי גיי.

  7. 1. בלינלי ואילסובה החתמות נהדרות. עבודה טובה של ה-GM.
    2. ללא פופ הספרס לא בטוח עושים את הפלייאוף. הוא הסיבה שתמיד חוששים מהספרס והמועדון הזה נמצא כל הזמן בצמרת. גם פה הבעיה הרף הגבוה שהוא הציב לעצמו. היה ברור שלאחר דאנקן תהיה נפילה.
    אבל עדיין הם תחרותיים ולא התרסקו כמו שיקגו לאחר ג'ורדן, קליבלנד לאחר לברון (שעבר למיאמי) או הלייקרס לאחר קובי.

    1. לגמרי צודק לגבי שתי הנק' סמיילי… בילנלי,אילסובה ורדיק הלילה נתנו 70 נק' משותפות ואת נסיון הפלייאוף שלהם במלוא עוצמתו…
      לא רואה שום מאמן שעושה מה שפופ עשה העונה בלי הסופרסטאר של הקבוצה שלו במשך עונה שלמה. שלא לדבר על במשך שני עשורים שלמים בלי התרסקויות קולסיאליות ושנות שפל.

      1. לפופ יש מספיק סופרסטארים: טוני פרקר, פאו גאסול, מאנו ג'ינובלי, אולדרידג'…זה ששלושת הראשונים צריכים להיות בבית אבות זוהי אשמתו. הוא הנשיא והמאמן. הוא זה שהחתים אותם

        1. החוזה של גאסול באמת שערורייתי ,לגבי מאנו ופרקר זה בעיקר הערכה על פועלם מה עוד ששניהם באים מהספסל בעיקר שזה די בסדר לגילם… קצת לא מבין מה נפלת על פופ מנחם…

    1. הייתי בשוק כשראיתי את זה.
      כל עוד אתה לא אפרו אמריקאי, אין לך פאקינג say. לא משנה כמה חכם אתה חושב שאתה.

  8. "OUT OF HIS FREAKING COTTON PICKING MIND", בכלל לא ידעתי קיים ביטוי כזה באנגלית, יכול להיות שזה משהו שהשדר המציא באותו רגע, אבל אני לא רואה איך להוציא את הקונטסט הגזעני מהאמירה הזו? זו אמירה מזהה אפרו-אמריקאי ב- 2018 עם אבותיו במאה ה- 19 שהיו עבדים בשדות כותנה בדרום ארה״ב, ולא בצורה מעודנת. אפילו בישראל זה היה חורג מגבולות הפוליטקל קורקט.

  9. מנחם – אתה לא נותן קרדיט למאמן – רק משמיץ את השני . חשבת על כך שאולי הבעיה הלילה לא היתה אצל פופ , שהשמיכה אצלו באמת קצרה , אלא בהברקה של סטיב קר (שגם אותו השמצת רבות לאחרונה ) עם מגי בחמישיה ? פופ הוציא השנה מים מסלע , עם הרכב נגרים שאין בו קלע יציב אחד למעט LMA .
    אם אחבר את כל מה שכתבת השנה על מאמני הליגה בעקבות הפסדים של קבוצותיהם, אין כמעט אחד שראוי למשרתו. אז נכון שפרובוקטיביות היא חלק בלתי נפרד מהכתיבה שלך . ועדיין , קצת מידתיות לא תזיק .

      1. זו היתה באמת ההפתעה, זה שמגי יפתח היה ברור. אני לא בטוח עד כמה אם בכלל הובלת הכדור של קוק יותר טבעית מזו של איגודאלה.

  10. ,The phrase "are you out of your cotton-picking mind?" seems to have a serious racial overtone, particularly against black slaves in the Southern United States, who were the pickers of cotton for much of American history. Cotton-picking is usually used as a stand-in for "damn," to make it more socially acceptable than swearing (ironically enough). If you're not from the South, you may have heard the adjective "cotton-picking" for the first time from a Bugs Bunny cartoon from 1952.

    Linguist Gary Martin over at The Phrase Finder has found that "cotton-picking" is actually a pretty old term, dating back to the first European cotton plantations in the 1700s, but that it only really showed up as an adjective in the 1940s. And in the examples he found, it referred to Southerners in general, not just blacks. But as a massive debate over the use of the phrase in Canadian parliament in 2011 shows, many still believe that to ask somebody to "wait just a cotton-picking minute" is to make a derogatory link between a slave occupation and a modern expression of frustration. Obviously, it's not difficult to see why.

    There's yet another variety on the phrase: To call somebody a "cotton-picker" is undeniably, completely racist.

  11. תודה מנחם.
    אתה גם המלך הבלתי מעורער של חובבי ה NBA בישראל.
    כבוד גדול על הקריירה האקדמית וההישגים.

  12. טוב אם סטאקהאוס רוצה לקבור לעצמו את הקריירה שילך לאורלנדו.לשם קריירות הולכות כדי למות.
    לדעתי פופ מחפש דרך מכובדת לפרוש, לדעתי הוא יאמן גג עוד שנתיים והוא רוצה להשאיר בסיס סביר אחריו.אתמול זה היה נראה רע לתפארת.
    ואן גנדי לניקס יהיה נורא ומדהים ביחד.אני מת לראות מה יקרה,סליחה דובי

  13. הלבן השלישי הכי טוב הערב היה בלינלי עם 25 נקודות, כולל 4 שלשות, ואתה מנחם אפילו לא מזכיר את שמו.
    כל איטליה כועסת עלייך.

  14. אולי פילדלפיה יותר טובה בלי אמביד?

    מפחיד מה יקרה שהוא יחזור…. אנשים שבכו על גולדן סטייט עוד יתגעגעו כשפילי תיקח אליפות אחרי אליפות אחרי אליפות

    קירי חשב שהוא בורח מלברון….. יקבל לברון צעיר שיגמור אותו במזרח

  15. מנחם, זה כמו לומר ליהודי שמצליח…. "יופי, סוף סוף הצלחת לצאת מתאי הגאזים"….
    או לבחורה שמצליחה "הנה…. איזה יופי שיצאת מהמטבח…|
    אבל בקטע טוב….
    זה לא עובר היום
    אני גם לא אוהב את המתבכיינים המקצועיים (וגם פה יש כאלה הרבה) אבל אמירה כזו נותת להם תחמושת.

    איך אמר לואי סי קיי "לכל אלה שמתלהבים מהמסע בזמן ורוצים לחזור לעבר הרומנטי…. כדאי לך להיות גבר לבן מבוגר… אחרת לא יהיה לך מגניב…."
    מנחם, אתה גבר, אתה לבן והתבגרת באמריקה (עדיב על מולדובה, לדוגמא) אז יש דברים שאתה לא יכול אפילו להבין. כמו מידות זרימה בטמפונים.
    גם הפסקה הראשונה שלך שמלאה התלהבות מהצלחת הלבנים לא הייתה עוברת בתקשורת האמריקאית. אבל זה האתר שלך אז זה בסדר (באמת)

    רק חשוב לי לציין שלאחרונה הזכרתי את סטייקהאוס די הרבה בתגובות ולמרות שדיברתי בעיקר על השם המשעשע שלו באינטרנט, כמו באינטרנט, צריך רק לתת פוש והדברים מתגלגלים לבד.
    כך שאם אתה מחפש את השורש של ההתעניינות בסטייקהאוס אל תביט רחוק, התשובה פה בתגובות
    🙂

    1. אל תגזים, אוקיי? הוא אמר מה שאמר תוך התלהבות. השחורים משתמשים בזה כל הזמן. לגור בלבנטין ולא להבין את הניבונים הללו שמשתמשים בהם כצורת דיבור היא הסיבה לתגובה הרדודה שלך

  16. תודה רבה מנחם.

    כמו שדובי אמר – פופ התחיל עצבני אבל בהמשך ענה לעניין. נראה לי שכל מי שקשור לספרס מתפקע מרוב תסכול בעונה הזו, וזה טבעי. עם או בלי קוואי הקבוצה תצטרך לעבור שינוי בקיץ ואני מקווה שבשנה הבאה נהיה טובים יותר ומתוסכלים פחות.

    הראיון של קליי מעולה – קצר, חיובי ולעניין. אני מת עליו. נוסיף את זה שהוא גבוה, צלף ומיליונר…. קליי תעשה לי ילד :-), ותעבור לספרס בבקשה.

  17. הכי טוב להיות לבן
    הארמי דוד של יעקב
    אבינו חי חי חי
    עם ישראל חי
    אבי רחל ולאה
    סב י"ב שבטים
    גיס יצחק אבינו
    אחיין אברהם אבינו
    איזה ייחוס אבל יש מנחוס,
    רשע בן רשע עם שם מטעה,
    אין לי איך לצאת מהשיר הזה
    רק בשורה הבאה כנראה
    טרלהלה בם בים בם.

  18. "אני יושב וחושב כל הזמן אם לא מיציתי את עצמי. אם השטיק שלי לא התחיל לעייף כבר את קוראי והם משוועים לדם צעיר וחדש".
    התשובה היא חד משמעית לא!!! (עם 3 סימני קריאה, שלא תעז).

    אני קורא המון ומגיב כמעט אף פעם, אבל לזה הייתי חייב

  19. 1. מנחם אני אוהב אותך מאוד אבל קשה לי עם ביטויים כמו גאוות הגזע. מלנין או חוסר של מלנין בעור לא נותן לאף אדם שייכות (זה עובד לשני הכיוונים אני חושב שהגברת 'זהות שחורה' אצל אוכלוסיה שחורה כקונטרה לגזענות עושה רע בעיקר לשחורים שזה כולא אותם בקופסא זהותית). הקשר הגזעי בין רדיק האמריקאי אליאסובה האוסבקי-טורקי בלינלי האטלקי וסאריץ' הקרואטי הוא רופף. זה נכון שיש לעיתים הנחות מוטעות לגבי היכולת להשתלב אתלטית בליגה של שחקנים בהירים בגלל הנחות יסוד כוללניות ומוטעות. אבל בעיני זה לא מצדיק את הכותרת הבעייתית גם אם לא הסקת מסקנות….

    חוץ מזה הרבה זמן לא נהנתי ממשחק כמו שנהנתי מה76 הלילה. ואם כבר פופ אז לא מעט תרגילים שראינו הלילה מה76 הם גניבה ישירה וטובה של ברט מהפלייבוק של מורו ורבו. ה76 בעיני צריכים להיזהר. יום קליעה כזה מול כמויות של החטאות עונשין של ההיט זה לאו דווקא משהו שימשך. אני חושב שמשחק 2 יהיה צמוד בהרבה. נתתי לסדרה הזאת 7 משחקים כי אני חןשב שהחזרה של אמביד עלולה להאט אותם בטווח הקצר. ומיאמי תגיע בטירוף אצלה בבית. זה עלול להחזיר את וויטסייד לסדרה ולהרוס את הרכב ה5 out של בן עם הקלעים. לטווח הארוך כמובן שזה שווה את זה. הגנת הפנים של אמביד תהיה מפחידה בסיבוב הבא ול76 יהיו כמה דרכים לשחק ולהגיב.

    2. אתה צודק ב1000%. זה לא מצחיק לא תורם ודוחה ברמה האישית. זה דוחה בעיקר כי זה סוג של סדיזם. אם הם שואלים שאלה טובה היא מין הסתם טקטית והוא לא יענה להם תשובה מעניינת ויחשוף תוכנית משחק. אם הם שואלים שאלה בנאלית הוא משתעמם ויורה תשובות דוחות וקצרות. הם לא יכולים להתחמק מההשפלה. לסן אנטוניו יש אולי עוד שנה של התרפקות של אוהדיה הנטרליים על העבר. הם יקפצו ממנה הלאה לקבוצה הבאה ופופ ישאר עם קבוצה אפורה עם קאפ בשמיים ששילם לחבורת זקנים ועם שוק קטן שלמעט סן אנטוניו (שהיא עיר לא קטנה) לא כוללת כמעט אף אזור אחר בטקסס.

    3. אני קצת נקרע לגבי השדרן שהורחק ממשחק של okc. למי שלא מכיר את הביטוי אין לו שום קשר ישיר לעבדות. בדרום הדתי שקטיף כותנה נחשבב לעבודה סופר קשה ומתסכלת הביטוי החל להיכנס כהחלפה לGod Damn. בדיוק כמו שshoot החליף את shit. היהודים אצלנו פשוט השתמשו בdarn. בבולטימור היו משתמשים בו הבפטיסטים וגם השחורות המבוגרות בשכונה. אף אחד לא חשב על צבע עור כשהוא השתמש בביטוי הזה. What are you out of you cotton pickin mind?! אני יודע שקשה לנו כישראלים ויהודים המנתחים כל אות בשפה וכל שם לדמיין ביטויים שהם כה מוזרים וטעונים כה שגורים ובנאלים בשפה. אני בטוח שאם חלקכם הייתם יודעים שלגופיית סבא לבנה של פעם יש לא מעט אנשים נורמלים לחלוטין שעדיין קוראים לזה Wife beater. נשים גם… מבלי להסס או להתבלבל. לא צריך להיות בלשן כדי לנחש שהביטוי על הכותנה במקור הגיע מהדרום בקונוטציה של עבדות ועבר תהליכי בנאליה עד ששדרן NBA דרומי משתמש בביטוי בצורה הכי חיובית ומפרגנת שהוא יכול כי הוא נוצרי מדי להגיד god damn. העניין הוא שב2018 לא ניתן יותר להשתמש בביטויים מקומיים טעונים בשם מסורת. אני אישית לא מסוגל לקרוא לגופיית סבא wife beater כאשר אני יודע שמקור הביטוי היה שהגבר היה מוריד את חולצתו היפה ונשאר עם גופיה לפני שהיה הולך להכות את אשתו כדי לא להחתים את חולצתו בדם. ואני לא יכול גם להתעלם מביטוי שאין שום כוונה בו לפגוע מצד האומר אך הוא נוצר בסמיכות לביטוי הגזעני cottonpicker כדי לתאר שחור נחות. באותה המידה שאני לא בסדר עם הביטוי 'כושי' לא משנה כמה יראו לי שזה כתוב בתנך ובמגילה וש'בעצם זו מחמאה בשבילם'.

    4.דייב פיזדל מתאים יותר לניקס בעיני. הוא פרסונה שאוהבת מדיה ושוק גדול. הניקס הרבה יותר צריכים שיפור בקשיחות וביסודות כדורסל מאשר שארלוט. ההורנטס זקוקים למנהל משחק טקטי טוב ויצירתי שיבנה את היסודות של הצעירים ויתן למבוגרים לתמוך בהם. הם חייבים ריבילד קטן. כמה טריידים ורישאפל של הרוטציה

    5. מסכים ב100% לגבי קליפורד. ניתן להיות מאמן של שחקנים מבלי להיות נחמד מדי. ברט בראון דוגמא מצויינת. לארי בראון שונה לעומתו שנחשב לגאון האולטימטיבי של המשחק והצמיח תחתיו הרים של מאמנים היה אומנם קשוח ועקשן אבל גם כמו קליפרד לקח הכל ללב. הוא היה נפגע בקלות והתקשה לתקן מערכות יחסים. זה העביר אותו מקבוצה לקבוצה במקום להופכו למעין מאמן על של קבוצה לאורך שנים. מה שהוא עשה במזרח ב2001 עם אייברסון וחבורת גלדיאטורים נגרים (כמו ששמעון אוהב לומר) וללייקרס בגמר 2004 הוא אומנות טקטית (גם אם מלון היה משחק וגם אם הם לא היו בסכסוך זה היה נגמר בניצחון דיטרויטי. הם היו 5 דרגות טובים יותר). אבל בשני המקרים זה נגמר בגירושים.

    6. ג'רי סטקהאוס בנה תוכנית מאפס. תוכנית שלמה של קבוצת ג'י ליג שהיא סוג של מכללה צמודה לראפטורס. כל הספסל של הראפטורס שקורע את ספסלי הליגה עבר דרכו. מואן פליט ודלון רייט ועד יאקוב פיוטל. כשהאוסטרי שהיה בחירת לוטרי גבוהה וירד לג'י ליג ירדו על מסאי שהוא בחר באסט. אבל זו בדיוק הייתה התוכנית. לתת לצעירים המשך של מכללה. לתת להם להשתפשף יחד וגם לפתח להם סגנון משחק עצמאי שיכול להשלים כוכבים אך גם לא תלוי כוכבים. מין הסתם מאמן הוא לא קוסם. זה לא שהוא יפול על סגל אקראי ובום. יקרה מהפך. אבל סטקהאוס המאמן המבוגר משחק כדורסל הפוך לחלוטין מסטקהאוס השחקן הצעיר שאהב לעשות ISO. יש לו גם ניסיון בNBA כעוזר מאמן. התפקיד בג'י ליג היה סוג של קידום עבורו. הוא לא מהנואמים הכי כריזמטים. אבל הגדולה שלו היא בירידה אובססיבית לפרטים וביצירת קהילתיות (בג'י ליג נהג להזמין שחקנים לביתו לארוחות לאחר משחקים). הוא מילא את חדר ההלבשה בציטטות של הגורו שלו דין סמית' שאימן אותו בUNC. מי שלדעתי יעשה עליו מהלך זה מייקל ג'ורדן מהסיבות הברורות.

    7. אבי הורנסק למזלה יותר דומה לאימה… ג'ף הורנסק אימן שנה אחת בלבד ללא הצל המשולשי המאיים של ג'קסון. אני עדיין מתקשה להעריך את תפקודו כי לא צפיתי מספיק בניקס השנה. ממה שראיתי הניקס עשו מאזן סביר ביותר למה שהיה לה בסגל.

    8. ג'בל מקגי ואיגי בחמישייה היה סוג של הברקה הלילה. הרכב כזה מול כל קבוצה מערבית אחרת היה נגמר אחרת. אבל קר עשה עבודה נהדרת הלילה והרג את פופ.

    9. ואן גנדי לא מאמן גרוע. הוא עדיין יודע דבר או שניים בכדורסל. הוא אפילו לקח קבוצת ג'י ליג למבחרת האמריקאית הקיץ למשחקי אמריקה. אני לא בטוח שזה מה שהניקס צריכה. הבחחרת דראפט הזאת מאוד חשובה. כי כשפורזינגס יחזור הניקס לא יחזרו יותר לטאנקינג ואם הסגל לא מספיק טוב יהיו תקועים כמו שארלוט בין מקומות 8-10 במזרח.

    10. קלי כמו קלעים רבים לפניו בד"כ לא מתעסק עם המכניקה של הזריקה כי זו הפכה כבר מזמן לטבע שני. לכן קשה לו או שאין לו רצון להסביר למה הקליעה שלו איכותית. זה כמו שישאלו אותי למה אני רוכב טוב על אופניים. אבל העניין שלא לחשוב בזריקה הוא אחד העניינים הקשים ביותר לכדורסלן או כל מי שאי פעם שיחק בשכונה. מי שרוצה ללמוד על הקליעה של קליי שינסה להבין איך הוא מכין את הגוף לקראת קליעה. זה ממש אומנות. יש לו את הקליעה הכי מדהימה מכנית כי היא מזיזה הכי פחות מפרקים שלא לצורך והתנועה היא אחת רצופה מהירה ושלמה (מסיים את תנועת היד עד הסוף ואף לרוב משאירה באויר בניגוד לסטף). מי שילמד לקלוע מסטף סיכויו מאוד נמוכים. נסיתי פעם להבין איך לעזעזל הוא קולע והגעתי למסקנה שזה ברמה כמעט ביונית. כאילו הוא רואה מין חץ דמיוני של מסלול מעוף מכל מצב והוא פשוט יכול להכנחס את הכדור למסלול. זה עובד בין אם ראה את הסל או לא. סטף קולע כמעט את אותו האחוז עם שמירה הדוקה כמו זריקה חופשית.

          1. זוהי לא זכותו להחליט שרירותית מתי שאלה היא 'רצינית' או לא. הוא לא פרופסור באוניברסיטה והוא נושך את היד שמאכילה אותו. יש שם קצין עיתונאות שאמור להוריד שאלות לא ראויות-אישיות-או לא הגיוניות. לא הייתה אפילו אחת כזו.

          2. זה נכון. אבל על שני השואלים הראשונים הוא הוציא את העצבים מהמשחק, כמו שהוא עושה בראיונות בהפסקות הרבע.
            קרייג סייגר ז"ל עשה קריירה מלא להיעלב מהפופ אלא לשתף פעולה עם העניין.

          3. פרופ שמעביר הרצאה יכול לבטל שאלות שלא מתאימות לקורס או לא מקדמות את ההרצאה. ילד בן 22 שמגמגם שאלות מפחד מול מיליונר זקן שמוציא עליו את עצביו זו לא תמונה יפה לליגה שעשתה כסף מאוד טוב מהגישה הפתוחה והמרעננת בן הכוכבים המאמנים והתקשורת.

    1. מעיין של ידע, אתה ג'ון.
      מרתק, מה שכתבת על ג'רי סטקהאוס.
      אז אם במאמנים עסקינן –
      מה אתה אומר על (החלום החדש שלי) בודנהולצר לסאנס?
      ולמי לטעמך ג'רי סטקהאוס מתאים?

      1. נראה התאמה מעניינת. אבל הכל מתחיל בסגל. מה שכן באטלנטה הם סוג של פתחו בית הספר לווינגים. דמארי קרול, בייזמור, ספלושה, ועכשיו טוריאן פרינס שבסוף העונה התפוצץ. אולי עם כל הכנפיים של פיניקס זה כבר שווה. בסוף הוא מהעץ של פופ והוא מבין כדורסל. אבל כימיה זה דבר רגיש אז אי אפשר לדעת כיצד העסק יתחבר עם דווין בוקר ועם הצעירים.

    2. אני, אגב, מחבב ומעריך את פיזדייל ואת עבודתו בממפיס והייתי שמח שיגיע לניקס, אבל איפה ראית את התאמתו לשוק גדול?

      1. הוא אישיות טלויזיונית נהדרת! אם הוא לא מוצא תפקיד הוא יחטף לטלוויזיה. הוא אורח חוזר בJump עם ריצ'ל ניקלס ויש לו כריזמה גיקית נהדרת. והוא אוהב להופיע באירועים עם זוגתו הנאה… נראה לי מהבחינה הזאת… זו לא הייתה אבחנה פסיכולוגית. הוא פשוט נראה לי נהנה מהספןט לייט

    3. כתמיד, כיף לקרוא את התגובות שלך.
      בנוגע למילה 'כושי' והמקורות שלהם, זה חסר רלוונטיות. נכון שבתורה זה שם של אזור, אבל היום המילה הזו מפוצצת בקונוטציות, כך שאי אפשר להתעלם מזה

    4. וואו, איזו תגובה מחכימה. תודה רבה.

      שאלה, ברצינות, לג'ון או כל אחד אחר – איך נכון לקרוא ל(תת)תרבות שמתאפיינת בסגנון דיבור, לבוש, תרבות, ערכים וכו', שרוב מוחלט מהחברים בה ממוצא אפרו-אמריקאי, אבל לא כולם, ובוודאי שלא כל האפרו-אמריקאים שייכים לה? סתם, לדוגמא קיצונית מה-NBA, מייקל ג'ורדן ואלן אייברסון אולי בעלי עור מרובה מלנין, אבל הראשון בורגני (שהפך מיליארדר) אמריקאי די סטנדרטי והשני שייך לאותה (תת)תרבות.

      אישית, אין לי בעיה בין חברים בישראל לקרוא לקווין גארנט למשל "ניגר" או "כושי", כי הם ואני מבינים את הקונטקסט, אבל ברור שזה בעייתי. מצד שני, לקרוא לו "שחור" או אפרו-אמריקאי זה ממש לא נכון וגם די לא הוגן לאף אחד מהצדדים.

      1. התרבות השחורה ככלל (לא באמת מכון להכליל) עברה מגמות רבות. מרצות לאסימילציה ועד דחיית התרבות הלבנה ופיתוח תרבות משלהם תחליפית שהם גאים בה. אתה לא תראה אף פעם שחור קורא לשני 'ניגר'. זוהי מילת הגנאי של הלבנים כלפיהם והם רואים זאת כמולה מאוד טעונה כלפיהם. חלקם אימצו שיבוש דרומי שלה וקוראים אחד כלפי השני nigga. וגם את זה רק אחד כלפי השני ולא בין לבן לשחור. זה סוג של We own our blackness כפי שהסביר לי פעם אדם שעבדתי איתו. זה סוג של להפוך את ההשפלה לכוח. בכלל החלוקה של שחור לבן חום וצהוב היא מגוחכת. אני מכיר גרמנים בלונדינים ששזופים יותר מסטף קארי שהוא 'שחור'. גם אפרו-אמריקאי הוא מוזר כי רבים כבר 15-20 דורות מחוץ לאפריקה וחלקם לא אמריקאים. ללבנים יש את ה Caucasian לשחורים אין מקבילה כזאת לפי מה שאני יודע.

        1. היא לא רק מגוכחת, אם אפשר להוסיף את המעט שלי, היא גם מיושנת, עד כדי הפיכה ללא רלוונטית. קח לדוגמה את בראד פיט, שנראה כמו דוגמן נאצי, אבל מכיל בתוכו לא מעט מיעוטים שונים.
          האנקדוטה החביבה עליי בנושא הזה, היא שמחקר גניאולוגי מלפני כמה שנים, קבע כי הנשיא לשעבר אובמה הוא צאצא של העבד הראשון בארצות הברית (שחור שלגביו בית משפט אמריקאי קבע כי יישאר בחזקתו של לבן לכל חייו). החלק המדהים באנקדוטה הזו? אובמה קרוב אליו דרך הצד הלבן שבמשפחתו…

          1. Oh sweet jesus
            הבן שלי עושה הצגות טובות יותר כשהוא משחק אותה תמים חחח… עלק עשה מזה שיעור אנגלית. המורה הזה ידע בדיוק מה הוא עושה

      2. המבחן שלי, לגבי מה ביטוי פוגע ומה לא, הוא מבחן האומץ. בהנחה שהבחור עומד לידך, באיזה ביטוי היית בחור להשתמש?
        ובקצת יותר ברצינות, אם הייתי צריך להציג את האדם המדובר (קווין גארנט לדוגמה) בטקס היכל התהילה, מין הסתם הייתי בוחר ב'אפרו אמריקאי'. מאידך, אם אותו אחד היה חותך אותי בכביש ומפנה אצבע משולשת לעברי, יש להניח שהייתי בוחר באופצית ה'ניגר' (אבל בשט, גארנט טיפוס עצבני).
        מסקנה? כנראה שיש הבדל בין המונחים, והוא לרוב ברור

      1. זה נכון. מה שמדהים זה שכמעט אין שום 2 זריקות שדומות אחת לשנייה. לא בידיים לא ברגליים ולא בזוית. הוא פשוט יודע כמו חוש שישי. רק זריקת העונשין שלו היא קופי מדוייק.

    5. סתם ציינתי עובדה. למעשה זה היה משחק הסטורי בו הלבנים שלטו בו. אז אני גאה שאני היחיד שקלטתי זאת והצביע על העובדה הפשוטה ש-6 מ-7 הקלעים הראשיים היו קאוקאג'נים

      1. גם אני כל הזמן חשבתי על זה במהלך המשחק, ואין לי שום בעיה שציינת זאת בעניין. עם כל הכבוד וכל הרגישות לגזעים וצבעי עור שום דבר לא משנה את המציאות, ובמציאות של האן-בי-אי חזינו אתמול במחזה נדיר (שכנראה יחזור על עצמו כל עוד פילדפלפיה בתמונה).

        שסימונס שיחק עם רדיק בלינלי סאריץ ואיליאסובה, חשבתי לעצמי שחמישייה של אוסטרלי וארבעה לבנים (מתוכם 3 אירופאים) משחקת כמו קבוצה שנראית קונטנדרית רצינית

      1. זה נראה כאילו קליי חיסל לפני שבוע את הג'וינט האחרון והגיע חד כתער. גם הראיון לאחר המשחק איתו נראה אחר לחלוטין. הוא חד רהוט חכם וורבאלי. כשהוא חד על המגרש זה מדהים. כל תנועה וצעד מחושב. משחק נהדר שלו בשני צדי המגרש

    1. אני לא מבין את זה. באימונים יש לו רגעים שהוא משחיל 4-5 שלשות ברצף. רדיק עד השנה אמר לו שאין לו ספק שהוא זורק ביד הלא נכונה (סימונס משתמש בימין יותר באזור הסל). אבל סימונס טוען שרק בשמאל הוא מרגיש נוח לעלות לקליעה. אני מאמין שיוכל להגיע למצב שהוא מאיים באופן מסויים אך לעולם לא יהיה קלע טוב. אם יקלע 33-35% מהשלוש בווליום נמוך זו תהיה אחלה הצלחה שלו.

  20. מעולה מנם, תודה. אני חושב שמעבר לקשרים הרבים שיש לסטקהאוס ברחבי הליגה, ג׳י אמים מסתכלים על ההישגים שלו, ההסטוריה שלו כשחקן וכנראה יודעים משהו שאנחנו לא. העובדה הראשונה נכונה גם לבלאט. אם לא היה לו את הקשר לסטיב מילס, הוא לא היה מועמד לניקס. עובדה שזו המשרה היחידה שהוא מועמד אליה.

  21. לא מסכים בכלל לגבי פופ. דווקא זה כיף שיש מאמן שהוא חריג בנוף הפוליטקלי קורקט של האמריקאים.
    מדהים היה לראות את אולדריג חוטף על הראש מהאיטרייה ששמה גאבל מגי. חייב להיות יותר אגרסיבי ולקחת אותו לתוך הטבעת

  22. ארסן איליאסובה (בזהות המזוייפת שלו – אחד הסיפורים ההזויים ב-NBA, צריך לכתוב על זה בהזדמנות – אפשר למצוא ביוטיוב) עם 14 קרשים בנוסף ל17 נקודות מהספסל

  23. שמע מנחם, בניגוד אליך שכל מילה שיוצאת לך מהפה באה בשביל לעורר מהומות, מלך הפופוליזם הזול וחוסר העיקביות, פופ אשכרה לא מתעניין בכל השאלות המיותרות האלה, הראיונות המיותרים האלה והוא לא משתף פעולה. הייתי מצפה מאולד טיימר כמוך להעריך את ההתמקדות בעיקר ולא בתפל… אבל ניחא – הוא לוזר? ומה אתה? לך תשקה את העיזה היא בטח חושבת שאתה ממש רלוונטי

  24. פופ צודק. הראיונות האלו תוך כדי משחק סתם מעצבנות ולא מוסיפות כלום. אבל צריך להאכיל את מכונת הכסף ופופ לא חייב לשתף פעולה. לא מספיק ראיונות בתחילת משחק ובסופו? ואם כבר שישלחו עוזרי מאמן שיקבלו קצת הכרה.

    אני תמיד בעד לבטל אותם

    1. ציטוט (בערך) של מנחם, על שאלת הפופ:
      "הוא תמיד יכול לחזור לנהל את הפלחה בקולחוז. שם לא צריך להתראיין…"

      מכונת הכסף?
      היא זו שמאפשרת לו לאמן, ולשחקנים לשחק.
      עכשיו, אני לא טוען שבעלי המאה קנו אותו, או את השחקנים. ברור שלא.
      אבל מה כל כך מסובך להתראיין במהלך המשחק, למדיה שמהווה חלק גדול מהבסיס הכלכלי של ה-NBA?
      זה לא כאילו המראיינת נקשה על דלת ביתו ב-3 לפנות בוקר. . .

      (לגבי הראיונות תוך כדי משחק – גם אני מוצא אותם מגוחכים. רק שזו לא הפואנטה)

      1. למה אתה טוען שהוא לא מתראיין? מתראיין ועוד איך, למה אנשים כמוך חושבים שגם מגיע להם לשמוע ראיון וגם לשמוע את מה שהם מצפים לשמוע? עבדים לכסף? ברור. גם אם אתה אומר ״ברור שלא״.
        העולם המודרני הפך להיות, למרות התדמית ההפוכה, הצגה שבה כל משתתף חייב לבצע את תפקידו אחרת גאונים גדולים כמו הדוק (כן, להחליף דיעה כל שבוע לא אומרת שאתה גמיש מחשבתי אלא שאין לך מושג) וכמו ג׳ון ואומרים במקהלה מתוזמרת שזה מגעיל אותם… אז תקיאו בצד, לעניות דעתי הליגה היא מיקצועית וכנראה שמקצועית פופוביץ מספק את הסחורה (למרות שמנחם החכם באדם טוען שהוא לוזר…)

        1. אישית, בכלל לא אכפת לי אם פופ מתראיין או לא.
          אני הגבתי למשפט "פופ לא חייב לשתף פעולה."

          אז זהו, הוא כן. הוא חתום מול הקבוצה שלו, ולכן גם מול הליגה, על חוזה שדורש ממנו להתראיין בכמות, ובדרך, קבועים. האם הוא "שבר את הכלים"?
          כנראה שלא.
          אבל זה לא משנה את העובדה שזו העבודה שהוא בחר, ושהראיונות, הם חלק מהעסקה.

        2. אותי לא מגעיל שהוא לא עונה את התשובות הצפויות. מצידי שהיה אומר 'הווריורס קרעו אותנו כי אני שתיתי 4 ליטר יין אתמול בלילה והשחקן הטוב ביותר שלי בנתק מהקבוצה ואפילו לא חשב לקפוץ למשחק מה שהשביז את כולם'. ממש לא אכפת לי. דייב פיזדל קרע את החלטות השופטים וזרק את דפי הסטטיסטיקה וצעק 'take that for data' – זה אחד ממסיבות העיתונאים הטובות. אותי מעצבן שהוא אבו עלי על עיתונאים צעירים שמרוויחים חלקי 100 מהמשכורת שלו ובאים לשאול שאלות שהעיתון שלח אותם והוא משפיל אותם מול מיליוני צופים. זה לא שהוא עונה תשובות כנות מהלב. חלק מהתשובות שלו גובלות בפיגור שכלי שבא להדגיש מה הוא חושב על השאלה. הוא בעל הומור סדיסטי. ראסל ווסטברוק עושה אותו הדבר גם וחייבים ליישר אותו. תענה מה שאתה רוצה. אבל כמרואיין אסור לשחקנים להפוך את העיתונאי או את שאלתו למרכז ולהשפיל. יש קצין עיתונאות נוכח. אתה בכיף יכול להסב את תשומת ליבו והוא מיישר את העיתונאי ואם לא מקסימום תענה 'אני לא מרגיש בנוח לענות על השאלה הזאת. או אין לי תשובה טובה'.

          לגבי התפקיד שלו כמאמן מול התקשורת אני חולק עליך. הוא לא חייל שבוז עובד רס"ר בשיזפון שמתייצב היכן שאומרים לו ודופק כרטיס כדי לא לקבל תלונה. החיים לא עובדים ככה. כשאתה משחק או מאמן בליגה אתה סוג של שגריר. אתה מייצר תדמית תמידית. התדמית הזאת שווה כסף. פופוביץ' כמה שהוא אישיות חזקה מאמן שוק קטן שבארה"ב (בניגוד לאתר הזה משום מה) אין לה הרבה אוהדים נייטרלים. כדי לו לשמור על המצב הזה…

          1. זה לא שהוא לא עונה על שאלות. זאת הצורה המעליבה שהוא עונה. עתונאים צעירים כמו עידן או ראובן יחשבו פעמיים פני שירימו יד לשאלה.
            אני הייתי מת להיות שם כי הייתי מחזיר לו כגמולו. בזמני הוא לא היה כזה. הוא היה מצחיק וגורם לצחוקים. אמש הוא היה בהמה. הטיווי משלמת על כל ההצגה. לכל אחד ישנו תפקיד למלא

          2. גם אותי זה מעצבן, הילדים האלה בני 22 שרק מסיימים או באמצע תואר ראשון והוא משפיל אותם לפני כל העולם וממש העציב אותי שהם רועדים מפניו. בתקופה שלנו זה לא היה קורה. אני לעולם לא הייתי עיתונאי או התיימרתי להיות אין לי את כושר הכתיבה המופלא של מנחם ואחרים פה וקשה לי כבר לדבר בעברית אבל אילו הוא היה מדבר אליי ככה הוא היה חוטף ממני כמה מילים עסיסיןת שהיו מחזירות אותו לעיירה המקסיקנית בבושת פנים.

    2. למראיינים ישנה עבודה: לראיין. הטיווי היא שמשלמת את משכורתו של פופ. אז הוא צריך לבלוע הכל בשקט ולתרום את חלקו. המראיין צריך לראיין והוא צריך לענות כבן אדם ולא כמו חזיר

  25. א. יש לסימונס מספיק שנים לפתח קליעה מבחוץ הרי גם לברון לא נולד איתה
    ב. פופ היה מספיק ישר כדי להודיע מראש שהוא יתעלל בכל מראיין שיבוא אליו בזמן המשחק, והוא מקיים. מי שלא בסדר זה מי ששולח ילדות לקו האש כשהוא יודע שזה מה שיקרה להן.
    ג. אני מבין שזה מה שעושה אותו לוזר? אני מעדיף להיות לוזר כמוהו
    ד. אני ממש לא מצליח להבין למה נעלבים כשמדברים על מישהו שלא נראה יהודון, מה זאת כל הרגישות הזאת.
    וברצינות, תקופת העבדות השחורה מקבילה לשואה היהודית, רק נמשכה מאות שנים ובה קיפחו את חייהם מליונים רבים של שחורים. במסעות הצייד באפריקה, בספינות ובמטעי הכותנה.
    לצחוק על הנושא, שווה בערכו לצחוק על המקלחות והסבונים של היהודים בפולין.
    ה. אהבתי את מבחן האומץ. באמת שמעתי שאיתי אנגל, לאחר שהצליח במשימותיו בדעש, אפגניסטן ורחוב בלפור, יגיע לדאון טאון שיקגו. ייכנס למעגל חבר'ה מההוד ויצעק בכל רם: "ניגרוס"

    1. הדבר הכי גרוע שייקרה לאנגל בדאון טאון שיקגו זה שאיזו מאמה תסחוב אותו איתה הביתה, להכין לו משהו לאכול. הוא כל כך שחיף שהוא יכול להכנס למעגל חבר'ה מההוד, גם כשהם עומדים צמודים זה לזה
      (חשוב לציין כי הכותב מעולם לא היה בדאון טאון שיקגו, ובאופן כללי הוא נוטה לדבר שטויות)

    2. אמנם תקופת העבדות השחורה הייתה נוראית ואיומה ופשע נגד האנושות ושנאת אנשים בגלל מה שהם, במקרה הזה צבעם, אך עדיין שואת היהודים שונה כי הייתה כאן רדיפה גזענית אחרי עם מסוים עם השמדה מתוכננת ומסודרת ושיטתית באופן מיוחד כלפי לאום מסוים ובצורה יותר מרוכזת של מספר שנים ובאמצעים כמו משריות גז ותאי גזים ובבורות הריגה וכו' ולכן זה יותר בוטה ומזעזע.

      ובבחינת התוצאה הים היהודי נפגע הרבה יותר מהשואה מאשר השחורים בתקופת העבדות כשלא נפגעו בהיקף המתקרב לשליש מהשחורים.

      1. אין לך קצה של מושג.
        בתקופת העבדות בארצות הברית נרצחו הרבה יותר שחורים מאשר יהודים בשואה.

        ובכלל עדיף שמישהו כמוך שסוגד ומקדיש את חייו למי שאיפשר לכל הזוועות אלה להתקיים (ולאין ספור אחרות), לא יתערב בדיון.

        1. אני הגעתי לארהב ב69, יש תהליכים אדירים שנעשו מאז לגבי האפלייה והגזענות אבל היא עדיין קיימת ואי אפשר להכחיש אותה או להתעלם ממנה. אני מקווה שבעתיד הגזענות הזאת כבר לא תהיה קיימת ותיכחד מן העולם. יש באתר כמה מגיבים שפשוט מביישים והורסים בו כל חלקה טובה למזלנו יש גם אנשים מדהימם כמו דדי עם דעות אנושיות והגונות

  26. מעורב מעולה.

    לגבי פופ, הוא בסך הכל עצבני אחרי הפסד, או אחרי רבע ראשון חלש. ליסה סולטרס היא כתבת קוים מאוד מנוסה ולא היה נראה לי שהיא הרגישה מושפלת, אלא הבינה שנפלה על פופ במצב רוח ירוד וגם הוא כשענה לה פעמיים באותו המשפטון הקצרצר הוא ניסה לדעתי לכבד אותה ופשוט לסיים את הראיון זריז, הרי ידוע שהוא שונא להתראיין במיוחד תוך כדי משחק.

  27. צביקה אני מקווה מאוד שתקרא לחברים שלך "ניגר#" (בארצות הברית אפילו לא אומרים את המילה) ליד שחקן כדורסל שחור ותחטוף סטירה, אולי אז תבין שגזענות לא מצחיקה.

  28. מנחם, פופוביץ הוא ההגדרה של ווינר, לא של לוזר.
    במשך שנים הוא עושה כל מה שהוא יכול במסגרת החוקים כדי להשיג יתרון לקבוצה שלו. גם אם זה לא מוצא חן בעיני הנהלת הליגה. וגם מצליח. וגם יודע להודות בצורה ג'נטלמנית כשהוא מפסיד.
    נכון, הוא מתעלל בכתבי הקו. אבל הם כבר יודעים שזה יגיע אז זה לא כזה ביג דיל (אם הייתי עיתונאי צעיר במסיבת עיתונאים מייד הייתי קופץ ושואל שאלה חצופה כדי לזכות בתשובה הצפויה – מקלחת של רוקיז 🙂 ).

    1. לאחרונה התמונה הזו הופיעה על קרטוני חלב:
      https://twitter.com/SInow/status/984278755505033216
      בסיטואציה מסויימת, הוא היה יכול להיות מושלם בדנבר הנוכחית. קצת הירו בול הגנתי שלו היה יכול להעיר את הקבוצה ברגעים שהם משחקים כמו זומבים בהגנה. הוא משלים את החוסרים של היוקיץ'-מארי-גאריס בול, והיה מעניין לראות קבוצה שלמה של מיספיטס כאלה משחקת ביחד. אבל הקבוצה הלכה לכיוון אחר איתו, אל תוך היער, עמוק עמוק, וניסו לנטוש אותו שם. מקווה בשבילו שהוא עוד יחזור, מפוצץ מסוכר מהבית של המכשפה ויחזיר את המנימל.

    2. הוא חושב שמגיע לו תפקיד בחמישיה, דנבר לא.
      שונא אותם, שונאים אותו.
      מפה לשם הוא בריא לגמרי ולא יושב אפילו בספסל.
      זה עד כדי כך מוזר כן.

  29. מעורב אדיר מנחם!

    פופ ברוטאלי מתמיד לעת זקנתו. ממש נמאס לו ממסיבות העיתונאים, לענות על שאלות מפגרות ולבזבז את זמנו בהפסקות משחקים על שטויות רק בגלל שמחייבים אותו.

    הקטע הזה שלו:
    https://youtu.be/-DRyh-WxjUA?t=2m34s

    ממש הזכיר לי את הקטע הבא:
    https://youtu.be/3ishbTwXf1g?t=3m20s

    1. פרט טריוויה לא חשוב נוסף מבית היוצר של המשמים הלאומי –
      הארי המזוהם מבוסס על שוטר אמיתי, דייב טושי, שרדף אחרי רוצח הזודיאק. שלושה סרטים נעשו עם דמויות שמבוססות על טושי, כשבאחרון שביניהם, זודיאק של פינצ'ר, הוא היה על תקן יועץ. באחת מהסצנות בסרט, הדמות שמבוססת עליו הולכת לראות את הארי המזוהם בקולנוע. מה שמבטיח לנו שמתישהו במהלך הצילומים טושי צפה בסרט בדמות שמבוססת עליו הולכת לצפות בסרט אחר על דמות שמבוססת עליו ומשוחקת על ידי שחקן אחר.
      רק מקווה שטושי האמיתי היה שוטר הרבה פחות גרוע מהארי. ואולי פחות מגה גזען. ושונא כל אספקט של המשטרה מלבד היריות. ואולי כזה שקצת יותר אכפת לו מחיי ילדים.

  30. 1)הלבנים היו נמצאים ויהיו כ 20% משחקני הליגה, וחלקם היו לגמרי לא רעים, והעתיד הוא דונציץ.

    2)פופ הרוויח את מעמדו ביושר, ומותר לו מה שאסור לאחרים, בדיוק כשם שלמנחם מותר לעשות באתר כרצונו.

    3)אם אני הייתי שחור כנראה שהייתי עולה למנחם על העצבים ברמה יום-יומית.

    4)האם דיוויד פיזדייל יכול לנגן כינור שני? אם לא שלא יגיע להורנטס.

    5)סטיב קליפורד צריך להיות עוזר מאמן מאמן הגנה של הניקס.

    6)לג'רי THE HOUSE יש נכס שכל מאמן חולם עליו, מכתב המלצה מדין סמית בשנתו האחרונהשל סטאקהאוז באוניברסיטה, כתב דין סמית שג'רי שחקן ענק אבל שלא נצפה שיהיה דומה למייקל, אבל אם יהיה לנו סבלנות נוכל ללצפות ליום שיאמן קבוצה בליגה.

    7)גף הורנסק כשחקן היה אנדרייטד עד כדי כך שלא קבל מלגה לאף אוניברסיטה. ובקריירה שלו ב NBA הוא נראה חיצונית יותר כפרסונל של ההנהלה מאשר שחקן, ההרגשה שלי שהוא צריך להיות מאמן מכללות.

    8)הצליח למגי הוא פשוט נראה פנטסטי ברבע הראשון של הפלייאוף.

    9) ניקס, לצערי תמיד יוכל להיות יותר גרוע, אבל בוא נקווה לטוב.

    10)איזה סוד יכול להיות לקליעה שמצולמת מכל זווית, מנותחת על ידי כל הפרשנים ?

    11)לפחות במשחק הראשון של הפלייאוף, נראה היה שהקווילרס הגיעו למשחק ישר אחרי ארוחה כבדה, שבעים ומלאים לעומת זאת היריב ממול הקשיב לקינג גיימס ובא מפוקס כאילו הוא נלחם על חייו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט